Geweldige race om te zien
van mijn vrouw die precies klaar was met de kleinste op bed leggen voordat de lichten aangingen en geen wakker wordende kindjes gedurende de race, via een openingsronde vol allerlei spektakel, een uitvallende RIC (balen!), een spinnende VET (alweer!), een opstormende VER (altijd leuk), tot 2x toe bend-over-Bottas (zo jammer voor die vent!), banden waarvan het lang niet altijd duidelijk was hoe goed ze het vol gingen houden (oh hij moet écht nog een keer stoppen!) en natuurlijk de top-3 die rondenlang wel-niet op de DRS drempel zaten van elkaar.
En dan last but not least het supermooie gevecht tussen HAM en VER, zonder tranen, al was het een beetje onduidelijk waardoor HAM nou wijd ging uiteindelijk.
(en natuurlijk niauww niauww Mr. Race Car
)
Mijn weinige puntjes van ergernis deze race hadden allemaal met de regie te maken. De heli die stelselmatig crappy verbinding had, onboard cams op momenten dat ik graag wat meer overzicht had gezien, een onboard cam met praktisch alléén HALO in beeld... Dat mag echt beter.

En dan last but not least het supermooie gevecht tussen HAM en VER, zonder tranen, al was het een beetje onduidelijk waardoor HAM nou wijd ging uiteindelijk.
(en natuurlijk niauww niauww Mr. Race Car
Mijn weinige puntjes van ergernis deze race hadden allemaal met de regie te maken. De heli die stelselmatig crappy verbinding had, onboard cams op momenten dat ik graag wat meer overzicht had gezien, een onboard cam met praktisch alléén HALO in beeld... Dat mag echt beter.