Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 18 - GP van Verenigde Staten Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste
Acties:
  • 65.619 views

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:05

Suicyder

31gaming.nl

ATS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

Maar... het was slechts een advies, en geen verplichting toch?
Correct, Olav had het aan het begin van de race er ook over dat het onlogisch was om de druk te verhogen (een oud coureur had het ook bevestigd)

• seninha
  • Registratie: november 2000

seninha

god's right foot

Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:14:
[...]

Stroll reed alleen niet op de baan, maar ernaast. Hij probeerde off-track in te halen en verraste Alonso daarmee.

[Streamable: vlc-record-2018-10-21-20h23m55s-2018-10-21 20-18-00.mov-]
https://streamable.com/nc5vc

Stroll miste de bocht dus eigenlijk volledig en reed zelf dus recht Alonso in, die gewoon netjes de racelijn volgde. Domme actie van Stroll dus en terecht bestraft.
Dit is toch echt een gevalletje van rechts aanhouden omdat je weet dat links verkeer is.
Alonso heeft Stroll nooit gezien, en piept dan dat deze tegen hem aan rijdt...(niet meer dan logisch als Alonso zn lijn behoudt)

iRacing Profile Flickr

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-05 18:08
PWM schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
Die tracklimit in die bocht is ook een wassen neus. De 1 na de ander gaat er over.
Vond dat ook wel heel apart ja.

In de live-timing zag je continu dat er weer een rijder over de limits was gereden, maar Hamilton was bijna continu live in beeld in die bocht en reed er werkelijk elke keer met alle 4 de wielen overheen. Heb nog wel opgelet, maar de naam Hamilton heb ik niet in beeld zien komen als 'betrapte' rijder.

iRacing Profiel

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-05 19:17
walteij schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Mercedes reed met veel meer vleugel dat de Ferrari's, daarom waren de Ferrari's zo snel op de rechte stukken. Maar het weinig vleugel was ook de reden dat Vettel in de 1e ronde tegen Ricciaro aan reed. Hij had namelijk last van onderstuur, moest dat corrigeren (als hij dat niet gedaan had was het waarschijnlijk een hardere klap geweest) en daardoor reed hij tegen hem aan.
Ik vond het verhaal van Doornbos waarin hij liet zien dat Vettel vuile banden had anders ook wel aannemelijk.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002

Suicyder

31gaming.nl

PWM schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
Die tracklimit in die bocht is ook een wassen neus. De 1 na de ander gaat er over.
Ja dat dacht ik ook, echter blijkt het asfalt niet de tracklimit te zijn, maar het uiteinde van de root/witte curbs. Daarbij hielden ze alleen bocht 19 in de gaten deze race.

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-05 20:49
asing schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

Olav vertelde het bij de start al, Pirelli had niet genoeg data om mee te werken dus brachten ze een ander advies uit voor de bandendruk.

Toen Lewis in ronde 11 naar binnen dook was het mij meteen duidelijk dat wat hij er ook onder liet leggen, niets 45 rondjes stampen kon overleven. Ook niet de hardste versie. Het was gewoon veel te vroeg.
[...]

Blijkbaar was het toch een verplichting: https://www.autosport.com...o-increase-tyre-pressures

En als Belg heb ik geen Olav die zo'n dingen zegt. Wist dus niet dat de bandendruk omhoog was en dat Mercedes met meer vleugel reed dan andere teams.
Bij Telenet is het voorprogramma meer opvulling met filmpjes van op de site van F1
Geraakt echt tijd dat er een legale manier is om Sky te bekijken. Of dat F1 terug gaat naar BBC maar dat zal nooit gebeuren

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
[...]

Daar maak je een foutje : teams mogen het advies niet aan hun laars lappen. Het klinkt als een advies maar ze moeten het wel volgen.

https://www.jamesallenonf...sures-and-does-it-matter/

http://www.espn.co.uk/f1/...checks-introduced-austria

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• ATS
asing schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Daar maak je een foutje : teams mogen het advies niet aan hun laars lappen. Het klinkt als een advies maar ze moeten het wel volgen.

https://www.jamesallenonf...sures-and-does-it-matter/

http://www.espn.co.uk/f1/...checks-introduced-austria
Ok, dat had ik niet begrepen uit de opmerkingen van Jack vlak voor de start. Dank voor deze aanvulling, ook aan @Kenhas!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• walteij
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-05 21:02
ATS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Ik vond het verhaal van Doornbos waarin hij liet zien dat Vettel vuile banden had anders ook wel aannemelijk.
Dat zal de grip ook zeker geen goed hebben gedaan inderdaad.
Vuile banden, minder vleugel, gretige Duitser. 3 factoren voor een fout die hij dit jaar dus ook voor de 3e keer heeft gemaakt (op Lewis in Monza, op Max in Suzuka en nu op Daniel in Austin).
Je zou toch zeggen dat een racer met zoveel ervaring van zijn fouten zou moeten leren of niet?

WHO is general failure and WHY is he reading my harddisk?

• Maarten
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Van de vorige race kwamen de bord radio's als bestand beschikbaar, zijn die er ook voor de USA?

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ATS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:26:
[...]
Ok, dat had ik niet begrepen uit de opmerkingen van Jack vlak voor de start. Dank voor deze aanvulling, ook aan @Kenhas!
Olav bracht het ook als advies door Pirelli, en dat je dit niet perse hoefde op te volgen. Maar dat bleek dus idd onjuist, bij C4 werd het door een Pirelli vertegenwoordiger ook duidelijk gezegd, de druk voor de achterbanden was wat verhoogd ivm veiligheidsissues.

A smile a day....

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

hardware-lover schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Olav bracht het ook als advies door Pirelli, en dat je dit niet perse hoefde op te volgen. Maar dat bleek dus idd onjuist, bij C4 werd het door een Pirelli vertegenwoordiger ook duidelijk gezegd, de druk voor de achterbanden was wat verhoogd ivm veiligheidsissues.
Italiaanse hulp om de Mercedes bandenvreters nog meer banden te laten vreten?

/aluhoedje :+

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:30
https://it.motorsport.com...i-fori-nel-mozzo/3200232/

Dus als ik het goed heb begrepen heeft Mercedes toch de gaten in de velgen moeten dichten.

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• Bastie-88
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 06:55
Edd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:16:

Dus als ik het goed heb begrepen heeft Mercedes toch de gaten in de velgen moeten dichten.
Wou hem ook net posten :)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• ATS
Winners & Losers volgens F1.com

Ik spreek helaas geen Italiaans, maar het zou interessant zijn als dat zo is, en ook kunnen verklaren waarom de bandenproblemen van Mercedes ineens terug waren in Austin.

ATS wijzigde deze reactie 22-10-2018 14:22 (59%)

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-05 22:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ATS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:57:
Mooi commentaar wel van Lewis met een pluim voor Kimi en Max.
Vindt dat altijd een beetje ingestudeerd overkomen. Bij elk interview na de race dreunt hij altijd het volgende op:
- bedankt zijn teamleden
- geeft zijn directe tegenstanders een pluim
- bedankt de organisatie

Andere rijders doen dat minder, die antwoorden op wat de interviewers vragen, maar bij HAM is het altijd tjak, tjak, tjak voor hij het echte antwoord geeft.

Dit dus.

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:44

Bosmonster

*zucht*

seninha schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Dit is toch echt een gevalletje van rechts aanhouden omdat je weet dat links verkeer is.
Alonso heeft Stroll nooit gezien, en piept dan dat deze tegen hem aan rijdt...(niet meer dan logisch als Alonso zn lijn behoudt)
Stroll sneed de bocht af en bij het terugkomen rijdt hij recht in op Alonso. Dat is geen rechts aanhouden. Er is nog steeds zoiets als een baan waar je op hoort te rijden en hier was geen enkele reden voor Stroll om vol gas rechtdoor te gaan.

Error failed

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13:15
FunkyTrip schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:31:
[...]

Vindt dat altijd een beetje ingestudeerd overkomen. Bij elk interview na de race dreunt hij altijd het volgende op:
- bedankt zijn teamleden
- geeft zijn directe tegenstanders een pluim
- bedankt de organisatie

Andere rijders doen dat minder, die antwoorden op wat de interviewers vragen, maar bij HAM is het altijd tjak, tjak, tjak voor hij het echte antwoord geeft.
Het is hetzelfde als Hamilton altijd tegen het publiek zegt: "You're the best crowd". Hij zegt dat tegen alles en iedereen dat het inmiddels aan zo'n grote inflatie onderworpen is dat het niets meer betekend. Ik heb bij hem en enkele andere coureurs ook nooit echt het idee dat ze het echt menen, omdat de emotie mist als ze het zeggen.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 13:33
Je moet ook wel Jacques Villeneuve heten om hier nog wat op aan te merken te hebben. :P

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:06:
[...]

Verstappen krijgt geen 10 omdat hij niet in een Ferrari rijdt
En Vettel krijgt nog net een 5,5 omdat hij wel in een Ferrari rijd. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• ATS
DaniëlWW2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

En Vettel krijgt nog net een 5,5 omdat hij wel in een Ferrari rijd. :P
Eerlijk is eerlijk: Vettel heeft helemaal niet slecht gereden. Hij heeft alleen twee stomme fouten gemaakt.

• ATS

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SnowDude
  • Laatst online: 24-05 16:00

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

ATS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Eerlijk is eerlijk: Vettel heeft helemaal niet slecht gereden. Hij heeft alleen twee stomme fouten gemaakt.
Twee stomme fouten zien mijn inziens veel te veel voor iemand die wereld kampioen wil worden, En dan heb je dus wel een slechte dag gehad.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Mugwump
ATS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Maar dan rijd je als titelkandidaat dus gewoon slecht. Stampen kunnen ze in de top 6 allemaal wel en volgens mij had Ferrari dit weekend gewoon een zeer competitieve auto.
Dat hij zijn eigen fouten nog enigszins weet te herstellen doet daar niets aan af.

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
YakuzA schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:19:
[...]

Nieuwe banden is het altijd moeilijk in te schatten denk ik. Plus dat er bij de race waar ze annremmen buiten de normale lijn wel marbles zullen liggen.
Volgens mij ligt er gewoon een mega hobbel bij pits uit en ze blokkeerden volgens mij alleen de binnenste band. Dat kan nauwelijks kwaad omdat er weinig belasting op staat. Er ontstaat dan geen flatspot :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• asing
Mugwump schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
volgens mij had Ferrari dit weekend gewoon een zeer competitieve auto.
Ik had ergens gezien dat Ferrari een ouder aero package had ingezet, wat beter werkt dan de nieuwste. Mercedes op hun beurt schijnt flink last te hebben van de opdracht om hun achterwielen aan te passen waardoor ze de warmte niet kwijt kunnen.

Het resultaat is dat Ferrari afgelopen zondag een betere auto had dan Mercedes, alleen Vettel verprutste het met een te incasseren grid penalty en vervolgens een spin.

Het is heel simpel : de beste wint. En alleen de beste. Dan moet je de beste auto hebben en zelf absoluut foutloos zijn. Het laatste wat Vettel nu is, is foutloos. En dan wordt je opgegeten in de F1 Snakepit.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12:43
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Twee stomme fouten zien mijn inziens veel te veel voor iemand die wereld kampioen wil worden, En dan heb je dus wel een slechte dag gehad.
Klopt helemaal, komt nog bij dat het niet de eerste keer is dit seizoen.

Daarnaast had Hamilton ook zijn moment natuurlijk. Bij de inhaalpoging op Max aan het einde van de race had Hamilton hem kunnen laten staan of, zoals hij uiteindelijk gedaan heeft, wijd kunnen gaan. In het eerste geval had hij of geluk kunnen hebben of (en die kans acht ik groter) een bak schade/tijdsverlies kunnen hebben want Max had dat niet zomaar laten gebeuren. Dan dus maar, zoals elke ervaren coureur zou doen, eieren voor je geld kiezen en dan maar even buiten de baan rijden.

Kampioen wordt je door met name consistent te finishen, beter tweede of derde eindigen met 18/15 punten dan buiten de punten finishen.

• Mugwump
B-Real schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

Klopt helemaal, komt nog bij dat het niet de eerste keer is dit seizoen.

Daarnaast had Hamilton ook zijn moment natuurlijk. Bij de inhaalpoging op Max aan het einde van de race had Hamilton hem kunnen laten staan of, zoals hij uiteindelijk gedaan heeft, wijd kunnen gaan. In het eerste geval had hij of geluk kunnen hebben of (en die kans acht ik groter) een bak schade/tijdsverlies kunnen hebben want Max had dat niet zomaar laten gebeuren. Dan dus maar, zoals elke ervaren coureur zou doen, eieren voor je geld kiezen en dan maar even buiten de baan rijden.

Kampioen wordt je door met name consistent te finishen, beter tweede of derde eindigen met 18/15 punten dan buiten de punten finishen.
Toch vind ik die situaties niet echt symmetrisch. De druk bij Vettel is veel hoger. Die moet eigenlijk gewoon eerste worden met flink puntverlies voor Hamilton om nog iets te kunnen.
Voor Hamilton is het gewoon zaak om de boel professioneel uit te rijden, want hij heeft nu nog maar 5 of 6 punten nodig in 3 wedstrijden.

• asing
Er samen met Max af gaan omdat Max zoiets heeft van "de dood of de gladiolen" is niet iets wat Lewis wil. Dan wordt het gat weer kleiner ipv groter.

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

asing schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:04:
Er samen met Max af gaan omdat Max zoiets heeft van "de dood of de gladiolen" is niet iets wat Lewis wil. Dan wordt het gat weer kleiner ipv groter.
Jup, Ham gaf dat ook aan.
Kimi en Max rijden voor de race-win, Ham voor het kampioenschap.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• alexbl69
walteij schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:35:
[...]
Dat zal de grip ook zeker geen goed hebben gedaan inderdaad.
Vuile banden, minder vleugel, gretige Duitser. 3 factoren voor een fout die hij dit jaar dus ook voor de 3e keer heeft gemaakt (op Lewis in Monza, op Max in Suzuka en nu op Daniel in Austin).
Je zou toch zeggen dat een racer met zoveel ervaring van zijn fouten zou moeten leren of niet?
Als Grosjean of een andere 'mindere god' dit zou doen denk ik dat die inmiddels wel een gesprekje met een paar stewards zou hebben gehad. Het is dat Vettel steeds zelf het haasje is, maar hij zet ook telkens de race van een collega op het spel.

iRacing Profiel

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
ThomasG schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:39:
[...]
Het is hetzelfde als Hamilton altijd tegen het publiek zegt: "You're the best crowd". Hij zegt dat tegen alles en iedereen dat het inmiddels aan zo'n grote inflatie onderworpen is dat het niets meer betekend. Ik heb bij hem en enkele andere coureurs ook nooit echt het idee dat ze het echt menen, omdat de emotie mist als ze het zeggen.
Ik denk oprecht dat het hele circus om de F1 heen hem aan z'n kont kan roesten. Je moet niet vergeten dat die F1 coureurs topsporters zijn. Ze doen mee om te winnen. Al die interviews, demo's en whatever dienen enkel en alleen voor de buhne en sponsoren. Dan doe je gewoon netjes je plicht, niet meer en niet minder. Wat ze écht denken op zulke momenten, daar komen we door de enorme belangen die er spelen heus niet achter.

• I.A.M
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Is onderstuur waardoor je tegen een ander aanglijdt ook een rijdersfout? Of is het de onbalans van de auto, dus mechanisch.

• Giesber
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-05 22:21
asing schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:55:
[...]

Ik had ergens gezien dat Ferrari een ouder aero package had ingezet, wat beter werkt dan de nieuwste.
Op de RTBF werd gezegd dat ze een nieuw package hadden meegenomen, maar door de regen in de oefensessies was de data niet betrouwbaar genoeg om in te schatten of het voor betere tijden zorgde.

Dus hebben ze voor de zekerheid gekozen en het nieuwe package niet gebruikt.

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
rodie83 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:57:
[...]

Ik denk oprecht dat het hele circus om de F1 heen hem aan z'n kont kan roesten. Je moet niet vergeten dat die F1 coureurs topsporters zijn. Ze doen mee om te winnen. Al die interviews, demo's en whatever dienen enkel en alleen voor de buhne en sponsoren. Dan doe je gewoon netjes je plicht, niet meer en niet minder. Wat ze écht denken op zulke momenten, daar komen we door de enorme belangen die er spelen heus niet achter.
Hij leek ook wel echt blij een keer te kunnen racen toen hij geïnterviewd werd bij Ziggo.

• Mugwump
rodie83 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:57:
[...]

Het grappig is dat Lewis nou juist veel meer is dan een coureur die wil winnen. Hij schijnt al een hele zakelijke carrière naast zijn sport te hebben en de sport ook echt te gebruiken om hemzelf als merk neer te zetten.
Las er laatst nog een aardig artikel over, maar ik kan het helaas zo even niet meer vinden.

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
Mugwump schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:13:
[...]

Het grappig is dat Lewis nou juist veel meer is dan een coureur die wil winnen. Hij schijnt al een hele zakelijke carrière naast zijn sport te hebben en de sport ook echt te gebruiken om hemzelf als merk neer te zetten.
Las er laatst nog een aardig artikel over, maar ik kan het helaas zo even niet meer vinden.
Deze wellicht?
https://www.nu.nl/weekend...groter-dan-formule-1.html
Hij heeft oa een kleding lijn met Tommy Hilfiger gemaakt :)

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

I.A.M schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Is onderstuur waardoor je tegen een ander aanglijdt ook een rijdersfout? Of is het de onbalans van de auto, dus mechanisch.
Onderstuur bij een 4-voudig wereld kampioen die in de 2 bochten daarvoor 2 keer door het stof heeft gereden is een rijders fout, geen mechanisch probleem. Hij had echt beter moeten weten en gewoon moeten wachten op het rechte stuk bij start/finish of het lange rechte end een ronde later. Seb staat onder druk en verliest daardoor zijn geduld waardoor hij te gretig is.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• I.A.M
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:18:
[...]

Onderstuur bij een 4-voudig wereld kampioen die in de 2 bochten daarvoor 2 keer door het stof heeft gereden is een rijders fout, geen mechanisch probleem. Hij had echt beter moeten weten en gewoon moeten wachten op het rechte stuk bij start/finish of het lange rechte end een ronde later. Seb staat onder druk en verliest daardoor zijn geduld waardoor hij te gretig is.
Je neemt nu allerlei sentimenten mee in je antwoord. Is het een mechanisch probleem of echt een rijdersfout. Dat was de vraag.

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:55
@SnowDude Ok helemaal mee eens maar voeg daar dan ook een behoorlijke dosis pech aan toe.
Want het zag er ook helaas weer zo sukkelig uit hoe hij hierdoor spinde. Als ie gewoon wat wijd was gegaan met RIC hadden ze het de volgende ronde nog eens kunnen proberen maar dat is toch pech hebben als je zo weer een rondje moet draaien.

• Mugwump
jip_86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:16:
[...]

Deze wellicht?
https://www.nu.nl/weekend...groter-dan-formule-1.html
Hij heeft oa een kleding lijn met Tommy Hilfiger gemaakt :)
Ah ja, dat was hem. ;)

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-05 08:03
Ter ere van de zege van Kimi maar gehaald.. :P

De rest van de serie had ik al :)

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Hippocampus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:23:
@SnowDude Ok helemaal mee eens maar voeg daar dan ook een behoorlijke dosis pech aan toe.
Want het zag er ook helaas weer zo sukkelig uit hoe hij hierdoor spinde. Als ie gewoon wat wijd was gegaan met RIC hadden ze het de volgende ronde nog eens kunnen proberen maar dat is toch pech hebben als je zo weer een rondje moet draaien.
Te hard een bocht in duiken aan de binnenkant van een andere rijder en dan met onderstuur tegen hem aankomen is geen pech maar een fout, we hebben het hier over F1 coureurs niet over de zomeravond competitie op Zandvoort. Sterker nog hij had geluk dat RIC ook niet spinde want dan had hij nog wel eens een straf kunnen krijgen.

• Hippocampus
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:27:
[...]

Te hard een bocht in duiken aan de binnenkant van een andere rijder en dan met onderstuur tegen hem aankomen is geen pech maar een fout, we hebben het hier over F1 coureurs niet over de zomeravond competitie op Zandvoort. Sterker nog hij had geluk dat RIC ook niet spinde want dan had hij nog wel eens een straf kunnen krijgen.
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat ze vaker wel dan niet hun weg kunnen vervolgen als ze elkaar zo zachtjes raken. De pech is dat op één of andere manier VET dan vaker wel dan niet een spin maakt bij een touche

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Hippocampus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:31:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat ze vaker wel dan niet hun weg kunnen vervolgen als ze elkaar zo zachtjes raken. De pech is dat op één of andere manier VET dan vaker wel dan niet een spin maakt bij een touche
De fout is dat als je vecht voor het WK, je gewoon een touche moet vermijden, en dat had makkelijk gekund, hij was zo veel sneller dan RIC

• Hippocampus
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

De fout is dat als je vecht voor het WK, je gewoon een touche moet vermijden, en dat had makkelijk gekund, hij was zo veel sneller dan RIC
Lees je wel wat ik schrijf? :?

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Hippocampus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:35:
[...]

Lees je wel wat ik schrijf? :?
Ja maar dat betekend niet dat ik het met je eens ben ;)
Het is geen pech, het is zijn fout dat hij in die positie komt. Als ik met 5 gouden kettingen door de beruchtste wijk van Rio de Janeiro loop en ik wordt berooft is dat dan pech of zoek ik het zelf op? ;)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

Hamilton ging ook het gevecht aan, maar wel met een zekere mate van voorzichtigheid. Bij Vettel lijkt het wel andersom.

• Hippocampus
SnowDude schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:39:
[...]
Ja maar dat betekend niet dat ik het met je eens ben ;)
Het is geen pech, het is zijn fout dat hij in die positie komt. Als ik met 5 gouden kettingen door de beruchtste wijk van Rio de Janeiro loop en ik wordt berooft is dat dan pech of zoek ik het zelf op? ;)
Het is geen pech dat ie daar spint want hij had daar niet moeten rijden?
Zie je zelf niet dat er nog steeds ruimte is voor verschillende mogelijke uitkomsten op dat punt?
In mijn ogen heeft ie daar pech dat ie spint, het had net zo makkelijk niet hoeven gebeuren en hadden ze hun weg kunnen vervolgen. Dat is wat ik eraan wilde toevoegen.

• Ari Gold
  • Laatst online: 13:47

Bwoah

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Giesber schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:32:
[...]

Op de RTBF werd gezegd dat ze een nieuw package hadden meegenomen, maar door de regen in de oefensessies was de data niet betrouwbaar genoeg om in te schatten of het voor betere tijden zorgde.

Dus hebben ze voor de zekerheid gekozen en het nieuwe package niet gebruikt.
Geen idee wat RTBF is? Maar volgens meerdere bronnen is Ferrari naar hun aero package van voor Singapore terug gegaan.

PSN

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

-edit-
Was het al bekend dat Ocon en Magnussen beide DQ zijn?

Heatonme wijzigde deze reactie 22-10-2018 19:23 (46%)

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:59:
[...]
Geen idee wat RTBF is? [knip]
Ça alors? tu parles d'une surprise ! 😏

A smile a day....

nachtnet zonder hoofdletter

• ArnevdS
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11:17
Zoals eerder hier door iemand vermeld, de VER's onboard camera werd min of meer waardeloos door opvliegende brokstukken: https://streamable.com/7fvcy

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

ArnevdS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:12:
Zoals eerder hier door iemand vermeld, de VER's onboard camera werd min of meer waardeloos door opvliegende brokstukken: https://streamable.com/7fvcy
Duidelijk de schuld van Grosjean die Verstappen zijn camera sloopt. Kunnen we hem nog een strafpuntje extra geven?? O-)

PSN

• alexbl69
I.A.M schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
24 juni - GP van Frankrijk

2 september - GP van Italië

7 oktober - GP van Japan

21 oktober - GP van USA

Als dit onbalans is is die wel heel consequent aanwezig ;).

iRacing Profiel

• Ari Gold
  • Laatst online: 13:47

Bwoah

• ATS
Dat krijg je met die Amerikaanse zooi... :+

• ATS
YakuzA schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Duidelijk de schuld van Grosjean die Verstappen zijn camera sloopt. Kunnen we hem nog een strafpuntje extra geven?? O-)
Dank voor de bevestiging. Ik had dat ergens gelezen en gepost, maar nu heb jij er de beelden bij. d:)b

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:30
YakuzA schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Ik zeg: 2 strafpunten extra voor Grosjean.. Kom maar op met die Raceban >:)

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Het vertaalde artikel is ook verschenen Merc heeft idd uit voorzorg om protesten te voorkomen de velg veranderd.

https://www.motorsport.co...-protest-ferrari/3200594/

PSN

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

alexbl69 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:42:
[...]
Wat een prutser. Kan Kimi niet blijven? *O* *O*

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alexbl69 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:42:
[...]
[knip]

It's a feature 👍

A smile a day....

• MrOleo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 18:22
Mooie beelden van Stroll zijn kamikaze-actie op 0.20. Wat een knuppel... |:(

erutangis

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Brendon Hartley eerste ronde. Hij kan het wel degelijk. :D

sjaool wijzigde deze reactie 22-10-2018 22:51 (19%)

"When you grow up your heart dies"

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-05 08:03
sjaool schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:50:
Brendon Hartley eerste ronde. Hij kan het wel degelijk. :D
[Twitter]
Beide Toro Rossos halen tegelijkertijd een McLaren in. Daar zal gegniffeld zijn.

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Tarabass
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 18-05 14:38

Tarabass

Webmaster

ArnevdS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:12:
Ik vind dat de camera's allemaal hun eigen halo moeten krijgen!
iichel schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:11:
[...]

Beide Toro Rossos halen tegelijkertijd een McLaren in. Daar zal gegniffeld zijn.
Tja,, vandoorne inhalen telt eigenlijk niet, en Alonso had panne. :p

nachtnet zonder hoofdletter

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:26:
[...]

Tja,, vandoorne inhalen telt eigenlijk niet, en Alonso had panne. :p
Dat telt wel ja. Glorieuze Japans motor verslaat misbaksel van Brits en Franse onkunde. :( :P

And on that bombshell gaat deze op slot. Tot morgen in Mexico. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 22-10-2018 23:54 (11%)

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True