In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Achteraan toch? Want STR wagens hebben hun straf al gehad. Of snap ik de regels niet meer?yorkick schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:26:
Max V coming from 18th after g/box change.
Gearbox is maar 5 plaatsenTheBrut3 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:17:
[...]
Achteraan toch? Want STR wagens hebben hun straf al gehad. Of snap ik de regels niet meer?
Voor Max gelden speciale 'Verstappen rules'...TheBrut3 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:17:
[...]
Achteraan toch? Want STR wagens hebben hun straf al gehad. Of snap ik de regels niet meer?
Hoop dat Max deze race bij Dan in z'n spiegels verschijnt, beetje een mirror (..) tov Suzuka!
Poll
Uitslag (word automatisch elke 5 minuten bijgewerkt, het kan even duren voor je stem verwerkt is)
[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 21-10-2018 16:39 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik heb begrepen dat Toro Rosso dit jaar niet eens grote veranderingen aan de wagen heeft doorgevoerd. Ze zijn volgens mij dus puur bezig met motorontwikkeling voor Honda en Red Bull. Maar gezien de hoeveelheid gridpenalties die ze dit jaar gehad hebben is dat wel duidelijk. Ik geloof dat ze echt een record op hun naam hebben staan wat dat betreft.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:21:
[...]
[...]
Gewoon blijven ontkennen, dan is het ook niet waarIk denk dat iedereen wel kan zien dat de Honda PU inmiddels krachtiger is dan die van Renault, maar dat STR de focus al enige tijd volledig op 2019 gegooid heeft. Met al die engine penalties kun je nog zo'n goed chassis ontwerpen, als je steeds achteraan moet starten schiet je daar weinig mee op. En als het seizoen dan toch al verloren is, kun je maar beter zorgen dat je je in 2019 goed kunt mengen in het gevecht om p7 en verder.
"When you grow up your heart dies"
Engine change is vanaf 10 of 15 plekken straf helemaal achteraan starten.TheBrut3 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:17:
[...]
Overigens maakte het met de oude regels ook niet uit. De rijders worden altijd op een oneindige grid gezet en op het eind in elkaar geschoven. Met de oude regels was het voor VER dus P13 + 5 = P18 en voor HAR/GAS iets van P14/P13 + 10 (of meer) en dus P23 of verder naar achteren. Als ze de grid dan weer in elkaar schuiven op volgorde van de oneindige grid komt VER ook op P18 uit.

Polletje voor de race
Op welke plek rijd max na 5 rondes!
Poll
Uitslag (word automatisch elke 5 minuten bijgewerkt, het kan even duren voor je stem verwerkt is)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dus een aardige kans dat VER op SS start en dan naar S gaat, net als de top.basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:43:
Banden voor de race!
Weet niet of het verschil in race pace groot is met de US.
Starten op de soft is waarschijnlijk logischer. Contra strategie. In het begin beetje terughangen en banden sparen. Als de rest stopt zelf langer kunnen doorrijden en een 'gat' slaan dat hopelijk groot genoeg is om na de stop in terug te vallen. Als je dezelfde strategie rijdt als die om je heen blijf je na de pitstops immers nog erachter hangen.TheBrut3 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:48:
[...]
Dus een aardige kans dat VER op SS start en dan naar S gaat, net als de top.
Weet niet hoe lang de S meegaat, maar met het oog op een mogelijke safety car is starten op SS misschien handiger. Als hij de race zou kunnen uitrijden op S daarna, dan zou dat best de moeite waard kunnen zijn eventueelRobertMe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:50:
[...]
Starten op de soft is waarschijnlijk logischer. Contra strategie. In het begin beetje terughangen en banden sparen. Als de rest stopt zelf langer kunnen doorrijden en een 'gat' slaan dat hopelijk groot genoeg is om na de stop in terug te vallen. Als je dezelfde strategie rijdt als die om je heen blijf je na de pitstops immers nog erachter hangen.

Zeker omdat we nog niet 100% zeker weten waar hij start.
Vind ook dat er nu al! erg veel actief zijn hier
Gearbox wissel is bevestigd! P18 voor max
[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 21-10-2018 16:55 ]
Ik vermoed dat de teams ook niet goed weten hoe lang de banden mee gaan. FP1 & 2 dan in het water gevallen. En FP3 is al korter en dan moeten ze ook nog kwali simulaties doen. Teams moeten de strategie dus samenstellen op basis van een combinatie van de korte runs (met volle tank) in FP3 gecombineerd met wat ze weten van de banden van dit jaar en de slijtagegegevens van vorig jaar. Waar ze normaal op basis van de long runs in de FPs een veel beter idee hebben.Snowdog schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Weet niet hoe lang de S meegaat, maar met het oog op een mogelijke safety car is starten op SS misschien handiger. Als hij de race zou kunnen uitrijden op S daarna, dan zou dat best de moeite waard kunnen zijn eventueel
Daarnaast is Cota als ik zo moet gokken niet echt een circuit met een grote kans op safety cars? Dus de strategie laten afhangen van een vroege safety car is dan ook een grote gok.
Een nieuwe PU kost natuurlijk ook gewoon geld, dus ik kan me voorstellen dat RBR voor die paar races die we nog te gaan hebben niet een nieuwe PU gaat aanschaffen. Ik weet niet hoe dat in het contract met Renault geregeld is, maar ik kan me zo voorstellen dat de reglementaire aantal PU's en garantiegevallen voor rekening van Renault zijn, maar extra PU's om agressiever te rijden in de race mag RBR ongetwijfeld zelf betalen.RobertMe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:38:
[...]
Engine change is vanaf 10 of 15 plekken straf helemaal achteraan starten.
Nouja, die chassis-guys van STR moeten ook wat te doen hebben en zolang de nieuwe versie van de PU niet ineens veel groter/breder/hoger is, zullen ze zich gewoon op chassis-werkzaamheden richten. Het chassis voor 2019 wel te verstaan. Ik heb hoge verwachtingen van STR volgend jaar, zeker gezien ze blijkbaar wat RBR-tech kopen, zoals Haas en Sauber bij Ferrari doen. Ik denk dat Renault het met die teams nog zwaar krijgt volgend seizoen. Maar gelukkig komen ze met een geheel nieuwe PUsjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:38:
[...]
Ik heb begrepen dat Toro Rosso dit jaar niet eens grote veranderingen aan de wagen heeft doorgevoerd. Ze zijn volgens mij dus puur bezig met motorontwikkeling voor Honda en Red Bull. Maar gezien de hoeveelheid gridpenalties die ze dit jaar gehad hebben is dat wel duidelijk. Ik geloof dat ze echt een record op hun naam hebben staan wat dat betreft.
[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2018 17:08 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nog een kleine 90 minuten en ik zit er weer klaar voor.
...

Op welke plek rijd max na 5 rondes!
Poll
Uitslag (word automatisch elke 5 minuten bijgewerkt, het kan even duren voor je stem verwerkt is) en voor iedereen die DNF/DNS heeft ingevuld, de tabel is of cijfers, of letters (bij automatisch aanvullen) ik voeg deze toe net voor de race
Maak daar maar 150 minuten van?koentjuh1987 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:40:
Jammer voor Max maar dat het weer een mooie inhaalrace kan worden.
Nog een kleine 90 minuten en ik zit er weer klaar voor.
19.00u staat in mijn tvgids...
...
Voorbeschouwing ja. Race begint om 20:10.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Afhankelijk of men de voorbeschouwing kijkt
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Klopt helemaal. Gisteren alleen quali gekeken maar vind voorbeschouwing ook wel mooi. Vandaag ook het lange interview met Vettel...Stoksbrood schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:45:
[...]
...
Geniet ervan.
Max gaat er zeker weer een spektakel van maken, linksom of rechtsom.
Hier (Jakarta) zijn de races eigenlijk altijd in de avond.
Nu 1.10. Iets te laat voor mij, helaas.
Deze ga ik niet live kijken.

Eat the bugs, live in a pod
SS > S > SS was het in 2017. De banden zijn dit jaar wat anders dan vorig jaar, maar mogelijk wordt het weer een 2-stopper voor Verstappen (en voor vele anderen ook)?TheBrut3 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:48:
[...]
Testing, one, two ...
Ik zou beginnen op de soft, en later pas SS of US, afhankelijk van hoe lang je de stint kan maken. Ze hebben nu nog weinig data dus op die manier kan je kijken wat de optie wordt voor de volgende stop.TheBrut3 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:48:
[...]
Daarnaast kan je beter op volle tanks met softs rijden dan op een zachtere band, aangezien zachtere banden het zwaarder te voorduren hebben.
Dit dus ook omdat de teams geen echt goede info hebben van de long runs. Ze zullen gisteren in FP3 wel met een volle tank gereden hebben, maar 20 ronden of zo kon tijd technisch gewoon niet dus zo'n info zullen ze nu nog achter moeten komen.
Voordeel van de softs is ook dat je een wat langere pitwindow hebt, waardoor de kans groter is dat je kunt profiteren van bijvoorbeeld een safety car.kevlar01 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:57:
[...]
Ik zou beginnen op de soft, en later pas SS of US, afhankelijk van hoe lang je de stint kan maken. Ze hebben nu nog weinig data dus op die manier kan je kijken wat de optie wordt voor de volgende stop.
Daarnaast kan je beter op volle tanks met softs rijden dan op een zachtere band, aangezien zachtere banden het zwaarder te voorduren hebben.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
[ Voor 90% gewijzigd door naitsoezn op 21-10-2018 18:28 ]
Btw, geen idee of iemand t al gepost had, maar Max zegt hier "don't hit those yellow curbs 'cause they can damage your suspension" en vervolgens molt hij zn ophanging op zo'n gele curb in Q.
YouTube: Daniel Ricciardo and Max Verstappen find the Austin Track Limits
Je bedoelt de drivers parade? Normaliter is die live op YouTube te zien, kanaal van FOM/Formule 1 zelf.mark-k schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:18:
Weet iemand of de pre-race show ook op ziggo wordt uitgezonden of moet je daarvoor ergens anders zijn?
Edit:
Edit2:
@Rivanov hieronder. ik wou eerst nog alleen de link zetten met de gedachte "embedden mag toch niet", maar toch maar voor de video tag gegaan. Verrassend om dan je bericht te lezen dat hij zelfs afspeelt
[ Voor 38% gewijzigd door RobertMe op 21-10-2018 18:38 ]
Mercedes: "Water pumps being changed on both cars - not precautionary because we had issues. Valtteri had a leak in qualifying, Lewis' data detected an issue with his. They were fitted fresh here so we will fit old, proven pumps of the same spec."
Wauw. F1 laadt nu ook de video's netjes embedden en afspelen op externe sites.RobertMe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:27:
[...]
Je bedoelt de drivers parade? Normaliter is die live op YouTube te zien, kanaal van FOM/Formule 1 zelf.
Edit:
[YouTube: Live United States Grand Prix]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zouden er serieus mensen zijn die naar dat gezwets kijken?Stoksbrood schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:45:
[...]
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Mercedes met problemen? Wat is dit voor lasterpraat zeg?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waterpomp problemen jaDaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:44:
[...]
Liever die als iets wat een gridstraf oplevert!
Buiten dat je het uiteraard als geintje bedoelt, het is niet de eerste keer dat ze "problemen" hebben. Alleen leidt het zelden tot een uitvalbeurt. Maar dit jaar toch al een aantal keer dat ze problemen hadden. Uiteraard Oostenrijk, dit dan, maar ook de B-spec die ze hebben uitgesteld en kan best dat ze het nog vaker over "problemen" hebben gehad. Enige nadeel is dat Mercedes zelden echte problemen (met uitvallers als gevolg) op de baan. In 99% van de gevallen lijken ze ruim op tijd te detecteren en op te lossen/omheen te werken.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:44:
[...]
Bij gebrek aan beter, maar eens het geouwehoer van Ziggo aanhoren in de voorbeschouwing..
-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Edit:
@Rainbow_Dash uiteraard alleen op Sky ja. Maar die beelden van gisteren waren ook alleen op Sky
[ Voor 16% gewijzigd door RobertMe op 21-10-2018 19:08 ]
Wie? Er zitten bij mijn weten nu echte liefhebbers en coureurs.Pierre schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:59:
Ojee prins Zwets is bij Ziggo
Bensimpel
Positieve meneer
Bij sky toch alleen?RobertMe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:03:
Voor iedereen die gisteren aangaf liever een 'behind the scenes' item te zien m.b.t. de camera helicopter, i.p.v. splitview met Martin Brundle die erin zit en je net door raampje naar buiten kijkt. Uw gebeden zijn gehoord, daarover komt blijkbaar ook nog een item (tijdens deze pre show)
😆 - Denk ook eens om ;)
Never mindsjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:05:
[...]
Wie? Er zitten bij mijn weten nu echte liefhebbers en coureurs.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 21-10-2018 19:07 ]

96!! stemmen.
Laten we hopen op een P6 of P8 na 5 rondes!
Bedankt allemaal
Omdat @naitsoezn het spammen vond, Poll maar gesloten..
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Liever 20:10Pierre schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:17:
Heb wel zin in de race laat het maar snel 20.00 uur worden.
LOL yes off course
NASCAR!nachtnet schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:18:
Na de race op rtl.de een docu/interview over Niki Lauda.
Bensimpel
Positieve meneer
Nergens last van hier, wel dat de ziggo go site standaard 1080p gebruikt en dat dit niet lager te zetten is.. (SD kwaliteit loopt beter op mijn laptop..).ATS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:19:
En wéér loopt audio en video out if sync by ziggo go...
😆 - Denk ook eens om ;)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Sportmentaliteit, al is Vettel misschien wel iets te "lief", als ik zo dat interview zie.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:27:
Grappig hoe Vettel altijd een sympathieke gast is buiten de auto (van een uur na de race tot vlak voor de race) en in de auto of vlak na de race altijd zo'n zeur.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Het Ferrari effect maakt het nog erger.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:27:
Grappig hoe Vettel altijd een sympathieke gast is buiten de auto (van een uur na de race tot vlak voor de race) en in de auto of vlak na de race altijd zo'n zeur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind hem meestal wel gewoon sympathiek en grappig. Alleen zodra de adrenaline het overneemt dan gaat het helaas vaak fout.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:27:

Ric deed het beter
I served in a company of heroes.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)

RIC owned het cowboy zijn helemaal natuurlijk. Ik ben benieuwd of Renault daar ook wat mee gaat doen of dat ze het gewoon laten lopen. Red Bull is wat dat het enige team dat hier echt op een leuke manier mee bezig is. Maar goed, als er een team is dat weet wat goede marketing voor je doet is het Red Bull wel.basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:33:
Snor/Baard van van gameren![]()
![]()
Ric deed het beter
[Afbeelding]
Helaas zag Stroll eruit als een douchebag tov Ric.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Volgens mij is dat Rich Energy alles behalve Rich. Het is vooral een zeer exclusief energiedrankje wat ik ervan gezien en gevonden heb.nachtnet schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:47:
Die man die FI wilde kopen (rich energy) staat op de grid bij Claire Williams. 2019 sponsor?
Je moet je toch een beetje onderscheiden van de massa. Ik zou het trouwens ook doen. Niks lekkerder dan bij een graadje of 20 in een korte broek en blote voeten in de sandalen lopen.Spotmatic schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:49:
Iedereen op de grid loopt in een lange broek. Alleen die Plooij niet.
1pond per stuksjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Volgens mij is dat Rich Energy alles behalve Rich. Het is vooral een zeer exclusief energiedrankje wat ik ervan gezien en gevonden heb.
https://richenergy.com/product/24-cans-of-rich-energy/
Net zo duur als Redbull normaal dus
Ik doel vooral op deze decadente giftbox.basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:50:
[...]
1pond per stuk
https://richenergy.com/product/24-cans-of-rich-energy/
Net zo duur als Redbull normaal dus
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, het schijnt best fris te zijn nu.Spotmatic schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:49:
Iedereen op de grid loopt in een lange broek. Alleen die Plooij niet.
Combineer dat met de baan die helemaal "groen" is (dus weinig grip) en dan ook nog eens bijna geen data voor de banden. Staat COTA ook nog eens bekent als een baan die achterbanden vreet. Dit kan zomaar interesant gaan worden met verkeerde bandenstrategie.
Voor RBR is dat een voordeel omdat die de banden van Ricciardo en Max kunnen vergelijken en ze tijdens de race van elkaar kunnen leren.

Beetje zonde van het geld, je drinkt het op haha
Overigens had ik het idee dat hij ook niet gek veel van de F1 kent. Hij zag oranje, dus fan van max.
[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 21-10-2018 19:53 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nu even serieus ik denk dat Hamilton wint en het WK ook op zijn naam schrijft. Max zal 4e worden
16 graden en de grondtemperatuur is 17 graden.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:52:
[...]
Tja, het schijnt best fris te zijn nu.
Combineer dat met de baan die helemaal "groen" is (dus weinig grip) en dan ook nog eens bijna geen data voor de banden. Staat COTA ook nog eens bekent als een baan die achterbanden vreet. Dit kan zomaar interesant gaan worden met verkeerde bandenstrategie.
Voor RBR is dat een voordeel omdat die de banden van Ricciardo en Max kunnen vergelijken en ze tijdens de race van elkaar kunnen leren.
Haha beroemde gast hoor. Windsurferwontcachme schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:53:
Dus... Ben ik de enigste die Robbie Naish niet kent?
- DaniëlWW2
- Niet online
Target acquired, shoot the red and the silver cars.
Blijkbaar heeft Pirelli gisteravond nog de minimale bandendruk (van de achterbanden) verhoogd, kan dus nog wel eens interessant worden.
Daarnaast kwam Crofty met de fun fact dat elke keer dat er een race is geweest op 21 oktober dat ook de title decider was.
Waiting on the world to change
302 squadron traint daar om de hoek (Fort Hood)pinda powerrr schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:58:
Ik heb toch even gemist, waarom elk jaar de NL-se helicopters daar vliegen. Als Zandvoort doorgaat, gaan we dan de Amerikanen krijgen?
[ Voor 7% gewijzigd door noo op 21-10-2018 20:01 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
De KLu heeft al decennia haar pilotenopleiding in de VS zitten. In Texas zit een enorme luchtmachtbasis waar veel Europese luchtmachten haar piloten opleiden. Vrij luchtruim dus ze kunnen ongestoord vliegen over de prairie en woestijn. Voor de opleiding zijn er dus altijd een aantal Nederlandse F16's, Apachi's, Chinooks etc aanwezig. Zijn nu ook twee F35's in de VS bij gekomen.pinda powerrr schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:58:
Ik heb toch even gemist, waarom elk jaar de NL-se helicopters daar vliegen. Als Zandvoort doorgaat, gaan we dan de Amerikanen krijgen?
Blijft het wel spannendRivanov schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:00:
Volgens Horner moet Kimi, Hamilton even de hekken inwerken.(interview op Sky)
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Wat voor? Zijn er beelden?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heeft Horner ooit samengewerkt met Flavio Briatore?Rivanov schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:00:
Volgens Horner moet Kimi, Hamilton even de hekken inwerken.(interview op Sky)
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja op tv
Apache's en Chinooks
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Die kwamen net in de uitzending voorbij. Er zal straks wel ergens een clip opduiken. Ik begreep dat het 2 Apache en 3 Chinook heli's waren.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1