Ligt het nu aan mij of is de 2e plaats beker niet een beetje ERG klein?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kimi loopt nog steeds te glimlachen. Waanzin dit zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit... zet aub Ocon in die auto volgend jaar al..Wom schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
Bottas waardeloos.
Ik vind het een blamage voor Mercedes dat zij volgend jaar alweer met die tweede gladiool viool het gaan proberen. Aardige jongen hoor, maar daar hebben we dus helemaal niets aan.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Omdat teamorders al heel vroeg in het kampieonschap?sjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:03:
Was dat nu boegeroep bij HAM... tsss....
Pff, mijn hartslag is nu pas wat gaan liggen. Had last van een trillend voetje hoor, man man.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zo hoort het RAI! Eerst een halve liter naar binnen gooien en dan pas wat weg spuiten.
Wel een mooi idee om te weten dat de kwalificaties voor Max niet heel relevant zijn
Denk dat hij niet echt een extroverte gast is of enkel bij goede vrienden/kennissen, heb er wel respect voor.jip_86 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:02:
Lijkt niet echt bij die RAI...
Hoorde ik daar nu boe geroep bij HAM?
ik denk dat ze dat toch iets anders zien, als ze ruim voor einde van het seizoen de WDC binnenhalen en waarschijnlijk ook de WCC.sanderb schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:04:
[...]
Dit... zet aub Ocon in die auto volgend jaar al..
Ik vind het een blamage voor Mercedes dat zij volgend jaar alweer met die tweede gladiool viool het gaan proberen. Aardige jongen hoor, maar daar hebben we dus helemaal niets aan.
Is deze Prins overigens net zo 'fout' als al die andere? Is hij degene die een F1 circuit heeft gekocht?
Ho-pin praat goed aan die tafel
mag vaker daar zitten, beter dan die tweeling.
Float like a butterfly, sting like a bee.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je moet gewoon niet twijfelen aan Max joh.RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:56:
[...]
Heel flauw
Ik ga nooit meer iets zeggen over VER en banden. Bizar dat hij dit voor elkaar heeft gekregen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, dat is Bernard van OranjeHollowGamer schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:06:
Is deze Prins overigens net zo 'fout' als al die andere? Is hij degene die een F1 circuit heeft gekocht?
[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 21-10-2018 22:07 ]
Nee dat is zijn broer geloof ikHollowGamer schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:06:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Echt 1 van de meest toffe races dit seizoen, wel erg vervelend voor Ricciardo
Werk regelmatig samen met deze ‘prins’. Is een erg toffe gast en staat gewoon met beide benen op de grond. Groot verschil met z’n broerHollowGamer schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:06:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik was serieus blij toen ik hoorde dat hij weer aan de tafel zou zitten inderdaad. Coronel ... meh.Martinusz schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:06:
Ho-pin praat goed aan die tafelmag vaker daar zitten, beter dan die tweeling.
Damn.. mooi einde van de race met Kimi, max en lewis... weer punt van de bank momentje...
En wat is Vettel toch nerveus...
En wat is Vettel toch nerveus...
...
LOL 'Vintage Max' zegt Horner over hoe hij HAM achter zich hield.
't Jong is net 21 ffs!
't Jong is net 21 ffs!
Zo zonde dat Red Bull geen kwali mode heeft. Zou zo veel verschil maken dit seizoen... maarja, 'als' telt niet.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Waarom volgt er bij Ziggo Zalando-reclame op een F1-race? Ik wil niet seksistisch overkomen, maar dit is toch vooral een mannenprogramma? Vleesch van Plus snap ik wel, Coca Cola Zero reclame ook wel, maar Zalando met vrouwenkleding...?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zou Max p4 WDC nog gaan halen? Het gaatje is nog 26 punten...
Dadelijk voldoet zijn bijnaam niet meer..DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:04:
Kimi loopt nog steeds te glimlachen. Waanzin dit zeg.
...
Wie denk je dat er nu naast de mannen op de bank zit?Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
Waarom volgt er bij Ziggo Zalando-reclame op een F1-race? Ik wil niet seksistisch overkomen, maar dit is toch vooral een mannenprogramma? Vleesch van Plus snap ik wel, Coca Cola Zero reclame ook wel, maar Zalando met vrouwenkleding...?
M'n Oma is een site aan het haken.
Hoezo? Vandaag hebben ze wel bewezen dat ze op zaterdag gewoon binnen kunnen blijven en alsnog podium scorenWom schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
Zo zonde dat Red Bull geen kwali mode heeft. Zou zo veel verschil maken dit seizoen... maarja, 'als' telt niet.
De feestdagen komen eraan. En de vrouw wil gecompenseerd worden voor die 20 momenten dat de F1 meer aandacht krijgt dan zijGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Hebben alle vrouwen die aan de ketting zitten (want moeten bier pakken voor de mannen die niet weg kunnen tijdens de spannende race!) ook nog wat te zien na de raceGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Zoals Bottas nu rijdt is het mogelijk. Kimi pakt hij niet meer.jgj82 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
Zou Max p4 WDC nog gaan halen? Het gaatje is nog 26 punten...
Ook lekker van de Hulk, P6
Bij hem zat het de laatste races ook niet bepaalt mee
Bij hem zat het de laatste races ook niet bepaalt mee
Fleximex is een man en koopt wel eens wat bij ZalandoGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:

Best veel mannen bestellen kleding via internet hoor, pesthekel aan winkelen (waaronder ik).Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat vraag ik me ook af. Ik ben geen die-hard F1 fan, de circuits blijven mij doorgaans niet bij, op enkele uitzonderingen na.
Ik was in de veronderstelling dat Austin treintje rijden zou worden. Zoals wel meer circuits helaas.
Binnenkort maar even de herhaling kijken.
Verwijderd
Wat een race. Max in bloedvorm is abolute wereldklasse en van een andere planeet.
Indrukwekkend, en samen met Brazilie zijn beste race.
Het is geen RTL 7Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
Hele weekend naar de race toegeleefd! geen moment spijt van gehad
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dat niet een integraal pismomentje voor de mannen hier dan?Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
21 hèKilljoy schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:10:
[...]
De feestdagen komen eraan. En de vrouw wil gecompenseerd worden voor die 20 momenten dat de F1 meer aandacht krijgt dan zij
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Brazilië was nog wel net iets beter. Nu was hij in 8 ronden op P4 of iets. In Brazilië was het één auto per ronde die hij moest inhalen. Toen moest hij er nog veel meer voor werken.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:11:
Wat een race. Max in bloedvorm is abolute wereldklasse en van een andere planeet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar een ding zit mij nu wel dwars. Ferrari had het helemaal correct met hun bandenstrategie.
Rusland is onderhandelbaar
Als je maar lang genoeg volhoudt... Hulkenberg klampt zich daar ook aan vastDaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:12:
Maar een ding zit mij nu wel dwars. Ferrari had het helemaal correct met hun bandenstrategie.
[ Voor 46% gewijzigd door Killjoy op 21-10-2018 22:13 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
LOL! Heerlijk getinte reactie die je niet snel op Tweakers voorbij ziet komen. Even gedeeld op de F1 vriendengroep app. Lachen ons rot!MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:02:
Minttu kan morgen niet lopen... Mag ook wel een keer na 130+ races
Denk dat ook Ziggo Sport met de tijd mee wil gaan. Voor het geval dat vrouwenkleding dragende mannen zich niet gehoord voelenGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:09:
[ Voor 7% gewijzigd door LA-384 op 21-10-2018 22:15 ]
Hoe ging dat spreekwoord over stilstaande klokken ook alweer?DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:12:
People as things, that’s where it starts.
“Obviously”iichel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:54:
ongelooflijk, kimi die meer dan 4 woorden spreekt in een interview

Heeft iemand een streamable van de start, waar sainz een 'gaining an advantage' straf voor krijgt? Zag het net voor 2e keer voorbij komen en snap niet dat VET niet ook een straf krijgt (want die deed volgens mij exact hetzelfde?)
Killjoy schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:12:
[...]
Rusland is onderhandelbaar
[...]
Als je maar lang genoeg volhoudt... Hulkenberg klampt zich daar ook aan vast

Dat zegt weinig als er een Hamilton op het circuit zitVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:15:
Die openingsronde. Max is Senna 2.0.
Laatste overwinning ooit van Kimi? Ik gun het hem van harte maar als hij op deze al 5 jaar heeft moeten wachten..
Komen dit jaar nog 3 racesGekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:17:
Laatste overwinning ooit van Kimi? Ik gun het hem van harte maar als hij op deze al 5 jaar heeft moeten wachten..
Denk dat hij daarna geen kans meer heeft nee
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo was er ook klaar mee. Kennelijk heeft Ricciardo volgens Horner zelfs een gat in een muur geslagen. 

Al met al een leuke race, was weer leuk om te kijken en met mooie resultaten
39
Nouja, in Monaco kunnen nog rare dingen gebeuren, en Sauber heeft al eerder gewonnen, eeuwen terug.Gekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:17:
Verwijderd
Daar mag die dan volgend jaar een heel jaar weer mee spelen wat zal die balen als coureur zijnde.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:18:
Ricciardo was er ook klaar mee. Kennelijk heeft Ricciardo volgens Horner zelfs een gat in een muur geslagen.
[Afbeelding]
Hallelujah....
"When you grow up your heart dies"
Raar interview met VET. Plooij vertelt hem dat RIC utigevallen is en VET zegt "I'm happy for him, because we get along fine" (o.i.d.).
"Who is STILL the last Ferrari World Champion...?"#F1reactions pic.twitter.com/UIl675oMRg
— F1 Reactions (@f1_reactions) 21 oktober 2018

Uitval vandaag heeft niks met Renault te maken.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Daar mag die dan volgend jaar een heel jaar weer mee spelen wat zal die balen als coureur zijnde.
Smiling as the shit comes down...
Oh? Ik lees juist dat de Power Unit er plotseling mee ophield (net zoals in Bahrein bij RIC).ScrooLoose schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Uitval vandaag heeft niks met Renault te maken.
En wie maakt de PU ...?
Misschien heeft die Appelbietenboel wel een keer gelijk na 3 jaar?Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Daar mag die dan volgend jaar een heel jaar weer mee spelen wat zal die balen als coureur zijnde.
Verwijderd
Met Honda ook andere elektronicaScrooLoose schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Uitval vandaag heeft niks met Renault te maken.
Tag Heuer toch?Ryur schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
Oh? Ik lees juist dat de Power Unit er plotseling mee ophield (net zoals in Bahrein bij RIC).
En wie maakt de PU ...?
Ric zelf zei dat het de batterij was.Ryur schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
Oh? Ik lees juist dat de Power Unit er plotseling mee ophield (net zoals in Bahrein bij RIC).
En wie maakt de PU ...?
Was waarschijnlijk accu probleem dus niks met renault te maken danRyur schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
En wie maakt de PU ...?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tuurlijk zegt RIC dat...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Accu, die zal niet van Renault komenRyur schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
En wie maakt de PU ...?
En als er iets niet helemaal goed zit aangesloten en losschiet is het wel heel makkelijk om Renault de schuld te geven
Helaas maakt RBR ook zelf fouten
- DaniëlWW2
- Niet online
Post race cooldown met geweldige Kimi. 
https://streamable.com/38v5f
Max heeft zijn schoen gesloopt.
https://streamable.com/kaq21
Post race met Max en Lewis
https://streamable.com/zcnvp
https://streamable.com/1safg
Max en Lewis.
https://streamable.com/zeeir
https://streamable.com/rbduq
Alonso was er ook helemaal klaar mee.
Net zoals Ricciardo bij Channel 4/
https://streamable.com/55g0q
https://streamable.com/38v5f
Post race met Max en Lewis
https://streamable.com/zcnvp
https://streamable.com/1safg
Max en Lewis.
https://streamable.com/zeeir
https://streamable.com/rbduq
Alonso was er ook helemaal klaar mee.
. @alo_oficial got taken out. Fun day otherwise. pic.twitter.com/XULWpt44f1
— Marco Andretti (@MarcoAndretti) 21 oktober 2018
Net zoals Ricciardo bij Channel 4/
https://streamable.com/55g0q
[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-10-2018 22:29 ]
Wwt een enorm lekkere race zeg. Enige jammere is dat Bottas tot 2 keer toe aan de kant gaat/moet voor Hamilton.
Flickr PSN ID= cheironnl
En best wel duidelijk!
Bottas lollled .. ik denk dat ie Vettel voorbij gelaten heeft en blij is dat Hamilton nog geen WC is 
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het probleem was hetzelfde als eerder dit jaar (bachrein?) en dat was de accu/batterij, Red Bull zelf had dat kort na uitval ook aangegeven bij Jack Plooi.
Maak er anders een poll van!
Waiting on the world to change
Als BMW, maar niet als volwaardig Sauber toch? Enkele seizoenen geleden met Perez en Kobayashi hadden ze wel af en toe podiaRobinHood schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Nouja, in Monaco kunnen nog rare dingen gebeuren, en Sauber heeft al eerder gewonnen, eeuwen terug.
Dat was een geinig ritje...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Rai heeft ook record van Schumacher overgenomen, grootste interval tussen 1e en laatste winst, was 14y6m1d nu 15y6m295d
Zag er nou ook niet echt uit als een volwaardige Puma race schoen toen hij eraan zat te plukken.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:23:
15 jaar, 6 maanden en 295 dagen is dus ~16 jaar, 4 maanden en nog wat dagennachtnet schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:27:
Rai heeft ook record van Schumacher overgenomen, grootste interval tussen 1e en laatste winst, was 14y6m1d nu 15y6m295d

Meen het ook ja, en Sauber is nu ook een Ferrari B-team, dus ik zie het eerlijk gezegd wel lukken met een dosis geluk van heb ik jou daar.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
Als BMW, maar niet als volwaardig Sauber toch? Enkele seizoenen geleden met Perez en Kobayashi hadden ze wel af en toe podia
RAI zie ik iig. nog wel eens op het podium staan.
Zo las ik hem ookGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:28:
[...]
15 jaar, 6 maanden en 295 dagen is dus ~16 jaar, 4 maanden en nog wat dagen![]()
Mea culpa 28 dagen niet 295. Race 295 voor rai.
Hoe moet ik hem lezen dan?
Edit: Ah, uitgelegd
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2018 22:30 ]
Het getoonde stuk is het verkeerde. Toen het fout ging bij de Esses heeft hij het binnendeel van een van de bochten afgesneden.Dentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:14:
Heeft iemand een streamable van de start, waar sainz een 'gaining an advantage' straf voor krijgt? Zag het net voor 2e keer voorbij komen en snap niet dat VET niet ook een straf krijgt (want die deed volgens mij exact hetzelfde?)
Ze lieten het zien bij Ziggo net: het gaat om de start, hij schiet daar rechtdoor en pakt een Haas en nog iets (andere Haas?) buiten de baan om.Amphiebietje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:31:
[...]
Het getoonde stuk is het verkeerde. Toen het fout ging bij de Esses heeft hij het binnendeel van een van de bochten afgesneden.
There's no Verstopping him now @COTA 😉🏆 #USGP pic.twitter.com/HYsIF4ZrIb
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 21 oktober 2018
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 21-10-2018 22:34 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wordt HAM WDC
Ja
Ja
Ja
Nee hij crasht
zoiets?
Had nog een 'net niet ' ninja echt gedaanGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:30:
[...]
Hoe moet ik hem lezen dan?
Edit: Ah, uitgelegdtnx!
Kan dat Rondo niet verplaatst worden? Ik wil interviews zien Ziggo...
"When you grow up your heart dies"
Ik ook, maar ik zie het morgen op Youtube wel, morgen gaat de wekker weer om 6 uursjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:35:
Kan dat Rondo niet verplaatst worden? Ik wil interviews zien Ziggo...
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2018 22:36 ]
Ik blijf die straf van SAI echt merkwaardig vinden.
Maarja, over naar NASCAR.
Maarja, over naar NASCAR.
Welke was leuker dan buiten de oranje getinte Oostenrijkse gp?
Zelfs als Ham in Mex uitvalt zie ik Vet in staat zijn eigen glazen verder in te gooien en te spinnen bij de start..basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:34:
[...]
Wordt HAM WDC
Ja
Ja
Ja
Nee hij crasht
zoiets?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1