3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
HAM kan op zoek naar een ander beroep. Hij ging compleet nat in het gevecht met VER. Geniaal van dat manneke. En ja, HAM kan het lijen en het zal best iets tactisch wezen. Maar toch...
En woohoo ook voor Kimi :-)
[ Voor 46% gewijzigd door De_Bastaard op 21-10-2018 21:52 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat heet een glitch.
M'n Oma is een site aan het haken.
Waiting on the world to change
Cogitationis poenam nemo patitur
Max ook erg strak gereden. Dat laatste gevecht met Lewis was precies wat F1 interessant maakt.
Blij dat ik de 2e helft van deze race nog heb kunnen kijken.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
[...]
Ja, ik weet dat ie wel een beetje banden kan sparen, maar gezien de eerste korte stint op de S, denk ik dat het dan ineens zoveel beter kan op een zachtere compound. Maar ik laat me graag verrassen
Dus, wat hebben we nu te zeggen?Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:55:
[...]
Echt nevernooitniet op SSAls hij dat doet is hij echt koning bandensparen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Spanje 2016 al.SuBBaSS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:53:
Begint beetje te wennen al hè? Max op het podium.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
echt slim die RedBull gasten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dus lezen we het topic niet meer?Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:48:
OK, ik geef ruiterlijk toe: VER is een held dat hij zo lang op die SS door kon rijdenIk had dit NOOIT verwacht!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Heel flauw
Ik ga nooit meer iets zeggen over VER en banden. Bizar dat hij dit voor elkaar heeft gekregen.
Forza Kimi!!!
* Grimmie187 pinkt een traantje weg
Max had niets te verliezen, Ham een 5e WDC.mavaros schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:51:
Prima resultaat.
HAM kan op zoek naar een ander beroep. Hij ging compleet nat in het gevecht met VER. Geniaal van dat manneke. En ja, HAM kan het lijen en het zal best iets tactisch wezen. Maar toch...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ahhhhhh.Grimmie187 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:56:
Wat een afscheid deze overwinning, ongelofelijk na 5 jaar..
Forza Kimi!!!
* Grimmie187 pinkt een traantje weg

Mooi hoor, geniet ervan!
Volgens mij heb ik wat gemist o_O
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zou het doen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Heel veel!LA-384 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:57:
Nou, ik besluit eens een keer niet te kijken, omdat ik er niets van verwachtte. Ik denk, laat ik de laatste minuten toch even meepikken, zie ik VER op 2 en vol in gevecht met die Engelsman.
Niks teruglezen
Direct alles vanaf de start afspelen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
RAI vraagt volgensmij of Lewis kampioen geworden is.

Kijken of er nog een bedankje vanaf kan.
PSN: xMaurice93
Bottas waardeloos. Enige wat hij deze race moet doen is voor Vettel eindigen en dat lukt gewoon niet. Laat de kaas van zijn brood eten door Max (slechte strategie Merc misschien?) en komt gewoon te kort tov van coureurs die van helemaal achterin komen. Kan en mag niet. Is langzaam wel duidelijk aan het worden dat hij die auto niet waard is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgens mij zei Ham dat Ver de betere band had (SS vs. S).Smobbo schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:57:
Hahaha, ook HAM zegt dat VER betere banden had aan het einde. Sneu...
Olav bingo:

F1 algemeen:

Gebaseerd op wat als ik mag vragen?LA-384 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:57:
Nou, ik besluit eens een keer niet te kijken, omdat ik er niets van verwachtte. Ik denk, laat ik de laatste minuten toch even meepikken, zie ik VER op 2 en vol in gevecht met die Engelsman.
Die FIA perschef linksonder 😂
Italiaan zeker
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik zie vooral een enorm verschil tussen VER en VET: VER blijft wel koel onder druk, indrukwekkend op die leeftijd!RedHat schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:56:
Dit was wel “reclame” voor de F1. Zelden zie je dit soort races (wat ik erg jammer vind). Leuk om naar te kijken en hoe kritisch je ook kan zijn op Max, ik zie Max wel als een toekomstig wereldkampioen en een welkome aanvulling om F1 weer wat meer body te geven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anders smelt het ijs.
Deels mee eens, al denk ik wel dat Verstappen dit seizoen een beetje vleugelvrij rijdt en Vettel een iets andere druk heeft.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Ik zie vooral een enorm verschil tussen VER en VET: VER blijft wel koel onder druk, indrukwekkend op die leeftijd!
Mooi man...... Ham kon naar Max toe rijden, maar voorbij ging niet.RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:56:
[...]
Heel flauw
Ik ga nooit meer iets zeggen over VER en banden. Bizar dat hij dit voor elkaar heeft gekregen.
Max drukte Hamilton mooi in de fout.
Cogitationis poenam nemo patitur
Float like a butterfly, sting like a bee.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- DaniëlWW2
- Niet online
Not bad for an number 2 driver!Martinusz schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:02:
Wel bizar dat hij 5 jaar geen race had gewonnen...in een Ferrari.
Was HUL nou 6e geworden?
Is ie wel hoorjip_86 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:02:
Lijkt niet echt bij die RAI...
Dude...MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:02:
Minttu kan morgen niet lopen... Mag ook wel een keer na 130+ races
Wie is Ovo?nachtnet schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:02:
Ovo naar stewards, fuel flow overschrijding.
VSC heeft ook een SC in zich en als je voor No Power gewoon aanneemt dat RIC dat op de boordradio heeft geroepen, dan ben je erArnevdS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
Hmm, mijn bingo's zijn mislukt
Olav bingo:
[Afbeelding]
F1 algemeen:
[Afbeelding]
Prachtige race, met leuke momenten waarin vooral de karakters van de rijders naar boven komen. Lewis die juist Max voor hem krijgt, Kimi die wint en heel cool Thank you zegt, Max die zegt nu mag ik blijven. Helemaal mooi!!
En dan staat nota bene Rai op het podium 😂sjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:01:
Die Italianen blijven toch een mooi en passievol volk.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1