Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Je hebt knap, magisch, maar jij verwacht blijkbaar onmogelijkDaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Dan pas? Niet de tientallen voorgaande races waar hij ook dergelijke magie liet zien?
Kan het me oprecht niet voorstellen dat hij hem uitrijdt, maar ik laat me uiteraard heel graag verrassen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"When you grow up your heart dies"
Ja, ik weet dat ie wel een beetje banden kan sparen, maar gezien de eerste korte stint op de S, denk ik dat het dan ineens zoveel beter kan op een zachtere compound. Maar ik laat me graag verrassenDaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Dan pas? Niet de tientallen voorgaande races waar hij ook dergelijke magie liet zien?
Hij rijdt er ook nog niet zo lang opiichel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
Achterbandjes van Vettel zien er nog wel goed uit.
Het staat daar ook vol met dure apparatuur, wil je dat ie daar op gaat meppen?Gekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
Zit mij net te bedenken dat je Wolff echt nooit aan de pitmuur ziet tijdens een race. Zijn er meerdere team-principals die dat doen?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Er past ws geen grote tafel om met zn vuist op te rammen aan de pitwallGekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
Zit mij net te bedenken dat je Wolff echt nooit aan de pitmuur ziet tijdens een race. Zijn er meerdere team-principals die dat doen?
I served in a company of heroes.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alleen Verstappen ? De rest (ham) bijvoorbeeld toch ook nog wel?RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:11:
[...]
Ik verwacht nog wel een pitstop van VER. Als hij niet hoeft is het echt een bandentovenaar, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit volhoudt.
Lijkt me overigens ook niet dat Vettel dit volhoudt met deze banden. Snelste laps knallen is leuk maar die banden gaan er aan
Nouja, als ik Olav moet geloven kwam hij binnen vanwege de remmen. En ja, dan vervang je de banden ook maar meteen. Bij HAM zijn de softs al op, dus hoe houden die SS van VER dat vol?RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
[...]
Ja, ik weet dat ie wel een beetje banden kan sparen, maar gezien de eerste korte stint op de S, denk ik dat het dan ineens zoveel beter kan op een zachtere compound. Maar ik laat me graag verrassen
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2018 21:15 ]
Klopt maar hij is wel aan het stampen.
Destijds: Frank williams 😛Gekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
Kijkend naar de stint van Vettel moet het kunnen.RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
[...]
Ja, ik weet dat ie wel een beetje banden kan sparen, maar gezien de eerste korte stint op de S, denk ik dat het dan ineens zoveel beter kan op een zachtere compound. Maar ik laat me graag verrassen
www.google.nl
Bensimpel
Positieve meneer
Claire Williams zit ook vaak binnen.Gekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
Maar Toto heeft natuurlijk een tafel nodig om op te kunnen slaan
😆 - Denk ook eens om ;)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Good vibrationsHeijmenberg99 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:14:
Lewis vibrations

ICE ICE Baby
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn broertje is in Fueteventura

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die klapbanden kan ik me van dit seizoen niet herinneren, kan wel weer eens een andere dimensie geven aan de racevhal schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:15:
Nou, even een klapbandje voor wat drama ajb
Waiting on the world to change
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ze stonden wel allebei te kijken van wtf is er mis met deze autowontcachme schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:15:
Komen die monteurs ook nog eens ergens. Staan ze opeens langs de baan
- DaniëlWW2
- Niet online
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
ICE ICE Baby

Pijnlijk...
Max heeft ook niks met de softs
Last year anyone?
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 21-10-2018 21:19 ]
doe maar gewoon op de baan.Ari Gold schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:18:
Hoppa. Kimi nog pitten. Max eerste.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ongelofelijk hoe cool die man is...RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:18:
VER heeft onderweg nog even tijd voor een beschouwing mbt de bandenkwaliteitMisschien nog even een interviewtje onderweg?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat gaat komen....RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:18:
VER heeft onderweg nog even tijd voor een beschouwing mbt de bandenkwaliteitMisschien nog even een interviewtje onderweg?
VER
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
VER mag hem hebben vandaag, zeker als hij het podium haalt.
Dat krijg je als je een aantal van de mooiste bochten van alle circuits samenvoegt toe een circuit. Ook het hoogteverloop op dit circuit is gaaf.tuinïnen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:19:
Heerlijke baan dit met die snelle bochten. Een heel weekeinde genieten.
Hij gaat winnenGrrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:20:
[...]
VER mag hem hebben vandaag, zeker als hij het podium haalt.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Euh Max loopt in.Rene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:21:
Verstappen zometeen nog een keer naar binnen. Ze doen er denk ik goed aan om daar niet al te land mee te wachten. Kimi loopt ook langzaam uit nu.
Ik denk dat HAM hem nog wel inhaalt en hij pakt RAI ook nog wel.
ICE ICE Baby
Er staat een kampioenschap op het spel, en het is legaal.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 46% gewijzigd door Gekkenhuis op 21-10-2018 21:23 ]
Nee. HAM gewoon een stuk snellerExocet schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:22:
Bottas flink in de remmen
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja want Hamilton op nieuwe banden was er toch nooit voorbij gekomen? Die man is met een andere race bezig, net als eerder, gewoon aan de kantjgj82 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:21:
Arme Bottas...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1