Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat zal Max nooit doen.Quad schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:22:
Zou VER een deal sluiten met MERC? Ham 2e en WC, Max 3e.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
ICE ICE Baby
"When you grow up your heart dies"
Dat vertekent. Allemaal blauwe vlaggen nu.
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Denk dat wel mee valt dit jaar Rai gaat Ham proberen tegen te houden en Max word lachende 2eBensimpel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:22:
Heb liever dat Ham nu geen wereld kampioen wordt, anders gaat het de prestatie van Rai/max weer overschaduwen zoals vorig jaar mexico.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Kennelijk had Bottas ook een hond genaamd Rubens Barrichello dus dit is wel toepasselijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:23:
[Afbeelding]
Kennelijk had Bottas ook een hond genaamd Rubens Barrichello dus dit is wel toepasselijk.
Laat eens een shot van VES z'n banden zien regie..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Kapioenschap staat helemaal niet op het spel voor HAM, er zijn nog races genoeg. En door de teamorders is het eerder een kampioen dankzij teamorders en fouten van anderen dan zijn eigen kunnen.ricardo246 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:22:
Kunnen we stoppen met arme BOT etc.
Er staat een kampioenschap op het spel, en het is legaal.
Absoluut, die vliegt er voorbij op het rechte stuk.Maurice079 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:24:
Hamilton gaat Verstappen overigens nog wel pakken. Is echt veel en veel sneller.
Al vrij lang niet meer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
5x...ThomasG schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:25:
[...]
Kapioenschap staat helemaal niet op het spel voor HAM, er zijn nog races genoeg. En door de teamorders is het eerder een kampioen dankzij teamorders en fouten van anderen dan zijn eigen kunnen.

Max en iemand voorbij laten, jajaMaurice079 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:24:
Hamilton gaat Verstappen overigens nog wel pakken. Is echt veel en veel sneller.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ja of ze laten ze gewoon racen als kerels?KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:23:
[...]
Ja want Hamilton op nieuwe banden was er toch nooit voorbij gekomen? Die man is met een andere race bezig, net als eerder, gewoon aan de kant
Feit is dat Bend over Bottas nu 2 races achtereen 3x z'n plaats heeft opgegeven.
Maar jaaaaaa, belangen ditdat... begrijp het ook wel...
Max komt Kimi echt niet zomaar voorbij. Die is zeker wel blij met p3. Banden zijn nu in voordeel van Kimi. Of die soft moet ook slecht zijn, zoals Hamilton had.Dentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:24:
De vraag is: is max eerder bij rai dan ham bij max? Als dat zo is, maakt ie een goeie kans.. maar ben bang voor P3.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 21-10-2018 21:26 ]
Oh nee toch niet. Haha, Hamilton zou slim zijn om hem alleen te proberen in te halen op t rechte stuk ofzo. No way dat Max die P2 afgeeft
Die heeft gewoon een lading groene schildpadden uit een meertje gejat vannacht en flikkert die op de baan wanneer Ham langskomt
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Precies. HAM en RAI er samen af laten klappen. TadaaPWM schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:26:
VER moet HAM gewoon langslaten. Banden sparen en hopen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Hmm ik vermoed als RAI ham moet ophouden dat Ferrari van een koude kermis thuis komt.Maurice079 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:26:
[...]
Precies. HAM en RAI er samen af laten klappen. Tadaa
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
Had ook even een hikjeTemujin schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:27:
Rip ziggogo stream ?
😆 - Denk ook eens om ;)
nvm. Hij is weer terug.. Sinds monaco geen streaming issues meer gehad, dus schrok even toen beeld net 10s zwart ging.Temujin schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:27:
Rip ziggogo stream ?
Hier nooit problemen.. misschien drukte?pinda powerrr schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:27:
Ik wil wel op VER stemmen, maar die site werkt echt nooit bij mij.... adblockers staan uit, ook een incognitovenster werkt niet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Firefox? Ik kan ook nooit stemmen.pinda powerrr schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:27:
Ik wil wel op VER stemmen, maar die site werkt echt nooit bij mij.... adblockers staan uit, ook een incognitovenster werkt niet
ja, en? Als him het nu niet haalt is het wel in Mexico. Zo’n teamorder maakt het gewoon minder mooi, vooral als het onnodig is.
Nee, Chrome
Waiting on the world to change
Ze bedoelen, rijdt je keihard voorbijDentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:28:
Hahahaha, Ferarri: 'we have calculated he will catch us in the last 3 laps of the race'
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat doe je niet met je teamgenoot als die verse banden heeft, andere strategie, gewoon voorbij laten, gebeurt bij ieder team en ook vrijwel elke race een keerSuBBaSS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:25:
[...]
Ja of ze laten ze gewoon racen als kerels?
Feit is dat Bend over Bottas nu 2 races achtereen 3x z'n plaats heeft opgegeven.
Maar jaaaaaa, belangen ditdat... begrijp het ook wel...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan is het waarschijnlijk een willekeurige NL IP block zodat het niet altijd Max is.
Verwijderd
Daar moet je ook echt skills voor hebbendindr schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:29:
Driver of the day is gewoon Bottas. Als een chihuahua opzij voor de pitbull.

Bensimpel
Positieve meneer
Moet die in 2 ronden gaan pitten, anders geen kans op p3..robpol schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:28:
Zou Max hem echt uit gaan rijden op die banden?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik zie de andere rijders ook graag, en dan niet alleen met blue flagsBartske schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:27:
Weer genoeg azijnzeikerts hier zo te zien, maar geef nou eens toe, het is toch een heerlijke race om te zien!
Maar inderdaad, eindelijk geen treintje rijden
Je wordt niet toevallig 5x wereldkampioen. Structureel geluk bestaat niet. En zeker dit seizoen heeft HAM echt maximaal gepresteerd op het moment dat Ferrari de sterkere auto had.ThomasG schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:28:
[...]
ja, en? Als him het nu niet haalt is het wel in Mexico. Zo’n teamorder maakt het gewoon minder mooi, vooral als het onnodig is.
Met nog 11 ronden te gaan gaat hij denk ik niet meer naar binnen.robpol schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:28:
Zou Max hem echt uit gaan rijden op die banden?
BOT zit 13s achter VER dus die vormt geen bedreiging meer. VER heeft zo een zekere P3 in handen want HAM achter zich houden zou echt een wereldprestatie zijn.
Nu Ziggogo verrot -.-Temujin schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:27:
Rip ziggogo stream ?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Heel ziggogo ligt er bij mij uit op moment. Niet enkel F1Tarabass schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:29:
Whaaaa, ziggo stream klapt er elke keer uit. You need a subscription pff
Volgens mij zei ik dat al een paar pagina's teruggroggy schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:30:
Ham gaat winnen...
Hier met chromecast stream gelukkig geen last van!Temujin schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Heel ziggogo ligt er bij mij uit op moment. Niet enkel F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ICE ICE Baby
Idem!basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
[...]
Hier met chromecast stream gelukkig geen last van!
Ja nou ja, ok. Half gebukt dan in dit geval.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Dat doe je niet met je teamgenoot als die verse banden heeft, andere strategie, gewoon voorbij laten, gebeurt bij ieder team en ook vrijwel elke race een keer
Begrijp het verder wel hoor zoals ik al zei..
Slang langer makenDe_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
Super k*t dit. Heb een aantal pils op, moet pissen, maar als ik nu ga pissen weet ik dat ik nog een paar keer moet gaan, wil geen spannende momenten missen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ben net geweest. Beter plannen!De_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
Super k*t dit. Heb een aantal pils op, moet pissen, maar als ik nu ga pissen weet ik dat ik nog een paar keer moet gaan, wil geen spannende momenten missen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Heb je t flesje nog voor je staan?De_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Leeg flesje gebruikenDe_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
dus bevestig je dat die teamorders niet nodig zijn. Dus waarom verdedig je ze. Het verpest de prestaties van HAM, omdat dat nu deels komt door meerdere teamorders en fouten van VET.Dentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Je wordt niet toevallig 5x wereldkampioen. Structureel geluk bestaat niet. En zeker dit seizoen heeft HAM echt maximaal gepresteerd op het moment dat Ferrari de sterkere auto had.
Dan pis je toch in de lege flessenDe_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:31:
ICE ICE Baby
- DaniëlWW2
- Niet online
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
HAM ook..Heijmenberg99 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:32:
Max komt dichtbij
Op RAI naricardo246 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:32:
VER heeft de oudste bandjes van het veld, FYI
Verwijderd
Is rai dan al voor de 2e keer gestopt?ricardo246 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:32:
VER heeft de oudste bandjes van het veld, FYI
op het podium!
Die zien er nog best OK uit als je de leeftijd meeneemtMaurice079 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:32:
Ik wil wel eens een shot zien van de bandjes van VER.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1