Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"When you grow up your heart dies"
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Hier ookTito129 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:58:
Hartslag ging hier omhoog

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Zit zonder, maar t is toch wel spannend!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Revenge van vorig jaar is Kimi zn plek afnemen, dus hij moet nog ff.Bensimpel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:59:
Haha lekker max, wat mij betreft driver of the day, revenge van vorig jaar! Nu geen domme dingen doen max.
Verwijderd
Ketting langer makenbasvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:00:
Wilt iemand bier pakken?
Zit zonder, maar t is toch wel spannend!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
4seconden maar, heeft hij zo gedaan!mark-k schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:00:
[...]
Revenge van vorig jaar is Kimi zn plek afnemen, dus hij moet nog ff.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
dat 'geen domme dingen doen' mag er ook wel eens af..Bensimpel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:59:
Haha lekker max, wat mij betreft driver of the day, revenge van vorig jaar! Nu geen domme dingen doen max.
Max doet al een race of 15 geen domme dingen meer en laat consistent zijn racecraft zien.
Dit dusDentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:01:
[...]
dat 'geen domme dingen doen' mag er ook wel eens af..
Max doet al een race of 15 geen domme dingen meer en laat consistent zijn racecraft zien.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ketting ligt al 3 maanden leeg..
Moet t weer zelf pakken
Bensimpel
Positieve meneer
uhhh vorige race wel gezien?Dentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:01:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Inderdaad, maar dat moet je ook gewoon leren en als je op Youtube even zoekt vind je van iedere coureur wel een compilatie met domme dingen uit hun jonge jaren. Probleem bij Max is alleen dat hij op z'n 17e al in de F1 arriveerde en dus extra onder een vergrootglas lagDentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:01:
[...]
PSN: xMaurice93
Japan 2 weken terug niet gezien?Dentist schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:01:
[...]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ferrari fan ofzo? Wat voor doms heeft hij daar gedaan volgens jou? Oh, een bocht proberen te halen, ja, dat moet hij ook afleren
Zal dan toch een tweestopper worden. En HAM zal zo te zien ook nog een keer moeten. Vraag me af of de rest dan ook nog moet.ricardo246 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:02:
VER klaagt nu al over zijn achterbanden op de boordradio
lijkt nog mee te vallen, daar heeft ie Japan ook mee uitgereden... maar als ie toch voor een 2-stoppper gaat, part of the planHeijmenberg99 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:03:
Lewis heb een blaar
[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2018 21:05 ]
Ik denk dan toch dat iedereen gewoon op een 2-stopper staat.iichel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:04:
[...]
lijkt nog mee te vallen, daar heeft ie Japan ook mee uitgereden... maar als ie toch voor een 2-stoppper gaat, part of the plan
Ik kan niks vinden over banden? Hij klaagt wel over de remmen wederom.ricardo246 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:02:
Pitstop is 24 seconden, dus zal z´n 20 seconden kosten. (effectief)
10 rondes op supers/ultra´s en je hebt het alweer ingehaald
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat HAM en RAI ook nog wel moeten gaan pitten en die gekke Duitser onder de druk nog wel een fout maakt.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:04:
VER zal wel 4e worden, achter RAI, HAM en BOT.
Vettel weet ik niet, de rest waarschijnlijk wel inderdaad.sjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:05:
[...]
Ik denk dan toch dat iedereen gewoon op een 2-stopper staat.
Volgens mij was het (weer) over z`n remmen?ricardo246 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:02:
RAI kan hem toch wel uitrijden?Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:05:
[...]
Ik ga er vanuit dat HAM en RAI ook nog wel moeten gaan pitten en die gekke Duitser onder de druk nog wel een fout maakt.
Je bedoelt die race waarin hij z'n 7e podium van het seizoen haalde?
En die van Hulkenberg, poahhh
Oh wacht, we zien alleen Mercedes en Ferrari
Verwijderd
Heel op tijd gestopt of dat handig denk het niet maar meer een tactiek om eventueel de Mercs weer af te houden.
Effe terug geluisterd, ik hoor behoorlijk slecht, maar met de headphones op kom ik inderdaad op brakes.Vos schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:05:
[...]
Ik kan niks vinden over banden? Hij klaagt wel over de remmen wederom.
Sorry guys
PSN: xMaurice93
Als RAI nog een keer gaat dan denk ik dat VET ook nog gewoon een keer moet.iichel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:05:
[...]
Vettel weet ik niet, de rest waarschijnlijk wel inderdaad.
De beelden van Max dat ie van 18 naar 10 reed...oh wacht.FabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:06:
Zooo, die actie van Perez
En die van Hulkenberg, poahhh
Oh wacht, we zien alleen Mercedes en Ferrari
#F1 Briljante boordradio van Verstappen: "Als we er binnendoor niet voorbij mogen ga ik wel buitenom!" 😂 #RTLGP #USGP
— RTL GP (@RTLGP) 21 oktober 2018

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Behalve die van Williams..
Die hebben beide al 2x gepitst

Ook zo genieten inderdaad, zo slecht heb ik de regie zelden gezienAri Gold schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:07:
[...]
De beelden van Max dat ie van 18 naar 10 reed...oh wacht.

Ja maar die doen met schade aan in de eerste bochtenbasvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
[...]
Gepitst?basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
[...]
Ik denk dat hij dat wil proberen. Wordt wel tricky..wcduck schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:07:
Het valt me op dat Ver niet sneller is dan Rai. Spaart Ver zijn banden?
Rondje 20 geloof ik, 36 rondjes op soft zou net moeten kunnen, met wat degradatie aan het eind.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:06:
[...]
Heel op tijd gestopt of dat handig denk het niet maar meer een tactiek om eventueel de Mercs weer af te houden.
Stroll.mnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
Even stomme vraag, zag wel dat alonso uitviel. Maar wat was de oorzaak?
People as things, that’s where it starts.
Een Stroll in de zijkant.mnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Aangereden door Stroll.mnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
STR parkeerde zijn wagen in de sidepod van ALOmnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
Strollmnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik gok dat VER zijn banden spaart voor de counter tegen BOT, die zal nog wel komen...jgj82 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
[...]
Ik denk dat hij dat wil proberen. Wordt wel tricky..
Gedonder in de eerste ronde, linkervoorband van Stroll torpedeerde de zijkant van Alonso, behoorlijk wat schade.mnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
Kan me overigen niet meer herinneren wie de schuldige was, ben het even kwijt
Stroll heeft de rechter sidepod van Alonso aan gort gereden, wellicht een lekker radiator, intercooler, vloer of bargeboard. Niet de moeite waard (performance, veiligheid) om m uit te rijden.mnarijnm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:08:
Max wint m dan
ICE ICE Baby
Haha viel me ook al op. Meestal bonjouren ze hem op de stand erin.Heijmenberg99 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:09:
Reed lec hem nou zelf de garage in?
Auto pilot.Heijmenberg99 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:09:
Reed lec hem nou zelf de garage in?
Alonso kreeg een douw van iemand, waardoor Alonso zijwaarts STR tegenkwam, meen ik.RoD schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:09:
[...]
Gedonder in de eerste ronde, linkervoorband van Stroll torpedeerde de zijkant van Alonso, behoorlijk wat schade.
Kan me overigen niet meer herinneren wie de schuldige was, ben het even kwijt
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, Max haalde Vettel gewoon in.De_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:10:
Heb ik wat gemist over Max <> Vettel? Vettel moet eerst langs Bottas om in de buurt van Max te komen - of verwachten we een pit van Max om achter Vettel te komen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij ging Stroll buiten de baan en kwam weer op de baan tegen Alonso aan.RobinHood schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:10:
[...]
Alonso kreeg een douw van iemand, waardoor Alonso zijwaarts STR tegenkwam, meen ik.
Honestly!
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik verwacht nog wel een pitstop van VER. Als hij niet hoeft is het echt een bandentovenaar, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit volhoudt.De_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:10:
Heb ik wat gemist over Max <> Vettel? Vettel moet eerst langs Bottas om in de buurt van Max te komen - of verwachten we een pit van Max om achter Vettel te komen?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1