Nergens zeg ik dat het dom volk isFirePuma142 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:14:
[...]
Het is ook echt copy/paste, heel schattig inderdaad. Om het dan maar meteen weer dom volk te noemen... Ieder zijn niveau
Jij niet.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
pjottum schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:44:
[...]
... want 'Al is Vettel nog zo snel, de strategie verpest het wel.'

Daar ging mijn biertje
Waiting on the world to change
Hebben ze bij Ferrari de bougies dubbel gechecked?
Edit: Die gozer met de live timing op zn helm.
Edit: Die gozer met de live timing op zn helm.
[ Voor 34% gewijzigd door Ari Gold op 05-10-2018 22:55 ]
Waar kunnen we tekenen voor deze uitslag?pjottum schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:44:
[...]
Hm, laatste keer dat het regende tijdens de race reed VET de muur in een relatief langzame bocht.
Enige manier om het WDC nog spannend te maken is HAM in bocht in op BOT laten duwen door RAI .. oh wacht, dan wint VER de race met HUL op p2, RIC op p3, VET op p5 want 'Al is Vettel nog zo snel, de strategie verpest het wel.'
Ja, dat zei hij net..Ari Gold schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:25:
Max rijdt morgen met C-spec....?
-
Ik weet niet wat het is met deze baan maar ik vind het geen prettige baan om naar te "kijken"
Vanuit de auto is het een leuke baan maar vanuit de vaste camera's is er iets "mis"... verkeerde positie ofzo, cant put my finger on it.
Vanuit de auto is het een leuke baan maar vanuit de vaste camera's is er iets "mis"... verkeerde positie ofzo, cant put my finger on it.
Smiling as the shit comes down...
[YouTube: https://youtu.be/xSEfodvwDPI]
Huh kan je geen video's meer embedden?
[ Voor 41% gewijzigd door Paulus07 op 05-10-2018 23:45 ]
Die van Ziggo niet idd.Paulus07 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:44:
[YouTube]
Laat ie nu z'n snor/baard staan?Paulus07 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:44:
[YouTube]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Her en der een plukje zuurkool op z;n gezicht
39
Renault-baardEdd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:26:
[...]
Daar is ie al even mee bezig, maar het schiet niet op bij hem
People as things, that’s where it starts.
Volgens geruchten gaat hij een baard laten staan tot Renault een WK waardig team en PU heeft
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dan krijgt ie een baard waar Sinterklaas nog jaloers op gaat zijnDestruction schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:21:
[...]
Volgens geruchten gaat hij een baard laten staan tot Renault een WK waardig team en PU heeft
People as things, that’s where it starts.
Niet? Krijg je niet in de eerste bocht het gevoel alsof Kimi hem keihard aansnijdt voor de leiding? Alsof Prost voor Senna de leiding probeert te nemen? Senna zijn Mclaren op de limiet door de SS's rijdt. De waanzinnig grote ballen die de coureurs tonen door Degner 1&2? Eddie Irvine die zijn Ferrari afschrijft All Or Nothing in de hairpin? Alle geweldige acties richting Spoon Curve om vervolgens als Alan McNish je auto tot stront te rijden in 130r. Je ronde afsluitende met een dwaze actie ware je Tuero en daarmee Takagi en de laatste Tyrell deelname uit de race nemend? Al die kampioenschappen beslist zien worden daar op die baan.ScrooLoose schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:28:
Ik weet niet wat het is met deze baan maar ik vind het geen prettige baan om naar te "kijken"
Dan is je Formule 1 kalender waarschijnlijk pas in mei 2016 gaan lopen.
Toch de wekker maar even gezet op Fp3 te kijken!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Goede morgen... Rustig nog hier?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het is hier avond, geen problemen dus
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Waarschijnlijk geen kwalificatie voor HUL, aardig kapot door z'n auto in de muur te parkeren.
Hulk! Sukkel!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Aardige klapper die hulk maakt. Ben benieuwd of hij mee kan doen met de kwalificatie. Achterkant raakte eerst de muur..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De Ferrari's zitten er gewoon weer bij dus.
Op basis van deze tijden doet Ferrari weer aardig mee, laten we hopen dat dat zo blijft, anders easy HAM pole...

[ Voor 44% gewijzigd door ArnevdS op 06-10-2018 06:07 ]
Gebeurt tal van toeristen uit Europa ook hoor (alleen dan met Chinees/Japans)vhal schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:48:
[...]
Het doet mij denken aan Japanners en Chinezen in A'dam die rondlopen in t-shirts met schunnige teksten in het Engels/Nederlands terwijl ze er geen idee van hebben
Iemand beelden van HUL? Net wakker namelijk
Per ongeluk een uurtje te vroeg opgestaan. Was in de war met de race. En ik had ook nog een heuse nachtmerrie: ik kon maar nergens een werkende TV of computer vinden, zelfs een half uur in de race had ik nog geen beelden gezien. Maar mijn alter ego had niet door dat je tegenwoordig makkelijk de race terug kunt kijken.
Anyway: de koffie smaakt prima.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het wordt nu uitgebreid besproken
Renault nog extra motor klaarstaan Inc olie of moet dat nog als ikea pakket in elkaar geschroefd worden?
Anoniem: 320788
Jij ook al te vroeg op idem hier.Spotmatic schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:13:
Per ongeluk een uurtje te vroeg opgestaan. Was in de war met de race. En ik had ook nog een heuse nachtmerrie: ik kon maar nergens een werkende TV of computer vinden, zelfs een half uur in de race had ik nog geen beelden gezien. Maar mijn alter ego had niet door dat je tegenwoordig makkelijk de race terug kunt kijken.![]()
Zelfde ervaring laptop aan, Ziggo starten. Uw moet een update draaien.
Duurde 30min.. en toen had ik pas door dat ik te vroeg was.
Lekker zo vroeg de q en race dit weekend. @DaniëlWW2 ben je al wakker?
Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:37:
[...]
Jij ook al te vroeg op idem hier.
Duurde 30min.. en toen had ik pas door dat ik te vroeg op tijd was.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
* DaniëlWW2 haat vroeg opstaan. 
Echt elke keer als ik voeg op moet staan dan word ik in die nacht ongeveer elk uur wakker en als ik dan moet opstaan, dan ben ik echt kapot.
Echt elke keer als ik voeg op moet staan dan word ik in die nacht ongeveer elk uur wakker en als ik dan moet opstaan, dan ben ik echt kapot.
Mot je ban?erik91 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:38:
Lekker zo vroeg de q en race dit weekend. @DaniëlWW2 ben je al wakker?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yup... Hey wtf, waarom is er voetbal op ziggo sport?Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:37:
[...]
Jij ook al te vroeg op idem hier.
Duurde 30min.. en toen had ik pas door dat ik te vroeg was.
Op kalender kijken... Oh... 8 uur.
Zo, eerst ff wat koffie erin, gelukkig mag ik bij rraces nog gewoon bijtanken
Zonder wekker wakker geworden. Nice. Morgen ben ik te laat, maar de Q ga ik niet meer missen haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Hulkenberg heeft zijn auto dus gesloopt. Weet iemand waarom Gasly laatste staat?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pas als alle kindjes in bed liggen.redfoxert schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:42:
Half 7 stond mn zoontje al naast mn bed ... "Papa hoe laat wordt het licht?" ... zucht
Enig idee waarom Gasly op P20 staat in P3?
Gevonden, Gasly is having PU issues
Gevonden, Gasly is having PU issues
[ Voor 36% gewijzigd door itsme op 06-10-2018 07:56 ]
Nothing to see here
Er kan nog wat overkomen werd in het begin gezegd
Bensimpel
Positieve meneer
Goedemorgen, echt letterlijk net wakker.
Veel plezier met de qualli iedereen!
Veel plezier met de qualli iedereen!
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
We zijn begonnen. Kijken wie er afvallen naast Williams en Vandoorne.
Ik niet. Ik hou veelte veel van lekker eten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:01:
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is hier veel te vroeg voor ja.Jasphur schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:04:
[...]
Ik niet. Ik hou veelte veel van lekker eten.
Net op SKY. HAM zijn eerste pole ooit op Suzuka was vorig jaar
[ Voor 58% gewijzigd door Jasphur op 06-10-2018 08:05 ]
現在 
Al een uurtje trouwens...
Al een uurtje trouwens...
"When you grow up your heart dies"
Hebben die kerels straks niet enorm last van hun nek als ze 53 keer met 300 kmpu door de 130r gaan?
Ai, pijnlijk voor ERI. Dat wordt achteraan starten.
Eri in ieder gevalDaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:01:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Rode vlag. De top zes heeft hun tijden, de rest gaat balen.
Spannendddd
Nah. Klok staat stil.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:09:
Rode vlag. De top zes heeft hun tijden, de rest gaat balen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar je moet je ronde opnieuw opbouwen, ruimte vinden etc. Het kost je allemaal tijd.
Dat is wel een geliefd bochtje voor Vettel om te spinnen. Ging hij er daar vorig jaar ook niet op een domme manier vanaf?
Dan zien we 4 keer Vettel spinnen, Ericson 1 keer
Wat gebeurd er bij bij Vettel. Die was hem zo kwijt.
Ericsson in de muur, en maar Vettel zijn spinnetje blijven herhalen....
Ja, maar… zij die geen tijd hebben gezet moeten nu eerst weer een outlap rijden en dan pas de flying lap. En elk rondje is 1:30 plus minus. Dus dat geeft je waarschijnlijk geen tweede kans om nog een flying lap te maken.
GAS nog niet de lunch verteerd, net achter HAR op P12 is matig
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bensimpel
Positieve meneer
Slipje in zijn favoriete bocht. Niks aan de hand.DoeEensGek schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:11:
Wat gebeurd er bij bij Vettel. Die was hem zo kwijt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Vorig jaar had ie een probleem met de bougies.sjaool schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:10:
Dat is wel een geliefd bochtje voor Vettel om te spinnen. Ging hij er daar vorig jaar ook niet op een domme manier vanaf?
Massa reserverijder bij Ferarri confirmed?
Nog 9:57 te gaan deze sessie
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Vond nou niet dat hij hem zo spannend hard nam.Bensimpel schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:12:
[...]
Slipje in zijn favoriete bocht. Niks aan de hand.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, de Japanners zijn wel weer lekker efficiënt. Wrak is allang van de baan.
Dan was het zeker ergens anders waar hij er op een beetje een maffe manier en dom uitziende manier de baan afschoof. Het stond mij bij dat dat in net zo'n soort bocht gebeurde.Ari Gold schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:12:
[...]
Vorig jaar had ie een probleem met de bougies.
Duitsland?sjaool schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:14:
[...]
Dan was het zeker ergens anders waar hij er op een beetje een maffe manier en dom uitziende manier de baan afschoof. Het stond mij bij dat dat in net zo'n soort bocht gebeurde.
Duitsland dit jaar.sjaool schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:14:
[...]
Dan was het zeker ergens anders waar hij er op een beetje een maffe manier en dom uitziende manier de baan afschoof. Het stond mij bij dat dat in net zo'n soort bocht gebeurde.
Zouden de mensen in de pitgarage nou ook wel eens een imbusje oid kwijt zijn?
Inderdaad dat was deze...
Nee, ze wegen al het gereedschap. Dat moet na de reparatie even zwaar zijn als ervoor.Jasphur schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:15:
Zouden de mensen in de pitgarage nou ook wel eens een imbusje oid kwijt zijn?
Met een hele 3 duizendste van een seconde!
Har en gas wel erg krapjes hoor! Samengeknepen billetjes
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Als je dit zo bekijkt is het wel terecht dat VAN volgend jaar plaats moet maken. Ik zie nu niet echte groei of veelbelovende dingen van hem. Hij zal best een goede coureur zijn maar gewoonweg niet snel/goed genoeg voor de F1.
Hmm, die Honda's moeten nog wel wat vinden als ze Q3 willen halen..
De enige die nu nog een gevaar voor ze vormt is ALO want ERI ligt er al uit. Gezien er nu regen schijnt vallen zie ik ze gewoon doorgaan naar Q2.dreameater schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:21:
Har en gas wel erg krapjes hoor! Samengeknepen billetjes
Netjes Gas en Lec!
Oeps, geen rekening gehouden met een stuiptrekking van STR.
Zo Stroll naar 15. Gas naar 10. Lec naar 6!!
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 06-10-2018 08:25 ]
ERI had dus te warme bandjes
Ja, dat is jammer...0xygen500 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:25:
Hulkje eruit
HUL eruit dat is wel een tegenvaller voor hem aangezien hij er goed voor leek te staan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dag Hulk, McLaren, Sirotkin.
Go Honda.
Go Honda.

Zo, de helft van de Renault PU's er al uit, samen met een gecrashte Sauber en een Mercedes PU in een door een kleuter ontworpen bolide
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1