Waiting on the world to change
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik vind dat overdreven straffen irritant hoor, maar dit is op de grens.
[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 07-10-2018 07:20 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hoe moet hij dan terug de baan op komen? De wagen stopt niet binnen een paar meter hoorJvS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:19:
Dit is tch gewoon een twijfelachtige actie? In principe heeft Max die bocht verloren en hij pakt hem door onveilig terug op de baan te komen.
Ik hoop op een race-incident with no further action.
"When you grow up your heart dies"
Ff eerlijk zijn hèWoudloper schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:20:
Die onderzoeken zijn voor VER nooit gunstig geweest en zijn kant opgevallen. Ik vond het twijfelachtig, dus zou daarom geen straf geven. Helemaal nu ik de replay zie vanuit andere hoek
ja en nee zoals hier net boven probeerde hij gewoon de bocht te halen hij heeft geen enkel moment zn stuur echt naar rechts gedruktJvS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:19:
Dit is tch gewoon een twijfelachtige actie? In principe heeft Max die bocht verloren en hij pakt hem door onveilig terug op de baan te komen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Mag gaat gewoon terug, zag er ook raar uit..Malfunctions schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:21:
Leclerc is wat mij betreft onschuldig. Kon er niets aan doen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, ik vind dat Formule 1 kapot wordt gemaakt door al die regeltjes en straffen. Laat ze gewoon lekker racen.Smultie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:20:
[...]
Ff eerlijk zijn hèJij zou 'm geen straf geven omdat ie een Nederlands paspoort heeft...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 51% gewijzigd door sjaool op 07-10-2018 07:22 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Mee eens, maar ik zie niet hoe VER dat anders had moeten doen. Als je op het gras terecht komt ben je een passagier van je eigen auto. Hij krijgt dus feitelijk een straf voor zich verremmen. En dat in de eerste ronde.JvS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:19:
Ik vind dat overdreven straffen irritant hoor, maar dit is op de grens.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dit ja. Nu vergooi je podium.v8power67 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:23:
Wel terecht opzich de straf. Jammer maar terecht. Had zijn verlies moeten nemen na de lockup.
Not returning safely dusiichel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:21:
Waarom zou Verstappen een straf moeten krijgen? Forcing another driver off track? Causing collision? Beide beetje overdreven imo
-
mjah, niet alsnog naar rechts sturen en rechtdoor gaan. Plek aan Kimi geven. Verloren is verloren.Grrrrrene schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:23:
[...]
Mee eens, maar ik zie niet hoe VER dat anders had moeten doen. Als je op het gras terecht komt ben je een passagier van je eigen auto. Hij krijgt dus feitelijk een straf voor zich verremmen. En dat in de eerste ronde.
Ik vind het kut maar begrijpelijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Max zit op de staart van Kimi, zorgt daardoor dat hij een remfoutje maakt, komt ernaast, waarna Kimi terug de baan op komt en Max een tik geeft. Dit topic was te klein geweest.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat lijkt wel zo. Tenzij het max is. Dan is het standaard strafBensimpel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:23:
Ik dacht dat ze wat voorzichter waren in de eerste ronde met straffen??
VET is al voorbij RAIMrSleeves schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:24:
Max bewijst Ferrari wel een dienst. Dit scheelt weer een teamorder.
Ik zou het geen straf vinden omdat hij volledig terugstuurtSmultie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:20:
[...]
Ff eerlijk zijn hèJij zou 'm geen straf geven omdat ie een Nederlands paspoort heeft...
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja, door Max.
Dit, had hier op kunnen en moeten anticiperen. Had hem ook zijn race kunnen kosten.sjaool schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:24:
Ik ben het eens met Max. RAI zocht zelf de buitenkant op.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Wat wil je dan dat ie doet? "Oh sorry Max je maakte een foutje ik laat je wel voor gaan?"sjaool schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:24:
Ik ben het eens met Max. RAI zocht zelf de buitenkant op.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Eens, maar waar moest Max heen?Smultie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:24:
Jongens, stel je ff voor dat het andersom was.
Max zit op de staart van Kimi, zorgt daardoor dat hij een remfoutje maakt, komt ernaast, waarna Kimi terug de baan op komt en Max een tik geeft. Dit topic was te klein geweest.
Max had de plek aan Raikkonen moeten geven. Och ja, deze race is voor Max al verpest.
Ja d0h, door dat incident tussen VER en RAI

Knowledge reigns supreme over nearly anything
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan sta je achteraan...Bensimpel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:26:
Kan max nu niet pitten en de witte pakken? Scheelt wat tijd?
RAI zat geen enkel moment voor Max...toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:25:
[...]
Wat wil je dan dat ie doet? "Oh sorry Max je maakte een foutje ik laat je wel voor gaan?"
Dan rij je wel helemaal achteraan met de langzaamste band.Bensimpel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:26:
Kan max nu niet pitten en de witte pakken? Scheelt wat tijd?
Je wil dit zo lang mogelijk rekken, zodat de gaten zo groot mogelijk zijn.
Hij ziet Max rechtdoor gaan en had kunnen verwachten dat hij daar weer de baan op zou komen. RAI is daarvoor ervaren genoeg.toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:25:
[...]
Wat wil je dan dat ie doet? "Oh sorry Max je maakte een foutje ik laat je wel voor gaan?"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Precies en daarom krijgt ie em dus wel, hij had niet terug moeten sturen. Vervelend voor hemzelf maar dan rijdt ie niet tegen Kimin aancheiron schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:25:
[...]
Ik zou het geen straf vinden omdat hij volledig terugstuurt
- DaniëlWW2
- Niet online
Achteraf is 't mooi wonen. Dit zeg je nu met de kennis dat hij de bocht totaal niet ging halen, het scheelde vrij weinig of hij bleef met 2 wielen op de baan, dan was het een heel andere situatie. Mensen vergeten hier nog wel eens dat coureurs beslissingen nemen zonder 20 replays, slow motions en in slechts een paar milliseconden ;-)JvS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:24:
[...]
mjah, niet alsnog naar rechts sturen en rechtdoor gaan. Plek aan Kimi geven. Verloren is verloren.
Ik vind het kut maar begrijpelijk.
Ik ben toch malle pietje niet!
Jij kijkt een andere race ofzo?Exocet schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:28:
Gaat RIC toch nog voor Max eindigen
Het is 5 seconden straf he, niet 45.Exocet schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:28:
Gaat RIC toch nog voor Max eindigen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1