Ik ben benieuwd of Hamilton nu een Schumachertje gaat doen op het podium. Dat was echt een awkward moment in Oostenrijk 2002.
HAM is gelukkig niet zo blij als normaal..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Nou, op zich doet Hamilton dit netjes.RenaldoN schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:46:
Hamilton geen zin om bottas onder ogen te zien ? Hoe relax langzaam hij de auto uitkomt
Los van dit interview that is...
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 30-09-2018 14:47 ]
Ham die de beker aan Bot geeft op het podium zo gok ik...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hee twee oranje auto’s, deden die ook mee ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Waarom? Hij heeft foutloos gereden en is simpel naar voren gekomen. Maar wat maakt hem dan DotD?iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:43:
VER DotD. Terecht.
Had liever gezien dat die naar BOT ging. Maar eigenlijk heeft niemand echt indruk gemaakt.
alles kan off-topic
Ik vind het überhaupt al knap dat je daar een stream hebt
Waiting on the world to change
*weg
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 30-09-2018 14:47 ]
Ik denk dat de engineers.van BOT ook niet blij zullen zijn met dit soort acties.
"When you grow up your heart dies"
Dat zou hem sieren, we zullen zien.ATS schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:46:
Kijk BOT eens pissed zijn...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Netjes van Ham hoe hij Bot benoemd.
Bot bij Rai in de leer en Vet bij Ham. Komt dan best goed.
Ja, en Van bijna 30 sec. achter ALO weer...
loekf2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:46:
Hee twee oranje auto’s, deden die ook mee ?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Vind LEC wel een goede prestatie heeft neergezetAnkona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Waarom? Hij heeft foutloos gereden en is simpel naar voren gekomen. Maar wat maakt hem dan DotD?
Had liever gezien dat die naar BOT ging. Maar eigenlijk heeft niemand echt indruk gemaakt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niemand maakte echt indruk, maar foutloos zo naar voren rijden is het meest indrukwekkende in de GP vandaag.Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Waarom? Hij heeft foutloos gereden en is simpel naar voren gekomen. Maar wat maakt hem dan DotD?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
15x inhalen zonder in de hekken te belanden in vijf rondjes is best netjes. Vergelijk het met Ricciardo die er 15 ronden langer voor nodig had.Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Ik zou hem weigeren.ATS schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:46:
Smiling as the shit comes down...
Netjes was weigeren hem voorbij te gaanPannekoek81 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
Netjes van Ham hoe hij Bot benoemd.
Veel ge-F5 hoor.pinda powerrr schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Ik vind het überhaupt al knap dat je daar een stream hebt
Maar Pinda poweeerrrr!!!!
Eat the bugs, live in a pod
Nee zoveel gevoel heeft hij ook nog wel in z'n kloten.VidaR-9 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:46:
HAM is gelukkig niet zo blij als normaal..
Wordt het meteen een beste grafstemming van trouwens.
Chappeau Mercedes, hoe verneuk je een GP op meerdere fronten.
Simpel, zonder die wagen met het nummer 33 hadden we een saaie race gehad. En simpel naar voren? Bagatelliseer het maar weer. Waar was bijvoorbeeld RIC die ook nog eens een plek voor VER startte. Nee, de DotD is naar mijn mening zeer terecht.Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Zure Fin ziet er dus zo uit
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En pittende mensen voor hem.MikeyMan schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:48:
[...]
15x inhalen zonder in de hekken te belanden in vijf rondjes is best netjes. Vergelijk het met Ricciardo die er 15 ronden langer voor nodig had.
En wellicht wat voorvleugel schade?
Wat VER heeft gedaan vind ik anders best indrukwekkend.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Niemand maakte echt indruk, maar foutloos zo naar voren rijden is het meest indrukwekkende in de GP vandaag.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Rot op naast BOT, Lewis!
Je zou nu als Ferrari fan maar gefrustreerd op de bank zitten, omdat een ander team dezelfde strategie gebruikt als je zelf doet
Man man man.
Bottas blijft zo onderdanig zelfs in dat interview nu dat ik hem eigenlijk die eerste plek ook niet meer gun. Kom eens voor jezelf op man.
Wat een vreemd toneelstukje dit
PSN: xMaurice93
Tja, maar wel 15 keer zonder echt aan te vallen. RIC presteerde in de luwte bijna hetzelfde, is alleen bij de start door zijn teamgenoot gepasseerd en eindigde welgeteld een plekje achter Max.MikeyMan schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:48:
[...]
15x inhalen zonder in de hekken te belanden in vijf rondjes is best netjes. Vergelijk het met Ricciardo die er 15 ronden langer voor nodig had.
alles kan off-topic
Ok, nog los daarvan dan? Wie had je dan in gedachten?Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:
[...]
Tja, maar wel 15 keer zonder echt aan te vallen. RIC presteerde in de luwte bijna hetzelfde, is alleen bij de start door zijn teamgenoot gepasseerd en eindigde welgeteld een plekje achter Max.
Die krokodilletranen bij Mercedes/Ham. Wees dan gewoon een kerel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
TheBrut3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:49:
Je zou nu als Ferrari fan maar gefrustreerd op de bank zitten, omdat een ander team dezelfde strategie gebruikt als je zelf doetMan man man.
Haha, race niet gezien? Verschil was bizar grootAnkona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:
[...]
Tja, maar wel 15 keer zonder echt aan te vallen. RIC presteerde in de luwte bijna hetzelfde, is alleen bij de start door zijn teamgenoot gepasseerd en eindigde welgeteld een plekje achter Max.
Bijna 1 minuut later ja.Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:
[...]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En toen was het gat 50 punten. Komt nu Suzuka eraan en dat is zeker ook geen zwakke baan voor Mercedes. Dit kampioenschap is wel afgelopen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu maar hopen dat Mercedes niet de overige strategieën over gaat nemen van Ferrari. Deze is nog succesvol en de andere nietTheBrut3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:49:
Je zou nu als Ferrari fan maar gefrustreerd op de bank zitten, omdat een ander team dezelfde strategie gebruikt als je zelf doetMan man man.
Ja. Hij eindigde 1 plekje erna. Op 50 seconden achterstand.Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:
[...]

Dat RB gewoon op 5-6 staat is zoals verwacht, maar de wijze waarop Verstappen naar voren reed was wel degelijk indrukwekkend.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Niemand maakte echt indruk, maar foutloos zo naar voren rijden is het meest indrukwekkende in de GP vandaag.
Leclerc rijdt ook gewoon weer een indrukwekkende race.
Voorin was het allemaal niet zo bijzonder inderdaad. Strategisch spelletje en een beetje banden sparen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Maar heeft geen enkele keer zicht op het podium gehad. Max wel mocht het zijn gaan regenen of er een safety ar zou komen. Dan moet je er gewoon zijn en niet ergens op p6 hangenAnkona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:
[...]
Dat is een McLaren. Zeer zeldzaam om werkend aan de finish aan te treffen, ik weet het.Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:39:
Die oranje auto, met die blauwe vleugels, is die nieuw? Die had ik niet eerder gezien vandaag.
Toppers: VET die HAM braketested, VER die HAM even laat zien wie de baas is (op de juiste manier).
Domper: BOT die HAM voorbij moet laten. Complete losers daar bij Mercedes, zo vernaggel je dus een sport.
Tja, Ferrari had dit in Monza moeten doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stoppen met de auto ontwikkelen? Om één of andere reden snapt Ferrari het inderdaad weer niet. Ook vorig jaar stopte ze gewoon 2 maanden te vroeg.Pannekoek81 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:51:
Nu maar hopen dat Mercedes niet de overige strategieën over gaat nemen van Ferrari. Deze is nog succesvol en de andere niet
Auww die is pijnlijk!gambieter schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:52:
Tja, Ferrari had dit in Monza moeten doen.
Dit.Bartske schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:52:
[...]
Maar heeft geen enkele keer zicht op het podium gehad. Max wel mocht het zijn gaan regenen of er een safety ar zou komen. Dan moet je er gewoon zijn en niet ergens op p6 hangen
En rot op met die bobo’s daar!
HAM wordt ff op z'n plek gezet hahaha
Zat daar ook net aan te denkenJeroenTheStig schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:46:
Ik ben benieuwd of Hamilton nu een Schumachertje gaat doen op het podium. Dat was echt een awkward moment in Oostenrijk 2002.
There, I fixed it
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-09-2018 15:00 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
LOL Hamilton tegen Putin: ik heb je vorig jaar neit ondergesprayt
Bottas krijgt wel een win terug van HAM zodra de zege binnen is. Deed ie vorig jaar ook.
En wat een race van Max joh, welke cheatcode heeft die gebruikt?
Also lol @ Putin’s champagne gedoe elk jaar
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
RIC is duidelijk wel klaar bij RBR. Zijn volgende positie wordt zoals de Renaults deze race...
En dan weet je dat Poetin gewoon Engels, Duits en Zweeds spreekt.
Degene die Putin onderspuit met champagne wordt meteen gesniped.
Vettel snapt het
- DaniëlWW2
- Niet online
En daar hebben we de werkelijk rijkste man ter wereld weer die zichzelf pontificaal moet positioneren...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vind deze opmerking op Twitter wel mooi:
Funny part is when Lewis said he knows how Bottas feels. That’s a lie, you’ve never gave wins away for anyone.
Funny part is when Lewis said he knows how Bottas feels. That’s a lie, you’ve never gave wins away for anyone.
Japan volgende week kan nog leuk worden, met hoosbuien en zo.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:51:
En toen was het gat 50 punten. Komt nu Suzuka eraan en dat is zeker ook geen zwakke baan voor Mercedes. Dit kampioenschap is wel afgelopen...
Aardig wat typhoons bezig daar. Maar zal wel weer precies op zondag droog zijn.

Valt me sowieso op hoe weinig "regenraces" er meer zijn tegenwoordig.
Kijk hoe super blij BOT is...
En dat is dus onzinExocet schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:55:
Vind deze opmerking op Twitter wel mooi:
FWIW, ik denk niet dat RIC nog echt z'n best gedaan heeft zodra P6 in de pocket was. Motorretje sparen, bandjes sparen, uitrijden.
Het wordt tijd dat er wat vrouwen de beker gaan uitreiken.
Ik zou het doen!
LEC (of als sneer BOT)MikeyMan schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:
[...]
Ok, nog los daarvan dan? Wie had je dan in gedachten?
Maar overall, het was geen heel boeiende race. Ok, voor ons leuk dat Max naar voren kon rijden en een tijd op p1 reed. Maar zeg nou eerlijk, eigenlijk was het verder gewoon ceremonieel rondjes rijden.
alles kan off-topic
Maar áls er een is gooit Vettel wel direct zijn kansen op de titel weg...HMC schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:55:
[...]
Japan volgende week kan nog leuk worden, met hoosbuien en zo.
Aardig wat typhoons bezig daar. Maar zal wel weer precies op zondag droog zijn.
Valt me sowiesie op hoe weinig "regenraces" er meer zijn tegenwoordig.
Jammer dat de coureurs niet de ballen hebben om het gewoon toch te doen, "if you cant stand the heat, stay out of the kitchen"Ari Gold schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:54:
Degene die Putin onderspuit met champagne wordt meteen gesniped.

Smiling as the shit comes down...
En teamorders...Ankona schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:56:
[...]
LEC (of als sneer BOT)
Maar overall, het was geen heel boeiende race. Ok, voor ons leuk dat Max naar voren kon rijden en een tijd op p1 reed. Maar zeg nou eerlijk, eigenlijk was het verder gewoon ceremonieel rondjes rijden.
Vrouwen zijn (m.u.v. de medewerkers van de teams) vakkundig verbannen uit de F1. Ik hoop nog op een vrouwelijke coureur, maar dat kan nog wel even duren, vrees ik.rammes schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:56:
Het wordt tijd dat er wat vrouwen de beker gaan uitreiken.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het moet toch je eer te na zijn om je teamgenoot zoveel seconden op je uit te laten lopen lijkt mij.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:56:
FWIW, ik denk niet dat RIC nog echt z'n best gedaan heeft zodra P6 in de pocket was. Motorretje sparen, bandjes sparen, uitrijden.
Dit is gewoon een declassering voor hem, ook al gaat hij volgend jaar naar Renault.
Mensen met zulk slecht Engels moet je sowieso niet serieus nemen.
En HAM natuurlijk superblij met z'n beker.
Ham doet nog even alsof hij wil ruilen.
Mwoh... Vettel jankt vaak als een vrouw, dus wat dat betreftGrrrrrene schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:57:
Ik hoop nog op een vrouwelijke coureur, maar dat kan nog wel even duren, vrees ik.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ham wil de beker afgeven. Bot zegt Meh.
Ik zou het doen!
HAM die de beker aan BOT wil geven!
- DaniëlWW2
- Niet online
Het enige fijne aan deze podiumceremonie was het Duitse volkslied.
Het is onderdeel van de sport.SuBBaSS schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:53:
Mercedes wint, de sport verliest.
Wat het triest maakt, zijn de krokodilletranen en het mietjesgedoe erna. Wees gewoon een vent.
Ham wil beker ruilen met BOT, maar BOT wil niet.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zag je dat? Hij wilde hem al ruilen met die van Bottas
Dit is echt zo ongelooflijk awkward haha
Die P6 gaat de geschiedenisboeken in. Die 50 seconden is iedereen volgende week al vergeten. Maar ik denk niet dat RIC bijzonder gemotiveerd is nog.sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:57:
[...]
Het moet toch je eer te na zijn om je teamgenoot zoveel seconden op je uit te laten lopen lijkt mij.
Dit is gewoon een declassering voor hem, ook al gaat hij volgend jaar naar Renault.
Wel mooie trofeeen trouwens.
Het lijkt wel een prijsuitreiking van de Dela.
Vergeet niet dat Ricciardo schade had aan zijn vleugel. Daarnaast, of je nu vijfde of zesde wordt maakt ook weinig meer uit.sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:57:
[...]
Het moet toch je eer te na zijn om je teamgenoot zoveel seconden op je uit te laten lopen lijkt mij.
Max hield zijn vleugel ondanks al die acties heel...Jorick schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:59:
[...]
Vergeet niet dat Ricciardo schade had aan zijn vleugel. Daarnaast, of je nu vijfde of zesde wordt maakt ook weinig meer uit.
Gewoon een Aussi slacker dus... met zo'n mentaliteit ben je dus bezig met het afbouwen van je carrière...iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:59:
[...]
Die P6 gaat de geschiedenisboeken in. Die 50 seconden is iedereen volgende week al vergeten. Maar ik denk niet dat RIC bijzonder gemotiveerd is nog.
Wel mooie trofeeen trouwens.
Voor iedereen die een saaie race verwachtte...

En plek en beker, wat denk die Ham wel niet. Dat Bot beide wel afstaan. Plek hebben ze gedaan maar beker is een stap te ver denkt BotJeroenTheStig schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:59:
[...]
Zag je dat? Hij wilde hem al ruilen met die van Bottas
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, afbouwen doe je bij Ferrari of McLaren.sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:00:
[...]
Gewoon een Aussi slacker dus... met zo'n mentaliteit ben je dus bezig met het afbouwen van je carrière...
Het leek trouwens wel alsof Hamilton bij Bottas zat aan te dringen om de beker te wisselen, maar dat Bottas dat niet wilde.
Hij heeft al wel vaker laten zijn dat hij dit soort inhaalraces echt superstrak kan rijden en binnen de kortste keren weer op de "normale positie" van de Red Bull te kunnen staan. Het is ergens wel zonde dat de race verder volkomen clean was. Als er nou ergens in zijn pitwindow een SC was geweest had hij het Räikkönen nog lastig kunnen maken.WhatsappHack schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:54:
Bottas krijgt wel een win terug van HAM zodra de zege binnen is. Deed ie vorig jaar ook.
Hier zie je eigenlijk ook waarom Ricciardo gewoon nog redelijk bij Verstappen in de buurt blijft. Ondanks het feit dat Verstappen echt een veel betere race rijdt levert dat hier slechts twee puntjes op.
Ricciardo rijdt een veel mindere race, maar zonder gekke dingen rijd je een RB moeiteloos naar P5/6. Dat doet hij al vrijwel het hele seizoen, terwijl Verstappen in de eerste paar races nogal wat dure fouten maakte.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik heb nog steeds niet gezien hoe de vleugel kapot ging, maakt natuurlijk uit. Als het een fout van RIC was of dat een andere er gewoon op in is gereden.ATS schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:00:
[...]
Max hield zijn vleugel ondanks al die acties heel...
Maar dan nog, Max weer beter en voor mij terrecht DotD.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Nouja, aan de ene kant weet Bottas heus wel wat zijn rol is binnen Mercedes, maar hij was kennelijk in de veronderstelling (gelaten) dat hij P1 terug zou krijgen. Dan mag hij zich best een beetje genaaid voelen wmb.gambieter schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:59:
[...]
Het is onderdeel van de sport.
Wat het triest maakt, zijn de krokodilletranen en het mietjesgedoe erna. Wees gewoon een vent.
Dit dus. Ja, Max heeft Daniel deze race toch aardig in z'n kloten geschopt. Maar Daniel lijkt zich er bij neer te hebben gelegd dat-ie Max niet meer verslaat, en de komende jaren toch ook niet voor de mooie bekers mee kan doen.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:59:
[...]
Die P6 gaat de geschiedenisboeken in. Die 50 seconden is iedereen volgende week al vergeten. Maar ik denk niet dat RIC bijzonder gemotiveerd is nog.
IMO is dat toch een beetje zonde, want ik zou zeker niet zeggen dat Max nou zo ontzettend veel sneller is dat Daniel nu ineens kansloos 2e rijder zou (moeten) zijn
[ Voor 41% gewijzigd door Destruction op 30-09-2018 15:05 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat was ook zo, dat zou helemaal idioot zijn als ie dat gedaan hadBart-Willem schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:01:
Het leek trouwens wel alsof Hamilton bij Bottas zat aan te dringen om de beker te wisselen, maar dat Bottas dat niet wilde.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1