Weer wint VER 0.7 seconde op RAI afgelopen ronde. Wordt RAI hier geslachtofferd?
Kan gewoon 't einde van z'n banden zijn.RoD schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
Weer wint VER 0.7 seconde op RAI afgelopen ronde. Wordt RAI hier geslachtofferd?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja natuurlijk. Dumy pitstop voor hem om Lewis naar binnen te lokken. Is alleen mislukt.RoD schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, is buitenbocht.Slomy schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
2 banden over doorgetrokken lijn pit entry, is dat een dingetje?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alleen bij MaxSlomy schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
PSN: xMaurice93
En wie ging er slapen na drie rondjes? Prima race tot nu toe!
Waiting on the world to change
Ah okhoevenpe schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
[...]
Dacht dat iedereen naar binnen was, heb geen TV nu volg de race hier
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Voor Connelli en Ferrari nietSlomy schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, en nee. Vorige keer dat HAM zoiets deed, ging hij helemaal terug de baan op. Dat werd 'toegestaan'... Volgens mij was dat in Hockenheim(?).Slomy schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:41:
Vetteltje kan de druk gewoon niet aan. Ze hadden beter LeClerc naast een kalme Raikkonen kunnen zetten
Nou, zeker... daarom moeten ze hem binnenhalen ipv nog meer tijd te verliezen. Hij verliest al rondenlang bakken met tijd.
Vettel under investigation.
Waarom Kimi geen pit? Verliest alleen maar tijd.
Waarom Kimi geen pit? Verliest alleen maar tijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 30-09-2018 13:43 ]
Volgens de FIA uiteraard niksPierre schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:39:
What the fuck deed Vettel

Edit toch wel nu
[ Voor 6% gewijzigd door Pannekoek81 op 30-09-2018 13:43 ]
Kuch China 2018 kuch ferrariRoD schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:42:
[...]
Nou, zeker... daarom moeten ze hem binnenhalen ipv nog meer tijd te verliezen. Hij verliest al rondenlang bakken met tijd.
Under investigation Vet en Ham
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
VET under investigation, ben benieuwd of de FIA de ballen heeft om invloed uit te oefenen op het kampioenschap...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nou daar gaat de spanning. VET krijgt geheid 5s aan de broek.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 30-09-2018 13:44 ]
"When you grow up your heart dies"
Pannekoek81 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:43:
[...]
Volgens de FIA uiteraard niks.
Edit toch wel nu
dat Lewis overigens voorkwam dat hij hem in vettel parkeerde is ook erg knap. ik dacht die verremt zich zwaar en klaar...
Max P1!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Afvlaggen maar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rai in, max p1.. wow...Zelfs als ie nog niet gestopt is...
Is er eindelijk spanning tussen de nummer 1 en 2 in het kampioenschap en dan wordt er weer moeilijk over gedaan. Gewoon racen. 5 sec voor Vettel zou echt slecht zijn voor het kampioenschap.DutchCrownNL schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:43:
Under investigation Vet en Ham
Wel terecht als je de beelden ziet.sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:43:
Nou daar gaat de spanning. VET krijgt geheid 5s aan de broek.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
BOT begint wat in te lopen op VER
Is wel lekker voor de statistieken Max, aantal rondes aan de leiding in een grand prix.
P19 -> P1 in 19 rondjes
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe zou dat dan gaan? Max heeft immers nog maar op 1 compound gereden? Zijn er daar regelingen voor, indien er vervroegd afgevlagd word? Gewoon curious.
* NielsNL doet een regendansje
M'n Oma is een site aan het haken.
Dus als er spanning is in het kampioenschap mag je opeens regels overtreden volgens jou?zynex schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:44:
[...]
Is er eindelijk spanning tussen de nummer 1 en 2 in het kampioenschap en dan wordt er weer moeilijk over gedaan. Gewoon racen. 5 sec voor Vettel zou echt slecht zijn voor het kampioenschap.
Inhaalactie HAM op VET: https://streamable.com/1q3p9
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dus de nummer twee mag stout zijn? En nummer 1 juist toaal niet, omdat een tijdstraf 'het kampioenschap spannender maakt'?zynex schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:44:
[...]
Is er eindelijk spanning tussen de nummer 1 en 2 in het kampioenschap en dan wordt er weer moeilijk over gedaan. Gewoon racen. 5 sec voor Vettel zou echt slecht zijn voor het kampioenschap.
Max op P1, RIC op p6. Dat is het verschil tussen een goede racer en een exceptionele WDC in wording.
Ik durf het wel te zeggen, wordt minimaal een P3 voor Max
Max kan bijna een pitstop maken en nog voor RIC terug op de baan komen, ongelofelijkDentist schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:45:
Max op P1, RIC op p6. Dat is het verschil tussen een goede racer en een exceptionele WDC in wording.
Benieuwd naar de pace op de US straks! Zou echt een klap harder moeten zijn
De regels overtreden? Als een regel toch nooit consequent wordt nageleefd vind ik het ook geen regel meer. Dan is het eerder een 'guideline'/norm. Of allemaal niet of allemaal wel straffen. Niet de ene keer wel en de andere keer niet.Bartske schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:45:
[...]
Dus als er spanning is in het kampioenschap mag je opeens regels overtreden volgens jou?
[ Voor 10% gewijzigd door zynex op 30-09-2018 13:47 ]
Lijkt me niet.Barfman schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:45:
Lol, gebaseerd op wat?Barfman schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:45:
ze gaan helaas alleen maar een rondje of 20 mee.. dus max moet er nog minimaal 13 doen op de softsMaurice079 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:46:
Benieuwd naar de pace op de US straks! Zou echt een klap harder moeten zijn
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoogstwaarschijnlijk USBasvanS schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:46:
Gaat Max voor US or HS?
Had ik toch bijna gelijk over het risicoTheBrut3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:01:
VET neemt te veel risico bij een (her)start en crasht samen met HAM.
Hulkenberg toch weer keurig best of the rest op het moment.
Ik durf je wel te quoten, maar ben het niet met je eens. Heel misschien p4 voor RAI, maar ook dat wordt geen eitje.Barfman schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:45:
Yep, ik denk dat het voor Ric niet mee gaat vallen hem te verslaan vplgend jaar. Wonderkind(naar eigen zeggen) Sainz lukt het ook niet.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:47:
Hulkenberg toch weer keurig best of the rest op het moment.
2,4sec, kijken of max ballen heeft om te verdedigen.
De banden van Mercedes en Ferrari moeten nu wel snel minder worden. Nu verliest Max weer tijd op ze.
Max is banden aan het managen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ham zal zo wel voorbij Bot mogen
Max verdedigt altijd. Je vecht maar voor je positie.SinergyX schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:48:
Als max ze kan opvangen in vieze lucht, kan ie mooi de bandjes slopen.
SinergyX schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:48:

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Hoe bedoel je dat? Hij beredeneert toch gewoon dat Max iets sneller is nu en misschien een gat van 23-24s kan trekken voor een veilige stop. Hij wil niet vast komen te zitten achter z'n teamgenoot, dat kost hem tijd. Met een goede eindrun op US kan hij RAI misschien nog pakken.Jackson6 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:48:
Die Olav denkt volgens mij dat RIC al gestopt is.
Ik zou als Max zijnde niet te hard verdedigen. Risico op penalty's en al het gedonder gewoon vermijden.
Huh? De softs van VER zijn ruim 10 ronden ouder dan de softs van P2-P5?sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:48:
De banden van Mercedes en Ferrari moeten nu wel snel minder worden. Nu verliest Max weer tijd op ze.
Mooi kansje dat VET,HAM,BOT de banden te hard hebben opgerookt in de eerste ronde na de pistop. Er werd meteen flink geracet!
VET/HAM no further action
Het is wel een regel. En het gaat er nu niet om of hij consequent wordt toegepast, maar of jij vindt dat het nu een straf moet zijn. En als jij vindt dat het maar geen straf moet zijn met puur als reden dat het minder spannend wordt in het kampioenschap vind ik dat een slechte zaakzynex schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:46:
[...]
De regels overtreden? Als een regel toch nooit consequent wordt nageleefd vind ik het ook geen regel meer. Dan is het eerder een 'guideline'/norm. Of allemaal niet of allemaal wel straffen. Niet de ene keer wel en de andere keer niet.
Er valt weinig te verdedigen tegen DRS en een vermogensvoordeel, vrees ik.SinergyX schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:48:
Beetje lafDentist schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:50:
Gewoon twee keer bewegen. Mag blijkbaar gewoon...Grrrrrene schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:50:
[...]
Er valt weinig te verdedigen tegen DRS en een vermogensvoordeel, vrees ik.
[ Voor 67% gewijzigd door mat.hi.as op 30-09-2018 13:51 ]
Dit ...Dentist schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:50:

Boardradio Toto incoming!
Lees de zin nog eens. Ik bedoel dus dat Mercedes en Ferrari op dit moment sneller zijn en dat hun banden dus snel moeten gaan slijten. Max levert nu namelijk weer tijd op ze in.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:50:
[...]
Huh? De softs van VER zijn ruim 10 ronden ouder dan de softs van P2-P5?
FIA, ferrari international....
[/sarcasm]
[/sarcasm]
Weinig fe(rrari)assend
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Teamorder kom er maar in.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Mooi gevecht in wording..
Ja maar da's toch logisch? Oudere band heeft minder pace? Of zeggen we nu hetzelfde?sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:51:
[...]
Lees de zin nog eens. Ik bedoel dus dat Mercedes en Ferrari op dit moment sneller zijn en dat hun banden dus snel moeten gaan slijten. Max levert nu namelijk weer tijd op ze in.
Valt me een beetje tegen van Connelly.Ari Gold schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:51:
No further action...
We zeggen hetzelfde.iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:52:
[...]
Ja maar da's toch logisch? Oudere band heeft minder pace? Of zeggen we nu hetzelfde?
Komen we straks waarschijnlijk nog wel achter als anderen dan die 2 het doen.mat.hi.as schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:51:
[...]
Gewoon twee keer bewegen. Mag blijkbaar gewoon...
Voor VET geldt bijv. een unsafe release ook niet zoals we gezien hebben paar races terug..
Het schuift wel lekker in elkaar!
Even tussendoor, Olav refereerde terug naar boordradio's, maar ik heb niks voorbij horen komen. Is er een reden dat er dit seizoen merkmaar minder boardradio "gepubliceerd" wordt?
Ze willen dat je F1 TV Pro neemt.JW1904 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:53:
Even tussendoor, Olav refereerde terug naar boordradio's, maar ik heb niks voorbij horen komen. Is er een reden dat er dit seizoen merkmaar minder boardradio "gepubliceerd" wordt?
Jammer dat red bull de power mist die Mercedes en Ferrari wel hebben. Als dat gelijk zou zijn werd het een heel erg interessante race nu
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
VET/VER, scheelt maar 1 letter...
Hoeveel is die US/HS sneller dan de soft?
Geen straf voor Vettel. Terecht, zouden ze vaker moeten doen.
alles kan off-topic
Ik denk dat hij een live feed heeft vanuit de FIA of ook de F1 app luisterd. Daar komen meer radio berichten voorbij.JW1904 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:53:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1