Acties:
  • +2 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:22:
Vraag hier:

Als ik gameplay bekijk kan ik me niet van de mening ontdoen dat het BF1 is met "mooiere" graphics en een aantal veranderingen (zoals wat blokkades opzetten).

Is het effectief tijdens het spelen een andere game? Voel je echt een BF5 game of is het meer een BF1 2.0?
Vraag is al meerdere malen gesteld maar vooruit!

Voelt echt als een BF5 game voor mij :)

Tuurlijk lijkt het grafisch gezien op BF1 maar je ziet wel degelijk verbeterde graphics terug. Zeker op een XB1X. Qua gameplay is en blijft het Battlefield met genoeg nuance verschillen om het leuk te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:57:
[...]

Afgezien van dat je post beetje trollend over komt haak ik er toch op in.

Ik speel héél veel op geluid. Ik probeer op ieder detail te letten. Als ik beschoten wordt waar het vandaan komt. Als ik voetstappen hoor. Of de vijand iets hoor schreeuwen. Shells die naast je belanden etc. etc.

Als je dan vervolgens continu vrouwengeschreeuw hoor welke er keihard bovenuit knallen in de meest schelle vorm welke je kunt bedenken. Dan verpest dat de hele ervaring naar mijn mening. Zeker als die schreeuwen zelfs boven ontploffingen uit komen PLUS nog 3x zo hard klinken als de mannelijke versies ervan. Snap best dat ze ook moeten gillen, maar het volume ervan is uit proportie vergeleken met de mannen variant ervan. Dát is mijn probleem ermee.

Oh, en toevallig heb ik inderdaad een oorsyndroom.

Nog wat meer wat betreft audio ; de 3D Audio setting is trouwens echt geweldig uitgewerkt in deze game. Je hoort echt perfect waar het zit, zelfs onder/boven je.

[...]

Het gaat mij niet eens om de historische accuraatheid of dat het vrouwen ansich zijn. Maar het klopt gewoon niet qua volume. Dát is het hele probleem.

Als ik zou zeggen dat het volume van geweer X harder zou zijn dan geweer Y ondanks hetzelfde caliber etc. dan had je niemand gehoord erover. Maar omdat het toevallig om de gillende vrouwen gaat is het meteen dit soort replies.

Of het wordt weer bestempeld als "zeuren" terwijl het gewoon bugs zijn 8)7
Ik speel ook veel op geluid. Echt verbazing wekkend destijds in de beta hoeveel er gewoon hutje mutje blijven zitten als er zo'n V1 aan komt. Die heeft toch echt wel een onderscheidend geluid. Echt zo'n RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en je hoort hem al van verre aankomen. Hop, in cover of maken dat je wegkomt....

Over vrouwen of niet... Stel je nou eens voor dat je in een pot CQ zit waarin iedereen bij jou in het team en het andere team een vrouw heeft geselecteerd. Sorry maar dan heb ik geen WW2 gevoel meer. Eerder het gevoel dat je op de huishoudbeurs beland bent of een concert met allemaal gillende meisjes bij Justin Bieber ofzo.....

Maar dat het geluidsniveau te hoog staat, staat buiten kijf. Net alsof ze het erom doen, ik bedoel, zoiets test je toch van te voren ?

@Reefun dus jij speelt met headset en 3D audio of op War tapes ? OF zonder headset ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
@kazzzdafke
De een zal zeggen het is BF 1.5, de ander zal zeggen het is BF 2.0 en weer een ander zal zeggen het is BF V en geen BF 1.x
Ligt er ook maar net aan wie het antwoord geeft. Om te weten hoe de game aanvoelt tov BF1 zul je 'm toch echt zelf moeten spelen.
Was in jouw ogen BF 4 bijvoorbeeld BF 3.5?
Die games leken toch ook aardig op elkaar, toch hoorde je daar toen niemand over.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[b]MRE-Inc in "\[XBO/PS4] Battlefield V"MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018

@Reefun dus jij speelt met headset en 3D audio of op War tapes ? OF zonder headset ?
Gewoon simpele stereo headset en dan 3D audio. Volgens mij wordt er gebruik gemaakt van Dolby Atmos of iets soort gelijks. In ieder geval is het onwijs goed verwerkt in BFV IMHO. Je kunt alles zo plaatsen door enkel te focusen op het geluid. Bizar.

• MRE-Inc
Morgenavond kan ik pas weer.

Lees dat de Practice Range pas 4 december komt. Kon ik momenteel goed gebruiken om mijn controller goed in te stellen voor het vliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:31:
Echt verbazing wekkend destijds in de beta hoeveel er gewoon hutje mutje blijven zitten als er zo'n V1 aan komt. Die heeft toch echt wel een onderscheidend geluid. Echt zo'n RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en je hoort hem al van verre aankomen. Hop, in cover of maken dat je wegkomt....
Vanmiddag kwam er een retro damesbrommertje (zo noemde je dat vroeger) door de straat, en ik moest een reflex onderdrukken naar boven te kijken waar de V1 was. Al zo geconditioneerd na amper 10 uur spelen :+

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:45
Iemand die ge pre ordered heeft bij de mediamarkt en nog niks gehoord heeft of die het kan afhalen?

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:42:
Morgenavond kan ik pas weer.

Lees dat de Practice Range pas 4 december komt. Kon ik momenteel goed gebruiken om mijn controller goed in te stellen voor het vliegen.
Raar dat zoiets niet op release uitkomt. Net zoals tides of war!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

timetje100 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:19:
Iemand die ge pre ordered heeft bij de mediamarkt en nog niks gehoord heeft of die het kan afhalen?
Ik gisteravond besteld en net op kunnen halen. Ff bellen naar het filiaal. Spel was al veel eerder geleverd maar was nog “gescand” in het magazijn zodat ik geen mail kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 15-11-2018 17:23 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:45
RawChild schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:21:
[...]

Ik gisteravond besteld en net op kunnen halen. Ff bellen naar het filiaal. Spel was al veel eerder geleverd maar was nog niet zodat ik geen mail kreeg.
Dan heb ik nog hoop!

Ik heb week geleden besteld
Ik had gebeld maar konde niet zeggen of het al geleverd was...
Kortom te lui om gewoon te kijken of ze het zien staan.

• RawChild

RawChild

timetje100 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:22:
[...]

Dan heb ik nog hoop!

Ik heb week geleden besteld
Ik had gebeld maar konde niet zeggen of het al geleverd was...
Kortom te lui om gewoon te kijken of ze het zien staan.
Ik zou even langs gaan, het spel moet er zijn en aan de hand van je ordernummer moeten ze je bestelling kunnen traceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:19:
[...]

Raar dat zoiets niet op release uitkomt. Net zoals tides of war!
Ach. Liever dat ze het uitstellen en wat polijsten dan gerushde bende toch?

Daarom ben ik ook blij dat ze Firestorm volgend jaar pas uit brengen. Hebben ze net wat meer tijd om het beter te maken :)

• To easy
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:39:
[...]

Ach. Liever dat ze het uitstellen en wat polijsten dan gerushde bende toch?

Daarom ben ik ook blij dat ze Firestorm volgend jaar pas uit brengen. Hebben ze net wat meer tijd om het beter te maken :)
Jawel snap ik wel, maar neem aan dat deze extra maand iig voor de training range wel genoeg was. Firestorm vind ik prima!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Net 2 potjes gespeeld en vind het heerlijk, af en toe wel iets te chaotisch maar dat hoort erbij.

Alleen trilt mijn controller niet als ik schiet, meer mensen die hier last van hebben? Op de PS4 btw.
Poulske schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:28:
Net 2 potjes gespeeld en vind het heerlijk, af en toe wel iets te chaotisch maar dat hoort erbij.

Alleen trilt mijn controller niet als ik schiet, meer mensen die hier last van hebben? Op de PS4 btw.
Is een bug wat bij Operations voor komt. Met conquest zou hij wel gewoon moeten trillen. Thans. Dat is op XB zo dus verwacht stiekem PS4 ook.

• Clown1
  • Laatst online: 25-08 19:42
timetje100 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:19:
Kreeg rond 1 een mailtje dat ie niet optijd geleverd kon worden. Minuut later een mail van een medewerker van Media Markt, dat ik hem gewoon kon ophalen. Was de MM in Groningen.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Nog wat mensen hier op de PS4 die zin hebben om wat potjes te spelen?

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Wat is er met de got clan gebeurd ? Ps4

psn: taker-mart

• Poulske
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:31:
[...]

Is een bug wat bij Operations voor komt. Met conquest zou hij wel gewoon moeten trillen. Thans. Dat is op XB zo dus verwacht stiekem PS4 ook.
Inderdaad, had alleen nog Operations gespeeld. Aparte bug :+

• taker1987
Iemand zin in Squad ? Ps4

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Zo had een gamekey en die wilden ze (Gamivo) pas 20 november uitgeven. Het is de deluxe versie. Nee 20 november. dus refund gevraagd.

Ze gaan het bedrag refunden en alsnog via CDKEYS besteld en binnen 1 minuut mijn KEY voor BF5 Deluxe voor 55 euro voor de XBOX.

Top - nu installeren en online

[ Voor 16% gewijzigd door Noresponse op 15-11-2018 20:25 ]

• RawChild

RawChild

Speel op de ps4, dacht ik ga even domination doen want dat zijn wel snelle potjes. Maar bij multiplayer kan ik alleen conquest kiezen, kan dat kloppen?

• taker1987
RawChild schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:31:
Speel op de ps4, dacht ik ga even domination doen want dat zijn wel snelle potjes. Maar bij multiplayer kan ik alleen conquest kiezen, kan dat kloppen?
Je kan ook zoeken naar servers en daar zelf je game modes kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
poor Leno schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:02:
[...]

Lekkere dooddoener weer :N

Het is duidelijk een verschil tussen noodzakelijk spel element (respawn) en iets dat niets, maar dan ook totaal niets met het spel te maken heeft, of dat ook maar enig nut of invloed heeft.
En dat dan ook nog eens geforceerd wordt :/

Ze hadden, imo nog steeds, ww2 in zn waarde kunnen en moeten laten, en dat dan in spelvorm gieten.

Áls je al een spel maakt van zoiets serieus, doe t dan zonder een lachertje ervan te maken. Zo moeilijk is t niet toch?

Zelfs de aanhangers die helemaal vóór zijn, klagen over het toch wel missende ww2 gevoel.
Dan heb je gewoon de plank compleet gemist, hoe goed de intenties ook waren ;w
Hoe moeten ze dat WWII gevoel dan in de game brengen? In BF1942 spatten de WWII uitingen er ook niet bepaalt vanaf door de Nazi symbolen. Die zijn er namelijk niet of anders heel goed verstopt. Net als dat in 40-45 ook niet in elke stad of dorp Nazi vlaggen te vinden waren. Men zoekt gewoon dingen om deze game af te zeiken. Prima, ieder zijn hobby. Ik ga weer lekker spelen. Misschien dat ik dan al dat gekrijs van die vrouwen kan horen want ik heb dat gisteren niet gehoord. Zal wel een geluidsinstelling verkeerd hebben staan want meer dan af en toe een gil hoor ik niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:53
Gisteren het spel voor het eerst gespeeld zonder een beta te hebben aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben, zeker als ik alle reacties op Tweakers las.
De gameplay voelde in het begin wat anders aan, maar ik kan zeggen, dat het de shooter is van 2018. De maps vind ik grafisch mooi en afwisselend, zowel op grote schaal als kleine kun je je vermaken. Kortom, vanavond ben ik er weer! Kan niet wachten 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
Nadat ik in het begin behoorlijk teleurgesteld was heb ik gisteren nog een aantal uren BF5 gespeeld en eigenlijk is het wel een heel fijn spel. Het is in het begin even wennen, en het handmatig activeren van extra health blijf ik vervelend vinden, maar de gameplay maakt het goed.
Ook is het leuk om te zien dat de partijtjes alle kanten op gaan, ik heb nog maar weinig blow out games meegemaakt. Support speel ik het meest, vooral om liggend suppresion te kunnen geven aan mijn collega’s. Verder is het belangrijk om dicht als squad te spelen, maar dat is niks nieuws.
Alle mappen vind ik leuk behalve die op de die sneeuwberg, dat is echt niet aan mijn besteed met die nauwe steegjes.
Verder zitten er nog veel bugs in het spel, de grote ammo crates werken volgens mij helemaal niet. Ik krijg geen punten en zie ook niemand reageren op de extra ammo. De bi pot instellen is soms ook nog een gedoe, en volgens mij hoor ik 3 rakketten te hebben als assault, maar ik kan maar 2 x schieten.
Het voelt wel heel erg als of de game is gerushed door EA. Het lijkt me ook verstandig om er meer dan 2 a 3 jaar te wachten voor er een nieuwe BF komt. Volgend jaar maar een titanfall, jaar erop eindelijk eens een goede battlefront en dan pas weer een BF titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
taker1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:44:
Wat is er met de got clan gebeurd ? Ps4
Volgens mij zijn er nog geen platoons voor BF:V (ik kan nergens vinden waar ik ze kan beheren). Ik speel wel met de platoon-tag van GoT, dus ik denk voor nu dat dat is gekopieerd van BF1.

Battlelog was zo slecht nog niet voor dit soort dingen. Die Companion App / website is vele male slechter en onoverzichtelijker...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

mobygo76 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:56:
de grote ammo crates werken volgens mij helemaal niet. Ik krijg geen punten en zie ook niemand reageren op de extra ammo.
Je moet de ammo echt pakken met X of vierkantje.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Geronimous schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:46:
[...]

Volgens mij zijn er nog geen platoons voor BF:V (ik kan nergens vinden waar ik ze kan beheren). Ik speel wel met de platoon-tag van GoT, dus ik denk voor nu dat dat is gekopieerd van BF1.

Battlelog was zo slecht nog niet voor dit soort dingen. Die Companion App / website is vele male slechter en onoverzichtelijker...
Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze die Platoons niet gewoon vanaf dag 1 in de game gooien. Lijkt me dat de serverload hier niet dusdanig van achteruit gaat tijdens een release.

Volgens mij in elke battlefield zijn die Platoons 3 maanden later ofzo pas gekomen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Kan iemand me zeggen of de PS4 standaard editie al in de winkels ligt? Of heeft iedereen die hem nu speelt hem uit een buitenlandse store gedownload?

Kan uiteraard wel wat winkels bellen, maar heb in het verleden gehad dat ze aan de telefoon doorgeven dat een game pas op releasedag komt terwijl ie gewoon in hun winkel lag. Kan helaas de stad niet in op dit moment om te checken.

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Geronimous schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:46:
[...]

Ik draag ook de got tag maar inderdaad kon ik ook nog niks vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Roppedop schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:14:
[...]

Je moet de ammo echt pakken met X of vierkantje.
ah ok, dan kun je ze dus beter gewoon gooien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mobygo76 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:23:
[...]

ah ok, dan kun je ze dus beter gewoon gooien :)
Maar ammo packs geven geen nieuwe panzerfausts e.d. crates weer wél!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Eerste indruk gemengde gevoelens... De brightness stond bij mij echt mega hoog, lijkt wel een issue met HDR. Meerdere keren omlaag gezet maar nog lijkt alles overbelicht. Ook best veel grafische bugs, het gele gras of wat het ook mag zijn (geen idee hoe de map heet) zag er echt niet uit. 5 grote blokken/pixels per grasspriet leek het wel... Op die map met die grote brug, poppen de bomen vaak her en der in in beeld (draw distance issues).

Maar hoe het verder speelt, heerlijk. En het geluid is echt wow! Schrok me gewoon een paar keer kapot door onverwachte explosies en inslagen van raketten of tank shells.

Qua wapens, het beginwapen van assault is echt onspeelbaar, wat een recoil zeg.... Switch ik ff naar support en ineens maai ik iedereen neer. Te groot verschil als je het mij vraagt.

Maargoed, vanavond weer verder! Ben ervan overtuigd dat ze de issues t.z.t. wel oplossen, is bij vorige delen ook altijd weer goed gekomen. Wat dat betreft toch wel veel vertrouwen in DICE (in tegenstelling tot de meeste hier, haha 8)7 ).

[ Voor 12% gewijzigd door Wereldreiziger op 16-11-2018 10:39 ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

En het gekke is dat het eerste wapen van assault al helemaal geoptimaliseerd is. Maar ik kan er ook niks mee. Gewehr 43 kan ik beter mee uit de voeten.

Leuk trouwens, een Domination daily order, maar ik zie nergens domination games.

[ Voor 21% gewijzigd door RawChild op 16-11-2018 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
kesj schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:16:
Kan iemand me zeggen of de PS4 standaard editie al in de winkels ligt? Of heeft iedereen die hem nu speelt hem uit een buitenlandse store gedownload?

Kan uiteraard wel wat winkels bellen, maar heb in het verleden gehad dat ze aan de telefoon doorgeven dat een game pas op releasedag komt terwijl ie gewoon in hun winkel lag. Kan helaas de stad niet in op dit moment om te checken.

Dank alvast!
Ligt niet in de winkel, iedereen die nu speelt heeft de Deluxe Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Had ik eindelijk via advanced zoeken domination gevonden, is het volgende potje weer frontlines. Zijn er geen domination only servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
RawChild schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:25:
Had ik eindelijk via advanced zoeken domination gevonden, is het volgende potje weer frontlines. Zijn er geen domination only servers?
komt omdat domination in de infantry modus zit volgens mij. Ik had daar ook last van gisteren. 1e pot domination en 2e pot kon ik al A, B, C niet vinden bleek 't Frontlines te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Zijn er mensen die gezellig vanavond een potje willen knallen in een Squad? Ps4 uiteraard! #Bosi010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Keesknd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:02:
Zijn er mensen die gezellig vanavond een potje willen knallen in een Squad? Ps4 uiteraard! #Bosi010
Jazeker! Als je eerst even een XBOX One aanschaft althans :).

Mede Tweakers hier op XBOX one die vanavond willen gamen? En vroeg mij af is er een discord channel of iets voor Tweakers / BFV?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keesknd
m00n schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:23:
[...]

Jazeker! Als je eerst even een XBOX One aanschaft althans :).

Mede Tweakers hier op XBOX one die vanavond willen gamen? En vroeg mij af is er een discord channel of iets voor Tweakers / BFV?
Wie speelt er tegenwoordig nou nog op ee Xbox 😝 vroeger alleen toch, met Halo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb enige tijd geleden een bestand gemaakt. Pleur je naam erin en laat mensen je toevoegen. Dan hoeft niet iedereen hier te roepen dat hij/Zij wil spelen.

https://docs.google.com/s...AZYUrWww/edit?usp=sharing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
kesj schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:16:

Dank alvast!
Standard komt pas 20 Nov.. 99% van de mensen die nu spelen zitten of: op een EA Access Trial, Of met een Origin Access Premier Versie OF met een Deluxe editie van de game, die gisteren dus uitgekomen is.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb er zin in om aan BFV te beginnen, maar ik ben nu nog even bezig met het afmaken van de laatste dingen in Red Dead Redemption 2. Als ik dat niet doe ben ik bang dat ik daar de komende weken al helemaal niet meer aan toe kom. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Was deze al bekend hier?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Toch is de keus aan customizen vrij beperkt en mis ik nog veel wapen keuzes ... hoop dat er snel wat meer wapens bij komen .

Verder is dit voor mij echt wel een topper , beter dan bf1 en heerlijke maps om te spelen . Wel mis ik een map zoals caspian border ( veel tanks en veel vliegtuigen ) 10 stuka’s in de lucht en 5 tanks op de grond 😁 beter dan 1-2 tanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Nope, thanks....vanavond even een paar settings nog doorvoeren.

Zag wel een optie op 7:49m genaamd: Player created content - Show or hide all player-created content such as emblems, tags, platoon names, etc.

Waar het mij omgaat, is dat kleine woordje all. Dat zou dus ook betekenen de blauwe facepaint en dat soort rotzooi. Laten we het hopen.... Dice heeft er eigenlijk zo goed als niks over losgelaten op de vragen daar over voor de release. Doen ze natuurlijk niet omdat diegene die het wel graag wil de zooi dan niet gaan kopen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
taker1987 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:05:
Toch is de keus aan customizen vrij beperkt en mis ik nog veel wapen keuzes ... hoop dat er snel wat meer wapens bij komen .

Verder is dit voor mij echt wel een topper , beter dan bf1 en heerlijke maps om te spelen . Wel mis ik een map zoals caspian border ( veel tanks en veel vliegtuigen ) 10 stuka’s in de lucht en 5 tanks op de grond 😁 beter dan 1-2 tanks
Komt later als de amerikanen en bijvoorbeeld de russen worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
taker1987 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:05:
Wel mis ik een map zoals caspian border ( veel tanks en veel vliegtuigen ) 10 stuka’s in de lucht en 5 tanks op de grond 😁 beter dan 1-2 tanks
Helemaal mee eens, mis ook een beetje de voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:45:
Ik heb enige tijd geleden een bestand gemaakt. Pleur je naam erin en laat mensen je toevoegen. Dan hoeft niet iedereen hier te roepen dat hij/Zij wil spelen.

https://docs.google.com/s...AZYUrWww/edit?usp=sharing
ehm het is 2018. Voor zoiets kun je een community aanmaken/joinen op je platform naar keuze. Lijkt me 10x handiger ook

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:42:
[...]
ehm het is 2018. Voor zoiets kun je een community aanmaken/joinen op je platform naar keuze. Lijkt me 10x handiger ook
Dat wist ik niet haha. Maar dan moeten we die maar aanmaken. Die community's word ik gek van. Krijg je steeds berichten van die ik niet wil hebben.

Ik persoonlijk vind een excel veel handiger. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 16-11-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:24:
[...]

Nope, thanks....vanavond even een paar settings nog doorvoeren.

Zag wel een optie op 7:49m genaamd: Player created content - Show or hide all player-created content such as emblems, tags, platoon names, etc.

Waar het mij omgaat, is dat kleine woordje all. Dat zou dus ook betekenen de blauwe facepaint en dat soort rotzooi. Laten we het hopen.... Dice heeft er eigenlijk zo goed als niks over losgelaten op de vragen daar over voor de release. Doen ze natuurlijk niet omdat diegene die het wel graag wil de zooi dan niet gaan kopen ????
Don't get your hopes up :/

Dat gaat over de dingen die de speler zelf heeft gemaakt. Customistations vallen daar niet onder, aangezien dat niet door spelers is gemaakt, enkel toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
mobygo76 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:33:
[...]

Helemaal mee eens, mis ook een beetje de voertuigen.
Ja idd. Ik vind twisted steel echt mislukt. Hamada is wel leip, want daar heb je wel 3 tanks per team dacht ik!

Ik heb wel erg last van foute hit registratie. Dat ik achter een muur ben en nog dood ga. Ik weet 100% dat mijn internet verder gewoon goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb er weer een paar leuke potjes in zitten, maar mijn god wat heb ik een hekel aan mijn teamies in vliegtuigen. Echt 100% nutteloos zijn ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:12:
Heb er weer een paar leuke potjes in zitten, maar mijn god wat heb ik een hekel aan mijn teamies in vliegtuigen. Echt 100% nutteloos zijn ze :)
Of mensen die geen orders geven of ze niet opvolgen .

En dan nog gasten die bij een punt blijven tijdens aanval en verdediging

ben rond 22:30 weer online .. nu al zin in :9

[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 16-11-2018 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:12:
Zijn ze nutteloos met het vliegtuig of zijn ze nutteloos omdat ze in een vliegtuig zitten en je dus weinig aan de spawnpoint hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Martinspire schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:16:
[...]

Zijn ze nutteloos met het vliegtuig of zijn ze nutteloos omdat ze in een vliegtuig zitten en je dus weinig aan de spawnpoint hebt?
Beiden in mijn optiek. :) En ze capturen en verdedigen niet. Gewoon nutteloos :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net even een Club aangemaakt voor Xbox gamers: https://account.xbox.com/...e?clubid=3379878521088955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Eerste ragequit is een feit. Tanks zijn echt overdreven nutteloos in BF:V
Toegegeven dat sommige tanks wat te sterk waren in BF1, zijn ze echt doorgeslagen in het nerfen in BFV:

- draaisnelheid turrent is beperkt
- armor tegen RPGs is erg laag.
- bij de minste damage is je track kapot, dus kun je alleen nog stapvoets rijden, of trekt het geval naar 1 kant. Je bent instantly een sitting duck.
- reparatiemogelijkheden zijn beperkt
- ammo is beperkt
- tanks zijn nog steeds bouncy, elk kleine bump in het terrein en je tank hobbelt alsof het een hobbelpaard is. Als je uit een penible situatie wilt en al tijden jezelf wilt verdedigen, dat kan niet want mikken is onmogelijk

- het dichtere struikgewas en de velden vol planten zorgen ervoor dat infanterie ALTIJD cover heeft. Het is echt een eitje om als infanterie een tank te pakken met RPGs...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Geronimous schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:09:
Eerste ragequit is een feit. Tanks zijn echt overdreven nutteloos in BF:V
Toegegeven dat sommige tanks wat te sterk waren in BF1, zijn ze echt doorgeslagen in het nerfen in BFV:

- draaisnelheid turrent is beperkt
- armor tegen RPGs is erg laag.
- bij de minste damage is je track kapot, dus kun je alleen nog stapvoets rijden, of trekt het geval naar 1 kant. Je bent instantly een sitting duck.
- reparatiemogelijkheden zijn beperkt
- ammo is beperkt
- tanks zijn nog steeds bouncy, elk kleine bump in het terrein en je tank hobbelt alsof het een hobbelpaard is. Als je uit een penible situatie wilt en al tijden jezelf wilt verdedigen, dat kan niet want mikken is onmogelijk

- het dichtere struikgewas en de velden vol planten zorgen ervoor dat infanterie ALTIJD cover heeft. Het is echt een eitje om als infanterie een tank te pakken met RPGs...
Het werd wel tijd dat je als infanterie wat meer kans kreeg tegen die tankers die veilig op afstand een beetje de boel liepen te frustreren. Een tank hoort voorop te rijden. Overigens kunnen jouw punten deels worden opgelost door de specialisations vrij te spelen (armour, repair, etc.).
Het spel is nu eenmaal niet meer geschikt voor de lone-wolf. Je kan niet meer zonder squad dat goed communiceert.

Dice mag nog wel wat AA locaties aanpassen, want die zijn tegen de vliegtuigen grotendeels nutteloos (fighters te snel en bombers te sterk (zelf zonder de armour specialisations). Wie zet een AA tegen een schuur aan? je mist op die manier de helft van je zicht en schietveld.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En t spel is nog niet eens officieel uit.. _O-

Chapeau! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Spelen met een lage ping is nog steeds niet leuk. Als ik op het scoreboard kijk, dan ben ik de enige met een ping van 7-8 de rest zit allemaal in de dubbele cijfers.

Ik ben dan ook in een 1 op 1 gevecht degene die neergaat en heb zelf 4 tot 5 bursts nodig om iemand neer te krijgen terwijl ik zelf echt insta dood ben... Frustrerend......

@Reefun ik heb gisteren nog even de Elite ingesteld. Heb de linker stick waarmee ik aim in het vliegtuig ook zo gezet dat ik makkelijker kan corrigeren om mijn schoten op doel te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8FAMVER5Cu6wMfbUyWnbkdmi/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:17:
Spelen met een lage ping is nog steeds niet leuk. Als ik op het scoreboard kijk, dan ben ik de enige met een ping van 7-8 de rest zit allemaal in de dubbele cijfers.

Ik ben dan ook in een 1 op 1 gevecht degene die neergaat en heb zelf 4 tot 5 bursts nodig om iemand neer te krijgen terwijl ik zelf echt insta dood ben... Frustrerend......

@Reefun ik heb gisteren nog even de Elite ingesteld. Heb de linker stick waarmee ik aim in het vliegtuig ook zo gezet dat ik makkelijker kan corrigeren om mijn schoten op doel te houden.

[Afbeelding]
Hehe iemand die hetzelfde ervaart. Ik kan 1 op 1 van dichtbij ook niet winnen. Ik ga soms dood zonder dat ik een shot hoor lossen van de tegenstander. Ik val gewoon ineens neer en klaar. Heb jij ook dat je dan achter een muurtje rent en je dan wel eens neer gaat door een tegenstander die je eigenlijk niet meer had kunnen raken?

Dit is voor mij wel een kwalijk iets in 2018 met online games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:44:
[...]

Het werd wel tijd dat je als infanterie wat meer kans kreeg tegen die tankers die veilig op afstand een beetje de boel liepen te frustreren.
Dit vooral.
Mijn Panzerfaust staat al goed in het vet hoor >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:23:
[...]

Hehe iemand die hetzelfde ervaart. Ik kan 1 op 1 van dichtbij ook niet winnen. Ik ga soms dood zonder dat ik een shot hoor lossen van de tegenstander. Ik val gewoon ineens neer en klaar. Heb jij ook dat je dan achter een muurtje rent en je dan wel eens neer gaat door een tegenstander die je eigenlijk niet meer had kunnen raken?

Dit gezeik is al tijden aan de gang met BF.. Je legt t gewoon af tegen aardappel pingers :(

Maar volgens DICE is dit totaal niet waar, en hebben hoge pingers totaaaal geen voordeel..

Uhuh, geloof je t zelf?? Nee je wordt helemaal niet achter muurtjes neergeschoten of ben je niet dood voordat de tegenstanderde hoek om komt, of heb je al 2 kogels in je mik voordat je t geluid hoort.. en ze staan helemáál niet vaak bovenaan t scoreboard met enorme KD's.. |:(

fli**er toch op met je crapnetcode :(

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 17-11-2018 11:57 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Mijn ping zit altijd rond de 10-15 en ik helemaal over het algemeen nergens last van. Af en toe een 'Huh... Hoe dan?!' momentje, maar dat mag de pret niet drukken.
Het is een 'spelletje' dat zo complex is dat je moeilijk alle variabelen kan elimineren om het 100% realistisch te maken. Kan je dat niet accepteren, dan moet je het spel niet kopen. Het is niet dat dit de eerste Battlefield is waar dit voorkomt. En wil je 100% realisme: join the army.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
To easy schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:23:
[...]

Jup, gisteren op Devastation in de Rotterdamse puinhopen..... En vooral dat je geen schot hoort inderdaad.

Zelfs met pre-fire lukt het niet. Iemand kwam op me aflopen maar tussen ons in stond zo'n obstakel, dus beide een beetje links, rechts, links en uiteindelijk begon ik al te schieten voordat hij zichtbaar was en rechts van het obstakel er langs kwam. Geen hitmarkers...helemaal niks, terwijl ik hem toch echt vol lijk te raken. In een fractie van een seconde lig ik weer naar de lucht te staren....

@Reefun die 8 machinegeweren op de Spitfire, dat is toch de eerste unlock ? Volgens mij heb ik die al vrijgespeeld, maar zal straks eens kijken of ik die erop kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
BlaTieBla schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:44:
[...]

Het werd wel tijd dat je als infanterie wat meer kans kreeg tegen die tankers die veilig op afstand een beetje de boel liepen te frustreren. Een tank hoort voorop te rijden. Overigens kunnen jouw punten deels worden opgelost door de specialisations vrij te spelen (armour, repair, etc.).
Het spel is nu eenmaal niet meer geschikt voor de lone-wolf. Je kan niet meer zonder squad dat goed communiceert.

Dice mag nog wel wat AA locaties aanpassen, want die zijn tegen de vliegtuigen grotendeels nutteloos (fighters te snel en bombers te sterk (zelf zonder de armour specialisations). Wie zet een AA tegen een schuur aan? je mist op die manier de helft van je zicht en schietveld.
De nerfs zorgen er juist alleen maar voor dat tanks op afstand blijven.... tanks die nu voorop gaan worden keihard afgestraft... Ik juich de wijzigingen toe dat squads meer moeten samenspelen... dit voelt dan ook daar tegenin gaan... ik WIL met mijn tank mijn squad ondersteunen in de dorpjes... je krijgt er niet eens de kans meer voor :(
poor Leno schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:01:
[...]

En t spel is nog niet eens officieel uit.. _O-

Chapeau! _/-\o_
Ik dacht, maak Leno trots :)

Maar ik was ook moe en al geprikkeld :)
Enfin, als je dan in een tank zit, je geen moer raakt en infanterie gewoon lekker onbezorgd op je tank af rent zonder zich ook maar 1 milliseconde cover te hoeven zoeken, weet je dat er iets krom zit.

[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 17-11-2018 12:59 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BlaTieBla Shamino, wat heeft hoge ping en crappy netcode met 100% realisme te maken :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Topspel.....!
Gister 3 minuten op de AA gezeten, 1 stuka en 1 junker neergehaald.
Heb eigenlijk het oude BF gevoel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07
Stomme vraag misschien maar hoe kan je van squad wisselen? Tijdens een ronde verliet iedereen de squad en had ik er niemand meer in... Dan wil ik naar een andere squad maar kan geen knopje vinden....
*laat maar, al gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door FreezingPixels op 17-11-2018 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
robin222 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:31:
Stomme vraag misschien maar hoe kan je van squad wisselen? Tijdens een ronde verliet iedereen de squad en had ik er niemand meer in... Dan wil ik naar een andere squad maar kan geen knopje vinden....
op option drukken en dan naar squad dan kan je kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:40:
@BlaTieBla Shamino, wat heeft hoge ping en crappy netcode met 100% realisme te maken :?
Ik lees dat er geklaagd wordt dat een hoge/lage ping nadelig of voordelig werkt omdat je niks raakt en dat je achter muurtjes dood lijkt te gaan (-> niet realistisch). Volgens mij allemaal logische gevolgen van complexe stukken (netwerk) code in een spel die je nu niet eenmaal voor iedereen altijd 100% goed zal krijgen. Dus ja, dan ga je wel eens dood als je net een muurtje om bent en ja dan raak je eens wat minder (of meer). Daar doe je simpelweg niets aan (te veel parameters). In een spel van deze complexiteit zal je dat nagenoeg altijd blijven houden.
Geronimous schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:31:
[...]
Enfin, als je dan in een tank zit, je geen moer raakt en infanterie gewoon lekker onbezorgd op je tank af rent zonder zich ook maar 1 milliseconde cover te hoeven zoeken, weet je dat er iets krom zit.
ik vind het wel prettig dat die tank (of mortar truck) snel geen permanente dreiging meer is (zoals in BF1). Aan de andere kant had ik net een pot waar een tank bijna niet kapot te krijgen was. Die tank had enorm goede ondersteuning van een squad. Uiteindelijk ging hij er wel aan, maar het kostte genoeg (aan beide kanten). En dat is ook leuk spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Mensen interesse in wat games op de PS4? heb wel zin in wat games met mede-tweakers :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:11:
[...]

Ik lees dat er geklaagd wordt dat een hoge/lage ping nadelig of voordelig werkt omdat je niks raakt en dat je achter muurtjes dood lijkt te gaan (-> niet realistisch). Volgens mij allemaal logische gevolgen van complexe stukken (netwerk) code in een spel die je nu niet eenmaal voor iedereen altijd 100% goed zal krijgen. Dus ja, dan ga je wel eens dood als je net een muurtje om bent en ja dan raak je eens wat minder (of meer). Daar doe je simpelweg niets aan (te veel parameters). In een spel van deze complexiteit zal je dat nagenoeg altijd blijven houden.
Ja dat kan wel zijn, maar we weten allemaal dat Dice de netcode verneukt bij elk fkk nieuw spel. Dan wordt het gefixed (redelijk) dan na een paar patches wordt het weer verkloot. Dan weer half-half gefixed en komt er een nieuw spel.

Vervolgens lijkt t alsof ze aan acute geheugenverlies en IQ lekkage lijden, want veel opgeloste bugs zitten er gewoon doodleuk weer in, en alle EINDELIJK toegevoegde handige requests er weer uit gelaten. En doen ze alsof nergens van weten.. en mag de community weer zeuren over dingen die er weer terug in moeten.

Soms vraag ik me echt serieus af of ze hun eigen spel wel testen en spelen, of uberhaupt een fatsoenlijk testpanel van echte gamers hebben.
De manier waarop het is ontworpen qua design en gedachtengang en hoe achterwaarts sommige dingen werken, lijkt het soms alsof het alleen is gemaakt door autistische IT programmeer nerds die alleen abstracte cijfertjes snappen |:(

Verbazingwekkend. 1 step forward en 2 steps back, wordt vaak erover gezegd. Dit is oh zo waar...

Ik snap niet dat ze afgezien van telkens geforceerd het wiel opnieuw proberen uit te vinden, het lijkt alsof ze het principe van hoe een wiel uberhaupt werkt, voor het eerst met verbazing zitten te besturderen 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
Misschien is het beter als je deze game gewoon overslaat?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:23:
[...]

Ja dat kan wel zijn, maar we weten allemaal dat Dice de netcode verneukt bij elk fkk nieuw spel. Dan wordt het gefixed (redelijk) dan na een paar patches wordt het weer verkloot. Dan weer half-half gefixed en komt er een nieuw spel.
Nieuw spel -> nieuwe variabelen die mee/tegenspelen in de bestaande (net)code. Een kleine wijziging op A kan grote gevolgen hebben op B. Ze moeten wel blijven innoveren, want stilstand is achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:10:
Misschien is het beter als je deze game gewoon overslaat?
Hahaha alsof t alleen bij deze BF zo gaat _O- |:(

BF1 zat toch wel stukken beter in elkaar bij launch dan deze.. Alles toont dat het nog steeds, zelfs na t uitstel, veel te veel gerushed is. De bugs vliegen je om de oren.. Sorry maar dat kun je toch niet ontkennen?

Textures die niet laden, weapon sights die voor geen meter kloppen, playermodels die voor de helft verdwijnen, audio die nog steeds van verkeerde kanten komen etc etc ;w

Maar goed, ik wil nog steeds heel hard dat ik het leuk ga vinden, want ik wil graag weer knallen. Maar ik heb m nog niet zelf gekocht en dat is best wel een unicum :/

Ik wacht nog even een paar fixes/patches af, want als ik me al zit op te vreten bij de video's over de mankementen, dan moet ik t voorlopig niet gaan spelen :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:30:
[...]

BF1 zat toch wel stukken beter in elkaar bij launch dan deze.. Alles toont dat het nog steeds, zelfs na t uitstel, veel te veel gerushed is. De bugs vliegen je om de oren.. Sorry maar dat kun je toch niet ontkennen?

Textures die niet laden, weapon sights die voor geen meter kloppen, playermodels die voor de helft verdwijnen, audio die nog steeds van verkeerde kanten komen etc etc ;w
Je hebt het spel niet, maar je hebt wel een oordeel? Aan de hand van reacties op reddit e.d. waarschijnlijk. Plekken waar je de positieve zaken niet lees. Alleen de 'zeikerts'. Vooral zaken die fout gaan worden uitgelicht, waardoor het lijkt alsof een spel hartstikke k#t is. Zelf vind ik het allemaal wel meevallen. Zeker de zaken die jij meldt (van hebben lezen en een filmpje hier en daar) heb ik weinig tot niet (bewust) meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Nou het spel is, hoe zal ik het zeggen, qua netcode iig zwaar kut. En het klopt wel wat @poor Leno zegt mbt de fouten die Dice maakt en elke game weer opnieuw.

Net code is zo brak dat ik bijna mijn Elite controller door de TV heen had gegooid. Kon me nog net inhouden. Gewoon potje achter potje het continu afleggen omdat je een strakke 7ms ping hebt en de rest van de spelers 20 of hoger. Een enkele tussen de 10 en 20ms.

En de JU88 is niet een klein beetje OP, maar in handen van een goede piloot (lees @Reefun ) compleet uber OP. Stond op 2-7 tot dat de JU88 beschikbaar was. Eind van de pot iets van 194-15. Dat ging echt nergens meer over. En ook gewoon niemand die er iets tegen doet. En die AA/Flak is ook bagger. Zelf even 10 minuten in gezeten. Staat een boom op 20 meter afstand, wil je er overheen schieten, kan dat niet, een grote zwarte rook wolk voor je uitzicht.
Dan schieten die dingen ook nog propjes in een boogje..... Uiteindelijk nog 2 vliegtuigen kunnen neerschieten, iets wat in BF1 echt compleet een eitje was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
MRE-Inc schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:02:
Net code is zo brak dat ik bijna mijn Elite controller door de TV heen had gegooid. Kon me nog net inhouden. Gewoon potje achter potje het continu afleggen omdat je een strakke 7ms ping hebt en de rest van de spelers 20 of hoger. Een enkele tussen de 10 en 20ms.
Met een constante ping rond 15 ervaar ik dit overigens ook. Duels die je mist omdat de tegenspeler een soort godmodus lijkt te hebben. Ik geef altijd mijn eigen gebrekkige reflexen maar de schuld.
Mijn elite heeft inmiddels een brakke usb door het wegsmijten, maar dat deed ik al bij BF1 :D
Bestaat er niet iets als een pingverhoger? Net een beetje meer latency erop zodat je in de range van het server-gemiddelde komt? >:)

Om weer zen te worden: de Noorse war story is echt heel sfeervol en prachtig vormgegeven met muziek en alles, kan ik iedereen aanraden te spelen. Op medium was hij goed te doen.
Goede break van de online stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:02:
Nou het spel is, hoe zal ik het zeggen, qua netcode iig zwaar kut. En het klopt wel wat @poor Leno zegt mbt de fouten die Dice maakt en elke game weer opnieuw.

En de JU88 is niet een klein beetje OP, maar in handen van een goede piloot (lees @Reefun ) compleet uber OP. Stond op 2-7 tot dat de JU88 beschikbaar was. Eind van de pot iets van 194-15. Dat ging echt nergens meer over. En ook gewoon niemand die er iets tegen doet. En die AA/Flak is ook bagger. Zelf even 10 minuten in gezeten. Staat een boom op 20 meter afstand, wil je er overheen schieten, kan dat niet, een grote zwarte rook wolk voor je uitzicht.
Dan schieten die dingen ook nog propjes in een boogje..... Uiteindelijk nog 2 vliegtuigen kunnen neerschieten, iets wat in BF1 echt compleet een eitje was.
Hehe. Ja ik had ze goed te pakken met de JU-88 :D

Iets van 175-12 was het op het eind? Bizar op z'n zachts gezegd. Was maar 1x neer gehaald toen er een spitfire met 8 machinegeweren ik niet kon afschudden...

Maar zelfs de AA kun je zo kapot maken met de 3d bom crosshair. Bizar accuraat kun je ermee zijn. Maar met de AA hoef je geeneens precies te zijn met die 32 bommen. Gewoon carpet bomb en weg ermee.

Maar goed. 1 ding is zeker. JU-88 is nog sterker dan de heavy bomber uit BF1. Ja je moet telkens terug om te resupplyen maar als je goed je run doet kun je iedere 30 sec een run doen. En AA krijgt je enkel neer als ze je continu raken. Anders vlucht je zo.

Enige remedie tegen de JU-88 is de spitfire. De spitfire is de enige mogelijkheid om een JU-88 snel neer te halen......

Ik gaf jou trouwens squadleader rol om de V1's af te vuren. Dat kan niet vanuit een voertuig. We hadden 75k punten verzameld ;)
Wat betreft de spitfire @MRE-Inc ; inderdaad de eerste upgrade!

[ Voor 15% gewijzigd door Reefun op 17-11-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:46:
[...]

Hehe. Ja ik had ze goed te pakken met de JU-88 :D

Iets van 175-12 was het op het eind? Bizar op z'n zachts gezegd. Was maar 1x neer gehaald toen er een spitfire met 8 machinegeweren ik niet kon afschudden...

Maar zelfs de AA kun je zo kapot maken met de 3d bom crosshair. Bizar accuraat kun je ermee zijn. Maar met de AA hoef je geeneens precies te zijn met die 32 bommen. Gewoon carpet bomb en weg ermee.

Maar goed. 1 ding is zeker. JU-88 is nog sterker dan de heavy bomber uit BF1. Ja je moet telkens terug om te resupplyen maar als je goed je run doet kun je iedere 30 sec een run doen. En AA krijgt je enkel neer als ze je continu raken. Anders vlucht je zo.

Enige remedie tegen de JU-88 is de spitfire. De spitfire is de enige mogelijkheid om een JU-88 snel neer te halen......

Ik gaf jou trouwens squadleader rol om de V1's af te vuren. Dat kan niet vanuit een voertuig. We hadden 75k punten verzameld ;)
Wat betreft de spitfire @MRE-Inc ; inderdaad de eerste upgrade!
Oh serieus ? Ik let daar altijd wel op, maar heb dus nergens een pop up gezien dat ik squad leader was. Zag later wel weer een popup dat jij squad leader was. Vaag.....

Overigens komt er volgende week een Xbox One X Battlefield 5 Gold Rush Edition in huis. Junior wilde toch graag zijn One Elite inruilen voor deze.

Afbeeldingslocatie: https://www.battlefield-inside.de/wp-content/uploads/2018/08/Battlefield-V-Xbox-Gold-Rush-Special-Edition.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 17-11-2018 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Zie veel reacties op de netcode. Vind ronduit belachelijk zoals vele. En dan join the real army? Rot toch op man. Ik persoonlijk ervaar het in deze BF meer dan ooit en dan elk potje weer te vaak. Dat is gewoon echt lastig spelen soms en mijn geduld raakt dan snel op. Nog steeds een top spel, maar daar horen ze wel gewoon wat aan te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist ook een community aangemaakt op de ps4 voor het samenspelen van BF V. Naam van deze community is "Tweakers Battlefield V"

Zoals al eerder aangeven nooit eerder in verdiept. Maar zojuist eens een kijkje genomen in de community wereld en moet zeggen dat dit er allemaal toch wel zeer handig uit ziet.

Je ziet in een opslag wie online is. Wie je kan joinen etc. Zeer nette functie en zoals hierboven al eens is omschreven vele malen handiger dan die excel sheets haha.

Enigste nadeel: waarom duurt het laden van die menu's op de ps4 altijd een eeuw. Bedoel ik niet zozeer de menu's maar de content die in de store staat. Mijn vriendenlijst de Netflix pictogrammen en dus nu ook de community pagina. Daar mogen ze toch echt wel eens iets aan gaan doen. Als ik de ps4 opstart heb ik de problemen niet. Maar als hij even aanstaat duurt het laden soms vrij lang

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mja ik vind deze game ook gewoon niet lekker spelen. Met BF1 had ik veel minder moeite met de mechanics maar hier zit het gewoon niet lekker. De time-to-kill is nu superkort, mede ook omdat er veel rondlopen met halve health en de time-to-death (ook met volle health) gaat vaak te snel. Te snel om te reageren en te snel om het idee te krijgen dat je echt fout zat. Iemand kan niet in beeld zijn en jij kijkt weg, waarna in de tijd dat jij ergens anders kijkt iemand toch aan kan lopen (snelheid van rennen is volgens mij ook 2x zo hoog) en jou neerschieten zonder dat jij tijd hebt om uberhaupt zijn kant op te kijken. Als ik dit vergelijk met Call of Duty dan lijkt de laatste COD zelfs nog wel een hogere TTK te hebben dan BF en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn geweest.

En als je je wapen gebruikt voor de range waar hij bedoelt is, dan schiet het prima, zit je daarbuiten dan kun je schieten wat je wilt maar je wint eigenlijk nooit het gevecht. De M1A1 is zo'n voorbeeld. Op een metertje of 50 een topgun, maar voor CQC is het echt naatje en leg je alles af. Daarom zie je nu ook steeds meer mensen gaan kamperen. En dat maakt dat je te vaak vanaf een hoek wordt gepakt waar je onmogelijk rekening mee kunt houden.

Dan zullen sommigen zeggen "Ja maar dan moet je het rustiger aan doen", maar dan zeg ik terug: dat doe ik al. Zeker met Assault of Support moet je enorm rustig aan doen omdat je zo weinig health hebt en na de eerste aanval al meteen half leven hebt. Ga je vervolgens door (want healen doet toch niemand) dan heb je een enorm risico want elke enemy erna is gewoon in een enorm voordeel. Daarom kom je ook niet meer in mooie killstreaks, want na een man of 3 heb je geen kogels en geen health meer om de 4e aan te vallen. Zelfs niet als je met mensen mee loopt. Wat ook niet helpt is dat je wel samen kunt lopen maar als mensen worden neergemaaid dan heb je dus ook geen support meer van die kant. Ergo: dubbele penalty voor het goed spelen van het spel.

Gezien spawnen weer lekker snel gaat, zie je ook enorm veel kamikaze acties. Alsof mensen geen moeite meer doen om ergens levend uit te komen. Alsof ze geen moeite meer doen voor objectives want de uitslag is toch irrelevant. En dan zitten we nu dus in early access waarbij je zou verwachten dat dit de mensen zijn die met interesse de game spelen. Maar nee, dit is gewoon de COD mentaliteit. Fuck K/D, Fuck objectives, ik ga mensen afschieten wat het me ook kost. Als ik zie hoe vaak ik door mensen word afgeschoten die op plekken zitten/lopen waar 10 andere doelwitten beter waren dan ik, dan wordt je daar al in 1 avond chagrijnig van. Echt zo vaak dat ik de lul ben als we met een groepje aan komt lopen, niet normaal. En hoe weinig we revived worden in doorsnee potten is ook niet normaal. Zelfs in modi waar het essentieel is (als aanvaller bv). Wat ook weer komt omdat medic totaal niet mee kan komen op medium range. En mede daardoor is niemand met smoke bezig, wat oh zo belangrijk is.

En leuk die vliegtuigen maar het voegt volgens mij enorm weinig toe momenteel. Ja die scores zijn leuk om te zien maar vind je het dan ook daadwerkelijk leuk? Want het lijkt me een enorm herhalend geheel (drop bommen op doelwit, vlieg terug naar reload. Eventueel iemand uit de lucht schieten en herhalen). Anti air haalt niks uit en je ziet nu al dat mensen niet de moeite nemen om iemand uit de lucht te schieten. En heel vaak ga ik er in een doorsnee pot nou ook niet door dood. En met een paar medics in de buurt (als ze er wel zijn), heeft de meeste infantry er ook weinig last van. Blijft apart dat DICE die balans elke game weer verder weet te verneuken. In ieder geval heb ik er wederom weinig mee en zie ik het effect van die dingen ook niet. Je kunt nog steeds makkelijk een pot verliezen, ook al domineer je in de lucht. Ik ben zelfs een paar keer maar van squad gewisseld want ik mis dan gewoon 1 of 2 spawnplekken. Daarover gesproken, damn zijn veel squads gesloten. Degenen die nog open zijn en plek hebben zijn ook vaak zo slecht dat je daar eigenlijk ook weinig aan hebt. En je zou verwachten dat omdat ze in je squad zitten, ze wel wat meer moeite doen om te reviven maar dat kan de meesten ook aan hun reet roesten.

Ik heb ondertussen aardig wat met mn settings zitten rommelen en kan nu al wat beter spelen daardoor, maar ik kom gewoon niet in de game vanwege de nieuwe mechanics. Heel soms gaat het even lekker, maar dat gebeurt me nog te weinig. En dat is al na enorm aanpassen van mn speelstijl want deze game is gewoon heel anders dan andere Battlefield games. En niet in goede zin. COD heeft deze game echt verneukt en ik denk niet dat dit ooit nog goed gaat komen. Ik snap ook niet zo goed waarom die snelheid nou zo omhoog moest. De vorige game was al aan de snelle kant, maar nu is het echt bizar. Dat had deze game echt niet nodig.

Enige kantlijn is wel dat ik nog niet met een volle party squad heb gespeeld (met allen boots on the ground). Ik denk dat het dan ook een stuk leuker is, maar vooralsnog doet de game me niet zo heel veel. Ben wel bezig met het unlocken van wapens, misschien dat ik dan wat wapens vindt die meer mijn ding zijn, maar denk niet dat dit heel veel uit zal maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:44:
[...]

Je hebt het spel niet, maar je hebt wel een oordeel? Aan de hand van reacties op reddit e.d. waarschijnlijk. Plekken waar je de positieve zaken niet lees. Alleen de 'zeikerts'. Vooral zaken die fout gaan worden uitgelicht, waardoor het lijkt alsof een spel hartstikke k#t is. Zelf vind ik het allemaal wel meevallen. Zeker de zaken die jij meldt (van hebben lezen en een filmpje hier en daar) heb ik weinig tot niet (bewust) meegemaakt.
Hoho niet zo snel, je kent me toch wel iets beter :>

Nee ik heb het spel zelf (nog?) niet, maar ik heb wél 4x een uur of wat gespeeld bij een kameraad op de PC en een aantal keer met mensen meegekeken op de PS.
(Hoewel ik me dan rustig kan inhouden, zou ik over toch wat dingen gaan vallen als ik t zelf zou spelen op mn eigen account ;) )

En dat is eigenlijk gewoon om mezelf te overtuigen of ik t wel of niet ga halen.. Nog steeds een zwevende koper, maar misschien tegen kerst eens kijken hoe t ervoor staat :)

(En wat reddit betreft, r/BattlefieldV is juist heel positief)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 18-11-2018 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:03:
[...]

Hoho niet zo snel, je kent me toch wel iets beter :>
Jazeker wel. Ik weet ook dat je nog wel eens in de extremen schiet (zowel goed als slecht) ;)
(En wat reddit betreft, r/BattlefieldV is juist heel positief)
Nou ja zeg.... Een reddit positief over BFV... So pigs can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Martinspire schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:32:
Enige kantlijn is wel dat ik nog niet met een volle party squad heb gespeeld (met allen boots on the ground). Ik denk dat het dan ook een stuk leuker is, maar vooralsnog doet de game me niet zo heel veel.
Hopelijk zullen, nadat de early access periode is verstreken, de servers wat minder beheerst worden door gretige en competitieve twitch shooters die de rest van het team dwingen tot campen om enige kans van overleven te hebben. Dat zal vast de balans ten goede komen.
Zodra ik de maps en mechanics wat beter heb leren kennen meld ik me wel voor n party. Wat mij betreft mag de oefenrange ook z.s.m komen om wapens te trainen.
(Als ik er aan toe kom, want een potje BF1 geeft me eerlijk gezegd meer instant spelplezier en na een drukke dag is dat toch een aantrekkelijker perspectief.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hoe kun je vliegen leuk vinden als er geen uitdaging is? 170-15 door iedere keer maar hetzelfde riedeltje zonder tegenstand uit te voeren? Niet dat ik het je nadoe hoor, maar ik kan me de lol er niet van in zien. :)

En hebben de uber piloten ook hier weer een gentlemans agreement om elkaar te laten leven om zoveel mogelijk kills te kunnen halen? Heb er nu 10 uur in zitten en nog enkele keer gekilled door een vliegtuig. Wel ontzettend veel vliegtuigen zien crashen of dogfighten zonder dat ze ook maar iets nuttigs doen :p

Zoals je wellicht weet vind ik planes debiel. :+

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2018 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Laatst online: 21:11
Moet je Allies vrijspelen?

[ Voor 3% gewijzigd door nickdew op 18-11-2018 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Wat zijn tanks ongelovelijk zwak geworden sinds de beta, compleet nutteloze apparaten na de mega-nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Nou ja.. nutteloos? Ik heb gisteren een potje conquest gespeeld waar ik met nog een Squad member toch wel minimaal 7 vlaggen heb gepakt en zeker samen wel 20 a 25 kills. We sloopten alles op onze weg. Waarschijnlijk hadden we geluk dat de tegenstander amper probeerde onze tank te vernietigen. Of gewoon niet goed genoeg was. Heerlijk potje en goed voor mijn tank rank.. kan ik die ook wat meer upgraden, want je tank wordt dan uiteindelijk toch wel een heel stuk beter, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Alleen op grote open map maak je enigzins kans, maar op mappen met veel gebouwen is het echt kansloos. Bijna alle classes hebben iets van anti tank wapens, 2 hits en je bent volledig kreupel. 3-4 hits en je bent dood.

En ondertussem zienik elke keer bombers met 100-150-200 kills, wat een balans zeg.

[ Voor 16% gewijzigd door Wereldreiziger op 18-11-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Wereldreiziger schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:40:
Wat zijn tanks ongelovelijk zwak geworden sinds de beta, compleet nutteloze apparaten na de mega-nerf
Ja heb mixed feelings. Ja upgrades maken uit, maar raketwerpers hebben je wel snel down. Je kan er niet echt mee op de frontlinie werken, maar met een beetje afstand en beetje skills hoe die werkt kun je toch wel leuke runs doen met een tank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
https://battlefieldtracker.com/

Ondersteund vanaf nu BF:V

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Wereldreiziger schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:04:
En ondertussem zienik elke keer bombers met 100-150-200 kills, wat een balans zeg.
Jammer, ik had gehoopt dat ze echt álle BF1 onzin eruit hadden gehaald.
:F

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:26:
Hoe kun je vliegen leuk vinden als er geen uitdaging is? 170-15 door iedere keer maar hetzelfde riedeltje zonder tegenstand uit te voeren? Niet dat ik het je nadoe hoor, maar ik kan me de lol er niet van in zien. :)

En hebben de uber piloten ook hier weer een gentlemans agreement om elkaar te laten leven om zoveel mogelijk kills te kunnen halen? Heb er nu 10 uur in zitten en nog enkele keer gekilled door een vliegtuig. Wel ontzettend veel vliegtuigen zien crashen of dogfighten zonder dat ze ook maar iets nuttigs doen :p

Zoals je wellicht weet vind ik planes debiel. :+
Er is wel een uitdaging hoor. Zoveel mogelijk kills harken! :+

Nah, Dat haalt me weinig uit. Ik heb nu een aantal keer de volledig geupgrade JU-88 gebruikt om de tegenpartij terug te duwen. En tot nu toe iedere keer met succes. 2 x 1000 kg bommen, 4x 500 kg bommen en 32x50kg bommen heb je dan effectief bij je. Eerst de 1000 kg droppen, vervolgens 32x50, daarna de 4x500 en tegen de tijd dat je dat hebt gedaan is de laatste 1000kg bom ook alweer herladen. Op die manier kun je praktisch gezien een hele objective clearen van infantry/tanks/whatever.

MAAR ; Zoals al vaker is aangegeven hier. Het is zwaar OP. Als je goed op je aanvlieg route let kun je deze bommen iedere 30 seconden droppen. Effectief gezien heeft de tegenpartij dan geen schijn van kans als je 1 plek continu vast houdt. Denk hierbij aan de eerste objective @ Arras, of de brug @ Twisted Steel. Persoonlijk ben ik er dan ook mee gekapt om de JU-88 te gebruiken als het niet nodig is. Als ik zie dat we zwaar verliezen lijden en we komen niet er door heen, dan wil ik nog best switchen naar de JU-88 om het tij te keren. Maar eerlijk, het voelt nu als cheaten om de JU-88 te gebruiken.

Zit er nog een uitdaging in? Ja en nee. Ja omdat je toch goed moet kijken waar je alles dropped (en hoeveel) plus het feit er continu op je gejaagd zal worden en nee omdat het echt appeltje eitje is voor een beetje piloot zijnde. Zeker gezien je binnen een seconde kan 'seatswitchen'. Persoonlijk vind ik dat het generved moet worden. Hetzij minder bommen, hetzij toch een langere herlaad tijd. Maar eigenlijjk zouden de AA gewoon gebuffed moeten worden. Dat zijn echt erwten schieters nu. Het bereik is enorm op de AA's, maar als de piloot heel snel de line of sight verbreekt kun je er alsnog geen hol mee.

Nee. Ik hou het wel op de Stuka met 1x 1000 kg bom en 2x500 kg bommen.. Die 1000 kg bom is trouwens wel episch hoor. Als je die goed mikt op een huis is die in 1x plat. Het zorgt zelfs voor een mini paddenstoelenwolk :+ Plus met de Stuka krijg je natuurlijk dat gejank van de Jericho Sirens erbij.
Wereldreiziger schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:04:
Alleen op grote open map maak je enigzins kans, maar op mappen met veel gebouwen is het echt kansloos. Bijna alle classes hebben iets van anti tank wapens, 2 hits en je bent volledig kreupel. 3-4 hits en je bent dood.

Tanks kunnen vrij sterk zijn in mappen met veel gebouwen. Je hebt maar 1 ding nodig als tanker ; een support welke bij je blijft om te repareren. Maar dat komt haast niet voor dus ben je zo stuk inderdaad. Sowiesow zijn de panzerfausts ook nog veels te sterk en je kunt hem té snel afschieten. Frontale hit kan zo 40 tot 50 HP kosten.
RawChild schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:50:
Nou ja.. nutteloos? Ik heb gisteren een potje conquest gespeeld waar ik met nog een Squad member toch wel minimaal 7 vlaggen heb gepakt en zeker samen wel 20 a 25 kills. We sloopten alles op onze weg. Waarschijnlijk hadden we geluk dat de tegenstander amper probeerde onze tank te vernietigen. Of gewoon niet goed genoeg was. Heerlijk potje en goed voor mijn tank rank.. kan ik die ook wat meer upgraden, want je tank wordt dan uiteindelijk toch wel een heel stuk beter, toch?
Sommige tanks hebben een spotmechanisme (blabla hog van Allied uit mijn hoofd en nog 1 van de duiters) als je inzoomed waardoor ze inderdaad aanzienlijk verhoogde tactische waarde krijgen. Dit zijn voor beide partijen wel de "light tanks" en zijn ook vrij snel stuk. Maar doordat je automatisch spot is het ideaal om vooruit te pushen. De upgrades welke je kunt krijgen zijn in sommige gevallen wel sterk ; maar dan nog leg je het relatief snel af tegen 2 assault kerels of 1 assault en 1 support met AT-granaten werper. De "side-skirts" bijvoorbeeld geven je wat extra armor waardoor het 1 extra panzerfaust nodig heeft om kapot te krijgen. Nou, wat een feest :+
Blijkbaar niet up-2-date. Gisteren level 50 geworden (shitbucket woopwoop :+) maar hij staat nog op 49. Maar het zit nog in de beta zo te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
Gisteren de S1903 als assault vrijgespeeld, mijn god wat een wapen. Misschien iets voor jou martinspire. Prima op korte en middenlange afstand. Met deze gun werd het spel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Wat kiezen jullie liever de panzerfaust of de PIAT?? Ik verwachte na het vrijspelen van de PIAT dat die een stuk fijner is, maar het mikken van middelafstand is echt stuk lastiger dan de panzerfaust. En qua dmg verschil is weinig te merken? Weet dus niet echt waar de PIAT beter in moet zijn?
Pagina: 1 ... 10 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V