Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32
Geluid van de Stuka is echt top hoor. Gisteravond even de SP campain gespeeld....

Geluid AAN dus.....

[Streamable: Stuka 1]

[Streamable: Stuka 2]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:13:
Geluid van de Stuka is echt top hoor. Gisteravond even de SP campain gespeeld....

Geluid AAN dus.....

[Streamable: Stuka 1]

[Streamable: Stuka 2]
Moet je dan nagaan in Multiplayer! Heerlijk de vijand de stuipen op het lijf jagen met die sirene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:44:
Gisteren de S1903 als assault vrijgespeeld, mijn god wat een wapen. Misschien iets voor jou martinspire. Prima op korte en middenlange afstand. Met deze gun werd het spel een stuk makkelijker.
Bedoel je de shotgun of zo? Ik zie hem niet in de lijst staan https://www.battlefield.c...ements-list-battlefield-5

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
Excuus, het is de M1907 SF, semi automatisch volgens mij. Doet me denken aan de BAR in BF1.

[ Voor 4% gewijzigd door mobygo76 op 19-11-2018 11:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
mobygo76 schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:44:
[...]

Excuus, het is de M1907 SF, semi automatisch volgens mij. Doet me denken aan de BAR in BF1.
Ziet er aardig uit, maar ben bang dat ik me er straks meer aan ga irriteren als de rest van de spelers hem eenmaal unlocked heeft :X

Anyways, ik heb iets raars met deze game. Zo ongelofelijk veel pech, niet normaal. Mensen die ineens uit het niets verschijnen en mij direct neermaaien of die ergens zitten te campen en mij dus uitschakelen waar ik weinig aan kan doen. Zij het op afstand of in gebouwen. Plekken waar je ze gewoon niet verwacht.

Gister wilde ik eventjes de 5 captures op Arras halen. En hoewel het me die pot lukte, duurde het tot 80% van de pot voor ie binnen was. Terwijl het mijn primaire doelwit was om dus zoveel mogelijk vlaggen te pakken.

Meerdere malen net te laat aankomen is dan niet zo heel erg (maar wel ongelukkig) en dat ze me afschieten bij de objective kan ik ook hebben. Dat dit tot 5x toe echt in de laatste milliseconde gebeurt, was echter wel enorm frustrerend. Ook de teamkill (granaat op ammo kisten en blijkbaar explodeert dat) was niet fijn. Vlag die veilig lijkt waarna meneer de camper op 10 milliseconde voor het capturen even uit zijn tent komt, was niet gewaardeerd. Ook het vliegtuig wat op me neer stortte, hielp niet mee en de V1 rocket was ook fijn getimed.

Serieus een stuk of 10 keer echt binnen 1 seconde van de capture afgemaakt en meerdere malen net te laat bij de vlag. Ik werd er helemaal knettergek van.

"Only in Battlefield" :/

[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
Intertoys verkoopt vanaf afgelopen zaterdag hardcopy's mocht iemand geinteresseerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
PepieNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:32:
Intertoys verkoopt vanaf afgelopen zaterdag hardcopy's mocht iemand geinteresseerd zijn :)
De standard edition van 60 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Mediamarkt verkoopt ook al een paar dagen de special edition.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Maar met de standard kun je morgen pas los online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Intertoys in Amsterdam Oost net gebeld, die mag hem pas morgen verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
Volgen mij heb ik met deluxe gratis boterkogels en pudding muren gekregen, 5 kogels van mijn kant en 1 x pieuw van een tegenstander en ben harstikke kapot........

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kesj schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:26:
Intertoys in Amsterdam Oost net gebeld, die mag hem pas morgen verkopen.
Schandalig dat ze het op de release datum pas verkopen! ;)

Weet nog de tijden dat ik er veel aan deed om een spel eerder te krijgen. CoD : MW2 had ik toen een week (!) eerder weten te verkrijgen. Meteen 5 kopietjes toen mee genomen. En toen waren we nog ontzettend bang om gebanned te worden :+
Plankton schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:18:
Maar met de standard kun je morgen pas los online?
Klopt. Als je op de Microsoft store kijkt kun je de exacte tijd terug zien (was in ieder geval wel het geval met de Deluxe versie). Voor PS4 geen idee. Maar zal waarschijnlijk wel 23u vanavond zijn net zoals met de Deluxe versie toen een avond ervoor vrij kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Reefun schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:51:
[...]

Schandalig dat ze het op de release datum pas verkopen! ;)

Weet nog de tijden dat ik er veel aan deed om een spel eerder te krijgen. CoD : MW2 had ik toen een week (!) eerder weten te verkrijgen. Meteen 5 kopietjes toen mee genomen. En toen waren we nog ontzettend bang om gebanned te worden :+

[...]

Klopt. Als je op de Microsoft store kijkt kun je de exacte tijd terug zien (was in ieder geval wel het geval met de Deluxe versie). Voor PS4 geen idee. Maar zal waarschijnlijk wel 23u vanavond zijn net zoals met de Deluxe versie toen een avond ervoor vrij kwam?
Cod4 werd door MM ook de dag voor release verkocht. En zo gaat het regelmatig met nieuwe releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:05:
[...]

Cod4 werd door MM ook de dag voor release verkocht. En zo gaat het regelmatig met nieuwe releases.
Bedoel je MW1 of Blops4? Die laatste werd al wat eerder verkocht maar door de 50gb update konden de meesten toch pas na middernacht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Martinspire schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:28:
[...]

Bedoel je MW1 of Blops4? Die laatste werd al wat eerder verkocht maar door de 50gb update konden de meesten toch pas na middernacht spelen.
Black ops 4, de laatste Cod. Ik kon hem gewoon de dag voor release spelen meen ik. PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een apart nieuwsitem ;

https://www.nu.nl/games/5...-bij-herdenking-woii.html

Ene kant wel mooi dat ze BFV hiervoor willen gebruiken. Maar het laat lang niet de gruwelheden van oorlog zien zoals bijv. BF1 dat deed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Reefun schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:50:
Wat een apart nieuwsitem ;

https://www.nu.nl/games/5...-bij-herdenking-woii.html

Ene kant wel mooi dat ze BFV hiervoor willen gebruiken. Maar het laat lang niet de gruwelheden van oorlog zien zoals bijv. BF1 dat deed.
Hahahahahahahahahaha wtf?? 8)7

Van alle WW2 films, docus, games die er zijn.. nemen ze BFV als lesmateriaal/voorbeeld _O- _O- _O-

Na al het gezeik.. en de reacties dat BFV geen docu of school les is.. En dat het de meest onrealistische WW2 vertolking ever is..

En dan dit?? _O-

Dit dekt de 1 april grappen voor de komende 5 jaar wel! *pinkt traantje weg*

-

En nog de grootste grap:
Het feit dat deze game zich deels in Rotterdam afspeelt, vestigt de aandacht hierop bij een groep die wij als stichting moeilijk bereiken."

Ah ja.. toen de Britten in Rotterdam vochten in 1940.. 8)7

-

Wacht, dit móet een launch hoax zijn (is morgen) :+

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 19-11-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Reefun schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:03:
[...]

Blijkbaar niet up-2-date. Gisteren level 50 geworden (shitbucket woopwoop :+) maar hij staat nog op 49. Maar het zit nog in de beta zo te zien
Binnen 20 uur naar level 50 toe? Sjeeez, uitdagend zeg :(.

Niet dat ik per se wil grinden om te levelen, maar dit is echt veel te snel imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel even in perspectief zetten hè:
Organisatoren overwegen Battlefield V te gebruiken om jongeren te leren dat Rotterdam er voor het bombardement uitzag zoals in het spel.
Oftewel ze willen Rotterdam laten zien zoals het was en daarbij waarschijnlijk een paar herkenningspunten gebruiken. Je kunt zeggen van de game wat je wilt, maar de maps zijn redelijk goed nagemaakt (Rotterdam en Devastation dan vooral). Ik denk dat het voor een geschiedenisles geen verkeerd idee is om games te gebruiken om jongeren te prikkelen. Probleem is vooral dat je niet alleen een server kunt starten, dus hoe ze het willen weergeven snap ik even niet. Zou raar zijn als de docent even iets wil uitleggen en hij telkens omgebracht wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Martinspire schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
[...]

Wel even in perspectief zetten hè:

[...]

Oftewel ze willen Rotterdam laten zien zoals het was en daarbij waarschijnlijk een paar herkenningspunten gebruiken. Je kunt zeggen van de game wat je wilt, maar de maps zijn redelijk goed nagemaakt (Rotterdam en Devastation dan vooral). Ik denk dat het voor een geschiedenisles geen verkeerd idee is om games te gebruiken om jongeren te prikkelen. Probleem is vooral dat je niet alleen een server kunt starten, dus hoe ze het willen weergeven snap ik even niet. Zou raar zijn als de docent even iets wil uitleggen en hij telkens omgebracht wordt :+
Je kunt practice starten met vrienden. Dus wie weet ook op een map naar keuze straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens nog een nachtrelease??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:31:
[...]
Ah ja.. toen de Britten in Rotterdam vochten in 1940.. 8)7
Aangezien je de game niet hebt >:) Maar je weet vast nog wel dat BF1 van die cinematic filmpjes had bij het begin van een pot Operations. Zo'n Duitser die zegt: Wir haben von die Amerikaner nichts zo verfügen. Die sind dumme Jungen....

Nou dat heb je in BF5 ook sort of, inclusief grote tekst in je beeld. Bij die Roterdam operations zie je dan:

.....but the Dutch put up a fierce resistance..... en dan begint zo'n Duitser te praten over bruggen opblazen enzo etc.

Om idd, vervolgens als Brit te spawnen in de straten van Rotterdam :F ;w :')

Zo'n enorm grote dikke faal.....

Ik heb nu zo'n 5 uur denk ik in de game zitten en heb nu al een beetje een meh gevoel. Exact wat @Martinspire ook zegt. Controls tweaken heb ik ook moeten doen omdat mijn BF1 settings niet 1:1 over kon nemen (90% ongeveer).

Vooralsnog vind ik er nog maar vrij weinig aan. De mappen zijn ook niet echt top. Staan in geen vergelijking met de mappen in BF3 vind ik en zoals al door Martinspire aangegeven, wordt je vaak op de vreemdste momenten omgelegd zonder dat je je tegenstander ook maar hoort vuren.

Zelf had ik gisteren zo'n moment dat ik gewoon 30 seconden op een ingang aan het campen was op pak hem beet 20 meter. Ik kijk serieus 1 seconden naar links en weer terug en ik heb een mes in mijn keel. Dat soort dingen en dan nog een keer of 5 in 1 pot. In de voorgaande BF's had je dit ook wel, maar veel minder en had je nog kans als je niet als eerste schoot.

Blij dat ik RDR2 nog heb liggen en Hitman. Hitman 2 komt er ook nog wel. Genoeg te doen en dat terwijl ik vanaf de release van BF1 eigenlijk alleen maar BF1 heb gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 19-11-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:57:
Wat kiezen jullie liever de panzerfaust of de PIAT?? Ik verwachte na het vrijspelen van de PIAT dat die een stuk fijner is, maar het mikken van middelafstand is echt stuk lastiger dan de panzerfaust. En qua dmg verschil is weinig te merken? Weet dus niet echt waar de PIAT beter in moet zijn?
Van wat ik kan zien is de PIAT in het voordeel op 2 vlakken:

1) Hij reload veel sneller
2) Hij heeft 3 raketten ipv 2

De Panzerfaust heeft het voordeel op 1 ander vlak:

1) Hij heeft minder dropoff en kun je dus makkelijker van veraf schieten.

Nou weet ik alleen even niet of de support dezelfde gun nou vrij speelt (volgens mij niet) maar die vond ik prut omdat die te weinig damage doet met dus ook zo'n snelle bullet drop.

Toch zou ik als assault dan dus die PIAT pakken omdat de voordelen wel goed zijn. Ja je moet wat dichterbij komen (al is aan de boog te wennen natuurlijk), maar de kans dat je een tank helemaal stuk maakt, is wel groter. Bij de Panzerfaust heb ik vaak dat ik een tank wel veel beschadig, maar iemand anders hem vervolgens afmaakt. Of af zou moeten maken maar ik de enige ben die daar wat aan doet.

Als je de kans hebt, kun je overigens beter eerst C4 droppen en dan pas de rockets gaan doen want dat red je niet meer als ie je eenmaal gezien heeft.

Edit: kan ook zijn dat ik de stats nu verwisseld heb met die support gun, maar ik zal het morgen anders wel even kijken. In ieder geval zou ik degene doen die uiteindelijk de meeste damage doet

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 20-11-2018 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:47:
Is er ergens nog een nachtrelease??
Ja, Mediamarkt Apeldoorn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:56:
[...]

Van wat ik kan zien is de PIAT in het voordeel op 2 vlakken:

1) Hij reload veel sneller
2) Hij heeft 3 raketten ipv 2

De Panzerfaust heeft het voordeel op 1 ander vlak:

1) Hij heeft minder dropoff en kun je dus makkelijker van veraf schieten.

Nou weet ik alleen even niet of de support dezelfde gun nou vrij speelt (volgens mij niet) maar die vond ik prut omdat die te weinig damage doet met dus ook zo'n snelle bullet drop.

Toch zou ik als assault dan dus die PIAT pakken omdat de voordelen wel goed zijn. Ja je moet wat dichterbij komen (al is aan de boog te wennen natuurlijk), maar de kans dat je een tank helemaal stuk maakt, is wel groter. Bij de Panzerfaust heb ik vaak dat ik een tank wel veel beschadig, maar iemand anders hem vervolgens afmaakt. Of af zou moeten maken maar ik de enige ben die daar wat aan doet.

Als je de kans hebt, kun je overigens beter eerst C4 droppen en dan pas de rockets gaan doen want dat red je niet meer als ie je eenmaal gezien heeft.

Edit: kan ook zijn dat ik de stats nu verwisseld heb met die support gun, maar ik zal het morgen anders wel even kijken. In ieder geval zou ik degene doen die uiteindelijk de meeste damage doet
Nee die support gun is een noobtube achtig iets. Doet wel wat armor damage maar is die niet echt voor.

Oke idd die damage van PIAT is hoger en valt idd aan te wennen. Als is die panzer ook wel fijn als je dan idd op afstand zit. Maarja zo hou je wel keuze in beide.

3 kogels meenemen is toch alleen als je langs een ammo stash gaat? Spawn je met beide niet met 2?

En de c4, PIAT combo is wel het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:46:
[...]

Nee die support gun is een noobtube achtig iets. Doet wel wat armor damage maar is die niet echt voor.

Oke idd die damage van PIAT is hoger en valt idd aan te wennen. Als is die panzer ook wel fijn als je dan idd op afstand zit. Maarja zo hou je wel keuze in beide.

3 kogels meenemen is toch alleen als je langs een ammo stash gaat? Spawn je met beide niet met 2?

En de c4, PIAT combo is wel het beste!
Die van support is trouwens nog best handig om snel fortifications kapot te maken. Plus ze doen nog best wat schade tegen voertuigen! Als je ammo crate mee neemt kun je ze ook continu resupplyen waar je bent. Win-win als je het mij vraagt :)

Gisteren eindelijk de MG42 unlocked (level 20 support) en wát een beest zeg! Gelijk magazijn naar 250 kogels. Zelfs op lange afstand is dat ding relatief zuiver. En dat geluid... Man man man O+
Wat ik wel frapant vind is dat de MG42 echt mijlenver beter is dan de MG32 op alle fronten. De laatste "perk" is ook 100% damage tegen vliegtuigen, zo ver ben ik nog niet maar zag al wat filmpjes op Reddit voorbij komen dat ze relatief makkelijk een JU-88 uit de lucht knallen. Ben benieuwd.

Dan kan ik dit soort dingen makkelijk tegen houden :

Oh, en nog een aparte bug tegen gekomen :+ :

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
kesj schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:58:
[...]

De standard edition van 60 euro?
Standaard versie ja.
Mocht ook keurig online ermee (xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren een paar potjes Breakthrough gespeeld, ligt me toch wat beter dan Grand operations.

Er ging wel iemand 145-0 in een bomber, heb er iets aan proberen te doen met een AA, maar lukte me niet.

Is het mogelijk om te switchen tussen Axis en Allies tussen de potjes? Ik blijf nu ieder potje als Allied spelen, terwijl ik assignments als Axis moet doen. Zou dan graag even willen wisselen (net als BF1 switch team).

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:16:
Gisteren een paar potjes Breakthrough gespeeld, ligt me toch wat beter dan Grand operations.

Er ging wel iemand 145-0 in een bomber, heb er iets aan proberen te doen met een AA, maar lukte me niet.

Is het mogelijk om te switchen tussen Axis en Allies tussen de potjes? Ik blijf nu ieder potje als Allied spelen, terwijl ik assignments als Axis moet doen. Zou dan graag even willen wisselen (net als BF1 switch team).
Nee je kunt niet switchen. Alleen als er iemand uit je vriendenlijst bij de tegenpartij zit. Dan kan het wél.

Wat je wél kunt doen, als je de server browser gebruikt, dan zie je wel de vlag erbij als welk team je erin spawned. Ideaal als je per se als de Duitsers wilt zijn bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wist niet dat de NOS ook betaalde promotie deed? https://nos.nl/op3/artike...nieuwste-battlefield.html

Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat ze dit vrijwillig doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:58:
[...]

Die van support is trouwens nog best handig om snel fortifications kapot te maken. Plus ze doen nog best wat schade tegen voertuigen! Als je ammo crate mee neemt kun je ze ook continu resupplyen waar je bent. Win-win als je het mij vraagt :)

Gisteren eindelijk de MG42 unlocked (level 20 support) en wát een beest zeg! Gelijk magazijn naar 250 kogels. Zelfs op lange afstand is dat ding relatief zuiver. En dat geluid... Man man man O+
Wat ik wel frapant vind is dat de MG42 echt mijlenver beter is dan de MG32 op alle fronten. De laatste "perk" is ook 100% damage tegen vliegtuigen, zo ver ben ik nog niet maar zag al wat filmpjes op Reddit voorbij komen dat ze relatief makkelijk een JU-88 uit de lucht knallen. Ben benieuwd.

Dan kan ik dit soort dingen makkelijk tegen houden :

[YouTube: Battlefieldâ„¢ V JU-88 OP AF]

Oh, en nog een aparte bug tegen gekomen :+ :

[YouTube: Battlefieldâ„¢ V Got revived so hard, got send to hell]

8)7 8)7 8)7
Ja dat wapen is zeker wel handig. Schiet er ook vaak hele kozijnen mee uit wat ook altijd leuk is.

Men de mg42 in alles beter dan de 32? Dat word ff flink lvlen dan haha. Zit met elke class rond de 10-15 nu. Vind alles behalve sniper wel leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:40:
Ik wist niet dat de NOS ook betaalde promotie deed? https://nos.nl/op3/artike...nieuwste-battlefield.html

Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat ze dit vrijwillig doen :X
Hoe jammer het ook is dat er geen nederlandse soldaten in zitten. Ik snap wel waarom de keuze voor de britten.

Toch zal het leuk zijn als ze nederlandse kledij toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:28:
[...]

Ja dat wapen is zeker wel handig. Schiet er ook vaak hele kozijnen mee uit wat ook altijd leuk is.

Men de mg42 in alles beter dan de 32? Dat word ff flink lvlen dan haha. Zit met elke class rond de 10-15 nu. Vind alles behalve sniper wel leuk spelen.
De MG42 is in alle opzichten beter dan de MG34 inderdaad. Hij overheat minder snel (zonder perk), hij schiet sneller, accurater en kan simpelweg veel meer kogels in een magazijn kwijt (250 t.o.v. 75 of 100 bij de MG32).

Het levelen van support was wel een dingetje. Sowiesow was support altijd al mijn "go-to" infantry class. Maar de weg naar level 20 was lang.... Ik heb express veel Airborn @ Narvik als de duitsers gespeeld. Als je in de achterste AA gaat zitten (bovenop die silo) dan ben je relatief buiten bereik van vijanden en je kunt de vliegtuigen praktisch continu raken. Paar dat met de eerste perk (engineer volgens mij) en hij overheat bijna niet. Als je dat blijft doen heb je iedere ronde wel min. 10K XP punten erbij en dan gaat het gelukkig relatief hard :)

Je kunt de vliegtuigen waarbij geen vijanden meer uit kunnen springen alsnog kapot maken voor de extra punten. Zelfs als ze allang langs de out of bound area zijn. Dus blijf er vooral op schieten. Let wel, hoe verder ze gaan hoe meer je je aim moet 'leaden'. Met de engineer perk kun je met gemak alleen alle vliegtuigen neer halen. Eerste paradrop zijn 6 vliegtuigen, daarna continu 4. Maar bij de eerste wave zijn er meestal wel meerdere AA's bezet dus gaan ze ook snel neer.

Gezien ik dit vrij vaak heb gedaan ben ik ook met mijn algemene level vrij snel omhoog gegaan :) (vandaar dus al relatief snel level 50).

*Edit ; Is blijkbaar MG34 i.p.v. MG32 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:37:
[...]

Als je dat blijft doen heb je iedere ronde wel min. 10K XP punten erbij en dan gaat het gelukkig relatief hard :)
Heb je dat niet elke pot dan? Ik zit elke keer wel boven de 10k en dan ben ik nog niet eens heel hard mijn best aan het doen om XP te halen.

Valt me verder wel op dat de wapens van support over het algemeen vrij muf zijn. De goede wapens vereisen dat je moet liggen en de wapens waar dat niet bij hoeft, hebben een veel te klein magazijn. Doe mij maar een wapen tussen die MG42 en KE7 in. Zodat je ook daadwerkelijk wat hebt aan je suppression bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:13:
[...]

Heb je dat niet elke pot dan? Ik zit elke keer wel boven de 10k en dan ben ik nog niet eens heel hard mijn best aan het doen om XP te halen.

Valt me verder wel op dat de wapens van support over het algemeen vrij muf zijn. De goede wapens vereisen dat je moet liggen en de wapens waar dat niet bij hoeft, hebben een veel te klein magazijn. Doe mij maar een wapen tussen die MG42 en KE7 in. Zodat je ook daadwerkelijk wat hebt aan je suppression bonus
10K na 1 ronde Airborn als support? Dat haal je niet zomaar als verdediger zijnde. En als aanvaller zijnde moet je maar net in een goede squad zitten of de bom weten te planten wat veel punten oplevert. Afgezien daarvan is dit toch echt de snelste manier om te levelen voor Support.

Ammo pouches gebruiken vind ik nutteloos daar je niet je gadgets ermee resupplied. Maar de crates worden amper gebruikt helaas. Mijnen planten heeft weinig zin op sommige mappen. Dus dan blijven er niet heel veel opties over om snel veel punten te scoren dan.

Tuurlijk kun je met conquest rond rennen en vlaggen cappen, maar dat brengt teveel variabelen met zich mee om niet die 10k punten te garanderen en ik zocht een methode om z.s.m. de MG42 te unlocken :)

Ben zelf altijd al een support speler geweest welke gebruik maakt van Bipods. Dus dat ik niet kan hipfiren met de MG42 vind ik niet erg. Sowiesow kom ik niet snel in een CQB situatie terecht, en áls dat gebeurd zorg ik er wel voor dat ik snel naar de grond ga. Afgezien daarvan ga ik altijd van spot naar spot met zoveel mogelijk overview maar nog wel mét cover mogelijkheden. Rotterdam in het witte huis of er recht tegen over bijvoorbeeld. Of op de treinbaan maar dan met zandzakken erbij, of de treinstellen kapot maken met de grenade launcher en dan die gebruiken om richting het witte huis te schieten etc.

KE7 heeft een veels te klein magazijn naar mijn mening om echt effectief te zijn als support zijnde. Met 250 kogels en relatief lange overheat tijd is de MG42 ideaal voor supressing fire. Dan de Machine perk aan dat vijanden worden gespot als ze 100% supressed zijn en je bent dan oprecht een support infantry!

Vanavond de MG42 verder levelen voor de Incendiary rounds. En dan ga ik jagen op vliegtuigen vanaf de grond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De game is net een paar dagen uit en mensen hebben hier bijna alles al unlocked... :P

Ik ga dit weekend wellicht wat meer spelen. Heb er nog te weinig tijd in zitten om echt een goede mening te kunnen vormen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Misschien een stomme vraag aangezien het vandaag de 20e is, maar kan je nu al spelen of moet je nog wachten tot een bepaald tijdstip omdat ze wellicht de tijd van de USA aanhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:16:
Misschien een stomme vraag aangezien het vandaag de 20e is, maar kan je nu al spelen of moet je nog wachten tot een bepaald tijdstip omdat ze wellicht de tijd van de USA aanhouden?
Je kunt het gewoon al spelen. Al vanaf gisteren 23u. Toen was er ook inene een kleine server update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:31:
[...]

10K na 1 ronde Airborn als support? Dat haal je niet zomaar als verdediger zijnde. En als aanvaller zijnde moet je maar net in een goede squad zitten of de bom weten te planten wat veel punten oplevert. Afgezien daarvan is dit toch echt de snelste manier om te levelen voor Support.

Ammo pouches gebruiken vind ik nutteloos daar je niet je gadgets ermee resupplied. Maar de crates worden amper gebruikt helaas. Mijnen planten heeft weinig zin op sommige mappen. Dus dan blijven er niet heel veel opties over om snel veel punten te scoren dan.

Tuurlijk kun je met conquest rond rennen en vlaggen cappen, maar dat brengt teveel variabelen met zich mee om niet die 10k punten te garanderen en ik zocht een methode om z.s.m. de MG42 te unlocken :)

Ben zelf altijd al een support speler geweest welke gebruik maakt van Bipods. Dus dat ik niet kan hipfiren met de MG42 vind ik niet erg. Sowiesow kom ik niet snel in een CQB situatie terecht, en áls dat gebeurd zorg ik er wel voor dat ik snel naar de grond ga. Afgezien daarvan ga ik altijd van spot naar spot met zoveel mogelijk overview maar nog wel mét cover mogelijkheden. Rotterdam in het witte huis of er recht tegen over bijvoorbeeld. Of op de treinbaan maar dan met zandzakken erbij, of de treinstellen kapot maken met de grenade launcher en dan die gebruiken om richting het witte huis te schieten etc.

KE7 heeft een veels te klein magazijn naar mijn mening om echt effectief te zijn als support zijnde. Met 250 kogels en relatief lange overheat tijd is de MG42 ideaal voor supressing fire. Dan de Machine perk aan dat vijanden worden gespot als ze 100% supressed zijn en je bent dan oprecht een support infantry!

Vanavond de MG42 verder levelen voor de Incendiary rounds. En dan ga ik jagen op vliegtuigen vanaf de grond >:)
oja mg34 niet gezien haha. Maar heb wel zin dan om de mg42 vrij te spelen. Vooral 250 kogels is echt bruut. Maar ik speel altijd bij het begin een beetje alle classes dus het zal niet super snel gaan maar heb dan ook niet echt haast. Wil namelijk per map en situatie spelen wat er toe vraagt.

Verder zal ik ook een hybrid support wapen willen zien. Altijd moeten liggen is niet super chill, maarja dan ga ik dus ook medic of assault spelen. Dus aan de andere kant hebben ze support echt wel een bepaalde rol laten spelen zoals het vroeger ging. Het gebruik van ammo crate zal beter zijn als iedereen het automatisch zou oppakken. Ik blijf daarom ook bij pouches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:52:
[...]

oja mg34 niet gezien haha. Maar heb wel zin dan om de mg42 vrij te spelen. Vooral 250 kogels is echt bruut. Maar ik speel altijd bij het begin een beetje alle classes dus het zal niet super snel gaan maar heb dan ook niet echt haast. Wil namelijk per map en situatie spelen wat er toe vraagt.

Verder zal ik ook een hybrid support wapen willen zien. Altijd moeten liggen is niet super chill, maarja dan ga ik dus ook medic of assault spelen. Dus aan de andere kant hebben ze support echt wel een bepaalde rol laten spelen zoals het vroeger ging. Het gebruik van ammo crate zal beter zijn als iedereen het automatisch zou oppakken. Ik blijf daarom ook bij pouches.
Ja de 250 kogels is echt ideaal om supressive fire te geven! Met de overheat optie kun je ook vrij lang door knallen. Plus de loop is relatief snel vervangen i.t.t. de MG34.

Qua Hybride wapen (dus ook met 3x scope i.p.v. maar 1.25 met de AA sight) vind ik de Lewis gun een ideale middenweg. Vrij accuraat en je kunt een heel magazijn door pompen (42 of 74 kogels uit mijn hoofd afhankelijk van de magazijn upgrade).Daarmee kun je ook zonder bipod ADS en dat gaat de eerste schot wel vrij zuiver moet ik zeggen. Full auto gaat hij alle kanten op. Ook nog kort met de FG-42 aan de slag gegaan. Die is ideaal omdat je hem ook als single shot kan gebruiken (Y ingedrukt houden om firing mode aan te passen!). Maar de damage per schot, zelfs een headshot, is wel beperkt. Wat dat betreft is de Lewis Gun een betere IMHO.

Ik blijf crates gebruiken puur omdat het je gadgets ook herlaad (en die heb je wel nodig). Mensen komen er vanzelf achter dat ze de crates goed kunnen gebruiken. Ik pleur die crate meer voor mezelf neer trouwens :D

Pro-tip voor gadgets. Als je ammo uit een crate pakt krijg je een cooldown. Pak nieuwe ammo, laat hem de cooldown doorlopen, pak nog een keer en drop vervolgens een nieuwe ammo crate. Zo kun je relatief snel 3 nieuwe granaten krijgen voor je "noobtuub" als support 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:08
Misschien een stomme vraag maar ik twijfel.
Vond Battlefield 1 wat tegenvallen, ook qua maps.
Battlefield 5 spreekt mij op de een of andere manier wel aan.

Iemand die mij overhaalt om hem zo toch op te pikken? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Granaatappel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:07:

Waarom zouden wij jou over moeten halen om een spel te kopen? :?

Of je koopt hem. Of je koopt hem niet :) Als je daarbij enkel zegt BF1 tegen valt, ook qua maps. Dan hebben we sowiesow weinig informatie waarom je BF1 niet leuk vond.

Ik zou zeggen, als je Xbox hebt, neem EA ACces voor een maand en probeer het voor 10 uur uit (wat al vaker is gezegd in dit topic). PS4 heb je dikke pech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:35:
De game is net een paar dagen uit en mensen hebben hier bijna alles al unlocked... :P

Ik ga dit weekend wellicht wat meer spelen. Heb er nog te weinig tijd in zitten om echt een goede mening te kunnen vormen.
Valt mee qua unlocksnelheid. Maar ik denk dat je in een maandje het meeste wel kunt hebben. In ieder geval gaan de eerste 5 levels per class nog redelijk vlot maar daarna is het wel even werken. En het is ook weer niet zo dat je elke map een level omhoog gaat (ook al niet bij level 5 bv). Soldaat-level (dus niet per klasse) gaat wel redelijk snel maar levert ook weer niet zo heel veel op de eerste paar levels.
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:31:
[...]

Support is idd wel wat lastiger doordat de extra punten niet veel opleveren voor die klasse. Ammo is hoogstens iets van 50 punten, terwijl je dat al met 1 rocket van assault haalt. Een revive is ook 200. Recon is een ander verhaal, maar daar heb je toch al wel prima wapens bij de eerste paar levels om het niet echt te missen. Al ben ik nog wel bezig voor class level 8 zodat je op andere beacons kunt spawnen.
Mijnen hebben te weinig zin omdat de kans dat er 1 overheen rijdt erg klein is. En je krijgt er maar 2. Das dus echt niks. Die rocketlauncher kan dan wel weer interessant zijn, maar dat duurt ook even voor je die hebt.

Verder wist ik niet dat ammo uit een kist ook gadgets gaf, dat is wel heel handig om te weten. Volgens mij is het met healing stations ook al dat je niet alleen 1 health pouch krijgt, maar ook instant healing begint (dus eigenlijk 2 healing pouches krijgt). Maar niet veel mensen zien je kistjes staan nog en de meeste assignments gaan nog over "geef zoveel bandages". Dus die heb ik niet meer terug gezet volgens mij.
Tuurlijk kun je met conquest rond rennen en vlaggen cappen, maar dat brengt teveel variabelen met zich mee om niet die 10k punten te garanderen en ik zocht een methode om z.s.m. de MG42 te unlocken
Nouja het helpt natuurlijk door gewoon een beetje beter zijn dan de rest :P

Maar ik snap je punt. Ik ga er alleen gewoon normaal naartoe werken ook omdat ik het afschieten van vliegtuigen enorm saai vind. En je geeft de tegenstander ook weinig kans om er nog een leuke pot van te maken (wat de volgende ronde weer onbalans geeft)
Mja ik ben niet echt van de bipod. Je bent dan altijd een makkelijk doelwit voor snipers. Nu is dat nog niet zo heel erg, maar dat wordt wel heftiger naarmate men verder is met unlocks en mapkennis.

Ik aim eigenlijk altijd down-sight en dat werkt wel lekker. Al verwacht niet iedereen dat je op je buik gaat liggen natuurlijk. Maar ik heb liever een wapen met 50 kogels en toch fatsoenlijke aim-down-sight mogelijkheden. Verschil tussen 25 kogels en 250 is wel wat veel, daar past prima nog een wapen tussen.

Dat klinkt goed haha. Heb net de Bren unlocked en ga nu naar de Lewis. Met die Bren kan ik echter niet werken vanwege de grote hap uit je gezichtsveld vanwege dat magazijn wat erbovenop zit. Sowieso denk ik meer medic en assault te gaan spelen deze game. Voor assault is de STG44 mijn volgende doelwit om te bemachtigen, al spelen de rifles ook heel erg lekker. Maar ik moet er mijn speelstijl een beetje voor aanpassen omdat ik niet altijd de range-voordelen haal in de gevechten

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 20-11-2018 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:16:
Mijnen hebben te weinig zin omdat de kans dat er 1 overheen rijdt erg klein is. En je krijgt er maar 2. Das dus echt niks. Die rocketlauncher kan dan wel weer interessant zijn, maar dat duurt ook even voor je die hebt.
Als je een crate neer gooit heb je er 3 :) Ik gooi eerst een granaat om een krater te maken en dan gooi ik alle 3 de mijnen erin. Meestal krijg ik dan wel "Vehicle Destroyed" op een gegeven moment. Maar zoals ik zei ; ik zocht een manier om gegarandeerd snel punten te halen :+
Verder wist ik niet dat ammo uit een kist ook gadgets gaf, dat is wel heel handig om te weten. Volgens mij is het met healing stations ook al dat je niet alleen 1 health pouch krijgt, maar ook instant healing begint (dus eigenlijk 2 healing pouches krijgt). Maar niet veel mensen zien je kistjes staan nog en de meeste assignments gaan nog over "geef zoveel bandages". Dus die heb ik niet meer terug gezet volgens mij.
Geen idee nog hoe dat met med crates werkt eerlijk gezegd. Ik speel haast geen medic :+
Maar ik snap je punt. Ik ga er alleen gewoon normaal naartoe werken ook omdat ik het afschieten van vliegtuigen enorm saai vind. En je geeft de tegenstander ook weinig kans om er nog een leuke pot van te maken (wat de volgende ronde weer onbalans geeft)
Als alle vliegtuigen kapot zijn kun je je focusen op vlaggen A/B/C welke allemaal in het volle zicht van die AA staan. Doet aardig wat damage. Plus je kunt op de sneeuw schieten om een tijdelijke rooksneeuwgordijn te maken :+ ;

Mja ik ben niet echt van de bipod. Je bent dan altijd een makkelijk doelwit voor snipers. Nu is dat nog niet zo heel erg, maar dat wordt wel heftiger naarmate men verder is met unlocks en mapkennis.

Ik aim eigenlijk altijd down-sight en dat werkt wel lekker. Al verwacht niet iedereen dat je op je buik gaat liggen natuurlijk. Maar ik heb liever een wapen met 50 kogels en toch fatsoenlijke aim-down-sight mogelijkheden. Verschil tussen 25 kogels en 250 is wel wat veel, daar past prima nog een wapen tussen.
Ja... je bent wel een makkelijk doelwit. Gelukkig kun je de snipers snel herkennen/spotten. En wat ik meestal doe is een magazijn leeg knallen en dan andere plek pakken. Maar goed... Aan de andere kant ook weinig nut want de MG42 maakt een enorm kabaal, die spot je zo zodra die begint te schieten :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MRE-Inc schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:48:
[...]

Blij dat ik RDR2 nog heb liggen en Hitman. Hitman 2 komt er ook nog wel. Genoeg te doen en dat terwijl ik vanaf de release van BF1 eigenlijk alleen maar BF1 heb gespeeld.
Hier sla je de spijker op zijn kop. BF1 is een totaal andere game dan BF5. De looks komen een klein beetje overeen, maar daar is alles mee gezegd.

BF1 kan ik niet langer dan 1 uur spelen en na een kwartier ben ik het eigenlijk al beu. Ik heb de game gespeeld om de unlocks voor BF5 te krijgen, maar meer niet. Fun had ik niet. De randomness, chaos, mapdesign, vehicle, explosive spam etc zijn gewoon niet wat ik in een game zoek.

De beta van BF5 kon ik helaas maar 5 uur spelen, maar kon niet wachten om door te gaan. Terwijl de beta zelfs niet goed was. De final heb ik 2 uur gespeeld bij een vriend en wilde niet stoppen....

Dus als je BF1 heel gaaf vond, kan het zijn dat de ingeslagen weg met BF5 juist minder leuk vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
StealthyPeanut schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:30:
[...]

Hier sla je de spijker op zijn kop. BF1 is een totaal andere game dan BF5. De looks komen een klein beetje overeen, maar daar is alles mee gezegd.

BF1 kan ik niet langer dan 1 uur spelen en na een kwartier ben ik het eigenlijk al beu. Ik heb de game gespeeld om de unlocks voor BF5 te krijgen, maar meer niet. Fun had ik niet. De randomness, chaos, mapdesign, vehicle, explosive spam etc zijn gewoon niet wat ik in een game zoek.

De beta van BF5 kon ik helaas maar 5 uur spelen, maar kon niet wachten om door te gaan. Terwijl de beta zelfs niet goed was. De final heb ik 2 uur gespeeld bij een vriend en wilde niet stoppen....

Dus als je BF1 heel gaaf vond, kan het zijn dat de ingeslagen weg met BF5 juist minder leuk vindt.
Het is niet dat het een totaal andere game is dat ik het meh vind. Het is meer de netwerkcode. Ik heb glasvezel liggen en eigenlijk altijd een ping van rond de 7-8ms, soms nog lager. Ik leg het daardoor af tegen allerlei n00bs met 20+ ping. Gewoon de schoten van je tegenstander niet eens horen en toch al op je rug liggen, dood te bloeden. Keer op keer.... Dat was ook zo een tijd geleden met Medal of Honor uit 2010. Speelde je in Afghanistan. Maar toen gold het direct killen voor iedereen en zag je iedereen erg voorzichtig spelen. Nu heb ik het idee dat ik als enige stapje voor stapje moet zetten, elke hoek moet uitkammen alvorens meters te kunnen maken en dat de rest gewoon lekker run en gun kan spelen.

Dan is er nog de onbalans. Tanks die echt zo kapot zijn, terwijl ze eigenlijk vrij sterk zouden moeten zijn. Het moet niet zo zijn dat je in je eentje een tank kapot moet kunnen krijgen van een afstandje. C4/dynamiet is een ander verhaal, moet je eerst in de buurt zien te komen.

Vliegtuigen is dan weer het compleet andere uiterste. Die JU88 is gewoon niet leuk meer. Ik als piloot vind dat zelfs, ondanks dat ik echt niet vies ben van flink kills harken door bommetjes te droppen. Voertuigen en vliegtuigen horen sterk te zijn vind ik, maar als je een tank wel in je eentje uit kan schakelen, maar een vliegtuig met AA niet, dan klopt er gewoon iets niet.

Qua mappen...tja, zijn het ook net niet. Narvik vind ik dan nog wel de leukste als mede Twisted Steel met die brug. Rotterdam mappen vind ik ronduit waardeloos, allebei en die woestijnmap....tja....lijkt me net iets te veel op Sinai Desert. Alleen Twisted Steel geeft mij nog een beetje een WW2 gevoel zoals je dat ook in Band of Brothers zag. Voor de rest....meh....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:20:
[...]
Het is niet dat het een totaal andere game is dat ik het meh vind. Het is meer de netwerkcode. Ik heb glasvezel liggen en eigenlijk altijd een ping van rond de 7-8ms, soms nog lager. Ik leg het daardoor af tegen allerlei n00bs met 20+ ping. Gewoon de schoten van je tegenstander niet eens horen en toch al op je rug liggen, dood te bloeden. Keer op keer....
Ik denk niet dat het alleen aan jou verbinding ligt. De Netcode en de hitreg zijn behoorlijk brak in BF V.
Ik had net een potje op Rotterdam (C vlag). Werd 1x geraakt, waarna ik dekking zocht achter een gebouw (A kant). halverwege ging ik nog dood doordat ik geraakt werd door dezelfde persoon (E kant).

Maar ik ga wel erg vaak dood, nadat ik in cover lig. En dan heb ik het niet over die houten schuttingen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier zit ik dan... proberen na te gaan of ik hier ook last van heb. Maar totaal niet eigenlijk. Terwijl ik ook altijd een lage ping heb (5 tot 20ms)?

Wellicht valt het me niet op. Kan ook. Maar ik ben nog geen één keer frustrerend dood gegaan in BFV. Zul je net zien dat ik er vanavond veel last van ga krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:07:
[...]

Ja de 250 kogels is echt ideaal om supressive fire te geven! Met de overheat optie kun je ook vrij lang door knallen. Plus de loop is relatief snel vervangen i.t.t. de MG34.

Qua Hybride wapen (dus ook met 3x scope i.p.v. maar 1.25 met de AA sight) vind ik de Lewis gun een ideale middenweg. Vrij accuraat en je kunt een heel magazijn door pompen (42 of 74 kogels uit mijn hoofd afhankelijk van de magazijn upgrade).Daarmee kun je ook zonder bipod ADS en dat gaat de eerste schot wel vrij zuiver moet ik zeggen. Full auto gaat hij alle kanten op. Ook nog kort met de FG-42 aan de slag gegaan. Die is ideaal omdat je hem ook als single shot kan gebruiken (Y ingedrukt houden om firing mode aan te passen!). Maar de damage per schot, zelfs een headshot, is wel beperkt. Wat dat betreft is de Lewis Gun een betere IMHO.

Ik blijf crates gebruiken puur omdat het je gadgets ook herlaad (en die heb je wel nodig). Mensen komen er vanzelf achter dat ze de crates goed kunnen gebruiken. Ik pleur die crate meer voor mezelf neer trouwens :D

Pro-tip voor gadgets. Als je ammo uit een crate pakt krijg je een cooldown. Pak nieuwe ammo, laat hem de cooldown doorlopen, pak nog een keer en drop vervolgens een nieuwe ammo crate. Zo kun je relatief snel 3 nieuwe granaten krijgen voor je "noobtuub" als support 8)
Oké oke je hebt mij overtuigd om een crate te gebruiken. Meestal speel ik het met vrienden dus qua squad komt het wel goed. En idd als ik ze geen pouches meer gooi dwing ik ze gewoon langzamerhand de crate te gebruiken. Ook de lewis moet ik maar even proberen, maar volgens mij nog niet vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:26:
[...]

Als je een crate neer gooit heb je er 3 :) Ik gooi eerst een granaat om een krater te maken en dan gooi ik alle 3 de mijnen erin. Meestal krijg ik dan wel "Vehicle Destroyed" op een gegeven moment. Maar zoals ik zei ; ik zocht een manier om gegarandeerd snel punten te halen :+
d:)b
[...]

Geen idee nog hoe dat met med crates werkt eerlijk gezegd. Ik speel haast geen medic :+
Zoals ik zeg: de crate fungeert waarschijnlijk hetzelfde als de grote medic stations. Nooit gemerkt dat je meteen begint te healen? Oh wacht, jij gaat natuurlijk al dood voordat je bij zo'n ding aan komt :+
[...]

Als alle vliegtuigen kapot zijn kun je je focusen op vlaggen A/B/C welke allemaal in het volle zicht van die AA staan. Doet aardig wat damage. Plus je kunt op de sneeuw schieten om een tijdelijke rooksneeuwgordijn te maken :+ ;

[YouTube: Battlefield™ V Creating a Snow "curtain"!]
Misschien een rare vraag, maareh: wordt je dan niet elke minuut gesniped? Dat zou mij namelijk overkomen. Misschien dat jij wat meer mazzel hebt met de tegenstanders, maar (zeker na een mapwissel, waarschijnlijk weer autobalance vanwege skill oid) ik heb eigenlijk maar weinig noobs tegenover me. Ook als ik alle bekende streamers kijk, overkomt mij dat werkelijk nooit. Mijn hoogste killstreak is ook maar 13 en ik meen 8 zonder ook dood te gaan. Maar normaal kom ik eigenlijk niet verder dan een stuk of 3 (daar dat in andere games meestal wel 5 kan zijn als ik een beetje in mn flow zit). De eerste gaat meestal vrij makkelijk, maar dan word ik gehoord door enemies waarna ik er nog 1 of 2 mee kan nemen en daarna is het eigenlijk wel klaar. Ook vaak door enemies die net het hoekje om komen of van een grote afstand plots beginnen te schieten. Teammates die een kant op lopen en vervolgens word ik vanuit die hoek neergemaaid. Eigenlijk enorm veel keren door situaties waar ik onmogelijk allemaal rekening mee kan houden. Ik zie ook dat als ik in huizen bezig ben, ik vaker een killstreak kan halen dan anders omdat je dan de situatie wat meer kunt beheersen. In het open veld ben ik echt te vaak afgeschoten door mensen die ik niet had verwacht. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar bij mij is dit echt 10x erger dan in andere games (al kan de laatste COD er ook wel wat van. En daarom heb ik ook zo'n hekel aan de huidige Time-To-Kill want dit zorgt ervoor dat als je wordt beschoten, je ook echt 0 kans hebt om nog wat terug te doen. Dat het meer aankomt op waarop en waarmee je iemand schiet, dan wie er nou eerder begon met schieten. Nee, ik hoop dat er nog een casual mode komt want dit lijkt wel hardcore.
[...]

Ja... je bent wel een makkelijk doelwit. Gelukkig kun je de snipers snel herkennen/spotten. En wat ik meestal doe is een magazijn leeg knallen en dan andere plek pakken. Maar goed... Aan de andere kant ook weinig nut want de MG42 maakt een enorm kabaal, die spot je zo zodra die begint te schieten :+ :+
Niet alleen met de MG42. Vrijwel elk wapen wat je gebruikt en ze komen als wolven op je af.
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:20:
[...]

Dat was ook zo een tijd geleden met Medal of Honor uit 2010. Speelde je in Afghanistan. Maar toen gold het direct killen voor iedereen en zag je iedereen erg voorzichtig spelen. Nu heb ik het idee dat ik als enige stapje voor stapje moet zetten, elke hoek moet uitkammen alvorens meters te kunnen maken en dat de rest gewoon lekker run en gun kan spelen.
Mja dat is dus de lage time to kill ook die dergelijke netcode problemen alleen maar erger maakt. En de afgelopen jaren is die alsmaar omlaag gegaan om COD te evenaren. Wat enorm jammer is, want dan draait het er simpelweg om wie de ander het eerste ziet, dan wie tactischer bezig is of beter kan schieten.
Dan is er nog de onbalans. Tanks...Vliegtuigen ....
Klopt, maar die balans is al jaren extreem kut. BF1 was de sterkste tank ook meteen degene met het meeste voordeel gaf (die grote waar alle troepen in konden spawnen en ook nog eens overal wapens had zitten). Sterkste vliegtuig? De anti-infantry ipv anti-tank. Welke klasse had de beste wapens voor close range? Degene die ook de meeste granaten bij zich draagt. En welke is nu de beste voor close range? Degene die ook het meeste toestaat om te healen. En wat krijg je dan? Egotrippers die een class spelen omdat ie het beste is, maar niet omdat ze daarmee het team helpen. Zeker als ze gaan werken met bandages/ammopacks ipv kisten want nu doen ze het lekker voor zichzelf en niet voor de teammates.
Qua mappen...tja, zijn het ook net niet. Narvik vind ik dan nog wel de leukste als mede Twisted Steel met die brug. Rotterdam mappen vind ik ronduit waardeloos, allebei en die woestijnmap....tja....lijkt me net iets te veel op Sinai Desert. Alleen Twisted Steel geeft mij nog een beetje een WW2 gevoel zoals je dat ook in Band of Brothers zag. Voor de rest....meh....
Vind je Arras dan ook niks? Dat vind ik persoonlijk de leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Af en toe last gehad van snipers in de AA. Maar je moet ook niet recht naar ze kijken vanaf die AA. Dan kunnen ze je vanaf onderop ook niet raken. Wel nog vanaf B.

En ik kom bijna nooit bij medic crates want ik ga haast nooit dood natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:18:
Af en toe last gehad van snipers in de AA. Maar je moet ook niet recht naar ze kijken vanaf die AA. Dan kunnen ze je vanaf onderop ook niet raken. Wel nog vanaf B.

En ik kom bijna nooit bij medic crates want ik ga haast nooit dood natuurlijk :+
Haha heb je superman hoor. Wat is je kd dan? Stiekem wel benieuwd naar? 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
Granaatappel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:07:

deze BF gaat meer richting hardcore, killen gaat heel snel, maar je bent ook snel dood. Daardoor moet je voorzichter spelen. Heb best werkt dit spel met een 4 pers. Squad die goed communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:51:
[...]

Haha heb je superman hoor. Wat is je kd dan? Stiekem wel benieuwd naar? 🙈
Was uiteraard wel met een grote knipoog hoor :)

Zit nu rond 3.75 ong? Link ff kwijt van de stats website.

*edit op mobiel. Altijd leuk;

https://battlefieldtracke...ofile/xbl/reefun/overview

Maar dat komt puur door de JU-88. Killstreak staat op 78 nu daardoor ook.

Maar met CoD MW (1ste fps op de console voor mij) zat ik rond de 2.75. MW 3.5 ong.

Met CS zat ik vaak op dezelfde server met stats en daar zat ik rond 2.90 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Reefun op 20-11-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:14:
[...]

Was uiteraard wel met een grote knipoog hoor :)

Zit nu rond 3.75 ong? Link ff kwijt van de stats website.

*edit op mobiel. Altijd leuk;

https://battlefieldtracke...ofile/xbl/reefun/overview

Maar dat komt puur door de JU-88. Killstreak staat op 78 nu daardoor ook.

Maar met CoD MW (1ste fps op de console voor mij) zat ik rond de 2.75. MW 3.5 ong.

Met CS zat ik vaak op dezelfde server met stats en daar zat ik rond 2.90 :)
Haha ja dat had ik door. Ja dat is niet slecht. Maar damn 78 killstreak door die JU-88. Wel ziek maar zo leuk vind ik dat vliegen niet eens. Ga je nog andere classes proberen haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:38:
[...]

Haha ja dat had ik door. Ja dat is niet slecht. Maar damn 78 killstreak door die JU-88. Wel ziek maar zo leuk vind ik dat vliegen niet eens. Ga je nog andere classes proberen haha?
Ik ga nog wel een x proberen om voor de 100 te gaan :D

Maar support heb ik nu eindelijk op level 20. Enkel nog de MG42 upgraden en dan vliegtuigen ermee neer halen.

Daarna ga ik aan de slag met Recon. Spawnbeacon en die 2de perks lijken me ideaal. Dat je kan spawnen op andere spawnbeacons (was eerst squadleader volgens mij) en dat je extra punten krijgt als je squad gebruikt maakt ervan.

Daarna ga ik wellicht Medic proberen. Assault ben ik nooit van geweest in welke BF dan ook dus die raak ik dan ook amper aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:47:
[...]

Ik ga nog wel een x proberen om voor de 100 te gaan :D

Maar support heb ik nu eindelijk op level 20. Enkel nog de MG42 upgraden en dan vliegtuigen ermee neer halen.

Daarna ga ik aan de slag met Recon. Spawnbeacon en die 2de perks lijken me ideaal. Dat je kan spawnen op andere spawnbeacons (was eerst squadleader volgens mij) en dat je extra punten krijgt als je squad gebruikt maakt ervan.

Daarna ga ik wellicht Medic proberen. Assault ben ik nooit van geweest in welke BF dan ook dus die raak ik dan ook amper aan.
Zozo dat is een duidelijk plan. Ik speel altijd alle classes. Alleen sniper wel stuk minder, want heb niet zoveel geduld. Speel graag frontline en op de punten. Assault is wel een must als je een paar tanks wil uitschakelen als andere failen. Maar medic is nu ook leuk aangezien die ook machine geweren hebben. Ik vond in bf 1 medic bijv wel leuk, maar wou niet rifle only spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Kak, ik had het in de beta en nu ook weer:

BF V saved my settings niet. Eigenlijk helemaal niets. Telkens ik het spel opnieuw opstart moet ik weer door de intro en alle settings zijn default.

zucht

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Gisteren paar uur gespeeld en speelt heerlijk weg. Merk toch de frustraties als je in een squad zit met onbekende. Moesten gebied A en B veroveren en op mij na bleef iedereen maar sniperen wat voor mijn gevoel onnodig was. Daardoor miste je wel de pressie die je op bepaalde momenten zeker kon geven.

Wat mij verder opviel.. Ik heal veel mensen maar zie veel mensen andere mensen bijna niet healen? Meerdere mensen dit ervaren? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
JU88 gaat aangepakt worden, las ik net. Tevens zit het spel gewoon echt weer vol met bugs, maar dat was te verwachten. Die maand uitstel hadden ze beter een half jaar van kunnen maken.

Dat deze game meer naar hardcore gaat met deze ttk klopt wel aardig. Ik werd gisteravond in 1 minuut ook weer 4x omgelegd waarvan 1x direct tijdens het spawnen omdat ik een JU88 bom op mn neus kreeg. Dan lig je daar zonder LT/RT optie op de grond. Je kan van wapen wisselen, maar verder niks, niet doodbloeden, niet doodgaan, niks. Je kan alleen quitten.

Verder nog met de Gewehr 43 aan de slag gegaan. 4x achter elkaar een 95% score op 4 man en zelf telkens dood. Uiteraard had ik weer als enige van de map een ping van 7 en de rest weer in de dubbele cijfers.

@Martinspire Arras vind ik maar magertjes. Heb hem nu een aantal keer als Britse soldaat gespeeld in Grand operations. Dan spawn je in zo'n veld waarvan de kortste route naar je objective via het brandende gedeelte moet. Kon je daar alweer aan zonder med pouch omdat je die al gebruikt hebt, of met 40% minder health omdat je in de fik stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Granaatappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:07:
Gisteren paar uur gespeeld en speelt heerlijk weg. Merk toch de frustraties als je in een squad zit met onbekende. Moesten gebied A en B veroveren en op mij na bleef iedereen maar sniperen wat voor mijn gevoel onnodig was. Daardoor miste je wel de pressie die je op bepaalde momenten zeker kon geven.

Wat mij verder opviel.. Ik heal veel mensen maar zie veel mensen andere mensen bijna niet healen? Meerdere mensen dit ervaren? :/
Ja hier hetzelfde. Voel mij ook altijd solo medic boy. Heel af en toe heb ik een fanatieke medic in de squad. Ik bedank hem dan ook altijd haha zo erg is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11
Granaatappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:07:

Ik denk dat dit toeval is, de ene keer zit je in een squad waar dat wel gebeurd en de andere keer niet.
Gisteren zat ik de hele avond in een squad waar dat wel gebeurde. Als squad vielen we steeds de vlag aan die de leader aangaf en dan blijkt gelijk dat je als je samenwerkt eigenlijk onverslaanbaar bent in BFV. We stonden bovenaan in de leaderboards doordat we samenwerkten, als iemand doodging dan werd die door de medics gerevived (2 hadden de rol van medic in het team). En anders spawnde je gewoon op 1 van je teammates.

Dat is denk ik ook wel een reden waarom dat reviven minder gebeurd. Het gaat vaak sneller om weer te spawnen dan om te wachten op een teammate die je revived (ook al kost je dat een ticket).

Wat me wel opvalt is dat in bijna alle potjes het een spannende eindstrijd is kwa aantal tickets die over zijn. Bijna elk potje eindigde met een stand rond de 8 - 0 , dat kan ik me eigenlijk niet zo herinneren van de andere battlefield games. Lijkt haast wel of dit geforceerd wordt of zo in de game.

De game speelt overigens heerlijk. Ik vind hem vele malen beter (en makkelijker) dan Battlefield 1. Dat komt denk ik voornamelijk doordat de wapens behoorlijk goed zijn (met weinig recoil) en door de map layouts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Gisteren eindelijk dan ook een avondje kunnen spelen :)
Eerste indruk: wat speelt dit potdikkie lekker weg! De ttk, de weapon handling, het klimmen, lopen, alles loopt ontzettend goed en de nieuwe V gameplay werkt prima. Even wennen aan de iets meer hardcore speelstijl maar dat draagt alleen maar bij aan de intensiteit imo.
Mappen zien er érg goed uit en bieden voldoende variatie, de kleinere maps bieden weer een aantal leuke flanking routes zag ik wel. Rook, vuur en ontploffingen maken het helemaal af.
Audiovisueel is het wederom prima in orde; de geluiden komen lekker binnen, destructie van of door voertuigen idem dito. Het schieten vanuit gebouwen heeft weer dezelfde echo's als in BC2, heel fraai.

Alle klasses behalve de recon even aan de tand gevoeld en ze spelen allemaal prima weg. Mijnen doen weer damage, C4 doet het weer in één keer, het reviven werkt goed, ze hebben duidelijk geleerd.
Qua menu ziet het er ook allemaal erg overzichtelijk uit, alles zit op de plek waar je het zou verwachten.
Nieuw voor de BF serie zijn de vele customization mogelijkheden, tof om je eigen poppetjes samen te kunnen stellen! Jammer dat je (nog) niks kunt aanpassen tijdens een potje maar dat komt misschien nog.
Ook fijn om te zien dat medailles weer op de normale manier verdiend kunnen worden.

Al met al een érg leuke game dit! Hele verbetering tov BF1 en minimaal on par met BF3 en 4 wat mij betreft.
Hier gaan we ons wel weer ouderwets veel uren mee vermaken d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
dvdkiwi schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:55:
Gisteren eindelijk dan ook een avondje kunnen spelen :)
Tip: een volle server is leuker dan 10 vs 10 ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
robinez schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:49:
Wat me wel opvalt is dat in bijna alle potjes het een spannende eindstrijd is kwa aantal tickets die over zijn. Bijna elk potje eindigde met een stand rond de 8 - 0 , dat kan ik me eigenlijk niet zo herinneren van de andere battlefield games. Lijkt haast wel of dit geforceerd wordt of zo in de game.
Dat is inderdaad zo, een catchup systeem. Het team dat achter staat capt sneller vlaggen als ik het goed begrijp.

Hier een discussie over het fenomeen. Altijd weer mensen die het maar niks vinden...

https://forums.battlefiel...up-mechanic-from-the-game

Team switchen kan (gelukkig) niet en om quitten tegen te gaan hebben ze dit bedacht. Het in de spawn vastpinnen komt nu vermoedelijk niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:18:
[...]
Team switchten kan (gelukkig) niet en om quitten tegen te gaan hebben ze dit bedacht. Het in de spawn vastpinnen komt nu vermoedelijk niet meer voor.
Het spawnrapen komt wel degelijk nog wel voor. Zeker met Conquest Assault @ Hamada. Als je als Engelsen niet snel een punt overneemt dan ben je basically screwed als Engelsen zijnde. Vaak genoeg gehad dat een potje binnen 5 min al voorbij was omdat de Engelsen niet snel genoeg punten konder overnemen.

Als er ook een Duitser in de JU-88 vanaf het begin spawned en weet waar de Engelsen beginnen dan is hun halve team vanaf het begin al direct van de kaart geveegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
^^ Ik speel zelden CQ maar als ik dit zo lees is het geen aanbeveling. Slecht mapdesign dus.

Overigens, het flagcappen gaat sneller als je dichter bij de vlag staat. Drie keer zo snel naast de vlag dan aan de rand van het gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:00:
^^ Ik speel zelden CQ maar als ik dit zo lees is het geen aanbeveling. Slecht mapdesign dus.

Overigens, het flagcappen gaat sneller als je dichter bij de vlag staat. Drie keer zo snel naast de vlag dan aan de rand van het gebied.
Ik speel ook liever geen CQ. Maar met Grand Operations is de eerste map Airborn @ Hamada, Vervolgens CQ @ Hamada (serieus, wie dat heeft bedacht.... 8)7) en daarna weer Breakthrough @ Aerodrome. Sense it makes not... I know.

Trouwens. Gisteren de MG42 volledig geupgrade met de Incendiary bullets voor 100% extra damage tegen vliegtuigen. Je kunt geen eens zien hoeveel schade je doet tegen bommenwerpers 8)7. Volgens mij doe ik wel aardig wat schade daar ze iedere keer gaan roken als ze voorbij komen.

Tegen de ME-109 en Spitfire doen ze in ieder geval aardig wat schade. Alleen nog geeneen vliegtuig ermee neer kunnen halen vooralsnog. Meeste wat ik tot nu toe kreeg was 80 HP :( :(

[ Voor 28% gewijzigd door Reefun op 21-11-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Ik heb nu al 2x gehad dat ik in een server zit en na elke ronde mijn knoppen niet meer reageren. Je kan dus niet RB/LB doen om van class te switchen of je loadout aanpassen. Spawnen voordat de countdown is afgelopen werkt dus ook niet, je moet echt wachten tot de auto spawn. Als je dan eenmaal gespawned bent, kun je niet bewegen en blijf je op dezelfde plek staan.

Komt volgens mij ook bij anderen voor aangezien ik sommigen gewoon stil zie staan in de spawn en niks doen. Vervelende bug die er voor zorgt dat je naast je insta deaths nog minder zin krijgt om deze game te spelen.

Verder ook nog halve karakters in het loadout scherm. Dat je bv alles ziet, maar geen broek....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Reefun schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:02:
[...]
Ik speel ook liever geen CQ. Maar met Grand Operations is de eerste map Airborn @ Hamada, Vervolgens CQ @ Hamada (serieus, wie dat heeft bedacht....
Meh. Operations zou een soort grote versie van Frontlines moeten zijn, met een duidelijk front dat kan bewegen. Daarin wordt het samenspelen al een beetje afgedwongen en geeft verreweg het meeste plezier en voldoening. Daarin kun je als medic, scout of tank ook werkelijk verschil maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Easymongo op 21-11-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
MRE-Inc schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:07: Als je dan eenmaal gespawned bent, kun je niet bewegen en blijf je op dezelfde plek staan.
Komt volgens mij ook bij anderen voor aangezien ik sommigen gewoon stil zie staan in de spawn en niks doen.
Zekers, heb het al een paar keer gehad. Je kan redeployen, dan kom je weer in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:09:
JU88 gaat aangepakt worden, las ik net. Tevens zit het spel gewoon echt weer vol met bugs, maar dat was te verwachten. Die maand uitstel hadden ze beter een half jaar van kunnen maken.
Waar lees je dat?
Verder nog met de Gewehr 43 aan de slag gegaan. 4x achter elkaar een 95% score op 4 man en zelf telkens dood. Uiteraard had ik weer als enige van de map een ping van 7 en de rest weer in de dubbele cijfers.
Gewehr en M1A1 zijn het beste op een afstandje. Metertje of 50. Daarbinnen ben je inderdaad te snel dood.
@Martinspire Arras vind ik maar magertjes. Heb hem nu een aantal keer als Britse soldaat gespeeld in Grand operations. Dan spawn je in zo'n veld waarvan de kortste route naar je objective via het brandende gedeelte moet. Kon je daar alweer aan zonder med pouch omdat je die al gebruikt hebt, of met 40% minder health omdat je in de fik stond.
Speel hem eens in conquest. Mijns inziens momenteel de beste map voor die modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Moet vanavond pas werken.. wil ik dus online spelen is er een internet storing bij Telfort :') dan maar de singeplayer is doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Wat is volgens jullie het beste assault wapen? Ik las wat over de M1907. Heb ik paar potjes geprobeerd, maar ik vind hem vreselijk. Niet te handelen, geen goeie recoil control optie bij specialization. Of moet je dit wapen alleen gebruiken voor hip fire?

Tot nu toe is de gewher mijn favoriet. Stg heb ik nog niet vrij gespeeld maar die was in de beta na de recoil control heerlijk

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
SF M1907 is een van mijn favoriete wapen voor assault, het is inderdaad in het begin erg wenen om er mee te spelen maar na dat je de specialization hebt vrijgespeeld is het geweldig ding.
Sinds kort ook de STG unlockt maar daar vind ik de recoil te hoog maar misschien wordt dat met specialization beter wordt.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Pff, wat een geneuzel over de ping... Ik weet nog die goede tijd dat een hoge ping betekende dat je 100+ had... Niet 14...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Buizerd__NL schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:33:
SF M1907 is een van mijn favoriete wapen voor assault, het is inderdaad in het begin erg wenen om er mee te spelen maar na dat je de specialization hebt vrijgespeeld is het geweldig ding.
Sinds kort ook de STG unlockt maar daar vind ik de recoil te hoog maar misschien wordt dat met specialization beter wordt.
Dat vind ik dus van de SF. Echt ook geen goede optie om die recoil onder controle te krijgen, ik schiet ook altijd ingezoomd met dat ding.. echt het wil niet. Die standaard smg van de medic class schiet dan toch echt veel beter.

De STG heeft goede opties om de recoil te minimaliseren. In de beta was het echt een beest. Volgens mij is ie wel wat minder geworden nu.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Buizerd__NL schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:33:
Heb de STG nog niet, maar de STG in de beta was wel fijn. Je moet er mee bursten en singleshot schoot toen als een rifle op afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:35:
Pff, wat een geneuzel over de ping... Ik weet nog die goede tijd dat een hoge ping betekende dat je 100+ had... Niet 14...
Het gaat niet om de ping ansich maar het feit dat veel mensen blijkbaar netcode problemen ervaren (rubberbanding?) zodra ze een lage (<20ms) hebben.

Zelfs met mijn ADSL verbinding in 2001 had ik max een ping van 50ms bij de meeste CS servers toendertijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
RawChild schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:40:
[...]

Dat vind ik dus van de SF. Echt ook geen goede optie om die recoil onder controle te krijgen, ik schiet ook altijd ingezoomd met dat ding.. echt het wil niet. Die standaard smg van de medic class schiet dan toch echt veel beter.

De STG heeft goede opties om de recoil te minimaliseren. In de beta was het echt een beest. Volgens mij is ie wel wat minder geworden nu.
Ja dat merk ik ook, daarom zie je nu iedereen ook spelen met SF 1907
To easy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:42:
[...]

Heb de STG nog niet, maar de STG in de beta was wel fijn. Je moet er mee bursten en singleshot schoot toen als een rifle op afstand!
Ja klopt, maar ze hebben hem na de beta generfd maar met burst en singleshot blijft het nog een goeie wapen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Reefun schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:42:
[...]

Het gaat niet om de ping ansich maar het feit dat veel mensen blijkbaar netcode problemen ervaren (rubberbanding?) zodra ze een lage (<20ms) hebben.

Zelfs met mijn ADSL verbinding in 2001 had ik max een ping van 50ms bij de meeste CS servers toendertijd 8)
Ik zit ook steevast rond een ping van 11. Ik ervaar eigenlijk geen problemen. Niet meer of minder dan in normale andere shooter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Het is altijd zo vreemd dat mensen binnen no time al level 50 zijn. Slapen die mensen niet? Geen sociaal leven? Of level je gewoon snel met BF5?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:10:
[...]
Waar lees je dat?

[...]
Gewehr en M1A1 zijn het beste op een afstandje. Metertje of 50. Daarbinnen ben je inderdaad te snel dood.

[...]

Speel hem eens in conquest. Mijns inziens momenteel de beste map voor die modus
https://www.reddit.com/r/...launch/ea4oq22/?context=3

Heb Arras idd nog niet op CQ gespeeld. Zal ik eens doen.

En geneuzel over ping ? Tja, je kunt het geneuzel vinden, maar als ik in een map rond loop (niet rushen) en ineens lig ik dood te gaan zonder een schot gehoord te hebben en dat meerdere keren nu icm de TTK van COD dan neemt dat mijn spel plezier enorm weg. Als ik snel dood wil ga ik wel hardcore spelen of COD. Daarvoor koop ik geen Battlefield. Het is precies wat @Martinspire zegt, ze zijn de kant van COD op gegaan.

Overigens ligt er nu een gloednieuwe Xbox One X Battlefiled 5 Gold Rush Edition met Battlefield 5 en Battlefield 1943 voor me. Is eigenlijk voor junior, maar ga hem vanavond toch even uitpakken.

Oh lol, ik lees nu dit:
NEWS: The ability to duck (take cover) as machine gunner on top of a tank will be in the next patch, DICE confirms!
Leuk maar je hebt geen tijd om te "ducken". Tegen de tijd dat je halverwege je duck bent, heb je al 3 kogels in je virtuele lichaam en ben je al dood.

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 21-11-2018 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:56:
[...]

https://www.reddit.com/r/...launch/ea4oq22/?context=3

Heb Arras idd nog niet op CQ gespeeld. Zal ik eens doen.

En geneuzel over ping ? Tja, je kunt het geneuzel vinden, maar als ik in een map rond loop (niet rushen) en ineens lig ik dood te gaan zonder een schot gehoord te hebben en dat meerdere keren nu icm de TTK van COD dan neemt dat mijn spel plezier enorm weg. Als ik snel dood wil ga ik wel hardcore spelen of COD. Daarvoor koop ik geen Battlefield. Het is precies wat @Martinspire zegt, ze zijn de kant van COD op gegaan.
Dat ligt echt niet aan het verschil tussen 8 en 15 ping hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
MRE-Inc schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:56:
Het is precies wat @Martinspire zegt, ze zijn de kant van COD op gegaan.
Het mooie van BF1 is dat je het fanatiek maar ook voor de lol kan spelen. Beetje trollen met paard, motor, flame thrower, bootje of behemoth, net hoe je pet staat.
In BFV is het wereldoorlogje spelen wat mij betreft iets te serieus, een beetje op het randje van wat psychologisch nog gezond is. Er zit geen greintje relativering meer in. Ik zou een modus met clowns of zombies niet erg vinden, om er weer wat lucht in te brengen.
Dat komt door mijn leeftijd en (schoon)ouders die de gruwelen van WO2 aan den lijve hebben ondervonden, denk ik.
Maar dit is een particuliere observatie, niet de bedoeling (weer) een discussie te starten.

[ Voor 12% gewijzigd door Easymongo op 21-11-2018 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:00:
[...]

Dat ligt echt niet aan het verschil tussen 8 en 15 ping hoor :)
Mja dat verschil is idd niet merkbaar en over het algemeen is de ping van de meesten nog wel acceptabel van wat ik kan zien (sowieso fijn dat we EINDELIJK een ping zien ingame van de hele server. Hopelijk blijft dit langer dan 1 patch in de game zitten (want Sony en Microsoft liggen nog wel eens te slapen en staan het dan ineens niet meer toe zoals voorheen)

Maar het gaat erom dat er dus superbullets aankomen. Een hoge RPM + lage TTD zorgt ervoor dat je dus maar 1 of 2 kogels aan jouw kant ziet aankomen, terwijl de tegenstander er veel meer schiet. Omdat het zo snel gaat en de tickrate van de server te laag is (nog steeds 30hz overal) kan iemand met een hogere ping al superbullets verzenden. En een goede dev zal dit kunnen compenseren als ze gebruik maken van server-side hitregistration, maar dat gebeurd nog steeds clientside (dan laat je op je machine dus kijken of iemand geraakt wordt en hoeveel damage dat dan is, terwijl je alle vuurgevechten beter op de server kunt berekenen omdat dit eerlijker is). Eventueel gaan ze wel valideren of iemand geraakt kan worden (wat ze bv in veel spellen doen om te zien of iemand achter cover nog dood gaat), maar dat is een lapmiddel. En met de huidige infrastructuur vind ik niet dat je mensen moet belonen omdat ze liever op het wifi van de buren spelen dan een mooie glasvezelverbinding aan laten leggen.

Op PC is het minder een issue omdat ze daar dus een hogere tickrate hebben (tenminste, ik gok dat dit daar nog steeds 60hz is), maar console loopt dus achter de feiten aan. En ik denk dat we daar bij EA social media of bv Reddit wel een stuk vocaler over mogen zijn

Maar goed, superbullets en tickrates gaan vooral over hoe jij de deaths ervaart en minder over of het alsnog eerlijk is dat jij in die tijd dood bent. Van mij mogen ze bij elk wapen 25% eraf halen zodat het weer wat meer richting BF3 gaat. Dat je nog kunt reageren op een inslag en niet moeddeloos wordt als je voor de zoveelste keer ligt te creperen omdat ze je vanuit een kant afschoot waar je op dat moment niet keek of waar je geen rekening mee had gehouden. En nee, "doe dan rustig aan" is geen oplossing want vrijwel overal kun je van meerdere kanten worden aangevallen. Hoe goed je ook rondkijkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2018 13:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Net een potje gespeeld en mijn squad mates hadden een ping van respectievelijk 50, 63 en 72. En ze waren SLECHT joh terwijl ze eigenlijk gewoon bovenaan hadden moeten staan! :P Dus gewoon lekker spelen en genieten en laat je niet afleiden door dit soort technische zaken waarbij je toch niets kan veranderen en niet kan aantonen of het echt door het netwerk te maken heeft of gewoon omdat je zelf net een fractie van een seconde te laat bent geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Mm dat word dus de ping omhoog halen met online haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:23:
Net een potje gespeeld en mijn squad mates hadden een ping van respectievelijk 50, 63 en 72. En ze waren SLECHT joh terwijl ze eigenlijk gewoon bovenaan hadden moeten staan! :P Dus gewoon lekker spelen en genieten en laat je niet afleiden door dit soort technische zaken waarbij je toch niets kan veranderen en niet kan aantonen of het echt door het netwerk te maken heeft of gewoon omdat je zelf net een fractie van een seconde te laat bent geweest. :)
Ik heb hetzelfde (lees, geen last van de aangegeven netcode problemen).

Maar hoe je het nu schetst vind ik wel beetje oneerbiedig. Zowel MRE als Martin zijn beide relatief serieuze spelers (lees, ze willen het spel spelen zoals het hoort). En ik geloof hun dan ook direct als ze problemen ondervinden met de Netcode.

Je kunt wel doodleuk zeggen dat ze zich niet moeten laten afleiden door dit soort technische zaken. Maar als jij het zelf wél zou ervaren, dan zou jij er waarschijnlijk óók van balen. En dan wil je ook niet dergelijke reacties lezen.

Stel voor dat je in 1943 in Nederland zou wonen. Je irriteert je dood aan de Nazi's en zegt er wat van. Vervolgens komt er iemand naar je toe en zegt "Joh, laat je niet afleiden door dit soort zaken, je kunt er toch niets aan doen". Natuurlijk kun je er niets aan doen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet stront vervelend is en dat er iets aan gedaan moet worden. Hele, hele kromme vergelijking. Ik weet het. Maar you get the picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Reefun schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:11:
[...]

Ik heb hetzelfde (lees, geen last van de aangegeven netcode problemen).

Maar hoe je het nu schetst vind ik wel beetje oneerbiedig. Zowel MRE als Martin zijn beide relatief serieuze spelers (lees, ze willen het spel spelen zoals het hoort). En ik geloof hun dan ook direct als ze problemen ondervinden met de Netcode.

Je kunt wel doodleuk zeggen dat ze zich niet moeten laten afleiden door dit soort technische zaken. Maar als jij het zelf wél zou ervaren, dan zou jij er waarschijnlijk óók van balen. En dan wil je ook niet dergelijke reacties lezen.

Stel voor dat je in 1943 in Nederland zou wonen. Je irriteert je dood aan de Nazi's en zegt er wat van. Vervolgens komt er iemand naar je toe en zegt "Joh, laat je niet afleiden door dit soort zaken, je kunt er toch niets aan doen". Natuurlijk kun je er niets aan doen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet stront vervelend is en dat er iets aan gedaan moet worden. Hele, hele kromme vergelijking. Ik weet het. Maar you get the picture.
Martinspire en MRE kennen me hopelijk wel langer dan vandaag om mijn post in het juiste perspectief te plaatsen :)

Ik weet namelijk van mezelf dat als ik me echt ergens aan ga storen (zoals bijv. netcode), dat ik gewoon weinig plezier meer beleef aan een spel en dat ik dat onderdeel dan de schuld ga geven voor alles wat er verkeerd gaat. Dat is zonde. :)

Verder heb ik net even frontlines gespeeld en echt een super spannend potje gehad dat ik alleen in Battlefield ervaar.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2018 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:13:
[...]

Martinspire en MRE kennen me hopelijk wel langer dan vandaag om mijn post in het juiste perspectief te plaatsen :)

Ik weet namelijk van mezelf dat als ik me echt ergens aan ga storen (zoals bijv. netcode), dat ik gewoon weinig plezier meer beleef aan een spel en dat ik dat onderdeel dan de schuld ga geven voor alles wat er verkeerd gaat. Dat is zonde. :)

Verder heb ik net even frontlines gespeeld en echt een super spannend potje gehad dat ik alleen in Battlefield ervaar.
Dan is het verder dikke prima d:)b Ik hou niet zo van oneerlijkheid e.d. ; dus vandaar dat ik er meteen bovenop sprong :)

Maar je hebt ook wel gelijk hoor. Als je ergens téveel aan gaat storen dan gaat dat ten koste van het plezier. En laat dat laatste nu net hetgene zijn wat oh zo belangrijk is met een spel!

Misschien heb ik er zelf ook last van maar valt het me weinig op omdat het me geen reet interesseerd als ik dood ga in BF. Dat was met CS/CoD vroegâh wel anders :+ Maar toen was ik ook veel, véél meer gefocused op mijn KD ratio/accuracy rating. Wellicht iets téveel als ik er zo aan terug denk :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb dat bijvoorbeeld gehad met Gears of War. Dat was het eerste echte MP spel wat ik speelde op de console en had nog nooit gehoord van host voordeel. Maar na 3.000 kills in dat spel las ik ineens dat er host voordeel was dus iedere keer dat ik gekilled werd was er vast wel host voordeel… Ook al werd ik in hetzelfde potje door 3 verschillende mensen gekilled.. alledrie hadden ze host voordeel vond ik :P

Dus vandaar ook mijn post, probeer je er niet teveel op te focussen. Kijk bijvoorbeeld gewoon niet naar de pings van de tegenstanders. Scheelt wellicht een beetje frustratie :)

En wat is die gewehr 43 een beest… Maakt het een beetje goed dat ik niet met de M1 Garand kan spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Ben heel benieuwd hoe ze de modus Firestorm gaan aanpakken. Is daar eigenlijk al info over geweest behalve dat het medio maart komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:28:
[...]

Dan is het verder dikke prima d:)b Ik hou niet zo van oneerlijkheid e.d. ; dus vandaar dat ik er meteen bovenop sprong :)

Maar je hebt ook wel gelijk hoor. Als je ergens téveel aan gaat storen dan gaat dat ten koste van het plezier. En laat dat laatste nu net hetgene zijn wat oh zo belangrijk is met een spel!

Misschien heb ik er zelf ook last van maar valt het me weinig op omdat het me geen reet interesseerd als ik dood ga in BF. Dat was met CS/CoD vroegâh wel anders :+ Maar toen was ik ook veel, véél meer gefocused op mijn KD ratio/accuracy rating. Wellicht iets téveel als ik er zo aan terug denk :D
Mij interesseert het ook niet, maar wel de manier waarop het nu gaat, ook maar zonder de kogels van de tegenstander te horen op de meest vreemde plekken, vaak zomaar uit het niets. Hell, ik blijf zelfs tegenwoordig in mijn vliegtuig zitten als ik wordt afgeschoten ipv er snel uit te gaan. Credits voor mijn achtervolger, zoals Reefun al eens zei.
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:13:
[...]

Jup we kennen je en als we @exactor it moeten geloven (en dat doen we stiekum) dan ben je een prutser eerste klas met zeeeeeeeeeeen van tijd. Je bent vooral slecht in....euh .....alles. ;)

Nee zonder gek ik wil best de hand in eigen boezem steken en dat heb ik al vaker wel eens gezegd: ik ben ook maar een gemiddelde speler. Als je kijkt naar Martinspire en ik qua BF stats, dan heeft hij vaak 1/3 van de tijd minder nodig om hetzelfde level te bereiken. Dat zegt wel genoeg, misschien nog wel minder tijd, maar heb geen zin omdat nauwkeurig te gaan vergelijken. Qua Kills is het vaak ook zo dat hij er al 6 neer heeft en ik nog maar 2.

Maar goed je kent vast wel de term: pre-fire. Dus als je weet waar iemand zit verscholen, bijvoorbeeld achter een muurtje, dat je dan net voordat je het muurtje omgaat, alvast begint te schieten. Dat doe ik normaal gesproken eigenlijk niet omdat ik dan mijn positie verraad. De laatste dagen heb ik het wel gedaan zodat ik met de huidige TTD en TTK wel als eerste raak zou moeten schieten. Toch leg ik het af en lig in een 1 op 1 gevecht gewoon als eerste, vaak wel met iets van 80+ damage bij de ander en het idee dat ik toch wel een paar hitmarkers heb gehad. Het is ook niet zo dat ik op de voeten richt met minimale damage tot gevolg.

Tuurlijk ik zal zelf ook wel wat langzamer zijn geworden met mijn leeftijd van 40+, maar in BF3, BF4 en BF1 kon ik toch vanaf het begin redelijk goed meekomen als ik 2:1 qua KD en altijd wel in de subtop qua score. Toegegeven dat ik in BF1 heeeel veel in het vliegtuig heb gezeten, maar dat was gewoon ook meer om de uitdaging op een gegeven moment omdat ik als normale foot mobile gewoon prima scores al haalde. Om dat met een single shot tank hunter kit op je attack plane tanks en vliegtuigen uit te schakelen, ga meer voldoening dat als infanterist 30-5 op het score board.

[ Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 21-11-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Granaatappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:36:
Ben heel benieuwd hoe ze de modus Firestorm gaan aanpakken. Is daar eigenlijk al info over geweest behalve dat het medio maart komt?
Info welke ik nog kan herrineren :

* Max 64 spelers, in squads van 4 volgens mij
* Ring van vuur i.p.v. een "storm" of "dome"
* Komen ook voertuigen zoals Halftracks en Tanks in voor
* Wordt de grootste BF map "ever"

Afgezien daarvan is er relatief weinig info over bekend vooralsnog. Correct me if i'm wrong. Ik ben er wel stiekem erg benieuwd naar. Zeker als ik zo de BR modus zie van Black Flops 4 dan ben ik benieuwd hoe de BF variant erop gaat worden.

Maar wat ik nog meer naar uit kijk is bijv. D-Day, Of de slag om Midway (Beetje zero's in slagschepen planten WOOPWOOP!)! Alhoewel geen van beide is geconfirmeerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:43:
[...]

Info welke ik nog kan herrineren :

* Max 64 spelers, in squads van 4 volgens mij
* Ring van vuur i.p.v. een "storm" of "dome"
* Komen ook voertuigen zoals Halftracks en Tanks in voor
* Wordt de grootste BF map "ever"

Afgezien daarvan is er relatief weinig info over bekend vooralsnog. Correct me if i'm wrong. Ik ben er wel stiekem erg benieuwd naar. Zeker als ik zo de BR modus zie van Black Flops 4 dan ben ik benieuwd hoe de BF variant erop gaat worden.

Maar wat ik nog meer naar uit kijk is bijv. D-Day, Of de slag om Midway (Beetje zero's in slagschepen planten WOOPWOOP!)! Alhoewel geen van beide is geconfirmeerd helaas.
Sws van het toevoegen van het Amerikaanse en Russische leger. I want that sherman tank!!! En de BAR komt miss wel zo fijn als BF1 trg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top dat je er weer lol in hebt! d:)b

maar eh..
dvdkiwi schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:55:

Qua menu ziet het er ook allemaal erg overzichtelijk uit, alles zit op de plek waar je het zou verwachten.
Hebben we het hier over hetzelde spel :?

Je bent volgens mij 1 vd weinigen hierin, die 1000x onnodig klikken niet erg vindt :>
MRE-Inc schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:09:
JU88 gaat aangepakt worden, las ik net.
Heb je een linkje?

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 21-11-2018 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Het is wel erg rustig hier voor de release van een Battlefield game. Het lijkt wel of deze game echt veel minder opgepikt wordt dan bijvoorbeeld Battlefield 4 of Battlefield 1.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Ok. Net drie keer door JU88 gewiped, waarvan een keer in gedwongen spawn. Geen revive want iedereen kapot. (Uiteraard was de piloot in kwestie top leaderboard.) Daarna een keer gespawnd als boordschutter met drie ennemies er omheen die niets anders deden dan iedereen die zo dom was om bovenop deze tank te spawnen te headshotten. Ze spaarden de tank omdat die spawnsukkels meer score opleverden. Na mij zag ik er zo nog drie geliquideerd worden. Dat was de druppel, tijd om de pot te stoppen na amper 4 minuten spelen. Ik zoek wel infantry only of slinger BF1 weer aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Easymongo op 21-11-2018 20:46 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V