Valt mee qua unlocksnelheid. Maar ik denk dat je in een maandje het meeste wel kunt hebben. In ieder geval gaan de eerste 5 levels per class nog redelijk vlot maar daarna is het wel even werken. En het is ook weer niet zo dat je elke map een level omhoog gaat (ook al niet bij level 5 bv). Soldaat-level (dus niet per klasse) gaat wel redelijk snel maar levert ook weer niet zo heel veel op de eerste paar levels.
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:31:
[...]
10K na 1 ronde Airborn als support? Dat haal je niet zomaar als verdediger zijnde. En als aanvaller zijnde moet je maar net in een goede squad zitten of de bom weten te planten wat veel punten oplevert. Afgezien daarvan is dit toch echt de snelste manier om te levelen voor Support.
Support is idd wel wat lastiger doordat de extra punten niet veel opleveren voor die klasse. Ammo is hoogstens iets van 50 punten, terwijl je dat al met 1 rocket van assault haalt. Een revive is ook 200. Recon is een ander verhaal, maar daar heb je toch al wel prima wapens bij de eerste paar levels om het niet echt te missen. Al ben ik nog wel bezig voor class level 8 zodat je op andere beacons kunt spawnen.
Ammo pouches gebruiken vind ik nutteloos daar je niet je gadgets ermee resupplied. Maar de crates worden amper gebruikt helaas. Mijnen planten heeft weinig zin op sommige mappen. Dus dan blijven er niet heel veel opties over om snel veel punten te scoren dan.
Mijnen hebben te weinig zin omdat de kans dat er 1 overheen rijdt erg klein is. En je krijgt er maar 2. Das dus echt niks. Die rocketlauncher kan dan wel weer interessant zijn, maar dat duurt ook even voor je die hebt.
Verder wist ik niet dat ammo uit een kist ook gadgets gaf, dat is wel heel handig om te weten. Volgens mij is het met healing stations ook al dat je niet alleen 1 health pouch krijgt, maar ook instant healing begint (dus eigenlijk 2 healing pouches krijgt). Maar niet veel mensen zien je kistjes staan nog en de meeste assignments gaan nog over "geef zoveel bandages". Dus die heb ik niet meer terug gezet volgens mij.
Tuurlijk kun je met conquest rond rennen en vlaggen cappen, maar dat brengt teveel variabelen met zich mee om niet die 10k punten te garanderen en ik zocht een methode om z.s.m. de MG42 te unlocken
Nouja het helpt natuurlijk door gewoon een beetje beter zijn dan de rest
Maar ik snap je punt. Ik ga er alleen gewoon normaal naartoe werken ook omdat ik het afschieten van vliegtuigen enorm saai vind. En je geeft de tegenstander ook weinig kans om er nog een leuke pot van te maken (wat de volgende ronde weer onbalans geeft)
Ben zelf altijd al een support speler geweest welke gebruik maakt van Bipods. Dus dat ik niet kan hipfiren met de MG42 vind ik niet erg. Sowiesow kom ik niet snel in een CQB situatie terecht, en áls dat gebeurd zorg ik er wel voor dat ik snel naar de grond ga. Afgezien daarvan ga ik altijd van spot naar spot met zoveel mogelijk overview maar nog wel mét cover mogelijkheden. Rotterdam in het witte huis of er recht tegen over bijvoorbeeld. Of op de treinbaan maar dan met zandzakken erbij, of de treinstellen kapot maken met de grenade launcher en dan die gebruiken om richting het witte huis te schieten etc.
Mja ik ben niet echt van de bipod. Je bent dan altijd een makkelijk doelwit voor snipers. Nu is dat nog niet zo heel erg, maar dat wordt wel heftiger naarmate men verder is met unlocks en mapkennis.
Ik aim eigenlijk altijd down-sight en dat werkt wel lekker. Al verwacht niet iedereen dat je op je buik gaat liggen natuurlijk. Maar ik heb liever een wapen met 50 kogels en toch fatsoenlijke aim-down-sight mogelijkheden. Verschil tussen 25 kogels en 250 is wel wat veel, daar past prima nog een wapen tussen.
KE7 heeft een veels te klein magazijn naar mijn mening om echt effectief te zijn als support zijnde. Met 250 kogels en relatief lange overheat tijd is de MG42 ideaal voor supressing fire. Dan de Machine perk aan dat vijanden worden gespot als ze 100% supressed zijn en je bent dan oprecht een support infantry!
Vanavond de MG42 verder levelen voor de Incendiary rounds. En dan ga ik jagen op vliegtuigen vanaf de grond

Dat klinkt goed haha. Heb net de Bren unlocked en ga nu naar de Lewis. Met die Bren kan ik echter niet werken vanwege de grote hap uit je gezichtsveld vanwege dat magazijn wat erbovenop zit. Sowieso denk ik meer medic en assault te gaan spelen deze game. Voor assault is de STG44 mijn volgende doelwit om te bemachtigen, al spelen de rifles ook heel erg lekker. Maar ik moet er mijn speelstijl een beetje voor aanpassen omdat ik niet altijd de range-voordelen haal in de gevechten
[
Voor 4% gewijzigd door
Martinspire op 20-11-2018 15:18
]