Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Jumpman schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:09:
Het is wel erg rustig hier voor de release van een Battlefield game. Het lijkt wel of deze game echt veel minder opgepikt wordt dan bijvoorbeeld Battlefield 4 of Battlefield 1.
Keek echt uit naar dit spel. Op dit moment gaat alle aandacht uit naar RDR2. Jammer, kon na BF4 wel weer een leuke Shooter gebruiken. Had me bijzonder veel vermaakt met de bèta, helaas zitten er maar 24 uur in een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Beltoni schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:27:
[...]

Keek echt uit naar dit spel. Op dit moment gaat alle aandacht uit naar RDR2. Jammer, kon na BF4 wel weer een leuke Shooter gebruiken. Had me bijzonder veel vermaakt met de bèta, helaas zitten er maar 24 uur in een dag...
Dit is bij mij ook de reden, dat ik Battlefield V een beetje 'vergeten' ben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
BF is er nog steeds als jullie klaar zijn met RDR2 ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Ik begin toch wel een beetje de rush modus te missen. Iemand een idee of ze dat later nog toevoegen?

• Superkiwi
Ja, via Tides of War als tijdelijke modus ;)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 19:32
Stond op twitter van BFBulletin met een link naar reddit. https://www.reddit.com/r/...launch/ea4oq22/?context=3

Verder gaan ze die auto spawn eruit halen:
n the 4th December patch for #BattlefieldV the automatic spawn when round starts will be disabled in all game modes (except Final Stand). This to not force spawn players that temporary went "afk" during round transition and are not back in their seats at start. We hear you.
En nog even een screenshot van mijn ping. Gisteravond ging het redelijk, maar nog steeds op close quarter 1:1 het afleggen ondanks dat je als eerste schiet en raak schiet :( Was overigens aan het eind van de pot als je via RB naar het scoreboard gaat. Er werd dus niet meer gevochten. Tijdens de pot, lagen de pings een stuk hoger van de rest.

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-d2001.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-private/35e728e3-abce-4cdc-8ca4-6815242af2f0.PNG?sv=2015-12-11&sr=b&si=DefaultAccess&sig=eGpe1fzqk5EsD7o%2FJsGOw%2Fn4LO106SVM4FjLxhJgqp8%3D

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 22-11-2018 07:32 ]

XBL: MRE Inc

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:37:
[...]
Je kunt de vliegtuigen waarbij geen vijanden meer uit kunnen springen alsnog kapot maken voor de extra punten. Zelfs als ze allang langs de out of bound area zijn. Dus blijf er vooral op schieten. Let wel, hoe verder ze gaan hoe meer je je aim moet 'leaden'. Met de engineer perk kun je met gemak alleen alle vliegtuigen neer halen. Eerste paradrop zijn 6 vliegtuigen, daarna continu 4. Maar bij de eerste wave zijn er meestal wel meerdere AA's bezet dus gaan ze ook snel neer.
Thanks voor de tip.
Gisteren de eerste ronde Grand Operations op punt A Rotterdam een AA gebruikt en eindigde zomaar als eerste. Vooral veel lege vliegtuigen neergeschoten en afentoe ook nog wat kills op mensen die veel te laat uit een vliegtuig springen. Ik weet nog niet of het uitmaakt waar (deur waar je uitspringt?) ik een vliegtuig onder vuur neem en voor hoe lang om die kill te krijgen.
Mijn gewone gunskills zijn zeer minimaal maar door dit soort dingen vermaak ik me prima met BFV.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:22:
Ja, via Tides of War als tijdelijke modus ;)
Man man man. Tijdelijk is niet wat ik wou horen haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
To easy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:10:
[...]

Man man man. Tijdelijk is niet wat ik wou horen haha!
Je kan Breaktrough spelen om de pijn te verzachten. Het is niet helemaal hetzelfde maar het komt in de buurt.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik speel hem op PS4 en merk dat ik in ADS te vaak de controle verlies en tijdens schieten ineens verticaal "uitschiet" (naar boven of beneden). Ik had aim assist rotation uitstaan (tip gevolgd in een yt-video) en ads al verlaagd naar 60. Ik ben de super strakke aim van Siege gewend, maar in BFV lukt het me maar niet. Iemand een idee of dit aan mij settings ligt en wat ik zou kunnen tweaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Poulske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:17:
[...]

Je kan Breaktrough spelen om de pijn te verzachten. Het is niet helemaal hetzelfde maar het komt in de buurt.
Ja klopt is ook een leuk speltype. Maar toch rush moet er gewoon bij kunnen vind ik!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
poor Leno schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:07:
Top dat je er weer lol in hebt! d:)b

maar eh..

[...]

Hebben we het hier over hetzelde spel :?

Je bent volgens mij 1 vd weinigen hierin, die 1000x onnodig klikken niet erg vindt :>

[...]

Heb je een linkje?
Je zou ook deze web pagina in de gaten kunnen houden

https://www.reddit.com/r/...eld_vs_known_issues_list/

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Is er iemand die medic class speelt? (Beetje retorisch, ik weet het.) Het punt is dat als ik medic crates gooi ik nooit punten score voor health, zelfs als ik zo'n crate op iemands hoofd zet die bijna dood is.
Met pouches zie ik wel punten.
Ik denk dat de crate bugged is.

Zeker dertig procent van mijn deaths is tijdens reviven. Ze moeten de mechanic van het personen slepen snel implementeren of de animatie versimpelen, want je bent gedurende 3 seconden een sitting duck. Reviven wordt zo een lost art. De 'intelligente' mechanics van het spel leggen het af tegen het 'domme' van het rennen & killen en dat zou jammer zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Easymongo op 22-11-2018 10:52 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

De eerste Black Friday deal voor de PS4:
https://www.wehkamp.nl/ba...I=1&PrI=1&Nrpp=96&ms=true

De standaard prijs is €59,95. Dat scheelt bijna 12%.
Ik wacht nog even op morgen. Ik verwacht nog wel acties voor €49,99. Maar op zich is dit al een mooie aanbieding.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

greatgonzo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:51:
De eerste Black Friday deal voor de PS4:
https://www.wehkamp.nl/ba...I=1&PrI=1&Nrpp=96&ms=true

De standaard prijs is €59,95. Dat scheelt bijna 12%.
Ik wacht nog even op morgen. Ik verwacht nog wel acties voor €49,99. Maar op zich is dit al een mooie aanbieding.
Mooie prijs. Ik heb hem bij de Media Markt gehaald op dag 1 (lees 20 november). Daar wassie €59.95 (vrij duur vond ik)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Easymongo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:49:
Is er iemand die medic class speelt? (Beetje retorisch, ik weet het.) Het punt is dat als ik medic crates gooi ik nooit punten score voor health, zelfs als ik zo'n crate op iemands hoofd zet die bijna dood is.
Met pouches zie ik wel punten.
Ik denk dat de crate bugged is.

Zeker dertig procent van mijn deaths is tijdens reviven. Ze moeten de mechanic van het personen slepen snel implementeren of de animatie versimpelen, want je bent gedurende 3 seconden een sitting duck. Reviven wordt zo een lost art. De 'intelligente' mechanics van het spel leggen het af tegen het 'domme' van het rennen & killen en dat zou jammer zijn.
Speel ook medic en heb hetzelfde probleem. Ben zelf weer teruggestapt naar de pouches, maar de crate is niet bugged.

Probleem van de crate is dat mensen zelf de pouches hieruit moeten halen via een interactie. Of niemand weet het, of niemand doet het. Maar met pouches gooien krijgen mensen vanzelf de pouche.

• MarijnL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-08 15:33
Sinds gisteren ben ik ook begonnen met Battlefield. Na een avondje spelen, waarvan 90% in de medic rol, is mn class level 8. Nog eventjes gekeken naar de rol van combat medic ipv field medic, maar ik zie er nog niet bepaald de voordelen van in.

Eenmaal level 8 heb ik de assault class gepakt, maar ik moet de juiste manier van ranken nog vinden.. Of het past gewoon niet in m'n speelstijl, want de voortgang is tergend langzaam.
Poulske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:11:
[...]

Speel ook medic en heb hetzelfde probleem. Ben zelf weer teruggestapt naar de pouches, maar de crate is niet bugged.

Probleem van de crate is dat mensen zelf de pouches hieruit moeten halen via een interactie. Of niemand weet het, of niemand doet het. Maar met pouches gooien krijgen mensen vanzelf de pouche.
Mja medic is handiger met pouches, support begint men door te krijgen dat je er ook gadgets bij krijgt. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor men doorkrijgt dat er die kratten ook voor hen zijn. Overigens heb ik liever dat Dice het gewoon aanpast en je zowel een crate als pouches geeft waarbij mensen naar je toe kunnen lopen om zelf ammo en health van je te pakken (zodat je niet eeuwig achter iemand aan hoeft te lopen of te schreeuwen om ammo. Liever ala laatste Bioshock game waar je gewoon een pakketje gegooid krijgt, zonder dat je er echt moeite voor hoeft te doen. Je kunt nu wel schreeuwen van "ammo please" maar waarom tost die gozer dan niet gewoon een pakketje je kant op?

Ik vind het vooral flauw dat je geen pouches op de grond kunt gooien voor mensen om op te pakken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• DeWaanzin

DeWaanzin

Poulske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:11:
[...]
Ik vroeg me af of er verschil is tussen de medic crate en pouch.
Bij support zit er voor mij een wezenlijk verschil in (granaten kunnen resupplyen) waarom ik nu crates gebruik.

DeWaanzin schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:23:
[...]

Bij support zit er voor mij een wezenlijk verschil in (granaten kunnen resupplyen) waarom ik nu crates gebruik.
Een pouche kan éénmaal gebruikt worden. Een crate blijft staan en blijft bevoorraden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Easymongo
Martinspire schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:21:
Overigens heb ik liever dat Dice het gewoon aanpast en je zowel een crate als pouches geeft waarbij mensen naar je toe kunnen lopen om zelf ammo en health van je te pakken (zodat je niet eeuwig achter iemand aan hoeft te lopen of te schreeuwen om ammo.
Helemaal mee eens. Crates + pouch standaard.

Dank voor de overige overantwoorden ivm de 'bug'. Ik wist dat niet. Overigens heb ik diverse keren gezien dat een teammate naar een crate toe liep om te healen maar zag geen animatie en zag ook geen punten. Dit systeem moet nog indalen bij de spelers.

• Krizzii
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 18:04

Krizzii

Kris W.

Geronimous schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:46:
[...]

Volgens mij zijn er nog geen platoons voor BF:V (ik kan nergens vinden waar ik ze kan beheren). Ik speel wel met de platoon-tag van GoT, dus ik denk voor nu dat dat is gekopieerd van BF1.

Battlelog was zo slecht nog niet voor dit soort dingen. Die Companion App / website is vele male slechter en onoverzichtelijker...
In het Home menu kun je op de L2-trigger drukken om het Platoon-menu tevoorschijn te halen. Ik zit nu ook in het [GoT] II platoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmkCtCXgAEBJIG.jpg:large

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Krizzii schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:25:
[...]

In het Home menu kun je op de L2-trigger drukken om het Platoon-menu tevoorschijn te halen. Ik zit nu ook in het [GoT] platoon.
Klopt, ik vond het al snel in de menu's inderdaad :)

Er zijn twee platoons; Tweakers I en II, waar er in II nog plek is :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:23:
[...]

Granaten resupply je NIET middels een crate! Dit was nog wél het geval in BF1 trouwens. Maar niet in BFV. Enkel via de grotere Ammo Crates die je moet bouwen of via de supply pod welke de squadleader kan oproepen krijg je nieuwe granaten (met een cooldown).

Je resupplied met een crate echter wél je gadgets (dus je mine-launcher als support dan).
Poulske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:17:
[...]

Ja... je kan Breakthrough spelen. Enkel via Grand Operations servers, en dan kom je uit op "mixed servers". Dus Airborne -> Breakthrouh/Conquest -> Frontlines/Breakthrough. Maar helaas nog geen Breakthrough only servers :( En daar baal ik best wel van want Breakthrough (Operations in BF1) vond ik nog altijd de leukste modus. Maar nee, als je dat nu wilt spelen "moet" je ook frontlines, airborne of zelfs Conquest spelen 8)7

Nu gaat dat vast nog wel weer gefixed/geïmplementeerd worden (mag ik hopen). Maar vind het werkelijk debiel dat je nu verplicht bent om meerdere gamemodie te spelen als je eigenlijk alleen Breakthrough wilt spelen....

• To easy
Zozo dat is wel een grote verandering. Zo komen er toch wel een aantal big changes aan 4 decemeber.

Over reviven en die crates. Miss moeten ze dat weer zoals bf1 maken? Of is dat weer te easy en niet realistisch zoals nu?

• DeWaanzin

DeWaanzin

Reefun schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:45:
Granaten resupply je NIET middels een crate! Dit was nog wél het geval in BF1 trouwens. Maar niet in BFV. Enkel via de grotere Ammo Crates die je moet bouwen of via de supply pod welke de squadleader kan oproepen krijg je nieuwe granaten (met een cooldown).

Je resupplied met een crate echter wél je gadgets (dus je mine-launcher als support dan).
Yup, je hebt gelijk, ik verwarde BFV met BF1, ik bedoelde de gadgets.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:31
kesj schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:16:
Ik speel hem op PS4 en merk dat ik in ADS te vaak de controle verlies en tijdens schieten ineens verticaal "uitschiet" (naar boven of beneden). Ik had aim assist rotation uitstaan (tip gevolgd in een yt-video) en ads al verlaagd naar 60. Ik ben de super strakke aim van Siege gewend, maar in BFV lukt het me maar niet. Iemand een idee of dit aan mij settings ligt en wat ik zou kunnen tweaken?
ik herken dit gedrag niet echt bij het aimen, maar je kunt wel bijna alles instellen, dus wie weet is er een setting voor, of komt dit gedrag juist door een combinatie van instellingen.

Waar ik zelf heel veel last van had (dat heb ik in andere shooters eigenlijk nooit gemerkt) is dat ik tijdens het schieten continu het mes in beeld kreeg, doordat er een R3 Click registratie plaatsvindt. Ik heb zelf uiteindelijk die R3 Click mapping maar helemaal verwijderd in custom mapping mode om dat probleem op te lossen.

• Easymongo
To easy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:46:
Over reviven en die crates. Miss moeten ze dat weer zoals bf1 maken? Of is dat weer te easy en niet realistisch zoals nu?
Als je tijdens revive als medic laag kunt blijven en het binnen een seconde kan, dan loop je veel minder risico. Plus de TTK omlaag en nerfs voor Sturmgetrekt en KEasykill7. En eventueel body drag erbij. Schijnt in beta te zijn. Dan moet het goedkomen. De andere revive hoeft niet aangepast, want niet essentieel voor de class.

[ Voor 6% gewijzigd door Easymongo op 22-11-2018 13:46 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Easymongo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:39:
[...]

Als je tijdens revive als medic laag kunt blijven en het binnen een seconde kan, dan loop je veel minder risico. Plus de TTK omlaag en nerfs voor Sturmgetrekt en KEasykill7. En eventueel body drag erbij. Schijnt in beta te zijn. Dan moet het goedkomen. De andere revive hoeft niet aangepast, want niet essentieel voor de class.
Ik vind het persoonlijk ook gek dat ik niemand kan reviven als ik lig.... Of doe ik iets verkeerd als medic?

• Poulske
[...]

[...]

Ja... je kan Breakthrough spelen. Enkel via Grand Operations servers, en dan kom je uit op "mixed servers". Dus Airborne -> Breakthrouh/Conquest -> Frontlines/Breakthrough. Maar helaas nog geen Breakthrough only servers :( En daar baal ik best wel van want Breakthrough (Operations in BF1) vond ik nog altijd de leukste modus. Maar nee, als je dat nu wilt spelen "moet" je ook frontlines, airborne of zelfs Conquest spelen 8)7

Nu gaat dat vast nog wel weer gefixed/geïmplementeerd worden (mag ik hopen). Maar vind het werkelijk debiel dat je nu verplicht bent om meerdere gamemodie te spelen als je eigenlijk alleen Breakthrough wilt spelen....
Op de PS4 kan ik gewoon Breaktrough apart spelen hoor, zelfde als alle andere modussen. Buiten Grand Operations om. Staat rechts in het multiplayer menu.
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/VCvnP3IKh9h6oSj_G2go_m_LOQ8wu1Ga0JMWfk3D4m4.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=8862d9bc13c426ddc719fc0b405af16178ae6613
[...]

Eigenlijk wel beter dat die granaat nu niet meer resupplied, vermindert de spam enorm.
[...]

Volgens mij hebben ze dat gister of eergister open gegooid, maar was volgens mij om te zorgen dat er niet teveel lege servers waren ivm animo bij early access. Nu de game uit is, kan hte weer open. Of totdat er niet meer genoeg spelers die modi spelen. Ergens wel handig, want anders is je server zo leeg, maar die verhuizing van server naar server hou je toch wel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Poulske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:59:
[...]

Op de PS4 kan ik gewoon Breaktrough apart spelen hoor, zelfde als alle andere modussen. Buiten Grand Operations om. Staat rechts in het multiplayer menu.
[Afbeelding]
Uhm. Ja, hij staat apart aangegeven. Maar je wordt door leuk in een map gegooid wat in een "Grand Operation" speellijst zit en NIET enkel Breakthrough. Ook als je de server browser gebruikt om te zoeken, of het nu los gaat of via de "speciale game modus menu", dan zie je duidelijk in de server naam staan "Grand Operation server".
Martinspire schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:02:
[...]
Eigenlijk wel beter dat die granaat nu niet meer resupplied, vermindert de spam enorm.
Dus dat! :)
Volgens mij hebben ze dat gister of eergister open gegooid, maar was volgens mij om te zorgen dat er niet teveel lege servers waren ivm animo bij early access. Nu de game uit is, kan hte weer open. Of totdat er niet meer genoeg spelers die modi spelen. Ergens wel handig, want anders is je server zo leeg, maar die verhuizing van server naar server hou je toch wel
De 20ste hebben ze dat "open" gegooid. Maar het werkt niet zoals ik al zei :)

• Poulske
Reefun schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:29:
[...]

Uhm. Ja, hij staat apart aangegeven. Maar je wordt door leuk in een map gegooid wat in een "Grand Operation" speellijst zit en NIET enkel Breakthrough. Ook als je de server browser gebruikt om te zoeken, of het nu los gaat of via de "speciale game modus menu", dan zie je duidelijk in de server naam staan "Grand Operation server".

[...]

Dus dat! :)

[...]

De 20ste hebben ze dat "open" gegooid. Maar het werkt niet zoals ik al zei :)
Nee hoor, is gewoon een Breaktrough server. Ben al 3 avonden zo Breaktrough en Frontlines aan het spelen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond ga ik toch ook weer eens eventjes spelen. Heb eigenlijk pas 1 avond kunnen spelen en dan ook nog maar eens een potje of 3. Heb er eigenlijk toch alweer veel zin in :)

Poulske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:33:
[...]

Nee hoor, is gewoon een Breaktrough server. Ben al 3 avonden zo Breaktrough en Frontlines aan het spelen.
Apart. Waarom wordt ik dan alsnog iedere keer in een Grand Operations server gegooid als ik voor Breakthrouh kies of via server browser zoek? Vanavond maar opnieuw proberen.

Zou een hoop frustatie schelen want de Airborn modus is gewoon dikke pauper.

• Buizerd__NL
Informatie over de grote patch die eraan zit te komen. :)

https://youtu.be/XjGaTJ3ucKM

• Dropkogel
  • Laatst online: 25-10-2023
Toch wel jammer dat het weer een Sniperfeest is.
Ben dan helaas te vaak genoodzaakt te campen zodoende niet als lopende schietschijf te fungeren. ;)

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 09:52
Toevallig iemand een idee of er voor de PS4 ook een instant download code is, in plaats van de versie in de PS Store?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Geronimous schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:38:
[...]

Klopt, ik vond het al snel in de menu's inderdaad :)

Er zijn twee platoons; Tweakers I en II, waar er in II nog plek is :)
Ik ga vanavond eens even spelen, als er nog plek is lijkt me leuk om wat potjes met squad te spelen. Voeg me gerust toe: houtmannes op psn.
jordyyyys schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:00:
Toevallig iemand een idee of er voor de PS4 ook een instant download code is, in plaats van de versie in de PS Store?
Een wat :?
PS Store is toch ook gewoon downloaden of zie ik dat nu verkeerd? Zie het verschil niet echt?
Waarschijnlijk zoekt hij een website waar hij de code kan kopen en in kan voeren in de PS Store. Om de game op die manier goedkoper te bemachtigen dan de reguliere prijs.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:28:
[...]

Waarschijnlijk zoekt hij een website waar hij de code kan kopen en in kan voeren in de PS Store. Om de game op die manier goedkoper te bemachtigen dan de reguliere prijs.
Ah zo ja haha. Nee dat werkt niet zo bij de PS O-)

• To easy
Je kan nu bij bol.com download codes bestellen! In ieder geval voor de Xbox kon dat wel. Neem aan dat de ps4 codes er ook te koop zijn!
To easy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:34:
[...]

Je kan nu bij bol.com download codes bestellen! In ieder geval voor de Xbox kon dat wel. Neem aan dat de ps4 codes er ook te koop zijn!
Nou nog niet van gehoord (maar t zou misschien kunnen zijn hoor)

Maar omdat Sony de store potdicht houdt lijkt t me erg stug dat je ergens anders een goedkope code kunt kopen, om die vervolgens in hun store te verzilveren, ipv in diezelfde store de game van hun te kopen voor hun prijs.

Dat is natuurlijk wel raar.. 8)7

XBOX (Morcosoft) en PC is meer aan elkaar verwant, dus dat het daar wel kan verbaast me toch minder (maar ook wel een beetje)

• To easy
poor Leno schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:40:
[...]

Nou nog niet van gehoord (maar t zou misschien kunnen zijn hoor)

Maar omdat Sony de store potdicht houdt lijkt t me erg stug dat je ergens anders een goedkope code kunt kopen, om die vervolgens in hun store te verzilveren, ipv in diezelfde store de game van hun te kopen voor hun prijs.

Dat is natuurlijk wel raar.. 8)7

XBOX (Morcosoft) en PC is meer aan elkaar verwant, dus dat het daar wel kan verbaast me toch minder (maar ook wel een beetje)
Ja het is toch echt zo. Zelf via store gekocht vanwege korting. Maar mensen die ik ken hebben hem via bol.com de special edition gehaald. Er staat ook nu bij je bol account digitale codes stukje. Daar staan al je codes van digitale games of andere keys bijvoorbeeld.
Breakthrough servers werken nu wél bij mij trouwens. Hamada @ Breakthru is zoveel malen beter O+

• To easy
Reefun schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:30:
Breakthrough servers werken nu wél bij mij trouwens. Hamada @ Breakthru is zoveel malen beter O+
Helaas wel korte potjes als je de eerste punten als defender houd.

Heb nu de lewis gun vrij gespeeld en vond hem het eerste potje wel fijn. Nu eens zien als die alle upgrades heeft.

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Net één uur gespeeld. Is wel even wennen t.o.v. bf1. Hoe kan ik zon ammo crate bouwen? Het is me wel gelukt om zo een zand zakken muur te bouwen.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 09:52
Heb hem toch gewoon via de ps store gekocht, eerste paar potjes spelen heerlijk weg, nu rustig alle classes leren kennen!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Superkiwi
Support zijn ;)
Uiteraard kun je ammo stations enkel op vaste punten bouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat is dit een gaaf spel. Dat frontlines is echt mijn nieuwe favoriete game modus. Conquest blijft teveel rondjes rennen naar de capture points, waarbij de actie soms wat ver te zoeken is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Ik heb mijn probleem kunnen oplossen mbt het niet onthouden van de settings en telkens bij opstart terug de intro te moeten doorlopen.

De savegame folder in origin verwees naar een c: xxx locatie, wat op zich niet verkeerd was. Maar echter stonden er geen savegames.
De save profile stonden in mijn documenten, echter staat deze rechtstreeks op mijn NAS. Misschien dat hij bij het installeren daar moeilijkheden mee had, maar de locatie van savegames dan naar de NAS laten pointen waar wel save profielen staan, en... het werkt :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:09:
Ik heb mijn probleem kunnen oplossen mbt het niet onthouden van de settings en telkens bij opstart terug de intro te moeten doorlopen.

De savegame folder in origin verwees naar een c: xxx locatie, wat op zich niet verkeerd was. Maar echter stonden er geen savegames.
De save profile stonden in mijn documenten, echter staat deze rechtstreeks op mijn NAS. Misschien dat hij bij het installeren daar moeilijkheden mee had, maar de locatie van savegames dan naar de NAS laten pointen waar wel save profielen staan, en... het werkt :)
Dit is de console topic voor BFV :) Er is een apart PC topic voor BFV. Zie opmerking onderaan van de mods d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Reefun schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:24:
[...]

Dit is de console topic voor BFV :) Er is een apart PC topic voor BFV. Zie opmerking onderaan van de mods d:)b
OW....

bedankt voor de info. Los overgekeken. Kan een MODJE mijn topic verplaatsen of verwijderen?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:31:
[...]

OW....

bedankt voor de info. Los overgekeken. Kan een MODJE mijn topic verplaatsen of verwijderen?
Kan gebeuren. Ik zou je post gewoon opnieuw plaatsen in de PC topic dan komt het ook goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren op die grote grijze map (Hamada?) een paar keer in een dikke tank gezeten, wat een brute dingen :D
Rijden: tof! Geluid: tof! Kanon: tof! Kills maken: ho maar...
Dat wordt even oefenen nog :9

Ook even gezocht naar negatieve punten; nog niet echt iets kunnen vinden. Maar ik blijf zoeken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:50:
Gisteren op die grote grijze map (Hamada?) een paar keer in een dikke tank gezeten, wat een brute dingen :D

Ook even gezocht naar negatieve punten; nog niet echt iets kunnen vinden. Maar ik blijf zoeken d:)b
De Tanks zijn ook beetje UP nu. De shells doen te weinig damage tegen infantry, alhoewel voor sommige tanks dit express is door de AP rounds. Maar dan nog. Plus de "trajectory" is anders dan in vorige BF games (lees, je moet meer rekening houden met 'bullet drop') wat ook nog even wennen is.

Als laatste natuurlijk de limited ammo. Sommige mappen als je bij de volgende sector bent kun je niet eens bij de vorige resupply punten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Martinspire schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:02:
Idd een goede verandering, ik vind het alleen jammer dat smoke grenades daar ook onder vallen (toch?).
To easy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:49:
Helaas wel korte potjes als je de eerste punten als defender houd.
Beetje BF1 Shock Operations lengte, speelde ik ook bijna niet, omdat die potjes te kort waren. Vond BF1 Operations juist wel mooi qua lengte. Daarom nu toch maar veel Grand Operations aan het spelen.

Ik vroeg me het volgende af -> Als ik Grand Operations eerste ronde als verdedigende partij partij speel hark ik m'n punten en kills binnen door een hele ronde op een AA te gaan zitten en vliegtuigen neer te schieten. Op het scoreboard sta ik dan vaak boven aan, wat soms een paar rondes verder ook nog het geval is.
Volgens mij laat het scoreboard aan het einde van de GO alleen maar het resultaat van de laatste ronde zien. Vind ik vreemd, want dit zou invloed kunnen hebben op "be 5x most valued player" en meer van dat soort assignments (als die er in komen).

[ Voor 0% gewijzigd door DeWaanzin op 23-11-2018 10:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Reefun schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:30:
Mooi, goed dat het werkt. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Easymongo
Buizerd__NL schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:23:
Informatie over de grote patch die eraan zit te komen. :)
https://youtu.be/XjGaTJ3ucKM
tl;dr 4 december patch:
- catchup systeem in puntentelling CQ wordt afgezwakt, effect wordt uitgezet als er een close match is
- gemaxte bommenwerpers worden afgezwakt
- grote nieuwe Franse (tank)map
- nieuwe single player met Duitse tankcrew
- meer ranks
- meer cosmetics
- nieuwe wapens zoals Vickers mg
- rode bom icoon van het explosief verdwijnt, is alleen kort 3d zichtbaar bij oppakken ervan
- Frontlines wordt weer zoals in BF1, dus niet meer met explosief slepen
- automatic spawn in verdwijnt
- topgunner op tank kan wegduiken
- wapenbalans, oa medic mg's sterker _/-\o_
en nog veel meer volgens onze yt vriend Westie. Ik vond het opmerkelijk dat hij niets zei over TTK vs TTD. Alleen dat mogelijk sommige OP wapens worden afgezwakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Easymongo op 23-11-2018 11:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Easymongo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:56:
[...]

tl;dr 4 december patch:
- catchup systeem in puntentelling CQ wordt afgezwakt, effect wordt uitgezet als er een close match is
- gemaxte bommenwerpers worden afgezwakt
- grote nieuwe Franse (tank)map
- nieuwe singel player met Duitse tankcrew
- meer ranks
- meer cosmetics
- nieuwe wapens zoals Vickers mg
- rode bom icoon van het explosief verdwijnt, is alleen kort 3d zichtbaar bij oppakken ervan
- Frontlines wordt weer zoals in BF1, dus niet meer met explosief slepen
- automatic spawn in verdwijnt
- topgunner op tank kan wegduiken
- wapenbalans, oa medic mg's sterker _/-\o_
en nog veel meer volgens onze yt vriend Westie. Ik vond het opmerkelijk dat hij niets zei over TTK vs TTD. Alleen dat mogelijk sommige OP wapens worden afgezwakt.
Thanks! Waardeer ik dat je het even zo neer zet. Ik weiger pertinent filmpjes van die lapzwansen zoals Westie en Jackfrags te kijken :)

Trouwens, vehicle Cosmetics voorbeeldjes :

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/r999yxd822021.png

Van Reddit af, maar ziet er wel Legit uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Reefun op 23-11-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Eindelijk eens mooie vehicle cosmetics d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:01:
Eindelijk eens mooie vehicle cosmetics d:)b
Echt hé? Niet die half gebakken gouden/chrome finishes van BF1 welke ik toch nooit gebruikte.

Ben voornamelijk benieuwd wat we kunnen doen met de vliegtuigen. Mooie pinup op de Bombers bijv O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:28:
[...]

Support zijn ;)
Uiteraard kun je ammo stations enkel op vaste punten bouwen.
Ik was support, dan zal het daar wel fout zijn gegaan. Vanavond weer even kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:08

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:50:

Gil wanneer je gaat gamen kiwi! Dan heb ik een squadmate 🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Ik heb hem nu sinds woensdagmiddag binnen voor de Xbox, erg tof. Wel een verschil met BF1, waarbij de actie zich wat meer verplaatste naar mijn idee. Wel tof dat bij bepaalde maps het gevecht rondom hetzelfde gebied plaatsvindt!
Ik ben redelijk nieuw met de Battlefield reeks. Nu viel mij op dat als je op een custom game gaat zoeken (bijvoorbeeld conquest) er soms maar 1 of 2 resultaten komen van games, welke soms al vol zitten. Ik doe dit om een leuke map bv uit te kiezen. Bij BF1 viel dit mij ook al op, maar dacht dat dit kwam omdat het spel al wat ouder was. Als je een radom game wil joinen gaat dit altijd vrij snel, dus aan het aanbod kan het niet liggen. Ik heb de zoekcriteria niet aangepast, gewoon enkel gamemode selecteren en zoeken. Doe ik dan iets niet goed? Het lijkt mij dat bij een nieuw spel 100-en servers beschikbaar zouden moeten zijn?

Ander vraagje, ben ik de enige die de 3 loadouts mis binnen de classes? Ik kan nu enkel 1 loadout kiezen per class. Als ik een ander wapen wil, kan ik nu niet snel van loadout wisselen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:34:
[...]

Gil wanneer je gaat gamen kiwi! Dan heb ik een squadmate 🤓
IK HEB NET EEN PAAR HELE LEUKE POTJES GESPEELD EN ZET 'M NET UIT. VANAVOND BEN IK WEL WEER ONLINE HOOR!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier de game ontvangen bij mijn Xbox One S, maar toch: ik twijfel om hem te spelen. BF1 wel een tijdje gespeeld, vooral in m'n eentje. Nooit echt een squad gehad.

Hoe vinden jullie V tov 1?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Een hele verbetering!
Voor (flink uiteenlopende) meningen kun je beter het topic even doorlezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:01:
[...]

Een hele verbetering!
Voor (flink uiteenlopende) meningen kun je beter het topic even doorlezen ;)
Daar was ik al bang voor >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:54:
Hier de game ontvangen bij mijn Xbox One S, maar toch: ik twijfel om hem te spelen.
Bij twijfel niet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Gisteren ook als een echte team player sniper gespeeld tijdens een potje Frontlines. Lekker veel enemies spotten die in de capture zone zitten en zelf de snipers afschieten die ver buiten de capture zone hetzelfde proberen te doen :). Vond het verbazingwekkend goed gaan, want ben normaal gesproken niet van de sniperclass.
Tot nu toe echt een erg vermakelijke game. Enige waar ik tegen op ga zien is om 5 kills te maken met een vliegtuig van enemies die op een AA ziten bijv. Om dat een beetje effectief (met mijn skills) te kunnen doen heb je eigenlijk gewoon wat meer unlocks nodig, maar daarvoor moet je langer in een plane zitten en dat haat ik dan weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Zit wat in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Reefun schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:14:
[...]

Echt hé? Niet die half gebakken gouden/chrome finishes van BF1 welke ik toch nooit gebruikte.

Ben voornamelijk benieuwd wat we kunnen doen met de vliegtuigen. Mooie pinup op de Bombers bijv O+
Precies, voor nu spreekt het me heel erg aan.
Bijvoorbeeld bij de Spitfire vliegtuigen de logo van spitfire op de neus :9~
Thomas312 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:34:
Ik heb hem nu sinds woensdagmiddag binnen voor de Xbox, erg tof. Wel een verschil met BF1, waarbij de actie zich wat meer verplaatste naar mijn idee. Wel tof dat bij bepaalde maps het gevecht rondom hetzelfde gebied plaatsvindt!
Ik ben redelijk nieuw met de Battlefield reeks. Nu viel mij op dat als je op een custom game gaat zoeken (bijvoorbeeld conquest) er soms maar 1 of 2 resultaten komen van games, welke soms al vol zitten. Ik doe dit om een leuke map bv uit te kiezen. Bij BF1 viel dit mij ook al op, maar dacht dat dit kwam omdat het spel al wat ouder was. Als je een radom game wil joinen gaat dit altijd vrij snel, dus aan het aanbod kan het niet liggen. Ik heb de zoekcriteria niet aangepast, gewoon enkel gamemode selecteren en zoeken. Doe ik dan iets niet goed? Het lijkt mij dat bij een nieuw spel 100-en servers beschikbaar zouden moeten zijn?

Ander vraagje, ben ik de enige die de 3 loadouts mis binnen de classes? Ik kan nu enkel 1 loadout kiezen per class. Als ik een ander wapen wil, kan ik nu niet snel van loadout wisselen...
Antwoord op je vraag 1: Kan bepaalde oorzaken zijn dat die je maar een bepaalde server zoekt, je ping, je skills etc.
Ik zelf gebruik daarom ook altijd server list met filters en dan kom je genoeg servers tegen vooral in de avonden 100+.

Antwoord op vraag 2: Nee dat is niet meer mogelijk binnen BF V misschien in de toekomst, voor nu kun je alleen wapens switch en gadgets etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Buizerd__NL op 23-11-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Thomas312 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:34:
Yup, mis ik ook. Al was het alleen maar om je favoriete wapens in 1 class op te slaan.
Ik ben bijvoorbeeld als support wat assignments voor de KE 7 aan het doen en zou soms wel even snel een iets andere load out willen hebben, omdat er een daily assignment voor een ander wapen in de support class langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Dank voor de antwoorden. Ik ga eens wat filters toepassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:54:
Hier de game ontvangen bij mijn Xbox One S, maar toch: ik twijfel om hem te spelen.
Gewoon doen. Bereid je voor op een ontmoedigende reeks van spawn, die, spawn bovenop tank, die, spawn on teammate, die, spawn, sniped, spawn, carpet bombed in spawn, spawn, kill een random vijand met low health door met mg te sproeien vanuit de bosjes. Jeuj!
Als je dan nog een glimlach op je gezicht hebt bent je certified BF V speler.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Easymongo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:56:
[...]

Gewoon doen. Bereid je voor op een ontmoedigende reeks van spawn, die, spawn bovenop tank, die, spawn on teammate, die, spawn, sniped, spawn, carpet bombed in spawn, spawn, kill een random vijand met low health door met mg te sproeien vanuit de bosjes. Jeuj!
Als je dan nog een glimlach op je gezicht hebt bent je certified BF V speler.
8)
Whahaha, ik moest meteen aan Bubba denken van Forrest Gump. Shrimp cocktail, fried shrimp, cooked shrimp, baked shrimp, garlic dipped shrimp etc. etc en dan met zo'n mooie uitstekende lip :D

Maar je hebt wel gelijk. Ik ervaar dit ook zo.

Dat van die server browser heb ik ook. Ingesteld op CQ Europa, krijg je maar 3 servers te zien. Zijn die vlaggetjes van UK en DE trouwens de kant welke je komt te zitten als je die server joined of is dat de server locatie ?

Offtopic: ze bestaan echt: https://www.bubbagump.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Ik moet die film toch weer's gaan zien...

YouTube: Bubba on Shrimp - Forrest Gump (3/9) Movie CLIP (1994) HD

Mooie nick voor BF trouwens: Private Gump
Dat van die server browser heb ik ook. Ingesteld op CQ Europa, krijg je maar 3 servers te zien. Zijn die vlaggetjes van UK en DE trouwens de kant welke je komt te zitten als je die server joined of is dat de server locatie ?
Vlag van de fraction. Dus allied of axis.

[ Voor 38% gewijzigd door Easymongo op 23-11-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik hoop dat er in een update snel de volgende aanpassingen worden doorgevoerd.

Liggend een maat kunnen healen en hem weg kunnen slepen wanneer dit nodig is.

Voor de rest echt een hele vermakelijke game. Wat mij betreft speelt het een stuk beter weg dan BF1.
Zo die PS4 Pro maar weer is aanslingeren en wat vrienden optrommelen!

[ Voor 35% gewijzigd door GovertNL op 23-11-2018 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Laatst online: 14-09 17:45
Ik moet zeggen in een team spelen is velen malen effectiever dan alleen, als je in een goed afgestemd team zit kun je makkelijk elk potje bovenaan staan met tussen de 10 en 15.000 punten per game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
timetje100 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:35:
Ik moet zeggen in een team spelen is velen malen effectiever dan alleen, als je in een goed afgestemd team zit kun je makkelijk elk potje bovenaan staan met tussen de 10 en 15.000 punten per game.
Dat is ook hetgeen wat Battlefield zo tof maakt. Zonder team leg je het gewoon al heel snel af. Vooral tegen goed georganiseerde teams die elkaar helpen en via een headset bijpraten.

Ik zit er ook echt weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

MRE-Inc schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:11:
[...]

De server locatie :)
In BF1 zag ik vaak Nederlandse vlaggen en die zaten niet in de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Easymongo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:57:
Ik moet die film toch weer's gaan zien...

YouTube: Bubba on Shrimp - Forrest Gump (3/9) Movie CLIP (1994) HD

Mooie nick voor BF trouwens: Private Gump

[...]

Vlag van de fraction. Dus allied of axis.
s0kkie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:31:
[...]

De server locatie :)
In BF1 zag ik vaak Nederlandse vlaggen en die zaten niet in de game ;)
Tegenstrijdige berichten dus..... Ik heb in BF1 nooit NL vlaggen gezien in de server browser, ook geen Franse of Russische. Op de PC waren er volgens mij wel servers in NL, maar op de console niet. Dus eigenlijk weet ik nog steeds niet of het vlaggetje nou de server locatie is of de faction waarin je komt. Ik denk het laatste, want volgens mij staan de servers voor de consoles in Ierland. In BF1 zag ik wel vaak van die Ierse vlaggen in de serverbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Laatst online: 14-09 17:45
GovertNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:44:
[...]

Dat is ook hetgeen wat Battlefield zo tof maakt. Zonder team leg je het gewoon al heel snel af. Vooral tegen goed georganiseerde teams die elkaar helpen en via een headset bijpraten.

Ik zit er ook echt weer in.
Inderdaad! Ik zit zelf in de clan forgotten warriors, toffe gasten met spelers overal in Europa en Amerika

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
@s0kkie @MRE-Inc NB bij BF1 gaf de vlag idd het land aan waar de server fysiek stond. Omdat er in BFV geen teamswitchmogelijkheid meer is kom je bij joinen in een van de fracties terecht. Daarmee moet je het doen. Nu zijn dat alleen tommies of krauts, zeg maar. De vlag bij de serverlijst geeft aan in welke fractie je spawnt als je zo'n server joint. Je kunt dus via de serverbrowser zelf bepalen of je voor de good of de bad guys wilt vechten.

Aanvulling: bij het browsen viel het me op dat ik geen enkele lege of halflege server kon vinden. In BF1 was het handig om wat te oefenen met tanks en wapens op zo'n server. Laat daarom de practice range maar snel komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Easymongo op 23-11-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

MRE-Inc schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:35:
[...]

[...]

Tegenstrijdige berichten dus..... Ik heb in BF1 nooit NL vlaggen gezien in de server browser, ook geen Franse of Russische. Op de PC waren er volgens mij wel servers in NL, maar op de console niet. Dus eigenlijk weet ik nog steeds niet of het vlaggetje nou de server locatie is of de faction waarin je komt. Ik denk het laatste, want volgens mij staan de servers voor de consoles in Ierland. In BF1 zag ik wel vaak van die Ierse vlaggen in de serverbrowser.
Ik geloof dat ze Amazon servers huren, verspreid over verschillende landen. Maar het zou best kunnen dat ze gebruik maken van een centrale matchmaking server.

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 23-11-2018 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Pff bombers zijn niet meer zo OP. Elke keer als ik nu af en toe een bomber speel ben je met 5 seconden neer door een bijvoorbeeld spitfire. Die spitfire met 20 mm kanonnen zijn ook zwaar OP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
De Spitfire is zwaar OP tegen bombers, en dat is maar goed ook. Vanmiddag bombers met scores als 80-3 zien gaan.
Bombers zijn net zo OP als in BF1, alleen hebben ze wat meer bescherming nodig.
Voor mijn part halen ze die hele bom carpets er gewoon uit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren een fantastisch mooi wapen vrijgespeeld:
De shoulder sandbag met shovel, copper bell en little scoop of cement attachments.
Nog geen kill mee kunnen maken maar als je dit op je af ziet komen, maak dat je weg komt!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/46525335_1919300594873959_8891621165114589184_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=d314ae420a30fc824508419a36a6792d&oe=5CAC307F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb je nu op die troffel gescheten?! >:)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Lol dus toch elites in BFV...
Dat in het midden lijkt me 'n gasbrander trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Easymongo op 24-11-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kwam er ook achter dat je op hamada complete foxholes kan graven. Zandzakken en prikkeldraad er omheen en je hebt een kleine bunker voor je squad. Erg gaaf bedacht en gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Ik mis een beetje de weapon grind, je hebt alles vrij snel. Volgens mij Krijg je ook niks als je max class rank haalt? Je kan dan nog voor speciale camo spelen en natuurlijk je Career rank. Hopelijk zie ik iets vets over het hoofd..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Easymongo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:17:
Lol dus toch elites in BFV...
Dat in het midden lijkt me 'n gasbrander trouwens.
Dat is de repair tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Heeft tweakers zijn eigen clan in BFV op de XB1?

[ Voor 15% gewijzigd door Mandrake466 op 25-11-2018 05:16 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Mandrake466 schreef op zondag 25 november 2018 @ 05:15:
Heeft tweakers zijn eigen clan in BFV op de XB1?
Bij mij werkt de platoon tag ook in BFV, dus gewoon Tweakers platoon joinen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
To easy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:26:
Kwam er ook achter dat je op hamada complete foxholes kan graven. Zandzakken en prikkeldraad er omheen en je hebt een kleine bunker voor je squad. Erg gaaf bedacht en gemaakt!
Heb je ook op die map met al die bloemetjes, bij F en C.
Pagina: 1 ... 12 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V