https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Aah ook nog niet gezien dus. Leuke toevoeging in het bouwen.ikdedinges schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:31:
[...]
Heb je ook op die map met al die bloemetjes, bij F en C.
De maps vind ik, vergeleken met andere BF games, aanvoelen als één grote clusterfuck. Vaak speelt de actie zich in conquest op 1 of 2 vlaggen af omdat iedereen rondjes rent om de vlaggen te capturen, hopelijk wordt dit beter zodra het spel wat langer uit is. Verder irriteer ik me mateloos aan het vastzitten op richeltjes e.d., dit mag na 7 jaar wel een keertje opgelost worden.
Breakthrough is erg vet, totdat het aanvallende team besluit te gaan snipen in de spawn en je 50 minuten zit te wachten totdat er een vlag wordt overgenomen.
Het had beter geweest om dit spel een jaar uit te stellen en te releasen met meer content, minder bugs en een betere class balance. Na 15 games is het blijkbaar nog steeds moeilijk om een bomber te balancen, tank controls niet te verneuken, squads te standaard te unlocken als je met vrienden speelt, een UI te ontwerpen en wapens te laten testen door mensen die niet met hun voeten spelen. (en wtf DICE, autospawn?)
De gunplay is goed, buddy revives vind ik een goede toevoeging en het health/attrition systeem vind ik erg interessant. Fortification system is ook erg vet, mag alleen wel verteld worden in een tutorial want vrijwel niemand gebruikt het. Voor nu vind ik het jammer genoeg een matige Battlefield game.
Ben benieuwd hoe goed de updates worden voor deze game, ik hoop op USA en Rusland en een flink aantal maps en iconische wapens, als ik hoor dat DICE de TTK wil gaan veranderen heb ik het idee dat ze geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. Mochten ze het Battlefront-update pad bewandelen, dan verwacht ik dat deze game doodbloedt, al hoop ik het niet.
Graphics en audio zijn top-notch zoals verwacht, in 2018 is dat alleen helaas niet meer genoeg.
[ Voor 22% gewijzigd door BroWohsEdis op 25-11-2018 13:49 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Mja ik lees het her en der maar met de huidige TTK en de 30hz voor consoles, gaat een TTD fix geen grote verandering brengen. Snipers doen nu vrij vaak 1-hit kill (nog meer dan in BF1) en veel LMG doen op afstand ook al flinke damage. Kijk je op close range dan hoef je niet eens een shotgun te pakken om iemand in een fractie van een seconde neer te leggen. Een SMG kan het verder op 50 meter afstand van een semi auto rifle winnen en dat hoort gewoon niet.RawChild schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:00:
[YouTube: DICE IS CHANGING THE TTK IN BATTLEFIELD 5... Please Don't.]Westie had een video over de TTK. Sta ik volledig achter, laat aub de TTK met rust en fix de TTD.
Westie is vooral iemand die flanked en dan wil je vooral een lage TTK hebben omdat je dan meerdere mensen kunt afschieten. Kom je ze echter binnen hun gezichtsveld tegen, dan leg je het echter wel af. Je merkt dat youtubers veel geluk hebben met hoe ze bepaalde mensen kunnen uitschakelen. Tuurlijk, een deel kun je leren, maar zij spelen altijd met een volle squad op coms en dat geeft je enorm veel voordeel. Ik heb nu 2 lange speelsessies solo zitten doen en het is echt huilen met de pet op. Als je squad goed samenwerkt, kun je nog een aardige pot hebben, maar meerdere keren gewoon enorm slechte teammates gehad waar je gewoon niet mee gaat winnen.
In vorige games kon ik zelf nog veel compenseren, maar op de 1 of andere manier komt mijn speelstijl momenteel totaal niet uit de verf. Is het de maps, is het de TTK, is het bugs of gewoon vette pech, geen idee. Al heb ik wel meer pech dan in andere jaren. Dat je op een tank spawned, daar even wat schiet om vervolgens uit te stappen, denkende dat het veilig is en net op dat moment komt er een rocket op je af. Wil je captures doen (vanwege assignments) dan net op het laatste moment van de capture wordt je afgemaakt door 1 of andere camper of iemand die net spawned en ergens het hoekje om komt. Dr is gewoon totaal geen tijd voor reactie en de "ik zie jou eerst, dus jij bent dood" mechanic is totaal skilloos. 9/10 keer dat ik vanuit mijn zij of achterkant word beschoten, weet ik gewoon dat ik geen kans meer maak. Ik kan geen cover nemen, ik kan niet snel genoeg roteren om vervolgens accuraat terug te schieten, ik kan gewoon niks. Ben je met een gadget bezig, dan ben je nog meer de lul want switchen tussen wapens duurt dan te lang. Reload tijden zijn ook te lang om daar nog iets voor te compenseren en gezien je elk wapen in een seconde leeg krijgt, kun je onmogelijk meerdere enemies afschieten.
1 of 2 lukt me vaak nog wel, maar nummer 3 en verder is totaal onmogelijk, hoe goed je ook bent. Tel daar die attrition bullshit bij en je zit soms ook nog gewoon met te weinig health (zonder dat die hoger wordt) en te weinig bullets. Zeker als je solo speelt is daar gewoon weinig aan of als je squad geen medic is, heb je daar enorm veel last van. Ben je iemand die eerst ook al net een K/D boven de 1 haalde, dan zul je er niet veel van merken. Maar mijn K/D was in voorgaande jaren altijd ruim boven de 2 en zit nu op de 1.4. En dan ben ik nog wel eens revived dus dat zou anders op 1.3 komen denk ik. In BF1 was die 2.3 en zonder revives iets van 2.1 (en dan speel ik vooral als infantry dus niet easy kills met bombers oid). Mijn win/loss ratio is gister door de 50% gezakt. Nu op 45%. Dat is in voorgaande Battlefields altijd boven de 70 geweest met 1 game op 80%. Ik kan nu ook totaal niet meer het verschil maken in een game door meer mensen af te maaien en objectives veilig te stellen. Hier gaat een TTD fix echt niks aan helpen.
De huidige TTK is ingestelt op een hardcore-modus en niet op een normale battlefield modus. De hele game draait om objectives, niet om killen maar dat laatste heeft wel de overhand in de matches. Men gaat totaal niet voor de objectives want dat levert alsnog minder op en als je het wel doet ben je vaak een sitting duck omdat je zo enorm kwetsbaar bent. Het is leuk voor COD, maar totaal niet geschikt voor Battlefield. Laat ze er lekker een hardcore mode bij zetten waar alle huilers die niet de TTK willen aanpassen heen kunnen, en laat de rest lekker Battlefield spelen zoals het al sinds BF1942 werkt.
Lijkt mij heel logisch eigenlijk.Martinspire schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:37:
[...]
Dr is gewoon totaal geen tijd voor reactie en de "ik zie jou eerst, dus jij bent dood" mechanic is totaal skilloos. 9/10 keer dat ik vanuit mijn zij of achterkant word beschoten, weet ik gewoon dat ik geen kans meer maak. Ik kan geen cover nemen, ik kan niet snel genoeg roteren om vervolgens accuraat terug te schieten, ik kan gewoon niks.
Jij ‘ziet’ je vijand doordat hij begint te schieten. Dan ben je te laat.
www.oldskoolnl.nl
Niks vervelender dan met een goed uitgevoerde flank achter een paar vijanden komen, ze een half magazijn in hun rug pompen en ze vrolijk weg te zien rennen.
Die snelle ttk is heerlijk.
Ja jij gaat wat sneller dood, maar jouw vijand gaat net zo snel dood
Afgelopen weekend nog weer's een ronde BF1 Operations gedraaid en dan merk je hoe anders het speelt als je nog opties open hebt wanneer je wordt beschoten en geraakt. Ik vind het heerlijk om die vijand te tracen om te kijken of je hem terug kunt pakken. Dat kan aardige kat en muisspelletjes opleveren. Het is voor mij de kers op de taart.Roppedop schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:43:
[...]
Jij ‘ziet’ je vijand doordat hij begint te schieten. Dan ben je te laat.
In BFV is iedere vijand anoniem, soms vaag maar meestal onzichtbaar. De enige niet-anonieme vijand is de piloot in de JU88 waar je een hartgrondige haat voor ontwikkelt, maar die onaantastbaar blijft.
Ben het daarom helemaal eens met @Martinspire: laat ze maar een hardcore-mode maken voor wie dat lekker vindt, en de rest een betere TTD/TTK aanbieden waarbij je meer hebt dan de 2 opties: killen of gekilled worden. Het is veelzeggend dat je weinig 200% damage custom servers had in BF1. Ik heb eens een keer een rondje gedaan als medic met een RSC. Vijf kogels in een magazijn, vijf kills. Was wel even lekker maar het ging nergens over.
Wat die Westievideo betreft: ik zie niet hoe je een TTD zou kunnen verbeteren terwijl de TTK hetzelfde blijft. Twee zijden van dezelfde munt. TTD is toch al belabberd omdat je meestal op beperkte health zit.
[ Voor 15% gewijzigd door Easymongo op 25-11-2018 21:58 ]
PSN: xMaurice93
Hoe of waarom het komt, geen idee! Maar ik erger me heeeeelemaal groen en geel. Ik verlies werkelijk elke fucking 1 op 1 alsof ze me allemaal sneller zien, en als is dit niet het geval, dan leg ik het nog af, al leeg ik heel fucking magazijn perfect op een persoon, dan nog verlies ik! Speelt iedereen al met de beste fucking kits of wat is dit? Gisteren dacht ik nog even dat ik mijn dag niet had, maar een paar potjes vanavond en het is weer precies hetzelfde.
Daarnaast vind ik het ook verschrikkelijk irritant dat die red dot sight zo donker is. Moet dit het "voordeel" tegen gaan ofzo? Een scope donker maken is niet de juiste manier om iets te balancen, het is alleen maar fucking irritant!
Is er al een patch geweest binnen die halve week die de ttk veranderd heeft oid?
[ Voor 4% gewijzigd door swoutr op 25-11-2018 21:35 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
In het menu onder "profile"uchiha tijntje schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:01:
Hoe kan je je KD zien? In die battlelog app zie ik nog geen BFV...
Er is geen officiële BFV app toch?uchiha tijntje schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:01:
Ik heb in tegenstelling tot @Martinspire het gevoel dat deze BF mij een stuk beter ligt dan in ieder geval BF1. Mijn KD-ratio ligt volgens mij echt een stuk hoger. 3:1 is in normale Frontline potjes meer regel dan uitzondering, in tegenstelling tot de vorige BF's.
Ik ben niet meer de jongste, dus qua reactievermogen zal ik het waarschijnlijk vaak afleggen, maar ik heb denk ik wel een bovengemiddeld gevoel voor het lezen van de maps / vijanden. Dat in combinatie met een lage TTK en de heerlijke Gewehr 43 zorgt ervoor dat deze BF mij echt wel goed ligt.
Het ligt verder denk ik ook aan de modi die je speelt. Ik weet nog de tijd dat ik enkel Rush speelde. Mijn KD-ratio zoog, maar mijn win ratio was nog nooit zo hoog. Alles voor de objective
Tot op heden echt een geweldige game. Alleen jammer van de beperkte customization van je karakter
Enige is dat ik nog 100.000 punten moet halen met de recon class…

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2018 10:27 ]
V&A aangeboden: Battlefield V - Deluxe Edition, Xbox One
Heb je in eerdere BF games ook al gevlogen? Want het lijkt allemaal enigszins op mekaar. Dus dan zou je bijv. kunnen oefenen in BF4/1uchiha tijntje schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:31:
[...]
Tot op heden echt een geweldige game. Alleen jammer van de beperkte customization van je karakter![]()
Enige is dat ik nog 100.000 punten moet halen met de recon class…Verder wacht ik op de firing range waarbij je hopelijk ook kunt vliegen… Dan kan ik even oefenen om die 5 kills te halen, zonder dat ik mijn team benadeel doordat ik of niets raak of dat ik om de 30 seconden ergens tegen aan knal.
Tuurlijk vliegt het anders in BFV , maar als je de basics nog moet leren kun je dat ook via oudere BF games doen. En als je tips nodig hebt kun je het altijd hier of in een PB vragen!
Nee ben eigenlijk echt een infantry liefhebber.Reefun schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:09:
[...]
Heb je in eerdere BF games ook al gevlogen? Want het lijkt allemaal enigszins op mekaar. Dus dan zou je bijv. kunnen oefenen in BF4/1
Tuurlijk vliegt het anders in BFV , maar als je de basics nog moet leren kun je dat ook via oudere BF games doen. En als je tips nodig hebt kun je het altijd hier of in een PB vragen!
[YouTube: Battlefield™ V Nice try pilot!]
Heli's waren geweldig in BF3/4uchiha tijntje schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:15:
[...]
Nee ben eigenlijk echt een infantry liefhebber.Echter als je met een heli kunt vliegen, dan ben ik daar wel in te vinden, maar vliegtuigen zijn niet mijn ding.
Maar goed. Als vliegtuigen niet je ding zijn, dan wordt het lastig(er) inderdaad. Waarom zou je dan überhaupt voor die 5 kills willen gaan?
Daarbij, telt het dan als je als gunner mee vliegt? Want anders kun je vast wel een keer met mij of MRE mee vliegen in een Stuka/JU-88 ?
Achievements baby!!!Reefun schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:18:
[...]
Maar goed. Als vliegtuigen niet je ding zijn, dan wordt het lastig(er) inderdaad. Waarom zou je dan überhaupt voor die 5 kills willen gaan?
Oh. Die doe ik geeneens express
Makkelijkst te realiseren met de JU-88 of Stuka. AT/AA Guns zijn dan makkelijke doelwitten ; zeker met de 3P bom reticle. Alhoewel stationary MMG's ook wel makkelijk te spotten zijn als ze aan het schieten zijn dankzij de tracers
https://battlefieldtracker.com/uchiha tijntje schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:01:
[ Voor 0% gewijzigd door DeWaanzin op 26-11-2018 09:47 . Reden: Typo ]
XBL: theArthurrrr
[ Voor 99% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2018 10:27 ]
Netjes. Maar wat is dan je tactiek? En welke class gebruik je dan (of wissel je die regelmatig)uchiha tijntje schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:31:
Ik heb in tegenstelling tot @Martinspire het gevoel dat deze BF mij een stuk beter ligt dan in ieder geval BF1. Mijn KD-ratio ligt volgens mij echt een stuk hoger. 3:1 is in normale Frontline potjes meer regel dan uitzondering, in tegenstelling tot de vorige BF's.
Ik had/heb dat gevoel in andere games ook wel, maar op de 1 of andere manier kom ik ze lang niet latijd meer tegen daar waar ik ze verwacht. En natuurlijk heb je wel momenten dat ik denk dat ik het anders aan had moeten pakken of iets, maar momenteel zit het zo vaak tegen dat ik ook niet echt meer van pech kan spreken. En vooral bij snipers lijkt elke hit die ik krijg meteen dodelijk te zijn (terwijl als ik zelf ga snipen ik minstens 2 kogels nodig heb)Ik ben niet meer de jongste, dus qua reactievermogen zal ik het waarschijnlijk vaak afleggen, maar ik heb denk ik wel een bovengemiddeld gevoel voor het lezen van de maps / vijanden. Dat in combinatie met een lage TTK en de heerlijke Gewehr 43 zorgt ervoor dat deze BF mij echt wel goed ligt.
In conquest is het dit keer sowieso lastiger omdat veel objectives ver uit elkaar zitten. Ik heb dan ook het gevoel in deze game meer afstand af te leggen dan in vorige games. Maar ook in de knussere modi vind ik dat je toch nog erg snel dood gaat. Een flank van de tegenstander (bv omdat er ergens een spawn beacon staat die nu echt niet te herkennen zijn als ze bv ergens in de bosjes staan) en je kunt rustig dood gaan. Maar doe ik het zelf dan kan ik er 1 neermaaien en vervolgens kijken er 1 of 2 man om die mij weer neer gaan schieten. Ik weet nog steeds niet wat ik anders doe dan de youtubers of zijn PC spelers nou zo enorm slecht? In ieder geval weet ik wel dat ik wat minder de confrontatie moet opzoeken en meer vanuit cover moet gaan schieten. Probleem is alleen dat zelfs als ik dat doe ik alsnog van meerdere kanten wordt beschoten, vaak van mensen die daar hun eerste schot lossen (bv omdat ze net uit de spawn komen lopen). Door de lage TTK vind ik dat og het lastigst om rekening mee te houden.Het ligt verder denk ik ook aan de modi die je speelt. Ik weet nog de tijd dat ik enkel Rush speelde. Mijn KD-ratio zoog, maar mijn win ratio was nog nooit zo hoog. Alles voor de objective. Omdat er geen rush meer is (althans niet dat ik heb gezien) zijn er ook minder do or die pogingen nodig
. Ik ben het wel eens met @Martinspire dat het wel lastiger is om in je eentje het verschil te maken. Bij Conquest is dat altijd al lastig geweest vind ik, en omdat ik dus nu geen rush meer speel is dat ook wel wat lastiger. Maar in modi als Frontlines kun je dat nog steeds wel vind ik. Daarom speel ik eigenlijk ook tot nu toe alleen die modus, alhoewel het (dis)armen van de objective aan het einde nog steeds de nodige do or die acties oplevert, waardoor mijn KD-ratio dan weer inkeldert.
Ook moet ik gewoon even stoppen met het doen van assignments. Ik zit me echt kapot te ergeren hoe vaak die mis gaan omdat er net op het laatste moment wat gebeurd. Of dat ik maps/modi moet gaan joinen waar het gewoon echt niet gaat. Tanks damagen? Elke keer net neergemaaid worden als ik er 1 zie. Vliegtuigen damagen? Geen beschikbaar om in te spawnen en degenen die erin zitten, domineren het luchtruim. Anti air gebruiken? Vliegt niemand over of als ze dat wel doen komt er net een squad de vlag overnemen. Zeker in Hamada kan ik die map 80 uur doen en nog steeds geen 500 damage tegen vliegtuigen halen omdat het gewoon keer op keer mis gaat. Geen idee waar die pech vandaan komt, maar ik begin te twijfelen of het wel aan mijn kant ligt. Maar goed, ik denk dat ik de komende paar dagen niet ga spelen en de patch van 4 december wel afwacht. Want ik zit echt na een uurtje gefrustreerd achter mn console en kan beter wat anders doen.
Ja, het is soms alsnog buggy. Met een bipod (main support) kan dit enkel als je boven een stuk cover heen kijkt (en je anders alle kanten op schiet als je om een hoekje heen kijkt met een MG42). Maar dan nog werkt dit beter om je silhoutte kleiner te maken. Als je normaal bukt of staat, dan sta je automatisch iets hoger. Als je de auto-lean functie gebruikt dan zit je lager achter cover.
Nu is dit maar een heel klein aspect, maar ik merk dat ik dit continu gebruik in BF5 i.t.t. bijv. BF1 of 4. Juist omdat je sneller dood kan gaan in BF5.
Wat betreft de assignments ; Sommige slaan dan ook nergens op. 10~20 mensen met een headshot dood maken welke op een objective zitten in één ronde bijvoorbeeld. 1) Je moet het geluk hebben dat je er zoveel met een HS afmaakt in 1 ronde en 2) Ze moeten notabene op de objective zitten! Het is al lastig genoeg om punt 1 voor mekaar te krijgen, laat staan dat ze ook nog op de objective zitten!

Dus ja. Over het algemeen zijn die assignments echt absurd voor worden zodra je hoger komt in die "tiers". Nog niet zo erg als "Kill a behemoth with a kolibri" of "Kill a plane with a tripwire bomb" assignments in BF1, maar komt wel dik in de buurt. Volgens mij spot DICE gewoon express met de playerbase met dit soort lompe dingen. Maar goed, aan de andere kant. Zijn er genoeg die er vol voor gaan natuurlijk want "alles moet 100% gedaan worden".
Zo ik kom nu op van die gekke assignments met mijn MP40. Dit is gewoon ronduit belachelijk. Ik vind het leuk om een beetje moeilijke opdrachten te krijgen, maar dit zijn gewoon dingen wat je zelf amper in de hand kan hebben.Reefun schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:35:
Wat ik al vaak deed in BF games waar het kon maar nu nóg belangrijker is geworden. Het over cover heen "peaken". Dus achter cover bukken en vervolgens ADS zodat je over de cover heen kijkt. Hetzelfde als bij hoekjes dat je dan om een hoekje heen kijkt als je ADS en weer terug achter cover gaat zodra je niet meer mikt.
Ja, het is soms alsnog buggy. Met een bipod (main support) kan dit enkel als je boven een stuk cover heen kijkt (en je anders alle kanten op schiet als je om een hoekje heen kijkt met een MG42). Maar dan nog werkt dit beter om je silhoutte kleiner te maken. Als je normaal bukt of staat, dan sta je automatisch iets hoger. Als je de auto-lean functie gebruikt dan zit je lager achter cover.
Nu is dit maar een heel klein aspect, maar ik merk dat ik dit continu gebruik in BF5 i.t.t. bijv. BF1 of 4. Juist omdat je sneller dood kan gaan in BF5.
Wat betreft de assignments ; Sommige slaan dan ook nergens op. 10~20 mensen met een headshot dood maken welke op een objective zitten in één ronde bijvoorbeeld. 1) Je moet het geluk hebben dat je er zoveel met een HS afmaakt in 1 ronde en 2) Ze moeten notabene op de objective zitten! Het is al lastig genoeg om punt 1 voor mekaar te krijgen, laat staan dat ze ook nog op de objective zitten!
Dus ja. Over het algemeen zijn die assignments echt absurd voor worden zodra je hoger komt in die "tiers". Nog niet zo erg als "Kill a behemoth with a kolibri" of "Kill a plane with a tripwire bomb" assignments in BF1, maar komt wel dik in de buurt. Volgens mij spot DICE gewoon express met de playerbase met dit soort lompe dingen. Maar goed, aan de andere kant. Zijn er genoeg die er vol voor gaan natuurlijk want "alles moet 100% gedaan worden".
Die van de roadkills heb ik ook via het vliegtuig gehaald.Reefun schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:35:
[...]
Oh. Die doe ik geeneens expressEr is er maar 1 vliegtuig gerelateerd als ik het zo kan zien. Death from above ; Destroy 5 manned starionary weapons with a Airplane.
gebeurd best vaak dat men denkt te kunnen ontsnappen door uit te stappen
Ik speel voornamelijk assault met een gewehr 43. Machtig mooi wapen.Martinspire schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:20:
[...]
En welke class gebruik je dan (of wissel je die regelmatig)
Echter heb ik uiteraard ook potjes waar alles mis gaat of juist dat niemand voor de objectives gaat en ik wanhopige do or die pogingen onderneem en loop ik weer 0.5:1 waardoor mijn overall KD ratio weer naar beneden keldert. Maar in normale potjes over het algemeen tussen de 2:1 en 3:1.
Zeker in Frontlines of Breakthrough, waar je goed kunt anticiperen op de posities van de tegenstander. Iets waar jij je voordeel ook uit kunt halen. Bij Conquest is dat gewoon een stuk lastiger.
Maar de M1 Garand moet wel echt goed worden als ze hem nog toevoegen, want anders verlaat ik mijn Gewehr 43 never nooit niet
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2018 12:34 ]
XBL: MRE Inc
Dat ook inderdaadRexus schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:20:
[...]
Die van de roadkills heb ik ook via het vliegtuig gehaald.
gebeurd best vaak dat men denkt te kunnen ontsnappen door uit te stappen
Heb die achievement gehaald toen ik in een transport al toeterend door het level heen banjerde @ Airborne @ Hamada. Ideaal level om gewoon rond te rijden als spawnpunt en om roadkills te krijgen. Echt prachtig hoe ze dan in paniek raken als ze inene een toeterende transport op hun af zien komen
Ik probeer nog wel met bijv. de Stuka roadkills op de grond te krijgen (geweldig in combo met de Jericho Sirens!) maar dat is nog wat lastiger om voor mekaar te krijgen. Eigenlijk alleen te doen op bijv. Hamada of Arras met grote open stukken. Twisted Steel staan beetje veel bomen om ze gemakkelijk te roadkillen, Fjell teveel rotsen en Narvik ook teveel mogelijkheden om te crashen.
Ja.... Echt belachelijk inderdaad. Met de Support masteries (nu bezig met MG42) is het nog enigszins te doen. 10 vijanden in 1 ronde neer halen met een bipod (wat je sowiesow al 9 van de 10x gebruikt) bijvoorbeeld. Maar ik ben nog pas bij Mastery level 3 of 4 gok ik? De echt bizarre assignments komen straks nog wel gok ik.To easy schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:18:
[...]
Zo ik kom nu op van die gekke assignments met mijn MP40. Dit is gewoon ronduit belachelijk. Ik vind het leuk om een beetje moeilijke opdrachten te krijgen, maar dit zijn gewoon dingen wat je zelf amper in de hand kan hebben.
Ik ga ook niet mijn gehele spel omgooien voor assignments. Meeste haal ik dan toch wel tijdens "gewoon" spelen. Maar moet zeggen dat ik toch wel graag zo een sexy gouden skin wil voor mijn MG42 hoorMRE-Inc schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:58:
Wat heeft iedereen toch met die assignments ? Echt ik doe ze niet eens. Ja wel geselecteerd, maar daarna.... Ga mijn loadout en speel stijl echt niet aanpassen voor wat ingame customization shit en wat ingame coins. Ik speel gewoon voor de objectives en of ik daar nou een mooie camo aan over houd of niet, dat boeit me totaal niet. Die wapens levelen voor unlocks boeit me net zo min....
Dus als ik dan zie dat je echt per se in de objective area moet zitten om die te unlocken ; dan probeer ik er wel op te letten dat ik dat dan ook doe. Maar ik ga niet alles op alles zetten om de assignments te halen, dat dan weer niet
[ Voor 20% gewijzigd door Reefun op 26-11-2018 13:02 ]
Wilde de G43 graag helemaal goud maar de laatste stap is echt lastig, het halen van 10 headshots bij objective zonder dood gaan of 20 in een ronde. (zoals hierboven ook genoemd)MRE-Inc schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:58:
Wat heeft iedereen toch met die assignments ?
Het is meer voor de leuk en onze kleine vriend dopamine wanneer je ze van je checklist ziet verdwijnen.
Toch de illusie dat je iets nuttigs doet
[ Voor 3% gewijzigd door Rexus op 26-11-2018 13:02 ]
Pfew. Ik blij dat ik een gedeelte aziatisch ben!To easy schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:52:
Haha precies. Ga er niet vol voor ofzo maar opzich wel leuk tot mastery 4 a 5 haha. Daarna vragen ze iron dedication en asian skills. En dan gaat de fun eraf ja.

Gisteren speelde ik met wat tweakers. In de party chat: moet dat nog doen voor die assignment. Oh, 1000xp voor dit van die assignment. Ondertussen zat ik tig keer zonder ammo, moest ik tig keer veel te ver lopen naar de objectives en verlies je de pot dik.
Uhm. Nee. Ik heb nog steeds géén van de Assault Assignments gedaan bijvoorbeeld. Ik ga echt niet speciaal een class kiezen specifiek voor een assignmentMRE-Inc schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:00:
Tja, iedereen zegt wel van: ik ga er niet echt voor, maar onbewust selecteer je wel je class erop terwijl de rest van je squad vaak geen ene flikker iets aan je heeft. Dat gaat dus al sinds BF3 zo alleen waren er toen gelukkig minder assignments. Die assignments moet je dus ook nog eens gaan selecteren anders kun je ze niet volbrengen. Iedereen heeft altijd zijn mond vol van objective gameplay, maar door de meeste van die assignments bereik je vaak het tegenovergesteld....
Gisteren speelde ik met wat tweakers. In de party chat: moet dat nog doen voor die assignment. Oh, 1000xp voor dit van die assignment. Ondertussen zat ik tig keer zonder ammo, moest ik tig keer veel te ver lopen naar de objectives en verlies je de pot dik.
Ik heb ook niet het idee dat assignments zoals "Kill 20 enemies within a objective" negatief werkt gameplay gewijs. Integendeel juist. Assignments zoals "Kill a kolibri with a Behemoth" waren pas debiel en werkt negatief t.o.v. de gameplay. Maar dat soort assignments zitten (gelukkig) nog niet in BFV. Maar DICE kennende gaan we die vast nog wel krijgen in een later stadium.
Maar goed. Kan me goed voorstellen dat er genoeg zich blind starten op assignments. Zie het hier, maar ook op Reddit bijv. terug. Ook veel geklaag over de company coins die je bijna niet meer bij kunt verdienen na het behalen van level 50 want "huhu je kunt niet iedere gun/vehicle upgraden". Maar goed. Dat laatste is dan wel vervelend want je kunt niet een kekke cosmetic halen als je geen company coins meer hebt. Sja, Je moet wat als je alles al geupgrade heb wat je wilt upgraden eh
Haha oke. Jij gaat ze easy halen danReefun schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:00:
[...]
Pfew. Ik blij dat ik een gedeelte aziatisch ben!
Nee hoe kan je dat nou zeggen over iedereen? Ik ben een 100% teamplayer. Meer team spelen dan ik kan bijna nietMRE-Inc schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:00:
Tja, iedereen zegt wel van: ik ga er niet echt voor, maar onbewust selecteer je wel je class erop terwijl de rest van je squad vaak geen ene flikker iets aan je heeft. Dat gaat dus al sinds BF3 zo alleen waren er toen gelukkig minder assignments. Die assignments moet je dus ook nog eens gaan selecteren anders kun je ze niet volbrengen. Iedereen heeft altijd zijn mond vol van objective gameplay, maar door de meeste van die assignments bereik je vaak het tegenovergesteld....
Zonder gein ik snap je, maar ik en denk vele andere zien het als een extra uitdaging erbij en niet als een primary objective in een potje.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoe werkt het dan snel levellen tegen? Omdat mensen dan "uit hun weg" gaan om de assignments te behalen?Jumpman schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:45:
Die assignments vind ik ook helemaal niets, soms slaan ze daarin echt door. Ook het aanzetten ervan is alleen maar een manier om het snel levellen wat tegen te gaan. Als er dan toch assignments in moeten zitten, dan gewoon per klasse en automatische activeren, en dan na behalen fase een fase hoger en moeilijker, bijvoorbeeld.
Maar dat laatste wordt in principe al gedaan. Enige verschil is dat je de assignments apart moet activeren. Je moet ook echt uit de match gaan wil je een nieuwe aanzetten

Ik speel in een clan,miss ook iets voor jouw.Als je wilt dan kan je mij een bericht sturen dan stuur ik je een link;)whoutman schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:24:
Iemand zin in vnv wat potjes squad spelen?
Je kan mij alvast toevoegen op psn: roytim
Wacht maar tot je de Selbstlader hebt, vrijwel hetzelfde als de gewehr met een groter magazijn.
Ik vind de smle met extra mag fijner dan de gewehr. Maar vind jij smle fijner of de gewehr? Ben wel benieuwd naar de selbstlader!BroWohsEdis schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:29:
[...]
Wacht maar tot je de Selbstlader hebt, vrijwel hetzelfde als de gewehr met een groter magazijn.
SMLE heb ik nog niet echt gebruikt, Gewehr vind ik erg fijn maar vind de Selbstlader weer beter. Mijn favoriete wapen tot nu toe is de M1A1 carbine.To easy schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:09:
[...]
Ik vind de smle met extra mag fijner dan de gewehr. Maar vind jij smle fijner of de gewehr? Ben wel benieuwd naar de selbstlader!
Mm die M1A1 ja. Die heb ik dan weer niet geprobeerd. Vind het wel goed gedaan dat er niet echt OP wapens zijn in BFV. Bedoel tuurlijk steken er een paar boven uit, maar je ziet toch wel mensen met elk wapen rondlopen en er zijn duidelijk voorkeuren te zien.BroWohsEdis schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:11:
[...]
SMLE heb ik nog niet echt gebruikt, Gewehr vind ik erg fijn maar vind de Selbstlader weer beter. Mijn favoriete wapen tot nu toe is de M1A1 carbine.
Dat heb ik dus ook, sommige mensen liggen ook op plekken dan denk je hoeveel tijd heb je er wel niet ingestoken om die plek te vindenbaronruud schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:54:
Ik weet niet wat het is, maar kan niet overweg met BFv. BF1 was heel goed te doen en leuk, maar ik ga hier constant en vooral fucking snel dood. En ook op afstanden en door wie of wat geen idee denk ik op dat moment. Tot nu vind ik de game echt kut.

Vind de mappen op Conquest ook veel te veel plekken hebben waar ze de hele tijd liggen te campen. En die ene map in de bergen waar gewoon elk team 3 of 4 vliegtuigen heeft pff..... Die AA gun komt er gewoon niet tegen op.
na je squad gaan, op kruisje drukken, dan kan je naar de speler gaan en geloof met L3 indrukken voor mutedrusloos schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:12:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik krijg online de medespelers niet gedemt. Vandaag een uur met duits gelul (niet van het spel) moeten spelen. Als ik naar die persoon ging kon ik niet dempen aanklikken of iets dergelijks. Is dat soms omdat ik via headset speel?
Ik heb er ook nog wel moeite mee eerlijk gezegd want ik ga ook nog veel te vaak doodbaronruud schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:54:
Ik weet niet wat het is, maar kan niet overweg met BFv. BF1 was heel goed te doen en leuk, maar ik ga hier constant en vooral fucking snel dood. En ook op afstanden en door wie of wat geen idee denk ik op dat moment. Tot nu vind ik de game echt kut.
Same here. Ik spel hoofdzakelijk medic of asault. Met medic vaak een negatief k/d ratio. Komt denk ik omdat de SMg’s net heel sterk zijn. Bij de volgende update gaan ze SMG sterker maken.Joetje079 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 06:39:
[...]
Ik heb er ook nog wel moeite mee eerlijk gezegd want ik ga ook nog veel te vaak doodBen nooit een killer machine geweest maar met BF1 had ik meestal wel een positieve kd ratio terwijl in BFV me dat nog niet echt wilt lukken. Maar gelukkig draait het in BF niet alleen maar om kills maken
Ik ben altijd bezig met de objective en probeer zoveel mogelijk bezig te zijn met healen en reviven van teammaten (speel voornamelijk medic) en zodoende eindig ik regelmatig ergens in de top tien op het scorebord. Het scheelt ook enorm als je in een squad speelt wat onderling communiceert. Solo vind ik er eerlijk gezegd ook niet zoveel aan.
Wel valt het me op dat de hitbox daarbij vrij groot is.
Dichtbij moet je het met pistool en mes zien te redden.
Je kunt met spotscope soms wel veel enemies in een keer op de kaart zetten. Ik ga nu aan de slag met spotting flare, kijken of dat nog enigszins nuttig is.
Wat me echter nog niet duidelijk is, is hoe je als scout kunt spotten, zonder scope en flare te gebruiken. Is er niet nog een mechanic?
Gisteren merkte ik ook dat ik niet als gunner kon spawnen. Is bug, neem ik aan?
Scout is ook een relatief lastige class vind ik. Zeker in CQB omstandigheden leg je het vrij snel af tegen andere classen. Heb gemerkt dat de revolver dan wel een uitkomst is voor de scout class.Easymongo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:37:
Ben nu bezig met scout te uplevelen. Man, dat is frustrerend. Kd van minder dan 0.5. Op afstand raak je niet zoveel door de bullet drop en je legt het af tegen de laserwapens van assault en support. Ik gebruik alleen iron sights, met die scopes kan ik niks en je bent een makkelijk target.
Wel valt het me op dat de hitbox daarbij vrij groot is.
Dichtbij moet je het met pistool en mes zien te redden.
Je kunt met spotscope soms wel veel enemies in een keer op de kaart zetten. Ik ga nu aan de slag met spotting flare, kijken of dat nog enigszins nuttig is.
Wat me echter nog niet duidelijk is, is hoe je als scout kunt spotten, zonder scope en flare te gebruiken. Is er niet nog een mechanic?
Gisteren merkte ik ook dat ik niet als gunner kon spawnen. Is bug, neem ik aan?
Hou er rekening mee dat je nog altijd een "glare" krijgt zodra je ADS met een scope van 4x of hoger. Dus als je dat wilt voorkomen, Aperture sight. Grootste nadeel is dat je zoom dan relatief laag is, maar bij infantry focused mappen is dat niet zo heel erg. Liever een lagere zoom dan een glare continu als je ADS.
De spotscope is handig, maar hij zoomed vrij ver in waardoor je effectieve bereik klein is. Nu blijf ik deze alsnog gebruiken in mappen zoals Rotterdam/Devestation. Maar makkelijk is het niet. Echter, door het spotten geef je zoveel belangrijke informatie door aan je team dat maakt het wel waard. Pas bij de grotere mappen zoals Hamada of Arras komt de spotting scope helemaal tot zijn recht.
Hou er ook rekening mee dat je de spotflare i.t.t. BF1 in de lucht moet schieten. Hij gaat pas "scannen" als hij in de lucht hangt en niet op de grond. Maakt het wel extra lastig om hem goed te plaatsen. Dat en het feit dat het bereik ervan heel klein is (5 tot 10 meter in diameter uit mijn hoofd) maakt de spotflare eigenlijk nutteloos i.t.t. de spotscope.
Je kunt verder als scout met de eerste "perk" ook mensen spotten welke je hebt geraakt. Opzich wel handig, maar de tweede perk is nog handiger. Daarmee kun je spawnen op andere squads hun spawnbeacons en je krijgt extra Squad Leader punten iedere keer als iemand spawned op jouw spawnbeacon waardoor je sneller reinforcements kunt oproepen.
Verder kun je nog steeds spotten (zelfs met andere classes) met de "klassieke" spotknop. Je moet wel heel duidelijk op een vijand ermee zitten (gelukkig maar), maar het kan nog wel! Zeker tanks/transports kun je nog steeds gemakkelijk ermee spotten. Alhoewel het bij vijandige soldaten soms niet lekker werkt en je alsnog zo een witte "danger marker" tevoorschijn ziet komen.
De belangrijkste gadget blijft vooralsnog de spawn beacon te samen met de rook granaten welke je kunt gebruiken. Zeker de spawnbeacon is onmisbaar om gemakkelijk(er) en snel(ler) te kunnen flanken. Let wel dat de beacons standaard een statisch geluid afgeven. Dus zorg ervoor dat hij ver in de flank is geplaatst en niet té dicht op de vijand.
Ik laat de keuze van de sights afhangen van de snelheid en beweging. In BF1 ben ik heel effectief met SMLE en Ross en dat zoek ik ook in BFV. Dat zwaaien van de loop bij iedere ADS vind ik zwaar irritant. Misschien moet ik wapens slimmer maxen.
Overigens vergeet niet het messen werpen. Een SMG legt het er tegen af.
Medic en scout zijn de lastigste klassen, maar als je daarin effectief kunt zijn geeft het zoveel meer voldoening. Maar blijven ploeteren, dus.
Flare is echt waardeloos op dit moment zowel qua range als qua tijd dat hij werkt. De spotting scope heeft dan een veel hogere meerwaarde en hoef je ook niet continu te resupplyen.Easymongo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:11:
@Reefun Goeie tips. Spawn beacon ga ik zeker inzetten. Flare alleen maar even proberen. Je ziet ze bijna niet in game. Klassiek spotten zal ik nog weer's aandacht geven. Is dit spotten voor het team of alleen squad?
Ik laat de keuze van de sights afhangen van de snelheid en beweging. In BF1 ben ik heel effectief met SMLE en Ross en dat zoek ik ook in BFV. Dat zwaaien van de loop bij iedere ADS vind ik zwaar irritant. Misschien moet ik wapens slimmer maxen.
Overigens vergeet niet het messen werpen. Een SMG legt het er tegen af.
Medic en scout zijn de lastigste klassen, maar als je daarin effectief kunt zijn geeft het zoveel meer voldoening. Maar blijven ploeteren, dus.
Het spotten is voor je gehele team voor zover ik weet. Moest haast wel, want heb vaker op Hamada als de duiters gespot toen een JU-88 over vloog en al mijn gespotte vijanden in 1x neer maaide. Toen regende het punten voor me
De werpmessen zijn wel erg handig inderdaad. Maar persoonlijk vind ik de rook granaten meer tactische meerwaarde bieden. Deze bieden nóg meer smoke dan de smokelauncher van de medic (plus je kunt erop schieten voor een extra tof effect
Medic is inderdaad een lastige class. De keren dat ik ermee speelde ervaarde ik niet dezelfde dingen welke ik vaak voorbij zie komen op Reddit. Bijv. dat de SMGs underpowered zijn ; geen probleem mee gehad. Enige wat ik nog wel ervaarde is dat alsnog veel mensen skippen terwijl ik net een smoke op ze heb gegooid om te te reviven
Mijn vrouw begint steeds vaker weer mee te spelen en ze heeft haar draai helemaal gevonden met de medic class. Ze ging echt als een beest gisteren @ Twisted Steel op de brug qua reviven. Ik bleef haar ook continu voorzien met nieuwe smoke granaten dus die kon d'r geluk niet op. Om de een of andere reden bleef zij ook telkens ongedeerd toen er weer een JU-88 overvloog
Dat is de talisman perk. Die moet je eerst vrijspelen.Reefun schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:25:
[...]Om de een of andere reden bleef zij ook telkens ongedeerd toen er weer een JU-88 overvloog
Mijn vrouw vindt het tamelijk gestoord dat ik een "oorlogspelletje" speel. Ze heeft ook wel een beetje gelijk.
Nou, die heeft ze al sinds CoD MW1 dan! Want zij krijgt het altijd voor mekaar om als een soort van ninja door de vijandelijke linies heen te breken. Maar in BFV is het echt absurd. Ze is vrij vaak gewoon naar de grond gegaan en vijanden en zelfs tanks gingen haar straal voorbij. Ze zit dan ook vaak te grappen "Ik ben een boom!". En hoppa... praktisch het hele team loopt haar straal voorbijEasymongo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:32:
[...]
Dat is de talisman perk. Die moet je eerst vrijspelen.![]()
Mijn vrouw vindt het tamelijk gestoord dat ik een "oorlogspelletje" speel. Ze heeft ook wel een beetje gelijk.
En ach. Ja, De meeste vrouwelijke partners houden niet van gamen. Wat dat betreft heb ik geluk hehe.
Dat in cover gaan en kijken hoe lang je kunt overleven kan heel grappig zijn. Het trucje is om volkomen stil te liggen.Reefun schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:37:
[...]Ze is vrij vaak gewoon naar de grond gegaan en vijanden en zelfs tanks gingen haar straal voorbij.
(...)
Wisten jullie dat er libelles rond vliegen in de map Twisted Steel bijv?
Details zijn zeker de moeite waard. Ik heb wel eens uit lamlendigheid een van de (vele) Franse piano's opgeblazen. Dan blijft alleen de zangbodem met de snaren over, ziet er tof uit. Het orgel opblazen in Rotterdam ging dan weer niet.
Die Franse tuintjes, met wijnranken en potterieën zijn eigenlijk te mooi om aan flarden te schieten. Maar wat moet, dat moet. Gelukkig geen koeien meer in de wei.
Ik moet wel enorm wennen aan het nieuwe spot systeem. Ik heb BF3,BF4,Hardline en BF1 gespeeld en ik heb daar een spotknop spam gewoonte aan overgehouden en er ook een gewoonte van gemaakt om dan op de rode icoontjes te schieten ipv het poppetje zelf. Dit nieuwe systeem is natuurlijk wel een stuk eerlijker, gewoon even afleren dus.
Gisteren voor het eerst met die MP40 gespeeld, die ligt me een stuk beter dan de Sten gun.To easy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:30:
Ik vind die SMG eigenlijk best wel sterk spelen. Als ze die gaan patchen dan ga ik helemaal als een killing machine rond. Een vol geupgrade MP40 met een red dot sight vind ik super spelen. De range die je mist los ik op door te bursten en pak zo veel tegenstanders met een stg of rifle bijvoorbeeld.
Afgelopen weekend ook een keertje een Final Stand kunnen spelen, was natuurlijk direct klaar, maar toch wel een leuke toevoeging.
Ik hou me wel met assignments bezig, maar probeer ook altijd de objective te spelen.
Nog een assignment gerelateerde vraag (maak zoveel kills in one life als support) -> Als ik als support in een tank spawn, worden m'n kills dan als support geteld?
Hehe, Heb exact hetzelfde gehad. Ik zat gewoon uit automatisme telkens op RB te rammen om te spotten de eerste paar uur dat ik BFV speelde. Daarna amper meer gebruikt, maar toen ik erachter kwam dat je nog wel degelijk kan spotten zo lang je maar precies bent gebruik ik hem weer wat vaker. Voertuigen kun je gegarandeerd spotten in ieder geval! En net wat je zegt. Een heel stuk eerlijker. Ja, zijn nog genoeg mogelijkheden om te spotten, dat dan weer wel. Maar het is geen "Dorito schieten" meer zoals vorige BF games.ongewoongewoon schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:40:
Ik moet wel enorm wennen aan het nieuwe spot systeem. Ik heb BF3,BF4,Hardline en BF1 gespeeld en ik heb daar een spotknop spam gewoonte aan overgehouden en er ook een gewoonte van gemaakt om dan op de rode icoontjes te schieten ipv het poppetje zelf. Dit nieuwe systeem is natuurlijk wel een stuk eerlijker, gewoon even afleren dus.
Als je direct vanuit het spawnscherm een tank uit kiest en dan erin spawned ; dan niet. Want dan ben je een "tanker". Als je echter in een al gespawnde tank erbij spawned als support ; dan tellen die kills ook als het goed is richting de support kills. Hetzelfde als je in een vliegtuig of stationary wapen zit volgens mij. Maar correct me if i'm wrong, want ik begin nu te twijfelen eerlijk gezegd.DeWaanzin schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:08:
[...]
Nog een assignment gerelateerde vraag (maak zoveel kills in one life als support) -> Als ik als support in een tank spawn, worden m'n kills dan als support geteld?
Ja die MP40 is hard. Helemaal als je hem op lvl 4 hebt en alle goeie perks hebt.DeWaanzin schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:08:
[...]
Gisteren voor het eerst met die MP40 gespeeld, die ligt me een stuk beter dan de Sten gun.
Afgelopen weekend ook een keertje een Final Stand kunnen spelen, was natuurlijk direct klaar, maar toch wel een leuke toevoeging.
Ik hou me wel met assignments bezig, maar probeer ook altijd de objective te spelen.
Final stand is dat wanneer je een gelijkspel hebt? Dat is wel vet dan!
Yup gelijk spel bij Grand Operations.To easy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:46:
[...]
Final stand is dat wanneer je een gelijkspel hebt? Dat is wel vet dan!
Hmm...eens proberen dan. MP40 vs Sten in het overzicht scherm is qua damage in het nadeel van de MP40. Voor de rest is het gelijk op eventueel rpm na dan. Heb een haat liefde verhouding met de sten. Vanavond maar eens de MP40 eens proberen dan.DeWaanzin schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:08:
[...]
Gisteren voor het eerst met die MP40 gespeeld, die ligt me een stuk beter dan de Sten gun.
Dat komt omdat daar alle perks al vrijgespeeld zijn en aan staan. Alle andere wapens moet je naar lvl 4 spelen en dan kan je ze sterker maken met verschillende keuzes!shoombak schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:54:
ik snap ook niet zo goed waarom ik met andere guns zou spelen als Medic? De alle andere guns zijn minder qua stats dan de Sten.
Ik vind dat de stats niet altijd alles zeggen over een wapen. Elk wapen voelt anders aan en het ene wapen speelt dan toch lekkerder dan het andere wapen. Ook al zijn de stats misschien minder.shoombak schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:54:
ik snap ook niet zo goed waarom ik met andere guns zou spelen als Medic? De alle andere guns zijn minder qua stats dan de Sten.
Ah, dus ik vergelijk mijn lvl 10 sten met lvl 1 wapens, logisch ook welTo easy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:05:
[...]
Dat komt omdat daar alle perks al vrijgespeeld zijn en aan staan. Alle andere wapens moet je naar lvl 4 spelen en dan kan je ze sterker maken met verschillende keuzes!
Dus dit! De MG42 is op papier 3x niks. Maar het is toch echt een beest van een wapenMetalJacketNL schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:05:
[...]
Ik vind dat de stats niet altijd alles zeggen over een wapen. Elk wapen voelt anders aan en het ene wapen speelt dan toch lekkerder dan het andere wapen. Ook al zijn de stats misschien minder.
Haha precies. Even een kans geven dusshoombak schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:08:
[...]
Ah, dus ik vergelijk mijn lvl 10 sten met lvl 1 wapens, logisch ook wel
Ik weet ook niet precies wat het is, maar die MP40 lijkt ongeleveld voor mij al lekkerder te spelen dan de Sten. Kan ook gewoon toeval zijn geweest.MRE-Inc schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:04:
[...]
Hmm...eens proberen dan. MP40 vs Sten in het overzicht scherm is qua damage in het nadeel van de MP40. Voor de rest is het gelijk op eventueel rpm na dan. Heb een haat liefde verhouding met de sten. Vanavond maar eens de MP40 eens proberen dan.
Ik vind de MP40 eigenlijk een beetje te wild schieten t.o.v. de Sten.DeWaanzin schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:06:
[...]
Ik weet ook niet precies wat het is, maar die MP40 lijkt ongeleveld voor mij al lekkerder te spelen dan de Sten. Kan ook gewoon toeval zijn geweest.
Je hoeft niet meer te twijfelen, gisteren getest.Reefun schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:18:
Als je echter in een al gespawnde tank erbij spawned als support ; dan tellen die kills ook als het goed is richting de support kills. Hetzelfde als je in een vliegtuig of stationary wapen zit volgens mij. Maar correct me if i'm wrong, want ik begin nu te twijfelen eerlijk gezegd.
Als support op een gunner plek gespawned en die kills maak je dus als support. Vind die gunner posities (behalve de top) ook best wel OP zeker als de tanker een beetje camped -> Het bereik van die machine geweren is enorm en redelijk dodelijk.
Als tanker heb ik toch een wat campende speel stijl, ik blijf redelijk op afstand van de objective ben bang voor assault spelers met panzer fausts.
Die Pak 40 stationarys zijn ook aardig effectief tegen tanks, op het moment dat ik door heb dat ze met dat ding op me schieten en wil wegrijden zit er al een tweede op, een derde heb je dus ook zo te pakken en dan is het einde verhaal.
1x op/rond die brug en 1x op die besneeuwde berg.
Best vermakelijk, maar ik merk dat ik de afgelopen 2 jaar nauwelijks meer FPS gespeeld heb (überhaupt geen console games).
K/D: 0.3
Samenhang in met name dat level op die berg was in zoverre dat alle squads van de ene naar de andere vlag gingen, waardoor die of met overmacht ingenomen werden, of iedereen binnen no time door de ingegraven snipers werden afgeknald.
Ik ben normaal niet zo van de instellingen veranderen, maar ik heb nu deze geprobeerd:
Zijn dat settings die echt wat toevoegen?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Tijdje terug op reddit gelezen. Dit werkt super goed en je maakt er ook echt veel kills mee.
Geen idee. Ik kijk zulke filmpjes nooit daar ik een schurfthekel heb aan die "Game changer" figuren.Tripl3 D schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:17:
[YouTube: Battlefield 5 Ultimate Tryhard Guide ( Best Settings )]
Zijn dat settings die echt wat toevoegen?
Ja, ik zag het. Kan ik goed gebruiken! Hopelijk biedt dat wel voldoende uitdaging om echt te kunnen oefenen.Geronimous schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:33:
Met de patch van 4 december is er weer een shooting rnge waar je alles kan uitproberen
Om welke settings gaat het dan o.a?Geronimous schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:33:
@Tripl3 D Ja, settings veranderd doet VEEL. Het hangt wel af van je persoonlijke voorkeur, en als je je instellingen enorm wijzigt, dan is dat ook weer ff wennen. Met name stick sensitivity.
Met de patch van 4 december is er weer een shooting rnge waar je alles kan uitproberen
Maar inderdaad, hangt af van je persoonlijke voorkeur. Paar dingen die ik standaard heb (al sinds BF1) ;
Alle filmgrain/motion blur/DoF/etc. effecten uit
1st person FOV : +/- 95
3rd person vehicle FOV : Maximaal
Minimap size : 125%
On-foot map radius : 125m
Vehicle : 150m
Vliegtuig : maximaal
Decouple aiming from turret : aan
Vehicle aim relative controls : uit
Announcer volume : 0%/uit
Opacity van alles normale view : 40%
Enemy icon opacity normale view : 100%
Opacity van alles ADS : 25%
Opacity enemy icon ADS : 80%
Controls : Alternate (dus RS bukken en B Melee)
Stick aim accelaration : uit/0%
Aim Coëfficency (als ik het goed spel) : 125%
Turret sensitivity (dus zowel HMG/AT/Tank) : 130%
Plane sensitivity : 150%
Normale stick sensitivity : standaard
Het is vooral wennen aan hoe snel je draait als je aan de stick zitTripl3 D schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:47:
[...]
Ja, ik zag het. Kan ik goed gebruiken! Hopelijk biedt dat wel voldoende uitdaging om echt te kunnen oefenen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja het verandert veel, maar vrijwel alle "best settings" videos die ik ben tegengekomen zijn 90% dertien in een dozijn logische aanpassingen en 10% pc gerelateerd. Ja film grain e.d. uitzetten maakt het beter speelbaar, maar het lijkt me dat je sowieso wel een keer door de settings loopt als je een beetje serieus gaat spelen. Ik kwam niets tegen dat ik nog niet had staan in zowel die van Jacks als die andere die laatst geplaatst werd waarvan er een hoog "wisten mensen dat nog echt niet?" gehalte in zat. Bovendien zitten er ook een aantal hele slechte veranderingen in zoals het wegnemen van de aim assist (want dat zou je een "betere" speler moeten makenGeronimous schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:33:
@Tripl3 D Ja, settings veranderd doet VEEL. Het hangt wel af van je persoonlijke voorkeur, en als je je instellingen enorm wijzigt, dan is dat ook weer ff wennen. Met name stick sensitivity.
Gewoon zelf de lijsten doorlopen en voor jezelf bepalen wat je ermee wilt doen.
Als er nou nog aanpassingen waren op bv de aanbevolen deadzones e.d. die afwijken van de standaard, dan zou het nog wat toevoegen, maar dat ben ik nog nergens tegengekomen.
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2018 11:49 ]
Ik speel liever geen Conquest, vind het teveel rondjes achter elkaar lopen zonder een duidelijke frontlinie.Tripl3 D schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:17:
Zo gisteren ook mijn eerste twee potjes gespeeld. 2x Conquest, beide verloren.
1x op/rond die brug en 1x op die besneeuwde berg.
Ik speel nu alleen maar Grand Operations, helaas zit daar ook een stuk Conquest in, maar kies toch voor deze mode, omdat ik langere potjes wil spelen. Breakthrough is te kort voor me.
Ik hoop dat Dice Grand Operations veranderd naar zoals Operations was voor BF1.
Je kunt zeggen over youtubers wat je wilt, maar Westie heeft hier iig een goed punt over:
Ja ik vind dat grand ops ook maar een slap iets. He speelt gewoon een mix van alles. Lang duurt het eigenlijk niet zulke potjes. Operations zoals in BF1 was veel beter en leuker om te spelen. Ik hoop op de 4 decemeber patch dat ze operations en rush toevoegen!DeWaanzin schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:07:
[...]
Ik speel liever geen Conquest, vind het teveel rondjes achter elkaar lopen zonder een duidelijke frontlinie.
Ik speel nu alleen maar Grand Operations, helaas zit daar ook een stuk Conquest in, maar kies toch voor deze mode, omdat ik langere potjes wil spelen. Breakthrough is te kort voor me.
Ik hoop dat Dice Grand Operations veranderd naar zoals Operations was voor BF1.
Je kunt zeggen over youtubers wat je wilt, maar Westie heeft hier iig een goed punt over:
[YouTube: GRAND OPERATIONS ISN'T VERY GOOD... Battlefield 5 (DICE Can Do Better!)]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
* Tripl3 D komt onder zijn steen vandaan gekropenMartinspire schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:46:
Ja het verandert veel, maar vrijwel alle "best settings" videos die ik ben tegengekomen zijn 90% dertien in een dozijn logische aanpassingen en 10% pc gerelateerd. Ja film grain e.d. uitzetten maakt het beter speelbaar, maar het lijkt me dat je sowieso wel een keer door de settings loopt als je een beetje serieus gaat spelen. Ik kwam niets tegen dat ik nog niet had staan in zowel die van Jacks als die andere die laatst geplaatst werd waarvan er een hoog "wisten mensen dat nog echt niet?" gehalte in zat. Bovendien zitten er ook een aantal hele slechte veranderingen in zoals het wegnemen van de aim assist (want dat zou je een "betere" speler moeten maken) en uitzetten van rumble (want dat zou alleen maar irritant zijn terwijl je daarmee juist zoveel extra feedback krijgt).
Gewoon zelf de lijsten doorlopen en voor jezelf bepalen wat je ermee wilt doen.
Als er nou nog aanpassingen waren op bv de aanbevolen deadzones e.d. die afwijken van de standaard, dan zou het nog wat toevoegen, maar dat ben ik nog nergens tegengekomen.
Ik dus niet. Vaak alleen iets van sensitivity wat ik aanpaste, maar verder meestal niets. Ik ben ook echt een casual speler. Alleen COD BO 2 redelijk fanatiek gespeeld vanaf het begin, waar ik soms wel erg lekkere potjes had. BF3 vaak een middenmoter of zelfs onderaan.
Voor de rest altijd wel met de standaardinstellingen mee om leren gaan, maar ik kwam deze video tegen en toen dacht ik: Miscchien ook maar eens proberen.
* Tripl3 D kruipt weer onder zijn steen terug
Bij class level 10 en 20 en bij weapon level 5 en 10 komen er nieuwe assingsments specificiek voor die class/weaponOxigeon schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:03:
Hoe zit het eigenlijk met die asignments. Die dailys krijg ik gewoon. Maar toen ik de game de eerste keer opstarte kon je er 4 selecteren. Voor elke class 1. Maar die heb ik in 2 rondes voltooid. Wanneer kun je dan weer nieuwe krijgen? Want ik krijg geen nieuwe beschikbaar
Thanks, gewoon door te spelen unlock je er dus een paar.Tim01 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:00:
[...]
Bij class level 10 en 20 en bij weapon level 5 en 10 komen er nieuwe assingsments specificiek voor die class/weapon
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
KloptOxigeon schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:06:
[...]
Thanks, gewoon door te spelen unlock je er dus een paar.
Neem aan als binnenkort de Tides of War service begint er dan ook wel weer nieuwe assingsments om nieuwe skins/wapens/gadgets etc te unlocken
Potjes die op een bepaald moment vast komen te zitten op twee vlaggen die heen en weer gaan zouden via een timer gestopt moeten worden. Of dit een bug is weet ik niet. In BF1 is er een tijdlimiet aan potjes gekomen. Die zijn meestal kort en hevig. Zo hoort Frontlines te zijn. Knallen, pushen, flanken. Nu zit je soms een half uur hetzelfde te doen. Je ziet de mensen in de teams komen en gaan omdat ze het verder wel geloven. Zonde van de game mode.uchiha tijntje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:58:
Frontline potjes duren soms best wel lang. Zeker als twee teams gewaagd zijn aan elkaar. Potjes van 35-45 minuten zijn niet uitzonderlijk.
Er is een timer. Die is volgens mij iets van 30 minuten, maar wordt gestopt als je je terug moet trekken ofzo.Easymongo schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:16:
[...]
Potjes die op een bepaald moment vast komen te zitten op twee vlaggen die heen en weer gaan zouden via een timer gestopt moeten worden. Of dit een bug is weet ik niet. In BF1 is er een tijdlimiet aan potjes gekomen. Die zijn meestal kort en hevig. Zo hoort Frontlines te zijn. Knallen, pushen, flanken. Nu zit je soms een half uur hetzelfde te doen. Je ziet de mensen in de teams komen en gaan omdat ze het verder wel geloven. Zonde van de game mode.
En een half uur hetzelfde? Is dat niet in elke game modus? In Conquest hop ik ook van vlag naar vlag of ben ik een vlag aan het verdedigen.
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V