Acties:
  • +2 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:46:

Als er nou nog aanpassingen waren op bv de aanbevolen deadzones e.d. die afwijken van de standaard, dan zou het nog wat toevoegen, maar dat ben ik nog nergens tegengekomen.
Wait, hold my beer! Als iemand een movement settings sletje is dan ben ik dat wel.. kan er echt uren en uren aan besteden :>

Acceleration sws uit..
Deadzone moet jezo laag mogelijk zetten zodat je beter kunt fine tunen als je een correctie moet doen op je aim.. dan maakt ie niet zulke grote sprongen.
Maar dat hangt ook weer samen met je overall sensitivity.. als je die aanpast moet je je deadzone ook weer doen.
En die hangen weer samen met de drukgevoeligheid van je stickje.. Dus hoe hard of zacht je m moet pushen om max input te krijgen etc etc etc

Zodra ik de kans krijg zal ik een mini tutorial ervan maken :)

Ik heb mijn settings altijd zo ingesteld dat als ik m'n stickje "flick" dat ik instant een 180 maak.
Maar als ik bijvoorbeeld schrik of perongeluk het stickje te ver zwiep, dat ik dan toch niet gelijk achterstevoren sta :D
(En dat heeft weer met de 'travel' sensitivity te maken ;) )

Ennn je moet ook nog de gulden middenweg vinden als je zoals ik de Aids speed op de helft hebt van gewone aim.
Dit werkt dan weer door op de eerder genoemde settings :D

Jaja ik kan me hier dagen mee vermaken :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

poor Leno schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:01:
[...]

Wait, hold my beer! Als iemand een movement settings sletje is dan ben ik dat wel.. kan er echt uren en uren aan besteden :>

Acceleration sws uit..
Deadzone moet jezo laag mogelijk zetten zodat je beter kunt fine tunen als je een correctie moet doen op je aim.. dan maakt ie niet zulke grote sprongen.
Maar dat hangt ook weer samen met je overall sensitivity.. als je die aanpast moet je je deadzone ook weer doen.
En die hangen weer samen met de drukgevoeligheid van je stickje.. Dus hoe hard of zacht je m moet pushen om max input te krijgen etc etc etc

Ik heb mijn settings altijd zo ingesteld dat als ik m'n stickje "flick" dat ik instant een 180 maak.
Maar als ik bijvoorbeeld schrik of perongeluk het stickje te ver zwiep, dat ik dan toch niet gelijk achterstevoren sta :D

Ennn je moet ook nog de gulden middenweg vinden als je zoals ik de Aids speed op de helft hebt van gewone aim.

Mooi, laat die tutorial/foto;s van de instellingen maar komen. Ik ben niet zo iemand om dit zelf uit te vogelen. Ik jat dit liever van iemand die dit uitgevogeld heeft. Als is dit vaak persoonlijke voorkeur

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Martinspire schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:46:
[...]
Bovendien zitten er ook een aantal hele slechte veranderingen in zoals het wegnemen van de aim assist (want dat zou je een "betere" speler moeten maken :') )
Over welke Aim assist heb je het hier? Want auto rotation (snap on) kan wel degelijk nadelig (of op z'n minst irritant) zijn wanneer je meerdere enemies in je vizier hebt en je beweegt automatisch een kant op die je niet wilt. Als dan zelf een klein beetje kunt mikken en / of vaak voor headshots wilt gaan, kun je dit beter uit zetten.

De slowdown is voor de meesten wel handig om aan te laten staan ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tripl3 D schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:06:
[...]

Ik dus niet. Vaak alleen iets van sensitivity wat ik aanpaste, maar verder meestal niets. Ik ben ook echt een casual speler. Alleen COD BO 2 redelijk fanatiek gespeeld vanaf het begin, waar ik soms wel erg lekkere potjes had. BF3 vaak een middenmoter of zelfs onderaan.

Voor de rest altijd wel met de standaardinstellingen mee om leren gaan, maar ik kwam deze video tegen en toen dacht ik: Miscchien ook maar eens proberen.
Prima als je er liever niet teveel in aanpast, maar dan ga je zo'n video waarschijnlijk ook niet kijken. In ieder geval is de instelling om er 1 keer doorheen te lopen en in ieder geval wat hinderlijke zaken uit te zetten (zoals die grafische filters bv), niet zo heel raar maar het is inderdaad geen moeten. En de meeste instellingen zijn ook niet zo wereldschokkend. Maar veel van die gasten draven ook door in wat ze willen aanpassen of waarvan ze zeggen dat je het echt MOET doen. De kleurenblindheid bv omdat het zogenaamd "beter te zien" zou zijn. Dat is echt puur persoonlijk en dus zeker geen must. Net als de andere 2 dingen die ik al noemde en zo nog een paar.

Ik pas meestal ook niet meer aan dan de sensitivity als het op controls aan komt. Maar een paarse cursor vind ik bv ook wel fijn (die zie je echt altijd) en wat meer schaduw onder de HUD omdat wit op wit echt te vaak voorkomt. Maar daar heb ik zo'n video niet voor nodig.

Dus mijn tip: loop er gewoon even doorheen. Het is niet veel werk en je maakt het toch wel prettiger. Beetje grotere map, of juist kleiner. Meer doorzichtige objective-bubbels of juist niet, etc. Er staat overal een beschrijving bij, dus dat is prima te doen.
jap85 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:14:
[...]

Over welke Aim assist heb je het hier? Want auto rotation (snap on) kan wel degelijk nadelig (of op z'n minst irritant) zijn wanneer je meerdere enemies in je vizier hebt en je beweegt automatisch een kant op die je niet wilt. Als dan zelf een klein beetje kunt mikken en / of vaak voor headshots wilt gaan, kun je dit beter uit zetten.

De slowdown is voor de meesten wel handig om aan te laten staan ja.
Rotation kan in je voordeel als in je nadeel werken. Dus eigenlijk blijft het voordeel wat je eraan hebt wel in balans. In deze game is 3+ tegenstanders tegen komen toch al wel 99% dodelijk (zeker voor de gemiddelde speler) dus daar heb je gewoon meer aan om hem aan te laten. Haal je gemiddeld 40 kills per ronde, dan zou ik er eens naar kijken, maar de minder geoefende speler kan het beter gewoon aan laten. Daarnaast is hij in deze game ook niet heel sterk. Meer Rainbow Six dan COD bv. En tenzij je gewend bent om zonder assist te spelen, ga je echt niet beter worden van nu uitzetten. Dat moet je rustig doen. Eerst singleplayer proberen (AI is dan ook wat makkelijker bv) en dan pas besluiten of je het permanent wilt uitzetten. De meeste mensen zijn niet precies genoeg met zo'n knuppel om het makkelijk zonder te doen en daarom is het van veel youtubers erg naïef om te denken dat dit de beste setting is.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2018 15:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:04
Heeft iemand al iets vernomen van DICE?
Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen met TTD en TTK.
Wednesday, November 28th

Web – Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Page – Landing page for the upcoming Tides of War release with initial details on content and weekly activities.

Article – Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Update Notes Sneak Peek – Dive into some of the more notable game updates that we’re pushing out on December 4th, with more information on TTK/TTD updates, bomber changes, Conquest comeback mechanic improvements, and more.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:32:
Er is een timer. Die is volgens mij iets van 30 minuten, maar wordt gestopt als je je terug moet trekken ofzo.
En een half uur hetzelfde? Is dat niet in elke game modus?
Heb net een paar potjes Frontlines gespeeld die wel na zo'n 30 minuten stopten. Vorige week was het anders, toen kom je in potjes zitten zonder eind. Kennelijk is die bug er inmiddels uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Edit: verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door Sissors op 28-11-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Hoe krijg je een STG44 op singleshot? Betreft de xbox. Kan het maar niet voor mekaar krijgen, want in de beta was het numlad naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
To easy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:04:
Hoe krijg je een STG44 op singleshot? Betreft de xbox. Kan het maar niet voor mekaar krijgen, want in de beta was het numlad naar beneden.
wapenwissel button ingedrukt houden. Y op xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18
joenes30 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:48:
[...]
wapenwissel button ingedrukt houden. Y op xbox
Ah ja, natuurlijk want dat was in alle voorgaande bf games ook zo..... Dice....zucht.... :')

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:01:
[...]

Acceleration sws uit..

Dus je hebt BFV inmiddels aangeschaft of.... ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Ik heb mijn settings aan de hand van posts hierboven ook nog maar's langsgelopen. Toen zag ik de deadzone van de sticks nogal hoog staan. Toen begreep ik waarom dat mikken gewoon niet lukte!
Heb als scout de Model 8 gepakt en daarna ging ik als een speer, met een KD vergelijkbaar met BF1. Met dat geweer kun je in close quarters als scout best mee met de rest. Twee vijanden pak je er zo mee.
Ik heb nu een paar keer met de spotting flare gelopen, maar dat levert idd maar heel beperkt spots op. Daarom maar terug naar de spotting scope. De animatie van dat ding is traag, maar we doen het er maar mee. Samen met de spawn beacon is het wel een nuttige loadout voor scout.

Overigens heb ik in de settings ook de screen brightness dramatisch omhoog gegooid. Ik merk dat ik nu bijna alle ennemies kan zien.
Het is eigenlijk wel jammer dat je zoveel aan de eye candy van een game moet rommelen om het speelbaar te krijgen. Ook al de cinematografische dingetjes staan al uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Easymongo op 29-11-2018 14:56 ]

Reefun schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:18:
[...]

Dus je hebt BFV inmiddels aangeschaft of.... ? :+
Lol nee (nog) niet. Wacht even op de korting die eraan komt en iig ná de patch van 4 dec. Even kijken wat dat brengt ;)
Bij Target is ie deze week $29 :X

Maar de movement settings zijn t zelfde als bij BF1 ongeveer, alleen wat andere waardes.

Weet iemand trouwens of je de Deluxe extras zoals para uniformen en die je kon vrijspelen in BF1, ook gewoon in t spel kunt unlocken?

• Easymongo
poor Leno schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:52:
Wacht even op de korting die eraan komt en iig ná de patch van 4 dec. Even kijken wat dat brengt
Verwacht niet al te veel van de bugfixes. Dan kan het alleen maar meevallen.
https://forums.battlefiel...fix-ttd-or-footstep-audio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:45
[...]
Weet iemand trouwens of je de Deluxe extras zoals para uniformen en die je kon vrijspelen in BF1, ook gewoon in t spel kunt unlocken?
Weet niet zeker of die 5 specifieke sets ook met coins te koop zijn. Heb ze nog niet gezien in de Armory...

De deluxe assignments zijn wel écht gelimiteerd voor de deluxe versie. Ondanks dat je er enkel coins mee lijkt te kunnen verdienen zijn ze wel leuk (en soms wat lastig) om te doen.

Anders gewoon een tijdje wachten tot de deluxe upgrade in de aanbieding komt. Ik heb 'm van het weekend voor €20 euro gekocht, zal in de loop der tijd vast wel goedkoper worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2018 10:20 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Wanneer komen er eigenlijk nieuwe items in de store? De 3 outfits die er staan zijn erg saai en als ik kijk hoe snel ik specialization unlock maar toch nog wat coins over hou, denk ik dat ik al snel een mooi aantal heb om wat extra's mee te kopen. De guns boeien me eigenlijk niet zo heel veel.

Overigens ga ik mijn kleding weer aanpassen want ik denk dat ze wat te opvallend zijn in veel situaties en dat helpt ook niet. Daar waar anderen echt volledig opgaan in de omgeving. En dan vooral de LMG sletjes die op de grond liggen met bipod. Damn wat zijn die irritant

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2018 10:24 ]

[...]
Voor zover ik weet niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Even tweetal vragen aan de expert vliegeniers onder jullie @Reefun / @MRE-Inc :
- Hoe zien jullie doelwitten op de grond? ik zit bijna in mn scherm gekropen als ik vlieg opzoek naar bewegende pixels.

- Hoe schieten jullie je vliegende doelwit snel neer? Ik zit soms voor men gevoel mn halve clip leeg te schieten (met hits!) zonder dodelijk resulataat. Ik focus me denk op non cruciale / armored delen van het vliegtuig. Zelf ben ik na het ontvangst van een korte kogelregen vaak al meteen de sjaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stefmeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:59:
- Hoe zien jullie doelwitten op de grond? ik zit bijna in mn scherm gekropen als ik vlieg opzoek naar bewegende pixels.

- Hoe schieten jullie je vliegende doelwit snel neer? Ik zit soms voor men gevoel mn halve clip leeg te schieten (met hits!) zonder dodelijk resulataat. Ik focus me denk op non cruciale / armored delen van het vliegtuig. Zelf ben ik na het ontvangst van een korte kogelregen vaak al meteen de sjaak.
Wat betreft jouw eerste vraag, Doelwitten zie ik óf als ze gespot zijn (wat niet vaak gebeurd) óf ik zie ze zelf. Als je in 1st person free-look gebruikt en vervolgens ondersteboven vliegt, dan kun je wat sneller/makkelijker targets vinden. Zeker tanks e.d. zijn heel snel te spotten.

Mochten er geen tanks zijn van de tegenpartij, kijk dan goed waar de kogels vandaan komen. Zeker machinegeweren kun je heel snel spotten, en die "trace rounds" zie je zelfs vanaf helemaal bovenin de lucht. Gebruik die trace rounds om te bepalen waar de infantry zo ongeveer zit. Als laatste, als er een punt wordt overgenomen dan zie je weet je direct dat er vijanden zitten.

Wat betreft je tweede vraag ; Dit is lastig om uit te leggen. Sommige vliegtuigen zijn beter in het neerhalen van andere vliegtuigen dan andere. Met name de fighters blinken hierin uit (Spitfire en ME-109). Zeker de Spitfire met 8 LMG's is zwaar OP op dit moment en daarmee maai je ieder duits vliegtuig binnen een aantal seconden neer (mits je raak schiet natuurlijk :+). Er zit ook geen maximale afstand bij de LMG's op vliegtuigen, dus als je het goed doet kun je ze al raken vanaf de andere kant van de map :+ Zeker handig met die verdomde JU-88.

Als je dan bijv. met de Blennheim, Mosquito, Stuka of JU-88 tegen andere vliegtuigen bezig bent, dan wordt dat lastiger. Die doen doorgaans iets minder schade tegen vliegtuigen. Dus dan moet je langer raak schieten om ze neer te krijgen. Voor de rest, puur oefenen!
Easymongo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:06:
[...]

Verwacht niet al te veel van de bugfixes. Dan kan het alleen maar meevallen.
https://forums.battlefiel...-or-footstep-audio#latest
Gvd #%# :(

Juist twee dingen die voor mij t belangrijkste zijn ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:10:
[...]

Gvd #%# :(

Juist twee dingen die voor mij t belangrijkste zijn ;w
Serieus. Je speelt het spel geeneens. Hoe kun je dan weten dat dat het belangrijkste voor je is? :D

De TTD is volgens veel spelers een probleem, maar zijn er genoeg (zoals mezelf) die er totaal geen last van hebben bijvoorbeeld. Net hoe je het ervaart zal ik maar zeggen.

• Stefmeister
Wat is er mis met de TTD nu dan? Ok je gaat snel dood (en meestal door eigen fouten), maar het aanpassen hiervan weegt vind ik niet niet op ten opzichte het plezier die ik sporadisch heb als ik een hele berg tegenstanders tegelijk neermaai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Er schijnt iets mis te zijn met de netcode waardoor je tussentijdse hits niet merkt maar wel de optelsom: boem, in een keer kapot. In theorie zou je bij de eerste hit nog kunnen duiken. Of dat in de praktijk met de snelle TTK ook haalbaar is, is maar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Stefmeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:59:

Ah leuk, ik wordt voor expert vlieg uitgemaakt :)

Vliegend doelwit: Hangt van het vliegtuig af waarin ik zit. De Spitfire heb ik uitgerust met de 8 Machineguns die idd best wel sterk zijn. OP wil ik ze nog niet noemen, maar sterk zijn ze. Op de BF109 heb ik nu de explosive rounds. Schiet trager, maar maakt gehakt van bv de bommenwerpers. Dit zijn trage rounds, dus je moet je aim goed leaden zoals dat heet. Dus vaak wat meer voor je target richten.
Zit ik een een bommenwerper zoals de JU88 of Blenheim of Mosquito, dan begin ik er vaak niet eens aan om andere vliegtuigen onder vuur te nemen. Dan focus ik me op bombing runs op de objectives. Gewoon in 3rd person vliegen zodat je je bombing reticle ziet.

Tevens moet ik erg wennen aan aan het schieten als ik in bv de jagers zit. Omdat ik als normale soldaat veel in burst schiet, ben ik gewend om dat in het vliegtuig ook te doen terwijl je daar dus geen recoil hebt. Gewoon dus die vuur knop inhouden als je hitmarkers blijft krijgen. Krijg je ze niet, dan meteen los laten om je guns te laten afkoelen.

Over doelwitten op de grond. Tja, wat Reefun zegt. Als ze uberhaupt al gespot zijn dan maakt het dat wat makkelijker. Met de spitfire en bf109 heb ik ook nog niet veel kills op infantery. De explosive rounds op de bf109 zijn wel beter dan de machineguns. Verder idd goed op de tracers letten die je ziet.

Verder houdt ik de icoontjes boven in het scherm goed in de gaten. Zie ik dat mijn team een vlag of objective aan het verliezen is, dan ga ik er op af en drop ik mn bommen. Als ik zie dat de tegenstander een objective in bezit heeft en ons team die aan het aanvallen is (je ziet je eigen infanterie wel als blauwe puntjes) dan gooi ik mijn bommen meestal wat achter de objective ipv erop omdat de snipers en lmg sletjes toch vaak niet direct in de capture zone liggen maar er vaak wat achter.

En ja, ik zit ook bijna in mijn scherm en ik zie de vijandelijke infanterie ook nauwelijks. Feit is dat het zonder het spotten zoals dat in BF1 en voorgaande battlefields kon, nu een stuk moeilijker is om ground targets te raken.

Houd verder ook in je achterhoofd dat DICE deze game heeft gemaakt. Eergisteren dropte ik mijn bommen op de objective en kreeg alleen maar hitmarkers en xp voor het verwonden van de vijand terwijl ik eigenlijk wel een kill of 3 a 4 had verwacht aangezien ik de vijand toch duidelijk had zien zitten vlak voor ik mijn bommen dropte...

Over dat geluid....ik dacht dat de duitsers gisteren op fluffy bunny rabbit pantoffeltjes liep, maar dat blijkt dus een bug te zijn dat voetstappen niet te horen zijn..... Mooi weer een frustratie minder. Dacht al dat het aan mij lag.

EDIT: Op het einde een kill omdat ik dus de tracers zie:

[Streamable: https://streamable.com/yit4s]

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 29-11-2018 11:52 ]

• Stefmeister
Ah mooi dat wordt vooral nog even kip - ei verhaal qua upgrade / vliegtuig keuze. Gelukkig niet zo erg als BF3 flare unlock ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
MRE-Inc schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:42:
En ja, ik zit ook bijna in mijn scherm en ik zie de vijandelijke infanterie ook nauwelijks. Feit is dat het zonder het spotten zoals dat in BF1 en voorgaande battlefields kon, nu een stuk moeilijker is om ground targets te raken.
Indien op prijs gesteld door de geachte vliegeniers, wil ik wel's een rondje met een spotscope gaan liggen om te zien of dat soelaas biedt. _/-\o_

• MRE-Inc
Easymongo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:55:
[...]

Indien op prijs gesteld door de geachte vliegeniers, wil ik wel's een rondje met een spotscope gaan liggen om te zien of dat soelaas biedt. _/-\o_
Dat wil ik idd wel eens testen. Ik weet niet of ik je al in mijn friendlist heb staan, maar ik zal je dan iig even toevoegen.

Easymongo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:55:
[...]

Dat wordt zeker gewaardeerd! Zeker in de Blenheim / Stuka / JU-88 is dat erg handig :)

Over het algemeen is het nog prima te doen, maar echt spot icoontjes zien maakt het natuurlijk 10x makkelijker :)

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Martinspire schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:23:
Overigens ga ik mijn kleding weer aanpassen want ik denk dat ze wat te opvallend zijn in veel situaties en dat helpt ook niet. Daar waar anderen echt volledig opgaan in de omgeving. En dan vooral de LMG sletjes die op de grond liggen met bipod. Damn wat zijn die irritant
Ik ben daar ook al een beetje mee bezig geweest, maar zolang ik geen meerdere kleding setups per class kan opslaan gaat dit nooit echt voor me werken. Wil niet in de sneeuw met groene camo rondlopen en andersom in groene omgevingen met sneeuw camo.
Ik vraag me ook nog steeds af hoe goed ik dat nu eigenlijk zie van m'n tegenstanders, iedereen ziet er toch een beetje hetzelfde als witte poppetjes uit.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Reefun schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:15:
[...]

Serieus. Je speelt het spel geeneens. Hoe kun je dan weten dat dat het belangrijkste voor je is? :D

De TTD is volgens veel spelers een probleem, maar zijn er genoeg (zoals mezelf) die er totaal geen last van hebben bijvoorbeeld. Net hoe je het ervaart zal ik maar zeggen.
Serieus. Als je had opgelet had je meegekregen dat ik af en toe bij een kameraad op de PC speel.. maar misschien dus binnenkort weer op de PS :>

Maar goed, ik speel heel veel op audio, dus het niet horen aankomen van tegenstanders is echt fkk irritant.

De TTD is echt veel te kort (ze zeggen netcode bug), waarbij je als het ware als dood ligt voor het eerste schot gelost is.
Nog irritanter.

De TTK is ook iets te laag imo. Er wordt overal geroepen dat het meer "skill" is. Nou poehpoeh.. We hebben mensen zó neer, zonder moeite. Even op mikken en hij is dood.
Ja écht moeilijk.. Met high RoF wapens, hogere damage output, lage spread en voorspelbare recoil, samen met het attrition systeem waarbij velen met halve health lopen.. 8)7
Je hoeft per saldo veel minder kogels op je target te houden, vooral nu de reactietijd bijna nihil is. Wat is daar skill aan? imo bijna meer 'noobfriendly' :X
Eveneens irritant.

En ze mogen het volume van het gekreun en het krijsen van de vrouwen serieus naar beneden schroeven.. Je voelt je bijna een halve rapist :-(
Slaat echt nergens op en is gewoon fkk irritant.

Verder zijn de tanks zwaar UP en de vliegtuigen OP, dus hopelijk gaat dat nu wel goed met het nerfen.

Ook de glitchende textures en warpende skins zijn een lachertje.. (of huilertje, wat je wil)..

Het spel was/is gewoon verre van af, en BF1 was gewoon echt stukken beter verzorgd vanaf launch.
En daarom wacht ik nog even :)

Maar nogmaals, zoals gezegd, ik ben benieuwd wat de patch brengt..

(PS; dat jij geen last van de TTK/TTD hebt zegt natuurlijk niets als je 95% van de tijd in een vliegtuigje zit :> ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 29-11-2018 14:58 ]

• Easymongo
poor Leno schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:53:
En ze mogen het volume van het gekreun en het krijsen van de vrouwen serieus naar beneden schroeven.. Je voelt je bijna een halve rapist :-(
Als er een paar liggen te creperen, pak ik altijd de kale vrouw.
Om te reviven.
:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stefmeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:27:
Wat is er mis met de TTD nu dan? Ok je gaat snel dood (en meestal door eigen fouten), maar het aanpassen hiervan weegt vind ik niet niet op ten opzichte het plezier die ik sporadisch heb als ik een hele berg tegenstanders tegelijk neermaai.
Hoe vaak maai jij er meerdere in korte tijd af dan? Zodra ik een groepje tegen kom wat niet naar mij kijkt, doen ze dat wel zodra ik begin te schieten (en dan hoeft dat nog niet eens raak te zijn). Ik ben nog geen groepje noobs tegengekomen en zodra ik ergens begin te schieten, weten ze me binnen notime uit te schakelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
@Martinspire Het is zeker niet elk potje maar gisteren in dat sneeuwveld in de bergen (sorry naam kwijt) had ik een paar keer dat er in Frontlines 4+ man door zo'n smalle bergpass heen rende. Deze had ik defencewise met een MG32 (met ammo upgrade) in het vizier.

Verder als je een beetje handig flanked en achter de aanvalslinie terecht komt kan je ook soms een groepje uitschakelen. Het moet iig wel binnen de reload gebeuren want daarna schiet iedereen terug inderdaad :)

Maar als support gunner lukt het toch nog best regelmatig.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Moet toch zeggen dat deze BF mij goed bevalt.

Eerste dag was wennen. Daarna zit ik redelijk contant op een ratio van 1 : 2 - 3 per potje. Soms nog uitschieters ver daarboven ook. En dat is dan zonder vliegtuig want daar heb ik echt belachelijke scores gezien. Ik ken die dingen echt niet besturen tot op heden.

Vooral als ik met vrienden speel ben je gewoon een stuk sterker. Ook al loopt er 1 tot nu toe bij als schietschijf haha.

[ Voor 24% gewijzigd door GovertNL op 29-11-2018 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bugs? Welnee jôh! :+ ;

Oh. Voor bombers heb ik een nieuwe oplossing bedacht! :9 ;

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Easymongo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:42:
Er schijnt iets mis te zijn met de netcode waardoor je tussentijdse hits niet merkt maar wel de optelsom: boem, in een keer kapot. In theorie zou je bij de eerste hit nog kunnen duiken. Of dat in de praktijk met de snelle TTK ook haalbaar is, is maar de vraag.
Ze kunnen het niet oplossen toch? Daarom hoorde je her en der geluiden dat ze de TTK willen verlengen. Zul je zien dat mensen dan weer gaan zeuren dat je met de hoeveelheid kogels waarmee je spawnt in verhouding minder mensen kunt omleggen...
:P

Geen zin/tijd om er nu dieper op in te gaan maar de punten die Leno aandraagt kan ik me niet echt in vinden ;)
Game voelt gewoon prima en zeker niet onaf.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2018 22:38 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Pfff, rdr2 online heeft pas een zieke TTK...

BFV is echt prima in orde. En de schoonheidsfoutjes worden vast wel gepatched :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2018 23:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Mja...dat wat @poor Leno zegt icm een ping van <9 zorgt er voor dat ik echt 1:1 alles afleg, zelfs met pre-fire tenzij de tegenstander low on health is. Om dit te compenseren ben ik uiterst voorzichtig gaan spelen dat het bijna niet meer leuk is. Normaal gesproken neem ik altijd wel het voor touw als er objectives ingenomen moeten worden, dan zag je anderen wel volgen, maar nu ? Nope, gaan jullie maar eerst dan knal ik de low on health enemies wel af....

Overigens schoonheidsfoutjes ? Ik speelde net op de Rotterdam map. Tussen de D (witte hotel) en B heb je de gracht waarin je in het midden weer een soort van verhoging hebt. Nou ik stond daar helemaal links en keek halverwege naar de kade. Daar stond een sniper van de tegenstander. Zoom je uit met je wapen, dus geen ADS, dan zag je hem staan, deed je een ADS en zoomde je dus wat in, dan stond hij ineens achter een paar opgestapelde tonnen. Tussen mij en de enemy ongever 75meter max. Dus gewoon popup/draw distance zooi die je niet wil hebben op zulke korte afstanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 14-09 09:23
Er mankeert nog genoeg aan het spel en er zijn genoeg frustie moments, maar jouw reactie poorleno is imho totaal overdreven en kan me niet vinden in veel punten.
poor Leno schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:53:
[...]

Serieus. Als je had opgelet had je meegekregen dat ik af en toe bij een kameraad op de PC speel.. maar misschien dus binnenkort weer op de PS :>

Maar goed, ik speel heel veel op audio, dus het niet horen aankomen van tegenstanders is echt fkk irritant.
Zit nu op 20 uur op de pc en heb al erg veel vijanden aan horen komen en neergeschoten in gebouwtjes bij vlaggen in CQ. De minst chaotische gamemode. Het is geen pubg waar het altijd en overal stil is. Het is oorlog met voornamelijk veel chaos. Zeker bij bepaalde gamemodes (Frontlines, Grand Operations, Breakthrough)
De TTD is echt veel te kort (ze zeggen netcode bug), waarbij je als het ware als dood ligt voor het eerste schot gelost is.
Nog irritanter.

De TTK is ook iets te laag imo. Er wordt overal geroepen dat het meer "skill" is. Nou poehpoeh.. We hebben mensen zó neer, zonder moeite. Even op mikken en hij is dood.
Ja écht moeilijk.. Met high RoF wapens, hogere damage output, lage spread en voorspelbare recoil, samen met het attrition systeem waarbij velen met halve health lopen.. 8)7
Je hoeft per saldo veel minder kogels op je target te houden, vooral nu de reactietijd bijna nihil is. Wat is daar skill aan? imo bijna meer 'noobfriendly' :X
Eveneens irritant.
TTK is prima vind ik. Meer skill, omdat degene met de beste aim in 80% van de gevallen het gevecht wint..en ja, daardoor moet je ook wat tactischer gaan spelen. Prima ontwikkeling imho. Denk dat ik zeker 70% van de 1v1 gevechten win, maar ik word altijd veel te overmoedig en ren zo een gebouw uit zonder even te kijken.

Het probleem zit hem vooral in de overbevolking op veel maps. Zodra er 32 en 48p CQ servers zijn, zal dit heel anders zijn denk ik.

Half health? Klinkt weer als napraten van online geklaag. Elke vlag heeft een health station, medics gooien steeds meer pouches weg, er is health regen en je spawnt al met een selfheal. Als je geen Run&Gun&COD speelstijl hebt is dit ook geen issue. Maar je moet het spel spelen en je speelstijl wat aanpassen aan deze BF-uitvoering. Niet het spel aan jouw wensen aanpassen.

TTD is te snel, maar inderdaad netcode bug. Ben benieuwd wat ze met de 4dec patch hiermee gaan doen.
Slaat echt nergens op en is gewoon fkk irritant.
Dit heb ik in mijn 20 uur ook nog geen enkele keer gehoord om eerlijk te zijn. Klinkt vooral als napraten van geklaag op internet. In de praktijk totaal geen issue imho.
Verder zijn de tanks zwaar UP en de vliegtuigen OP, dus hopelijk gaat dat nu wel goed met het nerfen.
Eens. Neem aan dat dit gebalanceerd wordt.

Maar tanks zijn niet zo UP als gesuggereerd wordt. Het zijn geen frontlines tanks maar vooral ondersteuning van wat verder af. Het armor mag wel wat worden aangepast dat je minder snel een critical hit krijgt.
Ook de glitchende textures en warpende skins zijn een lachertje.. (of huilertje, wat je wil)..

Het spel was/is gewoon verre van af, en BF1 was gewoon echt stukken beter verzorgd vanaf launch.
En daarom wacht ik nog even :)
Je wacht nog even omdat het spel niet af is, maar je bent wel degene die in dit topic het hardste klaagt van iedereen omdat je af en toe bij iemand op de pc speelt? Ligt niet echt in één lijn vind ik.

Lijkt er mij op dat je overal veel meeleest met ervaringen van anderen en uit het hardste geklaag je conclusies trekt.

Dat mensen niet bovenaan staan en veel dood gaan, ligt niet altijd direct aan het spel, het wapen, de netcode, de ping, de map, de bugs....vaak zijn mensen gewoon niet goed genoeg.
Maar nogmaals, zoals gezegd, ik ben benieuwd wat de patch brengt..

(PS; dat jij geen last van de TTK/TTD hebt zegt natuurlijk niets als je 95% van de tijd in een vliegtuigje zit :> ;) )
Die laatste zin hoeft dan ook weer niet, vind je wel? Jij klaagt over een TTK/TTD terwijl je het spel niet eens in bezit hebt en amper hebt gespeeld.

Je leert een spel pas echt spelen imho als je de wapens meerdere uren ervaart, zelf de specs per wapen aanpast, de maps leert kennen, de voertuigen leert kennen (niet 1 tank, maar alle types), je speelstijl aanpast aan de situatie en het nieuwe spel. Niet door het heel af en toe te spelen op het account van iemand anders imho.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-11-2018 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb nu ook verschillende uurtjes (echt nog niet veel) in de game zitten (volgens mij houden die BF Trackers online wel de stats verkeerd bij. Want heb echt wel meer uur dan 1.75 gespeeld online :P). Maar merk persoonlijk niet echt dat ik tegen problemen aanloop. Ik ben altijd een BF fan geweest al koop ik ook zo nu en dan een COD. Echter deze 2 games verschillen zeer veel van elkaar, maar toch halen veel mensen ze door elkaar.

BF is niet zozeer rennen en schieten waar je bij COD elke 10 seconden een kill maakt is dit gelukkig bij BF niet zo. Iedereen die dit wel meent te kunnen doen loopt in 9/10 gevallen nu te zeuren en te zeiken dat het niet goed is.

Tanks vs Vliegtuigen moet ik natuurlijk iedereen gelijk in geven. Vliegtuigen zijn eigenlijk te sterk. En de tanks mogen zo nu en dan wel iets sterker. Maar als ze dit niet doen, ook goed.

Toegeven, her en der zitten er nog wat schoonheidsfoutjes in de game. Zo zweven doodgeschoten soldaten nog eens. Bewegen sommige soldaten nog nadat ze dood zijn geschoten. Maar eigenlijk valt dit nog wel mee en verwacht ik dat in de patch van 4 december het eea is opgelost.

Ik verwacht echter wel dat dit echt een dikke patch gaat zijn qua grootte... Gok iets van 20GB ofzo (nieuwe mappen, nieuwe single player mission, shooting range.

Tevens gisteren de campaign gespeeld (under no flag). Moet zeggen dat het leuk gemaakt is om in een grote wereld te spelen en dan verschillende objectives moet uitvoeren. Moet zeggen dat ik toch een aantal keer gesneuveld ben :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 30-11-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:08:
Ik heb nu ook verschillende uurtjes (echt nog niet veel) in de game zitten (volgens mij houden die BF Trackers online wel de stats verkeerd bij. Want heb echt wel meer uur dan 1.75 gespeeld online :P). Maar merk persoonlijk niet echt dat ik tegen problemen aanloop. Ik ben altijd een BF fan geweest al koop ik ook zo nu en dan een COD. Echter deze 2 games verschillen zeer veel van elkaar, maar toch halen veel mensen ze door elkaar.

BF is niet zozeer rennen en schieten waar je bij COD elke 10 seconden een kill maakt is dit gelukkig bij BF niet zo. Iedereen die dit wel meent te kunnen doen loopt in 9/10 gevallen nu te zeuren en te zeiken dat het niet goed is.

Tanks vs Vliegtuigen moet ik natuurlijk iedereen gelijk in geven. Vliegtuigen zijn eigenlijk te sterk. En de tanks mogen zo nu en dan wel iets sterker. Maar als ze dit niet doen, ook goed.

Toegeven, her en der zitten er nog wat schoonheidsfoutjes in de game. Zo zweven doodgeschoten soldaten nog eens. Bewegen sommige soldaten nog nadat ze dood zijn geschoten. Maar eigenlijk valt dit nog wel mee en verwacht ik dat in de patch van 4 december het eea is opgelost.
Ik ben onlangs begonnen met deze game. Qua stijl etc, lijkt het erg op BF1, maar gameplay is wel erg veranderd imo.. Wat op zich geen minpunt is hoor. Het lijkt allemaal wat sneller te gaan. Snipen is moeilijker gemaakt vind ik en je wordt best snel afgeknald. Kan natuurlijk ook zijn dat ik pas net ben begonnen en weer even moet wennen ;)
Verder vind ik het er grafisch eigenlijk wat minder mooi uitzien dan BF1. Ik mis "iets", maar ik kan niet uitleggen waar het aan ligt, maar misschien komt het ook wel dat ik de pracht en praal gewend ben van RDR2, want die game spant wel de kroon op grafisch vlak. En ja het zijn twee totaal andere games, maar dan nog.
Waar ik wel erg blij mee ben is dat de interface er beter uit ziet en sneller werkt! Je bent klaar met een potje, en je zit zo weer in de volgende map. De laadtijden bij BF1 vond ik zo irritant langzaam.

Singleplayer had ik wat bugs gevonden als in zwevende vijanden die niks deden, reload van een rifle die bleef hangen en ik niet meer kon schieten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
botwood schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:20:
[...]

Ik ben onlangs begonnen met deze game. Qua stijl etc, lijkt het erg op BF1, maar gameplay is wel erg veranderd imo.. Wat op zich geen minpunt is hoor. Het lijkt allemaal wat sneller te gaan. Snipen is moeilijker gemaakt vind ik en je wordt best snel afgeknald. Kan natuurlijk ook zijn dat ik pas net ben begonnen en weer even moet wennen ;)
Verder vind ik het er grafisch eigenlijk wat minder mooi uitzien dan BF1. Ik mis "iets", maar ik kan niet uitleggen waar het aan ligt, maar misschien komt het ook wel dat ik de pracht en praal gewend ben van RDR2, want die game spant wel de kroon op grafisch vlak. En ja het zijn twee totaal andere games, maar dan nog.
Waar ik wel erg blij mee ben is dat de interface er beter uit ziet en sneller werkt! Je bent klaar met een potje, en je zit zo weer in de volgende map. De laadtijden bij BF1 vond ik zo irritant langzaam.

Singleplayer had ik wat bugs gevonden als in zwevende vijanden die niks deden, reload van een rifle die bleef hangen en ik niet meer kon schieten. 8)7
In BF5 moet de game 60fps halen in een 64p chaotische map. Daarom moeten de settings op een PS4 naar medium en zijn er wat andere zaken die kwaliteit inleveren.

RDR2 heeft een 30 fps cap, wat prima is voor dat type spel. Maar bij een FPS als BF5 wil je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:32:
[...]

In BF5 moet de game 60fps halen in een 64p chaotische map. Daarom moeten de settings op een PS4 naar medium en zijn er wat andere zaken die kwaliteit inleveren.

RDR2 heeft een 30 fps cap, wat prima is voor dat type spel. Maar bij een FPS als BF5 wil je dit niet.
I know, het is ook niet echt te vergelijken met elkaar. Maar laten we het zo zeggen dat ik bij een BF1 eerder enthousiast was over de grafische pracht, dan dat ik dat nu heb bij BF5. Ik nu eerder een "mwah" gevoel over the looks. En waar dat door komt weet ik niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Informatie wat in de patch update gaat komen :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4Y0PddL/Notes-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1m6ygf2/notes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:32:
[...]

Ondanks dat kan ik niet zeggen dat ik BF er 'lelijk' uit vind zien. Naast de kleine details zien onder andere de moddersporen, zandpaden, sneeuw- en stofstormen en dergelijke zien er in mijn beleving erg fijn uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2018 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:38:
[...]

Ondanks dat kan ik niet zeggen dat ik BF er 'lelijk' uit vind zien. Naast de kleine details zien onder andere de moddersporen, zandpaden, sneeuw- en stofstormen en dergelijke zien er in mijn beleving erg fijn uit.
Eens. De game ziet er echt als een 2018 AAA titel uit, zowel op console als op de pc. Grafisch echt hoogstaand en in dit genre ongeëvenaard. Zeker op een 65 inch 4K OLED met een PS4 Pro. .

Daar zie je ook direct één van de grootste verschillen met een game als COD vind ik. Die game ziet er al 10 jaar hetzelfde uit en toch blijven ze elk jaar een game uitpoepen, zonder op grafisch vlak te innoveren. Ook een prestatie op zich en ze doen het voor hun doelgroep echt goed. Maar daarom ben ik ook geen COD-speler en is BF5 voor mij echt een verademing. Ook t.o.v. BF1, waar ik geen zin had het spel op te starten na 15 uur.

[ Voor 18% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-11-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Eens zien hoe dit in de praktijk gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mooi, mijn medic gun (STEN) wordt beter. Kan ik Medic weer oppakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Gisteren wat snipers kunnen afknallen. Met een strakke 7ms ping als enige in de server (de rest >20) krijg je dan dat je 10 rounds nodig hebt per kill terwijl ik dus zelf zonder maar 1 schot te horen al op de grond lig.

[Streamable: https://streamable.com/uige7]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:09:
Gisteren wat snipers kunnen afknallen. Met een strakke 7ms ping als enige in de server (de rest >20) krijg je dan dat je 10 rounds nodig hebt per kill terwijl ik dus zelf zonder maar 1 schot te horen al op de grond lig.

[Streamable]
Heb je geen ISDN lijntje meer liggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Goeie veranderingen! Ik verwacht dat de MP40 meer uit de kast gaat worden gehaald door deze.

Gisteravond heb ik zelf de war story Tirailleur op Hardcore uitgespeeld, zaten een paar pittige stukjes in maar na zo'n 2 uur was het toch echt klaar. Nu ik ze alledrie heb afgerond kan ik wel zeggen dat dit de meest frustrerende is, mede door de wat grotere schaal van de gevechten en grote hoeveelheid willekeurige hits.

[ Voor 5% gewijzigd door Rexus op 30-11-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:40:
[...]

Heb je geen ISDN lijntje meer liggen? ;)
Die zal er vast wel liggen, maar is al jaren niet meer aangesloten.

Maar goed, in sommige potjes gaat het lekker en sta ik 20-8 en dan ineens krijg je de ene na de anderee kill om de oren en sta je aan het eind 22-20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rexus schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:58:
Goeie veranderingen! Ik verwacht dat de MP40 meer uit de kast gaat worden gehaald door deze.

Gisteravond heb ik zelf de war story Tirailleur op Hardcore uitgespeeld, zaten een paar pittige stukjes in maar na zo'n 2 uur was het toch echt klaar. Nu ik ze alledrie heb afgerond kan ik wel zeggen dat dit de meest frustrerende is, mede door de wat grotere schaal van de gevechcten.
Op Normal heb ik ook een aantal keren het loodje gelegd. Maar moet zeggen dat dit toch vrij lastig is idd. Heb de Under No flag in 1.75 uurtje gespeeld ongeveer. Op Hardcore heb ik zeker weten nog veel en veel langer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik herken het zo frusterend dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
MRE-Inc schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:09:
Al wel eens wat rondjes geprobeerd op niet-Europese servers? Misschien is je ping dan wat gemiddelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:33:
[...]
Op Normal heb ik ook een aantal keren het loodje gelegd. Maar moet zeggen dat dit toch vrij lastig is idd. Heb de Under No flag in 1.75 uurtje gespeeld ongeveer. Op Hardcore heb ik zeker weten nog veel en veel langer nodig.
Under No Flag zal niet veel schelen van Normal naar Hardcore.
spoiler:
eenmaal in de Stuka vliegt het eerste stuk voorbij, het tweede deel kent veel schieten->verstoppen-> schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Hier de rest van de tekst van het Reddit-bericht. (Ik lees helaas niets over proppenschietende AA en de bommendiarree door vliegtuigen):
Battlefield V Update Sneak Peek
Now, on to a laundry list of specific game elements that has been in discussion within our community as we lead into next week’s update release.
Please note that this is not fully inclusive of all updates being implemented. This is just a taste of what to expect. We will be releasing the full update notes prior to the update being released which will dive into all of the changes/improvements introduced.

Revive Mechanics
With the update, we are providing improvements that will make the Revive experience better on both ends (for the “reviver” and receiving “revive”). We identified a few delays that prevented players to get full control after the animation was completed - this is now resolved and will virtually make the reviving experience “faster”. We want to see if what we are addressing improves the quality of the experience enough. Increasing the revive speed is something we still keep in mind but aren’t implementing just yet.

Medic Class Balance
We will be introducing some weapon balance changes that will help most of the Medic weapons to perform better at-range, more specifically for the slower rate of fire SMGs that struggled to find a good place where they could compete against other weapons like Assault Rifles or Light Machine Guns. All the specific changes can be found in the weapon notes below but here is an outline of the changes we targeted:

[hier alle veranderingen van wapens, zie https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57266451]

Dragging Downed Teammates
You will not see the ability to drag downed teammates with this update. We are still investigating feasibility around this mechanic.

Max Rank Company Coin Accrual
We have a backend fix we have proposed (server side, so no client update needed). We are still testing to ensure stability and will update everyone once it’s live.
We are also working on a way to retroactively award Company Coin for hours played at Max Rank and hope to have an update for you soon that we can share.

User Interface
Syncing Loadouts Across Factions
Although we won’t have improvements implemented for the upcoming update, we are actively working on a solution.
‘Apply All’ to Weapon Skins
This is coming in next week’s update!

Airlifts
What are Airlifts? - Battlefield V Deluxe Edition players and Origin Access Premier subscribers are granted 20 Airlifts, one new Airlift each week (each Airlift containing a single customization item) starting on the day that they receive the Deluxe Edition entitlement (whether through a pre-order, upgrade, or full code redemption method). Upon logging into Battlefield V for the first time, you will notice you have received Shipments in your Armory. Depending on when you received the Deluxe Edition entitlement you may have more than one Shipment waiting for you. In other words, if you received Deluxe Edition entitlement 5 weeks prior to actually playing Battlefield V for the first time you’ll have 5 Shipments waiting for you. At that point, you will have 15 more Shipments to be delivered, once a week for 15 weeks.

When do I start getting my Airlifts? - Your 20 Airlifts start deploying, one per week, when your Deluxe Edition entitlement is added to your account. This would be either by completing the purchase of Battlefield V Deluxe Edition, upgrading to Deluxe Edition, or redeeming a Deluxe Edition code.
What is in the Airlifts? - We’ll have a detailed rundown on what everyone gets in their Airlifts coming out soon. The 20 Airlifts consist of 2 emblems, 13 weapon part skins, 2 sidearm skins, and 1 uniform set.
Please note we are also working on a blog that will dive into Airlifts in much greater detail to clear up recent confusion.

Endless EOR (End of Round)
Resolved! This was fixed with the recent Battlefield V 11-26-2018 Server Update. If you’re still experiencing issues, please let us know so we can refine.

Spectator Mode Improvements
Two new features added to Spectator Mode including:
“Look at Player” Free Camera Option - When enabled, the camera automatically rotates to always be looking at that soldier/vehicle that's selected in the center player card. You can still move the camera while this is enabled which we do in a couple parts of the video below. It should be useful for players that make cinematics since they can make some unique shots with it. Its’s also useful for broadcasting tournaments since broadcasters won't need to rotate the camera manually to follow a certain player.
“Smooth Rotation” - You can see at the start of the video below. It's a PC-only addition to get smoother rotation when rotating the camera with the mouse.

“Camera Sway” – An option to make the free camera or director camera move more like a handheld camera, leading to a cinematic polish if you’re looking for that kind of vibe.

At the end of the day, our goal is to improve the gameplay experience of Battlefield V with you while providing visibility with our intentions. We hope this article does exactly that. We’re looking forward to seeing you on the Battlefield when the new update rolls out next week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Easymongo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:24:
Hier de rest van de tekst van het Reddit-bericht. (Ik lees helaas niets over proppenschietende AA en de bommendiarree door vliegtuigen):

[...]
Een link naar de volledige artikel op reddit met meer informatie

https://www.reddit.com/r/...d_v_tides_of_war_chapter/
Easymongo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:24:

[...]
Een vraag van iemand op het forum
RNJaysus
42 points
·
12 hours ago
What about the changes to bombers?

Also how often are you guys planning to roll out updates? Is it monthly like previous games or will it be more dynamic and flexible seeing as this is a live service?

Really hoping we get updates every two weeks, no matter how small some of them will be as even an small change give as feeling of constant improvement

level 2
danmitre
Global Community Manager
86 points
·
12 hours ago
Please note that this is not fully inclusive of all updates being implemented. This is just a taste of what to expect. We will be releasing the full update notes prior to the update being released which will dive into all of the changes/improvements introduced.

level 3
WerTiiy
11 points

9 hours ago
bomber changes should be the number one line item. fk me i spent an entire round on AA and the most damage i ever did was 85.

level 4
IntrinsicGiraffe
1 point
·
6 hours ago
I got 105 hit point once...

level 3
RNJaysus
21 points

12 hours ago
Ah I see, thanks for clarifying, looking forward to seeing some other changes.

Also please keep telling us about the juicy details and stats like you did with this post, the fans really appreciate knowing the exact numerical details of changes (like the spread values and bullet velocities)

level 4
danmitre
Global Community Manager
28 points
·
11 hours ago
I totally know how important these details are, as an avid Battlefield fan myself. The more detail we can provide you with the better - we can't be afraid to go so deep into design and details that we lose your attention, it's actually the opposite as y'all become more receptive.

level 3
fugazied
1 point
·
9 hours ago

Thanks jesus, some of those bombers are wracking up 100+ kills in a round. It's insane.

level 3
JackTheRipper95
1 point
·
8 hours ago
Are you guys aware of the British bombers bring buggee? People are unable to spawn in them with you because they constantly display as “out of play area” even when you’re inside the play area

Also the specialization page says they only have 1 seat when the Blenheim clearly has 2 seats

level 3
Humledurr
1 point

7 hours ago
I love to fly planes and have recently unlocked the bombers in max level. As much as I like it, it feels pretty broken. I don't think any of the bombers should be able to carry more than 2 different sets of bombs, as of right now it's kinda ridiculous.

Would be cool if some of the bomb choices got replaced with something else like smokes or napalm :)

Also the anti air cannon damage needs to be increased, atleast to bombers. I have never ever died by an anti air except if one suddenly start to shoot at me when I'm already superlow on health.

level 3
ZetarXenil
-PTFO-Zetar
-7 points

11 hours ago
We will be releasing the full update notes PRIOR to the update being released

You sure about that? That would be something new

level 4
danmitre
Global Community Manager
7 points
·
11 hours ago
100% sure. They're finalized, we're prepping for publish on Monday. We'll let you know if timing changes.

level 5
thatdudebutch
1 point
·
11 hours ago
Don’t mean to hijack here, but can you tell me if there will be any further tweaks to visibility on PS4? I can be looking out across a landscape with maybe 5% of dust/fog and ADS and see 95% white, among other oddities while looking out from inside a building etc. Been holding off playing much due to it.

Thanks!
Afwachten op de volledige patch notes a.s. maandag

[ Voor 82% gewijzigd door Buizerd__NL op 30-11-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

In 20 uur ben ik nog maar 2 keer gekilled door een vliegtuig. No idea what the de fuss is about. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Beetje vreemd om in het ervaringen topic te plaatsen maar goed.

https://store.playstation...08670_00-BATTLEFIELDV0000

Sinterklaaskorting
€ 44,99

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
is dit een spel wat makkelijk te spelen is met een koptelefoon op? speel nu met 1 oortje voor de gesprekken en het geluid via de TV. Volgens mij mis ik dan veel geluid wat het "makkelijk" zou meoten maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

jaydenjarno schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:34:
is dit een spel wat makkelijk te spelen is met een koptelefoon op? speel nu met 1 oortje voor de gesprekken en het geluid via de TV. Volgens mij mis ik dan veel geluid wat het "makkelijk" zou meoten maken
Ik speel altijd met een koptelefoon (headset). Al het geluid heb ik via mijn headset lopen. Dus de stemmen van andere spelers alsook de in-game geluiden. En die headset levert beter geluid dan mijn tv :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
jaydenjarno schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:34:
Ja je hoort meer, nee het maakt het niet makkelijker. Wel leuker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Is battlefield 5 moeite waard op een basis PS4? Ivm low framerate problemen zoals bij 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Amdwarrior schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:42:
Is battlefield 5 moeite waard op een basis PS4? Ivm low framerate problemen zoals bij 1
De meeste maten van mij spelen op een base PS4 en ik heb ze nog niet horen klagen over framerates dus ik denk dat het wel goed zit :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Loondijke je bent vast een prima vent/vrouw die het goed bedoelt, maar je opmerkingen jegens mij persoonlijk slaan echt als een l*l op een drumstel.

Jouw 20 uurtjes ben ik zelfs met het spelen bij een kameraad al voorbij denk ik, dat had ik met de Beta volgens mij zelfs al.

Je doet alsof ik een of andere domme random gamer ben die geen idee heeft waar ie t over heeft. Sorry, maar ik heb in ongeveer alle Battlefields (behalve 3 en Hardline) vanaf BF1942 samen misschien 10.000 uur zitten |:(

Ik weet dondersgoed waar ik t over heb en ken de spellen door en door en daardoor zijn voor mij de minste veranderingen/bugjes whatever, gelijk merkbaar en kunnen voor mij van 'levensbelang' zijn. (Voor mijn poppetje dan)
Dat jij dat niet zo ervaart prima, en waarschijnlijk speel je het veel meer casual dan ik en vind je dingen minder erg..maar zeg niet tegen me dat ik mensen napraat en onzin loop te klagen.

Ik ervaar het spel zoals ik het ervaar en jij ook.

Maar het is weer het oude liedje zoals bij het begin van BFV en de hele shitstorm.. Degenen die moeite met het spel en bepaalde keuzes hebben, klagen over het spel.
En wederom vinden de 'lovers' het weer nodig om mensen met de klachten persoonlijk aan te vallen.
Mag ik niet een mening daarover hebben soms? |:(

Dat er nu veel aan wordt gedaan en getweaked, getuigt ervan dat ik bij lange na niet de enige ben. Het rammelt nog aan alle kanten en het voelt gewoon nog niet zo lekker als dat het zou moeten.
En daarbij bedoel ik niet zoals de vorige spellen, maar zoals BFV eigenlijk bedoeld is. Geloof het of niet, ik vind een heleboel nieuwe dingen die ze erin hebben gestopt en willen doorvoeren echt goed. Heel fris en met veel potentie. Maar het rammelt gewoon nog.

TTK en TTD zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden btw, dus als de een aangepast wordt zal de ander volgen, simpel.
En of je nou hoge TTK hebt of lage, je opmerking over dat degene met de beste aim wint, is altijd zo.
Alleen nu gaat het sneller, zodat je minder kogels erin hoeft te pompen. Want kennelijk is het te moeilijk om kogels op je target te houden? Vooral als je tegenstander kan reageren.. Wat nu dus bijna niet kan.
Ik vraag niet om een mega lange TTK, maar al die factoren die ik noemde, zorgen ervoor dat het gewoon iets te snel gaat, thats all.
Door de bug voelt het te snel, omdat het 'death signaal' te snel wordt terug gestuurd naar de speler en server. Daardoor lijkt de TTK prima, want iedereen vindt het fijn om snel te killen en voelt zich beter dan dat ie eigenlijk is.

En wat de halve health betreft en je verwijt dat ik met aan het spel moet aanpassen en niet andersom, is gewoon onzin.
Ik heb meestal mn health gewoon op orde hoor. Maar met de hoge damage output en t health systeem (voor als je niet toevallig in de buurt van iets healing bent) is t gewoon heel snel dat je iemand neerhebt.

Nogmaals, prima dat je niet met mijn punten eens bent of het zo ervaart, maar zegt dat gewoon, zoals @dvdkiwi. Maar ga niet persoonlijk worden aub.

PS; je opmerking over mijn laatste zin wat ik tegen @Reefun zeg, is misschien goed bedoeld en dat je het voor hem wil opnemen, maar hij en ik en @MRE-Inc lopen elkaar altijd te klieren over vliegen.

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 30-11-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joetje079 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:38:
[...]

De meeste maten van mij spelen op een base PS4 en ik heb ze nog niet horen klagen over framerates dus ik denk dat het wel goed zit :)
Ik vind het ook wel te doen. Maar als hij de framerate van (BF) 1 op de base PS4 slecht vond, denk ik dat hij dat van BF5 ook gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:01:
[...]
.

PS; je opmerking over mijn laatste zin wat ik tegen @Reefun zeg, is misschien goed bedoeld en dat je het voor hem wil opnemen, maar hij en ik en @MRE-Inc lopen elkaar altijd te klieren over vliegen.
:* O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Pff game nu alweer afgeprijsd naar €45. Doen ze toch al vlug moet ik zeggen. Al is t maar tijdelijk.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Over die draw distance op Rotterdam. Dit is de locatie. Niet zo heel goed te zien, maar je ziet iig de enemy wel/niet/wel/niet als ik ADS en niet-ADS

Grotere versie: https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/64642519

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:33:
Over die draw distance op Rotterdam. Dit is de locatie. Niet zo heel goed te zien, maar je ziet iig de enemy wel/niet/wel/niet als ik ADS en niet-ADS

[Streamable: DrawDistance]

Grotere versie: https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/64642519
Ook op rotterdam:

Zo ver achter cover ben ik volgens mij nog nooit neergemaaid

Ook maar even op reddit geplaatst, upvoten wordt gewaardeed

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:06:
[...]

Ook op rotterdam:

[Streamable: Martinspire_BattlefieldV_20181201_01-17-47]

Wow deze is wel heel erg. Heb er ook last van maar dan 2 a 3 meter ingame. Dit is gewoon echt belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Mensen juiste instellingen voor HDR? Heb een LG C7 maar krijg de witte boxes niet gelijk, zelfs niet met instellingen op 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:06:
[...]

Ook op rotterdam:

[Streamable: Martinspire_BattlefieldV_20181201_01-17-47]

Volgens mij word je door die sniper dwars door de planken/open ramen geschoten waar je voorbij loopt, als ik naar de damage richting kijk :X

Wat natuurlijk kan, gezien de bullet penetration..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:47:
[...]

Volgens mij word je door die sniper dwars door de planken/open ramen geschoten waar je voorbij loopt, als ik naar de damage richting kijk :X

Wat natuurlijk kan, gezien de bullet penetration..
Maar dan moet ie ook door het gebouw heen schieten en dat lukt je vanuit die hoek ook niet. Door 2 ramen kan volgens mij niet eens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
De 20 wekelijkse shipments van de Deluxe upgrade zijn wel fraai hoor; vandaag een ultrafrisse zandkleurige sight voor de KE-7 gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Bol.com nu ook 40 twijfel een beetje :P Hoeveel ruimte neemt het nu in beslag in store zag ik 40 gb maar lijkt me erg weinig? 1 was namelijk 85 gb volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Amdwarrior schreef op zondag 2 december 2018 @ 08:26:Hoeveel ruimte neemt het nu in beslag (...)?
51.38 GB ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23

RawChild

PSN: Rawchild

Poeh, nu al naar 40 euro, zo snel na de release de prijs al omlaag.. las al dat de game slecht verkoopt.. Zonde, want ik en vrienden vermaken ons er echt mee.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
RawChild schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:44:
Poeh, nu al naar 40 euro, zo snel na de release de prijs al omlaag.. las al dat de game slecht verkoopt.. Zonde, want ik en vrienden vermaken ons er echt mee.
Ik denk dat ik Battlefield 5 ga halen >:) Zat nog te twijfelen tussen Red dead 2 en deze maar ik heb het wel een beetje gehad met Rockstar met hun online business(shark cards toen begon ellende in Gta online) . Spiderman koop ik later wel :P

En met Star wars battlefront 2 vermaak ik me ook nog wel

[ Voor 5% gewijzigd door Amdwarrior op 02-12-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat ik Battlefield 5 ga halen >:) Zat nog te twijfelen tussen Red dead 2 en deze maar ik heb het wel een beetje gehad met Rockstar met hun online business(shark cards toen begon ellende in Gta online) . Spiderman koop ik later wel :P
Ah joh. Een online game waarin een blik bonen meer waard is dan een gouden ring moet toch goed zijn? :+

Toegegeven de SP is wel meesterlijk van RDR2. Maar sinds BFV is uit gekomen eigenlijk niet meer aangeraakt. Maar mijn voorkeur gaat sowiesow naar FPS games en BFV bied wat dat betreft nagenoeg alles wat ik zou wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Meerdere mensen opgevallen dat als je smorgens vroeg wil gamen hij geen server kan vinden?

Ik heb thuis een kleine rondlopen dus na de fles van 7.00 zet ik me meestal ff de PlayStation aan.

Nu heb ik al 2 dagen op rij dat hij geen server kan vinden als ik op play druk. Dan ga ik naar de advanced search en vind hij gewoon 0 servers in Europa.

Vanaf 10.00 exact komen er Europese servers online. Zal Dice het er gewoon om doen om de servers in Europa uit te zetten om ze dan weer online te zetten om 10.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
RawChild schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:44:
bij amazon uk al €34 euro.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Ik kreeg ook het mailtje van bol met aanbieding voor 40 euro. Ik schrok er gewoon van hoe snel dit al gaat. Normaal zie je deze prijs pas in het nieuwe jaar voor een grote titel.

Ook hier het dilemma met tijd te weinig en RDR2 ook nog in huis. Super spel maar op dit moment is BFV online met vrienden mooiste wat er is haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:58

s0kkie

Cowabunga

Potverdikkie ik heb last van de trophy bug met alle War Stories op hardcore uitspelen :(
Heb al geprobeerd alle laatste cutscenes nog een keer te kijken maar niks helpt helaas, iemand nog een suggestie?

Edit:
Laat maar, het is nu wel gelukt! 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door s0kkie op 02-12-2018 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
s0kkie schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:26:
Potverdikkie ik heb last van de trophy bug met alle War Stories op hardcore uitspelen :(
Heb al geprobeerd alle laatste cutscenes nog een keer te kijken maar niks helpt helaas, iemand nog een suggestie?

Edit:
Laat maar, het is nu wel gelukt! 8)7
Zijn trophys wat te doen >:) Battlefield 1 waren die dlc trophy zwaar irritant vliegtuig neerknallen met smg _O- of met dat klote paard 15 kills maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
To easy schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:12:
Normaal zie je deze prijs pas in het nieuwe jaar voor een grote titel
Je ziet het steeds vaker. Kijk ook maar hoe snel Tomb Raider en Assassins Creed Odyssey in prijs dropten.
Ik vind het niet erg; nu zullen twijfelaars toch over de streep getrokken worden waardoor er meer poppetjes zijn om op te schieten ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:02:
[...]

Zijn trophys wat te doen >:) Battlefield 1 waren die dlc trophy zwaar irritant vliegtuig neerknallen met smg _O- of met dat klote paard 15 kills maken
Ik vind die challenges anders ook vrij ruk hoor?

En als ik het goed begreep levert het uiteindelijk alleen wat melee wapens op als je alles haalt? Dat lijkt me ook echt een tijdsverspilling voor als je niet al te veel om die punten geeft. Enige nadeel is dat ze die voortgangsbalkjes in het menu weergeven en een beetje OCD zich irriteert aan dat ie niet helemaal vol is :P

Ik snap nu overigens prima waarom sommigen hier de TTK/TTD prima vinden. En dat heeft te maken met de support wapens. Die MG34 is echt super easy en ik denk dat sommigen hem hier (en de bijbehorende speelstijl) gebruiken om de TTK te valideren. Je ziet wat rode puntjes op de kaart, gaat in een goede positie liggen en je wacht gewoon totdat ze voorbij komen. Korte burst (want kogels zijn supersterk) en je kunt gewoon meerdere mensen afknallen met een magazijn. Hiermee mijn K/D in slechts een paar dagen enorm opgekrikt en nu snap ik dus ook waarom er zoveel mensen tegen verandering zijn. Want dit is gewoon easy mode campen. Jij bent een klein doelwit, hebt veel damage per kogel en ook nog eens op lange range (snipers afschieten is ook echt totaal geen probleem) veel te zeggen. Met de juiste camouflage ben je echt invisible en dan is er ook nog een upgrades met minder recoil, meer kogels, geen muzzle flashes (dus echt lastig te pinpointen, al is het met de kogelregen wel een stuk makkelijker), etc. Wapen heb ik in een dag of 2 op level 10 gekregen en is echt game breaking imo. Het heeft totaal geen skill nodig en de tegenstander kan er gewoon weinig aan doen.

Speel je het spel op een normale manier, dan kom je dit soort speelstijlen constant tegen en maakt de game heel frustrerend. En ik heb ook gemerkt, dat als je dus telkens later naar de enemy toe gaat, je ook veel meer overlevingskans hebt. Je hebt al snel dat je botst met 1 of meer tegenstanders en als je dan niet voorop loopt, dan win je gewoon veel meer gevechten. Ik had altijd een enorm aanvallende speelstijl en dit kon omdat ik nog meerdere mensen kon uitschakelen. Nu doe ik dat dus even niet en je merkt het ook dat we een stuk minder vaak winnen, minder MVP (volgens mij pas 2x oid) en minder best squad (volgens mij ook pas 2x).

Sowieso maken de tickets weinig uit tot de laatste minuut is aangebroken want pas dan wordt echt besloten met de vlaggen wie gaat winnen. Tenzij de teams echt ongebalanceerd zijn, dan is het al met 250+ tickets verschil afgelopen. Er zit werkelijk weinig tussenin. Aan het eind van de ronde gaan de tickets zo hard, dat al je werk van ervoor gewoon niks uitmaakt.

[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2018 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:14:
[...]

Je ziet het steeds vaker. Kijk ook maar hoe snel Tomb Raider en Assassins Creed Odyssey in prijs dropten.
Ik vind het niet erg; nu zullen twijfelaars toch over de streep getrokken worden waardoor er meer poppetjes zijn om op te schieten ;)
Ja het heeft ook zeker zijn voordelen haha.

Enige reden wat ik kan bedenken dat BFV minder zal verkopen is denk ik door battle royale. Dat speltype is zo hyped (vooral onder de jeugd) dat ik denk dat mensen daarom vooral voor BO4 kiezen. Ben zelf iemand die het leuk vind maar totaal niet mis in BFV.
Alleen het zou mij niks verbazen met de firestorm release van BFV er veel meer mensen het spel gaan kopen.

Is dit niet de reden van de prijsverlagingen dan hoop ik dat vanaf nu alle games die uitkomen zsm dalen in prijs haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik speel in elk spel erg agressief, dat kan in deze game ook maar het is zeer frustrerend door de kleine maps en gigantische clusterfucks/snelle TTK. Het helpt ook niet mee dat de medic class zwaar underpowered is. De enige manier om succesvol te zijn met rushen is veel smoke gebruiken en veel flanken.

Net de Thompson geunlocked, wapen is waardeloos als de enemy meer dan 15 meter voor je staat. Level 20 assault wapen daarentegen is behoorlijk OP.

Hoe meer ik BFV speel hoe meer ik BC2, BF3 en BF4 mis, veel meer vrijheid qua speelstijl in die games. Krijg ook de zenuwen van de 20 support players die ge-bipod op elke hoekje liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 02-12-2018 14:43 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht even met spelen tot de update van dinsdag waarin ze TTK en TTD aanpassen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:50:
Ik wacht even met spelen tot de update van dinsdag waarin ze TTK en TTD aanpassen.
Ik had begrepen dat het er niet in zit omdat het "te lastig is".. Wss januari februari pas :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Pfff, de enige bug die ik echt ontzettend frustrerend vind is dat de game gewoonweg niet eindigt… Nu al diverse malen meegemaakt met frontlines. Dat is gamebrekend… Die discussie over de TTK en TTD is daarbij voor mij nietszeggend. Die krijg je toch niet naar ieders zin. Je krijgt als Dice altijd gezeik. Laat het lekker zoals het is. Moet ik dadelijk met mijn gewehr 43 ineens 5 schoten raak schieten voordat iemand dood gaat? Wat een onzin allemaal. Het is geen Gears of War...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

uchiha tijntje schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:48:
Pfff, de enige bug die ik echt ontzettend frustrerend vind is dat de game gewoonweg niet eindigt&#8230
Wel handig om sommige 'x kills in a round' assignments te halen
Wat een onzin allemaal. Het is geen Gears of War...
Of 'The Division'... 3 mags on iemand om te leggen.....

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
swoutr schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:38:
Mensen juiste instellingen voor HDR? Heb een LG C7 maar krijg de witte boxes niet gelijk, zelfs niet met instellingen op 2000.
Niemand ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:06
BlaTieBla schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:51:
[...]

Wel handig om sommige 'x kills in a round' assignments te halen
Maar als a round nooit eindigd krijg je hem dan wel toegewezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Niet met de C7. Met de Sony AF8 (volgens mij vergelijkbaar paneel? ) krijg ik ze gewoon gelijk zonder bijzondere instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
swoutr schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:38:
#metoo

Zelfde tv. Heb overigens niet het idee dat ik wat mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

gisteren voor het eerst gespeeld.. durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt of sommige mappen er grafisch niet zo mooi uit zien als BF1 (heb het over een normale PS4 versie).

Heb ik iets verkeerd ingesteld, of klopt het dat het niet echt is opgepoetst, behalve op de PS4 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Martinspire schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:39:
En dat heeft te maken met de support wapens. Die MG34 is echt super easy en ik denk dat sommigen hem hier (en de bijbehorende speelstijl) gebruiken om de TTK te valideren.
Ik denk dat je daar wel een punt hebt.
Dit weekend eindelijk level 20 support en een tijdje met de MG42 gespeeld. Wat een beest van een wapen is dat dan. Ik heb sowieso een wat behoudende speel stijl maar merk nu wel dat ik vaker 1 op 1 gevechten win.

XBL: theArthurrrr

Pagina: 1 ... 14 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V