Loondijke je bent vast een prima vent/vrouw die het goed bedoelt, maar je opmerkingen jegens mij persoonlijk slaan echt als een l*l op een drumstel.
Jouw 20 uurtjes ben ik zelfs met het spelen bij een kameraad al voorbij denk ik, dat had ik met de Beta volgens mij zelfs al.
Je doet alsof ik een of andere domme random gamer ben die geen idee heeft waar ie t over heeft. Sorry, maar ik heb in ongeveer alle Battlefields (behalve 3 en Hardline) vanaf BF1942 samen misschien 10.000 uur zitten
Ik weet dondersgoed waar ik t over heb en ken de spellen door en door en daardoor zijn voor mij de minste veranderingen/bugjes whatever, gelijk merkbaar en kunnen voor mij van 'levensbelang' zijn. (Voor mijn poppetje dan)
Dat jij dat niet zo ervaart prima, en waarschijnlijk speel je het veel meer casual dan ik en vind je dingen minder erg..maar zeg niet tegen me dat ik mensen napraat en onzin loop te klagen.
Ik ervaar het spel zoals ik het ervaar en jij ook.
Maar het is weer het oude liedje zoals bij het begin van BFV en de hele shitstorm.. Degenen die moeite met het spel en bepaalde keuzes hebben, klagen over het spel.
En wederom vinden de 'lovers' het weer nodig om mensen met de klachten persoonlijk aan te vallen.
Mag ik niet een mening daarover hebben soms?
Dat er nu veel aan wordt gedaan en getweaked, getuigt ervan dat ik bij lange na niet de enige ben. Het rammelt nog aan alle kanten en het voelt gewoon nog niet zo lekker als dat het zou moeten.
En daarbij bedoel ik niet zoals de vorige spellen, maar zoals BFV eigenlijk bedoeld is. Geloof het of niet, ik vind een heleboel nieuwe dingen die ze erin hebben gestopt en willen doorvoeren echt goed. Heel fris en met veel potentie. Maar het rammelt gewoon nog.
TTK en TTD zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden btw, dus als de een aangepast wordt zal de ander volgen, simpel.
En of je nou hoge TTK hebt of lage, je opmerking over dat degene met de beste aim wint, is altijd zo.
Alleen nu gaat het sneller, zodat je minder kogels erin hoeft te pompen. Want kennelijk is het te moeilijk om kogels op je target te houden? Vooral als je tegenstander kan reageren.. Wat nu dus bijna niet kan.
Ik vraag niet om een mega lange TTK, maar al die factoren die ik noemde, zorgen ervoor dat het gewoon iets te snel gaat, thats all.
Door de bug voelt het te snel, omdat het 'death signaal' te snel wordt terug gestuurd naar de speler en server. Daardoor lijkt de TTK prima, want iedereen vindt het fijn om snel te killen en voelt zich beter dan dat ie eigenlijk is.
En wat de halve health betreft en je verwijt dat ik met aan het spel moet aanpassen en niet andersom, is gewoon onzin.
Ik heb meestal mn health gewoon op orde hoor. Maar met de hoge damage output en t health systeem (voor als je niet toevallig in de buurt van iets healing bent) is t gewoon heel snel dat je iemand neerhebt.
Nogmaals, prima dat je niet met mijn punten eens bent of het zo ervaart, maar zegt dat gewoon, zoals @dvdkiwi. Maar ga niet persoonlijk worden aub.
PS; je opmerking over mijn laatste zin wat ik tegen @
Reefun zeg, is misschien goed bedoeld en dat je het voor hem wil opnemen, maar hij en ik en @
MRE-Inc lopen elkaar altijd te klieren over vliegen.
[
Voor 3% gewijzigd door
poor Leno op 30-11-2018 20:19
]