Y = je secondary! Plus, Als je dat wijzigt moet je dat iedere keer doen. Dan kun je beter een extra paddle op je elite controller zetten om dat te compenseren

Zit nog echt te twijfelen wat eerst te gaan doen. Die vliegtuigen zien er zo tof uit in jouw filmpje...
Dream come true qua dogfighten hoor... Serieus. Speciaal voor jou wat meer gameplay van Hamada "public" gezet

:
Dit was 1 van mijn eerste potjes @ Hamada trouwens
*Edit : Je ziet me dan ook nog echt de hoogtemeters controleren of die het daadwerkelijk doen in het begin. Plus de maximale hoogte/ceiling aan het controleren

Hoe is de AA ? Nog veel last van ? Kun je ze er makkelijk uitvliegen of ben je zo neer ? En wat is de reikwijdte van die zooi vertikaal ? In BF1 kon je op die Russische mappen nauwelijks aan de AA's ontkomen omdat het luchtruim gewoon te klein was en niet hoog genoeg. Hoop dat dit wel gefixed is.
Alle mappen hebben een verhoogde "ceiling" en genoeg ruimte om weg te kunnen komen. Dus in dat opzicht geen Russiche BF1 mappen praktijken.
Verder zijn de AA's relatief makkelijk te ontwijken zolang je maar niet in een rechte lijn blijft vliegen. Ze overheaten relatief snel. Enige nadeel is wel als piloot zijnde ; 1 goede directe hit kan je motor uitschakelen. Maar dat is nog maar 1x voor gekomen bij me.
Het bereik ervan is wel veel groter geworden trouwens. Waar je in BF1 zo uit het bereik was moet je hier echt oppassen. Echter, je moet veel preciezer zijn met de AA wil je een vliegtuig daadwerkelijk raken, dus dat is dan weer in het voordeel van de piloot. Beetje chaotische evasive manouvres en je kunt er spotless vanaf komen.
Het repairen e.d. kan soms lastig zijn omdat je moet resupplyen soms om weer tot 100 HP te komen. Maar er zijn genoeg resupply punten over de mappen verdeeld dus dat is 9 van de 10x geen probleem.
[
Voor 3% gewijzigd door
Reefun op 14-11-2018 13:36
]