Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:45:
[...]

Je moet 'm gekocht hebben in dat werelddeel. Dus wil je profiteren van de eerdere Nieuw-Zeeland launch, dan moet je de game ook daar gekocht hebben.
Ah dan heb ik dat verkeerd begrepen! I stand corrected :) Thanks!

Mij om het even. Heb nog 3 uur trial op de account van mijn vrouw, en als ik dan om 23u alsnog wil door spelen kan ik overswitchen naar mijn eigen account. Eindelijk weer verder "werken" aan mijn support tot level 20 voor de MG42 O+

Trouwens, @MRE-Inc ; 1 prachtige resupply punt @ Hamada onder de brug :

Heerlijk ook om achtervolgers daarnaar toe te lokken en dat ze dan tegen de brug aan crashen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Reefun op 14-11-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:44:
[...]

Voor ieder werelddeel weer andere tijden. Voor ons is het 23u vanavond. Zo staat het ook in de store aangegeven :)

Volgens mij kun je wel tijdelijk inloggen op een ander werelddeel en dan eerder spelen. Maar of dat daadwerkelijk werkt, geen idee.

Bovenstaande schijnt dan weer niet te kloppen. My bad!
Oef ik dacht morgennacht om 12 uur pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:44:
[...]

Voor ieder werelddeel weer andere tijden. Voor ons is het 23u vanavond. Zo staat het ook in de store aangegeven :)
Hoezo is het 23u trouwens? Ik dacht dat het gewoon 0.00 zou zijn net als met alle andere games?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:55:
[...]

Hoezo is het 23u trouwens? Ik dacht dat het gewoon 0.00 zou zijn net als met alle andere games?
Staat op de Xbox NL store vermeld : https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32
Mijne in Brasil gehaald.
Disponível em 15-11-2018 04:00
Zal eens kijken of ik dan pas kan spelen of eerder.

Heb je in het begin overigens nog secondary wapens op de vliegtuigen ? Dat was in de beta behoorlijk bugged. Wanneer je via Y van wapen wisselde, gebeurde er niks maar volgens mij had je in de beta wel 2 verschillende mg's erop....

Die Hamada map ziet er wel tof uit hoor....

Overigens heb ik de afgelopen weken (mede door RDR2) geen filmpjes van JackFrags, Westie of anderen gekeken. Ook het nieuws op social media mbt BFV compleet niet gevolgd. Anders krijg je weer van: Dit is kut, dat is klote, hier rekening mee houden, dat niet doen, dat wel doen etc etc.

Ik stap er nu lekker clean in zonder voor kennis whatsoever. Ik stel mijn controller in als ik het spel start (inverted hierzo >:) ) Verander mijn FOV voor het vliegen en dan gaaaaaan...

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 14-11-2018 13:07 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:02:
[...]

Mijne in Brasil gehaald.

[...]

Zal eens kijken of ik dan pas kan spelen of eerder.

Heb je in het begin overigens nog secondary wapens op de vliegtuigen ? Dat was in de beta behoorlijk bugged. Wanneer je via Y van wapen wisselde, gebeurde er niks maar volgens mij had je in de beta wel 2 verschillende mg's erop....

Als je de game in Brazilië heb gekocht, kun je pas spelen zodra de game daar gereleased is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:02:
[...]

Niet allemaal. Spitfire en BF109 sowiesow niet. Stuka heeft wel een secondary, alhoewel die inene op d-pad rechts staat i.p.v. gewoon op Y (extra paddle maar op mijn Elite Controller gezet ervoor :+). Maar, je leveled relatief snel je vliegtuigen op dus het is even door bikkelen.

Met de spitfire als je voor de Hispano machinegeweren gaat én de bommen, dan kun je de bommen niet apart selecteren. Iedere keer als je dan switched naar de Hispano machinegeweren en je schiet 1x, dan drop je de bommen.... Heel suf. Ook 1 van de redenen waarom je beter voor de 8x machinegeweren upgrade kunt gaan. Maar dat zal vast nog wel gepatched worden ga ik vanuit.

Als laatste, als je eenmaal een vliegtuig tot level 4 hebt, dan kun je altijd je specializations ZONDER extra "Company currency" eraan uit te geven veranderen. Dus dat is wel lekker als je toch een andere combo wilt proberen.

En inderdaad, Hamada is echt een toffe map om in te vliegen. De maximale hoogte is echt bizar hoog en ziet er brilliant uit op de XB1X! Sterker nog, Punt G is een vliegveld en dan moet je ook daadwerkelijk opstijgen als je daar spawned O+ O+ Je bent wel tijdelijk canonfodder but hey. C'est la vie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:06:
[...]

Niet allemaal. Spitfire en BF109 sowiesow niet. Stuka heeft wel een secondary, alhoewel die inene op d-pad rechts staat i.p.v. gewoon op Y (extra paddle maar op mijn Elite Controller gezet ervoor :+). Maar, je leveled relatief snel je vliegtuigen op dus het is even door bikkelen.
Mjah, volgens mij waren er ook weer custom contoller settings mogelijk, dus als er verder niks op Y zit, dan zet ik mijn secondary daar wel op.
Met de spitfire als je voor de Hispano machinegeweren gaat én de bommen, dan kun je de bommen niet apart selecteren. Iedere keer als je dan switched naar de Hispano machinegeweren en je schiet 1x, dan drop je de bommen.... Heel suf. Ook 1 van de redenen waarom je beter voor de 8x machinegeweren upgrade kunt gaan. Maar dat zal vast nog wel gepatched worden ga ik vanuit.
Dice..... :')
Als laatste, als je eenmaal een vliegtuig tot level 4 hebt, dan kun je altijd je specializations ZONDER extra "Company currency" eraan uit te geven veranderen. Dus dat is wel lekker als je toch een andere combo wilt proberen.
Zit nog echt te twijfelen wat eerst te gaan doen. Die vliegtuigen zien er zo tof uit in jouw filmpje...
En inderdaad, Hamada is echt een toffe map om in te vliegen. De maximale hoogte is echt bizar hoog en ziet er brilliant uit op de XB1X! Sterker nog, Punt G is een vliegveld en dan moet je ook daadwerkelijk opstijgen als je daar spawned O+ O+ Je bent wel tijdelijk canonfodder but hey. C'est la vie.
Hoe is de AA ? Nog veel last van ? Kun je ze er makkelijk uitvliegen of ben je zo neer ? En wat is de reikwijdte van die zooi vertikaal ? In BF1 kon je op die Russische mappen nauwelijks aan de AA's ontkomen omdat het luchtruim gewoon te klein was en niet hoog genoeg. Hoop dat dit wel gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Rivanov schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:35:
Hij vind bij mij nauwelijks (lees: geen) servers op de Xbox. Heb al de filters gereset etc.
Viel me gisteravond ook op. Maar een handvol servers voor XB. Alsof de trialspelers allemaal al door hun 10 uur heen waren.

In vorige post vergeten te noemen: werpmessen. Dikke fun. Als suffe scout ontpop je je als ninja. Je springt voor de support met z'n onoverwinnelijke MG en tjak. Niet altijd OHK overigens. Dus wel goed mikken. Je krijgt er een aantal bij spawn en kunt ze resupplyen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:14:
[...]

Mjah, volgens mij waren er ook weer custom contoller settings mogelijk, dus als er verder niks op Y zit, dan zet ik mijn secondary daar wel op.
Y = je secondary! Plus, Als je dat wijzigt moet je dat iedere keer doen. Dan kun je beter een extra paddle op je elite controller zetten om dat te compenseren :)
Zit nog echt te twijfelen wat eerst te gaan doen. Die vliegtuigen zien er zo tof uit in jouw filmpje...
Dream come true qua dogfighten hoor... Serieus. Speciaal voor jou wat meer gameplay van Hamada "public" gezet :) :

Dit was 1 van mijn eerste potjes @ Hamada trouwens :)

*Edit : Je ziet me dan ook nog echt de hoogtemeters controleren of die het daadwerkelijk doen in het begin. Plus de maximale hoogte/ceiling aan het controleren :+
Hoe is de AA ? Nog veel last van ? Kun je ze er makkelijk uitvliegen of ben je zo neer ? En wat is de reikwijdte van die zooi vertikaal ? In BF1 kon je op die Russische mappen nauwelijks aan de AA's ontkomen omdat het luchtruim gewoon te klein was en niet hoog genoeg. Hoop dat dit wel gefixed is.
Alle mappen hebben een verhoogde "ceiling" en genoeg ruimte om weg te kunnen komen. Dus in dat opzicht geen Russiche BF1 mappen praktijken.

Verder zijn de AA's relatief makkelijk te ontwijken zolang je maar niet in een rechte lijn blijft vliegen. Ze overheaten relatief snel. Enige nadeel is wel als piloot zijnde ; 1 goede directe hit kan je motor uitschakelen. Maar dat is nog maar 1x voor gekomen bij me.

Het bereik ervan is wel veel groter geworden trouwens. Waar je in BF1 zo uit het bereik was moet je hier echt oppassen. Echter, je moet veel preciezer zijn met de AA wil je een vliegtuig daadwerkelijk raken, dus dat is dan weer in het voordeel van de piloot. Beetje chaotische evasive manouvres en je kunt er spotless vanaf komen.

Het repairen e.d. kan soms lastig zijn omdat je moet resupplyen soms om weer tot 100 HP te komen. Maar er zijn genoeg resupply punten over de mappen verdeeld dus dat is 9 van de 10x geen probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Reefun op 14-11-2018 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:33:
[...]

Y = je secondary! Plus, Als je dat wijzigt moet je dat iedere keer doen. Dan kun je beter een extra paddle op je elite controller zetten om dat te compenseren :)

[...]

Dream come true qua dogfighten hoor... Serieus. Speciaal voor jou wat meer gameplay van Hamada "public" gezet :) :

[YouTube: BFV Hamada raw plane footage]

Dit was 1 van mijn eerste potjes @ Hamada trouwens :)

*Edit : Je ziet me dan ook nog echt de hoogtemeters controleren of die het daadwerkelijk doen in het begin. Plus de maximale hoogte/ceiling aan het controleren :+

[...]

Alle mappen hebben een verhoogde "ceiling" en genoeg ruimte om weg te kunnen komen. Dus in dat opzicht geen Russiche BF1 mappen praktijken.

Verder zijn de AA's relatief makkelijk te ontwijken zolang je maar niet in een rechte lijn blijft vliegen. Ze overheaten relatief snel. Enige nadeel is wel als piloot zijnde ; 1 goede directe hit kan je motor uitschakelen. Maar dat is nog maar 1x voor gekomen bij me.

Het bereik ervan is wel veel groter geworden trouwens. Waar je in BF1 zo uit het bereik was moet je hier echt oppassen. Echter, je moet veel preciezer zijn met de AA wil je een vliegtuig daadwerkelijk raken, dus dat is dan weer in het voordeel van de piloot. Beetje chaotische evasive manouvres en je kunt er spotless vanaf komen.

Het repairen e.d. kan soms lastig zijn omdat je moet resupplyen soms om weer tot 100 HP te komen. Maar er zijn genoeg resupply punten over de mappen verdeeld dus dat is 9 van de 10x geen probleem.
:') Een vrouwlijke piloot.....omg.... ze doen het er gewoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:57:
[...]

:') Een vrouwlijke piloot.....omg.... ze doen het er gewoon om.
Ja, Je kunt de genders van de piloten/tankers nog niet aanpassen. Die staan standaard, net zoals al je soldaten, als een vrouw ingesteld.

Voor zover ik heb begrepen kun je dat binnenkort veranderen zodra de Vehicle Customizations beschikbaar komen. Maar dat betekend dus wel dat je decals (hoop ik!) op je vliegtuigen kan plaatsen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:00:
[...]

Ja, Je kunt de genders van de piloten/tankers nog niet aanpassen. Die staan standaard, net zoals al je soldaten, als een vrouw ingesteld.

Voor zover ik heb begrepen kun je dat binnenkort veranderen zodra de Vehicle Customizations beschikbaar komen. Maar dat betekend dus wel dat je decals (hoop ik!) op je vliegtuigen kan plaatsen O+
Echt serieus ? Wat slecht zeg.....

En wat is op 4:45 dat repair icoontje met het cijfer 1 erbij ? Kan me niet herinneren dat in de beta gezien te hebben ? Heb je een max aantal repairs ofzo en dat je die ook moet resupply-en ?

Verder prima filmpje. Viel me wel op dat je die spitfire niet snel ontweek/van je af kon schudden. Was dat opzet want ben van jou anders gewend namelijk. :)

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 14-11-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:07:
[...]

Echt serieus ? Wat slecht zeg.....

En wat is op 4:45 dat repair icoontje met het cijfer 1 erbij ? Kan me niet herinneren dat in de beta gezien te hebben ? Heb je een max aantal repairs ofzo en dat je die ook moet resupply-en ?
Ja ene kant slecht... Maar andere kant interesseert het me werkelijk geen hol of ik nu een man of een vrouw ben :D Sterker nog, in de trial nam ik geeneens de moeite om mijn gender aan te passen als soldaat zijnde :+ Maar dat zal ik zodra de Deluxe versie er is wel gaan doen.

Wat betreft dat repair icoontje ; Dat is de emergency repair (fixed alleen vleugels tenzij je hem upgrade voor motor repair e.d.). Die moet je dan weer "herladen" inderdaad. Je krijgt er 1 mee. Maar je kunt niet bijv. emergency repair doen, meteen "herladen" en dan nog een keer direct gebruiken. Zit hoe dan ook een cooldown op (en terecht natuurlijk).

Wat je wél direct weer kunt gebruiken zijn eventuele bommen zoals met de JU-88. Met de Stuka kan dat dan weer niet, de grotere bommen kun je maar per 1 gooien en die hebben dan een cooldown van 5~10 seconden. Maar dat houdt wel in dat als je met de JU-88 alle 40 bommen dropped, direct herladen (sommige punten zitten vlak bij een resupply punt) en dan kun je meteen weer alles droppen. Wat dát betreft is het dan weer beetje té OP IMHO.
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:07:
[...]
Verder prima filmpje. Viel me wel op dat je die spitfire niet snel ontweek/van je af kon schudden. Was dat opzet want ben van jou anders gewend namelijk. :)
Geen opzet. Dat was letterlijk één van de eerste potjes waarbij ik vloog met BFV :D Het was nog enorm wennen met hoe de physics gedragen, feit dat je beter moet kijken zonder 3D spotting en helemaal opnieuw leren hoe je het beste je throttle kunt toepassen om scherp(ere) bochten te maken.

Inmiddels heb ik het alweer beter onder de knie gelukkig :) Zeker met de air-radar upgrade erbij maakt dogfights een stuk makkelijker daar je ieder vliegtuig in een straal van 250m om je heen continu op je radar ziet.

[ Voor 21% gewijzigd door Reefun op 14-11-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Er is nog geen battlelog waar je online je loadout kunt aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/btb5qmloyay11.jpg?width=432&auto=webp&s=0dfc4acf9d03c80b0bde2b04a53c8727bbbecf84

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
:X

[ Voor 98% gewijzigd door MRE-Inc op 14-11-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:06:
Er is nog geen battlelog waar je online je loadout kunt aanpassen ?
Nope. Wellicht in de toekomst nog.
Sja. Hij is best OP op het moment inderdaad. Heb bijna alles unlocked voor de JU-88. Maar het voelt nu al beetje als cheaten om de JU-88 te gebruiken :+

Seat switchen is nu ook gewoon OP gezien je instant switched zonder switch animatie zoals in BF1.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Maar die JU88 in dit filmpje lijkt nog wel veel beter dan de attack plane in BF1. In BF1 had ik met de attack plane ook soms aardige multikills, maar dit is echt OP als ik het zo zie. Dat ding is ook nog behoorlijk snel en wendbaar als ik het zo zie. In tegenstelling tot die heavy bombers in BF1. Die heb ik echt niet tot nooit geprobeerd omdat ze zo traag en log waren te besturen. Daar had ik het geduld niet voor.

Ik wilde me eigenlijk gaan focussen op de Me109 en de Spitfire, maar als ik dit zo zie, kan ik beter als eerste de JU88 en de Blenheim gaan unlocken (er van uit gaande dat de Allies ook zo'n OP bomber hebben) als vervanger van de Attack Plane uit BF1.

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 14-11-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:57
Zit me hier toch een partij in dubio om hem te halen bij release of niet...

Heb nu nog een paar dagen te gaan met early access op. Ik speel op een cloud PC. Maar einde van de week stop ik met deze cloud service aangezien ik nu ook een PS4 heb staan (en het anders allemaal wel erg duur wordt).

Twijfel zit hem met name in het aimen. Alhoewel... met muis en toetsenbord bak ik er al weinig van (maar vind het heerlijk om de medic uit te hangen afgewisseld met het betere ''spot werk''). ;-)

Als ik kijk Battlefieldtracker dan is de playerbase op de PS4 in ieder geval geen probleem lijkt me (met kanttekening dat er nu alleen cijfers zijn voor BF1 en die kopieer ik even voor het gemak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:22:
Maar die JU88 in dit filmpje lijkt nog wel veel beter dan de attack plane in BF1. In BF1 had ik met de attack plane ook soms aardige multikills, maar dit is echt OP als ik het zo zie. Dat ding is ook nog behoorlijk snel en wendbaar als ik het zo zie. In tegenstelling tot die heavy bombers in BF1. Die heb ik echt niet tot nooit geprobeerd omdat ze zo traag en log waren te besturen. Daar had ik het geduld niet voor.

Ik wilde me eigenlijk gaan focussen op de Me109 en de Spitfire, maar als ik dit zo zie, kan ik beter als eerste de JU88 en de Blenheim gaan unlocken (er van uit gaande dat de Allies ook zo'n OP bomber hebben) als vervanger van de Attack Plane uit BF1.
De JU-88 zit beetje tussen de attack plane en bomber in van BF1 qua wendbaarheid e.d.

Hij is aanzienlijk logger dan bijv. de ME109/Spitfire uiteraard en iets logger dan de Stuka, maar dat is ook niet zo gek.

Op dit moment is hij zwaar OP. Dat is 1 ding wat duidelijk is. Zeker als je alle bommen heb unlocked, dan ben je gewoon een "flying fortress". Je bent wel een vrij groot target voor zowel AA als fighters ; maar of je seat switched zodat je ze onder vuur kunt nemen en ze je voorbij gaan of je hebt een competente gunner mee die goed gebruik maakt van de 2 beschikbare gunner posities.

Persoonlijk blijf ik bij de Stuka/Spitfire voor nu. Die bieden beiden genoeg mogelijkheden voor zowel air- als groundtargets. Maar..... Het is wel tempting om de JU-88 op bijv. Twisted Steel te gebruiken als iedereen op de brug staat. 10+ kills behalen met 1 bombingrun is dan 'normaal'. Maar gezien hij relatief log is vergeleken met de Stuka/spitfire/ME109 vind ik hem niet fijn genoeg om op alle mappen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Nou nog maar eentje dan..... Tering zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:08
Iemand enig idee of Mediamarkt aan Black Friday doet met games voor de PlayStation 4? Anders haal ik hem graag later op.. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@MRE-Inc & @Reefun

Ok klaar nu tot nieuwjaar met dat vliegtuig geleuter :>

Warthunder niets voor jullie? Aangezien jullie poppetjes uit angst toch nooit op de grond lopen.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deluxe gekocht op CDKeys.com
Zometeen even inwisselen in New Zealand store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:41:
@MRE-Inc & @Reefun

Ok klaar nu tot nieuwjaar met dat vliegtuig geleuter :>

Warthunder niets voor jullie? Aangezien jullie poppetjes uit angst toch nooit op de grond lopen.. ;)
Zodra ik weer een PC heb ga ik weer een goede joystick/rudders halen en inderdaad Warthunder dan proberen in VR :)

Ben gisteren voor het eerst uit mn vliegtuig gesprongen (je kunt geen v1 oproepen vanuit een vliegtuig....). Dat was wel even eng inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Rivanov schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:43:
Deluxe gekocht op CDKeys.com
Zometeen even inwisselen in New Zealand store.
Ik kan nergens mijn BfV order via Microsoft zelf annuleren. Bij cdkeys is het nog €5 goedkopere ook dan de Braziliaanse versie die ik nu heb. Iemand een gouden tip? Op account.microsoft.com staat de aankoop wel, maar geen annulering knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Zo dan dit is gewoon belachelijk haha. Nu kan ik het snappen als sommige lui 65-3 gaan. Als ik 1x dood hierdoor ga is mijn levensmissie dat vliegtuig neerhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:18:
[...]

Ik kan nergens mijn BfV order via Microsoft zelf annuleren. Bij cdkeys is het nog €5 goedkopere ook dan de Braziliaanse versie die ik nu heb. Iemand een gouden tip? Op account.microsoft.com staat de aankoop wel, maar geen annulering knop.
Daar moet je via chat achteraan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:47:
[...]

Zo dan dit is gewoon belachelijk haha. Nu kan ik het snappen als sommige lui 65-3 gaan. Als ik 1x dood hierdoor ga is mijn levensmissie dat vliegtuig neerhalen!
MG42 schijnt wonderen te doen er tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
In augustus standaard editie gekocht, toch wat spijt van want kan enkel deluxe kopen bij annulatie van de standaard versie... En dat kan enkel door een formulier in te vullen. Dus dat zal dan weer ff duren.

Iemand die weet of je voor ps4 ook online een key kan kopen voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Granaatappel schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:14:
Iemand enig idee of Mediamarkt aan Black Friday doet met games voor de PlayStation 4? Anders haal ik hem graag later op.. :)
Vorig jaar bij COD WW2 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Zonet de deluxe versie besteld bij media markt. Ik zag nergens staan voor hoe laat je moet bestellen om hem de volgende dag in huis te hebben, maar ik verwacht hem gewoon morgen. Hele dag werken, maar dan 3 dagen weekend. Vrouwtje en de kids vrijdag de hele dag weg.. oh yeah :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
Bijna 23:00 ;-)

Carpe scrotum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
Toen die een maand uitgesteld werd dacht ik even dat die nooit meer zou komen haha. Ik koop weinig games meer, maar een nieuwe battlefield laat mij altijd weer als een klein kind voelen die voor het eerst een shooter speelt (battlefield 1942) haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
To easy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:47:
[...]

Toen die een maand uitgesteld werd dacht ik even dat die nooit meer zou komen haha. Ik koop weinig games meer, maar een nieuwe battlefield laat mij altijd weer als een klein kind voelen die voor het eerst een shooter speelt (battlefield 1942) haha!
Ik had zelfs de deluxe in september kado gekregen voor me verjaardag van me vrouwtje, dat was idd ff balen maar hopelijk maakt het wachten alles goed.Ikzelf speel ook bijna niks behalve bf begonnen vanaf bf3 ;-)
Morgen lekker vrij en het vrouwtje heeft beloofd alles in huis te doen (voor 1 dagje dan) ha ha wat een schatje ;-)

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik bak nix van de Stuka :+

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Never mind

[ Voor 78% gewijzigd door RawChild op 14-11-2018 22:33 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tja, dat krijg je met vrouwen achter het stuur de knuppel..... :X

Ben wel benieuwd of ik mijn Braziliaanse versie straks kan spelen om 23:00 uur. Heb er eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad met andere games dat ze niet speelbaar waren op EU tijden terwijl ze gekocht waren in Zuid Amerika.

Enige wat nog problemen zou kunnen opleveren is de versie. Bij mij staan BFV op mijn Xbox dashboard, maar daar staat het plaatje bij van die vrouw. De Deluxe versie die ik heb gekocht, heeft die man als afbeelding. In de store staat er bij de Deluxe versie wel dat die geinstalleerd is, maar het plaatje op mijn dashboard is dus die vrouw van de standaard versie. (snap je het nog?)

[ Voor 49% gewijzigd door MRE-Inc op 14-11-2018 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Hoe bevalt de game ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Granaatappel schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:14:
Als je de PS4Pro wilt kopen zou ik gaan voor de XBOX X. Sneller, grafisch beter , real 4K en de console is zo lekker stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Als er nog mensen op zoek zijn naar een harddisk voor de XBOX met 4TB dan kun je eens kijken op amazon in Duitsland. Seagate STEA4000400 Expansion Portable 4 TB is iets verhoogd weer, maar is nu 99,00.

Schijf read en write zit voor beide iets boven de 130 MB/s.

[ Voor 13% gewijzigd door Noresponse op 14-11-2018 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
Noresponse schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:26:
[...]

Als je de PS4Pro wilt kopen zou ik gaan voor de XBOX X. Sneller, grafisch beter , real 4K en de console is zo lekker stil
Het is alleen zo jammer dat bij iedereen bijna al hun vrienden op de de PS4 zitten. En laat Bf5 nou net een een teamplaygame zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
foxtrot81 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:52:
[...]

Ik had zelfs de deluxe in september kado gekregen voor me verjaardag van me vrouwtje, dat was idd ff balen maar hopelijk maakt het wachten alles goed.Ikzelf speel ook bijna niks behalve bf begonnen vanaf bf3 ;-)
Morgen lekker vrij en het vrouwtje heeft beloofd alles in huis te doen (voor 1 dagje dan) ha ha wat een schatje ;-)
Zozo baas boven baas haha. Dat heb jij even goed voor elkaar. Ik ben btw nog niet zo oud hoor, maar speelde bf 1942 toen op de computer van mijn vader maar wist toen amper hoe het spel werkte. Vanaf bad company 1 werd het menens en begon ik online te spelen!

Geniet ervan vandaag. Mijn vrije tijd begint vanaf morgenmiddag, maar kijk erg uit naar vanavond!

• To easy
joenes30 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:18:
[...]
Het is alleen zo jammer dat bij iedereen bijna al hun vrienden op de de PS4 zitten. En laat Bf5 nou net een een teamplaygame zijn.
Ook al ben ik een xbox fan. Ik zou toch echt blind voor een ps4 kiezen als al mijn vrienden daar op zaten. Herft toch echt een meerwaarde voor mij boven de keuze van een console.
To easy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:07:
[...]

Ook al ben ik een xbox fan. Ik zou toch echt blind voor een ps4 kiezen als al mijn vrienden daar op zaten. Herft toch echt een meerwaarde voor mij boven de keuze van een console.
Hangt er vanaf welke games zij spelen. Vrienden van me hebben ook een PS4 maar spelen enkel FIFA Profclub en FUT. Dat speel ik dus nooit. Dus de Xbox is voor mij mijn main console en de PS4 voor enkele exclusives.

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:53
Hebben er nog mensen kunnen spelen na 12 uur vannacht? Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Dies Stuk A

Zo vanaf vandaag eens mijn 10 hour trial echt beginnen nu mijn kameraden de deluxe hebben unlocked 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 15-11-2018 07:59 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• MRE-Inc
Keesknd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:42:
Hebben er nog mensen kunnen spelen na 12 uur vannacht? Ik ben benieuwd!
Ja pas na 05:00 uur omdat ik de Braziliaanse versie had :(

Vanochtend dus vroeg even alles ingesteld qua settings. Gelukkig kon je het intro skippen. Een of andere missie in Noorwegen. Had ik geen behoefte aan.

Alle instellingen van BF1 destijds in een screenshot gezet, dus die kon ik zo overnemen. Daarna natuurlijk een server zoeken, maar omdat ik wilde vliegen in de Spitfire of Me109 vond BF5 het nodig me tot 2x toe in een potje op Rotterdam te zetten. Uiteindelijk op een USA server op die ijsmap kunnen vliegen. Maar goed, dat ging redelijk omdat je alleen maar machine guns hebt. Verder is die map qua vliegen niet zo boeiend aangezien je door het relief toch niet lekker aan kunt vliegen op foot mobiles.

Spelen op USA servers met deze TTk is overigens niet aan te raden. Gewoon insta kills door tegenstanders die achter objecten zitten.

Hehe :D Moest gewoon hardop lachen. Spuugde bijna mijn drinken uit :+ Mooi man.
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:44:
[...]

Ja pas na 05:00 uur omdat ik de Braziliaanse versie had :(

Vanochtend dus vroeg even alles ingesteld qua settings. Gelukkig kon je het intro skippen. Een of andere missie in Noorwegen. Had ik geen behoefte aan.

Alle instellingen van BF1 destijds in een screenshot gezet, dus die kon ik zo overnemen. Daarna natuurlijk een server zoeken, maar omdat ik wilde vliegen in de Spitfire of Me109 vond BF5 het nodig me tot 2x toe in een potje op Rotterdam te zetten. Uiteindelijk op een USA server op die ijsmap kunnen vliegen. Maar goed, dat ging redelijk omdat je alleen maar machine guns hebt. Verder is die map qua vliegen niet zo boeiend aangezien je door het relief toch niet lekker aan kunt vliegen op foot mobiles.

Spelen op USA servers met deze TTk is overigens niet aan te raden. Gewoon insta kills door tegenstanders die achter objecten zitten.
Ah zuur man! Keek nog of je aan het spelen was maar stond telkens "Store" bij je. FeelsBadMan.

De intro was trouwens best goed hoor. Hij begint inderdaad met Noorwegen, maar het zijn allemaal "kleine stukken". Er zit ook een vliegtuig gedeelte in en die ga je zeker gaaf vinden hoor... trust me!

Je kunt trouwens gewoon nog een server filter gebruiken en dan enkel EU servers zien. Scheelt een hoop gedoe met laggy servers op die manier. Fjell is een map waarbij je meer gefocused bent op andere vliegtuigen dan infantry. Tuurlijk kun je af en toe focusen op infantry ; maar gezien er 3+ vliegtuigspawns zijn welke relatief snel weer spawnen ben je bijna continu aan het dogfighten.

Dat is de enige map welke ik nog niet als infantry heb gespeeld trouwens :D

Gisteravond getracht met de Stuka weer aan de slag te gaan maar dat ging echt slecht :( Ik crashde op een gegeven moment maar mijn Stuka bleef heel op de grond. Kreeg hem alleen niet meer van de grond omdat hij vast zat onder een paal :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Vanochtend om 6.00 de wekker gezet om direct te spelen (ik heb USA account op PS4) en een potje kunnen spelen voordat ik helaas naar werk moest.
Ten opzichte van de beta vind ik de game vele malen beter en soepeler spelen. De map in een soort grijze woestijn (weet helaas de namen nog niet :P) zag er ook heel subliem uit.
Ik heb een aantal keer gelezen dat voor veel mensen BFV gewoon een BF1,5 is maar dit gevoel heb ik totaal niet.
Het is deze week wel heel druk voor mij geworden met RDR2, BFV, Hitman 2 en Spyro maar ik weet zeker dat het de komende tijd alleen BFV zal worden _/-\o_

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:59:
[...]

Hehe :D Moest gewoon hardop lachen. Spuugde bijna mijn drinken uit :+ Mooi man.

[...]

Ah zuur man! Keek nog of je aan het spelen was maar stond telkens "Store" bij je. FeelsBadMan.

De intro was trouwens best goed hoor. Hij begint inderdaad met Noorwegen, maar het zijn allemaal "kleine stukken". Er zit ook een vliegtuig gedeelte in en die ga je zeker gaaf vinden hoor... trust me!

Je kunt trouwens gewoon nog een server filter gebruiken en dan enkel EU servers zien. Scheelt een hoop gedoe met laggy servers op die manier. Fjell is een map waarbij je meer gefocused bent op andere vliegtuigen dan infantry. Tuurlijk kun je af en toe focusen op infantry ; maar gezien er 3+ vliegtuigspawns zijn welke relatief snel weer spawnen ben je bijna continu aan het dogfighten.

Dat is de enige map welke ik nog niet als infantry heb gespeeld trouwens :D

Gisteravond getracht met de Stuka weer aan de slag te gaan maar dat ging echt slecht :( Ik crashde op een gegeven moment maar mijn Stuka bleef heel op de grond. Kreeg hem alleen niet meer van de grond omdat hij vast zat onder een paal :+
Haha, ja zat op Mixer te kijken naar streams toen het spelen niet lukte. Toen kreeg ik een melding dat jij aan het uitzenden was, dus ben ik jouw sessie op Narvik gaan kijken. Nog een paar keer met je boordkanonnen dat deuntje spelen: toet toet, toet toet toeeet, toeeeeet toeeeeet....

Ik zag je idd 2x crashen op bijna dezelfde plek en vond het verbazingwekkend hoelang je het daar vol hield op de grond bij een vlag van de tegenstander zonder aangevallen te worden.

Verder was die andere piloot in de Me109 wel goed bezig. Vloog echt goed met je mee om je eventueel rugdekking te kunnen geven. Op een gegeven moment keek je links uit het raampje en vloog hij mee bijna steil omhoog, dat was echt tof om te zien en dan ook die witte slierten die dan vanaf je vleugels komen (ben even de naam kwijt hoe dat ook weer heet).

Heb jij trouwens je FOV in het vliegtuig nog aangepast ? Zag alleen FOW 3rd person Plane of iets dergelijks staan. Die heb ik nog niet veranderd. In BF1 had ik die volgens mij op maximaal staan. Natuurlijk kan ik je dit ook in een prive bericht sturen, maar dat doe ik niet O-) Hoi @poor Leno :w

Zelf vliegen ging wel redelijk, maar zat dus op een USA map, had de server browser nog niet ingesteld. Direct de eerste Spitfire neergeschoten na 10 seconden in de lucht. Jammer dat je in het begin zulke brakke boordwapens hebt. Moet zelf nog wel even mijn controller gaan aanpassen.

Maakte in BF1 nooit gebruik van het uit de cockpit kijken, maar dat wil ik nu wel vaker gaan doen. Probleem is dat ik met mijn formaat handen de paddles aan de onderkant zo makkelijk al indruk, dus ik moet echt mijn controller daardoor anders vast gaan houden en wel op zo'n manier dat het niet natuurlijk aanvoelt. In het heetst van de strijd wil ik de controller nog wel een spreekwoordelijk fijnknijpen zo intensief heb ik dat ding vast. De peddles aan de onderkant vormen dan zo een belemmering omdat je dan ineens uit je raamt kijkt of je van wapen wisselt (afhankelijk hoe je de instellingen hebt staan natuurlijk). Dat heeft me in het verleden al zo vaak een death opgeleverd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
s0kkie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:15:
Ik heb een aantal keer gelezen dat voor veel mensen BFV gewoon een BF1,5 is maar dit gevoel heb ik totaal niet.
Dit wordt veelal door mensen geroepen die
a) de beta niet gespeeld hebben;
b) redenen aan het verzinnen zijn om de game niet goed te willen/hoeven vinden;
c) alleen naar het grafische aspect kijken.

En eerlijk, qua graphics en kleurgebruik lijkt het gewoon op BF1.
Echter is de gameplay dusdanig aangepakt dat 'BF 1.5' echt kant noch wal raakt imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
Het zijn overigens wel boefjes bij Dice hoor. Ze willen wel heel erg graag die sjw zooi er door drukken hoor, ook na Soderlund. Als je het spel voor het eerst opstart, dan is dus 50% van je loadout vrouw. Heb dat direct aangepast naar Heinz en John ipv Ulrike en Sarah....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:25:
[...]

Haha, ja zat op Mixer te kijken naar streams toen het spelen niet lukte. Toen kreeg ik een melding dat jij aan het uitzenden was, dus ben ik jouw sessie op Narvik gaan kijken. Nog een paar keer met je boordkanonnen dat deuntje spelen: toet toet, toet toet toeeet, toeeeeet toeeeeet....

Ik zag je idd 2x crashen op bijna dezelfde plek en vond het verbazingwekkend hoelang je het daar vol hield op de grond bij een vlag van de tegenstander zonder aangevallen te worden.

Verder was die andere piloot in de Me109 wel goed bezig. Vloog echt goed met je mee om je eventueel rugdekking te kunnen geven. Op een gegeven moment keek je links uit het raampje en vloog hij mee bijna steil omhoog, dat was echt tof om te zien en dan ook die witte slierten die dan vanaf je vleugels komen (ben even de naam kwijt hoe dat ook weer heet).

Heb jij trouwens je FOV in het vliegtuig nog aangepast ? Zag alleen FOW 3rd person Plane of iets dergelijks staan. Die heb ik nog niet veranderd. In BF1 had ik die volgens mij op maximaal staan. Natuurlijk kan ik je dit ook in een prive bericht sturen, maar dat doe ik niet O-) Hoi @poor Leno :w

Zelf vliegen ging wel redelijk, maar zat dus op een USA map, had de server browser nog niet ingesteld. Direct de eerste Spitfire neergeschoten na 10 seconden in de lucht. Jammer dat je in het begin zulke brakke boordwapens hebt. Moet zelf nog wel even mijn controller gaan aanpassen.

Maakte in BF1 nooit gebruik van het uit de cockpit kijken, maar dat wil ik nu wel vaker gaan doen. Probleem is dat ik met mijn formaat handen de paddles aan de onderkant zo makkelijk al indruk, dus ik moet echt mijn controller daardoor anders vast gaan houden en wel op zo'n manier dat het niet natuurlijk aanvoelt. In het heetst van de strijd wil ik de controller nog wel een spreekwoordelijk fijnknijpen zo intensief heb ik dat ding vast. De peddles aan de onderkant vormen dan zo een belemmering omdat je dan ineens uit je raamt kijkt of je van wapen wisselt (afhankelijk hoe je de instellingen hebt staan natuurlijk). Dat heeft me in het verleden al zo vaak een death opgeleverd.
Hehe. Ja iemand vroeg me om te streamen omdat hij nog niet kon spelen. Why not dacht ik éh? Maar dat potje was echt zo slecht... Ik raakte bijna niets. Ik bleef nog continu om me heen kijken toen mijn Stuka aan de grond lag daar ik vlak bij de spawn van de vijanden zat maar helemaal niemand inderdaad :D

Geen idee ook hoe die slierten heten, maar ziet er inderdaad gaaf uit. Zeker als je een barrel roll doet. Plus, Je kunt die slierten ook gebruiken om soms een vijandig vliegtuig makkelijker te spotten :) 3rd person FOV heb ik ook altijd maximaal staan. 1st person FOV rond de 95 uit m'n hoofd.

Ik heb een vlieginstelling voor BF1/5 op mijn elite controller. Ik heb dan de linker stick uitgeschakeld (daar ik die soms spastisch indruk en als je dan in 3rd person inene naar achteren kijkt of in 1st person free-look aan zet dan kan dat verwarrend werken). Die heb ik dan op mijn linkder paddle ingesteld. Veel makkelijker om dan snel achteruit te kijken of free-look in 1st person te gebruiken (en precies wanneer je het zelf wilt). Free-look in 1st person is in BFV onmisbaar geworden door het gemis van 3D spotting. Nu blijf ik er wel bij dat dit veel beter is hoor. 3D Spotting was veels te OP in vorige BF titels ; zeker voor voertuigen! Enkel maakt het dus wel lastiger (maar ook spannender) voor voertuigen om targets te kunnen zien. Zeker als je op hoge hoogtes bivakeert. Maar kwestie van wennen uiteindelijk.

Morgen heb ik vrij genomen, dus voor mij wordt het praktisch heel de dag spelen :D Ik ga voor de MG42. Nog "maar" 8 support levels.....
s0kkie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:15:
Vanochtend om 6.00 de wekker gezet om direct te spelen (ik heb USA account op PS4) en een potje kunnen spelen voordat ik helaas naar werk moest.
Ten opzichte van de beta vind ik de game vele malen beter en soepeler spelen. De map in een soort grijze woestijn (weet helaas de namen nog niet :P) zag er ook heel subliem uit.
Het is deze week wel heel druk voor mij geworden met RDR2, BFV, Hitman 2 en Spyro maar ik weet zeker dat het de komende tijd alleen BFV zal worden _/-\o_
Wat @dvdkiwi al aangaf! Ik zie dit toch echt als een volwaardig nieuwe game. Er zijn genoeg dingen dusdanig aangepast dat het als een compleet frisse BF titel aanvoelt. Attrition, fortifications, meer bewegings mogelijkheden (liggen/duiken/etc.), geen unlimited ammo meer voor voertuigen, geen 3d spotting én veel betere "bullet tracing" (lees, dat je duidelijk ziet waar het vandaan komt) maakt het allemaal stukken beter dan vorige BF titels. Naar mijn mening handsdown de beste BF tot nu toe :)

• To easy
Rivanov schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:11:
[...]

Hangt er vanaf welke games zij spelen. Vrienden van me hebben ook een PS4 maar spelen enkel FIFA Profclub en FUT. Dat speel ik dus nooit. Dus de Xbox is voor mij mijn main console en de PS4 voor enkele exclusives.
Ja oke dat is waar. Ja beide consoles begin ik niet aan. Net te gek en hou toch wel van mijn xbox controller :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:32:
Het zijn overigens wel boefjes bij Dice hoor. Ze willen wel heel erg graag die sjw zooi er door drukken hoor, ook na Soderlund. Als je het spel voor het eerst opstart, dan is dus 50% van je loadout vrouw. Heb dat direct aangepast naar Heinz en John ipv Ulrike en Sarah....
Nou en, als je het kan aanpassen is het toch goed. Wat een storm in een glas water weer....

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Poulske schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:47:
[...]

Nou en, als je het kan aanpassen is het toch goed. Wat een storm in een glas water weer....
Piloten en tankers zijn vrouwen en die kun je niet aanpassen.
Ik ben echt blij dat ze de geschiedenis zo natuurgetrouw proberen weer te geven :F |:(

Er is ook gezegd dat ze die voorlopig vrouw willen laten omdat er is gebleken dat de meesten man kiezen ipv vrouw. En dat de vrouwen anders niet genoeg in t spel zouden komen.

Sorry hoor maar W..T..F.. ben je dan mee bezig als developer? :(
Wat is nou t doel van je spel?

• MRE-Inc
poor Leno schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:59:
[...]

Ik ben echt blij dat ze de geschiedenis zo natuurgetrouw proberen weer te geven :F |:(

Er is ook gezegd dat ze die voorlopig vrouw willen laten omdat er is gebleken dat de meesten man kiezen ipv vrouw. En dat de vrouwen anders niet genoeg in t spel zouden komen.

Maarem hieruit maak ik op dat je de game nog steeds niet hebt ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Precies dit dus! Feit dat je piloten/tankers niet aan kunt passen is gewoon debiel. En al helemaal als je nu verplicht bent om als vrouw te spelen.

Vind het helemaal prima dat je als vrouw kunt spelen, zullen er genoeg zijn die het leuk vinden. Mijn vrouw vind het fantastisch dat het kan bijvoorbeeld. Snap ik volkomen. Maar geef ons dan in ieder geval de KEUZE om zelf te bepalen of we als man of vrouw spelen.

Kijk, eerlijk is eerlijk. Ik blijf toch wel in een tank of vliegtuig stappen ondanks dat ik als vrouw "moet" spelen en uiteindelijk is het maar een klein irritatie puntje t.o.v. een goed spel voor de rest. Maar zou fijn zijn als je het aan kunt passen.

Ben verder ook wel benieuwd hoe ze het verder aan gaan pakken met kledingstukken/facepaint/camo's voor geweren. Ik zag tot nu toe geen extravagante dingen voorbij komen. Maar mijn vrouw vroeg bijv. al of ze paarse facepaint kon krijgen of paarse camo's voor d'r geweren. Jullie raden nooit wat haar favoriete kleur is trouwens :+ Maar guncamo's of facepaint mag van mij part best wel apart(er) zijn. Je hebt er ingame toch niet veel last van. Echt kleding is dan weer een ander verhaal. Dat zou wel op z'n zachts gezegd raar zijn om iemand in een paars/roze outfit voorbij te zien lopen bijv. Dan wordt het al snel CoD praktijken zeg maar.

Of valt dit nu onder een SJW discussie eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Slimme tactiek om vliegtuighoeren aan de grond te houden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:15:
Slimme tactiek om vliegtuighoeren aan de grond te houden :P
:D

Nah. Kijk, Zoals ik al aangaf, geen probleem dat er vrouwen in de game zitten. Maar als een vrouwelijke character dood gaat schreeuwen ze zo ontzettend schel. En soms hoor je continu vrouwen gillen alsof er uitverkoop bij Zalando is.... Maar dat niet alleen, het volume van hun "dead cries" zijn bijna 3x zo hard als de mannelijke versies. En dát breekt wel de immersion moet ik zeggen...

Maar, Desondanks is het wederom een klein irritantje puntje voor een spel wat voor de rest super is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:24:
[...]
Maar als een vrouwelijke character dood gaat schreeuwen ze zo ontzettend schel. En soms hoor je continu vrouwen gillen alsof er uitverkoop bij Zalando is.... Maar dat niet alleen, het volume van hun "dead cries" zijn bijna 3x zo hard als de mannelijke versies.
Dat is dan wel weer realistisch. Duimpje voor Dice bij dezen (y)

Benieuwd of er straks hordes vrouwen gaan klagen dat vrouwen (vanwege hun harde geschreeuw) té aanwezig zijn in deze game :+

• MRE-Inc

Nou ben ik best een Xbox fan en BF fan, maar dit gaat me net iets te ver....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dr6Qw3KV4AAjTTd.jpg:large

[ Voor 98% gewijzigd door MRE-Inc op 15-11-2018 10:34 ]

MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:34:

Nou ben ik best een Xbox fan en BF fan, maar dit gaat me net iets te ver....

[Afbeelding]
Om te kopen wellicht wel ja (gezien ik al een XB1X heb). Maar ik zou er geen nee tegen zeggen als ik hem zou winnen hoor! Zou alleen niet met die controller willen spelen daar ik per se een Elite wil gebruiken.

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Voor de spelers onder ons met HDR en de One X. Hoe hebben jullie dit ingesteld? De slider lijkt niet goed te werken waardoor je de vlakken niet dezelfde kleur wit krijgt. Ook al selecteer je Max 2000 nits, dan staat dit nog niet correct.

Edit: never mind, mijn tv stond nog gecalibreerd op Red Dead settings welke ik met HDR uit speel. Heel verschil overigens met Battlefield met wel HDR :)

[ Voor 25% gewijzigd door DeLyon op 15-11-2018 11:24 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
[...]

Na doodgeschoten te zijn verder vechten 8)7 Totaal niet natuurgetrouw, snap die developers niet.

@DeLyon ik heb het op het oog ingesteld. Als je het via het logo doet is het hier te donker.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 15-11-2018 11:14 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:59:
[...]

Om te kopen wellicht wel ja (gezien ik al een XB1X heb). Maar ik zou er geen nee tegen zeggen als ik hem zou winnen hoor! Zou alleen niet met die controller willen spelen daar ik per se een Elite wil gebruiken.
Winnen wel ja....kopen idd niet. Dan liever de Gold Rush edition die te verkrijgen is.

En die contoller.....tja.... Sinds ik een Elite heb, heb ik nog nooit de moeite genomen om die paddles eens goed te configureren. In game vergeet ik ook vaak te switchen van normale settings naar vliegtuig settings om zo, zoals je al omschreef de linker thumb stick press uit te schakelen waardoor je niet als je te hard op de stick drukt, ineens omkijkt of achter je in een dogfight.

Gisteren even wat youtube filmpjes gekeken op de Xbox van gasten die ook continu vliegen in BF5. Toen de controller uitgerust met alle paddles, maar uiteindelijk bleef alleen de linker korte paddle over bij mij omdat de rest van de paddles gewoon in de weg zitten.

Verder zag ik nog dat je op een gegeven moment in je vliegtuig de volgende opties/wapens hebt als je wat verder geleveld bent:

Main Gun
Secondary Gun
Emergency repair
Rockets

Die Emergency repair en Rockets zaten op resp. dpad links en rechts. Nou wil ik dan die linker thump stick uitschakelen en naar een van de paddles zetten, maar die rockets wil ik daar eigenlijk ook wel, dus het wordt nog even zoeken naar de juiste setup.

Main Gun en Secondary gun switchen toch nog gewoon met Y ?

Afbeeldingslocatie: https://compass-ssl.xbox.com/assets/97/20/9720eb2d-46d0-41be-b45a-2d82dcc0e180.jpg?n=93840502_Page-Hero-768_1920x540_03.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 15-11-2018 11:27 ]

MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:26:
[...]
En die contoller.....tja.... Sinds ik een Elite heb, heb ik nog nooit de moeite genomen om die paddles eens goed te configureren. In game vergeet ik ook vaak te switchen van normale settings naar vliegtuig settings om zo, zoals je al omschreef de linker thumb stick press uit te schakelen waardoor je niet als je te hard op de stick drukt, ineens omkijkt of achter je in een dogfight.

Gisteren even wat youtube filmpjes gekeken op de Xbox van gasten die ook continu vliegen in BF5. Toen de controller uitgerust met alle paddles, maar uiteindelijk bleef alleen de linker korte paddle over bij mij omdat de rest van de paddles gewoon in de weg zitten.

Verder zag ik nog dat je op een gegeven moment in je vliegtuig de volgende opties/wapens hebt als je wat verder geleveld bent:

Main Gun
Secondary Gun
Emergency repair
Rockets

Die Emergency repair en Rockets zaten op resp. dpad links en rechts. Nou wil ik dan die linker thump stick uitschakelen en naar een van de paddles zetten, maar die rockets wil ik daar eigenlijk ook wel, dus het wordt nog even zoeken naar de juiste setup.

Main Gun en Secondary gun switchen toch nog gewoon met Y ?
Ik heb 2 configuraties voor de Elite enkel voor BF.

Configuratie 1 :
Linker grote paddle : D-Pad links
rechter grote paddle : D-Pad rechts

Voornamelijk handig om snel ammo/health te gooien of gadgets.

Configuratie 2 :
Linker Stick : uitgeschakeld
Linker grote paddle : Linker stick
Rechter grote paddle : Y
Rechter kleine paddle : D-pad rechts (voor de aanvullende raketten/bommen in vliegtuigen in BFV)

Linker d-pad is dan idd voor emergency repair, maar die gebruik ik amper en enkel als ik "vrij" ben. Dus die hoeft niet snel beschikbaar te zijn. De linker kleine paddle druk ik daarnaast te vaak spastisch in dus heb ik geeneens erop gemonteerd.

Als laatste heb ik nog Configuratie 3 voor als ik No-hud 1st person only ga vliegen, eigenlijk exact hetzelfde als Configuratie 3 maar dan enkel de rechter stick uit geschakeld zodat ik niet per ongeluk in 3rd person ga. Maar dat gaat niet werken in BFV omdat er een bug in zit dat soms de free-look niet meer werkt in 1st person. Die werkt dan pas weer als je even naar 3rd person bent omgeschakeld en weer terug :(

De paddles zijn te verwaarlozen als infantry. Dat is gewoon "nice to have". Maar om goed te kunnen vliegen zijn de paddles onmisbaar IMHO. Zeker als je een duikvlucht maakt en snel wilt switchen wil je geen twister spelen met je handen. Ja, je kunt de controls aanpassen ingame, maar dan gelden die veranderingen ook als je infantry bent en dat wil je voorkomen.

• To easy
Pff vind idd niet heel erg dat er vrouwen in zitten, maar het is wel echt erg dat ze een tank en vliegtuig piloten geforceerd vrouwen maken.....

• MRE-Inc
Ik zag overigens in de instellingen staan dat de Soldier Stick Sensitivity op 15% stond standaard. In BF1 stond die op 22% als ik me dat goed herinner. Das wel even wennen.... Iemand dat nog meer gemerkt ?

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Als je BF3 en 4 geweldig vond en BF1 een van je grootste miskopen ooit... Zou ik deze game dan halen, of niet? De twijfel is heel erg aanwezig. Kriebels van een nieuwe BF, angst voor een nieuwe teleurstelling.

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:16:
Ik zag overigens in de instellingen staan dat de Soldier Stick Sensitivity op 15% stond standaard. In BF1 stond die op 22% als ik me dat goed herinner. Das wel even wennen.... Iemand dat nog meer gemerkt ?
Heb die naar 25% gezet uit m'n hoofd.
eddie010 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:17:
Als je BF3 en 4 geweldig vond en BF1 een van je grootste miskopen ooit... Zou ik deze game dan halen, of niet? De twijfel is heel erg aanwezig. Kriebels van een nieuwe BF, angst voor een nieuwe teleurstelling.
Lastig om te zeggen. Ik vond zowel BF3, 4 als 1 allen goede games.

Als je XB hebt, neem EA Acces voor een maand en probeer hem uit voor 10 uur. Dan kun je het gewoon proberen zonder meteen diep in de buidel te tasten. Als je het via paypal doet, dan kun je je geld terug vragen na die 10 uur :)

Voor PS4, Sja... Ja, dan moet je afwegen voor jezelf.

[ Voor 21% gewijzigd door Reefun op 15-11-2018 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Blijft een persoonlijk ding . Ik vond 3 en 4 heel goed en hardline super slecht . 1 vond ik in het begin best goed maar had teveel open Maps , ik vind bf5 tot nu toe echt vele malen beter . Ook wel open gebieden maar lang niet zo erg als in bf1 .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je BF3 en 4 geweldig vond en BF1 een van je grootste miskopen ooit... Zou ik deze game dan halen, of niet?
Zeker!
BF3 en 4 vond ik beiden top, BF1 vind ik de slechtste BF game die ik ooit gespeeld heb.
V lijkt qua uiterlijk misschien op 1, qua gameplay allerminst. Daarnaast is alle onzin die in BF1 zat eruit gehaald.
Uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak natuurlijk, misschien vind jij V wel helemaal niks ;)

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Ik heb een XB dus die optie van EA Access is inderdaad een goede! Bedankt voor de tip.

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

dvdkiwi schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:38:
[...]

Zeker!
BF3 en 4 vond ik beiden top, BF1 vind ik de slechtste BF game die ik ooit gespeeld heb.
V lijkt qua uiterlijk misschien op 1, qua gameplay allerminst. Daarnaast is alle onzin die in BF1 zat eruit gehaald.
Uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak natuurlijk, misschien vind jij V wel helemaal niks ;)
Mee eens.

www.oldskoolnl.nl

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Maakt toch helemaal niet uit of je man of vrouw bent? Je ziet enkel je wapen, meer niet. En van een ander is het nauwelijks tot niet te zien of het een man of vrouw is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• To easy
eddie010 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:47:
Ik heb een XB dus die optie van EA Access is inderdaad een goede! Bedankt voor de tip.
Krijg je ook 10% korting als je hem via ea access koopt. Heb je ook bf1? Dan krijg je 20%korting bij digitale aankoop!

• taker1987
Team play mis ik nog wel helaas met randoms , ik ben Squad leader en geef objectives aan ... lopen Mn team genoten dood leuk op de andere kant van de map die al overgenomen is 🤔

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
taker1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:25:
Team play mis ik nog wel helaas met randoms , ik ben Squad leader en geef objectives aan ... lopen Mn team genoten dood leuk op de andere kant van de map die al overgenomen is 🤔
Ja, helaas was dit ook het geval in BF4 en BF1.

• taker1987
Poulske schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:28:
[...]

Ja, helaas was dit ook het geval in BF4 en BF1.
Jup maar daar kon t enigszins nog . Je merkt wel dat het spel bedoeld is voor vaste squads , goed overleg en tactisch samenspel

• Superkiwi
Hopelijkt pikt de playerbase dat ook op ;)

• MRE-Inc
Lekker Ventje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:10:
Maakt toch helemaal niet uit of je man of vrouw bent? Je ziet enkel je wapen, meer niet. En van een ander is het nauwelijks tot niet te zien of het een man of vrouw is.
Misschien moet je dan je geluid eens aan zetten. Dat afgrijselijke gekrijs van die vrouwen...... Soms lijkt het net alsof je tegen kind soldaten zit te vechten dan.... .Van die hoge piepstemmetjes.....

MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:47:
[...]

Misschien moet je dan je geluid eens aan zetten. Dat afgrijselijke gekrijs van die vrouwen...... Soms lijkt het net alsof je tegen kind soldaten zit te vechten dan.... .Van die hoge piepstemmetjes.....
Precies dit dus. En zoals ik ook al zei, hun "deadcries" zijn 3x zo hard als de mannelijke tegenhanger. Dat dreunt echt door je headset hoor :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:47:
[...]

Wat wil je dan ?? Vrouwen die gillen met een mannenstem ?? Ben allang blij dat geer en goor er niet inzitten dan heb je pas gegier aan je kop ..

*snip* niet zo op de man...

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 16-11-2018 09:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
taker1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:50:
[...]

Wat wil je dan ?? Vrouwen die gillen met een mannenstem ?? Ben allang blij dat geer en goor er niet inzitten dan heb je pas gegier aan je kop ..

Hou op met zeuren en geniet er gewoon van , of heb je last van het gevoelig oor syndroom ?
Gezeur.... Dus jij vindt het ook niet erg als Dice straks besluit dat Tweety en Sylvester, Bugs Bunny en Daffy Duck, Elmer Fudd en de rest van de Looney Tunes er in stopt met bij behorende stemmetjes ?

Spawnt er iemand op je: Naaaaah......what's up doc ????

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• taker1987
MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:57:
[...]

Gezeur.... Dus jij vindt het ook niet erg als Dice straks besluit dat Tweety en Sylvester, Bugs Bunny en Daffy Duck, Elmer Fudd en de rest van de Looney Tunes er in stopt met bij behorende stemmetjes ?

Spawnt er iemand op je: Naaaaah......what's up doc ????
Nee natuurlijk niet , maar word een beetje gek van al dat geklaag , red dead is te traag en bf5 zitten vrouwen in die krijsen ... nou en !! Geniet er gewoon van zonder al dat achterlijke gezeik ... het is een GAME dus dat hoeft niet perfect realistisch te zijn .

Het is gewoon nooit goed wat een bedrijf doet , men moet altijd iets te zeuren hebben .

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
Klopt het dat je Team deathmatch nog niet apart kunt kiezen als multiplayer modus?

• taker1987
pina schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:48:
Klopt het dat je Team deathmatch nog niet apart kunt kiezen als multiplayer modus?
jawel , als het goed is kan je zoeken op wat voor game mode je wil doen , daar kan je eventueel ook kiezen wat voor map .. weet even niet meer hoe het heet waar je zelf kan zoeken . maar het bestaat zeker wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:12:
[...]

Na doodgeschoten te zijn verder vechten 8)7 Totaal niet natuurgetrouw, snap die developers niet.
Lekkere dooddoener weer :N

Het is duidelijk een verschil tussen noodzakelijk spel element (respawn) en iets dat niets, maar dan ook totaal niets met het spel te maken heeft, of dat ook maar enig nut of invloed heeft.
En dat dan ook nog eens geforceerd wordt :/

Ze hadden, imo nog steeds, ww2 in zn waarde kunnen en moeten laten, en dat dan in spelvorm gieten.

Áls je al een spel maakt van zoiets serieus, doe t dan zonder een lachertje ervan te maken. Zo moeilijk is t niet toch?

Zelfs de aanhangers die helemaal vóór zijn, klagen over het toch wel missende ww2 gevoel.
Dan heb je gewoon de plank compleet gemist, hoe goed de intenties ook waren ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
[...]

Hou op met zeuren en geniet er gewoon van , of heb je last van het gevoelig oor syndroom ?
wat dacht je van geen vrouwen erin. Zie in geen 1 veldslag tijdens de ww2 vrouwen mee vechten in films.Volgende BF lopen ze op naaldhakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
taker1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:59:
[...]

Nee natuurlijk niet , maar word een beetje gek van al dat geklaag , red dead is te traag en bf5 zitten vrouwen in die krijsen ... nou en !! Geniet er gewoon van zonder al dat achterlijke gezeik ... het is een GAME dus dat hoeft niet perfect realistisch te zijn .

Het is gewoon nooit goed wat een bedrijf doet , men moet altijd iets te zeuren hebben .
Dit is toch ook dom! Wie zet er nou vrouwen in in een ww2 spel. Slaat nergens op. Als ze nou eens hun monden in 't spel zouden houden dan ging't nog wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
taker1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:59:
[...]

Wel een puntje hoor. Het lijkt tegenwoordig wel of men niets meer kan omarmen of ergens van kan genieten. Alles is mwah of vermakelijk. Voor de rest lekker alles afzeiken.

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-08 11:54
Vraagje? Als ik dus lid word van EA acces dan kan ik 10 uur onbeperkt het volledige spel spelen? Zonder het aan te schaffen en daarna weer opzeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
timster82 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:23:
Vraagje? Als ik dus lid word van EA acces dan kan ik 10 uur onbeperkt het volledige spel spelen? Zonder het aan te schaffen en daarna weer opzeggen?
Ja maar niet in BE of Spanje en ik dacht LUX ...

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
timster82 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:23:
Je betaald één keer 4 euro voor EA Access en dat is maandelijks opzegbaar. Je kan dan inderdaad 10 uur zonder limieten de game spelen :)

Offtopic:

Ik snap het geklaag van mensen niet zo. Er zitten vrouwen in, dit is niet goed, dat is niet goed, de vrouwen krijsen teveel en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Kunnen we daar nu eens mee ophouden en gewoon de game spelen? Ik bedoel, het gaat mij voornamelijk om de gameplay en dit zit in mijn optiek degelijk in elkaar. Tuurlijk, er zijn vast enkele verbeterpunten maar de basis is er al.

Of het historisch accuraat is? Nee, maar tegenwoordig zijn mensen te verwend of verwachten ze teveel van developers heb ik het idee.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-08 11:54
Thanx, dan weet ik wel wat ik dit weekend ga doen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Afgezien van dat je post beetje trollend over komt haak ik er toch op in.

Ik speel héél veel op geluid. Ik probeer op ieder detail te letten. Als ik beschoten wordt waar het vandaan komt. Als ik voetstappen hoor. Of de vijand iets hoor schreeuwen. Shells die naast je belanden etc. etc.

Als je dan vervolgens continu vrouwengeschreeuw hoor welke er keihard bovenuit knallen in de meest schelle vorm welke je kunt bedenken. Dan verpest dat de hele ervaring naar mijn mening. Zeker als die schreeuwen zelfs boven ontploffingen uit komen PLUS nog 3x zo hard klinken als de mannelijke versies ervan. Snap best dat ze ook moeten gillen, maar het volume ervan is uit proportie vergeleken met de mannen variant ervan. Dát is mijn probleem ermee.

Oh, en toevallig heb ik inderdaad een oorsyndroom.

Nog wat meer wat betreft audio ; de 3D Audio setting is trouwens echt geweldig uitgewerkt in deze game. Je hoort echt perfect waar het zit, zelfs onder/boven je.
Partypooper schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:39:
[...]
Kunnen we daar nu eens mee ophouden en gewoon de game spelen? Ik bedoel, het gaat mij voornamelijk om de gameplay en dit zit in mijn optiek degelijk in elkaar. Tuurlijk, er zijn vast enkele verbeterpunten maar de basis is er al.

Of het historisch accuraat is? Nee, maar tegenwoordig zijn mensen te verwend of verwachten ze teveel van developers heb ik het idee.
Het gaat mij niet eens om de historische accuraatheid of dat het vrouwen ansich zijn. Maar het klopt gewoon niet qua volume. Dát is het hele probleem.

Als ik zou zeggen dat het volume van geweer X harder zou zijn dan geweer Y ondanks hetzelfde caliber etc. dan had je niemand gehoord erover. Maar omdat het toevallig om de gillende vrouwen gaat is het meteen dit soort replies.

Of het wordt weer bestempeld als "zeuren" terwijl het gewoon bugs zijn 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Reefun op 15-11-2018 16:01 ]

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Vraag hier:

Als ik gameplay bekijk kan ik me niet van de mening ontdoen dat het BF1 is met "mooiere" graphics en een aantal veranderingen (zoals wat blokkades opzetten).

Is het effectief tijdens het spelen een andere game? Voel je echt een BF5 game of is het meer een BF1 2.0?

Never ever financial advice...

Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V