Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Wat een toffe trailer, hij komt wel binnen :D
Muziek is passend, al is het Seven Nations Army muziekje nét wat epischer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
De missie na de intruductie gaf me echt een BC2 gevoel, vooral door de humor denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Na een paar uur gespeeld te hebben ben ik behoorlijk teleurgesteld. Ik sluit me in grote lijnen aan bij Martinspire. Net de grote Afrikaanse map gedaan, zonder spotten is het 1 grote sniper heaven. Ook in andere mappen is er totaal geen samenspel, prima, maar zonder spotten voel ik me helemaal eenzaam.
Verder vind ik het verschil in gameplay heel magertjes in vergelijking met Bf1. Voor de eerste keer vind ik het echt een slap excuus om zo snel een nieuwe bf te doen. Ben het ook eens met Jackfrags die aangeeft dat het niet heel handig is om na ww1 een game te maken over ww2. Daardoor is er weinig verschil In wapens. Dat unlocken van alles, daar begin ik echt te oud voor te worden. Ik wil gewoon spelen en kunnen kiezen uit diverse zaken. Het unlocken is volledig doorgeslagen en ook totaal niet meer overzichtelijk.
Het healen vind ik irritant. Moet er nu zelf om denken, en vergeet het heel snel om te doen. Ookal omdat je maar 1 pack hebt. Het zoeken naar ammo en medicijnen in je base makt het er niet leuker op.

Dit alles in combinatie met de magere content maakt dit mijn meest teleurstellende bf ooit. Na de slechte launch van Battlefront2 is Dice het voor mij wel even kwijt.

[ Voor 17% gewijzigd door mobygo76 op 10-11-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:40
Zowel gisteren als vandaag een conquestronde gedaan op alle maps op Xbox X.

+ veel combat op verschillende plekken waardoor het niet een grote chaos is als BF1.
+ movement en pace is iets lager dan BF1
+ guns voelen goed aan, stuk beter dan BF1.
+ ammo genoeg
+ veel teamplay gezien
+ oude conquestsysteem wat zorgt voor spannende matches
+ Die V2 rocket inroepen is leuk als je weet waar de enemy ziet en dat ding elk moment naar beneden kan komen.

- Grafisch erg wisselend. Rotterdam (Devastation) ziet er erg goed en sfeervol uit. Andere mappen ogen wat goedkoop.
- Pop up van detail in de omgeving vlak voor je.
- geen steady 60 FPS
- het voelt allemaal wat gelimiteerd en het lijkt te veel op BF1 door veel overlap in wapens.
- WO2 gevoel ontbreekt.
- traag menu
- Deze game moet geld gaan opleveren via die skins voor je soldaten etc. Even door dat aanbod van skins gebladerd en dat ziet er allemaal niet zo heel boeiend uit.

Na 2 sessies van 4 uur ben ik er wel weer klaar mee. Het voelt allemaal wat te karig en bekend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Mijn 10 uren zitten er op en nu is het wachten tot donderdag.
Het gaat voor mij de support en de medic worden, sniper en assault alleen even voor de assignment.
De MG34 is volgens mij niet voor conquest bedoeld, vanuit de heup is het willekeurig sproeien, lijkt me meer voor Grand Operation.

Zag nog een leuke bug. De kerktoren werd weggeschoten maar de klok bleef gewoon hangen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:43:
Zag nog een leuke bug. De kerktoren werd weggeschoten maar de klok bleef gewoon hangen :)
Dik zag ik inderdaad ook!

Ik vind de besturing maar traag/stroperig.
Soms als ik me snel wil omdraaien dan gaat dat enorm langzaam en ook lopen/rennen lijkt soms langzaam (soms blijk je dan in een prone te zitten i.p.v. volledig rechtop te staan).

Voelt in ieder geval niet zo lekker als BF1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die gnome! _O-

Schiet m één keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kerkklok kun je in de map devestation ook kniven. Zat gisteravond 5 min lang met 3 teamgenoten muziek ermee te maken :D

Mijn 10 uur zit er alweer op. Maar vrouwlief heeft ea acces genomen dus zit nu op haar account te spelen. Wel kut dat ik weer helemaal opnieuw de stuka moet unlocken maar beter dan niets denk ik maar.

Naar mijn mening tot nu toe de beste BF. Ja er zijn weinig mappen maar allen bieden veel mogelijkheden en zijn gebalanceerd IMHO.

Vernam wel dat de day 1 patch nog niet is door gevoerd dus dat verklaard een aantal bugs nog wel die aangepakt zouden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als ik nu BF1 opstart voelt dat maar meh aan voor mij, is het al donderdag?

Ik denk dat het gemis aan WWII beleving hem in de omgeving zit. Hadden de bekende gebieden uit de WWII ingezeten dan had je wel dat gevoel. Want als ik beelden van BF1942 bekijk zie ik daar ook maps waar geen hakenkruis te bekennen is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Is er een discord eigelijk voor te kunne samen spelen? Of een lijst met mense hun Psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:45
Bieren89 schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:49:
Is er een discord eigelijk voor te kunne samen spelen? Of een lijst met mense hun Psn?
Voeg mij maar toe: Roytim.
Tevens zit ik bij een bf5 clan, wel engelstalig.
Als je interesse hebt kan ik je een linkje sturen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
timetje100 schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:02:
[...]

Voeg mij maar toe: Roytim.
Tevens zit ik bij een bf5 clan, wel engelstalig.
Als je interesse hebt kan ik je een linkje sturen:)
Cv stuur maar ga je sws toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom er op de een of andere manier maar niet lekker in. Zie de vijanden helemaal niet of veel te laat. Ook de guns waarmee je begint zijn nog niet echt lekker. Heb nog niet het gevoel te pakken dat ik normaliter wel altijd heb bij Battlefield.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vind de startgun van de support niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:22:
Vind de startgun van de support niet verkeerd.
Speel normaliter altijd als Medic en soms Assault. Support eigenlijk nooit. Zal die straks eens proberen na de F1 race.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Alleen het snipen lukt me nog niet echt, verder vind ik de wapens prima. ook niet de behoefte gehad om wapens te wisselen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik ben blij dat ik de Bren unlocked heb. Die vreet niet zoveel kogels en is mobiel. De MG34 is net effe wat fijner met een groot magazijn maar is eigenlijk alleen praktisch bij gebruik met bipod. Anders is het richten een stuk lastiger en sta je alle kanten uit te sproeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

Aangezien er nu al veel gevraagd wordt om mensen toe te voegen op PS4 en XBONE heb ik een bestandje gemaakt wat hier ook in de topicpost mag komen en eventueel in de quickreply. Jullie kunnen in dit bestand zowel je forumnaam als psn/gamertag kwijt en op welk platform je speelt. Om af te trappen heb ik mijn eigen gegevens alvast ingevuld. Echter kan ik de game nog niet spelen. Hierbij de link:

https://docs.google.com/s...AZYUrWww/edit?usp=sharing

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:59:
Ik ben blij dat ik de Bren unlocked heb. Die vreet niet zoveel kogels en is mobiel. De MG34 is net effe wat fijner met een groot magazijn maar is eigenlijk alleen praktisch bij gebruik met bipod. Anders is het richten een stuk lastiger en sta je alle kanten uit te sproeien.
Als support gebruik ik zowat alleen maar de bipod. Loop nooit voorop dan daar ik rekening hou met deze "handicap" en ga direct naar de grond als ik toch iemand tegen kom. Ene kant vind ik het nergens op slaan, maar andere kant... Je bent zodra je eenmaal de MG34/42 op een bipod hebt in het bezit van een zuivere, high damage output machine geweer en overduidelijk in het voordeel t.o.v. iemand zonder bipod.

Maar zowel aanvallend als verdedigend doet de MG34 (en MG42, maar die heb ik nog lang niet unlocked :+) wonderen. Plus je kunt ermee door veel materialen heen schieten. De MG42 schijnt zelfs door zandzakken heen te kunnen schieten (met verminderde damage dan). Kwestie van goed je killzones uitzoeken. De nauwer de doorgangen, de beter!

Support was en is altijd mijn "go-to" class geweest in iedere BF en dat gaat niet snel veranderen merk ik al. Zeker zodra je support level 8 bent dan kun je de andere "perks" uitkiezen (meer supression uitdelen + mensen worden gespot zodra ze volledig supressed zijn) en het bouwen van fortifications gaat zoveel malen sneller. Daarover gesproken, je merkt wel dat veel mensen ermee bezig zijn. Heel vaak als ik Operations/Breakthrouh zie dat we een sector gaan verliezen, dan begin ik alvast met fortifcations opbouwen bij de volgende punten. En de laatste 3 potjes zaten er inene veel andere support spelers bij me en hadden we binnen no time alles opgebouwd d:)b

Toegegeven, soms is het nog wel een beetje buggy. Soms komt het niet te voorschijn terwijl hij niet rood is (aangevend dat jij of iemand anders in de weg staat) bijvoorbeeld. Erg irritant als je onder vuur wordt genomen trouwens maar dat even terzijde.

Het enige wat ik echt mis nu bij Support is de rook granaten. Snap nog steeds niet waarom enkel scout en medic (als smokelauncher) dat nu maar hebben. Wellicht balans gezien support het kan blijven krijgen met de ammo crate, geen idee. Maar mis het wel om te pushen met rook granaten zoals in BF1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik speel ook altijd support, al wil ik het nu met medic gaan combineren. Met bipod is de MG34 een erg fijn wapen maar zeker bij Devistation en de bergmap vind ik de MG34 niet handig.
Daarbij loop ik regelmatig met mijn squad mee en dan ben ik in gevechten regelmatig te laat als ik eerst moet gaan liggen.
Ik heb de MG34 zeker niet afgeschreven maar het zal van de situatie afhangen welk wapen ik gebruik. In BF 1 is de MG15 zowel met als zonder bipod prima te gebruiken. Ik hoop daar bij de MG42 ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:23:
Ik speel ook altijd support, al wil ik het nu met medic gaan combineren. Met bipod is de MG34 een erg fijn wapen maar zeker bij Devistation en de bergmap vind ik de MG34 niet handig.
Daarbij loop ik regelmatig met mijn squad mee en dan ben ik in gevechten regelmatig te laat als ik eerst moet gaan liggen.
Ik heb de MG34 zeker niet afgeschreven maar het zal van de situatie afhangen welk wapen ik gebruik. In BF 1 is de MG15 zowel met als zonder bipod prima te gebruiken. Ik hoop daar bij de MG42 ook op.
De MG42 is hetzelfde verhaal als de MG34. Alleen de MG42 kun je upgraden tot een magazijn van 250 (!) kogels én hij overheat pas bij 100 kogels ongeveer. Een enorme beest t.o.v. de MG34. Enige echte drawback is dat je wat meer recoil krijgt voor zover ik heb begrepen.

Echter de spread als je geen bipod gebruikt is niet te houden, net zoals bij de MG34. Het is me wel gelukt een aantal neer te krijgen met hipfire in CQB situaties, maar dat is gewoon letterlijk spray'n'pray :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
38-40 bommen op de upgraded JU-88?

Really? Hoe krijgen ze t toch elke fkk keer weer voor elkaar?? Hebben ze niet geleerd van de BF1 Muromet??? |:( }:| :N

https://www.reddit.com/r/...e_maxed_out_ju88_is_nuts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:49:
38-40 bommen op de upgraded JU-88?

Really? Hoe krijgen ze t toch elke fkk keer weer voor elkaar?? Hebben ze niet geleerd van de BF1 Muromet??? |:( }:| :N

https://www.reddit.com/r/...e_maxed_out_ju88_is_nuts/
Die gebruikt deze setup :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/399ZFX9.jpg

Beetje overkill inderdaad. Zeker gezien het feit vliegtuigen lastiger uit de lucht te halen zijn vanaf de grond. MG's doen amper damage tegen ze (i.t.t. BF1) en de AA guns zijn een lachtertje tegen de grotere bommenwerpers (zoals deze). Ja, Het bereik van een AA is vele malen groter, maar damage output is echt waardeloos tegen bommenwerpers.

Fighters e.d. kun je relatief snel ermee neer krijgen. Maar het enige effectieve tegen een goede bomber piloot is een andere piloot op dit moment.

Tuurlijk behoort "carpet bombing" bij WW2, maar dit is gewoon too much inderdaad.

Desondanks is het vliegen en de balans met vliegtuigen (afgezien van dit dan :+) wel een stuk beter geworden in BFV. Met een beetje skills kun je makkelijk 2 achtervolgers afschudden en te grazen nemen door goed gebruik te maken van de energy based physics nu. Zoveel piloten die ongemerkt langzamer gaan door verkeerd bochten te nemen. Heerlijk >:)

Maar het blijkt sowiesow dat meer mensen het vliegen makkelijker vinden in BFV. Zo vaak achter iemand aan gezeten @ Hamada dat ze zo vlak langs de rotsen vliegen. In BF1 zelden mee gemaakt, 9 van de 10 crashde ze dan tegen rotsen op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nog steeds m'n twijfels met deze game, WW2 maar alles voelt toch wel als enorme overkill op alles. Reviven doe ik helemaal niet meer, respawn is 10x sneller geworden, ammo boeit niet, je bent toch eerder dood dan je kogels op zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

SinergyX schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:36:
Reviven doe ik helemaal niet meer,
Kost je een ticket. Die zijn wel handig als je wilt winnen.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Roppedop schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:46:
[...]

Of de grote kans op 2 tickets omdat je helemaal niets kan doen tijdens die revive animatie, dat een ander je simpel kan neerknallen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:58:
[...]

Of de grote kans op 2 tickets omdat je helemaal niets kan doen tijdens die revive animatie, dat een ander je simpel kan neerknallen.
Medics hebben een smoke-rifle, dat schijnt wel aardig te werken!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ja, er is een kans dat je beide dood gaat. Maar helemaal niet meer reviven...? Je kan de revive animatie ook stoppen.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roppedop schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:46:
[...]

Mja ik heb alleen het idee dat niemand de game meer speelt om te winnen. Ik zie te vaak dat er een paar man zich echt druk maken om de vlaggen en dat het merendeel toch gaat naar de plek waar de actie is (of rond rent van vlag naar vlag tot dat gebeurd. Ik ben ook vaak de enige die nog een vlag probeert te verdedigen en heb al meerdere BF spellen dat ik "most flag defends" binnen hark. Dus daarom zat ik gister ook met de vraag in mn hoofd "wil ik een leuke pot spelen of wil ik hem winnen".

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ik ben het met je eens. Vlaggen verdedigen én een leuke game spelen is natuurlijk heel goed mogelijk. En om dan ook nog te winnen is helemaal leuk.
Maar ja, dat moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:18:
[...]

Mja ik heb alleen het idee dat niemand de game meer speelt om te winnen. Ik zie te vaak dat er een paar man zich echt druk maken om de vlaggen en dat het merendeel toch gaat naar de plek waar de actie is (of rond rent van vlag naar vlag tot dat gebeurd. Ik ben ook vaak de enige die nog een vlag probeert te verdedigen en heb al meerdere BF spellen dat ik "most flag defends" binnen hark. Dus daarom zat ik gister ook met de vraag in mn hoofd "wil ik een leuke pot spelen of wil ik hem winnen".
Dit dus, mij boeit winst/verlies niet, zolang ik een paar leuke potjes kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit spel aan te raden voor de PS4?

Ik twijfel een beetje, aangezien ik verschillende verhalen er over hoor. Heb mij altijd wel vermaakt met Battlefield 1 op de PS4 en ook de oudere Battlefield games (Batlefield 2, Bad Company 1&2).Ik had daarom ook Red Dead Redemption 2 aangeschaft, maar ik merk ondanks dat het spel super in elkaar zit, toch niet helemaal mijn ding is.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:10:
Is dit spel aan te raden voor de PS4?

Ik twijfel een beetje, aangezien ik verschillende verhalen er over hoor. Heb mij altijd wel vermaakt met Battlefield 1 op de PS4 en ook de oudere Battlefield games (Batlefield 2, Bad Company 1&2).Ik had daarom ook Red Dead Redemption 2 aangeschaft, maar ik merk ondanks dat het spel super in elkaar zit, toch niet helemaal mijn ding is.

Iemand advies?
Battlefield V speelt lekker weg en zit goed in elkaar, maar wat RDR2 ermee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Martinspire schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:18:
[...]

Klopt wel. Hoe leuk ik veel kills maken ook vind ik speel altijd de objective. En eindelijk als je de objective goed speelt en kent dan komt je goede score in kills en punten vanzelf. Kan me er ook dood aan ergeren als je net een punt hebt overgenomen en iedereen blind door rent. Vaak ben je de pung binnen 1 minuut alweer kwijt aan 1 of 2 enemy die achterblijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:13:
[...]

Klopt wel. Hoe leuk ik veel kills maken ook vind ik speel altijd de objective. En eindelijk als je de objective goed speelt en kent dan komt je goede score in kills en punten vanzelf. Kan me er ook dood aan ergeren als je net een punt hebt overgenomen en iedereen blind door rent. Vaak ben je de pung binnen 1 minuut alweer kwijt aan 1 of 2 enemy die achterblijven...
Mja maar een paar maps in BFV zijn echt te groot om te blijven lopen. Hamada is bv echt niet te doen enzo nog een paar maps waarvan de moeite om zo'n put te pakken te groot is voor wat het oplevert (want ze pakken hem toch wel terug). Dat kluitje in het midden is gewoon teveel bezig met zichzelf en niet de pot. Maar goed, dat is al meerdere Battlefield games zo, dus zit ik momenteel te dubben of ik eigenlijk wel dat rennen wil doen terwijl de winst toch daar niet te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:45:
[...]

Mja maar een paar maps in BFV zijn echt te groot om te blijven lopen. Hamada is bv echt niet te doen enzo nog een paar maps waarvan de moeite om zo'n put te pakken te groot is voor wat het oplevert (want ze pakken hem toch wel terug). Dat kluitje in het midden is gewoon teveel bezig met zichzelf en niet de pot. Maar goed, dat is al meerdere Battlefield games zo, dus zit ik momenteel te dubben of ik eigenlijk wel dat rennen wil doen terwijl de winst toch daar niet te halen valt.
I know dat hou je altijd helaas. Ik weet wel dat ik in deze battlefield meer dan ooit vaak alleen met vrienden ga spelen in een squad. Ik merk nu maar ook in de beta dat in je eentje je echt weinig voorsteld helemaal met mensen die blind rennen. En aangezien ik wel fanatiek ben speel ik het liefst in een bekende squad waar je dan met ze 4e lekker objective speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Dus donderdag ligt de dure deluxe versie in de winkel en dan volgende week dinsdag de standaard versie? Blijf het wat raar vinden. Bij media markt is de deluxe versie goedkoper dan vele andere.. ik ben bang dat ik mij niet kan inhouden en donderdag toch even ga shoppen. 8)7

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikdedinges schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:10:
[...]

Battlefield V speelt lekker weg en zit goed in elkaar, maar wat RDR2 ermee te maken heeft?
Ik had voor mezelf besloten om één van de twee te kopen en kocht dus RDR2. Achteraf blijkt dit spel niet mijn ding te zijn en neig nu toch naar BF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
RawChild schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:38:
Dus donderdag ligt de dure deluxe versie in de winkel en dan volgende week dinsdag de standaard versie? Blijf het wat raar vinden. Bij media markt is de deluxe versie goedkoper dan vele andere.. ik ben bang dat ik mij niet kan inhouden en donderdag toch even ga shoppen. 8)7
Is de deluxe editie niet alleen online al donderdag verkrijgbaar?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de spitfire en 8 machinegeweren upgrade down je ieder vliegtuig binnen 4 sec max.

Holy shit wat een beest. Zelfs bommenwerpers gaan zo neer ermee. Durf zelfs te beweren dat die upgrade OP is. Plus je kunt nog 2 bommen mee nemen. Maar met die moet je heel precies zijn wil je iets ermee kapot krijgen zonder crosshair of bomsight. Maar dat is nog een kwestie van wennen. De bommen vallen heel anders dan in BF1. Ze gaan niet meer recht naar beneden maar gaan werkelijk even snel als je zelf vliegt. Wel veel beter op deze maniet maar overduidelijk anders dan vorige BF games.

In de beta had ik een schurft hekel aan de spitfire maar nu... kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Geronimous schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:06:
[...]

Is de deluxe editie niet alleen online al donderdag verkrijgbaar?
Ik heb geen idee, maar dan moet ik hem dus even bestellen... en dan ophalen in de winkel 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
RawChild schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:11:
[...]

Ik heb geen idee, maar dan moet ik hem dus even bestellen... en dan ophalen in de winkel 😝
Nee als digital download bedoelt die denk ik. Fysiek zulle alle bfv edities pas dinsdag in de winkel liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet gewoon digitaal? Vroegâh was het nog wel interessant om hem fysiek te hebben. Kreeg je nog mooi boekje en van alles erbij. Tegenwoordig mag je blij zijn als er uberhaupt wat bij zit.

Fysieke versie is dan wel wat goedkoper meestal. Maar als je gamesharing doet is digitaal hoe dan ook een must. Tegenwoordig alles gewoon digitaal :)

Scheelt weer 2x het spel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

To easy schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:12:
[...]

Nee als digital download bedoelt die denk ik. Fysiek zulle alle bfv edities pas dinsdag in de winkel liggen!
Heb even rond gekeken maar de deluxe versie is alleen te krijgen door te bestellen. Zal dus niet in de winkel liggen maar er is dus wel een fysieke versie van.

Ik vind digitaal nog steeds belachelijk duur, en ik vind een game fysiek toch altijd fijner. Verkoopt ook beter mocht ik er ooit vanaf willen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
RawChild schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:46:
[...]

Heb even rond gekeken maar de deluxe versie is alleen te krijgen door te bestellen. Zal dus niet in de winkel liggen maar er is dus wel een fysieke versie van.

Ik vind digitaal nog steeds belachelijk duur, en ik vind een game fysiek toch altijd fijner. Verkoopt ook beter mocht ik er ooit vanaf willen
Ja het is duurder. Alleen had ik 2x 10% korting dus dat scheelde al 20 euro. En ik kan hem nu op 2 xboxen tegelijk spelen. Dit heeft voor mij dus veel meerwaarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Aankomende veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ergens een overview/opsomming hiervan? Zit er niet op te wachten om dat helemaal te kijken daar ik me echt dood irriteer aan Westie/Jackfrags en al die andere "EA Game changer" figuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wellicht op een forum. Ik vind die videos juist informatief omdat ze niet kritiekloos zijn naar DICE toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Martinspire schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:45:
[...]

Los je dit niet op met goede squadplay? Met 1 of 2 leuke squads in een Live party en de PTFO-mindset moeten we zeker flink wat kunnen winnen. Ik ben er in ieder geval weer bij vanaf donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeLyon schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:34:
[...]

Los je dit niet op met goede squadplay? Met 1 of 2 leuke squads in een Live party en de PTFO-mindset moeten we zeker flink wat kunnen winnen. Ik ben er in ieder geval weer bij vanaf donderdag :)
Het gaat er niet om dat je de vlaggen niet kunt innemen, maar dat de afstand lopen om een vlag te pakken omdat 1 persoon van de tegenstanders die telkens terug pakt, is van veel invloed hoeveel je verder nog doet in de game. Jij pakt hem, dan zij weer, dan jij weer, dan zij weer. Je kunt erop blijven staan maar dan zul je net zien dat ze 5 minuten wat anders doen. Of ze blijven het proberen maar tussen elke poging zit wel een paar minuten voor ze er weer zijn. Dat noem ik niet bepaald fantastische gameplay en is dan ook het nadeel van conquest. Op de andere modi stoor ik me er echter aan dat alles op 1 of 2 objectives moet gaan. De airborne variant begin ik ook al snel beu te worden omdat het zo moeizaam gaat.

Maar volgens mij is er ook een probleem met de time-to-death. Ik word veel te vaak op grote afstand door een paar kogels afgeschoten van vaak hetzelfde wapen als wat ik heb, terwijl ik na vele hits nog niemand down krijg. Beetje alsof er dus superbullets zijn (die meerdere kogels aan damage bevatten)

Een andere irritatie die steeds groter wordt is het moeten micromanagen van je health. Ja met teamplay rijg je wel healthpacks (of gewoon als medic spelen) maar dat je knopjes moet indrukken om te healen, blijft irritant. Doe je het niet dan heb je te weinig health om de tegenstander te verslaan. Doe je het wel dan heb je geen kogels en staat de enemy ineens voor je of komen ze van een andere kant. Healen gaat echt van je reload-tijd af en soms is die al tergend traag.

Te vaak heb ik ook te weinig tijd om te reageren. Vind het nog steeds lastig om enemies te herkennen en binnen notime staan er meerdere tegenstanders vanuit meerdere kanten op jou te schieten. Tel daar het TTD probleem bij en je geeft me het gevoel geen kans te hebben. Teammates staan dan ook nog regelmatig om me heen maar die zijn meer human shields dan dat ze echt zinvol zijn in het uitschakelen van de tegenstander. De hoeveelheid keren dat ik van zijkant/achterkant word gepakt terwijl even daarvoor een teammate daar stond of keek is echt bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:08:
[...]

Het gaat er niet om dat je de vlaggen niet kunt innemen, maar dat de afstand lopen om een vlag te pakken omdat 1 persoon van de tegenstanders die telkens terug pakt, is van veel invloed hoeveel je verder nog doet in de game. Jij pakt hem, dan zij weer, dan jij weer, dan zij weer. Je kunt erop blijven staan maar dan zul je net zien dat ze 5 minuten wat anders doen. Of ze blijven het proberen maar tussen elke poging zit wel een paar minuten voor ze er weer zijn. Dat noem ik niet bepaald fantastische gameplay en is dan ook het nadeel van conquest. Op de andere modi stoor ik me er echter aan dat alles op 1 of 2 objectives moet gaan. De airborne variant begin ik ook al snel beu te worden omdat het zo moeizaam gaat.

Maar volgens mij is er ook een probleem met de time-to-death. Ik word veel te vaak op grote afstand door een paar kogels afgeschoten van vaak hetzelfde wapen als wat ik heb, terwijl ik na vele hits nog niemand down krijg. Beetje alsof er dus superbullets zijn (die meerdere kogels aan damage bevatten)

Een andere irritatie die steeds groter wordt is het moeten micromanagen van je health. Ja met teamplay rijg je wel healthpacks (of gewoon als medic spelen) maar dat je knopjes moet indrukken om te healen, blijft irritant. Doe je het niet dan heb je te weinig health om de tegenstander te verslaan. Doe je het wel dan heb je geen kogels en staat de enemy ineens voor je of komen ze van een andere kant. Healen gaat echt van je reload-tijd af en soms is die al tergend traag.

Te vaak heb ik ook te weinig tijd om te reageren. Vind het nog steeds lastig om enemies te herkennen en binnen notime staan er meerdere tegenstanders vanuit meerdere kanten op jou te schieten. Tel daar het TTD probleem bij en je geeft me het gevoel geen kans te hebben. Teammates staan dan ook nog regelmatig om me heen maar die zijn meer human shields dan dat ze echt zinvol zijn in het uitschakelen van de tegenstander. De hoeveelheid keren dat ik van zijkant/achterkant word gepakt terwijl even daarvoor een teammate daar stond of keek is echt bizar.
Ervaar dus exact hetzelfde en dat zorgt ervoor dat ik maar niet lekker in de game kom en niet echt "zin" heb om de game te spelen. Terwijl ik toch al jaren echt groot Battlefield fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Langzamer en tactischer spelen? Meer in cover duiken, even wachten. En niet met de hele squad naar een objective rennen. En als je tegen een te grote tegenstand komt te staan gewoon vluchten, verstoppen en blijven leven totdat je squad weer respawnt.
Ik vind het wel leuk dat iets realistischere gameplay.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
Roppedop schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:23:
Langzamer en tactischer spelen? Meer in cover duiken, even wachten. En niet met de hele squad naar een objective rennen. En als je tegen een te grote tegenstand komt te staan gewoon vluchten, vertoppen en blijven leven totdat je squad weer respawnt.
Dit heeft mij in Bf1 heel erg geholpen.Heb niet de reactievermogen van een COD speler, daar wordt ik dik ingemaakt. Maar door wat langzamer te spelen en tactisch te denken kan ik in Bf1 goed meekomen. Wat me ook helpt, zeker op de wat opener mappen, dat als je beschoten wordt en je weet niet waar 't vandaan komt omdat meteen prone te gaan en proberen weg te komen en te healen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Langzamer en tactischer spelen? Meer in cover duiken, even wachten. En niet met de hele squad naar een objective rennen. En als je tegen een te grote tegenstand komt te staan gewoon vluchten, verstoppen en blijven leven totdat je squad weer respawnt.
Dat is het niet, want speel BF altijd 'voorzichtig' en langzaam. Maar de flow is gewoon heel anders. Enemies moeilijker te zien etc. Ik weet niet, kom er gewoon niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is niet zozeer dat ik dat niet kan, maar er zijn mijns inziens teveel mensen nu niet met de objectives bezig en meer met kamikaze-aanvallen waardoor je niet in een ritme komt. De keren dat het wel lekker gaat, is in de wat ruimer opgezette mappen. Rotterdam is run&gun en dat is jammer. De penalty om dood te gaan lijkt te klein waardoor je ziet dat mensen gewoon TDM doen in vrijwel elke modi.

Iets wat overigens niet zozeer specifiek voor BF geldt, ik zie in meer games tegenwoordig dat mensen teveel doen om kills te halen dat ik me afvraag of ze er nog wel lol aan beleven zo. Zo van: "Ja je hebt mij dood, maar bent zelf ook dood en hebt effectief weinig bereikt met je actie". Ik speel juist BF omdat het wat tactischer is, maar op de 1 of andere manier komt dat er maar belabberd uit nu. En dit zijn dan de mensen waarvan ik juist wat meer interesse in de game verwacht (EA Access is niet bepaald gratis en reviewers lijken me niet toch niet zó slecht). Daar komen dan nog allerlei noobs bij. Daarom had ik ook altijd een haat/liefde verhouding met Metro en andere clusterfuck maps. Lekker daar 24/7 servers van beschikbaar zijn zodat al die idioten daar lekker gaan pixelneuken (stil zitten bij een punt met enkele doorgang, pixel in de gaten houden en als daar iemand voor loopt dan moet je schieten), zodat ik lekker wat anders kon doen. Want vreemd genoeg gaan die gasten niet gewoon TDM doen, waar ze feitelijk al mee bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Heb nu een paar keer gespeeld. Wat Rivanov zegt merkte ik gisteren ook. Dat je niet in de flow komt. Vijanden nauwelijks te zien, je weet niet wat voor of achter is en dan ben je alweer dood. Op het scoreboard zag ik lui gigantische killstreaks maken. Wat blijkt, zo'n typ ligt op een straat met een machinegun en pompt honderden kogels richting de spawn van de vijand. Da's niks voor mij, dus dan ga je zwerven. Dan zijn er twee opties. Je komt niemand tegen, scoort niks. Of je kruist de route van een twitch shooter en bent instant dood. Hij krijgt de puntjes, je ammo en je health. Met het reviven ben ik ook gestopt toen ik merkte dat er nog geen 50% kans is dat je dat overleeft.
Tot ik in een pot Rush met de kapotte brug terecht kwam, echt een prachtige map, net als het kapotgeschoten Rotterdam trouwens. Vier doelen aanvallen of verdedigen, ongeveer 20 tegen 20 man. Dat was eigenlijk best onderhoudend en ik had het idee dat ik weer een kans maakte omdat er zoveel dekking is en veel flankroutes. Er werd ook fanatiek verdedigd door ons team, met healen en versterkingen bouwen. Kortom, toen merkte ik dat het spel ook heel bevredigend kan zijn, maar je moet de mogelijkheden goed benutten. Een positieve kd halen, wat in BF1 voor mij inmiddels kinderspel is, zal me niet zo snel lukken, daar ben ik nu wel achter.
Het is zonder meer een knap spel dat er grafisch echt goed uitziet, beter dan de beta. Tanks en voertuigen echt prachtig. Geluid is wisselend, maar daar kun je wel aan wennen.
Waar ik nog niet uit ben is of ik het spel moet gaan aanschaffen. Ik denk dat er straks een flinke skill gap ontstaat zodra de fanatieke spelers alles hebben geupgraded en alle mappen kennen. In BF1 had je nog een prettige hoeveelheid random deaths, dat casual en seasoned spelers gelijk behandelde. Alle wapens werkten op dezelfde manier, of je 0 uur of 1000 uur in het spel had gestoken. In BFV gaat dat niet meer op. Dan zijn er twee keuzes. Je heerst of je wordt onderdrukt. Voor dat laatste ga ik niet betalen. Voor dat eerste heb ik geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 18:02
Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:48:
Wellicht op een forum. Ik vind die videos juist informatief omdat ze niet kritiekloos zijn naar DICE toe.
kritiek =/= informatie. Dit filmpje duurt 13 minuten voor 5 items ;)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
S0epkip schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:03:
[...]

kritiek =/= informatie. Dit filmpje duurt 13 minuten voor 5 items ;)
Niemand verplicht je om naar een filmpje van nog geen 12 minuten te kijken waarin meer dan 5 veranderingen aangegeven worden :)

Ben benieuwd naar de link waarin hetzelfde staat beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:14:
[...]

Het is niet zozeer dat ik dat niet kan, maar er zijn mijns inziens teveel mensen nu niet met de objectives bezig en meer met kamikaze-aanvallen waardoor je niet in een ritme komt. De keren dat het wel lekker gaat, is in de wat ruimer opgezette mappen. Rotterdam is run&gun en dat is jammer. De penalty om dood te gaan lijkt te klein waardoor je ziet dat mensen gewoon TDM doen in vrijwel elke modi.

Iets wat overigens niet zozeer specifiek voor BF geldt, ik zie in meer games tegenwoordig dat mensen teveel doen om kills te halen dat ik me afvraag of ze er nog wel lol aan beleven zo. Zo van: "Ja je hebt mij dood, maar bent zelf ook dood en hebt effectief weinig bereikt met je actie". Ik speel juist BF omdat het wat tactischer is, maar op de 1 of andere manier komt dat er maar belabberd uit nu. En dit zijn dan de mensen waarvan ik juist wat meer interesse in de game verwacht (EA Access is niet bepaald gratis en reviewers lijken me niet toch niet zó slecht). Daar komen dan nog allerlei noobs bij. Daarom had ik ook altijd een haat/liefde verhouding met Metro en andere clusterfuck maps. Lekker daar 24/7 servers van beschikbaar zijn zodat al die idioten daar lekker gaan pixelneuken (stil zitten bij een punt met enkele doorgang, pixel in de gaten houden en als daar iemand voor loopt dan moet je schieten), zodat ik lekker wat anders kon doen. Want vreemd genoeg gaan die gasten niet gewoon TDM doen, waar ze feitelijk al mee bezig zijn.
Hoe jij soms post heb ik echt het idee alsof je enkel met bots samen speelt. Want jij doet het altijd "goed", en de rest zijn maar noobs of idioten. Jij PTFO'et en krijgt altijd de meeste capture defend punten, maar de rest bakt er helemaal niets van.

Vind het heel frapant, want tuurlijk kom ik soms ook in potjes terecht waarbij ik het idee heb dat mijn team met aardappelen schiet i.p.v. full metal jacket kogels. Maar de hoeveelheid waarbij jij het schetst absoluut niet. Integendeel juist.

Heb me sterk afgevraagd waar het nu exact aan ligt. Maar volgens mij ligt het ook gewoon aan jouw instelling m.b.t. een spelletje spelen. Heb niet vaak met je samen gespeeld in een party, maar de keren dat ik dat deed hoorde ik je vaak tieren/schelden/etc. Je neemt het allemaal erg serieus. Nu is het serieus nemen niet heel erg ansich hoor ; Ik kon/kan ook zo zijn! Zonder meer. Maar de manier waarop jij soms post over BF1 of 5 krijg ik echt het idee dat je het eigenlijk geeneens leuk vind om te spelen. Kan het mis hebben, zo goed "ken" ik je natuurlijk ook niet hoor. Pure observatie en absoluut niet flamend/trollend bedoeld voor de rest.
Easymongo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:38:
Heb nu een paar keer gespeeld. Wat Rivanov zegt merkte ik gisteren ook. Dat je niet in de flow komt. Vijanden nauwelijks te zien, je weet niet wat voor of achter is en dan ben je alweer dood. Op het scoreboard zag ik lui gigantische killstreaks maken. Wat blijkt, zo'n typ ligt op een straat met een machinegun en pompt honderden kogels richting de spawn van de vijand. Da's niks voor mij, dus dan ga je zwerven. Dan zijn er twee opties. Je komt niemand tegen, scoort niks. Of je kruist de route van een twitch shooter en bent instant dood. Hij krijgt de puntjes, je ammo en je health. Met het reviven ben ik ook gestopt toen ik merkte dat er nog geen 50% kans is dat je dat overleeft.
Tot ik in een pot Rush met de kapotte brug terecht kwam, echt een prachtige map, net als het kapotgeschoten Rotterdam trouwens. Vier doelen aanvallen of verdedigen, ongeveer 20 tegen 20 man. Dat was eigenlijk best onderhoudend en ik had het idee dat ik weer een kans maakte omdat er zoveel dekking is en veel flankroutes. Er werd ook fanatiek verdedigd door ons team, met healen en versterkingen bouwen. Kortom, toen merkte ik dat het spel ook heel bevredigend kan zijn, maar je moet de mogelijkheden goed benutten. Een positieve kd halen, wat in BF1 voor mij inmiddels kinderspel is, zal me niet zo snel lukken, daar ben ik nu wel achter.
Het is zonder meer een knap spel dat er grafisch echt goed uitziet, beter dan de beta. Tanks en voertuigen echt prachtig. Geluid is wisselend, maar daar kun je wel aan wennen.
Waar ik nog niet uit ben is of ik het spel moet gaan aanschaffen. Ik denk dat er straks een flinke skill gap ontstaat zodra de fanatieke spelers alles hebben geupgraded en alle mappen kennen. In BF1 had je nog een prettige hoeveelheid random deaths, dat casual en seasoned spelers gelijk behandelde. Alle wapens werkten op dezelfde manier, of je 0 uur of 1000 uur in het spel had gestoken. In BFV gaat dat niet meer op. Dan zijn er twee keuzes. Je heerst of je wordt onderdrukt. Voor dat laatste ga ik niet betalen. Voor dat eerste heb ik geen tijd.
Er zitten veel verschillen tussen BF1 en BFV. Dat is duidelijk geworden na de open beta en de huidige release. Het moet je maar net liggen of die verschillen gewaardeerd worden of niet.

Persoonlijk had ik er ook nog wel moeite mee met BFV. Maar nu ik het ong. 16 uur heb gespeeld kan ik eerlijk zeggen dat ik niet meer terug wil naar BF1. Misschien uit nostalgie weer eens de tankhunter kit vliegtuig pakken of de MG1917 telescopic. Maar afgezien daarvan.... mêh.

De guns waarmee je begint zijn standaard helemaal upgraded, dus "newbies" kunnen ansich goed mee komen met de mensen die al verder gevorderd zijn. Plus, de upgrades die je krijgt met sommige guns zijn niet gamebreakend beter zeg maar. Mapkennis zal altijd een ding zijn. Newbies zullen altijd in het begin moeite hebben dankzij missende mapkennis. Maar dat komt allemaal vanzelf wel.

Skillgap zul je altijd wel behouden. Altijd baas boven baas :) Al om al moet ik zeggen dat DICE hun stinkende best heeft gedaan om het zo leuk mogelijk voor iedereen proberen te maken. Tuurlijk zitten er zaken in waarvan je denkt, had dat niet beter anders gekund? Denk hierbij bijv. aan de bommenwerper met een miljoen bommen, het feit dat je hoe dan ook moet spawnen bij het begin van een ronde en de bizar lompe assignments (30 headshot kills in 1 ronde voor een unlock bijv.). Maar over het algemeen zit het prima in mekaar naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

*noob vraag*.. ik zie opmerkingen als "ik weet nog niet of ik het spel koop*.
Maar ik dacht dat iedereen die nu speelt.. het spel pre-order gekocht had, en dmv EA access al kan spelen?

Of is dat EA acces een soort van abonnementsdienst waarmee je een 10 uur kunt proefspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:20:
*noob vraag*.. ik zie opmerkingen als "ik weet nog niet of ik het spel koop*.
Maar ik dacht dat iedereen die nu speelt.. het spel pre-order gekocht had, en dmv EA access al kan spelen?

Of is dat EA acces een soort van abonnementsdienst waarmee je een 10 uur kunt proefspelen?
Newb vragen toch niets mis mee? :)

Je kunt nu 10 uur spelen dmv EA Acces. Deluxe editie vanaf de 15de en met de standard editie vanaf de 20ste :)

PC spelers kunnen dmv Origin Premium onbeperkt spelen. PS4 spelers pas vanaf de 15de met deluxe en 20ste standard editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Easymongo op 13-11-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Reefun schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:26:
[...]

Newb vragen toch niets mis mee? :)

Je kunt nu 10 uur spelen dmv EA Acces. Deluxe editie vanaf de 15de en met de standard editie vanaf de 20ste :)

PC spelers kunnen dmv Origin Premium onbeperkt spelen. PS4 spelers pas vanaf de 15de met deluxe en 20ste standard editie.
ok.. maar het vereist dus geen aanschaf van de complete game?

Ik heb de komende week geen tijd, en had de game willen halen in de Black Friday sale.. geld die 10 uur demo tijd ook vanaf volgende week, of is het maar tot de 20e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:30:
[...]

ok.. maar het vereist dus geen aanschaf van de complete game?

Ik heb de komende week geen tijd, en had de game willen halen in de Black Friday sale.. geld die 10 uur demo tijd ook vanaf volgende week, of is het maar tot de 20e?
Als je EA acces neemt hoef je enkel voor EA acces te betalen. Je kunt gewoon de volledige game spelen voor 10 uur lang. De tijd gaat in zodra het spel aan staat en stopt zodra hij uit staat. Vergeet dus niet de game echt af te sluiten anders kun je tijd kwijt raken en dat zou zonde zijn natuurlijk.

Je kunt wanneer je maar wilt die 10 uur spelen. Vandaag. Morgen. Volgend jaar. Haalt niets uit. Zo lang je maar EA acces hebt.

Wat je ook kunt doen is EA acces nemen. Vervolgens die 10 uur spelen en dan weer opzeggen. Dan krijg je naar verhouding je geld weer terug gestort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik heb zelf ea access en vind mijzelf wel aardig goed in battlefield als ik dat zo mag zeggen. Alleen nu zit ik wel na te denken over het volgende en dat werd hierboven ook genoemd. Nu zijn er wel een aantal lui die 10 uur aan xp hebben en map kennis. Nu is 10 uur niet super veel maar dan nog. Die mensen onder andere ik gaan als goed is vrijdag en helemaal dinsdag genieten van de nieuwe toestroom aan spelers die met 0 xp beginnen. Best wel oneerlijk nu ik er zo over nadenk. En dan te bedenken dat je op de pc ea Premium hebt die dus de full game zonder tijd limiet spelen. Ik denk dat daar sommige al lvl 50 zijn haha. Een reset of geen xp tot full release zal wel wat eerlijker zijn eigenlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

To easy schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:29:
Ik heb zelf ea access en vind mijzelf wel aardig goed in battlefield als ik dat zo mag zeggen. Alleen nu zit ik wel na te denken over het volgende en dat werd hierboven ook genoemd. Nu zijn er wel een aantal lui die 10 uur aan xp hebben en map kennis. Nu is 10 uur niet super veel maar dan nog. Die mensen onder andere ik gaan als goed is vrijdag en helemaal dinsdag genieten van de nieuwe toestroom aan spelers die met 0 xp beginnen. Best wel oneerlijk nu ik er zo over nadenk. En dan te bedenken dat je op de pc ea Premium hebt die dus de full game zonder tijd limiet spelen. Ik denk dat daar sommige al lvl 50 zijn haha. Een reset of geen xp tot full release zal wel wat eerlijker zijn eigenlijk!
Daar betaal je dan toch ook voor. Het gros van de spelers zal pas dinsdag beginnen met spelen. Ik gok dat die verhouding echt 1 (eerder toegang) op 10 is ofzo. Andere spelers kunnen er ook voor kiezen eerder te spelen. Zoniet dan moet je er mee dealen dat andere beter zijn

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach. Dat is alleen deze periode van toepassing. En eigenlijk altijd wel als een spel al een tijdje bestaat en er komen nieuwe spelers.

Lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd als ik met mijn JU-88 en een miljoen bommen een half team afmaak :+

Nee. Natuurlijk is het een soort van oneerlijk. Maar als level 0 kun je nog prima mee komen vind ik. Het enige wat je echt mist is de mapkennis en algemene feel met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Release van Deluxe Edition in Nieuw-Zeeland is voor ons lokale tijd morgenmiddag. Dus voor diegene die een Key hebben, even inwisselen in de NZ Store zodat je morgen al aan de slag kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulrich1965
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09-2024
nog 1 week en kan ook gamen op de ps4 pro.wil nog wel een headset kopen,is die van sony PlayStation Gold Wireless een goede keuze?geluid is goed,maar micro niet zo goed,of valt het mee?ik wil wel dat ze me verstaan tijdens het gamen.bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Als ik het goed begrijp zijn alle toekomstige uitbreidingen van Battlefield 5 gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Noresponse schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:22:
Als ik het goed begrijp zijn alle toekomstige uitbreidingen van Battlefield 5 gratis
Klopt helemaal. Het geld dat ze willen verdienen is met credits waarmee je wapen skins en outfits kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:48:
[...]

Ach. Dat is alleen deze periode van toepassing. En eigenlijk altijd wel als een spel al een tijdje bestaat en er komen nieuwe spelers.

Lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd als ik met mijn JU-88 en een miljoen bommen een half team afmaak :+

Nee. Natuurlijk is het een soort van oneerlijk. Maar als level 0 kun je nog prima mee komen vind ik. Het enige wat je echt mist is de mapkennis en algemene feel met de game.
Haha nee ik lig er ook echt niet wakker van, maar ik zat gewoon hardop te denken en ze hebben gewoon altijd slimme manieren om ergens weer geld mee te verdienen haha.

Net die grote woestijn map gespeeld hamamas (ofzoiets). Wel een gruwlijke map waar je idd een lange afstand moet aflegen, maar echt vette battles krijgt bij de ruïnes en bunkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Mooi en twijfel of ik de deluxe ga kopen of standaard? Snap niet helemaal wat de deluxe doet behalve dan extra skins die ik nooit gebruik.

Ik weet wel dat ik mijn pre-order van de PS4 ga verwijderen en voor de xbox versie ga. Die Xbox X is zo lekker stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Noresponse schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:27:
Mooi en twijfel of ik de deluxe ga kopen of standaard? Snap niet helemaal wat de deluxe doet behalve dan extra skins die ik nooit gebruik.

Ik weet wel dat ik mijn pre-order van de PS4 ga verwijderen en voor de xbox versie ga. Die Xbox X is zo lekker stil :)
Ja en als je ea acces hebt en je bestelt hem via battlefield 1 krijg je 20% korting op de xbox. Dat was mijn reden, want idd buiten paar skins en 5 dagen early acces krijg je verder niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Reefun schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:48:
[...]Maar als level 0 kun je nog prima mee komen vind ik. Het enige wat je echt mist is de mapkennis en algemene feel met de game.
Als lvl 0 heb je maar 4 main wapens en 4 handvuurwapens. Het is zaak zo snel mogelijk te uplevelen zodat je wapens unlockt die goed bij je stijl passen. Dat waren in ieder geval niet deze 4 voor mij. Ik denk dat een enkeling in de 10 uur trial tot level 20 is gekomen, dan heb je wel een aardige keuze met wat customisations erbij.
Het wennen aan beperkte ammo vond ik eerlijk gezegd lastiger dan beperkte health. Nogal vaak kwam ik zonder te zitten. Vaak is gekilld worden maar het beste, heb je daarna tenminste weer kogels. Is natuurlijk niet de bedoeling van het spelletje.
Nog een paar gekke dingen. Dynamiet is sticky en dat plakt vaak vast aan muurtjes en ramen waar je het langs wilt gooien. Soms kun je het er niet meer afhalen.
Ik heb ook al eens gemerkt dat ik als scout geen squadmate kon reviven. De X deed niets.
En lijken bewegen soms nog. Op een afstand lijkt er dan iemand te kruipen of zoiets. Pas als je schiet en geen marker krijgt weet je dat hij er al geweest is.
Lijken in water drijven zo snel dat het lijkt of ze zwemmen.
Zullen wel bugs zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noresponse
To easy schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:44:
[...]

Ja en als je ea acces hebt en je bestelt hem via battlefield 1 krijg je 20% korting op de xbox. Dat was mijn reden, want idd buiten paar skins en 5 dagen early acces krijg je verder niks anders.
Ik heb de PS4 versie afgemeld en toch de deluxe versie besteld voor de XBOX voor 52 euro. De gewone versie was 51 euro. Gewoon een KEY code besteld.

XBOX X is toch mijn main console geworden, is wat sneller ,mooier beeld en vooral rustig tov de ps4Pro die ik mischien toch ga verkopen

[ Voor 12% gewijzigd door Noresponse op 13-11-2018 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Skills boven levels. En ieder heeft zijn/haar favoriete wapen ongeacht het level. Ook met level 50 kan een level 0 mij ownen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:23:
[...]

Als lvl 0 heb je maar 4 main wapens en 4 handvuurwapens. Het is zaak zo snel mogelijk te uplevelen zodat je wapens unlockt die goed bij je stijl passen. Dat waren in ieder geval niet deze 4 voor mij. Ik denk dat een enkeling in de 10 uur trial tot level 20 is gekomen, dan heb je wel een aardige keuze met wat customisations erbij.
Het wennen aan beperkte ammo vond ik eerlijk gezegd lastiger dan beperkte health. Nogal vaak kwam ik zonder te zitten. Vaak is gekilld worden maar het beste, heb je daarna tenminste weer kogels. Is natuurlijk niet de bedoeling van het spelletje.
Nog een paar gekke dingen. Dynamiet is sticky en dat plakt vaak vast aan muurtjes en ramen waar je het langs wilt gooien. Soms kun je het er niet meer afhalen.
Ik heb ook al eens gemerkt dat ik als scout geen squadmate kon reviven. De X deed niets.
En lijken bewegen soms nog. Op een afstand lijkt er dan iemand te kruipen of zoiets. Pas als je schiet en geen marker krijgt weet je dat hij er al geweest is.
Lijken in water drijven zo snel dat het lijkt of ze zwemmen.
Zullen wel bugs zijn.

:+

Voor de mensen die Deluxe hebben besteld ; Vanavond om 23u kun je ermee aan de slag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:27:
[...]

[YouTube: Saving Private Ryan - Sticky Bomb]

Voor de mensen die Deluxe hebben besteld ; Vanavond om 23u kun je ermee aan de slag! :)
Hmmm, gevaarlijke tijd :) Dat wordt snel nog een potje schieten voor het slapen gaan wat 200% zeker flink uit gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw-Zeeland kan vanaf vanmiddag aan de slag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32
[...]

Ik heb echt helemaal geen tijd. Feestje, werken, studie. Misschien na 23 uur nog heel even, maar daarna pas weer vrijdag avond.

Maar ik lees dus dat vliegen een piece of cake is ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:05:
[...]
Maar ik lees dus dat vliegen een piece of cake is ?
Voor mij wel. Ik kan met gemak onder de brug(gen) door @ Twisted Steel en Hamada of zelfs (verticaal) door de brug heen @ Twisted Steel. Of strak langs/tussen de bergen @ Fjell. Maar ik gok dat jij er ook geen problemen mee zal gaan hebben gezien jij ook best aardig kan vliegen :)

Het enige waar je op moet letten is dat je sneller op moet trekken t.o.v. BF1 als je richting de grond duikt. 1 van de eerste keren viel me dat te laat op waardoor ik mijn neus vakkundig in de grond boorde :+ Daarna gelukkig niet meer gebeurd. Je kunt wel voor bijv. de Stuka en de JU-88 een "perk" ervoor vrij spelen dat je sneller op kunt trekken. Maar geen idee nog of dat echt wat uit haalt.

Enige tip welke ik mee wil geven : Bij de spitfire : neem de 8 machinegun upgrade. De hispano machinegeweren klinken heel awesome, maar in de praktijk heb je er geen zak aan.
daarvan is het even wennen en dan komt het helemaal goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Reefun op 14-11-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:12:
[...]

Voor mij wel. Ik kan met gemak onder de brug(gen) door @ Twisted Steel en Hamada of zelfs (verticaal) door de brug heen @ Twisted Steel. Of strak langs/tussen de bergen @ Fjell. Maar ik gok dat jij er ook geen problemen mee zal gaan hebben gezien jij ook best aardig kan vliegen :)

Het enige waar je op moet letten is dat je sneller op moet trekken t.o.v. BF1 als je richting de grond duikt ; Maar daar kun je ook een "perk" voor nem Afgezie
[...]

Het enige waar je op moet letten is dat je sneller op moet trekken t.o.v. BF1 als je richting de grond duikt. 1 van de eerste keren viel me dat te laat op waardoor ik mijn neus vakkundig in de grond boorde :+ Daarna gelukkig niet meer gebeurd. Je kunt wel voor bijv. de Stuka en de JU-88 een "perk" ervoor vrij spelen dat je sneller op kunt trekken. Maar geen idee nog of dat echt wat uit haalt.

Enige tip welke ik mee wil geven : Bij de spitfire : neem de 8 machinegun upgrade. De hispano machinegeweren klinken heel awesome, maar in de praktijk heb je er geen zak aan.
daarvan is het even wennen en dan komt het helemaal goed.

Dat van die 8 MG's had ik al gelezen. En de ME109 ? Heeft die ook zoiets ?

Maar mijn vraag dat het vliegen een piece of cake zou zijn ging me meer om die ene setting tijdens de open beta. Daarin had je een of ander vinkje/schuifje/aan-uit knopje met de tekst die iets was als: use easy plane control ofzo. Die heb ik toen direct uitgezet.

In zowel BF3, 4 en 1, moest je als beginnend piloot toch wel enigszins door proberen te krijgen hoe eea werkt mbt vliegen. Het leek er in de beta op dat dit niet meer zo was en dat iedereen zo maar wat rond kon vliegen zonder ooit gevlogen te hebben.

Waar je in BF1 tijdens evasive actions bv te pletter vloog tegen een huis, berg whatever omdat je je vliegtuig niet volledig onder controle had, lijkt dat dus in BF5 beta niet meer te gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
[...]

Nee helaas, want de post bezorger komt morgen pas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:30:
[...]

Dat van die 8 MG's had ik al gelezen. En de ME109 ? Heeft die ook zoiets ?

Maar mijn vraag dat het vliegen een piece of cake zou zijn ging me meer om die ene setting tijdens de open beta. Daarin had je een of ander vinkje/schuifje/aan-uit knopje met de tekst die iets was als: use easy plane control ofzo. Die heb ik toen direct uitgezet.

In zowel BF3, 4 en 1, moest je als beginnend piloot toch wel enigszins door proberen te krijgen hoe eea werkt mbt vliegen. Het leek er in de beta op dat dit niet meer zo was en dat iedereen zo maar wat rond kon vliegen zonder ooit gevlogen te hebben.

Waar je in BF1 tijdens evasive actions bv te pletter vloog tegen een huis, berg whatever omdat je je vliegtuig niet volledig onder controle had, lijkt dat dus in BF5 beta niet meer te gelden.
De ME109 heeft raketten die vrij accuraat zijn. Qua damage ben ik enkel erachter gekomen dat je een AA met 2 raketten kunt uitschakelen. Let wel, je moet heel accuraat ermee zijn. Hoe ze het doen tegen tanks nog geen idee. Maar de ME109 heeft ook zwaardere machinegeweren welke naar mijn idee extra splashdamage hebben tegen infantry. Maar nog niet lang genoeg mee gespeeld om echt goed te kunnen oordelen. Heb de afgelopen dagen onder mijn vrouw d'r account gespeeld en daar kwam ik telkens als Allied terecht (vandaar de Spitfire totale upgrade :+). Gisteravond pas weer de Stuka unlocked (level 12) dus daarna continu met de Stuka los gegaan. Pro-tip met de Stuka ; Hoog vliegen, eerste bom droppen en dan de duikvlucht. Tijdens de duikvlucht laad je 2de bom weer op en die kun je dan, als je het goed timed, net op tijd droppen voordat je moet optrekken.

Easy plane control gebeuren zag ik trouwens niet terug komen in de settings (wel in de beta idd!). Maar óf ik heb erover heen gekeken óf het komt weer terug met de update van vandaag. Ik had niet het gevoel dat het makkelijker is gemaakt in ieder geval. Easy to learn, hard to master. Dat dan weer wel. De physics werken net iets anders in BFV. Zo kun je nu nóg meer snelheid krijgen door een duik in te gaan en dan licht op te trekken (zoals het hoort). Dit lukte in BF1 niet. Ja, daar kon je wel op een bepaalde manier meer lucht aanzuigen in de motor om toch íets meer snelheid te creeëren, maar niet op de manier zoals in BFV. Maar andersom kun je nu wel veel sneller snelheid verliezen als je optrekt en gas terug neemt. Zo snel dat je als een baksteen naar beneden donderd als je niet op past, wat ook niet het geval was bij BF1.

1 ding is wel zeker, in formatie vliegen heeft nu echt een meerwaarde gekregen dankzij de limited ammo. Plus het ziet er verdomd gaaf uit om 2 Spitfires naast mekaar te zien gaan met 16 machinegeweren tegelijkertijd los te gaan, of 2 stuka's die tegelijkertijd een dive bombing run uitvoeren (double the jericho sirens woopwoop!).

Als je trouwens snel in een Stuka wil vliegen en je bent geen level 12, hop in mijn Stuka en ik spring er voor je uit MRE :+
Poulske schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:30:
[...]

Nee helaas, want de post bezorger komt morgen pas. :(
Ah das zuur :( Annuleren en dan digitaal halen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Reefun op 14-11-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:19:
[...]

De ME109 heeft raketten die vrij accuraat zijn. Qua damage ben ik enkel erachter gekomen dat je een AA met 2 raketten kunt uitschakelen. Let wel, je moet heel accuraat ermee zijn. Hoe ze het doen tegen tanks nog geen idee. Maar de ME109 heeft ook zwaardere machinegeweren welke naar mijn idee extra splashdamage hebben tegen infantry. Maar nog niet lang genoeg mee gespeeld om echt goed te kunnen oordelen. Heb de afgelopen dagen onder mijn vrouw d'r account gespeeld en daar kwam ik telkens als Allied terecht (vandaar de Spitfire totale upgrade :+). Gisteravond pas weer de Stuka unlocked (level 12) dus daarna continu met de Stuka los gegaan. Pro-tip met de Stuka ; Hoog vliegen, eerste bom droppen en dan de duikvlucht. Tijdens de duikvlucht laad je 2de bom weer op en die kun je dan, als je het goed timed, net op tijd droppen voordat je moet optrekken.

Easy plane control gebeuren zag ik trouwens niet terug komen in de settings (wel in de beta idd!). Maar óf ik heb erover heen gekeken óf het komt weer terug met de update van vandaag. Ik had niet het gevoel dat het makkelijker is gemaakt in ieder geval. Easy to learn, hard to master. Dat dan weer wel. De physics werken net iets anders in BFV. Zo kun je nu nóg meer snelheid krijgen door een duik in te gaan en dan licht op te trekken (zoals het hoort). Dit lukte in BF1 niet. Ja, daar kon je wel op een bepaalde manier meer lucht aanzuigen in de motor om toch íets meer snelheid te creeëren, maar niet op de manier zoals in BFV. Maar andersom kun je nu wel veel sneller snelheid verliezen als je optrekt en gas terug neemt. Zo snel dat je als een baksteen naar beneden donderd als je niet op past, wat ook niet het geval was bij BF1.

1 ding is wel zeker, in formatie vliegen heeft nu echt een meerwaarde gekregen dankzij de limited ammo. Plus het ziet er verdomd gaaf uit om 2 Spitfires naast mekaar te zien gaan met 16 machinegeweren tegelijkertijd los te gaan, of 2 stuka's die tegelijkertijd een dive bombing run uitvoeren (double the jericho sirens woopwoop!).

Als je trouwens snel in een Stuka wil vliegen en je bent geen level 12, hop in mijn Stuka en ik spring er voor je uit MRE :+
Duidelijk verhaal. Top.... Die Stuka, tja, te weinig tijd mee gehad in de beta om die goed te proberen. Die duikvlucht ging wel redelijk, maar je bommen goed droppen is iets totaal anders. Helemaal als je nauwelijks ziet waar foot mobiles zijn. Had vaak het idee dat ik gewoon mijn ammo nutteloos aan het verschieten was omdat je foot mobiles niet of nauwelijks kon raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:28:
[...]

Duidelijk verhaal. Top.... Die Stuka, tja, te weinig tijd mee gehad in de beta om die goed te proberen. Die duikvlucht ging wel redelijk, maar je bommen goed droppen is iets totaal anders. Helemaal als je nauwelijks ziet waar foot mobiles zijn. Had vaak het idee dat ik gewoon mijn ammo nutteloos aan het verschieten was omdat je foot mobiles niet of nauwelijks kon raken.
In de Beta vloog de Stuka als dikke koeiestront door een trechter (net als alle andere vliegtuigen trouwens) maar nu is hij vergelijkbaar met de attack plane in BF1, maar dan ietsjes zwaarder. Zodra je Jericho's gaan janken dan merk je ook dat je wat logger wordt. Plus de vijandige vliegtuigen horen je heel gemakkelijk wat een groot nadeel is. Maar het feit dat je infantry de stuipen op het lijf jaagt ermee blijft nog wel het grote voordeel ervan, plus het klinkt gewoon awesome natuurlijk :+

Infantry ermee raken is ook erg lastig. Pas zodra je de 1000KG bommen heb unlocked wordt het pas interessant, maar dat is de laatste unlock helaas. Dus de eerste tijd moet je meer focusen op vijandige vliegtuigen of tanks/transports om punten te scoren. Het is beetje grinden, maar als je dat eenmaal heb gedaan komt het helemaal goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update van 530MB is beschikbaar op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:01:
Update van 530MB is beschikbaar op de Xbox.
Apart, je zou verwachten dat de Deluxe versie dan direct beschikbaar komt dan. Maar die staat nog steeds op 23u vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij vind bij mij nauwelijks (lees: geen) servers op de Xbox. Heb al de filters gereset etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Verkeerde topic ik heb de PC versie.

[ Voor 115% gewijzigd door Gekke Jantje op 14-11-2018 11:51 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

To easy schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:44:
[...]

Is er ook zo'n actie voor de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:55:
[...]

Nope. EA Access is Xbox only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
greatgonzo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:55:
[...]

Nee idd helaas alleen xbox en pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
[...]

Voor iedereen of is dat als je account in ander werelddeel hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
To easy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:22:
[...]

Voor de mensen met het account op Nederland. Mijn account staat op de VS en loopt 7 uur achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:22:
[...]

Voor ieder werelddeel weer andere tijden. Voor ons is het 23u vanavond. Zo staat het ook in de store aangegeven :)

Volgens mij kun je wel tijdelijk inloggen op een ander werelddeel en dan eerder spelen. Maar of dat daadwerkelijk werkt, geen idee.

Bovenstaande schijnt dan weer niet te kloppen. My bad!

[ Voor 6% gewijzigd door Reefun op 14-11-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:44:
[...]

Voor ieder werelddeel weer andere tijden. Voor ons is het 23u vanavond. Zo staat het ook in de store aangegeven :)

Volgens mij kun je wel tijdelijk inloggen op een ander werelddeel en dan eerder spelen. Maar of dat daadwerkelijk werkt, geen idee.
Je moet 'm gekocht hebben in dat werelddeel. Dus wil je profiteren van de eerdere Nieuw-Zeeland launch, dan moet je de game ook daar gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Volgens mij moet je dan ook je adres weer aanpassen, mij teveel gedoe. Ik blijf lekker in Alaska wonen :)

Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V