leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Snap wel dat ze dat pas in Maart gaan releasen. Het zal bij lange na nog niet af zijn, plus ze kunnen de reacties peilen op de Black Out Modus van BO4 en wellicht aantal zaken daarop aanpassen. Dus in dat opzicht kunnen ze het beter finetunen. Dit is hun kans om een goede BR compleet met destructie en voertuigen en weet ik veel wat allemaal neer te zetten.To easy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:27:
[...]
Nice rush blijft goed. Zelfs in bf1 vond ik het leuk om te spelen. Alleen firestorm komt pas in maart ja? Dat vind ik wel jammer. Ben er namelijk erg benieuwd naar hoe dat speelt. Al helemaal als ik de positieve dingen lees en zie over black out van cod.
Daarbij kan het de verkoop in Maart weer extra gaan stimuleren als ze het gaan lanceren. Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar de Firestorm modus en zal het zeker gaan proberen. Maar ik zal er niet wakker van liggen als het er helemaal niet zou komen daar ik BFV voornamelijk voor Operations/Breakthrough koop en niet voor de zoveelste BR modus.
Laten we hopen dat ze rush weer gewoon rush gemaakt hebben zoals in BC2, BF3 en BF4; daar werkte het dikke prima.BlaTieBla schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:06:
[...]
Misschien is die wel weer heel anders dan bf4 en bf1 en nog k#tter
In BF1 vond ik er weinig aan, maar dat kan ook komen omdat de oude "mcom armed" sirene vervangen was door een gaar belletje, klinkt niets zoals de authentieke mcom wooooop wooooop...
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2018 02:11 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jawel ergens snap ik ze ook wel met het releasen in maart. Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon heel erg benieuwd ben naar firestorm, omdat cod nu met hun eerste BR een hele goeie neerzet (speel zelf niet maar hoor en lees ik). Maar o ik ga zeker niet zitten wachter er op en ga lekker met de normale speltypes van BFV bezig.Reefun schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:00:
[...]
Snap wel dat ze dat pas in Maart gaan releasen. Het zal bij lange na nog niet af zijn, plus ze kunnen de reacties peilen op de Black Out Modus van BO4 en wellicht aantal zaken daarop aanpassen. Dus in dat opzicht kunnen ze het beter finetunen. Dit is hun kans om een goede BR compleet met destructie en voertuigen en weet ik veel wat allemaal neer te zetten.
Daarbij kan het de verkoop in Maart weer extra gaan stimuleren als ze het gaan lanceren. Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar de Firestorm modus en zal het zeker gaan proberen. Maar ik zal er niet wakker van liggen als het er helemaal niet zou komen daar ik BFV voornamelijk voor Operations/Breakthrough koop en niet voor de zoveelste BR modus.
Ik heb daar enkele streams van gekeken en ik hoop echt dat BF de BR mode totaal anders gaat aanpakken, want wat ziet het er in CoD saai uit zegTo easy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:54:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon heel erg benieuwd ben naar firestorm, omdat cod nu met hun eerste BR een hele goeie neerzet.

Blijf het jammer vinden dat ze bij BF de noodzaak voelden om per se een BR mode te implementeren. Of ik het leuk ga vinden gaat alles af hangen van de uitwerking.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Maar je hebt gelijk; als de game dan al af is, waarom dan niet gewoon voor iedereen releasen?
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2018 16:13 ]
Tja.. Dat heet premium.. Waarom zit er prijsverschil tussen veldkaarten en tribune kaarten? Zelfde concert, maar andere belevenisdvdkiwi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:06:
Als ik het goed heb kun je dan slechts 10 uur spelen. Dus of het dan nog de moeite waard is?
Maar je hebt gelijk; als de game dan al af is, waarom dan niet gewoon voor iedereen releasen?
De originele release datum was 19 oktober.. Dat zou denk ik met premium ook 1e week oktober zijn geweest..
Je moet toch iets doen om dat premium te verkopen.. Van mij hoeft het niet
Wat ik me net trouwens zat te bedenken:
Ik hoor vaak CoD spelers zeggen dat ze voor CoD kiezen ipv BF omdat je in BF zo ver moet lopen voordat je iemand tegenkomt.
Dat kan ik begrijpen, maar kan iemand me dan eens uitleggen waarom die BR mode in CoD zo populair is? Want van wat ik zie loop je elke keer minutenlang te zoeken naar een vijandje
Omdat de BR mode niet door COD spelers gedaan wordt?dvdkiwi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:25:
Van mij ook niet, ik heb nog wel even geduld
Wat ik me net trouwens zat te bedenken:
Ik hoor vaak CoD spelers zeggen dat ze voor CoD kiezen ipv BF omdat je in BF zo ver moet lopen voordat je iemand tegenkomt.
Dat kan ik begrijpen, maar kan iemand me dan eens uitleggen waarom die BR mode in CoD zo populair is? Want van wat ik zie loop je elke keer minutenlang te zoeken naar een vijandje
Ik zie veel youtubers die eerst BF deden ook nu COD Blackout doen en mensen die eerst COD deden, blijven dat wel doen. En andere BR spelers (Fortnite, PUBG) idem dito, was ook niet echt de COD gamer. Maakt verder niet uit, Activision telt zijn geld lekker verder
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2018 00:38 ]
De graphics ademen BF1, gelukkig doet de gameplay dat niet
Laat maar komen hoor; kan niet wachten!
Op die ene map in Rotterdam na (Devastation) zien ze er goed uit en kan niet wachten op Aras, volgens mij knallen die gele velden van je scherm af als je HDR hebt. Nog een weekje, dan mag ik 10 uur los gaan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
BF1 ziet er grafisch super uit natuurlijk, logisch dat ze op diezelfde voet verder gaan.Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:02:
Zo heel veel beter dan BF1 kan voorlopig niet, dat het grafisch redelijk gelijk is snap ik wel.
Zelf ben ik toch iets meer fan van de grafische stijl van 3 & 4. De stijl van BF1 ziet er totaal anders uit dan die van die games. Hoe en wat precies kan ik mijn vinger niet op leggen, misschien komt het door de (op het oog aanwezige) geel filter op open maps en de blauw filter (hoewel BF4 daar ook niet vies van was) op stedelijke maps. Dankzij het kleurenpalet stralen de BF 1 & V maps wel een 'treurige' sfeer uit in tegenstelling tot de BF3 & 4 stijl, en dat past natuurlijk precies.
Ik speel BF1 zonder plezier. Ligt deels aan de onbekende wapens en slechte voertuigen, maar ook voor een groot deel aan de mappen en hun kleurenpalet. Treurig is inderdaad de beste beschrijving.dvdkiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:41:
[...]
BF1 ziet er grafisch super uit natuurlijk, logisch dat ze op diezelfde voet verder gaan.
Zelf ben ik toch iets meer fan van de grafische stijl van 3 & 4. De stijl van BF1 ziet er totaal anders uit dan die van die games. Hoe en wat precies kan ik mijn vinger niet op leggen, misschien komt het door de (op het oog aanwezige) geel filter op open maps en de blauw filter (hoewel BF4 daar ook niet vies van was) op stedelijke maps. Dankzij het kleurenpalet stralen de BF 1 & V maps wel een 'treurige' sfeer uit in tegenstelling tot de BF3 & 4 stijl, en dat past natuurlijk precies.
Ik hoop, en als ik de maps zo zie denk ik dat dit best wel eens kan gebeuren, dat in BF5 de maps gewoon meer kleur hebben en meer stralen. Ook al is het WW2, toch kan een omgeving veel meer stralen dan altijd maar de grauwe treurigheid waar je gewoon ongelukkig van wordt als je het speelt.
Ik hoop (klinkt mss stom) dat ze in BF:V handschoenen hebben voor je poppetje. Grafisch vind ik BF:1 geweldig, alleen de handen van je poppetje zijn zo ontzettend nep en cartoons. Dan ziet BF:4 er een stuk beter uit (met handschoen).
Vaak bu'j te bang!
Dan toch tenminste in de sneeuwmaps, mag ik hopen voor onze poppetjes-tom-562 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:01:
Ik hoop dat ze in BF:V handschoenen hebben voor je poppetje.
Het hoeft niet zo te zijn als in de 1e BF5 trailer, dat was veeeel te veel kleur. Maar hoe ik nu de map-trailer heb gezien, zint het mij al meer dan BF1-tom-562 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:01:
Dat grauwe is juist gaaf aan BF1, vind ik.
Ik hoop (klinkt mss stom) dat ze in BF:V handschoenen hebben voor je poppetje. Grafisch vind ik BF:1 geweldig, alleen de handen van je poppetje zijn zo ontzettend nep en cartoons. Dan ziet BF:4 er een stuk beter uit (met handschoen).
We hebben niet allemaal superduper ultradeluxe onetimeonly komtdatzien earlyaccess proefuurtjes
Haha oke sorry. Ja ea acces voor 1 jaar is 25 euro. Niet dat dit heel luxe ofzo is haha. Doe het ook niet alleen voor battlefield maar alle ea spellendvdkiwi schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:11:
5 dagen?
We hebben niet allemaal superduper ultradeluxe onetimeonly komtdatzien earlyaccess proefuurtjes
Pauperdvdkiwi schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:11:
5 dagen?
Nog druk bezig met rdr2, spyro, mutant year zero ga ik nog halen en dan heb ik dying light en de 2 metro games nog klaar staan.
Waarom zou je dat nu moeten beslissen dan?Bieren89 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:51:
Twijvel nog steeds.
Nog druk bezig met rdr2, spyro, mutant year zero ga ik nog halen en dan heb ik dying light en de 2 metro games nog klaar staan.
Speel eerst je hele lijst af. Daarna is er meer dan genoeg BF5 beeldmateriaal bekend en kan je een beter besluit nemen
Idd Maja tege dan is er de nieuwe metro en days gone.StealthyPeanut schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:16:
[...]
Waarom zou je dat nu moeten beslissen dan?
Speel eerst je hele lijst af. Daarna is er meer dan genoeg BF5 beeldmateriaal bekend en kan je een beter besluit nemen.
De deluxe spreekt mij ook wel aan, kan ik tenminste meteen dat weekend volop gamen:D
De release van 20 november is niet zo gunstig begin van de week.
Maarja prijsverschil van 30 euro laat mij toch wel twijfelen
Ziet er wel nice uitJT888 schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:35:
Een boel gelekte video's met "How to Play" gameplay van de nieuwe maps weet niet of dat al bekend was maar post het maar even.
Snap ik. Is ook veel verschil. Ik heb het alleen maar gedaan omdat ik 20% korting had en nog 15 euro ms tegoed had staan van een vorige aankoop. Dat allemaal maakte het gemakkelijker voor mij.timetje100 schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:33:
Hmm toch de twijfel om Battlefield 5 te pre-orderen of te wachten op een nachtopening...
De deluxe spreekt mij ook wel aan, kan ik tenminste meteen dat weekend volop gamen:D
De release van 20 november is niet zo gunstig begin van de week.
Maarja prijsverschil van 30 euro laat mij toch wel twijfelen
First world problems hoorBieren89 schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:31:
[...]
Idd Maja tege dan is er de nieuwe metro en days gone.

Persoonlijk ga ik gewoon voor de normale versie. Zal nog wel gebruik maken van de EA Acces 10 uur trial gok ik zomaar. Maar ik zie vooralsnog geen reden om meer neer te leggen puur om sneller te kunnen spelen.
Vermaak me vooralsnog prima met RDR2. Maar goed. Hé. Wellicht dat ik het alsnog doe als ik gameplay filmpjes e.d. voorbij zie komen en het begint te kriebelen
We zullen zien. In ieder geval kunnen we allen binnenkort aan de slag!
Zit er nog zowaar over te twijfelen om de game links te laten liggen en pas volgend jaar ergens een keer te kopen want ik heb ook nog Uncharted 4 liggen die uitgespeeld moet worden op de PS4 en Spiderman. Met de weinige game uren die ik momenteel heb en RDR2 die tof is, zal ik BF5 wel niet vaak gaan spelen. De hele hype gaat me momenteel voorbij. En als ik de afbeeldingen zie op social media over de outfits, dan weet ik ook wel weer waarom.
XBL: MRE Inc
ik heb er nu al 20 uur in zitten en zit op 40% dus straks pak ik BF5 als hoofdspel ik speel graag online. Dan doe ik RDR2 ernaast als ik geen zin heb in BF5:)MRE-Inc schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:27:
Ooooohjaaaaa, BFV was er ook nog. Zit vol in RDR2 en het is dat ik vanochtend een mailtje van Microsoft kreeg: Bedankt voor je bestelling van Battlefield 5 en dat er 251 Braziliaanse Real van mijn cc werd afgeschreven voor de Deluxe versie.
Zit er nog zowaar over te twijfelen om de game links te laten liggen en pas volgend jaar ergens een keer te kopen want ik heb ook nog Uncharted 4 liggen die uitgespeeld moet worden op de PS4 en Spiderman. Met de weinige game uren die ik momenteel heb en RDR2 die tof is, zal ik BF5 wel niet vaak gaan spelen. De hele hype gaat me momenteel voorbij. En als ik de afbeeldingen zie op social media over de outfits, dan weet ik ook wel weer waarom.
Zodra BF V uit is denk ik dat er dit jaar weinig andere meer in mijn PS4 gepropt gaan worden.
Toch zal Battlefield in het begin vooral gespeeld worden en menig avond. Spiderman, RDR2 en Uncharted 4 kun je gewoon tussendoor doen. Je hebt straks nog kerst e.d. dus genoeg tijd daarvoor lijkt me? Ik zou het eerder af laten hangen van of je je aan de gameplay van BFV gaat irriteren of door bugs dan wanneer je welke game wilt doen.MRE-Inc schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:27:
Ooooohjaaaaa, BFV was er ook nog. Zit vol in RDR2 en het is dat ik vanochtend een mailtje van Microsoft kreeg: Bedankt voor je bestelling van Battlefield 5 en dat er 251 Braziliaanse Real van mijn cc werd afgeschreven voor de Deluxe versie.
Ja de hype is wat om zeep geholpen, maar vooralsnog gewoon een prima game aan het worden. Bovendien heb je straks volgens mij sowieso de EA Access game trial dus daar kun je sowieso de beslissing mee maken, lijkt me.
Kan iemand checken of de preload ook actief is voor EA Access op de Xbox?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 62% gewijzigd door Qualixo op 07-11-2018 14:21 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Volgens mij wel. Er schijnt al een 0-day patch te zijn.Rivanov schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:16:
Preload is live voor PC lees ik op Reddit.
Kan iemand checken of de preload ook actief is voor EA Access op de Xbox?
Via Battlefield BullitinUPDATE: The #Battlefield Day 0 patch is now live on #XboxOne for those who have already pre-loaded the game. File Size: 6.99 GB.

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 07-11-2018 14:29 ]
Dat is voor de pre-load wanneer je de game al pre-ordered hebt, dan kon je volgens mij ergens in oktober al pre-loaden. Ik wil graag de 10 uur trial spelen via EA Access maar ben benieuwd of we dan de game ook al vandaag kunnen pre-loaden.MRE-Inc schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:28:
[...]
Volgens mij wel. Er schijnt al een 0-day patch te zijn.
[...]
Via Battlefield Bullitin
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ah, dat wist ik niet. Ik heb geen EA access. Overigens diegene die dat plaatje gepost heeft, is https://twitter.com/xAsoRrRivanov schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:30:
[...]
Dat is voor de pre-load wanneer je de game al pre-ordered hebt, dan kon je volgens mij ergens in oktober al pre-loaden. Ik wil graag de 10 uur trial spelen via EA Access maar ben benieuwd of we dan de game ook al vandaag kunnen pre-loaden.
Toen ging ik net eens tussen zijn afbeeldingen kijken die hij op Twitter heeft gezet:

Aah beter. Vandaag ook maar even aanzetten.MRE-Inc schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:28:
[...]
Volgens mij wel. Er schijnt al een 0-day patch te zijn.
[...]
Via Battlefield Bullitin
[Afbeelding]
Wat de meeste hier zeggen. Ik heb ook niet al teveel gametijd tot kerst, maar een BFV + red dead combo vind ik heerlijk. Zijn er vrienden online dan word het online knallen. Ben ik alleen of heb ik zin om onderuit te zitten dan kan ik lekker red dead spelen. Merkte namelijk in de beta al dat alleen spelen in deze BF echt een stuk minder leuk is. Teamplay met vrienden bied zoveel meer wat ik zo merkt in de beta.
Voor mij voegt de Deluxe versie weinig toe maar gezien het voordeel van de Amerikaanse account gecombineerd met de 10% korting van EA Access en MS heb ik toch die versie gekocht. Was zo €52 dus dat was wel te doen.Reefun schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:17:
[...]
First world problems hoor
Persoonlijk ga ik gewoon voor de normale versie. Zal nog wel gebruik maken van de EA Acces 10 uur trial gok ik zomaar. Maar ik zie vooralsnog geen reden om meer neer te leggen puur om sneller te kunnen spelen.
Vermaak me vooralsnog prima met RDR2. Maar goed. Hé. Wellicht dat ik het alsnog doe als ik gameplay filmpjes e.d. voorbij zie komen en het begint te kriebelen
We zullen zien. In ieder geval kunnen we allen binnenkort aan de slag!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Iemand gelukt? Staat namelijk nog niet klaar bij Game Trials.
Psn bierka89
Zal blij zijn als we morgen tien uur mogen spelen. DICE heeft goed zijn best gedaan schijnbaar na de open beta.
Hoe kom je erbij dat je morgen al mag spelen?Lekker Ventje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:44:
[YouTube: THIS GAME IS ALMOST PERFECT! - Battlefield 5 Multiplayer Gameplay: Devastation Map & MG42]
Zal blij zijn als we morgen tien uur mogen spelen. DICE heeft goed zijn best gedaan schijnbaar na de open beta.
EA AccesszTz schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:49:
[...]
Hoe kom je erbij dat je morgen al mag spelen?
Ziet er goed uit op Twitch, daar is al volop multiplayer te zien.
[ Voor 16% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-11-2018 16:10 ]
Zie ik daar gasten met ranks van 100+ voordat de game uit is?MRE-Inc schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:36:
[...]
Ah, dat wist ik niet. Ik heb geen EA access. Overigens diegene die dat plaatje gepost heeft, is https://twitter.com/xAsoRr
Toen ging ik net eens tussen zijn afbeeldingen kijken die hij op Twitter heeft gezet:
[Afbeelding]
Wtf...
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Is een EoR screen van BF1Wereldreiziger schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:35:
[...]
Zie ik daar gasten met ranks van 100+ voordat de game uit is?
Wtf...
Hij heeft het over 10 uur spelen, dat kan pas vanaf 20nov of vergis ik mij. EA Access is alleen morgen spelen als je Premier hebt right..?Lekker Ventje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:33:
[...]
EA Access
Ziet er goed uit op Twitch, daar is al volop multiplayer te zien.
Maandje EA access is €3,99.BREAKING: #Battlefield is now available for Origin Access Premier, Origin Access Basic and EA Access owners! 😎
A day ahead of official release! 👍
✅Origin Access Premier: Full Game (Deluxe Edition).
✅Origin Access Basic and EA Access : 10 Hour Trial.
[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 08-11-2018 18:21 ]

/edit: goddamn uitgerekend nu staat er weer een Preview update klaar voor de Xbox.
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2018 18:22 ]
Jammer dat Premier optie niet uitkomt voor XB1 dus we hebben maar 10 uur max?
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Jup.Koning Willy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:31:
Ben nu ook de EA Access trial aan het downloaden om uit te proberen op mijn One X.
Jammer dat Premier optie niet uitkomt voor XB1 dus we hebben maar 10 uur max?
Nouja heb het ook voor de PC gehaald, 14,99 om BF5 Deluxe te spelen t/m 8 december is niet slecht
Lijkt me slim om de 10 uren die ik heb te verspreiden over enkele maanden zodat ik het One X versie kan checken na elke grote update
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Prachtige game zeg op de One X in 4K HDR.
Wat ik gezien heb van de skins zit er niets bijzonders bij wat rariteiten betreft maar juist hele mooie skins die prima in de WWII sfeer passen. De vrouwlijke soldaten storen mij niet, ze zijn ook nauwelijks herkenbaar als vrouw. Het schieten voelt lekker aan en het klinkt erg lekker. Ik schiet met plezier een extra magazijn leeg.
Heb maar 1 map gespeeld, de rest komt dit weekend wel en heb tot nu toe 1 minpunt en dat is dat er in BF V ook snipers zijn maar daar gaan we hopelijk niet veel last van hebben op de maps die tot nu bekend zijn.
De Xbox One X staat uiteraard ingesteld op Dolby Atmos, maar hoe kan ik de audio -in-game nu het beste instellen?
- Headphone; met sound op Surround
- 3D Headphone
Al mijn zorgen mbt vliegen waren ongegrond. Zoveel malen beter. Op die hele grote map zelfs 6 vliegtuig spawn plekken in totaal. En de maximum hoogte is ongekend hoog. Wát een dogfights heb ik gehaf zeg. 10/10!
pro-tip, EA access nemen en dan binnen een maand cancellen = geld terug
Zo blijkt Erras en twisted steel een goede map te zijn en blijkt de map in Noorwegen bagger. Is die map in Noorwegen dezelfde als we met de beta konden spelen? Deze vond ik namelijk niet zo tof. Leek me persoonlijk wat te kleinschalig
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als je XB op always on staat dan kan dat ja!shoombak schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:01:
kak, helemaal EA access vergeten, kan ik de installatie remote starten?
pro-tip, EA access nemen en dan binnen een maand cancellen = geld terug
En dat geld terug was ik al van plan haha. Maar altijd goed om even te melden voor de mensen die het niet weten.
Er zijn 2 mappen in Noorwegen. Narvik was van de beta. Persoonlijk vind ik alle mappen steengoed qua level design. Alhoewel ik moet bekennen dat ik sommige enkel nog vanuit de lucht heb gezien/gespeeldOxigeon schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:39:
Mooi dat hij al zoveel gespeeld wordt. Kan ik vanavond tenminste wat twitch kijken. Ook zeer mooi dat ik vrijwel alleen maar positieve berichten hoor. Zowel hier als ook in de reviews.
Zo blijkt Erras en twisted steel een goede map te zijn en blijkt de map in Noorwegen bagger. Is die map in Noorwegen dezelfde als we met de beta konden spelen? Deze vond ik namelijk niet zo tof. Leek me persoonlijk wat te kleinschalig
[ Voor 46% gewijzigd door Reefun op 09-11-2018 08:50 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
De maps die ik speelde (volgens mij heb ik ze nu bijna allemaal gehad) waren aardig maar nog niet fantastisch. Een aantal zijn echt opgezet om wat criticasters te pleasen, maar zijn daardoor gewoon net niet. Leuk zo'n sneeuw map op een berg, maar de gameplay is niet bepaald denderend.
En omdat je trial (op Xbox) zo beperkt is, helpt het ook niet als je 83 schermen door moet om even wat dingen aan te passen, waarbij ik er ook alweer achter kwam dat een scope niet goed op een wapen stond waardoor ik met de eerste sniper weinig kon uithalen (zo'n 5 centimeter te hoog staat ie uitgelijnd in je beeld). Sowieso is het trial-systeem erg muf. Komt ie ineens gister online zonder verdere grote aankondiging en het aantal servers was ook veel te weinig. Vandaag zal het wel wat beter gaan, maar ze killen de hype nu volledig. Niks aftellen, niks de game rustig kunnen checken maar haasten haasten en je bent er al doorheen waardoor je nog moet wachten of een extra account moet opzetten. En blijkbaar was het niet gedaan om de reviewers wat meer tegenstanders te geven, want zo te zien staat alles ook online. Op de PC is het al beter met de Origin Premier waarbij je wel gewoon kunt blijven spelen, hopelijk komt dat nog snel naar Xbox of stoppen ze helemaal met de early access.
Qua bugs viel het me mee, maar zoals de review al aangeeft is de hoeveelheid content bedroevend. Hier ga ik geen hele avonden mee spelen, puur omdat het dan gaat vervelen. En hoewel je je karakters leuk kunt customizen (zelfs alle 4 dezelfde persoon en outfit), had ik toch liever wat Nederlanders gehad om Rotterdam te verdedigen.
Bij BF1 ben ik na een paar maanden gestopt met spelen. De nade-spam en onbalans kwamen me de neus uit. De beta van BFV was aardig maar gaf me hetzelfde gevoel als nu bij het starten van de early access en ik denk dat ze te ver zijn gegaan in het pleasen van een aantal hardcore battlefield spelers. Leuk die healing en weinig kogels, maar dit hindert me echt veel meer dan dat het "teamplay" brengt. Leuk dat je squad kan reviven maar dit werkt gewoon niet met randoms (doe dan gewoon dat iedereen van je team je kan reviven). En het maakt de medic ook meteen de belangrijkste of makkelijkste class vanwege unlimited heals. Wat er weer voor zorgt dat de tanks e.d. niet worden uitgeschakeld. Leuk dat we nu BR gaan krijgen, maar als ie al niet bij launch beschikbaar is, waarom dan niet verder uitstellen en wat meer maps toevoegen? Zaken die een aantal schreeuwers in de community vroegen aan de dev maar die gewoon niet het spelplezier bevorderen.
Het is een game die zich voor mij nog moet bewijzen want in de huidige staat denk ik niet dat ik hem veel ga doen. Ik vermoed dat het leuker is als je een volle squad hebt, maar ook dit brengt problemen met zich mee (squads domineren al veel en dat wordt alleen maar erger, plus als je niet met precies 4 spelers bent, moet je dat weer gaan managen). De eerste indruk was in ieder geval vrij belabberd en kan voorlopig voor mij maar op een krappe voldoende rekenen. En het zijn vooral de grote zaken (wapenbalans, mapdesign, doolhof van een menu) die het laten afweten, daar de audio prima is, de graphics doen wat ze moeten doen en de afwerking of sfeer ook wel prima zijn. Het is alleen nog geen leuke game en dat is enorm jammer. Dat ze daar bovenop de hype helemaal om zeep hebben gebracht en met de early access ook de launch geen goed gevoel geven, biedt weinig hoop voor de toekomst van deze game.
Thanks, gevonden:Reefun schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:48:
[...]
Als je XB op always on staat dan kan dat ja!
En dat geld terug was ik al van plan haha. Maar altijd goed om even te melden voor de mensen die het niet weten.
[...]
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab
Is dit legit? Dan is anders aardig nice. Ik heb hem voor 70 euro ipv 90 dat vond ik nog net te doen voor een duurdere versie.Rivanov schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:52:
Deluxe Edition is nu € 55 via cdkeys.com
https://www.cdkeys.com/xb...e-edition-xbox-one-cd-key
Cdkeys is gewoon te vertrouwen.To easy schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:17:
[...]
Is dit legit? Dan is anders aardig nice. Ik heb hem voor 70 euro ipv 90 dat vond ik nog net te doen voor een duurdere versie.
Wat is die bug precies?Lekker Ventje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:26:
Wat wel jammer is, is dat ze het nog steeds niet voor elkaar hebben gekregen de revive bug er uit te krijgen. Zolang ze dat niet fixen revive ik niemand meer.
Hier ook met kippenvel zitten spelen!To easy schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:06:
Damn net de openingsscene gezien/gespeeld. Kreeg gewoon kippenvel. Te gruwlijk gemaakt als opening. En HDR ziet er prachtig uit. Nu even eten en straks maar eens zien wat het online allemaal te bieden heeft!
Wilde eigenlijk wachten met kopen
Graphics zien er ook prachtig uit op de OneX
Whoops, verkeerde topic!

[ Voor 14% gewijzigd door PakoeDIEP op 09-11-2018 19:41 ]
Elke keer als ik revive ben ik mijn wapen kwijt en loop ik met het wapen van een andere klasse.
Bent het wel eens dat het echte WWII gevoel ontbreekt zoals dat er in BF1942 was. Maar ik vind het geweldig lekker spelen dus ik merk het niet eens. Wat Nazi vlaggen er bij zou al een verschil maken maar het zal wel een reden hebben dat dat soort uitingen verdwenen zijn.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2018 23:43 ]
O damn die ja. Was het even vergeten. Dat is een hele irritante bug idd. Mogen ze beter asap fixen!Lekker Ventje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:48:
[...]
Elke keer als ik revive ben ik mijn wapen kwijt en loop ik met het wapen van een andere klasse.
Bent het wel eens dat het echte WWII gevoel ontbreekt zoals dat er in BF1942 was. Maar ik vind het geweldig lekker spelen dus ik merk het niet eens. Wat Nazi vlaggen er bij zou al een verschil maken maar het zal wel een reden hebben dat dat soort uitingen verdwenen zijn.
Hou je toevallig X ingedrukt? Want dan pak je namelijk het wapen van de grond af. Je hoeft maar 1x te klikken op XLekker Ventje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:48:
[...]
Yep, de budy knop. Geen idee waarom ze nog steeds dezelfde knop gebruiken.Reefun schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:51:
[...]
Hou je toevallig X ingedrukt? Want dan pak je namelijk het wapen van de grond af. Je hoeft maar 1x te klikken op X
Goeie launch trailer. Ben benieuwd welke op tv komt. BF1 trailer met seven nation army op tv was echt goed gemaakt!
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V