Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:48
Mmm, omdat jullie wat kritiekpunten hebben mag ik niet enthousiast zijn?
Gaan jullie maar lekker stampvoeten dan blijf ik wel springen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er klopt ergens iets niet.. Jij bent bijna nooit enthousiast over iets, brombeertje van me :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik denk dat jij ondertussen de naam brombeer wel kunt overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33
Om weer even terug te gaan naar BF5, hierbij een pic van de grootte van de aankomende mappen.

Oh ja, er zijn ook nog pics van de Arras map die zich in Frankrijk bevindt. Je raadt het natuurlijk al, Duitsers tegen Fransen Britten :') :F
NEWS: According to DICE, most of the playable area for #Battlefield V's Hamada map (in Breakthrough) is available in Conquest. There are airstrips and the airspace is very very big outside the playspace for land. #WorkInProgress.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnTgc3jX4AAKh50.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnIhQvsX0AAC9R6.jpg:large

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 18-09-2018 09:08 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:00:
Oh ja, er zijn ook nog pics van de Arras map die zich in Frankrijk bevindt. Je raadt het natuurlijk al, Duitsers tegen Fransen Britten :') :F
Jeetje waar zijn ze mee bezig bij Dice? Nu ga ik het spel echt niet meer kopen hoor.

O wacht....
Slag om Arras.
Maar huh, verkeerde wereldoorlog :?

:+

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2018 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:23:
[...]

Jeetje waar zijn ze mee bezig bij Dice? Nu ga ik het spel echt niet meer kopen hoor.

O wacht.

:+
Oh wacht: Datum 9 april - 16 mei 1917

Dus je moet wel de goede pakken en dan heb je deels gelijk ;)

Wikipedia: Battle of Arras (1940)

Belligerents
United Kingdom
France Germany

Maar je kunt het afdoen als gezeik, maar de Franse stemmen zitten al in BF1, een beetje tweaken en je kan ze zo in BFV zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 18-09-2018 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Al aangepast in een ninja edit ;)
De slag tijdens de Tweede Wereldoorlog (Brits-Frans vs Duits) had ik inderdaad ook gezien op Wiki.
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:29:
[...]
Maar je kunt het afdoen als gezeik
Ik wil gewoon schieten, het boeit me echt niet. Het is geen WWII- of geschiedenissimulator.
Verder ga ik er ook echt niet op in want we zijn de topicwarning alweer aan het negeren op deze manier ;)

[ Voor 110% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:30:
Al aangepast in een ninja edit ;)
De slag tijdens de Tweede Wereldoorlog (Brits-Frans vs Duits) had ik inderdaad ook gezien op Wiki.

[...]

Ik wil gewoon schieten, het boeit me echt niet ;)
Ja ik ook en ik kan er wel "door heen prikken", maar het blijft gewoon muf dit. Verder zeik ik op Dice maar lever tegelijkertijd wel wat interessante map info aan waar je dan verder niet op in gaat. Iets met Pot verwijt de ketel.....Just saying..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:40:
[...]
(...) maar lever tegelijkertijd wel wat interessante map info aan waar je dan verder niet op in gaat. Iets met Pot verwijt de ketel.....Just saying..... ;)
Maar wat moet ik daar op zeggen dan?
Elke BF heeft grote en kleine mappen, dat is niks nieuws. Jouw plaatje bevestigt dat alleen maar.

De pot/ketel opmerking snap ik even niet, wat bedoel je daar precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:00:
Om weer even terug te gaan naar BF5, hierbij een pic van de grootte van de aankomende mappen.

[...]

[Afbeelding]
Zie ik daar Caspian Border? :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Dat was echt een van mijn favoriete mappen in zowel BF3 als BF4! _/-\o_

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik neem aan dat die ernaast staat ter vergelijking ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Alvast wat voorpret(soort van), omdat we nog zo lang moeten wachten. Ben bij aflevering 9, waar Veghel, Grave, Nijmegen en Arnhem uitgebreid aan bod komt. Aanrader :)

[ Voor 22% gewijzigd door Wereldreiziger op 18-09-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:32:
Alvast wat voorpret(soort van), omdat we nog zo lang moeten wachten. Ben bij aflevering 9, waar Veghel, Grave, Nijmegen en Arnhem uitgebreid aan bod komt. Aanrader :)

[YouTube: World War II in HD Colour: The Gathering Storm (Part 1/13)]
Nou wat is dat voor iets raars? Wat zien die lui in dat filmpje er raar uit :>

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

poor Leno schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:57:
[...]

Nou wat is dat voor iets raars? Wat zien die lui in dat filmpje er raar uit :>
Jaa waar is de HDR laat maar ik ga CoD spelen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zat nog door mijn filmpjes heen te gaan en vond nog een mooie. Ik denk een van de eerste keren dat deze teamgenoot een V1 raket zag vliegen :+ :

En één van mijn stuka dive bombing runs. Prachtig geluid geeft die Siren toch ook O+ ;

[ Voor 26% gewijzigd door Reefun op 19-09-2018 13:36 ]

• Superkiwi
Hahaha dat zijn de mooie V1 kills, netjes gedropt _O-
Ik denk dat BF V weer genoeg voer voor leuke compilatiefilmpjes gaat geven :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2018 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:37:
Hahaha dat zijn de mooie V1 kills, netjes gedropt _O-
Ik denk dat BF V weer genoeg voer voor leuke compilatiefilmpjes gaat geven :Y
Ja alleen het selecteren ervan is echt een hell. Je ziet me dan ook naar boven kijken in het begin omdat het niet echt lukte :+

Ik wou dat ik compilatie filmpjes kon maken. Het lukt me maar niet om filmpjes in 4K goed te editen :( Dus ik upload ze maar gewoon "raw". Paar gameplay filmpjes opgenomen ook zonder HUD. De HUD heeft toch niet heel veel toegevoegde waarde in BFV gezien je (bijna) niet meer kunt dorito schieten. Ziet er werkelijk prachtig uit O+

• Superkiwi
Reefun schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:43:
[...]

Ja alleen het selecteren ervan is echt een hell. Je ziet me dan ook naar boven kijken in het begin omdat het niet echt lukte :+
De bediening van de command rose (zelfde principe als de squad perks) is sinds BF4 achteruit gegaan.
In BF1 zit ik ook regelmatig te stoeien met die command rose, terwijl ik er in BF4 echt nooit moeite mee leek te hebben.

dvdkiwi schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:51:
[...]

De bediening van de command rose (zelfde principe als de squad perks) is sinds BF4 achteruit gegaan.
In BF1 zit ik ook regelmatig te stoeien met die command rose, terwijl ik er in BF4 echt nooit moeite mee leek te hebben.
Ik vind de command rose van BF1 juist ideaal. Goed, Je klikt soms alsnog mis zodra er 4+ objectives zijn qua selecteren. Maar afgezien daarvan vond ik het prima werken.

Daarover gesproken. Erg jammer dat in BFV de opties qua command rose zwaar gelimiteerd zijn. Enkel Yes, Thanks, No, request ride/medic/ammo. Oh en de objectives uit kiezen dan.

In BF1 heb je tenminste nog Follow me, need backup, thanks, go go go etc. Alhoewel Go go go weer terug erin gaat komen las ik onlangs!

• Superkiwi
Reefun schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:57:
[...]
Ik vind de command rose van BF1 juist ideaal. Goed, Je klikt soms alsnog mis zodra er 4+ objectives zijn qua selecteren. Maar afgezien daarvan vond ik het prima werken.
Dat ja, verder werkt ie inderdaad prima.
Al zou ik het geven van orders natuurlijk ook weer terug kunnen zetten naar de spot knop omdat spotten toch niet super werkt. Is dat probleem ook weer opgelost.
Reefun schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:57:
Daarover gesproken. Erg jammer dat in BFV de opties qua command rose zwaar gelimiteerd zijn. Enkel Yes, Thanks, No, request ride/medic/ammo. Oh en de objectives uit kiezen dan.
Helemaal mee eens.
Misschien dat de rose tijdens de beta nog niet volledig was?

dvdkiwi schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:01:
[...]

Dat ja, verder werkt ie inderdaad prima.
Al zou ik het geven van orders natuurlijk ook weer terug kunnen zetten naar de spot knop omdat spotten toch niet super werkt. Is dat probleem ook weer opgelost.
De spot knop kun je nu wel gebruiken als een "danger command" (of weet ik veel hoe ze het noemen). Denk dat dat nog wel relatief zal werken om aan te kunnen geven waar vijanden zitten.

Maar dan nog ; Ik ben het gewend om op deze manier nu orders te geven en dat zal ik dan ook gewoon blijven doen.

De Command rose zal nog worden aangepakt voor zover ik heb begrepen. Ik hoop dat ze gewoon hetzelfde systeem aanhouden als BF1 maar dat zal wel niet. Anders was het al mee genomen in de BFV beta lijkt me.

Het is jammer. Maar aan de andere kant ; de command rose werdt in BF1/4 ook al niet veelvuldig gebruikt. Zeker in BF1 gebruik ik het continu. Maar om de een of andere reden gebruikt bijna niemand het.

Maar niet alleen in BF1. In Rocket League heb je "Quick chat" bijvoorbeeld. Wordt ook bijna niet gebruikt. Waarom is dat toch vraag ik mezelf af? Je krijgt de mogelijkheid om een soort van te chatten, en dan gebruik je het niet. Ben ik dan zo autistisch dat ik het per se moet gebruiken, of zijn andere simpelweg te lui of hebben geen zin om het te gebruiken?

• Superkiwi
Dat ie niet veel gebruikt wordt zie ik helaas ook als ik BF 1 of 4 speel; de command rose chat staat vol met mijn "thanks", "go go go" en "request order" berichten :P

De nieuwe "danger command" functie van de spot knop vind ik wel een goede, alleen moeten mensen even leren dat het geen échte spotknop meer is; straks heb je overal danger zones staan omdat men zich een ongeluk spot op vijandjes ;)
Als je als squad samenspeelt en één van de squadmates gooit er een "danger spot" uit weet de rest van de squad gelijk waar ze zich op moeten focussen.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

---

[ Voor 100% gewijzigd door Wereldreiziger op 20-09-2018 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

dvdkiwi schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:13:

De nieuwe "danger command" functie van de spot knop vind ik wel een goede

Als je als squad samenspeelt en één van de squadmates gooit er een "danger spot" uit weet de rest van de squad gelijk waar ze zich op moeten focussen.
Ik vind het nieuwe systeem geweldig. Spotten is echt zo extreem overpowered en dat was me al direct weer duidelijk toen ik even BF1 ging spelen. Je wordt gezien, duikt een gebouw en hoekje in en je ze weten je alsnog op de millimeter te vinden omdat je enkele seconden ervoor gespot bent.

Bij een danger command is het meer van 'hij zit in dat gebouw, ga hem zoeken maar wees voorzichtig'. Je kan niet al sprayend de hoek om komen rennen omdat je al precies weet waar iemand zit met behulp van die grote rode dot op je radar. Dat hebben ze anno 2018 nog niet eens, laat staan in WW1 of WW2.

Hele vooruitgang als je het mij vraagt, het nieuwe systeem is iets meer hardcore.

[ Voor 4% gewijzigd door Wereldreiziger op 20-09-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oNI0mXW.gif

*O* Gelijk ook uniform veranderingen! *O*

Dev Talks #2

[ Voor 80% gewijzigd door poor Leno op 21-09-2018 17:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r5J0Juz.gif

*O* Een wendbare mini-tank! *O*

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 22-09-2018 11:34 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi
Tram? Welke tram?
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Ik kijk overigens wel uit naar deze map van Rotterdam.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dnn7qg5W0AAZX3X.jpg:large

• Superkiwi
Paar statistieken uit de beta.
Als nou 10% minder mensen recon (lees: sniper) gaan spelen en kiezen voor de support class komt dat gelijk de teamplay ten goede :+

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42310963_2232808946731168_2725498843457126400_o.jpg?_nc_cat=104&oh=b4ab2b2db2696ca26710a6f04c35320a&oe=5C2CF1D6

"Pre-order and receive the Firestorm Ranger Set, a set of Paratrooper Gear, and Special Assignments"

Is dat nieuw?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
Nee dat was al bekend ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:44
Schaamteloze repost van het PC topic, omdat het toch wel een makkelijk overzicht betreft :)

TL;DW versie van DevTalks#2:

Tweaking attrition:
  • Devs want to nudge attrition in the right direction but still want it to be fully part of the game.
  • More ammo on spawn.
  • More max ammo capacity.
  • Ammo tweaking will be weapon specific (not all weapons may be affected, some more than others).
  • Medpack on spawn.
Improving visibility:
  • Adding a haze to the background to make enemies stand out. (Example by /u/CrafterOfSwords)
  • Fixing some lighting issues (notably in Rotterdam).
  • Fine tuning lighting in specific locations.
Death experience and pacing:
  • Devs agree with the community that current death timer made the game feel too slow.
  • Devs want highs and lows moments in the game, but find that the high moments are not high enough (this is partially caused by soldier downtime). They want moments of pure chaos.
  • Tweaking "bleeding out" timer, you are not punished anymore if you decide to hang on, respawn timer will be reduced accordingly.
Audio immersion:
  • Fixed the audio bugs which contributed to make the game too silent. Audio should feel like war once again.
  • Time to kill and time to death:
  • Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it.
  • From the data, players have learned to move closer to cover to avoid getting killed too easily.
  • Certain weapons stand out (more effective at most engagement distances), "won't name specifics *cough*STG*cough*". Those are gonna be tweaked to "bring them into the fold".
  • Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, "you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons". Currently looking into fixing this.
Vehicles (Tanks):
  • Beta testers felt that the tanks were too slow/heavy and not offensive enough against infantry, but dev says the more agile/anti-infantry tanks weren't in the open beta, as well as anti-aircraft vehicles.
  • Devs were happy with the tuning on the new turret system on the heavy tanks, but plan to make the turret turn faster on the medium and lighter tanks. Light tanks will have a "very fast" turret turning speed.
  • Devs want the tanks to be the "dragons of our game", once they show up on the field, "everyone should relate to that". If you see a friendly tank, you should push alongside it, if you see an enemy tank, you should cower in fear.
  • Heavier tanks are robust, hard to take down, but slow, less effective against infantry, more effective against other vehicles, and the opposite is true for lighter tanks, more agile, used to kill infantry, harass and flank.
  • Tweaked systemic damage (such as canon disabled or track disabled), they want to reward players who chip away at tanks without necessarily destroying them, but don't want to penalize tank drivers too much, leaving them with nothing to do. Added turret damage which slows down turret turning speed, as well as engine damage, which cripples its movement.
Vehicles (Airplanes):
  • Beta feedbacks tell that the difference between the two fighter planes was too great and people didn't like it. Devs are taking step to make them much more similar and better than they were in open beta.
  • Overall players found fighter planes not agile enough.
  • Not being able to acquire ground targets as easily as in previous titles.
  • Players most happy with the BF 109 plane, but devs say even that one wasn't were we needed it to be.
  • Tweaked visibility for pilot and gunner, extended spotting range. "We want planes to participate in the ground combat".
  • Dev excited about the broader spectrum of vehicle classes in BFV, says it was a bit lacking in BF1.
  • Talking about anti-aircraft tanks, such as the Flakpanzer and Valentine MK 1 AA, they have "tons of canons and tons of bullets flying through the sky".
Next episode within two weeks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Alexknl schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:57:
Schaamteloze repost van het PC topic, omdat het toch wel een makkelijk overzicht betreft :)
Wederom thumbs up (y)
Ze zijn goed bezig bij Dice :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Idd, uit waardering heb ik vandaag maar ge pre ordered, ik heb er inmiddels wel vertrouwen in dat het goed gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Copy-paste ongelukje: onder "Audio immersion" hoort maar 1 bullet. Dan komt het kopje "Time to kill and time to death:" Dat is per ongeluk een bullet geworden.
Thx voor de info btw.

[ Voor 59% gewijzigd door Easymongo op 23-09-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Wel leuk opzich. Niet heel gek uitgebreid zo'n combat role. Ben benieuwd hoe het ingame gaat uitpakken. En zouden medium machineguns van support dan guns zijn met 100 kogels en meer bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:39

m.z

--

Ik ben zeer benieuwd naar deze game, maar ga hem niet preorderen.

Wat best jammer vindt dat BF4 behoorlijk aantal gamemodes heeft tegenover BF1. Vraag me dus af hoe mager dit in het begin is in BFV, want dit was aardig karig in het begin bij BF1. Ik mis toch wel beetje de twee gamemodes Gun Master en Night Oparations.

Hopelijk is het Sniperfeestje afgelopen en kan er "normaal" gespeeld worden. Ik gebruik ook de Recon-class, maar als tig keer 100 kills 0 death Sniperfinaat tussen zit, gaat plezier wat weg.

Nu die "Pay-to-Win" afgelopen is, ben ik benieuwd hoe dit uitpakt. De reden dat het vervelend vondt was, a. net nieuwe speler knallen je neer met vele betere wapens b. De balans was soms ver waardoor je tegen ervaren zit te spelen en zelf het soms speelt.

Shotguns wordt ook beetje moe van. Tof dat je op aardig ver afstand iemand nog neerkrijgt.

Laatste puntje, maar kan aan de inputlag liggen, hoe kan alsnog dood gaan als al in cover ben of 7/10 keer schiet (trigger indruk) op laatste moment en totaal niks uit het wapen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Mmm wel leuke extra info. Vooral de maps van wat je kan zien in deze video zien er goed uit. En support class gaat dus ook echt belangrijk zijn nu er zoveel gebouwd kan worden. En je het met een dikke MG bijvoorbeeld weer kan slopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ligt het nu aan mij, maar ik zie echt niet waar hij (als sniper) bij die ruines op aan t schieten is.. :/
(02:50 in de video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
poor Leno schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

Ja ligt het nu aan mij, maar ik zie echt niet waar hij (als sniper) bij die ruines op aan t schieten is.. :/
(02:50 in de video)
Ligt aan jou ;) Hij schiet op dummy enemies. Deze zie je ook later terug komen vanaf 3:20.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X9pfOKT.png

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:42:
[...]

Ligt aan jou ;) Hij schiet op dummy enemies. Deze zie je ook later terug komen vanaf 3:20.

[Afbeelding]
Nou ik moet toch 10x kijken hoor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
poor Leno schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

Nou ik moet toch 10x kijken hoor _O-
Dan is de sniper class misschien niet iets voor jou haha ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Is ook een deel compressie van de video denk ik.

Aanpassingen gaan zeker de goede kant op en er wordt echt naar de community geluisterd (soms niet nodig imho -> Attrition aanpassingen, maar heb er wel vrede mee). Ben erg benieuwd wat hier volgende maand bij launch voor eindproduct uit komt rollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
StealthyPeanut schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:37:
Ben erg benieuwd wat hier volgende maand bij launch voor eindproduct uit komt rollen!
Nou als je kijkt wat er de afgelopen 2 maanden gedaan is, dan kon het misschien wel eens zijn dat er best een prima produkt uitrolt op de release day, eventueel met een day1 patch er nog over, maar dat boeit dan even niet. Je moet een keer Gold gaan en in de tijd tussen produktie en release kun je best nog wel wat bug oplossen.

Maar goed, ze zagen natuurlijk wel aankomen na alle shit die ze over zich heen hebben gekregen dat de community nou niet bepaald happy was na de eerste release trailer (je weet wel, die met de facepaint shit en vrouwen met mechanische nep armen) en dat het wel eens op een grote ramp uit zou kunnen lopen.

Daarom hebben ze die Patrick Soderlund ook op straat gezet. Dat was voor mij de eerste goede zet. Met hem verder aan het roer, was BF5 alleen maar een grote flop geworden, iets wat de aandeelhouders natuurlijk niet zagen zitten.

Daarnaast zie je nu op social media van alles voorbij komen aan posts op twitter, antwoorden op vragen vanuit de community en de zgn dev talks filmpjes op youtube. Alles om de negatieve spiraal om te buigen. Misschien is die hele negatieve houding in het begin wel een zegen geweest voor wat we straks te zien krijgen, namelijk een Dice die zich compleet in het zweet werkt om een goed produkt op te leveren, luisterend naar de community en zich daaraan ook volledig toewijdt nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Dat er vrouwen inzitten heeft mij nooit een seconde dwars gezeten, dat gehaat op de game was meer een hype, net als cod dat ook heeft gehad.. man man de reacties op iedere trailer of wat dan ook.. men moest allemaal zogenaamd grappig en hatend zijn. Maar goed, ik vond de beta behoorlijk vermakelijk na wat wapen upgrades. Dat ze de game hebben uitgesteld is denk ik een goede set geweest, want het wordt er alleen maar beter van, veel beter. Dit kon wel eens de beste battlefield tot nu toe worden,voor mij dan. Op dit moment is dat voor mij nog battlefield 3.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:00:
[...]
Maar goed, ze zagen natuurlijk wel aankomen na alle shit die ze over zich heen hebben gekregen dat de community nou niet bepaald happy was na de eerste release trailer (je weet wel, die met de facepaint shit en vrouwen met mechanische nep armen) en dat het wel eens op een grote ramp uit zou kunnen lopen.
Als er nog steeds lui zijn die de game om die reden "boycotten" ondanks alle aanpassingen die er in de tussentijd al gedaan zijn en gedaan gaan worden, laat ze dan lekker wegblijven. Die blijven gewoon zeiken om het zeiken.
Genoeg mensen die de game wel willen spelen en niet zo blijven hangen in een facepaint-trauma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

Als er nog steeds lui zijn die de game om die reden "boycotten" ondanks alle aanpassingen die er in de tussentijd al gedaan zijn en gedaan gaan worden, laat ze dan lekker wegblijven. Die blijven gewoon zeiken om het zeiken.
Genoeg mensen die de game wel willen spelen en niet zo blijven hangen in een facepaint-trauma.
Dat zeg ik.... De kant die ze nu opgaan, staat zo goed als haaks op die van Soderlund. Ik vind het prima zo, ze zijn lekker bezig. Soderlund had, als ik het zo even goed bekijk, gewoon dikke schijt aan de community. A zeggen en roepen tegen je community en B doen.

Ondanks dat ik me ook niet helemaal kon vinden in die eerste trailer, heb ik de game gewoon toen al in pre-order gezet. Daarbij speelt ook dat ik het gewoon leuk vind om met een klein groepje Tweakers te spelen en die kopen de game toch wel, dus kan ik niet achter blijven. Verder heb ik gewoon minder tijd om te gamen, dus even een uurtje dom knallen is voor mij met BF een prima optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RawChild schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:21:
Dat er vrouwen inzitten heeft mij nooit een seconde dwars gezeten, dat gehaat op de game was meer een hype, net als cod dat ook heeft gehad.. man man de reacties op iedere trailer of wat dan ook.. men moest allemaal zogenaamd grappig en hatend zijn. Maar goed, ik vond de beta behoorlijk vermakelijk na wat wapen upgrades. Dat ze de game hebben uitgesteld is denk ik een goede set geweest, want het wordt er alleen maar beter van, veel beter. Dit kon wel eens de beste battlefield tot nu toe worden,voor mij dan. Op dit moment is dat voor mij nog battlefield 3.
Sorry, maar dat had niets met 'hype' te maken. Ze hebben ons gewoon een game voorgeschoteld en geprobeerd in te lepelen, dat gewoon een karikatuur van zichzelf was.

Je kon het leuk vinden of niet, maar een hype was het zeker niet, en de meeste haat was gewoon gemeend.
Denk je dat we voor de lol onze favoriete game afkraken? |:(

WW2 is gewoon niet de juiste setting om dat soort experimenten mee uit te halen, en dat heeft de community ze laten weten.

Dat hebben ze gehoord en ook toegegeven dat ze te ver zijn doorgeschoten. Het kwam ook de druk van EA's kant, dat al die dingen er in zaten/zitten, maar die hebben door de shitstorm DICE weer wat meer vrijheid gegeven.
Want ook DICE houdt hun spellen graag zo "echt" mogelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

wat zat je het meest dwars dan? Dat er vrouwen in zitten of dat een metalen poot/arm te zien was? Misschien mis ik iets. Vrienden van mij heb ik er nooit over gehoord. Maar op internet is het nogal een ding. Beta gespeeld en het was gewoon een toffe battlefield ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
RawChild schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:50:
wat zat je het meest dwars dan? Dat er vrouwen in zitten of dat een metalen poot/arm te zien was? Misschien mis ik iets. Vrienden van mij heb ik er nooit over gehoord. Maar op internet is het nogal een ding. Beta gespeeld en het was gewoon een toffe battlefield ervaring
Wat ons dwars zat, doet er niet meer toe. Feit is dat oa door het ontslag van Soderlund, EA/Dice beter luisteren naar de community nu en er straks gewoon een BF5 komt die is wat het al vanaf het begin had moeten zijn (in mijn ogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RawChild schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:50:
Alles wat een minderheid heeft, wordt automatisch een ding. Hoe kleiner iets is, hoe groter het lijkt te worden opgepakt, beetje clickbait niveau om zulke 'discussies' hot te houden.

Maar waar je in tegenstelling tot bv wapenlock bij classes een redelijk open discussie kan voeren, gaat dit bij zulke 'gevoelige' onderwerpen opeens totaal niet meer, de ene oneliner naar de ander, het negeren van elk tegenargument en maar blijven rammen op 1 simpel principe (vrouwen/tieten/fout/WW2/whatever).

Zeker nu dat EA blijkbaar toch gevoelig hiervoor was, dingen heeft aangepast, en je vraagt vervolgend wat dus precies het probleem is, 'doet het er niet meer toe' want het is aangepast. Waar je dan afvraagt, wat was eigenlijk de kern van het probleem? Simpel te zeggen, als EA alsnog weer vrouwtjes en metalen armen zou toevoegen, zou dit dezelfde haat opleveren? Of boeit het 99% niet meer omdat ze nu toch gewoon BFV kunnen spelen en je in principe 99% van de tijd toch niet eens kan zien wie je dood schiet.

Edit, ^^ precies mijn punt dus :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Zijn die zaken verwijderd dan? (Vrouwen metalen lichaamsdelen) nee toch? Qua gameplay maken ze in ieder geval een aantal goeie aanpassingen. Maar die zijn nav de beta.

Anyway, was Dice/EA dan bezig met de “minderheden” door die een plek in de game te geven? Ik dacht dat de community dat er meer van had gemaakt.

Maar ik ben misschien wat minder hard dan gemiddelde gamer. Een game finaal afkraken op YouTube of andere social media is niets voor mij. Daar hebben mannen en vrouwen jaren keihard aan gewerkt, zijn er super enthousiast over, en dan wordt het om zulke kleinigheden met de grond gelijk gemaakt. Ik vond dat op z’n zachts gezegd nogal sneu. Dat die gozer dan weer zegt dat als het je niet bevalt je het meer niet moet kopen is natuurlijk dom, maar wel waar. Maar nu bleek dat bijns niemand de game wilde kopen.. Sja ze zijn behoorlijk beschadigd door dit verhaal. Maar gelukkig zijn ze weer op het pad waar iedereen mee kan leven.

[ Voor 17% gewijzigd door RawChild op 08-10-2018 17:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:44:
[...]

Alles wat een minderheid heeft, wordt automatisch een ding. Hoe kleiner iets is, hoe groter het lijkt te worden opgepakt, beetje clickbait niveau om zulke 'discussies' hot te houden.

Maar waar je in tegenstelling tot bv wapenlock bij classes een redelijk open discussie kan voeren, gaat dit bij zulke 'gevoelige' onderwerpen opeens totaal niet meer, de ene oneliner naar de ander, het negeren van elk tegenargument en maar blijven rammen op 1 simpel principe (vrouwen/tieten/fout/WW2/whatever).

Zeker nu dat EA blijkbaar toch gevoelig hiervoor was, dingen heeft aangepast, en je vraagt vervolgend wat dus precies het probleem is, 'doet het er niet meer toe' want het is aangepast. Waar je dan afvraagt, wat was eigenlijk de kern van het probleem? Simpel te zeggen, als EA alsnog weer vrouwtjes en metalen armen zou toevoegen, zou dit dezelfde haat opleveren? Of boeit het 99% niet meer omdat ze nu toch gewoon BFV kunnen spelen en je in principe 99% van de tijd toch niet eens kan zien wie je dood schiet.

Edit, ^^ precies mijn punt dus :D
Dat je na alle discussies nog steeds dit zegt en nog steeds niet door hebt waar de discussie nou over ging is werkelijk ongelofelijk :N

Nee het ging niet om de vrouwen, nee het was niet een kleine minderheid, nee het was geen clickbait discussie, nee het was geen negeren van elk tegenargument. etc etc etc.

Er waren absoluut geen tegenargumenten tegen de boosheid van mensen waarom DICE/EA dit deed.
Het enige wat de 'pro kant' kon doen was de mensen afzeiken die erg teleurgesteld waren. De 'anti kant' had een mening. En dat werd niet geoorloofd door de pro kant. Dat was pas triest, want dat was het enige wat ze in konden brengen.
Er was namelijk geen énkel fatsoenlijk excuus waarom ze een WW2 spel zo belachelijk zouden maken.

En wat de kern van het probleem was? Dit verschil:
(En meer ga ik er niet over zeggen, dit is al 10000en keren uitgelegd. Als je dan weer teruggrijpt naar het vrouwenhater-verhaal, dan houdt t gewoon op sorry)

Afbeeldingslocatie: https://i.4pcdn.org/pol/1527151431298.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand op reddit wel een leuke combi trailer gemaakt van alle trailers met de nieuwe themesong :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:48:
[...]
En wat de kern van het probleem was? Dit verschil:

[Afbeelding]
Daar ligt inderdaad de kern van het probleem; mensen die een (realistische en/of authentieke) WW2 shooter verwachtten terwijl het nooit aangekondigd is als zijnde een (realistische en/of authentieke) WW2 shooter.
Dan kom je van een koude kermis thuis ja ;)
In de release trailer zag ik WW2 elementen en was het, precies zoals aangekondigd, een shooter met WW2 thema zoals we nog nooit eerder zagen. Hoe een ieder dat interpreteerde, dáár lag het probleem.

Hopelijk laten ze nog wel iets van de customizations intact, zodat beide kampen hun poppetje kunnen vormen zoals ze zelf willen. Wil je een historisch accuraat uitziend WW2 soldaatje maken dan heb je die mogelijkheid, wil je liever een wat minder serieus ogend poppetje dan heb je die vrijheid ook. Iedereen blij. Ben je het niet eens met hoe een ander poppetje eruit ziet: schiet 'm neer. Opgelost :P
Meer wil en ga ik er niet meer over zeggen, het blijft een eindeloze discussie die uiteindelijk gaat over een stel virtuele poppetjes.....

Dat gezegd hebbende, is het al 20 november? Duurt potdomme lang :/

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:14:
[...]

Daar ligt inderdaad de kern van het probleem; mensen die een (realistische en/of authentieke) WW2 shooter verwachtten terwijl het nooit aangekondigd is als zijnde een (realistische en/of authentieke) WW2 shooter.
Dan kom je van een koude kermis thuis ja ;)
In de release trailer zag ik WW2 elementen en was het, precies zoals aangekondigd, een shooter met WW2 thema zoals we nog nooit eerder zagen. Hoe een ieder dat interpreteerde, dáár lag het probleem.

Hopelijk laten ze nog wel iets van de customizations intact, zodat beide kampen hun poppetje kunnen vormen zoals ze zelf willen. Wil je een historisch accuraat uitziend WW2 soldaatje maken dan heb je die mogelijkheid, wil je liever een wat minder serieus ogend poppetje dan heb je die vrijheid ook. Iedereen blij. Ben je het niet eens met hoe een ander poppetje eruit ziet: schiet 'm neer. Opgelost :P
Meer wil en ga ik er niet meer over zeggen, het blijft een eindeloze discussie die uiteindelijk gaat over een stel virtuele poppetjes.....

Dat gezegd hebbende, is het al 20 november? Duurt potdomme lang :/
Nee het probleem was dat ze veel te ver waren geschoten in het origineel proberen te zijn. Tot het belachelijke aan toe.
En jij als WW2-hater vond het juist wel leuk daardoor. Dat is toch niet helemaal de bedoeling?

Nu hebben ze dat teruggedraaid en is het van allebei een beetje. Prima zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:21:
[...]
En jij als WW2-hater vond het juist wel leuk daardoor.
Beide aannames zijn verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

Beide aannames zijn verkeerd ;)
Pardon, aannames? _O-

Je steekt het nooit onder stoelen of banken dat je WW1 en WW2 spellen verschrikkelijk vindt.. En dat weet iedereen in de party ;)

En nu was je plotseling helemaal superfanboy.. Das toch wel heel opmerkelijk anders :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Speciaal voor jou dan:
WW1 en 2 shooters zijn niet mijn ding, dat is wat ik gezegd heb. Precies de reden dat ik BF1 het eerste anderhalf jaar heb laten liggen.
Nooit gezegd dat ik het verschrikkelijk vind om zulke spellen te spelen.

Dat BF V me zo tof leek is omdat de trailer me deed denken aan Bad Company 2, that's all. De trailer had gewoon een hele toffe vibe. Dat het dan toevallig een WW2 sausje heeft daar kijk ik redelijk makkelijk doorheen.
Dus ja ik was enthousiast (nogmaals: excuus) en de beta heeft dat alleen maar bevestigd.

Ik ben niet degene die posts vol met tweets en rants plaatste, mijn avatar veranderde, riep dat ik de game en Dice ging boycotten of hoopte dat de game zou floppen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:37:
Speciaal voor jou dan:
WW1 en 2 shooters zijn niet mijn ding, dat is wat ik gezegd heb. Precies de reden dat ik BF1 het eerste anderhalf jaar heb laten liggen.

Dat BF V me zo tof leek is omdat de trailer me deed denken aan Bad Company 2, that's all. De trailer had gewoon een hele toffe vibe. Dat het dan toevallig een WW2 sausje heeft daar kijk ik redelijk makkelijk doorheen.
Dus ja ik was enthousiast (nogmaals: excuus) en de beta heeft dat alleen maar bevestigd.

Ik ben niet degene die posts vol met tweets en rants plaatste, mijn avatar veranderde, riep dat ik de game en Dice ging boycotten of hoopte dat de game zou floppen :+
En door al die gekkigheid kun je nu de "verkeerde" kant op redeneren? Een game dat toevallig een WW2 sausje heeft.. :N

Het zou een WW2 spel zijn met een wat gek Bad Company sausje.. niet andersom, maar goed.

En ja het heeft geholpen, het geklaag van de community, dat is wel duidelijk. En ik ben blij dat er daardoor een middenweg is gevonden, want daardoor kan het voor iedereen (meesten) leuk worden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Alle wapens bij launch met plaatje :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/f77k7lb360r11.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To easy
Oef thompson bij de medic class 💪. Medic it is!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:37:
Speciaal voor jou dan:
Que ? Je wilt dat wij, degenen die fel tegen het te kakken zetten van WW2 dmv neppe customizations, er door heen moeten kijken, maar zelf doe je dat niet ???? Ik bedoel, lees je eigen zin nog eens. WW1 en 2 shooters zijn niet mijn ding. Maw een BF2145 was wel je ding ? Het is toch een FPS en het enige verschil in de multiplayer is hoe het poppetje eruit ziet en dat hij een of ander wapen in zijn hand heeft ? Voor de rest is het toch gewoon allemaal hetzelfde ? Poppetje 1 met outfit1 wil poppetje 2 met outfit2 neer schieten ? Je zegt het notabene zelf: Nooit gezegd at ik het verschrikkelijk vind om zulke spellen te spelen. Dus als de poppetjes geen uniform jaar 1943 of 1914 aan hebben, is het ineens wel leuk ??? Maar wij moeten dan maar door al die neppe customizaton heen kijken....Ja ja.... Zo lust ik er ook nog wel een paar.
Dat BF V me zo tof leek is omdat de trailer me deed denken aan Bad Company 2, that's all.
En hier zit het probleem dus. BC2 was totaal fictief. Totaal nergens op gebaseerd, niet op historie of wat dan ook. BF5 is wel degelijk aangekondigd als shooter welke zich afspeelt in WW2. Precies wat @poor Leno dus zegt, ze zijn bij Dice totaal doorgeschoten waardoor je niet eens meer door hebt of je in een op WW2 gebaseerde shooter speelt. Of je maakt een shooter met alle rare shit erin in een fictieve setting, of je maakt een shooter gebaseerd op het verleden en je laat dat grotendeels in tact. Je gaat niet zoals Poor Leno zegt, de hele setting belachelijk maken.
De trailer had gewoon een hele toffe vibe. Dat het dan toevallig een WW2 sausje heeft daar kijk ik redelijk makkelijk doorheen.
En daarom had je BF1 dus 1,5 jaar laten liggen, omdat je er zo makkelijk door heen kijkt ? 8)7
poor Leno schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:48:
[...]

Er was namelijk geen énkel fatsoenlijk excuus waarom ze een WW2 spel zo belachelijk zouden maken.
Amen !!!
poor Leno schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:00:
Iemand op reddit wel een leuke combi trailer gemaakt van alle trailers met de nieuwe themesong :)

[YouTube: Battlefield 5 Supercut Trailer - Legacy Theme]
Hoi Dice, zie boven, kan jullie marketing afdeling nog wat van leren... Prima filmpje..... zou de initiele release trailer moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:12:
[...]
Het is toch een FPS en het enige verschil in de multiplayer is hoe het poppetje eruit ziet en dat hij een of ander wapen in zijn hand heeft ? Voor de rest is het toch gewoon allemaal hetzelfde ?
De setting heeft wel degelijk invloed op de gameplay en de gameplay van BF3 en 4 verschilt wel degelijk van die van BF1.
Zo zou ik bv ook nooit een GT met T-Fordjes kopen, ondanks dat ik een behoorlijke GT fan ben.
[...]
Dus als de poppetjes geen uniform jaar 1943 of 1914 aan hebben, is het ineens wel leuk ???
Nogmaals, het boeit me echt niet wat voor kleren de poppetjes aanhebben.
[...]
En daarom had je BF1 dus 1,5 jaar laten liggen, omdat je er zo makkelijk door heen kijkt ? 8)7
Waar haal je dat vandaan?
BF1 heb ik laten liggen omdat de (beta) gameplay me niet beviel.
[...]
WW1 en 2 shooters zijn niet mijn ding. Maw een BF2145 was wel je ding ?
Geen idee, nooit gespeeld.
[...]
Que ? Je wilt dat wij, degenen die fel tegen het te kakken zetten van WW2 dmv neppe customizations, er door heen moeten kijken, maar zelf doe je dat niet ????
Ik zeg dat IK er in dit geval makkelijk doorheen kan kijken, niet dat jullie dat zouden moeten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 09-10-2018 08:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
Gaan we weer op deze tour, lieverds? Lees de topicwaarschuwing ;) ik wil niet weer gaan moeten knippen.

Ik wist ook niet dat kiwi hier zijn voorkeuren moet gaan verdedigen... mag dus sowieso wat minder fel.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sorry, maar ik ging echt stuk bij deze _O-

(Het gaat over het moderne WW2 in t algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik lees net dat je op 9 november al kan spelen mits je ea of origin acces hebt! Dat is dan een 10 uur trial. En 15 november is de early enlister edition open en dan 20 november is die wereldwijd open!

Ik weet niet of dat al bekend was, maar ik wist niks van die 9 november af 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:17:
Ik lees net dat je op 9 november al kan spelen mits je ea of origin acces hebt! Dat is dan een 10 uur trial. En 15 november is de early enlister edition open en dan 20 november is die wereldwijd open!

Ik weet niet of dat al bekend was, maar ik wist niks van die 9 november af 🙈
Klopt. En als je op throwaway accounts nog een EA Access maandje afsluit (trails heb je volgens mij niet?) dan kun je na die 10 uur dus gewoon met een andere account verder. Al kost het je dan wel 5 euro voor 10 uur spelen :P

Ik hoop alleen dat het qua tijd-voortgang gelijk is aan BF1 want die heb ik een uur of 25 kunnen spelen voor ie ermee op hield >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:20:
Sorry, maar ik ging echt stuk bij deze _O-

[YouTube: Modern WWII Games]

(Het gaat over het moderne WW2 in t algemeen)
Ik keek jou yt filmpje en toen kreeg ik zgn suggesties om andere yt filmpjes op yt te kijken over ww2: YouTube: Verstaubt sind die Gesichter - Episode 01 "Angst" \[1080p]

Schijnt een serie te zijn over ww2 vanuit Duits perspectief. Eens kijken of dat wat is.... Ziet er zo wel geinig O-) uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:54:
[...]

Klopt. En als je op throwaway accounts nog een EA Access maandje afsluit (trails heb je volgens mij niet?) dan kun je na die 10 uur dus gewoon met een andere account verder. Al kost het je dan wel 5 euro voor 10 uur spelen :P

Ik hoop alleen dat het qua tijd-voortgang gelijk is aan BF1 want die heb ik een uur of 25 kunnen spelen voor ie ermee op hield >:)
Heb ik wel eens wat over gelezen toen met BF1 release, maar 10 uur is voor mij prima opzich. 6 dagen later is de full game er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Heb ik wel eens wat over gelezen toen met BF1 release, maar 10 uur is voor mij prima opzich. 6 dagen later is de full game er.
10 uur in 6 dagen vind ik zelf wat weinig. Ik snap dat de full game er later is, maar als ik eenmaal kan spelen, wil ik ook wel wat uurtjes maken. Ik ga niet voor een uurtje gamen mijn console aan zetten. Ik kan die 10 uur er al in een weekend doorheen jagen. Dus vandaar liever wat meer tijd met een extra account. En nee, het is niet om een voorsprong in de game te krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:36:
[...]

10 uur in 6 dagen vind ik zelf wat weinig. Ik snap dat de full game er later is, maar als ik eenmaal kan spelen, wil ik ook wel wat uurtjes maken. Ik ga niet voor een uurtje gamen mijn console aan zetten. Ik kan die 10 uur er al in een weekend doorheen jagen. Dus vandaar liever wat meer tijd met een extra account. En nee, het is niet om een voorsprong in de game te krijgen.
Nee ik zal niet oordelen hoor haha. Ik zou het heel easy kunnen doen, maar ik knal er warsch ook 10 uur door in 1 weekend. Dan maar even focussen op werk oid en dan 15de weer volop knallen haha.

Het is iig al super die 10 uur. Beter dan niks en er zijn zoals fifa en starwars wel meer leuke trials die het waard zijn een ea acces abbo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:42:
[...]

Ik keek jou yt filmpje en toen kreeg ik zgn suggesties om andere yt filmpjes op yt te kijken over ww2: YouTube: Verstaubt sind die Gesichter - Episode 01 "Angst" \[1080p]

Schijnt een serie te zijn over ww2 vanuit Duits perspectief. Eens kijken of dat wat is.... Ziet er zo wel geinig O-) uit...
Ja ik heb m gezien.. wel ok. Beetje slechte effecten en acteerwerk.

Als je écht iets informatiefs wil zien (docu's) dan raad ik deze reeks aan "Battlefield".. 30 afleveringen van ongeveer 2 uur p/s :D
(Meermaals helemaal gekeken :X )

BATTLEFIELD WW2 Playlist

En als je een hele aparte en onbekende WW2 film wil zien dan is dit een dikke aanrader! Met open mond zitten kijken _/-\o_

"MY WAY" (2012)

Het gaat over een Koreaan die door Japanners wordt gedwongen om voor Japan te vechten, vervolgens door de Russen wordt gevangen genomen en dan voor hun wordt gedwongen te vechten, en vervolgens door de Duitsers _O-

Gebaseerd op een waar verhaal zelfs. Echt briljant! Ontroerend en prachtige Koreaanse cinematografie <3

Hij is natuurlijk her en der te vinden met ondertiteling, ook NL ;)

Jammer dat ie zo onbekend is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
poor Leno schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:00:

[YouTube: Battlefield 5 Supercut Trailer - Legacy Theme]
Supervet, blijf kippenvel krijgen met de legacy theme song O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
Officiele Single Player trailer:

[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 16-10-2018 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Vetjes :)
Ziet er weer uit als een stories campaign, net als BF1 had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:06:
Vetjes :)
Ziet er weer uit als een stories campaign, net als BF1 had.
Klopt, volgens Battlefield Bullitin zijn dit oa de namen van de War Stories:

War Stories - Under No Flag.
War Stories - Prologue
War Stories - Nordlys
War Stories - Tirailleur

(in willekeurige volgorde)

Pics op het Twitter Battlefield Bullitin account....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
O man o man dit ziet er weer heerlijk uit! Ik speel bij elke BF altijd met plezier de singleplayer uit voordat ik de MP begin. Kan je ook rustig een aantal wapens checken en de engine feeling krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:54:
[...]

O man o man dit ziet er weer heerlijk uit! Ik speel bij elke BF altijd met plezier de singleplayer uit voordat ik de MP begin. Kan je ook rustig een aantal wapens checken en de engine feeling krijgen.
Bij BF1 kwam het echter wel voor dat er wapens of functies in de SP zaten welke niet in de MP zaten.

Zo heb je een icoontje waarbij je kunt zien of je hurkt, ligt of staat. Met het vlieg gedeelte krijg je "dumbed down" controls. Of bepaalde wapens welke niet in MP voor komen. Alhoewel 1 ervan (Enfield silenced) sinds een tijdje wél beschikbaar is in de MP.

Ik snap jouw reactie ; maar SP lijkt totaal niet op de MP IMHO. Al is het maar om de AI welke doorgaans dommer is dan een doperwt Maar, toegegeven, je krijgt er wel ietswat feeling voor voor de engine en bepaalde wapens inderdaad. Alhoewel dat verschil relatief verwaarloosbaar is vind ik. Ik zal de SP pas geen proberen als XBL er een keer uit ligt (zoals ik ook met BF1 heb gedaan :D).

That being said, de SP trailer ziet er wel weer gelikt uit! Goed om te zien/lezen dat ze in ieder geval wel aan een SP campaign denken. Kan het me bijna niet voorstellen, maar er zullen vast nog genoeg mensen zijn die de MP geen eens aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Bij BF1 kwam het echter wel voor dat er wapens of functies in de SP zaten welke niet in de MP zaten.

Zo heb je een icoontje waarbij je kunt zien of je hurkt, ligt of staat. Met het vlieg gedeelte krijg je "dumbed down" controls. Of bepaalde wapens welke niet in MP voor komen. Alhoewel 1 ervan (Enfield silenced) sinds een tijdje wél beschikbaar is in de MP.

Ik snap jouw reactie ; maar SP lijkt totaal niet op de MP IMHO. Al is het maar om de AI welke doorgaans dommer is dan een doperwt Maar, toegegeven, je krijgt er wel ietswat feeling voor voor de engine en bepaalde wapens inderdaad. Alhoewel dat verschil relatief verwaarloosbaar is vind ik. Ik zal de SP pas geen proberen als XBL er een keer uit ligt (zoals ik ook met BF1 heb gedaan :D).

That being said, de SP trailer ziet er wel weer gelikt uit! Goed om te zien/lezen dat ze in ieder geval wel aan een SP campaign denken. Kan het me bijna niet voorstellen, maar er zullen vast nog genoeg mensen zijn die de MP geen eens aanraken.
Nee je krijgt er geen skills van om in de MP te gebruiken haha. Maar ik vind het een heerlijke introductie van een nieuwe BF zoals ik al zei. En vaak is het maar 4-6 uurtjes en dan kan ik lekker de MP in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Singleplayer is naar verwachting dus behoorlijk tegenvallend als ik het zo hoor... Hetzelfde sausje als BF1, domme AI, simpele en saaie objectives...
Nordlys schijnt nog het mooiste te zijn, met een stukje skien lol :)

Ik had dan liever COOP missies gezien, zoals in BF3. Of een toffe SP zoals de Bad Company games!

Je kunt er wel weer unieke zaken mee vrijspelen voor in Multiplayer.... Dogtags en zaken voor je Company, ik vermoed outfits :)

Levelcap:
YouTube: Battlefield V Chauchat -Tirailleur War Stories Single Player Gameplay
YouTube: Battlefield V Autoloading 8 - Under No Flag War Stories Single Playe...
YouTube: Battlefield V Commando Carbine - Nordlys War Stories Single Player G...

Westie:
YouTube: 10 MINUTES OF SINGLE PLAYER GAMEPLAY! - Battlefield 5 War Stories Fi...

YouTube: BATTLEFIELD V WAR STORIES (Gameplay) - Nordlys Looks & Feels Abs...

[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 18-10-2018 15:39 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Dit is dan wel weer heel leuk. Beetje schieten met een MG om het geluid goed te krijgen:

https://twitter.com/i/status/1053049695566581760

Als je dan zoveel tijd in het geluid steekt, steek dan ook nog even wat tijd in NL spraak :|

Base game is GOLD.

https://twitter.com/BFBulletin/status/1053229319806435328

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 19-10-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:12:
Dit is dan wel weer heel leuk. Beetje schieten met een MG om het geluid goed te krijgen:

https://twitter.com/i/status/1053049695566581760

Als je dan zoveel tijd in het geluid steekt, steek dan ook nog even wat tijd in NL spraak :|

Base game is GOLD.

https://twitter.com/BFBulletin/status/1053229319806435328
Nou releasen die handel haha. Ben wel toe aan avondje online knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preload is live voor Xbox?

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/pflbu58b77t11.png

Moet 'm nog aanschaffen, tijd genoeg daarvoor.

[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2018 07:59 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien nog wel een goede tip: 6 dagen na de release is het Black Friday. Veel kortingen op dat moment.

Vorig jaar heb ik daar ook COD WW2 twee weken na de release gehaald. Scheelde toch €20

Dit keer zit er maar een weekje tussen. Is mij het wachten wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Er zijn geen plannen om na 'The last Tiger' war story, die na release in december vrij komt, verder nog War Stories te maken.
Dit is geheel in lijn van Battlefield: geen SP content na release.

Niet dat daar iemand van gaat wakker liggen :) Ik heb ook liever dat ze de volledige dev resources in de end-game stoppen, en dat is ook gewoon de MP.

YouTube: Battlefield V: No Post-Lauch War Stories After The Last Tiger

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:24:
Er zijn geen plannen om na 'The last Tiger' war story, die na release in december vrij komt, verder nog War Stories te maken.
Dit is geheel in lijn van Battlefield: geen SP content na release.

Niet dat daar iemand van gaat wakker liggen :) Ik heb ook liever dat ze de volledige dev resources in de end-game stoppen, en dat is ook gewoon de MP.

YouTube: Battlefield V: No Post-Lauch War Stories After The Last Tiger
Nouja het is niet alsof iedereen die aan de SP werkt ook voor de MP kan worden ingezet (en de hele tijd). Zelfde als het commentaar bij andere games dat ze wel skins uitbrengen maar geen bug fixen die een heel ander team moet oplossen en hele andere kennis vereist. Beetje alsof je bij de stratenmaker klaagt dat de WC zo slecht doorspoelt.

Verder vraagt de community volgens mij ook niet om hele speciale zaken, maar een MP vullen met wat SP content lijkt me ook weer niet zo'n heel groot probleem. Motion capture zal toch wat moeten doen tussen game releases in :P

En eigenlijk wel raar. Ze focussen met BFV op het begin van de oorlog en gaan dan gedurende de komende maanden/jaren zaken uitbrengen van verder naar het eind van de oorlog. Waarom de SP dan beperken op wat voorjaar 1940 content en de rest compleet negeren? Idem met BF1, zo jammer dat we niks kregen van de rest van de maps aan SP content. Had makkelijk gekund. Of misschien dan niet zozeer singleplayer, maar coop was prima mogelijk, lijkt me. Zetten ze elke keer een mooi raamwerk op om met SP wat meer te doen, laten ze het vervolgens compleet vallen (tot bugs die de SP volledig breken aan toe wat gebrek aan testen ook nog eens aantoont)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Martinspire schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Nouja het is niet alsof iedereen die aan de SP werkt ook voor de MP kan worden ingezet (en de hele tijd). Zelfde als het commentaar bij andere games dat ze wel skins uitbrengen maar geen bug fixen die een heel ander team moet oplossen en hele andere kennis vereist. Beetje alsof je bij de stratenmaker klaagt dat de WC zo slecht doorspoelt.
Dat denk ik toch wel. De mensen met een expertise zijn voor de SP als de MP denk ik grofweg hetzelfde: modellers, map-makers, animators, programmers, etc, etc. Bugjes is doorgaans voor de programmers.
Wat niet voor de SP nodig is zijn de (verhaal)schrijvers...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Dat denk ik toch wel. De mensen met een expertise zijn voor de SP als de MP denk ik grofweg hetzelfde: modellers, map-makers, animators, programmers, etc, etc. Bugjes is doorgaans voor de programmers.
Het maken van cinematics is anders wel wat meer dan wat assets roteren tegenwoordig ;)

Ja de map en de gameplay is grotendeels gelijk, maar qua modelling gaat een SP wel veel verder, daar balans weer belangrijker is in MP en je dus verschillende zaken moet finetunen. En AI is helemaal een andere tak van sport tegenwoordig.

Als je de MP map als uitgangspunt neemt, kun je veel resources delen en daarbinnen zet je dan je eigen parcours neer met eigen objectives. Nou weet ik niet of Rush erbij is, maar soortgelijke modi zijn prima om een SP omheen te bouwen qua mapflow.

Het werk bovenop zo'n MP map kan prima door een apart teampje worden gedaan. Genoeg games die dat ook aantonen om hele andere afdelingen verschillende dingen te laten maken en toch veel assets te hergebruiken

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Wat ik zo heb begrepen over de kwaliteit van de SP waren er idd geen verhaalschrijvers ;) _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Road map/Tides of War :)

Weer een Practice Range en Rush komt terug! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/17lgaz4sv4u11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:52:

[Afbeelding]
Not to trump on your parade, but... Hebbie de gameplay al gezien van die nieuwe rush? Misschien is die wel weer heel anders dan bf4 en bf1 en nog k#tter

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Not to trump on your parade, but... Hebbie de gameplay al gezien van die nieuwe rush? Misschien is die wel weer heel anders dan bf4 en bf1 en nog k#tter
Haha, nouja na t gedoe over BF1 Rush hoop ik dat ze t weer goed gaan doen ;)

(Áls ik t spel koop dan he :> )

https://www.ea.com/games/...eginning?isLocalized=true

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 24-10-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:52:

[Afbeelding]
Nice rush blijft goed. Zelfs in bf1 vond ik het leuk om te spelen. Alleen firestorm komt pas in maart ja? Dat vind ik wel jammer. Ben er namelijk erg benieuwd naar hoe dat speelt. Al helemaal als ik de positieve dingen lees en zie over black out van cod.
Pagina: 1 ... 6 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V