Ik heb echt mijn speelstijl moeten aanpassen. Waar ik voor de patch vaak run 'n gun kon doen en dan vaak won, was dat na de patch niet meer zo.
Nu speel ik echt van cover naar cover en denk ik 2x na alvorens ik me laat zien. Speel nu ook veel behoudender en ik moet zeggen dat dit het spel veel leuker maakt.... voor mij !!!
Ik snap de argumenten van @
larsbeumer.apd wel. Je kunt idd niet sommige dingen aanpassen, zoals bv die 4 hit guns met 8 patronen in het magazijn. Maar die wijziging dat je nu voor oa smg's meer kogels nodig hebt op long range vind ik prima. Hoe vaak ik wel door een sten op 300m ben afgeschoten zonder er maar iets tegen te kunnen doen.... Niet alle wijzigingen in de patch waren verkeerd. Dice had wel zeker een punt. Het enige wat nog terug moet komen is de BF3 suppression. Ik blijf het belachelijk vinden dat wanneer ik op medium range met mijn smg 3 hitmarkers krijg op een sniper, dat hij zich dan kan omdraaien en loepzuiver een headshot kan maken. In BF3 werd je beeld dan wat wazig en soms zelfs ging je loop van je geweer naar de grond zodat je gewoon niet meer (zuiver) kon schieten.
Van mij hoeft het iig niet teruggedraaid te worden. Ben ook wel eens benieuwd wat er zou gebeuren als Dice gewoon eens geen patch notes uitbrengt en gewoon stiekem onderwater wat wijzigingen doorvoert (als ze dat al niet server side gedaan hebben).
Ik lees de patch notes eigenlijk nooit meer zodat ik me ook niet ga focussen op wapens waarmee ik vaak speel of ze anders aanvoelen. Soort van placebo effect maar dan net ietsje anders. Je denkt dat het er is omdat het op papier staat, maar in feite is er niks veranderd. Eens kijken of de community dan ook zo zit te zeiken.
Verder moeten er meer leuke filmpjes komen hier.
Flanken, maar dan van voren. Kun je zien hoe slecht sommigen zijn en totaal geen oog hebben voor wat er om hun heen gebeurd.
[
Streamable: Iwo Jima]