Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik merk dat ik met semi automatische wapens wat moeite heb, waarschijnlijk omdat het richten met de controller wat anders gaat als met een muis. Heb vroeger veel FPS games op pc gespeeld maar mijn huidige pc kan amper een normale game draaien dus vandaar maar op PS4 gehaald.

Vind die M1 Carbine wel mooi en lekker klinken maar kills maken is echt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38
Vlassie1980 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:43:
Ik merk dat ik met semi automatische wapens wat moeite heb, waarschijnlijk omdat het richten met de controller wat anders gaat als met een muis. Heb vroeger veel FPS games op pc gespeeld maar mijn huidige pc kan amper een normale game draaien dus vandaar maar op PS4 gehaald.

Vind die M1 Carbine wel mooi en lekker klinken maar kills maken is echt lastig.
Leercurve is vrij stijl. Althans dat vond ik toen ik COD MW2 voor het eerst op een console (Xbox360) speelde. Kwestie van gewenning en even doorzetten. Komt vanzelf goed. Oefening baart kunst....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

DeWaanzin schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:26:
Poeh,

BFV is een helaas een beetje buggier bij me geworden (voor Solomon Islands eigenlijk nergens last van).
Dood gaan en niet meer kunnen spawnen, niet meer in beschikbare voertuigen kunnen spawnen vanaf het deploy scherm en als ik via "List games" een server wil kiezen gesorteerd op ping wordt iedere server op dezelfde manier getoond -> Europees/Amerikaans/Zuid Amerikaans allemaal gelijk.
Heb ik geen last van (Xbox). Wel heb ik 1x gehad dat ik niet terug kon spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:58:
[...]

Dan ga je nog een kluif krijgen om hem goud te krijgen. 13 kills op meer dan 10 meter in 1 ronde (of 7 in 1 leven).
Maar je hebt toch ook gewoon slugs? Dan is dat toch ook een eitje? Ik vond shotguns best prima te doen, de laatste keren dat ik het probeerde. Maar je moet wel de goede maps spelen om ze succesvol te gebruiken. En een locatie waar het goed lukt.

13 in 1 ronde is voor mij geen probleem. 7 in 1 leven misschien ook al te doen. Maar je hebt skills of niet :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
DeWaanzin schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:26:
Poeh,

BFV is een helaas een beetje buggier bij me geworden (voor Solomon Islands eigenlijk nergens last van).
Dood gaan en niet meer kunnen spawnen, niet meer in beschikbare voertuigen kunnen spawnen vanaf het deploy scherm en als ik via "List games" een server wil kiezen gesorteerd op ping wordt iedere server op dezelfde manier getoond -> Europees/Amerikaans/Zuid Amerikaans allemaal gelijk.
Ik heb op in Solomon Island op PS4 nu 1x een bug gehad die ik nog niet eerder heb meegemaakt. Nadat ik was gerevived kon ik mijn wapens niet meer gebruiken. Na het reviven kon ik enkel met mijn wapen rondlopen, maar schieten en zoomen kon niet meer. Op andere maps heb ik dit niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Stimulate14 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:06:
[...]

Heb ik geen last van (Xbox). Wel heb ik 1x gehad dat ik niet terug kon spawnen.
Wat ik regelmatig heb, is dat ik ergens vast kom te zitten en op geen enkele manier meer los kan komen. Dan moet ik gekilled worden om weer verder te kunnen. Eén keer gebeurde het op een stuk van de map waar niemand ooit komt. Langste potje so far :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
@gr1542 Volgens mij kun je in het menu gewoon redeploy doen?

Laatst had ik een bug dat de squad dood werd geschoten net voordat ik er in kwam, kon gewoon niet meer spawnen, uit eindelijk via redeploy opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
De redeploy optie is er niet als je dood ligt en niet meer kunt spawnen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 17:12:
De redeploy optie is er niet als je dood ligt en niet meer kunt spawnen ;)
Ook lekker handig dan die optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-03-2024
Heeft Dice al plannen om Teambalance te verbeteren? Komt regelmatig voor dat je tegen spelers speelt verspreid over meerdere squads die toch iedere match bij elkaar komen. Het eigen team word constant aangevuld met pannenkoeken, waardoor je keer op keer ruim verliest. Komt eigenlijk alleen voor tijdens conquest met breakthrough nooit last van.

Xbox: Versus Phantom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MRE-Inc schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:39:
[...]

Gouden wapens doe ik niet aan. Ik speel sowiezo niet met skins anders dan de normale camo's. De meeste van mijn wapens zijn qua uiterlijk gewoon standaard, evenals mijn karakter.

Ik doe niet aan die customization onzin. :)
Alleen de shotguns. De rest kan me gestolen worden.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:00:
Kan je trouwens je gamenaam wijzigen in BF5? Ik zie sommige spelers een andere XBL gamertag hebben dan hun ingame naam.
Niemand?

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:00
Op console volgens mij niet. Je kan wel een clantag voor je naam zetten, maar dat bedoel jij denk ik niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
To easy schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:24:
[...]

Op console volgens mij niet. Je kan wel een clantag voor je naam zetten, maar dat bedoel jij denk ik niet dan?
Volgens mij is dat juist. Ik heb hem op de XBox zelf moeten wijzigen (kostte volgens mij nog EUR 10,= ook)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
gr1542 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:25:
[...]

Volgens mij is dat juist. Ik heb hem op de XBox zelf moeten wijzigen (kostte volgens mij nog EUR 10,= ook)
1x gratis, daarna betalen.

En in BF5 kun je alleen clantags toevoegen. De rest van de naam is identiek aan je gamertag. Ik speel nu met [PIMP] als "clan" tag..... O-)

Trouwens Niklas Astrand heeft bevestigd dat er weer een EE hunt gestart kan worden op Solomon Islands....

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 14-02-2020 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Trouwens Niklas Astrand heeft bevestigd dat er weer een EE hunt gestart kan worden op Solomon Islands....

[Twitter]
[/quote]

Ik heb zo'n vermoeden dat ik deze al heb gevonden. Als je bij C helemaal naar de zijkant van de map zwemt kan je daar een krokodil tegen komen onder water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
xK0etj3 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:18:

[Twitter]
[/quote]

Ik heb zo'n vermoeden dat ik deze al heb gevonden. Als je bij C helemaal naar de zijkant van de map zwemt kan je daar een krokodil tegen komen onder water.
Die was al sinds dag 1 na de release bekend. Verder is er op de map ook nog een soort van signature van een andere developer die een strandstoel en parasol op een van de strandjes heeft geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:23:
[...]

Die was al sinds dag 1 na de release bekend. Verder is er op de map ook nog een soort van signature van een andere developer die een strandstoel en parasol op een van de strandjes heeft geplaatst.
Hè jammer, dacht ik dat ik al snel was door die te vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Moet zeggen dat ik me met deze Battlefield weer lekker goed kan vermaken net zoals bij Battlefield 1.
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt een BF fan geweest, ik had vroeger zowel Battlefield 1942 als Medal of Honor Allied Assault en BF 42 heeft me nooit echt kunnen boeien. Staat me ook bij dat de game niet lekker wilde draaien op mijn pc destijds en Mohaa wel.

Mijn focus ligt meer op het unlocken van wapens en het upgraden. Probeer uiteraard wel zo veel mogelijk van meerwaarde te zijn voor mijn team en squad maar mijn K/D is met 0,8 niet zo denderend, ik merk wel dat het nu telkens iets beter lijkt te gaan. Maar ja, ik ben ook al bijna 40 dus misschien gaat het reactievermogen ongemerkt wel wat achteruit :+

Enige wat ik een beetje mis in deze editie is een echte Russische setting. En dan met de volgende wapens:

- SVT 40 (Dat geluid!)

- Mosin Nagant Rifle
- PPSH 41

En oh ja, elke WW2 game heeft een Springfield Sniper rifle:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mooi. Dit was echt bizar elke keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:56:
[...]

[Twitter]
Hij is lekker aan het hinten of trollen in de BFEE discord :o
NiklasAstrandToday at 12:52 PM
"too high" - Would be funny if there were mazes of underground tunnels and no one had found the secret entrances yet... :smile:

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geronimous schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:55:
[...]

Hij is lekker aan het hinten of trollen in de BFEE discord :o

[...]
Cool :)

Kwam net deze tegen, zal er wel niet mee te maken hebben, maar die geluiden.. :o

Lekker scary zoals bij BF1 :)

https://old.reddit.com/r/...ises_coming_from_in_game/

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 15-02-2020 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:21:
[...]

Cool :)

Kwam net deze tegen, zal er wel niet mee te maken hebben, maar die geluiden.. :o

Lekker scary zoals bij BF1 :)

https://old.reddit.com/r/...ises_coming_from_in_game/
Hij is ook omzich heen aan het kijken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De nieuwe bazooka is een fijn apparaat zeg! 20-25dmg op tanks, hoge velocity, nauwelijks drop, redelijk hoge reloadsnelheid en niet onbelangrijk: je hebt er 5 :)
De Panzerfaust doet nauwelijks meer iets, helemaal stuk generfd dat ding. Hopelijk laten ze de bazooka zoals ie nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:31:
De nieuwe bazooka is een fijn apparaat zeg! 20-25dmg op tanks, hoge velocity, nauwelijks drop, redelijk hoge reloadsnelheid en niet onbelangrijk: je hebt er 5 :)
De Panzerfaust doet nauwelijks meer iets, helemaal stuk generfd dat ding. Hopelijk laten ze de bazooka zoals ie nu is.
Ah de vervanger dus van een granaat werper, of zoals in de battlefield community beter bekend als "n00btube"om dat je er geen skills voor nodig hebt, want een granaat werper heeft natuurlijk ook totaal geen drop.

Wie was de ontwikkelaar ook al weer ? O-) Dus je laatste vraag is daarmee direct beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Dit maakt het wel leuker voor de gene die niet zo veel spelen of pas beginnen met BF. En hier nog niet zo goed in zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Racer89 op 17-02-2020 07:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik ben geen easter egg hunter, maar betrap mezelf er wel op dat ik anders naar de jungle op Solomon Islands kijk.
Hoe gaaf zou het zijn als je dit ineens ziet en hoort:

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:57
Met de laastste update heb ik wel eens dat (volgens mij) na het opstaan vanuit prone, de trigger (R2) een tijdje wordt genegeerd. Dus als ik de R2 te vroeg indruk dan schiet hij niet maar dan moet ik opnieuw indrukken om te schieten.

Die bazooka mogen ze minder sterk maken tegen infantry en sterker tegen tanks. Eindelijk een fatsoenlijk middel om vieze campende tanks weg te pesten. Als ze wat sterker waren kon je ze ook kapot maken in je eentje, nu heb je toch wel ongeveer 2-3 mensen nodig om een tank kapot te schieten op afstand voordat hij wegvlucht.

En ze mogen toch nog iets doen aan die weapon balance. Een EMP is nu niets meer waard in hipfire helaas. Mijn EMP-mastery is daardoor bijna niet te doen versus Type 2A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik weet niet wat er aan de hand is de laatste tijd maar ik raak echt geen pepernoot meer.
Welke klasse ik ook pak, potjes worden veelal afgesloten met een k/d van zo'n 0.5 tot 0.8 :/
Pak nog redelijk wat punten omdat ik wel ptfo en het is wel grappig om te zien dat lui met 4 keer zoveel kills en een k/d van 3 of 4 een stuk lager op het leaderboard eindigen.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2020 14:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlassie1980
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:20:
Ik weet niet wat er aan de hand is de laatste tijd maar ik raak echt geen pepernoot meer.
Welke klasse ik ook pak, potjes worden veelal afgesloten met een k/d van zo'n 0.5 tot 0.8 :/
Pak nog redelijk wat punten omdat ik wel ptfo en het is wel grappig om te zien dat lui met 4 keer zoveel kills en een k/d van 3 of 4 een stuk lager op het leaderboard eindigen.
Is bij mij al de hele tijd, maar ik ben denk ik ook teveel bezig om telkens nieuwe wapens te unlocken en testen. Zou beter voor mijn K/D zijn om per class bij 1 wapen te blijven :)

En verder is die Type 2A echt irritant. Pfffrttt --> Dood :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Lijkt ook er op dat de score is veranderd. Met support continue ammo aan het uitdelen. Meerder vliegtuigen gisteren neer gehaald, vlaggen mee ingenomen en dan eindigen met 5500 score...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Doe als ik, gewoon én een goede K/D met veel kills én veel objective score. Dat als je medic bent, je eerst de gozer neerschiet die je medespeler heeft neergemaaid, en je hem dan revived. Ipv dom rennen naar slachtoffer en dan staan te kijken dat je op precies dezelfde plek komt te liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Tjongejonge, heb nu vrijwel dagelijks die infinite death bug 8)7
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een redeploy mogelijkheid in te bouwen voor dat soort gevallen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:52:
Tjongejonge, heb nu vrijwel dagelijks die infinite death bug 8)7
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een redeploy mogelijkheid in te bouwen voor dat soort gevallen...
N00b, gewoon niet doodgaan >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Al een tijdje niet gespeeld en pak het de afgelopen week weer wat op. Heb wel nu al 2x dat hij niet kan connecten met EA Online.

Andere games doen het allemaal prima. Meer mensen last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:21

HellBeast

Oh My GoT!

Lekkerbek312 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:48:
Al een tijdje niet gespeeld en pak het de afgelopen week weer wat op. Heb wel nu al 2x dat hij niet kan connecten met EA Online.

Andere games doen het allemaal prima. Meer mensen last van?
Er is op dit moment een Origin storing: https://allestoringen.nl/storing/origin/

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:48:
Heb wel nu al 2x dat hij niet kan connecten met EA Online.
Is al enkele dagen dat er connectie issues zijn.
Daarom The Last Tiger maar even gedaan; leuke story :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Failed to connect to EA online. :( -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:49:
[...]
Daarom The Last Tiger maar even gedaan; leuke story :)
Ha, ik ook! Totdat ik de challenges wilde gaan doen voor die Tiger skin, daar moet je weer wel online voor zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zijn er voor de PS4 ook mogelijkheden om te filteren op servers waarbij er bijvoorbeeld geen spelers met absurd hoge rank zitten die elke potje een K/D ratio van 5 hebben :)

Speel meestal lekker plat Team Deathmatch maar ik eindig altijd in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:01:
Zijn er voor de PS4 ook mogelijkheden om te filteren op servers waarbij er bijvoorbeeld geen spelers met absurd hoge rank zitten die elke potje een K/D ratio van 5 hebben :)

Nope :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Hoge rank wil niet zeggen dat ze per definitie ook goed zijn. Ze kunnen er ook gewoon heel veel tijd in steken en nog steeds slecht gaan. En dan nog: K/D zegt helemaal niets.

Der Zuperkiwi (@dvdkiwi) speelt relatief vaak met een negatieve K/D, maar staat punten technisch gezien vaak boven gemiddeld. Omdat hij PTFO en resupply/medic/revive doet en daarmee dus enorm bijdraagt aan het groter geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
BlaTieBla schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:06:
[...]

Hoge rank wil niet zeggen dat ze per definitie ook goed zijn. Ze kunnen er ook gewoon heel veel tijd in steken en nog steeds slecht gaan. En dan nog: K/D zegt helemaal niets.
Exact. Ik ben level 81 inmiddels, maar dat is meer door de kwantiteit, dan door de kwaliteit.
Mijn K/D haalt denk ik net 0.6, maar ik speel vaak volledig in dienst van het team en dus heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie

Ik moet zeggen dat bij TDM en bij domination (in BF1) veel meer high-skilled spelers er tussen zaten dan vergeleken met grotere game modes. Nu bij BF5 weet ik niet hoe dat zit.

Op dit moment heb ik moeite om tegen een clan te spelen/goed werkend team. Voornamelijk waarbij een hele clan met Type-2A's rond rennen. Waarbij ik dan toevallig bij noobs zit die geen pouches willen geven, of nog bij de base zitten te snipen voor een hoge K/D. En noobs die gewoon niet inzien hoe een game-modus werkt.

• DeWaanzin

DeWaanzin

KoningSlakkie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 17:09:
[...]

Ik moet zeggen dat bij TDM en bij domination (in BF1) veel meer high-skilled spelers er tussen zaten dan vergeleken met grotere game modes. Nu bij BF5 weet ik niet hoe dat zit.

Op dit moment heb ik moeite om tegen een clan te spelen/goed werkend team. Voornamelijk waarbij een hele clan met Type-2A's rond rennen. Waarbij ik dan toevallig bij noobs zit die geen pouches willen geven, of nog bij de base zitten te snipen voor een hoge K/D. En noobs die gewoon niet inzien hoe een game-modus werkt.
TDM en Domination zijn voor mij teveel run en gun modes, daar verwacht ik niet veel samenwerking. Speel ik alleen even als ze in een daily assignment langskomen om wat company coins te verzamelen.
In Breakthrough wordt over het algemeen beter samengewerkt. Ik speel altijd met onbekenden. Meestal krijg je een slecht samenwerkend team toch nog wel een beetje op de rit door squad orders te vragen/te geven en actief te reviven.
Uiteindelijk spelen de meeste mensen BF om samen te werken anders hadden ze wel COD gespeeld.

• KoningSlakkie
DeWaanzin schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 07:48:
[...]

TDM en Domination zijn voor mij teveel run en gun modes, daar verwacht ik niet veel samenwerking. Speel ik alleen even als ze in een daily assignment langskomen om wat company coins te verzamelen.
In Breakthrough wordt over het algemeen beter samengewerkt. Ik speel altijd met onbekenden. Meestal krijg je een slecht samenwerkend team toch nog wel een beetje op de rit door squad orders te vragen/te geven en actief te reviven.
Uiteindelijk spelen de meeste mensen BF om samen te werken anders hadden ze wel COD gespeeld.
Mee eens, ik speel daarom ook geen TDM en domination, maar daar zitten wel veel . Ik speelde Grand operations welke helaas bijna niet meer wordt gespeeld. Dus nu speel ik ook Breakthrough, met actief reviven krijg ik inderdaad mensen met mij mee. Maar toch verwacht ik altijd wel meer van mijn squad/team.

Als mensen nog squadmates zoeken, mag je me toevoegen op PSN: "KoningSlakkie".
Ik ben een PTFO Rambo Medic en ik speel het liefste Grand Operations en Breakthrough.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die melee-challenge, mja ik vind hem niet zo moeilijk:

Echt, als je een team hebt wat veel smoke dropt. Gebruik dat mes. Supergaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:00
Martinspire schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:10:
[Streamable]
Prachtig. Zoals het hoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
[Streamable]
Schijnt al een rage te zijn. Net begon de tegen partij te smoken ik denk ze gaan reviven totdat die gekke kamikaze aan komen rennen met hun messen door de smoke. Moest meteen aan het filmpje denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Ik heb gisteravond weer fanatiek wat potjes zitten spelen, maar het lijkt alsof ik tegen een kleine bug aan liep. Als ik als Medic speel, speel ik altijd met mijn favoriete Stengun. Nu leek het er gisteren meerdere keren op dat als ik wilde reloaden nadat ik bandages had uitgedeeld, het reloaden niet lukte. Ik moest dan eerst echt een aantal keer extra schieten voordat ik kon reloaden. Is dit al meer mensen opgevallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
[Streamable]
Zelfs ik heb hem gehaald. Ik heb in dezelfde map de vijand van achteren beslopen terwijl er een hevig gevecht bezig was en ik heb de honkbalknuppel met kerstversiering er op losgelaten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

gr1542 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:07:
[...]

Zelfs ik heb hem gehaald. Ik heb in dezelfde map de vijand van achteren beslopen terwijl er een hevig gevecht bezig was en ik heb de honkbalknuppel met kerstversiering er op losgelaten :)
Ik cheat sommige van de challenges en weapon assignments via Combined Arms. Wil wel de xp of skin, maar wil niet teveel van PTFO afwijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:19:
[...]

Ik cheat sommige van de challenges en weapon assignments via Combined Arms. Wil wel de xp of skin, maar wil niet teveel van PTFO afwijken.
Wat lukte je niet ingame dan? Want volgens mij zijn ze na wat klachten steeds makkelijker geworden. De idiote assignments zijn we al lang kwijt.

Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd maar weinig moeite doe als er toch maar een matige skin te krijgen is die ik waarschijnlijk toch niet ga gebruiken. Maar voor ieder wat wils.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 26-02-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Martinspire schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:07:
[...]

Wat lukte je niet ingame dan? Want volgens mij zijn ze na wat klachten steeds makkelijker geworden. De idiote assignments zijn we al lang kwijt.
Bijvoorbeeld die melee challenge (voordat ik je filmpje zag).
Skins boeien me idd ook niet zoveel, maar wil wel het einde van de Tides of War chapter halen (soort OCD), al de xp die je extra naar binnen harkt is dan meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
Cool, weapon TTK wordt bijna weer helemaal teruggezet naar pre 5.2 waardes, zin in! Verder is ook de (intussen een meme geworden) tank body customization bevestigd en onderweg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
larsbeumer.apd schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:52:
Cool, weapon TTK wordt bijna weer helemaal teruggezet naar pre 5.2 waardes, zin in! Verder is ook de (intussen een meme geworden) tank body customization bevestigd en onderweg.

[YouTube: HUGE WEAPON BALANCE CHANGES: Dice Is (Almost) Fully Reverting The TTK! - Battlefield 5 Update 6.2]
[YouTube: TANK BODY CUSTOMISATION DETAILS! - Battlefield 5 Update 6.2 Patch]
Conclusie is dus dat je met je lousy smg weer op 100m 3 kogels nodig hebt om te killen ? ZOiets was het toch ? Serieus balen. Vond de balans namelijk een stuk beter nu aangezien je nog weg kon duiken of draaien en terug schieten. Nu wordt je dus weer vanaf de andere kant van de map door een smg afgeschoten.

Dice 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
MRE-Inc schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:45:
[...]

Conclusie is dus dat je met je lousy smg weer op 100m 3 kogels nodig hebt om te killen ? ZOiets was het toch ? Serieus balen. Vond de balans namelijk een stuk beter nu aangezien je nog weg kon duiken of draaien en terug schieten. Nu wordt je dus weer vanaf de andere kant van de map door een smg afgeschoten.

Dice 8)7
Volgens mij is juist het idee van de nieuwe patch om in close quarters zo goed als terug te gaan naar pre 5.2 waarden, maar om op long range juist iets meer balans aan te brengen. Dan lijkt het me logisch als de smgs harder generfed worden/blijven op afstand dan bijv. de assault rifles. Ik krijg dat voor nu nog niet echt duidelijk, maar we gaan 't zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De huidige TTK speelt ontzettend lekker, jammer dat ze er nu wéér aan gaan sleutelen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
dvdkiwi schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:21:
De huidige TTK speelt ontzettend lekker, jammer dat ze er nu wéér aan gaan sleutelen :/
Vind je dat echt? Of is dat alleen maar onderdeel om in het pro-dice clubje te horen?

Ze hebben een fout gemaakt door een jaar na dato fundamentele changes aan een core-mechanic te doen, waar ook weinig mee aan de hand was. Er werd nota bene geadverteerd met de "meer hardcore" experience. Ik kon juist erg genieten van de lethal gunplay, en ben daarom blij dat dit grotendeels weer terugkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
larsbeumer.apd schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:05:
[...]
Vind je dat echt? Of is dat alleen maar onderdeel om in het pro-dice clubje te horen?
Welk pro Dice clubje? :/

Nu speelt het vrijwel hetzelfde als BF4, een stuk minder 'hardcore' als toen BF V net uit was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
dvdkiwi schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:09:
[...]

Welk pro Dice clubje? :/

Nu speelt het vrijwel hetzelfde als BF4, een stuk minder 'hardcore' als toen BF V net uit was.
Precies, dat is het hele probleem. Daarom ben ik blij dat ze het terugdraaien, want het no-mercy stijltje past goed bij de opzet van de rest van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Dat ben ik zeker met je eens hoor. De meer hardcore gameplay incl de schaarse ammo vond ik een verfrissende zet.
Heb zelf geen voorkeur voor één van beide gameplay stijlen, ik zou graag zien dat Dice gewoon eens een keus maakt en daar bij blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
dvdkiwi schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:14:
Dat ben ik zeker met je eens hoor. De meer hardcore gameplay incl de schaarse ammo vond ik een verfrissende zet.
Heb zelf geen voorkeur voor één van beide gameplay stijlen, ik zou graag zien dat Dice gewoon eens een keus maakt en daar bij blijft ;)
Zeker! Daarom was het ook extra kwalijk dat ze na dit grapje in 2018 rond dezelfde tijd geprobeerd te hebben, het nu gewoon nogmaals proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Dat komt omdat lui als Leno constant Reddit lopen vol te spammen dat ze zo snel dood gaan.
Beter kijken ze wat beter uit hun doppen maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
dvdkiwi schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:22:
Dat komt omdat lui als Leno constant Reddit lopen vol te spammen dat ze zo snel dood gaan.
Beter kijken ze wat beter uit hun doppen maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd.

:+
Postadres was ook al overstroomd geloof ik...

Zonder alle gekheid, ik geloof juist als ik naar de reddit community kijk dat daar juist de wens is tot een lage TTK, zoals die voorheen was. Ik heb het idee dat dit wel een andere mening/kijk op dingen is vergeleken met het forum hier. (Geen waardeoordeel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
larsbeumer.apd schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:50:
[...]

Volgens mij is juist het idee van de nieuwe patch om in close quarters zo goed als terug te gaan naar pre 5.2 waarden, maar om op long range juist iets meer balans aan te brengen. Dan lijkt het me logisch als de smgs harder generfed worden/blijven op afstand dan bijv. de assault rifles. Ik krijg dat voor nu nog niet echt duidelijk, maar we gaan 't zien.
Ga er maar vanuit dat als men ook maar iets niet kan afschieten ongeacht gun, men weer begint te janken want "gun x is niet bruikbaar" oid. Terwijl je juist gedwongen werd keuzes te maken hoe je situaties aanpakt. Dat de M1 Garand niet effectief was, was jammer, maar ook totaal niet realistisch om dat ding te buffen. Het was ook gewoon een inferieur wapen met alleen een leuke gimmick met het geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Martinspire schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:26:
[...]

Ga er maar vanuit dat als men ook maar iets niet kan afschieten ongeacht gun, men weer begint te janken want "gun x is niet bruikbaar" oid. Terwijl je juist gedwongen werd keuzes te maken hoe je situaties aanpakt. Dat de M1 Garand niet effectief was, was jammer, maar ook totaal niet realistisch om dat ding te buffen. Het was ook gewoon een inferieur wapen met alleen een leuke gimmick met het geluid.
Als we de realisme kaart gaan spelen, ken ik er ook nog wel wat. Het doel van de game is niet om zo realistisch mogelijk te zijn, maar juist om een goede gun/gameplay te hebben. Bedenken dat het een goed idee is om een 3 shots to kill wapen te nerfen naar een 4 shots to kill wapen, terwijl er slechts 8(!) kogels in een magazijn zitten, is gewoon geen handige keuze geweest. Zéker niet wanneer het wapen al een ruime tijd in de game was, alvorens 5.2 kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
larsbeumer.apd schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:28:
[...]

Als we de realisme kaart gaan spelen, ken ik er ook nog wel wat. Het doel van de game is niet om zo realistisch mogelijk te zijn, maar juist om een goede gun/gameplay te hebben. Bedenken dat het een goed idee is om een 3 shots to kill wapen te nerfen naar een 4 shots to kill wapen, terwijl er slechts 8(!) kogels in een magazijn zitten, is gewoon geen handige keuze geweest. Zéker niet wanneer het wapen al een ruime tijd in de game was, alvorens 5.2 kwam.
Mja maar je komt dan in het vaarwater van de recon-class en dat vind ik ook niet netjes. Gooi dat ding dan lekker als rifle voor de recon en doe hem net als de rest 2 a 3 shots kill afhankelijk van de range en wat je raakt. Ik snap sowieso niet waarom die voor de Assault moest komen. Assault en Medic moeten geen lange afstandswapens krijgen. Support ook alleen in bipod en dan dus met weinig kogels in een mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Hier zijn de lui ook verdeeld en voor allebei de kampen valt wel iets te zeggen.
We hebben jarenlang dezelfde casual speelstijl gehad in de verschillende BF games, dan begrijp ik dat een meer hardcore approach even wennen is.

Ik was in eerste instantie ook vrij sceptisch maar na enkele potjes in de beta was ik er al vrij snel uit dat deze nieuwe speelstijl toch wel erg lekker en verfrissend aanvoelde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Martinspire schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:30:
[...]

Mja maar je komt dan in het vaarwater van de recon-class en dat vind ik ook niet netjes. Gooi dat ding dan lekker als rifle voor de recon en doe hem net als de rest 2 a 3 shots kill afhankelijk van de range en wat je raakt. Ik snap sowieso niet waarom die voor de Assault moest komen. Assault en Medic moeten geen lange afstandswapens krijgen. Support ook alleen in bipod en dan dus met weinig kogels in een mag.
Dat zijn dan dingen die bij de implementatie (en sommige dingen zelfs al bij de early stages van de game, bijv. de class changes) bedacht hadden moeten worden. Dat zijn geen dingen meer die je aan gaat passen meer dan een jaar na release.

(Of nouja, als je DICE bent wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Ik heb echt mijn speelstijl moeten aanpassen. Waar ik voor de patch vaak run 'n gun kon doen en dan vaak won, was dat na de patch niet meer zo.

Nu speel ik echt van cover naar cover en denk ik 2x na alvorens ik me laat zien. Speel nu ook veel behoudender en ik moet zeggen dat dit het spel veel leuker maakt.... voor mij !!!

Ik snap de argumenten van @larsbeumer.apd wel. Je kunt idd niet sommige dingen aanpassen, zoals bv die 4 hit guns met 8 patronen in het magazijn. Maar die wijziging dat je nu voor oa smg's meer kogels nodig hebt op long range vind ik prima. Hoe vaak ik wel door een sten op 300m ben afgeschoten zonder er maar iets tegen te kunnen doen.... Niet alle wijzigingen in de patch waren verkeerd. Dice had wel zeker een punt. Het enige wat nog terug moet komen is de BF3 suppression. Ik blijf het belachelijk vinden dat wanneer ik op medium range met mijn smg 3 hitmarkers krijg op een sniper, dat hij zich dan kan omdraaien en loepzuiver een headshot kan maken. In BF3 werd je beeld dan wat wazig en soms zelfs ging je loop van je geweer naar de grond zodat je gewoon niet meer (zuiver) kon schieten.

Van mij hoeft het iig niet teruggedraaid te worden. Ben ook wel eens benieuwd wat er zou gebeuren als Dice gewoon eens geen patch notes uitbrengt en gewoon stiekem onderwater wat wijzigingen doorvoert (als ze dat al niet server side gedaan hebben).

Ik lees de patch notes eigenlijk nooit meer zodat ik me ook niet ga focussen op wapens waarmee ik vaak speel of ze anders aanvoelen. Soort van placebo effect maar dan net ietsje anders. Je denkt dat het er is omdat het op papier staat, maar in feite is er niks veranderd. Eens kijken of de community dan ook zo zit te zeiken.

Verder moeten er meer leuke filmpjes komen hier. :)

Flanken, maar dan van voren. Kun je zien hoe slecht sommigen zijn en totaal geen oog hebben voor wat er om hun heen gebeurd.
[Streamable: Iwo Jima]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
MRE-Inc schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 07:57:

Ik snap de argumenten van @larsbeumer.apd wel. Je kunt idd niet sommige dingen aanpassen, zoals bv die 4 hit guns met 8 patronen in het magazijn. Maar die wijziging dat je nu voor oa smg's meer kogels nodig hebt op long range vind ik prima. Hoe vaak ik wel door een sten op 300m ben afgeschoten zonder er maar iets tegen te kunnen doen.... Niet alle wijzigingen in de patch waren verkeerd. Dice had wel zeker een punt.
Dat is ook de reden waarom het geen full revert is. Volgens mij, maar daar ben ik ook nog niet zeker over, is het de bedoeling voor de lethality up close weer terug te brengen naar hoe die was, terwijl er op long range inderdaad wat balances nieuw komen/blijven, om het probleem wat je aangeeft aan te pakken.

Overigens ben ik het met je eens met betrekking tot die suppression, of althans het gevolg van het gebrek daaraan. Het is soms belachelijk hoe makkelijk je iemand kan snipen, ondanks dat er op je geschoten wordt en zelfs terwijl je geraakt wordt. Nu moet ik wel zeggen dat ik ook geen fan ben van BF3's systeem, omdat dit gewoon een compleet random factor is, die je ondanks dat je misschien wel honderden uren met je sniper hebt geoefend, niet kan counteren.
In mijn optiek zou bijvoorbeeld een verkorte tijd zonder scope sway een oplossing kunnen zijn, of zoals je al aangaf visuele beperkingen. Ik verwacht echter niet dat dit nog geïmplementeerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
De veranderingen in patch 6.2.

Helaas gaat dit denk ik betekenen dat mijn Mastery voor de MAB 38 (kill 25 enemies over 30 meter within one round) onmogelijk wordt. Heeft iemand die kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoningSlakkie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:14:
De veranderingen in patch 6.2.

Helaas gaat dit denk ik betekenen dat mijn Mastery voor de MAB 38 (kill 25 enemies over 30 meter within one round) onmogelijk wordt. Heeft iemand die kunnen halen?
Nog niet gedaan, maar dit hangt meestal meer van de balans in de server af of het aantal mensen. Met weinig mensen (bv een halfvolle TDM server) gaat dit makkelijker dan in een volle. Met een conquest match die niet in balans is, ga je dit ook niet halen zonder mazzel.

Al moet ik zeggen dat geen enkele 25 kills in a round me tot op heden gefaald is. Meestal de eerste poging lukt het al wel, maar goed, ik haal dan ook meestal wel 40+ kills in een match. Met minimale of maximale afstand is het wel even anders aanpakken, maar lijkt me niet onmogelijk. Als je spawned is het handig om een vlag uit te zoeken om zo even de afstand in te schatten en die te gebruiken voor je schietacties. De MAB was volgens mij een prima gun, al is het met de nieuwe guns wel lastiger geworden.

Qua update moet ik het nog zien. Op range gaan de meeste geweren er 1 kogel extra bij krijgen voor een kill gemaakt kan worden, niet heel schokkend, maar nog altijd beter dan een volledige revert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
Martinspire schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:06:
[...]

Nog niet gedaan, maar dit hangt meestal meer van de balans in de server af of het aantal mensen. Met weinig mensen (bv een halfvolle TDM server) gaat dit makkelijker dan in een volle. Met een conquest match die niet in balans is, ga je dit ook niet halen zonder mazzel.

Al moet ik zeggen dat geen enkele 25 kills in a round me tot op heden gefaald is. Meestal de eerste poging lukt het al wel, maar goed, ik haal dan ook meestal wel 40+ kills in een match. Met minimale of maximale afstand is het wel even anders aanpakken, maar lijkt me niet onmogelijk. Als je spawned is het handig om een vlag uit te zoeken om zo even de afstand in te schatten en die te gebruiken voor je schietacties. De MAB was volgens mij een prima gun, al is het met de nieuwe guns wel lastiger geworden.

Qua update moet ik het nog zien. Op range gaan de meeste geweren er 1 kogel extra bij krijgen voor een kill gemaakt kan worden, niet heel schokkend, maar nog altijd beter dan een volledige revert
In TDM is het vrijwel onmogelijk, dus ik speel breakthrough of conquest (voorheen speelde ik Grand Operations). Het hangt inderdaad af van de balans. De teams moeten nek-aan-nek kunnen vechten waardoor de tijd wordt gerekt zodat wij of zij niet over de tegenpartij heen walsen. Ik haal de kills altijd buiten de objective area en/of dichtbij dat maakt het altijd moeilijk. Ik heb nu bijna alle SMG's goud behalve de MP34 (nooit mee gespeeld), de laatste mastery van de EMP en dus de MAB 38.

De MAB 38 was bij release gebugged bij mij, na de een van de patches was deze gefixt maar toen werd de TTK veranderd waardoor ik deze niet meer heb kunnen halen. Met de recente 5.2.2 TTK is/was het mega frustrerend om met de EMP en de MAB te spelen tegen de Type 2A's om de Masteries te halen. Dus ik heb ook maar de M3 en de Type 2A goud gespeeld omdat ze nu toch overpowered en dus makkelijk te halen zijn in 5.2.2.

De 30 meter afstand moet ik nog leren aan te voelen, die 30 meter is toch wel altijd langer dan dat ik denk.

De Bullets to Kill zegt maar een deel van het verhaal, ik moet nu nog weten wat die ene extra kogel invloed heeft op de TTK. En kijken hoe de recoil invloed heeft op de dynamiek in het spel.

[ Voor 31% gewijzigd door KoningSlakkie op 04-03-2020 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog steeds erg vermakelijk deze game, begin het na een tijdje wel wat meer door te krijgen en de K/D gaat langzaam ook steeds wat beter :)

Toch hoop ik dat Dice nog met een mooie update komt en inzoomt op het Oostfront, dat zou echt mooi zijn.
Om alvast even in de sfeer te komen:

Denken jullie dat dit een realistische gedachte is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Vlassie1980 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:40:
Nog steeds erg vermakelijk deze game, begin het na een tijdje wel wat meer door te krijgen en de K/D gaat langzaam ook steeds wat beter :)

Toch hoop ik dat Dice nog met een mooie update komt en inzoomt op het Oostfront, dat zou echt mooi zijn.
Om alvast even in de sfeer te komen:
[YouTube: Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad - Main Theme]

Denken jullie dat dit een realistische gedachte is?
Wetende dat er pas volgend jaar een nieuwe Battlefield uit gaat komen, zullen ze ons nog wel even met content blijven voorzien. Een nieuwe chapter op het oostfront lijkt me dan ook niet onwaarschijnlijk. De kans is wel groot dat er eerst nog naval maps/modes worden toegevoegd aan de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KoningSlakkie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:42:
[...]

In TDM is het vrijwel onmogelijk, dus ik speel breakthrough of conquest (voorheen speelde ik Grand Operations). Het hangt inderdaad af van de balans. De teams moeten nek-aan-nek kunnen vechten waardoor de tijd wordt gerekt zodat wij of zij niet over de tegenpartij heen walsen. Ik haal de kills altijd buiten de objective area en/of dichtbij dat maakt het altijd moeilijk. Ik heb nu bijna alle SMG's goud behalve de MP34 (nooit mee gespeeld), de laatste mastery van de EMP en dus de MAB 38.

De MAB 38 was bij release gebugged bij mij, na de een van de patches was deze gefixt maar toen werd de TTK veranderd waardoor ik deze niet meer heb kunnen halen. Met de recente 5.2.2 TTK is/was het mega frustrerend om met de EMP en de MAB te spelen tegen de Type 2A's om de Masteries te halen. Dus ik heb ook maar de M3 en de Type 2A goud gespeeld omdat ze nu toch overpowered en dus makkelijk te halen zijn in 5.2.2.

De 30 meter afstand moet ik nog leren aan te voelen, die 30 meter is toch wel altijd langer dan dat ik denk.

De Bullets to Kill zegt maar een deel van het verhaal, ik moet nu nog weten wat die ene extra kogel invloed heeft op de TTK. En kijken hoe de recoil invloed heeft op de dynamiek in het spel.
MP34 is een hele fijne gun en kan volgens mij ook met een groot magazijn gebruikt worden. Dat maakte hem vaak makkelijker in gebruik dan een MP40. Echt zeker mee spelen, is prima gun.

Verder is het bij die gecombineerde assignments wel wat meer moeite, maar bij TDM kun je range op zich ook wel beheersen, je moet alleen wel een beetje campen. Domination werkte beter, maar die is niet vaak beschikbaar. Alternatief is Squad Conquest, maar die zijn te vaak in onbalans dat het te snel afgelopen is.

Dus gewoon bij Conquest proberen, daar lukt het me meestal beter dan met Breakthrough omdat je minder mensen tegelijk tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Al een paar dagen last van "Could not fetch your report" na elke game. Ik heb het idee dat is zo coins mis die ik normaal gesproken wel zou krijgen.

Ben ook net met Assault level 20 geworden maar het laatste rifle kan ik niet unlocken, staat telkens "Available next round"

Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:17:
Al een paar dagen last van "Could not fetch your report" na elke game. Ik heb het idee dat is zo coins mis die ik normaal gesproken wel zou krijgen.

Ben ook net met Assault level 20 geworden maar het laatste rifle kan ik niet unlocken, staat telkens "Available next round"

Iemand een fix?
Same here, vanmiddag ook een paar rondjes gespeeld. Ook paar keer gewisseld van spel type nergens werkte het scoreboard. De objectives van tides of war telt hij wel gewoon.

Hoop dat ook eens wat aan die team balance in squad conquest gedaan wordt. Wat een oneerlijk gedoe. Team van 4 tegen 8, ipv eerst het team van 4 aan te vullen met nieuwe spelers worden ze alsnog bij de tegen partij gezet als daar iemand eruit gaat.

Level / skills verdeling werkt ook goed.. Ene team alles > lvl 95 spelers tegen partij alles onder de 65 en het liefste level 5 t\m 20.... Zelfde geldt ook bij team deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
Holy Cow, de recoil is nu wel terug zeg :o
Als medic-zijnde maak ik nu wel meer kans in CQC. Alleen mijn MAB 38 mastery is nog moeilijker geworden :'( dat heeft dan te maken met mijn speelstijl en wapenbeheersing en t feit dat ik een battle moeilijk kan winnen op afstanden groter dan 30m wanneer iemand met iets anders speelt dan een SMG.

Maar los van dat vind ik het toch wel lekker spelen.

Wel 1 zeer frustrerende bug, ik kan soms niet meer spawnen waarbij ik enkel de hangar te zien krijg die je ook ziet bij je squadmenu/begin van de game. De enige optie is dan om de game te leaven. Dag hoor potje 27 kills 3 death :( .
Martinspire schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:43:
[...]
Dus gewoon bij Conquest proberen, daar lukt het me meestal beter dan met Breakthrough omdat je minder mensen tegelijk tegenkomt.
In Conquest heb ik inderdaad de meeste kans heb ik gemerkt, helaas met in totaal 44 kills niet meer gehaald. Daarvan waren namelijk 21 kills over 30m. Ook een paar keer 5/6 kills over 30m 1 in leven |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog even een update over de bug aan het einde van elke ronde waarbij je geen report te zien krijgt.
Hey folks,
‏‏‎ ‎
Wanted to provide you all with an update on the End of Round Issues that you will have encountered since we set update 6.2 live yesterday.
‏‏‎ ‎
I'll put the most important information here at the top, and if you're interested in the detail, I'll put that below.
‏‏‎ ‎
What's Happening? You're not receiving an end of round report at the end of all matches that you play. It's not you, it's us. ‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
How does this affect me? If you're above level 50, have most the guns unlocked from Class Progression and Vehicle Progression, If have ranked them all up to rank 4, then the impact to your experience playing this weekend is pretty minor. If you're new to Battlefield and on the grind, you're going to run into instances where you're not getting the correct access to unlocks despite the game saying you have unlocked them mid round. ‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
Is my progress being tracked? Yes. 100%. Right now you're not seeing this take effect in the game, but you are absolutely still progressing. Until we can fix the issue, you won't see it reflected in game, but once it's fixed, we can give you all your progress back in one big chunk. ‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
When can you fix this? Presently we expect this gets fixed on Tuesday, early next week, and it will be a backend update. You won't need to do anything, this is just a case of waiting for us to get things back in order. Once it's fixed, the next rank up you do in game will trigger the restoration. If you're max rank in something, a simple round completion will trigger the restoration.
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎

‏‏‎‏‏Here's the longer version of all that!
‏‏‎ ‎
With this patch we've looked to rework our systems and eliminate the 'Failed to fetch your report' issue that folks have often bumped into when finishing a round.
‏‏‎ ‎
For 6.2 we implemented a new system in our backend to help to better manage the delivery of end of round reports that would put a stop to the original issues, though we aware that we were shipping this change with a known issue - the first round that a server ran, it would fail to deliver all reports to all players.
‏‏‎ ‎
As this only affected the opening round of a server (that's not your first round played each time that you load onto a server, just the first round that server plays for the players that are there at the time), we were happy that this was the lesser of two evils as we knew we could fix the known issue in one of our next updates.
‏‏‎ ‎
So what went wrong? Simply put the new system overwhelmed a central point of dependency for us internally, and it's highlighted a need for us to change our load testing to ensure we see catch this type of stuff again during future testing.
‏‏‎ ‎
Presently, we are tracking your progress when you're playing Battlefield V. I want to be super clear on that. If you've played yesterday or today, and go on to play through the weekend, your progress is being tracked and will be restored to you once we've deployed our fix early next week.
‏‏‎ ‎
If you're curious why it's an issue - in order for the game to recognize that you have properly leveled up (be that your soldier, vehicle, or weapon), it needs to deliver these reports to you at end of round and right now that's not happening. We still have them, and so when the system is fixed the game knows to request these outstanding reports when it detects that you've triggered a level up/rank up, and things will come back into sync.
‏‏‎ ‎
Today we started to develop a new server client that changes the configuration concerning report management, and this has now been submitted for extensive load and quality testing this weekend. The teams will work throughout the weekend on that, and give us Monday to finalize and confirm that process. I'm then expecting to be able to give you a further update to all of this Monday evening, and also confirm that we will deploy a backend server update on Tuesday to get things back in order.
‏‏‎ ‎
It's a frustrating experience for us, we're not happy that we'll head into the weekend with this issue. 6.2 has been received really well so far and it's been heart warming to see so many folks jumping in and having fun. Apologies from all of us, we're on the case.
‏‏‎ ‎
Do otherwise play on this weekend! Progress is being saved, and we'll have things right early next week.
‏‏‎ ‎
Big thanks for your patience,
‏‏‎ ‎
Freeman // PartWelsh

(source)

/Atic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
KoningSlakkie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:37:
Holy Cow, de recoil is nu wel terug zeg :o
Als medic-zijnde maak ik nu wel meer kans in CQC. Alleen mijn MAB 38 mastery is nog moeilijker geworden :'( dat heeft dan te maken met mijn speelstijl en wapenbeheersing en t feit dat ik een battle moeilijk kan winnen op afstanden groter dan 30m wanneer iemand met iets anders speelt dan een SMG.

Maar los van dat vind ik het toch wel lekker spelen.

Wel 1 zeer frustrerende bug, ik kan soms niet meer spawnen waarbij ik enkel de hangar te zien krijg die je ook ziet bij je squadmenu/begin van de game. De enige optie is dan om de game te leaven. Dag hoor potje 27 kills 3 death :( .

[...]

In Conquest heb ik inderdaad de meeste kans heb ik gemerkt, helaas met in totaal 44 kills niet meer gehaald. Daarvan waren namelijk 21 kills over 30m. Ook een paar keer 5/6 kills over 30m 1 in leven |:(
Je weet dat deze game niet draait om kills en deaths, maar om PTFO?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoningSlakkie
Jumpman schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:59:
[...]

Je weet dat deze game niet draait om kills en deaths, maar om PTFO?
Dat hoef je mij niet te vertellen, je hebt het tegen De PTFO Rambo Medic hier :P (top 0,1% heals, zegt ook niets). Ik kan niet in cijfers uitdrukken wat mijn hoeveelheid aan PTFO-eenheid was anders had ik het gedaan. Maar goed, wat ik wou zeggen dat ik goed bezig was om iedereen uit het gebied te jagen totdat ik niet meer mocht spawnen. Ook niets mis met het proberen om al mijn medic wapens goud te halen denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door KoningSlakkie op 09-03-2020 16:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
KoningSlakkie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:15:
[...]

Dat hoef je mij niet te vertellen, je hebt het tegen De PTFO Rambo Medic hier :P (top 0,1% heals, zegt ook niets). Ik kan niet in cijfers uitdrukken wat mijn hoeveelheid aan PTFO-eenheid was anders had ik het gedaan. Maar goed, wat ik wou zeggen dat ik goed bezig was om iedereen uit het gebied te jagen totdat ik niet meer mocht spawnen. Ook niets mis met het proberen om al mijn medic wapens goud te halen denk ik.
Haha, ik heb hetzelfde hoor. Gewoon je ding doen, top van het scoreboard halen en toch ook een beetje kijken naar je unlocks en assignments. Het ligt in ieder geval nooit aan mij O-)

Ik kijk trouwens ook regelmatig hoe de teams het doen en of iemand een hele hoge score heeft, bv met een voertuig. Een week of 2 geleden was er zo'n no-life piloot. Heb hem 3x met mn tank uit de lucht geschoten nadat het gewoon met de anti-air niet lukte. Toen ging ie de server uit, maar niet zonder nog even een lief berichtje naar hem te sturen :>

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2020 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Die ZH-95 in de recon class.... 2 hit kill met een drop off van 54 naar 52 op medium range. Ze gaan als bosjes neer. Gisteren even mee gespeeld met 3x scope erop, zelfs op korte afstand dodelijk. Geen idee wat Dice daar weer mee gaat doen.

Iig mocht je je recon class nog willen ophogen zoals ik, dan is dat je goto wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh volgens mij heb ik vanalles gemist de afgelopen maanden, als ik t zo terug lees :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:37:
Oh volgens mij heb ik vanalles gemist de afgelopen maanden, als ik t zo terug lees :X
Stop dan ook met dat star wars spul man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:42:
[...]

Stop dan ook met dat star wars spul man ;)
Lol :D

Maar nee, ook dat niet eens gespeeld.. Eigenlijk bijna niets de laatste tijd -O-

Toe aan iets nieuws denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:47:
[...]

Lol :D

Maar nee, ook dat niet eens gespeeld.. Eigenlijk bijna niets de laatste tijd -O-

Toe aan iets nieuws denk ik..
Nieuwe patch van BF V en je kunt zo weer beginnen. Is het net alsof je een ander spel opstart. Telkens weer nieuwe verassingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Racer89 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:25:
[...]

Nieuwe patch van BF V en je kunt zo weer beginnen. Is het net alsof je een ander spel opstart. Telkens weer nieuwe verassingen :9
Inclusief de usual undocumented features.... Maar dat sniper wapen is idd top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De post round reports worden weer weergegeven. Of ik heb last van een bug, dat kan ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:50:
De post round reports worden weer weergegeven. Of ik heb last van een bug, dat kan ook.
Dat zal je pas weten bij de release notes van de volgende patch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BlaTieBla @Racer89 @dvdkiwi

Is het nog steeds zo'n shitshow? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De shitshow vanwege het feit dat er facepaint en vrouwen inzitten? Ja.
Ver weg van blijven.

Als het je puur om het schieten en de gameplay gaat speelt het nog steeds lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:18:
Ver weg van blijven.

Als het je puur om het schieten en de gameplay gaat speelt het nog steeds lekker weg.
Ik bedoelde eigenlijk qua bugs en overpowerde/underpowerde dingen enzo, maar ok.

Maar zo klink je al net als zo'n generaliserende bekrompen politiek correcte redditor, sorry hoor.

"Vanwege facepaint en vrouwen" .. Ja bedankt. Want dat was zo preciés waar het allemaal om ging. Totaal niet om de manier waarop het werd gebruikt, hoe het werd gedaan, en vooral niet waarom het werd gedaan.

Dat jij geen zak verstand heb van WW2, en er ook nog eens geen bal aan vindt (en vervolgens het wel een leuk spel vindt, zegt al genoeg), kunnen wij ook niets aan doen.

Lekker genuanceerd zo, top. Bedankt om me zo weg te zetten. Gooi er anders nog even "misogynist racist" tegenaan, dan heb je alles gecovered. :N |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:00:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk qua bugs en overpowerde/underpowerde dingen enzo, maar ok.
Zeg dan gewoon wat je bedoelt.
Ik heb je vanaf het begin over zoveel dingen zien klagen dat ik echt niet weet wat je precies met "shitstorm" bedoelt.
poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:00:
[...]
Dat jij geen zak verstand heb van WW2, en er ook nog eens geen bal aan vindt
Waar heb je die wijsheid vandaan?

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 11-03-2020 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:11:
[...]

Zeg dan gewoon wat je bedoelt.
Ik heb je vanaf het begin over zoveel dingen zien klagen dat ik echt niet weet wat je precies met "shitstorm" bedoelt.
Shitshow.

Ja gek he? Liep voor geen meter, dan weer wel, dan weer niet, dan weer bug zus dan weer bug zo. En nog flinke ook.

En dan weer het hele TTK geneuzel, dan weer niet, dan weer bijgesteld. En wat ik op reddit zie, nu ook weer van alles met tank customistaion en de store etc.

Joh we zijn die hete beta fase nog niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:18:
[...]

Shitshow.

Ja gek he? Liep voor geen meter, dan weer wel, dan weer niet, dan weer bug zus dan weer bug zo. En nog flinke ook.

En dan weer het hele TTK geneuzel, dan weer niet, dan weer bijgesteld. En wat ik op reddit zie, nu ook weer van alles met tank customistaion en de store etc.

Kan je die roze sturm tiger skin nog herinneren uit de beta/demo?

Nou, die heb ik nog niet gezien. Verder: top game. Dat gezeik over TTK, TTD, TDK, etc is overbodig als je shotgun only speelt. 100% lethal als je het wit van de ogen kan zien. Heerlijk. Plus het slipsliding de hoek omgaan en headshotten is heerlijk.

En dat wapens iedere patch ander reageren; gewoon denken dat je wapen dit keer uit een andere fabriek komt waar de Q/A beter/slechter is. In het eggie zat er ook verschil in de batches/shipments van wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:18:
Ver weg van blijven.

Eerlijk gezegd snap ik dat met die face paint niet, ene keer 2 witte strepen dan weer 2 groene strepen. Ik heb nu ook 2 of 3 kapsels die ik kan selecteren.... Vind het maar onzin. Doe dan een of andere ww2 uniform van de SS ofzo :P
poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:18:
[...]

Shitshow.

Enige wat ik storend vind is dat het scoreboard en de voortgang niet werkt op het einde van de ronde, de bug als je wordt dood geschoten en gewoon niks meer kunt (alleen nog disconnect of wachten tot einde ronde) geen redeploy mogelijkheid. En dat ik soms na het reviven niet kan zoomen met het wapen en geen kruisje zie om te schieten.

Voor de rest heb ik er weinig last van. Alleen nog zoals eerder aangegeven de team balance.

[ Voor 46% gewijzigd door Racer89 op 11-03-2020 22:54 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V