Acties:
  • +1 Henk 'm!
Racer89 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:48:
[...]

Eerlijk gezegd snap ik dat met die face paint niet, ene keer 2 witte strepen dan weer 2 groene strepen. Ik heb nu ook 2 of 3 kapsels die ik kan selecteren.... Vind het maar onzin. Doe dan een of andere ww2 uniform van de SS ofzo :P
Nee nee, want dat is te echt en te verschrikkelijk voor de tere kinderzieltjes. (Maar elkaar aan gort schieten is prima)

Dus krijg je een WW2 spel zoals een veganistische chickenburger. Een slappe wannabe aftreksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:20
@Racer89 Witte paint voor in de sneeuw, groene paint voor in de jungle ;)
Ik vind het wel leuk dat je je char nu voor een groot deel zelf kunt samenstellen, geeft toch wat meer variatie dan de paar standaard poppetjes die in bv BF4 of BF1 zaten.
Een SS uniform voor de Duitsers ben ik wel voorstander van.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:55:
@Racer89 Witte paint voor in de sneeuw, groene paint voor in de jungle ;)
Ik vind het wel leuk dat je je char nu voor een groot deel zelf kunt samenstellen, geeft toch wat meer variatie dan de paar standaard poppetjes die in bv BF4 of BF1 zaten.
Een SS uniform voor de Duitsers ben ik wel voorstander van.
Nah, ze hebben al meermaals aangegeven dat ze niets in de richting van wat op de Nazi's e.d. lijkt gaan uitbrengen.
(Maar ja ze veranderen nog wel eens van mening..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:26:
[...]
Dat gezeik over TTK, TTD, TDK, etc is overbodig als je shotgun only speelt.
Als je met normale wapens speelt is het ook allemaal niet zo erg. Eén potje en je bent wel weer gewend aan de nieuwe ttk/ttd.
Wel vind ik het zoals eerder gezegd jammer dat ze niet gewoon een keuze maken en daarbij blijven.
Hoe het vorige week was speelde het prima, hoe het nu is speelt het prima. Ook in het begin speelde het prima, mij is het om het even.

Voor wat betreft bugs, OP wapens en andere niet goed werkende zaken: het is BF, is het ooit wel eens anders geweest?
Elke patch brengt wel weer een nieuwe bug maar lost ook weer een oude bug op, zo gaat dat bij Dice.
Natuurlijk zijn er nu issues (geen scoreboard aan het eind van de ronde, het niet kunnen spawnen na een death) en is er een OP wapen (Type 2A) maar dat doet niks af aan het speelplezier imho. Al met al blijft BF ontzettend vermakelijk om te spelen, ook al klopt er het een en ander niet helemaal.
Het is zonde als men de game laat liggen omdat men zich laat voeden door negatieve reacties op fora, maar dat is mijn bescheiden mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:53:
[...]

Als je met normale wapens speelt is het ook allemaal niet zo erg. Eén potje en je bent wel weer gewend aan de nieuwe ttk.ttd.
Wel vind ik het zoals eerder gezegd jammer dat ze niet gewoon een keuze maken en daarbij blijven.
Hoe het vorige week was speelde het prima, hoe het nu is speelt het prima. Ook in het begin speelde het prima, mij is het om het even.

Voor wat betreft bugs, OP wapens en andere niet goed werkende zaken: het is BF, is het ooit wel eens anders geweest?
Elke patch brengt wel weer een nieuwe bug maar lost ook weer een oude bug op, zo gaat dat bij Dice.
Natuurlijk zijn er nu issues (geen scoreboard aan het eind van de ronde, het niet kunnen spawnen na een death) en is er een OP wapen (Type 2A) maar dat doet niks af aan het speelplezier imho. Al met al blijft BF ontzettend vermakelijk om te spelen, ook al klopt er het een en ander niet helemaal.
Het is zonde als men de game laat liggen omdat men zich laat voeden door negatieve reacties op fora, maar dat is mijn bescheiden mening.
Die bug met scoreboard was gisteren opgelost, kon gisteren al mijn dramatische stats weer zien :+

Blijft op de een of andere manier een heel verslavend spel om te spelen. Die skins voor wapens zijn niet echt mijn ding. Ik vind het er gewoon echt niet uit zien en die characters zijn ook over the top natuurlijk maar dat zijn voor mij geen grote obstakels. Zolang er genoeg geeks zijn om die skins te kopen en EA te sponsoren en we worden getrakteerd op nieuwe maps als bijvoorbeeld laatst Solomon Islands en hopelijk in de toekomst iets als het Oostfront in Rusland ben ik al lang happy 8)
poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:54:
[...]

Nee nee, want dat is te echt en te verschrikkelijk voor de tere kinderzieltjes. (Maar elkaar aan gort schieten is prima)

Dus krijg je een WW2 spel zoals een veganistische chickenburger. Een slappe wannabe aftreksel.
Bij Medal of Honour Allied Assault waren ze niet zo zuinig met hakenkruizen. Laatst staan bij Spear of Destiny en de eerste Wolfenstein :+

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-03-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:25
De 2 hit kill ZH-29....

[Streamable: 2HK ZH-29]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-10 12:43
Ik gok dat ik de ZH-29 dit weekend toch ook maar eens goed aan de tand ga voelen. Heb er nog helemaal geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk wapen, maar je zit iets te ver weg imo. Deze werkt beter op een metertje of 50 dichterbij. Magazijn is alleen niet zo heel groot, dus je kunt er niet veel per mag halen. Maar hij doet wel veel damage en daardoor was ie bij mij ook al snel op level 10

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:25
Martinspire schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:42:
[...]

Leuk wapen, maar je zit iets te ver weg imo. Deze werkt beter op een metertje of 50 dichterbij. Magazijn is alleen niet zo heel groot, dus je kunt er niet veel per mag halen. Maar hij doet wel veel damage en daardoor was ie bij mij ook al snel op level 10
Deze was idd niet iets te ver. Maar tot 100m is die goed te doen zonder noemenswaardige bulletdrop. Magazijn is 5, maar als je tussendoor reload, blijft er 1 patroon in de kamer zitten en heb je er 6. Heb al regelmatig gehad dat ik 3 kills maak met 1 magazijn op 3 campende machinegunners of snipers.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Gisteren even met de AG M/42 gespeeld met standaard iron sights.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/tapwwe11gw621.jpg

Wat een heerlijk wapen is dat, net iets meer damage als de M1 Carbine maar vuurt sneller als de M1 Garand of G43. Was verbaasd dat ik er zo veel kills mee had, ging echt super makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Was altijd al 2 hit kill. Met ammo upgrade volgens mij 7 kogels mogelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-03-2024
Heerlijk om te zien dat het aantal type 2a users na de patch flink afgenomen is. Nu nog teambalance fixen en de spotting flares van planes die veel te hoog hangen.

Xbox: Versus Phantom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-09 10:27

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Roniin94 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:20:
Heerlijk om te zien dat het aantal type 2a users na de patch flink afgenomen is. Nu nog teambalance fixen en de spotting flares van planes die veel te hoog hangen.
Die spotting flares zijn ook wat problematischer op console omdat de render distance soms niet hoog genoeg is, waardoor de flares niet te zien zijn. Plus er is ook een bug waardoor hij wegvalt tegen de lucht als je omhoog kijkt.
Teambalance is al tijdje Probleem numbero 1 bij mij ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Roniin94 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:20:
Fijn... heb ik deze eergisteren gekocht omdat iedereen zo veel kills er mee maakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Nu heb ik regelmatig zwart beeld aan het einde van de ronde.

En regelmatig als ik wil zoomen of medic / ammo pouches wil gooien gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:40:

En regelmatig als ik wil zoomen of medic / ammo pouches wil gooien gebeurt er niks.
DICE be like

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/3slyg8.jpg

:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Als er geen bugs meer zouden zijn hebben we niks meer te zeiken. Dat is ook niet cool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 13:24

Stimulate14

⭐⭐⭐

Racer89 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:40:

Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:09
Spelen hier mensen nog wel eens firestorm? Komende tijd iets meer tijd om te spelen. Maar heb geen squad. Mochten mensen willen spelen, voeg me toe: ps4: Schermutsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
drusloos schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:05:
Spelen hier mensen nog wel eens firestorm? Komende tijd iets meer tijd om te spelen. Maar heb geen squad. Mochten mensen willen spelen, voeg me toe: Schermutsel
PS4 of XBOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Excuus, ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Via platoon kun je ook altijd even kijken, alleen werkt dat de laatste tijd niet meer zo goed volgens mij. Of het is gewoon zo rustig op BF V :X

[ Voor 7% gewijzigd door Racer89 op 16-03-2020 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Firestorm is heel rustig, denk je dat je voor BR nu beter bij CoD kunt zijn.

Conquest/breakthrough zitten elke avond nog vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:47:

Soms zelfs een queue van 3+

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:36:
[...]

Soms zelfs een queue van 3+
Ja maar dat is natuurlijk omdat jij in die server zit :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:47:

Zit nu ook volop warzone te spelen afgelopen dagen. Moet zeggen dat ik tot voor warzone nooit zo fan ben geweest van het spel CoD. Battlefield was altijd realistischer, rekening houden met zwaartekracht met schieten, gebouwen stuk maken, enz. Maar met firestorm wist ik nooit mn draai te vinden. Mede omdat in een squad ik nooit met mensen in een party zat, dus dan springt iedereen at random en is eigenlijk het potje verloren. En solo vind ik minder leuk.

Nu dus warzone geprobeerd, en het speelt zoveel lekkerder weg. Het looten werkt zoveel beter in CoD dan Battlefield. Firestorm is gewoon nooit echt af geweest.

Maar toch wil ik het wel proberen met een squad met mensen in een party. Dan moet het stukken leuker zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:41:
[...]

Ja maar dat is natuurlijk omdat jij in die server zit :>
Dat begrijp ik wel, maar ik heb liever dat die drie achter me zitten in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik vind COD zo snel gaan, word er helemaal gek van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Stimulate14 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:05:
Ik vind COD zo snel gaan, word er helemaal gek van.
Qua pace vind ik COD Warzone een beetje hetzelfde als Firestorm. Inmiddels een aantal potjes gespeeld en ik vindt het best tof om te doen. Jammer dat Firestorm niet dezelfde aanpak doet als COD. Gewoon Free to play met een Battlepass systeem.

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:49:
[...]

Qua pace vind ik COD Warzone een beetje hetzelfde als Firestorm. Inmiddels een aantal potjes gespeeld en ik vindt het best tof om te doen. Jammer dat Firestorm niet dezelfde aanpak doet als COD. Gewoon Free to play met een Battlepass systeem.
Hoe is de TTK?

Nog steeds zoiets? :D

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/MlMl5tEnohzZm/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
poor Leno schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:05:
[...]

Hoe is de TTK?

Nog steeds zoiets? :D

[Afbeelding]
Haha nee, net als in Firestorm kan je 3 armorplates gebruiken. Ik heb in de meeste gevallen gewoon kans om te reageren of cover te zoeken als ik onder vuur wordt genomen.

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Belangrijker nieuws: Rush is weer terug! Zal vast volgende week weer weg zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Schimanski81 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:33:
Belangrijker nieuws: Rush is weer terug! Zal vast volgende week weer weg zijn....
Het is dat je het zegt, maar het was me nog niet eerder opgevallen dat Rush weg was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Normaal kon je toch vanuit die objectives een artillerie strike starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-03-2024
Racer89 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:38:
[...]

Fijn... heb ik deze eergisteren gekocht omdat iedereen zo veel kills er mee maakt 8)7
Ruil de Type2a in voor de Suomi of ZK-383, geweldige wapens ;)

Xbox: Versus Phantom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Racer89 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:03:
Normaal kon je toch vanuit die objectives een artillerie strike starten?
Was dat niet alleen in BF1 het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:46:
[...]

Was dat niet alleen in BF1 het geval?
Ben nu eigenlijk aan het twijfelen. Volgens mij was het idd alleen in BF1.

@Roniin94 zal er eens na kijken bedankt voor de tip.

Edit de zk-383 heb ik al op level 10.

Heb nu de type 100 die is ook wel fijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Racer89 op 22-03-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Even een vraagje mbt de wapens. Bij sommige heb ik dat mijn machinegeweer (vanzelf?) verandert in een single shot geweer.
Klopt dit, of druk ik misschien in mijn onwetendheid een bepaalde knop(pencombinatie) in? Ik probeer het weer om te draaien door allerlei knoppen in te drukken, maar dat lukt niet. Resultaat is soms dat ik ergens vanaf spring voor het verrassingselement en vervolgens één lullig schotje afvuur, waarna ik gelijk zelf afgeschoten wordt. Ook na de respawn heb ik dan nog mijn single shot geweer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens mij kun je met pijltje naar onder switchen tussen single shot, burst en full auto, afhankelijk van de wapens uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:58:
Volgens mij kun je met pijltje naar onder switchen tussen single shot, burst en full auto, afhankelijk van de wapens uiteraard.
Nee @dvdkiwi driehoek ingedrukt houden moet dat zijn.
(moest ik van @poor Leno zeggen hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
gr1542 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:56:
Even een vraagje mbt de wapens. Bij sommige heb ik dat mijn machinegeweer (vanzelf?) verandert in een single shot geweer.
Klopt dit, of druk ik misschien in mijn onwetendheid een bepaalde knop(pencombinatie) in? Ik probeer het weer om te draaien door allerlei knoppen in te drukken, maar dat lukt niet. Resultaat is soms dat ik ergens vanaf spring voor het verrassingselement en vervolgens één lullig schotje afvuur, waarna ik gelijk zelf afgeschoten wordt. Ook na de respawn heb ik dan nog mijn single shot geweer.
Leuk is dat, staat de vijand voor je en dan staat hij op single shot en je gaat er vanuit dat hij op auto staat. En die knop maar indrukken en dan alsnog dood gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
BlaTieBla schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:01:
[...]

Nee @dvdkiwi driehoek ingedrukt houden moet dat zijn.
(moest ik van @poor Leno zeggen hoor ;) )
Dank je wel. Op de XDoos heb ik geen driehoekje, maar ik zal eens kijken welke van de 4 knoppen ik dan moet hebben. Ik vrees dat het de x knop is, die ik in de hitte van de strijd met mijn oude geest volgens mij nog wel eens verwar met de knop om met bandages te strooien. Er zitten tegenwoordig ook zo veel knoppen op zo'n controller. Met de Atari 2600 had je daar geen last van...... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

gr1542 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:38:
[...]

Dank je wel. Op de XDoos heb ik geen driehoekje, maar ik zal eens kijken welke van de 4 knoppen ik dan moet hebben. Ik vrees dat het de x knop is, die ik in de hitte van de strijd met mijn oude geest volgens mij nog wel eens verwar met de knop om met bandages te strooien.
Driehoekje op de PS is volgens mij (default) switch weapon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

gr1542 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:38:
[...]
Dank je wel. Op de XDoos heb ik geen driehoekje, maar ik zal eens kijken welke van de 4 knoppen ik dan moet hebben.
Ik dacht "Y".

Change firemode:

https://www.shacknews.com...ntrols-and-button-mapping

[ Voor 19% gewijzigd door DeWaanzin op 23-03-2020 12:20 ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Y iets langer ingedrukt houden zie ik inderdaad. Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Er gaat een wereld voor mij open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:18
Ook weer Battlefield V opgepakt. Ik merk dat het begin best lastig is, gezien je beperkt bent in je wapens en opties. Zeker met vliegtuigen, het is lastig een gevecht te winnen tegen een compleet bewapend en maximaal geleveld vliegtuig.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
Jumpman schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:54:
Ook weer Battlefield V opgepakt. Ik merk dat het begin best lastig is, gezien je beperkt bent in je wapens en opties. Zeker met vliegtuigen, het is lastig een gevecht te winnen tegen een compleet bewapend en maximaal geleveld vliegtuig.
Zelf met een verder geleveld vliegtuig bak ik er geen hol van in dogfights, dus het ligt niet helemaal aan jou :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Jumpman schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:54:
Vliegtuigen levellen is een kwestie van doorzetten. Zeker de pacific versies waar je 6 levels hebt ipv 4. Uiteindelijk kom je er wel. Zeker als je K/D je niet veel uit maakt.Die fighters duurde bij mij wel het langs, want ik haat dogfights. Die bombers (van de pacific) zijn echt geweldig. 2*500ponders (lvl4) er onder en gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door BlaTieBla op 24-03-2020 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Kun je level / rank eigenlijk kopen in BF V? Als ik zie wat sommige voor levels hebben al boven de 130 en hoger... Moet je toch flink wat voor spelen om het met de magere score in BF V te kunnen halen.

Laatste dagen blijft het loading scherm hangen als ik een server wil joinen. Lijkt altijd net te willen joinen als de ronde is afgelopen. Dan loopt hij helemaal in de soep.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Vanaf level 100 gaat het levellen weer een stuk sneller, dan heb je opeens weer erg weinig xp nodig. Het loopt dan weer exponentieel op richting level 150, waarna de benodigde xp weer zakt en oploopt tot level 200, enz enz.
Zit geen logica in ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Maandag de Fliegerfaust ontdekt, wat een mooi ding is dat. Eindelijk daag pilootjes die over de vlaggen vliegen voor enorme K/D’s aantallen. Ook met een Fliegerfaust in de buurt van een AA Tank blijven maakt een hele sterke combi tegen vliegtuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:25
Jumpman schreef op woensdag 1 april 2020 @ 07:55:
Maandag de Fliegerfaust ontdekt, wat een mooi ding is dat. Eindelijk daag pilootjes die over de vlaggen vliegen. Voor enorme K/D’s aantallen. Ook met een Fliegerfaust in de buurt van een AA Tank blijven maakt een hele sterke combi tegen vliegtuigen.
Dit is de beste aanvulling in het wapen arsenaal bij de infantrie. Eindelijk een middel tegen irritante vliegtuigen. Ik ging een keer met 2 vrienden hunten op OP-piloten (60-0 type piloten), alle vliegtuigen boven de objective weggepest.

[ Voor 6% gewijzigd door KoningSlakkie op 01-04-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
KoningSlakkie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:58:
[...]

Dit is de beste aanvulling in het wapen arsenaal bij de infantrie. Eindelijk een middel tegen irritante vliegtuigen. Ik ging een keer met 2 vrienden hunten op OP-piloten (60-0 type piloten), alle vliegtuigen boven de objective weggepest.
Klopt. Er zijn best veel goede piloten die hele mooie vliegwegen hebben ontwikkeld om veel aan te vallen en bombarderen, zodat ze net buiten AA blijven of te kort in de range zitten. Prachtig om dan te zien dat als jij in hun baan gaat staan en ze regelrecht in de rakettenregen van je Fliegerfaust vliegen. Dat drie keer echter elkaar en ze zijn ontregeld of je ziet ze niet meer vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 1 april 2020 @ 13:16:
[...]

Klopt. Er zijn best veel goede piloten die hele mooie vliegwegen hebben ontwikkeld om veel aan te vallen en bombarderen, zodat ze net buiten AA blijven of te kort in de range zitten. Prachtig om dan te zien dat als jij in hun baan gaat staan en ze regelrecht in de rakettenregen van je Fliegerfaust vliegen. Dat drie keer echter elkaar en ze zijn ontregeld of je ziet ze niet meer vliegen.
Je moet ze gewoon hun ronde laten maken een paar keer, en als ze denken dat ze veilig zijn de AA pakken. Heb de nodige al neergehaald op deze manier. En dan scoreboard in de gaten houden als ze weer een nieuw vliegtuig pakken dan even uit de AA stappen want meestal komen ze wraak nemen. Totdat ze voorbij zijn en dan weer de AA pakken O-) Beste is dit te doen met Support, dan kun je direct de AA herstellen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Racer89 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:11:
[...]

Je moet ze gewoon hun ronde laten maken een paar keer, en als ze denken dat ze veilig zijn de AA pakken. Heb de nodige al neergehaald op deze manier. En dan scoreboard in de gaten houden als ze weer een nieuw vliegtuig pakken dan even uit de AA stappen want meestal komen ze wraak nemen. Totdat ze voorbij zijn en dan weer de AA pakken O-) Beste is dit te doen met Support, dan kun je direct de AA herstellen :D
De gehaaide blijven uit de buurt van de AA, of zijn te kort in range, de Fliegerfaust is dan een goede verassing en één hit één kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik weet het niet meer met BFV.
Ik speel het nog wel, maar de uitdaging is wel een beetje weg na bijna 26 dagen online speel tijd.

COD Warzone bevalt me wel en ik neig er zelfs na om COD weer echt te gaan spelen...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:21
DeWaanzin schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:22:
Ik speel het nog wel, maar de uitdaging is wel een beetje weg na bijna 26 dagen online speel tijd.

COD Warzone bevalt me wel en ik neig er zelfs na om COD weer echt te gaan spelen...............
Ik heb eerlijk gezegd bijna 1,5 maand niet meer gespeeld. Ik heb vanochtend even gekeken of ik wat gemist heb met de tides of war, maar helaas, het is alleen maar level uppen voor wat spiegeltjes en kraaltjes. Niks aan gemist dus. Ben tot de bazooka gekomen en toen was ik er klaar mee en heb ik veel COD, BF1 en BF hardline gespeeld. Ik vind die 3 games beter dan BFV eerlijk gezegd. BF hardline premium gekocht voor 6 euro! Wel jammer dat er veel lege servers zijn, het is soms echt zoeken naar spelers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Wat houd je tegen? Is toch leuk een beetje afwisseling op zijn tijd ;)
Waarom zou je jezelf beperken tot één game terwijl er zoveel andere leuke games in hetzelfde genre zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2020 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

dvdkiwi schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:04:
[...]

Wat houd je tegen? Is toch leuk een beetje afwisseling op zijn tijd ;)
Waarom zou je jezelf beperken tot één game terwijl er zoveel andere leuke games in hetzelfde genre zijn.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben zo iemand die eigenlijk de hele tijd dezelfde game speelt.
COD had ik een beetje afgezworen qua snelheid en dat het voornamelijk om kills maken gaat. Vind juist support en medic spelen zo grappig bij BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online

En dan kom je spelers tegen die leven >450 hebben wtf... Hoelang heb je dan wel niet gespeeld |:(

De dingen wat je kunt verdienen met Tides of War vallen idd vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ai ai ai, wat een ontzettend slimme marktstrategie van Activision.
Eerst gratis Warzone beschikbaar maken en er dan wat free to play content van de multiplayer tegen aan gooien. Heb gisteren wat matches gespeeld en ik ben weer om, ga COD spelen.
Mis het reviven wel en de TTK is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
There are 4 more opportunities to claim 1500 CC over the next week.

Log in on the 6-7th, 8-9th, 10th, and 13-14th of April to have it added directly to your wallet - 6000 CC in total! GeldzakOgen

Stay home. Log into #Battlefield V. Get CC. Play the objective.
#StayandPlay

Volgens mij kun je dan die elites aanschaffen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Company coins is iets anders dan (betaalde) Battlefield Coins ;)
Elites moet je nog steeds voor betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 06-04-2020 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

In die store he, haal er niet goed uit bij Weapons of dat alleen de skin is of totaal pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:19:
In die store he, haal er niet goed uit bij Weapons of dat alleen de skin is of totaal pakket.
In de Armory (het store gedeelte van BFV zeg maar) is het alleen de skin die je koopt. Niet het wapen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Net werd het uitstappen uit een tank me toch fataal, zakte gewoon door de grond heen 8)7 Kreeg ook melding dat ik met X the parachute kon openen :9 Na een halve minuut vallen was het afgelopen en kwam ik in water terecht om vervolgens dood te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aMln161.jpg?1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
Racer89 schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:23:
Net werd het uitstappen uit een tank me toch fataal, zakte gewoon door de grond heen 8)7 Kreeg ook melding dat ik met X the parachute kon openen :9 Na een halve minuut vallen was het afgelopen en kwam ik in water terecht om vervolgens dood te gaan.

[Afbeelding]
8)7 Er gaat nog wel eens wat mis. Zo spawn ik zo nu en dan gewoon midden in een vuurgevecht. Voor ik kan richten of zo ben ik alweer dood uiteraard 8)7 Maar goed, ik vermaak me nog steeds prima en na lang spelen is mijn k/d ratio nu bijna 0.6. Dat zal voor velen laag zijn, maar ik doe voornamelijk ptfo en ik kom van een k/d ratio van 0.1 omdat dit mijn eerste fps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@gr1542 komt idd regelmatig voor. Vliegt er een kogel langs een team mate kun je niet spawnen bij hem. Wordt hij net afgeschoten wordt je gewoon ernaast gedropt haha.

Zie de laatste tijd ook vaker een complete clan in het team zitten, en 1 iemand aan de overkant die aan het vertellen is waar iedereen zit. Hij loopt gewoon met de tegen partij mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Racer89 schreef op maandag 13 april 2020 @ 22:06:
@gr1542 komt idd regelmatig voor. Vliegt er een kogel langs een team mate kun je niet spawnen bij hem. Wordt hij net afgeschoten wordt je gewoon ernaast gedropt haha.

Zie de laatste tijd ook vaker een complete clan in het team zitten, en 1 iemand aan de overkant die aan het vertellen is waar iedereen zit. Hij loopt gewoon met de tegen partij mee...
Dat laatste vind ik dan wel weer een soort van slim. Ik neem wel aan dat hij met zijn eigen clan meespeelt en niet bij de tegenpartij? Dan is het puur cheaten. Ik probeer wel vaak een objective die een tegenstander aan het verdedigen is binnen te sluipen en als dat lukt, kun je meestal wel een man of 5 afschieten, voordat ze je opmerken. Daarna is het ook snel gedaan met de koopman ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:44:
[...]

In de Armory (het store gedeelte van BFV zeg maar) is het alleen de skin die je koopt. Niet het wapen zelf.
F*kng skeer man, je moet echt jaren spelen wil je een fatsoenlijk wapen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Stimulate14 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:24:
[...]
je moet echt jaren spelen wil je een fatsoenlijk wapen hebben.
Hoe bedoel je dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
[...]

Als je level 20 hebt bereikt in de bepaalde class kun je de wapens gewoon kopen met die company coins zo heb ik de 2A e.d. ook kunnen kopen. Kan gewoon in het menu waar je wapens kunt wisselen per class.

[ Voor 8% gewijzigd door Racer89 op 14-04-2020 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Je moet de wapens toch unlocken, dat duurt bij mij een eeuwigheid :P. Maar ik ben vrij nieuw met BF5 en misschien wat ongeduldig. Nu ergens #34. Ik deed gisteravond nog een dvdkiwitje, kwam een boot aanvaren met 4 man aan boord, iets met een grenade launcher :o . Voor het eerst in mijn leven 4 kills at once.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Racer89 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:29:
[...]

Als je level 20 hebt bereikt in de bepaalde class kun je de wapens gewoon kopen met die company coins zo heb ik de 2A e.d. ook kunnen kopen. Kan gewoon in het menu waar je wapens kunnen wisselen per class.
Hierboven staat dat het alleen skins zijn. Of kijk ik dan verkeerd? Nogmaals ik ben zo goed als nieuw :P vergeef me.
Ik heb iets van 30.000 en dat gebruik ik meer voor upgrades van wapens en voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Stimulate14 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:30:
[...]

Hierboven staat dat het alleen skins zijn. Of kijk ik dan verkeerd? Nogmaals ik ben zo goed als nieuw :P vergeef me.
Ik heb iets van 30.000 en dat gebruik ik meer voor upgrades van wapens en voertuigen.
Op de PS4 is het in het menu waar de wapens staan en dan onderaan staan de wapens die je kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Xbox hier, toch maar eens beter kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook wat vreemde dingetjes de laatste week:

Op Hamada van de rotsen gevallen en het was onmogelijk er weg te komen of mijzelf te killen.
Bij Arras was ik gedood, maar ik bleef maar liggen op het slagveld, ik keerde niet meer terug naar het deploy scherm.
Gespawned voor de vijand, één seconde en toen gekilled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
Jumpman schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:05:
Hier ook wat vreemde dingetjes de laatste week:

Op Hamada van de rotsen gevallen en het was onmogelijk er weg te komen of mijzelf te killen.
Bij Arras was ik gedood, maar ik bleef maar liggen op het slagveld, ik keerde niet meer terug naar het deploy scherm.
Gespawned voor de vijand, één seconde en toen gekilled.
Gespawned voor de vijand is mij afgelopen weekend meerdere keren overkomen. Zeer frustrerend is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
xK0etj3 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:23:
[...]

Gespawned voor de vijand is mij afgelopen weekend meerdere keren overkomen. Zeer frustrerend is dat.
Volgens mij komst dat veel voor sinds de laatste update. Ik zie steeds meer mensen weer spawnen op de home base of op een in bezit zijnde vlag en niet meer op squad members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Jumpman schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:34:
[...]

Volgens mij komst dat veel voor sinds de laatste update. Ik zie steeds meer mensen weer spawnen op de home base of op een in bezit zijnde vlag en niet meer op squad members.
Naar mijn idee is het ook vooral sinds laatste update. Vooral met Outpost is het erg vervelend, ik blijf dat toch wel echt een geweldige game mode vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
[...]

Sorry. Ik had niet begrepen dat je wapens wilde kopen.
Stimulate14 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:30:
[...]

In de Armory (menu waar je ook coins kunt kopen) zijn het alleen skins van de wapens.

Bij de classes (Assault/Medic/Support/Recon) kun je de ontbrekende wapens zelf kopen. Ik begrijp wel dat je de wapens van de bepaalde class alleen kunt kopen als die bepaalde class level 20 is. Als dat zo is dan staan de wapens die je nog niet hebt onderaan de lijst met wapens, die je per class kunt kiezen.
Volgens mij kosten ze 150 van die gratis coins per stuk. In ieder geval heel weinig.

Ik had je vraag eerder niet helemaal begrepen. Sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Nee joh dat maakt niet uit :). Thnx voor de info, zal eens kijken vanavond. Gisteren lagen de servers van Dice op zn gat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:42:
[...]

Sorry. Ik had niet begrepen dat je wapens wilde kopen.
[...]

In de Armory (menu waar je ook coins kunt kopen) zijn het alleen skins van de wapens.

Bij de classes (Assault/Medic/Support/Recon) kun je de ontbrekende wapens zelf kopen. Ik begrijp wel dat je de wapens van de bepaalde class alleen kunt kopen als die bepaalde class level 20 is. Als dat zo is dan staan de wapens die je nog niet hebt onderaan de lijst met wapens, die je per class kunt kiezen.
Volgens mij kosten ze 150 van die gratis coins per stuk. In ieder geval heel weinig.

Ik had je vraag eerder niet helemaal begrepen. Sorry daarvoor.
Nou, je had gelijk hoor hahahah man man ik zat met mijn neus te kijken. Er gaat wederom een nieuwe wereld voor mij open. Type2A _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Wat een drama was het afgelopen weekend. Ik had continu last van storingen waardoor ik of helemaal niet online kon, of continu uit de server werd gedonderd en dan niet meer kon connecten.

Uit pure wanhoop toen Warzone opgestart, dat speelt toch wel anders dan BFV maar me wel prima mee kunnen vermaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

xK0etj3 schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:11:
Uit pure wanhoop toen Warzone opgestart, dat speelt toch wel anders dan BFV maar me wel prima mee kunnen vermaken
Tja, hoe jammer ik het ook vind, ik speel BFV nu niet meer sinds ik weer naar COD ben opvergestapt.
Dingen waar ik me in BFV ongemerkt toch aan ergerde zijn niet aanwezig in COD.
Bijvoorbeeld de tijd dat het kost voordat je echt aan het spelen bent, assignments waar je de server moet verlaten om een andere assignment te kiezen, weekly challenges die echt alleen maar voor die week gelden etc etc. Bij COD allemaal geen last van.
Ik speel afentoe ook wat Warzone modes dat speelt toch wel heel veel lekkerder dan Firestorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
DeWaanzin schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:04:
[...]

Bijvoorbeeld de tijd dat het kost voordat je echt aan het spelen bent, assignments waar je de server moet verlaten om een andere assignment te kiezen, weekly challenges die echt alleen maar voor die week gelden etc etc. Bij COD allemaal geen last van.
Dat is nog niet eens zozeer waar ik me aan erger, vind het ook wel prettig om soms even de server uit te gaan. Wissel toch wel regelmatig tussen game modes. Maar als er vaker van die connecting errors zijn dan ben ik er gauw klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:04:
[...]

Tja, hoe jammer ik het ook vind, ik speel BFV nu niet meer sinds ik weer naar COD ben opvergestapt.
Dingen waar ik me in BFV ongemerkt toch aan ergerde zijn niet aanwezig in COD.
Ik speel afentoe ook wat Warzone modes dat speelt toch wel heel veel lekkerder dan Firestorm.
Oh dat is vreemd. Ik erger me bij COD voornamelijk aan de cheaters en de PC-spelers die met toetsenbord en muis spelen, grotere FOV instellen, meer FPS zien en hun grafische details omlaag halen om je makkelijker te spotten. Vreemd dat het instellen van assignments (wat toch verder geen ene hond uitmaakt) dan toch zwaarder weegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Martinspire schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:46:
[...]

Oh dat is vreemd. Ik erger me bij COD voornamelijk aan de cheaters en de PC-spelers die met toetsenbord en muis spelen, grotere FOV instellen, meer FPS zien en hun grafische details omlaag halen om je makkelijker te spotten. Vreemd dat het instellen van assignments (wat toch verder geen ene hond uitmaakt) dan toch zwaarder weegt 8)7
Ha, ja, je hebt gelijk, maar ik weet niet of ik daar veel last van heb.
Ik merk het niet, want ben niet zo'n goede COD speler dus denk dat het altijd aan mezelf ligt.
Het zou fijn zijn dat er alleen crossplay tussen consoles zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dan maar gewoon crossplay uitzetten toch, genoeg spelers op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:50
In de zomer de laatste content, ben echt teleurgesteld in deze game. Had me er meer van voorgesteld.

https://gamer.nl/artikele...battlefield-5-update-uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ze gaan de concurrentie dus niet aan. Na de zomer is de game helemaal dood dus.
Ik denk dat er nu al veel mensen massaal gaan overstappen naar COD of wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:27
mobygo76 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:53:
In de zomer de laatste content, ben echt teleurgesteld in deze game. Had me er meer van voorgesteld.

https://gamer.nl/artikele...battlefield-5-update-uit/
Inderdaad jammer dat er geen content meer komt maar moet zeggen op de pS4 ervaar ik weinig bugs en het speelt prima. Vind eigenlijk wel dat het spel nu prima speelt. Heb er toch al 500 uur inzitten vanaf half 2019.

Helaas hebben ze er in het begin een potje van gemaakt. Verkeerde keuzes, te vroeg uitgebracht, niet luisteren naar de community en dat kun je dan nooit meer goedmaken. Veel spelers zijn vroeg afgehaakt en komen ook niet meer terug.
Ik begreep dat het aantal spelers op PC laag is en dat op consoles nog wel veel spelers aanwezig zijn.

Jammer van zo een geweldige game serie. Hopelijk maken ze deze fouten niet met de volgende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:21
Ik heb al maanden niet meer gespeeld. Ik speel nu vooral COD, BF1, BF 4 en BF Hardline. Alle 4 zijn betere games waar ik meer vertier uit haal dan BF 5. Jammer, voor mij is BF 5 toch weggegooid geld. Ik had de hoop dat Dice het goed ging maken naar de slechte start, maar helaas, te weinig content bijgekomen. Met de Pacific dacht ik dat Dice zich revancheerde en dat er wellicht in en na de zomer leuke BF niveau content bij kwam met de Russen, en Amerika VS Duitsland, maar helaas! Het mocht niet zo zijn. Ik had mij verheugd op de Russische campagne en op de Amerikaanse landing. Voor mij is het spel dood en denk ik dat ik hem nu laat verstoffen. Ik zou kunnen zeggen dat deze game mijn grootste miskoop is qua games. Bitter teleurgesteld op eindelijk een WO II Battlefield.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Wat mij vooral stoort aan BFV t.o.v. BF1 is dat BFV totaal niet aanvoelt als een WW2 game zoals BF1 dat wel had met WW1.

Bij BF1 heb je echt het gevoel dat je met je poten door de modderige loopgraven banjert of met je halfgare pantservoertuig door een woestijnscenario rijdt. Bij BFV voelt alles een beetje generiek en mis ik de klik met de tijdsgeest.

Buiten dat speelt de game momenteel best aardig en heb ik weinig last van bugs op de PS4 maar onderaan de streep start ik toch nog steeds liever BF1 op.

superhippe witte identicon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Mr. Blonde schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:08:
[...]

Inderdaad jammer dat er geen content meer komt maar moet zeggen op de pS4 ervaar ik weinig bugs en het speelt prima.
Helemaal met je eens. In de basis is dit een erg lekkere game.

Helaas hebben ze er in het begin een potje van gemaakt. Verkeerde keuzes (...)
Niet alleen in het begin. Zie onder andere het constante aanpassen van de TTK, het zwakker maken van explosives ipv het sterker maken van tanks waardoor een Panzerfaust nu tegen een muurtje uiteenspat als een vlieg op een autoruit.

Jammer van zo een geweldige game serie. Hopelijk maken ze deze fouten niet met de volgende versie.
De volgende wordt sowieso weer een instabuy. Battlefield blijft altijd toch wel erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:56:
[...]
De volgende wordt sowieso weer een instabuy. Battlefield blijft altijd toch wel erg vermakelijk.
Daar ben ik het met je eens. Ondanks dat BFV een gedrocht is vergeleken met andere titels in de serie heb ik er nog voldoende speelplezier uit gehaald.
Ik zie wel dat ik er nog geen 100 uur in heb zitten, valt me tegen want eerdere titels gingen altijd wel 500+ uur. Ik merk het ook wel aan mijn speelgedrag, op de meeste avonden heb ik er na 2-3 potjes alweer genoeg van, in tegenstelling tot b.v. BFBC2 of BF3 die ik rustig van 20:00 tot 01:00 kon blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

spijkerhoofd schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:36:
Ik heb al maanden niet meer gespeeld. Ik speel nu vooral COD, BF1, BF 4 en BF Hardline. Alle 4 zijn betere games waar ik meer vertier uit haal dan BF 5. Jammer, voor mij is BF 5 toch weggegooid geld. Ik had de hoop dat Dice het goed ging maken naar de slechte start, maar helaas, te weinig content bijgekomen. Met de Pacific dacht ik dat Dice zich revancheerde en dat er wellicht in en na de zomer leuke BF niveau content bij kwam met de Russen, en Amerika VS Duitsland, maar helaas! Het mocht niet zo zijn. Ik had mij verheugd op de Russische campagne en op de Amerikaanse landing. Voor mij is het spel dood en denk ik dat ik hem nu laat verstoffen. Ik zou kunnen zeggen dat deze game mijn grootste miskoop is qua games. Bitter teleurgesteld op eindelijk een WO II Battlefield.
Dat zou echt vet zijn ja, met 64 man tergelijk het strand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Retawsuna schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:14:
[...]
(...) want eerdere titels gingen altijd wel 500+ uur.
Ik heb BFBC2, BF3 en BF4 bij elkaar ook ruim 2500 uur gespeeld en dat had één hele simpele reden: rush.
Rush was geniaal in die games.
Hopelijk komt het in de volgende BF in die vorm weer terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:21:
[...]

Ik heb BFBC2, BF3 en BF4 bij elkaar ook ruim 2500 uur gespeeld en dat had één hele simpele reden: rush.
Rush was geniaal in die games.
Hopelijk komt het in de volgende BF in die vorm weer terug.
Rush vond ik in BFBC2 werkelijk geniaal, vanaf BF3 ben ik eigenlijk weer meer gaan focussen op Conquest. Al heb ik veel uren in BF3 gespendeerd aan die Close Quarters DLC, wat mij betreft de beste Battlefield DLC ooit. Sowieso was BF3 Premium money well spent, als je dat vergelijkt met de slappe hap die we in BF4 als DLC kregen voorgeschoteld.

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V