Als je met normale wapens speelt is het ook allemaal niet zo erg. Eén potje en je bent wel weer gewend aan de nieuwe ttk/ttd.
Wel vind ik het zoals eerder gezegd jammer dat ze niet gewoon een keuze maken en daarbij blijven.
Hoe het vorige week was speelde het prima, hoe het nu is speelt het prima. Ook in het begin speelde het prima, mij is het om het even.
Voor wat betreft bugs, OP wapens en andere niet goed werkende zaken: het is BF, is het ooit wel eens anders geweest?
Elke patch brengt wel weer een nieuwe bug maar lost ook weer een oude bug op, zo gaat dat bij Dice.
Natuurlijk zijn er nu issues (geen scoreboard aan het eind van de ronde, het niet kunnen spawnen na een death) en is er een OP wapen (Type 2A) maar dat doet niks af aan het speelplezier imho. Al met al blijft BF ontzettend vermakelijk om te spelen, ook al klopt er het een en ander niet helemaal.
Het is zonde als men de game laat liggen omdat men zich laat voeden door negatieve reacties op fora, maar dat is mijn bescheiden mening.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"