Dit is zeker waar.Mr. Blonde schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:08:
[...]
Inderdaad jammer dat er geen content meer komt maar moet zeggen op de pS4 ervaar ik weinig bugs en het speelt prima. Vind eigenlijk wel dat het spel nu prima speelt. Heb er toch al 500 uur inzitten vanaf half 2019.
Helaas hebben ze er in het begin een potje van gemaakt. Verkeerde keuzes, te vroeg uitgebracht, niet luisteren naar de community en dat kun je dan nooit meer goedmaken. Veel spelers zijn vroeg afgehaakt en komen ook niet meer terug.
Ik begreep dat het aantal spelers op PC laag is en dat op consoles nog wel veel spelers aanwezig zijn.
Jammer van zo een geweldige game serie. Hopelijk maken ze deze fouten niet met de volgende versie.
Ik ben zelf ongeveer een maand geleden weer begonnen met spelen. Ik moet zeggen het speelt nu goed, de laatste patch wat vreemde bugs en vorige week de EA servers down, maar verder volet het nu wel weer als een Battlefield game, echt inderdaad voor veel mensen te laat.
Toch staat BF1 mij nog het meeste bij van de afgelopen games, toen die trailer kwam, bizar. Toen de Beta met Sinai, het was geweldig. Battlefield 4 was ook een drama launch.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.