• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:19
Mr. Blonde schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:08:
[...]

Inderdaad jammer dat er geen content meer komt maar moet zeggen op de pS4 ervaar ik weinig bugs en het speelt prima. Vind eigenlijk wel dat het spel nu prima speelt. Heb er toch al 500 uur inzitten vanaf half 2019.

Helaas hebben ze er in het begin een potje van gemaakt. Verkeerde keuzes, te vroeg uitgebracht, niet luisteren naar de community en dat kun je dan nooit meer goedmaken. Veel spelers zijn vroeg afgehaakt en komen ook niet meer terug.
Ik begreep dat het aantal spelers op PC laag is en dat op consoles nog wel veel spelers aanwezig zijn.

Jammer van zo een geweldige game serie. Hopelijk maken ze deze fouten niet met de volgende versie.
Dit is zeker waar.

Ik ben zelf ongeveer een maand geleden weer begonnen met spelen. Ik moet zeggen het speelt nu goed, de laatste patch wat vreemde bugs en vorige week de EA servers down, maar verder volet het nu wel weer als een Battlefield game, echt inderdaad voor veel mensen te laat.

Toch staat BF1 mij nog het meeste bij van de afgelopen games, toen die trailer kwam, bizar. Toen de Beta met Sinai, het was geweldig. Battlefield 4 was ook een drama launch.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23:15
Ben weer begonnen met Bf4 en Bf3 op de pc. Persoonlijk vind ik de mappen van BF4 het beste. Bij deeltje 3 zijn wel veel clusterfucks. Nu bf5 en Battlefront ondersteuning eindigen, ben ik benieuwd wanneer we iets gaan zien vd nieuwe bf. Zelfs een remake van 3 of 4 zou ik te gek vinden. Of deel 2, of een mix. Just saying 😎

• LawfulHamster
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 16-11 11:53

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Stimulate14 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:48:
[...]

Dat zou echt vet zijn ja, met 64 man tergelijk het strand op.
Kan nu ook, Breakthrough op Iwo Jima ;)

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 03-12 10:02
Jumpman schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 11:01:
[...]

Dit is zeker waar.

Ik ben zelf ongeveer een maand geleden weer begonnen met spelen. Ik moet zeggen het speelt nu goed, de laatste patch wat vreemde bugs en vorige week de EA servers down, maar verder volet het nu wel weer als een Battlefield game, echt inderdaad voor veel mensen te laat.

Toch staat BF1 mij nog het meeste bij van de afgelopen games, toen die trailer kwam, bizar. Toen de Beta met Sinai, het was geweldig. Battlefield 4 was ook een drama launch.
Van de week BF1 weer eens opgestart (vijfde keer of zo), maar de omgeving is zo donker, dat mijn oude ogen pas een vijand zien, als ze me doodschieten. Ook even wennen aan de maps zelf natuurlijk, maar de sfeer is wel ok. Ik ben wel bang dat er veel BF1 veteranen zijn, die mijn stuntelige aanwezigheid dan weer minder waarderen. Iets meer spelen om ook hier iets beter in te worden maar.

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01:28
LawfulHamster schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:53:
[...]

Kan nu ook, Breakthrough op Iwo Jima ;)
Ja, oke, maar toch ook weer niet :P.

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

gr1542 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:35:
[...]

Van de week BF1 weer eens opgestart (vijfde keer of zo), maar de omgeving is zo donker, dat mijn oude ogen pas een vijand zien, als ze me doodschieten. Ook even wennen aan de maps zelf natuurlijk, maar de sfeer is wel ok. Ik ben wel bang dat er veel BF1 veteranen zijn, die mijn stuntelige aanwezigheid dan weer minder waarderen. Iets meer spelen om ook hier iets beter in te worden maar.
Je moet de helderheid ietsje aanpassen bij sommige maps als Prise de Tahure en Nivelle Nights, dan valt het prima te doen :)
En als BF1 veteraan ben ik juist blij als meer mensen het spelen, dan blijft de game langer leven. Gelukkig zijn er veel nieuwe spelers in BF1.
Stimulate14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:54:
[...]

Ja, oke, maar toch ook weer niet :P.
Is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar in the Pacific heb je genoeg maps met landingen vanuit zee.
Blijft natuurlijk anders dan Operation Overlord, maar de essentie is hetzelfde.

Als er trouwens nog meer mensen terug naar BF1 teruggaan. Dat topic begint ook weer wat leven te krijgen :) na zo'n 1.5 jaar

[Voor 23% gewijzigd door LawfulHamster op 29-04-2020 18:08]

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 03-12 14:23
LawfulHamster schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:53:

Je moet de helderheid ietsje aanpassen bij sommige maps als Prise de Tahure en Nivelle Nights, dan valt het prima te doen :)
En als BF1 veteraan ben ik juist blij als meer mensen het spelen, dan blijft de game langer leven. Gelukkig zijn er veel nieuwe spelers in BF1.
Ik ben ook weer begonnen aan BF1 en ben nu bezig met BF4 te installeren op mijn PS4. Voor met BF4 ben ik een beetje gehyped omdat Westie en Jackfrags samen filmpjes van hebben gemaakt. Ik vind beide games velen malen leuker dan BFV.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:19
spijkerhoofd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:16:
[...]

Ik ben ook weer begonnen aan BF1 en ben nu bezig met BF4 te installeren op mijn PS4. Voor met BF4 ben ik een beetje gehyped omdat Westie en Jackfrags samen filmpjes van hebben gemaakt. Ik vind beide games velen malen leuker dan BFV.
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er nog BF4 spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• spijkerhoofd
Jumpman schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:51:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er nog BF4 spelen.
Als ik naar de serverbrowser kijk heel veel.

• gr1542
LawfulHamster schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:53:
[...]

Als er trouwens nog meer mensen terug naar BF1 teruggaan. Dat topic begint ook weer wat leven te krijgen :) na zo'n 1.5 jaar
Ok, merci. Ik had gewoon de game en alle uitbreidingen gekocht vanwege de trailer en de beelden die ik zag. Ik vond dat echt zo vet. Maar goed BFV vond ik ook echt vet en die ben ik echt als eerste game ook multiplayer gaan spelen op de XBox. Inmiddels gaat het steeds beter en had ik van de week zelfs een tweede plaats op de ranglijst met 19 kills op de Pacific Storm Map volgens mij in het Amerikaanse kamp. Helaas was dat dan weer wel net één kill te weinig om de volgende gouden assignment voor de Lewis Gun te halen 8)7

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21:21
Seriously.... Ik vind BF V echt wel een gave game maar dit soort macho crap kan me echt gestolen worden :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:42:
[...]

Seriously.... Ik vind BF V echt wel een gave game maar dit soort macho crap kan me echt gestolen worden :')
Helemaal mee eens, wat heeft dit nu met WW2 te maken. Had liever een paar close combat mappen gezien. Zoals in BF1 fort de Vaux, gun fight ipv wat bommen troppen vanuit een vliegtuig of 400 meter snipers.

Kun je eigenlijk wat er aan doen als je gespot bent door een vliegtuig? Echt irritant je bent nog niet begonnen staat er al dat je spotted bent. En ik zie geen flares die ik kan afschieten. En vervolgens krijg ik zo'n bom op de kop.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Racer89 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:30:
[...]

Helemaal mee eens, wat heeft dit nu met WW2 te maken. Had liever een paar close combat mappen gezien. Zoals in BF1 fort de Vaux, gun fight ipv wat bommen troppen vanuit een vliegtuig of 400 meter snipers.
Want het maken van skins is echt dezelfde dicipline als het maken van maps 8)7

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Want het inhuren van skinmakers is echt hetzelfde als inhuren van mapmakers. 8)7

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Racer89 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:30:
[...]
Kun je eigenlijk wat er aan doen als je gespot bent door een vliegtuig? Echt irritant je bent nog niet begonnen staat er al dat je spotted bent. En ik zie geen flares die ik kan afschieten. En vervolgens krijg ik zo'n bom op de kop.
Heel weinig volgens mij. Ik drop de flares altijd erg hoog en vanaf de grond zie je die (bijna) niet. Maar ik zie jou wel >:)
Niet getest, maar misschien dat de snipers met een fatsoenlijke scope die flares kunnen zien en kapot schieten.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

BlaTieBla schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:00:
[...]

Heel weinig volgens mij. Ik drop de flares altijd erg hoog en vanaf de grond zie je die (bijna) niet. Maar ik zie jou wel >:)
Niet getest, maar misschien dat de snipers met een fatsoenlijke scope die flares kunnen zien en kapot schieten.
De vliegtuig flares zijn een beetje bugged. Ze zijn soms niet te zien vanwege drawing distance (?) of ze zijn de verkeerde kleur. Vooral als ze beetje richting de zon hangen zijn ze bijna onmogelijk te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abothur
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-06 18:09
Als de piloot de flares laag dropt zijn ze gewoon te zien.
Maar als je ze hoog dropt kunnen ze niet gezien worden. Heb wel gehad dat ze stuk gingen omdat ik tijdens het droppen door AA werd geraakt. Ik denk dat het een probleem is met hoe hoog ze hangen aangezien ik ze nog nooit heb zien hangen hoog in de lucht als ik aan het vliegen ben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 28-11 16:04
spijkerhoofd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:16:
[...]

Heel goed, ben toevallig de laatste week de singleplayer weer aan t spelen voor wat trophies, met af en toe nog een potje multiplayer tussendoor. Alles voelt zoveel beter aan, het simpele als een ribbon krijgen voegt zoveel toe. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ribbons, medals het behalen hiervan voegt iets voor mij toe: progressie. Een reden om te spelen, ik heb na 71 uur in BFV al geen reden om te spelen meer.. ik kan werkelijk waar niks boeiends vinden(afgezien van de gunplay) om te spelen. 1 potje en ik ben er alweer klaar mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spijkerhoofd
frank131331 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:51:
[...]
Een reden om te spelen, ik heb na 71 uur in BFV al geen reden om te spelen meer.. ik kan werkelijk waar niks boeiends vinden(afgezien van de gunplay) om te spelen. 1 potje en ik ben er alweer klaar mee.
Voor mij het zelfde. Ik zie ook geen reden om nog te spelen. Misschien met de 2 aankomende updates dat er iets tijdelijk veranderd. Ik denk dat BF V erg snel doodbloed qua spelers.

Acties:
  • +1Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:17:
[...]
Ik denk dat BF V erg snel doodbloed qua spelers.
Dat roept men nu al een jaar en nog steeds zitten de servers gewoon vol ;)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:44
spijkerhoofd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:17:
[...]

Voor mij het zelfde. Ik zie ook geen reden om nog te spelen. Misschien met de 2 aankomende updates dat er iets tijdelijk veranderd. Ik denk dat BF V erg snel doodbloed qua spelers.
Dat zal wel mee vallen. Op de PS4 zitten de servers altijd vol en speelt het erg lekker zonder bugs.
heb COD Warzone geprobeerd maar geef mij maar BF5. Onlangs BF1 en BF4 weer geinstalleerd en ook daar geen problemen met het vinden van volle servers.

[Voor 8% gewijzigd door Mr. Blonde op 11-05-2020 13:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De servers zitten vol omdat deze dynamisch ingezet worden door EA's providers. Er zijn bij mijn weten dus wel minder servers actief.

Daarnaast is serverondersteuning voor regio Afrika volgensmij stopgezet waardoor deze spelers op andere regio servers terechtkomen zoals Europa en je vaker grotere pingverschillen ziet.

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

Acties:
  • 0Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:10:
De servers zitten vol omdat deze dynamisch ingezet worden door EA's providers. Er zijn bij mijn weten dus wel minder servers actief.

Daarnaast is serverondersteuning voor regio Afrika volgensmij stopgezet waardoor deze spelers op andere regio servers terechtkomen zoals Europa en je vaker grotere pingverschillen ziet.
Volgens mij zijn er nooit servers voor Afrika geweest op console. Die lui laggen altijd al enorm.

Acties:
  • +1Henk 'm!
*nvm

[Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 11-05-2020 18:35]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Martinspire schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:40:
[...]

Volgens mij zijn er nooit servers voor Afrika geweest op console. Die lui laggen altijd al enorm.
Te weinig spelers gingen naar Zuid-Afrikaanse servers, waardoor iedereen doorgestuurd werd naar Europese servers. Daarom werden ze verwijderd.
Dit is ook vervelend voor Europese spelers, aangezien wij confrontreerd worden met hoge ping tegenstanders :/

Acties:
  • +1Henk 'm!
LawfulHamster schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:35:
[...]

Te weinig spelers gingen naar Zuid-Afrikaanse servers, waardoor iedereen doorgestuurd werd naar Europese servers. Daarom werden ze verwijderd.
Dit is ook vervelend voor Europese spelers, aangezien wij confrontreerd worden met hoge ping tegenstanders :/
Klinkt alsof ze gewoon betere serverbalancer moeten neerzetten. Het is echt niet moeilijk om mensen te routen naar de dichtstbijzijnde locatie. En Noord-Afrika kan ook gewoon hun eigen park krijgen, ook dat is echt geen probleem meer.

Nee, dit is gierigheid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat is het ook en wordt mede veroorzaakt door de lage playerbase. Dus ondanks dat de servers 'vol' zitten heb je er toch last van dat EA/Dice de game verkloot heeft.

PC Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Martinspire schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:02:
[...]

Klinkt alsof ze gewoon betere serverbalancer moeten neerzetten. Het is echt niet moeilijk om mensen te routen naar de dichtstbijzijnde locatie. En Noord-Afrika kan ook gewoon hun eigen park krijgen, ook dat is echt geen probleem meer.

Nee, dit is gierigheid.
Het probleem is eerder dat mensen quick match gebruiken ipv de server browser. Daardoor onstaan ee geen lokale servers en wordt iedereen gereroute naar bestaande servers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^ Dat is zeker een groot onderdeel van het probleem.

Er werden overigens wel degelijk dedicated servers gehost voor de consoles in regio Afrika. Dit staat los van PC/Consoles.

Het schijnt dat ze de ZA servers tijdelijk weer geactiveerd hebben ivm het Wuhan virus.
Heb het niet allemaal gelezen maar ook de middle east luitjes schijnen nu naar EU geroute te worden.

https://forums.battlefiel...te-south-african-servers/
https://answers.ea.com/t5...ican-Servers/td-p/8903108

Hadden we maar private servers met goede beheersopties zoals pingkicker.

PC Specs

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Patch notes zijn binnen voor komende update:
https://forums.battlefiel.../battlefield-v-update-6-6
Wat fixes, niet veel nieuwe content.
Het issue van de spotting flares door vliegtuigen zou beter moeten zijn:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abothur
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-06 18:09
LawfulHamster schreef op maandag 11 mei 2020 @ 22:05:
Patch notes zijn binnen voor komende update:
https://forums.battlefiel.../battlefield-v-update-6-6
Wat fixes, niet veel nieuwe content.
Het issue van de spotting flares door vliegtuigen zou beter moeten zijn:
[Afbeelding]
Man, man, man.
Allemaal "fixes" oftewel aanpassingen voor problemen die ze zelf creëren oplossen door andere dingen aan te passen.
Dus nu krijgen de AAs weer meer damage, volgens mij is het probleem dat de (pacific) vliegtuigen te veel anti infantry georiënteerd zijn. Het gevolg nu, iemand die het leuk vindt om te dogfighten ipv bommingruns of explosive bullets streefs, wordt elke keer doodgeschoten door een AA die bijna in de spawn kunnen schieten.
En dan als er niemand op de AA zit is het oude probleem nog steeds aanwezig iedereen dood door fireboms.

En zo zijn er nog weet hoeveel problemen die ze nooit oplossen maar alleen een beetje proberen te tweaken.

• Retawsuna
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 14-11 16:13

Retawsuna

Koffie!

Abothur schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:57:
[...]

Man, man, man.
Allemaal "fixes" oftewel aanpassingen voor problemen die ze zelf creëren oplossen door andere dingen aan te passen.
Dus nu krijgen de AAs weer meer damage, volgens mij is het probleem dat de (pacific) vliegtuigen te veel anti infantry georiënteerd zijn. Het gevolg nu, iemand die het leuk vindt om te dogfighten ipv bommingruns of explosive bullets streefs, wordt elke keer doodgeschoten door een AA die bijna in de spawn kunnen schieten.
En dan als er niemand op de AA zit is het oude probleem nog steeds aanwezig iedereen dood door fireboms.

En zo zijn er nog weet hoeveel problemen die ze nooit oplossen maar alleen een beetje proberen te tweaken.
Trekken aan een dood paard noemen ze dat. Ik start te game af en toe nog eens op maar na 1-2 potjes heb ik het wel weer gehad.

superhippe witte identicon

• Racer89
  • Niet online
Ik zag dat de optie om in platoon te kijken ook weg is. In het menu waar je ook kunt switchen naar BF1.

Edit: raar genoeg staat het er nu wel weer tussen.

[Voor 20% gewijzigd door Racer89 op 15-05-2020 18:30]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

De laatste content update komt eraan.
Vanwege de situatie in de VS heeft DICE nog geen trailer uitgebracht, maar gelukkig hebben ze wel de patch notes vrijgegeven.
Deze zijn hier te vinden: https://forums.battlefiel...ld-v-summer-update-notes/
Belangrijkste veranderingen:
- 1 compleet nieuwe map: Al Marj, infantry-only, in Libië
- Provence is voor 64 spelers, de play area is uitgebreid en de map is opnieuw gedesigned, tanks zijn nu ook beschikbaar.
- 9 "Nieuwe" wapens:
+ Sjögren Shotgun, Support
+ Chauchat, Support
+ M3 Infrarood, Scout
+ K31/41, Scout
+ Welgun, Medic
+ M1941 Johnson, Assault
+ PPK/PPK Suppressed, sidearm: alle classes
+ M1911 Suppressed, sidearm: alle classes
+ Welrod, sidearm: all classes
- 5 Nieuwe gadgets
• Doppel-Schuss (Recon)
• RMN 50 Grenade Launcher (Recon)
• Pistol Flamethrower (Assault)
• Shaped Charge (Support)
• Kampfpistole (Support)
- 3 Nieuwe granaten
> Firecracker Grenade (all classes)
> Demolition Grenade (all classes)
> Type 99 Mine (all classes)
- 6 nieuwe vehicles:
< A-20 bomber (U.S. Faction)
< P-70 Night Fighter (U.S. Faction)
< P-51D fighter plane (U.S. Faction)
< P-51K fighter plane (U.S. Faction)
< M8 Greyhound (U.S. Faction)
< Puma Armored Car (German Faction

Verder wordt het mogelijk om als VS tegen Duitsland te vechten op Provence, Al Marj, Panzerstorm, en Twisted Steel. DICE is nog bezig dit tegen Al Sundan te bewerkstelligen.

Layout nieuwe maps voor Conquest:
Voor Al Marj kan het per match verschillen tussen 4 en 5 flags 👀

[Voor 20% gewijzigd door LawfulHamster op 03-06-2020 19:47]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb er weer zin in

• xK0etj3
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 03-12 15:37
Na de laatste tijd overgestapt te zijn op Warzone, denk ik dat ik deze update toch nog even uit ga proberen. Zoveel nieuwe wapens en voertuigen lijkt mij wel te overtuigen om het weer eens te proberen.

PlayStation 4 - xK0etj3 | Ryzen 5 5600x | Gigabyte 3070 Gaming OC

Nieuwe update is live:

Ook voor Xbox al, gok PS4 ook al wel of vrij snel.

Xbox - 8.8GB
PC - 9.75 GB
PS4 - 9.0GB

NOTICE: The new weapons will be available as soon as the #BattlefieldV summer update goes live on all platforms and EA DICE can set the login reward live. Vehicles will be available in "Your Company" in the meantime. New map rotation won't be live until all platforms are updated.

Verder zijn weapon charms nieuw. Dus een prullaria op je wapen hangen ala Rainbow Six Siege:

Nieuwe wapens/gadgets zichtbaar in dit draadje. Geen normale wapens, wel een grenade launcher. Want die dingen zijn altijd een succes voor de balans :/

Ah, de update notes:
https://forums.battlefiel...ld-v-summer-update-notes/
Hey folks,

Last week, we set in motion our plans to deploy the Summer Update for Battlefield V.

We recognize that there are more important conversations taking place in the world today, so you haven’t seen us publish promotional material around the update this week, similar to how we have in the past on Battlefield V.

We’re otherwise encouraging that we all take notice of what’s happening in the United States, as well as other places around the world, and ask how we can all do more, as we must do more.

Yesterday, we at EA committed ourselves to education and driving meaningful change through actions. This is a long-term commitment that you can read more about here.

Racism should not exist in our society. We stand with all of our African-American / Black colleagues and partners, families and friends, and everyone around the world who is ready to see it end.

Freeman
Battlefield Community Manager
Twitter: PartWelsh

‏‏‎‏‏‎ ‎ ‎

Battlefield V - Summer Update

Today we’re informing you here of what to expect when the Summer Update goes live tomorrow morning.

It’s a content-heavy update that adds two new maps, nine new weapons, six new vehicles, five new gadgets, and three new types of grenades.

The first of the two maps is the all-new Al Marj Encampment. Set in Libya, this is an infantry-only map, where you can expect both close-quarter fights and ranged combat depending on where you are on the battlefield. It’s 64 players on Conquest and Breakthrough, with additional configurations available on Squad Conquest and Team Deathmatch.

The second map is a redesigned and expanded Provence. The play area has been extended to include the farm land, and areas around the outskirts of town, bringing tanks into this battlefield on 64-player Conquest, and Breakthrough.

Both of these maps feature the U.S. and German armies as the two playable factions, with additional changes having also been made to Al Sundan, Twisted Steel and Panzerstorm. Twisted Steel and Panzerstorm will continue to operate as UK and German factions on Grand Operations and won’t be adjusted in this mode.

To further support these faction changes, new vehicles have been added to the U.S. faction, and we’ve increased the number of U.S. soldier characters by 14, with 2 additional soldier characters also being added to Japan.

In the full Update Notes below, I’ve listed out all of the new weapons, gadgets, and grenades being added in this update. Players who download and login to Battlefield V throughout the next few weeks will receive these items as login rewards, which you’ll be able to accept from the Armory, and equip via the Company. Later in June, these items will revert to the Company for purchase with Company Coin, for anyone who wasn’t able to login and claim the items during this time.

The update goes live tomorrow morning across all platforms starting at 07:00 UTC and I’ll keep you updated via the usual channels on its rollout.

Below you can read the complete set of changes coming as part of this update.

‏‏‎ ‎
Maps & Modes
New Maps:
Al Marj Encampment (Conquest, Breakthrough, TDM, Squad Conquest).

Provence (Conquest, Breakthrough, TDM, Squad Conquest).
Additional Changes:
Aerodrome - Removed the MG turret that was placed below the ground at the edge of the map.

Aerodrome - Removed the stationary weapon fortification that was placed into the ground near Sector F.

Al Sundan - All standard modes now feature U.S. vs. Germany. We presently have a known issue with incorrect Voice Over being played during rounds of Frontlines which we intend to solve in a later update.

Marita - Fixed a hole in the wall by Zervos Farm which could be exploited.

Panzerstorm - All standard modes now feature U.S. vs. Germany (except Grand Operations).

Panzerstorm - German Army is now set as the defending force.

Twisted Steel - All standard modes now feature U.S. vs. Germany (except Grand Operations).

Twisted Steel - Outpost - Fixed the floating barrels and barbed wire near Radio Tower A.

Twisted Steel - Outpost - Players should no longer be able to get stuck between the barrels and the bridge strut near tower D.

Underground - Fixed an exploit that could disable smoke effects.

Combined Arms - Fixed the missing tab on the end of round screen.

Firestorm - Players will no longer enter a bleed out state when playing solo mode.

Practice Range - Added the missing Panzerbüchse 39 & Boys AT Rifle bi-pod when using them on the range.

‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
Weapons & Gadgets
New Weapons:
Sjögren Shotgun (Support)

Chauchat (Support)

M3 Infrared (Recon)

K31/43 (Recon)

Welgun (Medic)

M1941 Johnson (Assault)

PPK/PPK Suppressed (all classes)

M1911 Suppressed (all classes)

Welrod (all classes)
New Gadgets:
Doppel-Schuss (Recon)

RMN 50 Grenade Launcher (Recon)

Pistol Flamethrower (Assault)

Shaped Charge (Support)

Kampfpistole (Support)
New Grenades:
Firecracker Grenade (all classes)

Demolition Grenade (all classes)

Type 99 Mine (all classes)
Additional Changes:
Add-on Grenade Launchers for the Tromboncino and M1 Garand now try to switch to the main ammo type instead of the pistol when the player runs out of ammo. If no primary weapon ammo is available, a switch will be made to the pistol as normal. We think that this will lead to a better combat flow when the player ends up in these scenarios.

The Breda M1935 PG’s fire switching sound can now be heard.

Fixed a bug where smoke grenades would sometimes detonate in different positions for different clients, or not detonate at all.

Unified the impact grenade's trajectory with the other frag grenades for improved consistency of grenade throws.

Slightly increased the time an impact grenade must travel, the amount it bounces off a surface, and detonation delay after bouncing. This won't substantially change the gameplay of the grenade, but will improve the pucker factor of having one of these thrown at you.

Fixed a bug with the Lunge Mine which would cause another knockback, when it had been selected again after a previous use.
Vehicles
New Vehicles:
A-20 bomber (U.S. Faction)

P-70 Night Fighter (U.S. Faction)

P-51D fighter plane (U.S. Faction)

P-51K fighter plane (U.S. Faction)

M8 Greyhound (U.S. Faction)

Puma Armored Car (German Faction)
Additional Changes:
Improved the transition to ragdoll when players die in a vehicle and made it so the vehicle/wreck is followed for the victim to make it a more interesting experience.

Fixed an issue with the Hachi that was causing it not to steer as well as intended when moving at higher speeds.

Smoke screen weapons on tanks and airplanes now properly block spots, and name tags.

Fixed a bug that would cause the vehicle UI to show an incorrect position of the cannon, if the player had used it, and then switched seats.

AA guns now suppress on the same level as other vehicle MGs.
Planes
500lb bombs now have lowered blast damage, and increased irreparable damage to make it a two-pass kill.

BF-109 G2

Specialization tree changes to compete with P51K.
Start loadout includes spotting flares and 2x50kg bombs.
Engine or gun upgrade at tier 1.
Defensive options or finned barrels at tier 2.
Ground attack options or leading edge for tier 3.
Finally some less critical upgrades for tier 4.

BF-109 G6

Specialization tree changes to compete with P51D.
Start loadout includes nitrous, smoke, and 2x rockets.
Explosion protection or gun upgrade at tier 1.
Defensive options or finned barrels at tier 2.
Ground attack options or leading edge for tier 3.
Nitrous now functions in the same way as the super charger for the Pacific planes.
Finally some less critical upgrades for tier 4.
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
Soldier
New Soldier Characters:
14 New U.S. Faction Soldiers.

2 New Japan Faction Soldiers.
Additional Changes:
Additional fixes to prevent players from getting stuck in a bleeding out state. If this does not fix the problem, we hope that it will decrease the rarity from uncommon to rare.

Fixed a bug that would in some cases play the wrong voice over when a soldier spots a bomber.
UI & Other
Fixed an issue that would cause spotted enemies to not show on the mini-map if the player walked into their own smoke.

Added the missing descriptions for the Calliope and Hachi in the statistics tab.
Player feedback
As always, we value your input, and we want you to reach out to us with feedback. For general feedback, please use our Battlefield V section on the Battlefield forums or join us on the Battlefield V subreddit and Discord.

Should you encounter any issues or bugs we recommend that you report them on our Battlefield V – Answers HQ forum.
You can also reach out to our Battlefield Community Managers on Twitter if you have any further topics that you would like us to write about in future blog posts.

You can reach them on Twitter @PartWelsh and @Braddock512.
2 nieuwe maps is dus wel de highlight. Zal mn Xbox maar alvast aanzetten, anders download ie ze vanavond pas :X

[Voor 109% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2020 10:46]

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 03-12 15:29
Fijn, kun je je Duitse vliegtuigen weer gaan aanpassen. Nieuwe map lijkt me wel leuk.

Vaag dat ze die bombing runs met 2x500lbs generfed hebben. Een tank kan zich dan weer compleet repairen met oa quick repair voordat je als piloot je bommen weer hebt gereload en in goede positie vliegt als je de tank al kunt vinden die natuurlijk al verplaatst is.

XBL: MRE Inc

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MRE-Inc schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:18:
Fijn, kun je je Duitse vliegtuigen weer gaan aanpassen. Nieuwe map lijkt me wel leuk.

Vaag dat ze die bombing runs met 2x500lbs generfed hebben. Een tank kan zich dan weer compleet repairen met oa quick repair voordat je als piloot je bommen weer hebt gereload en in goede positie vliegt als je de tank al kunt vinden die natuurlijk al verplaatst is.
Jammer, maar ik kijk er niet van op. Nu moet je meer team-effort stoppen in het slopen van tanks. Hetzelfde eigenlijk na het nerfen van die fliegerfaust. De spottingflare nerf voor de vliegtuigen vind ik ook irritant, maar die waren gecombineerd met de 2*500lbs bommen ongelofelijk sterk.
De potjes met 40+ kills in vliegtuigen zijn in ieder geval verleden tijd gok ik.

• MRE-Inc
BlaTieBla schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:46:
[...]

Jammer, maar ik kijk er niet van op. Nu moet je meer team-effort stoppen in het slopen van tanks. Hetzelfde eigenlijk na het nerfen van die fliegerfaust. De spottingflare nerf voor de vliegtuigen vind ik ook irritant, maar die waren gecombineerd met de 2*500lbs bommen ongelofelijk sterk.
De potjes met 40+ kills in vliegtuigen zijn in ieder geval verleden tijd gok ik.
Meer team effort kan alleen als je in een groepje speelt. Met randoms is het niet te doen. Dan krijg je weer van die kamikaze acties van 1 persoon die 5x dezelfde tank probeert op te blazen en 5x afgeschoten wordt.

40+ kills in een potje doe ik niet eens meer. Voornamelijk omdat ik alleen aan het tank hunten ben. Schakel de tanks uit en je hebt een grotere kans om te winnen vooral op Iwo Jima.

De afgelopen 2 weken ook weer de vanilla mappen gespeeld na een hele tijd Pacific only gespeeld te hebben. De BF109 heeft ook een fijne loadout met 2x rockets en die explosive rounds (doen overigens weinig splash damage op footmobiles, dus echt goed richten is vereist).

Dat kills farmen was even leuk in het begin, maar ik haal meer voldoening uit tank hunten.

Vanavond maar eens even proberen die nieuwe mappen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

MRE-Inc schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:18:

Volgens mij staat er in de patchnotes dat onrepareerbare schade hoger is, waardoor het altijd een 2-Hit Kill is
MRE-Inc schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:05:
[...]

Meer team effort kan alleen als je in een groepje speelt. Met randoms is het niet te doen. Dan krijg je weer van die kamikaze acties van 1 persoon die 5x dezelfde tank probeert op te blazen en 5x afgeschoten wordt.

40+ kills in een potje doe ik niet eens meer. Voornamelijk omdat ik alleen aan het tank hunten ben. Schakel de tanks uit en je hebt een grotere kans om te winnen vooral op Iwo Jima.

De afgelopen 2 weken ook weer de vanilla mappen gespeeld na een hele tijd Pacific only gespeeld te hebben. De BF109 heeft ook een fijne loadout met 2x rockets en die explosive rounds (doen overigens weinig splash damage op footmobiles, dus echt goed richten is vereist).

Dat kills farmen was even leuk in het begin, maar ik haal meer voldoening uit tank hunten.

Vanavond maar eens even proberen die nieuwe mappen...
Teameffort is dan eerst de bommen droppen en dan een kamikaze erop >:)

Maar bij die bommen, ik vind het prima als het insta-kill is als de bom echt contact maakt. Maar 90% van de bommen doen ook veel splash damage wat gewoon niet realistisch is. Een tank gaat niet ontploffen als je op 20 meter afstand wat laat vallen.

Maar als infantry krijg je een tank ook niet in je eentje stuk met alle gear die je meeneemt, dus op zich vind ik het niet raar als vliegtuigen dat ook niet kunnen. Sowieso vind ik instakills altijd wel nep, maar ik zou het geen probleem vinden als een 2e bombing run sneller kan volgen. Zolang ik hem als tank maar kan ontwijken als ik een beetje oplet. Als ik wegrij heb ik met de huidige balans gewoon geen kans want die dingen raken je toch altijd wel.

• MRE-Inc
LawfulHamster schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:12:
[...]

Volgens mij staat er in de patchnotes dat onrepareerbare schade hoger is, waardoor het altijd een 2-Hit Kill is
Je hebt helemaal gelijk. Te snel gelezen. Vanuit een vliegtuig is het sowieso al lastig te bepalen hoeveel health een tank heeft.

@Martinspire bij mij staat de update erop ondanks dat er bij het tabje Onlangs geinstalleerd niks BF gerelateerds staat (tab updates geeft ook niks aan). De laatste games die daar staan zijn van dinsdagavond en toen was de patch nog niet live. Ik neem aan dat je de nieuwe map niet in je filter kunt selecteren als de patch er niet op staat toch ?

Bij het starten van BF5 ook geen update melding. Alleen dat Provence nu in Conquest zit of iets dergelijks.

Mja ik zag hem ook niet staan, maar hij is wel vandaag bijgewerkt (fileinfo bij details van de game)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

BF5 al een tijdje niet meer aangeraakt maar vanavond toch even de update checken!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:10

Rivanov

Apple freak

Blijf de gameplay zo vreemd aanvoelen.. heb dit gevoel al sinds de release destijds. Het schieten voelt gewoon erg “flimsy”, het voelt alsof je met een lichtgewicht gun rondloopt. Kan het niet uitleggen.. maar het voelt gewoon totaal anders dan voorgaande BF’s en heb me er hierdoor nooit volledig in kunnen vastbijten.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:21:
Blijf de gameplay zo vreemd aanvoelen.. heb dit gevoel al sinds de release destijds. Het schieten voelt gewoon erg “flimsy”, het voelt alsof je met een lichtgewicht gun rondloopt. Kan het niet uitleggen.. maar het voelt gewoon totaal anders dan voorgaande BF’s en heb me er hierdoor nooit volledig in kunnen vastbijten.
Misschien omdat je andere games gewend bent waar je in 1 kogel dood gaat? TTK is gewoon prima, sneller hoeft van mij echt niet. Zeker niet met de verbinding van sommige mensen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:21:
Beste gunplay van alle Battlefields.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
Die nieuwe woestijn map is ook behoorlijk meh in CQ. Gewoon alle vlaggen weer in 1 rechte lijn waardoor er weer in het midden vaak een enorme clusterfuck onstaat. Alleen aan de onderkant is ruimte om er langs te gaan en eventueel te flanken ware het niet dat er zoveel gebouwtjes etc etc zijn waar weer snipers liggen te campen dat flanken ook vaker niet dan wel lukt.

Provence map nog niet gespeeld. Vliegen in de nieuwe US vliegtuigen ook nog niet, maar zag al wat filmpjes op YT voorbij komen en dat zag er wel weer goed uit qua looks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Schimanski81 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:58:
[...]

Star Wars Battlefront had toch de allerbestende gunplay? :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spijkerhoofd
Schimanski81 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:58:
[...]

Ik speel regelmatig BF4 en ik denk dat BF4 en BF5 om het even is. Ik vind ze beide lekker spelen. Echter vind ik overall BF1 en BF4 velen malen beter dan BF5.

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

Retawsuna schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:17:
BF5 al een tijdje niet meer aangeraakt maar vanavond toch even de update checken!
Paar potjes geprobeerd: Het was niks, het is niks en het wordt niks. ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Retawsuna schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 02:28:
[...]

Paar potjes geprobeerd: Het was niks, het is niks en het wordt niks. ;(
Bedankt voor je feedback!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

Doe er mee wat je wilt.

Ik ben sinds BF1942 een trouwe fan van de franchise en dit is het eerste deel dat ik al na 50 uur aan de kant heb gezet. Ondanks dat BFV pure geldverspilling is geweest geef ik het volgende deel wel weer een kans. Voorlopig houd ik het wel bij BF1

• Racer89
  • Niet online
Net Panzerstorm gedaan. Ben op een vliegtuig aan het schieten (AA) , zoom in en opeens vliegtuig weg |:( de helft van de tijd zie ik ze niet eens aankomen en opeens verschijnen ze op zo'n 200 meter. Gaat niet echt lekker zo :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Racer89 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:52:
Net Panzerstorm gedaan. Ben op een vliegtuig aan het schieten (AA) , zoom in en opeens vliegtuig weg |:( de helft van de tijd zie ik ze niet eens aankomen en opeens verschijnen ze op zo'n 200 meter. Gaat niet echt lekker zo :9
In de laatste patch zitten voor een aantal vliegtuigtypes een cloaking specialization :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
BlaTieBla schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:51:
[...]

In de laatste patch zitten voor een aantal vliegtuigtypes een cloaking specialization :o
Dan wordt het toch wel tijd voor camouflagenet over de AA, zodat ze deze ook niet meer zien vanuit de lucht :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
Nou weekendje BF5 achter de rug met de nieuwe vliegtuigen. Die P51 zijn geen match voor de BF109 die maxed out zijn. Je moet wel heel erg veel geduld hebben dan om ze te levelen.

Vreemde is dat ik her en der filmpjes op YT zie dat de nieuwe US vliegtuigen oa op Twisted Steel gebruikt worden, maar als ik op die map speel, ik gewoon weer als UK in een Spitfire vlieg. Geen idee hoe dat in elkaar steekt op CQ.

Uit nood dus maar Al Sundan het hele weekend gespeeld. Totdat de weinige EU servers geen Al Sundan meer aanboden. Dus maar geswitched naar US servers, dan krijg je er ruim 30 servers bij. Maar dan zit je weer met de vertraging naar die servers toe. In 9/10 gevallen was ik elke keer te laat om een P51 te pakken te krijgen ondanks het spammen van de A en RS om een vliegtuig te kunnen selecteren.

Uiteindelijk de P51K tot aan level 4,5 weten te levellen, maar echt soepel ging dat niet. De BF109 met turbo charge/speed boost wint het op elk terrein van de P51. Wat ook niet helpt is de skill tree want de dogfight loadout zit niet aan de kant waarmee ik het liefst speel (Anti tank loadout)

Verder heeft een van de BF109's nog een wijziging gehad qua wapens. Je hebt nu een canon met armour piercing rounds. Maar wil je flinke damage doen, dan zal je toch een tank van achter flink moeten raken en het afmaken met je rockets en ook al hopen dat de tank al flink is aangeschoten.

De 2 nieuwe US bommenwerpers zijn wel redelijk. Leuke rockets erop, maar ook geen match tegen een fully maxed out BF109. Zelfs als je switched naar je rear gung en alles raak schiet, maak je geen kans.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14
Retawsuna schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:17:
Idem hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 00:12
Jeetje wat is battlefield kut geworden. Elk potje ben je het hele potje spotted, en je verliest telkens met 0-637 ofzo. Klopt ook helemaal geen reet van die telling, want als ik kijk naar de kills in het andere team dan zijn het er opgeteld 247 en geen 700 dus waarom we dan verloren hebben begrijp ik niet goed of ik snap de telling niet. Her potje is ook zo om. Echt niks aan

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

drusloos schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 21:59:
Jeetje wat is battlefield kut geworden. Elk potje ben je het hele potje spotted
Spotting flares kan je kapot schieten. Ik doe niets anders. Als je dat genoeg doet gaan die snipers het ook minder gebruiken.
, en je verliest telkens met 0-637 ofzo. Klopt ook helemaal geen reet van die telling, want als ik kijk naar de kills in het andere team dan zijn het er opgeteld 247 en geen 700 dus waarom we dan verloren hebben begrijp ik niet goed of ik snap de telling niet. Her potje is ook zo om. Echt niks aan
1 woord: PTFO
Een tanker langs de rand van een map met 75-0 doet, doet minder voor het team dan een medic die vlaggen capped en teammates revived en eindigt met 3-10.

• drusloos
BlaTieBla schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 08:26:
[...]

Spotting flares kan je kapot schieten. Ik doe niets anders. Als je dat genoeg doet gaan die snipers het ook minder gebruiken.

[...]

1 woord: PTFO
Een tanker langs de rand van een map met 75-0 doet, doet minder voor het team dan een medic die vlaggen capped en teammates revived en eindigt met 3-10.
Maar zo’n tank zou je toch ook terug moeten zien in het aantal kills dat is gemaakt? Uiteindelijk zou in dat overzicht toch opgeteld 700 kills moeten staan, en in mijn team opgeteld 700 deaths (op een kleine variatie na want mensen leaven en joinen) . Maar nu is een potje in rotterdam bijv na 12 minuten klaar, en loopt de spawn meter boven in vrijwel constant achteruit alsof het een klok is. Voor mijn gevoel duurde potjes vroeger veel langer

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

drusloos schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:57:
[...]

Maar zo’n tank zou je toch ook terug moeten zien in het aantal kills dat is gemaakt? Uiteindelijk zou in dat overzicht toch opgeteld 700 kills moeten staan, en in mijn team opgeteld 700 deaths (op een kleine variatie na want mensen leaven en joinen) . Maar nu is een potje in rotterdam bijv na 12 minuten klaar, en loopt de spawn meter boven in vrijwel constant achteruit alsof het een klok is. Voor mijn gevoel duurde potjes vroeger veel langer
Als ik iemand neerschiet dan heb ik 1 kill, maar als die persoon een revive krijgt heeft hij geen death. En mijn kill wordt ook niet gewijzigd. Dus K/D zegt helemaal niets. Het kan alleen een mooie indicatie zijn van hoe goed er gerevived wordt. Wanneer je geen revive krijgt gaat het wel van de ticketcount af (respawn).

[Voor 47% gewijzigd door BlaTieBla op 04-07-2020 14:11]

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

drusloos schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:57:
[...]

Je vergeet de punten van de vlaggen. Die zijn vaak meer dan de punten voor de kills. Al helemaal als je meerekent dat een kill alleen telt als iemand niet revived wordt, want anders telt hij wel mee voor jouw score maar niet als punt voor het team.
Na afloop kan je de verdeling zien in punten.

• spijkerhoofd
Hebben er meer mensen last van connectiviteitsproblemen met Battlefield en Battlefront? Ik zit steeds te flink te laggen of kom niet op een EA server. Ik zag op internet dat er meerdere mensen last van hebben. Ik denk niet dat het aan mijn verbinding is want met COD heb ik nergens last van! |:(

• Stimulate14

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
Haha zaten we weer in dezelfde game? Had het niet in de gaten. :o

• Stimulate14
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 00:05:
[...]

Haha zaten we weer in dezelfde game? Had het niet in de gaten. :o
Ja, ik zat er echt 1 minuut in, loop het veld door en BAM. :').
Ik nodig je de volgende keer wel uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
Stimulate14 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:52:
[...]

Ja, ik zat er echt 1 minuut in, loop het veld door en BAM. :').
Ik nodig je de volgende keer wel uit.
d:)b Ben alweer te vaak alleen aan het spelen en dat is niet bevorderlijk merkte ik gisteren wel weer. Uit nood maar weer als medic gaan spelen en anderen gaan reviven. Op een gegeven moment zie je dan in de chat wel de Thank You's voorbij komen en dat anderen dan jou ook gaan reviven.

Pass je gamertag maar, dan voeg ik je toe als ik dat nog niet gedaan had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 20:56:
[...]

d:)b Ben alweer te vaak alleen aan het spelen en dat is niet bevorderlijk merkte ik gisteren wel weer. Uit nood maar weer als medic gaan spelen en anderen gaan reviven. Op een gegeven moment zie je dan in de chat wel de Thank You's voorbij komen en dat anderen dan jou ook gaan reviven.

Pass je gamertag maar, dan voeg ik je toe als ik dat nog niet gedaan had.
De platoon op de PS4 is ook redelijk leeg, zie nog maar zelden iemand gamen vanuit Tweakers.

• Stimulate14
Racer89 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:11:
[...]

De platoon op de PS4 is ook redelijk leeg, zie nog maar zelden iemand gamen vanuit Tweakers.
Xbox ook man.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gr1542
Ik speel nog regelmatig op de XBOX (vonleipniets). Met mijn 56 jaar en mijn eerste schietspel ben ik niet zo best als het om K/D gaat, maar ik eindig meestal in de middenmoot, omdat ik me vooral op de teamtaken probeer te richten. Vooral in Outpost gaat dat wel goed. Vliegen wil ik gaan leren, maar met ander geschut (mobiel of niet) kan ik inmiddels aardig uit de voeten. Ik wordt ook niet meer uit een squad gegooid, zoals toen ik pas begon en alleen maar in de weg liep denk ik :)

• Vlassie1980
Gisteren ook weer een BF1 gespeeld op de PS4 nadat ik heel lang BF5 had gespeeld. Toch nog even wennen, maar ik merkte inderdaad ook dat er aardig wat minder spelers waren op BF5 de laatste tijd.

Vind het beide nog steeds wel leuk om te doen, af en toe een beetje team deathmatch spelen en op den duur nog wat wapens unlocken enzo :)

• Stimulate14
gr1542 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:57:
[...]

Ik speel nog regelmatig op de XBOX (vonleipniets). Met mijn 56 jaar en mijn eerste schietspel ben ik niet zo best als het om K/D gaat, maar ik eindig meestal in de middenmoot, omdat ik me vooral op de teamtaken probeer te richten. Vooral in Outpost gaat dat wel goed. Vliegen wil ik gaan leren, maar met ander geschut (mobiel of niet) kan ik inmiddels aardig uit de voeten. Ik wordt ook niet meer uit een squad gegooid, zoals toen ik pas begon en alleen maar in de weg liep denk ik :)
Laten we gewoon een nieuwe beginnen op de Xbox. Dan zijn we al met 3 :D.
@MRE-Inc

• Stimulate14
Bijna full squad dan he 8-).

• MRE-Inc
Stimulate14 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:20:
[...]

@MRE-Inc
Platoon was toch puur cosmetisch wat ergens in het menu zat. Komende 2 weken zal ik niet spelen ivm vakantie in het buitenland. Maar count me in :)

• gr1542
Stimulate14 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:20:
[...]

@MRE-Inc
Zoals gezegd is dit mijn eerste schietspel op mijn 56e. Ik wil best meespelen/helpen, maar verwacht geen grootse daden. Ik ben dan weer wel heel ervaren in gerevived worden, dus als je zo'n squadmaat zoekt, ben ik je man :+
Ik heb overigens ook BF1 aangeschaft, maar dat is nog lastiger met donkere levels, waarbij ik niemand zie, maar zij mij wel. Dus ook daar verdwaal ik tegenwoordig ook nog wel eens.

[Voor 17% gewijzigd door gr1542 op 23-07-2020 16:45]

• Stimulate14
gr1542 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:44:
[...]

Zoals gezegd is dit mijn eerste schietspel op mijn 56e. Ik wil best meespelen/helpen, maar verwacht geen grootse daden. Ik ben dan weer wel heel ervaren in gerevived worden, dus als je zo'n squadmaat zoekt, ben ik je man :+
Ik heb overigens ook BF1 aangeschaft, maar dat is nog lastiger met donkere levels, waarbij ik niemand zie, maar zij mij wel. Dus ook daar verdwaal ik tegenwoordig ook nog wel eens.
Komt goed, ik kan er ook geen snars van. Gaat om het plezier toch.

• Stimulate14
MRE-Inc schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:46:
[...]

Platoon was toch puur cosmetisch wat ergens in het menu zat. Komende 2 weken zal ik niet spelen ivm vakantie in het buitenland. Maar count me in :)
Fijne vakantie ;).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

gr1542 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:44:
[...]

Voor BF1 zou ik de laatste settings video van TheBrokenMachine overnemen, dat scheelt heel erg met spelen. Richten zal even lastig zijn, maar dat komt vanzelf.

Voor BFV zou ik de no-recoil video van SMK_Gaming pakken

• Stimulate14
Iedereen weer terug van vakantie 8)?

• gr1542
Ik vond het iets te warm om te gamen, maar wellicht vanavond weer eens een slinger aan de xdoos geven :P

• Stimulate14
Ik heb lekker gespeeld gisteren, soms heb je van die avonden he :P.

• Stimulate14
Vanavond mensen online?

• drusloos
Ze mogen die panzerbuche en boys rifle van mij echt er uit halen. De hele tijd mensen die niet kunnen snipen en dan maar een wapen nemen waarbij iemand nog dood is als je z’n teen raakt. Snap de meerwaarde er niet van.

• Stimulate14
Ik heb al echt in tijden niet gespeeld.
drusloos schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:03:
Ze mogen die panzerbuche en boys rifle van mij echt er uit halen. De hele tijd mensen die niet kunnen snipen en dan maar een wapen nemen waarbij iemand nog dood is als je z’n teen raakt. Snap de meerwaarde er niet van.
Dat zij ik bij de introductie van die dingen al. Tegen voertuigen doen ze peanuts schade, maar tegen infantry juist weer teveel. Die balans is gewoon helemaal fucked.

• Racer89
  • Niet online
Afgelopen zondag ook nog één keer opgestart, weet niet wat er aan de hand was diverse keren server gewisseld maar bleef telkens terug komen in de map Panzerstorm. Ook als de ronde was afgelopen startte weer een nieuwe ronde op Panzerstorm. Uit ellende maar BF1 gedaan O-)

• Mr. Blonde
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:44
Zondag waren er problemen met oa BF5. Diverse keren de melding "this session is no longer available" gehad en daarna stopte de game. Ook werden de scores deels onleesbaar weergegeven.
Ook diverse andere games hadden problemen met online.
De Battlefield V Definitive Edition is momenteel beschikbaar. Bevat dus de game met alle beschikbare DLC erin. Wel gewoon full price € 59,99

• spijkerhoofd
Martinspire schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:49:
De Battlefield V Definitive Edition is momenteel beschikbaar. Bevat dus de game met alle beschikbare DLC erin. Wel gewoon full price € 59,99
Goede marketingstunt aangezien alle DLC's gratis waren!

• drusloos
Ik krijg de hele tijd te zien failed to connect with ea server, terwijl ik wel gewoon verbonden ben met internet

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-12 13:52
drusloos schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:10:
Ik krijg de hele tijd te zien failed to connect with ea server, terwijl ik wel gewoon verbonden ben met internet
EA heeft een FIFA 21 promo uitgebracht en dat laat zelfs servers van andere games crashen

• Racer89
  • Niet online
Wel de laatste dagen last van hoge ping op sommige momenten.

• gr1542
spijkerhoofd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:24:
[...]

Goede marketingstunt aangezien alle DLC's gratis waren!
Krijg je wel alle elites en dergelijke. Kun je de hele dag je soldaten verkleden :+

• spijkerhoofd
gr1542 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Krijg je wel alle elites en dergelijke. Kun je de hele dag je soldaten verkleden :+
Dat doet mij denken aan toen ik kind was en met action man speelde. Mijn nichtje kwam geregeld langs en die gaf mijn action man een totale make over :+ .

• Vlassie1980
Ik gooi deze game nog steeds vaak aan, vaak gewoon Team Deathmatch. Meestal eindig ik een beetje in het midden van alle spelers. Heb mezelf als doel gesteld om alle wapens op level 10 te krijgen :+

Met die MMG's is dat nog verdomde lastig, je bent zo immobiel als wat en hip fire werkt echt niet als je iemand met een SMG of assault rifle tegenkomt.

Moet wel zeggen dat semi-automatische wapens me het beste liggen, vooral de Ag m/42. Daarmee kan ik heel vervelend zijn. Schiet snel, standaard sights zijn prima en de reload duurt ook niet te lang.
Verder vind ik het wel een beetje lame dat je bij elke wapen wel dezelfde soort sights kunt gebruiken. Komt niet echt realistisch over.

M1 Garand met een scope erop is meh.... Not the real deal :)
Die ping bij de laatste kogel blijft trouwens mooi.
Vlassie1980 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:41:
Ik gooi deze game nog steeds vaak aan, vaak gewoon Team Deathmatch. Meestal eindig ik een beetje in het midden van alle spelers. Heb mezelf als doel gesteld om alle wapens op level 10 te krijgen :+

Met die MMG's is dat nog verdomde lastig, je bent zo immobiel als wat en hip fire werkt echt niet als je iemand met een SMG of assault rifle tegenkomt.

Moet wel zeggen dat semi-automatische wapens me het beste liggen, vooral de Ag m/42. Daarmee kan ik heel vervelend zijn. Schiet snel, standaard sights zijn prima en de reload duurt ook niet te lang.
Verder vind ik het wel een beetje lame dat je bij elke wapen wel dezelfde soort sights kunt gebruiken. Komt niet echt realistisch over.

M1 Garand met een scope erop is meh.... Not the real deal :)
Die ping bij de laatste kogel blijft trouwens mooi.
Met MMG's moet je ook al op je buik liggen voor de enemy de hoek om komt ;)

• gr1542
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Met MMG's moet je ook al op je buik liggen voor de enemy de hoek om komt ;)
Met zo'n sidequest als shoot 5.000 rounds, gaat het ook een stuk sneller dan met een Garrand :+
Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee