Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:49:
[...]

Ik speel er zelfs niet mee als ik het wapen lelijk vind _O-
Wordt ook tijd dat er roze weapon skinz e.d. komen. Dan kan je ze zelf mooi maken. Net als bij Rainbow Six.
poor Leno schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:04:
Nee nee Kiwi, je móet tegen de 5.2 patch en het damagemodel zijn en Dice boycotten en het spel deinstalleren, want je kunt nu helemaal niemand meer neerschieten en je schiet met marshmallows en je bent een noob als je dit leuk vindt.
Dat zeg ik ook iedere keer, maar hij blijft enthousiast.
dvdkiwi schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:50:
[...]

Dit zijn alleen de keren dat het wél lukt he, er gaat meer mis dan raak ;)
Hit ratio van 30-1?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:53
Je onderschat me, eerder 2:1.
De keren dat de raket mis gaat ligt het aan de hitbox.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 18:23:
[...]
De keren dat de raket mis gaat ligt het aan de hitbox.
True that. DIe is met een straal van 200m ook veel te klein :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Vorige week nog op het nippertje die Grease Gun unlocked, lekker wapen voor de wat langere afstand maar in close combat is hij te laag qua firerate.

Ik word wel sch**tziek van tegenstanders die de Type 2A unlocked hebben. Echt vet OP dat ding. Pfffrrrtttt en dood :P

Heb wel de Suomi van een upgrade voorzien met grotere mag maar die is lang niet zo sterk als de Type 2A.
Hoe kan ik eerdere wapens ook unlocken zonder geld er aan uit te geven? Hopen dat er weer een weekly challenge komt of wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Gisteren de single player (story) uitgespeeld, mooi gedaan allemaal. Maar vind wel kort, 6 levels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Vlassie1980 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:09:
Hoe kan ik eerdere wapens ook unlocken zonder geld er aan uit te geven?
Eerdere wapens komen uiteindelijk beschikbaar als te selecteren wapens bij "your company" en zijn te unlocken met een handjevol company coins.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Chapter 6, Into the Jungle. _/-\o_

Trailer vanaf morgen 15:00.

https://twitter.com/battl.../1221795664952250369?s=21

[ Voor 87% gewijzigd door Miesjh op 27-01-2020 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
dvdkiwi schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:13:
[...]

Eerdere wapens komen uiteindelijk beschikbaar als te selecteren wapens bij "your company" en zijn te unlocken met een handjevol company coins.
Gisteren nog even zitten kijken, kon geen wapens unlocken die in eerdere weekly challenges zaten.
Heb vorige week alleen de Jungle Carbine kunnen unlocken daar (Heerlijk wapen trouwens!)

Verder kan je een heleboel skins unlocken maar daar geef ik niet zo veel om.

Maar hoe kom ik nou aan bijvoorbeeld de BAR, Type 2A, en die Anti Tank rifle? Dat ding is echt bruut.

[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-01-2020 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:59:
[...]

Gisteren nog even zitten kijken, kon geen wapens unlocken die in eerdere weekly challenges zaten.
Heb vorige week alleen de Jungle Carbine kunnen unlocken daar (Heerlijk wapen trouwens!)

Verder kan je een heleboel skins unlocken maar daar geef ik niet zo veel om.

Maar hoe kom ik nou aan bijvoorbeeld de BAR, Type 2A, en die Anti Tank rifle? Dat ding is echt bruut.
Als je naar je loadout gaat van je soldaat kan je het wapen kopen. Deze staat onderaan bij je wapens. Even change weapon selecteren.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Nice man hoe je met die bazooka die vliegentuigen uit de lucht haalt.

Daarbij vind ik het wel cool dat je die clips maakt. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik heb geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. Denk vooral aan campers in de bosjes.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:27:
[...]

Als je naar je loadout gaat van je soldaat kan je het wapen kopen. Deze staat onderaan bij je wapens. Even change weapon selecteren.
Thanks, vanavond eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oxigeon schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:34:
[...]

Nice man hoe je met die bazooka die vliegentuigen uit de lucht haalt.

Daarbij vind ik het wel cool dat je die clips maakt. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen :P
Thanks Oxigeon :)

Zie je DM voor een uitleg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:49:
[...]

Ik heb geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. Denk vooral aan campers in de bosjes.

:>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38
Wow, een explosieve stok waarmee je wel een tank kan opblazen, maar jezelf dan niet....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

Miesjh

Start 6 februari met nieuwe map Solomun Islands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga BFV vandaag nog maar eens een keertje aanslingeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

MRE-Inc schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:18:
Wow, een explosieve stok waarmee je wel een tank kan opblazen, maar jezelf dan niet....
Dacht ik ook _O- !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist bf5 nog eens opgestart. Zag dat je niks meer kan unlocken in chapter 5. Dacht dat ik me daar nog wel even mee kon bezighouden vandaag maar helaas.

Ik ga er dus vanuit dat dat ook volgende week donderdag weer beschikbaar wordt. Of gaat hier morgen tijdens de maintance nog wat mee gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:18:
Beter dan de Panzerfaust van nu waarmee je wel jezelf kunt opblazen maar een muurtje niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 00:19:
[...]

Beter dan de Panzerfaust van nu waarmee je wel jezelf kunt opblazen maar een muurtje niet :P
Wordt wel hoog springen dan voor jou als je met dat ding vliegtuigen uit de lucht wil halen. Dan toch liever de panzerfaust. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
C4 op jeep > 3, 2, 1... Liftoff > exit jeep mid-air > met bomb stick buikje van het vliegtuigje aaien > >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Is chapter six straks ook voor de story, of alleen voor het multiplayer gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
G.Scholtens schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:32:
Is chapter six straks ook voor de story, of alleen voor het multiplayer gedeelte
Voor zover bekend (en zeer waarschijnlijk) alleen de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Zag er weer leuk uit. Klein beetje hype hier, maar dat ze starten met maar 1 nieuwe map vind ik toch wel jammer. Die speel je dan zo snel grijs dat je er met 3 weken weer klaar mee bent ben ik bang. 2 of eigenlijk 3 nieuwe maps had ik liever gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
larsbeumer.apd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:06:
[...]

Voor zover bekend (en zeer waarschijnlijk) alleen de multiplayer.
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
Hoezo? Battlefields main selling point is toch wel de multiplayer, als je het mij vraagt. Begrijpelijk vind ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
larsbeumer.apd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:48:
[...]

Hoezo? Battlefields main selling point is toch wel de multiplayer, als je het mij vraagt. Begrijpelijk vind ik het.
Speel alleen maar single player, multiplayer zal vast leuk zijn hoor. Misschien in de toekomst nog hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:35:
[...]

Zag er weer leuk uit. Klein beetje hype hier, maar dat ze starten met maar 1 nieuwe map vind ik toch wel jammer. Die speel je dan zo snel grijs dat je er met 3 weken weer klaar mee bent ben ik bang. 2 of eigenlijk 3 nieuwe maps had ik liever gezien.
Ik denk niet dat je nog veel nieuwe maps moet verwachten. Als je afwisseling wilt, kun je beter wat meer verschillende modi doen, want ik denk dat na deze Jungle map er niet nog een pakket op de plank ligt. Ik denk dat we blij mogen zijn als er voor april nog een map wordt toegevoegd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

G.Scholtens schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:25:
Gisteren de single player (story) uitgespeeld, mooi gedaan allemaal. Maar vind wel kort, 6 levels.
Mhao, ik geloof dat ik toendertijd een 2.5uurjes heb gedaan om de map in de woestijn uit te spelen met dat vliegveld. Nu zijn er volgens mij wat dingetjes bij gekomen. Al moet ik die wel nog een keertje gaan spelen.
Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:22:
[...]

Ik denk niet dat je nog veel nieuwe maps moet verwachten. Als je afwisseling wilt, kun je beter wat meer verschillende modi doen, want ik denk dat na deze Jungle map er niet nog een pakket op de plank ligt. Ik denk dat we blij mogen zijn als er voor april nog een map wordt toegevoegd.
Denk dat dat er echt aan gaat liggen wanneer ze met een nieuw deel willen komen. Zolang ze nog genoeg binnenharken aan cosmetic items zullen ze lui willen blijven lokken.

[ Voor 40% gewijzigd door Oxigeon op 29-01-2020 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:14:

Denk dat dat er echt aan gaat liggen wanneer ze met een nieuw deel willen komen.
Oktober/November 2021 pas, ze slaan 2020 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik speel op dit moment alleen nog maar Pacific maps, die geven me het meest BF1 Operations gevoel. Even starten met een potje conquest en dan alleen maar breakthrough.
Ik maak het voor mezelf afwisselend om nu ook in vliegtuigen te stappen, want dat is echt een ander spelletje voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt trouwens weer hetzelfde riedeltje zien bij de reacties op het nieuws van de trailer bij de frontpage. Allemaal mensen die niet meer de game spelen, maar wel alles af staan kraken. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HOLY CRAP!! David Sirland (Tiggr) weg bij DICE :X :? 8)7 :F ;w

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ces9zsg67od41.jpg?width=432&auto=webp&s=224c1f0b7e6296bc482dc07ec2879fa4e0807ac7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:14:
Je kunt trouwens weer hetzelfde riedeltje zien bij de reacties op het nieuws van de trailer bij de frontpage. Allemaal mensen die niet meer de game spelen, maar wel alles af staan kraken. |:(
de Battlefield communities zijn ontzettend zuur weer sinds de patches. Zeg maar pH waarde 0. Positieve meningen over de wapenbalans wordt zo hard gedownmod, das niet normaal meer.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geronimous schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:54:
[...]

de Battlefield communities zijn ontzettend zuur weer sinds de patches. Zeg maar pH waarde 0. Positieve meningen over de wapenbalans wordt zo hard gedownmod, das niet normaal meer.
Mja hier op de frontpage ook. Gewoon 9x een -1 moderatie op iets wat gewoon een normale reactie is. Het gaat gewoon nergens meer over.

Van mij mag Tweakers ook wel harder optreden voor mismoderaties want sommigen kennen alleen -1 en +3. En bij de helft die +2 of +3 gemodereerd is, staat dat ze het al niet meer spelen. WHO THE FUCK CARES.

Dat ze niet luisteren naar de community en met community bedoelen ze dan zichzelf en iedereen die het met ze eens is en dat de dev maar moet dansen naar alles wat ze aanbrengen. Ik vind het wel stoer dat DICE voet bij stuk houdt aan hun visie en daarmee mensen teleur moeten stellen. Dat ze er ook niet meer serieus op in gaan, snap ik volledig. Heel Reddit heeft hun nuttigheid overspeelt en is nu niet meer dan een extra outlet om nieuwsberichten te sharen. Maar je ziet nu ook weer een dev weggaan waarvan ik eerder denk dat het komt omdat ie alle doodsbedreigingen en idiote negativiteit gewoon zat is.

Het aantal reacties op de frontpage met "ik praat de bedreigingen niet goed, maar ..." is ook idioot trouwens.

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2020 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

Ja andere modi spelen doe ik wel en helpt ook wel. Alleen na bijna 1.5 jaar bfv spelen word het wel gewoon wat minder. Ik merk dan dat nieuwe maps mij nu telkens weer een goeie nieuwe impuls geven. De pacific maps waren voor mij echt een van de betere maps die er waren, maar ook daar merk je na een tijdje dat je ze kapot gespeeld hebt ;) .

Dat ze 2020 overslaan en 2021 pas weer een BF releasen juich ik alleen maar toe. Ik verwacht ook stiekem titanfall 3 eind dit jaar om dat weer te overbruggen :+ .

Nu kijk ik wel uit naar 6 feb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 14:35
DeWaanzin schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:52:
[...]

Ik speel op dit moment alleen nog maar Pacific maps, die geven me het meest BF1 Operations gevoel. Even starten met een potje conquest en dan alleen maar breakthrough.
Ik maak het voor mezelf afwisselend om nu ook in vliegtuigen te stappen, want dat is echt een ander spelletje voor me.
Bf1 heeft zo een ontzettend gave sfeer. Het geluid en beleving zijn echt top. Maar op 1 of andere manier bak ik er echt totaal niks van. BF3 en BF4 epische gevechten gehad bf v ook soort van maar bf 1 damn.. ik kom maar niet in die flow. Evengoed genieten, dat wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
BF1 zat ik helemaal in, BFV lukt maar niet.

BF1 vond ik ook echt overweldigend. Die eerste trailer ook, zo was de game ook echt op intense momenten.

[ Voor 55% gewijzigd door Jumpman op 29-01-2020 22:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik had BF1 ook aangeschaft, maar nooit online gespeeld. Bij BFV ben ik pas echt online gaan spelen, maar toen ik een paar maanden geleden een keer BF1 online ging proberen, merkte ik wel, dat ik daar heel erg weinig van bakte. Alleen de die hards lijken mij daar nog op te spelen, die ieder hoekje van de map kennen. Zo kwam ik in een (volgens mij) Italiaanse map terecht, waar de avondduisternis al was ingevallen. Ik heb weinig tegenstanders gezien, maar zij zagen mij des te beter ;-). Ik werd dan ook continu afgeknald, zonder ook maar enige hoop om iemand anders te raken.
BFV is mijn eerste shooter (ben inmiddels 56 jaar) die ik online speel en ook daar leg ik het uiteraard vaker af tegen de jonkies, maar daar heb ik toch ook nog wel eens het gevoel, dat ik het goed gedaan heb. Ik probeer ook alle wapens uit, maar niet alles is een succes uiteraard. Sniper en Support gaan me behoorlijk af, terwijl ik met Assault het minste ben. Hoofdzaak is, dat ik me prima vermaak en dat ik probeer zo veel mogelijk mijn teamgenoten te helpen Zo ben ik soms als sniper alleen maar bezig om spotting flares af te schieten in de zones, waar druk gevochten wordt, of als medic probeer ik zoveel mogelijk teammates weer te reviven. Dat gaat wel ten koste van mijn eigen k/d ratio, maar dat vind ik niet zo belangrijk. Soms begin ik me zelfs te ergeren aan teammates, die mij niet proberen te reviven, terwijl ze een meter van me verwijderd zijn en er geen gevaar meer is.
Vliegen is nog steeds niets voor mij, dus dat moet ik ook maar eens gaan oefenen. Ik denk dat ik sowieso de besturing daar bij om ga draaien, want ik switch omhoog en omlaag intuitief door elkaar, wat al een paar flinke klappers heeft opgeleverd.
Ik kijk in ieder geval al weer reikhalzend uit naar de nieuwe map volgende week, dus ik slinger de XBox deze week alvast een paar keer aan om het vliegen te oefenen in de trainingsmode en op de oude maps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

gr1542 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:14:
Ik had BF1 ook aangeschaft, maar nooit online gespeeld. Bij BFV ben ik pas echt online gaan spelen, maar toen ik een paar maanden geleden een keer BF1 online ging proberen, merkte ik wel, dat ik daar heel erg weinig van bakte. Alleen de die hards lijken mij daar nog op te spelen, die ieder hoekje van de map kennen. Zo kwam ik in een (volgens mij) Italiaanse map terecht, waar de avondduisternis al was ingevallen. Ik heb weinig tegenstanders gezien, maar zij zagen mij des te beter ;-). Ik werd dan ook continu afgeknald, zonder ook maar enige hoop om iemand anders te raken.
BFV is mijn eerste shooter (ben inmiddels 56 jaar) die ik online speel en ook daar leg ik het uiteraard vaker af tegen de jonkies, maar daar heb ik toch ook nog wel eens het gevoel, dat ik het goed gedaan heb. Ik probeer ook alle wapens uit, maar niet alles is een succes uiteraard. Sniper en Support gaan me behoorlijk af, terwijl ik met Assault het minste ben. Hoofdzaak is, dat ik me prima vermaak en dat ik probeer zo veel mogelijk mijn teamgenoten te helpen Zo ben ik soms als sniper alleen maar bezig om spotting flares af te schieten in de zones, waar druk gevochten wordt, of als medic probeer ik zoveel mogelijk teammates weer te reviven. Dat gaat wel ten koste van mijn eigen k/d ratio, maar dat vind ik niet zo belangrijk. Soms begin ik me zelfs te ergeren aan teammates, die mij niet proberen te reviven, terwijl ze een meter van me verwijderd zijn en er geen gevaar meer is.
Vliegen is nog steeds niets voor mij, dus dat moet ik ook maar eens gaan oefenen. Ik denk dat ik sowieso de besturing daar bij om ga draaien, want ik switch omhoog en omlaag intuitief door elkaar, wat al een paar flinke klappers heeft opgeleverd.
Ik kijk in ieder geval al weer reikhalzend uit naar de nieuwe map volgende week, dus ik slinger de XBox deze week alvast een paar keer aan om het vliegen te oefenen in de trainingsmode en op de oude maps.
Ik geloof dat we een zelfde soort speler zijn. Ben pas rank 20 (25uur online gespeeld) en weet niet echt welke wapens met welke vizieren ik moet gebruiken.

Ik speel het meeste met de medic. Speel ik niet met de medic ben ik een Recon. Support gaat me echt niet goed af.. Die geweren liggen me echt niet. Vaak moet je echt gaan liggen wil je pas kunnen "inzoomen".

Indien ik dan toch eens een keertje voor de Assault kies ivm de Panzerfaust maak ik weer geen damage op de tanks omdat ik ze van de verkeerde kant raak :P. Ik weet dat dit een kwestie is van oefenen enzo maar ook dit pakt me niet zo. Vandaar dat ik het lekker bij de Medic (sten) en Recon hou. Al lijkt me die Panzerfaust gebruiken echt handig. Kun je dat ding eigenlijk ook upgraden zodat hij meer damage ofzo maakt?

In tanks kan ik nog wel redelijk wat damage maken voor mijn doen. Maar vliegtuigen stap ik niet in. Dat is voor mij een instant death :D. Als ik zie hoe sommige lui daarmee rondkachelen... chapeau.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
En dan moet je nog 1 kill voor je assignment, krijg je de melding LAN kabel niet aangesloten 8)7 |:( :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
Haha, held....56 jaar en gewoon BF5 spelen. Respect. Al val ik ook in de categorie "Niet meer de jongste" met mijn 40+

Enne vliegen op volle servers raad ik niet aan. Probeer eerst de fire range. Ik speel overigens altijd met zgn "inverted" controls zowel met vliegen als als infanterist. Leg je hand maar eens plat op je hoofd met je vingers naar voren. Trek nu je hand naar achteren en je hoofd gaat omhoog (ogen dus naar de lucht). Duw je hand naar beneden en je ogen gaan naar de grond. Niet meer dan logisch dus om inverted te spelen. Maar dat is natuurlijk per persoon anders. Ik vind het logischer en ander denkt misschien meer in pookje naar voren is omhoog, pookje naar beneden is omlaag.

Verder kun je met vliegen nog instellen dat de horizon horzizontaal blijft en je vliegtuig dus kantelt als je naar links of rechts gaat. Maar je kan dus ook instellen dat je vliegtuig op het scherm dus altijd horizontaal blijft en de horizon dus beweegt. Ik speel met de laaste instelling.

Ik ben overigens blij dat ik al die patchnotes nooit lees. Ik heb dus totaal geen last van die TTK patch en ik kill nog net zo veel als anders al moet ik wel zeggen dat ik mijn long range slachtoffers nu eerder laat lopen dan voorheen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik had BF1 ook aangeschaft, maar nooit online gespeeld.
Jammer zou je zeker moeten doen! Het epic gevoel is bij BF1 toch zeker vele malen hoger (vind ik) dan bij V.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Oxigeon schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:34:
[...]
Support gaat me echt niet goed af.. Die geweren liggen me echt niet. Vaak moet je echt gaan liggen wil je pas kunnen "inzoomen".
Dat is enkel zo bij de MMG's (Medium Machine Guns), waarmee je alleen kunt inzoomen als de bipod uitgeklapt is. Met de normale LMG's kun je gewoon al lopend inzoomen. Probeer bijvoorbeeld de KE-7 of Bren gun eens, verschillen niet veel tov een assault rifle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

MRE-Inc schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:01:
Ik ben overigens blij dat ik al die patchnotes nooit lees. Ik heb dus totaal geen last van die TTK patch en ik kill nog net zo veel als anders al moet ik wel zeggen dat ik mijn long range slachtoffers nu eerder laat lopen dan voorheen.
Dus dat!
Ik snap al het gemekker dus niet. Ik vind het nog steeds leuk om te spelen en ervaar die TTK patch niet als negatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:01:
[...]

al moet ik wel zeggen dat ik mijn long range slachtoffers nu eerder laat lopen dan voorheen.
Mja ik ook, maar ik vind dat eigenlijk helemaal geen probleem. De enige reden dat ik het eerst ook deed, was omdat ik anders zelf gepakt werd maar ik kan nu eindelijk weer straten oversteken en bij objectives komen zonder me te storen aan 30 MMG's die op de buik overal liggen of mensen die toevallig jouw richting opkijken van 100 meter afstand.

Verder vind ik de dropoff ook enorm overdreven her en der. Ja na 50 meter kun je minder, maar als je ingame kijkt hoe ver dat vaak is, dan zit menig gevecht daar echt wel binnen.

En ben ik de enige die standaard voor headshots gaat? Want ik zie werkelijk het probleem niet bij de meeste guns om mensen neergeschoten te krijgen. En dat is dus met een controller waar je meer last van recoil hebt. 8)7

Echt, al dat gehuil geeft me gewoon aan hoe slecht sommigen zijn. Verder blijft er nog steeds een deel zeuren die gewoon hardcore mode terug wil (en dat is prima, maar ga daar dan over zeuren). En een ander deel wat al mekkert dat aim-assist meedraait sinds patch 5.2. Hoe slecht ben je als dát de reden is dat je ineens al je spelplezier kwijt raakt? Dat anderen dus een grotere kans hebben omdat het precieze mikken op de millimeters minder uitmaakt (want erg groot is het verschil ook niet meer). Als je al 10+ meter ver staat, helpt die rotate al weinig. Echt, alles moet maar met 1 kogel dood en zonder ook maar enige tegenstand te kunnen bieden. Dat ze klagen dat flanken niet goed werkt. Newsflash: flanken is altijd een risico en gaat meestal al fout, ongeacht TTK. Ga je onkunde niet op de devs afschrijven. Kneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:30:
[...]

Verder vind ik de dropoff ook enorm overdreven her en der. Ja na 50 meter kun je minder, maar als je ingame kijkt hoe ver dat vaak is, dan zit menig gevecht daar echt wel binnen.
Mjah het is weer een beetje bf3 en bf4 stijl met al die attachments zoals heavy barrel voor meer recoil en suppressor voor grotere drop off. Toen hoorde je daar ook niemand over klagen. Waarom nu dan wel?
En ben ik de enige die standaard voor headshots gaat? Want ik zie werkelijk het probleem niet bij de meeste guns om mensen neergeschoten te krijgen. En dat is dus met een controller waar je meer last van recoil hebt. 8)7
Sinds de TTK patch wel iets meer denk ik. Hou me daar nooit zo mee bezig maar het enige nu sinds de ttk patch is dat ik er wel meer rekening mee houd en me er meer op focus.
Echt, al dat gehuil geeft me gewoon aan hoe slecht sommigen zijn.
Idd, dat en het gebrek aan kennis hoe deze game te spelen. Sommigen snappen gewoon nog steeds niet hoe je BF speelt. Dat roep ik al tijden.
En een ander deel wat al mekkert dat aim-assist meedraait sinds patch 5.2.
Deze volg ik even niet. Wat bedoel je hier mee?
Dat ze klagen dat flanken niet goed werkt. Newsflash: flanken is altijd een risico en gaat meestal al fout, ongeacht TTK. Ga je onkunde niet op de devs afschrijven. Kneuzen.
Haha, idd. Laat het lekker als je niet weet hoe het moet. Lekker in je eentje flanken, afgeschoten worden en weer opnieuw beginnen vanaf je spawn. Doe het dan niet, als je niet weet hoe het moet.

Ik flank eigenlijk altijd als het mogelijk is. Lekker van achteren aanvallen. Niet te snel willen, je cover goed uitzoeken en je staat zo 10-0 en pak je de objective.

Ben wel toe aan nieuwe mappen overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:18:
[...]

[...]

Deze volg ik even niet. Wat bedoel je hier mee?
https://www.reddit.com/r/..._auto_rotation_confirmed/

Staat standaard aan, je kunt het straks (volgens mij in 6.0) uitzetten en het effect is echt minimaal. Zodra je op een enemy mikt en dan inzoomed, dan gaat ie iets meer richting het midden van de speler.

Een (extreem uitvergroot en totaal onrealistisch) voorbeeld hier: https://www.reddit.com/r/..._aim_assist_snaprotation/

Beiden staan stil, aim is al helemaal op het poppetje en hij gaat dan wat naar binnen. Maar hoe het met bewegende doelwitten is, kun je er niet aan afleiden, noch hoe sterk ie is omdat ie bij de video niet verder gaat dan "omg mensen kunnen me straks makkelijker doodschieten, net als ik hun. OMG omg omg"...
[...]

Haha, idd. Laat het lekker als je niet weet hoe het moet. Lekker in je eentje flanken, afgeschoten worden en weer opnieuw beginnen vanaf je spawn. Doe het dan niet, als je niet weet hoe het moet.

Ik flank eigenlijk altijd als het mogelijk is. Lekker van achteren aanvallen. Niet te snel willen, je cover goed uitzoeken en je staat zo 10-0 en pak je de objective.
Mja vooral cover zoeken. Als ik het zo lees, dan kiest niemand cover voor ze beginnen te schieten. Lekker rushen ala COD en verwachten dat iemand met 1 kogel dood is. Tja, dan speel je echt het verkeerde spel. "Ja maar ik kocht hem vanwege deze balance"
1) bullshit
2) en heel dom dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-09 10:27

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Oxigeon schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:55:
Zojuist bf5 nog eens opgestart. Zag dat je niks meer kan unlocken in chapter 5. Dacht dat ik me daar nog wel even mee kon bezighouden vandaag maar helaas.

Ik ga er dus vanuit dat dat ook volgende week donderdag weer beschikbaar wordt. Of gaat hier morgen tijdens de maintance nog wat mee gebeuren?
Donderdag nieuwe map en Tides Of War. Dus kan je beginnen met grinden voor Chapter 6 :)

Trouwens, heeft iemand van jullie nog tips voor een piloten-noob? Wil graag de platinum unlocken, moet alleen die 4 anti AA dingen hebben.
Iemand die weet welke locaties en vliegtuigen daar beste voor zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door LawfulHamster op 01-02-2020 01:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

LawfulHamster schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 01:47:
[...]

Donderdag nieuwe map en Tides Of War. Dus kan je beginnen met grinden voor Chapter 6 :)

Trouwens, heeft iemand van jullie nog tips voor een piloten-noob? Wil graag de platinum unlocken, moet alleen die 4 anti AA dingen hebben.
Met de JU-88 op hamada of de bombers op de pacific maps (Breakthrough/US). Doorzetten, oefenen en nog een keer.
The trick is dat je goed op moet letten op de tracers van de AA's zodat je al op afstand kan zien of een AA bemand is. Heel hoog aanvliegen korte duik en van grote hoogte bommen laten vallen.

[ Voor 15% gewijzigd door BlaTieBla op 01-02-2020 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

LawfulHamster schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 01:47:
[...]

Ik moet zeggen dat als ik in de besneeuwde map op die bergen in zoon AA ga zitten ik vaker dan eens het haasje ben. Dus ga er van uit dat dat wel te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*dubbel

[ Voor 179% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2020 10:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:18:
[...]
Idd, dat en het gebrek aan kennis hoe deze game te spelen. Sommigen snappen gewoon nog steeds niet hoe je BF speelt. Dat roep ik al tijden.
Dit vooral, en dan in de breedste zin van het woord.
Zo ontzettend veel lui die niet doorhebben dat we een team based shooter aan het spelen zijn en we door
samen te werken vaak tot de beste resultaten komen.
Helaas is/lijkt het merendeel nog steeds alleen maar gefixeerd op k/d met totaal geen oog voor enig objective.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:09:
[...]

Zo ontzettend veel lui die niet doorhebben dat we een team based shooter aan het spelen zijn en we door
Helaas is/lijkt het merendeel nog steeds alleen maar gefixeerd op k/d met totaal geen oog voor enig objective.
Vaak is een meter naar voren als soldaat of tanker al genoeg om in een cap-zone te staan en bij te dragen, MAAR MIJN K/D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
[...]

Ik ben alleen maar bezig met dode weer op te rapen :P

Schijnbaar kent BF V geen andere gun meer dan die 2A. Ik wil niet weten hoe vaak ik vandaag door dat oneerlijk apparaat ben afgeschoten. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Racer89 op 01-02-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Is er een discord voor mense die op Xbox spelen?

Xbox gamertag is bierka

Wel nog maar pas terug begonne.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
[...]

Tja, net nog een potje verloren als Japan op Iwo Jima. Kwam in het team met 2 piloten die ik al vaker tegenkom als ik een server op Iwo Jima join. Voor de Xbox eigenaren, BassenDK en TBAAG Amiral. En maar kills farmen met hun 20mm explosives rounds en incendiary bommen terwijl de US tanks lekker onze eigen verdedigers aan puin schoten en de objectives pakten. Toen zelf maar in een vliegtuig gegaan en hun tanks kapot geschoten maar dat lukte niet in m’n eentje. Uiteindelijk stonden beide heren met +60 kills bovenaan maar wel verloren 8)7

Dit is hoe je potjes wint. De tanks van de tegenstander uitschakelen totdat ze er zo moe van worden dat ze in hun eigen spawn blijven en op jou gaan lopen schieten.

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t3002.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-public/cb033ec2-a062-4a3e-a91c-702dd73bf184_Thumbnail.PNG

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 02-02-2020 01:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MRE-Inc schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:58:
[...]

Dit is hoe je potjes wint. De tanks van de tegenstander uitschakelen totdat ze er zo moe van worden dat ze in hun eigen spawn blijven en op jou gaan lopen schieten.
[...]
Op de Pacific maps en dan met name Iwo Jima en Wake is het met name op breakthrough van levensbelang om als defender zo veel mogelijk tanks uit te schakelen. Dat is de enige manier om ze in die eerste sector vast te zetten. Helemaal mooi als je squadmate in een AA gaat zitten zodat je fighters mee kan trekken en hij/zij ze uit de lucht kan knallen).
Je merkt gewoon dat na 10-15 minuten de vijand murw geslagen is en dat de beginners dan de vliegtuigen en tanks gaan pakken -> nog meer punten voor mij >:)

Met grote regelmaat ben ik MVP vanwege tanks slopen en spotting flares. Record met 1 * spotting flares ~2400 punten :o .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op zondag 2 februari 2020 @ 10:11:
[...]
Met grote regelmaat ben ik MVP (...)
BlaTieBlablabla :P
Maar goed dat MartinSpire Xbox speelt, anders was je gedoemd tot de eeuwige tweede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:04:
[...]

Maar goed dat MartinSpire Xbox speelt, anders was je gedoemd tot de eeuwige tweede plaats.
niet verder vertellen, maar dat MVP is alleen op n00b-servers. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:57:
[...]

niet verder vertellen, maar dat MVP is alleen op n00b-servers. ;)
Ik ben ook meestal de MVP..

Most Vulnerable Player :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:04:
[...]

Ik kan wel eens op PS4 meedoen, maar de laatste keer dat ik mn PS4 opstartte, zag ik niemand online. Voeg me maar toe (ook Martinspire), dan speel ik wel eens wat rondjes mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:00:
[...]

Ik kan wel eens op PS4 meedoen, maar de laatste keer dat ik mn PS4 opstartte, zag ik niemand online. Voeg me maar toe (ook Martinspire), dan speel ik wel eens wat rondjes mee...
Misschien is iedereen bang als jij online komt. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:16:
[...]

Het siert je dat je toegeeft een gevoelige kant te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
BlaTieBla schreef op maandag 3 februari 2020 @ 08:09:
[...]

Het siert je dat je toegeeft een gevoelige kant te hebben.
Zou je zo niet zeggen als je het gevloek soms hoort O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:17:
[...]

Zou je zo niet zeggen als je het gevloek soms hoort O-)
Puh, dat is lang geleden, BFV kan ik me echt niet zo druk om maken.. -O- ;(

Na een uurtje of twee vind ik t ook alweer best. Dat had ik met BF nooit.. Deze heb ik zo weinig uur in zitten, vergeleken met de oudere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:08:
[...]
BFV kan ik me echt niet zo druk om maken.. -O- ;(
Nou ik kan me de beta en de begintijd van BF V nog herinneren....
Als jij je niet druk maakte wil ik er niet bij zijn als je je wél druk maakt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:11:
[...]

Nou ik kan me de beta en de begintijd van BF V nog herinneren....
Als jij je niet druk maakte wil ik er niet bij zijn als je je wél druk maakt :+
dat zeg ik, lang geleden O-)

Maar serieus, wie bedenkt er nou een fantasy WW2 shooter? Kan er nog steeds niet aan wennen :N

Alleen de Pacific voelt een beetje goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:16:
[...]

dat zeg ik, lang geleden O-)

Maar serieus, wie bedenkt er nou een fantasy WW2 shooter? Kan er nog steeds niet aan wennen :N

Alleen de Pacific voelt een beetje goed.
Ik vind het fantasy deel wel meevallen. Het feit dat ze in rotterdam duits en engels praten kan ik heel goed mee leven. Doet voor mij niets af aan het plezier.

Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII was ook fantasie (expansion pack)en die heb ik ook helemaal grijs gespeeld.
Ditto voor de vietnam versie.

[ Voor 20% gewijzigd door BlaTieBla op 03-02-2020 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Solomon Islands is live, met per ongeluk al 2 wapens beschikbaar die je eigenlijk via Tides of War zou moeten verdienen.
Een paar rondjes gespeeld. Erg mooi maar voel de flow nog niet helemaal, komt vast wel weer.

[ Voor 1% gewijzigd door DeWaanzin op 06-02-2020 13:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet nog niet echt wat ik van Solomon Islands vind. Lijk wel als je moet verdedigen dat het knap lastig wordt. Verschillende potten breakthrough gespeeld gisteravond. Maar ook alles kansloos verloren.

De map verder is op zich wel mooi gemaakt. Flink wat camp plekjes aangezien het struikgewas overal goed aanwezig is. Combinatie met auto's en tanks lijkt ook goed te zijn.

Echter wel nog een paar foutjes in de map. 1x uit de map gegooit door een fout. 1x toen ik afgeschoten was ging het beeld heen en weer .

Nog een klein vraagje. Stel ik ben in een pot conquest bezig en in het midden van de pot wil ik leaven. Hou ik dan de verkregen xp? Zat gisteren namelijk in de oude maps te spelen tot de puntentelling echt zeer traag omlaag ging. Kwam erachter toen ik ik de scorelijsten bekeek en zag dat er maar 8 tegen 8 conquest gespeeld werd. Na 3 kwartier ofzo kreeg ik pas de melding defeat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
DeWaanzin schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:01:
Solomon Islands is live, met per ongeluk al 2 wapens beschikbaar die je eigenlijk via Tides of War zou moeten verdienen.
Een paar rondjes gespeeld. Erg mooi maar voel de doe nog niet helemaal, komt vast wel weer.
Idd mooie map. Echter om het echte jungle gevoel te krijgen hadden ze die kenmerkende vogel/dieren geluiden wel wat harder en meer mogen toevoegen. Krijg namelijk zo niet echt een jungle gevoel.

De balans is overigens ook weer compleet zoek. US komen aan land met 6 tanks, Japan heeft er 1 of 2. En dan ook nog van die kanonnen waar je nauwelijks een deuk in het bekende bakje boter mee schiet. Als verdedigende partij wordt je de eerste 2 sectoren compleet overlopen als niet iedereen met Anti tank kits speelt.

Die twee wapens. Shotgun en M2 Carabine zonder noemenswaardige recoil en een firerate van 850....

Dice...... :/

Ah, blijfertje...

[Twitter: https://twitter.com/PartWelsh/status/1224697239903309825]

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 05-02-2020 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Leuke map, doet me een klein beetje denken aan Laguna Presa met al die houten huisjes op palen.
Op breakthrough wel uitdagend als de teams gebalanceerd zijn, op conquest niet minder leuk.
Als ze deze map nou eens in de Pacific rotatie erbij zouden gooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

poor Leno schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:16:
[...]

He dat was ik al :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-09 10:27

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

dvdkiwi schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:13:
Als ze deze map nou eens in de Pacific rotatie erbij zouden gooien.....
Is bevestigd dat hij bij de Pacific Playlist komt. Morgen eerst eentje met alleen Solomon Islands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

LawfulHamster schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 01:10:
[...]

Is bevestigd dat hij bij de Pacific Playlist komt. Morgen eerst eentje met alleen Solomon Islands
Alleen Solomon Island is er toch al vanaf eergisteren? Deze map inderdaad bij de Pacific gooien lijkt me het beste plan. Wil vanaf vandaag (het nieuwe seizoen) weer lekker gaan spelen. Wordt echt tijd dat ik eens ga ranken want met mijn level 22 kom ik niet ver :P.

Eergisteren een halve pot met @dvdkiwi gespeeld. Wilde toch wel eens kijken wat hij er werkelijk van bakt. Na die halve pot speelde ik zo beroerd dat hij het maar voor gezien hield :P.

Merk toch dat ik vaak flink te kort kom op de close range. Ben inmiddels wel van de medic afgestapt op assault te gaan spelen. Toch wel handig als je zoon bazooka bij je hebt. Al maak ik daar niet veel damage mee. Maar eens wat YT gaan kijken hoe ik die dingen op tanks moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Gisteren een potje Solomon Islands Breakthrough als aanvaller gespeeld. Heerlijk chaotisch allemaal en veel plekken, waar Japanse snipers zich ophouden. Als medic en recon vooral in het teambelang gespeeld (reviven, bandages uitdelen en spotting flares afschieten) zodat ik de map zelf een beetje leer kennen, want het gevaar lijkt hier echt van alle kanten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

gr1542 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:07:
Gisteren een potje Solomon Islands Breakthrough als aanvaller gespeeld. Heerlijk chaotisch allemaal en veel plekken, waar Japanse snipers zich ophouden. Als medic en recon vooral in het teambelang gespeeld (reviven, bandages uitdelen en spotting flares afschieten) zodat ik de map zelf een beetje leer kennen, want het gevaar lijkt hier echt van alle kanten te komen.
Ja dat is behoorlijk irritant haha. Sta je op een punt denk je die kunnen alleen van voren komen staat er ineens een vijandelijke tank achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Solomon zit inmiddels in de Pacific rotatie :)

Nu nog even die vreselijke noob-bommen uit de game halen en de game is zowat perfect. Net ook weer zo een die 39-0 gaat enkel en alleen door brandbommen vanuit zijn vliegtuigje te droppen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind Solomon als conquest een leuke map, maar voor breakthrough eigenlijk helemaal niet. De eerste objectives zijn veel te snel te bereiken per boot, ze staan al aan land voordat jij als infantry bij de voorste bunker kunt zijn.
Verder te weinig om je mee te verdedigen. 2 cannons volgens mij en die staan niet echt handig voor de verdediging. De rechterkant mist sowieso een kanon en nu komt vrijwel elke tank vanuit links of rechts en kan aardig wat schade doen als ie een beetje op afstand blijft.

Als je dan verderop de map in gaat, sla je grote stukken over omdat de objectives verder weg liggen. Hele stukken jungle kom je nu niet. Verder is het te verdedigen gebied vrij groot en komen ze dus met aardig wat overmacht aan met 0 anti-tank manieren. Ik zag wel dat er op 2 plekken een gun versleept kon worden, maar dat doet natuurlijk niemand en hij spawned compleet nutteloos. Ook kun je zelf niet zo'n ding in positie brengen (wat ik overigens ook erg irritant vind).

De map gaat erg hard als je tegenstander ook meer een beetje weet wat ie aan het doen is. Verder heb je overal 1 of 2 objectives, dus dat gaat al meteen erg snel de andere kant op.
Ik heb verder het idee dat we 1 of 2 patches geleden ineens keihard kunnen rennen, wat de problemen om te verdedigen alleen maar groter maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Heb nu een bug dat ik na het doodgaan helemaal niks meer kan. Zou toch handig zijn als ze een 'redeploy' optie zouden implementeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 06-02-2020 17:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 17:39:
Heb nu een bug dat ik na het doodgaan helemaal niks meer kan. Zou toch handig zijn als ze een 'redeploy' optie zouden implementeren.
Die bug zit er al heel lang in helaas.. het lost zichzelf op als je hele squad dood is. Je kunt dan t best even switchen (dat kan wel) naar een 1man squad en wachten tot ie dood gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, daar heb ik geen last van, maar ik ga dan ook nooit dood :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:10:
[...]

Die bug zit er al heel lang in helaas.. het lost zichzelf op als je hele squad dood is. Je kunt dan t best even switchen (dat kan wel) naar een 1man squad en wachten tot ie dood gaat :)
Ik durf bij BF nooit op te veel knopjes te drukken als ik in een bug vastzit :+
Zeker niet in een potje waar ik net een supermegagrote killstreak heb gemaakt:

Ook weer een paar potjes gehad waarbij ptfo niet hoog in het vaandel stond bij de teammates.
Als ik met deze k/d halverwege het scoreboard eindig (niet eens als squadleader) zegt dat genoeg:
PTFO?

En om maar even de dominantie van vliegtuigen aan te tonen...
De nummer 1 en 2 van de tegenpartij zaten de gehele pot in de lucht. Onze vliegtuigen konden er niets tegen beginnen en ik heb letterlijk de hele pot met de Fliegerfaust op ze gejaagd maar ze vlogen telkens heel ver terug en/of ver buiten het bereik (lees: op pussy grote hoogte):
OP planes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:38:
[...]

Ik durf bij BF nooit op te veel knopjes te drukken als ik in een bug vastzit :+
Zeker niet in een potje waar ik net een supermegagrote killstreak heb gemaakt:

[YouTube: Battlefield™ V | 18 killstreak with the LVT tank]
Wie ben jij en wat heb je met zuperkiwi gedaan?
Onze vliegtuigen konden er niets tegen beginnen en ik heb letterlijk de hele pot met de Fliegerfaust op ze gejaagd maar ze vlogen telkens heel ver terug en/of ver buiten het bereik (lees: op pussy grote hoogte):
[Afbeelding: OP planes]
Pussy hoogte is ook mijn favoriete hoogte >:)
High fly-over, flare, quick turn, and drop some bombs on those red markers.

[ Voor 4% gewijzigd door BlaTieBla op 07-02-2020 08:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
[@dvdkiwi Mooie intro...

Een mooie plek om kills te farmen als tanker bij de US is in Breakthrough nadat je punt C hebt ingenomen, is om rechts te houden langs de rivier, maar wel aan de linkerkant van de rivier blijven. Kijk je uit op punt E, maar in Breakthrough ligt het capture punt wat dichter bij.

Ik kon daar gisteren het halve team van de tegenstander onder vuur nemen zonder dat ze het door hadden omdat ze allemaal aan het focussen waren op de corrridor die je kunt nemen van C als je links of door het midden gaat.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPX-qvOXUAA_OWu?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Langs de rivier is een prima plek inderdaad.
Heb ook al wel gemerkt dat de oproepbare tank (Hachii) een heel fijn dingetje is om daar te parkeren, met uitzicht op C.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik kwam er achter dat die poef-on-a-stick voor zowel assault als support beschikbaar is (ik lees geen release notes....), maar die stok-met-vuurwerk is echt briljant. Zeker als je als support een ammo-crate bij je hebt.
Na detonatie (als je nog leeft) meteen ammo crate neerzetten, resupply, nieuwe aanloop en tank kapot. Door de klap associeert de tanker dit gezien de damage (nog) niet met iemand dichtbij dus kijkt over je heen waardoor je nog een kans hebt om jezelf nu wel met tank en al op te blazen.

Die nieuwe LMG schiet op lvl0 beter dan de BAR LMG met alle specializations unlocked. Als die model 37 op goud zit wordt dat mijn nieuwe favo support gun.

[ Voor 0% gewijzigd door BlaTieBla op 08-02-2020 12:15 . Reden: typo's ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

MRE-Inc schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:32:
[@dvdkiwi Mooie intro...

Een mooie plek om kills te farmen als tanker bij de US is in Breakthrough nadat je punt C hebt ingenomen, is om rechts te houden langs de rivier, maar wel aan de linkerkant van de rivier blijven. Kijk je uit op punt E, maar in Breakthrough ligt het capture punt wat dichter bij.

Ik kon daar gisteren het halve team van de tegenstander onder vuur nemen zonder dat ze het door hadden omdat ze allemaal aan het focussen waren op de corrridor die je kunt nemen van C als je links of door het midden gaat.

[Afbeelding]
He wij zaten gisteren in 1 squad :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Stimulate14 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:53:
[...]

He wij zaten gisteren in 1 squad :*) .
Ha cool. Niks van gemerkt. Ging gister wel lekker. Met de nieuwe shotgun bezig maar dat is even wennen gezien de range echt max 3m is. Daarna moet je echt 6 shells afschieten op iemand om hem te killen.

Zal je igg toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Nu online
BlaTieBla schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:11:
Ik kwam er achter dat die poef-on-a-stick voor zowel assault als support beschikbaar is (ik lees geen release notes....), maar die stok-met-vuurwerk is echt briljant. Zeker als je als support een ammo-crate bij je hebt.
Na detonatie (als je nog leeft) meteen ammo crate neerzetten, resupply, nieuwe aanloop en tank kapot. Door de klap associeert de tanker dit gezien de damage (nog) niet met iemand dichtbij dus kijkt over je heen waardoor je nog een kans hebt om jezelf nu wel met tank en al op te blazen.

Die nieuwe LMG schiet op lvl0 beter dan de BAR LMG met alle specializations unlocked. Als die model 37 op goud zit wordt dat mijn nieuwe favo support gun.
Nog meer redenen dus om als tanker lekker op afstand te campen i.p.v. in de frontlinie mee te gaan. :F

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Of je bestuurt de tank vanuit 3rd person zodat je overzicht hebt en neemt gewoon een goede gunner mee waarmee je kunt communiceren ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:39:
Of je bestuurt de tank vanuit 3rd person zodat je overzicht hebt en neemt gewoon een goede gunner mee waarmee je kunt communiceren ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nhc1gMgDUMS6I7PNDEhjt0B4/full.gif

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Moet je met die nieuwe anti-tank stok tegen de tank oprennen / er tegen aan duwen of hoe moet ik dat zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

MRE-Inc schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:22:
[...]

Ha cool. Niks van gemerkt. Ging gister wel lekker. Met de nieuwe shotgun bezig maar dat is even wennen gezien de range echt max 3m is. Daarna moet je echt 6 shells afschieten op iemand om hem te killen.

Zal je igg toevoegen.
Nice.
Vind de nieuwe map wel lekker, goed divers en qua snipers valt het wel mee.
Heerlijke uurtjes gemaakt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MRE-Inc schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:22:
[...]

Zal je igg toevoegen.
Dan ga je nog een kluif krijgen om hem goud te krijgen. 13 kills op meer dan 10 meter in 1 ronde (of 7 in 1 leven).
Stimulate14 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:52:
[...]

Nice.
Vind de nieuwe map wel lekker, goed divers en qua snipers valt het wel mee.
Heerlijke uurtjes gemaakt al.
Merk wel veel van die anti-tank snipers. Beetje in de bosjes liggen zonder scope en infanterie afknallen. Highly annoying

[ Voor 28% gewijzigd door BlaTieBla op 10-02-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Kan je trouwens je gamenaam wijzigen in BF5? Ik zie sommige spelers een andere XBL gamertag hebben dan hun ingame naam.

[ Voor 14% gewijzigd door Stimulate14 op 10-02-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Poeh,

BFV is een helaas een beetje buggier bij me geworden (voor Solomon Islands eigenlijk nergens last van).
Dood gaan en niet meer kunnen spawnen, niet meer in beschikbare voertuigen kunnen spawnen vanaf het deploy scherm en als ik via "List games" een server wil kiezen gesorteerd op ping wordt iedere server op dezelfde manier getoond -> Europees/Amerikaans/Zuid Amerikaans allemaal gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
BlaTieBla schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:58:
[...]

Dan ga je nog een kluif krijgen om hem goud te krijgen. 13 kills op meer dan 10 meter in 1 ronde (of 7 in 1 leven).

[...]

Merk wel veel van die anti-tank snipers. Beetje in de bosjes liggen zonder scope en infanterie afknallen. Highly annoying
Gouden wapens doe ik niet aan. Ik speel sowiezo niet met skins anders dan de normale camo's. De meeste van mijn wapens zijn qua uiterlijk gewoon standaard, evenals mijn karakter.

Ik doe niet aan die customization onzin. :)

Pagina: 1 ... 41 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V