Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:16
poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:42:
[...]

De Fliegerfaust is inderdaad te hard geraakt. 3 grote nerfs.

Dat ze nu verder kunnen komen, maakt niets uit omdat je ze met gemak kunt ontwijken..

Ze zijn én generfd in de damage blastradius, én je hebt een salvo minder qua ammo (ook na bijpakken) én het salvo is moeilijker te leaden omdat het nu 4-5 is (2shot) ipv 3-3-3 (3shot).

Alle lol is er nu wel vanaf en de vliegtuigen domineren weer als een malle helaas.
Tja....Dice... ze kunnen het nooit goed doen lijkt het wel. Het is of 25% fliegerfaust 75% vliegtuig en dan in de patch erna is het 75% ff en 25% vliegtuig en de patch erna weer andersom. Dat streepje kunnen ze op een of andere manier nooit op 50% vs 50% krijgen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Wake Island..... Krijg ik spontaan weer zin in BF3

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ELHCRL1W4AEbHWp?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

In de laatste 20 seconden van de Wake Island trailer zie je nog een voorproefje van een nieuwe (jungle) map. Of heb ik het mis.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tjebakka schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:27:
In de laatste 20 seconden van de Wake Island trailer zie je nog een voorproefje van een nieuwe (jungle) map. Of heb ik het mis.
Dat lijkt er wel op ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL!! Ik ben blijkbaar #18 op de wereldranglijst van PS/PC/XB met de Fliegerfaust _O- :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OT5huTR.png

Pas maar op @MRE-Inc >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Oh shit! En 2e ter wereld op de Playstation hahahahaha _O- _O- *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V2hS6Mp.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar de ttk moet omlaag want "je hebt nu totaal geen skill nodig" :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:53:
Maar de ttk moet omlaag want "je hebt nu totaal geen skill nodig" :+
Eindelijk iets wat ik kan :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bij mij gaat het nu echt super lekker. Wordt veel minder door 3rd parties uitgeschakeld omdat mn teamgenoten eindelijk ook opletten. K/D is aardig omhoog geschoten

Als ik echter zo op Reddit e.d. kijk zie ik het gezanik alleen maar erger worden, dus die patch zal wel weer worden teruggedraaid.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:14:
LOL!! Ik ben blijkbaar #18 op de wereldranglijst van PS/PC/XB met de Fliegerfaust _O- :D

[Afbeelding]

Zolang er geen crossplay is of jij geen Xbox koopt, heb ik niks te vrezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:27:
Bij mij gaat het nu echt super lekker. Wordt veel minder door 3rd parties uitgeschakeld omdat mn teamgenoten eindelijk ook opletten. K/D is aardig omhoog geschoten

Als ik echter zo op Reddit e.d. kijk zie ik het gezanik alleen maar erger worden, dus die patch zal wel weer worden teruggedraaid.
Ja ik zou dat heel jammer vinden. Een flink aantal wapens hebben zeker nog aanpassingen nodig, maar het speelt zo veel lekkerder weg.

Levelcap vat het mooi samen, over de achterliggende gedachte:

"There now is less of an emphasis on whipping around and being the first person to shoot at your opponent, but more of an emphasis on staying on target throughout the firefight and mixing as many headshots into that firefight as possible.

So the skill becomes more involved with aiming, accuracy and consistency VS. just pure reaction time and your ability to sort of whip toward a target as quickly as possible.

I found myself doing better because of that and I enjoyed that style of gunplay more than the just really fast reactionary twitchy gunplay, which honestly was a lot of what BFV was before."

Vanaf ongeveer 01:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:14:

[Afbeelding]

Vind ik niet gek, als je de hele ronde bij zo'n ammo crate staat met dat apparaat O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Racer89 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:19:
[...]

Vind ik niet gek, als je de hele ronde bij zo'n ammo crate staat met dat apparaat O-)
Hahaha zegt hij die na 1 FF kill gelijk verslaafd was _O-

Maar ja, moeten ze zich er maar niet mee bemoeien en mij niet bombarderen terwijl ik gewoon minding my own business probeer een tegenstander neer te schieten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:52:
[...]

Hahaha zegt hij die na 1 FF kill gelijk verslaafd was _O-

Maar ja, moeten ze zich er maar niet mee bemoeien en mij niet bombarderen terwijl ik gewoon minding my own business probeer een tegenstander neer te schieten :>
Hehe :P ben aan het updaten daarna mag ik weer met het apparaat schieten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:04:
[...]

Hehe :P ben aan het updaten daarna mag ik weer met het apparaat schieten :o
Hij is wel minder leuk geworden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:07:
[...]

Hij is wel minder leuk geworden -O-
Kon ook weer niet anders. Ging natuurlijk te goed met de FF... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-07 11:24

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Roniin94 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:42:
Hoeveel supports gebruiken nou werkelijk de crate? Heel zelden kom ik een verdwaalde crate tegen. Daarnaast 25s meer voor nieuwe explosives of flare gun overleef je ook nog wel. Supports zijn op alle ranges nu easy targets geworden door hun effectieve range
[...]
Alleen maar kistjes en eigen squad eerst. Dus je zal ze niet snel zomaar ergens zien liggen. Ze verhuizen mee met het squad. DE manier om vanaf onverwachte plekken genoeg pistol grenades, panzerfausts, dynamite e.d. te hebben.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
BlaTieBla schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:22:
[...]

Alleen maar kistjes en eigen squad eerst. Dus je zal ze niet snel zomaar ergens zien liggen. Ze verhuizen mee met het squad. DE manier om vanaf onverwachte plekken genoeg pistol grenades, panzerfausts, dynamite e.d. te hebben.
Ik had normaal ook nooit een crate, heb deze nu aangepast zodat ik hem standaard bij me heb. Als mensen hem zien krijg je flink punten maar anders ook niet.

Wat alleen sh*t is, als je bv achter een AA gun zit en je komt er achteruit kunt je niet direct een crate neerzetten. Hij begint dan weer opnieuw te laden raar genoeg.

Ik heb gisteren ook weer eens recon class geprobeerd. Ik had er zelf wat kills me, hebben ze hier ook iets mee gedaan? Normaal raakte ik er nooit wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Community games zijn nou live. Wil best weer een servertje draaien, maar weet even niet wat er dan op moet komen qua modes en maps. Ik zie wel dat Rush ook beschikbaar is. Is dat nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:20:
Community games zijn nou live. Wil best weer een servertje draaien, maar weet even niet wat er dan op moet komen qua modes en maps. Ik zie wel dat Rush ook beschikbaar is. Is dat nog een idee?
Breakthrough Iwo Jima only graag, Pacific Storm mag er ook wel bij. Hoe lang ga je huren ? En maak mij maar admin :D Wil ook wel meebetalen hoor, als de server maar wel ranked is.

Overigens is de balans weer compleet weg. Piloten domineren de leaderboards weer. Heb zelf maar de 20mm HE rounds vervangen door de 4x LMG's en mijnen en 2x 500lbs bommen om alleen nog maar andere vliegtuigen uit de lucht te schieten (voornamelijk die met 20mm HE) en tanks aan te vallen. Infantery laat ik wel links liggen.

Gisteren een potje waarin ik ongeveer 15 tanks en evenzoveel vliegtuigen heb afgemaakt. Maar ja, Dice fuckup nummer zoveel laat je weer de stats niet zien aan het eind van het potje... :X

Verder terug gegaan naar de Sten in de medic class inclusief smoke launcher. Merk nauwelijks verschil met die nieuwe TTK. Nou ja, ik merk het wel, maar heb niet het idee dat het echt bullshit is zoals bv Westie gisteren in een nieuwe video weer vertelde.

LMG's en sniper class heb ik al een tijdje niet aangeraakt overigens, dus kan daar nog niks over zeggen.

Kan wel merken dat de fliegerfaust nu wat meer skill vergt. Ik kom ze nauwelijks nog tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:56:
[...]

Breakthrough Iwo Jima only graag, Pacific Storm mag er ook wel bij. Hoe lang ga je huren ? En maak mij maar admin :D Wil ook wel meebetalen hoor, als de server maar wel ranked is.
Breakthrough op die 2 maps zijn genoeg servers voor. Rush niet en wellicht helpt dat.

Qua progress krijg je die wel van je wapens en assignments volgens mij, maar niet van tides of war. Wel jammer, maar geen ramp imo. Bijkomend voordeel is dat quick match mensen er niet op komen, waardoor je met de wat betere spelers zult samenwerken en ook minder kans is dat Aziaten oid erop komen te zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-12-2019 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:49:
[...]

Breakthrough op die 2 maps zijn genoeg servers voor. Rush niet en wellicht helpt dat.

Qua progress krijg je die wel van je wapens en assignments volgens mij, maar niet van tides of war. Wel jammer, maar geen ramp imo. Bijkomend voordeel is dat quick match mensen er niet op komen, waardoor je met de wat betere spelers zult samenwerken en ook minder kans is dat Aziaten oid erop komen te zitten.
Valt wel mee hoor. Gisteravond 16!!! servers in de EU die Breatkthrough icm CQ hebben. Er zijn volgens mij geen dedicated BT servers meer wel mixed BT en CQ voor de Pacific mappen....

Edit: nou daar is ie hoor. Het janken heeft weer geholpen. Ben benieuwd naar de uitleg van Dice.

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 09-12-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 22:37
MRE-Inc schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:41:
[...]

Valt wel mee hoor. Gisteravond 16!!! servers in de EU die Breatkthrough icm CQ hebben. Er zijn volgens mij geen dedicated BT servers meer wel mixed BT en CQ voor de Pacific mappen....

Edit: nou daar is ie hoor. Het janken heeft weer geholpen. Ben benieuwd naar de uitleg van Dice.

[Twitter]
Maar eerlijk het was op een paar kleine dingen na toch prima? Snap zelf niet waarom ze weer altijd van die grote veranderingen willen doorvoeren. Je gaat altijd wel iets houden wat niet super loopt voor een aantal spelers. Maar telkens van radicaal links naar radicaal rechts werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-03 14:54
Martinspire schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:20:
Volgens mij zijn de servers gratis, en draaien ze alleen wanneer er mensen op de server zitten, en verdwijnt ie weer wanneer er niemand in zit. Ingestelde presets kan je dan wel weer opslaan voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:41:
[...]

[Twitter]
Nou gelukkig (imo) houden ze voet bij stuk en gaan ze alleen aanpassingen doen ipv alles zomaar weer terug draaien..

Ik blijf erbij, het idee is goed, de uitwerking kan beter. En dat is wat ze gaan doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xszd319juq341.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
To easy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:08:
[...]

Maar eerlijk het was op een paar kleine dingen na toch prima? Snap zelf niet waarom ze weer altijd van die grote veranderingen willen doorvoeren. Je gaat altijd wel iets houden wat niet super loopt voor een aantal spelers. Maar telkens van radicaal links naar radicaal rechts werkt ook niet.
Het was ook prima. Van mij hoefde er niks te veranderen, echter vind ik ook dat ik met een smg niet super accurraat zou moeten kunnen schieten op lange afstand.
poor Leno schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:50:
[...]

Nou gelukkig (imo) houden ze voet bij stuk en gaan ze alleen aanpassingen doen ipv alles zomaar weer terug draaien..

Ik blijf erbij, het idee is goed, de uitwerking kan beter. En dat is wat ze gaan doen.

[Afbeelding]
Laat ze die kilo utrecht tango snipers maar eens aanpakken. Echt van de zotte dat wanneer ik 3 hitmarkers krijg die gasten je nog steeds kunnen headshotten zonder last te krijgen van suppression.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Al een poosje niet meer gespeeld maar sinds een paar dagen weer begonnen, weet ook niet meer hoe het voor de laatste patch speelde wat waarschijnlijk een voordeel is als je zo her en der de klachten leest.

Net ff wake Island wat toch ook weer ff leuk was.

Maar wel erg jammer van die bug dat je gewoon niks meer unlocked, zou al een aantal wapens moeten hebben maar no joy.

Hopelijk komen ze daar snel met een oplossing daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze aanpassingen gaan ze doorvoeren :)

https://old.reddit.com/r/...cast_improving_update_52/

Hintje: de wapens die underperformen worden iets beter en het nieuwe spotting gaat op de schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Dice Fuck Up Part 4375899,994. Kijk maar wees vooral niet verbaasd. Hint: WW2 begon met de invasie van Nederlandse troepen op Duits grond gebied om de woorden van LevelCapGaming even naar NL te vertalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 00:38:
Dice Fuck Up Part 4375899,994. Kijk maar wees vooral niet verbaasd. Hint: WW2 begon met de invasie van Nederlandse troepen op Duits grond gebied om de woorden van LevelCapGaming even naar NL te vertalen. 8)7

[YouTube: Wake Island Is Here & Dice Plans A TTK Hotfix! | Battlefield V]
No one cares.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12
KRABBENRAVE JONGUH

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi:
REPORT: EA DICE is aware that the number of tanks available in Wake Island is excessive (particularly in Breakthrough as attacker) and they're looking to address this #BattlefieldV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Weet niet waarom, maar wake island speelt niet zo fijn als ik mij kan herinneren van battlefield 3. Vooral conqeust vind ik nog raar spelen.

De weapon tweaks hebben bij sommige 0 effect vind ik, maar bij rifles moet je ineens 4 bodyshots raken op voor mij nog niet zo'n verre afstand.

Ook is de 1 seconde freeze nog steeds niet weg. Zulke dingen moet niet willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:03:
Weet niet waarom, maar wake island speelt niet zo fijn als ik mij kan herinneren van battlefield 3. Vooral conquest vind ik nog raar spelen.
Na een redelijk aantal potjes te spelen in breakthrough en conquest vind ik de map eigenlijk wel prima. Wat meer detail her en der en meer kennis waar de meeste gevechten plaatsvinden, maakt de map een stuk interessanter. Het speelt zich nu meer rond cover af dan eerst. En de map bevat nu meer detail dan eerst waardoor je mensen ook iets minder makkelijk ziet natuurlijk.
De weapon tweaks hebben bij sommige 0 effect vind ik, maar bij rifles moet je ineens 4 bodyshots raken op voor mij nog niet zo'n verre afstand.
Niet elke rifle is garbage imo, maar je moet ze wellicht anders gebruiken. De Gewehr 43 en 1-5 zijn nog steeds prima te gebruiken, de rest vond ik altijd al niet heel denderend. Pak dan gewoon self loading rifles van de recon (Model 8 · ZH-29 zijn nog steeds top).
Wellicht game of console herstarten. En ook kijken of je ping hoog is (en dus niet in Europa speelt). Ik heb er nu significant minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:22:
[...]
Na een redelijk aantal potjes te spelen in breakthrough en conquest vind ik de map eigenlijk wel prima. Wat meer detail her en der en meer kennis waar de meeste gevechten plaatsvinden, maakt de map een stuk interessanter. Het speelt zich nu meer rond cover af dan eerst. En de map bevat nu meer detail dan eerst waardoor je mensen ook iets minder makkelijk ziet natuurlijk.

[...]
Niet elke rifle is garbage imo, maar je moet ze wellicht anders gebruiken. De Gewehr 43 en 1-5 zijn nog steeds prima te gebruiken, de rest vond ik altijd al niet heel denderend. Pak dan gewoon self loading rifles van de recon (Model 8 · ZH-29 zijn nog steeds top).

[...]
Wellicht game of console herstarten. En ook kijken of je ping hoog is (en dus niet in Europa speelt). Ik heb er nu significant minder last van.
Ik moet idd nog wel meer spelen om de map weer te leren kennen dus misschien nog wat meer geduld hebben.

De gewehr is zeker nog wel fijn, maar 4 bodyshots is toch even weer anders spelen aangezien je 10 in de mag hebt waar je er normaal 3 mee killed moet je nu 1 extra reloaden.

De freeze hebben vrienden van mij ook last van en dat op duitse servers. Ook allemaal verschillende versie van de xbox en sommige hebben de game op disc en ik digitaal bijvoorbeeld. Heb echt het idee dat het sinds de patch hiervoor het er bij is gekomen. Had een tijdje wat minder gespeeld en nu met wake island weer opgepakt. We merkten het allemaal direct weer ingame helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NOTICE: The #BattlefieldV Update 5.2.2 (Hotfix) will go live on Monday, December 16th with the following availability times 📌
Battlefield V - Update 5.2.2 (Hotfix)
Weapon changes
ZK-383, EMP, MP40, STEN:
  • Improved damage model from 4-11 to 4-10 BTK
Light Bolt ZK-383, MP28, M1928A1, Suomi:
  • Improved damage model from 5-13 to 4-10 BTK with faster damage dropoff then the MP40 damage model
  • Increased Vertical Recoil by 25%, and Horizontal Recoil by 60%‏‏‎ ‎Note: Due to an error with our Damage Tables, the M1928A1 will do 9.6 damage at maximum range making it a maximum 11 BTK, but this will be corrected in our next update.
Type 100:
  • Improved damage model from 5-12 to 5-10 BTK
StG 44:
  • Improved damage model from 5-8 to 4-8 BTK
Sturmgewehr 1-5:
  • Improved damage model from 6-9 to 5-9 BTK
  • Reduced Vertical Recoil by 25%, and Horizontal Recoil by 20%
M1907 SF:
  • Improved damage model from 5-13 to 4-10 BTK with reductions made to the damage dropoff.
Breda M1935 PG:
  • Improved damage model from 5-6 to 4-6 BTK
KE7, Type 97, Bren Gun, Lewis Gun:
  • Improved damage model from 5-8 to 4-8 BTK
LS/26:
  • Improved damage model from 4-11 to 4-9 BTK
FG-42
  • Improved damage model from 5-13 to 4-9 BTK with slightly faster dropoff than the LS/26
VGO, MG 42:
  • Improved damage model from 5-13 to 4-10 BTK with reductions made to the damage dropoff.
  • Reduced Vertical Recoil by 25% and Horizontal Recoil by 20%
  • Fixed an issue where the MG42 dealt too much damage when using High Velocity Bullets
Turner SMLE, MAS 44:
  • Improved damage model to 3 BTK within 30 meters as these weapons had an incorrectly low maximum damage
Ag m/42:
  • Increased rate of fire from 300 to 360 rpm
  • This should better balance the Ag m/42 against the MAS44 and Turner SMLE‏‏‎ ‎
The full list of weapon changes is visible here (changes from the current version are highlighted in Green for ease of access).

UI Changes:
  • Removed the 5.2 enemy acquisition icons when not looking directly at an enemy player, but who are inside your field of view - See the change here
  • Reduced the range at which you can see an enemy icon if directly aiming at the player is now 20m, down from 25m.
  • Reduced the angle at which we consider that you are looking directly at an enemy player is now 3°, down from 6° - See the change here
  • Improved soldier icon occlusion a to reduce the scenarios where an enemy icon could be visible, without the player being really visible on your screen - See the change here
  • Fixed some issues with smoke grenades not blocking enemy icons consistently - See the change here
  • Reduced the impact of wind on smoke grenades to ensure that the blocking of the icons is more consistent with the shape of the smoke grenade effect.
  • Fixed issues with squad member names not being properly displayed above their head in close range or when in a vehicle.
Performance
  • Fixed an issue that was causing stuttering issues during a scenario that involved getting kills with the LVCP vehicle
Stability
  • Multiple crash fixes that we hope will improve overall game stability
Aardige patch zo

[ Voor 102% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2019 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
To easy schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:03:

Hier heb ik ook nog altijd last van, mijn ping is altijd laag het lijkt echt een software probleem. Want het beeld en geluid loopt vast.

[ Voor 69% gewijzigd door Racer89 op 15-12-2019 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Racer89 schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:43:
[...]

Hier heb ik ook nog altijd last van, mijn ping is altijd laag het lijkt echt een software probleem. Want het beeld en geluid loopt vast.
Gisteren rond 18:00 uur even gekeken naar de servers. Er waren er een stuk of 20 in beeld en maar 2 gaven een groene ping status. Verder had ik bij matchmaking zelf steeds, dat er minutenlang bleef staan "Waiting for players to join", terwijl er op sommige momenten 58 tot 60 spelers in de lijst stonden.
Wat ook wel apart was: Ik joinde eindelijk een potje na minutenlang wachten en dat potje was gelijk klaar 8)7
Ook veel last van de scores die niet getoond worden na de potjes (9 van de 10 keer kan hij het rapport niet ophalen). Nu speelde ik gisteren als een natte krant, dus ik hoop maar dat mijn team mates daar ook last van hadden :+

[ Voor 23% gewijzigd door gr1542 op 16-12-2019 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dat is idd een flinke bug, geen scores aan het einde van de ronde dus ook geen unlocks, en idd ook dat de game blijft staan op waiting for players terwijl de server al zo goed als vol zit.

Hoop dat die hotfix (vandaag dacht ik?) dat ook oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 15:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Sipio schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:38:
Dat is idd een flinke bug, geen scores aan het einde van de ronde dus ook geen unlocks, en idd ook dat de game blijft staan op waiting for players terwijl de server al zo goed als vol zit.

Ik heb alleen last van geen scores aan het einde van de ronde.
Bij mij gaan de unlocks wel gewoon door, ben bezig met het levellen/assignments van de Jungle Carbine en die doen het gewoon.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:53:
[...]

Ik heb alleen last van geen scores aan het einde van de ronde.
Bij mij gaan de unlocks wel gewoon door, ben bezig met het levellen/assignments van de Jungle Carbine en die doen het gewoon.
Specialisations en assignments gaan wel inderdaad, maar nieuwe wapens kun je niet vrijspelen door bv een nieuw level te halen, want dat nieuwe level unlockt nooit. Blijkbaar zit dat hardcoded in de end-of-round via de server.

Je schijnt wel een practice match in te kunnen gaan (al weet ik even niet of dat een match met bots moest zijn of die ene waar je wel met teammates kunt spelen) om in ieder geval een deel wel te unlocken. Maar op Reddit is dat vast wel te vinden. Blijft in ieder geval debiel dat het al zo lang stuk is. Dan ga je je afvragen waar het in hemelsnaam fout gaat.

Edit: het is zojuist opgelost:
Niklas Åstrand
@NiklasAstrand
·
41 m
”You report can now be fetched”

Carrie the great white shark of the Escaut river, Freeman the crab, Milla the blacktip reef shark of Wake, Polly the parrot and Max the pteradactyl are sorry about the issues with end of round stats lately. But now it’s fixed!

- Time for stats!
Edit2:
The #BattlefieldV Update 5.2.2 (Hotfix) is now live on #XboxOne.

File Size: 1009.11 MB.
Thanks
@Evil_Paladin_
for the screenshot

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
[b]Martinspire in "[XBO/PS4] Battlefield V"Martinspire schreef op maandag 16 december 2019

Edit2:

[...]
Aardig grote hotfix. Even zoeken wat er nog meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hier helaas nog niet de class wapens unlocks, nog een rondje practice squad conquest gedaan maar ook daarna niet, bij progress onder de classes staat allang added to your company maar bij het wapen overzicht nog steeds locked, jammer maar helaas.

[ Voor 30% gewijzigd door Sipio op 16-12-2019 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:59:
Hier helaas nog niet de class wapens unlocks, nog een rondje practice squad conquest gedaan maar ook daarna niet, bij progress onder de classes staat allang added to your company maar bij het wapen overzicht nog steeds locked, jammer maar helaas.
Ik denk zelf dat de post-match reports deel 1 van de 2 is om de unlocks te fixen. Wellicht gaan ze nu nog zaken verder uitpluizen.

Overigens moet je bij sommige guns eerst de unlock uit de armory halen ipv direct in het menu zien, dus wellicht dat je daar nog wat over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:29:
[...]

Ik denk zelf dat de post-match reports deel 1 van de 2 is om de unlocks te fixen. Wellicht gaan ze nu nog zaken verder uitpluizen.

Overigens moet je bij sommige guns eerst de unlock uit de armory halen ipv direct in het menu zien, dus wellicht dat je daar nog wat over het hoofd ziet.
Had idd ook al bij de armory gekeken maar ook niks, misschien duurt het idd nog ff voor het helemaal gefixt is, nou ja we wachten wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Sipio schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:38:

Sinds de laatste update heb ik helemaal geen scoreboard meer gezien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Racer89 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:35:
[...]

Sinds de laatste update heb ik helemaal geen scoreboard meer gezien...
Na de update van vandaag is dat wel opgelost bij mij, zie nu gewoon scores etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Sipio schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:37:
[...]

Na de update van vandaag is dat wel opgelost bij mij, zie nu gewoon scores etc.
Dat zou fijn zijn. Ben benieuwd misschien vanavond weer even tijd om te knallen en te testen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Man man man, gister gewoon een potje Breakthrough op Wake Island gequit.
Een piloot van de tegen partij was als een malle incendiary bombs op precies de goede plekken aan het gooien. Na keer nummer 5 daar door kapot gegaan te zijn vond ik het wel genoeg.
Is er iets tegen die bombs te doen? Ik heb iedere keer het idee als je daar door geraakt wordt het gewoon einde verhaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Dan had ik gisteren meer geluk. Met de AA op Wake Island gisteren in één potje 3 zero's neergehaald. Het lijkt wel of de vuurkracht daarvan iets meer damage doet nu. Meestal raakte ik ze voorheen voor mijn gevoel hetzelfde, maar was het niet voldoende om ze ook echt neer te krijgen. Het zal wel realistisch zijn, maar je hoort de vliegtuigen pas als ze over je heen gaan, dus ben je vaak te laat om ze voldoende te raken.
Wat me overigens ook opvalt en ook een beetje tegenvalt, is dat het aantal tanks op Wake Island nog steeds erg hoog is. Terwijl het mij juist een hele prettige infanterie map lijkt met al die cover mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Komt omdat de fliegerfaust nu weer niks waard is. Balans is weer zoek helaas. En die gene die vliegen en potjes domineren zijn geen normale spelers, maar allemaal getrainde top guns die het meeste van hun tijd in de lucht door brengen. Weinig tegen dat soort lui te doen haha.

Ben ook van mening dat de fliegerfaust eerst ook wel te sterk was 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mijn part maken ze vliegtuigen gewoon permanent sterfelijk. Elk team start met bijvoorbeeld 3 vliegtuigen en als er één kapot gaat is het jammer maar helaas, geen nieuw vliegtuig meer.

De potten die ik tot nu toe op Wake Island heb gespeeld had ik niet heel veel last van vliegtuigen. Als infanterie loop je toch vrij verscholen tussen alle bomen, bosjes en gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:50:
Voor mijn part maken ze vliegtuigen gewoon permanent sterfelijk. Elk team start met bijvoorbeeld 3 vliegtuigen en als er één kapot gaat is het jammer maar helaas, geen nieuw vliegtuig meer.

De potten die ik tot nu toe op Wake Island heb gespeeld had ik niet heel veel last van vliegtuigen. Als infanterie loop je toch vrij verscholen tussen alle bomen, bosjes en gebouwen.
Dan moet je dat ook met tanks doen en 1 lijn trekken met voertuigen. Maar de balans is idd weer ver te zoeken. Kreeg gisteren op Pacific Storm geen 1 fliegerfaust om mijn oren. Heb nu wel de 2x500 bommen en mijnen op de Zero en Corsair zitten om op tanks te jagen. Stond ik gisteren halverwege nog op 28-0 door alleen tanks op te blazen 8)7 Dice is hopeloos de weg kwijt....

EOR screen was gisteren bij mij overigens nog steeds stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:39:
[...]

Stond ik gisteren halverwege nog op 28-0 door alleen tanks op te blazen
Mwoah, gister was ik anders als infantry ook op 24-0 uitgekomen voor mn eerste echte death (wel 3x revived maar ssshhh). Uiteindelijk de pot afgesloten in een tank en tot 64 kills gekomen of zo. Waarbij we de pot niet gewonnen hebben, dacht ik. Ik moest alleen pissen en toen was ik gekicked :/
Ik denk alleen niet dat we die laatste vlaggen nog hebben gepakt, want dat ging ineens drama (bij de 1 na laatste objectives, dus na innemen vliegveld).

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 17-12-2019 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

To easy schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:41:
En die gene die vliegen en potjes domineren zijn geen normale spelers, maar allemaal getrainde top guns die het meeste van hun tijd in de lucht door brengen. Weinig tegen dat soort lui te doen haha.
Later als ik groot ben wil ik dat ook worden, maar bak er tot nu toe weinig van.
Als er iemand op m'n tail zit is het vaak einde verhaal voor me, als ik zelf eindelijk op iemands tail zit schiet ik vooral heel veel mis en ontsnapt hij vaak.
Denk dat het vooral aan tactisch inzicht bij mij ontbreekt als ik in een vliegtuig zit, haal m'n kills vooral door bommen te gooien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
DeWaanzin schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:28:
[...]

Later als ik groot ben wil ik dat ook worden, maar bak er tot nu toe weinig van.
Als er iemand op m'n tail zit is het vaak einde verhaal voor me, als ik zelf eindelijk op iemands tail zit schiet ik vooral heel veel mis en ontsnapt hij vaak.
Denk dat het vooral aan tactisch inzicht bij mij ontbreekt als ik in een vliegtuig zit, haal m'n kills vooral door bommen te gooien..
Schaam je niet, ik doe niet eens meer moeite om een vliegtuig te snappen. Bij mij wilt het ook niet lukken, blijf liever aan de grond staan en schiet ze met de AA uit de lucht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Eindelijk scoreboard weer gezien gisteren. Met de AA 11 vliegtuigen neergehaald en samen met Leno totaal 34 in de squad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Gisteren voor het eerst met de BAR gespeeld. Die speelt echt precies zoals de BAR in battlefield 1. Heerlijk wapen, maar je moet donders goed opletten met je reloads. De kleine mag maakt hem niet te OP in mijn ogen, maar als je er goed mee bent kun je support spelen alsof je assault class speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Jeuh, gisteren m'n Zero A6M2 op rank 6 gekregen zonder ook maar 1 ander vliegtuig neergeschoten te hebben 8)7.
Ik had gisteren erg veel geluk dat ik een heel potje in een vliegtuig kon zitten zonder dat er bij de tegenstander piloothelden zaten. Met spotting flares hark je toch wel heel erg veel punten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week weer Outpost in de playlists. Volgende week komt de M3 Grease Gun in Tides of War. Deze week nog een bamboo-skin voor die japanse SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:34:
Deze week weer Outpost in de playlists. Volgende week komt de M3 Grease Gun in Tides of War. Deze week nog een bamboo-skin voor die japanse SMG.
Oh crap is de japanse SMG al geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:25:
[...]

Hmm, nee die is deze week in de aanbieding. Ik denk dat BF central het over de komende 2 weken had. Dus deze week grease gun, volgende week de palm skin en daarna de grease gun.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:25:
[...]

Gewoon stoppen met StarWars en je aandacht bij BFV houden. Dan hoef je dit soort reacties niet te plaatsen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:04:
[...]

Gewoon stoppen met StarWars en je aandacht bij BFV houden. Dan hoef je dit soort reacties niet te plaatsen :o
Maar.. maar..

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/653/583/fe9.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Jij speelt de oude Battlefront2. Da's niet met cute baby Yoda ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:18:
[...]

Jij speelt de oude Battlefront2. Da's niet met cute baby Yoda ;) .
Maakt niet uit, want cute baby Yoda O-)

Sowieso weer helemaal in SW modus nu.. alle 9+2 weer gezien en morgen weer naar de bios. En de Mandalorian gebinged :9

Maar lief dat je me mist, ik kom snel weer terug hoor :>
(Japanse smg!)

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 03-01-2020 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:11:
[...]

Maakt niet uit, want cute baby Yoda O-)

Sowieso weer helemaal in SW modus nu.. alle 9+2 weer gezien en morgen weer naar de bios. En de Mandalorian gebinged :9

Maar lief dat je me mist, ik kom snel weer terug hoor :>
(Japanse smg!)
Prima dat je SW kijkt en er lol mee hebt, maar Battlefield wacht niet op je.

I have spoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:56:
[...]

Prima dat je SW kijkt en er lol mee hebt, maar Battlefield wacht niet op je.

I have spoken...
Ik doe net alsof ik ook gewoon gestopt ben vanwege de 5.2 patch >:)

Maar even serieus, de TTK en bulletsponges in Battlefront 2 zijn vele malen hoger, en daar klaagt niemand _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 22:13:
[...]

Ik doe net alsof ik ook gewoon gestopt ben vanwege de 5.2 patch >:)

Maar even serieus, de TTK en bulletsponges in Battlefront 2 zijn vele malen hoger, en daar klaagt niemand _O-
Dat komt omdat die treurwilgen allemaal al over waren gestapt naar Battlefield en nu nog steeds aan het zeuren zijn. Maar zelfs als Dice ze op hun wenken gaat bedienen, zullen ze er alsnog over klagen.

Overigens, die nieuwe SMG. Welke nerd heeft dat nou weer bedacht. Supersnelle firerate, beheersbare recoil (al gaat er wel wat mis) en dan nog een upgrade voor 51 kogels. :')

Eerst alles nerfen omdat het allemaal te snel gaat, om vervolgens de snelste gun in de game toe te voegen. Echt wat een faalhazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 02:06:
[...]

Dat komt omdat die treurwilgen allemaal al over waren gestapt naar Battlefield en nu nog steeds aan het zeuren zijn. Maar zelfs als Dice ze op hun wenken gaat bedienen, zullen ze er alsnog over klagen.

Overigens, die nieuwe SMG. Welke nerd heeft dat nou weer bedacht. Supersnelle firerate, beheersbare recoil (al gaat er wel wat mis) en dan nog een upgrade voor 51 kogels. :')

Eerst alles nerfen omdat het allemaal te snel gaat, om vervolgens de snelste gun in de game toe te voegen. Echt wat een faalhazen
Haha nou idd. Gisteren vrijgespeeld na de laaste opdracht die uiteraard weer bugged is of ik snap hem niet. As a squad get 200 kills of revives. Ik heb dus al die revives en kills zelf moeten maken. De kills van mijn mede squad genoten, telden niet mee.

Maar die nieuwe smg is idd weer een knap staaltje faal van Dice. Werd er al een paar keer meer afgeschoten en dacht toen al hoe kan zoiets ? Zelf 3 hitmarkers krijgen op 20m en dan alsnog maaien ze je neer. Het is iig een prima run 'n gun wapen. Belachelijke firerate van 1025rpm en gewoon helemaal geen recoil, althans ik heb er niks van gemerkt. De schoten die ik mis schoot, kwam omdat de aim assist weer van enemy naar enemy sprong, maar elk 1:1 gevecht win je mits je 100% health hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 21:07
Die nieuwe SMG moet inderdaad snel worden generfd. Ik had overigens hetzelfde met die laatste opdracht, zelf 200 kils moeten maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:32

Stimulate14

⭐⭐⭐

Goedemiddag :). Helemaal nieuw met BF5. Eerste paar uurtjes online zijn gedaan, best pittig :P.
(Xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:58:
Die nieuwe SMG moet inderdaad snel worden generfd. Ik had overigens hetzelfde met die laatste opdracht, zelf 200 kils moeten maken.
Ik dus ook.. de eerste 10 had ie geteld met mn squad, maar daarna bij map wissel en daarna weer serverwissel was het voorbij en moest ik de rest zelf doen.. beetje bugged :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 16:18
Wou gisteren even de game eens testen op de ps4, direct update van 55gb. Lekker begin hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Ik ben het vliegen een beetje beu. Het is alleen nog leuk met de anti tank loadout op Iwo Jima als Japanner zijnde.

Het is altijd of het ene uiterste of het andere. Dus of totaal geen tegenstand of 1 piloot aan de andere kant die compleet pro is en alle echte real life moves op je los last en zelfs met de standaard machine guns je in 1 salvo neer haalt.

Vandaag tot 2x toe door 2 verschillende piloten. Vlieg je zelf met de turbo charger en heavy 6x mg’s, weten die gasten jus nog in no time neer te halen terwijl je zelf 30 hit on target hebt en ze niet neer willen gaan.

Iig 3e sector Iwo Jima breakthrough waar de US alleen 1 punt moet veroveren (die met die 2 AA guns er naast en die grot er achter) is wel leuk met de AT load out. Makkelijk mijnen leggen bij hun eerste resupply punt en dan zijn er nog gasten die het presteren om 6x over je mijnen te rijden.

US heeft daar ongeveer 4 a 5 tanks maar als je die met 2 piloten met AT loadout flink bombardeert, dan kun je aardig lang stand houden. Helaas moet ik altijd zelf weer achter de tanks aangaan. De rest van de piloten wil of dier dat niet.

Van de 44 kills zijn er 40 op tank bemanning en 4 andere piloten. Mijn mg’s en explosive rounds niet eens gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t5002.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-public/5a5a1bfe-f525-4e58-8503-ba840f675e00_Thumbnail.PNG

Deze sector bedoel ik dus. Gratis kills als je de mijnen dropt bij het resupply punt van de verloren B vlag uit de 2e sector.

Gisteravond nog deze. Totaal geen vermogen meer. Pookjes naar voren maar er gebeurde niks.

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 10-01-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 16:11

Format-C

Tracing Rays

Sinds de 5.2 en 5.2.2. update vind ik dit spel niet meer leuk. Van elke klasse zijn er maar 1 of 2 wapens echt bruikbaar.... En die nieuwe SMG is zo OP dat de helft (of meer) van de mensen daarmee rondrent.

En dan hebben ze over weapon balance... Pffff. Het was zo zo veel beter voor patch 5.2.

Net ook weer: stind tegen een kereltje met een p38 met een ribeyrolles (wat nu samen met de stg 1 van de 2 bruikbare wapens zijn van de assault class) . volgens mij beginnen we tegeljjk te schieten.. en ja hoor...
Leg het weer af. Mannetjes lijkken wel kogelsponzen... Ik weet neit hoe vaak er al mannetjes ontsnapt zijn door om een hoek te verdwijnen... Maar voorheen had ik ze allemaal te pakken. Ben weer fps gaan spelen ondat ik dit een leuk spel vond... Maar leg hem nu echt aan de kant. Klaar mee.
Waardeloos spel. Zoals het nu is. Vind IK.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Format-C schreef op zondag 12 januari 2020 @ 17:26:
Sinds de 5.2 en 5.2.2. update vind ik dit spel niet meer leuk. Van elke klasse zijn er maar 1 of 2 wapens echt bruikbaar.... En die nieuwe SMG is zo OP dat de helft (of meer) van de mensen daarmee rondrent.
Wat je beschrijft ervaar ik niet zo (behalve die OP smg dan).
Ik heb gisteren zelfs m'n FG42 op goud gekregen (10 kills in one life op lui in objective areas). In Outpost vooral verdedigend werk op vlag C Iwo Jima. Ik weet niet precies hoe groot de objective areas rond de torens zijn, maar ze zijn een stuk groter dan in Breakthrough.
Het valt me sowieso op dat je met verdedigen in Outpost serieus veel punten naar binnen harkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik scoor op punten best hoog, maar kills maken als beginneling vind ik toch erg lastig met basic wapens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
Stimulate14 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:04:
Ik scoor op punten best hoog, maar kills maken als beginneling vind ik toch erg lastig met basic wapens.
Iedereen denkt altijd dat de wapens die je in het begin krijgt of kunt kiezen, slecht zijn, maar dat is niet zo. Ik speel nog steeds met de stengun. Dat is gewoon het standaard wapen die je sinds de release van het spel al hebt.

Het is niet zo dat wapens die je speciaal moet vrijspelen, beter zijn. Elk wapen heeft zijn eigen voordelen en nadelen. Wil je veel damage doe per kogel, dan heeft dat wapen vaak een lage vuursnelheid. Wil je een hoge vuursnelheid, dan is het vaak zo dat elke kogel maar weinig damage doet.

Tevens is het zo dat in BF de damage afneemt na een x aantal meters en dat er bullet drop is, dus dat de kogels onderhevig zijn aan de zwaartekracht waardoor je op lange afstand hoger moet richten.

Een ander vizier wil ook nog wel eens helpen. Ik zet altijd de 3e van de standaard vizieren die je al hebt erop. Dat is een soort van red dot sight en vind ik fijner spelen dan de standaard vizier van een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ook nog steeds met de vroege wapens; schakel pas naar een ander wapen als ik de mastery dogtag (=600 kills) heb en doe alle wapens op volgorde. Noem het een lichtelijke vorm van OCD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
:o Ik moest het even opzoeken, maar dat heb ik niet. Speel gewoon met de wapens die ik lekker vind spelen. Sommigen heb ik nog nooit aangeraakt. Maar dat is meestal op basis van de damage die ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:51:
[...]

:o Ik moest het even opzoeken, maar dat heb ik niet. Speel gewoon met de wapens die ik lekker vind spelen. Sommigen heb ik nog nooit aangeraakt. Maar dat is meestal op basis van de damage die ze doen.
Ik speel er zelfs niet mee als ik het wapen lelijk vind _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:49:
[...]

Dat had ik alleen met de kh2002 of zo in bf3 Zo’n Iraans ding. Foeilelijk....

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Weer een nieuwe compilatie gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:49:
[...]

Ik speel alleen niet met wapens die onmogelijk zijn (kolibri) of irritant zijn (zoals een magazijn midden in beeld). Verder boeit het me allemaal weinig.
Vandaag dus die 2e nieuwe SMG beschikbaar. Assignments zijn wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 16:11
Ik zie dat er inmiddels een year 2 versie van deze game is. Is deze versie aan te raden boven de normale versie, of maakt het allemaal weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er geen verschil is buiten dat alle gratis content al bij de year2 versie inbegrepen zit.

Laatste dagen weer eens wat vaker aan het spelen en zoals het nu speelt is het wat mij betreft top notch. Niks meer aan veranderen.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2020 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:00:
Ik denk dat er geen verschil is buiten dat alle gratis content al bij de year2 versie inbegrepen zit.

Laatste dagen weer eens wat vaker aan het spelen en zoals het nu speelt is het wat mij betreft top notch. Niks meer aan veranderen.
Nee nee Kiwi, je móet tegen de 5.2 patch en het damagemodel zijn en Dice boycotten en het spel deinstalleren, want je kunt nu helemaal niemand meer neerschieten en je schiet met marshmallows en je bent een noob als je dit leuk vindt.

/s

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet helemaal niks :P

Vond de game bij launch erg fijn spelen en nu, na talloze aanpassingen, nog steeds :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:07:
Ik moet helemaal niks :P

Vond de game bij launch erg fijn spelen en nu, na talloze aanpassingen, nog steeds :)
Nee dat denk je maar. Dat heeft Dice je ingepraat.

Het spel is nu helemaal anders en is helemaal kapot stuk gemaakt. Je kunt er geen lol meer aan beleven.

Dus je moet het haten. Kijk maar op reddit, zij weten het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ach ja, ik moest het ook al haten omdat er vrouwen en facepaint in zaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadDogMcCree schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:10:
Ik zie dat er inmiddels een year 2 versie van deze game is. Is deze versie aan te raden boven de normale versie, of maakt het allemaal weinig uit?
Ik gok dat de patch van de Year 2 Edition wat kleiner is en je dus een compleet pakket al op CD of via de download binnenhaalt. Minder kleine totale download dus en sneller aan de gang. Wellicht zit er ook wat extra skins of zo bij, maar dat is allemaal niet zo heel interessant gebleken.
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:13:
Ho ho, bionische vrouwen hè. En mannen met ooglapjes oid.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 17-01-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:13:
Ja kun je nagaan. Ik snap niet dat je nog speelt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gemerkt dat de kleinere modes (Squad Conquest, TDM e.d.) helemaal kapot zijn door de nieuwe 2A SMG. Niet zo raar natuurlijk, met die firerate en 50 kogels, maar wel jammer. Vlaggen capturen gaat daar overigens een stuk sneller, dus die laatste Tides of War assignment heb je dan zo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Jammer dat Outpost er weer uit is.
Dit was een ideale mode voor me om een paar lastigere weapon assignments voor elkaar te krijgen. Maar ook gewoon leuk om te spelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Je schiet echt met gemak de vliegtuigen uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimulate14 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:10:
[...]
Je schiet echt met gemak de vliegtuigen uit de lucht.
Dit zijn alleen de keren dat het wél lukt he, er gaat meer mis dan raak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Na de ZERO A6M2 heb ik gisteren de CORSAIR F4U-1A op level 6 gekregen.
Dit eigenlijk alleen maar voor elkaar gekregen door bommen gooien en veel spotten met flares.
Iemand nog tips om de ZERO A6M5 en de CORSAIR F4U-1C te levelen? Of is dit een kwestie van vooral veel dogfights winnen, wat ik dus echt niet kan?

Pagina: 1 ... 40 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V