Heb nu nog een patch van 160mb op Xbox. Dus wellicht nog even downloaden voor je aan de slag kunt, net als een update voor de interface ingame
Tides of war is ook begonnen, skin als reward. Totaal geen moeilijke tree, al is ie niet in een enkele pot te doen, maar binnen 5 moet dat toch wel lukken. Island advance is de playlist met beide maps in breakthrough mode.
Edit: maar meteen een potje gedaan. Als verdediger verloren, maar dus wel de hele map gezien haha. Verder is bij Iwo Jima dus de 5e wel een aardige clusterfuck, niet heel veel opties voor de aanvallers maar met een beetje wilskracht, smoke en barrages kom je er wel doorheen denk ik. Heb ze toen ook wel een beetje geholpen door meer rond te kijken, dan te verdedigen. Tanks zijn heel belangrijk voor het aanvallende team om door te pushen. Snipers kunnen ook veel zien waardoor je vrij kwetsbaar bent als MG bv.
Laatste objective is ook een clusterfuck. 2 wegen voor het verdedigende en aanvallende team om bovenop te komen en ik zou zeggen dat het voor de aanvallers zelfs makkelijker is. De airstrikes en v2 rockets komen je om de oren heen. Team wat die het meest heeft opgespaart, wint eigenlijk wel daar. En nee, je ziet geen vlag omhoog komen als de ronde is afgelopen.
Op zich aardige Breakthrough map, maar speelt zich vooral bovenop het eiland af, niet echt in de tunnels.
Ik zie verder 1 conquest server (wereldwijd) met 8 mensen in de wachtrij
Oh en Samurai zwaard vervangt je 2e gadget. Dus je kunt gewoon met rockets en wapens rondlopen alleen bv je dynamite wordt vervangen. Ik vermoed wel dat de flamethrower je primary vervangt. Verder is de storm in parcel storm ook terug die random begint. Maar die map is voor de aanvallers wel een stuk lastiger, zo lijkt.
[
Voor 127% gewijzigd door
Martinspire op 31-10-2019 12:48
]