Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Kan het niet ontkennen, de pacific trailer heeft me wel weer hoop gegeven.. dus ik zwengel m donderdag ook even aan :D

Oh, en de trailer gaf me een bepaalde vibe.. dus ik heb iets gemaakt. Moest gewoon :>

https://old.reddit.com/r/...t_resist_it_aint_meeeeee/

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07:26

BlaTieBla

Blake Returns

Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 00:17:
[...]
Goddammit. Overpowered gadget, wordt nog verder overpowered. 1 recon die een beetje mee loopt en ammo pakt, domineert voor zijn team de game.
[...]
Flare wordt toch niet gebruikt, want de class die ze heeft ligt 99 van de 100 keer ergens ver weg te campen. Dus ik zie het probleem van OP niet.
poor Leno schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:04:
[...]
Oh, en de trailer gaf me een bepaalde vibe.. dus ik heb iets gemaakt. Moest gewoon :>
[azijnpisser]
Alleen jammer dat de muziek bij een hele andere oorlog hoorde. Dik 20 jaar later.
[/azijnpisser]
:+

BlaTieBla wijzigde deze reactie 29-10-2019 08:13 (33%)

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:57

Oxigeon

En zo is dat!

poor Leno schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:04:
Kan het niet ontkennen, de pacific trailer heeft me wel weer hoop gegeven.. dus ik zwengel m donderdag ook even aan :D

Vergeet niet de ps4 vandaag of morgen Dan even aan te zetten. Patch is op de ps4 11.5GB

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 07:32
Ik had gisteren op de XBox geen mogelijkheid om de nieuwe fliegerfaust te selecteren in het menu. Als ik de Piat wilde vervangen was die fliegerfaust uitgegrijsd en kreeg ik de melding, dat ik nog een speciaal iets moest voltooien. Zie ik iets over het hoofd, of is het een bug? Ik zie hem ook gewoon afgevinkt staan in het TOW overzicht met de 100.000.000 kills.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:57

Oxigeon

En zo is dat!

gr1542 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:41:
Ik had gisteren op de XBox geen mogelijkheid om de nieuwe fliegerfaust te selecteren in het menu. Als ik de Piat wilde vervangen was die fliegerfaust uitgegrijsd en kreeg ik de melding, dat ik nog een speciaal iets moest voltooien. Zie ik iets over het hoofd, of is het een bug? Ik zie hem ook gewoon afgevinkt staan in het TOW overzicht met de 100.000.000 kills.
Op de ps4 eergisteren ook ingelogd na x aantal maanden niet spelen. Bij mij stond hij meteen in het lijstje erbij zodat ik hem kon kiezen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

BlaTieBla schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:05:

[azijnpisser]
Alleen jammer dat de muziek bij een hele andere oorlog hoorde. Dik 20 jaar later.
[/azijnpisser]
:+
Haha no shit Shamino _O-

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07:26

BlaTieBla

Blake Returns

[nostalgia]Nothing beats racing across the battlefield in a jeep with Creedence Clearwater Revival blasting from the speakers.
[/nostalgia]

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:41

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben bang dat we beter weer een weekje kunnen wachten tot de kinderziektes eruit zijn gehaald :X
[...]

Flare wordt toch niet gebruikt, want de class die ze heeft ligt 99 van de 100 keer ergens ver weg te campen. Dus ik zie het probleem van OP niet.
Je hoeft maar 1 gozer bij het andere team te hebben met bv Rush, Breakthrough e.d. om een game naar de filistijnen te helpen omdat het andere team je dan precies kan vinden. Ik vind het niet leuk om gelaserd te worden door mensen die net het hoekje om komen omdat ze je precies kunnen zien. Een 3d live spot is gewoon bullshit en vernaggeld imo de gameplay. Die dingen zijn bedoelt om een indicatie te geven waar mensen zitten, maar het is nu gewoon een dikke wallhack geworden. En ze verlengen de tijd nu. Waarom dan niet meteen de hele map weergeven, why don't cha.

Ik heb met weinig gadgets problemen. Sommigen hebben duidelijke voordelen maar ook nadelen. Het enige nadeel van die flares is dat je er maar 1 meeneemt en 2 kunt bijdragen, maar Ammo staat overal en zeker als defence maakt het dat de game gewoon veel makkelijker. Je kunt 10 snipers in je team hebben, 1 hoeft zijn ding te doen en je walst gewoon bijna overal overheen. Ik heb de laatste weken menig keer in frustrerende potten de flares geschoten om de balans helemaal over te draaien. Enige wat ik dan deed was ammo pakken en vijandige flares uit de lucht schieten (wat ook 9/10 niet lukt ondanks dat het wel een hit moet zijn)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Vintelligence
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-12-2019
Wat mij nog niet duidelijk is: wordt de M1 Garand onderdeel van een bepaalde klasse? En is hij te unlocken vanaf een bepaald klasse level?

Intel i7 2600K, 16GB DDR3, AMD R9 290X CrossfireX

Vintelligence schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:12:
Wat mij nog niet duidelijk is: wordt de M1 Garand onderdeel van een bepaalde klasse? En is hij te unlocken vanaf een bepaald klasse level?
Lijkt mij gewoon een assault-wapen?

• Vintelligence
Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:40:
[...]

Lijkt mij gewoon een assault-wapen?
Mij ook. Betekend dat dat als je level 20 assault (medic) bent dat je dan gelijk het wapen unlocked bij het openen van het spel?

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

gr1542 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:41:
Heb ik ook, schijnt een combo te zijn met een andere gadget -> rifle grenade. Nog niet geprobeert.

https://forums.battlefiel...liegerfaust-just-unlocked
Niet helemaal met je eens, want als je met die Trench Carbine speelt kun je redelijk argressief dichtbij spelen. Zeker als je een vlag verdedigd kun je de area constant door flares laten oplichten als je naast zo'n ammo resuplly station gaat staan.

XBL: theArthurrrr

• Tjebakka
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:20

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Holy shit, wat duurt updaten toch lang.

If it aint fixed, it's broken.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:18
De fliegerfaust....... Wanneer je geen skill hebt en niet weet hoe een AA werkt. En Dice vind het prima gebalanceerd :F :')

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Vintelligence schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:21:
[...]
dat als je level 20 assault (medic) bent
huh wat :?

In BFV zijn assaults assaults en medics medics..
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:40:
De fliegerfaust....... Wanneer je geen skill hebt en niet weet hoe een AA werkt. En Dice vind het prima gebalanceerd :F :')

[YouTube: Battlefield 5's new anti-aircraft gadget is EASY MODE]
Heheh suck it up flyboy :>
Met een AA haal je geen vliegtuig neer en zo'n vliegmachien hoeft maar een bommetje te droppen en de AA incl jijzelf zijn niks meer dan een krater in de grond...
Ik juig elk nieuw en sterk anti-air wapentuig toe :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:22

Zo dan die werkt wel even heel goed wat ik zo zie. Donderdag maar even testen, maar zal wel snel nerfed worden.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Gisteren even gespeeld en tot m'n verbazing zijn er al 4 nieuwe wapens beschikbaar.

_/-\o_ M1 Garand _/-\o_ Ping!

Ze hebben het "Your company" menu wel netjes aangepast om er 4 factions in kwijt te kunnen.

Geen idee of dit een bug is of "as intended" -> Als ik als support nu fortifications bouw heb ik maar 1 hamerslag nodig en dan staat het er al. Dit schiet wel lekker op iig.

Edit:
"Volgens patch notes ->
Fortification improvements:
Building speed significantly increased"

Dus "as intended", maar gaat wel heel snel nu.

DeWaanzin wijzigde deze reactie 30-10-2019 07:29 (17%)
Reden: patch notes even na gezocht

Nieuws: Battlefield slaat een jaartje over

Dat betekent misschien dat er toch ruimte komt voor DDay, Oostfront enzo!

PS: óf ze willen wachten met het programmeren en optimaliseren voor de nieuwe reeks consoles..

Volgend jaar oktober/november komen de nieuwe consoles, dus dat zou best rottig uitkomen qua nieuwigheid/moeilijkheid en ook de concurrentie van launch titles :/

En aangezien de PS5 (Xbox?) backward compatible wordt, kun je BFV daarop blijven spelen.. Voor hun waarschijnlijk een win-win situatie dus..

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:41

greatgonzo

schit-te-rend!

ik denk dat ze voor de PS5 gaan idd

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:56
Gisteren geen tijd om te spelen, maar in een helder moment wel even de PS4 aangedrukt zodat de update alvast kon installeren. Als ik een dezer dagen dan wél tijd heb hoef ik daar niet meer op te wachten :P

EDIT: automatisch updaten in standby staat uit inderdaad, zoveel gebruik ik de PS4 niet dus zonde van de energie. (alle beetjes helpen :))

B-Real wijzigde deze reactie 30-10-2019 08:31 (25%)

• Amdwarrior
  • Laatst online: 27-01 18:09

Pfff dat is dus hele tijd als ik rondvliegen ben ineens veel damage heb zeker ook al geen vliegtuig in de buurt en aa gun hoor je en zie vrij gemakkelijk
DeWaanzin schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:23:
Gisteren even gespeeld en tot m'n verbazing zijn er al 4 nieuwe wapens beschikbaar.

_/-\o_ M1 Garand _/-\o_ Ping!

Ze hebben het "Your company" menu wel netjes aangepast om er 4 factions in kwijt te kunnen.

Geen idee of dit een bug is of "as intended" -> Als ik als support nu fortifications bouw heb ik maar 1 hamerslag nodig en dan staat het er al. Dit schiet wel lekker op iig.

Edit:
"Volgens patch notes ->
Fortification improvements:
Building speed significantly increased"

Dus "as intended", maar gaat wel heel snel nu.
Huh, is de nieuwe content al uit dan? Ik dacht dat het de 31e pas lanceerde?

En dat bouwen, dat is met die "sneller" variant van support zeker? Op zich wel fijn, vond het wel altijd lang duren voordat je een beetje een fort had staan. Zeker al dat ijzerwerk om tanks te blokkeren (wat op sommige objectives echt veel kan schelen).

Die nieuwe BF krijgt dus nog een jaartje. Mooi. Al gok ik dat het vooral komt omdat ze wat mensen terug op deze game hebben moeten zetten voor content en daarom dus weer te weinig hadden (of hebben) bij een nieuwe game. BF4 was een launch-titel en dat heeft waarschijnlijk ook niet top uitgepakt qua werkzaamheden, dus ik snap het wel. Is veel werk om 4 consoles (of eigenlijk 7 met alle varianten) en PC te gaan ondersteunen. En ze hebben meestal al genoeg bugs om op te lossen :>

Ik verwacht alleen geen terugkeer van Firestorm. Vraag me nog steeds af wanneer ze die gaan opsplitsen om een gratis variant van uit te brengen

• MRE-Inc
Amdwarrior schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:21:
[...]

Pfff dat is dus hele tijd als ik rondvliegen ben ineens veel damage heb zeker ook al geen vliegtuig in de buurt en aa gun hoor je en zie vrij gemakkelijk
Jup. Verschrikkelijk gewoon. Gisteravond op een potje CQ Hamada, gewoon echt 5 man in een groepje met dat ding in de hand de lucht af te speuren. Zelf natuurlijk ook even geprobeerd en er is echt geen skill voor nodig. Had binnen no time een stuka en bommenwerper uit de lucht. Vliegen wordt zo dus nog meer onaantrekkelijk gemaakt.

En de M1 Garand....heerlijk geluidje en je kan gewoon ook een half magazijn reloaden zoals het eigenlijk ook kon in real life. Destijds in COD2 moest je eerst je magazijn leeg schieten alvorens te kunnen reloaden.
Had hem iig zo naar level 4.

Verder weer een gigantische fuck up van Dice mbt de besturing. Ik zelf maak gebruik van de instelling Soldier buttons: Alternate
Soldier sticks: Default

Deze setting zorgt ervoor dat oa melee (mes) niet onder de rechter thumbstick zit. Die heb ik op B zitten dan. Een dubbel tap op de rechter stick is dan de slide. Maar zag echt gisteren niemand slides maken en bij mij zelf lukte het dus ook niet meer.

Moest dus een custom config aanmaken waarbij je dus weer de slide aan moet zetten en daarna configureren op de Rechter stick. Fijn Dice....

Dus om de Alternate + Default + slide onder RS te krijgen moet je dus je instellingen naar Custom zetten en dan onderstaande weer aanpassen:

Melee attack: B
Bayonet charge: B
Activate straf to lean while zooming: B

Crouch (toggle)/Prone (hold): Rechter stick
Sprint slide: Rechter stick.

• Tjebakka

Tjebakka

Poh, die M1 Garant is echt heerlijk! Accuraat, veel damage. Wellicht nog wel een beetje OP. Wat vinden jullie?

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Amdwarrior schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:21:
[...]

Tja denk dat iedereen die plane unbalance zo zat was dat ze nu massaal met dat ding rond lopen om het leven van piloten op hun beurt te verzieken.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Amdwarrior
Help!!!! schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:42:
[...]

Tja denk dat iedereen die plane unbalance zo zat was dat ze nu massaal met dat ding rond lopen om het leven van piloten op hun beurt te verzieken.
AA gun nu ook stuk sterker :') Binnenkort wel weer aangepast worden want zonet 7 vliegtuigen uit de lucht geschoten >:)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach laat het maar een tijdje zo. Piloten hebben al veel te lang hun gang kunnen gaan. Laat ze maar lekker gaan lopen :)

Over een maandje mag EA dan weer eens een poging doen om te proberen een goede balans te vinden.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 26-01 15:13
Eh, ik zie geen fliegerfaust in mijn menu. Moet ik een of ander opdracht uitvoeren ofzo?

Xbox

Mandrake466 wijzigde deze reactie 30-10-2019 13:45 (4%)

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

• MRE-Inc
Mandrake466 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:45:
Eh, ik zie geen fliegerfaust in mijn menu. Moet ik een of ander opdracht uitvoeren ofzo?

Xbox
Je moet hem eerst claimen in de Armory sectie.
Help!!!! schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:42:
[...]

Hoezo was het ongebalanceerd dan ? Het doritos schieten zoals in BF1 was al niet meer mogelijk vanuit de lucht zonder een spotting flare. Een vliegtuig heeft nou eenmaal sterke wapens, net zoals een tank, maar daar hoor je dan weer niemand over. Net zoals een shotgun op close range een 1hit kill is.

Feit is gewoon dat velen niet de moeite nemen om te leren vliegen en daarom, als ze worden omgelegd door een vliegtuig, dat ineens OP vinden. Ik neem niet de moeite om een tank goed en tactisch te gebruiken. Mij hoor je dan ook niet zeggen dat tanks OP zijn. Ik wordt vaker door tanks afgeschoten dan door vliegtuigen.

Over vliegtuigen gesproken, waarom hebben de Amerikanen en Japanner maar 1 type vliegtuig ? Alleen maar de Zero en de F4U Corsair. Beide zijn fighters maar hebben ook een soort van bom uitvoering. Waarom zijn er geen Japanse en Amerikaanse bommenwerpers ?

MRE-Inc schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:57:
[...]

Hoezo was het ongebalanceerd dan?
Hoe vaak hebben we hier 20+ K/D ratio's voorbij zien komen de afgelopen maanden? Vliegtuig vs vliegtuig is zonder upgrades onmogelijk, AA was nutteloos en voertuig AA was ook zwak. Dus zonder counter moest er wel wat gedaan worden. De manier waarop juich ik ook niet toe, maar het is wat het is.
Een vliegtuig heeft nou eenmaal sterke wapens, net zoals een tank, maar daar hoor je dan weer niemand over. Net zoals een shotgun op close range een 1hit kill is.
Het probleem van een vliegtuig is dat je vaak te druk bent om ook nog in de lucht te kijken en niet de tools had om er echt wat aan te doen. Plus dat het in veel gevallen vrij weinig uitmaakt of je goede piloten in de lucht hebt of niet, want mensen respawnen of reviven toch wel. Een shotgunner kan daadwerkelijk wat doen op de grond met de objective en is iets waar je rekening mee kunt houden. Het heeft ook hele duidelijke nadelen. Paar stappen achteruit en hij kan je niks meer doen.
Feit is gewoon dat velen niet de moeite nemen om te leren vliegen en daarom, als ze worden omgelegd door een vliegtuig, dat ineens OP vinden. Ik neem niet de moeite om een tank goed en tactisch te gebruiken. Mij hoor je dan ook niet zeggen dat tanks OP zijn. Ik wordt vaker door tanks afgeschoten dan door vliegtuigen.
Afgezien van het feit dat ik je vaak zat in tanks zie, gaat die vlag niet op. Paar maanden terug zag je alleen piloten hoge scores halen met onmogelijke K/D's. Groot deel van hun kills heeft niks met skills te maken imo. Ook ik kan in een vliegtuig stappen en kills halen. Meen dat ik dat destijds nog aan TheXS getoond heb. Stapte in en binnen een minuut had ik een kill te pakken met de bommenwerper. Probleem ook is dat de vliegtuigen die goed zouden moeten zijn tegen andere vliegtuigen, vrij nutteloos zijn voor de eerste paar uur dat je ze vliegt. Ik heb bij geen enkel vliegtuig nog een unlock vrijgespeeld, terwijl ik toch zeker wel een uur of 3 gevlogen heb in totaal. Je hebt alleen zo'n proppenschieter bij je waar je gewoon geen reet mee kan. 1 damage per kogel, vaak schiet je ook nog mis en dan moet je een stuk of 3x reloaden met bijna alles raak voordat je een vliegtuig neer hebt. Serieus, pak nog eens een fighter zonder unlocks en je zult zien waarom niemand het probeert. Zeker niet tegen de no-life piloten die alles er al wel op hebben zitten en dus betere wapens, armor en bommen hebben. Ik heb menig pot opgegeven doordat ik een vliegtuig gewoon niet dood kreeg. Eerst in een Anti-Air zitten, alles raak schieten, heeft ie nog iets van 30% over, repaired ie weer tot iets van 70%, draait om en ook al schiet ik alles raak, zijn bommen raken mij eerder. Beetje skilled piloot kan rondjes draaien in de lucht en niemand die hem neer krijgt.

Je hebt nu eindelijk weer wat risico en zult van hoger moeten bombarderen. Niet meer lekker laag vliegen want daar zit risico aan. Niet meer bommen droppen -> reload/resupply -> droppen -> etc. Maar goed je runs timen en weten waar je wel of niet kunt aanvallen. Zoals het fucking hoort. Het is alleen jammer dat de dreiging amper van de stationary en vehicle AA komt (welke de normale counter zou moeten zijn), maar dat men ervoor kiest om infantry een wapen te geven. Overigens is dit heus een hype. Over een week of 2 zul je al minder mensen zien omdat ze weer meer aandacht hebben voor de objectives. Maar om meteen te zeuren dat iets OP is, moeten piloten echt even langs zich laten gaan, want die hebben al vele maanden kunnen domineren.

• Grandisimo
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 27-01 22:23
Zojuist alle frustratie van BF1 uit de lucht geschoten.
Heerlijk dit...........
Fliegerfest zou ik hem willen noemen.

:w
Vanaf 11u kan the Pacific gespeeld worden :)

Breakthrough op IwoJima ziet er wel heel spectaculair uit! 6 sectoren en de laatste is 1 capturepoint boven op de berg..

Bij BF1943 was die berg al vet om te bestormen, nu is ie nog groter en hoger.. hierdoor wordt het speeloppervlak groter dan Hamada :D

• Amdwarrior
poor Leno schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:40:

Breakthrough op IwoJima ziet er wel heel spectaculair uit! 6 sectoren en de laatste is 1 capturepoint boven op de berg..

Bij BF1943 was die berg al vet om te bestormen, nu is ie nog groter en hoger.. hierdoor wordt het speeloppervlak groter dan Hamada :D
Wake Island komt later pas toch ? Die was ook vet in bf1943/1942

• _VooDooMen_
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 03-01 23:18

Haha wilde net gelijk aan de slag met de nieuwe map maar dus om 11:00. Dan eerst maar even ontbijten :) Ik heb BFV nu denk ik 3 weken en vind het eigenlijk stiekem heel leuk. Speel de map panzerstorm veel en daar voelde ik ook weer die oude BF1942 sfeer. Grote map en heerlijk chaotisch en vechtend tot de laatste punt. Tot zo op de berg >:)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS3 | PS4 PRO | Sony KD-55X9305 | PSN Galatios |

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:19

Rivanov

Apple freak

Amdwarrior schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:45:
[...]

Wake Island komt later pas toch ? Die was ook vet in bf1943/1942
Jup.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• MRE-Inc

Heb ergens gelezen dat de ontwikkelaars die laatste vlag met opzet midden op die berg gedaan hebben zoals in de iconische foto die wel bekend is.

Iig is dat domme wijf die vrouw van de loading page verdwenen. Opstarten van BF5 geeft nu iig weer een beetje het WW2 gevoel.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 31-10-2019 08:50 (9%)

MRE-Inc schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Heb ergens gelezen dat de ontwikkelaars die laatste vlag met opzet midden op die berg gedaan hebben zoals in de iconische foto die wel bekend is.

Iig is dat domme wijf die vrouw van de loading page verdwenen. Opstarten van BF5 geeft nu iig weer een beetje het WW2 gevoel.

[Afbeelding]
Ja de vlag daar zetten zou niet meer dan logisch zijn.. maarja, Dice he.. :>

Die foto is trouwens niet van de eerste vlag btw. De foto was van de grotere vlag die later werd geplant, zodat mensen m beneden ook konden zien.. Iets minder epic heroïsch dan t lijkt, maar toch wel iconisch :X

En in ben ook blij met nieuwe icoontje en loading screen. Imo wel iets té geel en die blauwe flare lijkt beetje misplaatst, maar goed.. wel stukken beter :)

• MRE-Inc
poor Leno schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:00:
[...]

Ja de vlag daar zetten zou niet meer dan logisch zijn.. maarja, Dice he.. :>

Die foto is trouwens niet van de eerste vlag btw. De foto was van de grotere vlag die later werd geplant, zodat mensen m beneden ook konden zien.. Iets minder epic heroïsch dan t lijkt, maar toch wel iconisch :X

En in ben ook blij met nieuwe icoontje en loading screen. Imo wel iets té geel en die blauwe flare lijkt beetje misplaatst, maar goed.. wel stukken beter :)
Enige minpuntje van de nieuwe loading screen is dat het hoofd er opgezet lijkt te zijn alsof het cut/paste werk is. Die man kijkt regelrecht in de camera. Was mooier geweest als die gewoon voor zich uit had gekeken ipv in de camera.

Die Iwo Jima foto die wereldwijd bekend staat is toch in scene gezet ? Idd om de reden die jij beschrijft.

Verder speelt die nieuwe Japanse smg best lekker, type99 geloof ik. Weinig recoil merk ik al wel weer, maar toch... Kan met gemak 3 tot 4 man omleggen met 1 magazijn.

MRE-Inc schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:53:
[...]

Enige minpuntje van de nieuwe loading screen is dat het hoofd er opgezet lijkt te zijn alsof het cut/paste werk is. Die man kijkt regelrecht in de camera. Was mooier geweest als die gewoon voor zich uit had gekeken ipv in de camera.

Die Iwo Jima foto die wereldwijd bekend staat is toch in scene gezet ? Idd om de reden die jij beschrijft.

Verder speelt die nieuwe Japanse smg best lekker, type99 geloof ik. Weinig recoil merk ik al wel weer, maar toch... Kan met gemak 3 tot 4 man omleggen met 1 magazijn.
Nouja niet zozeer in scène gezet:
https://edition-m.cnn.com...%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

En idd, maar ik vind eigenlijk alle wapens (op een paar na) nogal makkelijk en een laserbeam, omdat de recoil heel simpel te controleren is.. en dat in samenwerking met de autoslowdown en snelle ttk/hoge damage, zorgt ervoor dat ik de gunplay totaal niet boeiend of leuk vind..

Maar iedereen is er lyrisch over, terwijl ik t nogal “skill-loos” vind.. maargoed het zal wel aan mij liggen :/

• Vintelligence
Wat een heerlijk wapen die M1 Garand. Battlefield 5 begint nu met alle nieuwe content echt te voelen als een WW2 game. Nu nog Omaha beach en Carentan erbij!

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14:49
Vintelligence schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:45:
Wat een heerlijk wapen die M1 Garand. Battlefield 5 begint nu met alle nieuwe content echt te voelen als een WW2 game. Nu nog Omaha beach en Carentan erbij!
Ik hoop op Stalingrad en de slag om Koersk!

Ik kan niet spelen want ik krijg het bericht dat ik het content nog niet heb wat grappig is want het is 1 van de begin mappen van BFV.

spijkerhoofd wijzigde deze reactie 31-10-2019 11:19 (17%)

Heb nu nog een patch van 160mb op Xbox. Dus wellicht nog even downloaden voor je aan de slag kunt, net als een update voor de interface ingame ;)

Tides of war is ook begonnen, skin als reward. Totaal geen moeilijke tree, al is ie niet in een enkele pot te doen, maar binnen 5 moet dat toch wel lukken. Island advance is de playlist met beide maps in breakthrough mode.

Edit: maar meteen een potje gedaan. Als verdediger verloren, maar dus wel de hele map gezien haha. Verder is bij Iwo Jima dus de 5e wel een aardige clusterfuck, niet heel veel opties voor de aanvallers maar met een beetje wilskracht, smoke en barrages kom je er wel doorheen denk ik. Heb ze toen ook wel een beetje geholpen door meer rond te kijken, dan te verdedigen. Tanks zijn heel belangrijk voor het aanvallende team om door te pushen. Snipers kunnen ook veel zien waardoor je vrij kwetsbaar bent als MG bv.

Laatste objective is ook een clusterfuck. 2 wegen voor het verdedigende en aanvallende team om bovenop te komen en ik zou zeggen dat het voor de aanvallers zelfs makkelijker is. De airstrikes en v2 rockets komen je om de oren heen. Team wat die het meest heeft opgespaart, wint eigenlijk wel daar. En nee, je ziet geen vlag omhoog komen als de ronde is afgelopen.

Op zich aardige Breakthrough map, maar speelt zich vooral bovenop het eiland af, niet echt in de tunnels.
Ik zie verder 1 conquest server (wereldwijd) met 8 mensen in de wachtrij 8)7

Oh en Samurai zwaard vervangt je 2e gadget. Dus je kunt gewoon met rockets en wapens rondlopen alleen bv je dynamite wordt vervangen. Ik vermoed wel dat de flamethrower je primary vervangt. Verder is de storm in parcel storm ook terug die random begint. Maar die map is voor de aanvallers wel een stuk lastiger, zo lijkt.

Martinspire wijzigde deze reactie 31-10-2019 12:48 (127%)

• MRE-Inc
spijkerhoofd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:12:
[...]

Ik hoop op Stalingrad en de slag om Koersk!

Ik kan niet spelen want ik krijg het bericht dat ik het content nog niet heb wat grappig is want het is 1 van de begin mappen van BFV.
Stalingrad heb je al in de vorm van de Devastation map in Rotterdam. Gewoon heel hard denken dat het Stalingrad is dan wordt het vanzelf Stalingrad, net zoals ik altijd heel hard denk dat de Engelsen op Rotterdam en Devastation NL soldaten zijn :X

Zonder gekheid, volgens mij is Stalingrad net zo in puin geschoten als het centrum van Rotterdam, dus een Stalingrad map zou er ongeveer net zo uitzien. Moet je zelf nog even de wolga rivier er bij denken.....

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15:32

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Zou nog wel wat bos maps willen hebben. Zoals Argonne Forrest in BF1.

Xbox Live: Miesjh NL

• DeWaanzin

DeWaanzin

Miesjh schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:37:
Zou nog wel wat bos maps willen hebben. Zoals Argonne Forrest in BF1.
Yup, Ardennen offensief -> Kou en ellende in de sneeuw.

• B-Real
  • Laatst online: 14:56
Domme vraag misschien, maar wat moet je doen om airstrikes/v1 bommen te gooien? X aantal kills gok ik?
Jouw squad moet het benodige aantal punten scoren, je kunt ze dan ook alleen als squad leader oproepen.
Druk als squad leader maar eens op L1/R1 (of LT/RT op de Xbox) dan zie je precies hoeveel squad punten je nodig hebt. Het aanral squadpunten dat je hebt staat linksonder in je beeld.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 27-01 10:46
Ik wil Metro spelen, maar hoe selecteer ik die map? Krijg nu elke keer te zien dat er geen servers zijn als ik het filter gebruik.

Heb ook even breakthrough op Iwa Jima geprobeerd maar was daar snel klaar mee omdat je opgewacht werd door snipers, geschut en tanks. Weinig lol aan.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Jij had verwacht gewoon op je dooie akkertje naar boven te kunnen wandelen?
Het is oorlog, geen strandwandeling :P

• Tjebakka

Tjebakka

Lekker Ventje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:28:
Ik wil Metro spelen, maar hoe selecteer ik die map? Krijg nu elke keer te zien dat er geen servers zijn als ik het filter gebruik.

Heb ook even breakthrough op Iwa Jima geprobeerd maar was daar snel klaar mee omdat je opgewacht werd door snipers, geschut en tanks. Weinig lol aan.
Je moet ook Operation Underground selecteren. Metro bestaat niet in BFV. ;)

• DeWaanzin

DeWaanzin

Vind die nieuwe maps wel gaaf hoor, moet wel een beetje wennen aan de flow van beide maps.

Bij de eerste keer Iwo Jima in een landingsvaartuig zitten had ik wel het onbehagelijke gevoel van "Als ik maar niet direct voor m'n donder geschoten wordt als het luik naar beneden gaat". Dat heeft Dice dus netjes gedaan.

Ik had gisteravond wel een disconnect van de server toen ik Pacific Storm aan het spelen was. Beetje jammer, want potje was al een dikke 3 kwartier onderweg.
Lekker Ventje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:28:
Wat ik doe:

Kijken wat de map rotatie van de server is en 1 van de maps voor Underground joinen.
Meestal join ik op een Breakthrough server Fjell, Devastation of Rotterdam of Marita. Het liefst Marita de map daarna is Underground.
Ik join eigenlijk nooit een server waar Underground op bezig is, want die zit dan meestal al aan het einde van een potje.

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 27-01 10:46
Ik kwam nu helemaal geen server met Underground tegen. Er viel dus niets te selecteren.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MRE-Inc
Die Japanse Zero klinkt als een brommertje. Echt qua geluid zijn beide nieuwe vliegtuigen een faal. De BF109 en Spitfire klinken echt goed, alsof je echt in een vliegtuig zit. De Japanse en US versies.... tja.... plop.plop.plop.plop.plop....

Verder het eerste potje vliegen weer veel last van bugs. Spawnen op het vliegdekschip van de US, Pookje naar voren om gas te geven, maar niet van je plek kunnen komen. Pas 30 seconden later kon ik opstijgen. Verder dat potje ook veel last van 1 seconde freezes, vergelijkbaar met de DLC destijds met BF4 met die eilandjes en boten map.

Verder vind ik het gewoon dom dat je als Japanner met den Stg44 kan rondlopen. Ja ik weet het, het is een game, maar toch. Had dan lekker als Dice zijnde het volle wapen arsenaal van de Jappen en US erin gestopt. Ik mis de BAR ook, of ik heb niet goed gekeken.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Lekker Ventje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:18:
Ik kwam nu helemaal geen server met Underground tegen. Er viel dus niets te selecteren.
Maar wel Marita of 1 van de maps die net voor Underground in de server rotatie zitten?
Die dan joinen.
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:44:
Verder vind ik het gewoon dom dat je als Japanner met den Stg44 kan rondlopen. Ja ik weet het, het is een game, maar toch. Had dan lekker als Dice zijnde het volle wapen arsenaal van de Jappen en US erin gestopt.
Dus dat, ik erger me er niet aan maar vind het ook gewoon dom. Dat had ik ook al met Duitsers en Tommy guns, Engelsen en mg42's
Onderstaande sums it all up:

• To easy
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:44:
Die Japanse Zero klinkt als een brommertje. Echt qua geluid zijn beide nieuwe vliegtuigen een faal. De BF109 en Spitfire klinken echt goed, alsof je echt in een vliegtuig zit. De Japanse en US versies.... tja.... plop.plop.plop.plop.plop....

Verder het eerste potje vliegen weer veel last van bugs. Spawnen op het vliegdekschip van de US, Pookje naar voren om gas te geven, maar niet van je plek kunnen komen. Pas 30 seconden later kon ik opstijgen. Verder dat potje ook veel last van 1 seconde freezes, vergelijkbaar met de DLC destijds met BF4 met die eilandjes en boten map.

Verder vind ik het gewoon dom dat je als Japanner met den Stg44 kan rondlopen. Ja ik weet het, het is een game, maar toch. Had dan lekker als Dice zijnde het volle wapen arsenaal van de Jappen en US erin gestopt. Ik mis de BAR ook, of ik heb niet goed gekeken.
Die 1 seconde freezes zijn voor mij beste gamebreaking. Paar potjes gespeeld, maar erger me er veel te veel aan. Hopelijk gaat dat snel opgelost worden.
Dat bevriezen is alleen in vliegtuigen zeker? Want op de grond heb ik nergens last van gehad. Ach, nog een reden om niet te gaan vliegen dus :Y)

• MRE-Inc
MRE-Inc schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:14:
Verder weer een gigantische fuck up van Dice mbt de besturing. Ik zelf maak gebruik van de instelling Soldier buttons: Alternate
Soldier sticks: Default

Deze setting zorgt ervoor dat oa melee (mes) niet onder de rechter thumbstick zit. Die heb ik op B zitten dan. Een dubbel tap op de rechter stick is dan de slide. Maar zag echt gisteren niemand slides maken en bij mij zelf lukte het dus ook niet meer.

Moest dus een custom config aanmaken waarbij je dus weer de slide aan moet zetten en daarna configureren op de Rechter stick. Fijn Dice....

Dus om de Alternate + Default + slide onder RS te krijgen moet je dus je instellingen naar Custom zetten en dan onderstaande weer aanpassen:

Melee attack: B
Bayonet charge: B
Activate straf to lean while zooming: B

Crouch (toggle)/Prone (hold): Rechter stick
Sprint slide: Rechter stick.
Om mezelf even te quoten. Bug confirmed.

• Abothur
  • Laatst online: 27-01 13:37
Shit vorige week niet echt gespeeld maar dit maakt het vliegen echt kapot... Nu vond ik dat de balans wel niet goed was, je kon met een bommer een AA er gewoon head2head uit bommen.
Maar dat is echt idioot, je kan niet meer dogfighten omdat je gegarandeerd door zo'n ding geraakt wordt. Air2ground is dus ook bijna niet te doen.

Net even geprobeerd met die vliegerfaust en bijna altijd 90%dmg aantal keer ook onehits en een paar keer schoot ik mis en nog veroorzaakte het 30%dmg.

Nu heb ik al twee middagen geprobeerd de nieuwe vliegtuigen te lvlen wat altijd al lastig was maar nu is het bijna onmogelijk heb 1 zerko op lvl 1...
Ook snap ik niet dat je beide facties apart moet lvlen aangezien het copies van elkaar zijn.

Heel jammer het was het laatste wat ik echt nog leuk vond om te doen in het spel zonder dat ik het na 30 min gefrustreerd uitzet.

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:08
Waar komt die vlammenwerper ineens vandaan? Ik word er helemaal gek van. Mensen rijden gewoon rond met een vlammenwerper aan boord en continu verband je. Kan hem ook nergens vinden
drusloos schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:48:
Waar komt die vlammenwerper ineens vandaan? Ik word er helemaal gek van. Mensen rijden gewoon rond met een vlammenwerper aan boord en continu verband je. Kan hem ook nergens vinden
Dat is een pick-up wapen.. op je minimap zie je t icoontje als een kistje met een pistooltje.

• Amdwarrior
Moet zeggen deze maps zijn wel lachen vooral in bosjes verstoppen en met shotgun bloedbad aanrichten zelfde geldt voor vlammenwerper maar starten zo traag op

Serieus gisteren soldaat gezien met een of andere Darth vader masker :/

• MRE-Inc
Abothur schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:49:
[...]

Shit vorige week niet echt gespeeld maar dit maakt het vliegen echt kapot... Nu vond ik dat de balans wel niet goed was, je kon met een bommer een AA er gewoon head2head uit bommen.
Maar dat is echt idioot, je kan niet meer dogfighten omdat je gegarandeerd door zo'n ding geraakt wordt. Air2ground is dus ook bijna niet te doen.

Net even geprobeerd met die vliegerfaust en bijna altijd 90%dmg aantal keer ook onehits en een paar keer schoot ik mis en nog veroorzaakte het 30%dmg.

Nu heb ik al twee middagen geprobeerd de nieuwe vliegtuigen te lvlen wat altijd al lastig was maar nu is het bijna onmogelijk heb 1 zerko op lvl 1...
Ook snap ik niet dat je beide facties apart moet lvlen aangezien het copies van elkaar zijn.

Heel jammer het was het laatste wat ik echt nog leuk vond om te doen in het spel zonder dat ik het na 30 min gefrustreerd uitzet.
Tja, Dice op zijn best. Hoe kunnen we deze game meer en meer op COD laten lijken... Nou door het vliegen compleet te verneuken zodat niemand meer wil vliegen.

Op Breakthrough lukt het meestal nog wel redelijk omdat je dan meer een front linie hebt. Bij CQ heb je vaak van die gasten die toch niks aan het doen zijn en dan maar dom met die Fliegerfaust gaan lopen kloten.

Gisteren wel de Zero en Corsair naar level 6 gebracht. Althans de linker van de 2 varianten. De Zero heb ik nu met normale MG's, een gun met explosive rounds zoals de BF3 USAS was, 2x 500lbs bommen en 5 mijnen. Lekker mijnen droppen achter tanks. Geheid dat dit kills oplevert. Zelfs vele minuten later. De Corsair heb ik vooralsnog met Spotting Flares uitgerust, maar dat is toch minder effectief aangezien ik ze van grote hoogte drop en dan weer een moet vliegen.

Verder nog een koraal en haai tegen gekomen :)

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14:49
Ik zag gister een filmpje te kijken van Jagfrags waarin hij vertelde dat je met de M1 Gerand 3% kans had op een Gerand thump bij een reload. Heeft iemand dat al meegemaakt?

• To easy
Martinspire schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:01:
Dat bevriezen is alleen in vliegtuigen zeker? Want op de grond heb ik nergens last van gehad. Ach, nog een reden om niet te gaan vliegen dus :Y)
Nee speel alleen soldier. 2 vrienden van mij hebben het ook steeds. We hebben een xbox x, s en een normale. Weet niet waar het aan ligt.

Toch vanmiddag even iwo jima gespeeld. En holy shit wat hebben ze daar een knap staaltje werk mee afgeleverd. Heel erg vet gemaakt en zo hoort een battlefield map te zijn. Als attacker op breakthrough heb je echt het idee hoe de amerikanen zich hebben moet voelen vroeger. Meter voor meter vechten van het strand tot aan de tunnels in de berg. Gaf mij een positief gevoel en hoop dat ze deze lijn doortrekken. Al helemaal als er volgend jaar geen nieuwe BF uitkomt.

Credits voor dice met deze Uitbreiding. Alleen de freezes fixen en ik kan er weer even tegen aan!
To easy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:56:
[...]

Nee speel alleen soldier. 2 vrienden van mij hebben het ook steeds. We hebben een xbox x, s en een normale. Weet niet waar het aan ligt.

Toch vanmiddag even iwo jima gespeeld. En holy shit wat hebben ze daar een knap staaltje werk mee afgeleverd. Heel erg vet gemaakt en zo hoort een battlefield map te zijn. Als attacker op breakthrough heb je echt het idee hoe de amerikanen zich hebben moet voelen vroeger. Meter voor meter vechten van het strand tot aan de tunnels in de berg. Gaf mij een positief gevoel en hoop dat ze deze lijn doortrekken. Al helemaal als er volgend jaar geen nieuwe BF uitkomt.

Credits voor dice met deze Uitbreiding. Alleen de freezes fixen en ik kan er weer even tegen aan!
Ik heb het stotteren gister ook ervaren. Na de mapwissel van Iwo Jima naar iets anders was het alweer weg. Denk dat er ergens iets misgaat met inladen. Vind nog steeds dat de maps te weinig ammo hebben, vooral in Breakthrough is het irritant om tegen tanks te vechten en al na 1 tank door je ammo heen te zijn en takke end moeten lopen voor meer. Zie wel wat meer kistjes verschijnen trouwens.

Maar op zich wel aardige maps. Vind ze verder niet briljant. Gewoon aardig.

Martinspire schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:35:
[...]

Ik heb het stotteren gister ook ervaren. Na de mapwissel van Iwo Jima naar iets anders was het alweer weg. Denk dat er ergens iets misgaat met inladen. Vind nog steeds dat de maps te weinig ammo hebben, vooral in Breakthrough is het irritant om tegen tanks te vechten en al na 1 tank door je ammo heen te zijn en takke end moeten lopen voor meer. Zie wel wat meer kistjes verschijnen trouwens.

Maar op zich wel aardige maps. Vind ze verder niet briljant. Gewoon aardig.
:(:)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:19

Rivanov

Apple freak

Graphics zien er wel fantastisch uit. Stuk mooier weer dan de vanilla maps bij release.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:22

-tom-562

Oliesjeik

spijkerhoofd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:37:
Ik zag gister een filmpje te kijken van Jagfrags waarin hij vertelde dat je met de M1 Gerand 3% kans had op een Gerand thump bij een reload. Heeft iemand dat al meegemaakt?
Ja, bij de 3e keer al ofzo sinds dat ik met de M1 speel :p

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Amdwarrior
Rivanov schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:47:
Graphics zien er wel fantastisch uit. Stuk mooier weer dan de vanilla maps bij release.
Krijg soms inderdaad zin om een zwembroek aan te doen :X

die battery guns vliegtuigen neerknallen is verslavend heb je tenminste skill voor nodig want die portable aa rockets man man hoe makkelijk kills maken is dat je kan nu al voorspellen dat hoog in de agenda staat van aankomende patches :')
Amdwarrior schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:15:
[...]
die battery guns vliegtuigen neerknallen is verslavend heb je tenminste skill voor nodig want die portable aa rockets man man hoe makkelijk kills maken is dat
Heb je net zoveel skill nodig als voor het maken van kills in een vliegtuig?
Ik ben een ontzettend slechte piloot maar als zelfs ik scores als 20-0 of 30-0 haal door alleen maar bommetjes op drukke plekken te droppen wordt het misschien ook eens tijd om de vliegtuigen aan te pakken.
Blij dat we dat nu kunnen; laat het ze maar voelen >:)
Zij droppen één bommetje voor simpele kills, wij schieten één keer terug voor een simpele kill.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 03-11-2019 11:02 (7%)

• Amdwarrior
Het probleem is je hebt geen skills nodig voor dat wapen alleen beperkt bereik heeft ie maar goed timmen en vliegtuig weg
Dat is precies mijn punt.
Je hebt ook geen skills nodig om in een vliegtuig te stappen, bommetje te selecteren, te wachten tot het rondje over een objective hangt en op L1 te drukken.
Zeer gemakkelijke kills van boven mogen van mijn best gecountered worden met zeer gemakkelijke kills van onder.
De stationary AA is gewoon een proppenschieter.

• Abothur
dvdkiwi schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:37:
Dat is precies mijn punt.
Je hebt ook geen skills nodig om in een vliegtuig te stappen, bommetje te selecteren, te wachten tot het rondje over een objective hangt en op L1 te drukken.
Zeer gemakkelijke kills van boven mogen van mijn best gecountered worden met zeer gemakkelijke kills van onder.
De stationary AA is gewoon een proppenschieter.
Eens dat de bommenwerpers te makkelijk zijn, maar dit is niet een oplossing.
Kan zo een paar betere oplossingen verzinnen. Bijvoorbeeld vaste keuzes, 1 bommer en 2 fighters, dan heb je niet het probleem dat je alleen bommers in de lucht hebt die elkaar niet aanvallen en kills farmen.
Of maak skysuperiority een objectieve die meeteld in conquest en misschien perks geeft in andere modes en haal de bommers er helemaal uit.

Overigens kunnen ze dit ook nog wel fixen, sowieso moet de spawn tijd van de vliegtuigen omlaag. Als je zo snel dood kan moet je ook snel terug in een vliegtuig moeten kunnen spawnen.
Het blijft een lastige dit.
Hoofdzaak is imo dat je (vóór deze patch) vrij weinig kon doen tegen vliegtuigen, tenzij je zelf een goede piloot bent. Het grote verschil met tanks is dat je als tank bang moet zijn voor werkelijk álles: voetgangers met dynamiet, rpg's en anti-tank bundels, vliegtuigen én andere tanks. Vliegtuigen hoefden alleen bang te zijn voor andere vliegtuigen, en als je er twee goede aan één kant hebt hebben ze vrij spel. Dat maakt ze in mijn ogen OP.
De spawntijd ben ik helemaal met je eens d:)b

• Abothur
Klopt, eigenlijk is het niet moeilijk om een vliegtuig neer te halen. Als je met twee personen achter AAs gaat zitten en wacht te het vliegtuig in range is krijg je het makkelijk neer. In de praktijk gebeurt dit zelden.
De balans met voertuigen hebben ze in mijn ogen nooit gevonden. Ze zouden ook veel meer moeten kijken naar wat heeft een map nodig met voertuigen en zelfs gadgets en classes.
Een devastation met alleen smgs bijvoorbeeld zou briljant zijn maar het enige wat ze doen is steeds meer rare gamemodes introduceren.

• To easy
Nou vandaag 2x het eindpunt gehaald op iwo jima als attacker. Ook al hadden we een goed team je hebt alsnog te weinig tickets voor het laatste punt. Het is echt een hell hole boven op de berg. Onmogelijk om zo'n kleine cap zone te pakken tot nu toe volgens mij. Maar die gevechten blijven erg gaaf tot dat punt.

Ook de nieuwe tank customizations vind ik erg mooi gedaan. Je kan nu echt veel verschillende tanks maken en ook qua looks (vooral tank koepels) heb je wel wat variatie. Benieuwd of die body customization met hun "coming soon" nog een keer uitkomt, want dan kan je hopelijk pas echt je tank tunen.

• MRE-Inc
Vannacht even lopen kloten op die nieuwe map samen met @Martinspire mbt wat wel en niet kapot kon etc etc. Ook nog even getest met de M1 Garand. Dat geluidje als je clip leeg is, is echt waanzinnig. Verder net zolang lopen schieten en reloaden zodat ik een M1 Garand Thumb zou krijgen. Kreeg hem zowaar 2x achter elkaar, waarvan ik 1 heb opgenomen. Ongeveer vanaf 0:42 seconden. Als je het geluid erbij aanzet, dan hoor je je eigen karakter ook aaaargh schreeuwen. Dat zijn dan weer de kleine dingen waarvoor je Dice toch dikke credits voor moet geven. Die kleine details....

Vanuit de speler ziet het er leuk uit, maar ik krijg er als 3rd party echter niks van mee. Geen kling geluid en ook geen auw. Maar wel geinig ja, al zal mij dit altijd gebeuren als ik enemies voor me heb staan :P

Mijn game begon die dag wel lekker trouwens, als tank spawnen en binnen een minuut of 2 dit schot:

• LawfulHamster
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 21-01 22:16

LawfulHamster

PSN - de_tegenpartij_

Voor iedereen die zijn feedback direct by DICE kwijt wil.
De Community Survey van de maand november is net beschikbaar gemaakt.
https://www.surveymonkey.com/r/BFVNOV
Naar mijn ervaring wordt er ook echt naar geluisterd :)
LawfulHamster schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:38:
Naar mijn ervaring wordt er ook echt naar geluisterd :)
Ok.. Je speelt pas maar een paar weken Battlefield dus? :> :+
Wie gaat Leno vertellen dat hij op de zwarte lijst bij Dice staat?

:P

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - de_tegenpartij_

poor Leno schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 00:36:
[...]

Ok.. Je speelt pas maar een paar weken Battlefield dus? :> :+
Nee hoor, sinds 2015 (BF4). Maar ze presenteren de resultaten van de survey en geven aan van focus te veranderen naar aanleiding van de survey. Natuurlijk, niet alles wordt overgenomen, maar ze doen dit niet voor niks natuurlijk. Die surveys werden ook gebruikt bij CTE's van BF4 en BF1 en kijk hoe dat invloed had.
dvdkiwi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 01:17:
Wie gaat Leno vertellen dat hij op de zwarte lijst bij Dice staat?

:P
Ik had inderdaad die e-mails niet moeten sturen nee :X
LawfulHamster schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:27:
[...]

Nee hoor, sinds 2015 (BF4). Maar ze presenteren de resultaten van de survey en geven aan van focus te veranderen naar aanleiding van de survey. Natuurlijk, niet alles wordt overgenomen, maar ze doen dit niet voor niks natuurlijk. Die surveys werden ook gebruikt bij CTE's van BF4 en BF1 en kijk hoe dat invloed had.
Nouja er zijn ondertussen zoveel survey’s geweest en de terugkoppelingen zijn minimaal geweest, laat staan dat het doorslaggevende resultaten heeft gehad.

Vaak is de community heel duidelijk met hun antwoorden, maar op magische wijze worden die antwoorden door Dice op hun eigen manier geïnterpreteerd..

“Kap nou eens met de gasmaskers!”
- Ok! We horen jullie! Hier krijgen jullie meer gasmaskers.

“Er moet meer openheid en communicatie komen!”
- Ok! We horen jullie! (3 maanden stilte..) :F

Maar ik hoop dat er verandering in komt :)

De BF4 cte was erg goed, BF1 niet.. en op consoles niet eens aanwezig..

Snap ook niet dat ze het voor BFV niet doen.. het helpt het spel enorm :N

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - de_tegenpartij_

poor Leno schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:02:
[...]
[...]

Nouja er zijn ondertussen zoveel survey’s geweest en de terugkoppelingen zijn minimaal geweest, laat staan dat het doorslaggevende resultaten heeft gehad.

Vaak is de community heel duidelijk met hun antwoorden, maar op magische wijze worden die antwoorden door Dice op hun eigen manier geïnterpreteerd..

“Kap nou eens met de gasmaskers!”
- Ok! We horen jullie! Hier krijgen jullie meer gasmaskers.

“Er moet meer openheid en communicatie komen!”
- Ok! We horen jullie! (3 maanden stilte..) :F

Maar ik hoop dat er verandering in komt :)

De BF4 cte was erg goed, BF1 niet.. en op consoles niet eens aanwezig..

Snap ook niet dat ze het voor BFV niet doen.. het helpt het spel enorm :N
Volgens mij heeft de Pacific Theatre laten zien dat ze voor meer geloofwaardige en authentieke uniformen werken. Communicatie is inderdaad nog steeds ondermaats, daar ben ik het met je eens.

BF1 CTE was zeker wel aanwezig op consoles, hij werd echter weggehaald aan het einde van de lifecycle van de game. Dit was zeker teleurstellend. Hoopvol is wel dat David Sirland, een senior producer bij DICE die al lang aan de Battlefield franchise werkt, heeft gehint naar een CTE in BFV, hopelijk voor zowel consoles als PC...
Bron: https://twitter.com/tiggr_/status/1183750616012787712?s=20
LawfulHamster schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:06:
[...]

Volgens mij heeft de Pacific Theatre laten zien dat ze voor meer geloofwaardige en authentieke uniformen werken. Communicatie is inderdaad nog steeds ondermaats, daar ben ik het met je eens.

BF1 CTE was zeker wel aanwezig op consoles, hij werd echter weggehaald aan het einde van de lifecycle van de game. Dit was zeker teleurstellend. Hoopvol is wel dat David Sirland, een senior producer bij DICE die al lang aan de Battlefield franchise werkt, heeft gehint naar een CTE in BFV, hopelijk voor zowel consoles als PC...
Bron: https://twitter.com/tiggr_/status/1183750616012787712?s=20
Excuus voor de verkeerde verwoording.. Ik bedoelde niet perse dat het er totaal niet was, maar het is na zo'n 6 maanden op de consoles helaas weer gestopt, en kwam pas laat op gang (ik zat er zelf ook bij) dus zeker niet tot aan het einde van de lifecycle.

Wat Tiggr/Sirland betreft, die is 9 maanden ofzo op zwangerschapsverlof geweest (jaja Zweden).. in die tijd is er veel naar de klote gegaan helaas. Ik had wel gehoopt dat hij het weer op zou pakken, maar dat is nog maar mondjesmaat.. Hij zal wel vooral intern bezig zijn met brandjes blussen :X

Nu met de pacific hebben ze een goede weg ingeslagen, qua maps, game ervaring en uniformen (na 1jaar pas!). Ik snap dan alleen weer niet dat ze zo'n fuckup maken met de elites die dan overal speelbaar zijn. Dan is er ergens toch iemand (EA?) die het niet helemaal heeft begrepen.

Ben blij dat het een jaar is uitgeteld, dat geeft meer ruimte voor Oostfront, DDay, Ardennen etc :)
Persoonlijk mis ik wel een bos-map, dus de Ardennen zou zeer welkom zijn.
Hoop ook dat ze nu eens doorhebben dat mensen juist ook bekende battles willen..

• gr1542
Ik ben erg blij met de War in the Pacific. Voldoende ruimte om allerlei wapens en classes uit te proberen, terwijl je ook voldoende close combat hebt (vlag A in die tunnel, waar de verdedigers ook van boven kunnen komen is top wat dat aangaat). Ook de toevoeging van de vlammenwerper is erg tof.
Ik hoop op meer van hetzelfde eigenlijk. Kom maar op met al die Japanse en Amerikaanse uniformen, tanks, vliegtuigen en wapens. Ik pleit voor een Kamikaze piloot in plaats van een V1 bij voldoende punten als squadleader. Dat lijkt me echt top.

• Wyhi
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 24-01 11:25
Hi,

Als er mensen zijn die een paar avondjes (Dinsdag & Donderdag) willen teamen als een team en niet zoals de standaard BF teams kunnen jullie mij toevoegen.

PSN: Voikug

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - de_tegenpartij_

poor Leno schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:12:
[...]

Excuus voor de verkeerde verwoording.. Ik bedoelde niet perse dat het er totaal niet was, maar het is na zo'n 6 maanden op de consoles helaas weer gestopt, en kwam pas laat op gang (ik zat er zelf ook bij) dus zeker niet tot aan het einde van de lifecycle.

Wat Tiggr/Sirland betreft, die is 9 maanden ofzo op zwangerschapsverlof geweest (jaja Zweden).. in die tijd is er veel naar de klote gegaan helaas. Ik had wel gehoopt dat hij het weer op zou pakken, maar dat is nog maar mondjesmaat.. Hij zal wel vooral intern bezig zijn met brandjes blussen :X

Nu met de pacific hebben ze een goede weg ingeslagen, qua maps, game ervaring en uniformen (na 1jaar pas!). Ik snap dan alleen weer niet dat ze zo'n fuckup maken met de elites die dan overal speelbaar zijn. Dan is er ergens toch iemand (EA?) die het niet helemaal heeft begrepen.

Ben blij dat het een jaar is uitgeteld, dat geeft meer ruimte voor Oostfront, DDay, Ardennen etc :)
Persoonlijk mis ik wel een bos-map, dus de Ardennen zou zeer welkom zijn.
Hoop ook dat ze nu eens doorhebben dat mensen juist ook bekende battles willen..
CTE was inderdaad niet tot het einde van de life cycle helaas.Turning Tides DLC was de laatste (uit mijn hoofd) die ook op console te spelen was.
Tiggr is inderdaad een hele tijd weggeweest (helaas), hij heeft hier ook een mooi bericht over geschreven, waarin hij toegeeft dat er veel mis is qua communicatie en luisteren naar de spelers. Voor mijn gevoel is alle content tot de Pacific overhaast gemaakt om zo snel mogelijk zo veel mogelijk naar buiten te brengen om de kritiek op te weinig content een beetje weg te krijgen. Ik zie de Pacific Update samen met Operation Underground als de eerste die de kwaliteit hebben die ze bij DICE geplanned/verwacht hadden. Het hielp ook niet dat een Dev de Combined Arms gamemode lekte voor launch, waardoor die overhaast erin werd gegooid. Ook de Al Sundan bug die de map niet bespeelbaar maakte op de grotere modes heeft heel veel roet in het eten gegooid.

Ik zie het laatste jaar dus voornamelijk als failed, en dat gebruikt werd om dingen te verbeteren door content door te schuiven en tijd te nemen bugs te fixen en QoL updates te doen. Ik hoop dat het lek boven is bij DICE.. Een jaar extra tijd/content zal de hele franchise goed doen, ook al was het afgelopen jaar weggegooid helaas.

Ik denk dat de Elites overal speelbaar zijn vanwege EA en mogelijke juridische problemen, zal bij aankoop wel ergens hebben gestaan dat ze bij alle Allies/Axis facties speelbaar zijn...

De bekende battles komen ook terug met Operation Underground (Metro reimagination), Pacific Storm (Paracel Storm), Iwo Jima en Wake Island. Oostfront en val van Derde Rijk zullen ook nog wel toegevoegd worden neem ik aan met het volgende jaar...

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - de_tegenpartij_

gr1542 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:13:
Ik ben erg blij met de War in the Pacific. Voldoende ruimte om allerlei wapens en classes uit te proberen, terwijl je ook voldoende close combat hebt (vlag A in die tunnel, waar de verdedigers ook van boven kunnen komen is top wat dat aangaat). Ook de toevoeging van de vlammenwerper is erg tof.
Ik hoop op meer van hetzelfde eigenlijk. Kom maar op met al die Japanse en Amerikaanse uniformen, tanks, vliegtuigen en wapens. Ik pleit voor een Kamikaze piloot in plaats van een V1 bij voldoende punten als squadleader. Dat lijkt me echt top.
De kamikaze-piloot gaat volgens de DICE community managers niet komen helaas. Dataminer Temporyal had er een reference naar gevonden in de files, maar er is met klem gereageerd dat deze niet komt...
https://twitter.com/PartW.../1178644209747857408?s=20

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:08
Soms denk je wel eens wat is het nut van een team. Met breakthrough op die nieuwe maps heb je gewoon nodig dat een aantal rookbommen worden geschoten, een paar snipers flares schieten. En dan lekker met z’n allen knallen en de tegenpartij wegschieten zodat je door kan breken. Maar net een heel potje is het gewoon opgewacht worden tot je met je boot aankomt, sta je daar met z’n tweeën, en maak je geen schijn van kans. En dat gaat dan 30 minuten zo door en dan breek je niet door. Totaal geen team verband. Echt zonde van zo’n potje.
drusloos schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:56:
Soms denk je wel eens wat is het nut van een team. Met breakthrough op die nieuwe maps heb je gewoon nodig dat een aantal rookbommen worden geschoten, een paar snipers flares schieten. En dan lekker met z’n allen knallen en de tegenpartij wegschieten zodat je door kan breken. Maar net een heel potje is het gewoon opgewacht worden tot je met je boot aankomt, sta je daar met z’n tweeën, en maak je geen schijn van kans. En dat gaat dan 30 minuten zo door en dan breek je niet door. Totaal geen team verband. Echt zonde van zo’n potje.
Mja aanvallen gaat soms lastig, andere keer verdedigen. Ik merkte gister met MRE dat het voor de verdediging eigenlijk draait om het heel houden en bemand houden van de kanonnen (waar mogelijk) om echt voertuigen en vliegtuigen aan te vallen. De rest van de infantry moet alle betonnen paaltjes bouwen zodat tanks zoveel mogelijk obstakels krijgen om door te rijden (hoe meer tijd nieuwe infantry krijgt om bij een objective te komen, des te beter). Die dingen zijn ook niet op te blazen met tanks, c4, rockets en whatever (alles geprobeerd toen een server leeg liep, echt onzin dat het kan). Heel handig is dus om bij Pacific storm die dingen te bouwen voor de bruggen want dan moeten tanks ALTIJD omrijden 8)7.

Repairen en bouwen als support is dus eigenlijk essentieel. Die kanonnen zijn snel dood door tanks maar vaak krijgen ze de tijd niet om goed hun schoten te raken. Zijn ze weg, dan moet je maar eens opletten hoeveel makkelijker de aanvallers aan land komen. Focus dus bij aanval ook om die dingen stuk te maken!

Ik meen dat in de normale game mode het ook niet meer mogelijk is om die metalen anti-tank bouwwerken te slopen (zowel staande planken als die kruizen). Eerst kon je gewoon een kogel schieten op die dingen, maar nu blijven ze staan volgens mij. Wellicht dat alleen zware bommen helpen, maar na 10 c4 op die betonnen dingen te hebben gegooid, bezweken ze nog steeds niet helemaal.

LawfulHamster schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:29:
[...]

De kamikaze-piloot gaat volgens de DICE community managers niet komen helaas. Dataminer Temporyal had er een reference naar gevonden in de files, maar er is met klem gereageerd dat deze niet komt...
https://twitter.com/PartW.../1178644209747857408?s=20
Nee nee, dat zou veel te erg zijn voor alle tere zieltjes tegenwoordig }:|

• MRE-Inc
De faal van Dice met de fliegerfaust samengevat in 1 kort filmpje. Ik moest overigens wel enorm lachen om de t-bag.

Grote nadeel van opstijgen vanaf een vliegdekschip (USA) of startbaan (Japan) is dat beide facties hun vliegtuigen met mijnen kunnen uitrusten en je die dus ook kunt droppen bij de vijandelijke spawn op het vliegedekschip of landingsbaan....

Goed werk Dice. Goed uitgedacht....

Bron:

MRE-Inc wijzigde deze reactie 07-11-2019 12:16 (34%)

• To easy
MRE-Inc schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:04:
De faal van Dice met de fliegerfaust samengevat in 1 kort filmpje. Ik moest overigens wel enorm lachen om de t-bag.

[Streamable: Fliegerfaust fail]

Bron: [Twitter]
Wtf dit is echt erg haha. Ook te triest van die vent dat die daar zo blijft zitten.

Werkt wel goed en het verspreiden hiervan gaat ons niet ten goede komen haha.

• To easy
Martinspire schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:42:
[...]

Mja aanvallen gaat soms lastig, andere keer verdedigen. Ik merkte gister met MRE dat het voor de verdediging eigenlijk draait om het heel houden en bemand houden van de kanonnen (waar mogelijk) om echt voertuigen en vliegtuigen aan te vallen. De rest van de infantry moet alle betonnen paaltjes bouwen zodat tanks zoveel mogelijk obstakels krijgen om door te rijden (hoe meer tijd nieuwe infantry krijgt om bij een objective te komen, des te beter). Die dingen zijn ook niet op te blazen met tanks, c4, rockets en whatever (alles geprobeerd toen een server leeg liep, echt onzin dat het kan). Heel handig is dus om bij Pacific storm die dingen te bouwen voor de bruggen want dan moeten tanks ALTIJD omrijden 8)7.

Repairen en bouwen als support is dus eigenlijk essentieel. Die kanonnen zijn snel dood door tanks maar vaak krijgen ze de tijd niet om goed hun schoten te raken. Zijn ze weg, dan moet je maar eens opletten hoeveel makkelijker de aanvallers aan land komen. Focus dus bij aanval ook om die dingen stuk te maken!

Ik meen dat in de normale game mode het ook niet meer mogelijk is om die metalen anti-tank bouwwerken te slopen (zowel staande planken als die kruizen). Eerst kon je gewoon een kogel schieten op die dingen, maar nu blijven ze staan volgens mij. Wellicht dat alleen zware bommen helpen, maar na 10 c4 op die betonnen dingen te hebben gegooid, bezweken ze nog steeds niet helemaal.
Die betonnen paaltjes zijn zeker wel weg te krijgen. Maak vaak genoeg een doorgang voor mijn tank. 2 a 3 schoten met een tank heb je nodig per paaltje. Als je er 2 kapot schiet kun je er door heen. C4 en piat niet geprobeerd, maar zou gek zijn als daar niet meer kan?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MRE-Inc schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:04:

Grote nadeel van opstijgen vanaf een vliegdekschip (USA) of startbaan (Japan) is dat beide facties hun vliegtuigen met mijnen kunnen uitrusten en je die dus ook kunt droppen bij de vijandelijke spawn op het vliegedekschip of landingsbaan....

Goed werk Dice. Goed uitgedacht....

[Streamable: Fliegerfaust fail]

Bron: [Twitter]
De faal van Dice was dat ze de vliegtuigen weer eens niet gebalanceerd hadden.

Laat die fliegerfaust nog maar even zo blijven. 8) Prachtig al die huilende piloten omdat ze nu niet meer ongehinderd hun gang kunnen gaan. Een hoop hebben al bij hun mammie aan de borst liggen huilen. :+

PC Specs-Gallery

• gr1542
Help!!!! schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:36:
[...]

De faal van Dice was dat ze de vliegtuigen weer eens niet gebalanceerd hadden.

Laat die fliegerfaust nog maar even zo blijven. 8) Prachtig al die huilende piloten omdat ze nu niet meer ongehinderd hun gang kunnen gaan. Een hoop hebben al bij hun mammie aan de borst liggen huilen. :+
Bij mij niet nodig. Ik parkeer mijn vliegtuig altijd binnen de minuut netjes tegen een berg oid 8)7 .
Wat dat betreft lijk ik wel een beetje op een Kamikaze piloot. Ik vlieg wel eens mee als boordschutter, maar daar word ik ook niet echt vrolijk van (en de piloot ook niet denk ik zo).
Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True