Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 10:04
gr1542 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:57:
[...]

Gisteren stond er bij mij op het scherm dat de volgende ToW snel komt: 27 JAN ipv 27 JUN :P
Klopt ik heb deze melding ook gehad en ging/ga er vanuit dat het een spelfoutje was. Wel erg slordig......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:35:
Simpele vraag (ps4).. hoe kun je uitschakelen dat, als je bv op twee meter van een vijand staat, hij schakelt naar Melee wapens? Het auto switchen kost tijd ..wat zeker in firestorm je je leven kost
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
Wat bedoel je precies? Voor zover ik weet schakelt mijn poppetje niet naar melee wapens zonder dat ik zelf op de melee knop druk.
Ben je niet te enthousiast op korte range waardoor je per ongeluk je R3 indrukt? Dat gebeurt ons allemaal wel eens denk ik ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:18:
Ben je niet te enthousiast op korte range waardoor je per ongeluk je R3 indrukt? Dat gebeurt ons allemaal wel eens denk ik ;)
Wel eens? Alleen hiervoor heb ik R3 moeten uitschakelen :X _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dvdkiwi schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:18:
Wat bedoel je precies? Voor zover ik weet schakelt mijn poppetje niet naar melee wapens zonder dat ik zelf op de melee knop druk.
nee.. volgens mij gaat hij op korte range automatisch over van schieten op melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Firestorm party joinen werkt niet meer na de laatste patch van vandaag.... had ook niet anders verwacht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
greatgonzo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:44:
[...]
nee.. volgens mij gaat hij op korte range automatisch over van schieten op melee
Dat heb ik nog niet meegemaakt :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38
Easter Egg... Die Danny moet wel wat aan zn Engels doen zeg. Niet om aan te horen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nieuwe plek in firestorm genaamd dome is wel erg vet gemaakt. Dat noem ik nog eens een goeie map verandering en niet 3 van die torens of een bloemenveld. Wel zijn er weer erg veel nieuwe bugs bij gekomen wat weer erg jammer is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
Weer eens een rondje gespeeld, kijken of de patch nog verb.......

.... sommige skins renderen niet waardoor spelers zo goed als onzichtbaar zijn...

* Geronimous sluit BF:V weer af...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Geronimous schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:05:
.... sommige skins renderen niet (...)
Digitale zichzelf aanpassende camo, next level stuff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zoiets als een bolt action anti-tank rifle toevoegen die maar 5 van de benodigde 100 damage doet tegen tanks maar wel instakill is voor infantry met body of headshot. Kan die Boys niet zsm eruit gedonderd worden of een mega-nerf krijgen? Irritant rotding. Je kunt niet meer op objectives zitten of je gaat er meteen aan.

Ook merk ik dat door de airstrikes veel objectives helemaal niet meer interessant zijn doordat alle cover al vrij snel weg is. Dat maakt dat je amper kans hebt een objective in te nemen als je het niet in de eerste 10 minuten doet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Verwijderd.....

[ Voor 92% gewijzigd door Miesjh op 27-06-2019 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah een Dice'je doen? Eerst iets erin stoppen, dan verwijderen omdat je ze met Boins moet kopen?

Dus om je reactie te zien moeten we Boins betalen zeker? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 18:02

Miesjh

Door een bug is deze update verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Geronimous schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:05:
Weer eens een rondje gespeeld, kijken of de patch nog verb.......

.... sommige skins renderen niet waardoor spelers zo goed als onzichtbaar zijn...

* Geronimous sluit BF:V weer af...
Duurt ff voordat ze geladen zijn. Na een kleine minuut heeft iedereen weer kleren aan.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Miesjh schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:10:
Door een bug is deze update verplaatst.
Elke keer weer wat he haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
BlaTieBla schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:10:
[...]

Duurt ff voordat ze geladen zijn. Na een kleine minuut heeft iedereen weer kleren aan.
mwah, ik heb een volledige ronde gespeeld... :N

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-04 19:48
Hey iedereeen,

Heb sinds 3 maanden een lg oled e8.
Ik speel bf5 op een ps4 pro en heb sinds een week of 3 ghosting aan het vizier als ik naar links of rechts beweeg.

Hoe krijg ik dat weg?

De tru motion staat af. Heb even cod wwII geprobeerd en daar had ik geen ghosting.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpooN_05 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:04:
Hey iedereeen,

Heb sinds 3 maanden een lg oled e8.
Ik speel bf5 op een ps4 pro en heb sinds een week of 3 ghosting aan het vizier als ik naar links of rechts beweeg.

Hoe krijg ik dat weg?

De tru motion staat af. Heb even cod wwII geprobeerd en daar had ik geen ghosting.

Alvast bedankt
Ligt aan het spel. Natuurlijk erger geworden sinds de laatste fantastische updates.. Vooral op Arras en Panzerstorm zeker?
Je bent niet de enige, meer op internet klagen erover.

Ik had er al last van toen ik t nog speelde :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
Yep idd op deze maps valt het serieus op.
Heb het ook op de andere maps.

Ben al blij dat het niet aan mijne tv ligt.

Die update is nog niet zo oud zekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpooN_05 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:22:
Yep idd op deze maps valt het serieus op.
Heb het ook op de andere maps.

Ben al blij dat het niet aan mijne tv ligt.

Die update is nog niet zo oud zekers?
Vorige week.. Het zat er al in, maar het is erger geworden (schijnt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
YouTube: There's a lot wrong with the tanks in Battlefield 5

Verwoord mn gedachten prima. Hoop toch weer op een moderne BF...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
De bug dat de normale tank shells geen damage doen op spelers is op dit moment ook verschrikkelijk. Ik kan soms spelers alleen raken met de machineguns bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 07:49
Wat mij betreft mogen ze die boys at rifle er weer uit halen. Word er moe van dat je continu loopt en weer door dat wapen wordt gedood. Dan quit je is er een leuk potje. En volgens potje heeft weer iemand dat wapen en is de lol er weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:30
drusloos schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:34:
Wat mij betreft mogen ze die boys at rifle er weer uit halen. Word er moe van dat je continu loopt en weer door dat wapen wordt gedood. Dan quit je is er een leuk potje. En volgens potje heeft weer iemand dat wapen en is de lol er weer vanaf.
Geheel mee eens!

Wat ik overigs irritanter vind als ik in een team vol snipers zit die alleen maar lopen te kampen en geen objectives pakken. Dan stap ik ook uit de server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat ik irritant vind zijn snipers.

:+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:06:
Wat ik irritant vind zijn snipers.

:+
Haha er is 1 goede oplossing denk ik. Snipers cappen op een x aantal per team! Klinkt misschien radicaal, maar ik denk dat 90% van de spelers daar blij mee zullen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Stomme vraag, ben op vakantie geweest en heb dat wapen van vorige Tides of War gemist.
Hoe krijg ik die nu te pakken?
Een tijd geleden was het gewoon class selecteren, weapon replacen en dan stond de gemiste in de lijst en kon je hem met company coins kopen. Nu kan dat niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door DeWaanzin op 11-07-2019 11:52 ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voorlopig is er nog geen manier om aan dat wapen te geraken, wellicht dat ze die ergens de komende tijd zullen toevoegen en dat ie beschikbaar komt hoe jij zegt (zoals het altijd is geweest inderdaad).
Even in de gaten houden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Na de update van vandaag kon ik de mmg van de vorige tides of war wel met company coins kopen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 22:16
DeWaanzin schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:27:
Na de update van vandaag kon ik de mmg van de vorige tides of war wel met company coins kopen.
Waar doe je dit? Gewoon op de plek waar je al die andere waardeloze skins kan kopen? 😜

psn: HertogJack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

drusloos schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:34:
Ik gooi altijd ammo crates voor die eeuwige snipers neer. Dan verplaatsen ze, omdat ze niets meer zien door de 6x scopes. En als het dan mee zit liggen ze dan opeens om een medic te schreeuwen omdat een counter-sniper zijn werk gedaan heeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
HertogJack schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 07:51:
[...]
Waar doe je dit? Gewoon op de plek waar je al die andere waardeloze skins kan kopen? 😜
DeWaanzin schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:51:
(...) class selecteren, weapon replacen en dan stond de gemiste in de lijst en kon je hem met company coins kopen.
Daar ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:16:
[...]
En als het dan mee zit liggen ze dan opeens om een medic te schreeuwen omdat een counter-sniper zijn werk gedaan heeft..
Als ik als medic in de buurt ben ga ik altijd direct op de melding af, maar revive ze bijna nooit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
BlaTieBla schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:16:
[...]

Ik gooi altijd ammo crates voor die eeuwige snipers neer. Dan verplaatsen ze, omdat ze niets meer zien door de 6x scopes. En als het dan mee zit liggen ze dan opeens om een medic te schreeuwen omdat een counter-sniper zijn werk gedaan heeft..
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:45:
[...]

Als ik als medic in de buurt ben ga ik altijd direct op de melding af, maar revive ze bijna nooit :+
Ongetwijfeld omdat jullie vinden dat ze het spel niet op de "juiste" manier spelen. De ironie is dat jullie geen haar beter zijn. Eerder sneuer omdat je express loopt te zieken. -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:45:
[...]

Wat dan? Je wilt als team toch winnen.....?
De snipers haal je toch niet uit de game, iedereen speelt natuurlijk op zijn eigen manier de game. Maar volgens mij willen de meesten toch winnen.

Zijn er overigens mensen de een keer een game willen samenspelen? Ik speel bf5 net, het spel maakt het een stuk leuker om met mensen samen te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Zaratrass op 12-07-2019 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Help!!!! schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:07:
[...]

[...]

Ongetwijfeld omdat jullie vinden dat ze het spel niet op de "juiste" manier spelen. De ironie is dat jullie geen haar beter zijn. Eerder sneuer omdat je express loopt te zieken. -O-
Hoezo? Tuurlijk heb je ook mensen met andere classes die weinig doen. Alleen breaktrough bijvoorbeeld als aanvaller heeft het echt geen zin om met 10 man in je spawn camp te gaan snipen. En als er dan ook nog mensen zijn die als 11de en 12de man sniper gaan kiezen dan is het helemaal compleet...

Zie je mij en 2 vrienden proberen een punt over te nemen, maar dat is bijna onmogelijk als je mankracht mist in de capzone. En ik speel vaak medic en die snipers achterin krijgen eerder een t-bag dan een revive dan ;).

Daarom pleit ik voor een cap op het aantal snipers. Speel zelf namelijk ook wel eens sniper, want eerlijk is eerlijk af en toe is dat ook wel leuk. Wel PTFO in hart en nieren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

volgens mij speelt de Sniper Cap discussie al sinds BF 1942 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goeie video van Flakfire.. heel erg spot-on ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
To easy schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:20:
[...]
Alleen breaktrough bijvoorbeeld als aanvaller heeft het echt geen zin om met 10 man in je spawn camp te gaan snipen. En als er dan ook nog mensen zijn die als 11de en 12de man sniper gaan kiezen dan is het helemaal compleet...
Vooral dat ja.
Beste voorbeeld is Hamada, waar je als verdiger vaak gewoon een half uur de controller weg kunt leggen omdat er niemand van de aanvallende partij op de objectives af komt. Makkelijkste wins zijn dat :P
Help!!!! schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:07:
[...]
Ongetwijfeld omdat jullie vinden dat ze het spel niet op de "juiste" manier spelen.
Nee hoor. Als ze het team helpen heb ik geen enkele moeite met recons. Maar lui die alleen maar achterin liggen te snipen, een spawn becon naast zich hebben staan en nooit een flare afschieten, die hebben m.i. niet zo heel veel te zoeken in een team based game modus.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 12-07-2019 16:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Heerlijk toch snipen met de boys at rifle, wat flares afschieten geweldig lol, wel help ik me team altijd en geef als het kan altijd de commando,s.Speel wel agressief aanvallend verplaats me veel en heb zo een hoop overzicht voor me team gaat meestal erg goed tenminste de meeste blijven wel een potje of 4 bij me hangen als leider ;-)

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^
Waarschijnlijk o.a. mensen die niet zo'n zin hebben in squadmembers die hun tijd en resources verdoen aan het droppen van ammo voor de neus van snipers :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:02

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

(jarig!)
Haha mooi. Zag hem op Reddit al voorbij komen. Veel bugs zijn een soort van exorsist-kaliber.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Is er een buttonmap te vinden voor BF V op de PS4? Ik weet m'n god niet hoe ik een granaat gegooid krijg.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

(jarig!)
Family Guy schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:44:
Is er een buttonmap te vinden voor BF V op de PS4? Ik weet m'n god niet hoe ik een granaat gegooid krijg.
Gewoon in je controllersettings?

L1 = gooien
Vierkantje = teruggooien

[ Voor 7% gewijzigd door Tjebakka op 17-07-2019 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Tjebakka schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:12:
[...]

Gewoon in je controllersettings?

L1 = gooien
Vierkantje = teruggooien
Nee, daar zijn ze niet in te vinden. Lijkt wel bugged ofzo?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
Over snipers gesproken.... Ik zoek ze wel eens op, knive ze en doe een t-bag. Vaak krijg ik dan ook nog fan mail. Deze schreef: You fat gay.... Had hij het nog eens dubbel mis ook. Ik ben niet fat en ook niet gay :D

Gisteravond overigens weer eens een paar zaad potten gehad. Gewoon echt weer vol bugs. Wellicht gewoon weer BF3 opstarten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:41:
Over snipers gesproken.... Ik zoek ze wel eens op, knive ze en doe een t-bag. Vaak krijg ik dan ook nog fan mail. Deze schreef: You fat gay.... Had hij het nog eens dubbel mis ook. Ik ben niet fat en ook niet gay :D

Gisteravond overigens weer eens een paar zaad potten gehad. Gewoon echt weer vol bugs. Wellicht gewoon weer BF3 opstarten....

[Streamable: T-Bag]
Wow en dat speel je ook nog eens op de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
To easy schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 20:14:
[...]

Ik speel geregeld ook nog op de ps3! Ik heb nog pareltjes van games liggen om zo nu en dan op te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
spijkerhoofd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:06:
[...]

Ik speel geregeld ook nog op de ps3! Ik heb nog pareltjes van games liggen om zo nu en dan op te pakken!
Ja dat is waar, maar omdat je op de xbox backwards mogelijkheden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
To easy schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 20:14:
[...]

Nee hoor. Hoe moet ik dan filmpjes maken? ;) Gewoon op de Xbox One X. BF3 is gewoon backwards compatible. Even als alle andere delen. Heb vorig jaar ook nog Bad Company 2 multi-player op de X gespeeld al is dat wel wennen in grafisch opzicht en 30fps waar BF1 en V gewoon 60fps zijn.

Maar BF3 speelt op een of andere manier altijd erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 00:53:
[...]

Nee hoor. Hoe moet ik dan filmpjes maken? ;) Gewoon op de Xbox One X. BF3 is gewoon backwards compatible. Even als alle andere delen. Heb vorig jaar ook nog Bad Company 2 multi-player op de X gespeeld al is dat wel wennen in grafisch opzicht en 30fps waar BF1 en V gewoon 60fps zijn.

Maar BF3 speelt op een of andere manier altijd erg lekker.
O dacht al. Nou ik twijfelde, omdat ik het oude xbox 360 style zag terugkomen in een berichtje. Alleen dat is dus altijd met een backwards compatible game?

Maar wat maakt bf 3 en 4 volgens vele beter. Toen ik die op release speelde was het de mooiste game die er was. Nu ik BFV speel heb ik nooit het gevoel dat ik graag terug verlang naar een ouder spel. Zelfs BF1 niet. Het is een beetje 'been there done that' voor mij. Als ik voor mij persoonlijk spreek en even los van de bugs in het spel. Speelt het ouder worden en andere interesse's meer een rol in het minder leuk vinden van een game tegenwoordig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
To easy schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:25:
[...]

O dacht al. Nou ik twijfelde, omdat ik het oude xbox 360 style zag terugkomen in een berichtje. Alleen dat is dus altijd met een backwards compatible game?

Maar wat maakt bf 3 en 4 volgens vele beter. Toen ik die op release speelde was het de mooiste game die er was. Nu ik BFV speel heb ik nooit het gevoel dat ik graag terug verlang naar een ouder spel. Zelfs BF1 niet. Het is een beetje 'been there done that' voor mij. Als ik voor mij persoonlijk spreek en even los van de bugs in het spel. Speelt het ouder worden en andere interesse's meer een rol in het minder leuk vinden van een game tegenwoordig :)
Ja klopt. Bij een BC game wordt er een soort van virtuele xbox360 opgestart. Je ziet ook het opstart scherm welke je ook op de 360h hebt. Ook het menu en de ontvangen berichten zijn dus in 360 style omdat je eigenlijk ook echt op een 360 aan het spelen bent.

BF3 vind ik beter dan BF4. De mappen en vooral de destructie. In BF3 kun je dmv een granaatwerper of rpg op een gevel van een hoog gebouw schieten en dan vallen de brokstukken naar beneden. Sta je daar onder, dan ben je dus dood.

In BF4 had je dat niet en in BF1 in mindere mate en in V ook minimaal. BF4 was gewoon eigenlijk helemaal niks. Ja, je kon met een tank op een huisje schieten, dan klapte het huisje in elkaar maar de brokstukken verpulverden in het niets, een beetje alsof je poedersuiker wegblaast.

De destructie zoals het in BF3 was, is daarna nooit meer teruggekomen. Verder was BF3 en 4 gewoon ongecompliceerd zonder verborgen agenda van Dice. Ook het kleinschaligere op de console vond ik beter. 12 vs 12 in Rush. Heerlijke potten waarin je in je eentje nog wel eens het verschil kon maken. En vooral weinig randzaken. Ja je had assignments maar die waren allemaal te doen. Geen rare fratsen zoals geen rush voor 10 weken en dan weer een week wel rush.

Momenteel zit er weer Rush in BF5, voor een fucking week. Volgende week gaat het er weer uit. Maar goed.... Dice hè. Dubbele agenda's en zoveel mogelijk randzaken is wat bij hun momenteel geldt. Dat de core gameplay gewoon vol bugs zit, zal heb boeien.

En ja, BF3 had ook zo zijn bugs, maar volgens mij veel minder dan BF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Hoe bevalt de laatste patch bij jullie? Ik heb tot op heden geen onzichtbare units of tanks kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De patch rolt nu uit bij PS4. Weet niet of de Xbox al aan het updaten is, maar ik kijk eigenlijk meer uit naar de nieuwe map. Hopelijk werkt deze beter in Conquest en andere modi dan de vorige. Die blijft toch wat muf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
De nieuwe map Marita komt online vandaag. Wat ik jammer vind is dat Al Sundan nog steeds niet gelanceerd is voor Conquest. Ik vraag mij ook af of ie überhaupt nog komt voor Conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
spijkerhoofd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:40:
De nieuwe map Marita komt online vandaag. Wat ik jammer vind is dat Al Sundan nog steeds niet gelanceerd is voor Conquest. Ik vraag mij ook af of ie überhaupt nog komt voor Conquest.
Ja heel slecht dat die map nog niet is geüpdate... duurt veel te lang nu. Marita vandaag 2 potjes gespeeld. Heel vet gemaakt, maar het is een grote moshpit met alleen maar mensen met mg's (zijn die beter geworden?) In de rotsen. Moet denk nog even duren voordat iedereen hem door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
To easy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:28:
[...]

Ja heel slecht dat die map nog niet is geüpdate... duurt veel te lang nu. Marita vandaag 2 potjes gespeeld. Heel vet gemaakt, maar het is een grote moshpit met alleen maar mensen met mg's (zijn die beter geworden?) In de rotsen. Moet denk nog even duren voordat iedereen hem door heeft.
Ik was juist bang dat Marita 1 groot sniperfest zou worden. Maar als er alleen MG's zijn is dat niet een hele verbetering zullen we maar zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 07:47:
[...]

Ik was juist bang dat Marita 1 groot sniperfest zou worden. Maar als er alleen MG's zijn is dat niet een hele verbetering zullen we maar zeggen :X
Snipers of LMGs maakt me weinig uit maar waarom oh waarom moest er weer een Metro map in komen met zo'n enorme clusterfuck in het midden? Waarom hebben ze niet nog een tunnel gemaakt zodat er in ieder geval 2 plekken zijn waar mensen heen gaan? Eerste potten conquest was een stalemate, geen team kwam erdoor. Gelukkig later op de avond wel gezien dat vlaggen aan beide kanten werden gepakt en dat maakte de map al meteen een stuk leuker. Van clusterfuck naar stads-combat is gewoon een verbetering. Map zelf ziet er wel mooi uit, maar nog erg wennen. Wordt al veel gecamped...

In Breakthrough vind ik hem ook niet zo heel bijzonder. Wellicht dat straks TDM/Domination leuker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Martinspire schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:02:
[...]

Snipers of LMGs maakt me weinig uit maar waarom oh waarom moest er weer een Metro map in komen met zo'n enorme clusterfuck in het midden?
Denk dat ze gewoon gekeken hebben wat de populairste maps in het verleden waren.. en daar zat metro zeker bij

Ik had inmiddels fan-favorite Wake Island wel verwacht..

En als ik zelf nog een duit in het zakje mag doen, mappen gebaseerd op Saving Private Ryan of Band of Brothers
- Brug veroveren (slotscene SPR)
- Ardennen sneeuw map
- Rush map veroveren 88-flaks (EP 2 BoB)
- Market Garden Map (is Twisted Steel ook wel een beetje, hoewel dat officieel in Frankrijk is)

[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 31-07-2019 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
greatgonzo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Denk dat ze gewoon gekeken hebben wat de populairste maps in het verleden waren.. en daar zat metro zeker bij

Ik had inmiddels fan-favorite Wake Island wel verwacht..

En als ik zelf nog een duit in het zakje mag doen, mappen gebaseerd op Saving Private Ryan of Band of Brothers
- Brug veroveren (slotscene SPR)
- Ardennen sneeuw map
- Rush map veroveren 88-flaks (EP 2 BoB)
- Market Garden Map (is Twisted Steel ook wel een beetje, hoewel dat officieel in Frankrijk is)
Dat is mijn gedachte ook! Leuk hoor een WO 2 thema wapens, maar de bekende mappen zoals de mappen die je noemt is voor mij geen WO 2 game. Ik mis de mappen van BF 1942 want die waren epic. Jammer dat BF V niet terug ging naar de roots van de BF franchise maar dat ze een unieke game wilde maken met WO 2 skin. Hopelijk dat ze voor de volgende updates meer gaan luisteren naar de fanbase...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik wil graag een mooie reboot van MOH:AA.. Die heb ik toen echt kapot gespeeld

Maar linksom of rechtsom.. ik denk dat alles redelijk vast staat. Er komt nog een Noorse map, die underground map en dan de pacific maps, met iig een reboot van Iwo Jima.

En dan zijn we 1,5 jaar na release.. Dat was wel de levenscyclus van een BF game. BF6 zal wel weer hedendaagse setting zijn, voor Q4 2020.. TENZIJ ze het echt aandurven naar Vietnam te gaan.. maar dan wel weer met die coole muziek in de choppers!

[ Voor 12% gewijzigd door greatgonzo op 31-07-2019 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
Weer een hoop geklaag weer. Inclusief mijzelf. Kreeg vandaag een mailtje: Nieuwe Elites in BFV.

Ja daar zat ik echt op te wachten. Ga bugfixen ipv nieuwe skins toe te voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

MRE-Inc schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:20:
Weer een hoop geklaag weer. Inclusief mijzelf. Kreeg vandaag een mailtje: Nieuwe Elites in BFV.

Ja daar zat ik echt op te wachten. Ga bugfixen ipv nieuwe skins toe te voegen.
je hebt prioriteiten en prioriteiten hé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Kwam gisteren toch al aardig wat lui tegen met die nieuwe "Killzone" gasmasker-met-slang-skin. En dat voor maar €9,99! Koopje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
greatgonzo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:09:
Ik wil graag een mooie reboot van MOH:AA.. Die heb ik toen echt kapot gespeeld

Maar linksom of rechtsom.. ik denk dat alles redelijk vast staat. Er komt nog een Noorse map, die underground map en dan de pacific maps, met iig een reboot van Iwo Jima.

En dan zijn we 1,5 jaar na release.. Dat was wel de levenscyclus van een BF game. BF6 zal wel weer hedendaagse setting zijn, voor Q4 2020.. TENZIJ ze het echt aandurven naar Vietnam te gaan.. maar dan wel weer met die coole muziek in de choppers!
Lijkt mij dat de Russen ook nog komen kijken? En de Amerikanen in Europa? Als het klopt wat jij zegt is het wel erg slecht gesteld met BF V als zijnde een WO 2 game!

Vietnam lijkt mij een erg leuke setting, misschien in combinatie met de Korea oorlog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

spijkerhoofd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:46:
[...]

Lijkt mij dat de Russen ook nog komen kijken? En de Amerikanen in Europa? Als het klopt wat jij zegt is het wel erg slecht gesteld met BF V als zijnde een WO 2 game!

Vietnam lijkt mij een erg leuke setting, misschien in combinatie met de Korea oorlog!
weet ik niet hoor. maar:
BF 3: Release 10/11 Laatste mappack: 05/12
BF 4: Release 10/13 Laatste mappack: 12/15
BF 1: Release 10/16 Laatste mappack: 02/18

Dus max 2 jaar.. Misschien dan toch nog wat in Q1/Q2 2020. Misschien wachten ze wel de release van de nieuwe PS5 af voor een nieuwe Battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
greatgonzo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:15:
[...]

je hebt prioriteiten en prioriteiten hé..
Tja, ik word moe van Dice. Eerst die zooi met die SJW agenda van ze, met als excuus dat je moet kunnen spelen wie je graag wil zijn. Nou ben ik graag piloot, maar maar elke keer als ik neergeschoten word, word ik er weer aan herinnerd dat ik als piloot zijnde altijd als vrouw speel vanwege dat afgrijselijke gejank als ze uit dat vliegtuig valt (en ook bij het selecteren van de squad orders en V1 rocket).

Joh Dice leuk voor jullie dat jullie vrouwen in de game hebben verwerkt, maar laat mij ook lekker kiezen dan ? Maar nee, dat kan nog steeds niet. Alle voertuigen worden door vrouwen bestuurd als je er direct in spawnt.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 31-07-2019 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

(jarig!)
Even wat positiefs van mijn kant. Marita is een leuke map, veel bottlenecks en veel actie. Een paar extra flanking mogelijkheden zijn welkom, maar je kan er soms leuk tussendoor sneaken.
Qua bugs voor het eerst in lange tijd niks gemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Tjebakka schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:21:
Even wat positiefs van mijn kant. Marita is een leuke map, veel bottlenecks en veel actie. Een paar extra flanking mogelijkheden zijn welkom, maar je kan er soms leuk tussendoor sneaken.
Qua bugs voor het eerst in lange tijd niks gemerkt!
Het zijpadje via een houten bruggetje is wel mooi. Vooral als attacker met breakthrough kun je daar heel makkelijk B mee pakken!

Map word steeds leuker, maar idd blijf erbij dat ze een route door de berg hadden moeten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de geinteresseerden.. hier kun je je hart luchten, bij deze BFV Survey.

Ze zeggen ook de open antwoorden allemaal te lezen. Dus brand maar los :)

https://www.surveymonkey.co.uk/r/BFVAUG

blabla zinnetje omdat ik niet mag dubbelposten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ingevuld!

Belangrijkste issues voor mij:
- meer maps;
- rush als standaard mode op alle mappen;
- team balancing tussen potjes door (niet tíjdens de potjes).

Limited time game modes, elites, Firestorm, the Armory en al dat soort randzaken kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:09:
Ingevuld!

Belangrijkste issues voor mij:
- meer maps;
- rush als standaard mode op alle mappen;
- team balancing tussen potjes door (niet tíjdens de potjes).

Limited time game modes, elites, Firestorm, the Armory en al dat soort randzaken kunnen me gestolen worden.
Wat ik alleen niet snap is dat er geen "Meer factions" bij de opties staan.. Ook dat is een behoorlijk gemis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je de spreektaal op Duits, Frans, Engels, Italiaans of Japans zet en een oogje dicht knijpt mbt de kostuums kun je de belangrijkste facties gewoon soort van simuleren :P

*Kiwi geeft niet zo veel om meer facties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn lijstje:

Betere balancering van teams (supergaaf om in het andere team gezet te worden vanwege hoge skill rating, alsof ik in mijn eentje een heel team aan kan), waarom ook niet aan mensen vragen om het andere team te joinen?
  • Nerf aan bipods, er wordt echt veel teveel gecamped.
  • Instakill stuff eruit/nerf
  • Realtime spotting weghalen uit de game. Spotting flares zijn veel te krachtig. Niets zo irritant als met een paar man proberen een objective te halen en met een enkele spottingflare gezien worden om vervolgens 10 man op je dak te krijgen. Een team wat goed omgaat met spotting flares wint geheid.
  • Meer maps nodig (meer mapdevelopers eigenlijk)
  • Beter joinen van vrienden (als een plek vrij is in het andere team, laat me dan joinen)
  • Firestorm duos weer activeren, eventueel alleen in de avond
  • Minder clusterfuck objectives. 1 of 2 locaties waar 64 man heen gaat, nee dat is lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:42:
Mijn lijstje:

Betere balancering van teams (supergaaf om in het andere team gezet te worden vanwege hoge skill rating, alsof ik in mijn eentje een heel team aan kan), waarom ook niet aan mensen vragen om het andere team te joinen?
  • Nerf aan bipods, er wordt echt veel teveel gecamped.
  • Realtime spotting weghalen uit de game. Spotting flares zijn veel te krachtig. Niets zo irritant als met een paar man proberen een objective te halen en met een enkele spottingflare gezien worden om vervolgens 10 man op je dak te krijgen. Een team wat goed omgaat met spotting flares wint geheid.
  • Meer maps nodig (meer mapdevelopers eigenlijk)
  • Beter joinen van vrienden (als een plek vrij is in het andere team, laat me dan joinen)
  • Minder clusterfuck objectives. 1 of 2 locaties waar 64 man heen gaat, nee dat is lekker.
Ik ben al een poosje weer fanatiek BF1 aan t spelen, en ik merk toch wel dat 3D spotting erg fijn is :X

Spot-spamming hoeft van mij niet terug, maar een gerichte spot en dan een icoontje zou wel fijn zijn.

Ook vind ik de iets langzamere TTK (of meer random) ook fijner. Het hoeft van mij niet allemaal zo Hardcore en snel. Daar haal ik de lol niet uit. Ik hou van epic gunfights waar je tenminste nog een kansje hebt.

Hetzelfde geldt voor het attrition systeem. Bij BF1 kan ik me gewoon bezig houden met het spel, ipv van overal maar health en ammo vandaan zien te toveren. (En vervolgens hebben ze ingevoerd dat je automatisch ammo/health krijgt als je bij iemand in de buurt staat.. wtf ook zo raar)
Daarom was Operations met 40p ook zo geniaal ;w

Wat ik nu ook merk (na weer BF1) is dat ik me kapot erger aan alle ellenlange animaties en mechanics in V..
Reviven duurt lang, ammo pakken duurt lang, uitstappen duurt lang, rugliggen, koprollen etc etc.
Dat mag van mij allemaal weer eruit, maar goed.. al deze zooi staat in schril contrast met de snelle gameplay.. echt raar :/

Wat reviven betreft, prima als het even duurt, maar laat me dan tenminste van elke kant kunnen reviven, ipv mij plots om een hoekje te gooien, vol in t zicht omdat ik alleen van die kant van t lichaam kan reviven 8)7
En ik wil vooral om heen kunnen kijken tijdens een revive :/

[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2019 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Mijn lijstje:

[list]
[...]
Geen last van. Daarnaast is het heerlijk shotgunnen met die insta-kill 'setting'.
Dus als je goed met de geleverde features omgaat en je daardoor wint is het niet eerlijk. :?
En als er 10 man op jullie afkom is er een ander objective dat niet (goed) verdedigd wordt, waardoor je als team dat punt kan pakken.
[...]
Joinen, desnoods andere team en bij plek automagisch switchen naar de andere kant. Het switchen van teams met de hand mogen ze weglaten. Scheelt winning-team-joiners aan het einde van een ronde.
[...]
Firestorm doet mij helemaal niets. Mag er uit gehaald worden en als losse game in de markt gezet worden. Laat ze zich op BFV concentreren
poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:57:
[...]
(En vervolgens hebben ze ingevoerd dat je automatisch ammo/health krijgt als je bij iemand in de buurt staat.. wtf ook zo raar)
[...]
Ha. Die enhancement had ik dus gemist. Verklaart wel een hoop zeg maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:57:
[...]

Ik ben al een poosje weer fanatiek BF1 aan t spelen, en ik merk toch wel dat 3D spotting erg fijn is :X
Mja het maakt de game gewoon te makkelijk en bovendien werkt het vaker in je nadeel dan voordeel (al heb je dat niet altijd door). Maar nu ze dat spotten eruit hebben gehaald, moet een flare ook geen 3d spot meer zijn. Sterker dat had van mij nooit erin mogen zitten ongeacht manuele spotting mechanic. Het is gewoon alsof je wallhacks aan hebt staan en haalt de uitdaging er volledig uit. Het is dat sommige teams enorm dom zijn om het niet te misbruiken, maar het breekt de game imo. Heb 2 recon die leuk meestrijden en vrijwel alleen die dingen de lucht in schieten en je wint gewoon de game als jouw team dat niet doet. Daarom is het nu ook des te frustrerender dat recons zo ver achterin je basis blijven, want dan voegen ze gewoon te weinig toe aan de winst. Zelfde als met een medic-train, daar kom je nu gewoon niet meer doorheen.
Ook vind ik de iets langzamere TTK (of meer random) ook fijner. Het hoeft van mij niet allemaal zo Hardcore en snel. Daar haal ik de lol niet uit. Ik hou van epic gunfights waar je tenminste nog een kansje hebt.
Eens. Langzamere TTK vind ik ook altijd beter. Daarom vind ik het zo jammer dat er zo'n heissa was over die aanpassing van eerst. Vooral op consoles met het tragere draaien moet je gewoon meer tijd krijgen. TTK is mede de reden dat ik al jaren geen plezier meer beleef aan COD.
BlaTieBla schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

Geen last van. Daarnaast is het heerlijk shotgunnen met die insta-kill 'setting'.
Dus jij wordt nooit door zo'n Boyz AT rifle geraakt? Opvallend...
[...]

Dus als je goed met de geleverde features omgaat en je daardoor wint is het niet eerlijk. :?
En als er 10 man op jullie afkom is er een ander objective dat niet (goed) verdedigd wordt, waardoor je als team dat punt kan pakken.
Spotting flare is gewoon enorm in onbalans. Sure, dat er 10 man komt zoeken is me best, maar dat ze precies weten waar ik zit te capturen is gewoon enorm flauw. Dat ze weten dat er iemand op een vlag zit, lijkt me logisch. Enige indicatie noord/oost/zuid/west zal me ook prima zijn, maar 3d wallhacks zijn gewoon frustrerend. Nee, het is niet "braaf de mogelijkheden van de game gebruiken" als iets in enorme onbalans is. Geen enkele game heeft die mechanic overgenomen de laatste jaren en het lijkt me vrij duidelijk waarom. Het is gewoon gamebreaking en moet dood.
[...]

Joinen, desnoods andere team en bij plek automagisch switchen naar de andere kant. Het switchen van teams met de hand mogen ze weglaten. Scheelt winning-team-joiners aan het einde van een ronde.
Volgens mij had Battlefield al in de laatste 2 games functionaliteit zitten om te voorkomen dat dat laatste ging gebeuren. Dus nu gaan mensen maar weg uit de game, nee dat is lekker. Bovendien is het managen van een iets grotere party zo frustrerend omdat je nooit bij elkaar kunt zitten voor langere tijd.
[...]

Firestorm doet mij helemaal niets. Mag er uit gehaald worden en als losse game in de markt gezet worden. Laat ze zich op BFV concentreren
Agree to disagree. Het feit dat het erin zit, maakt dat het raar is hoe ze omgaan met duos. Zeker bij Battlefield moet je gewoon met meerdere spelers kunnen spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2019 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Mja het maakt de game gewoon te makkelijk en bovendien werkt het vaker in je nadeel dan voordeel (al heb je dat niet altijd door).
Mij maakt dat eigenlijk niets uit. Het hoeft niet moeilijk.. ik wil gewoon lekker knallen. Ik doe niet aan Esports.. ;)
[...]
Eens. Langzamere TTK vind ik ook altijd beter. Daarom vind ik het zo jammer dat er zo'n heissa was over die aanpassing van eerst. Vooral op consoles met het tragere draaien moet je gewoon meer tijd krijgen. TTK is mede de reden dat ik al jaren geen plezier meer beleef aan COD.
Ik vond die aanpassing (van 1 week) ook veel leuker! Zo jammer dat er gelijk weer gehuild werd en teruggedraaid, zonder dat mensen er aan konden wennen.
Die week had ik echt weer het gevoel een BF game te spelen.

En zoals ik al zei, alles gaat zo fkk langzaam in t spel, en vervolgens gaan dat soort dingen heel snel. Het voelt gewoon niet goed :/

Met de snap-on/tracking op consoles en de laserbeam wapens, met hoge damage, t.o. langzamere controls, is de TTK/TTD en reactie tijd gewoon ruk ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Martinspire schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Dus jij wordt nooit door zo'n Boyz AT rifle geraakt? Opvallend...
Jazeker, maar niet meer dan een headshot van een normale sniper. Dus realy don't care.
Spotting flare is gewoon enorm in onbalans. Sure, dat er 10 man komt zoeken is me best, maar dat ze precies weten waar ik zit te capturen is gewoon enorm flauw. Dat ze weten dat er iemand op een vlag zit, lijkt me logisch. Enige indicatie noord/oost/zuid/west zal me ook prima zijn, maar 3d wallhacks zijn gewoon frustrerend. Nee, het is niet "braaf de mogelijkheden van de game gebruiken" als iets in enorme onbalans is. Geen enkele game heeft die mechanic overgenomen de laatste jaren en het lijkt me vrij duidelijk waarom. Het is gewoon gamebreaking en moet dood.
Als een squad/team goed samenspeelt en actieve snipers heeft die PTFO spelen en dus ook spotting flares gebruiken -> _/-\o_ . Veel liever dat dan die ellendige spawnsnipers.
En je weet dat je spottingflares uit de lucht kan schieten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:53:
[...]

Jazeker, maar niet meer dan een headshot van een normale sniper. Dus realy don't care.

[...]

Als een squad/team goed samenspeelt en actieve snipers heeft die PTFO spelen en dus ook spotting flares gebruiken -> _/-\o_ . Veel liever dat dan die ellendige spawnsnipers.
Supergaaf als beide teams het doen maar ontzettend saai als 1 team (lees: het team waar ik altijd in gezet wordt) dat niet doet. Daarom: de balans is krom. 1 gadget kan een game maken of breken en dat moet gewoon niet kunnen. Een beetje alsof 1 team telkens een tactical nuke krijgt of constant met een ac130 boven het veld hangt, het is gewoon hardstikke nep. Enerzijds wel authenticiteit eisen maar anderzijds gewoon wallhack toestaan 8)7

Verder moet het niet uitmaken of recon meespeelt, maar spotting flare is gewoon easy punten en enorme onbalans. Zelfs als beide teams flares boven een positie hebben hangen, vind ik het eigenlijk nooit meer een leuke strijd in dat deel. Juist dat je nog een beetje ongezien kunt rondlopen maakt het voor mij veel uitdagender dan simpelweg dorito's af te schieten. Spotting scope heb ik minder problemen mee omdat het meer aandacht vereist dan anders. Die flare is gewoon fire&forget. Een beetje zoals die mortar ook zo'n domme mechanic is. Beetje richten en dan maar gewoon verder gaan om je eigen ding te doen. Die V1 vind ik verder prima want die hoor je aankomen en de smoke is gewoon heel handig, maar die mortar mag er ook gewoon uit.

Geen easy kills pls, de game is al chaotisch genoeg, want whats next aimbot?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2019 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Martinspire schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:24:
[...]
Geen easy kills pls, de game is al chaotisch genoeg, want whats next aimbot?
Misschien voor jou een aantal 'kolibri/liberator' only servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
Nog eens een vraagje over ghosting, heb daar last van als ik bf5 speel op de lg e8.

Maar waarom heeft niet iedereen last van ghosting?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Marita Breakthrough attack.

Niemand die via links probeert te flanken. Wat een drama.. Map zou leuk kunnen zijn maar de spelers verneuken het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

(jarig!)
To easy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:46:
[...]

Het zijpadje via een houten bruggetje is wel mooi. Vooral als attacker met breakthrough kun je daar heel makkelijk B mee pakken!

Map word steeds leuker, maar idd blijf erbij dat ze een route door de berg hadden moeten maken.
Wat heel debiel is: De Duitsers spawnen bij F als ze C hebben... Dát mogen ze meteen fixen. En een route door de berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpooN_05 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:59:
Nog eens een vraagje over ghosting, heb daar last van als ik bf5 speel op de lg e8.

Maar waarom heeft niet iedereen last van ghosting?
Waarom zou iedereen last van ghosting moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
Vraag me gewoon af waarom ik er last van heb en niemand anders...

Aan wat kan het liggen dat ik dat heb....
Kan dat aan de ps4 liggen of is het de tv?

Grtjs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
SpooN_05 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:49:

Grtjs
Denk dat het aan jou tv ligt. Googlen op de lg icm BFV levert niks op? Misschien eens met je instellingen spelen van de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpooN_05 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:49:

Grtjs
Ik heb t alleen op Arras en Panzerstorm, ligt aan de map.

Anders ligt het aan de reactietijd van je TV. Welke heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
Zijn er hier dan nog mensen die het hebben met een lg e8?

De ene map heeft het al meer als de andere.

Heb een lg e8 van dit jaar

[ Voor 40% gewijzigd door SpooN_05 op 06-08-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpooN_05 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:00:
Zijn er hier dan nog mensen die het hebben met een lg e8?

De ene map heeft het al meer als de andere.

Heb een lg e8 van dit jaar
Oled? Zet gewoon je tv op Game mode.. (of als je dat niet kan vinden) absoluut alles uitzetten wat ook maar enigsins met Motion Enhancement en alle andere extra toegevoegde crap, te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
Idd oled. En staat op game mode en alles staat al uit..

Weet het niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SpooN_05 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:14:
Idd oled. En staat op game mode en alles staat al uit..

Weet het niet meer
HDR uit? In PS menu, tv en/of BF menu?

PS direct op TV of wordt ie door een reciever gelust? (of probeer een andere HDMI poort op TV)

Staat je PS niet perongeluk op 1080p output ipv UHD?

EDIT:

In BF heb je ook nog allerlei optische gimmicks, zoals motionblur, camera shake en filmgrain en dat soort dingen.. staan die uit?

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 06-08-2019 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpooN_05
Seg alvast bedankt voor de hulp
Hdr aan en uit al getest en blijft hetzelfde
Hetzelfde met een andere hdmi poort.

Ps4 rechtstreeks op de tv aangesloten.
Output staat op automatisch.
En in bf staat ook alles af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
SpooN_05 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:48:
Seg alvast bedankt voor de hulp
Hdr aan en uit al getest en blijft hetzelfde
Hetzelfde met een andere hdmi poort.

Ps4 rechtstreeks op de tv aangesloten.
Output staat op automatisch.
En in bf staat ook alles af.
Je lijkt aardig door alle opties heen te zijn. Heb je miss een vriend die voor jou met zijn xbox/ps4 wil langs komen om te testen? Of jouw console op een andere tv. Dan kan je misschien wat gaan uitsluiten. Verder zou ik de LG C8 en een ps4 'perfect screen settings' googlen bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 36 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V