Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 17:51
MRE-Inc schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:01:
Euh weet iemand of het voor Dice mogelijk is om server side wat aan te passen waardoor bv in dit geval vliegtuigen minder snel vliegen ?

Gisteren speelde ik op Twisted Steel in de Spitfire met rockets. Die voelde ineens ongelooflijk traag aan. De turbo boost optie deed het ook maar ineens max 4 seconden terwijl dit vorige week nog ruim 5 seconden (of 6) was. Het voelde echt sloom aan, zelfs in een spitfire. Totaal geen moeite meer om in een duikvlucht enemies op de grond te zien waar ik vorige week dat nog nauwelijks kon omdat je dan door de snelheid te pletter vloog. Alles leek wel een fractie 10 langzamer te gaan.

Overigens 2x neergehaald in de mosquito door een JU88C. Waarschijnlijk uitgerust met die 12 downfacing MG's.
Vreemd, heb zelf geen verschil gemerkt met vliegen. Alleen die framedrops zijn echt verschrikkelijk, vooral op Hamada. Wanneer ik een duikvlucht maak om bommen te droppen en ik kom enigzins dicht bij de grond, dan lijkt het net alsof m'n console blijft hangen zo laag is de FPS. Zal vanavond of morgen eens checken hoe die fighters vliegen, heb namelijk alleen bomber en mosquito gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18:16
Stefmeister schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:46:
[...]

Duo mode is "tijdelijk" er uit gehaald en komt op den duur weer terug
bron
Ik snap daar dus echt niks van. Dat geklungel met dingen toevoegen en weghalen. Ik betaal voor een spel, dan verwacht ik dat als er een modus in zit dat die ook blijft. Ookal zien ze een trend van toename in het spelen in een squad. Hij heeft er maar 3 weken in gezeten, daar kan je niet een trend op baseren. Al die spelers die wel duo wilde spelen worden nu benadeeld. Laat het gewoon eens hoe het is en verbeter het spel in plaats van alles erbij en er af halen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
drusloos schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:57:
[...]

Ik snap daar dus echt niks van. Dat geklungel met dingen toevoegen en weghalen. Ik betaal voor een spel, dan verwacht ik dat als er een modus in zit dat die ook blijft. Ookal zien ze een trend van toename in het spelen in een squad. Hij heeft er maar 3 weken in gezeten, daar kan je niet een trend op baseren. Al die spelers die wel duo wilde spelen worden nu benadeeld. Laat het gewoon eens hoe het is en verbeter het spel in plaats van alles erbij en er af halen.
Mja ik denk dat ze nog wat willen oplossen of herbalanceren oid want anders kan ik me ook niet voorstellen. Enorm veel mensen die liever duos spelen dan squad of solo. Het maakt het ook de ideale warming up mode voor als je squad nog niet compleet is om iets anders te doen

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bonswah85
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:12

Bonswah85

Koffie!

Gister voor het eerst in weken weer eens BFV opgestart, was voor mijn gevoel alsof ik een nieuw spel had gekocht. Niets maar dan ook helemaal niets in de gunplay, tempo en algehele feel van de game kwam me nog bekend voor.

Misschien dat ik vanavond BF1 maar weer eens aanslinger.

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:21

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Martinspire schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:06:
[...]

Mja ik denk dat ze nog wat willen oplossen of herbalanceren oid want anders kan ik me ook niet voorstellen. Enorm veel mensen die liever duos spelen dan squad of solo. Het maakt het ook de ideale warming up mode voor als je squad nog niet compleet is om iets anders te doen
Verder verbeteren is helemaal prima. Maar daarvoor hoeven ze natuurlijk niet een mode eruit te halen voor mensen die er nog wel gewoon plezier aan beleven. Ik begrijp er ook helemaal niets van dat het weer weg is.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 21:48
Duo mode gaat ook weg. Lekker dan!

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-06 22:56

BlaTieBla

Blake Returns

After patch vlieg-ervaringen (op de PS4):
  • reload bij vliegen werkt soms niet. Door van seat te switchen en weer terug werkt herladen op de geijkte punten weer wel. Alleen weer niet in een 1-seater, want daar kan je niet switchen 8)7 .
  • Automagische reload van vliegtuig zonder langs een resupply te vliegen. Briljante bug *O* *O* . Totdat hij eindigt in de vorige bug -O- -O- .
Zijn de snipers gebuffed ofzo? Mijn laatste twee potten breakthrough had ik bijna 70% sniper in het team. Andere kant was niet heel veel beter.

BlaTieBla wijzigde deze reactie 12-05-2019 14:15 (15%)

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 08:30
BlaTieBla schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:05:
After patch vlieg-ervaringen (op de PS4):
  • reload bij vliegen werkt soms niet. Door van seat te switchen en weer terug werkt herladen op de geijkte punten weer wel. Alleen weer niet in een 1-seater, want daar kan je niet switchen 8)7 .
  • Automagische reload van vliegtuig zonder langs een resupply te vliegen. Briljante bug *O* *O* . Totdat hij eindigt in de vorige bug -O- -O- .
Zijn de snipers gebuffed ofzo? Mijn laatste twee potten breakthrough had ik bijna 70% sniper in het team. Andere kant was niet heel veel beter.
Ik denk dat mensen de P08 Luger Carbine willen proberen.
Heb net ook een potje gespeeld met dit wapen, dacht dat het een kutwapen zou zijn maar speelt erg fijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:01
Er is serieus iets goed mis met het vliegen. Gisteren tot 2x toe in een Spitfire gezeten en vloog achter een JU88C aan. Neem hem onder vuur, begint die gast rondjes te vliegen. Ik erachter aan, boost even aangezet, vliegt dus zo uit beeld, komt achter me en haalt me neer.

Met andere woorden, in een spitfire kun je er dus uitgevlogen worden door een bommenwerper. Die gast vloog dus gewoon sneller in zijn JU88 dan ik in mijn Spitfire zelfs door 2x boost aan te zetten.

Dice is weer goed bezig. Tevens heeft elke JU88 ineens een super mega uber machinegun erop. Wellicht die 12 downfireing machine guns, want ik was echt met 2 tellen uit de lucht geschoten.

Goed bezig weer Dice.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-06 22:12
Nou ze mogen dat happeren in firestorm echt wel even patchen. Duurt nu alweer 2 weken sinds die grote patch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drusloos
Ik heb steeds vaker last van een bug met firestorm. Iedere speler heeft een soort “mega zilver folie” boven zich hangen wat wappert, waardoor je alle spelers ziet lopen in de map. Dat lijkt een voordeel maar het maakt het spel natuurlijk niet leuk.

• Raaafie
Gister wat potjes gespeeld en zaten ook wat mede tweakers in mijn team. Gg's!

• MRE-Inc
Raaafie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:48:
Present....

Echter heeft Dice de game wel weer flink kapot gemaakt hoor. Knalde in het vliegtuig tegen een berg aan. Lig ik daar dood op mijn rug. Scherm geeft echter 50% health aan. Ik hoor alles qua geluid, dus explosies, vliegtuigen die over vliegen, maar ik mag niks doen. Redeploy mocht als enige optie in het menu niet, voor de rest mocht ik alles.

Verder een bloedhekel aan dat verspringen van de spawn punten in het deploy scherm aan het begin van de ronde. Laat dat lekker zonder dat alle voertuigspawns verspringen naar 2 punten.

Dit dus.... Weet niet eens of het voor de patch ook al zo was. Maar ik mis tegenwoordig elk vliegtuig aan het begin van de ronde.

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:51
MRE-Inc schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Echter heeft Dice de game wel weer flink kapot gemaakt hoor. Knalde in het vliegtuig tegen een berg aan. Lig ik daar dood op mijn rug. Scherm geeft echter 50% health aan. Ik hoor alles qua geluid, dus explosies, vliegtuigen die over vliegen, maar ik mag niks doen. Redeploy mocht als enige optie in het menu niet, voor de rest mocht ik alles.
[Streamable: No Plane]
Dit had ik van de week ook, ik was uit een tank geslingerd en kon nog wel schieten (zonder crosshair/gun in beeld maar verder niks. Geen respaswn etc. Na een tijdje hoopvol wachten op een medic moest ik de game gewoon weg quiten om het op te lossen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Raaafie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:48:
Ah dus je was wel een tweaker. Voeg ons gerust even toe. Kunnen altijd meer squadleden gebruiken, al geven we hierbij wel de voorkeur om ook microfoon te gebruiken. Vroeg me nog af hoe je met 14/7 nog een enorm hoge score had behaald (20k terwijl de rest op 10k zat).

Zag verder nog een andere GoT tag, volgens mij iets met king of kong erin, maar ook die kon ik niet thuisbrengen hier.

Sowieso kun je de platoon joinen en/of de GoT Battlefield club. Kun je meteen zien wie er online zijn en eventueel joinen of toevoegen (ook met andere games).
Stefmeister schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:33:
[...]

Dit had ik van de week ook, ik was uit een tank geslingerd en kon nog wel schieten (zonder crosshair/gun in beeld maar verder niks. Geen respaswn etc. Na een tijdje hoopvol wachten op een medic moest ik de game gewoon weg quiten om het op te lossen.
Hmm, die heb ik nog niet ervaren. Wel een week of 2 geleden dat ik down was en mijn revivetimer weer overnieuw begon. Op een gegeven moment zagen mijn teammates me ook niet meer volgens mij maar ik lag op zo'n plek waar een LMG en sniper op aan het schieten waren dus na 3 pogingen van medics kwam niemand meer. Heel nasty ook, was zo'n enkele ingang van een gebouw. LMG zat lekker te schieten op de opening en de sniper schoot op alle rode puntjes volgens mij. Zelfs met smoke kun je dan niemand reviven en ze stonden te ver om ze goed te beschieten.

Gister nog wel vermaakt met de RPGs door tanks op hele grote afstand te beschieten (dat ie echt effe 5 seconden onderweg is tot je de hit ziet). Paar tanks moeten echt helemaal gek geworden zijn van mn rockets, zo ver stond ik. Moest ook 3 streepjes onder de cursor verzinnen, want zo ver stonden ze.

• Raaafie
MRE-Inc schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:25:
[...]
Verder een bloedhekel aan dat verspringen van de spawn punten in het deploy scherm aan het begin van de ronde. Laat dat lekker zonder dat alle voertuigspawns verspringen naar 2 punten.
Klopt. Het verspringen van die plane spawns kan soms super irritant zijn. En soms moet je echt hele tijd op A duwen, van het voertuig icoontje afgaan, er weer op gaan, weer op A duwen etc. Dit 10 keer achter elkaar om eindelijk te kunnen spawnen. Zit er ook al vanaf sinds release in.
Martinspire schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:13:
[...]
Ah dus je was wel een tweaker. Voeg ons gerust even toe. Kunnen altijd meer squadleden gebruiken, al geven we hierbij wel de voorkeur om ook microfoon te gebruiken. Vroeg me nog af hoe je met 14/7 nog een enorm hoge score had behaald (20k terwijl de rest op 10k zat).
Wat is je gamertag? Speel zelf vooral samen met mensen uit de JOKE clan. Speel bijna altijd met mic aan. Dat potje waar ik 14/7 ging was echt ruk... maar wel lekker veel punten ja, haha. Ik was hele tijd het vijandelijke team aan het spotten met de flare, vandaar die 20k.
Raaafie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:05:
[...]

Wat is je gamertag? Speel zelf vooral samen met mensen uit de JOKE clan. Speel bijna altijd met mic aan. Dat potje waar ik 14/7 ging was echt ruk... maar wel lekker veel punten ja, haha. Ik was hele tijd het vijandelijke team aan het spotten met de flare, vandaar die 20k.
Gewoon Martinspire, zie link in mn signature ;)

Spotten werkt altijd erg goed. Ik gebruik vaak recon als ik merk dat er verder voldoende medic en assault rondlopen als we objectives moeten aanvallen. Regelmatig op die manier dik eerste worden, waarbij ik dan vaak meer bezig ben om nieuwe ammo te halen zodat ik weer meer flares kan droppen. En het neerschieten van vijandelijke flares, want dat scheelt ook enorm. Is alleen wel even goed mikken :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:22
Martinspire schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:13:
[...]

Zag verder nog een andere GoT tag, volgens mij iets met king of kong erin, maar ook die kon ik niet thuisbrengen hier.

Sowieso kun je de platoon joinen en/of de GoT Battlefield club. Kun je meteen zien wie er online zijn en eventueel joinen of toevoegen (ook met andere games).

[...]
Hebben jullie nog een plekje over voor een veteraan (qua leeftijd; zeker niet qua skills). Ik zal niet echt joinen in het belang van de teamprestaties, maar wellicht in de toekomst, als het beter gaat.

Als fps newbie moet ik bekennen, dat ik de fortress gameplay wel tof vindt. Ik vraag me wel af hoe de Battlefield die hards hier naar kijken, omdat Grind ook niet echt erg gewaardeerd werd volgens mij. Ondanks de bugs moet ik zeggen dat dit het eerste spel is, waar ik zo veel tijd in steek. Ik ben in ieder geval ook een Battlefield fan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
gr1542 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
[...]

Hebben jullie nog een plekje over voor een veteraan (qua leeftijd; zeker niet qua skills). Ik zal niet echt joinen in het belang van de teamprestaties, maar wellicht in de toekomst, als het beter gaat.

Als fps newbie moet ik bekennen, dat ik de fortress gameplay wel tof vindt. Ik vraag me wel af hoe de Battlefield die hards hier naar kijken, omdat Grind ook niet echt erg gewaardeerd werd volgens mij. Ondanks de bugs moet ik zeggen dat dit het eerste spel is, waar ik zo veel tijd in steek. Ik ben in ieder geval ook een Battlefield fan.
Heb hem nog niet gespeeld maar lijkt me nog grotere clusterfuck dan andere maps/modi. Niet echt mijn ding, dus denk niet dat ik hem veel ga spelen. 2 maps helpt ook niet echt. Wel apart dat we nu volgens mij meer modi hebben gehad dan dat we maps hebben gekregen :X

Anyways, voeg mij/ons maar gewoon toe. Altijd prima om meer volk in de squad te hebben. Ik til de rest van het team toch al, dus nog 1 speler kan er wel bij :> :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13-06 13:53
i grimlock i is mijn gt voor Xbox. Ik speel meestal met twee vrienden maar soms ook niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
gr1542 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
[...]

Ben ook veteraan, zowel in leeftijd als in BF. Nou je, speel pas sinds BF3, maar je kan de meesten hier zo toevoegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gr1542
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:21:
[...]

Ben ook veteraan, zowel in leeftijd als in BF. Nou je, speel pas sinds BF3, maar je kan de meesten hier zo toevoegen.
Ik ben helaas alleen veteraan qua leeftijd. Ik heb de dienstplicht nog meegemaakt. Battlefield 1 heb ik als eerste fps gekocht, maar alleen een paar offline dingen gespeeld. BF V is mijn eerste fps, waar ik online speel. In het begin ben ik nog wel eens een squad uitgegooid :P

gr1542 wijzigde deze reactie 17-05-2019 19:09 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-06 19:01
gr1542 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:04:
[...]

Ik ben helaas alleen veteraan qua leeftijd. Ik heb de dienstplicht nog meegemaakt. Battlefield 1 heb ik als eerste fps gekocht, maar alleen een paar offline dingen gespeeld. BF V is mijn eerste fps, waar ik online speel. In het begin ben ik nog wel eens een squad uitgegooid :P
Voor een betere, leukere, uitgebreidere en vooral meer 'immersive' ervaring, kun je t beter bij BF1 online houden.. vooral als je Battlefield niet echt gewend bent :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gr1542
poor Leno schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:14:
[...]

Voor een betere, leukere, uitgebreidere en vooral meer 'immersive' ervaring, kun je t beter bij BF1 online houden.. vooral als je Battlefield niet echt gewend bent :)
Ik word al iets beter en ik heb er veel plezier in. Ik ben in Rotterdam geboren en getogen en van kleins af geïnteresseerd in games en in de (wereld)oorlogen, dus ik moest deze 2 hebben. Ik heb de Pong kast zien komen (als opvolger van de flipperkast in de voetbalkantine), de arcade gamekasten en ik ben zelf begonnen met de Atari 2600. Tot kort geleden speelde ik casual Fifa, racegames en platformers op nintendo en xbox vooral. Fps trok me nooit en ook Fortnite en zo is nog steeds niet mijn ding.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
gr1542 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:03:
[...]

Ik word al iets beter en ik heb er veel plezier in. Ik ben in Rotterdam geboren en getogen en van kleins af geïnteresseerd in games en in de (wereld)oorlogen, dus ik moest deze 2 hebben. Ik heb de Pong kast zien komen (als opvolger van de flipperkast in de voetbalkantine), de arcade gamekasten en ik ben zelf begonnen met de Atari 2600. Tot kort geleden speelde ik casual Fifa, racegames en platformers op nintendo en xbox vooral. Fps trok me nooit en ook Fortnite en zo is nog steeds niet mijn ding.
Ik bedoel niet dat je niet kan gamen hoor, en ook niets over je leeftijd (ik zit ongeveer in dezelfde hoek) ;)

Ik bedoel dat ongeveer alles aan BF1 de overtreffende trap van V is.. Als je de multiplayer niet hebt geprobeerd, moet je die zeker eens proberen!
Er zit zoveel meer liefde in dat spel dan in V.. Je merkt het gewoon aan alles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bonswah85

Bonswah85

Koffie!

Grootste minpunt op het moment is de melding "this session is no longer available" (of iets dergelijks) aan het einde van een ronde. Hierdoor krijg je dus niet meer het scoreboard en je prestaties te zien, ik ben verder geen stats-hoer maar vind het toch wel leuk om te zien hoe het potje is gegaan. Het enige wat ik nog wel te zien krijg is vaak een lamme advertentie voor een unlock of event.
Iemand enig idee wat de oorzaak is? (PS4)

Daarnaast ben ik bezig om de Recon class te gebruiken, best een leuke uitdaging om met de Ross Mk3+6x scope nog PTFO te blijven spelen :) Gaat me tot nu toe best aardig af, waarbij ik me vooral focus op het heroveren van vlaggen die net verloren zijn gegaan of op dat moment worden overgenomen. Op deze manier kan ik best gericht werken met de flare en op afstand de vlag schoonmaken met de sniper. Daarna is het een kwestie van de vlag cappen, helemaal lekker als je random squad mates dit spelletje ook doorkrijgen..

Mocht iemand interesse hebben om samen wat te doen op de PS4 stuur mij gerust een friend request: Bonswah85. (speel voornamelijk later op de avond na 22:00)

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Bonswah85 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:31:
Grootste minpunt op het moment is de melding "this session is no longer available" (of iets dergelijks) aan het einde van een ronde. Hierdoor krijg je dus niet meer het scoreboard en je prestaties te zien, ik ben verder geen stats-hoer maar vind het toch wel leuk om te zien hoe het potje is gegaan. Het enige wat ik nog wel te zien krijg is vaak een lamme advertentie voor een unlock of event.
Iemand enig idee wat de oorzaak is? (PS4)

Daarnaast ben ik bezig om de Recon class te gebruiken, best een leuke uitdaging om met de Ross Mk3+6x scope nog PTFO te blijven spelen :) Gaat me tot nu toe best aardig af, waarbij ik me vooral focus op het heroveren van vlaggen die net verloren zijn gegaan of op dat moment worden overgenomen. Op deze manier kan ik best gericht werken met de flare en op afstand de vlag schoonmaken met de sniper. Daarna is het een kwestie van de vlag cappen, helemaal lekker als je random squad mates dit spelletje ook doorkrijgen..

Mocht iemand interesse hebben om samen wat te doen op de PS4 stuur mij gerust een friend request: Bonswah85. (speel voornamelijk later op de avond na 22:00)
Ik speel zelf ook op de PS4 en heb de melding die je beschrijft nog niet eerder gezien. Heb vanaf vorige week donderdag alle avonden gespeeld. Ik zal je toevoegen vanavond
.

Voor stats: https://battlefieldtracke...le/psn/Bonswah85/overview

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bonswah85

Bonswah85

Koffie!

Mr. Blonde schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:48:
[...]

Ik speel zelf ook op de PS4 en heb de melding die je beschrijft nog niet eerder gezien. Heb vanaf vorige week donderdag alle avonden gespeeld. Ik zal je toevoegen vanavond
.

Voor stats: https://battlefieldtracke...le/psn/Bonswah85/overview
Nice, ik zie de invite wel verschijnen :) (zal pas woensdag worden voordat ik weer een avond beschikbaar ben!)

Acties:
  • +4Henk 'm!
Voor als @Raaafie en @maybe zich afvroegen waarom Hamada ineens omdraaide van constant terugtrekken naar vasthouden objective, deze zal zeker geholpen hebben:
https://xboxclips.com/Mar...f5-4916-8bbc-b6712f2f52d0

Ik tel er 13 in nog geen 2 minuten :+ (en ja ik moet het begin eraf knippen maar so be it)

Enne Raafie, hoe kwam jij op 50-4?

Martinspire wijzigde deze reactie 21-05-2019 13:03 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickMetus
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12-06 16:05
Ik zoek een aantal leuke mensen voor in mijn vriendenlijst die nog redelijk actief Battlefield spelen. Ook mijn vrienden die bijna 30 worden dwalen af naar fortnite.. helaas.

PSN: SKUNKYYY

Tot snel!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raaafie
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:59:
Voor als @Raaafie en @maybe zich afvroegen waarom Hamada ineens omdraaide van constant terugtrekken naar vasthouden objective, deze zal zeker geholpen hebben:
https://xboxclips.com/Mar...f5-4916-8bbc-b6712f2f52d0

Ik tel er 13 in nog geen 2 minuten :+ (en ja ik moet het begin eraf knippen maar so be it)

Enne Raafie, hoe kwam jij op 50-4?
Nice clip.

Weet niet meer precies wat ik deed dat potje. Even gevlogen en daarna assault gespeeld en als laatste Recon met zh-29.

Trouwens ken je deze afkorting al op fjell als verdediger? Handig als vijand B heeft en je niet door dat steegje komt:

https://gamerdvr.com/gamer/raafie/video/74925415

Raaafie wijzigde deze reactie 21-05-2019 16:45 (12%)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:45

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Fixed an issue that would randomly cause camera shakes and bumps when in a tank in first person view.
Waaw, al na 7 maanden?

Heb al een tijdje niet gespeeld, wat is de staat van de game?
Laatste patchnotes lijken prima te zijn. Dit is wel interessant:

YouTube: Can Battlefield V Make A Comeback?

Geronimous wijzigde deze reactie 23-05-2019 09:01 (29%)

FT-17 FTW!

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 17:02

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Geronimous schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:26:

Voor mij nog steeds de enige game die ik speel. Ik leer wel leven met alle oude en nieuwe bugs. Ik mis vooral nieuwe maps.

Als ze fire storm nou eens gratis maken en de rest achter een pay wall dan redden ze het nog wel een tijdje denk ik.

XBL: theArthurrrr

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14:40
Geronimous schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:26:
[...]

Waaw, al na 7 maanden?

Laatste patchnotes lijken prima te zijn. Dit is wel interessant:

YouTube: Can Battlefield V Make A Comeback?
Ik heb denk ik 2 maanden niet meer gespeeld, mede omdat mijn ps-plus afgelopen is en ik nog best veel offline games heb liggen om te spelen. Ik heb een beetje gemixte gevoelens na het filmpje. Aan de ene kant vind ik het krankzinnig slecht van EA en Dice dat er 7 maanden geen enkele map is bijgekomen op het al zuinige begin aanbod van maps, en dat ze in plaats daarvoor de spelersbase proberen te paaien met spiegeltjes en kraaltjes in de vorm van wapens en skins die verder in mijn ogen niks toevoegen! Aan de andere kant vind het wel positief dat ze vanaf juni iedere maand een nieuwe map toevoegen. Al vraag ik mij af voor hoelang dat duurt!

Kortom, ik ga na hemelvaart een nieuwe PS-plus abbo nemen en de game weer spelen...

• drusloos
DeWaanzin schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Voor mij nog steeds de enige game die ik speel. Ik leer wel leven met alle oude en nieuwe bugs. Ik mis vooral nieuwe maps.

Als ze fire storm nou eens gratis maken en de rest achter een pay wall dan redden ze het nog wel een tijdje denk ik.
Firestorm is toch gratis? Of doel je meer op zoals fortnite gratis te downloaden, en dan in dit geval de multiplayer en single player wel betaald als in het spel moeten kopen? Ik heb namelijk ook zitten nadenken over hoe het gaat zijn als er nieuwe battlefields uitkomen, of andere spelen. Of dan firestorm niet te weinig gespeeld gaat worden.

Zelf heb ik me nooit zo kunnen vinden in alle kritiek jegens EA en dice. Als ik kijk naar alternatieven vind ik cod e.d. niet leuk omdat het realistische aspect grotendeels ontbreekt. Tuurlijk kunnen kleine dingen beter, maar heeft tijd nodig. Maar als je minder van realistisch gamen bent, dan liggen er 10 alternatieven

• gr1542
poor Leno schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:14:
[...]

Vandaag een paar potjes Conquest op BF1 gedaan. In the name of the Tsar maps. Vind het allemaal erg donker en ik moet nog erg wennen aan de verschillen (zette b.v. mijn gasmasker op, terwijl ik iets heel anders wilde doen).
Ik hoop dat de overige maps gewoon in het daglicht zijn, want mijn 4K HDR tv is geen OLED en het is overdags dus lastig te zien waar de vijand is (alleen bij Passchendaele was nog een beetje schemerlicht). Mij zien ze helaas wel merkte ik ;-).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

drusloos schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:05:
Of doel je meer op zoals fortnite gratis te downloaden, en dan in dit geval de multiplayer en single player wel betaald als in het spel moeten kopen?
Yup dat bedoel ik.
Zo zou je theoretisch toch wat meer mensen in multi player kunnen krijgen, indien de paywall niet te hoog is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To easy
Nieuwe map toevoegingen aan FS zijn niet spectaculair vind ik. Hadden ze echt wel meer voor mogen doen.

Gister wel met vrienden een 6 win streak gehad. Ging super lekker met ook wat gelukjes aanwezig. Dan is FS met vrienden echt tof als je helemaal ingespeeld bent op elkaar.

Nog niet de nieuwe anti tank rifle gevonden. Ben er wel benieuwd naar!

Acties:
  • +3Henk 'm!
drusloos schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:05:
[...]
Zelf heb ik me nooit zo kunnen vinden in alle kritiek jegens EA en dice. Als ik kijk naar alternatieven (...)
Als je van all-out warfare houdt (wat BF in essentie is, niet dat BR) zijn er geen alternatieven ;)
En dat hoeft ook niet, Dice heeft wederom een leuke BF afgeleverd. Nu nog wat extra maps en het is helemaal prima.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 15:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Boys AT rifle, lastig te unlocken maar als je de onderkant van de assignments neemt en de tank dingen in conquest doet.. Dan is hij sneller te unlocken en damn. Wat een beest, beetje Martini Henry voor de nerf in BF1 en jammer dat je eigenlijk altijd wel moet bipod doen.. One shit kills for days

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:01

Tjebakka

PSN: Tjebakka

30 mei nieuwe map. Einde-effin-lijk.

https://www.battlefield.com/nl-nl/news/mercury-new-map

Tjebakka wijzigde deze reactie 27-05-2019 16:46 (44%)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Too little, too late. Ik heb liever een premium pass als er 1 map per half jaar wordt gereleased.

Poulske wijzigde deze reactie 27-05-2019 18:00 (64%)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ziet eruit als een leuke map. Wel jammer dat het er maar 1 is, maar die ene leveldesigner bij DICE heeft het al druk genoeg :')

Is het te laat, te weinig? Waarschijnlijk, maar dat maakt me eigenlijk weinig uit. Het is niet alsof het qua concurrentie zo druk is de laatste tijd. Pubg, Fortnite zijn eigenlijk de enige serieuze grote shooters van het moment. Ik zie werkelijk niemand meer Blops spelen (daarnaast ben ik daar echt helemaal op afgehaakt).

Ik hoop dat vanaf nu de maps wat sneller volgen, maar zolang ze goed vertegenwoordigd zijn in de verschillende modi, haal ik mijn plezier er wel uit. Zag dat er ook een tank-mode bij is gekomen de laatste week en die snellere tank-spawns is toch wel leuk zo.

Het enige van de trailer waar mn nekharen weer van overeind gaan staan is de noobtube die ze weer lijken te hebben toegevoegd |:(

Martinspire wijzigde deze reactie 27-05-2019 20:01 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-06 22:56

BlaTieBla

Blake Returns

Martinspire schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:00:
[...]
Het enige van de trailer waar mn nekharen weer van overeind gaan staan is de noobtube die ze weer lijken te hebben toegevoegd |:(
noobtube? Heb je al met dat medic-wapen gespeeld? Dat wapen is veel te traag om de term noobtube te mogen gebruiken (traag en weinig ammo). Ik zou eerder de reguliere rifle-grenades onder de noobtubes scharen.

* BlaTieBla weet waar die het over heeft, want was zelf een quasi bunnyhoppende-n00btuber back in tha days

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0Henk 'm!
BlaTieBla schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 06:59:
[...]

noobtube? Heb je al met dat medic-wapen gespeeld? Dat wapen is veel te traag om de term noobtube te mogen gebruiken (traag en weinig ammo). Ik zou eerder de reguliere rifle-grenades onder de noobtubes scharen.

* BlaTieBla weet waar die het over heeft, want was zelf een quasi bunnyhoppende-n00btuber back in tha days
Oh wacht, ik dacht dat het een nieuw wapen was maar zie nu idd dat het dat andere ding is. Mja behalve die assignment niet veel meer gezien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raaafie
Nieuwe map ziet er nice uit. Hopelijk speelt die ook goed en zien we in de toekomst meer van deze maps.

Gister had ik nog een leuke play. Werd direct na de start van de pot in mijn bomber uit de lucht geknald door een spitfire. Ik spawn vervolgens met mijn sniper en schiet de piloot dood door z'n raampje:

https://gamerdvr.com/gamer/raafie/video/75217276

Acties:
  • +1Henk 'm!
Poulske schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:59:
Too little, too late. Ik heb liever een premium pass als er 1 map per half jaar wordt gereleased.
Bij nader inzien is een Premium pass zo slecht nog niet nee.

Heb BFV al een tijd niet aangeraakt gezien ze de vliegtuigen zo enorm verprutst hebben. Toevallig nog wel Fortress mode uit geprobeerd onlangs, toch wel lekker zo een "hurtlocker" ala Locker uit BF4 of Fort de Vaux uit BF1.

Reefun wijzigde deze reactie 28-05-2019 21:03 (11%)

• spijkerhoofd
Reefun schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:41:
[...]

Bij nader inzien is een Premium pass zo slecht nog niet nee.

Heb BFV al een tijd niet aangeraakt gezien ze de vliegtuigen zo enorm verprutst hebben. Toevallig nog wel Fortress mode uit geprobeerd onlangs, toch wel lekker zo een "hurtlocker" ala Locker uit BF4 of Fort de Vaux uit BF1.
Ik krijg het idee dat EA dit met opzet doen om voor de volgende bf's premium passes goed te praten!

Echter heb ik van verschillende bronnen gehoord dat vanaf juni er iedere maand een map bij komt(tot wanneer weet niemand :+ ) dus hopelijk wordt het weer leuk in BF.

• To easy
spijkerhoofd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:48:
[...]

Ik krijg het idee dat EA dit met opzet doen om voor de volgende bf's premium passes goed te praten!

Echter heb ik van verschillende bronnen gehoord dat vanaf juni er iedere maand een map bij komt(tot wanneer weet niemand :+ ) dus hopelijk wordt het weer leuk in BF.
Elke maand 1 map? Poe dat zou ik wel eens willen zien. Een 2de map voor firestorm mag dan ook wel als ze daar zo actief op gaan instellen.

• Tjebakka

Tjebakka

Ik heb gister na 2,5 maand weer eens BFV gespeeld. Ook een stukje gevlogen en dat voelde mij eigenlijk wel oke aan. Beetje spongy reacties in de BF109. De Turner SMLE voelde trager aan dan voorheen, maar ik kan nergens vinden dat die is generfd?

In ieder geval.. morgen alle tijd voor de nieuwe map!

• BlauweNL
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 16:05
Tjebakka schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:47:
Ik heb gister na 2,5 maand weer eens BFV gespeeld. Ook een stukje gevlogen en dat voelde mij eigenlijk wel oke aan. Beetje spongy reacties in de BF109. De Turner SMLE voelde trager aan dan voorheen, maar ik kan nergens vinden dat die is generfd?

In ieder geval.. morgen alle tijd voor de nieuwe map!
Nieuwe map is al gereleased vandaag. Dus Mercury is te spelen. EA een keer iets sneller 8)7

@ de mensen die me toegevoegd hebben op PS4. Inmiddels pappa geworden en langzaam aan weer meer tijd voor gamen. Cu on battlefield.

• Tjebakka

Tjebakka

BlauweNL schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:42:
[...]

Nieuwe map is al gereleased vandaag. Dus Mercury is te spelen. EA een keer iets sneller 8)7

@ de mensen die me toegevoegd hebben op PS4. Inmiddels pappa geworden en langzaam aan weer meer tijd voor gamen. Cu on battlefield.
Same here.. van een tweeling, afgelopen oktober. Speeltijd is inmiddels een groot goed geworden ;)

• spijkerhoofd
To easy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:49:
[...]

Elke maand 1 map? Poe dat zou ik wel eens willen zien. Een 2de map voor firestorm mag dan ook wel als ze daar zo actief op gaan instellen.
Dat is wat ik gehoord had. Mag ook wel want ze hebben meer dan een half jaar stil gezeten met nieuwe maps, dus een inhaalslag lijkt mij wel op zijn plaats. :Y

• ikdedinges
Heb net een paar potjes gespeeld op Mercury!
Leuke en hele mooie map!
Veel afwisseling door hoogteverschillen en afstanden.
En genoeg routes om lekker te flanken.

• spijkerhoofd
Ik kan de nieuwe map pas vanaf zondag spelen :X Ik ga een weekendje weg naar Limburg met vriendinlief en als ik dat nu cancel slaap ik waarschijnlijk bij mijn ouders weer thuis :+

Zondag dan maar spelen! Ben benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe map.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Die kleuren zijn echt te bright. Zonder zonnebril is het niet te spelen.... :X

En momenteel sniperfest.

Help!!!! wijzigde deze reactie 29-05-2019 20:51 (15%)

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Raaafie
spijkerhoofd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:27:
Ik kan de nieuwe map pas vanaf zondag spelen :X Ik ga een weekendje weg naar Limburg met vriendinlief en als ik dat nu cancel slaap ik waarschijnlijk bij mijn ouders weer thuis :+

Zondag dan maar spelen! Ben benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe map.
Ik woon in Maastricht. Ik wil best met je vriendin de stad in, mag jij op m'n Xbox de nieuwe map spelen. Deal?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
Man man man.. Frontlines en Domination worden verwijderd.. Omdat "ze niet veel gespeeld worden"

Ja tuurlijk DICE.. het ligt natuurlijk aan de verschillende gamemodes dat het spel weinig gespeeld wordt.. ZEKER NIET aan andere zaken.. :F :F :F

• Chabio
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 17:14
poor Leno schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:12:
Man man man.. Frontlines en Domination worden verwijderd.. Omdat "ze niet veel gespeeld worden"

Ja tuurlijk DICE.. het ligt natuurlijk aan de verschillende gamemodes dat het spel weinig gespeeld wordt.. ZEKER NIET aan andere zaken.. :F :F :F
Echt heel zuur. Blijft persoonlijk natuurlijk maar frontlines is by far mijn favo mode, samen met FS. Nou ja dat geeft me wel wat tijd voor andere games. Thnx Dice......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bonswah85

Bonswah85

Koffie!

Tering wat is de game verneukt zeg. Grijze players, Maps die half laden, random geluiden, main weapon dat verdwijnt.... wat een bagger

Om het af te maken kaait ook nog eens de hele ps4 vast —> hallo BF1, leuk je weer te zien!

Bonswah85 wijzigde deze reactie 31-05-2019 00:22 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18-06 14:22
Bonswah85 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:19:
Tering wat is de game verneukt zeg. Grijze players, Maps die half laden, random geluiden, main weapon dat verdwijnt.... wat een bagger

Om het af te maken kaait ook nog eens de hele ps4 vast —> hallo BF1, leuk je weer te zien!
Ik merk nu ook vooral op die nieuwe map heel veel framedrops. Dit heb ik nog niet eerder zo meegemaakt in BFV. Speel op een OG PS4..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drusloos
Soms krijg je het idee dat elon musk aan het roer staat bij dice. Alles veranderd bijna met de week, zoals bij tesla ook het geval is.

Frontlines is een van mijn favo speelmodi, maar soms zit ik 5 minuten te wachten op een spel, en dan ga ik maar naar conquest. Als iedereen dat doet dan wordt het idd weinig gespeeld. Laat toch eens lekker alles zoals het is en voeg dingen toe.

Weet trouwens iemand of er ooit een nieuwe map komt voor firestorm?

Acties:
  • 0Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Ik merk nu ook vooral op die nieuwe map heel veel framedrops. Dit heb ik nog niet eerder zo meegemaakt in BFV. Speel op een OG PS4..
Nu heb ik Mercury nog niet gespeeld op mijn XB1X ; maar op de pc merk ik ook al dat Mercury heel slecht geoptimaliseerd is. Waar ik bij Twisted Steel/Narvik/Hamada prima 110 fps haal kom ik bij Mercury net aan de 90 met drops maar 70. Heel apart.

De map zelf vind ik nog wel prima te doen. Veel hoogte verschillen en flank mogelijkheden. Echter hebben ze niet optimaal gebruik gemaakt van de map zelf IMHO. Veel stukken zijn "afgezet" bijvoorbeeld. Dat kleine eilandje zou ook een conquest punt moeten zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Beetje jammer idd. Haal dan Team Deathmatch eruit ipv Frontlines.
Ik hoop dat de Frontlines "dagen" er in Grand Operations gewoon nog in blijven zitten.

Ik vind die Mercury map best wel leuk, vooral Breakthrough. Conquest is sowieso al niet m'n ding, maar op deze map is het (zoals al eerder gezegd) een sniper feest.
Op m'n Xbox one X ook al behoorlijke frame drops gehad als er veel rook en artillery barages gebruikt worden.

Er zijn sowieso wat gekke dingen aan de hand.
Ik krijg er ongeveer ieder potje 2000 company coins bij alsof ik van level 49 na 50 ga (wat ik al veel te lang ben). Ook staat m'n Assault class ineens op level 19 met nog 8xp te gaan tot level 20.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raaafie
Nieuwe map vind ik zelf geweldig. Vooral op Breakthrough. En die prone snipers zijn gratis kills.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:49

SD5k

>4&X

Dat meen je niet, Frontlines is m’n favoriete gamemode. :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drusloos
elke moment dat ik firestorm weer speel irriteer ik me aan het ontbreken van de duo mode. In een BR game hoort gewoon single, duo en squad te zitten. Elke keer als ik samen met een maatje speel zitten we te wachten tot we in een squad worden gepropt, om vervolgens de andere twee heel ergens anders zien te droppen dan wij doen. En vaak ben je dan met 2 tegen 4 en dan verlies je het. Het verpest het echt een beetje. Ik kan me ook niet voorstellen dat het zo weinig werd gespeeld. Zijn er toevallig al bronnen die een nieuwe datum weten voor de terugkeer van duo's?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• To easy
drusloos schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:20:
elke moment dat ik firestorm weer speel irriteer ik me aan het ontbreken van de duo mode. In een BR game hoort gewoon single, duo en squad te zitten. Elke keer als ik samen met een maatje speel zitten we te wachten tot we in een squad worden gepropt, om vervolgens de andere twee heel ergens anders zien te droppen dan wij doen. En vaak ben je dan met 2 tegen 4 en dan verlies je het. Het verpest het echt een beetje. Ik kan me ook niet voorstellen dat het zo weinig werd gespeeld. Zijn er toevallig al bronnen die een nieuwe datum weten voor de terugkeer van duo's?
Blijft ook belachelijk. Ik heb hetzelfde als we niet met 4 man online zijn dan ben je wel met ze 2e. Ik doe dan vaak maar squads met de squad op slot. Hoevaak randoms het wel niet verpest hebben voor mij... daar begin ik niet meer aan. Duo zal zo vaak een perfecte uitkomst bieden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik vraag me ook sterk af of die duos op alle platformen uitgestorven was of dat dit alleen PC betrof. Volgens mij is er op console genoeg animo voor om duo's vol te krijgen. Of desnoods van beperkte tijden zodat je in ieder geval nog een kans hebt om de game te spelen zoals jij wilt.

Ik heb het idee dat ze sterk alles van de PC-versie laten afhangen terwijl dat gewoon de minst gespeelde versie is (en dus ook een krom beeld geeft van bv balans of populaire modi

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-06 23:47
De level cap wordt eindelijk verhoogd van 50 naar 500.
Het is niet bekend of dit met terug werkende kracht is, waarschijnlijk niet.
One of the standout pieces of feedback that we’ve received over the past six months has been that you want the ability to keep levelling your Career Rank beyond 50. So during the later part of Chapter 4: Defying the Odds, we’re upping the cap to let you progress all the way to Career Rank 500.

For every 50 ranks that you gain, you’ll earn a Promotion, signifying your progress on the road to 500. During Ranks gained from 51 through to 100, you’ll receive Company Coin, and this will repeat between each Promotion.

At level 100 you’ll be Promoted for the first time, a new Dog Tag will be delivered to your Company, plus you’ll now have a shiny new Career Rank Icon for your in game scoreboard. You’ll receive further Promotions at Rank 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, and finally 500.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hè hè, eindelijk weer een oplopend balkje aan het einde van een potje! :*)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!
KoningSlakkie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:07:
De level cap wordt eindelijk verhoogd van 50 naar 500.
Het is niet bekend of dit met terug werkende kracht is, waarschijnlijk niet.

[...]
Nadeel is wel dat het dus niet rekening houdt met alle XP die je na level 50 hebt verzameld. Je begint effectief weer van 50 zodra de patch dropt.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• MRE-Inc
Nieuwe mappen later dit jaar. Iig een leuk Frans dorpje en een voor mij persoonlijke favo, een woestijn map.

In juni, juli en augustus dus nieuwe mappen....

June - New Map (Al Sundan, 27 June) + New Elites.✅
July - New Map (Marita).✅
August - 2 New Close-Quarter Maps (Provence and Lofoten Islands).✅
New Weapons (S2-200 MMG, Panzerbuchse And More), Vehicles and Gadgets.

Verder nog nieuwe facties: US en Japen

MRE-Inc wijzigde deze reactie 05-06-2019 15:54 (59%)

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19:12
Nice!
Ziet er lekker uit :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

MRE-Inc schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:11:
Nieuwe mappen later dit jaar. Iig een leuk Frans dorpje en een voor mij persoonlijke favo, een woestijn map.

In juni, juli en augustus dus nieuwe mappen....

June - New Map (Al Sundan, 27 June) + New Elites.✅
July - New Map (Marita).✅
August - 2 New Close-Quarter Maps (Provence and Lofoten Islands).✅
New Weapons (S2-200 MMG, Panzerbuchse And More), Vehicles and Gadgets.

Verder nog nieuwe facties: US en Japen

[Twitter]

[YouTube: Battlefield V - Chapter 4: Defying the Odds Trailer]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
In oktober nog Operation Underground, wat lijkt op een Metró map zoals we die uit BF3 en 4 kennen _/-\o_

Operation Underground, M1 Garant, Thompson, vliegtuigen laten opstijgen vanaf de runway....

laat maar komen!

Ik mis toch nog wel de Sherman tank. Hoe ze de meest iconische tank uit dit spel hebben kunnen laten is onbegrijpelijk. :X

Tjebakka wijzigde deze reactie 05-06-2019 16:36 (5%)

DLC ziet er goed uit. Die Metro-look staat me wel wat tegen, maar we gaan het zien. En op zich zou ik het prima vinden als die metro-lovers lekker hun 24/7 servers induiken zodat we de kamikaze of campende trutjes lekker kwijt zijn die 1 hele pot nodig hebben om 3 kills te maken...

Verder vraag ik me af wat ze met Firestorm gaan doen. Nieuwe map of gewoon wat wijzigingen? Want de laatste wijzigingen bij die map waren niet bepaald hoogstaand. Japan/VS lijkt me leuk maar voorlopig vechten in Afrika, Griekenland en Frankrijk lijkt me prima

• To easy
Pff die trailer maakte mij echt blij. Ze lijken weer de juiste weg ingeslagen te zijn. Veel nieuwe maps zoals het hoort. Zouden ze dan toch door de druk van ons allemaal wat veranderd hebben. Een roadmap terug en dit was allemaal niet aan de orde.

Usa vs Japan lijkt me ook heerlijk. En firestorm veranderingen zijn altijd welkom. Liefst in de vorm van een 2de map, maar snap als dat nog niet aan de orde is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Eerder met de release van Mercury zei ik too little, too late.

Daar wil ik nu op terugkomen, want ik ben hyped door de trailer!! :D

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• poor Leno
Ik zwengel m in Oktober met US/Jap wel weer een keer aan dan. Hopelijk is het spel dan de betaversie uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:53

Tripl3 D

Brother in Arms

Tjebakka schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:34:
In oktober nog Operation Underground, wat lijkt op een Metró map zoals we die uit BF3 en 4 kennen _/-\o_

Operation Underground, M1 Garant, Thompson, vliegtuigen laten opstijgen vanaf de runway....
Lijkt op? Ik heb die map dood gespeeld op BF3, dat is gewoon die map in een WW2 jasje als ik die beelden zo bekijk.
Niks mis mee, een van de tofste die er was. Ook heel wat keren meegemaakt dat je in een schijnbaar kansloze positie (zowel als aanvaller of verdediger) op het laatst toch nog de boel wist om te draaien.
Lekker veel CQC en weinig snipers. Heerlijk!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• spijkerhoofd
Tjebakka schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:34:
[...]

laat maar komen!

Ik mis toch nog wel de Sherman tank. Hoe ze de meest iconische tank uit dit spel hebben kunnen laten is onbegrijpelijk. :X
De Sherman komt samen met de introductie van de Verenigde Staten! Hopelijk samen met de Mustang en de Mitchell.

• gr1542
To easy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:46:
Pff die trailer maakte mij echt blij. Ze lijken weer de juiste weg ingeslagen te zijn. Veel nieuwe maps zoals het hoort. Zouden ze dan toch door de druk van ons allemaal wat veranderd hebben. Een roadmap terug en dit was allemaal niet aan de orde.

Usa vs Japan lijkt me ook heerlijk. En firestorm veranderingen zijn altijd welkom. Liefst in de vorm van een 2de map, maar snap als dat nog niet aan de orde is.
Ziet er veelbelovend uit. Ik hoop nog steeds op een map met een landingsstrand in Normandië. Dat zou echt perfect zijn voor een potje Breakthrough of Domination lijkt mij. Wel een respawn voor de Allies in de duinen ergens en niet in een landingsvaartuig, waar de Duitsers op je zitten te wachten. Anders blijft het alleen maar bij respawnen. top dat de Japanners en Amerikanen er eindelijk bij komen. Biedt natuurlijk geweldige map oppurtunities, zoals de verdedigingslinies in Okinawa met het tunnelstelsel.

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-06 16:14

greatgonzo

schit-te-rend!

gr1542 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Ziet er veelbelovend uit. Ik hoop nog steeds op een map met een landingsstrand in Normandië. Dat zou echt perfect zijn voor een potje Breakthrough of Domination lijkt mij. Wel een respawn voor de Allies in de duinen ergens en niet in een landingsvaartuig, waar de Duitsers op je zitten te wachten. Anders blijft het alleen maar bij respawnen.
DOM is verwijderd als gamemode :X

Dat respawnen kan wel meevallen hoor.. vergelijk het met die Cape Hells map van BF1.. was voor mij ook wel een beetje D-Day setting.. spawnen op/vanaf een schip en dan de duinen/kaap op

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Gisteren toch weer het eerste stuk van Saving Private Ryan gekeken. De "ping" blijft een mooi geluid.

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-06 16:14

greatgonzo

schit-te-rend!

Simpele vraag (ps4).. hoe kun je uitschakelen dat, als je bv op twee meter van een vijand staat, hij schakelt naar Melee wapens? Het auto switchen kost tijd ..wat zeker in firestorm je je leven kost

Acties:
  • +3Henk 'm!
De playlist van mercury is aangepast naar Frontlines, Domination en Team Deathmatch

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
Dice Fail nummertje ??? De Nazi die geen Nazi is :D

https://mspoweruser.com/e...-like-a-nazi-isnt-a-nazi/
EA claims German Battlefield V character that looks and acts like a Nazi isn’t a Nazi

by Lewis White

@lewis_d_white
Jun 6, 2019 at 10:25 GMT

EA’s newest DLC character for Battlefield V is aesthetically and characteristically a Nazi. He’s a German soldier, he murders Allied soldiers without remorse, and he looks like characteristically Nazi-like. Despite this, EA claims that the character is not a Nazi.

Upon his announcement, the not-Nazi-but-definitely-a-Nazi was called Wilhelm Franke which, as Archaeo Games points out, was the name of an anti-fascist real-life resistance fighter during World War 2.

EA has announced that they will be changing the name of the not-a-Nazi-but-definitely-is-a-Nazi and that the did not intend to disrespect the deceased.

In a statement with Vice, EA said:

“We’ve become aware that one of the names of our Elites, Wilhelm Franke, shares the name of a real life resistance member in Germany during the Second World War. We want to apologize as we certainly didn’t mean any disrespect to him. We are in the process now of changing the name of our Elite in the game.”

And then it gets weird.

EA continues to claim that the new $10 character for Battlefield V is not a Nazi, but is instead a German soldier. While Battlefield V does not include any swastikas, Wilhelm does currently sport an Iron Cross on the upper-right of his definitely-not-a-Nazi-officer-uniform.

Post-World War II, the Iron Cross has remained as a hate symbol used by white supremacists and neo-Nazis. However, for Battlefield V’s historical accuracy, an Iron Cross is the period-correct award for high ranking officers.

“The aforementioned Elite, Wilhelm Franke, whose name we’re changing is not a Nazi, but a German solider similar to ones we already have in the game,” EA said.

EA’s claim that Battlefield V’s Nazi isn’t a Nazi is one of the most bizarre situations in modern gaming, but it isn’t as bizarre as their follow up statement:

“In Battlefield 5, we’re not making any political statements in relation to the real life events of WW2 and there are no swastikas in the game.”

Adapting a historical event as culturally revolutionary as the second World War is an inherently political matter. There’s not dancing around the situation: the character is a Nazi and the matter is a political one.

Dit klinkt eerder als een schrijver die ergens een Nazi in ziet en er alles aan doet om zijn gelijk te krijgen. De Iron Cross wordt in zoveel andere games gebruikt voor de Duitse legers omdat ze geen swastika's mogen gebruiken. Verder waren vrijwel alle Nazi's Duits maar waren niet alle Duitsers Nazi's. Battlefield heeft nooit Nazisme getoond en zal dat ook nu niet doen. Het is altijd het Duitse leger geweest en niets anders. De overige elites zijn ook fictief, waarom zou die Duitser dat niet zijn?

• To easy
Martinspire schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:17:
De playlist van mercury is aangepast naar Frontlines, Domination en Team Deathmatch

[Twitter]
Zouden ze frontlines niet eruit halen?

• ikdedinges
To easy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:36:
[...]

Zouden ze frontlines niet eruit halen?
Als losstaande gamemode ja, maar ze hebben toen ook gelijk aangekondigd dat frontlines weer terug zou komen. Zelfde met domination.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Martinspire schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:17:
Ik kwam er gisteren ook achter, begon met Team Deathmatch, en er direct met Quit uitgegaan.
Ik snap niet helemaal waarom ze die 3 modes bij elkaar gooien.
Frontlines speel ik heel graag, maar ik zou dit in combinatie met Breakthrough doen. Een beetje dezelfde soort game modes.
Domination en Team Deathmatch speel ik bijna nooit, misschien alleen om eens een assignment te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• To easy
Iwo jima confirmed in de nieuwe roadmap!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-06 13:59
To easy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:27:
Iwo jima confirmed in de nieuwe roadmap!!!
Tegen die tijd BF V maar weer is onder het stof vandaan halen. Hier zat ik op te wachten🙏🏻

• To easy
frank131331 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:00:
[...]

Tegen die tijd BF V maar weer is onder het stof vandaan halen. Hier zat ik op te wachten🙏🏻
Ik denk iedereen haha. Word nu dus gemiddeld 1 map per maand gedropt tot eind dit jaar. Daar gaan veel mensen plezier aan beleven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spijkerhoofd
Wat mij gaaf zal lijken is dat ze met de introductie van Japan en USA dat er een modus komt met schepen en vliegtuigen only om zo bijvoorbeeld de battle of Midway na te spelen (maar dan in het klein en spelers :+ ) Of een modus van destroy the Bismarck. 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 16-06 20:41
Best blij dat ik deze opgepikt heb in de Days of Play. Speelt lekker weg!
Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True