Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:00

majoh

PSN id: majoh_nl

Battlenet: majoh#2774

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-05 11:55
24 gig GDDR6?? Lijkt me wel heul veul en heul duur :/

Ter vergelijking, 24GB+ GPU's:
categorie: Videokaarten

Ik weet dat prijzen snel kunnen zakken in computerland, maar zoveel binnen 1 jaar oid? _O-

poor Leno wijzigde deze reactie 17-04-2019 07:20 (75%)

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:36

BlaTieBla

Blake Returns

Meer mensen die last hebben van in BFV (op de PS4) van gasten die skinless door het spel schuiven? Niet alleen in het begin (net na het laden), maar gewoon door heel de game heen. Alsof een uniform combi gewoon niet wil laden (bugged) en dan je een grijze blob met een geweer over.
En op 1 of andere manier domineren die dan ook het scorebord.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

poor Leno schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:16:
24 gig GDDR6?? Lijkt me wel heul veul en heul duur :/

Ter vergelijking, 24GB+ GPU's:
categorie: Videokaarten

Ik weet dat prijzen snel kunnen zakken in computerland, maar zoveel binnen 1 jaar oid? _O-
Kan me goed voorstellen dat een Sony een betere prijs kan krijgen gezien de massa productie welke zou gaan volgen. Of dat ze, zoals in het verleden, eerst verlies gaan lijden op de verkoop van de consoles.

Vergeet ook niet dat Playstation (of Xbox) hardware makkelijker is om te optimaliseren en niet echt te vergelijken zijn met de PC counter-partys. Met iedere PS of XB weet je precies wat je er minimaal uit kunt persen. Dat kun je niet voor mekaar boksen bij PC daar er zoveel variaties zijn (andere CPU, ander geheugen(snelheid), verschillende firmwares etc etc).

Persoonlijk heb ik liever dat ze het iets duurder in de markt zetten zodat het ook echt "premium" gaming gaat worden. 4K/144fps met VR erbij als optie O+ Zou prachtig zijn! Zeker gezien Xbox dan hoe dan ook moet gaan antwoorden en ik ben er heilig van overtuigd dat ze koste wat het kost hun console sneller/beter willen maken dan de PS5 :)
BlaTieBla schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:27:
Meer mensen die last hebben van in BFV (op de PS4) van gasten die skinless door het spel schuiven? Niet alleen in het begin (net na het laden), maar gewoon door heel de game heen. Alsof een uniform combi gewoon niet wil laden (bugged) en dan je een grijze blob met een geweer over.
Nog niet mee gemaakt, maar heb dan ook al een aantal dagen geen BFV meer gespeeld. Zag wel meerdere topics hierover voorbij komen @ Reddit ; dus wellicht simpelweg een bug? Kan me namelijk niet voorstellen dat mensen nu kunnen cheaten/hacken/whatever met consoles.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Reefun schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:45:
[...]
Nog niet mee gemaakt, maar heb dan ook al een aantal dagen geen BFV meer gespeeld. Zag wel meerdere topics hierover voorbij komen @ Reddit ; dus wellicht simpelweg een bug? Kan me namelijk niet voorstellen dat mensen nu kunnen cheaten/hacken/whatever met consoles.
Zal ongetwijfeld een bug zijn (want EA/Dice), maar als je bijv. weet welke combi aan kleren je aan moet trekken om het te triggeren, dan wordt het een ander verhaal -> exploiten.

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19:17
BlaTieBla schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:51:
[...]

Zal ongetwijfeld een bug zijn (want EA/Dice), maar als je bijv. weet welke combi aan kleren je aan moet trekken om het te triggeren, dan wordt het een ander verhaal -> exploiten.
Wel op de XBox één keer meegemaakt dat een squadmember geen benen had. En inderdaad niet alleen net na het opstarten. Wat me wel een beetje tegenvalt, is dat ik vaak vast kom te zitten tussen het puin of onder een kanon bijvoorbeeld.

• poor Leno
Reefun schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:45:
[...]

Kan me goed voorstellen dat een Sony een betere prijs kan krijgen gezien de massa productie welke zou gaan volgen. Of dat ze, zoals in het verleden, eerst verlies gaan lijden op de verkoop van de consoles.

Vergeet ook niet dat Playstation (of Xbox) hardware makkelijker is om te optimaliseren en niet echt te vergelijken zijn met de PC counter-partys. Met iedere PS of XB weet je precies wat je er minimaal uit kunt persen. Dat kun je niet voor mekaar boksen bij PC daar er zoveel variaties zijn (andere CPU, ander geheugen(snelheid), verschillende firmwares etc etc).

Persoonlijk heb ik liever dat ze het iets duurder in de markt zetten zodat het ook echt "premium" gaming gaat worden. 4K/144fps met VR erbij als optie O+ Zou prachtig zijn! Zeker gezien Xbox dan hoe dan ook moet gaan antwoorden en ik ben er heilig van overtuigd dat ze koste wat het kost hun console sneller/beter willen maken dan de PS5 :)

[...]

Nee joh.. de kaarten die dat hebben zijn echt nu nét uit.
Meestal lopen console GPU’s jaren achter. Omdat het simpelweg niet nodig is en veel te duur.
Dus heeel misschien 12 of 16.. maar 24 nope :>

• Marc3l
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:32
BlaTieBla schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:27:
Ja, van het weekend met mijn broertje gespeeld en zijn karakter had het ook en wij domineren nou niet echt het scorebord dus gewoon een bug.
poor Leno schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:55:
[...]

Nee joh.. de kaarten die dat hebben zijn echt nu nét uit.
Meestal lopen console GPU’s jaren achter. Omdat het simpelweg niet nodig is en veel te duur.
Dus heeel misschien 12 of 16.. maar 24 nope :>
Enerzijds gelijk, anderzijds hangt het helemaal af van wat voor prijs ze ervoor betalen en of ze dat de moeite waard vinden. Ik verwacht dat de komende generatie wat langer mee moet dan waar de huidige generatie mee gelanceerd is (er kwam tenslotte al een Pro uit), dus dan is wat meer geheugen niet verkeerd. En qua CPU/GPU zijn ze al op het punt aanbeland waarop er custom chips gemaakt worden, waardoor je al een mengelmoes van generaties krijgt op 1 chip. De beste items van de nieuwe chips worden dan al meegenomen.

Anyways, straks nog maar even proberen wat assignments te halen, ik verwacht alleen dat ik deze week niet succesvol ga afronden. Daarvoor zijn ze net wat te irriterend. Zeker solo.

Martinspire - PC, PS4, X1

• BlauweNL
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-05 15:58
Is er toevallig een tweaker community waar je kan aansluiten op PS4? Zoekt wat makkelijker naar mede spelers als je eigen vriendjes niet online zijn :D

Hopen dat komend weekend Duo's terug zijn weer. Zeker toegevoegde waarde.

Kwam deze ook op twitter tegen: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/bdw8tg/bfv_data_mining_named_locations_for_mercury/?depth=1

Zou betekenen dat Halvoy misschien nog wel iets groter is in werkelijkheid :9
Duos komt vanaf morgen weer terug voor Firestorm:
https://twitter.com/Battlefield/status/1118506334322925569

• poor Leno
Martinspire schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:26:
[...]

Enerzijds gelijk, anderzijds hangt het helemaal af van wat voor prijs ze ervoor betalen en of ze dat de moeite waard vinden. Ik verwacht dat de komende generatie wat langer mee moet dan waar de huidige generatie mee gelanceerd is (er kwam tenslotte al een Pro uit), dus dan is wat meer geheugen niet verkeerd. En qua CPU/GPU zijn ze al op het punt aanbeland waarop er custom chips gemaakt worden, waardoor je al een mengelmoes van generaties krijgt op 1 chip. De beste items van de nieuwe chips worden dan al meegenomen.
Ja dat is natuurlijk zo, maar dan nog moet dit wel in het juiste perspectief gezien worden. De hoogste highend NV Quadro's hebben dit aan boord.. Dit gaan ze echt niet zomaar voor Sony in de aanbieding gooien zodat ze volgend jaar dit in de PS5 kunnen proppen.. En bij zoveel Ram moet namelijk ook een degelijke GPU chip zitten om dit aan te sturen en te kunnen verwerken. (Zo ook de snelheden en bus breedte, anders heb je niets aan zoveel Ram)

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop écht dat het erin komt en we hele dikke spellen kunnen verwachten, maar ik verwacht toch iets ietsje uitgekleder :>

• Mr. Blonde
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:31
BlauweNL schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:24:
Is er toevallig een tweaker community waar je kan aansluiten op PS4? Zoekt wat makkelijker naar mede spelers als je eigen vriendjes niet online zijn :D

Hopen dat komend weekend Duo's terug zijn weer. Zeker toegevoegde waarde.

Kwam deze ook op twitter tegen: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/bdw8tg/bfv_data_mining_named_locations_for_mercury/?depth=1

Zou betekenen dat Halvoy misschien nog wel iets groter is in werkelijkheid :9
Er is een tweakers community op de PS4 voor BFV. ben zelf ook lid geworden en speel meerdere avonden per week een aantal uurtjes.

Mr. Blonde wijzigde deze reactie 02-05-2019 14:03 (4%)

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:18
Zwaar terecht dit. Goed dat ze hier snel op reageren en het weer toevoegen.

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-04 11:32
Ik kan nu wel BR spelen maar solo vind ik niet leuk en met randoms niet te doen.

Wie zin heeft kan mij toevoegen: Ricloo86

PSN: Ricloo86

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Ricloo86 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:44:
Ik kan nu wel BR spelen maar solo vind ik niet leuk en met randoms niet te doen.

Zal je vanavond toevoegen. Hoop dat je niveau wel wat verbeterd is sinds de laatste keer dat ik je bij toeval tegenkwam. Poe, dat was niet om aan te gluren.

C U on the BF _/-\o_

• Ricloo86
Schimanski81 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:29:
[...]

Zal je vanavond toevoegen. Hoop dat je niveau wel wat verbeterd is sinds de laatste keer dat ik je bij toeval tegenkwam. Poe, dat was niet om aan te gluren.

C U on the BF _/-\o_
Muhahahaha!

• JoostRAW18
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18:16
Ricloo86 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:44:

Welke console?

• Ricloo86

• To easy
Heerlijk dat duos. Meteen 2x gewonnen gisteravond. Echt blij dat ze geluisterd hebben.

De nieuwe infantry modus moet ik nog proberen, maar doordat ik zoveel firestorm speel ben ik gewoon bang dat ik weer moet wennen in mp. Deed laatst 1 potje, maar dat speelde niet zoals dat eerder was voor mij haha.
Voor het geval mensen het nog niet wisten, er is een contest voor de beste Firestorm filmpjes. Je kunt filmpjes insturen voor solo en squad gameplay. Zie Reddit link :

https://www.reddit.com/r/...lefield_firestorm_nvidia/

Mijn inzendingen zijn :

Squad :

Solo :

Niet heel bijzonder maar ach. Worth a shot right? Ik ga volgende maand overstappen naar PC Masterrace en een 2080 zou dan wel erg schelen :9

Vandaag is de laatste dag dat je filmpjes kunt opsturen.

Reefun wijzigde deze reactie 19-04-2019 09:21 (3%)

Reefun schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:21:
Voor het geval mensen het nog niet wisten, er is een contest voor de beste Firestorm filmpjes. Je kunt filmpjes insturen voor solo en squad gameplay. Zie Reddit link :

Mijn inzendingen zijn :

Squad :
[YouTube: Battlefield V: Firestorm #OnlyinBattlefield #Firestorm Nvidia Contest]

Solo :
[YouTube: Battlefield V: Firestorm #OnlyinBattlefield #Firestorm Nvidia Contest]

Niet heel bijzonder maar ach. Worth a shot right? Ik ga volgende maand overstappen naar PC Masterrace en een 2080 zou dan wel erg schelen :9

Is het toeval dat je in beide filmpjes vrijwel de hele tijd op je buik ligt? :P

Verder waarom zou je naar PC gaan? Met al die cheaters?

Martinspire schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:12:
[...]

Is het toeval dat je in beide filmpjes vrijwel de hele tijd op je buik ligt? :P

Verder waarom zou je naar PC gaan? Met al die cheaters?
:D

Sowiesow drop ik snel naar de grond. Toch de beste manier om te overleven. Plus had toevallig bij beide filmpjes een MG42 O+

Bij het eerste filmpje wou mijn vrouw weg rennen maar ik zei "Nee! We kunnen het halen! En anders gaan we samen dood O+". En ik had gelijk! We gingen wel binnen 20 seconden dood nadat we door het raampje sprongen maar dat even terzijde :+

En waarom naar PC? 144 fps @ 1080p of wellicht toch 1440p, maar voor het laatste heb ik dan toch echt een GTX2080 nodig :) Dus ja, wellicht win ik wel iets met die contest (m'n vrouw en een andere squadmate hebben ook ingezonden). En anders ga ik twijfel ik nog of ik wel 1100+ tegen een videokaart aan wil gooien.

Gezien het feit er nog steeds geen RSPs zijn dan wordt BFV nog klote inderdaad met al die cheaters. Dus ik ga dan tijdelijk terug naar BF1 met Origin Premier/acces/whatever. Plus ik wil gewoon weer terug naar de PC Master Race en een Oculus Rift (S) in huis halen :)

Reefun wijzigde deze reactie 19-04-2019 11:31 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:19
Reefun schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:30:
[...]

En waarom naar PC? 144 fps @ 1080p of wellicht toch 1440p, maar voor het laatste heb ik dan toch echt een GTX2080 nodig :) Dus ja, wellicht win ik wel iets met die contest (m'n vrouw en een andere squadmate hebben ook ingezonden). En anders ga ik twijfel ik nog of ik wel 1100+ tegen een videokaart aan wil gooien.
Psssssst: ik speel met een i5 8400 + 1080TI op 135-144 FPS - 1440p ;). Met een i7 erbij is dit steady 144fps.Is niet per se een 2080 voor nodig

Loondijke wijzigde deze reactie 19-04-2019 12:01 (4%)

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

Loondijke schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:45:
[...]

Psssssst: ik speel met een i5 8400 + 1080TI op 135-144 FPS - 1440p ;). Met een i7 erbij is dit steady 144fps.
Ja, Ik zal minimaal voor een 1080 of 2080 moeten gaan. Maar ja, andere kant ben ik al blij als ik gewoon 1080p @ 144fps haal. Hell, ben al blij dat ik uberhaupt terug ga naar de PC Master Race. Dus wellicht beetje besparen op videokaart en later upgraden. Maar lastig hoor, want lees ook dat er nieuwe CPU's van AMD aankomen eind Mei... Nou ja. Hé, We zullen het zien. Voorlopig blijft het nog BFV spelen via de XB1X en een 4K TV :)

• To easy
Reefun schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:21:

Mijn inzendingen zijn :

Squad :

Solo :

Wil niet je gtx2080 droom verpesten, maar deze filmpjes zijn het inzenden niet waard. Dit is niks geks of een vette actie filmpje.

Filmpjes met 5+ kills met een v1 of hoe jij in je eentje een hele squad wiped dat zijn misschien kanshebbers. In ieder geval iets geks wat uniek is of heel knap gedaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:17:
[...]

Wil niet je gtx2080 droom verpesten, maar deze filmpjes zijn het inzenden niet waard. Dit is niks geks of een vette actie filmpje.

Filmpjes met 5+ kills met een v1 of hoe jij in je eentje een hele squad wiped dat zijn misschien kanshebbers. In ieder geval iets geks wat uniek is of heel knap gedaan.
Ik ga er sowiesow al vanuit dat ik niks win :) Nooit geschoten altijd mis right?

• To easy
Reefun schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:40:
[...]

Ik ga er sowiesow al vanuit dat ik niks win :) Nooit geschoten altijd mis right?
Je hebt helemaal gelijk en ik gun jou het wel hoor ;). Ze hadden console apart moeten doen en dat je een nieuwe speciale Xbox of ps kon winnen :D

Acties:
  • +1Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:11:
[...]

Je hebt helemaal gelijk en ik gun jou het wel hoor ;). Ze hadden console apart moeten doen en dat je een nieuwe speciale Xbox of ps kon winnen :D
Ha. De voordeligste 2080Ti kost al bijna €1.100,-

Als je wint met een squad entry krijg je 4 (!) kaarten. Dus ja, kun je ze altijd nog allemaal verkopen. Kun je genoeg consoles mee halen gok ik zomaar :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:08

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V

;)

Geronimous wijzigde deze reactie 19-04-2019 15:24 (34%)

FT-17 FTW!

I know! Echter dit ging om de contest, en daar kun je dus enkel 2080Ti's mee winnen. Vandaar :)

• poor Leno
Reefun schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:30:
[...]

:D

Sowiesow drop ik snel naar de grond. Toch de beste manier om te overleven. Plus had toevallig bij beide filmpjes een MG42 O+
(Ook @Martinspire idd..) Toch eigenlijk wel heel sneu dat het in BFV zo moet en t vooral meer regel dan uitzondering is.. Vind er geen kloot aan :N
Reefun schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:59:
[...]

I know! Echter dit ging om de contest, en daar kun je dus enkel 2080Ti's mee winnen. Vandaar :)
Ja wel jammer dat de XBox het niet kan, maar ik heb twee 1080Ti's in SLI via een eGPU box aan de PS4 hangen. Gaat echt kneitershard!

Dus ik snap wel dat je naar PC moet :>

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

poor Leno schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:48:
[...]
Ja wel jammer dat de XBox het niet kan, maar ik heb twee 1080Ti's in SLI via een eGPU box aan de PS4 hangen. Gaat echt kneitershard!

Dus ik snap wel dat je naar PC moet :>
Ga je nog upgraden naar een RTX 2080 Ti SLI setup? Ik zit nog te twijfelen.

Ik weet het, Fortnite is offtopic, maar wilde de vlieghelden in dit topic even mededelen dat de Air Royale modus toch wel geinig is. Is duo's met 3 voertuig respawns en dus doorgaan tot er 1 wint. 1 vliegt en 1 schiet dus. Er zijn wat lootdrops en repairs beschikbaar. (in paars en goud zit soms een minigun) Speelt erg lekker eigenlijk. Zeker als je iemand kunt vinden die gewoon met een minigun op je vleugel mee wil schieten _O-

2e potje: https://gamerdvr.com/gamer/martinspire/screenshot/11987600

Potje waar we geen minigun hadden: https://gamerdvr.com/gamer/martinspire/video/73318240

Gisteravond 3 potjes op rij gewonnen en afgesloten met 2e...

Verder is de nieuwe gun binnen. Vind hem wel aardig, maar past totaal niet bij Grind. Ook die modi is gewoon clusterfuck galore en daar heb ik weinig mee. Flanken gaat echt amper en is meestal meer geluk dan wijsheid.

Martinspire wijzigde deze reactie 20-04-2019 12:51 (13%)

Het is wederom een modus die niet echt bij Battlefield past imo. Het is een soort Domination in een rechte lijn met vaste spawnpunten die een heel klein beetje (maar dan ook echt een heel klein beetje) doet denken aan de cqb maps uit 3 en 4 maar dat is het dan ook. Als je alle punten hebt is het potje ook met 5 minuten weer voorbij.
Alle nieuwe modi gespeeld hebbende hou ik het bij conquest, breakthrough en als het nog terug komt, rush.
De rest vond ik maar zeer matig.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 20-04-2019 13:00 (3%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

De enige map die ik nog wel wat vond hebben was Devastation omdat ze daar wat extra routes hebben toegevoegd om de kerk binnen te komen. Maar dat is ook de enige waar je uberhaupt kunt flanken. De rest is echt te flauw en zal alleen gewaardeerd worden door mensen die weinig moeite willen doen om kills te halen, alsook dat deze kills niet speciaal aanvoelen.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Martinspire schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:10:
De enige map die ik nog wel wat vond hebben was Devastation omdat ze daar wat extra routes hebben toegevoegd om de kerk binnen te komen. Maar dat is ook de enige waar je uberhaupt kunt flanken. De rest is echt te flauw en zal alleen gewaardeerd worden door mensen die weinig moeite willen doen om kills te halen, alsook dat deze kills niet speciaal aanvoelen.
Alleen is aan Rotterdam niets noemenswaardig veranderd. Devestation , Twisted Steel en Narvik hebben allemaal meer entry/exit point gekregen in deze modus.
De toevoeging onder de brug van Twisted Steel vind ik wil mooi. Heb alleen het idee dat maar een handje vol mensen dat weet, want ik kan 9 van de 10 keer zo van A naar C (of omgekeerd) lopen en ze lekker backrapen.

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 14:38

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren toch maar weer eens een keertje Firestorm solo gespeeld.

Het geluid is toch wel bizar goed in die mode.
Ik hoorde iemand lopen en stopte. Hij (of zij) had mij ondertussen ook al gehoord en verplaatste zich ook niet meer. Werd een beetje een waiting game met wie zich als eerste weer bewoog.
Ik hoorde hem weer bewegen en ben maar gaan zoeken. Vond hem in een schuurtje en hij knalde me, tijdens het open maken van de deur, met een shotgun neer. Ik had geen schijn van kans. Vond het knap gespeeld van die gast.
Wel een reminder aan mezelf -> Niet op zoek gaan naar mensen in Firestorm.

Firestorm is toch niet helemaal mijn ding, maar vind het wel heel veel malen spannender dan gewoon BF5. Komt vast door het maar 1 leven hebben.
Ik ben over het algemeen van de langere modussen in BF5 en zou Firestorm misschien meer spelen als het wachten tot een volgend potje minder lang zou duren.

XBL: theArthurrrr

• To easy
DeWaanzin schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:34:
Gisteren toch maar weer eens een keertje Firestorm solo gespeeld.

Het geluid is toch wel bizar goed in die mode.
Ik hoorde iemand lopen en stopte. Hij (of zij) had mij ondertussen ook al gehoord en verplaatste zich ook niet meer. Werd een beetje een waiting game met wie zich als eerste weer bewoog.
Ik hoorde hem weer bewegen en ben maar gaan zoeken. Vond hem in een schuurtje en hij knalde me, tijdens het open maken van de deur, met een shotgun neer. Ik had geen schijn van kans. Vond het knap gespeeld van die gast.
Wel een reminder aan mezelf -> Niet op zoek gaan naar mensen in Firestorm.

Firestorm is toch niet helemaal mijn ding, maar vind het wel heel veel malen spannender dan gewoon BF5. Komt vast door het maar 1 leven hebben.
Ik ben over het algemeen van de langere modussen in BF5 en zou Firestorm misschien meer spelen als het wachten tot een volgend potje minder lang zou duren.
Wel op zoek gaan als je hem op het spoor bent. Alleen doe eens de deur openen en niet naar binnen lopen. Kan niet bij elke deur maar zo kan je wel een insta death voorkomen. Een camper die sprayed vaak meteen al als de deur open gaat.

En als je weet dat die in een huis zit. Pomp er explosives op en hij komt er vanzelf wel uit huppelen ;).

• Raaafie
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 11:54
Vind zelf Firestorm een groot drama. Keren dat ik het speelde kwam ik tot de laatste 10 en werd ik vervolgens steeds afgeknald door iemand die ergens in een bosje prone lag. Nee, doe mij maar gewoon breakthrough. Zijn er hier mensen die dagelijk bfv breakthrough spelen? Voeg me dan toe op Xbox Live. Gamertag: Raafie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• gr1542
Raaafie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:25:
Vind zelf Firestorm een groot drama. Keren dat ik het speelde kwam ik tot de laatste 10 en werd ik vervolgens steeds afgeknald door iemand die ergens in een bosje prone lag. Nee, doe mij maar gewoon breakthrough. Zijn er hier mensen die dagelijk bfv breakthrough spelen? Voeg me dan toe op Xbox Live. Gamertag: Raafie
Ik speel alles. Firestorm is ook niet mijn ding. Maar ik vond Grind leuk en (Squad) Conquest, Breakthrough en Grand Operations vooral. Ik ben zelf niet heel goed (55 jaar, eerste schietspel), maar ik heb er al aardig wat uren in gestoken en ik word wel steeds beter (mijn vrouw roept inmiddels dat ik verslaafd ben :P ). Ik zal je toevoegen. Htbaa heeft ook een XBox en wil misschien ook wel meedoen. Mijn tag is Vonleipniets en het liefst maai ik het gras een beetje, als Support met een MMG.

• Raaafie
gr1542 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:15:
[...]

Ik speel alles. Firestorm is ook niet mijn ding. Maar ik vond Grind leuk en (Squad) Conquest, Breakthrough en Grand Operations vooral. Ik ben zelf niet heel goed (55 jaar, eerste schietspel), maar ik heb er al aardig wat uren in gestoken en ik word wel steeds beter (mijn vrouw roept inmiddels dat ik verslaafd ben :P ). Ik zal je toevoegen. Htbaa heeft ook een XBox en wil misschien ook wel meedoen. Mijn tag is Vonleipniets en het liefst maai ik het gras een beetje, als Support met een MMG.
Haha ok mooi. Ja ik heb zelf ook de nodige uurtjes erin gestoken, volgensmij zit ik op 600-700 uur momenteel :+ Ben meeste dagen van de week wel te vinden op het slachtveld.
[...]

Toch wel leuk om te lezen hoor. 55 jaar en je eerste schietspel! Dat zal wel flink wennen zijn en waarschijnlijk heel vaak helemaal kapot geschoten :D Maar dat doet er niet toe, zo lang je maar PTFO'ed en het naar je zin hebt!
Raaafie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:25:
Ha! Leuk om je ook hier te zien! :) Ik blijf nog wel van de Firestorm, alhoewel ik het al een hele tijd niet meer heb gespeeld. BFV heb ik sowiesow al best een tijd niet meer aangeraakt (voor mijn doen). Meer bezig geweest met Rocket League en Overcooked 2.

Maar Breakthrough blijft dan nog wel het leukst van de basegame. Maar dan wel liever in de Grand Operations mode gezien je daar meer voertuigen krijgt. Alhoewel het vliegen sinds de laatste flight mechanics update 3x niks is :(

• Raaafie
Reefun schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:40:
[...]

Ha! Leuk om je ook hier te zien! :) Ik blijf nog wel van de Firestorm, alhoewel ik het al een hele tijd niet meer heb gespeeld. BFV heb ik sowiesow al best een tijd niet meer aangeraakt (voor mijn doen). Meer bezig geweest met Rocket League en Overcooked 2.

Maar Breakthrough blijft dan nog wel het leukst van de basegame. Maar dan wel liever in de Grand Operations mode gezien je daar meer voertuigen krijgt. Alhoewel het vliegen sinds de laatste flight mechanics update 3x niks is :(
Zat normaal op xbw maar dat is totaal doodgebloed. Het vliegen is inderdaad flink veranderd en ik vind vooral de fighter planes niet zo leuk meer om mee te vliegen. De junkers 88 vliegt nogsteeds prima. Wat ik wel merk aan de nieuwe mechanics is dat je makkelijker vliegtuigen die achter je aanzitten kan afschudden aangezien het veel makkelijk is om vaart te minderen. Wat ik wel jammer vind is dat de wendbaarheid van de vliegtuigen veel minder is geworden, neemt een beetje het snelheidsgevoel weg.

• Mr. Blonde
ik vind het toch wel erg leuk om met de tanks te spelen en hierdoor speel ik vaak Grand Operations maar ook Breakthrough. De overige game modes heb ik nog niet zo vaak gespeeld. (heb het spelletje pas een week of 2-3)

Ik heb me reeds aangemeld op de tweakers community op de PS4, maar daar zijn niet zo heel veel leden actief.

Mr. Blonde wijzigde deze reactie 29-04-2019 08:46 (14%)

Acties:
  • +7Henk 'm!

• gr1542
Reefun schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:40:
[...]

Toch wel leuk om te lezen hoor. 55 jaar en je eerste schietspel! Dat zal wel flink wennen zijn en waarschijnlijk heel vaak helemaal kapot geschoten :D Maar dat doet er niet toe, zo lang je maar PTFO'ed en het naar je zin hebt!

[...]
Als rasechte Rotterdammer moest ik deze gewoon hebben. Ik had het nog mooier gevonden, als je in Rotterdam met Nederlandse mariniers had kunnen spelen in plaats van met Engelsen.
Tegen die jonge gasten, die heel veel spelen kan ik niet op, of tegen die squads, die allemaal dezelfde squadtag hebben met [...] voor hun naam. Ik heb daar wel bewondering voor. Ik merk wel, dat ik steeds meer assignments haal, die eerst onmogelijk waren, dus ik ga vooruit. Ik moet vooral leren om meer te bewegen en sneller te richten/vuren. In een tank kan ik wel prima uit de voeten. Maar ik heb er inderdaad gewoon vooral veel lol in.

• Ricloo86
Ik vind Firestorm echt een goede toevoeging en speel het met veel plezier.

Het samenspel en tactisch manoeuvreren door de map maakt het weer tot een leuk samenspel.

Ben door Firestorm ook Breaktrough weer gaan spelen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Raaafie
Gister nog een lekkere v1. Bijna hele vlag mee gecleared. Mijn team wist alsnog te verliezen.

https://gamerdvr.com/gamer/raafie/video/73721155#t=20

• To easy
Raaafie schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:43:
Gister nog een lekkere v1. Bijna hele vlag mee gecleared. Mijn team wist alsnog te verliezen.

https://gamerdvr.com/gamer/raafie/video/73721155#t=20
Zo lekker veel kills. Waar ik dan weer geen fuck van begrijp is dat jij hem zomaar plant op een wagon en een beetje onder de brug? Helemaals als de raket van jou spawn kamp komt... soms gooi ik hem vol op een vlakte maar land die net op een rots oid en doe ik 100 dmg totaal op 8 man verdeeld |:( . Snap hier dus helemaal niks van.

• Raaafie
Ik plant hem niet zomaar ergens haha. Het halve enemy team kwam naar die vlag toe gerushed. Perfecte moment voor een rocket. Op die map komt de raket ook van de tegenovergestelde kant. Het maakt verder niet uit dat de bom op een obtstakel land. Alles dat in binnen de blastradius zit gaat gewoon dood, ongeacht of de players zich boven of onder de bom bevinden.

• To easy
Raaafie schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:42:
Ik plant hem niet zomaar ergens haha. Het halve enemy team kwam naar die vlag toe gerushed. Perfecte moment voor een rocket. Op die map komt de raket ook van de tegenovergestelde kant. Het maakt verder niet uit dat de bom op een obtstakel land. Alles dat in binnen de blastradius zit gaat gewoon dood, ongeacht of de players zich boven of onder de bom bevinden.
Nou dat is volgens mij en met wie ik speel niet zo. Soms valt die wat hoger of lager en dan overleven de meeste het.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:17
[...]

Haha, nog ouder dan ik met bouwjaar 1975 :)

Speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar alleen omdat @Tags NL nooit meer online is. Althans niet zichtbaar online :/

Zal jullie dus wel toevoegen.

@Reefun merk vrij weinig van die aangepaste dingen tijdens het vliegen. Heb het al vaker gezegd dat ik de patch notes niet meer lees. Gaat tussen je oren zitten als je leest dat wapen x dit niet meer kan of dat iets moeilijker wordt bij wapen Y. Je gaat je er dan op focussen en dan gaat het mis.

Ja ik wist dat er wat aan de vlieg mechanics is gewijzigd, heb het ook wel vluchtig doorgelezen, maar stoor me er niet zo aan. Merk alleen dat ik idd iets minder wendbaar ben en wat korter de tijd heb in een duikvlucht. Verder business as usual.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Raaafie
To easy schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:43:
[...]

Nou dat is volgens mij en met wie ik speel niet zo. Soms valt die wat hoger of lager en dan overleven de meeste het.
Vreemd. Ik heb daar zelf geen last van. Drop bijvoorbeeld ook vaak een bom op Rotterdam, gewoon onderkant van de brug mikken. En alle enemies die onder de brug lopen gaan gewoon dood. Zelfde geld voor Rotterdam eerste sector. Stel de enemies zitten in die parkeer garage, als ik een bom drop bovenop die garage dan gaat alles in die garage gewoon dood.

• To easy
Ik lees ook nooit de patch notes eigenlijk, maar nu viel mij iets op.

Buiten dat de update 12gb is (echt wel groot) lees ik ook dat er weer elites gaan komen. Dat stond in een update titel. Ik weet alleen niet of ik hier blij mee moet zijn of niet. Opzich was het wel leuk in BF1, maar ik mis ze nu ook niet echt en de balans is wel goed zo toch? Ben bang dat het weer meer verpest dan dat het goed doet.

• poor Leno
To easy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:23:
Ik lees ook nooit de patch notes eigenlijk, maar nu viel mij iets op.

Buiten dat de update 12gb is (echt wel groot) lees ik ook dat er weer elites gaan komen. Dat stond in een update titel. Ik weet alleen niet of ik hier blij mee moet zijn of niet. Opzich was het wel leuk in BF1, maar ik mis ze nu ook niet echt en de balans is wel goed zo toch? Ben bang dat het weer meer verpest dan dat het goed doet.
Volgens mij zijn dat 'elite skins' niet zoals in BF1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18:53

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:11:
[...]

Speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar alleen omdat @Tags NL nooit meer online is. Althans niet zichtbaar online :/
I know, kom binnenkort wel weer online :)

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• To easy
poor Leno schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:30:
[...]

Volgens mij zijn dat 'elite skins' niet zoals in BF1.
Ik heb het gezien met het opstarten van BF. Het is nog erger dan ik dacht haha. En dan krijg je ze nu nog met korting ook 8)7 .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raaafie
Wat is daar erg aan? Is toch het businessmodel dat ze volgen nu. Revenue moet ergens vandaag komen nu er geen Premium meer is. Heb zelf Seamus gekocht voor 8,99 dollar (volgensmij heb ik nog EA access lopen oid). Dit is omgerekend 8 euro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
Raaafie schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:10:
Wat is daar erg aan? Is toch het businessmodel dat ze volgen nu. Revenue moet ergens vandaag komen nu er geen Premium meer is. Heb zelf Seamus gekocht voor 8,99 dollar (volgensmij heb ik nog EA access lopen oid). Dit is omgerekend 8 euro.
Grappig hoe 'micro transacties' in 'maxi transacties' zijn veranderd _O-

Gaat toch helemaal nergens meer over :N

Het is echt weer op zn halfbakken Dice.. Als ze het gewoon goed hadden willen doen, hadden ze:
  • Vanaf het begin hier mee moeten beginnen, niet na een half jaar
  • Alles moeten customizen, zoals een helmpje hier, snorretje daar, paar handschoenen, andere laarzen, haarstijlen,verschillende pouches en webbing etc etc en niét alles vastzetten aan een broek of vest.
  • Lage prijzen moeten hanteren, zoals 50 cent voor een itempje oid.
|:(

edit: Oh lol, de "elite skins" worden $15 :r

Gelukkig hadden we daar eerder bij 1 DLC pack 4-6 nieuwe maps voor, nieuwe facties, wapens, uniforms, gamemodes en voertuigen voor..

manmanman ;w

poor Leno wijzigde deze reactie 01-05-2019 19:02 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raaafie
Cosmetic items verkopen IPV dlc/season pass. Schijnbaar erg moeilijk te begrijpen voor sommige personen.

Wees blij dat er mensen zijn die deze items kopen en daarmee de Battlefield franchise ondersteunen.

• poor Leno
Raaafie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 01:33:
Cosmetic items verkopen IPV dlc/season pass. Schijnbaar erg moeilijk te begrijpen voor sommige personen.

Wees blij dat er mensen zijn die deze items kopen en daarmee de Battlefield franchise ondersteunen.
Sorry, maar ik geloof dat jìj niet helemaal begrijpt hoe dit 'verdienmodel' je aan alle kanten aan het naaien is.

Dat je dit op deze manier kunt verdedigen.. Ik heb een vermoeden dat dit misschien je eerste Battlefield is?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

poor Leno schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 06:15:
[...]

Sorry, maar ik geloof dat jìj niet helemaal begrijpt hoe dit 'verdienmodel' je aan alle kanten aan het naaien is.

Dat je dit op deze manier kunt verdedigen.. Ik heb een vermoeden dat dit misschien je eerste Battlefield is?
Sinds wanneer zijn cosmetics 'naaien'? Je wordt er niet beter van. Als je zaken aan kan schaffen die je een voordeel geven wordt het wat anders imo. Degene die zo'n elite skin willen moeten dat vooral aanschaffen.

Dinsdagavond zag ik in 1 conquest potje al tenminste 11 nieuwe elite skins rondrennen. Da's lekker binnen harken voor EA/Dice.

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10:26
Toch wel mijn meest gespeelde game sinds oktober. Maar nu toch al ruim 1,5 a 2 maanden maar heel af en toe een potje, omdat wat vrienden dat vragen. FireStorm leek mij leuk maar ik mis daarin toch de echte actie.

Het zou verdorie wel is de hoogste tijd worden voor wat nieuwe mappen. Maar ik begreep in een filmpje op YouTube dat we er binnenkort één krijgen en dan pas weer over wat maanden. Vrij kansloos....

Ik zou zo 15 euro betalen voor 4 nieuwe mappen. Ik weet zeker dat mijn PS4 dan weer met enige regelmaat aanstaat. Want heb mij echt meer dan prima vermaakt met deze BF.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gr1542
poor Leno schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 18:15:
[...]

Grappig hoe 'micro transacties' in 'maxi transacties' zijn veranderd _O-

Gaat toch helemaal nergens meer over :N

Het is echt weer op zn halfbakken Dice.. Als ze het gewoon goed hadden willen doen, hadden ze:
  • Vanaf het begin hier mee moeten beginnen, niet na een half jaar
  • Alles moeten customizen, zoals een helmpje hier, snorretje daar, paar handschoenen, andere laarzen, haarstijlen,verschillende pouches en webbing etc etc en niét alles vastzetten aan een broek of vest.
  • Lage prijzen moeten hanteren, zoals 50 cent voor een itempje oid.
|:(

edit: Oh lol, de "elite skins" worden $15 :r

Gelukkig hadden we daar eerder bij 1 DLC pack 4-6 nieuwe maps voor, nieuwe facties, wapens, uniforms, gamemodes en voertuigen voor..

manmanman ;w
Maar de dingen die vroeger in DLC zaten, komen nu toch juist grotendeels gratis, zoals nieuwe maps, facties (Japan en US heb ik ergens gezien), wapens (vrij te spelen in TOW), uniforms (idem), gamemodes (Firestorm) en voertuigen (TOW)? het duurt nu iets langer, voordat het er is, maar dat komt voornamelijk denk ik, omdat ze heel veel tijd in Firestorm gestopt hebben.
Voorheen moest je inderdaad een seasonpass of losse DLC kopen. Dan kun je nu toch veel meer straks zonder seasonpass/dlc, want je hoeft toch geen eliteskins, of een paar kersttakken voor je wapen te kopen, om alles te kunnen spelen? En ja, ze zullen de meest coole cosmetics in het verkoopsysteem gooien, maar behalve dat je er anders uitziet en bij elite de animatie bij de beste squad wijzigt, heb je toch geen voordeel bij die cosmetics?
Die microtransacties (snor, baard, pet, helm, enzovoort) voor een laag bedrag lijkt me inderdaad wel leuker, maar dan gaan mensen net als in Fortnite nog meer geld uitgeven daaraan, want 10 x een Euro verspreid betalen is toch net even laagdrempeliger dan in één keer die tien euro, waarbij je geen keus hebt.

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 05-05 22:32
GovertNL schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:30:
Toch wel mijn meest gespeelde game sinds oktober. Maar nu toch al ruim 1,5 a 2 maanden maar heel af en toe een potje, omdat wat vrienden dat vragen. FireStorm leek mij leuk maar ik mis daarin toch de echte actie.

Het zou verdorie wel is de hoogste tijd worden voor wat nieuwe mappen. Maar ik begreep in een filmpje op YouTube dat we er binnenkort één krijgen en dan pas weer over wat maanden. Vrij kansloos....

Ik zou zo 15 euro betalen voor 4 nieuwe mappen. Ik weet zeker dat mijn PS4 dan weer met enige regelmaat aanstaat. Want heb mij echt meer dan prima vermaakt met deze BF.
Ik ben sinds gisteren ook een beetje aan het afhaken. Er moeten echt heel snel een aantal maps komen want ik irriteer me soms mateloos aan sommige maps. Vooral de sneeuw maps waar je vanuit 80 hoeken kan worden afgeknald.

Ik had al een tijdje geen shooters gespeeld voor BF5... en ik had bf1 ook nog niet gespeeld. Dus daar ben ik gisteren ook maar eens mee begonnen. Multiplayer dan he. :) Moet zeggen vind dat spel minstens zo vermakelijk en de besturing is zelfs nog beter dan die van V. Op het crouched rennen na.

Nee. Dit is echt te weinig content. En ik zie meer mensen afhaken en zich ergeren. Ben blij dat ik het spel gratis kreeg bij mn xbox one x. Want ik had echt never nooit geen 80 euro betaald voor een deluxe versie met zo weinig content.

Edit. Vond grind eigenlijk wel erg vermakelijk. Jammer dat dat weer weg is.

Format-C wijzigde deze reactie 02-05-2019 13:38 (5%)

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

• DeWaanzin

DeWaanzin

Deze week nog een keer Final Stand kunnen spelen na een gelijk spel.
Dat blijf ik toch een leukere BR variant vinden dan Firestorm.

• To easy
Format-C schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:23:
[...]

Ik ben sinds gisteren ook een beetje aan het afhaken. Er moeten echt heel snel een aantal maps komen want ik irriteer me soms mateloos aan sommige maps. Vooral de sneeuw maps waar je vanuit 80 hoeken kan worden afgeknald.

Ik had al een tijdje geen shooters gespeeld voor BF5... en ik had bf1 ook nog niet gespeeld. Dus daar ben ik gisteren ook maar eens mee begonnen. Multiplayer dan he. :) Moet zeggen vind dat spel minstens zo vermakelijk en de besturing is zelfs nog beter dan die van V. Op het crouched rennen na.

Nee. Dit is echt te weinig content. En ik zie meer mensen afhaken en zich ergeren. Ben blij dat ik het spel gratis kreeg bij mn xbox one x. Want ik had echt never nooit geen 80 euro betaald voor een deluxe versie met zo weinig content.

Edit. Vond grind eigenlijk wel erg vermakelijk. Jammer dat dat weer weg is.
Weinig content in de vorm van maps ben ik met je eens.

Alleen je zegt dat je bijvoorbeeld in sneeuw maps van teveel kanten aangevallen en gekilled word? En je vind grind leuk. Iedereen staat bijna altijd voor je met grind. Jij wil dus alleen maar schieten en niks wat in de buurt komt van tactiek bijvoorbeeld? Vind zelf grind ook wel grappig voor de afwisseling, maar verder is dit toch niet leuk spelen met een game als battlefield? Daar hoort een beetje 'realisme' bij zoals dat altijd is geweest.

Mischien zelf eens gaan flanken? Levert veel kills en mooi beelden op.

• RonVonDutch
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 03-05 15:34
Klein oproepje:
Zijn er nog mensen die nog wat (meer) squad leden zoeken? Ik kan nog wel wat PSN contacten gebruiken die de objective spelen maar tegelijkertijd het spel ook weer niet te serieus nemen. Ik draag zelf al een een tijdje de GOT clan tag en het lijkt me wel handig om eens mijn lijst aan te vullen met wat meer GOT leden die ook graag battlefield V,4 of 1 spelen…. Mijn PSN: RonVonDutch (zet er even GOT of battlefield bij)

• BlauweNL
RonVonDutch schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:30:
Klein oproepje:
Zijn er nog mensen die nog wat (meer) squad leden zoeken? Ik kan nog wel wat PSN contacten gebruiken die de objective spelen maar tegelijkertijd het spel ook weer niet te serieus nemen. Ik draag zelf al een een tijdje de GOT clan tag en het lijkt me wel handig om eens mijn lijst aan te vullen met wat meer GOT leden die ook graag battlefield V,4 of 1 spelen…. Mijn PSN: RonVonDutch (zet er even GOT of battlefield bij)
Speel (BFV) voornamelijk met vrienden maar die zijn er ook niet altijd. PSN: blauwepanterNL
Voeg me gerust toe (geldt ook voor andere GoT leden)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• poor Leno
BlaTieBla schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:20:
[...]

Sinds wanneer zijn cosmetics 'naaien'? Je wordt er niet beter van. Als je zaken aan kan schaffen die je een voordeel geven wordt het wat anders imo. Degene die zo'n elite skin willen moeten dat vooral aanschaffen.

Dinsdagavond zag ik in 1 conquest potje al tenminste 11 nieuwe elite skins rondrennen. Da's lekker binnen harken voor EA/Dice.
gr1542 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:47:
[...]

Maar de dingen die vroeger in DLC zaten, komen nu toch juist grotendeels gratis, zoals nieuwe maps, facties (Japan en US heb ik ergens gezien), wapens (vrij te spelen in TOW), uniforms (idem), gamemodes (Firestorm) en voertuigen (TOW)? het duurt nu iets langer, voordat het er is, maar dat komt voornamelijk denk ik, omdat ze heel veel tijd in Firestorm gestopt hebben.
Voorheen moest je inderdaad een seasonpass of losse DLC kopen. Dan kun je nu toch veel meer straks zonder seasonpass/dlc, want je hoeft toch geen eliteskins, of een paar kersttakken voor je wapen te kopen, om alles te kunnen spelen? En ja, ze zullen de meest coole cosmetics in het verkoopsysteem gooien, maar behalve dat je er anders uitziet en bij elite de animatie bij de beste squad wijzigt, heb je toch geen voordeel bij die cosmetics?
Die microtransacties (snor, baard, pet, helm, enzovoort) voor een laag bedrag lijkt me inderdaad wel leuker, maar dan gaan mensen net als in Fortnite nog meer geld uitgeven daaraan, want 10 x een Euro verspreid betalen is toch net even laagdrempeliger dan in één keer die tien euro, waarbij je geen keus hebt.
Shamino, ik heb het niet over voor of nadelen.. Dat cosmetics niets in die zin toevoegen, is alleen maar goed natuurlijk.

Nee, het is de manier waarop ze alles (eigenlijk te weinig) nu brengen..

'Vroeger' met Premium/DLCs konden ze van te voren precies vertellen wat er allemaal ging komen.
De roadmap was al van tevoren bekend.. Zoveel maps per DLC, deze theatres of war, zoveel wapens, zoveel dit, zoveel dat.

Ze committen zich eraan, want ze beloofden het, en wist je wat je kocht en wat je ging krijgen.
Dit alles kostte 15,- per DLC of 45,- voor alle 4 de DLC's (plus extra dingen die erna spontaan kwamen!)
Ook belangrijk: Het basis spel was al 'klaar' en ook vol met van alles en nog wat.

Nu brengen ze een karig half spel als eerste uit, om vervolgens alles stukje bij beetje te releasen en kun je ze 'vrijspelen', om net te doen alsof ze dingen gratis vrijgeven die eigenlijk gewoon in het basis spel horen.
Ik kijk dan naar wapens, voertuigen en vooral het gebrek aan verschillende factions..
En iedereen denkt "oooeh kijk eens wat we gratis krijgen" *O*

Vervolgens komen er continu tijdelijke gamemodes ipv. gewoon fatsoenlijke vaste staple gamemodes.
En misschien nog wel het aller- allerbelangrijkste: Het complete gebrek aan MAPS!

De grote smerige truc van EA (en waarschijnlijk ook Dice) is hier: "We hoeven niets meer te beloven! Jullie moeten maar zien wat er gaat komen.. Als we er tijd en geld en zin in willen stoppen, dan krijgen jullie dat. Als we te weinig verdienen (in onze ogen) dan krijgen jullie veel minder, pech gehad. En zelfs als we genoeg verdienen, hoeven we niets vrij te geven, want wij bepalen dat en jullie weten toch niet wat er eigenlijk had moeten komen, want onze 'roadmaps' zijn nu veel te vaag en nietszeggend" :+
Dit wordt nu (al) keer op keer steeds duidelijker..

Nog meer trucjes zijn bijvoorbeeld de cosmetics, die in het begin gewoon in het spel zaten en die je gewoon kon vrijspelen met assignments en kon kopen met je in-gameverdiende spel-coins..
Vervolgens hebben ze er een hele zwik van weggehaald (al ver voordat Boins werden ingevoerd) en die gaan ze nu stukje bij beetje releasen, zodat het net lijkt alsof ze steeds nieuwe content hebben, die je kunt kopen met echt geld |:(
(En kijk hoe het hele 'Deluxe versie fiasco' zich nu ontwikkelt, schande)

Ook nog wel leuk; toen we nog Premium hadden, kon je die op een gegeven moment spotgoedkoop kopen en later gaven ze die zelfs gratis weg!
Op die manier kon iedereen toch alles spelen.
Dat hoeven ze nu allemaal niet meer te doen.. want al die cosmetics die nu geld kosten, gaan echt niet gratis worden (waarschijnlijk)

En daarom is het vanwege dit soort praktijken imo 'naaien' :N

Ik blijf erbij, ze hadden gewoon niet moeten fukken met WW2. Dan was het cosmetic gedoe ook veel minder een hot item geweest..
Had een gewoon standaard cliche spel uitgbracht, met de oude formule.
Daarnaast hadden ze Firestorm als goedkope (gratis?) standalone, funky fantasy wacky game moeten uitbrengen, met dit hele verdienmodel en alle gekke dingen en cosmetics etc.
Alle cosmetics hadden kleiner en goedkoper gemoeten, zoals idd Fortnite enzo.

Op die manier hadden ze veel meer verdiend, dat weet ik 100% zeker.

Tot slot; de dingen waar ze écht geld op kunnen verdienen is de RSP (Rental Server Program), want daar kun je pas echt mee harken en is juist wat de community zo groot heeft gemaakt.
Maar nee, dat doen ze niet. |:(

Ik ben al 2 maanden gekapt met het spel, ben weer lekker terug gegaan naar BF1, dat zoveel beter inelkaar zit.
Ik vind het echt niet leuk om te zeggen, maar ik vind t helemaal niet erg dat deze versie zwaar aan het 'crashen en burnen' is, want deze praktijken zoals ze het nu doen verdienen gewoon om afgestraft te worden.
Alleen jammer dat EA het niet zo zal zien. Het zal in hun ogen compleet aan ons liggen, de gamers.. die zijn veranderd. Die willen geen Battlefield meer etc etc etc :N

Begrijp met niet verkeerd, ik hoop dat het spel zich kan herpakken.. maar dan moet er zoveel gebeuren.. Ik krijg de indruk dat ook de devs de handdoek nu al in de ring hebben gegooid. Heel jammer en triest voor mijn 17 jarige verslaving en favo franchise. ;w

• Somath
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 19-05 10:51
15 euro voor een skin is best prijzig tot je er aan denkt dat COD wat was het 30 euro?? vraagt voor een hamer;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:58:
[...]

[...]

Shamino, ik heb het niet over voor of nadelen.. Dat cosmetics niets in die zin toevoegen, is alleen maar goed natuurlijk.

Nee, het is de manier waarop ze alles (eigenlijk te weinig) nu brengen..

'Vroeger' met Premium/DLCs konden ze van te voren precies vertellen wat er allemaal ging komen.
De roadmap was al van tevoren bekend.. Zoveel maps per DLC, deze theatres of war, zoveel wapens, zoveel dit, zoveel dat.

Ze committen zich eraan, want ze beloofden het, en wist je wat je kocht en wat je ging krijgen.
Dit alles kostte 15,- per DLC of 45,- voor alle 4 de DLC's (plus extra dingen die erna spontaan kwamen!)
Ook belangrijk: Het basis spel was al 'klaar' en ook vol met van alles en nog wat.

Nu brengen ze een karig half spel als eerste uit, om vervolgens alles stukje bij beetje te releasen en kun je ze 'vrijspelen', om net te doen alsof ze dingen gratis vrijgeven die eigenlijk gewoon in het basis spel horen.
Ik kijk dan naar wapens, voertuigen en vooral het gebrek aan verschillende factions..
En iedereen denkt "oooeh kijk eens wat we gratis krijgen" *O*

Vervolgens komen er continu tijdelijke gamemodes ipv. gewoon fatsoenlijke vaste staple gamemodes.
En misschien nog wel het aller- allerbelangrijkste: Het complete gebrek aan MAPS!

De grote smerige truc van EA (en waarschijnlijk ook Dice) is hier: "We hoeven niets meer te beloven! Jullie moeten maar zien wat er gaat komen.. Als we er tijd en geld en zin in willen stoppen, dan krijgen jullie dat. Als we te weinig verdienen (in onze ogen) dan krijgen jullie veel minder, pech gehad. En zelfs als we genoeg verdienen, hoeven we niets vrij te geven, want wij bepalen dat en jullie weten toch niet wat er eigenlijk had moeten komen, want onze 'roadmaps' zijn nu veel te vaag en nietszeggend" :+
Dit wordt nu (al) keer op keer steeds duidelijker..

Nog meer trucjes zijn bijvoorbeeld de cosmetics, die in het begin gewoon in het spel zaten en die je gewoon kon vrijspelen met assignments en kon kopen met je in-gameverdiende spel-coins..
Vervolgens hebben ze er een hele zwik van weggehaald (al ver voordat Boins werden ingevoerd) en die gaan ze nu stukje bij beetje releasen, zodat het net lijkt alsof ze steeds nieuwe content hebben, die je kunt kopen met echt geld |:(
(En kijk hoe het hele 'Deluxe versie fiasco' zich nu ontwikkelt, schande)

Ook nog wel leuk; toen we nog Premium hadden, kon je die op een gegeven moment spotgoedkoop kopen en later gaven ze die zelfs gratis weg!
Op die manier kon iedereen toch alles spelen.
Dat hoeven ze nu allemaal niet meer te doen.. want al die cosmetics die nu geld kosten, gaan echt niet gratis worden (waarschijnlijk)

En daarom is het vanwege dit soort praktijken imo 'naaien' :N

Ik blijf erbij, ze hadden gewoon niet moeten fukken met WW2. Dan was het cosmetic gedoe ook veel minder een hot item geweest..
Had een gewoon standaard cliche spel uitgbracht, met de oude formule.
Daarnaast hadden ze Firestorm als goedkope (gratis?) standalone, funky fantasy wacky game moeten uitbrengen, met dit hele verdienmodel en alle gekke dingen en cosmetics etc.
Alle cosmetics hadden kleiner en goedkoper gemoeten, zoals idd Fortnite enzo.

Op die manier hadden ze veel meer verdiend, dat weet ik 100% zeker.

Tot slot; de dingen waar ze écht geld op kunnen verdienen is de RSP (Rental Server Program), want daar kun je pas echt mee harken en is juist wat de community zo groot heeft gemaakt.
Maar nee, dat doen ze niet. |:(

Ik ben al 2 maanden gekapt met het spel, ben weer lekker terug gegaan naar BF1, dat zoveel beter inelkaar zit.
Ik vind het echt niet leuk om te zeggen, maar ik vind t helemaal niet erg dat deze versie zwaar aan het 'crashen en burnen' is, want deze praktijken zoals ze het nu doen verdienen gewoon om afgestraft te worden.
Alleen jammer dat EA het niet zo zal zien. Het zal in hun ogen compleet aan ons liggen, de gamers.. die zijn veranderd. Die willen geen Battlefield meer etc etc etc :N

Begrijp met niet verkeerd, ik hoop dat het spel zich kan herpakken.. maar dan moet er zoveel gebeuren.. Ik krijg de indruk dat ook de devs de handdoek nu al in de ring hebben gegooid. Heel jammer en triest voor mijn 17 jarige verslaving en favo franchise. ;w
Amen _/-\o_

Het ergste zelf vind ik het gebrek aan facties. Destijds bij de release trailer waar iedereen zo over viel, je weet wel, vrouw in de frontlinie met nep arm, blauwe facepaint alsof we in smurfenland leven etc etc, moesten we van Dice WW2 gaan beleven zoals die eigenlijk werkelijk was, de niet-vertelde verhalen, want dat was allemaal zo echt. Ondertussen vechten de Engelsen in Rotterdam, waar Nederlandse troepen dapper hebben gevochten in de mei dagen van 1940. In Frankrijk (Arras) ook geen Franse troepen. Terwijl ze zo de stemmen uit BF1 hadden kunnen overnemen met hier en daar wat toevoegingen/aanpassingen.

Het gebrek aan mappen valt voor mij ook samen met het gebrek aan facties. Dice heeft nog engiszins een klein beetje door dat je community het niet gaat pikken als ze Engelsen in Stalingrad laten vechten tegen de Duitsers ipv de Russen.

Nee, dit spel is nog steeds voor 80% niet af.... En ik verwacht echt niet dat over een jaar er nog genoeg spelers zijn op alle platformen om het "rendabel" te maken voor Dice als ze zo doorgaan met hun roadmap. Je kunt echt niet 1/2 jaar later pas de Amerikanen, Russen, Jappen, Italianen etc etc pas toevoegen aan de game. Dat gaat echt niemand pikken.

Ik speel het nog omdat ik eigenlijk geen tijd meer heb om andere games te doen. Een AC Oddysee gaat mij met mijn huidige tijd 3 jaar kosten om uit te spelen. Daar heb ik geen zin in, dus dan maar een potje dom knallen, maar als ik genoeg tijd zou hebben, dan had ik BF5 al lang aan de kant gelegd en Sniper Elite 4, de nieuweste AC's en Far Cries gespeeld ipv BF5.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raaafie
Ik speel al jaren Battlefield trouwens. Het tijdperk voordat premium geïntroduceerd was vond ik het beste. Kijk bijvoorbeeld naar bad company Vietnam uitbreiding, 15 euro voor een halve nieuwe game. Tijden veranderen helaas en met de komst van premium is alles wat kariger geworden. Ik ben zelf geen fan van dit nieuwe live service model dat ze met bfv geïntroduceerd hebben, maar steun dice wel aangezien Battlefield mijn favoriete shooter is. Tuurlijk vind ik dat dingen beter kunnen, en ik denk dat dice ook wel in de gaten heeft dat dit live service model niet beter is dan premium.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
BlauweNL schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:37:
[...]

Speel (BFV) voornamelijk met vrienden maar die zijn er ook niet altijd. PSN: blauwepanterNL
Voeg me gerust toe (geldt ook voor andere GoT leden)
Laatste tijd spelen wij vooral Firestorm. Missen nog regelmatig een man dus zal je toevoegen, mocht je die gamemode tof vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlauweNL
Schimanski81 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:01:
[...]

Laatste tijd spelen wij vooral Firestorm. Missen nog regelmatig een man dus zal je toevoegen, mocht je die gamemode tof vinden.
Speel het voornamelijk nu d:)b
Wel met de kanttekening dat mn vrouw haar eerste verwacht komende weken. Dus nu iets rustiger periode met spelen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
BlauweNL schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:06:
[...]

Speel het voornamelijk nu d:)b
Wel met de kanttekening dat mn vrouw haar eerste verwacht komende weken. Dus nu iets rustiger periode met spelen :+
Juist het moment om nog ff wat uurtjes te pakken. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 05-05 22:32
To easy schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:25:
[...]

Weinig content in de vorm van maps ben ik met je eens.

Alleen je zegt dat je bijvoorbeeld in sneeuw maps van teveel kanten aangevallen en gekilled word? En je vind grind leuk. Iedereen staat bijna altijd voor je met grind. Jij wil dus alleen maar schieten en niks wat in de buurt komt van tactiek bijvoorbeeld? Vind zelf grind ook wel grappig voor de afwisseling, maar verder is dit toch niet leuk spelen met een game als battlefield? Daar hoort een beetje 'realisme' bij zoals dat altijd is geweest.

Mischien zelf eens gaan flanken? Levert veel kills en mooi beelden op.
In grind zit de vijand idd voor je. En als je van snipen houdt is grind echt de hemel. (Uiteraard voor de afwisseling.)

Verder speel ik ook gewoon het liefst conquest in of met een squad. Alleen is teamwork met regelmaat echt ver te zoeken. Als je gekilled wordt en er staan 5 man van "jouw team/ side" in de buurt en t is veilig.... vertikken ze het vaak nog om je even te reviven. Of je ziet dat je squadmaten dood zijn, en ligt als enige een objective area te capuren en ze spawnen doodleuk ergens aan de andere kant van de map. Daar word ik echt niet blij van.

Afgezien van mijn kritiek is het wel zo'n goeie game dat ik nu weer on line shooters speel. En dat zegt ook wel wat. Maar ik zou nu echt heeeeeeel graag nieuwe maps willen.

24/7 Panzerstorm only zou ook wel leuk zijn.

Zouden ze trouwens niet gewoon die firestorm map in een paar stukken kunnen knippen en daar wat nieuwe maps van maken? Groot zat lijkt mij?

Nou ja. Zal even knallen. Fijn weekend mensen.

Edit. Kom niet online met bf5 op mn xdoos

Format-C wijzigde deze reactie 03-05-2019 15:35 (8%)

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:28
Net als ik weekend heb is BF V offline :'(

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gr1542
Format-C schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:29:
[...]
In grind zit de vijand idd voor je. En als je van snipen houdt is grind echt de hemel. (Uiteraard voor de afwisseling.)

Verder speel ik ook gewoon het liefst conquest in of met een squad. Alleen is teamwork met regelmaat echt ver te zoeken. Als je gekilled wordt en er staan 5 man van "jouw team/ side" in de buurt en t is veilig.... vertikken ze het vaak nog om je even te reviven. Of je ziet dat je squadmaten dood zijn, en ligt als enige een objective area te capuren en ze spawnen doodleuk ergens aan de andere kant van de map. Daar word ik echt niet blij van.

Afgezien van mijn kritiek is het wel zo'n goeie game dat ik nu weer on line shooters speel. En dat zegt ook wel wat. Maar ik zou nu echt heeeeeeel graag nieuwe maps willen.

24/7 Panzerstorm only zou ook wel leuk zijn.

Zouden ze trouwens niet gewoon die firestorm map in een paar stukken kunnen knippen en daar wat nieuwe maps van maken? Groot zat lijkt mij?

Nou ja. Zal even knallen. Fijn weekend mensen.

Edit. Kom niet online met bf5 op mn xdoos
Ik had gisteren wel wat strende bugs. Scherm bleef zwart na het opstarten van een multiplayer game, andere keer kon ik niet respawnen en bleef de "bleed out" cirkel maar rondjes draaien. eerste keer werd ik nog gerevived door een medic, maar de tweede keer lag ik in de vuurlinie en kwam er niemand. En nog een keer iets heel raars. De laatste update/patch was niet echt heel erg goed denk ik dan maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SanderL
  • Registratie: juli 2009

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

Qu3st schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:49:
Net als ik weekend heb is BF V offline :'(
Je bedoelt dat je net zoals mij nu geen matches vindt en een melding krijgt over falende matchmaking? :/

Niet pessimistisch, maar realistisch!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:28
SanderL schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 19:08:
[...]

Je bedoelt dat je net zoals mij nu geen matches vindt en een melding krijgt over falende matchmaking? :/
Ja en ik had er later ook weer last van. Vandaag was niet echt een stabiele dag.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Blonde
Ik heb gisteren vanaf 19:30-23:00 gespeeld en hier geen last gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gistermiddag lag matchmaking eruit en gisteravond meerdere malen geen post-match data gekregen. Ging niet lekker nee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 19:49
Anderen ook last van error code 1bij multiplayer?

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mandrake466 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:03:
Jep, op X1. 95% van de pogingen faalt.. ook practice range kan ik niet eens opstarten. Lekkere return naar BFV na paar maandjes weg te zijn geweest. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-05-2019 14:08 (21%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gr1542
Mandrake466 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:03:
Heel vaak. Soms error code 2. Ook op de XBox.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:15
Zijn de servers van ea offline of ligt het aan mijn verbinding?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To easy
Malt007 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:01:
Zijn de servers van ea offline of ligt het aan mijn verbinding?
Ik weet het niet, maar ik heb of sinds die patch van dinsdag van 12gb of sinds donderdag toen de microsoft servers eraf lagen verschillende problemen.

Vaak kan ik niet direct verbinden en ingame heb ik soms happeringen wat iedereen ervaart waar ik mee speel. Best wel veel hinder ondervind ik daarvan in een potje helemaal als je een gevecht aan gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
Nieuwe vliegtuig besturing/werking zuigt enorm. Het werkte prima, maar nu begint het te veel op een sim te lijken. Probleem nu is echt dat je te veel snelheid maakt in een duik vlucht waardoor je je zelf vaak bijna te pletter vliegt.

Door de hoge snelheid in een duikvlucht (nee, remmen helpt niet echt), kun je nog nauwelijks wat raken.

Zowel de Mosquito met anti tank shells en BF109 en Spitfire met rockets zijn compleet waardeloos geworden. Alle 3 deze vliegtuigen hebben een redelijk hoge snelheid als ze horizontaal vliegen, maar ga je met deze 3 in een duik vlucht dan kun je niet meer (stijl) naar beneden aan vliegen, uitlijnen, richten en vuren zonder te pletter te vliegen.

Zoals gezegd, het vliegen begint nu te veel op een vliegsim te lijken. Maar fijn dat Dice deze fysics ook structureel doorvoert. Als voorbeeld: rolde met mijn tank op Aerodome bij de spawn van de berg af, rolde op mijn kop, maar kwam toch weer met de rupsbanden op de grond. Laat die tanks dan ook lekker op hun rug liggen, Dice....

Spel begint steeds meer en meer kilo utrecht tango te worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ze vlogen toch eerst te traag? Althans dat was een klacht die ik vaak las. :)

I do not envy Dice of welke gamedeveloper dan ook anno 2019. :)

Gisteren samen met @exactor it de 5 manned stationairy weapons cheevo gehaald! Vliegtuigen vlogen heerlijk :+

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17-05 16:14
Voor problemen met Mp werkte het bij mij om Mn alternatieve Mac adres te wissen in Mn Xbox. Je vindt dat bij de netwerkinstellingen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
uchiha tijntje schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:10:
Ze vlogen toch eerst te traag? Althans dat was een klacht die ik vaak las. :)

I do not envy Dice of welke gamedeveloper dan ook anno 2019. :)

Gisteren samen met @exactor it de 5 manned stationairy weapons cheevo gehaald! Vliegtuigen vlogen heerlijk :+
Die achievement is ook niet zo moeilijk omdat de gemiddelde AA schutter zich al 5km van te voren aankondigt als jij aan komt vliegen. Volledig buiten range beginnen ze al te vuren waardoor je makkelijk kunt zien waar ze zitten. Daarnaast blijven ze vrolijk zitten als jij een bom dropt. Sterker nog je kan er gewoon op af vliegen, geraakt worden, je bommen droppen en alsnog winnen van ze.

De enige AA gun waarmee je niet moet fucken is die geupgrade versie die 4 lopen heeft en binnen 3 seconde 800 rounds verschiet.

Ook nog even met @exactor it gespeeld die avond. Wist niet eens waar het revive knopje zat, wist niet wat hij met de 60k bijéén gesprokkelde XP moest doen totdat er nog 20 tickets over waren en als klap op de vuurpijl nog een bericht van hem krijgen met de tekst: n00b. :D

Eigenlijk wilde ik in het andere team zitten zodat ik hem kon laten rage quitten zoals in de good old BF3 tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Gisteren kon ik een hele avond niet connecten. Is dit al opgelost?
Zoals eerder gezegd, die update van 12gb heeft niet veel goeds gebracht. Frame drops en afentoe een rare geel/groene kleur als je jezelf moest healen of iets dergelijks.

Ben maar single player gaan spelen je moet toch iets met je tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raaafie
DeWaanzin schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:38:
Gisteren kon ik een hele avond niet connecten. Is dit al opgelost?
Zoals eerder gezegd, die update van 12gb heeft niet veel goeds gebracht. Frame drops en afentoe een rare geel/groene kleur als je jezelf moest healen of iets dergelijks.

Ben maar single player gaan spelen je moet toch iets met je tijd.
Lol, die groene kleur aan de randen van je scherm is een feature. Om feedback te geven dat je aan het healen bent. Vind het zelf een beetje nutteloos aangezien je onderin je scherm al zie dat je balkje volloopt. De framedrops zijn wel uitermate kut ja. Speel op de Xbox One X en heb soms het gevoel op de 360 te spelen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:29

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

MRE-Inc schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:24:
[...]

Die achievement is ook niet zo moeilijk omdat de gemiddelde AA schutter zich al 5km van te voren aankondigt als jij aan komt vliegen. Volledig buiten range beginnen ze al te vuren waardoor je makkelijk kunt zien waar ze zitten. Daarnaast blijven ze vrolijk zitten als jij een bom dropt. Sterker nog je kan er gewoon op af vliegen, geraakt worden, je bommen droppen en alsnog winnen van ze.

De enige AA gun waarmee je niet moet fucken is die geupgrade versie die 4 lopen heeft en binnen 3 seconde 800 rounds verschiet.

Ook nog even met @exactor it gespeeld die avond. Wist niet eens waar het revive knopje zat, wist niet wat hij met de 60k bijéén gesprokkelde XP moest doen totdat er nog 20 tickets over waren en als klap op de vuurpijl nog een bericht van hem krijgen met de tekst: n00b. :D

Eigenlijk wilde ik in het andere team zitten zodat ik hem kon laten rage quitten zoals in de good old BF3 tijd.
@uchiha tijntje deed ook al zo lelijk over mijn skills. Gelukkig is het een squad based game waarin je teamgenoten je helpen en niet alleen op je bashen. :o

Ik wist niet dat je iets kon met die punten eerlijk gezegd. Had wel goed gezorgd voor squad orders de hele pot. Overigens vind ik BFV best prima wegspelen. Niet perse mijn type shooter maar los daarvan wel afwisselend steeds. Ik kan me voorstellen dat het karig is als je al sinds release speelt maar voor iemand met 20 uur op de teller is er nog genoeg te doen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raaafie
exactor it schreef op maandag 6 mei 2019 @ 19:07:
[...]

@uchiha tijntje deed ook al zo lelijk over mijn skills. Gelukkig is het een squad based game waarin je teamgenoten je helpen en niet alleen op je bashen. :o

Ik wist niet dat je iets kon met die punten eerlijk gezegd. Had wel goed gezorgd voor squad orders de hele pot. Overigens vind ik BFV best prima wegspelen. Niet perse mijn type shooter maar los daarvan wel afwisselend steeds. Ik kan me voorstellen dat het karig is als je al sinds release speelt maar voor iemand met 20 uur op de teller is er nog genoeg te doen.
Zoals je zegt, afwisselend voor iemand die 20 uur speelt. Zelf zit ik op honderden uren en speel het nog steeds, maar een beetje meer variatie in de maps zou niet erg zijn :+

• MRE-Inc
Euh weet iemand of het voor Dice mogelijk is om server side wat aan te passen waardoor bv in dit geval vliegtuigen minder snel vliegen ?

Gisteren speelde ik op Twisted Steel in de Spitfire met rockets. Die voelde ineens ongelooflijk traag aan. De turbo boost optie deed het ook maar ineens max 4 seconden terwijl dit vorige week nog ruim 5 seconden (of 6) was. Het voelde echt sloom aan, zelfs in een spitfire. Totaal geen moeite meer om in een duikvlucht enemies op de grond te zien waar ik vorige week dat nog nauwelijks kon omdat je dan door de snelheid te pletter vloog. Alles leek wel een fractie 10 langzamer te gaan.

Overigens 2x neergehaald in de mosquito door een JU88C. Waarschijnlijk uitgerust met die 12 downfacing MG's.

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16:58
Hoezo is de duo mode eruit gehaald? Een squad speel ik nooit omdat ieder voor zich gaat. Juist samen met een andere vriend was perfect voor firestorm

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:34
drusloos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:48:
Hoezo is de duo mode eruit gehaald? Een squad speel ik nooit omdat ieder voor zich gaat. Juist samen met een andere vriend was perfect voor firestorm
Duo mode is "tijdelijk" er uit gehaald en komt op den duur weer terug
bron

• To easy
Stefmeister schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:46:
[...]

Duo mode is "tijdelijk" er uit gehaald en komt op den duur weer terug
bron
Man man man wat een drama weer daar.
Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True