Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01:01
Schimanski81 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:41:
[...]

Maar jij staat toch zelden tot nooit op de map?
Haha scherp, meestal er boven ergens in de lucht. Maar ik speel alle mappen dus ook de niet-vlieg mappen. Dan ben ik gewoon infanterist.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Qu3st schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:10:
[...]

Dat binnen paar seconde dood gaan en je squad leeft nog wel door is wel zuur ja! Zo'n discussie was er van de week al, dat het fijn zou zijn als er een Apex Legend-achtig systeem zou komen.

Die spectator mode vind ik zelf echt vreselijk, word misselijk als ik naar al die bewegingen kijk haha. Ik zou zelf wel fijn vinden als de camera niet fixed is. Geeft misschien wel extra voordeel, maar volgens mij zou dit niet buiten proportioneel veel voordeel opleveren.
Zodra je om je squadmate heen kunt kijken heb je een voordeel. Zou makkelijk leven of dood kunnen betekenen. Dus gewoon fixed 1st person is dan gewoon het beste IMHO :)

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01:55
Ik heb sinds die firestorm update af en toe een flinke stotter, lijkt wel of m'n xbox even vastloopt. Geluid kapt er ook even mee namelijk. Meer mensen hier last van?

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-06 10:09
ikdedinges schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:11:
Ik heb sinds die firestorm update af en toe een flinke stotter, lijkt wel of m'n xbox even vastloopt. Geluid kapt er ook even mee namelijk. Meer mensen hier last van?
Ja hier ook. Heb het eigenlijk alleen met firestorm en niet met de gewone mp?

• ikdedinges
To easy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:05:
[...]

Ja hier ook. Heb het eigenlijk alleen met firestorm en niet met de gewone mp?
Ik heb het bij firestorm nog niet gehad geloof ik. Ik had het vandaag een paar x bij conquest.
ikdedinges schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:11:
Same here. Maar tot nu toe enkel gehad bij FS. Heeft me letterlijk 2x de dood in gejaagd toen ik bij de laatste 10 zat :(

Maar goed. C'est la vie.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Bij Firestorm stond Coming Soon bij mij? Ik heb de laatste update op m'n Xbox One X.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:50:
[...]

Je moet toch ook XP halen in die mode voor de assignment?
Ik meende ook dat het om XP ging. Dan zou ik hem al ver gehaald moeten hebben. Echter toen ik nog eens las en zag wat ik voltooid had stond er score

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• To easy
Rivanov schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:54:
Bij Firestorm stond Coming Soon bij mij? Ik heb de laatste update op m'n Xbox One X.
Als goed is moet die gewoon beschikbaar zijn voor iedereen! Heb je ook een interface update gehad wanneer je bf opstart?

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

To easy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:24:
[...]

Als goed is moet die gewoon beschikbaar zijn voor iedereen! Heb je ook een interface update gehad wanneer je bf opstart?
Jup. Zal straks nog eens proberen.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15-06 16:41
Multiplayer nu paar uurtjes gespeeld en idem voor firestorm. Vind het op de gewone xbox maar matig qua visuals eigenlijk. Spotten van enemies op afstand is amper te doen door de korreligheid ofzo. Hierdoor krijg ik niet echt de feeling tijdens het spelen. Gelukkig maar €17 betaald voor de game.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-06 16:12

greatgonzo

schit-te-rend!

Weet niet of het een bug is.. Maar regelmatig kan ik niet meer in een squad game komen, als ik in firestorm uitlog nadat ik dood ben..

Not authorised.. Only squad leader can start a game.. Of iets dergelijks

• Chabio
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22:33
greatgonzo schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:38:
Weet niet of het een bug is.. Maar regelmatig kan ik niet meer in een squad game komen, als ik in firestorm uitlog nadat ik dood ben..

Not authorised.. Only squad leader can start a game.. Of iets dergelijks
Komt doordat je nog in de Squad van de vorige game zit (en daar was je geen squadleader). Of je in een Squad zit kun je op Xbox checken door R-trigger in de menu’s. Je opent met R-trigger het Squad menu en kan dan leaven (Y). Je ziet de Squad ook rechts onderin beeld (Avatars).

Overigens zou je dit ‘probleem’ niet moeten hebben als je direct quit na een potje FS.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ok.. volgende keer dus eerst uit squad, en dan quitten..

• To easy
22 squad wins en 2 solo wins. Leukste BR game die ik gespeeld heb. Alleen ben de map naar 1 week al een klein beetje zat en dat is wel jammer. Ook vind ik 64 man te weinig en gaat de ring iets te snel. Al hunt ik actief dan kan het nog zijn dat ik alleen aan het einde 1 battle heb met misschien 2 kills en gewoon een win krijg. Die wins voelen niet altijd even lekker en verdient helaas.

• BlauweNL
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 14-06 12:58
To easy schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:46:
22 squad wins en 2 solo wins. Leukste BR game die ik gespeeld heb. Alleen ben de map naar 1 week al een klein beetje zat en dat is wel jammer. Ook vind ik 64 man te weinig en gaat de ring iets te snel. Al hunt ik actief dan kan het nog zijn dat ik alleen aan het einde 1 battle heb met misschien 2 kills en gewoon een win krijg. Die wins voelen niet altijd even lekker en verdient helaas.
Nette score!
Hopelijk dat EA doorpakt. Zie ze nog wel snel met meerdere mappen komen. Meer spelers verwacht ik niet.

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Korkss schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:17:
Gelukkig maar €17 betaald voor de game.
Digitaal? zo ja, waar?

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• To easy
BlauweNL schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:55:
[...]

Nette score!
Hopelijk dat EA doorpakt. Zie ze nog wel snel met meerdere mappen komen. Meer spelers verwacht ik niet.
Thanks. Wel met minimaal 2 vrienden die ook wel bekend zijn met battlefield. Met 3 vreemde begin ik er niet aan.

Ja ik hoop het, maar even een nieuwe battle royaal map maken kost heel veel tijd volgens mij. En als ik zie hoe "snel" ze nieuwe maps uitbrengen voor conquest enzo dan ben ik er bang voor.
To easy schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:46:
Doe je netjes! Nog maar 1 Squad win en 2x toe 2de geworden met solo. Maar heb de afgelopen week niet met een goede squad gespeeld. Wel dan in partychat met 4 personen, maar meestal max 2 personen die daadwerkelijk van wanten weten (with all due respect natuurlijk). Maar ach, tot nu toe blijf ik het wel leuk vinden om te spelen :)

• Deef_
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 09:52
BlauweNL schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:55:
[...]

Nette score!
Ik verwacht niet snel een nieuwe map.
Ze hebben al veel werk gehad met de huidige map + een 2e map gaat de playerbase voor die modus versnipperen.

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15-06 16:41
Op cdkeys

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 07-06 07:50
Gisteren 1x firestorm geprobeerd. Ik vind het niet leuk. Dat hele battle royale vind ik sowieso al niks dus dat zal ik niet meer spelen. Dat stresserige gezoek naar wapens shields en health vind ik niet leuk. :/ Ga gewoon weer conquest doen. Heb er nu inmiddels 580 uur inzitten. (Was ziek dus tijd teveel) Vind het de beste shooter sinds MW2/ CSS Source. (Na die spellen heb ik nooit meer multiplayer FPS games gespeeld. Maar dit is het eerste fps spel in JAREN die ik echt super super goed vind. Afgezien van wat bugjes hier en daar. Al wordt dat ook steeds beter. :-)

Het is gewoon een heérlijk gevoel om met 3 of 4 headshots heel snel achter elkaar een squad te wipen. Nog leuker is het als je er 3 van de 4 neervalt en de 4e er als een haas vandoor ziet gaan. Haha.
Super game. _/-\o_ Voor mij is deze game een 9.5. _/-\o_

Maar ik heb een vraagje.

Ik ben met de Kar98 mastery 5 bezig. Krijg t niet voor elkaar. Ik moet 10 enemies door hun kop knallen in objective areas zonder dood te gaan... nu lukt me dat af en toe wel buiten objective areas maar niet van binnenuit een objectieve area.

Ik speel meestal conquest.

Iemand tips om deze challenge toch nog te halen? Bepaalde map of game modus?

(Ben er al wel een maand mee bezig denk Ik.... maar het lukt me maar niet en vond het zonde van dat assignment slot.

Als alle andere sniper rifles dezelfde assignmenst hebben (dacht t wel he) denk ik niet dat ik ze volledig gold krijg. ;(

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

Acties:
  • +1Henk 'm!
Breakthrough spelen, die modus speelt zich af tussen één of (meestal) twee objectives per stukje map. Hopen dat de teams gebalanceerd zijn en de pot lekker lang uitgerekt wordt.
Volgens mij mag je zelf wel buiten de objective staan, zolang de enemy die je afschiet zich er maar in bevindt. Tenminste, mijn hipfire kills in een objective area telden gewoon mee toen ik erbuiten stond en mijn slachtoffers erbinnen. Attacker zou dan het makkelijkst zijn.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Format-C
  • Laatst online: 07-06 07:50
dvdkiwi schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:35:
Breakthrough spelen, die modus speelt zich af tussen één of (meestal) twee objectives per stukje map. Hopen dat de teams gebalanceerd zijn en de pot lekker lang uitgerekt wordt.
Volgens mij mag je zelf wel buiten de objective staan, zolang de enemy die je afschiet zich er maar in bevindt. Tenminste, mijn hipfire kills in een objective area telden gewoon mee toen ik erbuiten stond en mijn slachtoffers erbinnen. Attacker zou dan het makkelijkst zijn.
Ga ik proberen... maar volgens mij registreerde de game de headshots die ik maakte van buiten de area op spelers in de area niet. Maar zal het nog eens goed bekijken.

En breakthrough zal ik dan wat meer gaan spelen. Op Hamada of Aerodrome zal het misschien kunnen.

Heb 2 dagen vrij dus ga weer los. :D 8) })

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:45:
[...]

Doe je netjes! Nog maar 1 Squad win en 2x toe 2de geworden met solo. Maar heb de afgelopen week niet met een goede squad gespeeld. Wel dan in partychat met 4 personen, maar meestal max 2 personen die daadwerkelijk van wanten weten (with all due respect natuurlijk). Maar ach, tot nu toe blijf ik het wel leuk vinden om te spelen :)
Geluk is ook een grote factor hoor. De meeste wins heb ik dan ook wel met minimaal blauwe wapens. En bijvoorbeeld v1 en artillery zijn aan het einde echt handig om chaos te veroorzaken. En soms pak je een win ermee dan is het helemaal mooi. Ook heeft de sturmtiger mij heel veel geholpen. De rest van de tanks zijn niks aan maar de sturmtiger kan 1 iemand besturen en schieten tegelijk. Zo kan 3 man met range wapens iedereen afmaken waar jij ze soms met de sturmtiger ze net niet dood krijgt. Wel even opletten met de firestorm aangezien die heel sloom rijd ;).

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 17:02

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Format-C schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:25:
Ik ben met de Kar98 mastery 5 bezig. Krijg t niet voor elkaar. Ik moet 10 enemies door hun kop knallen in objective areas zonder dood te gaan... nu lukt me dat af en toe wel buiten objective areas maar niet van binnenuit een objectieve area.
Je haalt hem sowieso, volgens mij is er een hidden objective die op 60 headshots staat, die telt gewoon iedere game vanzelf op.

En Breakthrough is the way to go of Conquest op Hamada als allies, laf snipen vanaf het Engelse kamp.
Blijf het lastig vinden dit soort assignments, omdat je niet the objective aan het spelen bent. Ik hou me er ook teveel mee bezig.

XBL: theArthurrrr

To easy schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:13:
[...]

Geluk is ook een grote factor hoor. De meeste wins heb ik dan ook wel met minimaal blauwe wapens. En bijvoorbeeld v1 en artillery zijn aan het einde echt handig om chaos te veroorzaken. En soms pak je een win ermee dan is het helemaal mooi. Ook heeft de sturmtiger mij heel veel geholpen. De rest van de tanks zijn niks aan maar de sturmtiger kan 1 iemand besturen en schieten tegelijk. Zo kan 3 man met range wapens iedereen afmaken waar jij ze soms met de sturmtiger ze net niet dood krijgt. Wel even opletten met de firestorm aangezien die heel sloom rijd ;).
Ja, De sturmtiger is dan wel opzich handig als je solo doet. Dat hij beetje erg traag is kwam ik laatst achter. Bij de Digsite zit standaard een sturmtiger in die "kluis". Maar als de ring dan kleiner wordt en je moet snel omhoog dan.... ja, kun je het shaken :+

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-06 15:36
Sinds wanneer is het zo dat wanneer ik mijn allied class aan pas mijn axis class ook aangepast wordt? Ze hebben nu exact dezelfde loadout. Echt irritant.

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:01

SD5k

>4&X

MB23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:41:
Sinds wanneer is het zo dat wanneer ik mijn allied class aan pas mijn axis class ook aangepast wordt? Ze hebben nu exact dezelfde loadout. Echt irritant.
Sinds een maand denk ik, dit kan je uit zetten in de opties.

• To easy
Reefun schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:24:
[...]

Ja, De sturmtiger is dan wel opzich handig als je solo doet. Dat hij beetje erg traag is kwam ik laatst achter. Bij de Digsite zit standaard een sturmtiger in die "kluis". Maar als de ring dan kleiner wordt en je moet snel omhoog dan.... ja, kun je het shaken :+
Aah beter. Drop alleen bijna nooit bij die digsite, maar dat is ook een hell om boven te komen met een tank.

Solo ga ik nooit in een tank. Bedoelde dan ook in squads met een sturmtiger.

https://gamerdvr.com/gamer/dutch-c0mmander/video/72419124

Hier een filmpje van de sturmtiger in Firestorm.

To easy wijzigde deze reactie 03-04-2019 10:09 (29%)

Battlefield V Update 1.14 Patch Notes
Firestorm – Gameplay fixes and changes
Fixed an issue which was causing a weapon to be misaligned when a player was in a man down state while being spectated.
V-1 and Artillery Strikes now count as “gadget kills”.
Pistols that have been picked up by the player now properly drop on the ground if the player dies.
Players are now able to use the Flare Gun while in water.
Increased the draw distance for grenades and melee weapons.
Grenades now collide with the cover of the pickup truck instead of going through it.
Fixed an issue where the active VOIP icon would not always show if the entire squad would be talking at the same time.
Players will no longer deploy a grenade automatically when dropping an item as a passenger.
When in a tank, the player will no longer switch to the selected tank gun while zooming on the map.
Added a red outline for the Artillery Strike on the map to make it more visible.
The health cooldown UI no longer freezes if a player drops their healing items when it is in progress.
Getting an invite from a player while looking for players enables you to join the squad.
If the user cancels and resumes the interaction with a safe, it will always reset.
When the player is watching another player being revived, the camera will remain in the same position.
The Napalm Helmet will no longer obstruct the player when aiming down sights.
Players can now jump as soon as they reach the start of the jump location.
When waiting for the other players, the squad list shows the correct Armor Plates number that the player had before death.
Players will no longer reload when opening doors.
The loot rarity icon is no longer visible through soldier bodies and vehicles.
When getting killed by another player, the text for the weapon used will show properly.
Switching weapon while dropping a weapon will no longer make the weapon being held invisible.
The Swap and Drop button callouts are updated if the player changes the keybind in-game.
Interaction detection has been improved to avoid issues with loot near Objectives and vehicles.
The interaction prompt for safes will no longer be offset when the player interacts with it repeatedly.
The interaction prompt for safes will no longer double when the player interacts with it repeatedly.
Interacting with a safe repeatedly will no longer make the progress bar disappear.
When the player is killed by an Artillery Strike, an icon is displayed in the kill feed.
The first wave of capture points now start earlier, before the zone starts to shrink for the first time.
Firestorm – Map improvements and fixes
Improved the rock wall textures near Pluto (Dig Site A).
Removed a piece of terrain that was clipping through the bridge towards the farm from the lake, causing vehicles to flip if they drive over it with speed.
Fixed a floating telegraph pole that was placed east from Nannahavn.
The crates located west of Hansen Farms are no longer floating in the air.
Fixed a floating tree west of the Halvoy Dam.
Players can no longer get stuck between the gap of the barrels inside Hansen Farms.
The shed door is no longer clipping through the barrels at Minerva Docks.
Players can no longer interact with the backside of the ladder near Guderos.
Players can no longer get stuck while prone under the wooden platform next to the fishing cabin near Halvoy Dam.
Players can no longer get stuck between the wall and the railway sleeper stacks East of Minerva Docks.
Players can no longer get stuck when jumping between the metal bars at Pluto (Dig site A).
Improved rock textures near the Odenberg area.
Player can no longer get stuck between the tree and the wall north of Minerva Docks.
Players can no longer hide behind the waterfall South of Minerva Docks.
The wooden crates are no longer floating above the floor inside the shed southeast of Hansen Farms.
The wooden crate no longer blocks the player from vaulting through the window in arctic house west of Hansen Farms.
Snow effect is no longer present inside the house southeast of Hotstad as well as the house north of Minerva Docks.
Fixed an issue that was causing mild flickering around the windshields inside vehicles.
The PAK-40 AT towable located southeast of Halvdeler has been moved ten meters to make it more useful.
Vehicles
Fixed a bug that enabled players to use airplanes during the match start timer period. The animation when entering and exiting vehicles is now smoother and should have less unintended sudden camera movements.
Fixed an issue that could cause a temporary black screen when reloading a stationary turret while using its zoom functionality at the same time.
Made audio improvements to audibility of other players’ tanks.
Weapons, Gadgets, and Specializations
Fixed the Ribeyrolles aperture sights being misaligned and using the wrong magnification.
Tweaked the Gewehr 43 reflex sight to look better.
Tweaked the Bren max recoil which was too low.
Reduced the M1897 damage drop-off start distance by 1 m for all ammo types. Our data indicated that the 1897 had a bit too much range compared to other shotguns.
Changed the way camera recoil works. When firing, weapons are allowed to go a bit more off center now. The true point of aim will follow the weapon and is not fixed to the screen center.
Changed the way SMG and assault rifle dispersion increases while firing in ADS. The second, third, and sometimes fourth shots (for low rate-of-fire weapons) are now more predictable while later shots are less predictable. Also shortened the time it takes for dispersion to decrease when no longer firing. This means short bursts are a bit more effective, while long bursts or mag dumps are a bit less effective.
Fixed an issue that would prevent shotgun damage decals to appear on vehicles.
The knife animation no longer triggers after firing the last round of a Panzerfaust.
Bullet impact sounds have been further localized and the amount by which they can attenuate non-player weapons has been reduced.
Improved audibility of single-shot weapons.
Improved audibility of late reflections for automatic weapons based on distance from listener.
Adjusted headphone mix for low frequencies to smooth out positioning.
Soldier
Fixed a bug with the Medic class that would result in the weapon floating in the air while the player was running briefly after reviving another player.
The first-person animation when picking up health packs and ammo packs have been moved to take less screen space for improved visibility.
Soldiers that die in a vehicle are now ejected and can be revived.
Maps and Modes
Fixed an issue in the Practice Range where vehicles would not spawn when the user restarts the range.
Fixed a visual bug in the Practice Range which would cause the player’s body to beinvisible while driving the Kubelwagen in third person.
UI/HUD/Options/Assignments
Fixed an issue where the ticket counter was not visible when playing Breakthrough, Frontlines, and Airborne.
Disabled the saturation effect when regenerating health.
Fixed a hang that could occur if players looked at server info from within the social hub while being in the Your Company screen.
Fixed a bug which could prevent players from deploying, prompting the error message “The Class you have selected is violating the server rules” if they had equipped a newly unlocked sight.
Fixed a bug which prevented players from speeding up the bleed out timer when being in a down state.
Improved responsiveness and accuracy of the Commo Rose and the Squad Reinforcements Rose when using a controller.
Fixed an issue that would cause equipped vanity items to get unequipped when players purchased and equipped something else.
Fixed the placement of the buy button in the Replace Weapon screen to no longer clip into the divider line.
Fixed an issue where players would purchase something with Company Coin and get a“Not enough Company Coin” error message even if they had enough currency.
Fixed a bug that would cause the idle kick functionality to not always work.
Improved how class characters are loaded when scrolling through them while in the hangar between matches.
Added the soldier stance icon from single-player into multiplayer.
In the grenade selection menu, the smoke grenade selection will no longer show the Frag Grenade demonstration video.
Stability
• Made multiple crash fixes and stability improvements.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• To easy
dvdkiwi schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:48:
Battlefield V Update 1.14 Patch Notes
Firestorm – Gameplay fixes and changes
Fixed an issue which was causing a weapon to be misaligned when a player was in a man down state while being spectated.
V-1 and Artillery Strikes now count as “gadget kills”.
Pistols that have been picked up by the player now properly drop on the ground if the player dies.
Players are now able to use the Flare Gun while in water.
Increased the draw distance for grenades and melee weapons.
Grenades now collide with the cover of the pickup truck instead of going through it.
Fixed an issue where the active VOIP icon would not always show if the entire squad would be talking at the same time.
Players will no longer deploy a grenade automatically when dropping an item as a passenger.
When in a tank, the player will no longer switch to the selected tank gun while zooming on the map.
Added a red outline for the Artillery Strike on the map to make it more visible.
The health cooldown UI no longer freezes if a player drops their healing items when it is in progress.
Getting an invite from a player while looking for players enables you to join the squad.
If the user cancels and resumes the interaction with a safe, it will always reset.
When the player is watching another player being revived, the camera will remain in the same position.
The Napalm Helmet will no longer obstruct the player when aiming down sights.
Players can now jump as soon as they reach the start of the jump location.
When waiting for the other players, the squad list shows the correct Armor Plates number that the player had before death.
Players will no longer reload when opening doors.
The loot rarity icon is no longer visible through soldier bodies and vehicles.
When getting killed by another player, the text for the weapon used will show properly.
Switching weapon while dropping a weapon will no longer make the weapon being held invisible.
The Swap and Drop button callouts are updated if the player changes the keybind in-game.
Interaction detection has been improved to avoid issues with loot near Objectives and vehicles.
The interaction prompt for safes will no longer be offset when the player interacts with it repeatedly.
The interaction prompt for safes will no longer double when the player interacts with it repeatedly.
Interacting with a safe repeatedly will no longer make the progress bar disappear.
When the player is killed by an Artillery Strike, an icon is displayed in the kill feed.
The first wave of capture points now start earlier, before the zone starts to shrink for the first time.
Firestorm – Map improvements and fixes
Improved the rock wall textures near Pluto (Dig Site A).
Removed a piece of terrain that was clipping through the bridge towards the farm from the lake, causing vehicles to flip if they drive over it with speed.
Fixed a floating telegraph pole that was placed east from Nannahavn.
The crates located west of Hansen Farms are no longer floating in the air.
Fixed a floating tree west of the Halvoy Dam.
Players can no longer get stuck between the gap of the barrels inside Hansen Farms.
The shed door is no longer clipping through the barrels at Minerva Docks.
Players can no longer interact with the backside of the ladder near Guderos.
Players can no longer get stuck while prone under the wooden platform next to the fishing cabin near Halvoy Dam.
Players can no longer get stuck between the wall and the railway sleeper stacks East of Minerva Docks.
Players can no longer get stuck when jumping between the metal bars at Pluto (Dig site A).
Improved rock textures near the Odenberg area.
Player can no longer get stuck between the tree and the wall north of Minerva Docks.
Players can no longer hide behind the waterfall South of Minerva Docks.
The wooden crates are no longer floating above the floor inside the shed southeast of Hansen Farms.
The wooden crate no longer blocks the player from vaulting through the window in arctic house west of Hansen Farms.
Snow effect is no longer present inside the house southeast of Hotstad as well as the house north of Minerva Docks.
Fixed an issue that was causing mild flickering around the windshields inside vehicles.
The PAK-40 AT towable located southeast of Halvdeler has been moved ten meters to make it more useful.
Vehicles
Fixed a bug that enabled players to use airplanes during the match start timer period. The animation when entering and exiting vehicles is now smoother and should have less unintended sudden camera movements.
Fixed an issue that could cause a temporary black screen when reloading a stationary turret while using its zoom functionality at the same time.
Made audio improvements to audibility of other players’ tanks.
Weapons, Gadgets, and Specializations
Fixed the Ribeyrolles aperture sights being misaligned and using the wrong magnification.
Tweaked the Gewehr 43 reflex sight to look better.
Tweaked the Bren max recoil which was too low.
Reduced the M1897 damage drop-off start distance by 1 m for all ammo types. Our data indicated that the 1897 had a bit too much range compared to other shotguns.
Changed the way camera recoil works. When firing, weapons are allowed to go a bit more off center now. The true point of aim will follow the weapon and is not fixed to the screen center.
Changed the way SMG and assault rifle dispersion increases while firing in ADS. The second, third, and sometimes fourth shots (for low rate-of-fire weapons) are now more predictable while later shots are less predictable. Also shortened the time it takes for dispersion to decrease when no longer firing. This means short bursts are a bit more effective, while long bursts or mag dumps are a bit less effective.
Fixed an issue that would prevent shotgun damage decals to appear on vehicles.
The knife animation no longer triggers after firing the last round of a Panzerfaust.
Bullet impact sounds have been further localized and the amount by which they can attenuate non-player weapons has been reduced.
Improved audibility of single-shot weapons.
Improved audibility of late reflections for automatic weapons based on distance from listener.
Adjusted headphone mix for low frequencies to smooth out positioning.
Soldier
Fixed a bug with the Medic class that would result in the weapon floating in the air while the player was running briefly after reviving another player.
The first-person animation when picking up health packs and ammo packs have been moved to take less screen space for improved visibility.
Soldiers that die in a vehicle are now ejected and can be revived.
Maps and Modes
Fixed an issue in the Practice Range where vehicles would not spawn when the user restarts the range.
Fixed a visual bug in the Practice Range which would cause the player’s body to beinvisible while driving the Kubelwagen in third person.
UI/HUD/Options/Assignments
Fixed an issue where the ticket counter was not visible when playing Breakthrough, Frontlines, and Airborne.
Disabled the saturation effect when regenerating health.
Fixed a hang that could occur if players looked at server info from within the social hub while being in the Your Company screen.
Fixed a bug which could prevent players from deploying, prompting the error message “The Class you have selected is violating the server rules” if they had equipped a newly unlocked sight.
Fixed a bug which prevented players from speeding up the bleed out timer when being in a down state.
Improved responsiveness and accuracy of the Commo Rose and the Squad Reinforcements Rose when using a controller.
Fixed an issue that would cause equipped vanity items to get unequipped when players purchased and equipped something else.
Fixed the placement of the buy button in the Replace Weapon screen to no longer clip into the divider line.
Fixed an issue where players would purchase something with Company Coin and get a“Not enough Company Coin” error message even if they had enough currency.
Fixed a bug that would cause the idle kick functionality to not always work.
Improved how class characters are loaded when scrolling through them while in the hangar between matches.
Added the soldier stance icon from single-player into multiplayer.
In the grenade selection menu, the smoke grenade selection will no longer show the Frag Grenade demonstration video.
Stability
• Made multiple crash fixes and stability improvements.
Vanavond een testen of het wat beter aanvoelt weer. En of ze weer dingen gesloopt hebben 8)7 .

Verder is de boins store ook live lees ik? Jammer dat ze sommige dingen boins exclusive maken ipv dat het ook een bepaald aantal CC kost.
To easy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:03:
[...]
Jammer dat ze sommige dingen boins exclusive maken ipv dat het ook een bepaald aantal CC kost.
Zolang het geen p2w is maakt het mij eerlijk gezegd niet zo veel uit ;)
Xp boost pakketjes zouden wellicht naar een hogere level cap kunnen hinten, dat zou mooi zijn.

• To easy
Kunnen jullie ook de nieuwe tide of war niet zien van deze week? Lijkt bugged bij mij. Er staat alleen dat ik die van vorige week gecompleted heb. Die van volgende week kan ik wel zien...

• ikdedinges
To easy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:07:
Kunnen jullie ook de nieuwe tide of war niet zien van deze week? Lijkt bugged bij mij. Er staat alleen dat ik die van vorige week gecompleted heb. Die van volgende week kan ik wel zien...
Hier werkt het gewoon, ik zie alleen niks in de armory.

• To easy
ikdedinges schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:46:
[...]

Hier werkt het gewoon, ik zie alleen niks in de armory.
Ik kreeg naar 1 potje spelen het idd weer te zien. Die zag ik wel weer meteen. Ziet er leuk uit, maar 7.50 euro voor een pakje of wapen skin is aardig cashen zeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Er zullen vast lui zijn die er 5 of 10 euro voor over hebben en toegegeven, er zitten mooie kleertjes bij.
Dat is hoe microtransacties werken; "het is maar 5 euro". Tijdje later: "het is maar 5 euro" en voor je het weet is papa's creditcard leeg. Ik denk dat ze er goed aan gedaan hebben om ze in te voeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:57:
Er zullen vast lui zijn die er 5 of 10 euro voor over hebben en toegegeven, er zitten mooie kleertjes bij.
Dat is hoe microtransacties werken; "het is maar 5 euro". Tijdje later: "het is maar 5 euro" en voor je het weet is papa's creditcard leeg. Ik denk dat ze er goed aan gedaan hebben om ze in te voeren.
Precies dit. Mensen kopen het toch wel.... Ook al zou het 20e per outfit zijn, er zullen altijd mensen zijn die het zullen kopen. Hetzij mensen met geld teveel, kiddos met creditcards etc.

Persoonlijk zie ik mezelf geen outfits kopen. Het kan me werkelijk geen ene moer schelen hoe ik eruit zie ingame. Tuurlijk zal ik wel cosmetics uit kiezen die me leuk lijken welke ik heb, maar uiteindelijk heb je er echt helemaal niets aan, dus waarom druk erover maken right?

Reefun wijzigde deze reactie 05-04-2019 10:18 (10%)

• Raaafie
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 15-06 13:57
Ik heb die commando sweater gekocht voor 4100cc coins met bijpassende pantalon. Ziet er slick uit en was goedkoopste item! Tevens Duits pakje gekocht voor 14000cc, ook niet slecht. Echt geld ga ik waarschijnlijk er niet aan uitgeven..
Die sweater had ik laatst voor 3700 in de sale.
Het Duits pakje had ik ook zien hangen maar die hadden ze niet in mijn maat.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Contest voor FS filmpjes van DICE :

https://www.reddit.com/r/...lefield_firestorm_nvidia/

Console spelers kunnen ook gewoon mee doen ; Je zou altijd de 2080TI kunnen verkopen natuurlijk :)
Ivm andere games vind ik de skins nog best meevallen qua prijzen. Tenminste, van de personages. Die zijn namelijk ook nog voor zowel man als vrouw (das toch wel wat meer werk ook). De skins voor wapens vind ik wel te duur voor wat je krijgt, zeker gezien veel wapens in de store niet echt goed zijn en je die dus niet vaak zult zien als je een beetje win-mentaliteit hebt.

De prijzen zijn meer dan wat we bv 5 jaar geleden hadden, maar als ik het vergelijk met Apex of Fortnite, dan is het wel een heel stuk goedkoper. 750 boins is bv ongeveer gelijk aan de 800 vbucks in fortnite wat daar gewoon een common skin is en hier een paarse. Je kunt hem verder aan 4 karakters zetten, dus de kans dat je hem vaker gebruikt is zeker aanwezig. Al vind ik wel dat bij veel skins er teveel kleuren zijn waardoor je er in veel maps (bv ook de Firestorm map) weinig aan hebt. Er komen nog wel elite skins aan, waarvan ik verwacht dat deze dan rond de 12 euro zullen zitten. Wat een beetje in lijn is met de elite skins van Rainbow Six Siege.

Het is verder totaal geen must om die te kopen. Er zijn genoeg skins te kopen met normale currency en er zijn er genoeg te verdienen zonder echt veel moeite te doen dus je zult het vooral willen kopen omdat je ze echt mooi vind en wat mij betreft is dat geen probleem. Let wel: dit vervangt dus de premium battlepass en in die zin vind ik het prima dat de prijs dan op dit niveau zit want er is gewoon een duidelijke verklaring voor. En als je de game genoeg speelt waarmee je bv voor een skin op nog geen 10 cent per uur uitkomt, zie ik niet het probleem wat velen hebben met de prijzen. Speel je weinig dan is het logisch dat je het teveel vindt, maar gooi het dan daarop en niet omdat de prijzen zo hoog zijn.

De assignments deze week waren eigenlijk best makkelijk weer en de skin die je krijgt is niet mijn ding, maar de ToW level omhoog laten gaan voor de andere skins is dan wel weer handig. Moet zeggen dat deze ToW serie wel wat tegenvalt qua unlockables, maar ze zijn wel minder storend dan die van vorige weken. Ik zie nu bv wel wat meer shotguns en smgs, maar dat is niet echt hinderlijk en bied mensen meer een ander perspectief over hoe ze deze het best kunnen gebruiken. Als ik neergemaaid wordt met een shotgun dan kan ik dat beter accepteren dan iemand die met een tank buiten een objective staat om mensen neer te schieten...

En ik ging er nu in een uurtje of 2 doorheen volgens mij (zonder FireStorm te doen). Dus dat moet voor iedereen wel goed te doen zijn in een week :P
Komende dagen maar even kijken of ik een groepje van 4 kan vinden om mee te doen met squads, want met randoms vind ik er nog maar weinig aan.

Martinspire wijzigde deze reactie 05-04-2019 12:08 (5%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:07:
Ivm andere games vind ik de skins nog best meevallen qua prijzen. Tenminste, van de personages. Die zijn namelijk ook nog voor zowel man als vrouw (das toch wel wat meer werk ook). De skins voor wapens vind ik wel te duur voor wat je krijgt, zeker gezien veel wapens in de store niet echt goed zijn en je die dus niet vaak zult zien als je een beetje win-mentaliteit hebt.

De prijzen zijn meer dan wat we bv 5 jaar geleden hadden, maar als ik het vergelijk met Apex of Fortnite, dan is het wel een heel stuk goedkoper. 750 boins is bv ongeveer gelijk aan de 800 vbucks in fortnite wat daar gewoon een common skin is en hier een paarse. Je kunt hem verder aan 4 karakters zetten, dus de kans dat je hem vaker gebruikt is zeker aanwezig. Al vind ik wel dat bij veel skins er teveel kleuren zijn waardoor je er in veel maps (bv ook de Firestorm map) weinig aan hebt. Er komen nog wel elite skins aan, waarvan ik verwacht dat deze dan rond de 12 euro zullen zitten. Wat een beetje in lijn is met de elite skins van Rainbow Six Siege.

Het is verder totaal geen must om die te kopen. Er zijn genoeg skins te kopen met normale currency en er zijn er genoeg te verdienen zonder echt veel moeite te doen dus je zult het vooral willen kopen omdat je ze echt mooi vind en wat mij betreft is dat geen probleem. Let wel: dit vervangt dus de premium battlepass en in die zin vind ik het prima dat de prijs dan op dit niveau zit want er is gewoon een duidelijke verklaring voor. En als je de game genoeg speelt waarmee je bv voor een skin op nog geen 10 cent per uur uitkomt, zie ik niet het probleem wat velen hebben met de prijzen. Speel je weinig dan is het logisch dat je het teveel vindt, maar gooi het dan daarop en niet omdat de prijzen zo hoog zijn.

De assignments deze week waren eigenlijk best makkelijk weer en de skin die je krijgt is niet mijn ding, maar de ToW level omhoog laten gaan voor de andere skins is dan wel weer handig. Moet zeggen dat deze ToW serie wel wat tegenvalt qua unlockables, maar ze zijn wel minder storend dan die van vorige weken. Ik zie nu bv wel wat meer shotguns en smgs, maar dat is niet echt hinderlijk en bied mensen meer een ander perspectief over hoe ze deze het best kunnen gebruiken. Als ik neergemaaid wordt met een shotgun dan kan ik dat beter accepteren dan iemand die met een tank buiten een objective staat om mensen neer te schieten...

En ik ging er nu in een uurtje of 2 doorheen volgens mij (zonder FireStorm te doen). Dus dat moet voor iedereen wel goed te doen zijn in een week :P
Komende dagen maar even kijken of ik een groepje van 4 kan vinden om mee te doen met squads, want met randoms vind ik er nog maar weinig aan.
Klopt prijzen vallen mee vergeleken met andere games. De pakjes zijn wel vet, maar niet veel vetter dan de lvl 20 pakjes van elke class eigenlijk.

Vind wel jammer dat ze een pakje van 750 boins niet 40k cc maken ofzo bijvoorbeeld. Naja je ziet jezelf toch nooit lopen. Alleen dood liggen en dan moet je er wel goed uit zien natuurlijk ;).

• JoostRAW18
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 11-06 11:06
Martinspire schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:07:

Graag, randoms is minder leuk inderdaad. Helemaal qua communicatie.

Ik zit ook in tweakersplatoon dus invite maar
J00stRAW

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 14-06 23:15
Is er al zicht op meer maps voor conquest. Die update met battle royal is gewoon niet mijn ding, hoewel ik wel aardig goed meekom :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Noresponse schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:23:
Is er al zicht op meer maps voor conquest. Die update met battle royal is gewoon niet mijn ding, hoewel ik wel aardig goed meekom :)
:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noresponse
urban combat in June lijkt me wel cool vooral als je alles kan opblazen :) Thanks

Noresponse wijzigde deze reactie 06-04-2019 14:59 (4%)

Ik word zo blergh van die 'roadmap'.. Wat een trieste bedoeling is dat toch man man man :N

• Noresponse
Die nieuwe battle map met dat vuur is wel grappig voor een paar keer, maar ik vind dat dus echt geen zak aan. Ik weet niet hoe jullie hier over denken ,maar als ik battle royal wil spelen dan kun je die wel gratis downloaden. Net als dat spel Anthem ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikdedinges
Noresponse schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:19:
Die nieuwe battle map met dat vuur is wel grappig voor een paar keer, maar ik vind dat dus echt geen zak aan. Ik weet niet hoe jullie hier over denken ,maar als ik battle royal wil spelen dan kun je die wel gratis downloaden. Net als dat spel Anthem ofzo.
Ik heb verschillende BR games geprobeerd maar ik vond ze allemaal kut. Juist door de Battlefield gameplay vind ik firestorm wel leuk. En waarom een andere gratis BR game downloaden als je Battlefield al hebt? En wtf heeft Anthem met Battlefield of BR games te maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14-06 23:11

BlaTieBla

Blake Returns

ikdedinges schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:01:
[...]
En wtf heeft Anthem met Battlefield of BR games te maken?
Misschien dat hij Apex Legends bedoelde.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1Henk 'm!
Noresponse schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:19:
Zo zie je maar dat meningen verschillen. Bijna alleen maar Firestorm gespeeld sinds dat hij uit is. Persoonlijk vind ik het een erg leuke toevoeging. Je moet toch heel anders spelen en het BR concept in BF bevalt me wel.

Zowel de core game als FS zitten IMHO prima in mekaar. Beide hebben zo zijn voor- en nadelen. Het is fijn dat er iig een keuze is en voor zover ik had begrepen heeft het ook een positieve impact gehad op de playerbase wat win-win is.

De live servive is discutabel gezien de roadmap best om te janken is. Maar er komt in ieder geval nieuwe content aan en dat is het belangrijkste.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-06 11:24
Reefun schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:05:
[...]

Zo zie je maar dat meningen verschillen. Bijna alleen maar Firestorm gespeeld sinds dat hij uit is. Persoonlijk vind ik het een erg leuke toevoeging. Je moet toch heel anders spelen en het BR concept in BF bevalt me wel.

Zowel de core game als FS zitten IMHO prima in mekaar. Beide hebben zo zijn voor- en nadelen. Het is fijn dat er iig een keuze is en voor zover ik had begrepen heeft het ook een positieve impact gehad op de playerbase wat win-win is.

De live servive is discutabel gezien de roadmap best om te janken is. Maar er komt in ieder geval nieuwe content aan en dat is het belangrijkste.
Meningen verschillen inderdaad. Persoonlijk vind ik BR erg tof en het feit dat ik kan afwisselen heerlijk. Wil ik chaos en drukte? Speel ik Conquest. Wil ik spanning en een wat rustiger pace? Speel ik Firestorm.
Misschien een idee dat DICE Firestorm tijdelijk gratis maakt net als CoD doet met Blackout. Om zo wat meer mensen over de streep te trekken..
Inderdaad jammer dat de release van nieuwe maps aardig traag is tov eerdere delen waar je per dlc 4 maps erbij kreeg. Maar goed, dat is denk ik het gevolg van het niet hebben van paid dlc.

P.E.No.1 wijzigde deze reactie 08-04-2019 11:45 (5%)

PSN id: PENo1

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ben FS ook wel gaan waarderen.. alleen die lange wachttijden (matchmaking, laden, wachten tot er 64 zijn, gamelobby) irriteert me wel erg..

Acties:
  • +1Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:42:
[...]

Meningen verschillen inderdaad. Persoonlijk vind ik BR erg tof en het feit dat ik kan afwisselen heerlijk. Wil ik chaos en drukte? Speel ik Conquest. Wil ik spanning en een wat rustiger pace? Speel ik Firestorm.
Misschien een idee dat DICE Firestorm tijdelijk gratis maakt net als CoD doet met Blackout. Om zo wat meer mensen over de streep te trekken..
Inderdaad jammer dat de release van nieuwe maps aardig traag is tov eerdere delen waar je per dlc 4 maps erbij kreeg. Maar goed, dat is denk ik het gevolg van het niet hebben van paid dlc.
Precies dat! Voor ieder wat wils zo. Prima geregeld.

Tijdelijk gratis maken lijkt me ook een strak plan inderdaad als ze geen FS niet F2P willen maken. Hoe meer spelers hoe beter uiteindelijk! Een DICE developer had op een topic op Reddit met hetzelfde idee. Was wel weer een standaard antwoord "We're looking into it", maar dan nog.
greatgonzo schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:44:
ben FS ook wel gaan waarderen.. alleen die lange wachttijden (matchmaking, laden, wachten tot er 64 zijn, gamelobby) irriteert me wel erg..
Ja soms kan het lang duren met matchmaking. Al helemaal als je met z'n 2tjes bent. Ene keer heb ik binnen 2 seconden 2 squadleden gevonden, andere keren is hij zo 3+ min bezig met het zoeken waarna ik toch maar op skip druk zodat we in ieder geval kunnen spelen.

Maar ja, dat is ook BR. Ene moment leef je tot het eind, en andere moment ga je binnen 30 seconden al dood omdat je geen wapen hebt.

Alhoewel er wel meer te doen zou moeten zijn in de "pre-rounds". Ik pak altijd snel de MG's met kogels om vervolgens op het vliegtuig een deuntje te schieten en iedereen te belonen met mijn wapen/ammo die hetzelfde probeert. Of tekeningen maken in de muren, of boter kaas en eieren spelen op de muren. Je moet iets om de tijd te doden eh :+

Reefun wijzigde deze reactie 08-04-2019 13:08 (9%)

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-06 11:24
Reefun schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:07:
[...]

[...]

Alhoewel er wel meer te doen zou moeten zijn in de "pre-rounds". Ik pak altijd snel de MG's met kogels om vervolgens op het vliegtuig een deuntje te schieten en iedereen te belonen met mijn wapen/ammo die hetzelfde probeert. Of tekeningen maken in de muren, of boter kaas en eieren spelen op de muren. Je moet iets om de tijd te doden eh :+
:D :D er schijnt ook iets met een easteregg te zijn in die hangar pregame, heb alleen geen bron hiervoor. Iets met dingen kapot schieten ofzo?

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:22:
[...]

:D :D er schijnt ook iets met een easteregg te zijn in die hangar pregame, heb alleen geen bron hiervoor. Iets met dingen kapot schieten ofzo?
Mijn Squadmates doen vrolijk mee tegenwoordig met het deuntje of boter kaas en eieren spelen en met het deuntje spelen :D Ook @ Devestation bij de kerkbel zit ik dat deuntje continu te doen :+

Maar er zit inderdaad een easter egg in de hangar. Maar die is nog niet ontdekt. Als je op de rode lampen schiet voordat de laatste 10 seconden in gaan, dan gaan ze al oplichten en draaien. Plus er zitten overal blikjes waarop je kunt schieten. Zal vast wel een bepaalde combi in zitten wat je moet doen, maar ik ben altijd al te lui geweest om easter eggs na te jagen. Zeker als ik zo zag hoeveel moeite je moest doen in BF1 voor bepaalde easter eggs. Gedoe met morse code enzo. En voor wat? Een wapenskin.... 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online
P.E.No.1 schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:22:
[...]

Dat gevoel heb ik al heel lang, en ik ben elke keer die krengen aan het kapot schieten met mijn maatje, te hopen op meer mensen die ons joinen, maar er zijn er heel erg veel om in een minuut kapot te schieten :9

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Qu3st schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:38:
[...]

Dat gevoel heb ik al heel lang, en ik ben elke keer die krengen aan het kapot schieten met mijn maatje, te hopen op meer mensen die ons joinen, maar er zijn er heel erg veel om in een minuut kapot te schieten :9
Je zou het met z'n vieren moeten kunnen doen. Je kunt immers maar met max 4 personen in een party een FS potje joinen. Zou natuurlijk lomp zijn als DICE de easter egg zo heeft gedaan dat je moet coördineren met randoms. Lijkt me dan hoor...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:07:
[...]

Precies dat! Voor ieder wat wils zo. Prima geregeld.

Tijdelijk gratis maken lijkt me ook een strak plan inderdaad als ze geen FS niet F2P willen maken. Hoe meer spelers hoe beter uiteindelijk! Een DICE developer had op een topic op Reddit met hetzelfde idee. Was wel weer een standaard antwoord "We're looking into it", maar dan nog.

[...]

Ja soms kan het lang duren met matchmaking. Al helemaal als je met z'n 2tjes bent. Ene keer heb ik binnen 2 seconden 2 squadleden gevonden, andere keren is hij zo 3+ min bezig met het zoeken waarna ik toch maar op skip druk zodat we in ieder geval kunnen spelen.

Maar ja, dat is ook BR. Ene moment leef je tot het eind, en andere moment ga je binnen 30 seconden al dood omdat je geen wapen hebt.

Daarom snap ik ook niet waarom doubles niet voor altijd zijn...

Bedoel met ze 3e kun je goed squads doen, maar met ze 2e is doubles veel leuker. Reden was dan verdeling van de playerbase? Dat moet echt wel mee vallen volgens mij.

• BlauweNL
Is er trouwens al ergens iets vermeld over het spelen in duo's? Lijkt me waardevolle toevoeging.

• To easy
Nee volgens mij niet, maar hoop wel snel. Kunnen ze misschien zien dat het waardevol is. Anders is het misschien maar voor 2 weken zoals rush en squad conquest.

To easy wijzigde deze reactie 08-04-2019 15:52 (92%)

• Qu3st
  • Nu online
Reefun schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:53:
[...]

Je zou het met z'n vieren moeten kunnen doen. Je kunt immers maar met max 4 personen in een party een FS potje joinen. Zou natuurlijk lomp zijn als DICE de easter egg zo heeft gedaan dat je moet coördineren met randoms. Lijkt me dan hoor...
Ja da's waar, maar omdat ik met mijn maatje telkens speel, heb ik er 2 randoms bij, die gaan mij niet helpen ofzo.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• ikdedinges

Leuke video over eastereggs en het verhaal achter firestorm!

ikdedinges wijzigde deze reactie 08-04-2019 22:12 (26%)

• Wobbit
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 13-06 09:12
Hoewel ik groot fan ben van battle royal spreekt het mij in BF5 totaal niet aan....

Ben weer terug gegaan naar Conquest :)

big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.

• SinDycate
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22-05 13:53
Qu3st schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:50:
[...]

Ja da's waar, maar omdat ik met mijn maatje telkens speel, heb ik er 2 randoms bij, die gaan mij niet helpen ofzo.
Heeft BF geen discord channels?

• Chabio
Potje frontlines aan t doen op aerodrome, Zie ik opeens @Martinspire bij de tegenstanders. Voor t eerst dat ik toevallig een tweaker tegen kom in game.

Verder niet boeiend behalve dan dat mijn eerste twee kills Martin was en dat we wonnen :P
Chabio schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:00:
Potje frontlines aan t doen op aerodrome, Zie ik opeens @Martinspire bij de tegenstanders. Voor t eerst dat ik toevallig een tweaker tegen kom in game.

Verder niet boeiend behalve dan dat mijn eerste twee kills Martin was en dat we wonnen :P
Haha, mja ik snap niet waarom wij niet wonnen. Jullie halve team was recon en een handjevol assault. Maar toch kon mijn team niks beginnen. Waren er veel flares overal of zo? Anders heb ik geen verklaring.
Squad waarin ik begon was eigenlijk constant dood en squad waar ik naar wisselde stond samen met mij ver bovenaan maar niet genoeg om de rest mee te krijgen. Zat nog te twijfelen om een andere class te pakken maar was vrij hopeloos.

Aan het einde kwam nog bezoek binnen en toen zag het er toch wel naar uit dat we gingen verliezen, maar in ieder geval nog gezorgd dat er een extra keer wisselen naar de vlag voor nodig was.

Kan me niet herinneren de GOT tag gezien te hebben, maar congrats :P

Zat ervoor nog firestorm te doen met randoms. 2x vrij snel afgelopen maar daarna nog een keer tweede. Al telde dat blijkbaar weer niet voor allerlei challenges :/ Dus toen maar even naar een random mode gewisseld want eigenlijk doe ik die niet vaak omdat de balans gewoon te weinig mee zit.

Martinspire wijzigde deze reactie 09-04-2019 18:46 (14%)

• Chabio
Martinspire schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:44:
[...]

Haha, mja ik snap niet waarom wij niet wonnen. Jullie halve team was recon en een handjevol assault. Maar toch kon mijn team niks beginnen. Waren er veel flares overal of zo? Anders heb ik geen verklaring.
Squad waarin ik begon was eigenlijk constant dood en squad waar ik naar wisselde stond samen met mij ver bovenaan maar niet genoeg om de rest mee te krijgen. Zat nog te twijfelen om een andere class te pakken maar was vrij hopeloos.

Aan het einde kwam nog bezoek binnen en toen zag het er toch wel naar uit dat we gingen verliezen, maar in ieder geval nog gezorgd dat er een extra keer wisselen naar de vlag voor nodig was.

Kan me niet herinneren de GOT tag gezien te hebben, maar congrats :P

Zat ervoor nog firestorm te doen met randoms. 2x vrij snel afgelopen maar daarna nog een keer tweede. Al telde dat blijkbaar weer niet voor allerlei challenges :/ Dus toen maar even naar een random mode gewisseld want eigenlijk doe ik die niet vaak omdat de balans gewoon te weinig mee zit.
Thnx! Uiteindelijk was de balans net aan voldoende. Wel veel recon, maar de twee in mijn Squad waren wel actief, reviven en Flares idd.

Frontlines Blijft mijn favoriet, mits de balans goed is. Helaas niet altijd het geval, jammer dat team wissel niet meer mogelijk is. In BF3 was niets mooier dan bij metro naar het verliezende team switchen met je Squad om dan het potje om te draaien (of compleet naar de kloten geschoten te worden).

Firestorm is leuk, maar wel met je eigen Squad. Speel met (BOEF) gamertag. Als sinds BF3 een vaste club van 4 vrienden.

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-06 15:36
Qu3st schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:50:
[...]

Je kan je squad toch alleen private maken. Ik speel al de hele avond met een vriend als duo. Net 2e geworden als duo-squad.

Heb het idee dat de firestorm het speelveld met squad veel sneller klein maakt dan in solo mode. Het laatste overblijven met nog een ander squad reduceerde de cirkel tot 0 waardoor een tactisch eind niet echt mogelijk was en het meer geluk dan wijsheid was dat de overwinning bepaalde.

• Qu3st
  • Nu online
MB23 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:03:
[...]

Je kan je squad toch alleen private maken. Ik speel al de hele avond met een vriend als duo. Net 2e geworden als duo-squad.

Heb het idee dat de firestorm het speelveld met squad veel sneller klein maakt dan in solo mode. Het laatste overblijven met nog een ander squad reduceerde de cirkel tot 0 waardoor een tactisch eind niet echt mogelijk was en het meer geluk dan wijsheid was dat de overwinning bepaalde.
I know, maar wij zijn niet zo goed met ons 2en haha. We spelen wel zo af en toe in duo, maar zijn we echt kansloos als je een volledige squad tegenkomt.

Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:11:
[...]

I know, maar wij zijn niet zo goed met ons 2en haha. We spelen wel zo af en toe in duo, maar zijn we echt kansloos als je een volledige squad tegenkomt.
Dus dit.

Het is ook echt een hit-or-mis als je met randoms gaat spelen (hetzij alleen hetzij met 1 iemand in de partychat). Ene keer springt de rest compleet een andere kant op, of dan gaan ze weer binnen 30 seconden dood, of dan lopen ze continu achter je reet aan en al je loot stelen. Maar soms werk je inene heel goed samen met randoms.

Zijn maar 2 punten waarbij ik dan echt van baal met randoms spelen, afgezien van de geluk factor. Het duurt soms érg lang met het zoeken van extra squadleden (5min+ komt vaak voor). En je hebt geen goed communicatie systeem (of ping systeem) zonder partychat. Ja, je kunt een locatie/voorwerp "pingen". Maar het is niet zo uitgebreid als bij bijv. Apex (I'm going here, watch out here etc). Nu zal dat laatste waarschijnlijk toch nooit gebeuren, maar wat meer command rose mogelijkheden zou wel fijn zijn. Ook in de base game trouwens. In BF1 kon je nog teminste "Follow me", "Need backup" of zelfs "Sorry" zeggen. Maar goed, aan de andere kant. De command rose werdt amper gebruikt in BF1, dus zie het niet gebeuren dat dat in BFV spontaan wél gaat gebeuren :(

Reefun wijzigde deze reactie 10-04-2019 11:59 (5%)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Reefun schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:59:
[...]

In BF1 kon je nog teminste "Follow me", "Need backup" of zelfs "Sorry" zeggen. Maar goed, aan de andere kant. De command rose werdt amper gebruikt in BF1, dus zie het niet gebeuren dat dat in BFV spontaan wél gaat gebeuren :(
de 'oke' en 'thank you' gebruik ik continu. Zeker bij randoms die je niet spreekt. Alleen geen idee of het aankomt bij ze :)

BlaTieBla schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:19:
[...]

de 'oke' en 'thank you' gebruik ik continu. Zeker bij randoms die je niet spreekt. Alleen geen idee of het aankomt bij ze :)
Meestal niet. Tenzij ze inene terug reageren met de beperkte opties die er beschikbaar zijn natuurlijk :)

• To easy
BlaTieBla schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:19:
[...]

Zou jij bijvoorbeeld weer open channels willen zoals vroeger? Ik weet nog met cod 4 op de xbox 360 dat je met je eigen team en de tegenstander in een voice chat zat. Niet iedereen had een headset, maar het hielp soms wel. Al werd er ook wat af gescholden tegen elkaar (ook door mij haha). Maar je weet gewoon met randoms moet je minder verwachten dan met vrienden in een party.

Je zou wel aan het begin van een potje je squad kunnen inviten voor een party chat mocht je daar behoefte aan hebben.
To easy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:18:
[...]
Zou jij bijvoorbeeld weer open channels willen zoals vroeger?
Ik hoor wel eens randoms in een game, inclusief tv geluid, schreeuwende vrouwen en/of babies, muziek en dergelijke. Afgesloten parties zijn echt een uitkomst d:)b

dvdkiwi wijzigde deze reactie 10-04-2019 19:34 (11%)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

[...]

Zou jij bijvoorbeeld weer open channels willen zoals vroeger?
[...]
Hell no.

• To easy
Haha duidelijk. In battlefield zijn ze niet open toch?
To easy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:35:
Haha duidelijk. In battlefield zijn ze niet open toch?
Nouja, ik weet niet of t met de vorige patch eindelijk gefixed is, maar er zit al maanden de bug in dat ook al heb je VoiP op 'off' dat het dan nog steeds werkt :F

Je moet voor elke game naar het menu en dan op On/Off klikken en dan staat het uit. Als je game wisselt, moet je dit opnieuw doen.

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-06 17:09
poor Leno schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:18:
[...]

Nouja, ik weet niet of t met de vorige patch eindelijk gefixed is, maar er zit al maanden de bug in dat ook al heb je VoiP op 'off' dat het dan nog steeds werkt :F

Je moet voor elke game naar het menu en dan op On/Off klikken en dan staat het uit. Als je game wisselt, moet je dit opnieuw doen.
Dat heeft niet iedereen in de gaten denk ik. Ik heb in ieder geval al heel wat scheldwoorden in diverse talen er bij geleerd :) . Ik heb zelf gelukkig een microfoon, die van de geadset afgehaald kan worden,
Persoonlijk vind ik Firestorm niet zo leuk en mis ik eigenlijk de Squad Conquest wel een beetje. Vond het wel leuk om met wat minder squads Conquest in een kleinere map te spelen.
Ik ben eigenlijk niet zo van lang ronddolen, zonder iemand tegen te komen dus.
Ik storm vaak ook blind ergens op af, of ik probeer in een gebied te komen, waar veel tegenstanders zitten. Dat levert heel vaak instant death op, maar heel soms ook wel veel kills, omdat de tegenstanders het niet verwachten, dat tussen de 10 man onder een brug in Rotterdam ook gewoon een vijand ligt 8) . Daarom vind ik het ook wel een beetje irritant denk ik, als ik respawn dat ik 2 of 3 van mijn squadmates totaal niet zie meedoen in de actie, maar zie, dat ze van een afstand staan te gluren door hun scope en dan 3 kills en 0 deaths hebben na Breakthrough, Domination of zo.
[...]

Zou jij bijvoorbeeld weer open channels willen zoals vroeger? Ik weet nog met cod 4 op de xbox 360 dat je met je eigen team en de tegenstander in een voice chat zat. Niet iedereen had een headset, maar het hielp soms wel. Al werd er ook wat af gescholden tegen elkaar (ook door mij haha). Maar je weet gewoon met randoms moet je minder verwachten dan met vrienden in een party.

Je zou wel aan het begin van een potje je squad kunnen inviten voor een party chat mocht je daar behoefte aan hebben.
Nee. Absoluut niet. Ik heb liever een goed ping en/of command rose systeem. Ik vind in Partychat al vervelend soms (daar ik veel op geluid speel en als iemand inene door heen blert dan hoor ik het niet goed meer), laat staan als ik inene randoms hoor gillen dat mijn moeder nodig 18+ handelingen moet verrichten.

Alhoewel het aan de ene kant wel grappig lijkt om in de pre-round lobby iedereen te kunnen horen zoals met CoD vroeger inderdaad. Dat was wel gaaf als ik dan met een hele groep in een lobby zat en de vijand enorm begon te bashen. Gaf ons juist een extra kick om een nuke te halen @ MW2 :+

• To easy
Reefun schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:49:
[...]

Nee. Absoluut niet. Ik heb liever een goed ping en/of command rose systeem. Ik vind in Partychat al vervelend soms (daar ik veel op geluid speel en als iemand inene door heen blert dan hoor ik het niet goed meer), laat staan als ik inene randoms hoor gillen dat mijn moeder nodig 18+ handelingen moet verrichten.

Alhoewel het aan de ene kant wel grappig lijkt om in de pre-round lobby iedereen te kunnen horen zoals met CoD vroeger inderdaad. Dat was wel gaaf als ik dan met een hele groep in een lobby zat en de vijand enorm begon te bashen. Gaf ons juist een extra kick om een nuke te halen @ MW2 :+
Ja duidelijk. Ik vind dat ook hoor, maar heeft denk ik ook met leeftijd te maken haha. Vroeger was trash talken leuk en nu denk ik gewoon rustig zonder chat en anders met alleen vrienden is ook dikke prima. Een goed ping/command systeem is altijd fijn.

• Pinquin422nd
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15-04 15:10
Persoonlijk vind ik BFV een top game maar ook weer net niet. Mijn grootste issue is eigenlijk de game balance. Als je het vergelijkt met heel veel andere hobbies, sport of wat dan ook dan is het gewoon vreemd dat alle nivo's bij ekaar gegooid worden op 1 hoop.

Het kill/death ratio wordt van iedere speler bijgehouden, hoe moeilijk is het dan om players daarop in te delen met een verschil van 0.5 boven en onder de norm. Dus iemand met een K/D van 1.5 komt in een server waarbij de K/D daar ongeveer gelijk aan is. Zowel in Firestorm als in de gewone game modes is het verschil echt bizar. Ik zit meestal net boven 1, een gemiddeld niet zo'n goede speler dus als ik in een conquest server kom en zie players met scores van 60+ kills en max 15 deaths die bij elkaar in een squad zitten ben ik (en vaak heel veel andere spelers) zo weg. Alsof je een potje gaat voetballen tegen een profteam, leuk om een keer te doen maar niet voor altijd. Lijkt mij voor spelers met een hoge K/D ook meer een uitdaging om tegen elkaar te spelen.

Verder valt het op dat ik met een steady ping van 18/19 continue verlies van players met een ping van 30+ Kan dat iets zijn of zie ik spoken?

Speel sinds BF1 op een PS4 (met BF1942 op PC begonnen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlauweNL
Stats van Firestorm zijn vanaf nu ook te volgen op https://battlefieldtracker.com

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-06 06:32
BlauweNL schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:30:
Stats van Firestorm zijn vanaf nu ook te volgen op https://battlefieldtracker.com
Sorry verkeerd gekeken.

Racer89 wijzigde deze reactie 12-04-2019 14:37 (10%)

• Pinquin422nd
Ai mijn K/D is zelf nog slechter dan ik dacht 0.68 :+ (laatste tijd wel net boven de 1 maar de paar duizend deaths daarvoor tellen natuurlijk ook nog mee :P )
Pinquin422nd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:19:
Persoonlijk vind ik BFV een top game maar ook weer net niet. Mijn grootste issue is eigenlijk de game balance. Als je het vergelijkt met heel veel andere hobbies, sport of wat dan ook dan is het gewoon vreemd dat alle nivo's bij ekaar gegooid worden op 1 hoop.

Het kill/death ratio wordt van iedere speler bijgehouden, hoe moeilijk is het dan om players daarop in te delen met een verschil van 0.5 boven en onder de norm. Dus iemand met een K/D van 1.5 komt in een server waarbij de K/D daar ongeveer gelijk aan is. Zowel in Firestorm als in de gewone game modes is het verschil echt bizar. Ik zit meestal net boven 1, een gemiddeld niet zo'n goede speler dus als ik in een conquest server kom en zie players met scores van 60+ kills en max 15 deaths die bij elkaar in een squad zitten ben ik (en vaak heel veel andere spelers) zo weg. Alsof je een potje gaat voetballen tegen een profteam, leuk om een keer te doen maar niet voor altijd. Lijkt mij voor spelers met een hoge K/D ook meer een uitdaging om tegen elkaar te spelen.

Verder valt het op dat ik met een steady ping van 18/19 continue verlies van players met een ping van 30+ Kan dat iets zijn of zie ik spoken?

Speel sinds BF1 op een PS4 (met BF1942 op PC begonnen)
K2D zegt helemaal niets over hoe 'goed' of 'slecht' een speler is. Dus om servers aan te maken op basis van K2D lijkt me totaal geen goede oplossing.

Zit zelf rond de 3.5 de laatste keer dat ik het controleerde. Wil dat zeggen dat ik dan x procent beter ben? Nee. Ik zit veel in voertuigen en 30+ kills met 0 deaths is dan 'normaal'.

Je zult altijd verschil in "skill" hebben in fps games. De een kan weer beter mikken dan de ander. De een let heel goed op wat er om zich heen gebeurd, gebruikt SWAT tactieken om gebouwen door te lopen (slice the pie!!) en weer een ander rushed als een kip zonder kop zonder alle hoeken te controleren. Dat zul je altijd houden en gaat ook niet veranderen zonder de playerbase compleet overhoop te gooien.

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 10:52

Tripl3 D

Brother in Arms

Reefun schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:52:
K2D zegt helemaal niets over hoe 'goed' of 'slecht' een speler is. Dus om servers aan te maken op basis van K2D lijkt me totaal geen goede oplossing.
Ik denk persoonlijk eerder dat een combi van K/D ratio en SPM een beter beeld geeft.

Hoge K/D en lage SPM betekend waarschijnlijk camper
Lage K/D en hoge SPM betekend waarschijnlijk casual PTFO-speler
Hoge K/D en hoge SPM betekend waarschijnlijk (semi) pro gamer met misschien zelfs toetsenbord en muis
Lage K/D en lage SPM betekend waarschijnlijk newbie/iemand met weinig spelinzicht/vul zelf wat leuks in

Als je die 4 dan zo veel mogelijk mengt dan zou het toch goed moeten kunnen komen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Tripl3 D schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:29:
[...]

Ik denk persoonlijk eerder dat een combi van K/D ratio en SPM een beter beeld geeft.

Hoge K/D en lage SPM betekend waarschijnlijk camper
Lage K/D en hoge SPM betekend waarschijnlijk casual PTFO-speler
Hoge K/D en hoge SPM betekend waarschijnlijk (semi) pro gamer met misschien zelfs toetsenbord en muis
Lage K/D en lage SPM betekend waarschijnlijk newbie/iemand met weinig spelinzicht/vul zelf wat leuks in

Als je die 4 dan zo veel mogelijk mengt dan zou het toch goed moeten kunnen komen.
Er zullen géén stats zijn waarop je een 100% accuraat beeld kunt krijgen. Waarom mensen in bepaalde hoekjes stoppen op basis van hun stats? Wat voor nut heeft dat?

Er zullen, hoe goed of slecht je stats zijn, alsnog skill verschillen zijn. Indien er echt "ranked" servers zouden zijn, dan zou het wellicht wel een idee zijn. Maar dat heeft BF niet en nooit gehad ook (afgezien van de "ranked" servers van BF3/4 waarbij Battlelog de stats bij hield).

• Pinquin422nd
Reefun schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:52:
[...]

Zit zelf rond de 3.5 de laatste keer dat ik het controleerde. Wil dat zeggen dat ik dan x procent beter ben? Nee. Ik zit veel in voertuigen en 30+ kills met 0 deaths is dan 'normaal'.

Je zult altijd verschil in "skill" hebben in fps games. De een kan weer beter mikken dan de ander. De een let heel goed op wat er om zich heen gebeurd, gebruikt SWAT tactieken om gebouwen door te lopen (slice the pie!!) en weer een ander rushed als een kip zonder kop zonder alle hoeken te controleren. Dat zul je altijd houden en gaat ook niet veranderen zonder de playerbase compleet overhoop te gooien.
Goed punt, het verschil in gameplay (voertuigen etc) geeft idd wel een ander beeld.
Zelf speel ik veel op objectives omdat ik vind dat het daar vooral om draait. Ik baal er alleen van als er weer eens een squad (of losse players) binnen komt met mega K/D ratio en ik weer eens met 5 kills vs 25 deaths van een veld gewiped wordt, is gewoon echt niet leuk. De Pub Stompers dus. Hetzelfde met scores waarbij conquest met 0 vs 500+ verloren wordt, terwijl jouw echt wel aan het proberen is. Of servers (zeker de laatste weken) die niet meer vol zitten of waarbij het ene team 10 players meer heeft.
Zijn iig 3 punten waarbij ik denk dat het de gameplay (fun factor) ten goede komt als ze zich daarin zouden verdiepen en verbeteren.

• To easy
Nou nog maar even genieten van de laatste avond doubles. Belachelijk dat het zo kort van duur is...
Komt er nog iets anders voor in de plaats? Trios of zo?

• Qu3st
  • Nu online
Ik vind het stom dat het ze er weer uit halen! Maar er zijn geruchten dat ze Duo's wel permanent erin willen zetten. Van mij kan dat niet snel genoeg zijn.

• Pinquin422nd
Ik vond squad Conquest wel een leuke variant, zelfs met randoms vaak goed te spelen. In de advanced search staat SC er nog bij maar geen servers meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• To easy
Qu3st schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:23:
Ik vind het stom dat het ze er weer uit halen! Maar er zijn geruchten dat ze Duo's wel permanent erin willen zetten. Van mij kan dat niet snel genoeg zijn.
Klopt ze zeggen dat ze naar de feedback kijken en dan horen wij hoe en wat. Neem aan als ze iedereen tevreden willen houden dat ze het zo laten alle 3 de keuzes.
Als ze écht goede feedback willen maken ze een poll in het game menu waar alle spelers een (bv) top 3 favoriete game modi kunnen aanvinken.
Maar waarschijnlijk zullen de hardste schreeuwers (op reddit en Youtube) wel weer een dikke vinger in de pap hebben ;)

• Granaatappel
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14-06 23:01
Vind duo echt een uitkomst. Wanneer ik met een vriend ben en twee andere onbekende in onze squad zitten en doen wat alleen zij willen en uiteindelijk sneuvelen of totaal ergens anders landen, kom je vaak in gevechten van 2 (ik en een vriend van me) tegen 3 of 4 waardoor de balans al snel zoek is.

• To easy
Nou squad conquest komt volgende week donderdag weer terug.
Battlefield: Bad Company 3 coming to next-gen consoles

Read more: https://www.tweaktown.com...t-gen-consoles/index.html

Joepie!! oOo

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:41:
Battlefield: Bad Company 3 coming to next-gen consoles

Read more: https://www.tweaktown.com...t-gen-consoles/index.html

Joepie!! oOo
Niet echt een geweldige bron. Met name de PS5 specs vind ik wat onbetrouwbaar. Klinkt meer als iemands wishlist...

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True