Nol_NL schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:29:
[...]
Bel jij even met mijn werkgever dan, zodat de nachtdiensten eraf gaan
Maar ik vrees dat zelfs een goeie nachtrust BF niet meer gaat redden, misschien dat een roze bril wonderen doet. Dat Firestorm is ook een deceptie. Ik had gehoopt dat ze daar de boel nog een beetje mee konden rechttrekken, maar helaas. BF4 maar weer opstarten dan, vind ik nog steeds een van de betere bf games.
De

was er met een reden

Uiteindelijk oordeel ik niet
echt over tijdstippen wanneer je post. Ieder z'n ding/reden toch?
Maar klaarblijkelijk is BFV niet jouw ding. Niets mis mee. En dan heb je nog genoeg andere BF games waar je nog lol aan kunt hebben
Zo is Firestorm ook niet voor iedereen gezien het veel lopen is, een dosis geluk plus nog wat skills hier en daar. Persoonlijk heb ik er veel lol mee gehad. Gisteren stuk of 10 potjes gedaan waarvan we alles hebben verloren. 1 potje was ik alleen over tegen een hele squad, had een vehicle drop wat een tank bleek te zijn. Kon er nog 2 afschieten maar toen kwam er een V1 en een aantal Panzerfausts op me af helaas

Maar uiteindelijk bleken ze ook allemaal dezelfde squadtag te hebben dus dat zegt ook genoeg. In tijden niet zo "spannend" gehad in BFV in die 1 vs 4 situatie. Herleefde heel kort even mijn "pro" counter-strike dagen
Maar desondanks dat we toen alles hebben verloren heb ik er lol mee gehad. Nu lees ik op Reddit heel veel pieperts die er van balen dat de stats van Firestorm mee worden genomen in de "normale" stats. Als ik me daar druk om moet gaan maken kan ik beter geeneen spel meer spelen

Tripl3 D schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:10:
[...]
Bij Breaktrough moet je nou juist wel rond een objective zitten en je tegenstanders actief aanvallen. Hadden er nog maar 1 nodig en de laatste 7-8 minuten konden we niks, omdat we geen meerderheid konden krijgen, omdat er altijd wel een paar aan gaan bij zo'n barrage.
Dan kun je wel op afstand toekijken en wachten tot hij over is, maar dan viel de volgende alweer.
Dan kun je net zo goed instellen: IF all teams on 1 side > 17.5k points AND time remaining < 5 minutes THEN end game. Dit sloeg echt nergens op. We waren duidelijk de partij de PTFO deed, maar kregen het lid op onze neus door die artillerie barrages.
Zo te horen heeft de tegenpartij goed ervoor gezorgd dat jullie niet de objectives konden overnemen en zijn jullie simpelweg outplayed

Dus in dat opzicht waren zij ook de partij welke aan het PTFO'en waren of niet?
Maar goed. Ja, toegegeven. Als er continu barrages vallen kun je vrij weinig. Je kunt het niet counteren afgezien van een eigen gooien en gewoon hopen op het beste als je erop gaat (gezien de shells heel random vallen). Enige mogelijke oplossing wat je dan nog hebt is eventueel een voertuig, maar ja. Die moet je ook maar net tot je beschikking hebben én dat je niet overhoop wordt geknald door een panzerfaust of barrage.
[
Voor 28% gewijzigd door
Reefun op 28-03-2019 07:42
]