Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Ik had nog een paar uur van de EA Acces trial over en heb pas 2 potjes Firestorm gespeeld gisteravond, maar mijn eerste indruk is dat dit dan de reden voor mij is om alsnog BF5 alsnog aan te schaffen. Vind het erg lekker spelen en er ook nog eens mooi uitzien.
Wel alleen solo uitgeprobeerd

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 26-03-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:30

Oxigeon

En zo is dat!

Steven030 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:18:
Ik had nog een paar uur van de EA Acces trial over en heb pas 2 potjes Firestorm gespeeld gisteravond, maar mijn eerste indruk is dat dit dan de reden voor mij is om alsnog BF5 alsnog aan te schaffen. Vind het erg lekker spelen en er ook nog eens mooi uitzien.
Wel alleen solo uitgeprobeerd
Wij speelden dus 3 uurtje met 3 vrienden. Dan blijft er dus 1 spot in de squad open. Deze werd opgevuld met een random. In principe is in 9/10 potjes de random samen met ons gesprongen. Dat ze daarna doen waar ze zin in hebben is logisch want ze zitten immers niet bij ons in de partychat. Uiteindelijk op het einde van de avond nog een paar potje PUBG gedaan. Persoonlijk zit in PUBG inderdaad wat meer spanning. Maar PUBG is ook wat meer realistisch. BF:V schrijf ik zeker nog niet af. Hier zitten nog zeer veel uren speelplezier in.

Vind het persoonlijk zeer goed uitgewerkt. Had wel wat meer huisjes op de kaart verwacht. Ook dat alarm wat af gaat als iemand zoon bunker aan het openen is voor zoon voertuig. De eerste keer dachten we, laten we die eens gaan slopen. Toen maar besloten dat als dit nog eens voorkwam we wel op een afstandje toekijken. Of onder het openen van de poort iedereen killen. Of echt genoeg wapentuig om de tank/auto te slopen. Anders ver uit de buurt blijven

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Ik moet er nog wel aan wennen ,en als je eenmaal in de verbrande zone zit.Kom je er dus ook bijna niet meer uit begrijp ik?
Ik was me gister suf aan het rennen maar kwam er maar niet meer uit?

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

foxtrot81 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:32:
Ik moet er nog wel aan wennen ,en als je eenmaal in de verbrande zone zit.Kom je er dus ook bijna niet meer uit begrijp ik?
Ik merkte zelf op dat de eerste cirkel vrij snel gaat en de cirkels erna best wel eruit te rennen zijn. Maar dit kan ook liggen aan de afstand wat de cirkel nog moet afleggen tot aan de veilige zone. Maar naar mijn mening was de eerste cirkel er niet uit te rennen en die overige wel (of zo kwam het toevallig elk potje uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 12:32

Qu3st

foxtrot81 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:32:
Daar heb ik niet echt last van gehad, ik kon het makkelijk er uit rennen, behalve zwemmen gaat je niet lukkenn. Ik zat ook nog mee te kijken met iemand die mij had neergeschoten, en zij liepen eigenlijk met de vuurring mee, zonder er ook maar in te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Geronimous schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:23:
[...]

waar dan? pijlte omhoog is medpack, pijltje links was panzerfuaset en pijlte rechts was greneda launcher

dus als je alle gadgets vol hebt, kun je geen armor aantrekken?
Volgens mij kan je pas meerdere plates toepassen als je je armor omruilt voor een blauwe of paarse.

Gister een aantal potjes gedaan en ik vind het erg tof! Ik heb Apex en Fortnite geprobeerd maar trekt me totaal niet. 2e potje squad met een maatje en die ook gewonnen. Het smaakt voor mij in ieder geval naar meer! Leuke afwisseling met de 'normale' BF gameplay..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
P.E.No.1 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Volgens mij kan je pas meerdere plates toepassen als je je armor omruilt voor een blauwe of paarse.
Je hebt de "gewone" armor die je kan oprapen. Deze geeft 50 armor.
Verder ben ik dan af en toe nog een extra armor tegen gekomen. deze kon je Swappen met je huidige armor(op PS4 vierkantje inhouden) dan krijg je 100 armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:57:
[...]

Ha. Moet je wel een secondary én ammo hebben! Ik was gedowned gisteren @ Firestorm in een squad potje. Maar dan zit je dus te zwaaien met een secondary zonder ammo :+ |:(
Ja en als je down ligt en ammo hebt dan heb je ineens zware spasme om normaal te kunnen schieten.

Weet iemand ook of je kan knifen in 1 keer? Ik probeerde dat bij iemand die op zijn buik laag maar ik steekte hem alleen een paar keer. Daarna kilde hij mij bijna. En je moet 2 knife kills halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

To easy schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:55:
[...]

Ja en als je down ligt en ammo hebt dan heb je ineens zware spasme om normaal te kunnen schieten.

Weet iemand ook of je kan knifen in 1 keer? Ik probeerde dat bij iemand die op zijn buik laag maar ik steekte hem alleen een paar keer. Daarna kilde hij mij bijna. En je moet 2 knife kills halen...
Je moet echt 3 a 4 keer steken voordat je hem killt.

Let ook op dat je wel je sidearm hebt geladen, als je down bent kun je niet herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzii
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 18:04

Krizzii

Kris W.

Gisteren de hele avond squads gespeeld met [GoT]-leden. Erg veel fun gehad, zeker een goede toevoeging aan BF. Ook de map is mooi waar nog veel te ontdekken valt.
Het loot-systeem is erg rommelig, soms loop je maar gewoon door omdat het te veel tijd kost om in de berg zooi de juiste loot te vinden. Ook kom je idd vaak zonder ammo te zitten als je niet oplet bij het swappen van wapens. Ik heb geen ervaring met BR games, maar kan me voorstellen dat dit beter kan.

Beste potje was deze: :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4zojSHU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:55:
[...]

True. Maar het is dan ook een soort van "final stand" en gezien je "downed" bent snap ik wel dat je geen loep zuivere aim hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:40

ScreamGT

joejoe

Gisteren dan voor het eerst Firestorm gespeeld, ben aangenaam verrast! Het hele loot systeem en het kiezen van bepaalde inventory items is wel even wennen. Sowieso even een paar solo’s gedaan voor ik echt los ben gegaan met een squad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlauweNL
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-02 14:20
Prima eerste ervaring gehad. Erg wennen natuurlijk en vind Firestorm veel leuker dan Fortnite.

Struggle alleen nog met ammo soms :D

Looting bij dead bodies wordt aangepakt in volgende patch lees ik terug op twitter.

[ Voor 24% gewijzigd door BlauweNL op 26-03-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
BlauweNL schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:07:
Prima eerste ervaring gehad. Erg wennen natuurlijk en vind Firestorm veel leuker dan Fortnite.

Struggle alleen nog met ammo soms :D
Die struggle ken ik. vooral als je opeens denkt makkelijk en snel een ander wapen op te rapen... dan kan het wel eens mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Mee eens inderdaad, heb ook al een aantal keer een wapen geswapped terwijl ik ammo wilde looten van een neergeschoten vijand. Dat geswapte wapen had dan geen ammo bijvoorbeeld waar ik later achter kwam.

Verder de problemen die al eerder gemeld zijn, waaronder solo gespawned in een squad game, loot, ammo en inventory struggles.

Het zijn kleine frustraties, al met al vind ik het een toffe modus. Gisteren na een potje of 4 solo kunnen winnen en toen maar direct gestopt >:)

Ben vooral erg benieuwd naar de duos, denk dat goede teamplay met 1 maat echt gaat lonen. Hopelijk besluiten ze dan toch om het er permanent in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Solo in een squad spawnen is geen bug of fout. Dan is de matchmaking nog bezig om een squad voor je vol te maken, maar dan druk je al door dat je direct wilt spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:03:
[...]

True. Maar het is dan ook een soort van "final stand" en gezien je "downed" bent snap ik wel dat je geen loep zuivere aim hebt :)
Ja dat is ook weer waar, maar hoe het nu is kan ik alleen een paar vogels en ratten afschrikken haha.

Had btw ook een aparte outfit store verwacht voor dit om vies te gaan cashen, maar dat valt me nog mee. Kan nog natuurlijk maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
s0kkie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:56:
Solo in een squad spawnen is geen bug of fout. Dan is de matchmaking nog bezig om een squad voor je vol te maken, maar dan druk je al door dat je direct wilt spelen :)
Dat las ook ook op reddit, maar op PS4 kun je toch alleen kiezen voor Play Squad en dan wachten tot je in een match gegooid wordt?
Zover ik weet heb ik niet nogmaals op 'Play Squad' gedrukt en vraag me af of dat wel kan zolang hij nog aan het matchmaken is....

Of kun je in de pre game lobby op een of andere manier eerder de game starten voordat je in een squad zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Racierox schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:12:
[...]

Dat las ook ook op reddit, maar op PS4 kun je toch alleen kiezen voor Play Squad en dan wachten tot je in een match gegooid wordt?
Zover ik weet heb ik niet nogmaals op 'Play Squad' gedrukt en vraag me af of dat wel kan zolang hij nog aan het matchmaken is....

Of kun je in de pre game lobby op een of andere manier eerder de game starten voordat je in een squad zit?
Je kan eerst op Play Squad drukken. En dan komt er een nieuwe knop met Play Now geloof ik.
Denk dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister 4 potjes gespeeld.. 1eX werd ons Squad 4e en toen was t heel spannend.

2e keer sprong ik perongeluk tussen een andere Squad terwijl de rest verder vloog. 2 gekilled en de 3e knifete me in 1x.. (wtf??) en dat was omdat die fkk nieuwe wapens die je oppikt niet geladen zijn..
En als ik iemand probeer te knifen moet ik m 500 keer steken :(

3e keer werd ik vlak na het landen ge1shot door een Shotgun van 20 meter..
Had nog geen 10 meter gelopen :(
(Serieus 150 damage??)

Ennn...

De 4e keer kreeg ik een Panzerfaust in mn smoel bij t landen, ik had mn parachute gvd nog niet eens fatsoenlijk afgeworpen :( :( :(

Toen geheel chill kalm en heel rustig de PS uitgezet..

-

Al met al, ik denk dat ik dit wel leuk vind en spannend. Ooit.

Maar als je met een party speelt is t niet zo leuk omdat als je gelijk af bent, je een beetje aan je piemel kunt gaan sjorren.

Dus ik denk dat ik gewoon solo ga doen of met randoms in een Squad. Dan kun je gewoon quitten en nieuwe game starten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
poor Leno schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:55:

Al met al, ik denk dat ik dit wel leuk vind en spannend. Ooit.

Maar als je met een party speelt is t niet zo leuk omdat als je gelijk af bent, je een beetje aan je piemel kunt gaan sjorren.

Dus ik denk dat ik gewoon solo ga doen of met randoms in een Squad. Dan kun je gewoon quitten en nieuwe game starten :/
Dit is het hele BR type natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:15:
[...]

Dit is het hele BR type natuurlijk
Ja dat snap ik ook, maar dat maakt spelen met een party er helaas niet echt leuker op dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
poor Leno schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:24:
[...]

Ja dat snap ik ook, maar dat maakt spelen met een party er helaas niet echt leuker op dan :/
Tuurlijk wel.
zeker gezien jij bij je partygenoten op 3th person mee kan kijken en veel meer ziet dan degene die speelt. je kan elkaar zo best lekker helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Misschien offtopic? Maar vraag het toch ff.
Gisteren bij de lancering van Firestorm blijven kijken naar een medespeler.
Ik werd behoorlijk misselijk door het snelle draaien van zijn poppetje.
Als ik zelf speel veel minder last van.(misschien iets van onverwachte bewegingen/beelden ?
Ik ben snel afgehaakt en hele ochtend misselijk geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dropkogel schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:33:
Misschien offtopic? Maar vraag het toch ff.
Gisteren bij de lancering van Firestorm blijven kijken naar een medespeler.
Ik werd behoorlijk misselijk door het snelle draaien van zijn poppetje.
Als ik zelf speel veel minder last van.(misschien iets van onverwachte bewegingen/beelden ?
Ik ben snel afgehaakt en hele ochtend misselijk geweest.
Snap wat je bedoeld. Als je met iemand mee kijkt lijkt alles veel sneller te gaan. Nu heb ik zelf niet zo snel last van misselijkheid hierdoor ; maar kan me goed voorstellen dat iemand die daar wél gevoelig voor is er misselijk van kan worden.

Het lijkt dan wel alsof de camera te "strak" op een speler staat.

Het is wel mooi om te zien hoeveel "nieuwe" mensen inene posten in dit topic nu Firestorm er is. Ben benieuwd hoeveel mensen nu BFV gehaald hebben door Firestorm uiteindelijk. Maar denk dat ze nog een lange weg te gaan hebben om een vaste playerbase te maken hiervoor dankzij de vele kleine irritante dingetjes (met stipt nummer 1 de loot management).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
Weet het nog niet of ik dit vaak ga spelen,Verder nog fouten in de game zoals Bv gisteren . Ik stond bij de gamestart in die gang met tralies.Raap een gun en minutie op ,wil weer de gang op rennen stond er een medespeler voor de uitgang en kon er niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
Munitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:38:
[...]

Snap wat je bedoeld. Als je met iemand mee kijkt lijkt alles veel sneller te gaan. Nu heb ik zelf niet zo snel last van misselijkheid hierdoor ; maar kan me goed voorstellen dat iemand die daar wél gevoelig voor is er misselijk van kan worden.

Het lijkt dan wel alsof de camera te "strak" op een speler staat.

Het is wel mooi om te zien hoeveel "nieuwe" mensen inene posten in dit topic nu Firestorm er is. Ben benieuwd hoeveel mensen nu BFV gehaald hebben door Firestorm uiteindelijk. Maar denk dat ze nog een lange weg te gaan hebben om een vaste playerbase te maken hiervoor dankzij de vele kleine irritante dingetjes (met stipt nummer 1 de loot management).
Ik las meer op de achtergrond mee, hef BFV sinds release. Was zachtjes aan wel toe aan iets nieuws, dus Firestorm is een welkome toevoeging :)

Hoewel stats niet heel belangrijk zijn voor mij, vind ik het wel jammer dat er geen aparte progressie is en dat de stats ook niet apart getracked wordt.
Mijn SPM was behoorlijk hoog en keldert dus enorm door Firestorm te spelen, achja echt boeiend is het natuurlijk ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:38:
[...]

Ik had BFV al heel lang, maar ik had een soort van afkeer tegen gamen gekregen ofzo, kon me er niet toe zetten om de PS4 aan te zetten. Maar door mijn game maatje overgehaald om het aan te slingeren en samen te spelen. Die afkeer is weg, en vanmiddag/vanavond gaan we weer de storm in. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Racierox schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Ik las meer op de achtergrond mee, hef BFV sinds release. Was zachtjes aan wel toe aan iets nieuws, dus Firestorm is een welkome toevoeging :)

Hoewel stats niet heel belangrijk zijn voor mij, vind ik het wel jammer dat er geen aparte progressie is en dat de stats ook niet apart getracked wordt.
Mijn SPM was behoorlijk hoog en keldert dus enorm door Firestorm te spelen, achja echt boeiend is het natuurlijk ook niet.
Vroeger "leefde" ik echt voor stats (in de Counter-strike / Call of Duty dagen). Mijn K2D was zo belangrijk voor me. Als ik maar 0.1 zakte kon ik daar erg van balen. Maar inmiddels kan het echt aan mijn achterste oxideren. Soms check ik wel BF tracker gewoon voor de lol, scroll er een beetje door heen en dan is het ook weer klaar.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft progressie. Er is niet echt een reden om Firestorm te blijven spelen als je er echt over na denkt. Je krijgt geen speciale rewards of wat dan ook. Maar goed, hé. Met de "normale" BFV krijg je dat ook niet echt. Tenzij je ToW mee rekend waar je ook geen reet aan hebt gezien je alles naderhand met CC kan kopen.
Qu3st schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:57:
[...]

Ik had BFV al heel lang, maar ik had een soort van afkeer tegen gamen gekregen ofzo, kon me er niet toe zetten om de PS4 aan te zetten. Maar door mijn game maatje overgehaald om het aan te slingeren en samen te spelen. Die afkeer is weg, en vanmiddag/vanavond gaan we weer de storm in. 8)
Ja soms heb je dat. Even totaal geen zin in gamen. Nu heb ik dat in tijden niet meer gehad en gaat bijna iedere avond wel de XB1X aan om hetzij Rocket League, hetzij BFV, hetzij whatever te gaan spelen.

Als er vanavond Tweakers op XB1 zin hebben om Firestorm te spelen, let me know! Rond 19u30~20u ben ik van plan om hem aan te gaan slingeren :)

*Edit. Nog even iets anders. Iemand op Reddit heeft de map "gedatamined" voor alle loot. Zie hieronder :

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/k3wa6g8rqgo21.png
All spots have a spawn probability of 70 to 75 percent and the following improved drop chance values:

Weapon (Epic: +5%, Rare: +45%, Common: -50%)

or

Gadget (Misc Gadgets: +65%, Grenades: -35%)

Additional notes:

Be sure to check out different floors or basements since the map doesn't provide any info on height
Additional lower tier loot is usually nearby
I had to rescale all dots for readability and therefore some might overlap (especially on hot spot like the dam)
Again: There is no guarantee for epics, just higher chances

[ Voor 15% gewijzigd door Reefun op 26-03-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

@Reefun Ik heb wel zin om mee te spelen!
Mijn gamertag is The Dutch Biker.

Gisteravond een paar uurtjes firestorm gedaan. De cirkel wordt wel snel kleiner, en inderdaad weinig ammo te vinden. Maar toch een paar keer hoog komen te staan, en zelfs 1x final kill. Vermaak mij er wel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Vroeger "leefde" ik echt voor stats (in de Counter-strike / Call of Duty dagen). Mijn K2D was zo belangrijk voor me. Als ik maar 0.1 zakte kon ik daar erg van balen. Maar inmiddels kan het echt aan mijn achterste oxideren. Soms check ik wel BF tracker gewoon voor de lol, scroll er een beetje door heen en dan is het ook weer klaar.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft progressie. Er is niet echt een reden om Firestorm te blijven spelen als je er echt over na denkt. Je krijgt geen speciale rewards of wat dan ook. Maar goed, hé. Met de "normale" BFV krijg je dat ook niet echt. Tenzij je ToW mee rekend waar je ook geen reet aan hebt gezien je alles naderhand met CC kan kopen.
Mijn SPM was 540 en is na 4 potjes Firestorm gedaald naar 535. Ik kan me er niet druk om maken, maar sommige stats geven me wel een soort van persoonlijke prestatieladder. Eerste doel was 500, nu 550 en straks 600. Het daagt me gewoon uit om mezelf te verbeteren.

Het zorgt voor de mensen die erg op leaderboards gefocust zijn, wel een valide reden om Firestorm over te slaan. Dit zorgt weer voor minder spelers en langere matchmaking. En dus meer frustratie en nog minder spelers voor Firestorm.

Gooi Firestorm gewoon op een aparte ladder, dan heb je alles getackeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
StealthyPeanut schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Mijn SPM was 540 en is na 4 potjes Firestorm gedaald naar 535. Ik kan me er niet druk om maken, maar sommige stats geven me wel een soort van persoonlijke prestatieladder. Eerste doel was 500, nu 550 en straks 600. Het daagt me gewoon uit om mezelf te verbeteren.

Het zorgt voor de mensen die erg op leaderboards gefocust zijn, wel een valide reden om Firestorm over te slaan. Dit zorgt weer voor minder spelers en langere matchmaking. En dus meer frustratie en nog minder spelers voor Firestorm.

Gooi Firestorm gewoon op een aparte ladder, dan heb je alles getackeld.
Ik vind stats wel leuk, maar ook niet meer zoals vroeger als de cod dagen wat hierboven gemeld word. Alleen goed spelen vind ik wel leuk en daarom is wel jammer dat de stats niet gespreid zijn. Je wilt toch soms al is het voor je eigendunk even kijken hoe je er voor staat.

Nu 7 van de 12 potjes met squad gewonnen. Benieuwd of de "pro"s overgestapt zijn of niet :o .

Of ben ik zelf de pro? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Erg toffe toevoeging aan BF moet ik zeggen. Grote plus natuurlijk is dat het speelt als BF dus goed. Voertuigen goed uitgewerkt (brandstof, ammo, bunkers) en de map is aardig divers en andere assets dan in de gewone MP.

Loot kan beter inderdaad.

Inmiddels met VERS alweer 3 potjes gewonnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:57:
[...]

Ha. Moet je wel een secondary én ammo hebben! Ik was gedowned gisteren @ Firestorm in een squad potje. Maar dan zit je dus te zwaaien met een secondary zonder ammo :+ |:(
In de normale game heb je die wel he. So, not an issue

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:55:
[...]
[...]
Ik blijf juist om mee te kijken of je enemies kan spotten (voor de party spelers). De speler kan niet continue het hele beeld 100% in de gaten houden. De spectator kan daar enorm aan bijdragen. Al een paar keer gehad dat ik enemies spotte en dan door geven op basis van het 12 uur systeem.

Als je bij elkaar blijft met het springen uit het vliegtuig moet het wel heel raar lopen dat je neer gaat EN niet meer gerevived kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:30:
[...]

In de normale game heb je die wel he. So, not an issue
In de normale game kun je echter niet met je secondary schieten als je downed bent. Dus ja, appels met peren vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vandaar dat ik zei dat ze dat 'downed' concept uit BR ook in de normale game mogen stoppen. Beetje kruipen naar veiligheid en met je dronken kop een beetje knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrock schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:23:
@Reefun Ik heb wel zin om mee te spelen!
Mijn gamertag is The Dutch Biker.

Gisteravond een paar uurtjes firestorm gedaan. De cirkel wordt wel snel kleiner, en inderdaad weinig ammo te vinden. Maar toch een paar keer hoog komen te staan, en zelfs 1x final kill. Vermaak mij er wel mee :)
Beetje laat sorry, maar heb je net toegevoegd! Ms dat @Martinspire / @MRE-Inc vanavond ook zin hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38
Reefun schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:18:
[...]

Beetje laat sorry, maar heb je net toegevoegd! Ms dat @Martinspire / @MRE-Inc vanavond ook zin hebben? :)
Wel zin, geen tijd echter ivm studie en examens. Op z'n vroegst woensdag avond na 20:00 uur.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:36:
[...]

Ik blijf juist om mee te kijken of je enemies kan spotten (voor de party spelers). De speler kan niet continue het hele beeld 100% in de gaten houden. De spectator kan daar enorm aan bijdragen. Al een paar keer gehad dat ik enemies spotte en dan door geven op basis van het 12 uur systeem.

Als je bij elkaar blijft met het springen uit het vliegtuig moet het wel heel raar lopen dat je neer gaat EN niet meer gerevived kan worden.
Ja tegen t einde wel natuurlijk, maar zoals je kon lezen was ik een antal keer na 10 sec dood, dan duurt zo'n half uur wel lang :/
Swaxie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:26:
[...]

Tuurlijk wel.
zeker gezien jij bij je partygenoten op 3th person mee kan kijken en veel meer ziet dan degene die speelt. je kan elkaar zo best lekker helpen.
'Tuurlijk niet'. Dat vind jij dus.

Ik vind dat persoonlijk minder leuk, als het nog langer dan 5 minuten duurt. Daar ga ik niet een avondje voor Battlefielden.

Van de anderhalf uur dat ik gister heb gespeeld, heb ik denk ik 15-20 minuten in totaal in-game gespeeld.
De rest was alleen maar loaden, quitten, opnieuw een game zoeken, failed to join gameserver etc etc etc of gewoon te snel doodgegaan en wachten op de anderen.

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 26-03-2019 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06
Nieuwe compilatie gemaakt :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

lmao ik zat net met mijn maatje duos vs squads. we gaan voor de laatste squad, maatje heeft er eentje, gaat down, ik schiet de andere 3 af maar krijg een trade kill voor de laatste kill. Gaat enemy squad er met de V for Victory van door. Waarschijnlijk omdat zijn kogel eerder aan kwam. Wauw!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Als ik er naar kijk heb ik er al geen zin meer in. Wat een :r game is dat BF toch geworden. Vrees dat de echte bf feeling ook nooit meer gaat terugkomen, echt jammer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Nol_NL schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 03:49:
[...]

Als ik er naar kijk heb ik er al geen zin meer in. Wat een :r game is dat BF toch geworden. Vrees dat de echte bf feeling ook nooit meer gaat terugkomen, echt jammer...
En het erge is; het zijn geen highlights bij @dvdkiwi . Het zijn gewoon gemiddelde momentjes uit zijn slagvelddagboek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nol_NL schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 03:49:
[...]

Misschien wat beter gaan slapen, dan komt de zin vanzelf terug? :+

Ik snap jullie reacties niet echt. Waardoor komen er zulke gedachtes boven drijven bij het filmpje van @dvdkiwi ? Prima "Battlefield moments".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik had misschien ff de [sarcasm] tag moeten gebruiken of een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:19:
Ik had misschien ff de [sarcasm] tag moeten gebruiken of een ;)
Mijn sarcasm metertje staat blijkbaar dan nog uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Pffff gisteren een potje Breakthrough op Hamada, tegen het einde geloof ik minstens 6 artillerie barrages van de tegenstander vrijwel aaneengesloten achter elkaar. Die zijn blijkbaar veel te makkelijk te verdienen. Compleet onspeelbaar daardoor.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Reefun schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:22:
[...]

Mijn sarcasm metertje staat blijkbaar dan nog uit :+
@BlaTieBla staat op de PS4 behoorlijk eenzaam aan de top, voor hem is dit inderdaad gewoon dagelijkse kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Tripl3 D schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:48:
Pffff gisteren een potje Breakthrough op Hamada, tegen het einde geloof ik minstens 6 artillerie barrages van de tegenstander vrijwel aaneengesloten achter elkaar. Die zijn blijkbaar veel te makkelijk te verdienen. Compleet onspeelbaar daardoor.
17.8k punten heb je zo. Je kan als team al 4 a 5 droppen als je een beetje lekker loopt. Maar ze zijn wel een leuke toevoeging voor de objective control. Echt veel killen doe ik er niet mee, maar chaos creëren is ook prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tripl3 D schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:48:
Compleet onspeelbaar omdat? Je weet dat in de laatste minuten alles tegelijkertijd komt. V1/JB-2's/Artillery/Smoke/etc. dus dan kan je daarop inspelen. Hetzij niet op de objectives gaan zitten als je weet dat er een vijandige Artillery strike op komt, welke je trouwens makkelijk kunt voorspellen door de rode flare op de grond.

Vind het persoonlijk een mooie toevoeging. De chaos die het met zich mee brengt, het geluid ervan als je er midden in zit (Serieus, kudos voor het geluidsteam van DICE O+), de destructie. Prachtig!

Qua aantal punten ben ik het wel met je eens. Het zou wel wat meer mogen zijn daar je zo aan die 17,8K punten zit met een goede squad. Maar aan de andere kant, echt precies is de Artillery niet. Heel random waar alles neer komt. Alhoewel ik wel het idee heb dat de Artillery strike met Firestorm veel "heftiger" is als in de basegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Reefun schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:19:
Compleet onspeelbaar omdat? Je weet dat in de laatste minuten alles tegelijkertijd komt. V1/JB-2's/Artillery/Smoke/etc. dus dan kan je daarop inspelen. Hetzij niet op de objectives gaan zitten als je weet dat er een vijandige Artillery strike op komt, welke je trouwens makkelijk kunt voorspellen door de rode flare op de grond.
Bij Breaktrough moet je nou juist wel rond een objective zitten en je tegenstanders actief aanvallen. Hadden er nog maar 1 nodig en de laatste 7-8 minuten konden we niks, omdat we geen meerderheid konden krijgen, omdat er altijd wel een paar aan gaan bij zo'n barrage.

Dan kun je wel op afstand toekijken en wachten tot hij over is, maar dan viel de volgende alweer.

Dan kun je net zo goed instellen: IF all teams on 1 side > 17.5k points AND time remaining < 5 minutes THEN end game. Dit sloeg echt nergens op. We waren duidelijk de partij de PTFO deed, maar kregen het lid op onze neus door die artillerie barrages.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Reefun schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:16:
[...]

Misschien wat beter gaan slapen, dan komt de zin vanzelf terug? :+

Ik snap jullie reacties niet echt. Waardoor komen er zulke gedachtes boven drijven bij het filmpje van @dvdkiwi ? Prima "Battlefield moments".
Bel jij even met mijn werkgever dan, zodat de nachtdiensten eraf gaan :)

Maar ik vrees dat zelfs een goeie nachtrust BF niet meer gaat redden, misschien dat een roze bril wonderen doet. Dat Firestorm is ook een deceptie. Ik had gehoopt dat ze daar de boel nog een beetje mee konden rechttrekken, maar helaas. BF4 maar weer opstarten dan, vind ik nog steeds een van de betere bf games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nol_NL schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:29:
[...]

Bel jij even met mijn werkgever dan, zodat de nachtdiensten eraf gaan :)

Maar ik vrees dat zelfs een goeie nachtrust BF niet meer gaat redden, misschien dat een roze bril wonderen doet. Dat Firestorm is ook een deceptie. Ik had gehoopt dat ze daar de boel nog een beetje mee konden rechttrekken, maar helaas. BF4 maar weer opstarten dan, vind ik nog steeds een van de betere bf games.
De :+ was er met een reden ;) Uiteindelijk oordeel ik niet echt over tijdstippen wanneer je post. Ieder z'n ding/reden toch?

Maar klaarblijkelijk is BFV niet jouw ding. Niets mis mee. En dan heb je nog genoeg andere BF games waar je nog lol aan kunt hebben d:)b

Zo is Firestorm ook niet voor iedereen gezien het veel lopen is, een dosis geluk plus nog wat skills hier en daar. Persoonlijk heb ik er veel lol mee gehad. Gisteren stuk of 10 potjes gedaan waarvan we alles hebben verloren. 1 potje was ik alleen over tegen een hele squad, had een vehicle drop wat een tank bleek te zijn. Kon er nog 2 afschieten maar toen kwam er een V1 en een aantal Panzerfausts op me af helaas :( Maar uiteindelijk bleken ze ook allemaal dezelfde squadtag te hebben dus dat zegt ook genoeg. In tijden niet zo "spannend" gehad in BFV in die 1 vs 4 situatie. Herleefde heel kort even mijn "pro" counter-strike dagen :+

Maar desondanks dat we toen alles hebben verloren heb ik er lol mee gehad. Nu lees ik op Reddit heel veel pieperts die er van balen dat de stats van Firestorm mee worden genomen in de "normale" stats. Als ik me daar druk om moet gaan maken kan ik beter geeneen spel meer spelen :+
Tripl3 D schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:10:
[...]

Bij Breaktrough moet je nou juist wel rond een objective zitten en je tegenstanders actief aanvallen. Hadden er nog maar 1 nodig en de laatste 7-8 minuten konden we niks, omdat we geen meerderheid konden krijgen, omdat er altijd wel een paar aan gaan bij zo'n barrage.

Dan kun je wel op afstand toekijken en wachten tot hij over is, maar dan viel de volgende alweer.

Dan kun je net zo goed instellen: IF all teams on 1 side > 17.5k points AND time remaining < 5 minutes THEN end game. Dit sloeg echt nergens op. We waren duidelijk de partij de PTFO deed, maar kregen het lid op onze neus door die artillerie barrages.
Zo te horen heeft de tegenpartij goed ervoor gezorgd dat jullie niet de objectives konden overnemen en zijn jullie simpelweg outplayed :) Dus in dat opzicht waren zij ook de partij welke aan het PTFO'en waren of niet?

Maar goed. Ja, toegegeven. Als er continu barrages vallen kun je vrij weinig. Je kunt het niet counteren afgezien van een eigen gooien en gewoon hopen op het beste als je erop gaat (gezien de shells heel random vallen). Enige mogelijke oplossing wat je dan nog hebt is eventueel een voertuig, maar ja. Die moet je ook maar net tot je beschikking hebben én dat je niet overhoop wordt geknald door een panzerfaust of barrage.

[ Voor 28% gewijzigd door Reefun op 28-03-2019 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Gisteren ook firestorm geprobeerd.
Het eerste potje na 2 min dood. Ik hoorde iemand lopen en toen was het al gebeurd.

Het tweede potje in een willekeurige squad bleven we aardig lang op de been, domweg omdat we niemand tegen kwamen. Twee personen neer kunnen schieten en toen was het gebeurd.
Daarna middels spectator view het einde gekeken, als je zo ver komt wordt het wel spannend hoor!

Al met al niet helemaal mijn spelmodus, maar de map is wel tof!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Firestorm blijft leip. Merk wel dat de laatste ronde aan overlevende een goed wapen het verschil maakt in win of verlies. Wanneer ik een epic mp40 in bezit heb is dat voor mij bijna instant win. Kom ik met blues en greenies aan dan moet ik vies hard strijden.

Ik mis de piat en lewis gun wel een beetje.

[ Voor 3% gewijzigd door To easy op 28-03-2019 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 07:36:
[...]

Zo is Firestorm ook niet voor iedereen gezien het veel lopen is, een dosis geluk plus nog wat skills hier en daar. Persoonlijk heb ik er veel lol mee gehad. Gisteren stuk of 10 potjes gedaan waarvan we alles hebben verloren. 1 potje was ik alleen over tegen een hele squad, had een vehicle drop wat een tank bleek te zijn. Kon er nog 2 afschieten maar toen kwam er een V1 en een aantal Panzerfausts op me af helaas :( Maar uiteindelijk bleken ze ook allemaal dezelfde squadtag te hebben dus dat zegt ook genoeg. In tijden niet zo "spannend" gehad in BFV in die 1 vs 4 situatie. Herleefde heel kort even mijn "pro" counter-strike dagen :+
Nou ik speelde dus dat potje mee in Firestorm en heb de hele tijd meegekeken nadat ik binnen 2 tellen dood was omdat de tegenstander 1 seconde eerder het dichtstbijzijnde wapen kon pakken.

Daarna was het de hele tijd: wil je wat ammo ? Ja hier, oh heb jij dat wapen, mag ik die ? Vervolgens weer een stuk lopen, niemand tegenkomt, weer wat ammo uitwisselen en wapens oppakken. Oh ja, je moest ook nog telkens herladen. Uiteindelijk na pak hem beet 10 minuten in de kleinste circel onstonder er een soort van combat. Voor mij leek het alsof elk schot welke je schoot, mis ging. Althans, ik zag dat je geen kill maakte. Eenmaal in de tank, was het een een beetje spannend, echter na 10 seconden was het afgelopen.

Ja dat is dus voor mij geen BF en ook geen hol aan. 10 minuten dom rondlopen en 10 seconden combat. End of Round. 8)7

Daarna maar CQ gaan spelen. Ja dat is eigenlijk ook dom rondrennen van vlag naar vlag, maar je komt tenminste nog iemand tegen heb eigenlijk continue wel combat.

Verder de Spitfire B tot level 4 unlocked en de dumb rockets erop gezet. Dat ging best leuk op Panzerstorm. Lekker tanks het leven zuur maken. Als alle rockets on target gaan, dan pak je 140+ damage op een tank. Is wat meer uitdaging dan de Mosquito met AT Gun.

[Streamable: Dumb rockets Spitfire]

[Streamable: Dumb rockets Spitfire 2]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MRE-Inc schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:34:
[...]

Nou ik speelde dus dat potje mee in Firestorm en heb de hele tijd meegekeken nadat ik binnen 2 tellen dood was omdat de tegenstander 1 seconde eerder het dichtstbijzijnde wapen kon pakken.

Daarna was het de hele tijd: wil je wat ammo ? Ja hier, oh heb jij dat wapen, mag ik die ? Vervolgens weer een stuk lopen, niemand tegenkomt, weer wat ammo uitwisselen en wapens oppakken. Oh ja, je moest ook nog telkens herladen. Uiteindelijk na pak hem beet 10 minuten in de kleinste circel onstonder er een soort van combat. Voor mij leek het alsof elk schot welke je schoot, mis ging. Althans, ik zag dat je geen kill maakte. Eenmaal in de tank, was het een een beetje spannend, echter na 10 seconden was het afgelopen.

Ja dat is dus voor mij geen BF en ook geen hol aan. 10 minuten dom rondlopen en 10 seconden combat. End of Round. 8)7

Daarna maar CQ gaan spelen. Ja dat is eigenlijk ook dom rondrennen van vlag naar vlag, maar je komt tenminste nog iemand tegen heb eigenlijk continue wel combat.

Verder de Spitfire B tot level 4 unlocked en de dumb rockets erop gezet. Dat ging best leuk op Panzerstorm. Lekker tanks het leven zuur maken. Als alle rockets on target gaan, dan pak je 140+ damage op een tank. Is wat meer uitdaging dan de Mosquito met AT Gun.

Je kan ook op goede loopafstand naast een druk gebied landen en dan met ammo het gevecht aan gaan.

Gisteren meerdere potjes waarin er genoeg actie is buiten enkel het einde om.

Vind het samenspel en zorgen dat je als squad goed gebalanceerd het gevecht aan gaat erg leuk.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

BR potjes verschillen veel maar je hebt inderdaad dat je stukken niemand tegen komt en het vervolgens in 10 sec klaar is. Maar over het algemeen is er wel wat meer actie, afhankelijk van waar je land. En de cirkel kan je tegenwerken wat het soms extra lastig maakt.

Mensen gaan ook meer campen, zeker als er geen volle squad meer over is, maar over het algemeen helpt het dat de cirkel ze naar een andere plek pushed.

Soms moet je gewoon wat geluk hebben en soms zit het gewoon enorm tegen. Dat van die dood herken ik wel. Heb ook nog even 2 potjes geprobeerd maar in beide gevallen had ik na een kill meteen iemand op mij af en kon ik daar niet snel genoeg op reageren.

De term "third party" kom je met BR games dan ook regelmatig tegen. Mensen die naar een gevecht toe lopen om pas toe te slaan zodra de winnaar over is. Want je weet gewoon dat de kans groot is dat ze nog aan het healen zijn of de spullen lopen te doorzoeken. En soms krijg je nog een 4e of 5e partij die zich ermee bemoeit. Het is dus ook belangrijk om cover te houden zodat je niet meteen het loodje legt.

BR games moet je sterk aan wennen en je kunt ook niet echt met een potje of 3 conclusies trekken. Wat Battlefield had moeten doen is zorgen dat je mensen kunt terugbrengen van de dood zoals Apex ook deed. Dat maakt dat een death minder uit maakt en je pas echt sterft als de hele squad sterft. Wellicht gaan ze nog wat dingen overnemen, zoals ook de spots en jump master. Als eerste versie vond ik hem prima, maar ik denk niet dat het me maanden bezig kan houden. Net als het gebrek aan nieuwe maps mij wellicht BFV op een laag pitje doet zetten

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21

Grappig dat je conquest noemt. Als er één gamemodus waar ik me in verveel, is dat cq wel. Eerst een stuk rennen om vervolgens van drie kanten afgeschoten te worden. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen maar cq vind ik totaal niet de continue combat die jij noemt. Dat heb ik nog eerder bij BR, onder andere met wat Rick noemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
larsbeumer.apd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Grappig dat je conquest noemt. Als er één gamemodus waar ik me in verveel, is dat cq wel. Eerst een stuk rennen om vervolgens van drie kanten afgeschoten te worden. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen maar cq vind ik totaal niet de continue combat die jij noemt. Dat heb ik nog eerder bij BR, onder andere met wat Rick noemt.
Wie is Rick >:) |:( :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Persoonlijk is het wel verrassend voor mij in ieder geval dat er nog steeds zoveel gebasht wordt op de BR modus.
Ik dacht serieus dat vrijwel heel gamend nederland wel wist wat een BR game inhield en dus ook de modus. maar dat blijkt dus vies tegen te vallen haha.
Wat betreft de modus en het spel is BF opzich een goede concurent van andere BR games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog wat potje Firestorm gespeeld met een vriend en iemand van Tweakers (Liefhebberij). Laatste potje wat we samen speelden hadden we totaal 16 kills waarvan ik er 2 had haha. Moet toch nog flink wat oefenen.

Zodra je aan het einde komt wordt het toch ook al weer wat spannender. Echter als je alleen tegen een full squad aan komt is het zo met je gedaan. Maar vanavond gaan we gewoon weer los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Sorry, @Ricloo86 natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:53:
[...]
BR games moet je sterk aan wennen en je kunt ook niet echt met een potje of 3 conclusies trekken. Wat Battlefield had moeten doen is zorgen dat je mensen kunt terugbrengen van de dood zoals Apex ook deed. Dat maakt dat een death minder uit maakt en je pas echt sterft als de hele squad sterft. Wellicht gaan ze nog wat dingen overnemen, zoals ook de spots en jump master. Als eerste versie vond ik hem prima, maar ik denk niet dat het me maanden bezig kan houden. Net als het gebrek aan nieuwe maps mij wellicht BFV op een laag pitje doet zetten
Eens. Initieël was ik wel in de veronderstelling dat dood gewoon dood is bij squad based FS. Echter was ik gisteren ook bij 3 a 4 potjes binnen een minuut dood en kon gerust 15+ min wachten (incl. server zoeken/pre-round blabla) voordat ik weer verder kon.

Je kunt eigenlijk té snel een speler volledig uitschakelen. Want zodra je iemand killed, meteen genadeslag geven (als dat lukt) en hij/zij is uitgeschakeld. Als ze dan inderdaad een revive systeem ala APEX erin zouden gooien zou dat al een stuk schelen. Dan zou het pas echt over zijn als je gehele squad dood is.

Maar goed. Als ze dit al willen implementeren zijn we alweer een x aantal weken (maanden?) verder. Nog belangrijker is dat ze een beter loot systeem gaan implementeren want man wat is dat een drama zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Reefun schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:19:
[...]

Eens. Initieël was ik wel in de veronderstelling dat dood gewoon dood is bij squad based FS. Echter was ik gisteren ook bij 3 a 4 potjes binnen een minuut dood en kon gerust 15+ min wachten (incl. server zoeken/pre-round blabla) voordat ik weer verder kon.

Je kunt eigenlijk té snel een speler volledig uitschakelen. Want zodra je iemand killed, meteen genadeslag geven (als dat lukt) en hij/zij is uitgeschakeld. Als ze dan inderdaad een revive systeem ala APEX erin zouden gooien zou dat al een stuk schelen. Dan zou het pas echt over zijn als je gehele squad dood is.

Maar goed. Als ze dit al willen implementeren zijn we alweer een x aantal weken (maanden?) verder. Nog belangrijker is dat ze een beter loot systeem gaan implementeren want man wat is dat een drama zeg :X
Maar denk ook eens aan de (negatieve) gevolgen die dat met zich meebrengt? Het zal sneller een clusterfuck worden, omdat er meer mensen in leven blijven als de cirkel kleiner wordt, wat weer ragedeaths tot gevolg zal hebben. Plus, als jij net met jouw squad twee anderen hebt neergeknald, en zelf dekking zoekt, iedereen leuk weer gerevivet kan worden en je op die manier bezig blíjft.

Ik denk dat het meer negatieve dan positieve gevolgen gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Misschien dat ik het later nog wel eens een kans geef. Als ik het nu lees, zijn er nogal wat issues met looting etc etc.\

Voor mij is Firestorm BR vooral heel veel Field en heel weinig Battle, daar waar ik liever een 50-50 verhouding zie, minimaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MRE-Inc schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:48:
Misschien dat ik het later nog wel eens een kans geef. Als ik het nu lees, zijn er nogal wat issues met looting etc etc.\

Voor mij is Firestorm BR vooral heel veel Field en heel weinig Battle, daar waar ik liever een 50-50 verhouding zie, minimaal....
Oke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
larsbeumer.apd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:25:
[...]

Maar denk ook eens aan de (negatieve) gevolgen die dat met zich meebrengt? Het zal sneller een clusterfuck worden, omdat er meer mensen in leven blijven als de cirkel kleiner wordt, wat weer ragedeaths tot gevolg zal hebben. Plus, als jij net met jouw squad twee anderen hebt neergeknald, en zelf dekking zoekt, iedereen leuk weer gerevivet kan worden en je op die manier bezig blíjft.

Ik denk dat het meer negatieve dan positieve gevolgen gaat hebben.
Als je bepaalde punten in de map zet waarbij ze dan weer in de map kunnen spawnen, wellicht met een alarm zoals de bunkers met voertuigen oid, dan zal dat nog wel mee vallen.

De laatste ringen worden sowiesow snel een clusterfuck, dus ja. Dat haalt dan ook niet meer uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:48:

Een deel van BR is weten waar je moet landen en waar je mensen tegen kunt komen. Daar heb je gewoon een aantal potten voor nodig. Nu is voor iedereen alles nieuw dus kom je ze ook op de raarste plekken tegen. Je bent nog vaak op zoek naar cover en weet niet zo goed wat de looproutes zijn. Dus zijn de gevechten nog niet echt representatief. Ook hoe healen e.d. werkt, is nog vooral uit zoeken. De een snapt het sneller dan de ander. Bovendien moeten je squadmates ook het spelletje nog snappen. Wil vanavond wel een paar potten spelen als je wilt.

Verder hoor ik dat het hebben van een tank end-game nogal lastig is omdat de kans dat mensen V1 raketten gaan gooien groot is. Hoe je dergelijke dingen countered is ook iets wat men moet leren.

Ik kan me verder voorstellen dat de TTK niet echt pas bij BR of dat de snelheid om in een nieuwe pot te komen beter moet, maar de vraag is hoe serieus DICE deze BR mode neemt en of ze hem wel goed blijven ondersteunen. Iets zegt me namelijk dat als de community de mode niet omarmt, ze hem net zo makkelijk weer laten vallen, net zoals elke andere nieuwe mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:59:
[...]

Een deel van BR is weten waar je moet landen en waar je mensen tegen kunt komen. Daar heb je gewoon een aantal potten voor nodig. Nu is voor iedereen alles nieuw dus kom je ze ook op de raarste plekken tegen. Je bent nog vaak op zoek naar cover en weet niet zo goed wat de looproutes zijn. Dus zijn de gevechten nog niet echt representatief. Ook hoe healen e.d. werkt, is nog vooral uit zoeken. De een snapt het sneller dan de ander. Bovendien moeten je squadmates ook het spelletje nog snappen. Wil vanavond wel een paar potten spelen als je wilt.

Verder hoor ik dat het hebben van een tank end-game nogal lastig is omdat de kans dat mensen V1 raketten gaan gooien groot is. Hoe je dergelijke dingen countered is ook iets wat men moet leren.

Ik kan me verder voorstellen dat de TTK niet echt pas bij BR of dat de snelheid om in een nieuwe pot te komen beter moet, maar de vraag is hoe serieus DICE deze BR mode neemt en of ze hem wel goed blijven ondersteunen. Iets zegt me namelijk dat als de community de mode niet omarmt, ze hem net zo makkelijk weer laten vallen, net zoals elke andere nieuwe mode.
Ben vanavond wel online, maar ook weer studie en sport.... Zal dus niet heel lang zijn....

Overigens heb ik de instellingen van de Elite Controller aan moeten passen voor het vliegen. De rechterstick naar links/rechts heb ik ingesteld als Yaw Left/Yaw Right. Dus als je gewoon recht vliegt en je duwt je rechter stick naar links/rechts dat dan de neus van het vlieguig naar links/rechts gaat, maar het vlieguig wel horizontaal in de lucht blijft.

Ik merkte dat met de laatste patch ik extreem veel moest corrigeren als ik een bocht maakte in een dog fight. Dus vertiaal vliegend een bocht maken als je achter iemand anders aan vliegt. Ik schoot elke keer mis omdat bij de minste stick movement, mijn vizier helemaal of naar boven of naar onder ging en dus niet on-target was. Nu de rechter stick via de de Xbox assesoire app op vertraagd gezet zodat als ik de rechter stick helemaal push, het vizier veel beter on target kan blijven.

Heb jij dit ook al ervaren @Reefun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:57:
[...]

Ben vanavond wel online, maar ook weer studie en sport.... Zal dus niet heel lang zijn....

Overigens heb ik de instellingen van de Elite Controller aan moeten passen voor het vliegen. De rechterstick naar links/rechts heb ik ingesteld als Yaw Left/Yaw Right. Dus als je gewoon recht vliegt en je duwt je rechter stick naar links/rechts dat dan de neus van het vlieguig naar links/rechts gaat, maar het vlieguig wel horizontaal in de lucht blijft.

Ik merkte dat met de laatste patch ik extreem veel moest corrigeren als ik een bocht maakte in een dog fight. Dus vertiaal vliegend een bocht maken als je achter iemand anders aan vliegt. Ik schoot elke keer mis omdat bij de minste stick movement, mijn vizier helemaal of naar boven of naar onder ging en dus niet on-target was. Nu de rechter stick via de de Xbox assesoire app op vertraagd gezet zodat als ik de rechter stick helemaal push, het vizier veel beter on target kan blijven.

Heb jij dit ook al ervaren @Reefun ?
Heel eerlijk ; totaal geen last gehad van de nieuwe patch. Ja, het is beduidend anders geworden. Maar je kan nu veel beter gebruik maken van de zwaartekracht en de kinetische energie om je voordeel te behalen.

Maar dan nog blijft vliegen best klote nu ivm pre-patch :+ Voelt gewoon echt alsof je met aardappelen aan het vliegen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Ik vind al die verbrande wapenskins wel mooi die je nu kunt unlocken met tides of war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er weer wat nieuwe dingen te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
poor Leno schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:47:
Zijn er weer wat nieuwe dingen te unlocken?
Nieuwe tides of war is begonnen vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Eerste bolletje is al BR gefocust las ik; ik koop de rewards wel met coins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dvdkiwi schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 00:33:
Mja ik speel voornamelijk firestorm de laatste dagen. Als je een beetje pech hebt zoals ik krijg je af en toe maar 125 score per potje. Heb je er toch een stuk of 15 voor nodig dan. Al heb ik er ook potjes met een score van 600 tussen zitten. Alleen de eerste challenge is firestorm gerelateerd. De rest kun je volgens mij in alle game modes halen. Of had ik het mis en zit zoon rode krat openen ook in de middelste lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Dat eerste ToW objective had ik na 3 potjes. Na de eerste 2 had ik wat @dvdkiwi al zie 'ik koop het wel', maar derde potje was ineens bovengemiddeld goed met bijna 1900 punten.
Ik blijf wel een haat-liefde verhouding hebben met Firestorm. Vooral in squad vorm als je na een minuut al het loodje legt en je ff mag wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 00:33:
Nu speel ik sinds FS uit is continu FS, dus voor mij haalt het weinig uit. Echter de ToW rewards zijn weer eens cosmetics waar je toch geen ene hol aan hebt. Dus ik ga me er totaal niet op focusen :) Zodra het echt weer nuttige zaken worden zoals nieuwe wapens/voertuigen, dan ga ik er wel echt voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is meer dat het hele BR concept me totaal niet aanspreekt dus of ik nou 5 of 15 potjes moet spelen is me om het even.
Het is niet wat ik zoek in een shooter, zéker niet in een BF game ;)
Ieder zo z'n ding.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2019 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Alle wapens en outfits wat je nu kan verdienen is firestorm linked. En over die nieuwe map die komt dus wel eind mei pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:10:
Het is meer dat het hele BR concept me totaal niet aanspreekt dus of ik nou 5 of 15 potjes moet spelen is me om het even.
Het is niet wat ik zoek in een shooter, zéker niet in een BF game ;)
Ieder zo z'n ding.
Het ding van ToW is vooral dat je dingen probeert die je normaal wellicht niet gedaan zou hebben. In die zin snap ik de assignments wel. Dus wellicht moet je er gewoon aan wennen. Met een leuke squad is BR ook gewoon een leuke mode en als je met iemand speelt die het spelletje goed kan, krijg je wellicht nog een win ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:31:
[...]

Het ding van ToW is vooral dat je dingen probeert die je normaal wellicht niet gedaan zou hebben. In die zin snap ik de assignments wel. Dus wellicht moet je er gewoon aan wennen. Met een leuke squad is BR ook gewoon een leuke mode en als je met iemand speelt die het spelletje goed kan, krijg je wellicht nog een win ook :+
Dat vooral.. ik had maandag een beetje een rage quit.. maar vind het idee wel leuk.. Beetje speurtochtje, maar ik mis dan wel de actie (hoewel de onvoorspelbaarheid dan wel weer leuk is).

Maar gisteren zat ik dus 2 x in een goede squad, en kon ik zo met hen meeliften. Zeker toen we als squad een tank hadden bemachtigd.

Daarintegen werd ik ook weer moedeloos van twee squadmates die naast me lagen, en weigerden te reviven. Dat frustreert dan ontzettend.

Btw.. ik vind dat ze wel iets moeten met het hele bleeding out/revive systeem. Nu wordt je neergeschoten, maar kun je nog 30 sec terug in het spel worden gebracht. Maar dat risico nemen spelers niet, dus die schieten je voor een tweede keer uit het spel. Waarom niet hetzelfde revive systeem als in de normale multiplayer? Want nu heb je er ook niets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:31:
[...]

BR kan idd best leuk zijn, maar het is niet wat ik zoek in een BF game. Ik wil all-out warfare, waar ik ook sta op de map en dat gevoel heb ik gewoon niet bij FS/BR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:49
Dat wachten met BR valt best mee. Ik heb het eens geklokt, tussen dood gaan en kunnen springen uit het vliegtuig zit 2:11. Goede motivatie om niet dood te gaan, maar al met al kan je best snel aan de slag. Vond dat met blackout in cod veel langer duren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlauweNL
Zag deze langs komen. Map van Wellicht handig voor onze FS spelers

https://www.gamermaps.net...-5/firestorm#1.-360.120.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wat me meevalt bij de FS is hoe willekeurige squadleden goed blijven mee werken. Ik speel veel met mijn maatje, maar omdat er geen duo modus is vullen we het aan met randoms (tenzij het te lang duurt). En zonder via headset communiceren, blijven de meeste mensen goed communiceren waar potentieel gevaar is doormiddel van het pingen. Ik had erger verwacht, mensen die compleet de andere kant op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweNL
Qu3st schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:21:
Wat me meevalt bij de FS is hoe willekeurige squadleden goed blijven mee werken. Ik speel veel met mijn maatje, maar omdat er geen duo modus is vullen we het aan met randoms (tenzij het te lang duurt). En zonder via headset communiceren, blijven de meeste mensen goed communiceren waar potentieel gevaar is doormiddel van het pingen. Ik had erger verwacht, mensen die compleet de andere kant op gaan.
Dat is wel nadeel van Duo. Duurt of erg lang (max 3min) of je vind vaak geen andere duo.
Is er trouwens een lijst met actieve tweakers die af en toe spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

BlauweNL schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:28:
[...]

Dat is wel nadeel van Duo. Duurt of erg lang (max 3min) of je vind vaak geen andere duo.
Is er trouwens een lijst met actieve tweakers die af en toe spelen?
Vanochtend nog met maatje gespeeld, en het zoeken naar randoms was echt snel, elke keer bij starten van zoeken binnen 10 seconde een match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qu3st schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:31:
[...]

Vanochtend nog met maatje gespeeld, en het zoeken naar randoms was echt snel, elke keer bij starten van zoeken binnen 10 seconde een match!
Ene keer heb je binnen 10 sec een match, andere keren duurde het 3+ min bij me met duo's een squad vinden. Heel apart.

Doorgaans druk ik gewoon op skip dat we dan maar gewoon met z'n 2'en aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Reefun schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:53:
[...]

Ene keer heb je binnen 10 sec een match, andere keren duurde het 3+ min bij me met duo's een squad vinden. Heel apart.

Doorgaans druk ik gewoon op skip dat we dan maar gewoon met z'n 2'en aan de slag gaan :)
Als het bij ons langer dan een minuut duurt doen wij dat ook, echt geen zin om alleen maar te wachten :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Qu3st schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:55:
[...]

Als het bij ons langer dan een minuut duurt doen wij dat ook, echt geen zin om alleen maar te wachten :9
Nee precies. Maar ja, als je dan met een volle squad in partychat zit en je gaat snel dood dan ga je ook niet even eruit. Afgelopen week vaak genoeg voor gekomen dat ik heel snel af ging en dan zit je zo 10 min+ spreekwoordelijk uit je neus te eten. Ach. C'est la vie of Firestorm eh?

Daarover gesproken, echt heel lomp dat je dan in spectator mode enkel een fixed third person view hebt |:(. Kijk, dat hij fixed is, dat snap ik. Maar geef dan op z'n minst een 1st person spectator view. Toch een stuk prettiger om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Reefun schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:04:
[...]

Nee precies. Maar ja, als je dan met een volle squad in partychat zit en je gaat snel dood dan ga je ook niet even eruit. Afgelopen week vaak genoeg voor gekomen dat ik heel snel af ging en dan zit je zo 10 min+ spreekwoordelijk uit je neus te eten. Ach. C'est la vie of Firestorm eh?

Daarover gesproken, echt heel lomp dat je dan in spectator mode enkel een fixed third person view hebt |:(. Kijk, dat hij fixed is, dat snap ik. Maar geef dan op z'n minst een 1st person spectator view. Toch een stuk prettiger om naar te kijken.
Dat binnen paar seconde dood gaan en je squad leeft nog wel door is wel zuur ja! Zo'n discussie was er van de week al, dat het fijn zou zijn als er een Apex Legend-achtig systeem zou komen.

Die spectator mode vind ik zelf echt vreselijk, word misselijk als ik naar al die bewegingen kijk haha. Ik zou zelf wel fijn vinden als de camera niet fixed is. Geeft misschien wel extra voordeel, maar volgens mij zou dit niet buiten proportioneel veel voordeel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik gok eigenlijk dat we vanaf nu alleen nog maar character dingen unlocke bij ToW. Dit omdat deze dingen je het meest onderscheiden op het speelveld tov anderen. Je komt eventjes in beeld als je iemand hebt gekillt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die 1500 punten is verder niet bijzonder. Voor een potje zonder kills en vrij snel dood kun je bv al 250 punten krijgen. Dat 6x en je hebt de eerste assignment al binnen. Win je een pot dan heb je ook al genoeg. Ik had hem net dus in 3 potten. 1e en 2e gingen erg kut, slechte loot en vervolgens niemand zien en toch afgemaaid. Derde pot zowaar gewonnen en 6 kills. Had ook afgelopen kunnen zijn, had heel weinig ammo en mn STG44 bleek een rifle te zijn (je kunt blijkbaar niet wisselen naar full-auto?). Verder waren mn tegenstanders wel noobs. Gelukkig had ik een shotgun en kon ik er 3 van achter besluipen.

In ieder geval is de 1500 punten echt niet moeilijk te halen. Zelfs al gebruik je je controller met 1 hand en doe je een blinddoek om. De rest is ook niet heel bijzonder. 30.000 xp is in bv domination erg makkelijk (vlaggen capturen levert aardig wat en je hebt er ook makkelijk defence kills welke 150 extra punten waard zijn). 30 kills is in zo'n potje ook nog wel te doen, al is het prima om dat in 2 potten af te ronden. En die 1000 healing is gewoon willekeurig een mode pakken en jezelf healen want specifiek squadmates healen is te random om echt op te spelen.

Al met al geen hele lastige assignments om een waardeloze face-skin te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:01:
Die 1500 punten is verder niet bijzonder. Voor een potje zonder kills en vrij snel dood kun je bv al 250 punten krijgen. Dat 6x en je hebt de eerste assignment al binnen. Win je een pot dan heb je ook al genoeg. Ik had hem net dus in 3 potten. 1e en 2e gingen erg kut, slechte loot en vervolgens niemand zien en toch afgemaaid. Derde pot zowaar gewonnen en 6 kills. Had ook afgelopen kunnen zijn, had heel weinig ammo en mn STG44 bleek een rifle te zijn (je kunt blijkbaar niet wisselen naar full-auto?). Verder waren mn tegenstanders wel noobs. Gelukkig had ik een shotgun en kon ik er 3 van achter besluipen.

In ieder geval is de 1500 punten echt niet moeilijk te halen. Zelfs al gebruik je je controller met 1 hand en doe je een blinddoek om. De rest is ook niet heel bijzonder. 30.000 xp is in bv domination erg makkelijk (vlaggen capturen levert aardig wat en je hebt er ook makkelijk defence kills welke 150 extra punten waard zijn). 30 kills is in zo'n potje ook nog wel te doen, al is het prima om dat in 2 potten af te ronden. En die 1000 healing is gewoon willekeurig een mode pakken en jezelf healen want specifiek squadmates healen is te random om echt op te spelen.

Al met al geen hele lastige assignments om een waardeloze face-skin te halen...
Haal je niet zo en score door elkaar? Gisteren wat potje gedaan waar ik vrijwel meteen dood ging en niemand raakte. Dan krijg je gewoon 260xp ofzo maar een score van 56 ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:35:
[...]

BR kan idd best leuk zijn, maar het is niet wat ik zoek in een BF game. Ik wil all-out warfare, waar ik ook sta op de map en dat gevoel heb ik gewoon niet bij FS/BR
Maar jij staat toch zelden tot nooit op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:03:
[...]

Haal je niet zo en score door elkaar? Gisteren wat potje gedaan waar ik vrijwel meteen dood ging en niemand raakte. Dan krijg je gewoon 260xp ofzo maar een score van 56 ofzo
Je moet toch ook XP halen in die mode voor de assignment?

Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V