Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:27
Wat speelt dit lekker zeg <3. Setting vond ik niet aantrekkelijk maar na het spelen van de beta ben ik echt onder de indruk. Ff uitvogelen wat de verschillen zijn tussen de deluxe/standaard en pre orderen maar.

Edit: deluxe heeft alleen maar extra skins, camos en andere cosmetische dingetjes? :w

[ Voor 18% gewijzigd door Sokucho op 08-09-2018 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:17
Krijg je ook soort van ranked modus in de game, waardoor je wel genoodzaakt ben om als team te spelen.
Ik haal meer punten met ammo drops of reviven van mensen dan van me kills :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 16:06
Grafisch valt de game me wat tegen. Gameplay voelt wel goed aan. Voor ik het wist liep ik 2 uur door Rotterdam te knallen.

Ga er zeker nog wat uurtjes in stoppen voordat ik besluit om de game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Hoe meer ik speel, hoe leuker ik de game vindt :)

Ja, als je spawnt pak je erst wat ammo en medic pouches mee, maar ik heb slecht een handvol keer gehad dat ik echt zonder ammo zat.
- Conquest is weer ouderwets goed, en de potten zijn vaak spannend en close calls. Als je met je squad online vrienden goed bezig bent merk je dat dat verschil maakt en dan voelt een pot winnen ook weer echt zeer bevredigend.
- de gunplay is erg goed, zeker als je je wapens wat levelt
- geen overdreven last van vliegtuigen meer op de grond, al moeten de meeste mensen de bommen en spotting radar nog vrijspelen. We'll see...
- de maps zijn ook erg goed gedaan

Ik zou zelf graag verbetering zien in de menu's, het joinen op elkaar, squads vormen (het liefst weer 5 man-squads). Ook in-game je assigment progress kunnen zien en aanpassen, je wapens en vehicles kunnen aanpassen
- het soud design is weer dik, maar ik wil toch graag de voetstappen weer op het niveau van BF1. Ik heb nu vaak dat ik geluiden niet kan plaatsen (directioneel)

Als we per skilltree een nieuw wapen moeten samenstellen vind ik de unlock progressie wat traag. Bovendien mag dat een heel stuk overzichtelijker. Maar het liefst zie ik dat ik de skills op een wapen nog kan aanpassen achteraf.

Maar wie weet geeft dit systeem je straks mooie mogelijkheden echte 'builds' te maken van je soldaten voor bepaalde rollen. Het heeft in die zin wel potentie.

Al met al zijn die veranderingen wel meer gericht op de hardcore speler. Als diehard Battlefielder ben ik er blij mee, maar gezien de vele negatieve reactie van mensen die het casual spelen of er een paar uur in hebben zitten, hoop ik dat het genoeg spelers trekt. Maar goed, men heeft jarenlang op Reddit e.a. lopen schreeuwen dat Battlefield meer en meer voor de noobs werd en te makkelijk was gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2018 10:30 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

fevo-1190 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 07:32:
Krijg je ook soort van ranked modus in de game, waardoor je wel genoodzaakt ben om als team te spelen.
Ik merk dat de assignments vooral op PTFO gericht zijn. Team/squad healen, supply, reviven, assists binnen objectives e.d. voor extra scraps (en dus voor wapen-mods). Dat zal best bijdragen aan een stukje teamplay
Geronimous schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:28:

[...]
Ik zou zelf graag verbetering zien in de menu's, het joinen op elkaar, squads vormen (het liefst weer 5 man-squads).
[...]
Nu passen er wel 2 squads in een party op de PS4
Als we per skilltree een nieuw wapen moeten samenstellen vind ik de unlock progressie wat traag.
De beta is een paar dagen oud en door de assignments te doen lopen de scraps en class rank punten binnen. Ik heb inmiddels 3 wapens compleet unlocked qua upgrades en een ander sight (kleurtjes doen me niets).
In BF4 heb ik inmiddels iets van +1500 uur zitten en BF1 ~800 en ook daar heb ik niet alles unlocked. Ik speel uiteindelijk toch alleen met de wapens die me het meest liggen en met de scraps die over zijn koop ik de rest wel tegen die tijd.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:54
BlaTieBla schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:02:
[...]

[...]

In het eggie kregen ze in Rusland destijds per 2 soldaten 1 rifle met slecht een klein handje kogels. Dus dat 'verzinnen' heeft wel degelijk een oorsprong. En dat was geen spelletje.
Dat was alleen bij Stalingrad, op het moment dat het er voor de Sovjets héél slecht uitzag. Wel even de historische feiten correct blijven weergeven he ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33
jap85 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:24:
[...]

Ik vind het ergens ook wel weer goed dat ze het gebruik van de noobtube niet onbestraft laten :>
Ah, de bekende n00btube.... zucht.... wat is nou moeilijker, een bal met een boogje over de doelman in het doel proberen te krijgen, of een strak schot er langs ? Nou ? De meeste voetballers weten het wel.

De term n00btube is dan ook compleet verkeerd. SMAW, RPG en dat soort ondingen mag natuurlijk wel en is niet n00b ondanks dat die in zowat rechte lijn op hun doel afgaan. Probeer maar eens voor de gein geplaatste granaten met de rifle granaat te plaatsten, wedden dat er meer skill voor nodig is dan met de RPG/SMAW/Panzerfaust of bazooka ?
fevo-1190 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:17:
Merk wel dat een goede squad nodig is.
Medic en ammo is hard nodig, maar vooralsnog alleen maar in slechte squads gespeeld.
Waar ik continu ammo geef aan andere squad members en de rest.
Word ik totaal niet bevoorraad of laat staan revived al is die 5m van me vandaan.
Dit spel vraag echt om een vaste party groep.

Solo spelen is vooral ergeren aan je medespelers/ squad leden.
Eensch, helemaal mee eensch. Ik denk dat Dice nog wel veel commentaar gaat krijgen over het beperkte ammo/health systeem. Ik ga toch echt niet in mijn spawn spawnen voor een extra magazijn als mijn team bij de objective is en ik daar kan spawnen met de kans dat ik weer zonder ammo kom te zitten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44
MRE-Inc schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:50:
[...]
Eensch, helemaal mee eensch. Ik denk dat Dice nog wel veel commentaar gaat krijgen over het beperkte ammo/health systeem.
Om 'm vervolgens keihard weer terug te koppen met de mededeling dat BF toch echt een teambased shooter is. Als ze daar maar lang genoeg op blijven hameren gaat het hopelijk bij iedereen een keer doordringen dat teamplay wel degelijk nut heeft.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb hem weer even geinstalleerd. Zit gewoon even te wachten tot Tomb Raider uitkomt. Maar heb net een onwijs spannend potje gehad. Je moet het spel gewoon even opnieuw leren, want qua gameplay en snelheid wijkt het gewoon wat af van BF1.

Maar je hebt gewoon zo ontzettend weinig aan vliegtuigen in Narvik Conquest. Je kunt er niet op spawnen, ze capturen geen vlaggen, ze kunnen je niet reviven. Ik snap dat mensen het leuk vinden om te vliegen, maar met name nu het spel toch wat anders is ingericht, wat meer tactischer, heb je er gewoon nog niet veel aan.

Sorry MRE en Reefun :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-08 10:49
Paar uurtje nu in de game zitten. Maar krijg hier gewoon geen Ww2 gevoel bij. Medics lopen met een piloten helm op. Duitsland heeft Chinese vrouwelijke snipers????? En donkere SSers. Ja dat vind ik toch echt storend. Qua gameplay zit het wel in orde al vind ik hem grafische nog niet on point. Maar dat kan nog komen. De open beta van BF4 zag er ook niet uit en dat was ook goed gekomen. Dus ja ik weet het niet. Heb er een beetje een battlefront 2/Andromeda gevoel bij. Iig blij dat ik hem niet gepreorderd heb. Wacht eerst de review nog af.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Schaap360 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:32:
Paar uurtje nu in de game zitten. Maar krijg hier gewoon geen Ww2 gevoel bij. Medics lopen met een piloten helm op. Duitsland heeft Chinese vrouwelijke snipers????? En donkere SSers. Ja dat vind ik toch echt storend.
1 tip: laat dat los en kijk er doorheen.
Tijdens het spelen merk je er nauwelijks iets van en het zou zonde zijn als je de hele game op zoiets pietluttigs afrekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
[...]

Ah, de bekende n00btube.... zucht.... wat is nou moeilijker, een bal met een boogje over de doelman in het doel proberen te krijgen, of een strak schot er langs ? Nou ? De meeste voetballers weten het wel.

De term n00btube is dan ook compleet verkeerd. SMAW, RPG en dat soort ondingen mag natuurlijk wel en is niet n00b ondanks dat die in zowat rechte lijn op hun doel afgaan. Probeer maar eens voor de gein geplaatste granaten met de rifle granaat te plaatsten, wedden dat er meer skill voor nodig is dan met de RPG/SMAW/Panzerfaust of bazooka ?

[...]
Het was een grapje..

Maar om er toch even op in te gaan, de term komt uit een tijd toen en games waren waar de GL wel op was en misbruikt kon worden in cqc. Er waren bijvoorbeeld mensen die binnen standaard met zo'n ding rond liepen wat nogal lame was.

Tegenwoordig idd niet meer het geval, heb m in BF5 ook even geprobeerd maar weinig mee geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Elk wapen kan misbruikt worden door noobs, maar de noobtube is daarbij gewoonweg makkelijker. Panzerfaust moet je vrij spelen en het afschieten van tanks is wel wat lastiger dan infantry. Inmiddels hebben ze die noobtube generfed waardoor ie niet meer gegarandeerd iemand killt, maar dat maakt het niet minder skill-loos in de meeste situaties. Dat je hem kunt schieten op zo'n manier dat je rekening moet houden met de afstand, de wind, de stand van de maan, etc is prima maar op close range blijft het gewoon een n00b wapen en zal iedereen het n00btube gaan noemen. Een sniper gebruiken op je buik op 200 meter afstand terwijl er niemand op je schiet is ook makkelijker dan met je team mee te gaan en al lopend iemand neer te schieten. Maar dat maakt het vanwege het laatste niet ineens een moeilijk wapen.
[...]

Eensch, helemaal mee eensch. Ik denk dat Dice nog wel veel commentaar gaat krijgen over het beperkte ammo/health systeem. Ik ga toch echt niet in mijn spawn spawnen voor een extra magazijn als mijn team bij de objective is en ik daar kan spawnen met de kans dat ik weer zonder ammo kom te zitten.
Mja een slecht team en slechte squads naaien je nu op 2 kanten.
dvdkiwi schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:09:
[...]

Om 'm vervolgens keihard weer terug te koppen met de mededeling dat BF toch echt een teambased shooter is. Als ze daar maar lang genoeg op blijven hameren gaat het hopelijk bij iedereen een keer doordringen dat teamplay wel degelijk nut heeft.
De manier waarop is anders vrij brak. Ze hameren niks, geven nergens uitleg en het is voor iemand totaal niet duidelijk dat ie fout bezig is. Ik kan zeuren om ammo wat ik wil als ik achter support aan loop, maar dat doet niks. Waarom ze er nu uit hebben gehaald dat je zelf ammo van zo'n gast kan pakken is mij een vraag. Maar waarom krijgt iemand niet met grote letters in beeld dat ik ammo wil? En waarom zie je van anderen zo slecht dat ze health of ammo nodig hebben? Als ik rondloop moet ik op een balkje van 3 bij 15 pixels gaan letten of iemand health nodig heeft. Dat is toch volkomen fout? En ik kan bij revives niet aangeven of het veilig is of niet. Ik kan een beetje schreeuwen en mn arm uitsteken maar aangeven waar de enemy mij schoot kan ik niet en als ik die knop los laat ben ik weer te vroeg dood voordat iemand mij kan helpen.

Ze willen zoveel doen met de squad maar geven de middelen niet om dit op een inzichtelijke manier te doen. Leuk dat nieuwe systeem voor mensen die 3 kills in een match halen, maar de mensen die het team keer op keer dragen worden nu genaaid. En iedere keer zie ik weer dat als ik een man of 5 revive bij een objective, ik niks terug krijg als ik bij de volgende objective neer ga. Zelf vinden ze het allemaal superhandig als het gebeurt, maar een poot uitsteken naar een ander is er niet bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2018 12:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een potje conquest met een enigzins samenwerkende squad gedaan. Dat speelde wel aardig moet ik zeggen. De punten stroomden binnen in elke geval.

Omdat ik me eergisteren zo zat te ergeren aan ammo gebrek heb ik als support gespeeld. Beetje ammo pouches uitdelen. Volgens mij vonden de twee random squad members Dat wel fijn want ze bleven me reviven. Meneer @uchiha tijntje is sowieso een revive koning dus hem gaf ik geen ammo.

Blijf er wel bij dat je onvoldoende startammo krijgt on leuk te spelen. Je hebt net genoeg om 4 kills te maken. Als de objective dan niet klaar is (zodat je ff aan je sim city skills kan werken bij een krat) , ben je af. Heb zelfs nadat we een punt verloren hebben even op een ammo crate gaan campen. 4 kills. Kun je tactisch noemen. Ik vind het vooral een beetje suf.

Ben wel positiever geworden over het spel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Gerevived worden gebeurt de ene pot volop, de andere keer zitten ze met 4 man om je heen. Net als met alle voorgaande BF's.

Ben het wel eens dat de indicatoren voor de health, ammo beter mogen, sommige animaties flink wat korter (vind de revice animaties prima overigens). Het idee van @Martinspire dat je als gewonde wat pointers kan geven (veilig/onveilig) is wel briljant: dat kan makkelijk gekoppeld worden aan de L2/R2 knoppen. En dat je een marker kan zetten waarvandaan je werd beschoten.

Ik vind kills maken als sniper vooral nog vrij lastig moet ik bekennen. Heel veel bodyhsots van 55 damage...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Geronimous schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:35:
Gerevived worden gebeurt de ene pot volop, de andere keer zitten ze met 4 man om je heen. Net als met alle voorgaande BF's.

Ben het wel eens dat de indicatoren voor de health, ammo beter mogen, sommige animaties flink wat korter (vind de revice animaties prima overigens). Het idee van @Martinspire dat je als gewonde wat pointers kan geven (veilig/onveilig) is wel briljant: dat kan makkelijk gekoppeld worden aan de L2/R2 knoppen. En dat je een marker kan zetten waarvandaan je werd beschoten.

Ik vind kills maken als sniper vooral nog vrij lastig moet ik bekennen. Heel veel bodyhsots van 55 damage...
Met het gebrek aan healing ten opzichte van de vorige BF's is 55 damage precies genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tip om met vrienden te spelen: hij zegt vaak 'failed to join squad' als je samen joined en er nog zat plek is in je team. De leader moet dan direct uit de squad waar hij ingeplaatst wordt gaan en een nieuwe squad maken. Friends only maken uiteraard en direct de party opnieuw inviten. Dan gaat het wel goed.

Gek genoeg zorgt quick join wel voor een pot waarbij er plek is voor je team en houdt hij er rekening mee dat je pre-made squad samen in een squad moet komen. Alleen zet hij de squad leader in een random squad neer waar mogelijk geen plek is voor de rest van de pre-made. In plaats van ze dan in random squads te zetten zegt ie 'failed to join squad'.

Je zou bijna denken dat het een Dice game is qua onvolkomenheden. :) Ik viel net voor @uchiha tijntje dwars door een volledig goed in elkaar zittende brug heen, zo het kanaal in. Kwam op zich wel goed uit want ik werd beschoten door een sniper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Nieuwe bug.. niet meer kunnen spawnen..teller bleef op 9 sec hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-08 10:49
greatgonzo schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:45:
Heb ik ook gehad. En een bug met de long ranged scope dat je dan maar een klein rondje in beeld krijgt Waar je door de scope heen kijkt en die dan niet een zoomt. En de rest ongeveer 95% van het scherm zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel bf sinds battlefield 2 maar deze pas ik toch wel. Vindt hem niet fijn spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op m'n Xbox One X loopt ie alles behalve soepel. Niet bepaald smooth gameplay. Heb enkel nog maar paar potjes op Rotterdam map gespeeld, nog niet op Narvik. Vandaag teruggekomen van vakantie dus nog niet eerder tijd gehad. Morgen maar wat dieper er op in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
fevo-1190 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 07:32:
Ja dat is altijd al toch? Ik haal al versies lang de top 3 door te “Medicen” en dat vind ik juist ook zo leuk aan deze serie.

Lekker mee veroveren, rijden, vliegen, medic zijn. Soms dood ik niemand in een pot :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al 2 keer een andere bug gehad die zorgde dat ik niet kon spawnen. Ene keer bleef ik ingame om revive vragen maar mn squadmates zagen me niet. Daarna dat ik wel in het spawnmenu zat, maar de game eigenlijk nog dacht dat ik leefde dus de spawn-counter ging niet lopen. Moest dus 2 keer opnieuw de game joinen.

Overall gezien kom ik echt teveel bugs tegen maar die van audio stoort me nog het meest. Zo vaak dat ik dood wordt geschoten door mensen die ik niet hoor lopen of hoor schieten.

En nu men de maps wat beter kent zie je ook veel meer campers of mensen die totaal niet bezig zijn met het winnen van de pot. Ben uit frustratie maar support gaan spelen want ik kwam echt veel te vaak zonder ammo te zitten. Maar wat ik niet begrijp is dat die support-wapens zo weinig ammo hebben. 25 of 30 kogels past daar toch helemaal niet bij? En dan ook nog een enorme spray op die wapens

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Martinspire schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:31:
[...]

Al 2 keer een andere bug gehad die zorgde dat ik niet kon spawnen. Ene keer bleef ik ingame om revive vragen maar mn squadmates zagen me niet. Daarna dat ik wel in het spawnmenu zat, maar de game eigenlijk nog dacht dat ik leefde dus de spawn-counter ging niet lopen. Moest dus 2 keer opnieuw de game joinen.

Overall gezien kom ik echt teveel bugs tegen maar die van audio stoort me nog het meest. Zo vaak dat ik dood wordt geschoten door mensen die ik niet hoor lopen of hoor schieten.

En nu men de maps wat beter kent zie je ook veel meer campers of mensen die totaal niet bezig zijn met het winnen van de pot. Ben uit frustratie maar support gaan spelen want ik kwam echt veel te vaak zonder ammo te zitten. Maar wat ik niet begrijp is dat die support-wapens zo weinig ammo hebben. 25 of 30 kogels past daar toch helemaal niet bij? En dan ook nog een enorme spray op die wapens
Hier ook die bug mogen ervaren. Daar is het een beta voor denk ik dan maar.

De potjes conquest duren over het algemeen vrij lang. Ik weet niet of dat BF eigen is, maar de timer mag wat mij betreft naar max een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:12:
Ik heb hem weer even geinstalleerd. Zit gewoon even te wachten tot Tomb Raider uitkomt. Maar heb net een onwijs spannend potje gehad. Je moet het spel gewoon even opnieuw leren, want qua gameplay en snelheid wijkt het gewoon wat af van BF1.

Maar je hebt gewoon zo ontzettend weinig aan vliegtuigen in Narvik Conquest. Je kunt er niet op spawnen, ze capturen geen vlaggen, ze kunnen je niet reviven. Ik snap dat mensen het leuk vinden om te vliegen, maar met name nu het spel toch wat anders is ingericht, wat meer tactischer, heb je er gewoon nog niet veel aan.

Sorry MRE en Reefun :P
De enige 2 waarbij je meteen kan spawnen zijn de bomber voor de engelsen en de Stuka. de rest kun je een gunner seat voor unlocken als het goed is.

Maar dan nog ben ik het met je eens hoor. In de huidige staat heb je geen moer aan de vliegtuigen. Ja de stuka kan op de grond nog een beetje mee komen (de enige waarmee ik regelmatig kills op de grond haal). Maar dankzij het nieuwe spotsysteem en het feit je moet terug vliegen om te herladen zorgt ervoor dat je effectief minder kan. Dikke prima van DICE hoor! Echter er zal wel iets moeten veranderen wil het daadwerkelijk lonen om in een vliegtuig te stappen. We zullen het wel zien bij de release wat ze gaan doen.

Voor de rest vind ik het een fijne BF eerlijk gezegd! De infantry en tank combat is erg leuk door de veranderingen. Je moet veel beter op je hoede zijn. Beter opletten op je ammo en health en het voelt gewoon "goed". Ik heb goede hoop op de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

DutchOwnage schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:50:
[...]

Dat was alleen bij Stalingrad, op het moment dat het er voor de Sovjets héél slecht uitzag. Wel even de historische feiten correct blijven weergeven he ;) :9
Het ging er om dat er momenten genoeg zijn geweest in de diverse oorlogen waar bevoorrading een issue is geweest. Bereid je maar vast voor op de Russia DLC. 2 (rifle) wapens per squad en 10 kogels :D.
Ik vind het ook geweldig dat je de ammo/health resupply punten kan opblazen (en weer kan maken) om het lastiger te maken voor je tegenstander (of jezelf).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Martinspire schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:46:
[...]
Elk wapen kan misbruikt worden door noobs, maar de noobtube is daarbij gewoonweg makkelijker. Panzerfaust moet je vrij spelen en het afschieten van tanks is wel wat lastiger dan infantry. Inmiddels hebben ze die noobtube generfed waardoor ie niet meer gegarandeerd iemand killt, maar dat maakt het niet minder skill-loos in de meeste situaties. Dat je hem kunt schieten op zo'n manier dat je rekening moet houden met de afstand, de wind, de stand van de maan, etc is prima maar op close range blijft het gewoon een n00b wapen en zal iedereen het n00btube gaan noemen. Een sniper gebruiken op je buik op 200 meter afstand terwijl er niemand op je schiet is ook makkelijker dan met je team mee te gaan en al lopend iemand neer te schieten. Maar dat maakt het vanwege het laatste niet ineens een moeilijk wapen.
Waar het om gaat is dat je met de panzerfaust/rpg/swam gewoon skillloos recht voorruit kan schieten en een 1hit kill maakt op infantery terwijl je met de m320 toch rekening moet houden met de afstand, snelheid, boog en verplaatsing van je tegenstander. Dus op mid range afstand is de zgn n00btube verre van n00b, de rpg/swam/pf daarentegen destemeer. Dat jij dat niet wil begrijpen prima maar dan snap je het gewoon niet. Als je jij nooit door smaw/rpg/pf op 5meter bent afgeschoten. Kon niet met die onzin dat je skill nodig hebt om tanks uit te schakelen met een rpg of swam, want dat is gewoon complete onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dit heb ik ook maar dan met nieuwe vrijgespeelde wapens. Als ik die selecteer kan ik niet meer spawnen :(

Andere mensen hier ook last van?
Dacht eerst dat het lag aan grand operations

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteravond een paar uur Grand operations gespeeld.
Vind het vervelend dat je na een gewonnen/verloren potje niet switched naar de verdedigende/aanvallende partij. Ik kon niet in de squad opties vinden hoe je wel kunt wisselen (zoals BF1).

Ik had ook nog wat wapen en voertuig upgrade problemen. Bij m'n stengun en die kleine Engelse tank kreeg ik purchased failed. Iemand hier ook al last van gehad?
Andere wapens kon ik wel upgraden, en wat ik daar dan weer jammer aan vond is dat je upgrades niet ongedaan kon maken. Bij een sniper koos ik het rechter pad, terwijl ik bij nader inzien het linker pad handiger voor mezelf vond.
Enige keuze die ik had is het wapen en alle upgrades weer een keer aanschaffen. Ik had verwacht dat ik de eerste 2 upgrades niet had moeten kopen aangezien ik deze al had voor dat wapen.

Verder is het me onduidelijk waar die Crocodile tank nou is als ik hem oproep. Hij stond 1 keertje klaar in het overview scherm, waar je voertuigen kunt kiezen. Heb hem ook een paar opgeroepen en toen was hij nergens te bekennen (gejat door iemand anders?).

Toen een volledig Aziatisch vrouwelijk sniper team als beste squad eindigde had ik daar een halve seconde m'n bedenkingen bij qua WII. Als die game echt uitkomt zal ik mijn karakters er zoveel mogelijk WII uit laten zien, beetje saai misschien. Ik stoor me nu veel meer aan de medics die er als piloten uitzien.

Voor de rest een leuke game waar ik weer wat uren aan ga besteden.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Gister avond even met een full squad aan vrienden kunnen spelen. Damn dan is het spel wel even stukke leuker en beter om te spelen dan solo. Ik snap dat ze squadplay beter maken, maar zo n spel moet je toch ook lekker in je eentje kunnen spelen. Ik vind daar nu nog wel veel verschil inzitten.

Met mijn vrienden haalde we 2 v1 raketten in 1 potje en dat was echt gruwlijk. Wel is op de map rotterdam er maar 1 aanvliegroute van de v1 en moet je goed kijken waar je hem neergooit. Anders valt die boven op een gebouw bijv en daar berijk je weinig mee. Ziet er wel heel leip uit haha.

Nu net de mp40 vrijgespeels voor de medic class en ben benieuwd hoe die speelt vanavond. Ben tot nu toe nog het meest tevreden met de medic. Speelde in bf1 alleen maar support zowat, maar die valt mij nu vies tegen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Glasscar schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:23:
[...]
De potjes conquest duren over het algemeen vrij lang. Ik weet niet of dat BF eigen is, maar de timer mag wat mij betreft naar max een half uur.
Dat viel me ook op.
Aan de ene kant komt het omdat er minder kills in eenzelfde tijdsbestek worden gemaakt omdat iedereen wat voorzichtiger speelt en aan de andere kant lijkt de ticket bleed wat trager te zijn.
Ik vind het op zich wel lekker dat de cq potten iets langer duren.
Mon0lith schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:09:
[...]
Dit heb ik ook maar dan met nieuwe vrijgespeelde wapens. Als ik die selecteer kan ik niet meer spawnen
Het zal nog een beta dingetje zijn.
Als je nieuwe wapens of specializations vrijspeelt kun je die vooralsnog alleen in het hoofdmenu equippen/toewijzen.
DeWaanzin schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:31:
Andere wapens kon ik wel upgraden, en wat ik daar dan weer jammer aan vond is dat je upgrades niet ongedaan kon maken. Bij een sniper koos ik het rechter pad, terwijl ik bij nader inzien het linker pad handiger voor mezelf vond.
Wapens die je bezit kun je nóg een keer aanschaffen zonder dat het je scraps oid kost.
Zo kun je, als je zou willen, een sniper met het linker pad en eenzelfde sniper met het rechterpad maken.
Als je ze zelf een naam zou kunnen geven straks zou het helemaal mooi zijn.
To easy schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:36:
Ben tot nu toe nog het meest tevreden met de medic. Speelde in bf1 alleen maar support zowat, maar die valt mij nu vies tegen nog.
De medic kan nu gewoon goed meekomen met de andere klasses, een stuk beter dan in BF1 waar je het 1vs1 tegen bijna elk ander wapen aflegde.
En toch speelde ik in BF1 vrijwel alleen maar medic, juist omdat 80% al als support speelde (en de overige 19% als sniper).
Het tweede support wapen voelt al een stuk fijner aan imo.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:37:
[...]

[...]

De medic kan nu gewoon goed meekomen met de andere klasses, een stuk beter dan in BF1 waar je het 1vs1 tegen bijna elk ander wapen aflegde.
En toch speelde ik in BF1 vrijwel alleen maar medic, juist omdat 80% al als support speelde (en de overige 19% als sniper).
Het tweede support wapen voelt al een stuk fijner aan imo.
Ja ik denk dat het komt doordat je automatische wapens hebt ;). Zouden ze wel gedaan hebben om de class leuker te maken. Wat jij zegt dat 80% support speelde heb ik niks van gemerkt in bf1. Ik speelde support, om juist iedereen te helpen met ammo en de BAR was ook gewoon een heel fijn wapen. Maar elk potje werd ik bestormt door friendly's omdat ze ammo wouden van mij haha. Buiten dat ik het leuk vind om te killen en te winnen is voor mij mensen healen, reviven en resupplien ook een voldaan gevoel in BF ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
To easy schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:06:
[...]
Buiten dat ik het leuk vind om te killen en te winnen is voor mij mensen healen, reviven en resupplien ook een voldaan gevoel in BF ;)
Precies waar BF om draait d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Erg vette game, behalve het 'wapen upgrade systeem' niks op aan te merken. Fully upgraded STG is nog meer overpowered dan de akimbo models 1887 in Modern Warfare 2.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jap85
BroWohsEdis schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:21:
Erg vette game, behalve het 'wapen upgrade systeem' niks op aan te merken. Fully upgraded STG is nog meer overpowered dan de akimbo models 1887 in Modern Warfare 2.
Eens, dat wapen upgrade systeem is mij ook een doorn in het oog. Vond het juist zo chill met BF1 dat je je daar niet druk om hoefde te maken. Past ook niet bij een WO2 game vind ik (ja ik weet dat BFV soweiso niet realistisch is maar toch). Krijg het idee dat ze dit er weer in gestopt hebben om de COD kiddies te pleasen die met BF1 liepen te zeuren dat de wapens 'saai' waren etc. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Ben nog een bug tegengekomen. Als je spawned op een squadmember die in Rotterdam in het water ligt, spawn je zonder je primaire wapen.

Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Over dat met te weinig ammo spawnen. Ik heb hier ongeveer 70 patronen. Waarschijnlijk omdat ik niet op een team genoot spawn maar op een vlag waardoor ik dus een extra magazijn had.

Tussen door nog een klein beetje supressen en aan het eind heb ik nog iets van 16 patronen over.

https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/60048698

Tot zo ver dus teamplay....ik liep gewoon weer in mijn eentje omdat spawnen op je team vaak resulteert in het feit dat je toch geen ammo krijgt of te ver terug moeten lopen naar een supply punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Hoe kan je je wapen eigenlijk upgraden. Heb tot nu toe redelijk wat kills genaakt met de arg, maar kan er geen attachments op zetten

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
steefje schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:43:
Hoe kan je je wapen eigenlijk upgraden. Heb tot nu toe redelijk wat kills genaakt met de arg, maar kan er geen attachments op zetten
Volgens mij kan dat alleen in het begin scherm en dan your company...dit is waar ook veel over geklaagd wordt dat dit niet zoals normaal tijdens het spel kan als je iets unlocked....tenminste dit is wat ik hoorde/las....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 12-09 21:59
Inmiddels redelijk wat uurtjes besteed aan Bf5 en ik ben om. In het begin vond ik het vrij stroef spelen en de graphics steriel. Inmiddels vind ik de sfeer erg goed en ben gewend aan de recoil. Met elke klasse lukt het me voldoende kills te maken en mee te komen. Voorkeur gaat voor mij altijd uit naar de support klasse. De tweede gun bevalt prima.
Het spotten vind ik wel minder. Ook medic en ammo kits strooien met de support klasse blijft bijzonder.
Nu wachten op de full release 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoe meer ik de beta speel hoe meer ik de game ga waarderen.
Zeker als je in een goed samenwerkende squad zit zijn de potjes erg leuk.
Ook een paar keer met samenspelende randoms gezeten, dus het kán wel.

Ik kan nu niet echt iets verzinnen wat ik anders zou willen zien, alles werkt eigenlijk vrij logisch.
Natuurlijk zijn er nog wat bugs en dingen die niet werken zoals je hoopt (vrijgespeelde attachments equippen bv, de zogenaamde beta-issues) maar ik verwacht wel dat die met de final release opgelost zullen zijn/worden.

Heb assault, medic en support op level 9 en ben over elk van die klasses wel tevreden.
Recon zit op level 3 maar dat komt omdat ik absoluut niet overweg kan met sniper rifles. De te unlocken spawn beacon en flare gun maken wel dat ik ook deze klasse niet ga overslaan.

Ik zou zeggen polijst de game hier en daar nog een beetje en laat de release maar komen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:32:

Ik kan nu niet echt iets verzinnen wat ik anders zou willen zien, alles werkt eigenlijk vrij logisch.
Ik heb een lijstje in de maak voor je :>

-

Maarrrrrrrr. HET IS ZOVER!!!! ZOJUIST BEKEND!!!!!! V FOR VICTORY PEOPLE!!!!!!! *O*

Muhahhahahaha >:)

[Video: https://clips.twitch.tv/CourageousYawningPigeonTBTacoRight]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:38:
[...]
Ik heb een lijstje in de maak voor je :>
Doe geen moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No worries, dat is geen moeite O-)

(En nee niets over de stijl etc, gewoon mechanic verbeterpuntjes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
steefje schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:43:
Je kunt een skill-tree upgraden en je kunt eer cosmetische zaken opzetten zoals andere scopes, paint en attachements. Die laatste hebben geen invloed op de stats van het wapen en krijg je uit de supply drops in je Armory.

In je Company kun je je wapens en voertuigen upgraden per factie. Je kunt de skilltree steeds maar op 1 manier upgraden per wapen/voertuig: als je een variant wilt met de andere perks moet je het wapen/voertuig opnieuw 'aanschaffen' en daar weer mee spelen om te levelen.

Ik mis wel echt een korte uitleg tekst bij de upgrades.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:54
Is vandaag de beta afgelopen of mogen we nog ff?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En naast het minderen van de customisations ( *O* ) , kun je straks ook je wapens ingame upgraden ipv. terug te gaan naar het menu :)
(of vond je dat ook logisch @dvdkiwi ? ;) )

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/moigwD-obC6lKW1tcpTJGPJmTn5digmLfGaBipdkdhg.jpg?w=581&s=3956c32b91f13aa244a842e37d55cf71

"We've heard and listened to the community" O-)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 09-09-2018 16:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
DutchOwnage schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:44:
Is vandaag de beta afgelopen of mogen we nog ff?
Dinsdag de 11e om 1600lt sluit de beta.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik hoop dat mensen de meest debiele customization gaan kiezen voor hun character om de geschiedenisfreaks te irriteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:20:
Ik hoop dat mensen de meest debiele customization gaan kiezen voor hun character om de geschiedenisfreaks te irriteren :+
Achja, als jij liever een friendly t-bagje hebt dan gerevived worden, dan moet je dat vooral doen :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:20:
We weten allang dat je een trol bent. :w

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Alsof je bij een dode eerst gaat kijken wat voor kleurtje ie op z'n gezicht heeft _O-
Kleurtje staat je niet aan? Dan wordt je niet gerevived. Lekkere teammate ben je dan.

Maar serieus, in BF1 zie ik ook tanks met zebraskin of tanks met een goudkleurige skin rondrijden,
moeten we die dan ook maar niet gaan repairen omdat het kleurtje ons niet aanstaat?

[ Voor 67% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 september 2018 @ 19:54:
Alsof je bij een dode eerst gaat kijken wat voor kleurtje ie op z'n gezicht heeft _O-
Kleurtje staat je niet aan? Dan wordt je niet gerevived. Lekkere teammate ben je dan.
Dit is dus precies waarom t keer op keer verkeerd gaat. Krijgen continu dat soort antwoorden en woorden in de mond gelegd. Heb ik dat gezegd?
Nu maak je er iets racistisch van.. ik heb t gewoon over alle customisations hoor. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:18:
[...]
Nu maak je er iets racistisch van..
Nee hoor, ik heb het over facepaints (ook een customization).
Maar het idee is hetzelfde; iemand niet reviven omdat zijn customization jou niet aanstaat, kom op zeg 8)7
Ik probeer je te begrijpen maar ik kan er gewoon echt niet bij, ik kan daar echt vrij makkelijk doorheen kijken.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:20:
[...]

Nee hoor, ik heb het over facepaints.
Maar het idee is hetzelfde; iemand niet reviven omdat zijn customization jou niet aanstaat, kom op zeg 8)7
Als je je best doet om zo debiel mogelijk erbij te lopen? Om anderen te etteren? Nee daar heb ik geen moeite mee om die te laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag ook een 2-tal potjes gespeeld. De map in de sneeuw vond ik iets aan de kleine kant. In mijn eerste potje direct naar Medic level 2 gegaan. Bij battlefield zie ik liever grote maps.

Daarna Rotterdam. Leuke map met de grachten en kleine gangen met binnenplaatsen. Hier wat minder kills gemaakt. Moet zeggen dat ik het mikken nog vrij lastig vind. Voor mijn gevoel gaat het vizier vrij sloom.

Deze beta even gespeeld omdat ik wat gezeik las over deze game. De 2 potjes die ik heb gespeeld gaven me een beter gevoel dan BF1. En deze game gaat er dan ook zeker komen.

Nu nog wachten op wat vanalles beelden van de "firestorm " modus. Ik hou wel van die battle royale modussen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:23:
[...]
Als je je best doet om zo debiel mogelijk erbij te lopen? Nee daar heb ik geen moeite mee om die te laten liggen.
Begin dan maar met een lijstje aan te maken met customizations die volgens jou wél door de beugel kunnen. Ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik voor dood achtergelaten word ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:25:
[...]

Begin dan maar met een lijstje aan te maken met customizations die volgens jou wél door de beugel kunnen. Ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik voor dood achtergelaten word ;)
Hah jij zou (bijna) altijd een revive krijge, dat weet je :>

Maar zonder gekheid, ik ben gewoon blij om te horen dat ze boel en beetje gaan nuanceren.. dat maakt het voor mij en een boel anderen weer wat interessanter (mocht het waar zijn wat DICE zegt) :)

Ben bezig met een shortlist over wat imho nog aangepast kan worden om het echt speelbaar te maken en teamplay te bevorderen, zonder het geforceerde. (BetaBugs daargelaten natuurlijk)

Dan kan ik zomaar eens overstag gaan tzt, want ook ik (jaja) vermaak me op momenten ermee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:32:
[...]
Maar zonder gekheid, ik ben gewoon blij om te horen dat ze boel en beetje gaan nuanceren..

Dan kan ik zomaar eens overstag gaan tzt, want ook ik (jaja) vermaak me op momenten ermee ;)
Op zich snap ik je wel, maar je hebt Dice en BF sinds de releasetrailer zó ontzettend lopen verketteren, vanwege in mijn ogen vrij onzinnige redenen, dat ik betwijfel of je jezelf niet blind hebt gemaakt voor al het goede wat de game te bieden heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:39:
[...]

Op zich snap ik je wel, maar je hebt Dice en BF sinds de releasetrailer zó ontzettend lopen verketteren, vanwege in mijn ogen vrij onzinnige redenen, dat ik betwijfel of je jezelf niet blind hebt gemaakt voor al het goede wat de game te bieden heeft.
Nee hoor, ik kan dat goed scheiden hoor.. want zoals ik vanmiddag al zei; ik wil zo graag dat ik het leuk vind, dat ik het telkens probeer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Krijg nu Failed to connect to EA online.. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
jap85 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:42:
Krijg nu Failed to connect to EA online.. Meer mensen hier last van?
Yups me2 ook youtube is kapot etc ""Er is vanaf 21:40 een storing bij EA.""

[ Voor 8% gewijzigd door foxtrot81 op 09-09-2018 21:50 ]

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Hmm jammer, nja dat was het dan voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Haha eerste keer dat ik op GoT voor een trol wordt uitgemaakt. :) Maar goed dat ik niet enkel een YouTube linkje post met een klaagfilmpje. Dan zou ik misschien wel aan het trollen zijn. ;)

Maar heb de deluxe versie maar alvast gekocht. De beta heeft ondanks de bugs en de beperkte wapens / opties me uiteindelijk wel overtuigd dat de basis goed in elkaar zit en dat ik er weer vele tientallen uren plezier in ga hebben. Ik hoef er ook geen honderden uren in te spenderen. Zonde van alle andere goede games die ik daardoor niet kan spelen. :)

Ik heb in de beta al meer close calls overwinningen en losses gehad dan in de voorgaande BF’s (1-0 / 0-1). Spannende potjes en zeker door de wat tragere gameplay is het minder “capture zone hoppen” en meer capture zone verdedigen. Even omschakelen in mindset maar wel een leukere game ervaring.

En dan heb ik nog niet eens met de M1 garand kunnen spelen... moet je nagaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
foxtrot81 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:44:
[...]

Yups me2 ook youtube is kapot etc ""Er is vanaf 21:40 een storing bij EA.""
Net nog gespeeld? Op de xbox dan. Zo de smaak aardig te pakken nu. Ben nu aardig gewend aannde nieuwe style. Mp40 met red dot is echt een monster. Ook hebben ik meerder dingen op de heavy tiger vrij gespeeld. Waaronder een top machine gun waardoor je er met 3 man in kan. Erg leuk met een squad haha. Ook de panzerfaust is Gruwlijk om te gebruiken op voertuigen, gebouwen en soms direct hits op een mannetje 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:57:
[...]

Net nog gespeeld? Op de xbox dan. Zo de smaak aardig te pakken nu. Ben nu aardig gewend aannde nieuwe style. Mp40 met red dot is echt een monster. Ook hebben ik meerder dingen op de heavy tiger vrij gespeeld. Waaronder een top machine gun waardoor je er met 3 man in kan. Erg leuk met een squad haha. Ook de panzerfaust is Gruwlijk om te gebruiken op voertuigen, gebouwen en soms direct hits op een mannetje 😆
De top machine gun is toch de plek waarbij de soldaat open en bloot bovenop de tank zit?

Die heb ik ook unlocked voor 1 van de tanks. Maar ben er achter gekomen dat de meeste zo worden afgeknald als ze op die plek gaan zitten. Je bent nogal een sitting duck op die plek natuurlijk :)

Blijf het jammer vinden dat er bij vele upgrades niet bij staat wat het nu exact voor nut heeft. Wat voor meerwaarde het heeft om een bepaalde unlock daadwerkelijk te "kopen". Zo heb ik nog steeds geen idee wat "Wingman" doet voor sommige vliegtuigen bijvoorbeeld. Maar ik maak de aanname dat ze dat dit in de volledige release wel gefixed zullen hebben.

Daarnaast vind ik het dan ook jammer dat er überhaupt zulke upgrades zijn voor de wapens zelf. Mensen welke beginnen zullen dan altijd afleggen tegen degene die hun wapens compleet geupgrade hebben. Aan de andere kant ; DICE had toen een tijd geleden al gezegd dat ze willen dat mensen een 'band' creëren met hun wapens op deze manier en dát is dan in zekere zin ook wel zo op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:41:
[...]

De top machine gun is toch de plek waarbij de soldaat open en bloot bovenop de tank zit?

Die heb ik ook unlocked voor 1 van de tanks. Maar ben er achter gekomen dat de meeste zo worden afgeknald als ze op die plek gaan zitten. Je bent nogal een sitting duck op die plek natuurlijk :)

Blijf het jammer vinden dat er bij vele upgrades niet bij staat wat het nu exact voor nut heeft. Wat voor meerwaarde het heeft om een bepaalde unlock daadwerkelijk te "kopen". Zo heb ik nog steeds geen idee wat "Wingman" doet voor sommige vliegtuigen bijvoorbeeld. Maar ik maak de aanname dat ze dat dit in de volledige release wel gefixed zullen hebben.

Daarnaast vind ik het dan ook jammer dat er überhaupt zulke upgrades zijn voor de wapens zelf. Mensen welke beginnen zullen dan altijd afleggen tegen degene die hun wapens compleet geupgrade hebben. Aan de andere kant ; DICE had toen een tijd geleden al gezegd dat ze willen dat mensen een 'band' creëren met hun wapens op deze manier en dát is dan in zekere zin ook wel zo op deze manier.
Ja, zaterdag 2x op in jouw tank gezet op de topgunner positie. Guess what.... :( Daar ga ik dus nooit meer zitten.

Verder over die wapen upgrades. Ik heb voor sommigen dat eens bekeken. In het rechter rijtje van de unlocks staan zowel, de "Less Horizontal perk" perk als de "Less vertical recoil" perk. Ik snap dan niet dat Dice dat zo regelt dat je één van de 2 max kan equippen. Als ik dan bij de unlocks van de Me BF109 kijk, dan zie ik dat ze het daar ook wat gescheiden hebben zodat je niet een OP wapen krijgt (mits je weet hoe er mee om te gaan)

Verder is het natuurlijk zo dat een n00b met die perks gewoon een n00b blijft. Ik ben deze beta ingegaan zonder eigenlijk alle notes te lezen wat ze allemaal hebben aangepast aan wapens etc etc. Eigenlijk wat ik met BF1 ook altijd deed na een patch. Gewoon dus niet lezen want als er in deze notes staat van: Weapon X nerfed/buffed with Y dan ga je je daar toch op instellen en krijg je dat het wapen toch ineens heeeeeeel anders aanvoelt, terwijl de wijziging vaak minimaal is en het probleem dus tussen de zgn oren zit.

Ik heb werkelijk waar 0,0 problemen gehad om enemies om te leggen met wapens die nu in de beta zitten. Ja, de ene speelt wat lekkerder dan de andere zoals bijvoorbeeld de SMG's tov de MG's die automatisch hun bipod uitklappen bij een vensterbank, of zandzak.

Verder speelt de beta best wel lekker als je door de bugs heen kijkt. Begin het zowaar jammer te vinden dat de game is uitgesteld.
poor Leno schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:32:
[...]
Maar zonder gekheid, ik ben gewoon blij om te horen dat ze boel en beetje gaan nuanceren.. dat maakt het voor mij en een boel anderen weer wat interessanter (mocht het waar zijn wat DICE zegt) :)
Huh, heb ik wat gemist ? Wat gaan ze nu weer aanpassen ?

[ Voor 77% gewijzigd door MRE-Inc op 10-09-2018 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[quote]MRE-Inc schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:51:
[...]

Ja, zaterdag 2x op in jouw tank gezet op de topgunner positie. Guess what.... :( Daar ga ik dus nooit meer zitten.
[quote]
Ja precies dat dus. Ja, Je hebt ansich wel een goede overview daar je praktisch 360 graden ermee kan draaien. Maar gezien je een grote sitting duck bent weegt dat niet op. Iedereen die daar ging zitten was binnen een paar seconden dood.

En gezien je met BFV ook op een "Single seat" tank kunt spawnen heeft het ook geen nut als extra spawnpunt daar dat irrelevant is. Dus de volgende keer laat ik die unlock lekker links liggen :)
Huh, heb ik wat gemist ? Wat gaan ze nu weer aanpassen ?
Ze gaan de "extra vagante" opties zoals een een haak als arm e.d. wat verminderen door de kritiek op de reveal trailer voor zover ik heb begrepen.

Zal mij om het even zijn. Ik revive iedereen wel als ik medic ben, een haak als arm of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:41:
[...]

Ja klopt geen cover er helaas omheen. Maar het voelt zo lomp om met volle 3 guns blazing een punt te pakken haha. Opzich hield 1 vriend van mij het aardig vol en als doe dood ging spawnde hij gwn weer direct bij ons in de tank. Ze zouden of er een cover omheen moeten bouwen, maar dat was vroeger denk ik niet. Betere optie is dat je een knop indrukt waardoor je bukt in de tank bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb een paar potjes Conquest gedaan en ik moet bekennen dat ik niet heel enthousiast ben over het constante gebrek aan munitie. Het zal vast een realistisch probleem geweest zijn in WWII maar wat mij betreft gaat speelplezier boven historische accuraatheid.

En tanks zul je mij deze editie ook niet in zien rijden, ik vindt de meeste tanks een achteruitgang in speelplezier ten opzichte van BF1, en zelfs BF1 liep ver achter ten opzichte van de pret die je in BF3/4 met een tank kon hebben. Een tank met een aanhangwagen, hoe onhandig is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MRE-Inc Lees maar, vorige pagina :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:54:
[...]

Ja klopt geen cover er helaas omheen. Maar het voelt zo lomp om met volle 3 guns blazing een punt te pakken haha. Opzich hield 1 vriend van mij het aardig vol en als doe dood ging spawnde hij gwn weer direct bij ons in de tank. Ze zouden of er een cover omheen moeten bouwen, maar dat was vroeger denk ik niet. Betere optie is dat je een knop indrukt waardoor je bukt in de tank bijvoorbeeld.
Een optie om te bukken op die positie zou een handige zijn inderdaad. Dan kun je in ieder geval weg duiken als je onder vuur wordt genomen. Maar dan nog ; 1 goed geplaatste schot van een sniper en je bent weg.
ongewoongewoon schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:54:
En tanks zul je mij deze editie ook niet in zien rijden, ik vindt de meeste tanks een achteruitgang in speelplezier ten opzichte van BF1, en zelfs BF1 liep ver achter ten opzichte van de pret die je in BF3/4 met een tank kon hebben. Een tank met een aanhangwagen, hoe onhandig is dat!
De tank gameplay is wel drastisch veranderd t.o.v. BF1/3/4. En dat komt puur omdat je nu moet resupplyen. Ene kant is dat ruk want je zit soms zonder munitie terwijl je het hard nodig hebt ; andere kant vind ik het juist een goede toevoeging. Want dit zorgt ervoor dat tanks niet heel het potje op 1 plek blijven zitten en gewoon van een afstand blijven bestoken (Artillery truck anybody? :+).

Wat betreft een aanhang wagen ; Dit is enkel met de Crocodile tank dat je er één bij je hebt continu. Wat deze nu daadwerkelijk doet heb ik geen idee van eerlijk gezegd. Maar bij andere tanks kun je dus zo een field gun mee slepen en dat is wel ideaal moet ik zeggen. Ik sleepte er toen één mee met iemand erin, en vervolgens achteruit rijden naar de objectives toe :+ Het is wel lastig want het reageert als een aanhanger natuurlijk, maar je hebt effectief gezien 2 enorme lopen tot je beschikking op dat moment. Plus het zal er vast wel hilarisch hebben uit gezien toen ik voorbij kwam karren ermee :D. Heb het nog gefilmd, maar zal dat einde van de week allemaal gaan uploaden naar YT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:06
Klopt het dat de servers down zijn? Kan geen potje joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Reefun schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:22:
[quote]MRE-Inc schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:51:
[...]
Ze gaan de "extra vagante" opties zoals een een haak als arm e.d. wat verminderen door de kritiek op de reveal trailer voor zover ik heb begrepen.
Wees eens eerlijk, hoe vaak heb je een haak als arm of andere "extravagante" opties gezien in de beta?
Ik in 15-20 uur niet één namelijk.
Mensen maken zich echt te druk om niks tegenwoordig. En Dice zwicht voor die mensen, jammer.
Zoals die ene developer al zei: wil je als WW II soldaat rondlopen dan kan dat. Wil je je char customizen, dan kan dat ook. Iedereen blij zou je denken, maar nee hoor... :/

Zo gaat het in de echte wereld ook helaas: een kleine groep is het ergens niet mee eens, gaat heel hard schreeuwen en krijgen uiteindelijk hun zin. Het maakt ze niet uit wat de rest vindt; zij vinden het niet tof dus moet het anders.

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:47:
[...]

Wees eens eerlijk, hoe vaak heb je een haak als arm of andere "extravagante" opties gezien in de beta?
Mensen maken zich echt te druk om niks tegenwoordig. En Dice zwicht voor die mensen, jammer.
Nee maar dat komt omdat deze models door Dice pre-constructed zijn en er nog niets valt te customizen en vrijspelen, dus die vergelijking gaat nie op :>

ps; Maar de medic met zn pilotenmasker/outfit is natuurlijk wel heel raar..

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 10-09-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:47:
[...]

Zoals die ene developer al zei: wil je als WW II soldaat rondlopen dan kan dat. Wil je je char customizen, dan kan dat ook. Iedereen blij zou je denken, maar nee hoor... :/

Zo gaat het in de echte wereld ook helaas: een kleine groep is het ergens niet mee eens, gaat heel hard schreeuwen en krijgen uiteindelijk hun zin. Het maakt ze niet uit wat de rest vindt; zij vinden het niet tof dus moet het anders.
Je kunt je Appereance ook nog niet eens aanpassen in de beta. Dus in dat opzicht is het logisch dat je er niets van heb terug gezien ;)

Kijk, Afgezien van het allemaal historisch accuraat is of niet zal het me een worst wezen of ik nu tegen een vrouwelijke character speel met paarse facepaint en een haak als arm of tegen een "volledig historisch accurate" character. Het gaat om de gameplay uiteindelijk en die zit, afgaande van de beta, wel goed.

Maar, Toegegeven. Er is veel commotie ontstaan (ook hier met de reveal trailer) over dat hele gebeuren dus ik snap DICE wel dat ze het enigszins willen beperken of zelfs helemaal eruit willen gaan halen. We zullen het zien bij release wat het nu daadwerkelijk gaat worden.

En inderdaad... Mensen maken zich druk om niets. Het is en blijft een spel. En dat moet gewoon leuk blijven. Maar helaas is het "zeiken om niets" een sport geworden op internet. Nu valt het hier enigszins mee, ook dankzij de strenge (doch rechtvaardige!) toezicht van de modders en dat is ook begrijpelijk.

Al om al ben ik persoonlijk blij met wat DICE in mekaar hebben weten te flanzen want de gameplay zit helemaal goed bij BFV. Ja, het is wennen, maar in de positive zin. Sterker nog, Ik kijk er eerlijk gezegd tegen op om BF1 weer op te pakken zodra de beta voorbij is. BFV is wat gameplay betreft simpelweg beter dan BF1 dankzij de nieuwe mechanics (geen spotten meer, herladen voor voertuigen etc). Enige wat nu echt geen hol meer aan is, is het vliegen ervan. Daar baal ik dan wel van, maar het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 15:44
De aim-assist welke er nu inzit, verdwijnt deze helemaal zodra het spel definitief uit is ?
Of word dit een optie welke je kan kiezen aan of uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rickerttt schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:42:
De aim-assist welke er nu inzit, verdwijnt deze helemaal zodra het spel definitief uit is ?
Of word dit een optie welke je kan kiezen aan of uit te zetten ?
Ze hebben gezegd dat het voor consoles er helemaal uit gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Gisteravond een paar potjes gespeeld maar ik word er nou niet heel erg enthousiast van om eerlijk te zijn. Het lijkt naar mijn idee teveel op Battlefield 1 en daar was ik ook aardig snel klaar mee. Gemiste kans!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jap85
Count_B schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:47:
Gisteravond een paar potjes gespeeld maar ik word er nou niet heel erg enthousiast van om eerlijk te zijn. Het lijkt naar mijn idee teveel op Battlefield 1 en daar was ik ook aardig snel klaar mee. Gemiste kans!
Meen je dit serieus?

Afgezien van de controls en basis BF principes is zo'n beetje alles aangepakt.

Wat had je anders verwacht dan? (wat mogelijk is binnen de kaders van de WO2 setting en een BF game?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:35:
[...]
Al om al ben ik persoonlijk blij met wat DICE in mekaar hebben weten te flanzen want de gameplay zit helemaal goed bij BFV. Ja, het is wennen, maar in de positive zin. Sterker nog, Ik kijk er eerlijk gezegd tegen op om BF1 weer op te pakken zodra de beta voorbij is. BFV is wat gameplay betreft simpelweg beter dan BF1 dankzij de nieuwe mechanics (geen spotten meer, herladen voor voertuigen etc). Enige wat nu echt geen hol meer aan is, is het vliegen ervan. Daar baal ik dan wel van, maar het zij zo.
Eensch, vind de beta prima spelen. Vliegen gaan ze nog wel aanpakken. Denk dat ze wel genoeg feedback daar over gekregen hebben. Wat ik wel onbegrijpelijk vind, is dat ze de Spitfire zo in deze beta hebben gezet. Er moet toch iemand geweest zijn die bij de BF109 code A voor wendbaarheid, code B voor snelheid code C voor damage heeft ingeklopt en dat voor de Spitfire ook heeft gedaan ? Nu is het gewoon niet te doen om met die Spitfire te spelen wat erg jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Reefun schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:35:
[...]
Het gaat om de gameplay uiteindelijk en die zit, afgaande van de beta, wel goed.
Dat vooral.

Ik vind het gedurfd en zeker ook verfrissend dat ze qua gameplay nu een hele andere weg zijn ingeslagen.
Deze nieuwe opzet was in het begin een beetje wennen maar ik ben 'm steeds meer gaan waarderen.
Je kunt het bekritiseren omdat het in vroegere BF games beter (lees:anders) was, je kunt het ook verwelkomen en er de positieve kanten van inzien.
Natuurlijk zijn er ook zaken die ik iets anders zou willen zien maar je kunt nooit iedereen tevreden stellen.
De beta heeft me in elk geval erg enthousiast gemaakt, iets wat BF1 nooit is gelukt. Die heb ik dan ook pas afgelopen januari gekocht. Ik kan niet wachten om weer vele uren in een toffe BF game te stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:57:
[...]

Eensch, vind de beta prima spelen. Vliegen gaan ze nog wel aanpakken. Denk dat ze wel genoeg feedback daar over gekregen hebben. Wat ik wel onbegrijpelijk vind, is dat ze de Spitfire zo in deze beta hebben gezet. Er moet toch iemand geweest zijn die bij de BF109 code A voor wendbaarheid, code B voor snelheid code C voor damage heeft ingeklopt en dat voor de Spitfire ook heeft gedaan ? Nu is het gewoon niet te doen om met die Spitfire te spelen wat erg jammer is.
Inderdaad. Onbegrijpelijk. Maar zo zitten er nog wel meer dingen in waarvan ik denk, Hoe dan DICE? Zo kan de "speciale tank" van de Duitsers (welke je oproept d.m.v. squad punten) geeneens 90 graden draaien maar een kleine hoek van wat, 45 graden? Plus hij heeft enkel maar 1 maingun. Toegegeven, de maingun is bizar sterk waardoor je iedere gevel zo kapot knalt met alles en iedereen erin. Maar dan nog. Stelt niets voor in vergelijking met de Britse variant ervan qua wendbaarheid en mogelijkheden.

Om dan nog maar te zwijgen over de OP Duitse vliegtuigen. Dus wat dat betreft ben ik benieuwd hoe ze dit willen gaan aanpakken. Maar, mocht het zo blijken te zijn dat ze praktisch niets eraan gaan veranderen. Dan denk ik zomaar dat dit de eerste Battlefield game gaat worden waarbij ik de vliegtuigen links ga laten liggen. In de vorige Battlefield games kon je nog prima mee komen en ook daadwerkelijk goede air support geven. Maar nu.... Nu is het gewoon geluk hebben als je iemand ermee neer kan knallen op de grond. Of je moet iemand hebben op de grond die continu spot ; maar dat kun je ook niet continu verwachten.
dvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:58:
[...]

Dat vooral.

Ik vind het gedurfd en zeker ook verfrissend dat ze qua gameplay nu een hele andere weg zijn ingeslagen.
Deze nieuwe opzet was in het begin een beetje wennen maar ik ben 'm steeds meer gaan waarderen.
Je kunt het bekritiseren omdat het in vroegere BF games beter (lees:anders) was, je kunt het ook verwelkomen en er de positieve kanten van inzien.
Natuurlijk zijn er ook zaken die ik iets anders zou willen zien maar je kunt nooit iedereen tevreden stellen.
De beta heeft me in elk geval erg enthousiast gemaakt, iets wat BF1 nooit is gelukt. Die heb ik dan ook pas afgelopen januari gekocht. Ik kan niet wachten om weer vele uren in een toffe BF game te stoppen :)
Over het algemeen zijn de meeste mensen hier en op Reddit lovend over de manier waarop ze de gameplay hebben aangepast in BFV en ik ben het daar volledig mee eens! Het is voornamelijk wennen aan hoe je het spelletje nu moet spelen. Maar zodra je eraan gewend bent, dan wil je dus niet meer terug. Ik denk er ook sterk over om BF1 maar links te laten liggen totdat BFV uit komt. Tuurlijk blijft het vliegen dan wel weer leuk in BF1, maar ik ben nu al teveel gewend aan BFV.

En net wat je zegt, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Maar ik denk wel dat het grootste gros van de "klagers" over BF1 nu overstag zullen gaan. Jou ook als voorbeeld dan. Niet dat je per definitie enkel een "klager" bent hoor ; maar meer dat je BF1 niets vond, en BFV dan weer juist wél leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 15:44
poor Leno schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:46:
[...]

Ze hebben gezegd dat het voor consoles er helemaal uit gaat :/
Dat zou wel erg jammer vinden.
Vind deze bèta vele malen fijner spelen dan Battlefield 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik ben geen ervaren tanker, maar gisteren een paar keer met de Valentine Mk VIII tank kunnen spelen. Dat bevalt me wel, beter dan de BF1 tanks.
Knalde een paar keer een Tiger tank kapot en dat gaf een erg goed gevoel. In het echt zie ik Tiger tanks toch echt wel als de meest superieure WII tank.
Heb wel een erg defensieve speel stijl, ik ga niet volle bak op de objective. Het terug rijden om munitie ervaar ik ook niet als hinderlijk, eerder als gevolg van doorknallen.
Vind alleen het machine geweer van die tank best wel overpowered, schiet redelijk strak en redelijk ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Er is maar 1 ding waar ik me echt aan irriteer en dat is de bipod op de support wapens. Iedere keer ben ik aan het aimen en dan vliegt de animatie van mijn wapen alle kanten op terwijl je wel gewoon kunt blijven schieten volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Firestorm "Royale" wordt gemaakt door Criterion Games btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk een BF1 style wapen gevonden, jammer dat het dan Assault moet zijn ipv medic (ik was net aan de semiauto's gewend uit BF1), irriteer me nu al mateloos dat wederom wapens locked zijn op profession. Geef mij gewoon een LMG of semi-auto voor mijn medic :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
MRE-Inc in "\[XBO/PS4] [ZT] Battlefield V"

Dat was al bekend ;)

Vanavond weer wat potjes gespeeld met wat Tweakers. Op zich leuk, maar ons squad was het enige squad welke daadwerkelijk wat deed.

Verder hoop ik echt dat de suppression terug komt en wel op zo'n manier dat vooral snipers daar last van gaan krijgen. Ik vind het echt bullshit dat wanneer een sniper en ik op elkaar aflopen op mid range afstand en ik hem onder vuur neem en hitmarkers krijg dat hij me als nog kan kan zuiver headshotten met 1 schot. En dan in de killcam zien dat hij nog 4 health over heeft :(

De suppression zoals in BF3 was misschien iets te veel van het goede en werkte in principe ook voor andere classes, maar het zou een goed middel zijn tegen 12 snipers op 1 berg. Één iemand met een LMG erop laten schieten en hun volledige nauwkeurigheid is weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Verleng de Beta maar aub, ik heb nog amper met support gespeeld terwijl dat in BF1 m'n meest gebruikte class is (naast medic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond eindelijk Grand Operations geprobeerd om de Dogtag binnen te halen (uiteindelijk wel gelukt na 2 potjes). Maar wat een ramp om met mensen samen te spelen die totaal niet voor de objective gaan :(
We waren in de aanval en echt letterlijk niemand pakt de explosives op om deze te planten, ik had er 2 van de 4 zelf kapot gemaakt en ik moest ook telkens die explosive ophalen, de derde hadden we net amper te pakken.
Qua gameplay ben ik heel blij dat het anders aan voelt dan BF1 en met de betere wapens wordt deze sowieso beter dan BF1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je een samenwerkende squad hebt is het echt een ontzettend leuke game.
Speel je met randoms dan moet je wat geluk hebben dat je bij lui zit die snappen hoe het spelletje werkt.
Wat dat betreft niks nieuws tov de vorige BF games.
Om die reden zou ik graag een tutorial zien voordat je aan multiplayer begint zodat alle spelers weten hoe alles werkt en wat er van hem/haar verwacht wordt.
Zo gooi ik bv regelmatig ammo crates neer maar als mensen niet weten dat ze zelf ammo uit de tas moeten pakken schiet het niet op natuurlijk.

Maar al met al heb ik me uitstekend vermaakt met de beta, vind het een érg vermakelijke game :)
Hopelijk passen ze qua gameplay niet al te veel aan de komende 2 maanden en focussen ze zich voornamelijk op bugjes ed.
Het heeft, mede dankzij de basic wapens en het ontbreken van allerlei rare gadgets, de potentie om één van de leukste BF's van de laatste tijd te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Als ik de reactie op dit forum vergelijk met de reacties op Reddit en BF forum, snap ik het niet zo. Hier is iedereen blij, op de engelstalige forums is zeer veel kritiek. Zelf vond ik de beta op XBox one x grafisch gewoon niet goed. Zeer vermoeiend door HDR (of wat het ook is) en veel te veel details en schermrommel. (Nog afgezien van realisme, rails die een knik maken, kristalhelder water in de gracht, wtf...) De lighting was vreemd, de characters leken wel van zilverpapier. Als je de graphics van BF1 gewend bent is dit voor mij echt een stap terug. Kortom ik knapte af op hoe het er uitzag en hoe het klonk. Kon daarom eigenlijk niet lekker in de game komen. Van teamplay heb ik weinig gemerkt. Ik revivede wel, maar kreeg het zelden terug. Je kunt eindeloos rondlopen en niemand tegenkomen on CQ. De enemies zijn er blijkbaar wel, maar je hoort of ziet ze niet. Soms zie je een zilverpapieren poppetje lopen. Als dat poppetje geen blauw vlekje heeft is het kennelijk een enemy (aan het uiterlijk herkende ik ze niet, daarom spotte ik me gek, het hielp niks) en knal je er op, krijgt vervolgens de kill door de laserprecisie maar het voelt niet als een prestatie. Even later ben je binnen 0,1 seconde dood door een COD kleuter met een 44 die even deze beta meepikt.
Aan de gameplay, attrition en upgrading kan ik best wennen, daar is best goed over nagedacht en zal zeker wel beter worden. Ik zal na release nog wel wat youtube kijken van xbox-spelers om te zien of sound & image ook beter is geworden. Misschien dat ik dan aan boord ben. Tot die tijd de prettige chaos van BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Easymongo schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:19:
Als ik de reactie op dit forum vergelijk met de reacties op Reddit en BF forum, snap ik het niet zo. Hier is iedereen blij, op de engelstalige forums is zeer veel kritiek.
Heel logisch: op reddit komen alle klagers samen en spuwt iedereen zijn gal,
hier komen Tweakers samen die de game spelen waardoor je zowel positieve als negatieve geluiden hoort.

Een kleine groep klagers schreeuwt vaak harder dan de tevreden meerderheid.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 11-09-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:26:
[...]
Heel logisch: op reddit komen alle klagers samen en spuwt iedereen zijn gal,
hier komen Tweakers samen die de game spelen waardoor je zowel positieve als negatieve geluiden hoort.
Zal wel een cultuurdingetje zijn, maar verwarrend is het wel. Even los van Reddit, ook het BF-forum is zeer gemengd in de ontvangst. Tweakers zijn aanmerkelijk relaxter. (Meestal.)

Als er iemand wil feedbacken op de graphics/sound van de beta, zou ik dat op prijs stellen. Ben ik de enige die er moeite mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het geluid in de beta was inderdaad niet altijd spot-on.
Laten we er voorlopig even vanuit gaan dat het een beta-issue is.
Easymongo schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:32:
[...]

Zal wel een cultuurdingetje zijn, maar verwarrend is het wel.
Uiteindelijk gaat het erom wat jij zélf van de game vindt toch?
Meningen van anderen zijn leuk maar daar laat ik mijn speelplezier niet door beinvloeden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 11-09-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
[...]

Zal wel een cultuurdingetje zijn, maar verwarrend is het wel. Even los van Reddit, ook het BF-forum is zeer gemengd in de ontvangst. Tweakers zijn aanmerkelijk relaxter. (Meestal.)

Als er iemand wil feedbacken op de graphics/sound van de beta, zou ik dat op prijs stellen. Ben ik de enige die er moeite mee heeft?
Ik ben niet zo'n graphics hoer. Ja het valt op, maar ik focus me me meer op de gameplay. Dat het water kraakhelder is in de grachten, tja....boeit me niet echt. Het enige wat wel storend was voor mij, is de draw distance als je aan het vliegen bent. Dan zie je echt huizen popuppen. Op zich had je dat in BF1 ook wel, maar daar was het veel verder weg. In BF5 zie je nog dingen op poppen op 25m afstand, in BF1 was dat op 250 meter afstand.

Verder speel ik nu een paar dagen met de reflex sight. Ja die is wat donker, maar dat wordt opgelost volgens Dice. Verder vind ik deze sight op zich niet zo heel veel beter dan de standaard iron sights van bv de STg44 of SMG's. In BF3 en BF4 was het echt noodzakelijk om zsm een red dot of reflex sight te unlocken omdat de iron sights van bv de M16 en de Famas gewoon 1000x ruk waren als in "Ze blocken je hele gezichtsveld".

De iron sights in BF5 zijn dus prima speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:36:
[...]
Uiteindelijk gaat het erom wat jij zélf van de game vindt toch?
Sure, maar als je game-ervaring slecht is omdat er iets aan de hand is wat te beïnvloeden is (hw, settings etc om wat te noemen) is het nodig ervaringen van anderen te checken. Bij games zoals dit (zonder handleiding en instructievids) ben je op de community aangewezen. Helaas pindakaas krijg je dan ook gratis alle shit erbij en daarop goed te filteren is nog een hele kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:02
Nee hoor. Op de PS4 Pro is het grafisch ook een achteruitgang tov BF1.
Belichting is verschrikkelijk, kleuren kloppen door de foute belichting niet en HDR maakt het eerder erger dan beter. De popups tijdens het vliegen, man man man.
Geluid zit totaal geen logica in maar dat lijkt ook bugged en vertrouw ik er wel op dat dát gefixt gaat worden.
Grafisch gezien denk ik ook niet dat ze nog veel kunnen veranderen, zal wat verbeterd worden maar er is zoveel mis mee dat ik het betwijfel.

De gameplay vind ik prima zo. Al heb ik veel potjes gehad waarvan mijn eigen team op 3 man na uit alleen maar snippers bestond.. Dat probleem had BF1 ook wel, ik had gehoopt dat ze het wat gingen ontmoedigen. Helaas.

Ik ga de game wel halen en laat de pre-order staan. Heb alleen een beetje de pest in de mislukte graphics. Want het is niet dat het minder mooi is, ik vind het gewoon mislukt. Door die fouten word ik uit de omgeving gehaald wat gewoon zonde is voor een Battlefield game. Ik heb ook totaal geen WW2 gevoel hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Zalaroth schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:48:
[...]

Nee hoor. Op de PS4 Pro is het grafisch ook een achteruitgang tov BF1.
Belichting is verschrikkelijk, kleuren kloppen door de foute belichting niet en HDR maakt het eerder erger dan beter. De popups tijdens het vliegen, man man man.
Geluid zit totaal geen logica in maar dat lijkt ook bugged en vertrouw ik er wel op dat dát gefixt gaat worden.
Grafisch gezien denk ik ook niet dat ze nog veel kunnen veranderen, zal wat verbeterd worden maar er is zoveel mis mee dat ik het betwijfel.

De gameplay vind ik prima zo. Al heb ik veel potjes gehad waarvan mijn eigen team op 3 man na uit alleen maar snippers bestond.. Dat probleem had BF1 ook wel, ik had gehoopt dat ze het wat gingen ontmoedigen. Helaas.

Ik ga de game wel halen en laat de pre-order staan. Heb alleen een beetje de pest in de mislukte graphics. Want het is niet dat het minder mooi is, ik vind het gewoon mislukt. Door die fouten word ik uit de omgeving gehaald wat gewoon zonde is voor een Battlefield game. Ik heb ook totaal geen WW2 gevoel hierbij.
Ontmoedigen van snipers heb ik vanochtend al wat over gezegd, gewoon maximaal hun aim blurren als ze gesuppressed worden. Verder mogen snipers direct op de kaart oplichten als ze een schot gelost hebben. Easy targets voor de vliegtuigen en voor de rest om ze te supressen. Gaan ze maar lekker spotten met de spot scope. Heeft de rest van je team er daadwerkelijk wat aan.

Over het geluid....tja, soms goed, soms slecht. Wat me vooral opvalt is je eigen stamp geluid. Het lijkt alsof ik met lood gevulde laarzen door een kast vol porselein loop zo'n kabaal is het. Verder is het pinpointen van geluid wel gewoon goed. Neem aan dat de meesten de geluids instelling wel op War tapes hebben staan icm de juiste configuratie (5.1/surround of stereo).

Pagina: 1 ... 4 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V