Hoe meer ik speel, hoe leuker ik de game vindt
Ja, als je spawnt pak je erst wat ammo en medic pouches mee, maar ik heb slecht een handvol keer gehad dat ik echt zonder ammo zat.
- Conquest is weer ouderwets goed, en de potten zijn vaak spannend en close calls. Als je met je squad online vrienden goed bezig bent merk je dat dat verschil maakt en dan voelt een pot winnen ook weer echt zeer bevredigend.
- de gunplay is erg goed, zeker als je je wapens wat levelt
- geen overdreven last van vliegtuigen meer op de grond, al moeten de meeste mensen de bommen en spotting radar nog vrijspelen. We'll see...
- de maps zijn ook erg goed gedaan
Ik zou zelf graag verbetering zien in de menu's, het joinen op elkaar, squads vormen (het liefst weer 5 man-squads). Ook in-game je assigment progress kunnen zien en aanpassen, je wapens en vehicles kunnen aanpassen
- het soud design is weer dik, maar ik wil toch graag de voetstappen weer op het niveau van BF1. Ik heb nu vaak dat ik geluiden niet kan plaatsen (directioneel)
Als we per skilltree een nieuw wapen moeten samenstellen vind ik de unlock progressie wat traag. Bovendien mag dat een heel stuk overzichtelijker. Maar het liefst zie ik dat ik de skills op een wapen nog kan aanpassen achteraf.
Maar wie weet geeft dit systeem je straks mooie mogelijkheden echte 'builds' te maken van je soldaten voor bepaalde rollen. Het heeft in die zin wel potentie.
Al met al zijn die veranderingen wel meer gericht op de hardcore speler. Als diehard Battlefielder ben ik er blij mee, maar gezien de vele negatieve reactie van mensen die het casual spelen of er een paar uur in hebben zitten, hoop ik dat het genoeg spelers trekt. Maar goed, men heeft jarenlang op Reddit e.a. lopen schreeuwen dat Battlefield meer en meer voor de noobs werd en te makkelijk was gemaakt.
[
Voor 4% gewijzigd door
Geronimous op 08-09-2018 10:30
]