Nee jij bent gewoon geen echt 4K gewend. Die conclusie slaat ook nergens op. Misschien is er wat mis met jouw apparatuur maar hier werkt alles perfect.Lekker Ventje schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:03:
[...]
Sony AF8 OLED hier, met een X. Vooral Narvik is ge-wel-dig. Dan is er ergens iets fout bij jouw apparatuur want het is retestrak bij mij en het HDR voegt veel toe. Duidelijk 4K.
Lekker Ventje schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:03:
[...]
Sony AF8 OLED hier, met een X. Vooral Narvik is ge-wel-dig. Dan is er ergens iets fout bij jouw apparatuur want het is retestrak bij mij en het HDR voegt veel toe. Duidelijk 4K.
Haha, het is maar hoe je het interpeteert.Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:15:
[...]
Nee jij bent gewoon geen echt 4K gewend. Die conclusie slaat ook nergens op. Misschien is er wat mis met jouw apparatuur maar hier werkt alles perfect.
[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 06-09-2018 13:18 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Beta is nog niet eens Xbox One X Enhanced.Lekker Ventje schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:03:
[...]
Xbox Live: Miesjh NL
Er komt een extra tank beschikbaar in je deployment waar je in kunt spawnen.jvdmee schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:18:
Weet iemand wat voor nut de tank heeft die je kan verdienen met squad points? Ik had er gister 1, had de tank ook ingeschakeld maar verder zag ik geen tank en geen kills.
Het is dus niet zo dat je een tank op een willekeurige plaats kunt laten afleveren.
De V1 rocket is best leuk
Heb er ook al enkele keren onder gelegen dus ik weet hoe het voelt
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 06-09-2018 13:30 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
dit soort wellus-nietus gebekvecht is dus niet de bedoeling
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 06-09-2018 14:00 ]
Verwijderd
dit soort wellus-nietus gebekvecht is dus niet de bedoeling
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 06-09-2018 14:00 ]
Lekkerrrrrrr !!!! Maar als ik dat zo zie, dan vraag ik me af wat die gasten daar nog doen. Je hoort die V1 al van verre aankomen. Eergister kreeg ons team er ook eentje tegen, direct in de party chat hoorbaar en iedereen zocht dekking. Na de inslag hoorde je iedereen in onze party chat zeggen dat ze het overleefd hadden.dvdkiwi schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:28:
[...]
Er komt een extra tank beschikbaar in je deployment waar je in kunt spawnen.
Het is dus niet zo dat je een tank op een willekeurige plaats kunt laten afleveren.
[video]
En die tank ik de SturmTiger. Vind de aankondiging van de V1 en SturmTiger wel goed gedaan. Heb er zelf even in gereden op Narvik, maar dat ding is best leuk alleen heeft het geen turret. Je moet dus echt het hele ding ronddraaien wil je ergens op richten.
Verder over die 4k graphics.....Ik zie gewoon tijdens het vliegen allerlei gebouwen popuppen omdat de draw distance gewoon 3x niks is. Vind het grafisch allemaal nog behoorlijk lelijk.
XBL: MRE Inc
Kan alleen jijzelf in de tank? Of is die dan beschikbaar voor je squad/ team?dvdkiwi schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:28:
[...]
Er komt een extra tank beschikbaar in je deployment waar je in kunt spawnen.
[video]
Sowieso voor hele squad, maar ik ga uit dat het gewoon een versterking voor je team is en dus iedereen er in kan.
Zal het binnenkort eens testen.
SturmTiger heeft iets van 6 zitplaatsen. Iemand anders in de party wilde ook even "sturen" en ik moest iets van 5x op de Y knop drukken om daarna weer achter het stuur te kunnen kruipen. Met een goed squad kan dat ding het best lang overleven.dvdkiwi schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:37:
Sowieso voor hele squad, maar ik ga uit dat het gewoon een versterking voor je team is en dus iedereen er in kan.
zonet voor het eerst gespeeld.
Ik ren nog niet gillend weg... heb nog echt alleen de basics gespeeld, dus nog geen V1/tanks/vliegtuigen enz.
Het enige dat me tegenvalt zijn de fletse graphics. Kijk, BF1 zag er gewoon frisser uit dan BF4. En op mijn standaard PS4 lijkt het nog erg op BF4 qua graphics. Maar dat zal waarschijnlijk de beta zijn.
Ik ren nog niet gillend weg... heb nog echt alleen de basics gespeeld, dus nog geen V1/tanks/vliegtuigen enz.
Het enige dat me tegenvalt zijn de fletse graphics. Kijk, BF1 zag er gewoon frisser uit dan BF4. En op mijn standaard PS4 lijkt het nog erg op BF4 qua graphics. Maar dat zal waarschijnlijk de beta zijn.
Jawel hoorMiesjh schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:27:
[...]
Beta is nog niet eens Xbox One X Enhanced.
Als je in het XB menu checked (Start-select knop, geen idee hoe ze daadwerkelijk heten
Ik heb ergens gelezen dat de beta NIET Xbox One X Enhanced is ondanks dat het over in-game wel staat. Lijkt me overigens ook onmogelijk met een versie van 10,9GB in grootte voor de Xbox One en bijna 15GB voor de PS4.Reefun schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:38:
[...]
Jawel hoor
Als je in het XB menu checked (Start-select knop, geen idee hoe ze daadwerkelijk heten) dan zie je duidelijk X1XE - True staan.
Really? Hhm. Ziet er dan alsnog verdomd goed uit. Dan ben ik benieuwd hoe het zal draaien (en eruit zal zien) bij launch als het wél XB1X enhanced zal zijn.MRE-Inc schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:07:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat de beta NIET Xbox One X Enhanced is ondanks dat het over in-game wel staat. Lijkt me overigens ook onmogelijk met een versie van 10,9GB in grootte voor de Xbox One en bijna 15GB voor de PS4.
*snip* niet trollen
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 06-09-2018 17:02 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
If you are playing BFV with a gamepad, and you are using a weapon that supports alternate firing modes, you switch it by holding down the Y button on Xbox, or the triangle button on the PS4. Just a PSA as many have asked this. 
Ik deed dat altijd met de D-pad. Weer wat geleerd.
Ik deed dat altijd met de D-pad. Weer wat geleerd.
@MRE-Inc Ja het duurde bij mij ook eventjes voordat ik dat door had. Volgens mij zijn er op de d-pad ook verschillende extra mogelijkheden met kort en lang inhouden.
Overleefd is een groot woord. Het ging er meer om hoe ver iedereen weggeblazen was volgens mij? Ik vind het effect wel gaaf en van mij mogen ze meer van dat soort explosies doen.MRE-Inc schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:19:
[...]
Lekkerrrrrrr !!!! Maar als ik dat zo zie, dan vraag ik me af wat die gasten daar nog doen. Je hoort die V1 al van verre aankomen. Eergister kreeg ons team er ook eentje tegen, direct in de party chat hoorbaar en iedereen zocht dekking. Na de inslag hoorde je iedereen in onze party chat zeggen dat ze het overleefd hadden.
Sowieso vind ik het raar dat ze voor de V1 hebben gekozen en niet gewoon voor een flinke bom uit een vliegtuig of iets van een groot artillery schot oid. V1 is namelijk weer zo futuristisch.
Maar helemaal ontkomen doe je ook weer niet. Voornamelijk als er veel gebouwd is en je dus moet klimmen en springen om weg te komen kun je wel eens te laat zijn. Of in gevecht zijn of whatever.
Overigens denk ik niet dat de 4K textures er zijn maar wel de grafische verbeteringen. Ik verwacht niet dat het veel mooier gaat worden
Op de diverse problemen en bugs na van gister vond ik het verder wel prima spelen. Maps zijn geen groot campfest en er gebeurd veel in een toch wel aardige omgeving. De beta is verder nog wat te beperkt om een echt goed oordeel te vellen, maar uitstel is op zich wel beter geweest.
Vooral de audio die niet altijd afspeelt is echt heel irritant. Teveel keren afgeschoten van mensen die echt niet te horen waren. Of schoten die wel langs je komen maar waar je geen richting aan kunt geven.
Ook wordt er teamwork geforceerd zonder dit echt duidelijk te maken met mechanics die ook niet lekker werken. Pouches gooien werkt 9/10 keer niet voor health en als ik wel iets gooi is het vreemd genoeg ammo (als medic). En dan zelf geen ammo hebben is wel erg muf. Ook werkt afpakken bij medic of support niet meer wat erg irritant is. Ik ben ook vrij weinig gerevived door anderen dan die in onze party zitten en dat is toch wel kwalijk. Aan de andere kant: men begint pas net dus is waarschijnlijk nog wat flabbergasted van de graphics, nieuwe wapens en maps of de gameplay. Voor de slimmere helft van het team zal het de komende dagen wel wat beter worden.
Over de operations heb ik nog niet veel goeds te zeggen. Ik zie de aanvallers telkens winnen en ondanks dat vind ik dat de huidige mechanics deze modus niet goed ondersteunen. Je moet met een squad aanvallen om een objective in te nemen, maar die objective wordt steeds verdedigd door mensen die er dichtbij staan. Door het gebrek aan ammo en health kun je maar een seconde of 30 effectief zijn als medic/support/assault en daarna moet je weer wachten op health, ammo of troepen om je te helpen. Je wordt dus regelmatig afgeschoten en krijgt de hele tijd het COD-effect (spawn->dood->spawn->dood->spawn->dood). En omdat het zo snel gaat, gaan mensen ook om die ene kill te maken om niet negatief te staan. En waarom moet je handmatig ammo pakken als je ernaast staat? Laat dat lekker een automatische actie, desnoods wel met een animatie erbij als je idle bent. Geforceerd knoppen drukken voor zoiets vind ik echt debiel.
Ik heb liever dat ze met die resupply de gadgets beïnvloeden maar dat je wel wat meer gun-ammo mee krijgt. Dus dat je niet met granaten spawned maar deze in de map moet oppakken en ook minder C4 of whatever mee krijgt. Maar laat mij gewoon een squad af kunnen maaien zonder meteen naar mn pistol te moeten grijpen of genaaid worden omdat n00b1234 zo nodig de ammo van de lijken moet pikken en ik nog steeds met 0 kogels zit. Idem met de medic. Gewoon healen tot volledige health, maar dat je daar een health-pouch voor nodig hebt is prima. Maar laat dat ding lekker automatisch healen als ik dat nodig heb en geef me een inventory van 2 ipv 1. Nu hindert het me teveel tijdens de gevechten.
Dus nee, ik ben momenteel geen fan. Ik wil wel nog zien hoe het gaat als men wat meer ervaring heeft met het spel en ook meer gadgets en upgrades heeft vrijgespeeld, maar de community kennende gaan we met de huidige opzet eerder achteruit. En dit zeg ik niet omdat ik geen lange killstreaks heb kunnen halen of iets (dat maakt me nooit zoveel uit), maar meer dat de potten die ik heb gespeeld niet heel lekker aanvoelden. Ik had niet het idee dat we echt goed bezig waren, ondanks dat we de meeste matches wel gewonnen hadden. En hoewel ik geen fan ben van de veranderingen, vind ik de game overall nog prima zat om met wat fixes gewoon in November te gaan spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 06-09-2018 16:53 ]
Over de "bug" dat je bij het selecteren van de V1 rocket de verrekijker niet te zien krijgt, vroeg een van de devs van BF5 om een filmpje. Nou die heb ik gestuurd. Ik snap best wel dat je stil moet staan om de V1 rocket te selecteren, wat ik dus in mijn filmpje dus ook doe. Krijg ik een reactie van hem: Je moet stil staan anders werkt het niet.
Volgens mij sta ik gewoon stil elke keer als ik de V1 rocket probeer te gebruiken. De reden dat ik tussen door eventjes beweeg, is omdat ik de LB+RB iets eerder los liet dan het pookje waardoor ik dus naar beneden ga kijken. Maar ik hoor graag jullie commentaar of ik wel of niet stil sta elke 3x dat ik de V1 rocket probeer op te roepen. Zo ja, dan is het weer typisch een gevalletje: Dice + Fail
https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/59816861
Volgens mij sta ik gewoon stil elke keer als ik de V1 rocket probeer te gebruiken. De reden dat ik tussen door eventjes beweeg, is omdat ik de LB+RB iets eerder los liet dan het pookje waardoor ik dus naar beneden ga kijken. Maar ik hoor graag jullie commentaar of ik wel of niet stil sta elke 3x dat ik de V1 rocket probeer op te roepen. Zo ja, dan is het weer typisch een gevalletje: Dice + Fail
Ik vind het sowieso een dom systeem. Dat je pookjes moet inhouden tijdens het loslaten. Elke andere game laat je iets selecteren en doet dat dan als je de knoppen loslaat maar DICE doet dat weer andersom.MRE-Inc schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:02:
Over de "bug" dat je bij het selecteren van de V1 rocket de verrekijker niet te zien krijgt, vroeg een van de devs van BF5 om een filmpje. Nou die heb ik gestuurd. Ik snap best wel dat je stil moet staan om de V1 rocket te selecteren, wat ik dus in mijn filmpje dus ook doe. Krijg ik een reactie van hem: Je moet stil staan anders werkt het niet.
Ik heb inderdaad ook ruzie met dit systeem al bewegend verschilende commando's / verzoeken doorgeven via dat communicatie menu lukt ook vaker niet dan wel.Martinspire schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:06:
[...]
Ik vind het sowieso een dom systeem. Dat je pookjes moet inhouden tijdens het loslaten. Elke andere game laat je iets selecteren en doet dat dan als je de knoppen loslaat maar DICE doet dat weer andersom.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Fan-enhanced gok ik? Enige game waar de fan in mijn X helemaal los gaat.Lekker Ventje schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:29:
Volgens MS is de beta wel XBox X enhanced.
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Even gespeeld maar valt me zwaar tegen. Tempo en gunplay vind ik wel goed, maar grafisch valt het me erg tegen (PS4 pro) en draait ook niet al te vloeiend. Daarnaast vind ik het ITT BF1 ontzettend saai. Totaal geen gevoel dat je in de oorlog rondloopt.
Benieuwd naar het verschil tussen PC en PS4.
Benieuwd naar het verschil tussen PC en PS4.
Hier geen last van. Heb mijn X enkel gehoord toen het zo warm was en het binnen ook niet meer koel te krijgen was.SinergyX schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:53:
[...]
Fan-enhanced gok ik? Enige game waar de fan in mijn X helemaal los gaat.
Waarom kan ik de M1 garand niet kiezen?! 
Echt wat is dat voor ongein. Had ik de beta beter niet kunnen spelen. Ik denk dat het goed is dat ze de game met een maand hebben uitgesteld. Want er zitten toch nog wel ruwe randjes aan.
En als dit komt omdat je niet met de Amerikanen speelt, dan wil ik geen woord meer horen over hoe waarheidsgetrouw het wel niet is met helmpjes, kleding of wat dan ook. Boeiend...
De M1 garand is de enige reden waarom een WW2 game boeiend is voor mij. 
Anders hadden ze voor mijn part elk ander tijdsperiode kunnen nemen.
Echt wat is dat voor ongein. Had ik de beta beter niet kunnen spelen. Ik denk dat het goed is dat ze de game met een maand hebben uitgesteld. Want er zitten toch nog wel ruwe randjes aan.
En als dit komt omdat je niet met de Amerikanen speelt, dan wil ik geen woord meer horen over hoe waarheidsgetrouw het wel niet is met helmpjes, kleding of wat dan ook. Boeiend...
Anders hadden ze voor mijn part elk ander tijdsperiode kunnen nemen.
[ Voor 119% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2018 20:23 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
ik ga over half uurtje ps4 aanknallen, iemand nog tips met de classes?
Ook de eerste uurtjes erop zitten, flink winnen! Bewegen, richten, schieten, alles voelt anders, minder soepel ofzo.
Bolt action rifles zijn redelijk waardeloos geworden, met uitzondering van de sniper rifles misschien. Je maakt echt geen schijn van kans tegen een STG44 oid, in BF1 kon ik met een SMLE of G95 Carbine op op close / mid range nog wel goed meekomen. Erg jammer, dit waren ten tijde van WO2 toch de meest gangbare wapens en het geeft meer voldoening om iemand met een 1 of 2 goed gerichte rifle shots om te leggen dan met een full auto.
Zoals verwacht ontbreekt ook het WOW gevoel wat ik bij BF1 in het begin had, dat was echt zo'n stap voorwaarts in besturing en sfeer / beleving tov BF4, dit voelt weer als een stapje terug. Maar goed, ze hebben nog 2,5 maand.
De moeilijkheidsgraad is aan de andere kant ook wel weer positief, het gaat wel weer meer op skill aankomen. Ik ben nog steeds wel plan om m te kopen iig.
Bolt action rifles zijn redelijk waardeloos geworden, met uitzondering van de sniper rifles misschien. Je maakt echt geen schijn van kans tegen een STG44 oid, in BF1 kon ik met een SMLE of G95 Carbine op op close / mid range nog wel goed meekomen. Erg jammer, dit waren ten tijde van WO2 toch de meest gangbare wapens en het geeft meer voldoening om iemand met een 1 of 2 goed gerichte rifle shots om te leggen dan met een full auto.
Zoals verwacht ontbreekt ook het WOW gevoel wat ik bij BF1 in het begin had, dat was echt zo'n stap voorwaarts in besturing en sfeer / beleving tov BF4, dit voelt weer als een stapje terug. Maar goed, ze hebben nog 2,5 maand.
De moeilijkheidsgraad is aan de andere kant ook wel weer positief, het gaat wel weer meer op skill aankomen. Ik ben nog steeds wel plan om m te kopen iig.
[ Voor 4% gewijzigd door jap85 op 06-09-2018 20:37 ]
Ik vind het jammer dat ze zoveel aan de menu's en the way of playing hebben veranderd. Spotten is nu kut, medpacs zijn minder. Het is nu inderdaad meer een skillgame geworden.
Wat ze ook moeten aanpassen is het squad gedeelte, frustrerend nu.
Wat ze ook moeten aanpassen is het squad gedeelte, frustrerend nu.
Bears and Bulls
Zijn er mensen die problemen hebben om de beta te downloaden ? Ik kan de beta niet downloaden vanuit de store, staat alleen de ea acces knop bij.
Vind het nou ook niet zo moeilijk. Moet vooral wennen aan de wapens en de recoil. Twee potjes gespeeld, maar beide keren bijna een kd van 2.0 dus prima.jap85 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:36:
Ook de eerste uurtjes erop zitten, flink winnen! Bewegen, richten, schieten, alles voelt anders, minder soepel ofzo.
Raak alleen helemaal niets met die snipper. Ging me in bf1 toch beter af
PSN ID Binloading_nl
Applausje?
Ik bedoelde qua moeilijkheid vooral de bolt action rifles idd, met de STG of Sten is het wel te doen en ging t qua K/D ook prima.steefje schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:51:
[...]
Vind het nou ook niet zo moeilijk. Moet vooral wennen aan de wapens en de recoil. Twee potjes gespeeld, maar beide keren bijna een kd van 2.0 dus prima.
Raak alleen helemaal niets met die snipper. Ging me in bf1 toch beter af
Verwijderd
Waar vindt je eigenlijk ammo crates en waar in het menu kun je nu je wapens customizen. Volgens mij hebben ze dat verandert.
Ik denk het?
Moet je nou EA access hebben om de beta te kunnen downloaden?
Hopeloze ervaring voor mij... Super frustrerend, sound is gewoon bugged.
Alles klinkt heel raar. Gunfire van enemies en team mates hoor ik amper of niet. Heb elke keer geen flauw idee als iemand me onder vuur neemt, waar het vandaan komt. Zelfs tanks hoor ik niet aankomen. Al lopen ze 2 meter achter me ik hoor de kogels alleen inslaan op de muren.
Hier een korte video... dikke fight in kleine ruimte maar gunsounds ho-maar...
Ben er al helemaal klaar mee onspeelbaar zo.
PS4 pro. Alle.sounds settings al geprobeerd.
[YouTube: https://youtu.be/5iuz69rjbxk]
Alles klinkt heel raar. Gunfire van enemies en team mates hoor ik amper of niet. Heb elke keer geen flauw idee als iemand me onder vuur neemt, waar het vandaan komt. Zelfs tanks hoor ik niet aankomen. Al lopen ze 2 meter achter me ik hoor de kogels alleen inslaan op de muren.
Hier een korte video... dikke fight in kleine ruimte maar gunsounds ho-maar...
Ben er al helemaal klaar mee onspeelbaar zo.
PS4 pro. Alle.sounds settings al geprobeerd.
[YouTube: https://youtu.be/5iuz69rjbxk]
[ Voor 22% gewijzigd door Wereldreiziger op 06-09-2018 21:18 ]
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Verwijderd
Worden de graphics nog opgepoetst voor final release? Ziet er echt brak uit hier op de X. Bf1 is stukken mooier.
Vond het qua gameplay ook vrij muf. Schiet er 4 neer kun je met je pistol verder terwijl je zoek de aamo crate speelt. (Had überhaupt beter met de pistol kunnen spelen. Die heeft tenminste nul recoil
) Ik dacht dat BF alleen walking simulator was op weg naar objectives. Maar nu is het dat tussendoor ook.
Er zitten een paar dingen in waardoor ik het niet ga spelen. Maar als die eruit gaan zou ik dit wel tof vinden. Door de hoge recoil win je gunfights van minder goede spelers. En dat is mooi. Het zou alleen nog mooier zijn als recon niet de enige class was die een killstreak kon maken qua ammo. Een schietspel waarbij je 60 kogels meekrijgt. Hoe verzinnen ze het.
Vond het qua gameplay ook vrij muf. Schiet er 4 neer kun je met je pistol verder terwijl je zoek de aamo crate speelt. (Had überhaupt beter met de pistol kunnen spelen. Die heeft tenminste nul recoil
Er zitten een paar dingen in waardoor ik het niet ga spelen. Maar als die eruit gaan zou ik dit wel tof vinden. Door de hoge recoil win je gunfights van minder goede spelers. En dat is mooi. Het zou alleen nog mooier zijn als recon niet de enige class was die een killstreak kon maken qua ammo. Een schietspel waarbij je 60 kogels meekrijgt. Hoe verzinnen ze het.
Krijgen we nog een review?poor Leno schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:52:
Ik heb de Beta gespeeld.

PSN: xMaurice93
Vond de map rotterdam een beetje tegenvallen, enige herkenbare is het witte huis en een paar straat bordjes.
Geen idee of de map nog groter is in de uiteindelijke release, maar in BF1 zaten leukere Maps.
Verder qua geluid mankeerd er nogal wat inderdaad.
Verder niet heel storend maar aziatische vrouwens in je squad blijft wel apart.
Wel goed gedaan in vergelijking met bf1 is als je doodgaat je kan kiezen of je snel dood wilt gaan of wachten op een medic, maar nog wel om je heen kan blijven kijken.
Net 1 uurtje gespeeld, ook ik mis nog erg het WW2 gevoel, dus al met al nog niet heel erg overtuigd.
Viel mij overigens wel op dat ik hier veel meer hits heb dan gemiddeld in BF1.
Geen idee of de map nog groter is in de uiteindelijke release, maar in BF1 zaten leukere Maps.
Verder qua geluid mankeerd er nogal wat inderdaad.
Verder niet heel storend maar aziatische vrouwens in je squad blijft wel apart.
Wel goed gedaan in vergelijking met bf1 is als je doodgaat je kan kiezen of je snel dood wilt gaan of wachten op een medic, maar nog wel om je heen kan blijven kijken.
Net 1 uurtje gespeeld, ook ik mis nog erg het WW2 gevoel, dus al met al nog niet heel erg overtuigd.
Viel mij overigens wel op dat ik hier veel meer hits heb dan gemiddeld in BF1.
[ Voor 9% gewijzigd door dr86 op 06-09-2018 22:05 ]
Wel apart dat anderen het juist waarderen dat de ontwikkelaars de geschiedenis hebben bestudeerd en dat het juist mooi is om Rotterdam te zien voor de oorlog. Of vind je het jammer dat de Koopgoot geen aandacht krijgt?d-russo schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:03:
Vond de map rotterdam een beetje tegenvallen, enige herkenbare is het witte huis en een paar straat bordjes.
Nou nou, ik weet donders goed hoe rotterdam er voor de oorlog uit zag. Miste alleen dat gevoel van een ouderwetse oorlogsmap zoals in BF1.Beltoni schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:58:
[...]
Wel apart dat anderen het juist waarderen dat de ontwikkelaars de geschiedenis hebben bestudeerd en dat het juist mooi is om Rotterdam te zien voor de oorlog. Of vind je het jammer dat de Koopgoot geen aandacht krijgt?
Misschien doordat de map niet heel groot is. Maar heb m ook nog maar een uurtje gespeeld.
Vraag dat nou niet
hebben jullie die bug ook dat je in 1x niet meer semi schiet ? irritant... ben weer ff aan het spelen. alles lijkt wel een beetje dood.. de immersie die bf1 had zit hier niet in, meer cod stijl. weinig tanks.. geluid valt me tegen, soms hoor ik gewoon niks.
ben ik de enige hier ? ik mag hopen dat dit in de final build aangepast is.
ben ik de enige hier ? ik mag hopen dat dit in de final build aangepast is.
Ik vind de map eigelijk wel groot en de maps van de stad rotterdam zal in grand operations nog groter zijn. In de verschillende videos zie je namelijk ook tanks langs de Laurenskerk rijden.d-russo schreef op donderdag 6 september 2018 @ 23:50:
[...]
Misschien doordat de map niet heel groot is. Maar heb m ook nog maar een uurtje gespeeld.
Oké, nog heel wat uurtjes er op zitten. Op xox gespeeld, de graphics zijn wel echt heel goed, nog mooier dan de enhanced update van bf1 heb ik het idee. Mijn grootste punt blijft het squad systeem met joinen van games, dat kan beter. Verder loopt het super soepel en laad het een stuk sneller dan bf1, maar denk ik dat dat ook komt omdat het maar 2 maps zijn.
Bears and Bulls
Het joinen van games, het geluid en de graphics zullen vast wel beter zijn in de uiteindelijke versie toch?
Ze hebben bij aanvang van de beta ook al aangegeven dat oa het squad joinen nog problemen zou geven.
Wat ik wel apart vind is dat mensen klagen dat ze te weinig ammo of health hebben.
Neem een medic met medic bag en support met ammo crate mee en je hebt echt ammo genoeg.
Squadplay ftw, dat is juist wat ze weer willen bevorderen. In de vorige BF's had je zoveel ammo bij dat je al rushend een objective in je eentje kon clearen, nu wordt je bijna gedwongen om samen te spelen.
Daarnaast zijn er op de map op vrijwel elke straathoek ammo- en healthstations te vinden.
En als je dan een keer zonder zit dan loop je maar even een klein stukje terug, kleine moeite toch.
Ze hebben bij aanvang van de beta ook al aangegeven dat oa het squad joinen nog problemen zou geven.
Wat ik wel apart vind is dat mensen klagen dat ze te weinig ammo of health hebben.
Neem een medic met medic bag en support met ammo crate mee en je hebt echt ammo genoeg.
Squadplay ftw, dat is juist wat ze weer willen bevorderen. In de vorige BF's had je zoveel ammo bij dat je al rushend een objective in je eentje kon clearen, nu wordt je bijna gedwongen om samen te spelen.
Daarnaast zijn er op de map op vrijwel elke straathoek ammo- en healthstations te vinden.
En als je dan een keer zonder zit dan loop je maar even een klein stukje terug, kleine moeite toch.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2018 09:11 ]
Ligt het aan mij dat als je assault class speelt je de 'noob tube' riflegrenades niet kan vervangen??
Ik kan alleen dynamiet vervangen voor de panzerfaust.
Of moet ik nog iets unlocken voordat ik die gare riflegrenades kan vervangen voor dynamiet?
Ik kan alleen dynamiet vervangen voor de panzerfaust.
Of moet ik nog iets unlocken voordat ik die gare riflegrenades kan vervangen voor dynamiet?
PSN: Von_Smallhausn
Ik vind het ammo & health "probleem" enorm meevallen, en juist enorm bijdragen met het "strijd" gevoel. Bij het respawnen loop ik gewoon even langs ammo en medibox voor supplies. Als je dan een beetje spaarzaam omgaat met je kogels kan je constant weer nieuwe oppakken bij je kills. Jje nu inderdaad niet alla Rambo full auto een clip per doelwit gebruiken. Want dan ben je inderdaad heel snel klaar.
Als je je wilt ingraven bij een chokepoint dan kan dat nog steeds in samenwerking met je squad.
Als je je wilt ingraven bij een chokepoint dan kan dat nog steeds in samenwerking met je squad.
Is er een bug met het wisselen van wapens, als ik van mijn primary wapen wissel naar de grenade rifle kan ik niet meer terug wisselen???
Elke klasse heeft 2 gadgets die je kunt vervangen en eentje die vastzit aan die klasse.Mon0lith schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:57:
Ligt het aan mij dat als je assault class speelt je de 'noob tube' riflegrenades niet kan vervangen??
Voor de medic is dat een kleine health pouch, voor de support een kleine ammo pouch en voor de assault een rifle grenade.
De linker en rechter items kun je gewoon vervangen voor iets anders als je wil.
Driehoekje drukken?DoubleDutch schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:18:
Is er een bug met het wisselen van wapens, als ik van mijn primary wapen wissel naar de grenade rifle kan ik niet meer terug wisselen???
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2018 09:21 ]
Hahaha snap ik, maar kan gewoon niet meer wisselen, kan drukken op het driehoekje maar er gebeurd niks, dacht eerst dat het aan mijn controller lag maar de andere twee hebben het ook.dvdkiwi schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:20:
[...]
Elke klasse heeft 2 gadgets die je kunt vervangen en eentje die vastzit aan die klasse.
Voor de medic is dat een kleine health pouch, voor de support een kleine ammo pouch en voor de assault een rifle grenade.
De linker en rechter items kun je gewoon vervangen voor iets anders als je wil.
[...]
Driehoekje drukken?
Ja dat komt door de combat-role "granadier" die je nu nog niet kan aanpassen volgens mij.
@Markotje Dit heb ik ook af en toe, maar na flink op de d-pad opties of Y (xbox) lukt het vooralsnog nog wel na enige tijd om terug te switchen naar main weapon.
@Markotje Dit heb ik ook af en toe, maar na flink op de d-pad opties of Y (xbox) lukt het vooralsnog nog wel na enige tijd om terug te switchen naar main weapon.
Dan zal het nog een beta-bugje zijnDoubleDutch schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:28:
[...]
Hahaha snap ik, maar kan gewoon niet meer wisselen, kan drukken op het driehoekje maar er gebeurd niks, dacht eerst dat het aan mijn controller lag maar de andere twee hebben het ook.
Dat klinkt logischStefmeister schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:30:
Ja de komt door de combat-role "granadier" die je nu nog niet kan aanpassen volgens mij.
Dit zou een hoop verklarenStefmeister schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:30:
Ja de komt door de combat-role "granadier" die je nu nog niet kan aanpassen volgens mij.
Kan namelijk echt niet mijn linker gadget wijzigen (rifle grenades)
[ Voor 7% gewijzigd door Mon0lith op 07-09-2018 09:36 ]
@dvdkiwi & @Mon0lith Ik heb het nog even opgezocht, het het lijkt te kloppen 
bronThe Classes and Combat Roles
The four main classes are available in the Battlefield V Open Beta: Assault, Recon, Medic, and Support. Each class will have several Combat Roles in Battlefield V, and in the Open Beta, you’ll get to try one for each Class.
Every Combat Role comes with unique traits. If you, for instance, play as Recon, its Sniper Combat Role will grant you the Tactical Retreat trait, meaning you’ll sprint faster in critical health states. The Field Medic Combat Role comes with a Syringe Revive trait, which allows you to revive all team mates (not only those in your squad) with your Syringe.
TopStefmeister schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:41:
@dvdkiwi & @Mon0lith Ik heb het nog even opgezocht, het het lijkt te kloppen
[...]
bron
Hoop dat ze dit aanpassen want vind die roles maar niks
Beetje gemengde gevoelens. Ik ben, laten we het zeggen, geen al te beste MP shooter speler. Mag blij zijn als ik er evenveel neerleg als dat ik zelf het loodje leg. Gisteren ook weer 20 kills, 20 deaths
. Ouwe knakker van 40 dus ja. Maar dat boeit me niet zo, denk dat ik dit véél leuker vindt dan COD.
Heb wel zin ineen MP shooter dit najaar dus ga 'm zeker halen, helemaal als wat friends in mijn lijst dat ook gaan doen
Qua graphics op de One X zou ik zeggen mwahh, ik had een groter wow gevoel bij BF1 op de standaard Xbox toendertijd. Vreemd...maar kan nog veranderen natuurlijk.
Heb wel zin ineen MP shooter dit najaar dus ga 'm zeker halen, helemaal als wat friends in mijn lijst dat ook gaan doen
Qua graphics op de One X zou ik zeggen mwahh, ik had een groter wow gevoel bij BF1 op de standaard Xbox toendertijd. Vreemd...maar kan nog veranderen natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 07-09-2018 09:58 ]
Ind flink rammen op de driehoek of D-pad gaat die sporadisch terug,maar9 van de 10 keer dus helemaal niet.Stefmeister schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:30:
Ja dat komt door de combat-role "granadier" die je nu nog niet kan aanpassen volgens mij.
Kan iemand nog 1 keer uitleggen op welke buttons je moet drukken om die V-1 rocket te selecteren en te gebruiken...
Is me nu al paar keer gebeurd dat ik aan het einde van een ronde de V-1 haal qua punten maar ik het niet voor elkaar krijg om deze af te vuren. Gevolg: einde ronde voordat ik hem afgeschoten heb
Is me nu al paar keer gebeurd dat ik aan het einde van een ronde de V-1 haal qua punten maar ik het niet voor elkaar krijg om deze af te vuren. Gevolg: einde ronde voordat ik hem afgeschoten heb
Ah ben dus niet de enige, liep ook al te klooien hiermee:)DoubleDutch schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:28:
[...]
Hahaha snap ik, maar kan gewoon niet meer wisselen, kan drukken op het driehoekje maar er gebeurd niks, dacht eerst dat het aan mijn controller lag maar de andere twee hebben het ook.
PSN ID Binloading_nl
Op de PS4 is dit R1+L1Mon0lith schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:10:
Kan iemand nog 1 keer uitleggen op welke buttons je moet drukken om die V-1 rocket te selecteren en te gebruiken...
Zover was ik ook gekomen, maar dan moet 'm nog selecteren. En dat lukt niet
Ik weet niet hoe de rest speelt, maar @Martinspire en ik speelden gisteren bijna weer in ons eentje tegen het andere team. Als je dan 64 patronen hebt, 4 man afschiet, nog wat suppression rounds afvuurt dan zit je er al snel door met een SMG of AR.dvdkiwi schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:52:
Het joinen van games, het geluid en de graphics zullen vast wel beter zijn in de uiteindelijke versie toch?
En als er dan geen health of ammo station is of als die dermate ver weg ligt dat je door èn open veld èn weg moet van je objective, dan is de ammo limiet een dermate slechte oplossing om squadplay te bevorderen. Gisteren toch een paar keer afgeschoten rond de brug bij B op Narvik omdat we van alle kanten beschoten werden en ik in open veld de ammo van die net neergeschoten enemy moest oppaken om verder te kunnen.
Van mij mag Dice iets anders verzinnen om squad play te bevorderen. Zoals wij gisteren speelden om de objective over te nemen, werkt zo weinig ammo niet. Wij gingen echt van cover naar cover om zo telkens 20 meter op te schuiven richting de objective. Als je dan 1 sniper en een medic, een piloot en nog een sniper in je squad hebt zitten, dan schiet het niet op. Sommigen spelen nou eenmaal alleen een bepaalde klasse en laten die andere links liggen. Als ik dan bv graag als medic wil spelen maar die anderen in je squad ook, dan heb je een probleem.
En zoals al vaker gezegd, het gros van de spelers snapt dit spelletje niet en zal zich totaal niet bezig houden met squadplay en laat zich gerust 6x door een tank of vliegtuig afschieten zonder er iets aan te doen. Ik denk dat de spelers die het wat langer volhouden dan 2 kills best de dupe zijn van zo weinig ammo.
L1+R1 ingedrukt houden en dan met de rechterstick de V1 rocket selecteren (volgens mij de stick omhoog houden) en L1 R1 los laten.Mon0lith schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:24:
[...]
Zover was ik ook gekomen, maar dan moet 'm nog selecteren. En dat lukt niet
Zelf had ik dit ook gisteren, de game erna is het mij wel gelukt (na een herstart) ik gok dat het een bug is.Poulske schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:47:
[...]
L1+R1 ingedrukt houden en dan met de rechterstick de V1 rocket selecteren (volgens mij de stick omhoog houden) en L1 R1 los laten.
EDIT: Was overigens op PS4
[ Voor 3% gewijzigd door Rexus op 07-09-2018 12:27 ]
Is volgens mij een bug,kreeg het ook telkens niet voor elkaar,bij mij hielp om eerst de L1 los te laten en dan R1 (wel snel achter elkaar),kan toeval zijn.Rexus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:03:
[...]
Zelf had ik dit ook gisteren, de game erna is het mij wel gelukt (na een herstart) ik gok dat het een bug is.
Charme van BF ten opzichte van CoD vind ik dat PTFO meer beloond wordt. Ook zonder positieve K/D kun je een meer dan positieve bijdrage voor je team leveren. Ik stap juichend in een squad met een dedicated medic (naast mijzelf) ook al heeft die medic een matige k/d.DutchOwnage schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:56:
Beetje gemengde gevoelens. Ik ben, laten we het zeggen, geen al te beste MP shooter speler. Mag blij zijn als ik er evenveel neerleg als dat ik zelf het loodje leg. Gisteren ook weer 20 kills, 20 deaths. Ouwe knakker van 40 dus ja. Maar dat boeit me niet zo, denk dat ik dit véél leuker vindt dan COD.
Heb wel zin ineen MP shooter dit najaar dus ga 'm zeker halen, helemaal als wat friends in mijn lijst dat ook gaan doen![]()
Juist dat maakt de nieuwe BF erg sterk. Heb gister genoten van teamplay. Het samenspelen met vrienden loont nu nog meer.MrAelon schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:53:
[...]
Charme van BF ten opzichte van CoD vind ik dat PTFO meer beloond wordt. Ook zonder positieve K/D kun je een meer dan positieve bijdrage voor je team leveren. Ik stap juichend in een squad met een dedicated medic (naast mijzelf) ook al heeft die medic een matige k/d.
Rotterdam voelt erg goed aan moet ik zeggen. In boompje klimmen vond ik overigens briljant!
Dit weekend nog even spelen? Heb er al flink wat uurtjes opzitten en het bevalt me bijzonder goed. Laatste shooter is alweer even geleden. Veel plezier gehad met BF2/3/4 en deze gaat er ook sowieso komen.DutchOwnage schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:56:
Beetje gemengde gevoelens. Ik ben, laten we het zeggen, geen al te beste MP shooter speler. Mag blij zijn als ik er evenveel neerleg als dat ik zelf het loodje leg. Gisteren ook weer 20 kills, 20 deaths. Ouwe knakker van 40 dus ja. Maar dat boeit me niet zo, denk dat ik dit véél leuker vindt dan COD.
Heb wel zin ineen MP shooter dit najaar dus ga 'm zeker halen, helemaal als wat friends in mijn lijst dat ook gaan doen![]()
Support bevalt me aardig, de standaard bipod erop werkt aardig ok (buiten wat jammere momenten dat hij toch besluit dat dign nog te willen neerzetten), hopelijk komen er nog wel unlocks voor bv die 100kogel ammbox.
Qua kills valt me op dat ik met name door die medic gun zo belachelijk snel neerga, aanzienlijk minder dan andere wapens.
http://xboxclips.com/Sine...b6-4bb8-b0ec-1b64c133d5ee
Bijna aan het einde hiervan, blijft jammer dat dit er nog in zit, je duikt en wordt je alsnog geraakt.
Rare glitch bij de brug, let op stuk rechts
http://xboxclips.com/Sine...ba-4b1f-a1b5-25210cb36a97
Qua kills valt me op dat ik met name door die medic gun zo belachelijk snel neerga, aanzienlijk minder dan andere wapens.
Bijna aan het einde hiervan, blijft jammer dat dit er nog in zit, je duikt en wordt je alsnog geraakt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die glitch is meer fout leveldesign. In principe rendert de game alleen wat je kunt zien (om ook een hogere FPS te halen), maar nu haalt ie het al weg wanneer je er nog wel heen kunt kijken. Buiten je beeld gebeurt eigenlijk hetzelfde met de rest van de mapSinergyX schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:08:
Support bevalt me aardig, de standaard bipod erop werkt aardig ok (buiten wat jammere momenten dat hij toch besluit dat dign nog te willen neerzetten), hopelijk komen er nog wel unlocks voor bv die 100kogel ammbox.
Die eerste kun je ook alleen als support doen want als grunt heb je daar nu te weinig ammo voor. Ik merk wel dat ik nu vaker na mn spawn naar een resupply punt loop omdat je dan een extra magazijn mee kunt nemen (bij medic spawn je in principe met 2 magazijnen maar dan heb je er dus 3). Hopelijk veranderen ze dat nog dat je gewoon met 3 of 4 magazijnen spawned want nu is het gewoon echt muf. Kijk, dat je geen 300 kogels meer meeneemt is prima, maar de game limiteert je nu teveel. Speel je niet met een party dan heb je een hele grote handicap. Speel je met iemand die lekker in tank of vliegtuig zit, dan mis je gewoon ammo of health. Zit een teammate niet met je mee te lopen maar doet ie zijn eigen ding, dan kun je potentieel gewoon een game verliezen.
Ah topPoulske schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:47:
[...]
L1+R1 ingedrukt houden en dan met de rechterstick de V1 rocket selecteren (volgens mij de stick omhoog houden) en L1 R1 los laten.
Met een tank moet je nieuwe ammo halen bij die grote refill stations, is het eigenlijk mogelijk om dit via een support ook te krijgen?
Vermoed van niet..
Vermoed van niet..
Gisteren een paar uurtjes gespeeld. Moet zeggen dat ik er gelijk lekkerder in zit dan ik ooit bij Bf1 heb gezeten. Wapens voelen krachtiger aan, snipen gaat makkelijker en de maps zijn leuker, vooral Rotterdam (die qua gameplay een beetje richting de Bf3 maps gaat). Ik ben in ieder geval enthousiast (en het is een leuke afwisseling van Overwatch).
Ik kom net van 50 uur Doom MP vandaan en ik merk toch dat ik een ontzettende hekel heb aan snipertjes en campertjes
Op zich vind ik de tragere gameplay wel ok, maar toch vind ik het reviven te traag, waardoor mensen (zeker onbekenden) het risico niet gaan nemen. Daarnaast vind ik het niet regeneren van health wel een zwaktepunt ten opzichte van de campende snipertjes, aangezien 50% health gegarendeerd een one shot one kill is en je dus amper kunt counteren tegen een sniper.
De respawn punten zijn soms ook wel debiel. Ik spawnde gewoon 5 meter achter iemands rug
Verder ben ik altijd mijn wapen kwijt als ik gerevived wordt. Heb ik ineens een sniper in mijn hand
Ik delete de beta wel even en wacht op de final release. Als ik me nu ga irriteren aan een product waarin niet alle wapens in zitten etc, heb ik er alleen mezelf mee.
Op zich vind ik de tragere gameplay wel ok, maar toch vind ik het reviven te traag, waardoor mensen (zeker onbekenden) het risico niet gaan nemen. Daarnaast vind ik het niet regeneren van health wel een zwaktepunt ten opzichte van de campende snipertjes, aangezien 50% health gegarendeerd een one shot one kill is en je dus amper kunt counteren tegen een sniper.
De respawn punten zijn soms ook wel debiel. Ik spawnde gewoon 5 meter achter iemands rug
Verder ben ik altijd mijn wapen kwijt als ik gerevived wordt. Heb ik ineens een sniper in mijn hand
Ik delete de beta wel even en wacht op de final release. Als ik me nu ga irriteren aan een product waarin niet alle wapens in zitten etc, heb ik er alleen mezelf mee.
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2018 14:28 ]
Hangt er vanaf waar mee je schiet in de tank. Een normale shell voor een tank past niet in de ammo pouch, maar een opblaasbare van plastic welSchimanski81 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:04:
Met een tank moet je nieuwe ammo halen bij die grote refill stations, is het eigenlijk mogelijk om dit via een support ook te krijgen?
Vermoed van niet..
Zonder gekheid, dat hele ammo refill systeem vind ik steeds slechter en slechter als ik er langer over nadenk. Het komt volgens mij ook de objective based gameplay ook niet ten goede.
Neem nou een map als Narvik waar je ook te maken hebt met hoogte verschil, obstakels etc etc. Stel je wil als tank je grond troepen ondersteunen bij het cappen van een capture point, wat doe je dan ? Dan zoek je toch de actie op, helemaal als je in je StrumTiger tank zit met nog 5 zitplaatsen om dat die dan met hun MG's ook op redelijke afstand van de objective deze onder vuur kunnen nemen. Helaas moet je dan weer terug het bergje op (langzamer) om je ammo bij te vullen, omdraaien, weer de loop van je kanon de goede kant op krijgen etc etc. Zo blijven voertuigen een beetje nutteloos.
Ja kan natuurlijk ook op 600m bij de ammo supply blijven staan, dat je boordschutters dan geen pepernoot kunnen raken bij de objective, boeit toch niet, maar je hebt wel "unlimited" ammo.
EDIT: Battle Royale mode specs
https://www.ea.com/games/...re-order?isLocalized=true
Wage war in a ring of fire that slowly shrinks the battlefield – don’t get trapped
Fight to be the last infantry squad standing of 64 players in 16 squads
The game-changing addition of Battlefield vehicles lets you wipe out unsuspecting squads with a tank or drive to survive with transport vehicles
Work together as a squad to secure objectives that grant better and rare gear
Clash on the biggest Battlefield map to date
Transform the map with Destruction
Feel battle royale brought to life with stunning Battlefield graphics and audio
Matches are tied to your Company and Battlefield V progression
[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 07-09-2018 15:57 ]
nog een handig weetje is dat dichter bij de vlag in een capzone = sneller cappen. Je kunt dus zelfs in een 1 vs 1 situatie er iemand uit cappen / gecapt worden. Betekend dus ook dat als je vermoed dat het 1 vs 1 is en je er uitgecapt wordt, de enemy dichter bij de vlag zit
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Is goed hoor. Wel in de avond urenBeltoni schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:01:
[...]
Dit weekend nog even spelen? Heb er al flink wat uurtjes opzitten en het bevalt me bijzonder goed. Laatste shooter is alweer even geleden. Veel plezier gehad met BF2/3/4 en deze gaat er ook sowieso komen.
Misschien dat spawnen met één extra magazijn al wat beter zou zijn. Kun je er ook nog één oppakken bij een ammo station zodat je met maximaal 4 magazijnen rondloopt.MRE-Inc schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:46:
[...]
En als er dan geen health of ammo station is of als die dermate ver weg ligt dat je door èn open veld èn weg moet van je objective, dan is de ammo limiet een dermate slechte oplossing om squadplay te bevorderen.
Maar meer moet het echt niet worden imo.
Nogmaals, ik vind de nieuwe opzet echt wel iets toevoegen.
Juist omdat je minder ammo en minder health regen hebt voelt het allemaal een stuk spannender.
Als medic zijnde strooi ik met ammo en health pakjes om teammates te resupplyen en te healen, ik vind het wel leuk zo.
Als je squad leader bent kun je ook al redelijk vlot een supply drop laten doen.
Heb nu zo'n 10-15 uur in de beta zitten en de keren dat ik zonder ammo zat zijn op één hand te tellen.
En ja, ik heb ook meerdere poppetjes in één leven neergeschoten
Ik voel me echt een ultieme noob in deze battlefield, zo veel is er veranderd
Als ik de medic-class zie, krijg ik nooit bij m'n medpack een 1tje te zien ofzo. Ik kan 5x resupplyen bij zo'n ammo-stapel, maar dat heeft geen zin. Iemand enig idee?
Als ik de medic-class zie, krijg ik nooit bij m'n medpack een 1tje te zien ofzo. Ik kan 5x resupplyen bij zo'n ammo-stapel, maar dat heeft geen zin. Iemand enig idee?
PSN: xMaurice93
Hahaha, dat heb ik nou ook, de controls zijn soms best wel, hoe zal ik het zeggen, bizar.Maurice079 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:49:
Ik voel me echt een ultieme noob in deze battlefield, zo veel is er veranderd![]()
Heb het zelfde soort issue bij assault, per ongeluk de granaatwerper geselecteerd, maar kom nooit meer terug..
Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)
Het reviven is inderdaad geen haar verbeterd ten opzichte van Bf1. 90% van de mensen rent langs je heen, inclusief medics en je eigen squad. De 3 keer dat iemand het erop waagde werden er twee doodgeschoten.uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:18:
[...]
Op zich vind ik de tragere gameplay wel ok, maar toch vind ik het reviven te traag, waardoor mensen (zeker onbekenden) het risico niet gaan nemen.
[...]
Is toch wel slecht hoor, dit zijn basic dingen. Mag dan een beta zijn, dit soort dingen moeten gewoon werken.Education schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:57:
[...]
Hahaha, dat heb ik nou ook, de controls zijn soms best wel, hoe zal ik het zeggen, bizar.
Heb het zelfde soort issue bij assault, per ongeluk de granaatwerper geselecteerd, maar kom nooit meer terug..
Is een bug, heb er ook verschrikkelijk veel last van,kan van granaatwerper niet meer terug naar mijn wapen.Education schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:57:
[...]
Hahaha, dat heb ik nou ook, de controls zijn soms best wel, hoe zal ik het zeggen, bizar.
Hopelijk doen ze er nog wat mee in de Bèta, het is voor mij zo onspeelbaar.
In het begin is het allemaal nog een beetje wennen, maar na een aantal uur spelen wordt alles vanzelf duidelijkerMaurice079 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:49:
Ik voel me echt een ultieme noob in deze battlefield, zo veel is er veranderd
Het reviven werkt toch gewoon prima? Het duurt misschien twee seconden om iemand te reviven.sjaakvandertak schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:58:
[...]
Het reviven is De spelers zijn inderdaad geen haar verbeterd ten opzichte van Bf1. 90% van de mensen rent langs je heen, inclusief medics en je eigen squad.
Ook het squad reviven vind ik wel goed uitgewerkt.
Als iemand in het open veld dood ligt te gaan gooi ik er eerst een rook granaatje in de buurt, opgelost
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2018 17:26 ]
Op Narvik heb ik vrijwel de hele ronde in een tank gezeten. Vrijwel niet verder gekomen dan E en F vlag. Klein uitstapje naar C maar dat is tricky. Eigenlijk na 2 vlaggen cappen terug naar de basis om ammo te gaan halen. Dit omdat die refill stations bij de vlaggen vaak kapot zijn (en ik wil niet uitstappen om te repairen want anders is je tank weg).MRE-Inc schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:27:
[...]
Hangt er vanaf waar mee je schiet in de tank. Een normale shell voor een tank past niet in de ammo pouch, maar een opblaasbare van plastic wel
Zonder gekheid, dat hele ammo refill systeem vind ik steeds slechter en slechter als ik er langer over nadenk. Het komt volgens mij ook de objective based gameplay ook niet ten goede.
Neem nou een map als Narvik waar je ook te maken hebt met hoogte verschil, obstakels etc etc. Stel je wil als tank je grond troepen ondersteunen bij het cappen van een capture point, wat doe je dan ? Dan zoek je toch de actie op, helemaal als je in je StrumTiger tank zit met nog 5 zitplaatsen om dat die dan met hun MG's ook op redelijke afstand van de objective deze onder vuur kunnen nemen. Helaas moet je dan weer terug het bergje op (langzamer) om je ammo bij te vullen, omdraaien, weer de loop van je kanon de goede kant op krijgen etc etc. Zo blijven voertuigen een beetje nutteloos.
Ja kan natuurlijk ook op 600m bij de ammo supply blijven staan, dat je boordschutters dan geen pepernoot kunnen raken bij de objective, boeit toch niet, maar je hebt wel "unlimited" ammo.
EDIT: Battle Royale mode specs
https://www.ea.com/games/...re-order?isLocalized=true
Wage war in a ring of fire that slowly shrinks the battlefield – don’t get trapped
Fight to be the last infantry squad standing of 64 players in 16 squads
The game-changing addition of Battlefield vehicles lets you wipe out unsuspecting squads with a tank or drive to survive with transport vehicles
Work together as a squad to secure objectives that grant better and rare gear
Clash on the biggest Battlefield map to date
Transform the map with Destruction
Feel battle royale brought to life with stunning Battlefield graphics and audio
Matches are tied to your Company and Battlefield V progression
Vind het wel goed om beperkte ammo te hebben, brengt toch een extra element met zich mee.
Jep, 90% (als het niet meer is) rent als een dolle langs je heen en laat je links liggen. Misschien snappen ze niet dat het een groot voordeel oplevert om je teamgenoot te reviven?sjaakvandertak schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:58:
[...]
Het reviven is inderdaad geen haar verbeterd ten opzichte van Bf1. 90% van de mensen rent langs je heen, inclusief medics en je eigen squad. De 3 keer dat iemand het erop waagde werden er twee doodgeschoten.
Ach, het is maar een beta... Vind de game (vooral) qua maps en gameplay al een stuk leuker dan BF1. Heb meer het gevoel dat je goed en op meerdere manieren op de objective kunt spelen. Dat maakt het wat mij betreft nu al leuker, heb ook het idee dat er meer op objective wordt gespeeld. Geeft mij echt weer het BF3 /4 gevoel. Wat mij betreft heerlijk!DutchOwnage schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:03:
[...]
Is toch wel slecht hoor, dit zijn basic dingen. Mag dan een beta zijn, dit soort dingen moeten gewoon werken.
Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)
Merk wel dat een goede squad nodig is.
Medic en ammo is hard nodig, maar vooralsnog alleen maar in slechte squads gespeeld.
Waar ik continu ammo geef aan andere squad members en de rest.
Word ik totaal niet bevoorraad of laat staan revived al is die 5m van me vandaan.
Dit spel vraag echt om een vaste party groep.
Solo spelen is vooral ergeren aan je medespelers/ squad leden.
Medic en ammo is hard nodig, maar vooralsnog alleen maar in slechte squads gespeeld.
Waar ik continu ammo geef aan andere squad members en de rest.
Word ik totaal niet bevoorraad of laat staan revived al is die 5m van me vandaan.
Dit spel vraag echt om een vaste party groep.
Solo spelen is vooral ergeren aan je medespelers/ squad leden.
Ziet er hier op de X juist heel erg goed uit, vooral Narvik is erg mooi.Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:43:
Worden de graphics nog opgepoetst voor final release? Ziet er echt brak uit hier op de X. Bf1 is stukken mooier.
Vond het qua gameplay ook vrij muf. Schiet er 4 neer kun je met je pistol verder terwijl je zoek de aamo crate speelt. (Had überhaupt beter met de pistol kunnen spelen. Die heeft tenminste nul recoil) Ik dacht dat BF alleen walking simulator was op weg naar objectives. Maar nu is het dat tussendoor ook.
Ik vind het ergens ook wel weer goed dat ze het gebruik van de noobtube niet onbestraft latenDoubleDutch schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:13:
[...]
Is een bug, heb er ook verschrikkelijk veel last van,kan van granaatwerper niet meer terug naar mijn wapen.![]()
Hopelijk doen ze er nog wat mee in de Bèta, het is voor mij zo onspeelbaar.
Ieder slachtoffer laat een ammo pouch vallen, dus genoeg mogelijkheden om ammo aan te vullen (naast resups in het veld door teammates)Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:43:
[...]
Vond het qua gameplay ook vrij muf. Schiet er 4 neer kun je met je pistol verder terwijl je zoek de aamo crate speelt.
[...]
In het eggie kregen ze in Rusland destijds per 2 soldaten 1 rifle met slecht een klein handje kogels. Dus dat 'verzinnen' heeft wel degelijk een oorsprong. En dat was geen spelletje.Een schietspel waarbij je 60 kogels meekrijgt. Hoe verzinnen ze het.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Verwijderd
Kregen de Russische medics ook oneindig veel syringes vol met spul dat doden tot leven wekt? Het realisme argument op dit punt snijdt niet erg veel hout.BlaTieBla schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:02:
[...]
Ieder slachtoffer laat een ammo pouch vallen, dus genoeg mogelijkheden om ammo aan te vullen (naast resups in het veld door teammates)
[...]
In het eggie kregen ze in Rusland destijds per 2 soldaten 1 rifle met slecht een klein handje kogels. Dus dat 'verzinnen' heeft wel degelijk een oorsprong. En dat was geen spelletje.
Ik snap dat je over lijken kan rennen maar dat is niet altijd even handig. Sterker nog ik blijf vaak even naar mijn slachtoffers kijken omdat de gemiddelde medic blind op de revive afgaat.
Alles is op te lossen met teamwork. Maar dat gaat toch nooit werken. En daarnaast wilik niet met een soort resourcemanagementspel bezig zijn als ik uit schieten ga.
Misschien heb je wel helemaal gelijk en is dit gewoon geen spel voor mij/snap ik het nog onvoldoende.) Ik ga nog wel wat beta spelen hoor maar ik geef dit spel weinig kans om in mijn ready to install lijst te komen. Wat jammer is want ik wacht sinds Bc2 op een BF die ik grijs kan spelen. En nog meer jammer want zoals ik zei vind ik het schieten zelf wel dik in orde.
Dag 2 met BF-V,maar persoonlijk laat ik hem links liggen.
Ondanks dat het een Beta is zijn er te veel dingen die mij niet aanstaan,
weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ik wacht wel op BF6 met een modern jasje.
Ondanks dat het een Beta is zijn er te veel dingen die mij niet aanstaan,
weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ik wacht wel op BF6 met een modern jasje.
Na een aantal potjes weet ik het nog zo net niet.
Veel dingen waarvan ik een beetje baal.
Merk ook dat ik persoonlijk vind dat de game geen eigen smoel heeft.
Voelt een beetje als een dlc van BF1 met andere wapens en een net iets andere tijd. Maar je ziet dit allemaal niet zo goed naar mijn mening.
Verder heb ik op de ps4 pro een geluid bug ofzo? Ik hoor mijn tegenstanders en mijn eigen manschappen amper schieten. Alsof ze dempers erop hebben zitten. Hopelijk fixen ze dit nog, want nu klinkt het ook niet eens naar oorlog. Hoor die andere guns gewoon niet.
Veel dingen waarvan ik een beetje baal.
Merk ook dat ik persoonlijk vind dat de game geen eigen smoel heeft.
Voelt een beetje als een dlc van BF1 met andere wapens en een net iets andere tijd. Maar je ziet dit allemaal niet zo goed naar mijn mening.
Verder heb ik op de ps4 pro een geluid bug ofzo? Ik hoor mijn tegenstanders en mijn eigen manschappen amper schieten. Alsof ze dempers erop hebben zitten. Hopelijk fixen ze dit nog, want nu klinkt het ook niet eens naar oorlog. Hoor die andere guns gewoon niet.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Deze game gaat veel strategischer zijn als Battlefield 1. Spotten is een klasse geworden.
Net duizenden punten behaald met spotten. Door alleen met een verrekijker rond te lopen, waarna de rest van onze squad de tegenstanders stuk voor stuk afslachtte.
Dat health niet meer volledig wordt aangevuld in cover is wel even wennen.
Verder vaak de bug dat ik niet makkelijk meer terug kan van secondary items, naar mijn primary wapen. Die knop reageert softwarematig niet goed, zo lijkt het.
Dat health niet meer volledig wordt aangevuld in cover is wel even wennen.
Verder vaak de bug dat ik niet makkelijk meer terug kan van secondary items, naar mijn primary wapen. Die knop reageert softwarematig niet goed, zo lijkt het.
[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 08-09-2018 01:05 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V