Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 10:51

RawChild

PSN: Rawchild

Ik kreeg ook de melding dat ik geen early access had. Na ps4 opnieuw te hebben opgestart werkt het nu dan eindelijk

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-07 09:53

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Geluid is bij mij echt verschrikkelijk. Hoor de helft niet, geen diepgang niets. Zelfs als enemies 5 meter voor me staan hoor ik amper gunsounds.. Meer mensen last van?

[ Voor 24% gewijzigd door Wereldreiziger op 04-09-2018 21:02 ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 17:55
Wereldreiziger schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:56:
Geluid is bij mij echt verschrikkelijk. Hoor de helft niet, geen diepgang niets. Zelfs als enemies 5 meter voor me staan hoor ik amper gunsounds.. Meer mensen last van?
Andere sound setting geprobeerd? (wartapes anyone?)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-07 09:53

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Geronimous schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:08:
[...]

Andere sound setting geprobeerd? (wartapes anyone?)
Ja alle opties al gehad.. niets lijkt te werken. :(

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 10:51

RawChild

PSN: Rawchild

Ik vind het beeld in donkere stukken van de map nogal korrelig ogen. Ik vond het daarnaast ook niet erg lekker spelen, misschien omdat ik net Destiny 2 heb gespeeld.. maar ik ben niet echt onder de indruk tot nu toe

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155058

RawChild schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:35:
Ik vind het beeld in donkere stukken van de map nogal korrelig ogen. Ik vond het daarnaast ook niet erg lekker spelen, misschien omdat ik net Destiny 2 heb gespeeld.. maar ik ben niet echt onder de indruk tot nu toe
Korrelig beeld?

Options -> video -> film grain -> switch omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:39

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik ga gewoon lekker wachten tot de final release. :) Heb me met elke battlefield vermaakt, dus verwacht dat me deze ook wel bevalt :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07 19:31
Narvik is voor mij grafisch een pareltje.

Vind wel dat je te makkelijk dood gaat of kills maakt in vergelijking met BF1. Verder jammer dat je weer elke keer dat lulverhaal aan moet horen na Operations en jammer van de snipers in de game. Had gehoopt dat het snipen ontmoedigd zou worden in BF V maar helaas zijn er nog teveel liefhebbers van snipen werkzaam bij DICE.

Maar al bij al ben ik tot nu toe wel positief over de game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 22:37
Ik heb beide maps even kunnen spelen. Zoals altijd zit het er grafisch er weer prachtig uit (speel one X met HDR 4k TV). Eerder zei ik dat je de beta niet helemaal moet gaan zien als final build en mijn gevoel na deze 2 potjes hoop ik ook echt niet dat het zoals de beta zal zijn. Vergeleken met BF1 is het heel houterig en slomer wat waarschijnlijk te maken heeft dat ze het realistischer willen maken. Voor mij was hoe BF1 speelde perfect en is nu BFV toch echt even wennen. Recoil is echt verschrikkelijk, maar dat heeft dan met realisme te maken en moet ik misschien maar aan wennen. De STG44 kon ik bijvoorbeeld geen peppernoot me raken terwijl die in alle video's super OP leek. Verder is het auto heal systeem een gemis voor mij en speelde ik daardoor veel met de combat medic, omdat je dan kan self healen. Healing van team genoten hoef je nog niet te verwachten in de beta haha. Snap ik ook wel ik laat iedereen lekker zijn ding doen en testen met de beta. Wat wel erg gaaf is zijn de V2 raketten en heb er beide potjes eentje kunnen oproepen als squad leader en heb er 1x 4 en 1x 6 kills mee weten te maken als ik het goed zag.

Ik hoop dat het een kwestie van wennen is, maar ben er wel bang voor dat je het echt als een ander spel moet gaan zien als BF1. Voor mij was de BF1 arcade/realisme mix perfect en nu heb ik het idee dat het meer naar de realisme kant gaat en dat had voor mij persoonlijk niet gehoeven. Morgen maar weer verder proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door To easy op 04-09-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:24

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ondanks de (inmiddels) bekende bugs in de game ben ik erg positief. Je merkt bijvoorbeeld niet dat je met 60+ man in een server zit. De maps zijn groot en weids.
Het is vooral wennen aan de nieuwe manier van ammo distri en medic acties. Een ander wapen oppakken betekent ook niet dat je van class verandert. Da's wel ff wennen (assualt met sniper rifle en dynamiet bijvoorbeeld). Ammo oppikken van hen die zojuist gevallen zijn; ook top.
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik van de kleinere squads vind...
Ik ga de komende dagen nog wel wat uurtjes in de (beta) game stoppen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je als sniper wat meer kills achter elkaar maakt, begint ie te tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:57
Rotterdam map vind ik behoorlijk meh... Narvik daarentegen is wel leuk.

Levelen gaat erg langzaam. Gisteren toch een stuk of 20 vliegtuigen uit de lucht geschoten met de Duitse jager, maar aan het eind van de avond pas 2 unlocks kunnen kopen omdat mijn level eindelijk 2 was. Verder voegen vliegtuigen in deze situatie helemaal niks toe als er niet gespot kan worden.

Geen tank kapot kunnen schieten met mijn vliegtuig omdat ze gewoon niet zichtbaar zijn. Hetzelfde geldt voor de footmobiles. In de jager lijkt het net alsof je alleen in de map bent.

Ook nog even als footmobile gespeeld. Ging prima. STg44 raak ik alles mee. De machinegun van de support class is compleet waardeloos door de recoil. Daarnaast liep ik met dat ding al schietend naar voren en botste tegen een krat aan waardoor tijdens het schieten de bipod werd uitgeklapt waardoor je je enemy niet meer in je vizier hebt en je die niet kan killen, sterker nog, het vuren werd onderbroken (logisch), maar resulteerde dat die enemy mij onder vuur kon nemen.

Snipen was redelijk makkelijk....

Verder het uitdelen van ammo en health pouches werkt voor geen meter. Geen idee hoe Dice het wil, maar zoals nu, werkt het nauwelijks, wat @Martinspire ook al zei.

Verder werkt de inventory rechts onder ook bagger. Ik spawn als support, krijg een verzoek van iemand in de party chat voor ammo, kijk in mijn inventory waar nog staat dat ik 3 pouches heb, maar uitdelen ho maar.

Anyway heb ik me wel vermaakt, zeker met de Stuka. Heerlijk dat geluid je als je steil naar beneden duikt om je bommen te lossen. Grote nadeel is weer dat die Stuka's zo langzaam zijn als de pest, nog langzamer dan de attack plane in BF1.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:07:

Verder het uitdelen van ammo en health pouches werkt voor geen meter. Geen idee hoe Dice het wil, maar zoals nu, werkt het nauwelijks, wat @Martinspire ook al zei.

Verder werkt de inventory rechts onder ook bagger. Ik spawn als support, krijg een verzoek van iemand in de party chat voor ammo, kijk in mijn inventory waar nog staat dat ik 3 pouches heb, maar uitdelen ho maar.

Anyway heb ik me wel vermaakt, zeker met de Stuka. Heerlijk dat geluid je als je steil naar beneden duikt om je bommen te lossen. Grote nadeel is weer dat die Stuka's zo langzaam zijn als de pest, nog langzamer dan de attack plane in BF1.
Buiten dat het gewoon kut werkt, laat me gewoon een krat neerzetten met bv 5 uses ofzo, merk ik ook de toegevoegde waarde van healthpouches niet, de TTK lijkt zo laag healen amper nut heeft buiten wat 'camping' momentjes.

Snap dat ze revive wel anders wilde maken tov BF1 (wat instant was), maar nu laat je als medic ze toch 99% van de tijd leggen, die 2sec wordt jij ook gewoon weer dood geschoten.

Beetje het idee dat alles leuk aan BF3/4/1 uit BF5 zijn gehaald, ammo/health crates, instant-revives, suppres-support, even nog buiten de wapens zelf (wat een recoil heeft die support class wapen, niet normaal).

Graphics waren gewoon mooi om te zien, maar eenmaal aan pracht&praal gewend, was ik toch best wel snel klaar met spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 11:03

Mon0lith

Yes Herr Flick

Martinspire schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:21:Naja goed, die Noorse map is verdedigen lastig, vooral ook omdat snipers gewoon overal kunnen zitten en je vrij snel daardoor dood bent.
Misschien helpt dit? ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:41
edit wrong topic :+ :X

[ Voor 89% gewijzigd door jantje 2 op 05-09-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:12
Wereldreiziger schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:56:
Het geluid, met name in het noorse grand operation veld was bij mij echt bijna gamebreaking slecht. Hoorde amper voetstapjes geweerschoten etc. Na 2 restarts van de beta later ging het in het Rotterdam veld wel weer meer richting BF1 weer toe.

Na avondje Beta kan ik half de volgende dingen concluderen voor mijzelf:
- Vliegen is in tegenstelling tot bf1 voor mij kansloos, ik zie echt niemand op de grond (door gebrek aan tags)
- Wat is het af en toe lastig te zien of iemand Duits of Engels is in het sneeuwveld.
- Grand operations geen mode is voor mij, als je in een "slechter" team zit is het net als normale operations echt een lijdensweg van meerdere potjes achter elkaar.
- Fortifications werken maar op beperkte plekken goed, maar leuke aanvulling om een zwaar bevocht punt te versterken.
- Lekker omslachtig systeem om pas je wapens/mods te kunnen unlocken in je armory (via hoofdmenu) evenals de upgrades toe te passen via hoofdmenu in je company screen.
- Recoils en wapens is even wennen, maar die kan je allemaal tunen naar je voorkeur.
- Het reviven duurt zo lang dat bijna niemand het doet, hierdoor is het bleedout scherm echt heel vervelend aan het worden merk ik al.

[ Voor 4% gewijzigd door Stefmeister op 05-09-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-07 13:22
SinergyX schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:21:
[...]

Buiten dat het gewoon kut werkt, laat me gewoon een krat neerzetten met bv 5 uses ofzo, merk ik ook de toegevoegde waarde van healthpouches niet, de TTK lijkt zo laag healen amper nut heeft buiten wat 'camping' momentjes.

Snap dat ze revive wel anders wilde maken tov BF1 (wat instant was), maar nu laat je als medic ze toch 99% van de tijd leggen, die 2sec wordt jij ook gewoon weer dood geschoten.

Beetje het idee dat alles leuk aan BF3/4/1 uit BF5 zijn gehaald, ammo/health crates, instant-revives, suppres-support, even nog buiten de wapens zelf (wat een recoil heeft die support class wapen, niet normaal).

Graphics waren gewoon mooi om te zien, maar eenmaal aan pracht&praal gewend, was ik toch best wel snel klaar met spelen.
Je kan toch ook ammo crates neerzetten? Was een van de eerste dingen die ik vrij speelde voor support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt gewoon grote medic bags en ammo crates unlocken.
Mensen moeten daar wel zelf hun ammo en health uit pakken.

Gisteren wat uurtjes in de beta gestoken (dogtag binnen). Eerste indruk is zeer positief, het speelt erg lekker weg. Ik vind 'm nu al tien keer beter dan BF1. Onder andere omdat alle irritaties uit BF1 (gas, vliegtuigbommen, arty trucks etc) gewoon niet aanwezig waren, het was gewoon oorlogje spelen zonder irritante gadgets/voertuigen. Enkel poppetjes, tanks en vliegtuigen, heerlijk.
Alle klasses geprobeerd en ze spelen allemaal wel prima. Het supportwapen was nog wat wild maar met het unlocken van specializations werd ook die wat beter handelbaar.
Mooi dat elke klasse nu wapens heeft die min of meer gelijkwaardig zijn.

Het spotten is totaal veranderd, dat is nog even wennen. Tanks ed krijg ik gespot en verschijnen ook als rood icoon op de minimap, maar poppetjes heb ik niet kunnen spotten (misschien dat het met de kijker van de recon wel lukt). Je moet zelf wat beter om je heen kijken nu, ik vind het wederom een prima verandering.
Groot pluspunt dat je nu geen slachtvoer voor de vliegtuigen meer bent.

De beperkte ammo, beperkte health regen en het gemis aan spot-info maakt dat het wel een stuk meer hardcore aanvoelt dan de softcore modes in vorige BF. Misschien een beetje té maar de tijd zal het leren.
Maar ondanks de nieuwe opzet van het heal en resupply systeem vind ik wel goed werken. Je ziet dat mensen een stuk voorzichtiger te werk gaan en zich af en toe even moeten onttrekken aan de combat om ammo of health te halen.

Verder zijn er wat kleine zaken die beter werken, zoals het geven van orders. De order blijft nu op een objective staan zolang de status van dat objective niet veranderd.
Ook het gooien en afdrukken van C4 werkt gewoon hoe je verwacht. Niet eerst 3 keer drukken op L2 om te gooien, nee gewoon direct. En leuker nog: C4 blijft weer plakken.

Fortifications bouwen kan erg nuttig zijn. Op Rdam werd vlag A al snel omringd door metershoge muren van zandzakken. Ook op het spoor in Narvik werden verdedigende stellingen uit de hamer getoverd.

Paar dingen die me niet zo positief opvielen:
-Snipers, zo veel snipers. Nog steeds overal snipers en maar heel weinig snipers die de rol van recon aannemen. Dan ga je een beta testen om te kijken hoe alles werkt en dan ga je op een heuveltje liggen....
Met geen health regen is het vrij simpel voor hen om 2shot kills te maken.
-De eerste sector in Narvik, waar je de 3 arty guns op moet blazen, is een slachtfestijn. De aanvallers droppen in het open veld en worden door de verdigers één voor één als sitting ducks afgeschoten. Balans lijkt daar nog wat zoek. Aan de andere kant, je kunt die sector niet verliezen.
-De reloadtijd van de Pantzerfaust is wel heel erg rap. Stuk rapper dan de rpg en de smaw in BF4.
-Vliegtuigen kunnen wederom zware bommen vrijspelen. Hopelijk resulteert dit niet in BF1 praktijken waar vliegtuigen zonder moeite complete pelotons wegvagen.
-Je kunt op een tank van een squadmate spawnen maar je ziet niet of die tank vol is of niet. Gevolg kan zijn dat je dus naast de tank spawnt, tussen de vijanden. Wel mooi dat dat kan overigens.

Er zullen vast nog wel dingen aangepast worden richting release, maar in de basis hebben ze er een erg leuke, fris aanvoelende en lekker spelende BF van weten te maken.

Sidenote: tijdens het spelen heb je echt geen tijd om naar het kleur gezicht van je tegenstander te kijken. Ik heb een hoop vijandjes gezien maar zou je echt niet kunnen vertellen of ze Chinees, vrouw, blauw of Scandinaviër waren. Het enige wat ik zag is dat hun gezicht later rood kleurde.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 05-09-2018 10:10 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beltoni schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:48:
[...]

Je kan toch ook ammo crates neerzetten? Was een van de eerste dingen die ik vrij speelde voor support.
Support heb ik maar 2x gespeeld, dat wapen vond ik 10x niets. Maar neemt niet weg dat mensen zelf ammo moeten pakken (onder motto hun probleem), ik snap best de 'focus' op teamplay, maar dit soort geforceerde dingen twijfel ik of het gaat werken bij veel mensen die gewoon random potjes doen.

Maar neemt niet weg, ik zie amper nut in Medic momenteel, gevoel is dat TTK nog lager is dan BF1, het 2sec 'open' reviven (hoezo moet je gaan staan, waarom kan je dat niet gewoon liggend doen?). Zal misschien in andere maps/settings beter worden, m'n algehele gevoel van de game is hoofdzakelijk meh.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:49:
Je kunt gewoon grote medic bags en ammo crates unlocken.
Duh, die had ik ook unlocked, maar als je die dan equipped, dan heb je èn de ammo pouch èn de ammo crate omdat je de ammo pouch slot nog niet kan vervangen door iets anders. Althans ik nog niet. Dus dubbel op ammo dragen heeft niet zoveel zin voor mij als ik daar ook een AT mine kan meenemen.

Verder vond ik het selecteren van een Reinforcement (dus ammo parachute, tank of V1/V2 rocket) ook niet lekker werken. Op de xbox (en ps zal het niet anders zijn) moet je LB en RB tegelijk indrukken om het reinforcement menu te krijgen. Dan kun je dus met je stick de juiste kiezen, zodra je die gekozen hebt, moet je dus voor de V1/V2 rocket een verrekijker krijgen waarmee je kunt aangeven waar de rocket moet komen, maar bij mij werkte dat vaker niet dan wel.

Dit bedoel ik dus: https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/59816861

Enige kill overigens met de rocket op @Martinspire

Verder zag ik nog neergeschoten vijanden die via RT om revive liepen te roepen. Echter zag ik sommigen met den pistool in de hand zoals die Final Stand perk in COD. Zelf kan ik in het RT for revive/LT voor bleed oud scherm nergens een pistool selecteren.

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 05-09-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:09:
[...]
maar bij mij werkte dat vaker niet dan wel.
De L1+L2 loslaten terwijl je met je rechterknuppeltje nog naar boven wijst lijkt te werken.
Hetzelfde met het geven van order via de comm rose, ook dat moest ik vaak 3 tot 4 keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:15:
[...]

De L1+L2 loslaten terwijl je met je rechterknuppeltje nog naar boven wijst lijkt te werken.
Hetzelfde met het geven van order via de comm rose, ook dat moest ik vaak 3 tot 4 keer doen.
Ja dat probeer ik dus elke keer, maar dan komt de verrekijker dus vaker niet dan wel. Zie ook mijn filmpje waar ik het gewoon 3x probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-07 13:22
dvdkiwi schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:49:
Je kunt gewoon grote medic bags en ammo crates unlocken jongens ;)
Mensen moeten daar wel zelf hun ammo en health uit pakken.

Gisteren wat uurtjes in de beta gestoken (dogtag binnen). Eerste indruk is zeer positief, het speelt erg lekker weg. Ik vind 'm nu al tien keer beter dan BF1. Onder andere omdat alle irritaties uit BF1 (gas, vliegtuigbommen, arty trucks etc) gewoon niet aanwezig waren, het was gewoon oorlogje spelen zonder irritante gadgets/voertuigen. Enkel poppetjes, tanks, vliegtugen, heerlijk.
Alle klasses geprobeerd en ze spelen allemaal wel prima. Het supportwapen was nog wat wild maar met het unlocken van specializations werd ook die wat beter behandelbaar.
Mooi dat elke klasse nu wapens heeft die min of meer gelijkwaardig zijn.

Het spotten is totaal veranderd, dat is nog even wennen. Tanks ed krijg ik gespot en verschijnen ook als rood icoon op de minimap, maar poppetjes heb ik niet kunnen spotten (misschien dat het met de kijker van de recon wel lukt). Je moet zelf wat beter om je heen kijken nu, ik vind het wederom een prima verandering.

De beperkte ammo, beperkte health regen en het gemis aan spot-info maakt dat het wel een stuk meer hardcore aanvoelt dan de softcore modes in vorige BF. Misschien een beetje té maar de tijd zal het leren.
Maar ondanks de nieuwe opzet van het heal en resupply systeem vind ik wel goed werken. Je ziet dat mensen een stuk voorzichtiger te werk gaan en zich af en toe even moeten onttrekken aan de combat om ammo of health te halen.

Verder zijn er wat kleine zaken die beter werken, zoals het geven van orders. De order blijft nu op een objective staan zolang de status van dat objective niet veranderd.
Ook het gooien en afdrukken van C4 werkt gewoon hoe je verwacht. Niet eerst 3 keer drukken op L2 om te gooien, nee gewoon direct. En leuker nog: C4 blijft weer plakken.

Paar dingen die me niet zo positief opvielen:
-Snipers, zo veel snipers. Nog steeds overal snipers, en maar heel weinig snipers die de rol van recon aannemen. Dan ga je een beta testen om te kijken hoe alles werkt en dan ga je op een heuveltje liggen.... Met geen health regen is het vrij simpel voor hen om 2shot kills te maken.
-De eerste sector in Narvik, waar je de 3 arty guns op moet blazen, is een slachtfestijn. De aanvallers droppen in het open veld en worden door de verdigers één voor één als sitting ducks afgeschoten. Balans lijkt daar nog wat zoek. Aan de andere kant, je kunt die sector niet verliezen.
-De reloadtijd van de Pantzerfaust is wel heel erg rap. Stuk rapper dan de rpg en de smaw in BF4.

Er zullen vast nog wel dingen aangepast worden richting release, maar in de basis hebben ze er een erg leuk spelende BF weten te maken.
Support wapen op een bipod is echt dodelijk!

Vind het spotten een stuk beter dan bij BF4 waar ik LB spamde on random vijanden te spotten, vaak op verre afstand. Ammo en revive mechanics vind ik eigenlijk wel prettig werken, het vraagt simpelweg om teamwerk.

Eerste indruk is bijzonder postief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:24
MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:18:
[...]

Ja dat probeer ik dus elke keer, maar dan komt de verrekijker dus vaker niet dan wel. Zie ook mijn filmpje waar ik het gewoon 3x probeer.
Klopt, ook last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
@Zalaroth : ah mooi dat je het even bevestigd. Soms ga je aan jezelf twijfelen of het niet aan jezelf ligt.

Verder kwam ik deze nog tegen:

Nee, NEE, en NOG eens NEEEEEE.

Ben zelf ook nog door een AA 1x uit de lucht geschoten, in freaking 3 schoten van dat ding. Bam, Bam, BAM en ik was dood....

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/w4y6zjGn6kDVEruM39tsi17HJ22ZsLuzLieBqDTGrbU.jpg?fit=crop&crop=faces%2Centropy&arh=2&w=640&s=a4e205b6b7b9e5982179e127abf9103b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:26:
@Zalaroth : ah mooi dat je het even bevestigd. Soms ga je aan jezelf twijfelen of het niet aan jezelf ligt.

Verder kwam ik deze nog tegen:

Nee, NEE, en NOG eens NEEEEEE.

Ben zelf ook nog door een AA 1x uit de lucht geschoten, in freaking 3 schoten van dat ding. Bam, Bam, BAM en ik was dood....

[afbeelding]
Initieël dacht ik hetzelfde. WTF. But WHY? De hele reden waarom de Stuka zo gaaf is is door die siren. Echter.... De stuka vliegt als dikke koeie stront door een trechter. Het schijnt dat als je die siren verwijderd dat je wat wendbaarder wordt. En eerlijk gezegd is dat het dan wel waard. Jammer van dat geluid, maar mét vliegt dat ding simpelweg ruk.

De enige die een beetje wendbaar is, is de "fighter" van de Duitsers. Dat ding is zo OP, je knalt iedere Spitfire zo uit de lucht. Hij is ook, naar mijn gevoel, een stuk wendbaarder dan alle andere vliegtuigen. Bij de engelse bomber moet je dan wel íets meer schoten lossen, maar dan nog heb je die binnen 5 seconden neer. Slaat helemaal nergens op. Daarbij ; De spitfires hebben geen bommen vanaf het begin, die moet je unlocken. De duitse vliegtuigen echter beginnen meteen met bommen. Sorry?

Groot nadeel ook ; je kan niet meer naar achteren kijken. Dus het is heel lastig om uit te vogelen waar een bogey zit. Ja, Je kunt in de cockpit free-look doen, maar in de stuka kun je dan alsnog niet goed naar achteren kijken.

1 ding is zeker, het vliegen is werkelijk ruk in BFV. Het gaat zo ontzettend traag. Ze zijn zo wendbaar als een in goud vergulde piano |:( Daarbij is het spotsysteem helemaal overhoop gehaald t.o.v. BF1 waardoor het lastiger is om targets te vinden op de grond. Het is nog wel te doen, echter de draw distance is zo pauper dat je het pas op het laatste moment echt kan zien. De draw distance in BF1 was al belabberd, maar nu zie ik gewoon hele gebouw "pop-uppen" als ik aan kom vliegen. Whût?

Daarnaast kun je je "specials" (spot-flare en emergency repair) dus niet "herladen". Het herlaad en tot 100hp repairen systeem vind ik nog wel te doen. Je moet wel echt nadenken wanneer je een run doet en wanneer niet. Maar ik vind het dan wel weer van de zotte dat je bij beide spawns kunt herladen waardoor je effectief gezien kan spawn rapen.

Wellicht is het wennen aan hoe de physics in dit spel werken. Want je kunt wel andere carpiolen uit halen wat in BF1 niet kon (d.m.v. de zwaartekracht een scherpere draai radius krijgen bijv). Maar op dit moment is het vliegen simpelweg niet leuk meer. Ik snap en be-aam dat de spotsysteem overhoop is gehaald. Maar dat, te samen met de korte drawdistance en de snelheid/wendbaarheid van de vliegtuigen is een combinatie wat minder "voldoening" geeft in een vliegtuig.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken op dit moment is het feit dat je door de meeste gebouwen heen kunt schieten. Als je dan vijanden supressed door het gebouw heen krijg je een vierkantje te zien en dan is het een kwestie van erop blijven los gaan. Voor zover ik heb gemerkt kun je dit met alle vliegtuigen doen daar ze allen een relatief hoog caliber gebruiken en dus door de gebouwen heen kunnen schieten. Maar, dit is dan ook een kwestie van geluk hebben dankzij het nieuwe spotsysteem en korte drawdistance. Plus, vreemd genoeg doen je kogels relatief weinig schade aan soldaten. En je moet ook nog zuiver accuraat schieten wil je soldaten te pakken krijgen. Het is me dan wel nog gelukt om een headshot te krijgen op iemand met een spitfire gisteren :+

Klein mierenneukerig detail nog ; géén van de meters doen het in de cockpit! Ik had gehoopt dat je eindelijk goed gebruik kon maken van de snelheid- en hoogtemeter maar ze blijven statisch op hun beginstand staan. Beetje jammer weer DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij nogal stoort is dat je dus upgrades van wapens kunt unlocken die wat mij betreft teveel voordeel geven. Minder recoil, sneller ADS of switchen van wapen, etc. Dat maakt teveel verschil met de mensen die net beginnen. Je kunt de punten vrij snel vrij spelen maar iemand die net begint heeft er allereerst weinig weten van en daarnaast weinig punten om dat voor alle wapens te doen terwijl iemand die al langer speelt, die dingen wel heeft. En hoeveel het natuurlijk maar een paar procent uitmaakt, is het voor veel gevechten waarschijnlijk net genoeg. Ik vind dat ik nu al veel te vaak door een STG op 100+ meter wordt afgeschoten. Dat moet echt niet vaker worden. Rotterdam heeft dat bv echt te vaak.

Ook vind ik de plaatsing van de vlaggen wat vaag. Rotterdam heeft die parkeergarage en daar is gewoon weinig cover en ook weinig cover te bouwen. Het andere team kan wel veel cover bouwen bij de A vlag, maar die ligt vervolgens helemaal open erbuiten dat je daar ook makkelijk onder vuur genomen kan worden op de straat terwijl je van of naar de vlag gaat. En probeer in zo'n open veld maar eens wat te gaan bouwen.

Dat je minder ammo en health bij draagt frustreert me nog het meest. Ik kan nu niet een paar man achter elkaar afmaken omdat je gewoon te weinig health en ammo daarvoor hebt. Tuurlijk moet je met je team zitten maar als die sterven wordt je dus dubbel genaaid. Zeker die health is jammer. Terugtrekken heeft nu ook weinig zin want je hebt toch maar max 50 health. En voor snipers ben je dan helemaal een easy target.

Ander frustratiepunt blijft het gebrek aan audio van de guns. De kogels hoor ik wel maar de schoten niet en dat maakt het identificeren enorm lastig. Dan moet je het gaan doen met de flitsen van de kogels en dat is bijna niet te doen.

En tenslotte vind ik het lastig om op bepaalde objectives te zien waar de laatste camper zich heeft geplaatst. Heel soms zie je ze gespot worden (spot flare?) maar meestal niet en dan zoek je je echt een ongeluk wat er ook weer voor zorgt dat de enemy weer naar de vlag toe gaat komen waardoor je verder van huis bent.

Waarom je trouwens een rifle grenade bij draagt snap ik niet. Je hebt werkelijk geen drol aan dat ding. Denk ik een tank onder vuur te nemen dan is mikken al een hele opgave. Heb je eindelijk een granaat op doel, doet ie vrijwel geen schade. Ook infantry wil er niet dood mee gaan en omdat je hem niet kunt wijzigen loop je dus met nutteloze meuk rond. Idem met die health en ammo pouches. De keren dat ze nu worden uitgedeeld is enorm laag te noemen en ze werken ook gewoon belabberd. Overigens merkte ik wel dat je dus een health-pouch mee kunt nemen om die later te gebruiken maar dat werkt ook vrij brak. Sowieso de knoppen inhouden voor self-heal is erg onhandig (ook omdat de plaatsing dus ervoor zorgt dat je stil moet staan met een controller).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:54:
[...]

Initieël dacht ik hetzelfde. WTF. But WHY? De hele reden waarom de Stuka zo gaaf is is door die siren. Echter.... De stuka vliegt als dikke koeie stront door een trechter. Het schijnt dat als je die siren verwijderd dat je wat wendbaarder wordt. En eerlijk gezegd is dat het dan wel waard. Jammer van dat geluid, maar mét vliegt dat ding simpelweg ruk.

De enige die een beetje wendbaar is, is de "fighter" van de Duitsers. Dat ding is zo OP, je knalt iedere Spitfire zo uit de lucht. Hij is ook, naar mijn gevoel, een stuk wendbaarder dan alle andere vliegtuigen. Bij de engelse bomber moet je dan wel íets meer schoten lossen, maar dan nog heb je die binnen 5 seconden neer. Slaat helemaal nergens op. Daarbij ; De spitfires hebben geen bommen vanaf het begin, die moet je unlocken. De duitse vliegtuigen echter beginnen meteen met bommen. Sorry?

Groot nadeel ook ; je kan niet meer naar achteren kijken. Dus het is heel lastig om uit te vogelen waar een bogey zit. Ja, Je kunt in de cockpit free-look doen, maar in de stuka kun je dan alsnog niet goed naar achteren kijken.

1 ding is zeker, het vliegen is werkelijk ruk in BFV. Het gaat zo ontzettend traag. Ze zijn zo wendbaar als een in goud vergulde piano |:( Daarbij is het spotsysteem helemaal overhoop gehaald t.o.v. BF1 waardoor het lastiger is om targets te vinden op de grond. Het is nog wel te doen, echter de draw distance is zo pauper dat je het pas op het laatste moment echt kan zien. De draw distance in BF1 was al belabberd, maar nu zie ik gewoon hele gebouw "pop-uppen" als ik aan kom vliegen. Whût?

Daarnaast kun je je "specials" (spot-flare en emergency repair) dus niet "herladen". Het herlaad en tot 100hp repairen systeem vind ik nog wel te doen. Je moet wel echt nadenken wanneer je een run doet en wanneer niet. Maar ik vind het dan wel weer van de zotte dat je bij beide spawns kunt herladen waardoor je effectief gezien kan spawn rapen.

Wellicht is het wennen aan hoe de physics in dit spel werken. Want je kunt wel andere carpiolen uit halen wat in BF1 niet kon (d.m.v. de zwaartekracht een scherpere draai radius krijgen bijv). Maar op dit moment is het vliegen simpelweg niet leuk meer. Ik snap en be-aam dat de spotsysteem overhoop is gehaald. Maar dat, te samen met de korte drawdistance en de snelheid/wendbaarheid van de vliegtuigen is een combinatie wat minder "voldoening" geeft in een vliegtuig.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken op dit moment is het feit dat je door de meeste gebouwen heen kunt schieten. Als je dan vijanden supressed door het gebouw heen krijg je een vierkantje te zien en dan is het een kwestie van erop blijven los gaan. Voor zover ik heb gemerkt kun je dit met alle vliegtuigen doen daar ze allen een relatief hoog caliber gebruiken en dus door de gebouwen heen kunnen schieten. Maar, dit is dan ook een kwestie van geluk hebben dankzij het nieuwe spotsysteem en korte drawdistance. Plus, vreemd genoeg doen je kogels relatief weinig schade aan soldaten. En je moet ook nog zuiver accuraat schieten wil je soldaten te pakken krijgen. Het is me dan wel nog gelukt om een headshot te krijgen op iemand met een spitfire gisteren :+
Heb gister alleen maar als Duitser gevlogen, maar had alleen bommen op mijn Stuka, niet op de Me109. En ja, de spitfires gingen echt binnen luttele seconden uit de lucht. Zelf maar 1x uit de lucht geschoten door in de Stuka wederom door een incompetente rear gunner. Heb dus nog niet met de Spitfires gevlogen, maar hoop dat vanavond eens even te doen. Ben benieuwd of ik de Me109 daarmee net zo snel kan neerhalen als andersom. Wel voor de Me109 de eerste 2 unlocks vrijgespeeld. Hoop dat die wat meer damage doen dan de standaard guns.

Seat switchen kan overigens nog steeds in de Stuka, al is het minder aantrekkelijk gemaakt omdat je rear MG niet zo heel ver naar beneden kan schieten zoals in BF1.

En ja, vliegen is, dankzij de jankerds die wel graag BF willen spelen (want dat is zo gaaf met al die voertuigen, heeft COD namelijk niet) maar niet lastig gevallen willen worden door diezelfde voertuigen, flink kapot gemaakt. Echt 1 iemand die mij gisteren ondervuur nam met de AA gun. Verder de hele avond niet. Is natuurlijk niet leuk spelen de hele tijd in de AA want dan kun je geen kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:50

greatgonzo

schit-te-rend!

hoe laat begint morgen ook al weer de publieke open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:17:
[...]
En ja, vliegen is, dankzij de jankerds die wel graag BF willen spelen (want dat is zo gaaf met al die voertuigen, heeft COD namelijk niet) maar niet lastig gevallen willen worden door diezelfde voertuigen, flink kapot gemaakt. Echt 1 iemand die mij gisteren ondervuur nam met de AA gun. Verder de hele avond niet. Is natuurlijk niet leuk spelen de hele tijd in de AA want dan kun je geen kills maken.
Een heel potje AA spelen is inderdaad niet zo boeiend, want 1, je bent kwetsbaar voor zowel infantry als voertuigen… en 2 je draagt weinig bij aan de overwinning want ik moet het eerste potje nog meemaken dat is gewonnen door vliegtuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dvdkiwi Ik snap dat je blij bent dat je geen vliegtuigvoer bent nu.. Alleen kun je straks een spottingmechanisme in vliegtuigen unlocken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:41:
[...]

Een heel potje AA spelen is inderdaad niet zo boeiend, want 1, je bent kwetsbaar voor zowel infantry als voertuigen… en 2 je draagt weinig bij aan de overwinning want ik moet het eerste potje nog meemaken dat is gewonnen door vliegtuigen :)
Dat komt omdat je nooit met de echte flyboys zoals @Reefun en mij speelt. Al diverse potjes zo erg de vijand gefrustreerd met de Tank hunter kit dat ze gewoon hun tanks lieten staan in de basis of dermate veel tickets met 100+ kills gedrained dat het daadwerklijk wel bijdraagt aan de overwinning.

@poor Leno Die spotting perk is volgens mij de laatste van de linker kolom. Dan moet je eerst aardig wat XP binnen geharkt hebben als piloot zijnde. De "spotting" perk in de rechter kolom, is volgens mij de Air Radar zoals die ook in BF3 en BF4 zat.

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-d3001.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-private/9685a8d3-ba9e-4090-a446-37d53822dba4.PNG?sv=2015-12-11&sr=b&si=DefaultAccess&sig=zS9BQloBz8IIlMt%2BGc9HC7xSgM3970%2F9dmSFZsUcPKM%3D

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 05-09-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik had juist het tegen overgestelde gisteren :+ Nadat ik voor de 3de of 4de keer dezelfde kerel neer had geschoten bleef hij heel het potje in een AA hangen. Nu kan ik ze nog slecht localiseren (daar ze niet meer oplichten op de map :(), maar ik wist globaal waar hij zat. Echter hij had me maar 1x geraakt. De enige truc welke je kan uit halen om ze snel te ontwijken is een barrelroll en tijdens het begin van je rol beetje afremmen, en halverwege de rol weer volgas. Op die manier "schiet" je vliegtuig keihard in die rol en kun je snel weg wezen. Maar denk dat hij er simpelweg geen reet van bakte :+

Wat betreft als infantry ; Ik heb werkelijk geen problemen om ammo om health te vinden. Genoeg stockpiles te vinden en ik merk dat het qua ammo/health gooien door teammates een heel stuk beter is geworden. Het feit dat je soms niet tot 100% HP kan komen vind ik dan een extra tactische waarde wat er nog meer voor zorgt dat je niet als een kip zonder kop vol op straat gaat rennen maar van cover naar cover zoals het hoort.

Qua TTK is het een heel stuk beter. Ik heb bij geen een wapen het gevoel gehad "goh, ik schiet met doperwten". Ieder wapen is sterk. Het enige wat nog wel wennen is dat er veel meer bullet drop is. Zelfs met de MG van de tank! Dat laatste is trouwens ook een heel stuk beter geworden. De main shells hebben veel meer impact en het is fijn dat er nu veel meer bullet penetration is. Gewoon door de muren heen schieten en gaan :+

Daarnaast vind ik de fortifications echt een goede toevoeging. Het zou fijn zijn als je zelf een MG zou kunnen oriënteren, want deze staan, zoals we van DICE gewend zijn, soms zo debiel voor woorden. Daarnaast zou het fijn zijn als je fortifications ook weer kapot kan maken. Zo maakte ik gisteren een zandzak muur om een AA heen, om er daarna achter te komen dat die muur zo hoog is dat ik bijna geen schiet oppervlakte over hield om de vliegtuigen onder vuur te nemen |:(

Als recon heb je trouwens een zwaar OP spotting mechanisme. Je hoeft geen eens RB in te drukken maar enkel maar er langs te gaan en ze zijn gespot. Dit te samen met de spotting flares van de vliegtuigen zijn vooralsnog de enige goede "spotting mechanics" welke ik heb ontdekt.
poor Leno schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:47:
@dvdkiwi Ik snap dat je blij bent dat je geen vliegtuigvoer bent nu.. Alleen kun je straks een spottingmechanisme in vliegtuigen unlocken :/
Die heb ik al bijna unlocked :+ Ik hoop dan ook echt dat ik als vliegtuig dan "normaal" kan spotten om zo meer impact op de grond te krijgen. Maar geen idee nog hoe die werkt en hoeveel impact het zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:48:
[...]

Dat komt omdat je nooit met de echte flyboys zoals @Reefun en mij speelt. Al diverse potjes zo erg de vijand gefrustreerd met de Tank hunter kit dat ze gewoon hun tanks lieten staan in de basis of dermate veel tickets met 100+ kills gedrained dat het daadwerklijk wel bijdraagt aan de overwinning.

@poor Leno Die spotting perk is volgens mij de laatste van de linker kolom. Dan moet je eerst aardig wat XP binnen geharkt hebben als piloot zijnde. De "spotting" perk in de rechter kolom, is volgens mij de Air Radar zoals die ook in BF3 en BF4 zat.

[afbeelding]
1 vraagje nog voor de echte flyboy :P

Als je gekilled wordt in een plane en je moet respawnen, wacht je dan tot dat je weer een plane beschikbaar hebt of ga je dan wel als infantry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:55:
[...]

Als je gekilled wordt in een plane en je moet respawnen, wacht je dan tot dat je weer een plane beschikbaar hebt of ga je dan wel als infantry :P
In BF1 bij een 50% vehicle respawn server blijf ik wachten (max. 30 seconden). In BF1 bij normale servers ligt het eraan. Als ik echt per se wil vliegen en mijn team doet het goed ben ik wel geneigd om te wachten. Zie ik echter mijn squad met 2 Support en 2 Assault pushen naar een vlag dan spawn ik in als medic om op de grond te helpen bijvoorbeeld.

Bij BFV heb ik de eerste potjes gewacht tot een nieuw vliegtuig beschikbaar was omdat ik ze allemaal een keer geprobeerd wou hebben. Toen ik eenmaal door begon te krijgen welke wat kon ben ik eigenlijk niet meer uit de lucht geschoten en heel het potje af kunnen maken zonder te respawnen. Enige nadeel echter als je in een vehicle zit ; Als squad leader kun je dan geen reinforcements op roepen zoals de V2 raket. Dus met 1 potje ben ik met nog 10 tickets te gaan eruit gesprongen om vervolgens de V2 te lanceren :)

Ik zal 9 van de 10x liever een voertuig kiezen dan soldaat. Puur omdat ik het leuker vind om in een voertuig los te gaan dan als soldaat zijnde. Dát is namelijk BF voor mij. Voertuigen :) Maar hey, soldaat gameplay is ook prima hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:55:
[...]

Die heb ik al bijna unlocked :+ Ik hoop dan ook echt dat ik als vliegtuig dan "normaal" kan spotten om zo meer impact op de grond te krijgen. Maar geen idee nog hoe die werkt en hoeveel impact het zal hebben.
Hoedan ? Of heb je gisteren alleen operations gespeeld en gaat het unlocken dan gewoon veel sneller ? Gisteren alleen CQ gespeeld en de vijand maakte nauwelijks gebruik van hun vliegtuigen waardoor het niet snel ging. Zoals je in d pic kan zien, ben ik nog maar level 2 met de eerste Me109 :(

@uchiha tijntje hangt er vanaf. De ene avond vlieg ik alleen maar, de andere avond alleen maar infantery en ook vaak afhankelijk van de pot. Verder hangt het ook af van je medespelers. Van die gasten die op Fao Fortress met de fighter gaan spelen waarmee je nauwelijks nog kills kunt maken op de grond. Ja, dan heb je en een voertuig minder en een speler minder omdat die doelloos in de lucht rondjes vliegt.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 05-09-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Zo. De Beta Dog tag is binnen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:00:
[...]
Hoedan ? Of heb je gisteren alleen operations gespeeld en gaat het unlocken dan gewoon veel sneller ? Gisteren alleen CQ gespeeld en de vijand maakte nauwelijks gebruik van hun vliegtuigen waardoor het niet snel ging. Zoals je in d pic kan zien, ben ik nog maar level 2 met de eerste Me109 :(
Met de Duitse fighter helemaal los gaan in Conquest! Meerdere potjes achter mekaar 20+ kills en geen deaths zorgt er wel voor dat je snel stijgt in rang ermee. Operations is dikke onzin in BFV. Eerst Airborne, zonder voertuigen, vervolgens Breakthrough met maar 1 sector met duitse vliegtuigen en 1 sector helemaal geen vliegtuigen. Doe dan maar gewoon conquest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Reefun schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:00:
[...]

In BF1 bij een 50% vehicle respawn server blijf ik wachten (max. 30 seconden). In BF1 bij normale servers ligt het eraan. Als ik echt per se wil vliegen en mijn team doet het goed ben ik wel geneigd om te wachten. Zie ik echter mijn squad met 2 Support en 2 Assault pushen naar een vlag dan spawn ik in als medic om op de grond te helpen bijvoorbeeld.

Bij BFV heb ik de eerste potjes gewacht tot een nieuw vliegtuig beschikbaar was omdat ik ze allemaal een keer geprobeerd wou hebben. Toen ik eenmaal door begon te krijgen welke wat kon ben ik eigenlijk niet meer uit de lucht geschoten en heel het potje af kunnen maken zonder te respawnen. Enige nadeel echter als je in een vehicle zit ; Als squad leader kun je dan geen reinforcements op roepen zoals de V2 raket. Dus met 1 potje ben ik met nog 10 tickets te gaan eruit gesprongen om vervolgens de V2 te lanceren :)

Ik zal 9 van de 10x liever een voertuig kiezen dan soldaat. Puur omdat ik het leuker vind om in een voertuig los te gaan dan als soldaat zijnde. Dát is namelijk BF voor mij. Voertuigen :) Maar hey, soldaat gameplay is ook prima hoor d:)b
Ik vind het ook prima hoor :) Zoals ik zei, ik heb weinig last van vliegtuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:02:
[...]

Met de Duitse fighter helemaal los gaan in Conquest! Meerdere potjes achter mekaar 20+ kills en geen deaths zorgt er wel voor dat je snel stijgt in rang ermee. Operations is dikke onzin in BFV. Eerst Airborne, zonder voertuigen, vervolgens Breakthrough met maar 1 sector met duitse vliegtuigen en 1 sector helemaal geen vliegtuigen. Doe dan maar gewoon conquest :+
Nou dan had je geluk. In de potten die ik gisteren heb gespeeld, hadden we nauwelijks tegenstand van vijandelijke vliegtuigen en had ik 2x een suppression assist op footmobiles. En die gasten die ik wel neer kon schieten, sprongen al uit het vliegtuig nadat ik ze met mijn eerste rounds raakte :( en dus alleen maar vehicle destroy kreeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 15:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren ook eventjes 2 potjes gespeeld, aan het einde van beide rondes werd ik uit de server gekicked en kon ik m'n/de stats van die ronde niet zien.
Reviven van een team mate als assault werkte ook nog niet bij me.
Vanavond maar weer eens proberen.
Vind het grafisch echt wel heel erg mooi en het gejank van een Stuka is ook te gek.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens nog niet unlocked. De hele rij rechts heb ik unlocked, maar de onderste is bij mij bommen en geen spotting radar oid. Nou ja. Komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is er nog één ;)
Ik had enkele nieuwe assignments unlocked en zag dat je met één van die ook nog een beta dogtag kunt unlocken.

Wel leuk dat je nu zelf kunt kiezen aan welke assignments je gaat werken door er maximaal 4 "open" te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:55:
[...]

Mooie vraag. Heb verschrikkelijk hekel aan lui die daar alleen maar op wachten. Bf1 was dat echt te gek. Soms zie ik gewoon dat we verliezen omdat er 10 lui aan het wachten zijn op een voertuig. Vooral de artillery truck was populair om de hele pot achter in te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
dvdkiwi schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:26:
[...]

Er is er nog één ;)
Ik had enkele nieuwe assignments unlocked en zag dat je met één van die ook nog een beta dogtag kunt unlocken.

Wel leuk dat je nu zelf kunt kiezen aan welke assignments je gaat werken door er maximaal 4 "open" te zetten.
Oh echt? Leuk! Ga ik straks weer aan de gang. Denk dat ik een paar uurtjes verlof op neem vandaag op het werk. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:08:
[...]

Maar neemt niet weg, ik zie amper nut in Medic momenteel, gevoel is dat TTK nog lager is dan BF1, het 2sec 'open' reviven (hoezo moet je gaan staan, waarom kan je dat niet gewoon liggend doen?). Zal misschien in andere maps/settings beter worden, m'n algehele gevoel van de game is hoofdzakelijk meh.
Eens. Reviven duurt lang en heeft veel risico maar zorgt er meteen voor dat het langer duurt voor er respawns komen. En het is nu lastig om te zien waar de kogels vandaan komen waardoor je ook niet snel risico neemt. En ik verwacht niet dat het wegslepen van mensen daar verandering in maakt.

wie heeft er trouwens nog meer mensen revived en dan ook meteen een wapen opgepakt? Vreemd genoeg hou ik dan wel mn eigen kit verder maar een STG44 + medic gadgets lijkt me ook niet de bedoeling.
[...]

Ik ben gister 0 keer dood gemaakt door vliegtuigen. En maar 2 keer door tanks op afstand (de rest was dicht bij en/of mijn eigen domme fout). LMG van tank gunner is trouwens waardeloos. Pistol doet meer damage :X

Maar als ik niet wordt afgeschoten, dan laat ik mensen gewoon vliegen. Ze zijn immers niet veel aan het toevoegen :P
MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:48:
[...]

[afbeelding]
Mja dan heb je dus 2 problemen

1) Een essentieel ding is verborgen waardoor beginners die nooit gaan vinden en nooit gebruiken
2) Mensen die dat ding niet hebben houden een vliegtuig bezet waardoor de frustratie bij de rest alleen maar toeneemt

Eerste indruk bij veel beginners zal waarschijnlijk negatief zijn waardoor vliegen straks ook alleen door de die-hards gedaan gaat worden. Nee, inderdaad niet positief over.
Reefun schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:55:
[...]

Wat betreft als infantry ; Ik heb werkelijk geen problemen om ammo om health te vinden. Genoeg stockpiles te vinden en ik merk dat het qua ammo/health gooien door teammates een heel stuk beter is geworden. Het feit dat je soms niet tot 100% HP kan komen vind ik dan een extra tactische waarde wat er nog meer voor zorgt dat je niet als een kip zonder kop vol op straat gaat rennen maar van cover naar cover zoals het hoort.
Dat van die straat is prima maar die 100% heb je niet nodig als je van/naar objectives loopt maar als je een objective bv gaat aanvallen of verdedigen. Dan staat de enemy dus tussen jou en de resupply waardoor je niet meer mee kunt doen aan het gevecht. Wat mij betreft een slechte mechanic. Flanken heeft ook weinig zin omdat je dus te weinig ammo hebt om meer dan 1 squad fatsoenlijk uit te moorden met AR of SMG. Schiet iemand terug dan heb je ook niet genoeg health voor squad 2. Gister meerdere keren een kill of 4 gehad en daarna gewoon dood omdat je minder health en ammo hebt. Erg frustrerend. Diverse keren wapens opgepakt maar ook dat werkt gewoon niet handig. En omdat ik dus met randoms speelde, gingen die ook lekker hun eigen ding doen. Sommigen zelfs heel egoïstisch elkaar wel reviven en supplyen maar de rest lekker dood laten gaan. Je kon goed zien wanneer 2 man bij elkaar in een party zat.

Ik vind het verder geen probleem om wat langer te wachten tot mijn health er is, maar ik ga niet teruglopen naar een andere vlag of healing punt om daarna weer iets aan te vallen. Daar ga je geen match mee winnen.
Qua TTK is het een heel stuk beter. Ik heb bij geen een wapen het gevoel gehad "goh, ik schiet met doperwten". Ieder wapen is sterk. Het enige wat nog wel wennen is dat er veel meer bullet drop is. Zelfs met de MG van de tank! Dat laatste is trouwens ook een heel stuk beter geworden. De main shells hebben veel meer impact en het is fijn dat er nu veel meer bullet penetration is. Gewoon door de muren heen schieten en gaan :+
De balans tussen "je schiet met pepernoten" en "je gaat te snel zelf dood" is lastig te bepalen. Persoonlijk vind ik die 2e irritanter. Bij BF3 had je die pepernoot-mechanic wel maar vond ik het persoonlijk prettiger omdat je ook daadwerkelijk kon reageren. Het ging echt om meer dan "wie ziet wie eerder". Headshots waren belangrijk en dat is nu eigenlijk ook nooit in close quarters. Overigens nog regelmatig situaties gehad waarbij ik me afvroeg waarom een enemy nog niet dood was na die hoeveelheid kogels.
Daarnaast vind ik de fortifications echt een goede toevoeging. Het zou fijn zijn als je zelf een MG zou kunnen oriënteren, want deze staan, zoals we van DICE gewend zijn, soms zo debiel voor woorden. Daarnaast zou het fijn zijn als je fortifications ook weer kapot kan maken. Zo maakte ik gisteren een zandzak muur om een AA heen, om er daarna achter te komen dat die muur zo hoog is dat ik bijna geen schiet oppervlakte over hield om de vliegtuigen onder vuur te nemen |:(
Fortifications maken is best leuk en voegt veel toe. zeker aan het begin van de ronde handig om te doen. Het scheelt mij in Rotterdam veel keren gesniped worden van lange afstand van iemand die ondertussen een boek aan het lezen is of whatever.
Als recon heb je trouwens een zwaar OP spotting mechanisme. Je hoeft geen eens RB in te drukken maar enkel maar er langs te gaan en ze zijn gespot. Dit te samen met de spotting flares van de vliegtuigen zijn vooralsnog de enige goede "spotting mechanics" welke ik heb ontdekt.
Met die spotting scope? Mja merkte dat ook al toen ik een 10 spot daily assignment aan het doen was. Gewoon over het veld scannen en je team doet de rest wel. En alsnog zie je niemand gespot worden met 10 snipers op de heuvels achter je :')
[...]

Ik laat het je wel weten als je hem gebruikt :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:27:
Mooie vraag. Heb verschrikkelijk hekel aan lui die daar alleen maar op wachten. Bf1 was dat echt te gek. Soms zie ik gewoon dat we verliezen omdat er 10 lui aan het wachten zijn op een voertuig. Vooral de artillery truck was populair om de hele pot achter in te hangen.
Ik maak het niet vaak mee dat ik potjes verlies omdat er teveel mensen op voertuigen aan het wachten zijn. Maar het zal ongetwijfeld gebeuren. De arty truck is al helemaal dikke troep. Snap echt niet waarom die überhaupt in BF1 zit. De AA truck is dan wel handig op mappen zoals Monte Grappa als aanvaller, maar meer dan dat is het gewoon waardeloos inderdaad.
Martinspire schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:34:
[...]
wie heeft er trouwens nog meer mensen revived en dan ook meteen een wapen opgepakt? Vreemd genoeg hou ik dan wel mn eigen kit verder maar een STG44 + medic gadgets lijkt me ook niet de bedoeling.
Ja dat heb ik ook gemerkt. Super irritant inderdaad :( Gelukkig hou je wel gewoon je medpack e.d. maar liep inene met een siper rond :D Hoop dat ze dit nog aan gaan passen. Maar ze gaan het niet aanpassen dat je ook de kit van iemand anders pakt trouwens. Althans, dat is wat iemand van DICE laatst nog twitterde of op Reddit zette als ik het me goed herriner.
Ik ben gister 0 keer dood gemaakt door vliegtuigen. En maar 2 keer door tanks op afstand (de rest was dicht bij en/of mijn eigen domme fout). LMG van tank gunner is trouwens waardeloos. Pistol doet meer damage :X
Als infantry zijnde heb je ook weinig kans om neer gehaald te worden door een vliegtuig in de huidige staat van de game. Je moet echt deadly accuraat zijn ermee en net dat "geluk" hebben dat de vliegtuig jou heeft gezien. Ja, Of ze hebben echt met heel veel geluk een potshot afgevuurd en dat ze dan toevallig jou raken. Zo ging ik gisteravond al barrelrollend over Narvik heen en besloot gewoon m'n laatste kogels af te vuren, had ik nog iemand te pakken ook :D Maar dat was echt gewoon pure luck op dat moment.

Ben paar keer met een tank mee gelift in Rotterdam en ik vind de HMG/LMG (?) ervan juist prima. Iedereen ging neer, afgezien van de mensen die direct weg duikte achter cover.
Met die spotting scope? Mja merkte dat ook al toen ik een 10 spot daily assignment aan het doen was. Gewoon over het veld scannen en je team doet de rest wel. En alsnog zie je niemand gespot worden met 10 snipers op de heuvels achter je :')
Die inderdaad! Zo bizar OP is dat ding. En inderdaad... Dan heb je nog 10 snipers achter je, en je ziet niemand gespot worden. Ik vond dat in BF1 ook altijd erg leuk om te doen. Met de trench periscope achterin zitten en het slagveld zo zien gebeuren, en dan nog punten ervoor krijgen ook!

Maar dan snap ik de spotting scope dan ook niet. Ene kant willen ze het spotten indimmen (wat ook is gebeurd, want als soldaat zijnde krijg ik niemand gespot behalve als ze supressed zijn), andere kant zetten ze zo een OP gadget erin. Toegegeven, het is nogal lastig ermee werken omdat je niet kan in- of uitzoomen maar dan nog.

*edit Gisteren had ik trouwens een prachtige bug. Ik kon onbeperkt en met mach-3 snelheid medkits droppen toen ik op een fortification stond. Zal vast niet bedoeld zijn, maar voelde me net Oprah Winfrey :+

*edit2 Als je iemand revived hoef je de knop dus niet in gedrukt te houden lees ik net. 1x drukken is genoeg. Als je het ingedrukt houdt, dan pak je inderdaad het wapen dus ook op.

[ Voor 5% gewijzigd door Reefun op 05-09-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
[...]

[...]
https://www.reddit.com/r/...res_a_button_press_not_a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
@Reefun Heb jij nog wat gemerkt tussen de Stuka B-1 en Stuka B-2 ?

Verder nog even wat info opgezocht. In die specialization tree van de Me109 heb je in de rechter kolom onderaan die WFR-GR.

Wikipedia: Werfer-Granate 21

WFR-GR 21 is definitely the ultimate weapon upgrade for BF 109. 5 rockets can blow up a full-health tank!

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 05-09-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:16:
@Reefun Heb jij nog wat gemerkt tussen de Stuka B-1 en Stuka B-2 ?

Verder nog even wat info opgezocht. In die specialization tree van de Me109 heb je in de rechter kolom onderaan die WFR-GR.

Wikipedia: Werfer-Granate 21

WFR-GR 21 is definitely the ultimate weapon upgrade for BF 109. 5 rockets can blow up a full-health tank!
Heb geen verschil gemerkt tussen de twee varianten. Maar wellicht heb ik nog niet lang genoeg met beide varianten gespeeld omdat ik al snel af stapte avn de Stuka.

De WFR-GR 21 heb ik al unlocked ; nog niet geprobeerd. Dat ga ik vanavond proberen. Ben benieuwd, want als die inderdaad goed werken tegen vehicles én ik behou de LMG/HMG welke al erop zit, dan heb ik zojuist mijn favoriete vliegtuig ontdekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 15-06 15:39
Heb net de beta geïnstalleerd echt lukt het me niet om hem te spelen. Heb niet de mogelijkheid om op play te drukken. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:44
Swizzler24 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:37:
Heb net de beta geïnstalleerd echt lukt het me niet om hem te spelen. Heb niet de mogelijkheid om op play te drukken. Iemand?
Open beta begint morgen pas zonder preorder, nog 1 nachtje wachten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 21:40
Gisteren een paar potjes gespeeld, vind het tof dat de game wat minder arcade is dan BF1, het duurde best even voordat ik alles doorhad. Enige puntje van irritatie is de tripmines bij ammo / health crates en de godsgruwelijk irritante down animatie om gehealed te worden. Ik wil dit gewoon direct kunnen skippen als er niemand in de buurt is!

Daarnaast was het ook even wennen dat er een wat mindere "oorlog" vibe hangt, in BF1 is is het chaotisch, lomp, grauw en vechten voor je leven. Bij BFV is alles een stuk opener en voelt het soms een beetje doods/sfeerloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan staat de enemy dus tussen jou en de resupply waardoor je niet meer mee kunt doen aan het gevecht. Wat mij betreft een slechte mechanic. Flanken heeft ook weinig zin omdat je dus te weinig ammo hebt om meer dan 1 squad fatsoenlijk uit te moorden met AR of SMG. Schiet iemand terug dan heb je ook niet genoeg health voor squad 2. Gister meerdere keren een kill of 4 gehad en daarna gewoon dood omdat je minder health en ammo hebt. Erg frustrerend.
(...)
Ik vind het verder geen probleem om wat langer te wachten tot mijn health er is, maar ik ga niet teruglopen naar een andere vlag of healing punt om daarna weer iets aan te vallen. Daar ga je geen match mee winnen.
Ze willen squadplay toch bevorderen?
Als je in je squad een medic met medic bag en een support met ammo crate hebt zijn de problemen die je aanhaalt ook weer opgelost.
Ik snap dat je er vaak niet aan ontkomt om met randoms te spelen maar hopelijk laat deze nieuwe insteek mensen inzien dat een medic bag en een ammo crate wel degelijk nut hebben.
Laten we hopen dat deze opzet de squad play écht gaat bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
swoutr schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:47:
Gisteren een paar potjes gespeeld, vind het tof dat de game wat minder arcade is dan BF1, het duurde best even voordat ik alles doorhad. Enige puntje van irritatie is de tripmines bij ammo / health crates en de godsgruwelijk irritante down animatie om gehealed te worden. Ik wil dit gewoon direct kunnen skippen als er niemand in de buurt is!

Daarnaast was het ook even wennen dat er een wat mindere "oorlog" vibe hangt, in BF1 is is het chaotisch, lomp, grauw en vechten voor je leven. Bij BFV is alles een stuk opener en voelt het soms een beetje doods/sfeerloos aan.
Ja dat direct skippen zou ik ook zeer fijn vinden. Gaat veel tijd mee verloren idd. En wat jij zegt dat chaos en oorlog gevoel mis ik ook wel. Heb ik niet heel lang gespeeld, maar het voelt te rustig allemaal aan. En dat heeft denk ik ook te maken dat je amper self healing hebt en iedereen toch wat meer afwacht en afstand houd van alles. Een vlag cappen in BF1 is heel anders dan een vlag cappen in BFV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:56
Weet iemand welke knop je moet hebben om jezelf te genezen als je een healthpakketje hebt met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pijltje naar boven ingedrukt houden. (staat ook af en toe in beeld ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:56
dvdkiwi schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:14:
Pijltje naar boven ingedrukt houden. (staat ook af en toe in beeld ;))
O Thanks :*) Ik zat de hele tijd maar te zoeken naar de knoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze trailer ben ik hier nog niet tegengekomen. Preview van wat we gaan krijgen.
Hier kan ik alleen maar enthousiast van worden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Healen is inderdaad veels te langzaam en je kunt het ook niet liggen doen.
Het grootse probleem vind ik dat je niet meer kunt spotten (behalve met het spotting scope ding als snipers) en ik vind dit toch echt wel iets wat in een Battlefield spel hoort te zitten.
Er wordt te veel de focus gelegd op teamplay terwijl we allemaal wel weten dat in een pub game de meeste mensen maar wat rondlopen of autistisch getriggerd worden om één of andere medaille/ribbon/achievement/attachment/wapen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
geluid is brak... graphics vindt ik iets tegenvaller... :) ps4 pro 4k. moet nog wel het eea gebeuren. kan je je pre-order cancelen op de ps4 ? wil het eerst nog wel eens zien...

valt me iets tegen hoor boys deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Draait het spel wel een beetje op de gewone ps4? Aangezien ik soms al lag had bij bf1 in een volle server waar veel activiteit was op een klein stuk in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 13:24
Racer89 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:28:
Draait het spel wel een beetje op de gewone ps4? Aangezien ik soms al lag had bij bf1 in een volle server waar veel activiteit was op een klein stuk in de map.
Dat heb je op de ps4 pro ook. :>
FPS is niet altijd lekker op de pro. In BF1 beter lijkt het, maarja beta.

Buiten dat vind ik de graphics ook minder. HDR verschil merk ik amper, vind de kleuren maar uitgewassen of overdreven belicht.
Maar ach gaat om de gameplay die ik wel tof vind zo na een wenprocess. Behalve dat een volle server aanvoelt alsof er 20 man in zitten. Veel en lang lopen voor actie.
Jeuj, vanavond de Beta.. kan niet wachten! :>

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
greatgonzo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:22:
hoe laat begint morgen ook al weer de publieke open beta?
10 uur ochtend

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• MRE-Inc
Anoniem: 62011 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:20:
Healen is inderdaad veels te langzaam en je kunt het ook niet liggen doen.
Het grootse probleem vind ik dat je niet meer kunt spotten (behalve met het spotting scope ding als snipers) en ik vind dit toch echt wel iets wat in een Battlefield spel hoort te zitten.
Er wordt te veel de focus gelegd op teamplay terwijl we allemaal wel weten dat in een pub game de meeste mensen maar wat rondlopen of autistisch getriggerd worden om één of andere medaille/ribbon/achievement/attachment/wapen te halen.
Vind ik ook mbt spotten. Misschien als midden oplossing alleen kunnen spotten binnen een straal van x meter. Je weet gewoon dat 90% van de spelers in een pot gewoon alleen spelen en niet in party chat of iets dergelijks. Soms, heel soms zie je tussen zulke gasten iets van teamplay. Nu kun je als sniper ook met je spotting scope alles van 10km afstand lopen spotten waardoor deze ook weer vanaf de zijlijn gaan lopen spelen.

Tel daarbij idd het assignment scherm op waar je nu 4 sloten hebt waar je assignments kunt tracken. De nadruk gaat tzt toch weer op het halen van die dingen. Zie je ineens op het scoreboard weer van die gasten die 3-25 staan omdat ze 10 tanks moeten killen met een AT mine en daar de focus op ligt.

Verder vraag ik me af of Dice nog wat server capaciteit gaat inzetten. Gisteren en eergisteren gewoon 28 volle servers voor Europa CQ met overall 4+ mensen in de queue.

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Dank u! Ik had mijn tanden al netjes gepoetst om te gaan streamen. Dan ga ik nog even twee uur werken.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Anoniem: 1104419

Kun je de beta nu al downloaden?

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:33

Meneer iCy

swarma

Ja sinds zondag al. Alleen vanaf vandaag is de open beta actief vanaf 10.00

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:36
Twee keer de beta gespeeld en niet echt onder de indruk. Het is op zich best een aardige game om even te spelen, maar daar is voor mij dan ook wel alles mee gezegd. Geluid is top, graphics zijn prima, maar de game mist voor mij het BF-sfeertje.

Twee keer een bug gehad dat ik gewoon een map zag tijdens het spawn-screen, maar nergens kon spawnen (geen UI). Beetje vervelend, maar zoiets zal wel opgelost worden.

PSN: xMaurice93

poor Leno schreef op donderdag 6 september 2018 @ 05:14:
Jeuj, vanavond de Beta.. kan niet wachten! :>
Voor iemand die de game boycot en hoopt dat ie flopt ben je wel érg veel met de game bezig ;)

• TheBuddha
dvdkiwi schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:19:
[...]

Voor iemand die de game boycot en hoopt dat ie flopt ben je wel érg veel met de game bezig ;)
Dat vind ik ook altijd zo bijzonder. Klagen en toch spelen. Er zijn zoveel verschrikkelijk mooie games om te spelen als je dit niets lijkt.

dvdkiwi schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:19:
[...]

Heh, ik heb een plannetje uitgewerkt, so no worries >:)

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
geluid is slechter als bf1 immersie veel minder.. granaten lijken net rotjes... wtf. graphics zijn vlak.. huizen zijn leeg valt me echt tegen heb mn pre order gecancelled hopelijk doet ps4 store dit heb wel de beta gedownload

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Maurice079 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:07:
Geluid is top, graphics zijn prima, maar de game mist voor mij het BF-sfeertje
Ik heb BF3/4/1 gemist/niet veel gespeeld maar als ik dit vergelijk richting BF2 vind ik het zekers een BF sfeertje hebben.

Het ammo/health is anders en wennen. Het reviven vind ik inderdaad ook erg krom, maar zal straks met mijn kameraden goed komen. Nu wordt je door non squad dan wel squad members genegeerd bij randoms en dan is de timer lang. Ze zouden indien je niet gerevived wordt niet nog een keer de teller laten lopen qua spawnen, dan zou de tijd reeel.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
shakespeare schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:25:
geluid is brak... graphics vindt ik iets tegenvaller... :) ps4 pro 4k. moet nog wel het eea gebeuren. kan je je pre-order cancelen op de ps4 ? wil het eerst nog wel eens zien...

valt me iets tegen hoor boys deze
De graphics vind ik ook minder, Battlefield 1 is smoother.

Het reviven is slecht uitgewerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 06-09-2018 09:57 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024

Dit is precies mijn punt ook. In BF1 kan het zo af en toe enorme chaos zijn. Vind ik echt heerlijk. Hangt natuurlijk ook een beetje van de map af die je speelt, maar in Rotterdam zou ik dat zeker verwachten (in vergelijking met Amiens). Het werkt misschien als er wat meer voertuigen gedropt worden ofzo

Voor de rest heb ik gisteren veel gespeeld. Even wennen dat je iets sneller doodgaat (het arcade idd), maar vind het wel een fijne game.

Ik denk dat de graphics nog wel wat opgepoetst worden trouwens. In de maps zelf vind ik dat er veel meer oog voor detail is dan in BF1 maar het ziet er nog niet zo strak uit

• MRE-Inc
Gisteren de hele avond gevlogen op Narvik. Alles nu geunlocked voor de ME Bf109 maar er is geen mogelijkheid om de specializations weer te verwijderen en iets anders te kiezen.

Verder leuk dat erop in de zee bij Narvik, walvissen/bultruggen rond zwemmen.

In mijn video zie je er eentje. Nog geprobeerd om me als goed jappanner te gedragen en deze walvis af te schieten, maar dat lukte niet.

Kwam tijdens het vliegen ook nog een vijandelijke V1 tegen. Kreeg geen eens hitmarkers toen ik deze raakte met de 109, dus wellicht zijn ze niet uit de lucht te schieten.

https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/59890901

MRE-Inc schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:32:
Gisteren de hele avond gevlogen op Narvik. Alles nu geunlocked voor de ME Bf109 maar er is geen mogelijkheid om de specializations weer te verwijderen en iets anders te kiezen.

Verder leuk dat erop in de zee bij Narvik, walvissen/bultruggen rond zwemmen.

In mijn video zie je er eentje. Nog geprobeerd om me als goed jappanner te gedragen en deze walvis af te schieten, maar dat lukte niet.

Kwam tijdens het vliegen ook nog een vijandelijke V1 tegen. Kreeg geen eens hitmarkers toen ik deze raakte met de 109, dus wellicht zijn ze niet uit de lucht te schieten.

https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/59890901
Je kunt een extra vliegtuig aanmaken en daar andere upgrades op zetten. Heel suf, ik weet het. Hetzelfde geld voor wapens trouwens.

Ik had ook nog geprobeerd een V1 raket uit de lucht te knallen maar lukte me ook niet :D Maar ik raakte hem toch écht. Dus ik maak de aanname dat het ook niet kan. Zou ook van de zotte zijn aan de ene kant gezien je ruim 40.000 squad punten nodig hebt om het te lanceren.

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:40:
[...]

Je kunt een extra vliegtuig aanmaken en daar andere upgrades op zetten. Heel suf, ik weet het. Hetzelfde geld voor wapens trouwens.

Ik had ook nog geprobeerd een V1 raket uit de lucht te knallen maar lukte me ook niet :D Maar ik raakte hem toch écht. Dus ik maak de aanname dat het ook niet kan. Zou ook van de zotte zijn aan de ene kant gezien je ruim 40.000 squad punten nodig hebt om het te lanceren.
Ja daar kwam ik later ook achter om het zo te doen, maar vind ik weer omslachtig.

Ik vloog echt op 3 meter achter de V1 en raakte hem vol.... :( Zou wel leuk zijn geweest als je ze wel uit de lucht kon knallen. Met een beetje goed squad heb je die 40k zo bij elkaar.....

Maar van die Wingman specialization heb ik iig niks gemerkt, zal wellicht nog niet werken....

Dit kan toch geen 4K zijn? Vind de graphics maar matig.

• Poulske
  • Laatst online: 05-07 13:27
Mensen vergeten hier af en toe dat het om een beta gaat. Op graphics en bugs mag je de game nu nog niet afrekenen.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kon gister niet meer wachten en daarom maar een beta key gekocht :)

Overal wel positief.. Sfeer en gameplay is goed. Gevoel van BF1 meets BCC2.
Veel dingen zoals het supply systeem is even wennen.

Wel 3 dingen die er voor mij uitspringen die ze echt moeten aanpassen.

- Wat mis ik dat 3D spotten toch.... Ik weet door dit uit de game te halen het minder arcade wordt. Maar Dice denkt hierbij niet aan de mensen met een 'handicap'. Bij mij is scherpte en diepte nou eenmaal niet mijn sterkste punt (ik heb een behoorlijke slechte sterkte) Maar nu is het bijna onmogelijk om de vijand te zien.
Helemaal in Rotterdam map waar alles zo donker is (hoe hoog ik de brightness ook instel).
9/10 dat ik dood ging heb ik de vijand niet eens gezien. Ook moet ik in mijn tv kruipen (55 inch, geen kleintje) om kunnen zien of ik met mijn sniper nou aim op een enemy of friendly.

- Bleeding Out systeem duurt tergend langzaam. Voor mijn gevoel 2 keer zo langs als bij BF1.

- Wapen upgrade systeem. Zitten echt belachelijke COD upgrades bij, zoals: Quick deploy. Het zijn puur upgrades die je wapen beter maken waardoor er geen negatieve eigenschappen van je wapen overblijven die je gewoon moet leren accepteren. Hierdoor ga je natuurlijk krijgen dat iemand die net begint met BFV het altijd aflegt tegen iemand er al 60 uur in heeft zitten. Eigenlijk precies wat BF1 wilde voorkomen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

icy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:51:
[...]

Het ammo/health is anders en wennen. Het reviven vind ik inderdaad ook erg krom, maar zal straks met mijn kameraden goed komen. Nu wordt je door non squad dan wel squad members genegeerd bij randoms en dan is de timer lang. Ze zouden indien je niet gerevived wordt niet nog een keer de teller laten lopen qua spawnen, dan zou de tijd reeel.
Of ik zie het niet goed, maar een dode/stervende teamgenoot heeft hetzelfde kruisje op je radar, ik ga niet eens de gok meer nemen om te kijken, of hij is al dood, of ik ben kort erop dood omdat je 2sec aan het reviven bent.

Al is volgens mij de bleedout time nog langer dan de respawntime, is het veelal beter om gewoon te respawnen (of instant dood te zijn).
Poulske schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:19:
Mensen vergeten hier af en toe dat het om een beta gaat. Op graphics en bugs mag je de game nu nog niet afrekenen.
Ik ken maar zeer weinig games, zeker geen BF, die tussen een 'open beta' en final release dusdanig grote wijzigingen heeft, dat het een compleet andere belevenis gaat geven.

• Poulske
  • Laatst online: 05-07 13:27
SinergyX schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:48:
[...]

Of ik zie het niet goed, maar een dode/stervende teamgenoot heeft hetzelfde kruisje op je radar, ik ga niet eens de gok meer nemen om te kijken, of hij is al dood, of ik ben kort erop dood omdat je 2sec aan het reviven bent.

Al is volgens mij de bleedout time nog langer dan de respawntime, is het veelal beter om gewoon te respawnen (of instant dood te zijn).

[...]

Ik ken maar zeer weinig games, zeker geen BF, die tussen een 'open beta' en final release dusdanig grote wijzigingen heeft, dat het een compleet andere belevenis gaat geven.
Het gaat ook niet om de belevenis, deze is naar mijn mening goed. Maar mensen klagen dat er bugs in zitten en dat het grafisch nog niet top is. Maar dat zijn dingen die in aanloop naar de release nog wel (kunnen) worden opgepoetst.
Anoniem: 1104419 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:14:
Dit kan toch geen 4K zijn? Vind de graphics maar matig.
Waar speel je op? Hier met een XB1X en 4K/HDR TV ziet het er namelijk ge-wel-dig uit hoor :)

Het is zo scherp, ik sneed me bijna aan mijn TV.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:54
[...]

Tijdens de bleed-out misschien een soort van 'last-stand' maken? Dat je alleen je pistool kunt gebruiken met verminderde accuracy / blurry vision?

Stichting Hobbyserver

• jvdmee
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-09-2018
Weet iemand wat voor nut de tank heeft die je kan verdienen met squad points? Ik had er gister 1, had de tank ook ingeschakeld maar verder zag ik geen tank en geen kills.

• TheBuddha
Wat een heerlijke game is dit. Genieten! Ziet er goed uit op de PS4 Pro, geluid kan beter maar kan nog geen war tapes kiezen.

• To easy
jvdmee schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:18:
Weet iemand wat voor nut de tank heeft die je kan verdienen met squad points? Ik had er gister 1, had de tank ook ingeschakeld maar verder zag ik geen tank en geen kills.
Die kan je inroepen. Heb alleen de raket nog maar ingeroepen maar daar krijg je een rood rondje op je scherm waar je hem wil dropen. Denk dat het zelfde is met de tank die je kan laten dropen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wsLy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:14:
[...]

Tijdens de bleed-out misschien een soort van 'last-stand' maken? Dat je alleen je pistool kunt gebruiken met verminderde accuracy / blurry vision?
In iedergeval ander icoon op de map, zodat je keuze kan maken als medic. En ipv kunnen schieten, gewoon soort van kruipen, zoals bij division.

Reefun schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:10:
[...]

Waar speel je op? Hier met een XB1X en 4K/HDR TV ziet het er namelijk ge-wel-dig uit hoor :)

Het is zo scherp, ik sneed me bijna aan mijn TV.
Ik heb een LG C7 OLED met een Xbox One X. Echt 4K ziet er veel mooier uit.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]
Dat is mijn suggestie ook. Gewoon direct respawnen naar bleed time

Mon0lith schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:40:
Kon gister niet meer wachten en daarom maar een beta key gekocht :)

Overal wel positief.. Sfeer en gameplay is goed. Gevoel van BF1 meets BCC2.
Veel dingen zoals het supply systeem is even wennen.

Wel 3 dingen die er voor mij uitspringen die ze echt moeten aanpassen.

- Wat mis ik dat 3D spotten toch.... Ik weet door dit uit de game te halen het minder arcade wordt. Maar Dice denkt hierbij niet aan de mensen met een 'handicap'. Bij mij is scherpte en diepte nou eenmaal niet mijn sterkste punt (ik heb een behoorlijke slechte sterkte) Maar nu is het bijna onmogelijk om de vijand te zien.
Helemaal in Rotterdam map waar alles zo donker is (hoe hoog ik de brightness ook instel).
9/10 dat ik dood ging heb ik de vijand niet eens gezien. Ook moet ik in mijn tv kruipen (55 inch, geen kleintje) om kunnen zien of ik met mijn sniper nou aim op een enemy of friendly.

- Bleeding Out systeem duurt tergend langzaam. Voor mijn gevoel 2 keer zo langs als bij BF1.

- Wapen upgrade systeem. Zitten echt belachelijke COD upgrades bij, zoals: Quick deploy. Het zijn puur upgrades die je wapen beter maken waardoor er geen negatieve eigenschappen van je wapen overblijven die je gewoon moet leren accepteren. Hierdoor ga je natuurlijk krijgen dat iemand die net begint met BFV het altijd aflegt tegen iemand er al 60 uur in heeft zitten. Eigenlijk precies wat BF1 wilde voorkomen.
Hoe bedoel je dat met wapens? De upgrades zijn toch puur cosmetisch en wat andere sights, maar niets qua karakteristieken, zoals recoil en spread verminderen oid :?

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 17:08

SD5k

>4&X

poor Leno schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:46:
[...]

Hoe bedoel je dat met wapens? De upgrades zijn toch puur cosmetisch en wat andere sights, maar niets qua karakteristieken, zoals recoil en spread verminderen oid :?
Je hebt weapon customisation en upgrades. Die eerste is inderdaad puur cosmetisch, die tweede zijn een soort skill-trees waarmee je per wapen de stats kunt verbeteren.

De upgrades kun je alleen vanuit het hoofdmenu doen, de cosmetische dingen kun je wel aanpassen wanneer je in een game zit. Ik kwam hier pas achter nadat ik al m'n credits aan skins had uitgegeven. :'(

Hoe gebalanceerd dit is moet nog blijken, maar ik zou het logisch vinden dat wanneer je bijvoorbeeld je recoil verlaagd bijvoorbeeld de rate of fire ook lager wordt. En van die COD achtige zaken als sneller ADS mogen ze van mij helemaal achterwege laten.

[ Voor 34% gewijzigd door SD5k op 06-09-2018 12:53 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

SD5k schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:50:
[...]die tweede zijn een soort skill-trees waarmee je per wapen de stats kunt verbeteren.
Die tweede bedoelde ik ;)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07 19:31
Anoniem: 1104419 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:31:
[...]
Ik heb een LG C7 OLED met een Xbox One X. Echt 4K ziet er veel mooier uit.
Sony AF8 OLED hier, met een X. Vooral Narvik is ge-wel-dig. Dan is er ergens iets fout bij jouw apparatuur want het is retestrak bij mij en het HDR voegt veel toe. Duidelijk 4K.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 15:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Dat dus.
Vind BFV echt wel een gave game, maar alles komt tot nu toe een beetje klinisch over tov BF1.

XBL: theArthurrrr

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V