Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:48
dvdkiwi schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:45:
[...]

Ja, door bommen te droppen op bemande stationaire wapens. En dat dan vijf keer :P
@BlaTieBla ook maar die is dan ook belachelijk goed in een vliegtuig.
Hahah YESSS net 1 kill al gedaan met bommenwerper tering irritant dat herladen :+ al 2 roadkills nog 3 te gaan
Amdwarrior schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:09:
[...]
Iemand gehaald die?

Hardcore singleplayer slaat ook nergens op vijanden schieten altijd mes scherp echter met sniper van afstand en weg rennen beste optie :') gisteren dus in 2 uurtjes ongeveer uitgespeeld 8)7
Al vrij snel behaald. Zeker AA emplacements waren easy targets met de JU-88 met 32 bommen toen.

Nu is het wat lastiger voor mensen welke niet zo goed zijn met vliegtuigen. Mappen zoals panzerstorm zijn makkelijker gezien de vele emplacements. Goed kijken waar de grote shells vandaan komen en die plekken bombarderen. Aa's kun je daarnaast vrij makkelijk zien maar moet je wel kunnen ontwijken om ze te raken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11:01

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik zie nu dat ik je al had toegevoegd 8)7

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Baroe
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09-04 09:56
Tripl3 D schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:10:
[...]

Ik zie nu dat ik je al had toegevoegd 8)7
Okay! Ja ik heb wel een tweetal mensen geaccepteerd d:)b
ikdedinges schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:35:
Er kwamen net toen ik aan het spelen was een heleboel nieuwe assignments bij, allemaal met 400 CC als reward.
Gisteren de game weer eens opgestart, ik zie nu wat je bedoelde ;)
Daar zitten een aantal uitdagende bij, leuk!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 09:31
Ik heb het erg naar mijn zin met de gameplay, snap alleen nog steeds geen klote van dat hele menu. Geen idee waar ik die CC aan kan besteden en hoe die specializations van wapens werken enzo. Vind het bijvoorbeeld ook raar dat je bij sights een cosmetisch iets ziet maar als je opzij drukt de sights wel veranderen. Heel onduidelijk allemaal. Ik heb bijvoorbeeld de specializations op mijn Sten gereset en aangepast, maar kan dat niet weer veranderen zomaar nu 'reset' is nu grijs.

Dat tides of war is gewoon wekelijkse optionele opdrachten om te levelen toch? Is de enige reden om te levelen om nieuwe wapens vrij te spelen?

DennisCle wijzigde deze reactie 01-03-2019 11:15 (12%)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:43
Hoppa, nieuwe tank hunter planes. Zou tijd worden voor de UK forces. De Stuka met 37mm canons is geen match tegen alle UK vliegtuigen. Respectievelijk een JU88 met tank hunter kit en een Mosquito met tank hunter kit.... Als ik heel snel even zoek, is die 6pounder op de Mosquito dus een 57mm Anti tank gun.... Nog beter dan de Stuka dus..... oOo

MRE-Inc wijzigde deze reactie 01-03-2019 11:23 (11%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:22
DennisCle schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:
Ik heb het erg naar mijn zin met de gameplay, snap alleen nog steeds geen klote van dat hele menu. Geen idee waar ik die CC aan kan besteden en hoe die specializations van wapens werken enzo. Vind het bijvoorbeeld ook raar dat je bij sights een cosmetisch iets ziet maar als je opzij drukt de sights wel veranderen. Heel onduidelijk allemaal. Ik heb bijvoorbeeld de specializations op mijn Sten gereset en aangepast, maar kan dat niet weer veranderen zomaar nu 'reset' is nu grijs.

Dat tides of war is gewoon wekelijkse optionele opdrachten om te levelen toch? Is de enige reden om te levelen om nieuwe wapens vrij te spelen?
CC kun je gebruiken om specialiations te unlocken op je wapen/tank/vliegtuig en om skins te kopen voor je soldaat/wapen/vliegtuig/tank.
Dat met dat reset grijs is geen idee, ik heb soms moeite met het menu sinds de laatste patch. Opnieuw opstarten wil wel eens helpen.
En tides of war is om skins, wapens en voertuigen te unlocken dmv speciale assignments. En door te spelen level je je tides of war ook nog waarmee je nog meer kunt unlocken. Alles is optioneel idd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Remmie76
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 02-04 11:40
Ik moet bekennen dat ik in de Battlefield games eigenlijk nooit bezig ben (geweest) met al dat soort (sub)missies. Ik start gewoon een spel om lekker te gaan knallen. O-)
Ligt dat aan mij of zijn er meer hier. ;)
Je hoefde er nooit echt mee bezig te zijn omdat alle assignments op de achtergrond getracked werden.
Nu moet je ze zelf actief zetten waardoor je onbewust toch meer richting de geselecteerde assignments gaat spelen. Althans, zo ervaar ik het. Des te meer hoop ik dat we ze ooit tussen de potjes door aan kunnen passen. Hetzelfde was het geval met de medals in BF1, blij dat ze daar nu vanaf gestapt zijn.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:26
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:
Hoppa, nieuwe tank hunter planes. Zou tijd worden voor de UK forces. De Stuka met 37mm canons is geen match tegen alle UK vliegtuigen. Respectievelijk een JU88 met tank hunter kit en een Mosquito met tank hunter kit.... Als ik heel snel even zoek, is die 6pounder op de Mosquito dus een 57mm Anti tank gun.... Nog beter dan de Stuka dus..... oOo

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Twitter]
Die vliegtuigen zijn wel leuk. Alleen ik ben toch meer benieuwd naar de nieuwe squadleader calls. Die v1 is nu de meeste mensen hem door hebben niet zo goed meer. Die artillery klinkt alsof die meer een suprise effect gaat geven!

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-06 14:44

greatgonzo

schit-te-rend!

heb die Ross MK3 vrijgespeeld.. maar zag hem nergens staan..
Moet ik die ergens claimen, zou toch gewoon optie moeten zijn als ik voor sniper kies?
greatgonzo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:42:
heb die Ross MK3 vrijgespeeld.. maar zag hem nergens staan..
Moet ik die ergens claimen, zou toch gewoon optie moeten zijn als ik voor sniper kies?
Claimen in je Armory....... don't ask why :/ .

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-06 06:32
Remmie76 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:25:
Ik moet bekennen dat ik in de Battlefield games eigenlijk nooit bezig ben (geweest) met al dat soort (sub)missies. Ik start gewoon een spel om lekker te gaan knallen. O-)
Ligt dat aan mij of zijn er meer hier. ;)
Mijn interesseert dat ook allemaal niet, veel te veel gedoe altijd.

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-06 11:05

BlaTieBla

Blake Returns

Wat me erg tegenvalt is dat de niet behaalde wapens/voertuigen/skins e.d. in een ToW voor wel heel weinig opgepikt kunnen worden als de week voorbij is. Waarom zou ik me in het spreekwoordelijke zweet werken, als ik voor 100CC een tank kan 'kopen'?
Waarom kost dat ding geen 1000 of 10000CC (dat heb je met daily's, en gewoon levellen ook relatief snel bij elkaar)? Nu is een specialization op een wapen >> duurder. Van een beetje moeten werken voor die spiegeltjes en kraaltjes is nog nooit iemand slechter geworden.

Iemand anders ook opgevallen dat die nieuwe assignments blijven staan in de grote lijst als je ze gehaald heb en dat je ze nog een keer kan doen? Of heb ik een DICE-feature te pakken?
dvdkiwi schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:45:
[...]

Ja, door bommen te droppen op bemande stationaire wapens. En dat dan vijf keer :P
@BlaTieBla ook maar die is dan ook belachelijk goed in een vliegtuig.
Valt wel mee hoor ;) In BF1 waren 60-80 kills geen uitzondering in een attackplane.
Moet wel toegeven dat ik van de week mijn eerste potje had met een 28-0 op Panzerstorm in de mijnen-stuka. Inclusief (niet al te positieve) fanmail in de PS4-messenger. Dan doe ik het in ieder geval goed. Toch?

BlaTieBla wijzigde deze reactie 01-03-2019 15:43 (29%)

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1Henk 'm!
Van mij mogen de ToW rewards ook wel wat omhoog qua prijs, zoals je zegt verdien je coins genoeg tegenwoordig.
Je bescheidenheid siert je ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 10:18
BlaTieBla schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:39:
Wat me erg tegenvalt is dat de niet behaalde wapens/voertuigen/skins e.d. in een ToW voor wel heel weinig opgepikt kunnen worden als de week voorbij is. Waarom zou ik me in het spreekwoordelijke zweet werken, als ik voor 100CC een tank kan 'kopen'?
Waarom kost dat ding geen 1000 of 10000CC (dat heb je met daily's, en gewoon levellen ook relatief snel bij elkaar)? Nu is een specialization op een wapen >> duurder. Van een beetje moeten werken voor die spiegeltjes en kraaltjes is nog nooit iemand slechter geworden.
Eerlijk gezegd vind ik het wel beter dat ze de voertuigen zo goedkoop maken. Ik vind die opdrachten belachelijk omdat ik vind dat die wapens gewoon moet kunnen kiezen. Er zijn veel spelers die maar een paar uur per week kunnen door hun gezin of iets dergelijks. Niet iedereen heeft de tijd om veel uren erin te stoppen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zombie mode! :*)

MRE-Inc schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Twitter]
Ah yissss. Tankhunter achtige vliegtuigen O+ ben benieuwd! Lomp dat je eerst de ToW moet doen maar goed.... we zullen het zien.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

spijkerhoofd schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:21:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het wel beter dat ze de voertuigen zo goedkoop maken. Ik vind die opdrachten belachelijk omdat ik vind dat die wapens gewoon moet kunnen kiezen. Er zijn veel spelers die maar een paar uur per week kunnen door hun gezin of iets dergelijks. Niet iedereen heeft de tijd om veel uren erin te stoppen. ;)
Het speelplezier moet niet afhangen of je alle spiegeltjes en kraaltjes hebt. En het argument dat wanneer je weinig/geen tijd hebt, maar wel alles moet krijgen vind ik kul.

Als je ergens een eerste prijs mee hebt gewonnen door er veel tijd en energie in te steken is het voor jou toch ook niet leuk om te zien dat iedereen diezelfde prijs krijgt. Je speelt iets vrij doordat je er tijd en energie in steekt en als het dan (bijna) gratis wordt weggegeven is dat een doodsteek voor zo'n spel.

Acties:
  • +2Henk 'm!
BlaTieBla schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:46:
[...]

Het speelplezier moet niet afhangen of je alle spiegeltjes en kraaltjes hebt. En het argument dat wanneer je weinig/geen tijd hebt, maar wel alles moet krijgen vind ik kul.

Als je ergens een eerste prijs mee hebt gewonnen door er veel tijd en energie in te steken is het voor jou toch ook niet leuk om te zien dat iedereen diezelfde prijs krijgt. Je speelt iets vrij doordat je er tijd en energie in steekt en als het dan (bijna) gratis wordt weggegeven is dat een doodsteek voor zo'n spel.
Eensch :)

Maar in dat geval zouden ze het wel langer (of oneindig) kunnen laten doorlopen zoals bij eerdere BF's. Dan kun je het op je eigen tempo unlocken, wanneer je wilt.

Als je nu pas het spel zou kopen, heb je al niet meer de kans om veel dingen te unlocken.. Terwijl dat vaak juist de leuke dingen zijn om te doen.. Dat tijdelijke gedoe is gewoon raar :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

poor Leno schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:25:
[...]

Als je nu pas het spel zou kopen, heb je al niet meer de kans om veel dingen te unlocken.. Terwijl dat vaak juist de leuke dingen zijn om te doen.. Dat tijdelijke gedoe is gewoon raar :/
Eensch. Laat ze er dan een soort assignment van maken die je bijv. voor 1000CC kan unlocken (als 'straf' dat je de ToW niet hebt gedaan/gehaald).

Acties:
  • +2Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:25:
[...]

Eensch :)

Maar in dat geval zouden ze het wel langer (of oneindig) kunnen laten doorlopen zoals bij eerdere BF's. Dan kun je het op je eigen tempo unlocken, wanneer je wilt.

Het is sowieso raar dat het in 1 enkele week moet. Waaarom unlocked niet gewoon elke week waarbij je het er gewoon bij mag doen? Dus week 2 = week 1 + 2 assignments. Week 8 = 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8. Bij Fortnite en anderen werkt dat ook gewoon prima en geeft mensen de mogelijkheid om ook nog eens een weekje te missen. Je merkt al dat aan het begin van de week mensen ook echt veel teveel met de assignments bezig zijn, dat de balans niet ten goede komt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!
@MRE-Inc & @Reefun & @BlaTieBla

Vraagje, als vliegtuigN00bs kunnen jullie me vast verder helpen ;)

Wil me binnenkort eens op t vliegtuigwerk gaan storten... Nog geen 5 min ingezeten tot nu _O-

Welk vliegtuig (beide kanten) is het beste om infantry te sweepen ( >:) ) , en welk upgrade pad moet je dan volgen?

En hoe zit dat met de spotting camera op sommige vliegtuigen? Zie je dan zelf ook de rode bolletjes, of is t alleen voor het team?

poor Leno wijzigde deze reactie 03-03-2019 15:15 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:14:

Welk vliegtuig (beide kanten) is het beste om infantry te sweepen ( >:) ) , en welk upgrade pad moet je dan volgen?

En hoe zit dat met de spotting camera op sommige vliegtuigen? Zie je dan zelf ook de rode bolletjes, of is t alleen voor het team?
Infantery sweepen doe je het beste momenteel met de JU88 met 4x500kg bommen en 16x50kg bommen. Daar pak je vaak ook nog wat tanks mee.... Hoog aanvliegen, duikvlucht nemen en eerst je 4x500kg droppen en daarna direct de 16x50kg's.

https://xboxclips.com/MRE...53-450d-aeb6-9d8c8cd79ece

Spotting camera is gewoon een camera met 5x mogelijkheid om te fotograveren. Tussen elke foto moet je even wachten, maar dat is vrij kort. Je ziet zelf dan ook idd wat er gespot is. Althans ik pak de tank op de terugweg omdat ik die daarvoor volgens mij gespot had.

https://xboxclips.com/MRE...54-47b0-8ebf-703ed77457b3

Verder maak ik ook nog wel aardig wat infantery kills met de Engelse Mosquito met 4x20mm Hispano's. Die maken ook redelijk goed gehakt van alle andere vliegtuigen overigens. De 4x250kg bommen heb ik dan wat minder succes mee.

Qua upgrade paths is het anders dan in het begin. Je kan nu niet meer alle zware combo's maken zoals destijds bij de JU88 de 1x1000kg bom met 32x50kg bommen. Verder pak ik altijd de paden die mij wapens zo zwaar mogelijk maken of dat nou tegen tanks of infantery boeit me niet zo.

Ik had overigens vrijdag avond nog een leuk onderonsje met iemand die mij koste wat het kost ook uit mijn nog niet geupgrade Blenheim wilde krijgen. Één van de Blenheims heb ik nog niet op level 4. Dus daar mee gaan vliegen op Hamada breakthrough. Die gast elke keer in een stationary AA. Elke keer te vroeg op mij vuren waardoor ik kon zien waar hij zat. Lekker 9x een een duikvlucht en 9x hem gekilled inclusief zijn AA. Die stationary AA's zijn gewoon nog steeds prut tegen bommenwerpers.

EDIT: 1080p versies als extra link erbij gezet.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 03-03-2019 16:13 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racer89
Als je gehurkt tegen zandzakken aan gaat zitten. En dan als het ware er tegen aanloopt schuif je een stukje er in en kun je er gewoon door heen kijken... had een screenshot gemaakt. Alleen even kijken hoe ik die hier kan posten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Wil me binnenkort eens op t vliegtuigwerk gaan storten... Nog geen 5 min ingezeten tot nu _O-

Infantry sweepen is het gemakkelijkst zoals MRE al zei met de JU-88 en grote hoeveelheid bommen. Alternatief heb je de G6 met de explosive rounds ; echter die zijn best wel generved in de laatste patch. Aan de britse kant heb je dan de blennheim maar die is echt waardeloos ivm de JU-88. Aan de britse kant vind ik de Spitfire VA het beste werken tegen infantry. Echter als je nog begint met vliegen zal dat nog een lastige opgave gaan worden daar je vrij accuraat moet zijn ermee.

Eerlijk kun je je beter focusen op voertuigen als je net begint met vliegen daar die gemakkelijker te raken zijn. Stuka B1 met 1000KG bom en Mosquito dan.

De spotting camera ziet iedereen en "vuur" je iedere keer af. Echter wegen de voordelen niet op tov de nadelen perk technisch gezien. Als je een lange "aanloop" neemt kun je wel meerdere malen spotten. Echter ben je dan meer bezig met lang kunnen spotten dan focusen op vliegtuigen/voertuigen/infantry. Een recon op de grond met spotting flares is dan effectiever. MAAR; in jouw geval misschien wel beter om spotting camera in het begin te gebruiken om zo makkelijker targets te kunnen spotten voordat je een "run" doet. Zodra je dan eenmaal gewend bent aan vijanden snel kunnen herkennen vanuit de lucht dan weer omswitchen :)

Basic tips ;
Vergeet niet achteruit te kijken in 3rd person (LS/L3).
Throttle management! Neem gas terug als iemand achter je zit. Veel piloten schieten je dwn zo voorbij.

Succes!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:54:
[...]
Basic tips ;
Vergeet niet achteruit te kijken in 3rd person (LS/L3).
Throttle management! Neem gas terug als iemand achter je zit. Veel piloten schieten je dwn zo voorbij.

Succes!
Dat voorbij schieten begint ook steeds minder te worden. Je ziet steeds meer goede piloten. Komt weer op skill aan..

Hier mijn upgrade paden. Ik heb alleen de 2e spitfire niet op level 4, maar die heeft rockets en daar ben ik geen fan van, dus doe ook geen moeite verder om die te unlocken.

Mosquito (UK). Bij de omschrijving van de 4x Hispano's mag je dus ook gerust erbij zetten: very effective against infantery omdat je vaak maar 1 round nodig hebt om ze te killen. Bij de normale machine guns krijg ik vaak nog hitmarkers alvorens een kill te krijgen. Dat heb ik bij de Hispano's dus niet. En ik heb echt wel veel infantery afgeschoten met de Hispano's.

Spitfire (UK)

Blenheim (UK)]

Stuka met 37mm canon _/-\o_

JU88

BF109

MRE-Inc wijzigde deze reactie 04-03-2019 07:58 (7%)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Belangrijkste is doorzetten (ongeacht het type vliegtuig). Toen ik begon te vliegen in BFV hadden de meeste piloten het vliegtuig al helemaal gemaximaliseerd. Daardoor heb je een enorm nadeel in een aantal gevallen.
Mijn ervaring: Op Fjell kan je de fighters relatief makkelijk upgraden, omdat je daar relatief weinig last heb van AA en er veel bombers vliegen. Panzerstorm voor stuka's en bombers en hamada is 50/50.
Wat ook handig is: weet wat die flakpanzer allemaal kan, dus ga daar ook een paar potten inzitten. Dan zie je nml wat de ervaren piloten doen om dat ding te omzeilen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik heb helemaal geen tijd om veel te vliegen en al die upgrades te unlocken. Ze zouden die gewoon voor 100cc per upgrade voor iedereen beschikbaar moeten maken, zonder levelrestrictie. Hetzelfde met tanks en wapens.
:+

• To easy
Verder nog weinig bekend over firestorm toch? Aangezien het over 2.5 week is ben ik er weer bang voor dat ze het nog niet zo hebben als ze willen. Had al wel een keer een gameplay trailer verwacht van hoe het er een beetje gaat uitzien.

Fingers crossed denk ik dan maar!

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Patchnotes!

Vehicles
  • Fixed the inconsistency between the length of the visual effect of the Churchill Crocodile tank’s flamethrower when viewing it in third person versus first person.
Weapons, Gadgets, and Specializations
  • Fixed the M1907 SF Recoil Buffer Specialization which was previously not working.
  • he ZK-383 and Selbstlader 1916 no longer have the wrong zoom level with some sights when using the Fast ADS movement Specialization.
  • Tweaked shotgun balance. We found that shotguns were underperforming compared to lose-range SMGs. The changes to damage drop-off and pellet damage listed below make shotguns perform more consistently in close quarters and give them a slightly longer optimal range.
  • Increased damage drop-off start distance for buckshot and slug ammo by 1 m.
  • 12g Automatic and M1897: Increased buckshot maximum pellet damage from 5 to 7.2.
  • M30 Drilling: Increased buckshot maximum pellet damage from 5 to 6.3.
Maps and Modes
  • Practice Range: Fixed a bug where players would get stuck when using the “Redeploy” or “Restart Practice Range” function.
  • Combined Arms: On Hot Pursuit, the correct number of soldiers needed to advance the objective are now spawned.
  • War Stories: Players should no longer run into a freeze on The Last Tiger during the section Reach German Forward Base.
  • Fixed the controller vibration function that wouldn’t properly work on some maps while playing Grand Operations.
UI/HUD/Options/Assignments
  • Fixed the flickering issue that could happen on the squad redeploy screen.
  • All subtitles in the Combined Arms intro are now triggering correctly.
  • Leveling from level 49• to level 50 now properly shows the correct level on the End of Round screen.
  • Further fixes for the End of Round Company Coin counter. This should hopefully show the correct value for all players.
Stability
  • Multiple crash fixes and stability improvements.
PC-Specific Improvements
  • Fixed a crash that could happen when players changed the resolution multiple times in a row while DLSS is enabled.
  • DLSS has been disabled when using DX11 due to stability issues.
Xbox One-Specific Improvements
  • Fixed an issue where shotguns dealt less damage than intended.
PlayStation® 4-Specific Improvements
  • Fixed an issue where shotguns dealt less damage than intended.
  • If the player happens to remove the network cable from the console during the map loading screen, they will once again be able to connect to EA Online without having to restart the game.

FT-17 FTW!

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-06 10:53
[b]Geronimous in "[XBO/PS4] Battlefield V"Geronimous schreef op maandag

UI/HUD/Options/Assignments
  • Further fixes for the End of Round Company Coin counter. This should hopefully show the correct value for all players.
Xbox One-Specific Improvements
[list]• Fixed an issue where shotguns dealt less damage than intended
Mooie fixes. Vooral de bovenstaande vind ik interessant. Ik had idd het idee dat de shotguns recentelijk minder schade toebrachten. Meeste vuurgevechten gingen daarmee verloren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik wacht met smart op de rant van Leno :+

Acties:
  • +3Henk 'm!
Good to know:

Die op Devastation en Twisted Steel wist ik niet, zeker handig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20-06 19:59
Geronimous schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:59:
Patchnotes!
FINALLY. Eindelijk niet meer hoeven schuimbekken achter 't scherm.

larsbeumer.apd wijzigde deze reactie 05-03-2019 15:25 (3%)

Haha, nou dat valt mee hoor :D
  • Fixed the M1907 SF Recoil Buffer Specialization which was previously not working.
Ik dacht dus al dat ik gek was geworden.. ze hadden mn favootje generfed, maar daarna was t bijna niet te doen.. :N

Maar na verschillende tests en daarna bevestiging van een Dice dev, bleek dat de specialisation voor vertical recoil t gewoon niet deed! :X

Nu hebben ze t dus gefixed, ik ben heel benieuwd strakkies! :D

• To easy
Martinspire schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:06:
Good to know:
[YouTube: The Secret Fortifications of Battlefield V: Build the Best]

Die op Devastation en Twisted Steel wist ik niet, zeker handig
In goed gebruik zijn die 6 pounders echt goed. Zowel infantry als armor kun je er goed mee killen.

Wel leuk ik wist ook niet al die plekken!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ow God..

Er zit nu op alle platformen een bug waardoor je niet meer in de queue kan staan bij servers :(

Dus als je vrienden in een volle server zitten en je wil joinen, dan kan dat niet :N

*snip* onnodig zo'n plaatje...

edit:

Nou ze kúnnen dus wél snel zijn.. paar min geleden gefixed.
je kan tweets embedden op t forum ;) de link van de tweet gewoon tussen [ embed ] en [ /embed ] zetten..:

Geronimous wijzigde deze reactie 05-03-2019 23:30 (61%)

• MRE-Inc
poor Leno schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:47:
Ow God..

Er zit nu op alle platformen een bug waardoor je niet meer in de queue kan staan bij servers :(

Dus als je vrienden in een volle server zitten en je wil joinen, dan kan dat niet :N
Echt hè..... Je vraagt je af of je het wel patch notes moet noemen. Unpatch is misschien wel beter.

Maar goed sinds de patch idd de Sl1907 niet meer gebruikt ivm die vertical recoil bug. Binnenkort maar weer eens proberen. Vond het een fijn wapen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

dvdkiwi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:29:
Ik heb helemaal geen tijd om veel te vliegen en al die upgrades te unlocken. Ze zouden die gewoon voor 100cc per upgrade voor iedereen beschikbaar moeten maken, zonder levelrestrictie. Hetzelfde met tanks en wapens.
:+
Not sure if troll... :P
larsbeumer.apd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:24:
[...]

FINALLY. Eindelijk niet meer hoeven schuimbekken achter 't scherm.
Rete irritant dat je iedere keer van je stoel af viel...

BlaTieBla wijzigde deze reactie 05-03-2019 20:41 (26%)

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20-05 09:04
Nog een troll dan:
Als ik EA/Dice was zou ik een Unlock Day organiseren. Een soort black friday voor unlocks. Op die dag hebben alle spelers alle unlocks. Alle servers vol, iedereen met OP wapens aan het killstreaken, alle tryhards boos omdat sukkels nu ook hun OP wapens hebben en ze een koekje van eigen deeg geven, enfin lekkere chaos. Eindelijk weer een beetje lol in dit tot nu toe veel te serieuze oorlogsspelletje. Misschien dat ik het dan aandurf in een plane of tank te stappen. ;-)
(Ik verlang eerlijk gezegd wel naar battle royale. Hopelijk brengt dat wat fun.)
Easymongo schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:44:
Nog een troll dan:
Als ik EA/Dice was zou ik een Unlock Day organiseren. Een soort black friday voor unlocks. Op die dag hebben alle spelers alle unlocks. Alle servers vol, iedereen met OP wapens aan het killstreaken, alle tryhards boos omdat sukkels nu ook hun OP wapens hebben en ze een koekje van eigen deeg geven, enfin lekkere chaos. Eindelijk weer een beetje lol in dit tot nu toe veel te serieuze oorlogsspelletje. Misschien dat ik het dan aandurf in een plane of tank te stappen. ;-)
(Ik verlang eerlijk gezegd wel naar battle royale. Hopelijk brengt dat wat fun.)
Vind je het zo lastig tegen sommige mensen? Ik heb eigenlijk alleen met vliegtuigen het idee dat ik met een handicap vlieg omdat ik al die unlocks niet heb, maar met wapens e.d. eigenlijk nooit. Elk wapen heeft zijn voordeel en zijn nadeel. Hier goed mee omgaan is het halve werk in deze game. Maar je kunt mij een level 0 wapen geven en ik kan ermee bovenaan staan.

Zijn er wel eens tryhards of mensen met trieste tactieken (campen vooral), zeker, maar de laatste weken kom ik weinig raars tegen dat me echt frustreert. Het valt mij juist op hoe makkelijk het me allemaal af gaat. Meeste kills in een potje is me echt te makkelijk soms dat ik me afvraag wat de rest allemaal aan het doen is. Ik doe niets raars, loop gewoon van vlag naar vlag en heb nou ook weer geen exceptionele k/d maar ook weer niet heel slecht. (Gemiddeld zal ie op de 3 zitten denk ik).

Als ik een tijdje Rainbow Six, Apex of Fortnite heb gedaan en ik ga weer even Battlefield doen, dan gaat me deze game echt heel goed af op de 1 of andere manier.

Ik zag trouwens dat de key bij cdkeys.com nu maar 18 euro is voor de Xbox. Mocht je dus iemand hebben die nog twijfelt of misschien straks de BR mode wil doen, dan is dit wel een aanrader denk ik. En deze site is over het algemeen vrij betrouwbaar.

Martinspire wijzigde deze reactie 06-03-2019 15:54 (9%)

• MRE-Inc
Martinspire schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:45:
Maar je kunt mij een level 0 wapen geven en ik kan ermee bovenaan staan
Niets ten nadele van jouw skills, maar de level 0 wapens zijn al (voor mij) sinds BF1 gewoon goed. Het is niet zo dat alle andere wapen die je moet unlocken veel beter zijn. Ik schiet nog steeds met de sten bijvoorbeeld ipv met de wapens die ik in die class later heb unlocked. Hoevaak ik met die level 0 MG (KE7 ofzo) wordt gekilled, niet normaal. Dat is ook gewoon een goed wapen. Alleen in de sniper class heb ik een ander wapen dan de level 0 omdat die een grotere range heeft, maar dat was ook het enige volgens mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Easymongo
Martinspire schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:45:
Vind je het zo lastig tegen sommige mensen? Ik heb eigenlijk alleen met vliegtuigen het idee dat ik met een handicap vlieg omdat ik al die unlocks niet heb, maar met wapens e.d. eigenlijk nooit. Elk wapen heeft zijn voordeel en zijn nadeel. Hier goed mee omgaan is het halve werk in deze game. Maar je kunt mij een level 0 wapen geven en ik kan ermee bovenaan staan.
Niet per se lastig, maar ik heb er gewoon niet veel lol aan als ik binnen 20 seconden na spawn geheadshot wordt, terwijl ik dacht nog in cover te zijn. En de headshot-sound is hard en vervelend in je koptelefoon. Ik schrik me dan rot. Paar keer gehad. "Kills the vibe" zeg maar. Dan ben ik eigenlijk alweer klaar met de game, terwijl ik nog geen vijand gezien heb.

Als ik speel dan is het medic in kleine modes. Weinig random shit en dan lukt het me best om redelijk te scoren. Frontlines en Squad Conquest zijn zo best leuk en redelijk enerverend.

Maar het idee van de unlock day was meer als geintje: kan iedereen eens lekker los gaan op alle wapens, incl specializations. Dan weet je voor welke wapens en vehicles je wilt gaan upgraden, zeg maar.

En een specialization met minder recoil, snellere reload en groter mag is echt wel fijner dan level 0, ook al ben jij er 'n fps god mee. ;)

• Geronimous
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Geronimous wijzigde deze reactie 07-03-2019 08:23 (33%)

FT-17 FTW!

• larsbeumer.apd
Nice, eindelijk de eerste echte info over firestorm. Moet zeggen dat het best wel goed klinkt, ben zeker wel benieuwd geworden!

Tof ook dat ook v1's beschikbaar zijn in Firestorm.

• Racierox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 09:18
poor Leno schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:30:
Haha, nou dat valt mee hoor :D
Ik dacht dus al dat ik gek was geworden.. ze hadden mn favootje generfed, maar daarna was t bijna niet te doen.. :N

Maar na verschillende tests en daarna bevestiging van een Dice dev, bleek dat de specialisation voor vertical recoil t gewoon niet deed! :X

Nu hebben ze t dus gefixed, ik ben heel benieuwd strakkies! :D
Het was de laatste gun die ik nog op level 10 moest krijgen voor de Assault class.
Ik heb me kapot lopen ergeren afgelopen week wat een waardeloos ding dat was 8)7 :F
Wohooo vandaag komt Rush terug! *O*

-

Maar dan wel tijdelijk en maar 3 Maps -O-

WHY???
poor Leno schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:24:
Wohooo vandaag komt Rush terug! *O*

-

Maar dan wel tijdelijk en maar 3 Maps -O-

WHY???
Komt doordat ze de playerbase niet teveel willen opsplitsen. Bij de vorige tijdelijke game modi kwam het blijkbaar te vaak voor dat andere gamemodi te weinig werden gespeeld omdat het grootste gros voor de assignments gingen.

Heb geen source ervan, maar klinkt enigszins logisch. Andere kant is het natuurlijk pure onzin, geef de playerbase gewoon de keuze. Maar dat even terzijde.

• larsbeumer.apd
Reefun schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:33:
[...]

Komt doordat ze de playerbase niet teveel willen opsplitsen. Bij de vorige tijdelijke game modi kwam het blijkbaar te vaak voor dat andere gamemodi te weinig werden gespeeld omdat het grootste gros voor de assignments gingen.

Heb geen source ervan, maar klinkt enigszins logisch. Andere kant is het natuurlijk pure onzin, geef de playerbase gewoon de keuze. Maar dat even terzijde.
Ik hoop gewoon dat het dusdanig populair wordt en blijft of terugkomt zonder limited time mode.

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:22
Reefun schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:33:
[...]

Ik begrijp die keuze wel.
In vorige Battlefield games heb ik vaak genoeg meegemaakt dat bij een bepaalde gamemode er geen enkele volle server te vinden was, en voor Battlefield is een volle server best belangrijk.
Toch raar dat ze rush zo abrupt de nek om hebben gedraaid dan; als er één game mode was die naast conquest veel gespeeld werd en voor volle servers zorgde (al vanaf Bad Company) was het rush wel.
Maar omdat ze het in BF1 verpest hebben denken ze dat het niet meer populair is? Gooi gewoon 16vs16 rush erin op álle mappen en je zult zien dat dit na conquest wederom de populairste modus gaat worden.
Oké, Breakthrough is ook erg tof maar dat is eigenlijk gewoon een vlaggenversie van rush.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

dvdkiwi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:53:
Toch raar dat ze rush zo abrupt de nek om hebben gedraaid dan; als er één game mode was die naast conquest veel gespeeld werd en voor volle servers zorgde was het rush wel.
Maar omdat ze het in BF1 verpest hebben denken ze dat het niet meer populair is? Gooi gewoon 16vs16 rush erin op álle mappen en je zult zien dat dit na conquest wederom de populairste modus gaat worden.
Oké, Breakthrough is ook erg tof maar dat is eigenlijk gewoon een vlaggenversie van rush.
Je vergeet dat stilstand achteruitgang is hè. Dus hetzelfde als BF4 zal er niet meer komen. Iedereen kan blijven hopen, but it ain't gonna happen.

Klopt, maar rush blijft rush ;)

• larsbeumer.apd
BlaTieBla schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:58:
[...]

Je vergeet dat stilstand achteruitgang is hè. Dus hetzelfde als BF4 zal er niet meer komen. Iedereen kan blijven hopen, but it ain't gonna happen.
"Innovatie" is ook niet alles. Kijk naar de grand operations tov operations in bf1. Of bijvoorbeeld rush in bf1 tov rush in bf4.

Bij sommige dingen zou er niet geprobeerd moeten worden om het beter te maken, als het reeds goed werkt en daardoor een van de populairste modes is.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

larsbeumer.apd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:01:
[...]

"Innovatie" is ook niet alles. Kijk naar de grand operations tov operations in bf1. Of bijvoorbeeld rush in bf1 tov rush in bf4.

Bij sommige dingen zou er niet geprobeerd moeten worden om het beter te maken, als het reeds goed werkt en daardoor een van de populairste modes is.
Niet innoveren is stilstand en dat kan niet. Dan kan je net zo goed CoD gaan spelen :o . Dus gaan ze 'verbeteringen' aanbrengen. Dat sommigen niets met die verbeteringen kunnen zal ze blijkbaar worst wezen.

• larsbeumer.apd
BlaTieBla schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:08:
[...]

Niet innoveren is stilstand en dat kan niet. Dan kan je net zo goed CoD gaan spelen :o . Dus gaan ze 'verbeteringen' aanbrengen. Dat sommigen niets met die verbeteringen kunnen zal ze blijkbaar worst wezen.
Dat is ook wel erg kort door de bocht. Ik zeg ook niet dat er geen nieuwe spelelementen moeten worden toegevoegd, alleen dat een winning concept niet altijd veranderd hoeft te worden.

• Racer89
Ze kunnen ook net zo goed Domination en Team Deathmatch samen voegen.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Snap ook niet dat ze bij het compileren van de game het volgende commando hebben toegevoegd:

code:
1
from bf4 import rush

:+ :+ :+

• Easymongo
Vanochtend zo'n 8 rondjes Rush gespeeld waarvan 7 gewonnen. Ik kwam in een sterk team en tussen de rondes werd niets gebalanced. Telkens hetzelfde winnende squad. Op het eind van iedere ronde liep het andere team leeg. Op een gegeven moment 20 spelers level 50 aan onze kant tegenover ongeveer 10 gevarieerde levels bij de tegenstander.
Waarom ze dit niet op orde krijgen terwijl de (in game) balancing tegenwoordig in BF1 als een zonnetje draait, is mij een raadsel. Je jaagt zo alleen maar spelers weg.

Overigens kun je jezelf in Devastation nog steeds onzichtbaar maken. Op een gegeven moment zag ik kogels uit het donker komen, achter een mcom. Ik sprong over de mcom en begon blind met de melee in het rond te steken. Ik wist dat er een vijand moest zijn, ook al kon ik hem niet zien. Op een bepaald moment had ik hitmarkers en een kill, Harry Potter dood. Ik was zo verbaasd dat ik vergeten ben een filmpje te maken.

Easymongo wijzigde deze reactie 07-03-2019 17:07 (29%)

• Easymongo
dvdkiwi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:53:
Maar omdat ze het in BF1 verpest hebben denken ze dat het niet meer populair is?
Waarom verpest? Ik vond het wel ok. Dat die servers niet werden gevuld had vast te maken met grote nadruk op de vele operations die ze hadden bedacht. Mensen joinen de servers van de quickmatch op het hoofdscherm. Op een bepaald moment waren Supply drop, Pigeons, Frontlines en Rush dan ook niet meer gevuld. Erg jammer, dat wel.

• larsbeumer.apd
Easymongo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:55:
[...]

Waarom verpest? Ik vond het wel ok. Dat die servers niet werden gevuld had vast te maken met grote nadruk op de vele operations die ze hadden bedacht. Mensen joinen de servers van de quickmatch op het hoofdscherm. Op een bepaald moment waren Supply drop, Pigeons, Frontlines en Rush dan ook niet meer gevuld. Erg jammer, dat wel.
Maps waren totaal niet goed uitgevoerd op rush, ook de player count was te laag (12v12). Het speelde echt voor geen meter.

Maar, rush in bfv speelde wel prima! Jammer dat het maar drie maps zijn, en je bent wel erg afhankelijk van je team. Dit laatste is altijd zo geweest, en vind ik persoonlijk ook niet vervelend. Alleen moet je jezelf erbij neerleggen dat je af en toe slechte potten hebt.

Al met al, prima toevoeging, ik hoop dat er nog meer maps komen!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

larsbeumer.apd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:23:
[...]

Al met al, prima toevoeging, ik hoop dat er nog meer maps komen!
En dat het permanent wordt (en meer gebruikt binnen de GO).

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

De ToW stelt niet veel voor, maar man, man, man wat is dat Rush (weer) leuk.

• Geronimous
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
oude intro video gelekt voor FireStorm: dit kan dus veranderd zijn inmiddels.

FT-17 FTW!

Geronimous schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:33:

[YouTube: Firestorm intro tutorial]
Helicopters.. :N

Ja er waren er enkele, maar kom op zeg, even serieus.. :F

• To easy
Geronimous schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:33:

[YouTube: Firestorm intro tutorial]
Mmm ze gaan toch veel de fortnite achtige kant op wat ik zo zie. Had meer op basic guns en dingen gehoopt. Puur gungame en niet teveel poespas...

Rush is btw wel leuk, maar damn sommige spelen dit speltype natuurlijk alleen voor de TOW, maar die voegen echt 0.0 toe met het winnen van een potje. Verschrikkelijk om mee te spelen!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

poor Leno schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:08:
[...]

[Afbeelding]

De jetpacks hebben ze nog niet eens laten zien in dit filmpje.
To easy schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:36:
[...]

Mmm ze gaan toch veel de fortnite achtige kant op wat ik zo zie. Had meer op basic guns en dingen gehoopt. Puur gungame en niet teveel poespas...

Rush is btw wel leuk, maar damn sommige spelen dit speltype natuurlijk alleen voor de TOW, maar die voegen echt 0.0 toe met het winnen van een potje. Verschrikkelijk om mee te spelen!
Die gasten haal je er zo uit. Ongeacht de situatie hardnekkig blijven reviven, of op 800m afstand met een MG42 achter een boompje gaan liggen sproeien.

BlaTieBla wijzigde deze reactie 08-03-2019 07:38 (42%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:08:
[...]

[Afbeelding]

:D

Persoonlijk ben ik best wel hyped voor Firestorm hoor. Ik heb wel zin om een BR setting in een BF sausje te gaan spelen :) Maar eerst nog de Mosquito met de enorme bom unlocken :+

De nieuwe Mosquito is wel een beest als ik het zo zie :

https://www.reddit.com/r/.../new_mosquito_is_a_beast/

@MRE-Inc ; Dit gaat ons nieuwe favo Britse vliegtuig worden gok ik zomaar. Tankhunter plane on Steriods! :o

Het is wel overdreven trouwens hoor. én normale MG rounds, én PDR rounds én een 4000lbs (+/-1800kg!!) bom! Als dat niet generfed gaat worden dan weet ik het ook niet meer :+

Reefun wijzigde deze reactie 08-03-2019 08:23 (29%)

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
Dit is firestorm :>

• MRE-Inc
Reefun schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:19:
Maar eerst nog de Mosquito met de enorme bom unlocken :+

De nieuwe Mosquito is wel een beest als ik het zo zie :

https://www.reddit.com/r/.../new_mosquito_is_a_beast/

@MRE-Inc ; Dit gaat ons nieuwe favo Britse vliegtuig worden gok ik zomaar. Tankhunter plane on Steriods! :o

Het is wel overdreven trouwens hoor. én normale MG rounds, én PDR rounds én een 4000lbs (+/-1800kg!!) bom! Als dat niet generfed gaat worden dan weet ik het ook niet meer :+
Heb hem gisteren getest. In 2,5 uur :X (met dank aan uber slechte teamgenoten in Rush) de Mosquito MKVI geunlockt. Daarna op Fjell meteen naar level 3 gegaan. Die 4x500kg bommen zijn ook prima. De main gun is bagger. Slechts 500 rounds en kreeg in een dogfight met een Stuka hem niet eens neer, terwijl ongeveer 90% van mijn schoten raak waren.

Daarna moest ik natuurlijk BFV helemaal afsluiten anders kwam de Mosquito niet in mijn Armory en daarna nogmaals afsluiten om eindelijk de unlocks te kunnen pakken.

De PDR rounds zijn al de 2e unlock. Heb er nu 2 vliegtuigen mee uit te lucht geschoten echt had ik op een Stuka ook gewoon een hit van slechts 8XP bijna point blank.
Kan mijn vinger er nog niet op leggen, maar er is iets met die PDR rounds. Klinkt en voelt hetzelfde als de THK op de attack planes in BF1, maar op een of andere manier raakte ik gisteren nauwelijks iets terwijl ik in BF1 nauwelijks moeite had met de THK loadout.

Hoef zelf alleen nog maar de 4000lbs bom te unlocken. Ben wel benieuwd naar de blast radius. Momenteel heb ik met de Mosquito met 4x250lbs op de eerste versie en de 4x500lbs op de MKVI geen probleem om stationary AA uit te schakelen. Van de 4 bommen gaat er altijd wel eentje raak. Ben wel beniewd hoe dat met die 1x4000lbs gaat.

Verder voor diegene die de Mosquito MKVI willen unlocken. Zorg dat je tijdens Rush echt in een goed team zit. Ik zat tot de laatste opdracht (25.000xp in Rush) continue in klote teams. Je zag het al tijdens het spawnen. 6 squads van 2 man, dat soort dingen. Met zijn tweeen zonder backup een mcom aanvallen. Uiteindelijk in de laatste pot toen ik nog iets van 11.000xp te gaan had, zat ik bij een goed team. 5 mcoms gearmed waarvan 4 ook daadwerkelijk opgeblazen, veel kills door de mcom te beschermen en squad leader zijn leverde me in 1 pot die 11.000 xp op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-06 10:53
[...]

Ik vind Rush erg lastig. Iedereen lijkt voor zichzelf te spelen in plaats van als team. Squadorders krijg je vrijwel niet. Eerste potje met een tank meegelift als schutter en dat ging goed. Maar verder lijken de meesten als kip zonder kop rond te rennen. Kan ook aan het team liggen, waar ik in zat en de tegenstanders, want we werden continu weggevaagd. Zowel aanvallend, als verdedigend. En inderdaad, als ik tussen crossfire van 4 man doodgeschoten ben, dan gaarg niet reviven :P

• MRE-Inc
Ik heb gister anders flink veel met squad orders lopen strooien. Moet ook want 1 van de assignments is om 5 artillery barrage en/of 5 smoke barrages in te roepen als squad. Smoke is maar 4000xp ongeveer. Artillery ruim 14000.

Maar de plaatsing van de mcoms is bij sommigen ook echt een cluster fuck. Dat je als verdedigende partij gewoon ongezien kan campen en zo iedereen af kan schieten....

MRE-Inc schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:21:
[...]

Heb hem gisteren getest. In 2,5 uur :X (met dank aan uber slechte teamgenoten in Rush) de Mosquito MKVI geunlockt. Daarna op Fjell meteen naar level 3 gegaan. Die 4x500kg bommen zijn ook prima. De main gun is bagger. Slechts 500 rounds en kreeg in een dogfight met een Stuka hem niet eens neer, terwijl ongeveer 90% van mijn schoten raak waren.

Daarna moest ik natuurlijk BFV helemaal afsluiten anders kwam de Mosquito niet in mijn Armory en daarna nogmaals afsluiten om eindelijk de unlocks te kunnen pakken.

De PDR rounds zijn al de 2e unlock. Heb er nu 2 vliegtuigen mee uit te lucht geschoten echt had ik op een Stuka ook gewoon een hit van slechts 8XP bijna point blank.
Kan mijn vinger er nog niet op leggen, maar er is iets met die PDR rounds. Klinkt en voelt hetzelfde als de THK op de attack planes in BF1, maar op een of andere manier raakte ik gisteren nauwelijks iets terwijl ik in BF1 nauwelijks moeite had met de THK loadout.

Hoef zelf alleen nog maar de 4000lbs bom te unlocken. Ben wel benieuwd naar de blast radius. Momenteel heb ik met de Mosquito met 4x250lbs op de eerste versie en de 4x500lbs op de MKVI geen probleem om stationary AA uit te schakelen. Van de 4 bommen gaat er altijd wel eentje raak. Ben wel beniewd hoe dat met die 1x4000lbs gaat.

Verder voor diegene die de Mosquito MKVI willen unlocken. Zorg dat je tijdens Rush echt in een goed team zit. Ik zat tot de laatste opdracht (25.000xp in Rush) continue in klote teams. Je zag het al tijdens het spawnen. 6 squads van 2 man, dat soort dingen. Met zijn tweeen zonder backup een mcom aanvallen. Uiteindelijk in de laatste pot toen ik nog iets van 11.000xp te gaan had, zat ik bij een goed team. 5 mcoms gearmed waarvan 4 ook daadwerkelijk opgeblazen, veel kills door de mcom te beschermen en squad leader zijn leverde me in 1 pot die 11.000 xp op.
Ga vanavond hem unlocken dus ben benieuwd. Hoop maar dat ik hem normaal unlock, niet dat ik dan nog een week moet wachten voordat ik hem kan gebruiken zoals met de Sturmgeschutz.

Wat betreft de PDR rounds las ik al dat het heel apart werkt. Ene keer is het een 1HK, andere moment doe je maar 10 damage 8)7. Maar ik verwacht dat hij generfed gaat worden, want als ik het zo zie is het echt een enorm beest. Stuka B2 is er niets bij, zeker gezien het feit dat je dus én PDR rounds krijgt én de 4000lbs bom. Heb dan toch liever de 4000lbs bom dan de mijnen.

Volgende week komt dan de JU-88 "tankhunter kit". Ben benieuwd hoe OP die zal zijn :+

• MRE-Inc
Reefun schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:51:
[...]

Ga vanavond hem unlocken dus ben benieuwd. Hoop maar dat ik hem normaal unlock, niet dat ik dan nog een week moet wachten voordat ik hem kan gebruiken zoals met de Sturmgeschutz.

Wat betreft de PDR rounds las ik al dat het heel apart werkt. Ene keer is het een 1HK, andere moment doe je maar 10 damage 8)7. Maar ik verwacht dat hij generfed gaat worden, want als ik het zo zie is het echt een enorm beest. Stuka B2 is er niets bij, zeker gezien het feit dat je dus én PDR rounds krijgt én de 4000lbs bom. Heb dan toch liever de 4000lbs bom dan de mijnen.

Volgende week komt dan de JU-88 "tankhunter kit". Ben benieuwd hoe OP die zal zijn :+
Je krijgt overigens maar 16 PDR rounds. Daarna moet je dus een resupply punt opzoeken. Klopt idd. Ik had een 1HK op een JU88, al denk ik dat die al door iemand anders was aangeschoten. Kwam iig nog geen rook uit dus zat niet op minimum health level.

Ik kon gelukkig zowel de Sturmgeschutz als de Mosquito MKVI direct gebruiken nadat ik BFV helemaal had af gesloten.

Die comments on Reddit...Haha...Klopt wel dat Dice volgens mij een fout heeft gemaakt in de specialization tree. Volgens mij moet de 4000lbs in de linker kolom ipv de rechter kolom waar ook de PDR rounds staan.

Verder kan deze MKVI idd OP zijn, maar ik ben gisteren toch echt 5x uit de licht geschoten door BF109's. Je kan gewoon echt niks tegen een goede fighter piloot. Steil klimmen heeft geen nut als de piloot dat truukje kent. Ik had gister echt zo'n bf109 die op ruime afstand bleef en zich niet liet foppen door mijn remactie's.

Als Dice de 4000lbs bom idd terug zet naar links en de 4x500lbs naar rechts in de specializations tree vind ik dat ook prima hoor. Die doen ook genoeg damage tegen tanks...

MRE-Inc wijzigde deze reactie 08-03-2019 10:52 (23%)

• Easymongo
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:43:
Maar de plaatsing van de mcoms is bij sommigen ook echt een cluster fuck. Dat je als verdedigende partij gewoon ongezien kan campen en zo iedereen af kan schieten....
Tja. Shooting fish in a barrel. Heb het zelf ook gedaan met een pistooltje, voelde goedkoop.
De slechte zichtbaarheid en zo goed als ontbreken van spotting maakt dat je gemakkelijk in Harry Potter modus kunt gaan bij een mcom. Het is bizar en gewoon slechte gameplay.
Ik heb een tijdje met een goed team gespeeld (puur toeval) en wonnen alle potjes. Rook gooien, mcom (dis)armen, stil liggen in een hoekje en wachten. Als de tegenstander niet aggressief speelt is een potje zo voorbij.
Dit werkte in BF1 niet, want je was altijd op een of andere manier te spotten en een camper overleefde niet lang.
De gameplay bij BFV Frontlines werkt beter, omdat je dan een area hebt en een langere periode van capturen. Zo is er meer tijd om campers te vinden en een camper moet meer posities in de gaten houden.
Rush kan leuk zijn, maar alleen als de teams ook echt aan elkaar gewaagd zijn.

A propos, dank voor het BR filmpje. Ik denk dat het geinig wordt. Van Fortnite en Apex laat spontaan mijn netvlies los. Ik verdraag die plastic schermrommel slecht en van de wapens en gimmicks snap ik niks. het ziet er niet uit en wat ik ermee moet, geen idee. Van die bunny hoppende kids moet ik alleen maar lachen. Dit is toch wat anders. Ik verwacht wel veel opties en inventory, maar zolang het maar geen powershields, magic mushrooms en vliegende bussen worden moet het wel lukken er spannende potjes uit te halen. Ik kijk nu al uit naar de discussies over overpowered dit en overpowered dat.

• MartNL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-06 17:07

MartNL

Echt verschrikkelijk al die vliegtuigen en poes pas.

Speel eigenlijk alleen nog maar dm de rest is aardig verpest in mijn ogen.

Acties:
  • +3Henk 'm!
MartNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:21:
Echt verschrikkelijk al die vliegtuigen en poes pas.

Speel eigenlijk alleen nog maar dm de rest is aardig verpest in mijn ogen.
Battlefield spelen en dan alleen DM spelen....

Alsof je in een Ferrari gaat rijden en dan enkel in zijn één durft te rijden. Een Kipfilet in de oven gooien zonder kruiden of marinade. Op een XB1X spelen met een CRT monitor. Een banaan eten met schil. etc. etc.

• MartNL

MartNL

Haha dat zal best.
Ik vind het niks al die poes pas. Mischien een andere game zoeken idd. Idee?

In het begin was het niet zo.
Maar nu word het steeds erger.
Van die rare bomen regens die 5 minuten duren. Wtf
Blijft maar door gaan. Ik speel graag infanterie. Dus voor mij voegt dit niks toe. Schiet ze zelf liever af dan 5 minuten wachten en weer over nieuw beginnen.

Snap dat je het zelf ook aan kunt zetten als je Sq leider bent. Maar dit vind ik gewoon teveel.
En er komt steeds meer bij.

MartNL wijzigde deze reactie 08-03-2019 13:40 (69%)

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:17

RubenDJ

Freude am fahren

Reefun schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:33:
[...]

Battlefield spelen en dan alleen DM spelen....

Alsof je in een Ferrari gaat rijden en dan enkel in zijn één durft te rijden. Een Kipfilet in de oven gooien zonder kruiden of marinade. Op een XB1X spelen met een CRT monitor. Een banaan eten met schil. etc. etc.
Haha! Een kern van waarheid zit er wel in. In DM weet je al precies waaraan je dood gaat, dat zijn namelijk altijd andere infanteristen. In alle overige modi is het gevoelsmatig 49% vliegtuig/tank shell, 49% campende sniper en 2% infanteristen als je een beetje goede speler bent. Met andere woorden 98% van je deaths 'voelen' oneerlijk als je een diehard infanterist bent.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

MartNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:34:
Haha dat zal best.
Ik vind het niks al die poes pas. Mischien een andere game zoeken idd. Idee?

In het begin was het niet zo.
Maar nu word het steeds erger.
Van die rare bomen regens die 5 minuten duren. Wtf
Blijft maar door gaan. Ik speel graag infanterie. Dus voor mij voegt dit niks toe. Schiet ze zelf liever af dan 5 minuten wachten en weer over nieuw beginnen.

Snap dat je het zelf ook aan kunt zetten als je Sq leider bent. Maar dit vind ik gewoon teveel.
En er komt steeds meer bij.
Bedoel mijn post trouwens absoluut niet lullig hoor. Sta er gewoon verbaasd van, that's all.

Als het niet jouw ding is, dan kan dat natuurlijk. Alleen dan is BF niet jouw game dunkt me. Dan zou je beter bijv. CoD/Apex Legends/Overwatch/etc. kunnen spelen :) Maar het is natuurlijk afhankelijk wat je zelf leuk vind natuurlijk gezien de genoemde games wel aardig van mekaar verschillen. CoD is en blijft run-and-gun arcade achtige game. Apex legends beetje een mix van CoD/Titanfall in een BR sausje en Overwatch is dan weer echt teambased infantry met fantasy based wapens.
RubenDJ schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Haha! Een kern van waarheid zit er wel in. In DM weet je al precies waaraan je dood gaat, dat zijn namelijk altijd andere infanteristen. In alle overige modi is het gevoelsmatig 49% vliegtuig/tank shell, 49% campende sniper en 2% infanteristen als je een beetje goede speler bent. Met andere woorden 98% van je deaths 'voelen' oneerlijk als je een diehard infanterist bent.
Als je graag als infantry speelt en totaal geen interesse hebt in voertuigen dan kan ik me dat wel voorstellen. Dan voelen de deaths door voertuigen al snel als "cheap" aan. Echter dat is wel gewoon Battlefield. Voertuigen en infantry alles gemixed. En dat zal altijd zo blijven. Dan zou je beter gewoon een infantry only game kunnen spelen als je daar niet tegen kan. En ja, DM is dan een oplossing. Maar als je echt zo een hekel hebt aan voertuigen, dan kun je beter naar een compleet andere game overstappen lijkt me.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
RubenDJ schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:37:
[...]

98% van mijn deaths komt omdat ik gewoon of stom bezig ben of een verkeerde keuze maak. Bijvoorbeeld een kamer blindelings inlopen zonder de hoeken te checken, door open veld banjeren, te doorzichtig ben. Anders gezegd, als 98% van mijn deaths in BF oneerlijk zouden voelen, dan had ik al lang geleden mijn controller door de tv gegooid.

Ik loop zelf dan ook liever de map helemaal rond om de vijand in de rug aan te vallen (flanken) en zo een 2e front te maken dan dat ik keer op keer vanaf de spawn weer een death trap in loop. BFV wordt door velen als domme shooter gespeeld, maar je moet toch echt wel het spelletje leren spelen. De keren dat ik door tanks en vliegtuigen wordt afgeschoten is bij mij dan ook verwaarloosbaar.

Over het algemeen lopen de meesten als een kip zonder kop het slagveld op, worden keer op keer afgeschoten en gaan dan lopen klagen bij DICE. Die nerft op haar beurt dan weer van alles om de prutsers tegemoet te komen.

• Easymongo
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:53:
98% van mijn deaths komt omdat ik gewoon of stom bezig ben of een verkeerde keuze maak. Bijvoorbeeld een kamer blindelings inlopen zonder de hoeken te checken, door open veld banjeren, te doorzichtig ben. Anders gezegd, als 98% van mijn deaths in BF oneerlijk zouden voelen, dan had ik al lang geleden mijn controller door de tv gegooid.
Oneerlijk is misschien verkeerde uitdrukking. Meer machteloos voelen. Geen controle hebben, niet kunnen wegduiken, geen goede routes hebben, geen tegenmaatregelen hebben etc etc. En ja, dat voelt als oneerlijk.
Een voertuig zal niet snel een random death hebben. Een infanterist staat er nonstop aan bloot.
Ik neig ook naar modi zonder vliegtuigen en hooguit 1 tank. Scheelt rondvliegende controllers. Snap @MartNL dus heel goed...

• MRE-Inc
Easymongo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:01:
[...]

Oneerlijk is misschien verkeerde uitdrukking. Meer machteloos voelen. Geen controle hebben, niet kunnen wegduiken, geen goede routes hebben, geen tegenmaatregelen hebben etc etc. En ja, dat voelt als oneerlijk.
Een voertuig zal niet snel een random death hebben. Een infanterist staat er nonstop aan bloot.
Ik neig ook naar modi zonder vliegtuigen en hooguit 1 tank. Scheelt rondvliegende controllers. Snap @MartNL dus heel goed...
Ik heb echt zelden het gevoel dat ik machteloos ben. Ja wegduiken lukte wel eens niet. Als ik dan gekilled wordt, prima dat hoort bij het spel. Maar er zijn genoeg mogelijkheden om vooral niet dood te gaan, als je het spelletje maar snapt.

Ja tuurlijk, ik wordt ook wel eens afgeschoten door campende snipers of door een tank of vliegtuig, maar dat hoort toch gewoon bij het spel ? Als je keer op keer afgeschoten wordt door tanks, snipers of vliegtuigen, dan doe je in mijn ogen misschien iets niet helemaal goed.

Nogmaals, ik wordt zelden door tanks en vlieguitgen afgeschoten. Snipers op Hamada ? Ja genoeg, maar die ontloop ik door eerst een stukje terug te lopen en vanuit een goed punt in cover ze op te zoeken. 6x afgeschoten worden door een vliegtuig gebeurd me niet. Maar als ik dan sommigen hoor...dan denk ik wel eens dat het allemaal vooral niet te veel moeite mag kosten en dat iedereen met minimale inspanning 40-3 met 45.000xp boven aan wil staan. Zo werkt BF gewoon niet. BF is een game van infantery EN voertuigen. Je kan ook de moeite nemen om te leren vliegen. Dat heb ik destijds ook gedaan in BF3. Ja dat ging met vallen en opstaan en heb flink wat lopen vloeken als ik weer binnen 30 seconden uit de lucht werd geschoten, maar als ik kijk waar ik dan nu sta al piloot zijnde, dan kan ik daar best trots op zijn en geeft het mij iig genoeg voldoening zonder ergenissen. If you can't beat them.....join them...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Easymongo
Ik kan niet voor anderen praten, maar voor mij mag BF vol voertuigen en planes zitten. Het levert zeker interessante gevechten en filmische chaos op. Tuurlijk. Maar je moet het niet omdraaien. Meestal heb ik daar geen zin in en ga ik 16v16 en dat is nog steeds een spelletje dat veel van je vergt, maar dan op kleinere schaal. En daarbij komen de punten en de kils zeker niet vanzelf. Maar daarin zit voor mij veel meer beloning en incentive, bijvoorbeeld om als squad goed te spelen.
Enfin, het enige wat ik wil zeggen is dat ik de frustratie van sommigen goed snap. Gewoon dat, niets meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Ik vind het uiteraard ook prima dat ze het volstoppen met die rare bommen regen en allerlei vliegtuigen maar voor mij als pure infanterie hoeft dat niet.
Hoop gedoe en lawaai en je kunt er als infanterie niks mee.

En vaak zit je dan net in een leuk gevecht. Dat is dan gelijk weer over.

Ik vind het leukste om bv 16 tegen 16 te spelen en leuke gevechten te hebben. Sq tegen sq of man tegen man.

Nu kan ik inderdaad een andere game gaan zoeken maar dat is niet zo eenvoudig ook de boven genoemde Shooters zijn het voor mij allemaal net niet. Wil het liefst wel een realistische setting. Geen strip verhaal ofzo. Zal ik wel te oud voor zijn.😉
MartNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:29:
Ik vind het uiteraard ook prima dat ze het volstoppen met die rare bommen regen en allerlei vliegtuigen maar voor mij als pure infanterie hoeft dat niet.
Hoop gedoe en lawaai en je kunt er als infanterie niks mee.

En vaak zit je dan net in een leuk gevecht. Dat is dan gelijk weer over.

Ik vind het leukste om bv 16 tegen 16 te spelen en leuke gevechten te hebben. Sq tegen sq of man tegen man.

Nu kan ik inderdaad een andere game gaan zoeken maar dat is niet zo eenvoudig ook de boven genoemde Shooters zijn het voor mij allemaal net niet. Wil het liefst wel een realistische setting. Geen strip verhaal ofzo. Zal ik wel te oud voor zijn.😉
Voor mensen zoals jou is Squad Conquest dan ideaal. Echter dat was dan weer een timed game modi blijkbaar. Ja, er zat dan wel een voertuig in (1 per kant), maar dat is dan net wat tactischer dan DM gezien dat letterlijk enkel mekaar afschieten is zonder objectives. Maar goed, hé, als je dat leuk vind is dat ook niet erg natuurlijk :)

Maar snap wel wat je bedoeld. BF is wel een bepaald soort game dat zelfs infantry only heel sterk is en zeker zeer anders is dan al mijn genoemde games.

Zo zie je maar weer hoe sterk smaken kunnen verschillen. Ik ben een rasechte vehicle h*er en dat zal ik altijd blijven. Kan niet wachten om met de nieuwe Mosquito los te gaan voordat hij kapot generfed wordt :+

• MartNL

MartNL

Reefun schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:37:
[...]

Voor mensen zoals jou is Squad Conquest dan ideaal. Echter dat was dan weer een timed game modi blijkbaar. Ja, er zat dan wel een voertuig in (1 per kant), maar dat is dan net wat tactischer dan DM gezien dat letterlijk enkel mekaar afschieten is zonder objectives. Maar goed, hé, als je dat leuk vind is dat ook niet erg natuurlijk :)

Maar snap wel wat je bedoeld. BF is wel een bepaald soort game dat zelfs infantry only heel sterk is en zeker zeer anders is dan al mijn genoemde games.

Zo zie je maar weer hoe sterk smaken kunnen verschillen. Ik ben een rasechte vehicle h*er en dat zal ik altijd blijven. Kan niet wachten om met de nieuwe Mosquito los te gaan voordat hij kapot generfed wordt :+
Heb inderdaad de Squad conquest ook erg veel gespeeld. Tot hij ineens weg was. 🤔
Was inderdaad voor een type speler als ik perfect.

Maar inderdaad smaken verschillen. Gelukkig ken jij wel je lol op als vehicle h**r. 😁😉

Maar ik ben benieuwd hoe de battle royaal straks uitpakt.
Mischien dat die perfect is.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10:41

Donstil

Grab them by the 🐈.

maar damn sommige spelen dit speltype natuurlijk alleen voor de TOW, maar die voegen echt 0.0 toe met het winnen van een potje. Verschrikkelijk om mee te spelen!
Haha doe ik ook altijd, donderdag avond is altijd ff verplicht alle zaken halen.
Nu lagen ze me deze week prima maar soms is het een moetje ja.

4 kills 25 death omdat ik perse als een andere class moet spelen enz 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!
TDM en Domination zijn gewoon prima modi imo. Ja het speelt anders, maar ik nu heeft elke modus last van die nieuwe assignments. Die smoke ga je straks amper meer zien denk ik (al is ie in Rush en Breakthrough wel erg handig). Verder heb je wel dat er soms wat balans weg is omdat Assault met vrij nutteloze rocket launchers loopt en mijnen ook niet echt een top idee is om neer te leggen. Maar verder geen probleem mee.

Ik vind de chaos van 64 man op 2 objectives in sommige modi ook niet fantastisch. Weinig tactiek achter en gewoon een kwestie van meer lichamen opstapelen om een objective te pakken. Mijn favo mode is vooralsnog conquest omdat je daar aardig wat tactiek kunt gebruiken, maar ook kunt aankloten (en dat het dan soms nog werkt ook). Het enige nadeel is als er 1 enemy squad is wat echt van vlag naar vlag gaat, zonder te verdedigen maar wat dus wel veel punten pakt (maar niks afschiet). Of een enemy squad wat constant bij de vlag zit wat het dichtst bij jouw eigen spawn zit en blijkbaar ergens een spawnbeacon hebt waardoor je ze niet weg krijgt en je daardoor dus constant punten of mankracht aan kwijt bent.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:53:

Ik vind de chaos van 64 man op 2 objectives in sommige modi ook niet fantastisch. Weinig tactiek achter en gewoon een kwestie van meer lichamen opstapelen om een objective te pakken.
Daarom was in BF1 40p Operations ook zo goed, voordat ze die weghaalden en alleen 64p overhielden ;w

Breakthrough zou ook gewoon 40p moeten zijn.

Het komt allemaal aan op mapdesign. Rush voelt nu ook heel vol en chaotisch, en dat is maar 32p.

Hoe meer spelers betekent niet automatisch 'More epic yoloskillZz' :N

• To easy
Donstil schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:37:
[...]

Haha doe ik ook altijd, donderdag avond is altijd ff verplicht alle zaken halen.
Nu lagen ze me deze week prima maar soms is het een moetje ja.

4 kills 25 death omdat ik perse als een andere class moet spelen enz 8)7
Ja ik snap jij en de rest ook wel, maar omdat rush ook maar tijdelijk is en niet blijft wanneer er geen tow voor rush is. Oftwel je kan rush niet echt spelen zoals de rush liefhebbers echt willen. Wel jammer, maar ik snap vollédig als je een wapen of voertuig alleen kan vrijspelen met rush dat je dan rush gaat doen om het gewoon te halen.

• MRE-Inc
Over die smoke barrage... Ik vind hem wel tof. 17k voor de artillery barrage en dan nog 7k voor smoke. Ik heb het nu al een paar keer gebruikt. Op Arras gisteren eerst de rook op de B objective bij de watermolen en daarna de artillery barrage erop. Een stuk of 6 kills en alle muren/daken plat dus geen cover meer voor de vijand waarna wij me 2 squads de objective pakten.... Ik vind het een 2 prima toevoegingen.

Verder de 4000lbs bom voor de Mosquito unlocked. Op Panzerstorm CQ stonden er 3 tanks te resupply-en... Guess what ? 6 kills en 3 tanks destroyed.

Verder is de Mosquito MKVI best wel mwah....Gisteren toch vaak uit de lucht geschoten door Stuka's met 37mm canon en BF109's. Omdat je geen rear gunner hebt, kun je gewoon niks behalve uitwijkende acties en hopen dat ze zich tegen de bergen/grond te pletter vliegen.

Nee de Stuka met 37mm canons blijft nog steeds mijn favo ondanks dat ik geen 4000lbs bom heb daarop.

• Easymongo
poor Leno schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:28:
Daarom was in BF1 40p Operations ook zo goed, voordat ze die weghaalden en alleen 64p overhielden
... maarrrrr op het eind introduceerden ze toch weer Shock Operations, 20v20. Dit is nu mijn goto modus in BF1. Ik maak er nog heel wat uurtjes in. Lekker noobs ownen... :+

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:24
Net opgepikt voor €17 bij cdkeys. Toch maar eens kijken of het bevalt :-D

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Geronimous
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Hm.... ik vermoed voor FireStorm. Gaat de game eindelijke een keer een beetje af zijn zodat we eens een echte live service gaan zien?

Geronimous wijzigde deze reactie 09-03-2019 13:48 (43%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06 09:53
Korkss schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:02:
Net opgepikt voor €17 bij cdkeys. Toch maar eens kijken of het bevalt :-D
Alleen voor de Xbox zie ik of kijk ik niet goed?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:24
dezekeer schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:10:
[...]

Alleen voor de Xbox zie ik of kijk ik niet goed?
Pc is daar €31 en de ps versie zie ik idd ook niet!

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Pagina: 1 ... 29 ... 36 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True