Ik heb ze prima gelezen hoor. En dan nog blijf ik bij mijn initiële standpunt. Met Breakthrough heb je die punten zo gehaald. Aerodrome met Breaktrough als de engelsen in een Staghound heb je de laatste in 1 potje bijvoorbeeld. 20 kills stelt echt niets voor. Als mensen dat geeneens voor mekaar kunnen krijgen, misschien moeten ze dan gewoon niet deze ToW doen gezien de reward een vehicle is waarmee ze dan toch niet mee uit de voeten kunnen als ze geeneens 20 kills kunnen behalen in een objective area. Blijf dan gewoon als infantry rond banjeren als het toch niet lukt. Dan zijn voertuigen simpelweg niet je ding. period.Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Lees de assignment eens goed, het gaat echt niet alleen om tank kills maar dat je ze dus moet halen op een bepaalde manier en dat lukt lang niet iedereen en/of je moet er je spel dusdanig mee comprimeren. Lukt het jou dan wel om afgelopen week regelmatig in een tank te spawnen? Die dingen waren bij mij vrijwel altijd bezet. En dan had je er 1 en dan was je in notime stuk. Ook de andere assignments met voertuigen waren lastig omdat je gewoon weinig kans maakt als boordschutter of op de auto's e.d.
Kon verder prima in tanks spawnen afgelopen week. Maar dat zal dan wel aan mij liggen. Je bent daarnaast ook niet verplicht om alle assignments te halen voor de Stug, dus met dat in het achterhoofd snap ik heel dat gemekker al helemaal niet.
Maar goed. Ach. DICE heeft het toch alweer aangepast omdat er weer gemekker over is. Zelfde als al dat gemekker over vliegtuigen. "Oh boehoe ik ben al gebombardeerd door een bomber tot 4x toe. Ze zijn OP!". Dan buffen ze notabene meerdere malen de AA's en nog raken ze niets ermee. Waarom lukt mij het dan wel om een vliegtuig neer te halen met een AA? Ben toch alles behalve speciaal dunkt me. Maar goed, zijn maar weinig mensen die daadwerkelijk raak ermee schieten. Zelfs in de Blennheim wordt ik amper geraakt, terwijl dat toch echt een huge target is en de AA een range heeft van +/- 500 ~ 600 meter (wellicht zelfs 750 meter, heb het nog niet goed kunnen zien). Maar nee, het ligt volgens het merendeel aan het spel. Zelfde als iemand verkeerd schakeld in een auto. Het ligt nooit aan de persoon maar aan de auto. *zucht*.
Sorry, Maar ik wordt gewoon moe van al dat geneuzel terwijl mensen gewoon beter moeten leren hoe het spel werkt. En DICE komt dan wéér de "casuals" tegemoet. Nog even en we krijgen het spotten zoals in BF1 weer terug, of de TTK/TTD wordt alwéér aangepast want boehoe ik ga snel dood. Schei toch uit DICE. Seriously.
/rant
Alle ToW's verpesten de gameplay IMHO. Zeker omdat je ze binnen een week moet halen wil je de 'rewards' krijgen. Want je ziet inderdaad mensen er volledig blind op gefocused. Maar dat zag je al in BF1 met die bizarre asignments of die speciale "perks" voor wat, een dogtag? Mensen staren zich blind erop en benadelen het gehele team ermee. Maar geweldig dat ze het vinden om te halen en ondertussen continu klagen erover want ja, dat hoort.De ene week red je alle assignments in een uurtje of 2. Deze is voor velen toch echt 5 tot 10 uur of meer werk. En dat gaat dus dan niet alleen om de laatste. Ga dan daarmee eens tellen hoeveel man in een gemiddelde server echt met de pot bezig zijn en je ziet dat de game een hele week echt verpest is.
Nu is het wel ironisch dat ik nu loop te klagen over het klagen, maar he. Dat even terzijde