Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Lees de assignment eens goed, het gaat echt niet alleen om tank kills maar dat je ze dus moet halen op een bepaalde manier en dat lukt lang niet iedereen en/of je moet er je spel dusdanig mee comprimeren. Lukt het jou dan wel om afgelopen week regelmatig in een tank te spawnen? Die dingen waren bij mij vrijwel altijd bezet. En dan had je er 1 en dan was je in notime stuk. Ook de andere assignments met voertuigen waren lastig omdat je gewoon weinig kans maakt als boordschutter of op de auto's e.d.
Ik heb ze prima gelezen hoor. En dan nog blijf ik bij mijn initiële standpunt. Met Breakthrough heb je die punten zo gehaald. Aerodrome met Breaktrough als de engelsen in een Staghound heb je de laatste in 1 potje bijvoorbeeld. 20 kills stelt echt niets voor. Als mensen dat geeneens voor mekaar kunnen krijgen, misschien moeten ze dan gewoon niet deze ToW doen gezien de reward een vehicle is waarmee ze dan toch niet mee uit de voeten kunnen als ze geeneens 20 kills kunnen behalen in een objective area. Blijf dan gewoon als infantry rond banjeren als het toch niet lukt. Dan zijn voertuigen simpelweg niet je ding. period.

Kon verder prima in tanks spawnen afgelopen week. Maar dat zal dan wel aan mij liggen. Je bent daarnaast ook niet verplicht om alle assignments te halen voor de Stug, dus met dat in het achterhoofd snap ik heel dat gemekker al helemaal niet.

Maar goed. Ach. DICE heeft het toch alweer aangepast omdat er weer gemekker over is. Zelfde als al dat gemekker over vliegtuigen. "Oh boehoe ik ben al gebombardeerd door een bomber tot 4x toe. Ze zijn OP!". Dan buffen ze notabene meerdere malen de AA's en nog raken ze niets ermee. Waarom lukt mij het dan wel om een vliegtuig neer te halen met een AA? Ben toch alles behalve speciaal dunkt me. Maar goed, zijn maar weinig mensen die daadwerkelijk raak ermee schieten. Zelfs in de Blennheim wordt ik amper geraakt, terwijl dat toch echt een huge target is en de AA een range heeft van +/- 500 ~ 600 meter (wellicht zelfs 750 meter, heb het nog niet goed kunnen zien). Maar nee, het ligt volgens het merendeel aan het spel. Zelfde als iemand verkeerd schakeld in een auto. Het ligt nooit aan de persoon maar aan de auto. *zucht*.

Sorry, Maar ik wordt gewoon moe van al dat geneuzel terwijl mensen gewoon beter moeten leren hoe het spel werkt. En DICE komt dan wéér de "casuals" tegemoet. Nog even en we krijgen het spotten zoals in BF1 weer terug, of de TTK/TTD wordt alwéér aangepast want boehoe ik ga snel dood. Schei toch uit DICE. Seriously.

/rant
De ene week red je alle assignments in een uurtje of 2. Deze is voor velen toch echt 5 tot 10 uur of meer werk. En dat gaat dus dan niet alleen om de laatste. Ga dan daarmee eens tellen hoeveel man in een gemiddelde server echt met de pot bezig zijn en je ziet dat de game een hele week echt verpest is.
Alle ToW's verpesten de gameplay IMHO. Zeker omdat je ze binnen een week moet halen wil je de 'rewards' krijgen. Want je ziet inderdaad mensen er volledig blind op gefocused. Maar dat zag je al in BF1 met die bizarre asignments of die speciale "perks" voor wat, een dogtag? Mensen staren zich blind erop en benadelen het gehele team ermee. Maar geweldig dat ze het vinden om te halen en ondertussen continu klagen erover want ja, dat hoort.

Nu is het wel ironisch dat ik nu loop te klagen over het klagen, maar he. Dat even terzijde :+

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-05 09:01

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
We kunnen ook afspreken dat als wij als Tweakerts iets in de game willen veranderen, we allemaal een topic aanmaken op Reddit en elkaar upvoten...

... profit!

FT-17 FTW!

[...]
Dan heb ik het idee dat mijn CC nog niet goed geteld wordt of jij krijgt extreem veel.
Met de januari (of was het december?) patch heeft iedereen er (blijkbaar met terugwerkende kracht) een fikse sloot cc's bijgekregen, zo kreeg ik er zo'n 70,000.
Heb jij die niet gehad?
Reefun schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:28:
[...]
Sorry, Maar ik wordt gewoon moe van al dat geneuzel terwijl mensen gewoon beter moeten leren hoe het spel werkt. En DICE komt dan wéér de "casuals" tegemoet. Nog even en we krijgen het spotten zoals in BF1 weer terug, of de TTK/TTD wordt alwéér aangepast want boehoe ik ga snel dood. Schei toch uit DICE. Seriously.
Vooral dat.
Alles moet easy mode zijn tegenwoordig want stel eens voor dat je ergens een beetje moeite voor moet doen 8)7

dvdkiwi wijzigde deze reactie 20-02-2019 13:17 (41%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:12:
[...]
Vooral dat.
Alles moet easy mode zijn tegenwoordig want stel eens voor dat je ergens een beetje moeite voor moet doen 8)7
Echt hé?

Maar ze kunnen ook weer te vér door slaan onder het mom van moeite doen. Kijk maar naar de Assignments voor BF1 (Behemoth met een Kolibri / Vliegtuig met een tripwire/etc.). Of zelfs sommige in BFV, 10 enemies met een headshot in een objective area in één leven bijvoorbeeld. Nu is het wel te doen, maar dát is pas angstzweten als je die wilt behalen zeg.
Je mag ook best een beetje zweten voor een compleet gouden wapen ;)

Ik laat die assignments wel liggen tot er een keer 400% servers de kop op steken :+

dvdkiwi wijzigde deze reactie 20-02-2019 13:50 (39%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
@D-Raw77 Mijn point of view van gister :) Erg benieuwd naar die van jou :)

FT-17 FTW!

Reefun schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:28:
[...]

Ik heb ze prima gelezen hoor. En dan nog blijf ik bij mijn initiële standpunt. Met Breakthrough heb je die punten zo gehaald. Aerodrome met Breaktrough als de engelsen in een Staghound heb je de laatste in 1 potje bijvoorbeeld. 20 kills stelt echt niets voor. Als mensen dat geeneens voor mekaar kunnen krijgen, misschien moeten ze dan gewoon niet deze ToW doen gezien de reward een vehicle is waarmee ze dan toch niet mee uit de voeten kunnen als ze geeneens 20 kills kunnen behalen in een objective area. Blijf dan gewoon als infantry rond banjeren als het toch niet lukt. Dan zijn voertuigen simpelweg niet je ding. period.
Je kunt makkelijk praten dat het in een specifieke modus met een specifiek voertuig aan een specifieke zijde prima lukt, maar dat zegt vrij weinig imo. Sowieso de kans dat je een tank bemachtigd om het mee te doen is gewoon te klein. Kan de uitdaging nog zo makkelijk zijn. Als ik zelfs in conquest met die Panzer-map maar 1x in een tank kan stappen in een ronde van 30 min (regelmatig als infantry verder geprobeerd en gestorven, maar misschien 2 kills kunnen halen) dan is er gewoon iets mis met een assignment. Ongeacht wat je moet halen. De reden dat ik nog geen enkele tank op level 4 heb, is ook omdat die dingen nooit beschikbaar zijn. Dat heeft echt niks met onkunde te maken.
Kon verder prima in tanks spawnen afgelopen week. Maar dat zal dan wel aan mij liggen. Je bent daarnaast ook niet verplicht om alle assignments te halen voor de Stug, dus met dat in het achterhoofd snap ik heel dat gemekker al helemaal niet.
Ik heb volgens mij een pot of 20 gespeeld afgelopen week en heb misschien 3x in een eigen tank kunnen spawnen. De rest allemaal als gunner of zelfs maar bij anderen in de halftrack oid. Ik heb een uur of 8 gedaan over de assignments, mede vanwege het gebrek aan voertuigen en mede vanwege de kans die laag is om op objectives aan te vallen waar dan ook nog mensen staan. Wellicht was breakthrough inderdaad een beter idee geweest, maar ik nam aan dat het daar aan assault-gasten juist veel erger zou zijn.
Maar goed. Ach. DICE heeft het toch alweer aangepast omdat er weer gemekker over is. Zelfde als al dat gemekker over vliegtuigen. "Oh boehoe ik ben al gebombardeerd door een bomber tot 4x toe. Ze zijn OP!". Dan buffen ze notabene meerdere malen de AA's en nog raken ze niets ermee.
Kan aan mij liggen maar AA is nog steeds erg ruk. Ik kan alles op je raak schieten, maar je gaat aan de rand repairen en killt mij bij je volgende bombing run... Want al die AA staan weer op zo'n punt dat je weinig tijd krijgt om een vliegtuig te raken, maar wel weer een schietschijf bent omdat ze zo open en bloot tussen de rotsen staan.

En de nerfs hebben ze niet gedaan vanwege dat mensen er niet op schoten, maar omdat daarmee verdedigen/aanvallen onmogelijk maakte. 1x bommen werpen en de hele objective was dood. En gezien je die dingen ook niet hoort of ziet, was er voor de ontvangers ook weinig aan. Typisch geval van overkill. Dat DICE niks goed kan nerfen, wisten we dan al wel weer langer
dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Met de januari (of was het december?) patch heeft iedereen er (blijkbaar met terugwerkende kracht) een fikse sloot cc's bijgekregen, zo kreeg ik er zo'n 70,000.
Heb jij die niet gehad?
Ik had geloof ik 35k oid gehad (volgens mij 1 van de minste ivm anderen die level 50 waren) en heb daar toen 2 skins van gehaald en de rest ben ik ondertussen al weer kwijt aan specializations voor voertuigen en wapens. Maar het gaat er hier harder achteruit dan vooruit.

Martinspire - PC, PS4, X1

Dan wordt het sparen ;)

[...]
Lees de assignment eens goed, het gaat echt niet alleen om tank kills maar dat je ze dus moet halen op een bepaalde manier en dat lukt lang niet iedereen en/of je moet er je spel dusdanig mee comprimeren. Lukt het jou dan wel om afgelopen week regelmatig in een tank te spawnen? Die dingen waren bij mij vrijwel altijd bezet.
Lees jij m dan eens goed.. het hoeft niet eens in een tank _O- ;)

Alle voertuigen waar een gun op zit zijn te gebruiken. Dus alle halftracks enzo kun je ook ervoor gebruiken. Ik heb zelfs een kill op een enemy vlag gemaakt, door een roadkill te doen met het rups-motorfietsje :)

Dussss... Veel geklaag (hierover) van mensen om niets. Ik vind ook dat alles veel te makkelijk wordt gemaakt :/
dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:49:
Je mag ook best een beetje zweten voor een compleet gouden wapen ;)

Ik laat die assignments wel liggen tot er een keer 400% servers de kop op steken :+
Is misschien niet eens nodig, je kunt ook veel van de weapon assignments in de Coop-mode halen, telt ook >:)
(En van wat ik heb begrepen, telt het laatste gebiedje, waar je moet verdedigen, geteld als 'objective area', maar niet zeker..)
O ja, er zit een co-op mode in. Misschien toch maar eens naar kijken.

Uiteindelijk maakt het me ook niet zoveel uit want ik equip die gouden skins toch niet; zodra ik de master dogtag met een wapen heb behaald ga ik naar het volgende wapen.

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:42
Hebben meer mensen last na het behalen van de tow van deze week dat je geen tank krijgt? Ik heb hem sinds gister avond gehaald, maar er verschijnt niks in de armory en bij mijn company tanks...

Dit is misschien wel de vetste tow om te halen en dan bugged die...

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-05 15:11

BlaTieBla

Blake Returns

[...]
Dan heb ik het idee dat mijn CC nog niet goed geteld wordt of jij krijgt extreem veel. Ik zit al weken met het minimale te werken en denk dat als ik zo verder ga om wapens op level 4 te krijgen, ik op den duur weer zonder zit. Krijg ook echt niet veel erbij, al kijk ik meestal niet naar dat getal maar zal er eens op letten. Wat krijg jij gemiddeld na elke pot en welke modi speel je dan?
Ten tijde van die fix dat je CC's met terugwerkende kracht kreeg voor het behalen van lvl50 keer op keer kreeg ik bijna 130k bijgestort *O* *O* *O* *O*
Daarna blijft het ook wel redelijk constant. Blijkbaar 'verdien' ik genoeg om de in-game investeringen te dekken, omdat ik niet heel erg uitloop qua CC's
Wat me wel opval is dat ik met enige regelmaat lvl50 CC's er bij krijg (2000 stuks), maar die zie ik niet direct terug lijkt het wel. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet heel goed op let, want; CC's genoeg.

Afgezien van de laatste week (praktisch Panzerstorm only) speel ik gewoon de CQ en Breakthrough maps zonder uit te zoeken. Ik probeer ook altijd wel de dagelijkse assignments te doen. Ook weer 300CC extra.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Baroe
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09-04 09:56
Als iemand een keer zin heeft om te gamen, mijn ps4 id is CaptainKarma86. 👍🏻

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:33

Tags NL

Harmful or Harmless?

To easy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:34:
Hebben meer mensen last na het behalen van de tow van deze week dat je geen tank krijgt? Ik heb hem sinds gister avond gehaald, maar er verschijnt niks in de armory en bij mijn company tanks...

Toen ik net de BF5 speelde, kreeg ik hem gelijk in mijn armory en niet toen ik hem gisteravond had gehaald

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• To easy
Tags NL schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:17:
[...]

Toen ik net de BF5 speelde, kreeg ik hem gelijk in mijn armory en niet toen ik hem gisteravond had gehaald
Mmm ja ik haalde hem ook gisteravond...

2 vrienden van mij hebben hetzelfde. Lijkt erop dat die update van 20 naar 5 iets heeft gebugged ofzo. 1 vriend heeft zelfs elke keer als die zo'n kill maakt progress krijgt. Maar aan einde van potje is die weer op 0 van de 5 kills..
To easy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:34:

Heb hetzelfde. Had hem al gehaald voordat de laatste assignment naar 5 kills werdt gezet. Echter kreeg ik hem toen ook nog niet. Vervolgens lees ik dat je dan nog 1 maal een kill moet halen. 1ste potje in een halftrack gespawned terwijl hij op een objective stond met een legio aan vijanden. 5 kills gehaald, zag meteen dat de laatste assignment opnieuw in beeld kwam als zijnde behaald. 1 min later potje alweer voorbij, terug naar de Armory. Helemaal niets. Vervolgens opnieuw opgestart (want dat zou helpen volgens Reddit), helemaal niets.

Terwijl hij bij de ToW wel wordt aangegeven alszijnde "Delivered as shipment" 8)7.

Dus ja. Beetje jammer weer. Was wel benieuwd naar de Stug, ondanks de vele negatieve verhalen erover op Reddit.
Reefun schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:15:
[...]
Had hem al gehaald voordat de laatste assignment naar 5 kills werdt gezet.
Patser :+

• To easy
Reefun schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:15:
[...]

Heb hetzelfde. Had hem al gehaald voordat de laatste assignment naar 5 kills werdt gezet. Echter kreeg ik hem toen ook nog niet. Vervolgens lees ik dat je dan nog 1 maal een kill moet halen. 1ste potje in een halftrack gespawned terwijl hij op een objective stond met een legio aan vijanden. 5 kills gehaald, zag meteen dat de laatste assignment opnieuw in beeld kwam als zijnde behaald. 1 min later potje alweer voorbij, terug naar de Armory. Helemaal niets. Vervolgens opnieuw opgestart (want dat zou helpen volgens Reddit), helemaal niets.

Terwijl hij bij de ToW wel wordt aangegeven alszijnde "Delivered as shipment" 8)7.

Dus ja. Beetje jammer weer. Was wel benieuwd naar de Stug, ondanks de vele negatieve verhalen erover op Reddit.
Wat jij zegt ervaar ik precies hetzelfde. Ik kon hem ook een paar x opnieuw behalen maar nog steeds niks. Denk echt dat de update dit heeft gedaan. Hopen dat dice dit fixed. Of die goed is of niet ik zal hem best willen proberen haha.

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Vandaag nieuwe grand operations met een 64p rush modus....32p rush vanaf 7 maart als tijdelijke modus op weer slechts 3 mappen. Jammer maar hopelijk als vaste modus als iedereen hier het gaat spelen.

https://www.ea.com/nl-nl/...s/grand-operations-hannut
poor Leno schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:58:
[...]

Lees jij m dan eens goed.. het hoeft niet eens in een tank _O- ;)

Alle voertuigen waar een gun op zit zijn te gebruiken. Dus alle halftracks enzo kun je ook ervoor gebruiken. Ik heb zelfs een kill op een enemy vlag gemaakt, door een roadkill te doen met het rups-motorfietsje :)

Dussss... Veel geklaag (hierover) van mensen om niets. Ik vind ook dat alles veel te makkelijk wordt gemaakt :/
Een aantal moet anders echt wel met een tank. Of hoe ga jij 3 tanks/halftracks slopen met je MMG? En als gunner ben je vaak zo kwetsbaar dat je niet toe komt aan een kill. Snipers, bipod MMGs of een rocket op de zijkant en je bent al dood. Maar het gaat dus om een plek in een tank an sich al. Die zijn ook al dagen bezet. Verder weet ik niet met wat voor enemies en friendlies jullie spelen, wellicht is het enorme pech aan mijn kant, maar ik zit met allemaal josties die de vlaggen gaan overnemen voordat er enemies op komen en wordt gepakt door enemies die dus wel erbuiten staan te campen.

Martinspire schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:34:
[...]
Verder weet ik niet met wat voor enemies en friendlies jullie spelen, wellicht is het enorme pech aan mijn kant, maar ik zit met allemaal josties (...)
Ik heb het al vaker gezegd: misschien toch eens overstappen naar de PS4 ;)
Alleen maar pro's hier 8)

dvdkiwi schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:42:
[...]

Ik heb het al vaker gezegd: misschien toch eens overstappen naar de PS4 ;)
Alleen maar pro's hier 8)
Op Xbox ook wel, maar altijd aan de andere kant omdat ik de autobalance om zeep help -O-

Voor de MMG'ers onder ons, je kunt blijkbaar je bipod plaatsen op een ammo crate die je zelf dropped. Gamechanger!

Nog niet geprobeerd, las het net op Reddit.

• Baroe
Ik ben geen shooters gewend op een ps4, drama..... :-(

Heeft iemand hier ervaring met Xim Apex???
Baroe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:39:
Ik ben geen shooters gewend op een ps4, drama..... :-(

Heeft iemand hier ervaring met Xim Apex???
Ga toch weg :) XIM gebeuren staat gelijk aan cheaten IMHO.

• Baroe
Reefun schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:30:
[...]

Vroeger, toen ik nog "Goldeneye" op de N64 speelde, ging het aimen me aardig goed af. Maar na de overstap op de PC (met Battlefield 1942) heb ik nooit meer op de console een shooter gedaan.

Heb je wellicht wat tips? Ik heb ook gekeken naar een nieuwe controller --> Razer Raiju (maakt waarschijnlijk geen drol uit :P)
Baroe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:44:
[...]

Vroeger, toen ik nog "Goldeneye" op de N64 speelde, ging het aimen me aardig goed af. Maar na de overstap op de PC (met Battlefield 1942) heb ik nooit meer op de console een shooter gedaan.

Heb je wellicht wat tips? Ik heb ook gekeken naar een nieuwe controller --> Razer Raiju (maakt waarschijnlijk geen drol uit :P)
Controller haalt, afgezien dat het met sommige controllers makkelijker bepaalde acties uitvoeren, niets uit wat betreft het daadwerkelijk lopen/mikken (wat dan het lastigste is als je met console FPS games begint).

Enige wat je echt kan doen is oefenen oefenen oefenen. Het is erg lastig, zeker als je muis + tobo gewend bent. Maar op een gegeven moment krijg je het vanzelf onder de knie.

De Raiju heeft dan wel paddles zoals de XB1 Elite controller en die kunnen helpen om makkelijker bepaalde acties uit te voeren (zeker in vliegtuigen! Ik kan niet meer zonder paddles vliegen hoor). Maar ik zou beginnen met het basic gedeelte onder de knie te krijgen. De XIM is dan geen oplossing vind ik want dat wordt op een gegeven moment vanzelf gebanned of wat dan ook gok ik zomaar.

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23-05 10:33

Zalaroth

Mudkip

Reefun schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:50:
De XIM is dan geen oplossing vind ik want dat wordt op een gegeven moment vanzelf gebanned of wat dan ook gok ik zomaar.
Je zult er (bij Sony iig) nooit om gebanned worden. Ze ondersteunen het zelfs.
Sony ondersteund officieel de TAC Pro van Hori.

Spellen als Rainbow Six Siege worden hierdoor compleet verziekt, maar dat vindt Sony prima hoor. :+

Maar ook al is het toegestaan. Wie voor die optie kiest is een egoïstische cheater.

PSN: Zalaroth

Zalaroth schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:25:
[...]

Je zult er (bij Sony iig) nooit om gebanned worden. Ze ondersteunen het zelfs.
Sony ondersteund officieel de TAC Pro van Hori.

Spellen als Rainbow Six Siege worden hierdoor compleet verziekt, maar dat vindt Sony prima hoor. :+

Maar ook al is het toegestaan. Wie voor die optie kiest is een egoïstische cheater.
Bizar.

Kijk. Als ze het officieël ondersteunen dan zou je servers moeten hebben waarbij iedereen het gebruikt om het eerlijk te maken. Het is gewoon een feit dat M+K veel accurater is als met een controller.
Ja controller leren kennen is een lastigere weg dan kiezen voor gesimuleerde kb/m maar geeft meer voldoening. Bovendien blijf ik erbij: ik vind het veel realistischer. Niet in een milliseconde roteren, het indrukken van triggers, de vibratie erbij, allemaal veel meer passend bij hetgeen je aan het doen bent. De balans zoeken tussen hoe je kleine bewegingen maakt en wanneer je bv je linkerstick gebruikt om een millimeter opzij te gaan ipv de rechterstick is gewoon een kwestie van tijd erin steken.

Daarbij is kennis van de map, game mechanics, inzicht en reactievermogen nog altijd erg belangrijk en hangt het echt niet alleen af van hoe goed je je cursor op je doelwit krijgt. Ik zou vooral beginnen met de assault rifles omdat die wat vergeefelijker zijn qua mikken.Die zijn over het algemeen ook nog wel prima te managen qua recoil. SMG is misschien ook wel prima, maar vereist wat minder range.

Loop ook met anderen mee en kijk hoe zij dingen aanpakken. Je zult je verbazen hoe goed mensen met controllers kunnen zijn tegenwoordig. Het statement "muis is accurater" klopt dan ook niet altijd. Sure de 0,1% op PC zal beter zijn, maar de rest kun je echt wel verslaan. Al moet je soms wat zoeken naar originelere manieren om iemand in 1v1 gevecht om te brengen, maar gelukkig is Battlefield meer dan alleen maar schieten. Probeer dus ook de ondersteunende rollen te masteren en ga niet als een gek overal op schieten.

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

De laatste challenge van de nieuwe TOW in combined arms gehaald. Voelt als cheaten maar had geen zin om in normale potjes met handgranaten te lopen klooien.

XBL: theArthurrrr

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

DeWaanzin schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:42:
De laatste challenge van de nieuwe TOW in combined arms gehaald. Voelt als cheaten maar had geen zin om in normale potjes met handgranaten te lopen klooien.
Had hem binnen 15 minuten met incendiaries. De huisjes tussen C en D op Panzerstorm. Daar is altijd wel iemand te BBQ'en.

• To easy
Nieuwe grand operations is best vet. Op panzerstorm breakthrough bij punt a met al die tanks is erg vet. Ook de airborne op een donkere map is erg vet gemaakt.

Ik ben blij dat rush terug is, maar 64 man is wel even andere rush dan 32 man rush zoals ik gewend ben haha. Beetje breaktrough idee dit eigenlijk.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 03:41

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Reefun schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:30:
[...]

Ach, alsof als hij het niet gaat gebruiken het probleem weg is. Gewoon lekker gebruiken die zooi als je dat wilt. Er zijn genoeg anderen die het ook doen. En echt cheaten is het niet. Sony heeft zelfs al van dat soort shit gelicenseerd op de PS4. Dus iedereen KAN het gebruiken. Is het echt leuk als je zelf op een controller speelt en je hebt zo'n kerel tegen je? Nee. Maar je doet er helaas niks aan.

Ik kon destijds ook niet schieten op een console. Heb toen BF4 aangeschaft en ben toen mijn eerste games behoorlijk hard eruit geschoten door iedereen. Na een paar maandjes merkte ik dat ik steeds beter werd en werd op een gegeven moment zelfs erg goed. Dat gevoel is wel echt onbetaalbaar!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

DeWaanzin schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:42:
Dat zie ik juist weer niet als cheaten. DICE heeft expliciteit aangegeven dat de combined arms ook daarvoor bestemd is! :)
DAMAGE schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 01:24:
[...]

Ach, alsof als hij het niet gaat gebruiken het probleem weg is. Gewoon lekker gebruiken die zooi als je dat wilt. Er zijn genoeg anderen die het ook doen. En echt cheaten is het niet. Sony heeft zelfs al van dat soort shit gelicenseerd op de PS4. Dus iedereen KAN het gebruiken. Is het echt leuk als je zelf op een controller speelt en je hebt zo'n kerel tegen je? Nee. Maar je doet er helaas niks aan.

Ik kon destijds ook niet schieten op een console. Heb toen BF4 aangeschaft en ben toen mijn eerste games behoorlijk hard eruit geschoten door iedereen. Na een paar maandjes merkte ik dat ik steeds beter werd en werd op een gegeven moment zelfs erg goed. Dat gevoel is wel echt onbetaalbaar!
Heb je ook weer gelijk in. Zeker gezien het zelfs ondersteund wordt zullen er genoeg mensen die er gebruik van maken.

Toch blijf ik erbij dat ik het een vorm van cheaten vind. Tuurlijk is het niet een "godlike" vorm van cheaten. Maar je krijgt er een groot voordeel uit als je beter uit de voeten kan met een muis/toetsenbord. Van mezelf weet ik dat ik vele malen accurater ben ermee. Denk dan ook heel vaak, als ik dit op PC zou spelen dat ik veel sneller accuratere headshots zou maken. Maar goed, aan de andere kant zie ik dat ook niet zitten om op PC te spelen gezien het grote cheater probleem én nog geen RSP program om cheaters te kunnen verbannen tijdens een potje.

Daarbij, enkel een XIM of iets soortgelijks gebruiken gaat niets veranderen aan tactisch inzicht bijvoorbeeld. Als je alsnog als een kip zonder kip overal op af rushed leg je het ook zo af.

• Baroe
Ik zal het aimen met controller eerst eens een aantal maanden geven.

Welke game mode spelen jullie over het algemeen??
Nieuwe grand operations vond ik best leuk om te spelen en ook al gaat het niet zo lekker met je team, je kunt er toch een leuke pot hebben. Rush is aardig, maar ik blijf 2 objectives voor 64 man wat frustrerend vinden, vooral als de onbalans groot is kun je zelf weinig doen. Gister merkte ik dat in mijn team misschien 2 man wist wat er gedaan moest worden en de rest was echt met vanalles bezig behalve de objectives (en dat terwijl de TOW assignments prima tijdens de potjes behaald kunnen worden). Doe mij maar weer 24 player rush waarbij je meer het verschil kunt maken, zelfs als je team naatje is.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:48
Baroe schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:44:

Ik kwam in 2010 ook vanaf de pc naar de Xbox360 toen. Eerste online fps was COD MW2. Ik werd aan alle kanten afgeschoten zonder zelf wat te raken. Het is in het begin echt even wennen en ik heb de leercurve als steil ervaren. Op een gegeven moment krijg je het onder de knie en gaat het als vanzelf.

Serieus geef het een kans ipv die cheating hardware zooi. Komt vanzelf. En als je net als ik een moderate speler bent, dan moet je idd even slikken aan het eind van elk potje als je alleen naar K/D kijkt, want dan zul je de eerste potten gewoon 2-16 zien staan.

Overigens die nieuwe TOW gisteravond in 1,5 uur gehaald. Was te makkelijk. Zelfs het armen van 1 objective ging zonder slag of stoot. Smoke erop en armen. Meteen de eerste keer raak....Dank u...Die had Dice echt wel naar 2 of 3-5 mogen zetten om er nog enige vorm van PTFO in te houden.

Verder lijkt niemand zich eraan te irriteren dat het bedienen van een stuk artillery (PAK40) compleet ruk is ? In BF1 vuurde je en kon je je schot volgen om te zien of het raak was of niet zodat je kon corrigeren in je aim. In BF5 schiet je, ga je meteen uit ADS en wordt de volgende round geladen zonder dat je kan zien of je te ver hebt geschoten of juist niet en hoevele je moet corrigeren. Of ben ik weer de enige die op bv Narvik vanuit de 2e lijn vanachter een PAK40 de vijand onder vuur neemt ?

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Baroe schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:44:

Ikzelf ben wel een fan van Grand Operations. Dan heb je meerdere spel modi door mekaar heen. Meestal Airborne -> Breakthrough -> Conquest/Frontlines.

Enkel Conquest vind ik persoonlijk niet leuk doordat je geen duidelijke "frontlinie" krijgt en alles en iedereen overal naar toe gaat. Plus ik krijg dan niet het gevoel dat je echt in een oorlog bezig bent. Met bijv. Breakthrough/Frontlines heb ik dat dan weer wel.

Toegegeven, Operations @ BF1 was beter in mekaar gezet met 3 aanval battalions e.d. , maar dat even terzijde.
MRE-Inc schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:29:
[...]
Verder lijkt niemand zich eraan te irriteren dat het bedienen van een stuk artillery (PAK40) compleet ruk is ? In BF1 vuurde je en kon je je schot volgen om te zien of het raak was of niet zodat je kon corrigeren in je aim. In BF5 schiet je, ga je meteen uit ADS en wordt de volgende round geladen zonder dat je kan zien of je te ver hebt geschoten of juist niet en hoevele je moet corrigeren. Of ben ik weer de enige die op bv Narvik vanuit de 2e lijn vanachter een PAK40 de vijand onder vuur neemt ?
Je moet de RT ingedrukt houden zodra je heb geschoten, dan kun je zien waar jouw schot terecht komt. Zodra je hem los laat, dan gaat hij automatisch herladen (en dus uit ADS). Nadeel is wel, je moet wel telkens opnieuw inzoomen (heb het zelf ADS op toggle ingesteld dus vrij irritant).

En bij Breaktrough @ Narvik zit ik bijna altijd op de PAK40 :D Sterker nog, bij de eerste sector krijg je een halftrack met een PAK40 erachter die je mee kunt nemen. Double the pleasure als iemand met je mee gaat ;-) Verder schiet ik eerst alle bomen weg zodat ik een betere overzicht krijgt. Als je dat goed doet heb je een perfect overzicht over A. Je zou zelfs nog eerst met dynamiet bomen weg kunnen halen (gezien dat sneller gaat en meerdere tegelijkertijd). Zelfde als je dan een sector verder komt, dan kun je een aantal gebouwen met de grond gelijk maken om een beter overzicht te krijgen over beide objectives :)

Zelfde tactiek kun je ook toepassen @ Twisted Steel trouwens. HOe meer bomen je weg haalt, hoe minder cover er is voor de vijand en hoe beter overzicht je krijgt.

Reefun wijzigde deze reactie 22-02-2019 10:34 (55%)

• MRE-Inc
Reefun schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:30:
[...]

Je moet de RT ingedrukt houden zodra je heb geschoten, dan kun je zien waar jouw schot terecht komt. Zodra je hem los laat, dan gaat hij automatisch herladen (en dus uit ADS). Nadeel is wel, je moet wel telkens opnieuw inzoomen (heb het zelf ADS op toggle ingesteld dus vrij irritant).
Euh, LT is inzoomen, RT is vuren toch ? Zal het vanavond eens proberen. Dacht dat ik alle mogelijke RT/LT combo's al had geprobeerd, maar blijkbaar dus niet

MRE-Inc schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:18:
[...]

Euh, LT is inzoomen, RT is vuren toch ? Zal het vanavond eens proberen. Dacht dat ik alle mogelijke RT/LT combo's al had geprobeerd, maar blijkbaar dus niet
RT is vuren inderdaad (ik moest ook even goed nadenken toen ik het tikte :D muscle memory eh). Dus als je RT ingedrukt houdt dan blijft hij in de view staan totdat je hem loslaat.

• MRE-Inc
Reefun schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:25:
[...]

RT is vuren inderdaad (ik moest ook even goed nadenken toen ik het tikte :D muscle memory eh). Dus als je RT ingedrukt houdt dan blijft hij in de view staan totdat je hem loslaat.
Nou bij mij dus niet. RT is vuren, die houd ik altijd ingedrukt zoals het ook bij BF1 was volgens mij...

Mja bij mij werkt dat volgens mij ook niet. Heb het ook als irritant ervaren. Maar goed, ik schiet wellicht wat meer in 1x raak _O-

• MartNL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23-05 09:56

MartNL

Ik kom ook van de pc heb ook behoorlijk wat moeite met de controller.
Dit is mijn eerste shooter op xbox.

Ik had de eerste 50 uur een kd van 0.10 😜
Na 100 uur 0.16. 😂

Nu naar 178 uur spelen staat ie op 0.40😎😅

Ik heb nu meestal 11/11 ofzo.
En ben gewoon een middenmotor geworden.

Zoiets kun je dus verwachten.
Succes

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Komt goed :) Mijn eerste shooter op n console was BF3 op de PS3... mijn alltime k/d was 1.89 :)

FT-17 FTW!

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:13
Hallo dames ben ik weer

Nou eindelijk onder knie thumbnail grip dingen vervangen vorige waren al 4 jaar oud dus compleet versleten 😱

Maar waarom in godsnaam zo weinig wapens in Battlefield 1 waren het veel meer

• MartNL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23-05 09:56

MartNL

Geronimous schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 00:38:
Komt goed :) Mijn eerste shooter op n console was BF3 op de PS3... mijn alltime k/d was 1.89 :)
Nou dan komt het sowieso goed. Hoef je geen muis enz aan te schaffen.

Voor mij is dit ook de allereerste console shooter. 😁
Ook geen ps3 of xbox 360.

Uiteraard wel veel op pc gespeeld dus weet in ieder geval hoe het moet. 😎
MartNL schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:30:
[...]

Nou dan komt het sowieso goed. Hoef je geen muis enz aan te schaffen.

Voor mij is dit ook de allereerste console shooter. 😁
Ook geen ps3 of xbox 360.

Uiteraard wel veel op pc gespeeld dus weet in ieder geval hoe het moet. 😎
Ten tijde van BF4 op de PS4 heb ik met zo'n muis adapter gespeeld omdat ik ook van PC kwam..

Maar ik kan je vertellen dat het allemaal toch ff anders is. Ik werd er zo vaak compleet uitgeschoten door mensen die goed zijn met controllers.
De aim assist en dat soort dingen werken allemaal niet zoals het hoort, dus daar heb je dan weer een 'nadeel'.

Bij BF1 was dat ding kapot en ben ik met de controller gaan kutten experimenteren en toen ze al die functies hadden ingebouwd waarbij je alle deadzones en thresholds kon instellen per stickje, ging t echt supergoed toen ik eenmaal (voor mij en mijn manier) de sweetspot had gevonden :D

Bij BFV echter, loop ik nog steeds een beetje de juiste settings te zoeken.. Het is niet 1 op 1 met BF1 helaas.. (nee want stel je voor dat je goeie dingen van BF1 zou overnemen in BFV :( )
En ik voel alsof ik nog steeds iets mis oid.. Ik zit wel dichtbij, maar ik kan nog steeds niet de perfecte settings vinden.. wel bijna! Maar ok voor nu.

Het is gewoon een kwestie van proberen, tweaken, proberen, tweaken etc 8)

PS: Vliegen en Tanken/rijden is met een muis een ramp vind ik. Ging echt voor geen meter. Controller is daar vele malen beter voor :)

poor Leno wijzigde deze reactie 23-02-2019 10:23 (4%)

MartNL schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:54:
Ik kom ook van de pc heb ook behoorlijk wat moeite met de controller.
Dit is mijn eerste shooter op xbox.

Ik had de eerste 50 uur een kd van 0.10 😜
Na 100 uur 0.16. 😂

Nu naar 178 uur spelen staat ie op 0.40😎😅

Ik heb nu meestal 11/11 ofzo.
En ben gewoon een middenmotor geworden.

Zoiets kun je dus verwachten.
Succes
Ik ging in 2008 over naar console met CoD MW op de 360. Begon met een k2d van 1.5 ong en weten op te krikken naar 2.75 ong. Met MW2 zat ik op 3.nogwat (maar dat kwam ook door de harrier strike/ac130/nuke samenstelling :+).

Het is echt gewoon kwestie van oefenen oefenen oefenen. Nu met BFV zit ik op 3.75 ong. In totaal maar dat komt omdat ik een echte vehicle hoer ben. Echter zeker in BFV zegt een K2D helemaal niets. Zo was er laatst een topic op Reddit over iemand die echt alleen in vliegtuigen zit met een k2d van 300+. Detail ; hij had al meer dan 5000 uur gespeeld. Hoe dan?

*edit 5000 uur in totaal met Battlefield was het dus. Did not do the math :D

Maar die helpt het team al helemaal niet. Enkel in bijv Fjell zal hij het team helpen (gezien er veel vliegtuigen in de lucht zitten dan).

Reefun wijzigde deze reactie 23-02-2019 11:30 (3%)

Reefun schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:33:
[...]
Detail ; hij had al meer dan 5000 uur gespeeld. Hoe dan?
Dat is 6.9 maanden (5000u/24u/30dagen), terwijl het spel pas 4 maanden uit is (release okt '18) :/

dvdkiwi schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Dat is 6.9 maanden (5000u/24u/30dagen), terwijl het spel pas 4 maanden uit is (release okt '18) :/
Was zijn totale aantal uren schijnbaar. Verkeerd gelezen en niet gerekend. Aangepast :)

• To easy
Martinspire schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:57:
Nieuwe grand operations vond ik best leuk om te spelen en ook al gaat het niet zo lekker met je team, je kunt er toch een leuke pot hebben. Rush is aardig, maar ik blijf 2 objectives voor 64 man wat frustrerend vinden, vooral als de onbalans groot is kun je zelf weinig doen. Gister merkte ik dat in mijn team misschien 2 man wist wat er gedaan moest worden en de rest was echt met vanalles bezig behalve de objectives (en dat terwijl de TOW assignments prima tijdens de potjes behaald kunnen worden). Doe mij maar weer 24 player rush waarbij je meer het verschil kunt maken, zelfs als je team naatje is.
Ja same here. Het is leuk maar heb ook liever de losse rush met minder spelers. Maar die werd 8 maart ofzo toegoevoegd las ik ergens?

• Amdwarrior
Komen er ook nieuwe wapens vindt het nu wel een beetje karig. Bij Battlefield 1 kreeg je bij elke 100 kills zo prachtige ster :P

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-05 12:34

greatgonzo

schit-te-rend!

• Amdwarrior
:') _O- oOo

Wtf _O-

Makkelijk trophy halen zo 5 man kill with vehicle

Amdwarrior wijzigde deze reactie 23-02-2019 20:45 (10%)

Dice as usual.. :N

Maar met deze bug wordt t bijna letterlijk _O-

poor Leno wijzigde deze reactie 24-02-2019 08:51 (6%)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

poor Leno schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:21:
[...]

PS: Vliegen en Tanken/rijden is met een muis een ramp vind ik. Ging echt voor geen meter. Controller is daar vele malen beter voor :)
Op de vroegere PC Battlefields (1942, BF2, BF:Vietnam, BF3) had ik een joystick naast mijn keyboard/muis combi staan. Dat was heel goed speelbaar. Op de console is dat gelukkig niet meer nodig (vergde wel wat gewenning).

• MRE-Inc
Huh maar hoe krijg je je tank dan andersom richting te enemy ? Ik zag het namelijk ook op Panzerstorm dat er een tank achteruit reed naar de spawn van de enemy. Echter kreeg ik met geen mogelijkheid mijn tank met de achterkant naar de enemy spawn. Ik kon iid wel achteruit rijden, maar dan reed ik dus verder onze eigen spawn in....

Het blijft leuk die Stuka met mijnen. Het hele potje al door zo'n mobile AA onder vuur genomen en uiteindelijk maar even head on

Hamada blijft toch wel de leukste map om op te vliegen. Lekker ruim luchtruim, wegduik mogelijkheden achter de kliffen en door bruggen heen vliegen. En uiteraard AA uitschakelen.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Leuk die achteruitrij-bug, maar je hebt nog steeds het probleem dat je met 32 man om 1 tank moet ‘vechten’. En een beetje tanker haalt in 1 tank best wel 5 kills in een potje.

Of gewoon als stuka het hele land bezaaien met mijnen. Respawnen en in een tank gaan zitten afwachten totdat er iemand over je mijnen heen rijdt.

• Bonswah85
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:15

Bonswah85

Koffie!

Ik heb nog niet de kans gehad om het te testen maar is die coop mode echt zo ruk als ik her en der lees?

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

BlaTieBla schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:14:
Of gewoon als stuka het hele land bezaaien met mijnen. Respawnen en in een tank gaan zitten afwachten totdat er iemand over je mijnen heen rijdt.

:+

Je weet wel dat je maar een X aantal mijnen tegelijkertijd kan hebben liggen right?

Als infantry kun je er max 3 kwijt. In de Stuka kun je volgens mij 3 a 4 "runs" (dus dat zijn wat, 5 mijnen per run? geen idee eigenlijk) laten liggen. Zodra je dan nog een "run" dropped, dan verdwijnd de eerste and so on.

Met landmijnen en de Stuka ben ik eigenlijk wel een toxic speler. Ik weet precies waar de vijandelijke tanks spawnen en ik drop ze dan ook daar in de buurt alsmede ook bij de resupply punten. Eigenlijk net zo lame als mijnen droppen bij de startbaan @ Hamada. Maar hey. C'est la vie éh >:) Hele cheap kills zijn het... Hele potje door schrik je dan de pleures, inene uit het "niets" vehicle destroyed in beeld :+

Sowiesow vind ik die landmijnen met vliegtuigen best OP. Doe dan maar gewoon een 100kg bom erbij ofzo.
Reefun schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:38:
[...]
Ik weet precies waar de vijandelijke tanks spawnen en ik drop ze dan ook daar in de buurt (...)
Nee toch zeker? Dat is wel erg lame, beetje mijnen in de enemy spawn gooien :/

dvdkiwi schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Nee toch zeker? Dat is wel erg lame, beetje mijnen in de enemy spawn gooien :/
Gezien het mogelijk is, waarom niet? Moet ik ze anders ergens willekeurig droppen in de hoop een tank ermee stuk te maken?

Kijk, Als ik een tank zie in het veld en ik ga erop af én heb mijnen klaar staan, dan drop ik ze ook wel. Maar als ik niemand zie dan zoek ik eerst de resupply punten op en anders rond de tankspawns inderdaad.

Ik geef toe dat het enigszins lame is, maar het zit nu wel gewoon in de game. Het is geen bug abuse maar gewoon gamemechanics gebruiken. Maar het feit dat je mijnen kunt droppen met vliegtuigen is sowiesow al OP AF nu gezien je er sowiesow meer dan 3 kunt droppen plus nog een aantal "runs" blijft liggen.

• steefje
  • Laatst online: 23-05 12:54
Reefun schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:38:
[...]

[YouTube: Battlefield Friends Ep 5 Mine Games]

:+

Je weet wel dat je maar een X aantal mijnen tegelijkertijd kan hebben liggen right?

Als infantry kun je er max 3 kwijt. In de Stuka kun je volgens mij 3 a 4 "runs" (dus dat zijn wat, 5 mijnen per run? geen idee eigenlijk) laten liggen. Zodra je dan nog een "run" dropped, dan verdwijnd de eerste and so on.

Met landmijnen en de Stuka ben ik eigenlijk wel een toxic speler. Ik weet precies waar de vijandelijke tanks spawnen en ik drop ze dan ook daar in de buurt alsmede ook bij de resupply punten. Eigenlijk net zo lame als mijnen droppen bij de startbaan @ Hamada. Maar hey. C'est la vie éh >:) Hele cheap kills zijn het... Hele potje door schrik je dan de pleures, inene uit het "niets" vehicle destroyed in beeld :+

Sowiesow vind ik die landmijnen met vliegtuigen best OP. Doe dan maar gewoon een 100kg bom erbij ofzo.
Doet me denken aan de begin dagen van BF2. Toen kon je een onbeperkt aantal minen droppen. Als je dan in een helicopter zat samen met een Ammo gast, kon je heel de map volgooien met mijnen. Was oprecht grappig...tenzij je op de grond zat

PSN ID Binloading_nl

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Ik drop ze vooral op en rond de repairstations en de aanrijroutes.

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20:07
Eindelijk genoeg rakkertjes een granaat op het bulleke kunnen mikken en de tank is binnen, wat een rot opdracht was dat zeg........

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• To easy
foxtrot81 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:15:
Eindelijk genoeg rakkertjes een granaat op het bulleke kunnen mikken en de tank is binnen, wat een rot opdracht was dat zeg........
Al met al viel mee toch? Elk potje pak je wel wat granaat damage toch? Vooral met airborne granaten gooien op de objective levert vaak veel damage en kills op.

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20:07
To easy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:27:
[...]

Al met al viel mee toch? Elk potje pak je wel wat granaat damage toch? Vooral met airborne granaten gooien op de objective levert vaak veel damage en kills op.
Dat is waar meestal niet echt mijn speelstijl maar toch stiekem wel leuk, om een eens geforceerd een andere speelstijl aan te moeten meten ;-)

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• DeWaanzin

DeWaanzin

foxtrot81 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:15:
Combined Arms........

Ik snap niet dat mensen daar zo'n moeite mee hebben. Gooi je die dingen nooit dat je niet weet hoe het moet of wat is ermee? Elk leven krijg je zo'n ding, gewoon tossen. Je hoeft niet eens kills te halen, alleen damage te doen...

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:52
De laatste tijd word ik toch wel moe van die MG typetjes die overal liggen. Er mag dan wel een update zijn geweest dat ze beter zichtbaar zijn. Maar je rent een hoekje om of je bent dood, vervolgens wil je opnieuw naar je objective rennen, weer dood. En zo de hele tijd door, waardoor je nauwlijks nog kan bewegen voor je alweer dood bent. En ik kan blijven opletten wat ik wil, maar soms valt er niet tegen op te vechten. Het remt het spel vooral voor mij. En nog belachelijker is dat ik met een sniper soms een keer schiet, doorlaad en nog een keer wil schieten om hem te doden, en zij mij in die tussentijd kunnen killen vanaf weet ik hoever. Met de 6x scoop is het soms al lastig te zien zover als ze staan, en dan zouden ze mij wel kunnen raken. Hoewel ik zelf niet echt iets kan bedenken wat ze kunnen implementeren in het spel om dit tegen te gaan, zou het toch wel fijn zijn als er iets kwam.

• To easy
drusloos schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:05:
De laatste tijd word ik toch wel moe van die MG typetjes die overal liggen. Er mag dan wel een update zijn geweest dat ze beter zichtbaar zijn. Maar je rent een hoekje om of je bent dood, vervolgens wil je opnieuw naar je objective rennen, weer dood. En zo de hele tijd door, waardoor je nauwlijks nog kan bewegen voor je alweer dood bent. En ik kan blijven opletten wat ik wil, maar soms valt er niet tegen op te vechten. Het remt het spel vooral voor mij. En nog belachelijker is dat ik met een sniper soms een keer schiet, doorlaad en nog een keer wil schieten om hem te doden, en zij mij in die tussentijd kunnen killen vanaf weet ik hoever. Met de 6x scoop is het soms al lastig te zien zover als ze staan, en dan zouden ze mij wel kunnen raken. Hoewel ik zelf niet echt iets kan bedenken wat ze kunnen implementeren in het spel om dit tegen te gaan, zou het toch wel fijn zijn als er iets kwam.
Met eeen sniper niet laden, maar direct een headshot maken ;).

Nee zonder gein. Als je weet waar ze ongeveer liggen dan hebben ze vaak een gang of richting waar ze op gefocust zijn. Zorg dat je ze flanked op een richting waar ze niet naar toe mikken. Wat ik vaak doe als assault als je ze alleen maar van voren kan benaderen is er een granaat op gooien of een raket. Als ze niet dood zijn gaan ze vaak weg rennen of ze hebben zoveel damage dat je ze met 1 schot dood hebt!
drusloos schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:05:
Als je mikt op een "MG typetje" met een 4x of hoger scope als Scout zijnde, dan zien ze jouw met gemak. Kwestie van paar bursts met de MG42 en je bent weg :)

Tip, Spot ze eerst met een spotting scope (die geeft geen glare af) om ze daarna af te maken met een headshot d:)b

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 08:39
Er kwamen net toen ik aan het spelen was een heleboel nieuwe assignments bij, allemaal met 400 CC als reward.
De deluxe edition assignments, Fallschirmjager en dat soort namen?

• ikdedinges
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:48:
De deluxe edition assignments, Fallschirmjager en dat soort namen?
Nee die heb ik al lang gedaan.

Assault class challenge
Vehicle buster combat role challenge
Etc.

16 nieuwe challenges

• DeWaanzin

DeWaanzin

Die registreerd niet bij mij. Die medic assignment dan weer wel.
Altijd leuk er weer assignments bij. Ik ben die weapon assignments een beetje beu

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17:18
foxtrot81 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:58:
[...]

Dat is waar meestal niet echt mijn speelstijl maar toch stiekem wel leuk, om een eens geforceerd een andere speelstijl aan te moeten meten ;-)
Ik ben een absolute noob op schietspel gebied en ik heb (als 55 jarige) een tijdje geleden BFV aangeschaft voor de XBox, maar ik vind van Tides of War wel leuk, dat je allemaal verschillende dingen moet doen in verschillende speltypes. Ik weet nu bijvoorbeeld wat voor speltype mij meer ligt, omdat je gedwongen wordt wat langer te spelen en niet te gauw op te geven. Ik heb er al aardig wat uurtjes in gestoken inmiddels.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Gisteren na de 1ste dag Battle of Hannut werd ik ineens van team gewisseld toen de 2de dag begon. Baalde ik best van, want verdedigen ging erg lekker, aanvallen 2de dag en rush 3de dag was volledig ruk.
Iemand dit ook al eens gehad?

• gr1542
DeWaanzin schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:00:
Gisteren na de 1ste dag Battle of Hannut werd ik ineens van team gewisseld toen de 2de dag begon. Baalde ik best van, want verdedigen ging erg lekker, aanvallen 2de dag en rush 3de dag was volledig ruk.
Yep. Ik had het van de week ook. Eerste potje Engelsman en tweede potje Duitser. Het lijkt wel of er bepaald wordt of het te makkelijk gaat en dat er dan spelers overgeheveld worden. Soms zijn er ook veel minder verdedigers, dan aanvallers.
Ik ook :(

• To easy
Dan ben jij te goed en switchen ze jou om de balans beter te maken, zodat het andere team ook kan winnen ;).

Nee zelf niet gehad, maar dat komt dat ik altijd met minimaal 1 vriend in mijn squad speel.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ha, zeer twijfelachtig of dit zo is...............

• gr1542
DeWaanzin schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 07:45:
[...]

Ha, zeer twijfelachtig of dit zo is...............
Als ik naar mezelf kijk, weet ik wel zeker dat je skills niet meegenomen worden in dit besluit :+

• Baroe
Het mikken gaat al aardig beter! yessss!! :) (Gisteren zowaar positieve k/d ratio)

En ik kan bevestigen dat het toch wel een bevredigend gevoel geeft om iemand af te knallen met een controller.

Bestaat er ook zoiets als een GoT squad ofzo?

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-05 12:59

Tripl3 D

Brother in Arms

Baroe schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:14:
Het mikken gaat al aardig beter! yessss!! :) (Gisteren zowaar positieve k/d ratio)

En ik kan bevestigen dat het toch wel een bevredigend gevoel geeft om iemand af te knallen met een controller.

Bestaat er ook zoiets als een GoT squad ofzo?
Je kunt lid worden van de GoT-Platoon.
Ik heb er alleen nog niet zo'n meerwaarde van gevonden.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Amdwarrior
Death from Above
In Multiplayer, destroy 5 manned stationary weapons with a Airplane
Iemand gehaald die?

Hardcore singleplayer slaat ook nergens op vijanden schieten altijd mes scherp echter met sniper van afstand en weg rennen beste optie :') gisteren dus in 2 uurtjes ongeveer uitgespeeld 8)7
Ja, door bommen te droppen op bemande stationaire wapens. En dat dan vijf keer :P
@BlaTieBla ook maar die is dan ook belachelijk goed in een vliegtuig.

• Baroe
Tripl3 D schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:54:
[...]

Je kunt lid worden van de GoT-Platoon.
Ik heb er alleen nog niet zo'n meerwaarde van gevonden.
Als je met elkaar kan ouwehoeren en als je squad ook iets nuttigs doet ben ik blij _/-\o_

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Baroe schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:03:
[...]

Als je met elkaar kan ouwehoeren en als je squad ook iets nuttigs doet ben ik blij _/-\o_
Dat is het hem juist, dat kan voor zo ver ik weet niet met een Platoon. Je kunt beter Tweakers toevoegen als vriend, maar ik heb er recent zo'n 25 uitgenodigd omdat ze in de GoT platoon zitten, maar er hebben er maar 2 geaccepteerd.

• Baroe
Tripl3 D schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:06:
[...]

Dat is het hem juist, dat kan voor zo ver ik weet niet met een Platoon. Je kunt beter Tweakers toevoegen als vriend, maar ik heb er recent zo'n 25 uitgenodigd omdat ze in de GoT platoon zitten, maar er hebben er maar 2 geaccepteerd.
Erg flauw... :9 Morgenavond is de vrouw werken, als de kinderen op bed liggen ga ik mooi gamen :P

Voeg me maar toe: CaptainKarma86

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Baroe schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:33:
Erg flauw... :9 Morgenavond is de vrouw werken, als de kinderen op bed liggen ga ik mooi gamen :P

Voeg me maar toe: CaptainKarma86
PS4 of XBO?

• Baroe

• To easy
gr1542 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:02:
[...]

Als ik naar mezelf kijk, weet ik wel zeker dat je skills niet meegenomen worden in dit besluit :+
Gaat niet om alleen killen he. Miss ben jij wel een bazen medic of een pro in objective spelen (cappen van flags etc).

• ikdedinges
To easy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:52:
[...]

Gaat niet om alleen killen he. Miss ben jij wel een bazen medic of een pro in objective spelen (cappen van flags etc).
Altijd een heerlijk gevoel om helemaal bovenaan te staan met maar een paar kills.

• To easy
ikdedinges schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:10:
[...]

Altijd een heerlijk gevoel om helemaal bovenaan te staan met maar een paar kills.
Snap ik! En dan lui met alleen 30 kills staan dan 15de 😂

• gr1542
To easy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:52:
[...]

Weet ik, maar ik eindig vaak laag in de rangschikking. Ik probeer wel als sniper op een afstandje vijanden te spotten voor mijn team leden, reviven en pouches gooien doe ik ook zo veel mogelijk. Ik probeer dus een goede teamspeler te zijn, maar ik denk niet dat de anderen dat echt zien. Mijn K/D ratio is 0.3. Daar moet ik het dus niet echt van hebben.
gr1542 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:15:
[...]

Weet ik, maar ik eindig vaak laag in de rangschikking. Ik probeer wel als sniper op een afstandje vijanden te spotten voor mijn team leden, reviven en pouches gooien doe ik ook zo veel mogelijk. Ik probeer dus een goede teamspeler te zijn, maar ik denk niet dat de anderen dat echt zien. Mijn K/D ratio is 0.3. Daar moet ik het dus niet echt van hebben.
Je hoeft er niet veel af te schieten, zolang degenen die je afschiet maar belangrijk zijn ;)

Over die stationary guns: lijkt me ook gewoon mogelijk met een maatje die bij een lege stationary staat, die telkens die dingen gaat staan repareren waarna jij over vliegt en je bommen dropt. Als je een pot hebt waar de vliegtuigen niet veel doen of veel verder weg zitten, dan is het redelijk mogelijk. Met de bom-indicator moet het ook voor de meeste n00bs wel mogelijk zijn. Ik denk dat DICE even iedereen wil forceren om ook eens te vliegen en eens proberen om bommen te droppen. Het probleem is alleen dat de vliegtuigen niet veel beter beschikbaar zijn dan tanks en je met het slopen van lege stationaries niet veel mensen een plezier doet. Overigens bedenk ik me nu dat het niet alleen om anti-air gaat, maar bv ook om kanonnen.

Martinspire wijzigde deze reactie 28-02-2019 21:02 (39%)

• To easy
gr1542 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:15:
[...]

Ik snap je. Aan het einde bij de scores. Zie ik wel eens een score van iemand dan denk ik 'wat is die in godsnaam aan het doen'. Nu ik deze post van jou zo lees snap ik het veel beter. Jij zegt dat je minder speelt, maar je doet wel je best zoals je zegt en probeerd van waarde te zijn. Heb ik altijd respect voor al oordeel ik soms zelf veel te makkelijk.

Ga zo door.

Tips om je miss beter te maken. Speel medic met alle smokes. Veel punten krijg je van reviven. En je speelt in de frontlinie waar je snel leert. Je krijgt reactie vermogen en met wat geluk pak je leuke kills mee bij het begin. Blijf ook in de grote groep spelers lopen. Die helpen je het meest en jij kan hun helpen.

Mocht je medic niet leuk vinden. Kan je misschien of bij sniper of bij assault een self loading rifle nemen. Die doen minder damage dan een sniper maar kunnen met een 3x scope heel dodelijk zijn op afstand. En je hoeft niet percee voor een headshot te gaan, maar gewoon snel triggeren.

Mand.
Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True