Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20-04 13:32
wow lol dan kan ik nog ff

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

Hier alles mooi in balans. As things should be:

K/D klimt weer langzaam richting de 2. Die was echt drama bij launch.

Anyways, over die patch:
Op zich aardige fixes maar ik weet niet of het alles met de TTK gaat oplossen. Verder zijn nog veel zaken niet aangepakt

Martinspire wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:41 (30%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:31:

[Afbeelding]

Anyways, over die patch:
Op zich aardige fixes maar ik weet niet of het alles met de TTK gaat oplossen. Verder zijn nog veel zaken niet aangepakt
Nee hoor. Pilot/Tanker class heb je bijna niets mee gedaan ;)

Alhoewel die stats bugged zijn oid want bij mij laat hij ook level 0 zien, zelfs met de vliegtuigen. Hoe dan :+

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-04 14:54
Reefun schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:45:
[...]

Nee hoor. Pilot/Tanker class heb je bijna niets mee gedaan ;)

Alhoewel die stats bugged zijn oid want bij mij laat hij ook level 0 zien, zelfs met de vliegtuigen. Hoe dan :+
Is niet echt bugged want voor Pilot heb je toch ook geen class rank in BFV? Alleen ranks per vliegtuig zelf
Tim01 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:42:
[...]

Is niet echt bugged want voor Pilot heb je toch ook geen class rank in BFV? Alleen ranks per vliegtuig zelf
Nu je het zo zegt.... Klinkt logisch inderdaad :) Ik maakte de aanname dat dat wél het geval was (gezien dat in BF1 ook zo was). Thanks!
€&$£%#^#@@€&!!

Jaaaa hoor, na eerst de STG en daarna 1907 vorige keer dik generfd te hebben, pakken ze me nu weer droog vanachter door mn ZK nu ook te nerfen :( :( :(

Echt serieus wtf.. zit er iemand bij Dice te kijken wat mn favo wapens zijn??

Had ik eindelijk een wapentje waardoor medic weer leuk spelen was :(

Blijf gewoon eens van mn shit af zeg.. en ga eens echt dingen aanpakken die kut zijn, zoals de scopes op assault wapens enzo :(
poor Leno schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:15:
€&$£%#^#@@€&!!

Jaaaa hoor, na eerst de STG en daarna 1907 vorige keer dik generfd te hebben, pakken ze me nu weer droog vanachter door mn ZK nu ook te nerfen :( :( :(

Blijf gewoon eens van mn shit af zeg.. en ga eens echt dingen aanpakken die kut zijn, zoals de scopes op assault wapens enzo :(
Je doet je naam eer aan :P

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:19
poor Leno schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:15:
€&$£%#^#@@€&!!

Mjah, zo werkt het niet bij Dice. Die doen gewoon waar ze zin in hebben.

Dat jij met je ZK op medium range 3 hitmarkers krijgt op een sniper, en dat diezelfde sniper dan gewoon zonder enige vorm van suppression jou met 1 schot, afschiet, moet je maar lekker voor lief nemen. Voor sniper mag je ook Gewehr43 en M1A1 en Selbstlader 1902 zetten, uiteraard met scope.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

MRE-Inc schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:32:
[...]

Mjah, zo werkt het niet bij Dice. Die doen gewoon waar ze zin in hebben.

Dat jij met je ZK op medium range 3 hitmarkers krijgt op een sniper, en dat diezelfde sniper dan gewoon zonder enige vorm van suppression jou met 1 schot, afschiet, moet je maar lekker voor lief nemen. Voor sniper mag je ook Gewehr43 en M1A1 en Selbstlader 1902 zetten, uiteraard met scope.
Dat is ook een enorme irritatiefactor ja :/

Prima dat het er op close range niet meer in zit, maar tegen snipers moet het echt wel..

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-04 11:04
Wat de F is er aan de hand met Frontlines. Waar eerder de potjes lekker gelijkmatig over en weer gingen is het nu of je wint makkelijk, of je verliest te treurig. Frustreer me helemaal kapot :(
marapuru schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:33:
Wat de F is er aan de hand met Frontlines. Waar eerder de potjes lekker gelijkmatig over en weer gingen is het nu of je wint makkelijk, of je verliest te treurig. Frustreer me helemaal kapot :(
Was een assignment waardoor de meesten die daar nu mee klaar zijn wel gestopt zijn en degenen die overblijven weer het spul was wat eerder in die mode rond hang. En die interesseert de uitkomst van de game eigenlijk nooit maar dat ze met 32 man op een map spelen wat eerder voor 128 man bedoelt is. Oftewel: lekker campen en vooral niks doen voor de assignments

Ik heb hem in ieder geval binnen, dus dat is mooi

Martinspire wijzigde deze reactie 11-02-2019 20:13 (3%)

• SanderL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-04 14:32

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

marapuru schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:33:
Ik ervaar eigenlijk net hetzelfde :P Iedereen die wint, blijft eigenlijk wel zitten want het gaat goed en de verliezende kant verlaat massaal het spel (ook tijdens 'n match) waardoor je nog harder neergaat en de uitkomst van volgende match eigenlijk ook al bekend is. En als je dan zelf ook verandert van server, zit je meer dan 4 minuten te gapen naar het hoofdmenu tot je ergens in geraakt. Dat was "in het begin" toch niet het geval, heb ik het gevoel.

Momenteel zie ik zelf ook meer de grond dat wat anders :+ Best zonde van m'n tijd en heb me er ook al druk over liggen maken maar goed, dan maar even geen BF5. Het is nu ook niet dat ik veel ga missen. Zeker komende ToW niet en de release notes voor de update van morgen zijn ook weinig spannends dus de Xbox blijft wel even uit of hij zal wat anders renderen O-)

Niet pessimistisch, maar realistisch!

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:04

[Afbeelding]

Anyways, over die patch:
Jij speelt aardig goed met de sniper dan. Of ben je minder met de andere 3 haha? Omdat je bijna even veel kills in elke class hebt.
De patch van vandaag is uitgesteld.. wss een dagje of twee :/

Die netcode fix kan me niet snel genoeg komen.. Hopelijk gaat dat een duidelijk verschil maken!
To easy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:31:
[...]

Jij speelt aardig goed met de sniper dan. Of ben je minder met de andere 3 haha? Omdat je bijna even veel kills in elke class hebt.
Ik kan met elke class wel uit de voeten. Ik wilde voornamelijk alle wapens vrijspelen en dat vereist level 20 in elke class. Maar zeg maar een wapen en ik toon je vandaag/morgen een screenshot waarmee ik hem gebruik en bovenaan sta. Sowieso gaat het qua kills per potje wel aardig deze game. Sta vrij vaak met dubbele kills ten opzichte van de rest bovenaan. En daarbij dus nog een hele hoge PTFO score dus. Soms vraag ik me af wat de rest eigenlijk aan het doen is als ik al ruim 15 kills heb en ze nog niet eens 5 hebben benaderd. Kijk, dat niet iedereen goed kan schieten is prima, maar ik heb vaak het idee de enige in mn team te zijn die vuurgevechten kan winnen...

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-04 14:54
Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Ik kan met elke class wel uit de voeten. Ik wilde voornamelijk alle wapens vrijspelen en dat vereist level 20 in elke class. Maar zeg maar een wapen en ik toon je vandaag/morgen een screenshot waarmee ik hem gebruik en bovenaan sta. Sowieso gaat het qua kills per potje wel aardig deze game. Sta vrij vaak met dubbele kills ten opzichte van de rest bovenaan. En daarbij dus nog een hele hoge PTFO score dus. Soms vraag ik me af wat de rest eigenlijk aan het doen is als ik al ruim 15 kills heb en ze nog niet eens 5 hebben benaderd. Kijk, dat niet iedereen goed kan schieten is prima, maar ik heb vaak het idee de enige in mn team te zijn die vuurgevechten kan winnen...
Heb vergelijkbare stats met die van jou (570 SPM, 1.80 K/D en 1.18 K/min) en dit valt mij ook op. Ook dat ik aan het eind van het potje Conquest gewoon 4k meer punten heb dan nr. 2 uit mijn team. Dacht dat deze "skills" zich wel 1 op 1 zouden vertalen naar Apex Legends maar helaas is dit niet zo :+

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 02-04 17:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Mijn stats zijn vele malen slechter en de tijd die ik er aan gespendeerd heb is vele malen langer.
Recon staat nu als m'n meest gespeelde class en Medic als m'n minst gespeelde. Was in BF1 net andersom. Als ze die semi-auto rifles nu eens bij de Medic class hadden toegevoegd..........

@Martinspire Medic K/D van 1.91 _/-\o_ daar kan ik alleen maar van dromen.

XBL: theArthurrrr

Tim01 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:55:
[...]

Heb vergelijkbare stats met die van jou (570 SPM, 1.80 K/D en 1.18 K/min) en dit valt mij ook op. Ook dat ik aan het eind van het potje Conquest gewoon 4k meer punten heb dan nr. 2 uit mijn team. Dacht dat deze "skills" zich wel 1 op 1 zouden vertalen naar Apex Legends maar helaas is dit niet zo :+
Haha, mja maar helaas gooien verschil in guns/equipment en het hebben van shields bij dergelijke games vaak roet in het eten. Daarom kan ik ook altijd in het begin wel prima mn mannetje staan in BR games maar zodra mensen betere loot krijgen, wordt het lastiger om dat te compenseren. Het scheelt in Battlefield trouwens ook wel veel welke mode je doet want Conquest en andere modussen waarbij iedereen niet zo op een kluitje zit zijn eigenlijk wel wat makkelijker omdat je minder vaak door een derde partij afgemaakt wordt. Bij Breakthrough e.d. heb je toch vaak dat je het loodje legt door nades, campers en kamikaze acties.

Gister ook 1 bij frontlines. Gozer loopt door de mensenmassa heen, negeert de 7 enemies waar ie langs loopt waaronder de 4 die op hem aan het schieten zijn en komt mij persoonlijk even in de fik zetten met een molotov.

Merk wel dat het vaker gebeurd dat mensen die je vaak afschiet tot het uiterste gaan om je alsnog te pakken. Ander moment gister was een gozer die ik 6 keer had afschoten waarvan 4x achter elkaar. We zaten wel met wat man bij elkaar maar er kwam zoveel shit op ons af dat het eigenlijk niet echt te overzien was. Maar we hielden toch nog stand. En die gozer komt dus ook voor de 5e keer naar binnen en gaat echt alleen op mij af. Ik zag hem zoeken naar mijn skin haha.

Is wel de reden dat je enorm hoge k/ds eigenlijk nooit haalt, want op den duur komt iemand je toch wel opzoeken. Ach, ik zie het maar als een compliment.
DeWaanzin schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:40:
Mijn stats zijn vele malen slechter en de tijd die ik er aan gespendeerd heb is vele malen langer.
Recon staat nu als m'n meest gespeelde class en Medic als m'n minst gespeelde. Was in BF1 net andersom. Als ze die semi-auto rifles nu eens bij de Medic class hadden toegevoegd..........

@Martinspire Medic K/D van 1.91 _/-\o_ daar kan ik alleen maar van dromen.
Hehe. Ik noem het het medic-effect. Zodra jij je squadmates en teammates begint te reviven en je doet dat veel en goed, dan merk je gewoon dat het aantal revives significant stijgt. Veel mensen hebben randoms niet zo hoog zitten en dan weet je dus dat je wel het risico van een revive kunt nemen maar dat je die waarschijnlijk nooit terug krijgt. Hebben ze van mijn revive-trein geproefd, dan smaakt dat naar meer. En dan gaat een squad ook van middenmoot ineens naar de top toe.

En met meer revives stijgt je K/D gewoon omdat je dus niet echt dood gaat (ook al kun je nog steeds zwaar negatief staan, reëel gezien).

Maar die MP34, MP40 en Z383 zijn gewoon topwapens op close range.

Ook leuk om te proberen: shotguns. Of die M30 drilling afwisselen tussen shotgun en sniper kogel. Echt hilarische potjes kun je ermee hebben. Sowieso het proberen waard om level 4 te halen.

[...]

De Liberator! >:)

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:04

[Afbeelding]

Anyways, over die patch:
Hier precies hetzelfde. In voorgaande BF's had ik redelijk snel weer een KD boven de 2, maar in BF5 duurt het wat langer. Maar huidige games allemaal minimaal boven de 3, dus dan gaat het snel.

http://i64.tinypic.com/14jug3n.png

De 1907 is hard op weg op mijn favo wapen te worden! Met een beetje recoil control leg je enemies echt binnen no-time neer, ook op afstand. Heerlijk gewoon :).

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

Haha. Mja de kolibri van BF5. Maar is ook geen main wapen verder ;)
Denk ook niet dat er momenteel een map is waar die bruikbaar kan zijn. Een tactiek is wel om met anderen mee te lopen en dan net de kill weg te jatten, maar ik denk niet dat ik zin heb om daar een avond mee te verpesten.

Martinspire wijzigde deze reactie 12-02-2019 15:01 (29%)

Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Haha. Mja de kolibri van BF5. Maar is ook geen main wapen verder ;)
Denk ook niet dat er momenteel een map is waar die bruikbaar kan zijn. Een tactiek is wel om met anderen mee te lopen en dan net de kill weg te jatten, maar ik denk niet dat ik zin heb om daar een avond mee te verpesten.
Je zei een wapen, niet dat het een primary/main moest zijn :+

Gekkigheid voor de rest hoor. Want de Liberator is weer zo een gimmick wapen ala Kolibri natuurlijk. Alhoewel de Kolibri nog wel best gaaf was i.s.m. de Martini Henri (eerste schot met de MH en dan afmaken met de kolibri).
Reefun schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:46:
[...]

Je zei een wapen, niet dat het een primary/main moest zijn :+

Gekkigheid voor de rest hoor. Want de Liberator is weer zo een gimmick wapen ala Kolibri natuurlijk. Alhoewel de Kolibri nog wel best gaaf was i.s.m. de Martini Henri (eerste schot met de MH en dan afmaken met de kolibri).
Sowieso was die Martini Henri wel tof. Die M30 deed me eraan denken en daar heb ik ook wat potjes mee bovenaan gestaan. Close range en veraf is ie gewoon erg goed. Je hebt alleen niet veel ammo maar daar is mee te werken. In bv Devastation en Twisted Steel kun je er goed mee werken gezien het daar prima afwisselt tussen close range en long range en er eigenlijk amper medium range is

Martinspire wijzigde deze reactie 12-02-2019 17:06 (11%)

• To easy
[...]

Ik geloof je. Het was ook meer dat ik vond dat je aardig kan snipen als ik je kills zie. Ja er zijn gewoon goeie en slechtere spelers. Helaas zit het je soms niet mee in een team.
Nou ben benieuwd!
Dit werd daarstraks door DICE nog gemeld :)

Just a heads up but in the next Battlefield V update we've got some changes happening that aren't mentioned in the release notes.

First up, we've made some improvements to visibility.

We also have some fixes that we're hoping stick with regards to getting stuck on loading screens. There is also a fix going in for PS4 which looks to address low FPS.

More info on this shortly, but wanted to let you know.

• MRE-Inc
poor Leno schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:27:
Nou ben benieuwd!
Dit werd daarstraks door DICE nog gemeld :)

Just a heads up but in the next Battlefield V update we've got some changes happening that aren't mentioned in the release notes.

First up, we've made some improvements to visibility.

We also have some fixes that we're hoping stick with regards to getting stuck on loading screens. There is also a fix going in for PS4 which looks to address low FPS.

More info on this shortly, but wanted to let you know.
Nou ga los jongen...

Oh ja....
poor Leno schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Ja, maar zij zijn ook enthousiast over de XBox, dus tsja.. >:)
There is also a fix going in for PS4 which looks to address low FPS.
_O- Wat zei je ook weer in het ps4 topic ? ;)

Mbt de visibility changes.... https://forums.battlefiel...406/visibility-changes/p1
I mentioned earlier on today that we had some changes to visibility in the next update (which comes out tomorrow if you missed it), so here’s a bit more detail into what we’ve done.

It’s worth noting that we didn’t want to change things too drastically as we felt this would likely end up having an overall negative effect.

The changes we’ve made will make soldiers slightly more visible. As well as this there will also be a clearer difference between friends and enemies. Friends will have a lower level of visibility, making them attract less attention while looking for threats.

Alongside these changes we have also solved several issues that were causing soldiers in dark clothes to appear too dark in areas with not much light. We also solved an issue where some characters were glowing too much when wearing light coloured clothes in well-lit areas.

Our intent with these changes is to balance the visibility of soldiers with the camouflage effect of their uniforms. Soldiers should not stand out too much, nor should blend in too much either.

Adjustments have been made by altering the lighting and the colours of our characters, as well as making some specific tweaks to the maps which were the worse offenders; Fjell and Devastation.

The visibility boost does fade over distance. This means that while close combat encounters are still solved by player skill, threats which are further away will be easier to pick out against the background.

Another fix that we have implemented addresses a problem where the visibility system was being applied incorrectly against a soldier who was prone. By fixing this issue, solders who are prone should now be significantly more visible than before, on par with standing soldiers.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 13-02-2019 00:16 (47%)

Ziet er stukken beter uit zo op t eerste gezicht :)

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:54
poor Leno schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 06:25:

[Afbeelding]
Is de bedoeling dat ze spelers beter zichtbaar maken ipv te goed gecamoufleerd?
Alleen in plaatje 1 zie ik echt geen speler dus zal wel niet. Het blijft namelijk soms een doorn in het oog.
Speel op pc.

• MRE-Inc
dezekeer schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 07:45:
[...]

Is de bedoeling dat ze spelers beter zichtbaar maken ipv te goed gecamoufleerd?
Alleen in plaatje 1 zie ik echt geen speler dus zal wel niet. Het blijft namelijk soms een doorn in het oog.
Speel op pc.
In het eerste plaatje ligt de speler op zijn buik met hoofd naar voren en benen naar achteren. Je moet idd erg goed kijken. Campende MG sletjes maken hopenlijk nu wat minder kans....

Is het overigens gek dat ik me afvraag wat in deze patch straks stuk zal zijn ? Als in: We hebben bug A, B en C geplet, maar bug D, E en F zijn daar voor in de plaats gekomen. :X

En en en?? Iemand al geprobeerd? :D

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:53

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Huh, Ik zie iemand in m'n friends list spelen op Sicily ?

bug laat onaangekondigde map zien? :P

Geronimous wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:42 (61%)

FT-17 FTW!

• Grandisimo
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Gelijk trek in pasta.

Aan de veranderingen niks te merken.
Nouja......niks.......
Normaal had ik nul last van planes, maar net 3x aan gort gebombardeerd.

• MRE-Inc
Grandisimo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:20:
Gelijk trek in pasta.

Nouja......niks.......
Aan vliegtuigen is juist niks veranderd mbt nerf/buff. Het enige dat veranderd is, is dat de Blenheims weer normaal re-supply-en als ze door een resupply punt vliegen. Tot aan deze patch werd de ammo van de main gun van deze vliegtuigen niet aangevuld. Dat is nu dus hopenlijk gefixed (al zullen er nu wel weer andere bugs optreden).

Wellicht dat Dice "onderwater" nog wat heeft getweaked aan vliegtuigen waardoor ze weer sterker zijn dan pre feb13 patch en dit expliciet niet in de release notes hebben vermeld. Zie ze er wel voor aan om zoiets te doen.....

MRE-Inc wijzigde deze reactie 13-02-2019 14:38 (15%)

Grandisimo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:20:
Gelijk trek in pasta.

Nouja......niks.......
Dus je wordt nog steeds ge-oneshot en je ziet niemand op de grond liggen enzo? :/

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19-04 19:54
Nou er zitten een paar flinke nieuwe bugs in, squad spawn glitcht af en toe helemaal de pan uit. Pas maar op als je gevoelig bent voor flitsen.
En Fjell is compleet veranderd in conquest, de enemy begint nu met alle vlaggen.

ikdedinges wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:36 (22%)

ikdedinges schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
Nou er zitten een paar flinke nieuwe bugs in, squad spawn glitcht af en toe helemaal de pan uit. Pas maar op als je gevoelig bent voor flitsen.
En Fjell is compleet veranderd in conquest, de enemy begint nu met alle vlaggen.
Fjell was altijd al "Conquest Assault"?

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19-04 19:54
Reefun schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:40:
[...]

Hier gisteren nog niet :?

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:04
Reefun schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:40:
[...]

Nee hoor, je begon gewoon met 1 vlag per zijde.

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

Ah was in de war met Fjell tijdens Grand Operations :) Daar is hij wel CA.

• Furr_xL
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17-02 19:17
Ik zoek wat lui om mee samen te spelen op ps4, add ferry043 :)

Furr_xL wijzigde deze reactie 13-02-2019 20:53 (5%)

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:28

Zalaroth

Mudkip

Furr_xL schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:44:
Ik zoek wat lui om mee samen te spelen, add ferry043 :)
Op?

PSN: Zalaroth

• Furr_xL
  • Laatst online: 17-02 19:17
PS4

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:11

SD5k

>4&X

Net voor het eerst met de nieuwe patch gespeeld.
Ik merk wel dat iets is veranderd aan de netcode maar ik heb nu het gevoel dat je in plaats van dat je sterft door een 'superbullet' dat de kogels elkaar af en toe te snel opvolgen, dus dat het wapen van je tegenstander een hogere rate of fire lijkt te hebben dan normaal. Gelukkig nog incidenteel, maar het voelt dan nogsteeds niet echt eerlijk.
SD5k schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:04:
Net voor het eerst met de nieuwe patch gespeeld.
Ik merk wel dat iets is veranderd aan de netcode maar ik heb nu het gevoel dat je in plaats van dat je sterft door een 'superbullet' dat de kogels elkaar af en toe te snel opvolgen, dus dat het wapen van je tegenstander een hogere rate of fire lijkt te hebben dan normaal. Gelukkig nog incidenteel, maar het voelt dan nogsteeds niet echt eerlijk.
Same here idd.

De Sten, KE7 en G43 hebben hier nog steeds last van :(

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:53

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Geronimous schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:03:
Huh, Ik zie iemand in m'n friends list spelen op Sicily ?

bug laat onaangekondigde map zien? :P

[Afbeelding: Sicily map]
Jaqub Ajmal (dev) op Twitter:
https://twitter.com/jaqub.../1095720441195515905?s=21
Battlefield V - Please note that the "Sicily" text in the friend's menu is a bug and does not hint at things coming in the future.
F8RGE op Reddit:

FT-17 FTW!

• Tjebakka
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-04 15:42

Tjebakka

PSN: Tjebakka

Ja ja.. een bug.

En de nieuwe patch is vreselijk. Gister 4 potjes gespeeld en steeds aan de DIK verliezende kant gezeten. Wellicht is het toeval geweest. Spawnscreen flipt hem iedere keer compleet en ik vond het geluid nogal blikkerig.

Het voelde allemaal wat meer ... trial versie aan.

Tjebakka wijzigde deze reactie 14-02-2019 13:19 (0%)
Reden: ik had per ongeluk een knopje op m'n headset ingedrukt 8)7

If it aint fixed, it's broken.

• To easy
Was wel vet geweest als ze Italië als factie en maps toevoegen.

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:30
poor Leno schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 06:25:

[Afbeelding]
Oww dat was het dus ik was al bang dat mijn ogen stuk minder werden door ouderdom maar veel mensen hadden daar ook laatst van :+

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-04 07:12
Na de update kan ik niet meer gelijk de ammo krate gooien. De soldaat houdt het nu vast en dan pas kan je het weggooien. Een extra handeling dus wat tijd kost.

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

• MRE-Inc
Mandrake466 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 07:11:
Na de update kan ik niet meer gelijk de ammo krate gooien. De soldaat houdt het nu vast en dan pas kan je het weggooien. Een extra handeling dus wat tijd kost.
Lijkt op zoals het ooit was in Bad Company 2. Lijkt mij ook meer alsof ze het zo geimplementeerd hebben om het "Ammo/healt crate door de grond heen zakken-issue/bug" mee op te lossen.

Sicily een bug. Uhuh. map[8].name was toch blijkbaar een andere map of zo :P
Is gewoon onderdeel van opkomende content maar dat mag niemand weten natuurlijk

To easy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:25:
Was wel vet geweest als ze Italië als factie en maps toevoegen.
Casetta medica!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:11

Donstil

Grab them by the 🐈.

Edit:Nevermind. Got it.

Donstil wijzigde deze reactie 15-02-2019 21:57 (93%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 02-04 17:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Een positieve bug, ik krijg er na bijna ieder potje 2000 company coins bij.

Edit: Het zou natuurlijk ook kunnen komen door al de XP die ik met de nieuwe TOW naar binnen hark.

DeWaanzin wijzigde deze reactie 16-02-2019 10:20 (40%)

XBL: theArthurrrr

MRE-Inc schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:13:
[...]

Lijkt op zoals het ooit was in Bad Company 2. Lijkt mij ook meer alsof ze het zo geimplementeerd hebben om het "Ammo/healt crate door de grond heen zakken-issue/bug" mee op te lossen.
Ik vind het een prima oplossing. Ja het is een extra handeling maar mijn muscle memory is er alweer aan gewend. Fijn dat je niet meer naar de begane grond moet iedere keer of als een zwerver onder de brug moet zoeken naar ammo :+

• MRE-Inc
Hahaha, en Cassetta medica ecco als je een kleine pouch gooit.....

• Amdwarrior
Krijg zin om Battlefield 1 weer te spelen man man bomwerpers zwaar overpowerd en waarom is alles zo wazig

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:36:
Krijg zin om Battlefield 1 weer te spelen man man bomwerpers zwaar overpowerd en waarom is alles zo wazig
Knip, niet echt nodig he

exactor it wijzigde deze reactie 17-02-2019 20:28 (12%)

• Amdwarrior
Schimanski81 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Misschien je bril weer goed op je neus zetten.
Knip, kalm aan aub
Maar blijkbaar mag je geen kritiek hebben op je favoriete (half afgewerkt) speeltje

exactor it wijzigde deze reactie 17-02-2019 20:27 (25%)

Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Die is prima wijsneus

Maar blijkbaar mag je geen kritiek hebben op je favoriete (half afgewerkt) speeltje
Ongefundeerde kritiek is inderdaad niet gewenst. Enige onderbouwing is toch wel het minste wat je kunt doen

• Amdwarrior
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:02:
[...]

Ongefundeerde kritiek is inderdaad niet gewenst. Enige onderbouwing is toch wel het minste wat je kunt doen
Blijkbaar ben jij zo Tweaker met superieure ogen

Daarom heeft Dice ook patch uitgebracht om vijanden beter te kunnen spotten

• larsbeumer.apd
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 19-04 15:07
Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:08:
[...]

Blijkbaar ben jij zo Tweaker met superieure ogen

Daarom heeft Dice ook patch uitgebracht om vijanden beter te kunnen spotten
Je begint in je bericht iets verder naar boven over dat je liever bf1 gaat spelen, want bfv is "wazig". Geen enkele vorm van toelichting. Zoals martinspire aangeeft is het minste wat je kan doen onderbouwing voor je kritiek geven, en al helemaal niet proberen geen antwoord te geven door iets anders te benoemen.

• Amdwarrior
larsbeumer.apd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:53:
[...]

Je begint in je bericht iets verder naar boven over dat je liever bf1 gaat spelen, want bfv is "wazig". Geen enkele vorm van toelichting. Zoals martinspire aangeeft is het minste wat je kan doen onderbouwing voor je kritiek geven, en al helemaal niet proberen geen antwoord te geven door iets anders te benoemen.
Ik zeg toch later dat vijanden heel moeilijk zijn te spoten zie Reddit of officiële forum als ik realisme wil ga ik Arma spelen en niet Battlefield

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23:47
Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:08:
[...]

Ik zeg toch later dat vijanden heel moeilijk zijn te spoten zie Reddit of officiële forum als ik realisme wil ga ik Arma spelen en niet Battlefield
Als je realisme wilt kan je beter stoppen met gamen en het ergens anders gaan zoeken ;).

YouTube

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:08:
[...]

Pro-tip: Intel of Nvidia gebruiken.

Edit: goed, nu weer door met epistels over vliegen of teleurgestelde mensen die boos zijn op Dice.

Schimanski81 wijzigde deze reactie 17-02-2019 18:34 (14%)

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-04 14:36

BlaTieBla

Blake Returns

Schimanski81 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:25:
[...]

Pro-tip: Intel of Nvidia gebruiken.

Edit: goed, nu weer door met epistels over vliegen of teleurgestelde mensen die boos zijn op Dice.
Nou, dan heb ik er nog wel 1; vandaag voor het eerst dynamisch weer (regen/mist) tegen gekomen op Panzerstorm. Niet dat ik die map veel gespeeld heb, maar dit was toch knap %#&... Je ziet niets meer op de grond vanuit je bomber. Zo duurt het nog langer om die Stuka op lvl4 te krijgen.

Anyhoe, dat dynamische weer mag wel vaker gebeuren. Ik vond de frequentie in BF1 op dat vlak wel leuk. Geeft de grondtroepen weer wat meer kans.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Amdwarrior
Zo effe wat instellingen in menu en tv gedaan nu stuk beter krijg ik nu superieure ras Tweakers award ook? Je kunt complimenten krijgen voor het verbeteren van je situatie. Maar dat gerant hier moet voorbij zijn. Dank alvast.

exactor it wijzigde deze reactie 17-02-2019 21:25 (39%)

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-04 21:18
Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:04:
Zo effe wat instellingen in menu en tv gedaan nu stuk beter krijg ik nu superieure ras Tweakers award ook? [mbr] Je kunt complimenten krijgen voor het verbeteren van je situatie. Maar dat gerant hier moet voorbij zijn. Dank alvast. [/mbr]
En wat voor instelling heb je aangepast als ik vragen mag? Want heel eerlijk gezegd zie ik de tegenstander ook niet echt goed. Vooral als ze verder weg liggen. Meestal zie ik ze pas als ze beginnen te schieten op mij...Ik vind het soms wel knap dat mensen op elkaar zijn aan het schieten en ik zie te vijand niet eens liggen 8)7

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-04 09:22

XanderDrake

Genetics is the key

Gaat lekker hier :)

Ik heb BF1 met plezier gespeeld, maar zit nu veel meer in BFV. BF1 had iets meer epische momenten (neerstorten blimp) maar kwam ook heel vaak neer op zware killzones waar niemand meer uit kwam. Dan hoor je heeeel vaak Casseta medica! Ecco de municcioni!! :P

Het environmental cover/reduced visibility concept in BFV haatte ik in het begin, maar nu ben ik een groot fan. Ik werk er graag mee. Dat je snel dood gaat was ook effe wennen maar nu is het de standaard. Al met al zijn mijn potjes in BFV snel, agressief en vlammend! Helemaal mijn stijl.
Ook de Co-op is leuk, als er maar weinig/geen servers zijn kan je nu lekker rellen met je squad.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

XanderDrake schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:49:
Gaat lekker hier :)

Ik heb BF1 met plezier gespeeld, maar zit nu veel meer in BFV. BF1 had iets meer epische momenten (neerstorten blimp) maar kwam ook heel vaak neer op zware killzones waar niemand meer uit kwam. Dan hoor je heeeel vaak Casseta medica! Ecco de municcioni!! :P

Het environmental cover/reduced visibility concept in BFV haatte ik in het begin, maar nu ben ik een groot fan. Ik werk er graag mee. Dat je snel dood gaat was ook effe wennen maar nu is het de standaard. Al met al zijn mijn potjes in BFV snel, agressief en vlammend! Helemaal mijn stijl.
Ook de Co-op is leuk, als er maar weinig/geen servers zijn kan je nu lekker rellen met je squad.
De eerste keer dat de Zeppelin neer ging vond ik wel episch. De tweede en derde keer wellicht ook. Maar daarna voelde het al niet meer episch aan. Meer zo van "Oh, daar gaatie weer". Uiteindelijk als ik het echt naast mekaar zet, dan heeft BF1 simpelweg veel sterkere mappen. Monte Grappa, Fao Fortress, Sinai Desert of voor meer CQB Verdun / Fort de Vaux. BFV mist gewoon veel content :(

Maar, gameplay gewijs vind ik BFV dan weer vele malen sterker. De eerste week was het inderdaad flink wennen qua visibility, minder spot icoontjes etc. ; maar dat maakt hem juist sterker. Vanuit de lucht ben je flink in het nadeel t.o.v. BF1 vanwege het moeten herladen en minder spot icoontjes. Maar dat is niet erg. Inmiddels kan ik op het oog al vijanden onderscheiden vanaf een bepaalde hoogte. Als je té hoog gaat dan zie je bijna niets meer vanwege de relatief lage drawdistance en moet je maar gokken dat er iets is op basis van de vlaggen.

Al om al hoop ik dat er snel nieuwe mappen, wapens en voertuigen erbij gaan komen. Want eerlijk gezegd, afgezien van de ToW welke ik nog moet voltooien voor de nieuwe tank is er weinig meer te beleven. Dacht nog wel ff zoet te zijn met Crackdown 3 maar die heb ik van het weekend al uit gespeeld :+

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

BFV mist inderdaad nog wel wat content. Met name bekende slagvelden, zoals D-Day, Stalingrad or Kursk. Maar ook eilanden in de Pacific, de Ardennen (Battle of the Buldge) of juist the Battle for Britain.

Ze hadden een paar van deze maps bij launch of bij de eerste patch moeten toevoegen, ipv die Noorse en Noord-Franse maps. Dan kregen ze ook de WO2 fanboys achter de game.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD

XanderDrake schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:14:
BFV mist inderdaad nog wel wat content. Met name bekende slagvelden, zoals D-Day, Stalingrad or Kursk. Maar ook eilanden in de Pacific, de Ardennen (Battle of the Buldge) of juist the Battle for Britain.

Ze hadden een paar van deze maps bij launch of bij de eerste patch moeten toevoegen, ipv die Noorse en Noord-Franse maps. Dan kregen ze ook de WO2 fanboys achter de game.
Battle of Britain zou me zo awesome lijken. Echte luchtgevechten zoals in de "intro missie" van BFV O+

D-Day zal vast wel ooit gaan komen. Zou dom zijn om die niet toe te voegen. Alhoewel ik betwijfel in hoeverre die daadwerkelijk leuk zou zijn om te spelen afgaande van Cape Helles @ BF1 (zelfde idee). Maar we zullen zien :)
XanderDrake schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:14:

Ze hebben nu slagvelden uit het eerste jaar van de oorlog gepakt, de dingen die jij noemt zijn allemaal in het laatste stuk van de oorlog. Bijna allemaal het laatste jaar zelfs.

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:53:
[...]

Ze hebben nu slagvelden uit het eerste jaar van de oorlog gepakt, de dingen die jij noemt zijn allemaal in het laatste stuk van de oorlog. Bijna allemaal het laatste jaar zelfs.
Dus, jij zegt we moeten nog wachten tot 2023 eer we deze veldslagen mogen verwachten? :P
Zo ja, waar is Dunkirk dan? O-) Het mag allemaal wat ironischer, is mijn algemene stelling. Maar! Ik ben blij dat old-timey Rotterdam erin zit.

XanderDrake schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:40:
[...]

Dus, jij zegt we moeten nog wachten tot 2023 eer we deze veldslagen mogen verwachten? :P
Zo ja, waar is Dunkirk dan? O-) Het mag allemaal wat ironischer, is mijn algemene stelling. Maar! Ik ben blij dat old-timey Rotterdam erin zit.
Dunkirk is qua veldslag niet echt gebalanceerd en een toffe omgeving, maar ik denk dat ze de iets minder grote veldslagen liever doen dan de welbekende en al reeds uitgemolken veldslagen in andere games. Vandaar Noorwegen, Nederland en dergelijke.

Enerzijds jammer, maar anderzijds weer vernieuwend. Je kunt het er mee oneens zijn, maar wat mij betreft maakt zo'n omgeving na een match of 5 al niet meer uit.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-04 09:34
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:53:
[...]

Als ik de roadmap bekijk zie ik maar weinig info over nieuwe maps. Alleen Greece? BF4 en BF1 waren veel duidelijker mbt release van nieuwe maps. Dat vind ik wel jammer. Je weet nu eigenlijk niet wat je kan verwachten in de toekomst..

P.E.No.1 wijzigde deze reactie 18-02-2019 12:41 (7%)

PSN id: PENo1

• Baroe
  • Laatst online: 09-04 09:56
Hoe bevalt deze game op de PS4? Ik ben Battlefield speler sinds BF1942 (op de PC weliswaar) en wil deze game nu graag aanschaffen voor de PS4. Heeft het dat echte BF gevoel? :)
Lekker banjeren door de blubber en plassen, met je tanks door de weilanden raggen of met je vliegtuig rare capriolen uithalen, ondertussen van alle kanten beschoten worden door stationaries, AA guns en Panzerfausts....
Hoe meer BF wil je het hebben? d:)b

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

P.E.No.1 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:40:
[...]

Als ik de roadmap bekijk zie ik maar weinig info over nieuwe maps. Alleen Greece? BF4 en BF1 waren veel duidelijker mbt release van nieuwe maps. Dat vind ik wel jammer. Je weet nu eigenlijk niet wat je kan verwachten in de toekomst..
Op zich is dit van DICE niks nieuws. De hoeveelheid en welke maps is altijd een vraag geweest, al wisten ze soms een kleine indicatie te geven van waar we het ongeveer moesten zoeken.

Ik denk dat ze nu niet teveel willen prijsgeven om geen verkeerde verwachtingen te scheppen. Als ze zeggen dat Frankrijk eraan komt, gaan veel mensen denken dat er D-Day aan komt. Is er Rusland bij, dan moet Stalingrad er wel inzitten (wat ik niet denk dat gaat gebeuren deze game). Zeggen ze niks, dan krijg je dat soort dingen niet.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-04 09:34
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:01:
[...]

Op zich is dit van DICE niks nieuws. De hoeveelheid en welke maps is altijd een vraag geweest, al wisten ze soms een kleine indicatie te geven van waar we het ongeveer moesten zoeken.

Ik denk dat ze nu niet teveel willen prijsgeven om geen verkeerde verwachtingen te scheppen. Als ze zeggen dat Frankrijk eraan komt, gaan veel mensen denken dat er D-Day aan komt. Is er Rusland bij, dan moet Stalingrad er wel inzitten (wat ik niet denk dat gaat gebeuren deze game). Zeggen ze niks, dan krijg je dat soort dingen niet.
Snap ik maar bij eerder BF games wist je welke DLC er aan zaten te komen. En ook wist je al dat dit mappacks waren met (vaak) 4 nieuwe maps

@NeLiZu Dat zou heel goed kunnen. Maar met het oog op het feit dat de verkopen wat teleurstellend zijn en er aardig wat klachten zijn over de game, is wat meer duidelijkheid misschien voor de community wel leuk.

P.E.No.1 wijzigde deze reactie 19-02-2019 09:42 (12%)

PSN id: PENo1

• NeLiZu
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-04 00:06
P.E.No.1 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:05:
[...]

Snap ik maar bij eerder BF games wist je welke DLC er aan zaten te komen. En ook wist je al dat dit mappacks waren met (vaak) 4 nieuwe maps
Toen moesten ze de DLC ook nog verkopen voor behoorlijke bedragen (los of premium).
Met premium wilde je dan wel een idee hebben van hoeveel content er nog zou komen, dus dat zal er wel mee te maken hebben.

NeLiZu wijzigde deze reactie 18-02-2019 17:18 (13%)

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-04 17:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Baroe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:47:
Hoe bevalt deze game op de PS4? Ik ben Battlefield speler sinds BF1942 (op de PC weliswaar) en wil deze game nu graag aanschaffen voor de PS4. Heeft het dat echte BF gevoel? :)
en hij is nu €39,99

https://store.playstation...08670_00-BFVDELUXEEDITION

• Prev
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-04 16:02
Iemand enig idee waarom Squad Conquest sinds de update niet meer mogelijk is.
Of was het altijd al de bedoeling dat het een tijdelijke game mode was?

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-04 21:18
Prev schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:18:
Iemand enig idee waarom Squad Conquest sinds de update niet meer mogelijk is.
Of was het altijd al de bedoeling dat het een tijdelijke game mode was?
Zag inderdaad in het weekend dat ik hem ook niet meer kon spelen.. Vind ik wel jammer. Was een snelle en leuke gameplay.

• MRE-Inc
Vanavond effe proberen @Martinspire ?

Het is me al gelukt hoor ;)
Was effe gevloek voor nodig, maar ik heb hem. Op devastation lukte het me prima eigenlijk. 8 in 1 pot volgens mij. Wat vooral kwam doordat ik als gunner op een tank zat en 1 van de stad-objectives ineens heftig verdedigd werd. Dus daar al 5 man neergemaaid.

Maar lekker dat ze daar nu mee komen. Goed, ik kan zeggen dat ik de OG assignments heb voltooid. Mag wel een gratis skin voor komen :P

Ding is dat je vooral een objective moet hebben waar veel infantry kan zitten, maar waar tanks toch even voor nodig hebben om heen te rijden. En waar je buiten de objective prima kan staan om aan te vallen. Ik had wel de mazzel dat er meerdere tanks bij elkaar reden daar, maar uiteindelijk heb ik toen wel de meeste mensen neergemaaid. Als je het doet met een tanker die een beetje snapt hoe het spelletje werkt (en weet wat repairen is) dan gaat het al een stuk beter.

Martinspire wijzigde deze reactie 19-02-2019 16:42 (26%)

• To easy
O opzich wel nice. Kwam zondag pas terug van wintersport en was al bang dat ik gewoon een tank ga missen om mee te spelen haha. 5 kills ga ik nog wel redden voor donderdag!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

https://twitter.com/JaqubAjmal/status/1097870700428357632
Wat mij dan interesseert is wie/wat/welk watje hierover heeft geklaagd. Ik ben in de verste verte geen tanker. In alle BF's ben ik 99,9% infantrie/cannon fodder, maar zelfs ik heb deze (met veel pijn, moeite en frustratie) gehaald. Blijkbaar is er dus een (substantiële) groep die het niet voor elkaar krijgen een paar objectives/assignments te halen in een week en daar dan over klagen dat ze dan een tank mislopen (die waarschijnlijk voor een paar company coins na afloop gekocht kan worden). Wat is het met mensen die denken dat alles naar ze toe komt? Het leven staat bol van tegenslagen. Deal with it.

Aan het begin van deze week haatte ik tanks (om zelf te rijden) en de map Panzerstorm nog meer. Na een paar dagen alleen op die map door te brengen heb ik deze ToW binnen geharkt, 3 tanks op lvl4 (vanaf lvl 0 en een beetje) gekregen en 2 stukas naar lvl4 (1 van 0 en de ander van 3) gekregen. Ik ken de map inmiddels op mijn duimpje en het tanken zit ook al redelijk in de vingers.
Niets klagen. Gewoon doorzetten. Stel je voor dat je er nog wat van leert.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is sowieso al irritant dat die assignments (voor een wapen) binnen een week gehaald moeten worden.

Een hoop mensen hebben daar niet altijd tijd voor. Of je bent of vakantie. Het zou al veel schelen als dit soort assignments niet gekoppeld worden aan een (kort) tijdsbestek.

Het hele oorspronkelijke idee was natuurlijk ook dat veel mensen het niet halen en daardoor CC in moeten zetten, hier niet genoeg van hebben en dan maar CC's gaan kopen met echt geld.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-04 17:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Idem hier.. met een peuter en een mamma die rondlopen speel ik ook alleen als ze er niet zijn vanwege werk of slaapjes. Dus soms maak ik 16 uur in het weekend en soms nog geen 3 uur in twee weken. Nog geen enkele unlock heb ik behaald
En dus moeten ze alles maar makkelijker maken zodat het met één of twee uurtjes te halen is?
Ik ben het 100% eens met BlaTieBla; het mag soms best wel wat moeite kosten.
Daarnaast komen de rewards later gewoon voor iedereen (gratis) beschikbaar dmv company coins.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Help!!!! schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:15:
[...]
Het hele oorspronkelijke idee was natuurlijk ook dat veel mensen het niet halen en daardoor CC in moeten zetten, hier niet genoeg van hebben en dan maar CC's gaan kopen met echt geld.
Geen idee hoe het bij jouw zit, maar ik heb inmiddels ~135k aan CC (1 facepaint gekocht en een paar decals voor vliegtuigen). Dus ook voor die tank kan je sparen (tenzij die dan 5M CCC's moet gaan kosten uiteraard :o ). Beetje daily's doen en levellen en het gaat best rap.
En zelfs als je uiteindelijk keiharde euro's in moet wisselen om die tank te kunnen kopen, dan is het nog steeds een keuze. Net als een week op vakantie gaan (en dan die tank mislopen) een keuze is.

Overigens is niet dat je met die tank (of dat wapen) opeens heer en meester bent op het slagveld. Het blijven spiegeltjes en kraaltjes

Wat overigens dan wel zou helpen is dat je de tank (of het wapen) in de practise grounds kan testen. Dan kan je zelf beslissen of het die 5M CC (of hoeveel dan ook) waard is.

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 22:44
Die tank wordt bij mij niet geleverd. Er staat delivered to your shipments maar daar zie ik niks...

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 20-04 15:27

Tags NL

Harmful or Harmless?

Oh, fijn... Ik gewoon 20 kills met moeite halen.. Kut tanks :) Inmiddels level 31 in Tides of War.. Gaat langzaam, maar als je elke week alle onderdelen van de challenge haalt schiet het toch al redelijk op

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• MRE-Inc
BlaTieBla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:07:
Wat mij dan interesseert is wie/wat/welk watje hierover heeft geklaagd. Ik ben in de verste verte geen tanker. In alle BF's ben ik 99,9% infantrie/cannon fodder, maar zelfs ik heb deze (met veel pijn, moeite en frustratie) gehaald. Blijkbaar is er dus een (substantiële) groep die het niet voor elkaar krijgen een paar objectives/assignments te halen in een week en daar dan over klagen dat ze dan een tank mislopen (die waarschijnlijk voor een paar company coins na afloop gekocht kan worden). Wat is het met mensen die denken dat alles naar ze toe komt? Het leven staat bol van tegenslagen. Deal with it.

Aan het begin van deze week haatte ik tanks (om zelf te rijden) en de map Panzerstorm nog meer. Na een paar dagen alleen op die map door te brengen heb ik deze ToW binnen geharkt, 3 tanks op lvl4 (vanaf lvl 0 en een beetje) gekregen en 2 stukas naar lvl4 (1 van 0 en de ander van 3) gekregen. Ik ken de map inmiddels op mijn duimpje en het tanken zit ook al redelijk in de vingers.
WIe er geklaagd heeft ? Blijkbaar iedereen die altijd klaagt. Dat zijn dezelfde gasten die ik al eerder heb beschreven. Van die lui die het spelletje niet snappen en ook klagen dat vliegtuigen OP zijn omdat ze gewoon 6x worden afgeknald door vliegtuigen in 5 minuten. Of 12x in hun eentje een tank proberen uit te schakelen en 12x afgeknald worden. Dat soort gasten dus.

Ik zelf heb ook een hekel aan tanks. Niet omdat ik er in een pot 5x door afgeschoten wordt, maar om zelf in te rijden. Toch heb ik vanavond gewoon die 20kills gemaakt. Kwestie van de juiste map op zoeken.

Hamada CQ bij vlag B campen. Die vlag wordt sowieso vaak gecapped en verloren, dus veel kans om daar kills te maken als UK zijnde. Daarna als je een Grand OPs doet, op Aerodome als UK een tank pakken en tussen A en B in de eerste sector gaan staan op het verhoogde gedeelte bij de spawn punt. Kun je lekker A bestoken vanaf een afstandje. Ik had daar vanavond 24kills in amper 15 minuten. Maar ja...zoals ik al zei, sommigen (velen) snappen het spelletje niet en gaan dan klagen. Dit OP, dat OP, dit te moeilijk, dat te moeilijk. Doe eens moeite, verdiep je eens in de gameplay. Ik ben zelf ook een middelmatige speler en toch haal ik altijd leuke scores en k/d's. Waarom, omdat je je moet aanpassen aan de situatie en het spelletje moet leren spelen. Dom het slagveld op rennen, daar ga je het niet mee halen...

@Tags NL sinds wanneer ben jij weer online dan ? Heb je al bijna een maand niet online gezien. :'(

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 20-04 15:27

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:39:
[...]

@Tags NL sinds wanneer ben jij weer online dan ? Heb je al bijna een maand niet online gezien. :'(
Ben al een maand ofzo met Offline status aan het gamen, had weinig zin in party zeg maar door het hele gebeuren....

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

BlaTieBla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:07:

Er is niet alleen geklaagd over het behalen van de assignment, maar ook hoe het de meta veranderd en hoe weinig mensen nog met de game zelf bezig zijn. Ze hebben onderschat hoe graag mensen die shit willen hebben.

En als er nou "haal 80 wins" had gestaan, dan was het nooit zo'n probleem geweest (qua hoe de game veranderd). Maar mensen gingen niet spawnen, maar bleven wachten op tanks, zaten te campen op bepaalde plekken, gingen spawnrapen en weigerden objectives te cappen. Ze komen er nu dus gewoon achter hoe waardeloos die assignment is. En dan gaat het dus niet eens over de moeilijkheidsgraad ervan.

Als je gratis tanks weg gaat geven (wat in principe best een big deal is voor een game waar je max 4 tanks per kant hebt), dan kun je dit verwachten. Idem met wapens. Dogtags, skins e.d. is niet zo'n probleem.

En als ze willen dat men die tank dan maar aanschaft, dan moeten ze dat kenbaar maken en ook eindelijk eens die Boins beschikbaar maken.
BlaTieBla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:29:
[...]

Geen idee hoe het bij jouw zit, maar ik heb inmiddels ~135k aan CC (1 facepaint gekocht en een paar decals voor vliegtuigen). Dus ook voor die tank kan je sparen (tenzij die dan 5M CCC's moet gaan kosten uiteraard :o ). Beetje daily's doen en levellen en het gaat best rap.
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar zoveel heb ik niet eens in totaal gekregen volgens mij, en dan heb ik elke class op level 20, meerdere wapens op level 10 en level 50 bereikt. Verder ben ik vrijwel alles kwijt geraakt aan wapen specialisations (zul je zien, gaan ze dat straks ala Rainbow Six ineens gratis maken). Ok, ik heb een paar skins gekocht, maar dat zal bij elkaar niet eens 20k zijn geweest. Serieus, ik krijg vrij weinig CC en ben met elk wapen wat ik op level 4 zet, vrijwel alles meteen weer kwijt.

Man man man. 20 kills in een tank is peanuts. Goed om te weten dat DICE weer overstag gaat om de pieperts tegemoet te komen hoor.

Heb de ToW alweer klaar ; echter kan ik de Stug nergens terug vinden in mijn armory? Het zal wel weer want als ik Reddit moet geloven is hij geeneens de moeite waard i.v.m bijv. de Tiger.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Blake Returns

Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 01:25:

[...]
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar zoveel heb ik niet eens in totaal gekregen volgens mij, en dan heb ik elke class op level 20, meerdere wapens op level 10 en level 50 bereikt. Verder ben ik vrijwel alles kwijt geraakt aan wapen specialisations (zul je zien, gaan ze dat straks ala Rainbow Six ineens gratis maken). Ok, ik heb een paar skins gekocht, maar dat zal bij elkaar niet eens 20k zijn geweest. Serieus, ik krijg vrij weinig CC en ben met elk wapen wat ik op level 4 zet, vrijwel alles meteen weer kwijt.
Ik denk mad-skillz :P . Maar serieus; ik heb geen idee. Ik ben middelmatig (K/D van rond de 1.5), maar moet het vooral hebben van doorzettingsvermogen (NEVER GIVEUP!)

Rank 50, bijna alle voertuigen (op een enkel vliegtuig na) zijn bij mij lvl4. Alle classes op lvl20 en de wapens variëren volledig 'uitgebouwd' tussen lvl4 en lvl10 en nog steeds +130k aan CC's. De laatste week wel relatief veel CC's uit moeten geven aan al die tank en vliegtuig specialisaties, maar dat is nu klaar. Dus op naar de 200k.

Reefun schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:09:
Man man man. 20 kills in een tank is peanuts. Goed om te weten dat DICE weer overstag gaat om de pieperts tegemoet te komen hoor.

Heb de ToW alweer klaar ; echter kan ik de Stug nergens terug vinden in mijn armory? Het zal wel weer want als ik Reddit moet geloven is hij geeneens de moeite waard i.v.m bijv. de Tiger.
Lees de assignment eens goed, het gaat echt niet alleen om tank kills maar dat je ze dus moet halen op een bepaalde manier en dat lukt lang niet iedereen en/of je moet er je spel dusdanig mee comprimeren. Lukt het jou dan wel om afgelopen week regelmatig in een tank te spawnen? Die dingen waren bij mij vrijwel altijd bezet. En dan had je er 1 en dan was je in notime stuk. Ook de andere assignments met voertuigen waren lastig omdat je gewoon weinig kans maakt als boordschutter of op de auto's e.d.

De ene week red je alle assignments in een uurtje of 2. Deze is voor velen toch echt 5 tot 10 uur of meer werk. En dat gaat dus dan niet alleen om de laatste. Ga dan daarmee eens tellen hoeveel man in een gemiddelde server echt met de pot bezig zijn en je ziet dat de game een hele week echt verpest is.
BlaTieBla schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:02:
[...]

Ik denk mad-skillz :P . Maar serieus; ik heb geen idee. Ik ben middelmatig (K/D van rond de 1.5), maar moet het vooral hebben van doorzettingsvermogen (NEVER GIVEUP!)

Rank 50, bijna alle voertuigen (op een enkel vliegtuig na) zijn bij mij lvl4. Alle classes op lvl20 en de wapens variëren volledig 'uitgebouwd' tussen lvl4 en lvl10 en nog steeds +130k aan CC's. De laatste week wel relatief veel CC's uit moeten geven aan al die tank en vliegtuig specialisaties, maar dat is nu klaar. Dus op naar de 200k.
Dan heb ik het idee dat mijn CC nog niet goed geteld wordt of jij krijgt extreem veel. Ik zit al weken met het minimale te werken en denk dat als ik zo verder ga om wapens op level 4 te krijgen, ik op den duur weer zonder zit. Krijg ook echt niet veel erbij, al kijk ik meestal niet naar dat getal maar zal er eens op letten. Wat krijg jij gemiddeld na elke pot en welke modi speel je dan?

Martinspire wijzigde deze reactie 20-02-2019 11:42 (6%)

Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True