Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 10-07 11:11
Reefun schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:39:
Zit er nog aan te denken om een uitgebreide tutorial te gaan maken voor Reddit. Maar eerst nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken.
Goed bezig! In de practice range kun je als squad spelen. Kwestie van squad leader worden en een paar invites sturen. Misschien een idee om met een paar anderen vliegen te oefenen. Helaas op dit moment alleen keuze uit spitfire en stuka. Of friendly fire aan staat durf ik niet te zeggen.
Iets voor hands-on tutorial?
Easymongo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Goed bezig! In de practice range kun je als squad spelen. Kwestie van squad leader worden en een paar invites sturen. Misschien een idee om met een paar anderen vliegen te oefenen. Helaas op dit moment alleen keuze uit spitfire en stuka. Of friendly fire aan staat durf ik niet te zeggen.
Iets voor hands-on tutorial?
Thanks! Heb veel info om te delen en vind het leuk om mensen ermee te helpen. Maar eerst nog kijken hoe ik dat het beste aan ga pakken. *.pdf vorm, of een post op Reddit, een filmpje.... Ik weet het nog niet.

In de practice-range staat Friendly Fire volgens mij aan. Dus dan zou je het wel rustig kunnen "showcasen". Maar eerst nog besluiten of ik überhaupt die uitdaging aan wil gaan. Ene kant beter als ik alles in één keer opschrijf zodat ik het niet iedere keer opnieuw hoef te doen :+

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:53
Reefun schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:38:
[...]

Persoonlijk vind ik ze beetje té ver erin gegaan. Maar ze zijn nog te ontwijken als vliegtuig zijnde.
Dat zei ik dus al, Dice is van de uitersten. Of helemaal niks, of alles.

Over die shooting range. Wil best een keer mee doen hoor. Kan ik alleen maar beter van worden.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

MRE-Inc schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:41:
[...]

Dat zei ik dus al, Dice is van de uitersten. Of helemaal niks, of alles.

Over die shooting range. Wil best een keer mee doen hoor. Kan ik alleen maar beter van worden.
We kunnen wel een keertje dogfighten. Mano a mano once and for all uitvechten >:)

Maar volgens mij stond de teller op 12-1 in de keren dat ik in BF1 tegen je vloog :+

• Bonswah85
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Bonswah85

Koffie!

bah bah, wat een ^$%&#%*@*@ avond gister, ondanks dat we 4/5 potjes hadden gewonnen voelde de game nog nooit zo bagger. De gunplay lijkt complete willekeur te zijn geworden, alsof de game maar wat doet.

Uit pure frustratie uiteindelijk CoD maar opgestart, durf het bijna niet te zeggen maar wát een verschil! (in het voordeel van CoD dan he ;))
Ik wacht de volgende patch wel weer even af!

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:49:
[...]

We kunnen wel een keertje dogfighten. Mano a mano once and for all uitvechten >:)

Maar volgens mij stond de teller op 12-1 in de keren dat ik in BF1 tegen je vloog :+
Ik doe deze af op papier. Jij wint :)

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 09-08 12:00

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik heb de Support op level 19 en Medic op level 12 en ik wil nu ook eens de Assault klasse een serieuze kans geven (nu pas level 2), maar wat is volgens jullie de beste semi-automatic assault rifle die er is binnen BF5?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Tripl3 D schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:05:
Ik heb de Support op level 19 en Medic op level 12 en ik wil nu ook eens de Assault klasse een serieuze kans geven (nu pas level 2), maar wat is volgens jullie de beste semi-automatic assault rifle die er is binnen BF5?
Nog 1 level support en je hebt de MG42!

Laatste tijd ook meer Assault gaan spelen. Gebruik nu meestal de Gewehr 43 of de Ribeyerollwhatever (mooie herrineringen aan BF1 ermee :)).

• Tjebakka
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12:58

Tjebakka

PSN: Tjebakka

Tripl3 D schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:05:
Turner SMLE, Gewehr 43, M1A4 zijn fijn :)

Turner SMLE overall beste
Gewehr 43 goede damage
M1A4 hoge fire-rate

If it aint fixed, it's broken.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Reefun schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:26:
Sterker nog, ik zit op ~80% van level 19, dus ik ben er echt al bijna.
Maar ik wil ook wel eens wat anders.
Tjebakka schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:28:

Gewehr 43 goede damage
M1A4 hoge fire-rate
Bedankt voor de toevoeging waar ze goed werken. d:)b

Die nieuwe (MAS-44) schijnt volgens de heren YouTubers ook erg fijn te zijn, maar die maken zelfs nog een multikillmachine van een aardappelschilmesje.

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:53
Tjebakka schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:28:
[...]

Gewehr 43 goede damage
M1A4 hoge fire-rate
Selbstlader met 26 kogels is best overall :+ .

Maai je zo 8 man neer zonder te reloaden. Of je kan nog wel eens wat kogels verspillen bij missers of bij snipers die ver weg liggen. Selbstlader is na het masteren ervan echt een moordmachine.
To easy schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:12:
[...]

Maai je zo 8 man neer zonder te reloaden. Of je kan nog wel eens wat kogels verspillen bij missers of bij snipers die ver weg liggen. Selbstlader is na het masteren ervan echt een moordmachine.
Pff, moet je nog trigger management mee doen. MG34 of 42 is where its at... :+

Martinspire - PC, PS4, X1

• To easy
Martinspire schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:10:
[...]

Pff, moet je nog trigger management mee doen. MG34 of 42 is where its at... :+
Haha ja kan altijd nog beter, maar dan hebben we het over puur assault he ;). Bij support speel ik meestal toch met de lewis (Al zijn de MG's monsters). Alleen dat is meer, omdat altijd als ik ga liggen dan loopt iedereen weg, waar de lewis mij meer naar de frontline laat gaan.

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09:11

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

(PS4) Gisteren de update proberen binnen te halen maar die bleef hangen bij het kopiëren naar de juiste map. De update verwijderd en nogmaals geprobeerd. Hij bleef weer hangen op het zelfde punt. Daarna maar overgegaan naar een andere game. Dit weekend maar opnieuw proberen.

Meer mensen hier last van gehad?

PS: Mijn geheugen is niet vol, het internet was goed dus daar kon het niet aan liggen

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-08 07:07

greatgonzo

schit-te-rend!

ik had gisteren twee keer een enorme drop in fps.. normaal nooit gehad (standaard PS4).. ook vreemd

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:54
Reefun schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:39:
[...]

Zit er nog aan te denken om een uitgebreide tutorial te gaan maken voor Reddit. Maar eerst nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken.
Ik juich het toe. In video vorm, dat kijkt toch wat lekkerder weg. Al snap ik dat het best een werkje is.

PSN ID Binloading_nl

greatgonzo schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:35:
ik had gisteren twee keer een enorme drop in fps.. normaal nooit gehad (standaard PS4).. ook vreemd
Is een bug. Heel veel over voorbij zien komen op Reddit.
steefje schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:44:
[...]

Ik juich het toe. In video vorm, dat kijkt toch wat lekkerder weg. Al snap ik dat het best een werkje is.
Thanks! Zou het graag in videovorm willen doen. Echter heb ik geen PC/laptop ter beschikking om dat goed te kunnen bewerken :(

Dus dan wordt het een 'simpele post' of wellicht anders *.pdf format ofzo. Kan dan wel weer screenshots nemen en daar in tekenen bijvoorbeeld.

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik had me toch een kutpot gisteren :') hele fucking team zat te campen als sniper in breakthrough.

• To easy
ikdedinges schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 23:05:
Ik had me toch een kutpot gisteren :') hele fucking team zat te campen als sniper in breakthrough.
Ja daar win je weinig mee. Ervaar hetzelfde in breaktrough, maar als aanvaller kan je bijvoorbeeld wel super lekker flanken en kan je zo 3-5 snipers afschieten voordat ze jou spotten :)

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-08 20:36
To easy schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 00:11:
[...]

Ja daar win je weinig mee. Ervaar hetzelfde in breaktrough, maar als aanvaller kan je bijvoorbeeld wel super lekker flanken en kan je zo 3-5 snipers afschieten voordat ze jou spotten :)
Ze hadden t gewoon 40 of 50p moeten maken, zoals t begin van BF1.. Dit is gewoon te veel.

Dan werken dat soort tactieken veel beter. Nu loop je er fluitend doorheen of je loopt aan alle kanten tegen een muur op.

Had gistermiddag een paar potten waarbij de server niet vol was (46 dacht ik) en dat waren echt leuke potten. Later waren ze wel vol en was er geen kloot meer aan :/

• MRE-Inc
Gisteravond met @Stefmeister en maat ervan wel een erg goede pot op Rotterdam als attacker. Wij met ons squad het water in, onder de brug door zwemmen en dan de Duitsers vanachter pakken in de parkeergarage en boven achter de zandzakken bij de brug en de tram. 10 kills te pakken met de MG42. Lekker op elkaar wachten als we dood waren en op elkaar spawnen. Op een gegeven moment zie je dat de rest dan ook eindelijk wat naar voren komt.

Verder nog een leuke multikill met de JU88. Verder krijg ik steeds meer berichten van tegenstanders als ik in de Stuka met 37mm canons vlieg. Ding is echt wel sterk tegen andere vliegtuigen. Bommenwerpers met 4 a 5 rake schoten uit de lucht. Spitfires is ook geen probleem en de Mosquito....tja geen rear gunner dus helemaal makkelijk. Eigenlijk hebben de Engelsen helemaal geen counterpart van de Stuka met 37mm canons. Wordt tijd dat ze een echter tankhunterkit voor de UK gaan uitbrengen.

En voor de haters, het kan nog steeds...

En als je team zoooo slecht is dat je met 6000xp bovenaan staat in een Mosquito :')

• Geronimous
  • Laatst online: 08:25

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik blijf erbij dat tanks echt teveel generft zijn ten opzichte van voorgaande delen, maar je kunt er wel wat lol mee hebben soms:

FT-17 FTW!

Geronimous schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:10:
Ik blijf erbij dat tanks echt teveel generft zijn ten opzichte van voorgaande delen, maar je kunt er wel wat lol mee hebben soms:

[YouTube: [Battlefield V] Vehicle Shenanigans]
Ik vind ze niet zozeer generfd, alsmeer compleet onbruikbaar gemaakt vanwege de nieuwe controls. Ik heb al aardig wat settings geprobeerd, maar krijg gewoon totaal geen gevoel met die dingen. Mik veel ernaast, krijg de turret niet op de posities waar ik hem wil hebben, zie enemies niet goed (om me heen) en qua abilities kun je weinig doen als je eenmaal aangevallen wordt. Zeker als je met die handicaps begint waarbij alles nog unlocked moet worden.

• To easy
Martinspire schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:47:
[...]

Ik vind ze niet zozeer generfd, alsmeer compleet onbruikbaar gemaakt vanwege de nieuwe controls. Ik heb al aardig wat settings geprobeerd, maar krijg gewoon totaal geen gevoel met die dingen. Mik veel ernaast, krijg de turret niet op de posities waar ik hem wil hebben, zie enemies niet goed (om me heen) en qua abilities kun je weinig doen als je eenmaal aangevallen wordt. Zeker als je met die handicaps begint waarbij alles nog unlocked moet worden.
Ze moeten de shell damage omdraaien met de grenade launcher damage. Dan ben je denk al een stuk sterker ;)
To easy schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:58:
[...]

Ze moeten de shell damage omdraaien met de grenade launcher damage. Dan ben je denk al een stuk sterker ;)
Nee, het hele bewegen gaat gewoon niet goed. Met een tank in BF3, 4, en 1 kon ik lezen en schrijven, met de huidige kan ik net tot 10 tellen

• To easy
Martinspire schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:33:
[...]

Nee, het hele bewegen gaat gewoon niet goed. Met een tank in BF3, 4, en 1 kon ik lezen en schrijven, met de huidige kan ik net tot 10 tellen
haha ja dat klopt ook wel. Ik heb er ook meer moeite mee dan een Abraham tank in bf3/4. Alleen ik vind alsnog ook de shell damage broken van een tank. Die 2 in combinatie maken een tank niet echt super om te spelen. al geniet ik er alsnog wel van als tank liefhebber. Helemaal als je een team hebt die goed voor jou uitspeelt en de dynamiet gooiers aanpakt.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14:30

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik speel voornamelijk als Medic en ben daar nu lvl19,8 mee (Andere classes rond de 10 ofz).
Is er nog een goeie tip voor het wapen van de Medic? Ik speel nog met het standaard wapen met een kleine zoom erop (Dat glazen rondje) alleen vind de rest allemaal net niet.

Zou het liefst gewoon met een langere single shotter schieten oid. Kijk ik daar nou zo overheen of is dat simpelweg niet mogelijk?

Indien dat laatste, iemand enig idee welke Medic Machine gun dan "het beste" is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• To easy
Donstil schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:48:
Ik speel voornamelijk als Medic en ben daar nu lvl19,8 mee (Andere classes rond de 10 ofz).
Is er nog een goeie tip voor het wapen van de Medic? Ik speel nog met het standaard wapen met een kleine zoom erop (Dat glazen rondje) alleen vind de rest allemaal net niet.

Zou het liefst gewoon met een langere single shotter schieten oid. Kijk ik daar nou zo overheen of is dat simpelweg niet mogelijk?

Indien dat laatste, iemand enig idee welke Medic Machine gun dan "het beste" is.
Speel zelf erg veel met de MP40. Grote mag van 32 kogels en die vuurt wat minder snel dan de rest. Hierdoor kan ik goed bursten en ook op medium range mee komen. Het is geen rifle, maar ik zou zeggen probeer het eens!
Donstil schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:48:

Er is geen echte singleshot. Fijne wapens:

STEN, MP40, MP34 en die laatste Z329 oid. Qua upgrades moet je even kijken, ik vind een groter magazijn en wat minder recoil altijd wel fijn boven andere stuff. Singleshot wapens kun je beter bij Assault zoeken waar de Selbstlader 1906 en Gewehr 43 wel fijn zijn. De rest vind ik maar meh vanwege de lagere damage, minder ammo in magazijn (vaak ook nog handmatig kogels erin stoppen) en schietsnelheid. Dan leg je het te vaak af tegen bv die STEN e.d. of de Ribbeyrolles.

Eindelijk de assignments van deze week af. Vond ze frustrerend omdat de balans van die Breakthrough in veel gevallen heel ver te zoeken is en het vaak een kwestie van ongebalanceerde teams is of een team wint of niet. Als attacker heb je echt veel winst als je de objectives in de eerste 2 minuten van unlocken van een sector pakt. Vooral Rotterdam is echt een eitje als je meteen door loopt naar het onderste gedeelte. Ik ging zelf elke keer over de straat-kant links naar de eerste opening en vanuit daar konden we hem eigenlijk elke keer wel innemen. Want dan kun je op elkaar spawnen en wordt je niet zomaar weggesniped. Als je te lang wacht heb je daar telkens wel wat campers op de straat zitten, maar ben je snel dan zitten ze er nog niet en kun je vrij vaak doorlopen.

Veel mensen zitten echt te lang te wachten om aan te vallen en hoe langer je wacht, hoe lastiger het is. Afsnijden van de spawns is dan meestal de beste optie voor je echt door gaat. En als verdediger dat dus allemaal voorkomen.

Je krijgt ook echt teveel tickets waardoor het gewoon niet meer leuk is. Of het lukt je binnen 100 tickets of het lukt je vrijwel niet meer maar dan zit je op een gegeven moment met het idee dat je de tegenstander minimaal 10x per stuk moet afmaken voor de game is afgelopen en daar maak je niemand mee blij.

Volgende week wordt nog wel easy maar die week erop heeft een hele irritante laatste assignment. 10 of 20 kills met een voertuig op objectives die niet van jou zijn. Gok dat er wel een tank-map (of die tank-map only rotatie) bij zal komen anders zie ik niet hoe je dat makkelijk gaat halen.

Martinspire wijzigde deze reactie 02-02-2019 22:47 (5%)

• Abothur
  • Laatst online: 23-03 19:27
Iemand anders die ook last van extreme frame drop? Nu twee keer gehad dat ik aan het vliegen ben en ineens heb ik nog 1 frame per 3 seconden ofzo.

• To easy
Abothur schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:41:
Iemand anders die ook last van extreme frame drop? Nu twee keer gehad dat ik aan het vliegen ben en ineens heb ik nog 1 frame per 3 seconden ofzo.
Hier niks aan de hand. Speel je op de xbox toevallig? Ik merk wel degelijk gekke dingen wanneer ik BFV niet helemaal afsluit, maar op de achtergrond laat draaien.

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Abothur schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:41:
Afgelopen vrijdag nog (ps pro). Week daarvoor ook 1x gehad. Enige wat helpt is game opnieuw opstarten.

• Abothur
  • Laatst online: 23-03 19:27
To easy schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:48:
[...]

Hier niks aan de hand. Speel je op de xbox toevallig? Ik merk wel degelijk gekke dingen wanneer ik BFV niet helemaal afsluit, maar op de achtergrond laat draaien.
Nee ps4 pro, sluit ook altijd de game en de eerste keer had ik hem net opgestart. De tweede keer speelde ik al even.
Schimanski81 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:09:
[...]

Afgelopen vrijdag nog (ps pro). Week daarvoor ook 1x gehad. Enige wat helpt is game opnieuw opstarten.
Ja gisteren had ik het de volgende spawn geen last van en de rest van de avond ook niet meer. Spel daarvoor niet opgestart.

• To easy
Abothur schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:17:
[...]

Nee ps4 pro, sluit ook altijd de game en de eerste keer had ik hem net opgestart. De tweede keer speelde ik al even.

[...]

Ja gisteren had ik het de volgende spawn geen last van en de rest van de avond ook niet meer. Spel daarvoor niet opgestart.
Dan weet ik het niet zo 123. Misschien heeft dat weer met de laatste update te maken en moeten we weer afwachten wat de nieuwste update ons gaat brengen!

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:55
Die framedrops komen alleen op de PS4 voor en dit is al bekend bij Dice, komt idd door de laatste update. Ik heb er gelukkig geen last van met XONEX

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik had het net ook, dat de framerate dropt naar 2 fps...

Duurt een volle minuut ofzo, maar ging vanzelf weer weg.
DICE zou DICE toch niet zijn he....

FT-17 FTW!

• Bonswah85
  • Nu online

Bonswah85

Koffie!

Gisteravond voor het eerst een potje Frontlines geprobeerd en ondanks dat ik bovenaan stond ben ik er mee gekapt, game mode staat me op de een of andere manier niet aan.
Daarna nog een paar potjes Domination gedaan en dat is meer my cup of tea! Wat mij betreft is DOM weer terug op het niveau van BF3. Lekker snelle actie en de maps die ik heb gedaan zaten goed in elkaar (Aerodrome, Devastation, Arras)
Uiteraard hoort bij een andere game mode ook een andere class dus ik ben maar eens serieus aan de gang gegaan met Medic, de Sten blijkt achteraf toch best een fijn ding die vooral wat gewenning vereist. (3 potjes en 78 kills later begin ik hem te waarderen) Ik heb wel het idee dat ik als medic heel vaak te laat bij een dode ben om nog te kunnen reviven, wellicht dat iedereen gewoon door het revive menu spamt... (zonde, want zo voelt je class role toch een beetje nutteloos) De smoke grenade launcher is wel echt een heerlijke tool!

Nog drie bugs meegemaakt
- zwart scherm als je de server joined (tegenwoordig kennelijk op te lossen door knoppen te spammen)
- disconnect einde potje
- geluid dat af en toe voor 1-2 sec weg is

geen frame drops meegemaakt (PS4)

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

• Tjebakka

Tjebakka

To easy schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:12:
[...]

Extended mag op de Turner 8)

• micmulder
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:24
Heeft iemand een idee of er binnenkort al nieuwe maps op de planning staan?

Ben wel toe aan wat nieuwe maps ;P

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-08 16:35
micmulder schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:05:
Heeft iemand een idee of er binnenkort al nieuwe maps op de planning staan?

Ben wel toe aan wat nieuwe maps ;P
Op z'n vroegst pas eind maart tenzij ze plotseling met een nieuwe map als verassing komen maar ga daar maar niet van uit

• micmulder
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:24
Tim01 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Op z'n vroegst pas eind maart tenzij ze plotseling met een nieuwe map als verassing komen maar ga daar maar niet van uit
Ah oke, duurt nog wel ff dus :O Thnx!

• To easy
Tjebakka schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:04:
[...]

Extended mag op de Turner 8)
Daarmee krijg je 15 kogels ofzo toch? Nog niet genoeg >:)

• Tjebakka

Tjebakka

To easy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:18:
[...]

Daarmee krijg je 15 kogels ofzo toch? Nog niet genoeg >:)
Je bedoelt gewoon dat je aim ruk is :+

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ok.... is er een nieuwe scout assignment?

ok
(van Reddit)

Geronimous wijzigde deze reactie 05-02-2019 18:11 (3%)

FT-17 FTW!

• To easy
Tjebakka schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Je bedoelt gewoon dat je aim ruk is :+
Zeg dat nog eens wanneer jij (en je hele squad) voor mij staan. 26 kogels aka one man army :+
Zo, de Death From Above trophy is binnen :)
In totaal heeft het zo'n 170-180 onschuldige slachtoffers gekost maar dat is bijkomende schade.
Nu eens zien of we de normale vliegtuigen wat kunnen levellen door bombers lastig te vallen :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21-08 20:19
Nog meer mensen met connectie problemen arm?

Internet werkt prima

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Reefun schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:26:

Laatste tijd ook meer Assault gaan spelen. Gebruik nu meestal de Gewehr 43 of de Ribeyerollwhatever (mooie herrineringen aan BF1 ermee :)).
Ik heb Assault een redelijk serieuze kans gegeven, maar het is gewoon niet aan mij besteed in dit spel.
Waar ik in CoD BO II het liefste met Assault rifles speelde, gaat dit voor mij hier niet werken.
In BF 3 overigens met name support gespeeld.

Ben dus maar weer terug gegaan naar support en inderdaad de MG42 vrij gespeeld.

Wat - een - beestenwapen - is - dat - zeg!!! :o

Zeker als je die 250 rounds hebt. Potje Breakthrough in Rotterdam waar we als verdediger dat binnenplaatsje met het beeld van Erasmus tot op het laatst met hand en tand moesten verdedigen.
Ben op het laatst daar op de 2e verdieping gaan liggen om een tegenoverliggende doorgang tussen de gebouwen onder vuur te nemen. Misschien maar 2 kills gemaakt, maar voor de rest veel gespot en suppressed, waardoor ze in ieder geval niet meer door die doorgang durfden. Gewoon iedere keer korte salvo's geven dwars door de rook van de gegooide rookgranaten. Zoiets hoefde ik met de MG34 niet te proberen. En dan die echo van die salvo's. Heerlijk gewoon!

In de daaropvolgende potjes weer meer in beweging geweest, maar als je net wat meer afstand houdt dan speelt dat super met dit wapen. Zelfs middenin dat veld bij Arras. Daar loopt zo'n greppel (of iets dergelijks) waar je in kunt gaan liggen om het eerste huis onder vuur te nemen. Diverse keren door Assault of Recon afgeknald, maar ook genoeg support kunnen leveren met suppressive fire, waardoor de rest goed op kon rukken. En zodra het eerste stuk vrij is van vijanden loop je weer wat verder om vanaf daar weer verder support te geven.

Uiteraard ook genoeg keren dat dit niet werkt, maar als het dan wel werkt (ook al is het zonder kills, maar zie je vijanden wegduiken, waardoor ze zelf moeilijker 'vervelend' kunnen worden) dan is dat wel erg lekker!

Tripl3 D schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:38:
[...]

Ik heb Assault een redelijk serieuze kans gegeven, maar het is gewoon niet aan mij besteed in dit spel.
Waar ik in CoD BO II het liefste met Assault rifles speelde, gaat dit voor mij hier niet werken.
In BF 3 overigens met name support gespeeld.

Ben dus maar weer terug gegaan naar support en inderdaad de MG42 vrij gespeeld.

Wat - een - beestenwapen - is - dat - zeg!!! :o

Zeker als je die 250 rounds hebt. Potje Breakthrough in Rotterdam waar we als verdediger dat binnenplaatsje met het beeld van Erasmus tot op het laatst met hand en tand moesten verdedigen.
Ben op het laatst daar op de 2e verdieping gaan liggen om een tegenoverliggende doorgang tussen de gebouwen onder vuur te nemen. Misschien maar 2 kills gemaakt, maar voor de rest veel gespot en suppressed, waardoor ze in ieder geval niet meer door die doorgang durfden. Gewoon iedere keer korte salvo's geven dwars door de rook van de gegooide rookgranaten. Zoiets hoefde ik met de MG34 niet te proberen. En dan die echo van die salvo's. Heerlijk gewoon!

In de daaropvolgende potjes weer meer in beweging geweest, maar als je net wat meer afstand houdt dan speelt dat super met dit wapen. Zelfs middenin dat veld bij Arras. Daar loopt zo'n greppel (of iets dergelijks) waar je in kunt gaan liggen om het eerste huis onder vuur te nemen. Diverse keren door Assault of Recon afgeknald, maar ook genoeg support kunnen leveren met suppressive fire, waardoor de rest goed op kon rukken. En zodra het eerste stuk vrij is van vijanden loop je weer wat verder om vanaf daar weer verder support te geven.

Uiteraard ook genoeg keren dat dit niet werkt, maar als het dan wel werkt (ook al is het zonder kills, maar zie je vijanden wegduiken, waardoor ze zelf moeilijker 'vervelend' kunnen worden) dan is dat wel erg lekker!
Beest zeg je? Pfûh. Maak er maar Behemoth van! :+

Zeker met de Incendiary rounds knal je zo vliegtuigen neer (hé, @MRE-Inc ? :+). Ja, het is even omschakelen qua speelstijl gezien je nog meer van cover naar cover moet gaan. Chokepoints vinden en goede posities vinden. Pre-patch was het qua bipod deployment echt om te janken. Maar dat is al een stuk beter geworden IMHO! Het is nu veel betrouwbaarder geworden.

Verder overheat hij pas bij 75 kogels (indien je hem geupgrade hebt). Dus als je continu in bursts schiet kun je je volle 250 kogels continu afvuren voor suppression. Wat ik soms wel doe is flink door knallen tot hij bijna overheat, even wachten en dan weer door. Zodra ik het magazijn moet verwisselen dan wel een andere plek zoeken gezien je nogal opvalt als je 250 kogels binnen 30 sec. er door heen jast :+

De perk dat je mensen spot als ze supressed zijn is dan ook praktisch een must i.s.m. de MG42. En dan als laatste.... dat geluid... heerlijk O+

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:13:
[...]
Zeker met de Incendiary rounds knal je zo vliegtuigen neer (hé, @MRE-Inc ? :+).
Huh, heb ik wat gemist ?

@dvdkiwi Pro-tip, focus je op de Stuka B2 met 37mm canons en mijnen. Niet zo heel denderend tegen foot mobiles, maar wel tegen andere vliegtuigen en tanks. Tanks trollen door achter ze de mijnen te droppen, ze daarna te beschieten (ja andersom kan ook, maar dit is leuker), ze achteruit zien rijden en dan een BOEM in je scherm te zien O-)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Reefun schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:13:
Zeker met de Incendiary rounds knal je zo vliegtuigen neer (hé, @MRE-Inc ? :+).
Die Incendiary rounds heb ik nou juist niet voor gekozen. Vond die andere optie beter. Meestal geen last van vliegtuigen. Die vechten meestal zelf hun eigen privé gevechtjes uit (Gelukkig!)

Behalve van de week op Hamada Breakthrough. De helft van de aanvallende partij lag lekker te snipen vanuit de heuvels en hadden helaas het verstand om elkaar daarbij ook dekking te geven (dan zijn die level limieten best irritant, want anders ga je er gewoon met een nog grotere bocht omheen).

Dit was tot daar aan toe, maar de andere helft sloopte onze dekking (zodat de snipers hun werk konden doen) onder leiding van 2 zeer getalenteerde piloten. De enige die voor ons in de lucht hing richtte blijkbaar niet veel uit.
Ben dus tegen beter weten in een AA gun gekropen en heb tot 3 keer toe, kort achter elkaar dezelfde pipo flink onder vuur genomen waarbij de 'Vehicle hit' achter elkaar op mijn scherm verscheen. De eerste keer was hij nog verrast. De tweede keer ging hij in duikvlucht op me af, waardoor ik hem vol in zijn neus kon raken. Gelukkig mistte hij net genoeg, waardoor we beiden voor een derde keer konden. Meteen na zijn draai nam ik hem weer onder vuur en kwamen de 'Vehicle hit' weer volop in beeld. Uiteraard kanlde hij me af en had volgens mij nog niet eens een schrammetje.
Heb daarna nog een poging gewaagd, maar die AA-guns zijn gewoon proppenschieters. Dan had ik beter wel die Incendiary rounds kunnen hebben. Wat eigenlijk gewoon belachelijk is dat dat meer schade doet! |:( :X 7(8)7

Wat mij vaak opvalt is dat tanks bij bepaalde afstanden echt totaal niet aangepakt worden door assault spelers. Staat ie in de spawn of op een berg te vuren op een objective, dan loopt iedereen rustig door. Mij boeit dat weinig, ik vuur een rocket, kijk hoe ie aankomt en pas mn trajectory aan naar gelang de rocket wel of niet meteen raak is (hoogte is nog erg inschatten soms). De tweede is bijna altijd raak en daarna loop ik verder om even ammo te halen en een volgende salvo te schieten. Dr is werkelijk weinig moeilijks aan, maar toch zie je bij bv breakthrough een tank lekker op afstand iedereen neermaaien. Vooral AA wordt daar veel misbruikt (wat ook aangeeft hoe krom de balans van die dingen is). Maar ik zie niet waarom je als assault niet een paar rockets die kant op kunt sturen. Vooral als je objectives kwijt aan het raken bent, is het terugduwen van tanks echt van grote waarde.

Breakthrough Hamada of Aerodrome enTwisted steel maar bv ook Panzerstorm in conquest is echt prima te doen. Waarom mensen op Aerodrome zich van afstand laten afmaaien snap ik werkelijk niet. Het is gewoon gratis punten bij elke spawn die je doet.

• MRE-Inc
Martinspire schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:12:
Wat mij vaak opvalt is dat tanks bij bepaalde afstanden echt totaal niet aangepakt worden door assault spelers. Staat ie in de spawn of op een berg te vuren op een objective, dan loopt iedereen rustig door. Mij boeit dat weinig, ik vuur een rocket, kijk hoe ie aankomt en pas mn trajectory aan naar gelang de rocket wel of niet meteen raak is (hoogte is nog erg inschatten soms). De tweede is bijna altijd raak en daarna loop ik verder om even ammo te halen en een volgende salvo te schieten. Dr is werkelijk weinig moeilijks aan, maar toch zie je bij bv breakthrough een tank lekker op afstand iedereen neermaaien. Vooral AA wordt daar veel misbruikt (wat ook aangeeft hoe krom de balans van die dingen is). Maar ik zie niet waarom je als assault niet een paar rockets die kant op kunt sturen. Vooral als je objectives kwijt aan het raken bent, is het terugduwen van tanks echt van grote waarde.

Breakthrough Hamada of Aerodrome enTwisted steel maar bv ook Panzerstorm in conquest is echt prima te doen. Waarom mensen op Aerodrome zich van afstand laten afmaaien snap ik werkelijk niet. Het is gewoon gratis punten bij elke spawn die je doet.
Je doelt nu op het potje Breakthrough Hamada waarin ik de AA misbruikte om de A vlag onder vuur te nemen en uiteindelijk 37-0 stond ? O-)

Maar dit komt dus door de geforceerde teamplay en attrition. Standaard heb je als Assault maar 2 rockets en 2 dynamiet. Wil je een tank opblazen, dan zul je dus eerst bij een resupply punt een 3e rocket/dynamiet moeten pakken. Dan schiet je er 2 of 3 op een tank (je moet eerst nog ongezien dichtbij zien te komen) en zit je zonder ammo. Zonder een support met ammo, kun je dan weer helemaal terug lopen naar een resupply punt en in die tijd heeft de tank zich alweer naar 100% gerepaired en zal rekening houden met jou.

Zo gaat het bij mij iig als ik niet met een Tweakers squad speel en al speel ik met een Tweaker squad, dan zijn nog de loadouts niet afgestemd op elkaar.

Daarom laat ik dus ook vaak de tanks links liggen....

MRE-Inc schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:45:
[...]

Huh, heb ik wat gemist ?

@dvdkiwi Pro-tip, focus je op de Stuka B2 met 37mm canons en mijnen. Niet zo heel denderend tegen foot mobiles, maar wel tegen andere vliegtuigen en tanks. Tanks trollen door achter ze de mijnen te droppen, ze daarna te beschieten (ja andersom kan ook, maar dit is leuker), ze achteruit zien rijden en dan een BOEM in je scherm te zien O-)
https://xboxdvr.com/gamer/reefun/video/66079788 :)

Toen zat je te gillen in de mic omdat hij praktisch bovenop je neer kwam :+

Reefun wijzigde deze reactie 06-02-2019 13:47 (6%)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

MRE-Inc schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:06:
Maar dit komt dus door de geforceerde teamplay en attrition. Standaard heb je als Assault maar 2 rockets en 2 dynamiet. Wil je een tank opblazen, dan zul je dus eerst bij een resupply punt een 3e rocket/dynamiet moeten pakken. Dan schiet je er 2 of 3 op een tank (je moet eerst nog ongezien dichtbij zien te komen) en zit je zonder ammo. Zonder een support met ammo, kun je dan weer helemaal terug lopen naar een resupply punt en in die tijd heeft de tank zich alweer naar 100% gerepaired en zal rekening houden met jou.

Zo gaat het bij mij iig als ik niet met een Tweakers squad speel en al speel ik met een Tweaker squad, dan zijn nog de loadouts niet afgestemd op elkaar.

Daarom laat ik dus ook vaak de tanks links liggen....
Tsja en dus knallen die tanks maar gewoon door en verlies je de pot doordat je 'tickets' op zijn.

Ik schiet altijd alles er op leeg wat schade kan doen en dan hoop ik dat een ander dat afmaakt.
Zal vaak genoeg niet gebeuren, maar de keren dat een ander wel die tank sloopt, scheelt mogelijk weer in het al dan niet winnen van de pot. Samen spelen kan op meerdere manieren en niet alleen binnen je squad.
Ik strooi mijn ammo naar alles wat los en vast zit, revice als medic iedereen zonder onderscheid en baal er af en toe zelfs van dat ik alleen squad mates kan reviven als niet-medic.

PTFO kan op vele verschillende manieren.

MRE-Inc schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:06:
[...]

Je doelt nu op het potje Breakthrough Hamada waarin ik de AA misbruikte om de A vlag onder vuur te nemen en uiteindelijk 37-0 stond ? O-)
Haha niet alleen, maar ik heb het ook vaak zat als verdediger mee gemaakt dat er gewoon niks aan wordt gedaan. Ik ben dan vaak zelf met wat anders bezig en kan er niet de hele tijd mee bezig zijn, maar zie gewoon te weinig rockets die kant op gaan. Maar volgens mij werd jij ook niet eens beschoten, laat staan dat je moest repairen. Gewoon alleen weg moeten om ammo te halen toch?
Het gaat mij eigenlijk niet eens om de kill, maar meer dat de tank met jou bezig is dan met de rest van je team. Als ie moet repairen kan ie niet schieten dus is het ook win-win. Je doet alleen zo weinig damage op range dat is erg jammer (iets van max 20 als je geluk hebt).

Verder ga ik inderdaad 2 rockets schieten, ammo halen en weer 3 rockets schieten. Al is het maar dat ie niet kan doen wat ie wil doen, maar vaak rost iemand anders er dan ook wel een rocket op. Logisch ook want dan weet je gewoon dat je die kill misschien wel gaat halen omdat je genoeg ammo hebt. Ik ben zelf vaak genoeg degene die een tank net afmaakt met de ene rocket die hij erop schiet, dus zo doe ik dit voor anderen ook weer terug.

Maar het gaat me er meer om dat ik niet begrijp dat mensen geen rocket afvuren op dat ding, al is het dus maar om hem bezig te houden.

• MRE-Inc
Tripl3 D schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:54:
[...]

Tsja en dus knallen die tanks maar gewoon door en verlies je de pot doordat je 'tickets' op zijn.

Ik schiet altijd alles er op leeg wat schade kan doen en dan hoop ik dat een ander dat afmaakt.
Zal vaak genoeg niet gebeuren, maar de keren dat een ander wel die tank sloopt, scheelt mogelijk weer in het al dan niet winnen van de pot. Samen spelen kan op meerdere manieren en niet alleen binnen je squad.
Ik strooi mijn ammo naar alles wat los en vast zit, revice als medic iedereen zonder onderscheid en baal er af en toe zelfs van dat ik alleen squad mates kan reviven als niet-medic.

PTFO kan op vele verschillende manieren.
Ik kijk eerst op de map hoeveel zo'n gast in een tank staat. Is dat een lousy 5-0, dan houd ik het in de gaten, maar als hij geen pepernoot raakt (en dat gebeurd nogal eens) dan doe ik idd geen moeite als ik ergens anders wel van nut kan zijn. Leuk dat ik die tank schade toe breng, maar als onze vlag gepakt wordt en het verschil 1 persoon is die in de capture area staat, dan ben ik nuttiger om daar te zijn.

Kijk gaat zo'n gast in een tank 37-0 en verliezen we elke vlag echt binnen de minuut, dan gaat idd wel de tankhunter modus aan. Kwestie van slim spelen en prio's stellen. Zelfde met snipers. Die zijn ook irritant, maar als ze 300m verderop liggen, kunnen ze ook geen vlag pakken.

@Martinspire dat potje werd ik idd niet beschoten. 1x moeten repairen en daarna terug naar de basis om die 200 rounds aan te vullen.
Reefun schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:46:
[...]

https://xboxdvr.com/gamer/reefun/video/66079788 :)

Toen zat je te gillen in de mic omdat hij praktisch bovenop je neer kwam :+
Ah die jah..... Daar hoort deze van mijn kant bij:
https://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/66061859

MRE-Inc wijzigde deze reactie 06-02-2019 14:23 (69%)

• To easy
Ik probeer als assault altijd een tank te killen, maar nu word er gezegd assault gaan er niet op af??

Ik wil altijd wel, maar krijg ook 0 support van vreemde qua smokes of afleiding oid. Ze denken ook even ja sneak er maar alleen heen en do the job. Lukt ook wel, maar heb ook vaak zat meerdere keren dood moeten gaan totdat het een keer lukt.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Vanaf vandaag als het goed is weer een nieuwe Tides of war week.

Iemand al ervaringen met de nieuwe uitdagingen van deze week?

Ze vallen wederom erg mee :)

Wel leuk dat dankzij die hele ToW iedereen kennis maakt met de verschillende modi en de verschillende klasses.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• SanderL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:00

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

dvdkiwi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:

Wel leuk dat dankzij die hele ToW iedereen kennis maakt met de verschillende modi en de verschillende klasses.
Ik heb zelf nog niet gekeken maar ik hoop dat er opnieuw een challenge in de trant van "revive X team members" bijzit. Je zag het voorbije week echt super hard. Tegen het einde had iedereen die challenge wel gehaald en wordt er gewoon niet meer gerevived. Want daar lig je dan, veilig achter wat beschutting dood te gaan terwijl er 2 medics voorbijlopen en 'n derde letterlijk wat naar je ligt te kijken vanop 2 m afstand om dan ook gewoon door te lopen ;(

Het is maar goed dat je op console niet kan typen in de chat want de frustratie is énorm als je verliest omdat je net 15 tickets te weinig hebt.

Niet pessimistisch, maar realistisch!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

dvdkiwi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:

Goed om te horen! Ik vond afgelopen vrij pittig namelijk (kostte veel tijd).

Ben het trouwens met je eens met dat kennismaken. Ik had in het begin al snel een voorliefde voor Frontlines gekregen door het beperkte aantal mensen.
Squad Conquest was mij echter weer te klein en er waren maar 3 maps, maar Breakthrough van afgelopen week heeft er voor gezorgd dat dit mijn nieuwe favoriet is.
Frontlines is bij 2 aan elkaar gewaagde teams eigenlijk niet leuk, omdat de tijd om naar het volgende punt te gaan te kort is. Tegenstander is zo goed als het punt kwijt en begint dus alvast met terugtrekken en ingraven. Veroverd vervolgens vrij eenvoudig het nieuwe punt en vervolgens herhaald de geschiedenis zich andersom. En als je geen gebalanceerde teams hebt ben je binnen 15 minuten klaar met de gedachte: WTF did just happen?
Conquest (een van de meest gespeelde overall volgens mij) is mij te chaotisch (veel te veel punten, waardoor je nergens op rugdekking hoeft te rekenen.
Dan is Breakthrough juist heerlijk met maar 2-3 punten.

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 12:13

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

SanderL schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:46:
Want daar lig je dan, veilig achter wat beschutting dood te gaan terwijl er 2 medics voorbijlopen en 'n derde letterlijk wat naar je ligt te kijken vanop 2 m afstand om dan ook gewoon door te lopen ;(
Dat ervaar ik gelukkig niet zo. Als ik als medic speel is m'n hoofddoel reviven, want van de goede guns moet deze klasse het niet hebben.
Ik heb best wel vaak dat m'n revive knop soms niet lekker pakt. Komt vast omdat ik niet goed naar het slachtoffer kijk oid, maar dat vind ik wel eens hinderlijk, kost gewoon meer tijd.
Tripl3 D schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:53:
Squad Conquest was mij echter weer te klein en er waren maar 3 maps, maar Breakthrough van afgelopen week heeft er voor gezorgd dat dit mijn nieuwe favoriet is.
Ik speelde eigenlijk alleen maar Grand Operations, en vond het Breakthrough stuk het leukst. Ik zag Breakthrough apart spelen als een te korte modus voor me (vandaar GO), maar daar ben ik deze TOW toch van terug gekomen. Denk dat ik in het begin een paar te snelle potjes heb gehad, maar nu bij mij ook m'n goto mode.

XBL: theArthurrrr

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Pffff, nu is net Frontlines de Tides of War game mode van de week, terwijl ik die nou juist wat zat begon te worden. En met recht.

Gisteren 45 minuten op Hamada.
Andere team liep volop te snipen en had 2 tanks stilstaan bij punt D (Wij kwamen van kant van A af). Dus we switchten iedere keer tussen C en D. Waarbij ons team iedere keer wel pogingen deed, maar afgeslacht werd als je ook maar een paar meter bij C vandaan was. Dat was ik na een heel veel pogingen wel beu, dus toen ben ik blijven liggen bij punt C. Na zo'n 3 keer capturen en iedere keer een mannetje of 2, 3 afgeknald die het bij ons probeerde zag ik dat punt D een beetje blauw werd. Heb me meteen af laten knallen, gespawned op een teammaat en ternauwernood punt D gepakt. Daar weer hetzelfde verhaal. Geen kans op E, want ze hadden zich weer ingegraven.

Nog wel een paar leuke kills gemaakt. Squadmaat lag punt D onder schot te nemen als recon en ik spawnde op hem. Hij lag, ik daardoor ook: Draai ik me om zie ik er net eentje aan komen sluipen die hem van achter aan het besluipen was, omdat hij dat gesnipe waarschijnlijk ook beu was. Had hij vette pech. Hitlers Buzzsaw gaf hem geen kans. Zie ik vervolgens 20-30 meter achter hem iemand liggen. Twijfelde nog of het een dode was, maar toch maar op geschoten. Lag er dus ook een van hen. Geen idee wat die deed, maar als hij opgelet had, dan had hij ons zo te grazen kunnen nemen.

Anyway, na zo'n 35 minuten werd duidelijk wat hun plan was: Waren eindelijk zo ver dat we toch bijna punt E hadden: Bam!!! V1 op ons donder. Terug naar D. Bam!!! V1 op ons donder. Terug naar C. Bam!!! V1 op ons donder. Toen was de chaos compleet en waren we binnen no time verslagen.
Beste 3 squads waren van hun kant. Ik was 1e van onze kant (en dat met wat meer behoudend spel) met 13.5k punten. 24-30 K/D.
Had deze als 2e spel moeten hebben, dan had ik die challenge van 8 captures al binnen 1 spel gehaald.

• steefje
  • Laatst online: 08:54
Tripl3 D schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:53:
[...]

Goed om te horen! Ik vond afgelopen vrij pittig namelijk (kostte veel tijd).

Ben het trouwens met je eens met dat kennismaken. Ik had in het begin al snel een voorliefde voor Frontlines gekregen door het beperkte aantal mensen.
Frontlines is bij 2 aan elkaar gewaagde teams eigenlijk niet leuk, omdat de tijd om naar het volgende punt te gaan te kort is. Tegenstander is zo goed als het punt kwijt en begint dus alvast met terugtrekken en ingraven. Veroverd vervolgens vrij eenvoudig het nieuwe punt en vervolgens herhaald de geschiedenis zich andersom. En als je geen gebalanceerde teams hebt ben je binnen 15 minuten klaar met de gedachte: WTF did just happen?
Conquest (een van de meest gespeelde overall volgens mij) is mij te chaotisch (veel te veel punten, waardoor je nergens op rugdekking hoeft te rekenen.
Dan is Breakthrough juist heerlijk met maar 2-3 punten.
Heb tot nu toe vooral Breaktrhough gespeeld, iets overzichtelijker en minder groot. Normaal speelde ik altijd Conquest, maar in BF5 kom ik er niet in. Mappen zijn vrij groot en ik merk dat je hierdoor telkens heen en weer rijd van checkpoint naar checkpoint zonder veel tegenstanders tegen te komen.
Ga ik vanavond frontlines eens proberen, nog niet eerder gedaan

PSN ID Binloading_nl

steefje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:50:
[...]

Heb tot nu toe vooral Breaktrhough gespeeld, iets overzichtelijker en minder groot. Normaal speelde ik altijd Conquest, maar in BF5 kom ik er niet in. Mappen zijn vrij groot en ik merk dat je hierdoor telkens heen en weer rijd van checkpoint naar checkpoint zonder veel tegenstanders tegen te komen.
Ga ik vanavond frontlines eens proberen, nog niet eerder gedaan
Ik ben dan wel van Breakthrough, maar toch vind ik Grand operations het leukst om te doen. De Breakthrough varianten daarin zijn wat meer voorzien met voertuigen waar ik het toch voor doe. Plus Airborn modus heeft opzich wel wat IMHO :)

Frontlines gisteren voor het eerst gedaan in BFV. Vind het maar jammer dat het maar max 32 spelers is wat het voor mijn gevoel wel heel leeg maakt. Ja, het maakt het wel wat tactischer voor m'n gevoel maar ik mis een "Battlefield gevoel" erin. Doe toch maar gewoon 64 spelers!

Afgezien daarvan wil ik nog wel de ToW van deze week doen gezien de MMG. Die van vorige week heb ik amper wat mee gedaan daar de cosmetics me echt aan mijn achterste kunnen oxideren. Die van deze week zijn ook wat logischer opgezet IMHO.

Vanavond maar weer aan de bak! Rocket League komt wel weer zodra ik de ToW heb behaald :+

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 12:13

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Reefun schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:56:
[...]
Ik ben dan wel van Breakthrough, maar toch vind ik Grand operations het leukst om te doen. De Breakthrough varianten daarin zijn wat meer voorzien met voertuigen waar ik het toch voor doe. Plus Airborn modus heeft opzich wel wat IMHO :)
Eens, maar dan wel de varianten zonder Conquest, die modus vind ik zo slecht bij GO passen.
Reefun schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:56:
[...]
Frontlines gisteren voor het eerst gedaan in BFV.
In GO is Devastation of Rotterdam en Arras toch ook een kleine Frontlines mode?
Ik probeer dat vanavond even, misschien kan ik een paar van die TOW dingen wel in GO doen.

XBL: theArthurrrr

DeWaanzin schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:15:
[...]
Eens, maar dan wel de varianten zonder Conquest, die modus vind ik zo slecht bij GO passen.
100% met je eens :)

DeWaanzin schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:15:
[...]

Inderdaad! Zouden ze gewoon Breakthrough van moeten maken. Fjell / Hamada is echt onzin in GO :( Alhoewel Fjell dan wel leuk is voor de flyboys (5 vliegtuigen per kant + C vlag nog een extra)
Zo te merken is die nieuwe MMG wel de moeite waard:

• poor Leno
Hoe komt t dat de enemy teams waar deze Youtubers altijd tegen spelen, uit complete downies lijken te bestaan :? |:( :N

Ik hoef bij zulke situaties maar 1 seconde proberen te gaan liggen en word al vanaf 83 verschillende kanten gekilled (inclusief 3 V1's) voordat ik mn bipod überhaupt heb uitgeklapt :F

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Cheaten op console mogelijk? Ja dus, maar het kost je heel veel knaken en heel veel commitment.
@poor Leno, oplossingkje voor je K/D ? >:)

Je hebt nodig: meerdere Consoles en TV's, en meerdere accounts en dus de games.
Maar wat je dan kunt doen:

- een of meerdere ghost-accounts in het andere team zetten waardoor deze zwakker wordt en verliest
- een ghost account in het andere team gebruiken om van team te switchen (winning-team joinen)
- het ghost-account in het andere team laten spawnen, en de ingame-map fullscreen zetten zodat je de locatie van iedereen in het enemy team kan zien.
- een ghost account in je eigen team hebben zodat je die kan opofferen om een voordeel in loudout te krijgen (jij spawnt als medic, je ghost-account als assault, die redeploy je en jij als medic kan het assault wapen oppakken)

Deze youtuber heeft daar bewijs voor verzameld van een van de top-leaderboards gasten voor PS4, die consequent een hoge K/D en een Win-percentage van 99,9% heeft.
Hij speelt met meerdere ghost-accounts, die hij rouleert. N stuk of 5 op zijn minst.

#dedication

Video is het zeker waard om te bekijken.

FT-17 FTW!

poor Leno schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:15:
[...]

Hoe komt t dat de enemy teams waar deze Youtubers altijd tegen spelen, uit complete downies lijken te bestaan :? |:( :N

Ik hoef bij zulke situaties maar 1 seconde proberen te gaan liggen en word al vanaf 83 verschillende kanten gekilled (inclusief 3 V1's) voordat ik mn bipod überhaupt heb uitgeklapt :F
Haha mja daar verbaas ik me ook altijd over. Ik denk dat het wel uitmaakt dat ze op PC geen aim assist hebben en men daardoor makkelijker het verschil kan maken maar dat verklaart het gebrek aan situational awareness niet. PC vindt zichzelf altijd zo elite maar uiteindelijk zijn er erg veel domme spelers online. Ik zie ze ook zo vaak dikke killstreaks halen welke op console nooit lukken. En dan meerdere per game (want dat gaan ze dan natuurlijk uitmelken voor de content). Nou heb ik ook wel regelmatig een man of 10 in 1 leven, maar zo bizar als zij altijd laten zien lukt mij in geen eeuwigheid. Heeft niks met skill te maken maar is echt 90% geluk.

• Easymongo
Geronimous schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 10:18:
- een of meerdere ghost-accounts in het andere team zetten waardoor deze zwakker wordt en verliest
- een ghost account in het andere team gebruiken om van team te switchen (winning-team joinen)
- het ghost-account in het andere team laten spawnen, en de ingame-map fullscreen zetten zodat je de locatie van iedereen in het enemy team kan zien.
- een ghost account in je eigen team hebben zodat je die kan opofferen om een voordeel in loudout te krijgen (jij spawnt als medic, je ghost-account als assault, die redeploy je en jij als medic kan het assault wapen oppakken)
Als je zover denkt te moeten gaan is het de hoogste tijd voor een bezoekje aan de psycholoog.
Op papier zal het wel werken, maar hoe regel je dat je in een team kunt joinen? Als ze vol zitten lukt het niet. Als een team niet vol zit is het vermoedelijk toch al aan het verliezen. Tenzij het een halfvolle lobby betreft. Snap het derhalve niet. (Behalve die van de loadout dan. Dan kun je met de ghost een squad vormen en tegelijk joinen.)
Een win% van 100 halen is overigens niet zo moeilijk, toch? >:)

[edit]
Na bekijken van de video met duidelijke uitleg snap ik het systeem van ghost accounts die friends zijn en dat je daardoor altijd toegang hebt tot een van de beide (winnende) teams, plus altijd de locaties van de vijand kent.
Vals en uitgekookt.

Easymongo wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:23 (9%)

• Easymongo
poor Leno schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:15:
Ben eens door zo'n bekende YT'er in de pan gehakt tussen de ruines op Amiens.
Was fijn. _/-\o_
Kan het idd bevestigen, we waren allemaal downies.
Meneer had geen topscore maar wel een leuke KD waar ik alleen maar van kan dromen.
Een bekende YT'er wordt ook vlot gerevived, nog zo'n perk van die status.

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-08 14:54

Zalaroth

Mudkip

Misschien ongelukkig maar ik merk de laatste paar dagen dat de servers niet echt vol raken op PS4.. Soms ook 2/4 min. wachten en vervolgens nog ingame wachten tot er mensjes bij komen..
Merken jullie dit ook?

PSN: Zalaroth

Ik join altijd via de server browser (nooit via quickmatch) en heb altijd de keuze uit 100+ volle servers.
Dus nee, ik ervaar het niet ;)

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-08 14:54

Zalaroth

Mudkip

Dankje! Die optie was ik even helemaal vergeten. Ga ik 't ook zo doen.

PSN: Zalaroth

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:13

SD5k

>4&X

Zeker wel, het is inmiddels mijn favoriete MMG. Voelt voor mij aan als het beste van de MG34 en MG42 in één gun. Grote kans dat hij een lichte nerf op accuracy/recoil gaat krijgen.

• Saybia
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-08 18:11
Sinds gisteren kan ik na een potje op de Xbox het spel niet meer normaal afsluiten. Het spel blijft maar op quitting staan....Vandaag drie keer een pot gespeeld. Drie keer afgesloten als test en steeds hetzelfde probleem. Spel of console opnieuw opstarten maakt niet uit. Hebben jullie hier ook last van?

• HertogJack
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-08 20:39
Wat hebben ze met de M1928A1 gedaan? Generfed? Lijk veel meer recoil te hebben nu 😩

psn: HertogJack

• poor Leno
Ben nu zo fkk klaar met al die achterlijke sneue stumperds met hun fkk bipod MMG's. :(

Overal maar beetje in een hoekje gaan liggen campen of zich snel op de grond laten vallen als je in een gunfight komt :F

Bahbah wat is dit spel door dit gedrag toch zwaar verneukt zeg. Zelfde geldt voor die wannabe assault snipertjes met hun 3x scopejes. Gatverdamme :(

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:13

SD5k

>4&X

@poor Leno Wat doe je jezelf toch aan, ik zou op zoek gaan naar een andere tijdsbesteding. ;)

• poor Leno
SD5k schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:17:
@poor Leno Wat doe je jezelf toch aan, ik zou op zoek gaan naar een andere tijdsbesteding. ;)
Als er een betere online shooter zou zijn, die bij mijn smaak past, ben ik zo pleite hoor :/

Er is alleen niets anders dat een beetje in de buurt komt :(
Martinspire schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Haha mja daar verbaas ik me ook altijd over. Ik denk dat het wel uitmaakt dat ze op PC geen aim assist hebben en men daardoor makkelijker het verschil kan maken maar dat verklaart het gebrek aan situational awareness niet. PC vindt zichzelf altijd zo elite maar uiteindelijk zijn er erg veel domme spelers online. Ik zie ze ook zo vaak dikke killstreaks halen welke op console nooit lukken. En dan meerdere per game (want dat gaan ze dan natuurlijk uitmelken voor de content). Nou heb ik ook wel regelmatig een man of 10 in 1 leven, maar zo bizar als zij altijd laten zien lukt mij in geen eeuwigheid. Heeft niks met skill te maken maar is echt 90% geluk.
Het grootste deel is casual gamer. Als je dan een YouTuber pakt die 8 uur per dag of meer een spelletje speelt, dan wordt de skill gap groter en groter. Ook op de console natuurlijk.

Daarbij spelen zij dus gemiddeld 400-500 minuten per dag een game. Dan is de kans erg groot dat er wat goede content tussen zit. Als je er dan de beste 2 minuten uithaalt heb je. best een mooie compilatie denk ik zo.

Maar met een muis kan je nou eenmaal sneller en gerichter bewegen. Dus als je iemand hebt zoals Shroud (ja hem weer), dan is het vaak bizar om te zien wat hij kan door zijn aim, terwijl hij tactisch vaak totaal niet slim speelt. Dan kan je een 1v3 nog wel winnen, omdat je supersnel van enemy naar enemy kan switchen, je gebruikt je hele hand/pols/arm om te richten. Dat gaat niet zo snel en gericht met een duim op je thumbstick.

Maar beter of slechter is altijd zo'n dooddoener imho. Laat nou iedereen gewoon in z'n waarde en genieten van zijn of haar game.

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• SanderL

SanderL

Zeg boys :7 Ik ben nu al een tijdje twee achievements in het oog aan het houden: "Jack of all trades" en "Elite". Voor die eerste moet je voor elke class minstens 100k aan score hebben en voor "Elite" moet je globaal minstens 500k aan score hebben.

Nu heb ik nog eens gekeken en elke score die ik zie onder Profile > Statistics > Classes heb ik opgeteld en ik zit aan 510k of zo. Helaas is er niets verschenen -O- Hetzelfde met die andere achievement. Ik zie dat ik op 50% zit (wat betekent dat ik twee classes minstens 100k score heb) maar dat zou intussen 75% (3 classes (stomme recon)) moeten zijn.

Aangezien achievements in alle games wel relatief vaak fout gaan, is dit voor mij op zich geen nieuwtje. Vaak moet je het gewoon nog eens triggeren maar... dit "opnieuw doen" is nogal onmogelijk :?

Wel level ben je met elke class?
Je moet ongeveer rank 10 zijn voor die 100,000 punten.
Ook niet teveel focussen op de xp die in het BF menu weergegeven wordt, deze lijkt (net als gun kills en andere zaken) niet heel erg nauwkeurig te zijn ;)

• SanderL

SanderL

dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:48:
Wel level ben je met elke class?
Je moet ongeveer rank 10 zijn voor die 100,000 punten.
Ook niet teveel focussen op de xp die in het BF menu weergegeven wordt, deze lijkt (net als gun kills en andere zaken) niet heel erg nauwkeurig te zijn ;)
Assault, support, medic en recon: 15, 13, 11 en... 3 :+
Dus drie van de vier lijken me wel goed te zijn en globaal ook normaal gezien, maar goed. Ik wacht het nog even af maar... tja, what if. Deze leken me nu nog net haalbaar :P

Check anders je score hier eens: https://battlefieldtracker.com/
Die is exacter dan de stats in het BF menu.
Naast het plaatje kun je per class zien hoeveel xp je hebt en daaronder staat bij 'score' hoeveel xp je totaal hebt behaald (tot aan level 50).

dvdkiwi wijzigde deze reactie 11-02-2019 09:58 (35%)

• SanderL

SanderL

dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:55:
Check anders je score hier eens: https://battlefieldtracker.com/
Die is exacter dan de stats in het BF menu.
Naast het plaatje kun je per class zien hoeveel xp je hebt en daaronder staat bij 'score' hoeveel xp je totaal hebt behaald (tot aan level 50).
Mm, die ken ik wel! Stats komen inderdaad wel overeen met wat ik in-game zie :)
Also, don't judge me, ik kom eigenlijk van toetsenbord en muis (en BF1942/2/2142/3) af, zóveel jaren terug :+

Dat is raar ja :/
Ik zou gewoon lekker doorspelen, als je achievement al op 50% staat wordt er dus wel iets getracked.

SanderL schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:04:
[...]

Mm, die ken ik wel! Stats komen inderdaad wel overeen met wat ik in-game zie :)
Also, don't judge me, ik kom eigenlijk van toetsenbord en muis (en BF1942/2/2142/3) af, zóveel jaren terug :+
Ach, Iedereen moet ergens beginnen. In 2008 ging ik over van PC naar X360 (CoD MW toen nog) en dat was in het begin ook erg lastig. Uiteindelijk K2D nog wel weten op te krikken van 0.8 naar 3.nogwat. Kwestie van oefenen :)

Alhoewel muis + toetsenbord toch wel de voorkeur heeft daar je simpelweg accurater ermee bent. Maar ja, als ik dan zo lees hoeveel cheaters er zijn in de BF franchise dan vind ik het weer niet erg om op de XB1(X) te spelen :D

Aan je stats te zien moet je recon nog naar level 10 weten te krijgen trouwens.

Reefun wijzigde deze reactie 11-02-2019 10:13 (4%)

• Bonswah85
  • Nu online

Bonswah85

Koffie!

Ik ben klaar met BF5, nog nooit zoveel frustratie gehad en dat ik echt klaar ben met een BF game. Ik ga wel weer lekker BF4/1 spelen en misschien, heel misschien geef ik het nog een kans op het moment dat EA/DICE hebben besloten welke kant ze met dit spel op willen.
Daarnaast lijkt de playerbase ook totaal te zijn verneukt, of misschien zitten alle leuke mensen nog in de vorige delen.

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
Jack of all trades check
level 50 check

Ik heb wel bij bf5 het gevoel dat dit het wel weer was zo,n beetje , dat had ik bij de vorige delen niet.

Kunt wel zien wat ik het liefst speel en heb nog wel wat werk maar het gevoel komt er maar niet echt in.....

voor sommige zullen mijn scores wel om te huilen zijn ha ha

foxtrot81 wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:52 (44%)

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• poor Leno
De gelekte patchnotes voor morgen alvast :)

https://files.catbox.moe/isxlq2.pdf

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18-08 18:53
Krijg pagina kan niet worden weergegeven?

PSN id: PENo1

• MRE-Inc
Zo hé, het duurt effe, maar daar is ie eindelijk hoor:
The Blenheim MK IF and Blenheim MKI is again able to get more ammo when flying through the reload checkpoint for their primary weapon.
En deze hadden we in de vorige patch ook al :')
Fixed an issue which would previously stop Battlefield V from properly resuming from an “instant on” state.
Ik sluit de game nu echt af als ik gespeeld heb, maar dan nog heb ik 4/5x een zwart laad scherm na een ronde.

Verder nog wat awkward/leuke momenten

Wanneer de piloot uit het vliegtuig welke je net hebt afgeschoten tegen je Stuka knalt... Dice physics of zoiets...

Zag in een YT filmpje de spotting scope. Ook maar eens op mijn vliegtuig gezet. Werkt best lekker. Je krijgt aardig wat Spot assist zo.

En de M1922MG is idd een lekker wapen. Volledig geupgrade doet hij niet onder voor een MG42. Zelfs nog wat beter te handelen. En nee, ik lig niet in een hoekje te campen er mee. Gewoon full attack.

foxtrot81 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:18:
Ik heb wel bij bf5 het gevoel dat dit het wel weer was zo,n beetje , dat had ik bij de vorige delen niet
Dat had ik bij BF1, die was ik binnen 50 uur eigenlijk al beu aan het raken. De assignments en medals konden me daar ook vrij weinig boeien terwijl ik die in 3 & 4 juist zo leuk vond om na te jagen.
BF V inmiddels zo'n 170 uur in zitten en ik ben 'm nog lang niet beu; kan nu met elke class wel goed uit de voeten. Dit gaat een blijvertje worden :)

Ieder heeft zo zijn eigen voorkeur natuurlijk ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:32 (19%)

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 12:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

foxtrot81 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:18:
Jack of all trades check
level 50 check

Ik heb wel bij bf5 het gevoel dat dit het wel weer was zo,n beetje , dat had ik bij de vorige delen niet.
[Afbeelding]

Kunt wel zien wat ik het liefst speel en heb nog wel wat werk maar het gevoel komt er maar niet echt in.....

voor sommige zullen mijn scores wel om te huilen zijn ha ha

Net iets meer Recon :P

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True