Is te onderbouwen, check rechtzaken die op dit moment lopen tegen de gemeente. Bsq berekening niet transparant, woz waarde bezwaar 2015 kon eerst niet na de lange rechtzaak nu wel mogelijk. Het vernietigend rapport van berenschot tot de vele uitspraken in het kader van kamervragen etc. Leuk onder een steen leven en die blindelings vertrouwen die jij hebt voor de gemeente maar als ik zie hoe de gemeente omgaat met mijn woz bezwaar 2015 in de rechtzaak dan kan het ook niet anders dat het een puinhoop is. Dat de operationele uitvoering geen verstand van zaken heeft is al meerdere malen bewezengiantgiantus schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:18:
[...]
Dit soort berichten vind ik altijd beetje eng. Bij de gemeente werken gewoon doodnormale mensen en er is geen strategie om mensen te misleiden. Geloof best dat het incapabel is soms, maar niet te snel beginnen met conclusies die niet te onderbouwen zijn.
Maar ga gerust zelf eerst onderzoek doen voordat je mij beschuldigt van dat ik het niet kan onderbouwen terwijl ik al zoveel feiten in dit topic heb gedeeld.
Alleen al de verbazing van mensen die voor het eerst over een canon rente horen zou al genoeg reden moeten zijn voor wantrouwen. Dat betekent dat de informatievoorziening zodanig slecht is dat men voor het gemak voor vastklikken hebben gekozen en nooit hebben nagedacht wat gaat het mij kosten als ik later wil overstappen. Het is een complex financiele beslissing zonder consumentenbescherming.
[ Voor 14% gewijzigd door Figo112 op 14-11-2022 08:49 ]