Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CyberMania schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:15:
...Homecoming (een Prime Original) echt een aanradertje!
Strak plan; ga ik vanaaf ook maar eens aan zitten dan. Blijkbaar ook in HDR... ;)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-03 12:40
<knip>

Ramzzz wijzigde deze reactie 08-01-2019 19:40 (92%)

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hint: gebruik een zoekmachine dat t-sites doorzoekt ;)

Manifest is ook weer begonnen :)

Raven wijzigde deze reactie 08-01-2019 10:41 (10%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:43
Counterpart is ook lekker op dreef. Ze weten de spanning er goed in te houden. oOo

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Silent Witness S22 begint vandaag :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

CyberMania schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:15:
Als je een beetje van Westworld, Trumanshow, Mr Robot, Blacklist, X-Files e,d, houdt is Homecoming (een Prime Original) echt een aanradertje!
Ik ben niet zo snel 'hooked' op een serie maar afl 1 t/m 3 gelijk gebinge watched!
Haalt hoge scores op Rottentomatoes ook: https://www.rottentomatoes.com/tv/homecoming/s01/
Hmmm, interesting, thanks voor de tip! Wij zijn net aardig hooked aan FBI (ondanks wat kleine irritatiefactortjes hier en daar zoals een CONTINU ORDERS SCHREEUWENDE GAST enzo :+ ) en e i n d e l i j k begonnen aan Luther en Brooklyn Nine Nine.. Pff, te weinig uren in een dag (okee, te weinig vakantieuren voor me missus ;) ).

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Nu online

M!chel

aka Kroegtijger

Volgende week gaat The Punisher (2e seizoen) van start!

Steam: Kroegtijger

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:43
Homecoming was wel ok. Iets te langzaam en artsy voor mij. Maar zat verder wel goed in elkaar en acteerwerk was dikke prima. Ergens wel leuk eigenlijk dat dit soort dingen ook gemaakt worden.

• sig69
Komt ie in een keer volledig beschikbaar of per week een aflevering ofzo dat je weet?

• M!chel
  • Nu online

M!chel

aka Kroegtijger

@sig69 Geen idee. Maar meestal kan ik alles in 1 keer tegelijk downloaden.

Steam: Kroegtijger

• sig69
M!chel schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:21:
@sig69 Geen idee. Maar meestal kan ik alles in 1 keer tegelijk downloaden.
Ik hoop het. Deur op slot en in één keer er doorheen rammen >:) Seizoen 1 was top.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

sig69 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:18:
[...]

Komt ie in een keer volledig beschikbaar of per week een aflevering ofzo dat je weet?
In 1x alles beschikbaar. Zoals gebruikelijk bij Series die Netflix zelf produceert.

Alleen series die Netflix koopt en nog lopen in Amerika komen per week om niet vooruit te lopen. Nooit begrepen waarom ze die series ook “Netflix original” noemen.

Donstil wijzigde deze reactie 09-01-2019 07:40 (23%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NCIS, NCIS NO en New Amsterdam zijn ook weer begonnen :)

edit: NCIS NO is een herhaling, aflevering Empathy uit S4, aldus commentaar bij mijn bron:
"S05E11 appears to have been pre-empted by tonight's noise from the Oval Office."
Met noise wordt natuurlijk Trumps speech bedoelt :+

Raven wijzigde deze reactie 10-01-2019 10:51 (101%)

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Scully als sextherapeute :o

Oscar Wilde

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:26

zeroday

Dream within a dream

ik wilde het net hier neertikken ;)
heb um inmiddels binnen gehengeld.

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Mijn oog is gevallen op de serie: When heroes fly
Hij is te zien op Netflx. 't krijgt een 7.8 op IMDB. Een deze dagen eens aan beginnen. :9
Jaren na een felle ruzie komen vier Israëlische veteranen weer samen. Ze vertrekken naar Colombia en gaan op zoek naar een vrouw van wie ze dachten dat ze dood was.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Net de eerste 2 afleveringen met de missus gekeken. Hilarisch :') _O-

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dr. Pol S14 is begonnen :)

Oscar Wilde

• SYQ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Future man s2 is ook beschikbaar. Hopen dat die even vet is als het eerste seizoen

• sig69
SYQ schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:10:
Future man s2 is ook beschikbaar. Hopen dat die even vet is als het eerste seizoen
Hij is weer lekker bizar d:)b

• Coenen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-03 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Raven schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:17:
NCIS, NCIS NO en New Amsterdam zijn ook weer begonnen :)

edit: NCIS NO is een herhaling, aflevering Empathy uit S4, aldus commentaar bij mijn bron:
"S05E11 appears to have been pre-empted by tonight's noise from the Oval Office."
Met noise wordt natuurlijk Trumps speech bedoelt :+
Ik dacht dat ik de verkeerde aflevering had gedownload, hij kwam me al bekend voor.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Notna schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 23:26:
[...]

Net de eerste 2 afleveringen met de missus gekeken. Hilarisch :') _O-
Goed te doen, Mag van mij een seizoen 2 krijgen.

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• kendo
  • Laatst online: 12:14
Ik zit met de griep thuis dus Netflix maar weer geactiveerd. Ik zag nieuwe afleveringen van Bron/Broen staan dus de hele middag weer naar Saga zitten kijken. :)
Ik heb ook een trailer van Sex education gezien, dus dat wordt de volgende binge sessie.

• mark1707
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-03 16:36
Tip! Gevoel voor tumor. Belgische serie, te zien op NPOstart (plus). Drama, comedy.

Hebben mensen op Tweakers deze serie al gezien? Zijn acht afleveringen van ongeveer een uur. Ik vind het zeer de moeite.

• Unidentified
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Unidentified

"...Terra Incognita..."

Ray Donovan zit er weer op, wat een sterk seizoen was dit zeg, volgens mij echt 1 van de betere.
Het 7de seizoen is ook al aangekondigd, dus ben wel blij dat ze de stekker er nog niet uit hebben getrokken.

Vandaag ook gelijk een dubbele aflevering van het nieuwe seizoen van True Detective gekeken,
Het acteerwerk van Mahershala Ali is weer van top niveau ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Unidentified schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 01:34:
Ray Donovan zit er weer op, wat een sterk seizoen was dit zeg, volgens mij echt 1 van de betere.
Het 7de seizoen is ook al aangekondigd, dus ben wel blij dat ze de stekker er nog niet uit hebben getrokken.

Vandaag ook gelijk een dubbele aflevering van het nieuwe seizoen van True Detective gekeken,
Het acteerwerk van Mahershala Ali is weer van top niveau ;)
Nou .. dat vond ik dus tegenvallen en wel om de volgende redden:in praktisch elke aflevering wordt Ray wel in elkaar geramt ik heb hem dit seizoen niet zonder schrammen en pleisters zien rondlopen.
Vond het verhaal enigszins zwak. Er zijn echt betere seizoenen geweest. Natuurlijk zaten er hier en daar best wel goede dingen in, maar ik was niet echt onder de indruk.

Wat dat betreft vond ik dan Dirty John beter te kijken. De naïviteit van een vrouw mbt de stalker, dochters die het doorhebben etc. (totaal andere genre, maar goed) ..

Hindert niet echt, vind Ray verder ok, dus kijk ook volgend jaar wel ben ben benieuwd of Lena Ray vergeven heeft ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Passage is begonnen, later maar eens kijken of dat wat is :)
The Good Doctor en Bull ook weer.

edit: Wat een goedgevormde openingsscene van Sex Education trouwens O-)

Raven wijzigde deze reactie 15-01-2019 12:09 (47%)

Oscar Wilde

• heplam
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-03 16:10
mark1707 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:37:
Tip! Gevoel voor tumor. Belgische serie, te zien op NPOstart (plus). Drama, comedy.

Hebben mensen op Tweakers deze serie al gezien? Zijn acht afleveringen van ongeveer een uur. Ik vind het zeer de moeite.
Yup idd een zeer mooie serie heb hem begin vorig jaar al op 1e belg gevolgd. Voor mij een 9 van de 10 waard.
Vooral de acteur die Tristan speelt speelt zijn rol zeer overtuigend

• sambalbaj
  • Niet online
Ook de Britten zijn weer lekker bezig met seizoenstarts:

Cuckoo s5
Victoria s3
Grantchester s4
Father Brown s7
Call the Midwife s8

Bij Chantchester wel het laatste seizoen van de hoofdrolspeler, maar de serie gaat wel verder.

sambalbaj wijzigde deze reactie 15-01-2019 12:04 (11%)

• sig69
Audi is flink aan het sponsoren volgens mij. In diverse series wordt ineens "Audi" gebruikt in plaats van "car". :X

• azz_kikr
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:35

azz_kikr

Heet patatje :o

mark1707 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:37:

Yup, allemaal gekeken. Kan nog tig van andere vlaamse series aanraden van zelfde soort. Feitelijk is het drama, maar tegelijk zit je vaak te lachen/glimlach op je gezicht.

• Dacuuu
  • Nu online
sig69 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:57:
Audi is flink aan het sponsoren volgens mij. In diverse series wordt ineens "Audi" gebruikt in plaats van "car". :X
Net zoals Uber, oh shit onze auto is net opgeblazen,gejat,onklaar gemaakt door de vijand etc, dan bestellen we toch een UBER? :+

Ondertussen zitten ze dan in de Audi Uber met hun sponsored Apple laptops op de achterbank.

Dacuuu wijzigde deze reactie 16-01-2019 08:53 (11%)

• mark1707
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-03 16:36
azz_kikr schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:23:
[...]

Yup, allemaal gekeken. Kan nog tig van andere vlaamse series aanraden van zelfde soort. Feitelijk is het drama, maar tegelijk zit je vaak te lachen/glimlach op je gezicht.
Noem maar wat tips!

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23-03 22:35

Bergie

Lekker belangrijk...

Raven schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:21:
The Passage is begonnen, later maar eens kijken of dat wat is :)
Ik vond hem iig prima beginnen. Al is de eerste aflevering puur een intro op het verhaal natuurlijk. Maar hij was zeker niet slecht. Ben benieuwd hoe het verder gaat en of het de boeken een beetje gaat volgen.

Yamaha MT-09

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die NCIS NO volgen, een bepaald "killer" team heeft dezelfde herhaling als vorige week online gezet, de goede schijnt er wel tussen te staan dus check eerst de comments ;)

The Flash is weer begonnen :)

Oscar Wilde

• Katerin
  • Laatst online: 15:08
Roswell is best te pruimen (als je niet pro trump bent)

• The_Worst
Sex Education was zeer goed te bekijken en daar mag zeker een seizoen 2 van komen. Goede mix tussen humor en drama, soms een beetje cliché maar verder goed geacteerd en het verhaal was ook goed te appreciëren. Af en toe ook nog een knappe man die voorbij komt. Ja, ben positief verrast.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• xoniq
Katerin schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:01:
Roswell is best te pruimen (als je niet pro trump bent)
Die ga ik zsm proberen. Vond vroeger Roswell echt fantastisch, en natuurlijk een zwak voor de Liz Parker van toen. (En Katherine Heigl _/-\o_)

// EDIT //

Intussen gezien. Wat wel leuk is dat ze het heel dicht bij 't origineel houden. Er zijn wel een paar dingen die me storen;

spoiler:
Waarom moet Michael perse homo zijn. Dat staat ineens haaks op het origineel, en voelt gelijk aan alsof het politiek correct moet zijn. Net zoals dat Liz een Latina immigrant is, en dat schieten in het begin gericht is op hun immigratie achtergrond. Dat zijn net die dingen die heel anders zijn, en duidelijk aangepast zijn op de hedendaagse angst voor discriminatie. Jammer. Voor Isobel had ik het liefst iemand anders gezien die een wat minder valse uitstraling heeft.

xoniq wijzigde deze reactie 16-01-2019 22:33 (54%)

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• xoniq
Dacuuu schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:52:
[...]

Net zoals Uber, oh shit onze auto is net opgeblazen,gejat,onklaar gemaakt door de vijand etc, dan bestellen we toch een UBER? :+

Ondertussen zitten ze dan in de Audi Uber met hun sponsored Apple laptops op de achterbank.
Nieuwe Transporter serie? :D

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Greys Anatomy is weer verder gegaan :) , eens kijken hoe de stormachtige dubbel-ep eindigt.

Raven wijzigde deze reactie 17-01-2019 14:59 (8%)

Oscar Wilde

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Futureman S02 moet wel echt één van de meest bizarre seizoenen van welke serie dan ook zijn :')

Geweldig melig, lol

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:06

Blerp

Geüpgegraded

Notna schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:35:
Futureman S02 moet wel echt één van de meest bizarre seizoenen van welke serie dan ook zijn :')

Geweldig melig, lol
Check, hier met episode 4 bezig nu meteen maar door met 5 *O*

Weer lekker bizar dit seizoen :)

Blerp wijzigde deze reactie 17-01-2019 16:47 (4%)

If it ain’t broke, fix it till it is

• Katerin
xoniq schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:46:
[...]

Die ga ik zsm proberen. Vond vroeger Roswell echt fantastisch, en natuurlijk een zwak voor de Liz Parker van toen. (En Katherine Heigl _/-\o_)

// EDIT //

Intussen gezien. Wat wel leuk is dat ze het heel dicht bij 't origineel houden. Er zijn wel een paar dingen die me storen;

spoiler:
Waarom moet Michael perse homo zijn. Dat staat ineens haaks op het origineel, en voelt gelijk aan alsof het politiek correct moet zijn. Net zoals dat Liz een Latina immigrant is, en dat schieten in het begin gericht is op hun immigratie achtergrond. Dat zijn net die dingen die heel anders zijn, en duidelijk aangepast zijn op de hedendaagse angst voor discriminatie. Jammer. Voor Isobel had ik het liefst iemand anders gezien die een wat minder valse uitstraling heeft.
Het is een reboot, dan gaan dingen gewoon anders

spoiler:
Ik zie niet in waarom dat een probleem moeten zijn, een groot procent van de wereld is homoseksueel, vertegenwoordiging is gewoon belanggrijk.

Ik denk niet at het uit angst is voor discriminatie maar door discriminatie dit is gewoon een eerlijk beeld van hoe het er aan toe gaat. Net als het verliezen van funding momenteel een groot probleem is.

ik noem dit dus juist eindelijk een beetje eerlijke weergave van de realiteit

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13:59

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

xoniq schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:46:
[...]

// EDIT //

spoiler:
Het valt me vaak op dat mensen met angst voor de realiteit, een representatieve weergave van de realiteit opeens 'politiek correct' noemen. Of in dit geval iets anders verwoord naar 'angst voor discriminatie'.

I have the cape.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:05
Bart ® schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:51:
[...]
Het valt me vaak op dat mensen met angst voor de realiteit, een representatieve weergave van de realiteit opeens 'politiek correct' noemen. Of in dit geval iets anders verwoord naar 'angst voor discriminatie'.
Ik heb de betreffende serie niet gezien, maar vind het vaak niet representatief voor de realiteit hoor.
De homo's/lesbiennes in de meeste series zijn erg over de top, terwijl dat in het echte leven maar een handjevol zullen zijn.

Ik ken dusver maar 1 serie (waar ik de naam even van kwijt ben) die dat naar mijn idee wèl goed deed. Daar was het niet zo in-your-face, maar juist subtiel gebracht. Er werd geen poppenkast van gemaakt. En dat is hoe ik het eigenlijk ook in het dagelijks leven zie.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-230

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:22
Bart ® schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:51:
[...]
Misschien is het wel politiek correct als makers van serie er een politiek statement mee maken en niet zo zeer angst voor een representatieve realiteit.

Het is maar net wat je er in wil zien. Ik zelf kijk graag naar series voor entertainment en niet opeens voor een politiek statement wat de serie makers willen maken. Dat is iets wat in de CW comicboeks series vrij vaak voor komt waar ik mij ook echt aan erger. Niet omdat er diversiteit is, maar omdat het overduidelijk geforceerd wordt. Bij Arrow is er bijvoorbeeld een karakter die minimaal 5x per aflevering moet melden dat hij gay is.

En dat is het probleem juist, als een karakter goed wordt geschreven en hun etniciteit, geslacht, seksuele voorkeur een bijzaak is in plaats van hun unique selling point, dan heb ik er ook totaal geen probleem mee. Het begint mij gewoon ontzettend te irriteren dat bijna elke televisie serie een politiek statement moet maken ipv gewoon entertainment te zijn, waar mensen juist graag naar kijken om juist hun gedachten even van het dagelijks leven af te houden(waaronder de politiek).

Series met een politieke lading als onderdeel van het verhaal daargelaten natuurlijk.

• Katerin
Wie is er homoseksueel bij Arrow?

Ik heb daar nog nooit wat over gezien :o

Ik stoor mij aan de relaties van iedereen in serie's, hoort er een beetje bij he allemaal nep en in your face.

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Katerin schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:19:
Wie is er homoseksueel bij Arrow?
"Mr. Terrific"- Curtis

• Katerin
Ja en Zeker nog 3! Anderen.
(Weet ik nu ik de wikia heb doorgelezen.)

Ik snap dus echt niet waarom dat erg is en je opvalt. Ik zie dat dus niet ik zie relaties en ik vind ze soms wel passen en meestal niet.

Ojee in de reboot is het personage: Ineens gay/zwart /vrouwelijk/ Aziatisch

Dat is niet zoals het hoort terwijl ik naar een serie over zombies/ aliens / vampiers kijk!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19-03 19:26

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

LA-384 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:28:
De homo's/lesbiennes in de meeste series zijn erg over de top, terwijl dat in het echte leven maar een handjevol zullen zijn.
Het is inderdaad vaak erg overdreven, maar in mijn ogen zijn de meeste karakters in films en series nogal over-the-top. Zeker in een superhelden serie zie je niet veel anders dan opgeblazen karakters en is de hele wereld extreem met superhelden en superschurken. Dat is maar goed ook, anders zou het maar saai zijn.

Sowieso zijn de meeste mensen die op TV komen mensen die graag in het midden van de aandacht staan. Hetero's zijn vaak net zo overdreven belicht, zat series waar iedere aflevering wel een liefdes- of sekscene in zit, liefst iedere week met een ander. Maar dat valt op een of andere manier een stuk minder op, daar zijn we aan gewend.

CAPSLOCK2000 wijzigde deze reactie 18-01-2019 00:19 (5%)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Supernatural is weer verder gegaan en S2 van Star Trek Discovery en S3 van The Grand Tour zijn begonnen :D

Oscar Wilde

• Terranova
Katerin schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:12:
Ja en Zeker nog 3! Anderen.
(Weet ik nu ik de wikia heb doorgelezen.)

Ik snap dus echt niet waarom dat erg is en je opvalt. Ik zie dat dus niet ik zie relaties en ik vind ze soms wel passen en meestal niet.

Ojee in de reboot is het personage: Ineens gay/zwart /vrouwelijk/ Aziatisch

Dat is niet zoals het hoort terwijl ik naar een serie over zombies/ aliens / vampiers kijk!
Het is niet erg dat er gay karakter in de serie is. Maar wel als het overduidelijk en echt in your face is en het geen enkel invloed heeft op het verhaal. Wat bij Curtis/Mr Terric het geval is en er zijn 2? seizoenen geweest dat hij elke aflevering wel moest melden dat hij gay was, zonder dat het ergens van invloed op was.

Dat is heel overduidelijk een statement willen maken als schrijvers, met kijk eens wij hebben een gay karakter in de serie, kijk ons diversiteit hebben. En dat is precies waar ik mij aan erger.

Bijzonder is dan wel dat er een serie in het zelfde universum die het wel gewoon goed doet. Legends of Tomorrow heeft momenteel 3 bi/gay karakters in de cast maar dat komt eigenlijk alleen naar voren als het verhaalt er om vraagt en dat gaat vrij organisch en onopvallend.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-03 17:59
Vind Roswell kwa opzet een beetje lijken op een andere oudere CW show, namelijk Beauty and the Beast. Beetje te zoetsappig voor mij maar kijk het nog even aan.

Vandaag erg gelachen om de aflevering van Brooklyn Nine-Nine, leuk om de geschiedenis van sommige karakters te zien.

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 12:19
The Gifted blijft sterk, ik kijk elke aflevering met plezier en als ze zo doorgaan hoop ik dat er nog een derde seizoen komt. Grootste minpunt is toch wel de relationele sfeer in de serie. Het lijkt voor mij alsof de schrijvers met 2 relatie gewoon doen wat ze maar willen als ze even niet meer weten hoe het verhaal verder moet. Buiten dat punt om, blijft de serie me enorm trekken.

• sig69
Punisher is goed weer d:)b

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Naina Dobrev in: FAM ..

Voor de fans.

Ben op zich wel klaar met die 'standaard' comedy series, niet veel comedy eigenlijk in te vinden, te scripted allemaal .. niet veel origineel.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zou ook afgeleid raken O-) :P

Oscar Wilde

• Bart ®

Bart ®

Terranova schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:52:
[...]

Het is niet erg dat er gay karakter in de serie is. Maar wel als het overduidelijk en echt in your face is en het geen enkel invloed heeft op het verhaal. Wat bij Curtis/Mr Terric het geval is en er zijn 2? seizoenen geweest dat hij elke aflevering wel moest melden dat hij gay was, zonder dat het ergens van invloed op was.

Dat is heel overduidelijk een statement willen maken als schrijvers, met kijk eens wij hebben een gay karakter in de serie, kijk ons diversiteit hebben. En dat is precies waar ik mij aan erger.
Maar het is wel oké als hetero stelletjes overduidelijk in your face hetero zijn zonder dat het wat toevoegt aan het verhaal? Of loop je ook te klagen als Felicity een kusje geeft aan de Arrow? Is het dan ook een statement van de makers?

I have the cape.

• Terranova
Bart ® schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:07:
[...]

Maar het is wel oké als hetero stelletjes overduidelijk in your face hetero zijn zonder dat het wat toevoegt aan het verhaal? Of loop je ook te klagen als Felicity een kusje geeft aan de Arrow? Is het dan ook een statement van de makers?
Felicity is de love interest van de main character en hun relatie heeft al flink invloed gehad op het verhaal in de afgelopen 7 seizoenen(te veel naar mijn mening, maar het is The CW dus daar ontkom je niet aan).

En heb ik gezegd dat het erg is als er homo stelletjes zijn zonder dat het wat toevoegt aan het verhaal? Nee ik heb gezegd dat ik mij er aan erger als het overduidelijk een politieke statement is. Zoals het constant benoemen en benadrukken dat een karakter gay is, ipv het gewoon laten gebeuren/zien. Zoals ze het wel bij Legends of Tomorrow doen.

Maar deze discussie ga ik nooit winnen van iemand die denkt dat mensen angst hebben voor de "realiteit" ipv een andere mening hebben dan overeenkomt met hun eigen. Dus bij deze laat ik hierna ook bij. Want het is een topic over TV series en dit gaat al snel "politiek" worden

Terranova wijzigde deze reactie 19-01-2019 19:59 (4%)

• Bart ®

Bart ®

Terranova schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:54:
[...]

En heb ik gezegd dat het erg is als er homo stelletjes zijn zonder dat het wat toevoegt aan het verhaal?
Ja, dat heb je inderdaad gezegd:
Terranova schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:52:
Het is niet erg dat er gay karakter in de serie is. Maar wel als het overduidelijk en echt in your face is en het geen enkel invloed heeft op het verhaal.
Maar goed, als je niet wil inzien hoe ontzettend vaak heterofiele uitingen plaatsvinden in series en films, maar als er een homofiele uiting plaatsvindt, het een 'statement' is, dan ga je de discussie inderdaad niet winnen nee. Dan blijft het een verloren zaak.

I have the cape.

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:34
De pilot gekeken van Maniac. Niet echt overtuigend, lijkt mij weer een serie zonder enig doel behalve dan elke episode vullen met saaie dialogen en hier en daar een random event. Prima acteerwerk overigens maar nah deze doen we verder niet.

jos707 wijzigde deze reactie 20-01-2019 01:02 (7%)

• sig69
Bart ® schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:35:
[...]

Ja, dat heb je inderdaad gezegd:

[...]

Maar goed, als je niet wil inzien hoe ontzettend vaak heterofiele uitingen plaatsvinden in series en films, maar als er een homofiele uiting plaatsvindt, het een 'statement' is, dan ga je de discussie inderdaad niet winnen nee. Dan blijft het een verloren zaak.
Je snapt het niet. @Terranova en iedereen vind het helemaal prima. Maar waarom moet het zo benadrukt worden? Kijk ons eens we hebben een homo in onze serie. Nou en?

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:35
Bart ® schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:35:

Zinloze discussie , het doet er namelijk helemaal niet toe of iemand hetero , lesbisch , bi of homo in een serie of in het normale leven het is namelijk gewoon een onderdeel van de maatschappij .

Je legt er toch ook niet de nadruk op dat iemand acteur is of beroepsvoetballer of moderator bij een forum .

En ja , ik ben gay en al die aparte aandacht vindt ik zwaar overtrokken

leekers wijzigde deze reactie 20-01-2019 06:10 (6%)

• Bart ®

Bart ®

sig69 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 01:56:
[...]

Je snapt het niet. @Terranova en iedereen vind het helemaal prima. Maar waarom moet het zo benadrukt worden? Kijk ons eens we hebben een homo in onze serie. Nou en?
Je snapt het niet. Er wordt geen nadruk op gelegd, dezelfde zaken gebeuren op heterofiel vlak 100x zo veel in films en series. Wij zijn het met z'n allen alleen niet gewend om homo's hetzelfde te zien doen als hetero's, omdat we al 50 jaar enkel hetero's op televisie zien. Nu homo's opeens hetzelfde doen als hetero's, valt het op, nemen mensen er bewust of onbewust aanstoot aan ("ik vind het niet smakelijk als twee mannen zoenen"), dus dan is het opeens een statement. Dan wordt het opeens benadrukt. Right...
leekers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 06:08:
[...]

Zinloze discussie , het doet er namelijk helemaal niet toe of iemand hetero , lesbisch , bi of homo in een serie of in het normale leven het is namelijk gewoon een onderdeel van de maatschappij .
Inderdaad. Waarom valt iedereen er dan opeens over als ze homo's iets zien doen wat ze van hetero's probleemloos accepteren?
Je legt er toch ook niet de nadruk op dat iemand acteur is of beroepsvoetballer of moderator bij een forum .
Ik heb inderdaad genoeg films gezien waarin mensen een acteur of een voetballer spelen. Dan hoor ik ook niemand roepen dat het policor of een statement is. Dat hoor ik alleen als mensen een homo op tv zien.
Ik ben hetero, maar vind al die aparte aandacht ook overtrokken. Ik blijf me verbazen dat iedereen zich zo druk blijft maken als twee homo's op tv zoenen.

Maar ik snap het eigenlijk ook wel hoor, ik zat er een paar jaar geleden net zo in. Ik was ook nog met mijn hoofd in de vooroordelen. Jaren geleden vond ik het onsmakelijk om homo's te zien zoenen. Dat werd me zo aangeleerd. Toen besefte ik me opeens dat er niets vies aan is. Althans, niet viezer dan twee hetero's. Toen ging ik me echter wel ergeren aan het overdreven tentoonspreiden van homofilie. Nog later besefte ik me weer dat dat niet anders is dan hoe heterofilie op tv tentoongesteld wordt. Daar wordt ook genoeg gezoend en meer. Dus wat is het verschil? Helemaal niets. Maar het is inderdaad een zinloze discussie, als je ervan overtuigd bent dat het policor is (wat sowieso al een loze term is), en geen behoefte hebt om dingen te relativeren, dan blijft het een welles-nietes-verhaal.

Misschien maar terug ontopic. Ik heb van de week het laatste (derde) seizoen van Travelers gekeken op Netflix. Het was weer supervet _O_. Verhaal is helaas afgerond (wat eigenlijk ook wel goed is, te veel series stoppen met een cliffhanger), maar biedt wel mogelijkheden om een reboot te maken. Ik hoop dan ook dat ze lekker doorgaan, ik vind het concept echt geniaal.

Bart ® wijzigde deze reactie 20-01-2019 07:29 (24%)

I have the cape.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless is weer begonnen *O* *O*

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

nog wel meer zie ik

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:08
Iemand nog een aanrader voor een leuke comedy serie ala How i met your mother, californication of entourage? Heb friends from college net gezien vindt dat soort series wel leuk maar kan verder weinig vinden?

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Stylze schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:18:
Iemand nog een aanrader voor een leuke comedy serie ala How i met your mother, californication of entourage? Heb friends from college net gezien vindt dat soort series wel leuk maar kan verder weinig vinden?
iets in de trant van 'schitts Creek'

of wellicht, You, me her ?
of Barry, Claws, Cool Kids, Future Man, Good Girls, I feel bad, the neighbourhood, One day at a time, Santa Clarita Diet, Sex Edutcation, Shameless, Young Sheldon, You are the worst

Genoeg dingen om te bekijken ..

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 10:32

Nitai

Feels good man

Stylze schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:18:
"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:08
zeroday schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:21:
[...]

iets in de trant van 'schitts Creek'

of wellicht, You, me her ?
of Barry, Claws, Cool Kids, Future Man, Good Girls, I feel bad, the neighbourhood, One day at a time, Santa Clarita Diet, Sex Edutcation, Shameless, Young Sheldon, You are the worst

Genoeg dingen om te bekijken ..
Dank! Shameless misschien ook maar weer is oppakken ja vroeger gekeken tm seizoen 3 ofzo was wel lekker serietje, sex education vindt ik niet zoveel aan maar paar andere die je daar post ken ik niet dus ga ik maar is een kans geven!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Legacies is weer verder gegaan :)

Oscar Wilde

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-03 19:13
leekers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 06:08:
[...]

Altijd mooi om te zien dat de minderheid waar iedereen voor denkt op te moeten komen, er zelf de minste problemen mee heeft.

Als iemand iedere keer verteld ' Hoi hier ben ik en ik hou van koffie', dan is dat de eerste keer nuttig, maar daarna wordt het irritant. Ook wanneer je zelf koffie lekker vindt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Siren S2 is begonnen :D , dacht dat die volgende maand pas kwam?

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

's even kijken ..
ik kwam deze van het weekend tegen en ooit 2016 ergens benoemd:

Letterkenny. Comedy, Erg droog en snel, wel een beetje engels kunnen ;)
nu:
SMILF: 2e seizoen valt me toch wat tegen
Counterpart: Sterk maar ze moeten oppassen dat het niet saai word
Outlander: geweldig seizoen en helaas weer afgelopen. Komen we weer in Droughtlander tijd ;)
Shameless: Altijd leuk

Op de lijst om te kjken
The Bletchley Circle- San Francisco
Deadly Class
Harrow
The Kominski Method
The Passage

• The_Worst
@zeroday Counterpart saai? Ik vind dit momenteel een van de danwel de beste serie die uitgezonden wordt. Goed en spannend verhaal, uitstekend acteerwerk en keuzes die plausibel onderbouwd worden.

Shameless blijft overigens wel aardig. Mis toch wel de Malkovich familie (met Ian en Mickey) en die domme vrouw met de meubels in het plastic. Zij zorgden voor een leuke afwisseling.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

The_Worst schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:07:
@zeroday Counterpart saai? Ik vind dit momenteel een van de danwel de beste serie die uitgezonden wordt. Goed en spannend verhaal, uitstekend acteerwerk en keuzes die plausibel onderbouwd worden.
ik bemerk dat ik heel lastig de aandacht erbij kan houden. Heeft er volgens mij ook mee te maken dat ikzelf (onbewust) niet de moeite wil doen om te blijven volgen aan welke kant ze bij elke scene zijn.

De vorige aflevering over het hoe en waarom vond ik goed in de verhaal lijn, maar niet meer dan dat
Shameless blijft overigens wel aardig. Mis toch wel de Malkovich familie (met Ian en Mickey) en die domme vrouw met de meubels in het plastic. Zij zorgden voor een leuke afwisseling.
Vind de Fiona verhaallijn weer wat minder maar goed ;) Nog steeds inderdaad grappig genoeg om te blijven kijken .

Update .. omdat dit draadje zo levendig is....

Positief verrast: The Passage .. Ik was erg sceptisch maar de eerste 3 afleveringen kijken erg snel goed weg !

zeroday wijzigde deze reactie 29-01-2019 21:54 (7%)

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
voor wie net als ik naar wheel of time (Robert Jordan zijn boeken) uitkijkt, najaar gaan ze filmen:

https://www.tor.com/2019/...ion-production-fall-2019/

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Hobbykok schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:06:
voor wie net als ik naar wheel of time (Robert Jordan zijn boeken) uitkijkt, najaar gaan ze filmen:

https://www.tor.com/2019/...ion-production-fall-2019/
2020 release.. gaat nog effe duren ;)

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-03 17:33
Heb toch maar even een rapportje ingediend voor bovenstaande post. Als jullie niets raar zien staan, zal he verwijderd zijn :)

@zeroday filmen in het najaar 2019 en uitkomen 2020 is toch vlot. Als je ziet hoe lang ze bezig zijn met een gemiddelde aflevering van Game of Thrones of zo ...
Positief verrast: The Passage
Als ik zo de korte samenvatting lees, ben ik toch niet heel enthousiast: When a botched U.S. government experiment turns a group of death row inmates into highly infectious vampires, an orphan girl might be the only person able to stop the ensuing crisis

Experiment van de overheid, death row, vampieren, weesmeisje die de wereld moet redden..

Kenhas wijzigde deze reactie 01-02-2019 11:13 (40%)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Kenhas schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:09:

Als ik zo de korte samenvatting lees, ben ik toch niet heel enthousiast: When a botched U.S. government experiment turns a group of death row inmates into highly infectious vampires, an orphan girl might be the only person able to stop the ensuing crisis

Experiment van de overheid, death row, vampieren, weesmeisje die de wereld moet redden..
Ja zo dacht ik er ook over ..
Totdat ik begon te kijken ;)

Tipje / Sluier, als je begint te kijken zie je wat bekende spelers. Met 1 hoofdrol spelers gebeurd wat
nu denk je .. k** daar is tie toch niet voor gescreened. Totdat je verder gaat kijken ..
eerste 3 afleveringen echt top !

https://www.rottentomatoes.com/tv/the_passage/

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-03 17:33
Heeft voor jullie Nederlanders toch één leuk detail: er doet een halve Hollander mee ;)

• sambalbaj
  • Niet online
zeroday schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:37:
[...]

Ja zo dacht ik er ook over ..
Totdat ik begon te kijken ;)

Tipje / Sluier, als je begint te kijken zie je wat bekende spelers. Met 1 hoofdrol spelers gebeurd wat
nu denk je .. k** daar is tie toch niet voor gescreened. Totdat je verder gaat kijken ..
eerste 3 afleveringen echt top !

https://www.rottentomatoes.com/tv/the_passage/
Was ook niet enthousiast naar aanleiding van de promo's.

Toch aangezet en nadat ik me heel erg moest beheersen om het niet na 10 minuten al stop te zetten, de eerste aflevering uitgezeten.
Kijkt redelijk weg en qua verhaal gaat het. Bepaald geen topper, ratings zijn ook niet best.
Aflevering twee kon me al minder boeien, dus hier laat ik het ook bij.

Deed me nog het meest aan The Following denken, maar dat ontspoorde ook al snel na een aardige setting.

Zag ook dat Strike Back weer begonnen is. Een tweede seizoen van Tin Star had echter echt niet gehoeven.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:21
Ik zag dit passeren in mijn feed. Lijkt op The Tudors, the CW version (vreemd dat het op Starz zit):

Het ziet er zo zoet uit dat je zou vergeten dat deze zender ook American Gods en Spartacus in bezit heeft.

• wiemelen
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:57
sambalbaj schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Was ook niet enthousiast naar aanleiding van de promo's.

Toch aangezet en nadat ik me heel erg moest beheersen om het niet na 10 minuten al stop te zetten, de eerste aflevering uitgezeten.
Kijkt redelijk weg en qua verhaal gaat het. Bepaald geen topper, ratings zijn ook niet best.
Aflevering twee kon me al minder boeien, dus hier laat ik het ook bij.
Verhaal is gebaseerd op een steengoede trilogie. Serie wijkt wel af van de boeken, maar niet te veel. Grappige is wel dat de 1ste afleveringen eigenlijk maar de intro zijn van het eigenlijke verhaal. Tegen dit tempo begint dat pas vanaf aflevering 5 of 6.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-03 21:48

Deathchant

Don't intend. Do!

Raven schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:18:
Siren S2 is begonnen :D , dacht dat die volgende maand pas kwam?
Yup, ik ben ook weer begonnen ermee :) Goeie serie. Ik hoop wel echt dat ze de guts hebben om Ryn's affectie voor zowel Maddie als Ben door te zetten vanuit Ben en Maddie zelf, dus een liefdesrelatie met 3 mensen involved. Sense8 kon het ook, dus waarom deze niet?

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-03 19:13
wiemelen schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 23:47:
[...]

Verhaal is gebaseerd op een steengoede trilogie. Serie wijkt wel af van de boeken, maar niet te veel. Grappige is wel dat de 1ste afleveringen eigenlijk maar de intro zijn van het eigenlijke verhaal. Tegen dit tempo begint dat pas vanaf aflevering 5 of 6.
Als ik de trailer kijk, dan vraag ik me meteen af. Als je een jong persoon nodig hebt (zijn er genoeg) waarom dan een heel leger achter 1 meisje aansturen als je ook makkelijk een ander straat / weeskind kan ontvoeren ?

Verder lijkt dit me wel een vermakelijke serie, al ben ik wel een beetje zombie / epidemie moe.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat een dooie boel hier (in de downloadmap), ik gok vanwege de Superbowl?

Oscar Wilde

• Pompi
Iemand al naar Hanna gekeken? De super bowl reclame daarvoor zag er wel interessant uit

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 10:32

Nitai

Feels good man

Raven schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:48:
Wat een dooie boel hier (in de downloadmap), ik gok vanwege de Superbowl?
Yep! Superbowl is ook leuk toch? :+

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nitai schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:00:
[...]

Yep! Superbowl is ook leuk toch? :+
De nipplegate is het meest interessante dat ik tot nu toe heb gezien :+
* Raven heeft niks met sport...

FX Orders Sci-Fi Drama ‘Y’ Starring Diane Lane, Amber Tamblyn to Series
TCA 2019: Post-apocalyptic show based on DC Comics series “Y: The Last Man” is set for 2020 debut

[Afbeelding]

FX has placed a series order for sci-fi drama “Y,” starring Diane Lane and Amber Tamblyn, Nick Grad and Eric Schrier, Presidents of Original Programming, FX Networks and FX Productions announced Monday during the Television Critics Association’s press tour. The show is slated to premiere in 2020.

Based on the DC Comics series “Y: The Last Man” by Brian K. Vaughan and Pia Guerra, the series “traverses a post-apocalyptic world in which a cataclysmic event has decimated every male save for one lone human. The new world order of women will explore gender, race, class and survival.”

Along with Lane and Tamblyn, “Y” also stars Barry Keoghan, Imogen Poots, Lashana Lynch, Juliana Canfield with Marin Ireland and Amber Tamblyn.

Michael Green (“American Gods,” “Blade Runner 2049,” “Logan”) and Aïda Mashaka Croal (“Luke Cage,” “Turn”) serve and showrunners and will executive produce the series, which hails from FX Productions, alongside Nina Jacobson and Brad Simpson of Color Force (“American Crime Story,” “Pose,” “Crazy Rich Asians”) and Vaughn, who developed the series.

Melina Matsoukas (“Insecure,” “Master of None,” “Beyoncé: Formation”) directed the pilot episode and will also executive produce.

“Y: The Last Man is a towering achievement among graphic novel storytelling and it’s been rewarding to work with this outstanding team,” said Grad. “Michael Green and Aïda Mashaka Croal have partnered with Nina Jacobson and Brad Simpson to deliver a stunning new expression of this fascinating and timely story. Melina Matsoukas, who directed the pilot, did an incredible job bringing it to life with Diane Lane and this stellar cast.”

“Brian and Pia’s exploration of a world without men is a favorite for its depth, its humor, its insights and its monkey,” Croal and Green said. “Adapted today it offers us a cracked mirror to look at our own very cracked world. We thank them for their trust — we thank FX for their support — and we thank the casting gods for letting us work with this incredible group of actors.”

Jacobson and Simpson added, “Y is our favorite comic book series ever and we are thrilled to FINALLY bring it to the screen. We are grateful that Brian entrusted it to us and FX, and can’t wait for the world to see Michael and Aïda’s adaptation.”

“Y: The Last Man” is a 60-issue science fiction comic book series which began publishing in 2002. It is the recipient of three Eisner Awards, and received the first Hugo Award for Best Graphic Story for “Y: The Last Man, Volume 10.”
offtopic:
@crisp Werken img-tags niet meer in quotes? :S Weet niet meer of ik dat al eens gemeld had...

Raven wijzigde deze reactie 05-02-2019 10:32 (84%)

Oscar Wilde

• Dacuuu
  • Nu online
Pompi schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:54:
Iemand al naar Hanna gekeken? De super bowl reclame daarvoor zag er wel interessant uit
Nog niet, ben benieuwd!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het lijkt erop dat er komende nacht (NL tijd) weer kabaal uit het Witte Huis gaat komen, dus er zullen wel weer afleveringen herhaald worden :/

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Erg interessant, Pilot laat niet veel los over het hoe en waarom, maar erg interessant om verder te volgen.
In maart pas een 2e aflevering

• Mektheb
  • Laatst online: 22-03 16:28
algalid schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:24:
Ik zag dit passeren in mijn feed. Lijkt op The Tudors, the CW version (vreemd dat het op Starz zit):
[YouTube: The Spanish Princess | Official Teaser | STARZ]

Het ziet er zo zoet uit dat je zou vergeten dat deze zender ook American Gods en Spartacus in bezit heeft.
Dank !! Tudors was toch echt geschikt en Vikings etc is toch voor mij te lang nu 👍

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:21
Dat ziet er veelbelovend uit. Het doet me herinneren aan de aflevering Love Gods van Sliders (ja, het is erg corny). Ik vraag me af hoe ze het gaan voorstellen, hopelijk wat anders dan het typische post-apocalyptische "woestijn Mad Max" gebeuren. Met de basis van een comic reeks is er alleszins potentieel.

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-03 23:00

mindcrash

Rebellious Monkey

Kenhas schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:59:
Heeft voor jullie Nederlanders toch één leuk detail: er doet een halve Hollander mee ;)
En een oude bekende voor de Telekids kijkers in de 90s... ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

algalid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:34:
[...]

Dat ziet er veelbelovend uit. Het doet me herinneren aan de aflevering Love Gods van Sliders (ja, het is erg corny). Ik vraag me af hoe ze het gaan voorstellen, hopelijk wat anders dan het typische post-apocalyptische "woestijn Mad Max" gebeuren. Met de basis van een comic reeks is er alleszins potentieel.
Sliders :D
Kenhas schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:59:
Who cares, Emmanuelle Chriqui doet mee :+

Er komt een 2e seizoen voor Light as a Feather en Absentia :)

Oscar Wilde

• SuperPoekie
  • Laatst online: 15-03 15:26

SuperPoekie

Super Furry Animal

algalid schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:24:
[YouTube: The Spanish Princess | Official Teaser | STARZ]

Dit is het vervolg op de series the White Queen (nog ism de BBC toen) en the White Princess, gebaseerd op de Phillippa Gregory boekenreeks waar ook the other Boleyn girl uit komt. Geromantiseerde Tudorhistorie. Kijkt prima weg en is inderdaad aan te raden voor mensen die Tudors (en in mindere mate Reign want dat was echt wel heel erg geromantiseerd) leuk vonden.

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23-03 22:35

Bergie

Lekker belangrijk...

wiemelen schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 23:47:
[...]

Vind het wel jammer dat ze niet in de post-apocalyptische wereld zijn begonnen zoals de boeken met van daaruit af en toe een flashback naar hoe het allemaal zover is gekomen.
Nu zit je te wachten tot de poep de ventilator raakt en is het maar hopen dat de serie voor die tijd niet gecancelled wordt :+

Yamaha MT-09

• Pompi
Nog niet toegekomen aan Hanna, maar wel de pilot van I am the Night en moet zeggen het bevalt mij wel. Goed geacteerd, ook lastig als Chris Pine mee doet om slecht acteerwerk toe te staan, maar ook goed verhaal ben dus wel benieuwd naar aflevering 2.

Pompi wijzigde deze reactie 06-02-2019 13:27 (7%)

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True