Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 09:11

Nitai

Feels good man

Raven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:04:
[...]

Sliders :D

[...]

Who cares, Emmanuelle Chriqui doet mee :+
Entourage O+

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-04 07:01

mindcrash

Rebellious Monkey

Pompi schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:54:
Iemand al naar Hanna gekeken? De super bowl reclame daarvoor zag er wel interessant uit
Hanna belooft veel goeds (gisteren gezien), maar gaat IMHO pas echt goed los vanaf aflevering 2.

Dat weet ik omdat het gebaseerd is op een eerdere film (waarschuwing: spoilers ahead) die ik een tijd terug heb gezien met Saoirse Ronan O+ in de rol van Hanna.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:52

Notna

Where are you?®

Geen S04 van Travelers. Jammer, maar ik hield er al rekening mee gezien het einde. En heb daar vrede mee

https://arstechnica.com/g...eline-has-been-abandoned/

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor wie Kees&Co jaren terug keek, in maart komt het nieuwe seizoen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-04 21:17

Deathchant

Don't intend. Do!

Supernatural een 15e seizoen :S WTF :?

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Nitai

Nitai

Feels good man

Echt? Dit seizoen blijft maar stof happen op m'n NAS. Eerste aflevering gezien en toen afgehaakt, kon mezelf niet zo ver krijgen.

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23-04 19:24

zeroday

Dream within a dream

Nitai schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:28:
[...]

Echt? Dit seizoen blijft maar stof happen op m'n NAS. Eerste aflevering gezien en toen afgehaakt, kon mezelf niet zo ver krijgen.
ik ben ooit tot seizoen 8 gekomen en toen dacht ik de koek is wel op . .maar blijkbaar niet .. LOL ..
volgens mij zijn die seizoenen ook niet aan jaren te koppelen. mm 2005 .. damn toch wel. en dat terwijl het na 5 seizoenen zou stoppen.. Voor mijn gevoel mis ik echter niets ;)

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

mindcrash schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Hanna belooft veel goeds (gisteren gezien), maar gaat IMHO pas echt goed los vanaf aflevering 2.

Dat weet ik omdat het gebaseerd is op een eerdere film (waarschuwing: spoilers ahead) die ik een tijd terug heb gezien met Saoirse Ronan O+ in de rol van Hanna.
Ik heb één of twee trailers van de TV serie gezien en daar zie je ook 'what's beyond episode 1' . .
dus ben zeer benieuwd inderdaad. De Pilot is een goed introductie waar je op zich niet veel wijzer van wordt ;)
In sommige series doen ze dat in 10 minuten ;)

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens mij is dat d'r eerste serie sinds Dark Angel :9

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:44

Martinspire

Awesomeness

Spectrum? Wasda en hebben we dat in NL ook?

Martinspire - PC, PS4, X1

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14:07
I see Jessica Alba, I hear Dark Angel, I upvote.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:33:
[...]

Spectrum? Wasda en hebben we dat in NL ook?
Eén van de slechtere providers, toen ik in de VS woonde was ik blij dat mijn buurt net door Time Warner Cable gedaan werd. Misschien willen ze zo wat goede publiciteit genereren, al hadden ze het geld ook anders kunnen spenderen.
Verder ziet de teaser er goed uit, ben wel benieuwd naar hoe het echt wordt.

• Nitai

Nitai

Feels good man

Nice, thnx voor de tip!
Trouwens Raven, jij keek toch Criminal Minds? Mis ik heel veel als ik vanaf dit seizoen weer eens ga kijken?
Ben eigenlijk afgehaakt ergens in seizoen 5 ofzo.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:)
Nitai schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:20:
Trouwens Raven, jij keek toch Criminal Minds? Mis ik heel veel als ik vanaf dit seizoen weer eens ga kijken?
Ben eigenlijk afgehaakt ergens in seizoen 5 ofzo.
:Y , ehm, de enige langlopende verhaallijn die ik mij zo kan herinneren is Mr. Scratch en die is er niet meer. Verder zijn het op zichzelf staande ep's, je mist dan hooguit wat (uitleg van) aanpassingen aan het team en een wordt vervolgd van een enkele dubbele ep.

Endeavour S6 begint vandaag :)

Raven wijzigde deze reactie 10-02-2019 18:55 (5%)

Oscar Wilde

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

Paar weken geleden toch eens begonnen aan 13 reasons why en vandaag de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien.

Intense indrukwekkende serie met echt top acteer werk van de actrice die Hannah speelt en de acteur die Clay speelt.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Pompi
  • Nu online

Miracle workers is een limited series met Daniel Radcliffe en Steve Buscemi. De laatste speelt god en is de baas over Heaven Inc., maar hij heeft een beetje de wilskracht verloren om nog de wereld te redden. Is een lekker luchtige comedy die goed weg kijkt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

What the F, dat einde van NCIS, betekend dat wat ik denk dat het betekend? :o

Oscar Wilde

• MatHack
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Raven schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:09:
What the F, dat einde van NCIS, betekend dat wat ik denk dat het betekend? :o
Yep,
spoiler:
lijkt erop dat Ziva nog leeft :o

Ik heb dat altijd een leuk karakter gevonden, hopelijk is ze een aantal afleveringen ook actief aanwezig.

MatHack wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:40 (20%)
Reden: spoiler

Factorio: MatHack • D3: MatHack#2293

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MatHack schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:38:
[...]

Yep,
spoiler:
lijkt erop dat Ziva nog leeft :o

Ik heb dat altijd een leuk karakter gevonden, hopelijk is ze een aantal afleveringen ook actief aanwezig.
:D

Na wat geGoogled te hebben, blijkbaar waren er al hints in de ep waar het tegenovergestelde aan werd gegeven.

Oscar Wilde

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 15:08
The Gifted blijft interessant. Helaas denk ik dat het bij 2 seizoenen blijft, want ze vallen nu bij bosjes.
Zoals de schrijvers nu los gaan op de karakters, zou je bijna zeggen dat ze weten dat het einde nadert.

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:05

vso

FreeBSD | Windows2k3 +Xp

Raven schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:47:
[...]

:D

Na wat geGoogled te hebben, blijkbaar waren er al hints in de ep waar het tegenovergestelde aan werd gegeven.
wtf bbq .. zucht ik vind abby/tony wel leuk .. vind het jammer dat ze weg zijn .. kweenie nieuwe team opstelling is maar zo zo

http://students.imsa.edu/~crazycub/tolkienwin98.htm <--- Tolkien vs Microsoft

• Notna

Notna

Where are you?®

25 maart gaat S02 van Knightfall beginnen met Mark Hamill in de cast. Hoop dat ze de kwaliteit daarmee ook iets omhoog schroeven. S01 was nog net te doen imo, mede omdat ik een zwak heb door Vikings voor dit soort series

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

En zo kijk je in een paar dagen The Umbrella Academy uit.. Had me er wat anders voorgesteld (eigenlijk niets) en het verhaal . tjsa komt van een comic af .. De eind der tijden komt.. en eigenlijk heb je al snel door met het wie wat waar en hoe ..

niet super maar ook niet slecht

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13:28
zeroday schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:14:
En zo kijk je in een paar dagen The Umbrella Academy uit.. Had me er wat anders voorgesteld (eigenlijk niets) en het verhaal . tjsa komt van een comic af .. De eind der tijden komt.. en eigenlijk heb je al snel door met het wie wat waar en hoe ..

niet super maar ook niet slecht
smaken verschillen maar ik heb me uiterst vermaakt met deze serie en ook wel gelachen vooral om Klaus ik vond het top ;)

• Gimmick
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 25-03 15:46
vso schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 01:24:
[...]

wtf bbq .. zucht ik vind abby/tony wel leuk .. vind het jammer dat ze weg zijn .. kweenie nieuwe team opstelling is maar zo zo
Het huidige team is best OK in samenstelling, in S14 zat Alex Quinn erbij, die vond ik écht niet passen.

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14:27
vso schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 01:24:
[...]

Hoewel ik het ook wel jammer vind, heb ik er nu eigenlijk niet echt een probleem mee. Vond het vooral jammer dat Ziva (die eigenlijk op zich ook al een vervangster was) verdween uit de serie maar vind Ellie wel een goede vervangster.Tony mis ik eigenlijk niet meer. Nick vind ik niet echt een meerwaarde maar Kasie vind ik, als vervangster van Abby, ergens wel storend.
Maar ach, zal ook wel wennen.
Vind wel dat Gibbs zeer snel aan het verouderen is.
En Cote de Pablo heeft precies nog niet veel potten gebroken sinds haar exit uit NCIS

Miracle Workers ben ik wel benieuwd naar

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Top Gear UK S26 is begonnen :)

Ben benieuwd naar ^

Oscar Wilde

• Nitai

Nitai

Feels good man

Kenhas schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:11:
[...]

Hoewel ik het ook wel jammer vind, heb ik er nu eigenlijk niet echt een probleem mee. Vond het vooral jammer dat Ziva (die eigenlijk op zich ook al een vervangster was) verdween uit de serie maar vind Ellie wel een goede vervangster.Tony mis ik eigenlijk niet meer. Nick vind ik niet echt een meerwaarde maar Kasie vind ik, als vervangster van Abby, ergens wel storend.
Maar ach, zal ook wel wennen.
Ik ben het wel gewend nu, maar Tony mis ik nog steeds wel. Abby mis ik al niet meer, haar rol was de laatste tijd ook al niet leuk meer, te veel herhaling van eerder gedane kunstjes. Kasie is niet echt van toegevoegde waarde maar ja, iemand moet dat werk doen blijkbaar.

• ForumAccounts
  • Registratie: februari 2019
  • Niet online
Nah, aan de muziek te horen, [ naja muziek], kan je er lekker op Rave[n] en headbangen

Succes ermee

• pletter
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-04 19:23
Hallo serie lovers.

Er zijn er weer 2 begonnen. Baptiste.S01E01 link https://www.imdb.com/title/tt825914
Traitor.S01E01 link IMDB: Traitors (TV Series 2019– )

groet plet

• pletter

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:49
pletter schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:00:
Hallo serie lovers.

Er zijn er weer 2 begonnen. Baptiste.S01E01 link https://www.imdb.com/title/tt825914
Traitor.S01E01 link IMDB: Traitors (TV Series 2019– )

groet plet
Zien er goed uit!

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Ook begonnen
Doom Patrol
met wat bekende gezichten

IMDB: Doom Patrol (TV Series 2019– )

zeroday wijzigde deze reactie 18-02-2019 18:18 (5%)

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

• xoniq
Precies volgens alle verwachtingen i.v.m. het cancellen van alle Marvel series, zijn The Punisher en Jessica Jones gecancelled.
Ik zet er vol op in dat deze series incl. Daredevil doorgezet gaan worden bij Disney+.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

xoniq schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:06:
Precies volgens alle verwachtingen i.v.m. het cancellen van alle Marvel series, zijn The Punisher en Jessica Jones gecancelled.
Ik zet er vol op in dat deze series incl. Daredevil doorgezet gaan worden bij Disney+.
Moet zeggen dat ik er niet rouwig om ben, de superhelden moeheid is bij mij wel bereikt.
Laatste seizoen Dare devil ben ik nog niet eens aan begonnen, kan me er niet meer toe zetten.

Tijntje wijzigde deze reactie 19-02-2019 12:10 (10%)

• xoniq
Tijntje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:09:
[...]

Moet zeggen dat ik er niet rouwig om ben, de superhelden moeheid is bij mij wel bereikt.
Bij mij ook wel, maar zoals The Punisher is tenminste nog een beetje menselijk. Dus dat vind ik nog wel leuk om te kijken, zonder super krachten etc. Dit geldt ook voor Daredevil, geen overdreven spul, gewoon menselijke cast.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

xoniq schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:06:
Ik verwacht dat het gewoon gestopt wordt en ze bij Disney+ een aantal nieuwe series beginnen. Met de huidige series gaan ze geen hype krijgen om abonnementen te verkopen. Bovendien is het maar de vraag of Disney+ ook (meteen) naar het buitenland komt, waarmee ze een grote markt links laten liggen.

• Utoka
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:37
[b]xoniq schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:06:
In de deal met Netflix is vastgesteld dat ze nu 2 jaar niet mogen worden gebruikt door Disney behalve the Punisher omdat dat een spin-off is en niet in de orginele deal is meegenomen. Op zijn vroegst zie je dus pas in 2021 deze serie terug komen op disney

https://www.cbr.com/marve...-iron-fist-limbo-2-years/

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:19
Utoka schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:15:
[...]

In de deal met Netflix is vastgesteld dat ze nu 2 jaar niet mogen worden gebruikt door Disney behalve the Punisher omdat dat een spin-off is en niet in de orginele deal is meegenomen. Op zijn vroegst zie je dus pas in 2021 deze serie terug komen op disney

https://www.cbr.com/marve...-iron-fist-limbo-2-years/
Gewoon een Defenders film uitbrengen en daarna kan je het wel op Hulu/Disney+ zetten. :+ Filmrechten zijn toch weer anders dan serierechten. Vandaar dat de X-men series ook met goedkeuring van Marvel moeten worden gemaakt(Gifted en Legion). Zo mis je ze amper als fan zijnde

Al zal dat vast niets worden :9

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:13
Geheel volgens verwachting: Nightflyers geannuleerd.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:00
Terecht, in vergelijking met Origin was het allemaal een beetje meh.

• xoniq

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:24:
[...]

Ik verwacht dat het gewoon gestopt wordt en ze bij Disney+ een aantal nieuwe series beginnen. Met de huidige series gaan ze geen hype krijgen om abonnementen te verkopen. Bovendien is het maar de vraag of Disney+ ook (meteen) naar het buitenland komt, waarmee ze een grote markt links laten liggen.
Zou me niks verbazen als Nederland nog lang kan wachten op Disney+.

Disney is nu al naast HBO en ABC Family een aparte categorie binnen Movies & Series XL van Ziggo waardoor de suggestie gewekt wordt dat dat een exclusieve deal is net als HBO.

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15:09
Door alle nieuwe series heb ik Gotham heel lang laten liggen blijkbaar. Jeej! In een klein weekje even een seizoen er doorheen gedraaid. Ik vind het een leuke serie maar als je zo snel zoveel achter elkaar kijkt begint het wel wat repeterend te worden (Penguin die het altijd verkloot maar toch altijd weer overeind krabbelt bijvoorbeeld), maar de grote verhaallijn gaat gelukkig wel door. Dat daargelaten vind ik de sfeer van Gotham heerlijk en sommige bad guys spelen het echt heel goed. En dan hebben we ook nog de dames _/-\o_

sig69 wijzigde deze reactie 21-02-2019 01:13 (4%)

• Notna

Notna

Where are you?®

Hmm, niet helemaal zeker of ik dat nou erg vind of niet. Maar ach; wat mijn gevoel er ook bij is, veranderen gaat het toch niet :+

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Over Nightflyers - eindigt die op een beetje een leuke manier? Ik ben er nog niet aan begonnen, en als ie eindigt met een cliffhanger dan denk ik dat ik 'm lekker laat zitten. Maar als ie netjes afgerond wordt, dan wil ik er nog wel wat tijd insteken.

Nomen nescio

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sig69 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 01:11:
En dan hebben we ook nog de dames _/-\o_
:Y , * Raven denkt o.a. aan Jessica Lucas :9 :+

Oscar Wilde

• The_Worst
Bra-Jo schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:23:
Over Nightflyers - eindigt die op een beetje een leuke manier? Ik ben er nog niet aan begonnen, en als ie eindigt met een cliffhanger dan denk ik dat ik 'm lekker laat zitten. Maar als ie netjes afgerond wordt, dan wil ik er nog wel wat tijd insteken.
De serie begint met een aantal verhaallijnen die uit het niets beginnen zonder enige context en dan net zo snel weer afgekapt worden. Ik zou naar iets anders op zoek gaan. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Notna

Notna

Where are you?®

Wat heeft Umbrella Academy toch een fantastische muziek. Die treurige viool op de achtergrond, zwaar cello spel , de gekozen muziek op bepaalde momenten (incl lyrics); helemaal fijn :Y

Verder is de serie prima in mijn ogen. Er is genoeg mysterie omtrent de characters om verder te willen kijken en de pending doom is erg genoeg dat je ook dát niet wilt missen.

Ben nu bij Ep 03 en vermaak mij nog steeds prima. Als ze dit vasthouden ga ik de rest wel bingen :+

• sig69
@Notna Nog nooit van gehoord, maar ik vind 'm goed! Thanks!

• The_Worst
De laatste aflevering van The Orville verklaart waarom de eerdere afleveringen relatief saai waren. Een groot gedeelte van het budget is volgens mij naar de CGI gegaan. Leuke aflevering! oOo

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Counterpart uitgekeken en daarna erachter gekomen dat het gecanceld is. Jammer.

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09-04 20:19
Ja was mooi. Vooral de tweede helft van het tweede seizoen van Counterpart was het beste van de hele serie.

Klein kansje dat ze "middels shoppen" de serie nog kunnen onderbrengen bij een steamingdienst, Ik hoop het.

Yippie kayak, other buckets!

• pdukers
  • Registratie: september 2006
  • Niet online
Jammer van counterpart. Heeft het wel een min of meer "gesloten" einde?

• CCJJVV
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 22-04 21:30
"The main storyline" in The BlackList wordt wel steeds duidelijker, er worden plotseling best grote stappen gemaakt naar het geheim van Reddington. Ben benieuwd hoelang het nog door zal gaan.

• jmk
pdukers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:41:
Jammer van counterpart. Heeft het wel een min of meer "gesloten" einde?
Min of meer inderdaad. Zeker de moeite van het kijken waard als je nog moet beginnen/verder moet in Seizoen 2.

• The_Worst
SR8 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:04:
Counterpart uitgekeken en daarna erachter gekomen dat het gecanceld is. Jammer.
Dit wist ik ook nog niet maar het verbaast mij niet. Je hoorde er vrij weinig over op social media terwijl ik dit toch wel 1 van de betere series vond van het afgelopen jaar.

Het is overigens wel het kijken waard. Serie heeft best een afgesloten einde.
CCJJVV schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:59:
"The main storyline" in The BlackList wordt wel steeds duidelijker, er worden plotseling best grote stappen gemaakt naar het geheim van Reddington. Ben benieuwd hoelang het nog door zal gaan.
Pff, is dat geheim nog niet bekend? Hoe lang kunnen ze 'Wie is de vader?' nog rekken? :Z

The_Worst wijzigde deze reactie 24-02-2019 14:21 (30%)

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23-04 06:58
Amazon Prime heeft ontzettend veel goede eigen series ('originals'). Hoe komt het dat hier zo weinig mensen kijken naar Amazon's series?

Zie bijv voor een mooi overzichtje van lopende series + hun imdb-ratings op: https://uproxx.com/tv/bes...eries-right-now-ranked/4/

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

CyberMania schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:36:
Amazon Prime heeft ontzettend veel goede eigen series ('originals'). Hoe komt het dat hier zo weinig mensen kijken naar Amazon's series?

Zie bijv voor een mooi overzichtje van lopende series + hun imdb-ratings op: https://uproxx.com/tv/bes...eries-right-now-ranked/4/
Ik vind vrijwel alle Amazon Prime series vrij mager. Verhaal is meestal flinterdun, karakters onnodig dramatisch en ze moeten het vaak van 1 of andere gimmick hebben die ze tergend traag uitmelken. In teveel series heeft de hoofdpersoon echt zo'n houding van dat ie het zelf heel irritant vind om de serie te moeten spelen. Bij de meesten haal ik het eerste kwartier niet zonder te gapen of me aan allerlei zaken te ergeren. En dan krijg je reacties van "ja maar je moet de eerste 5 afleveringen gaan kijken, want dan begint het pas". Sorry, maar dan is je serie gewoon op het verkeerde moment begonnen (en als ik dan toch even een kijkje neem, dan weet me ook dat niet te bekoren).

Grand Tour, Jack Ryan en de Twitch dingen zijn leuk, maar voor Prime hoef je hem in Nederland niet te halen. Daarbuiten ben je (zelfs al zijn die series je ding) vrij snel door alle content heen omdat er simpelweg te weinig op komt te staan. En van de series die er wel op staan, heb ik het idee dat ze verplicht werden om afleveringen van een half uur uit te rekken tot een uur. Netflix doet dat ook met teveel series en daarom heb ik er de laatste maanden aardig wat geskipped of gestopt.

Martinspire wijzigde deze reactie 24-02-2019 21:07 (12%)

• peschinl
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02:40
The Orville heeft zojuist z'n "Best of Both Worlds" moment gehad.

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:02

Blerp

Geüpgegraded

peschinl schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:19:
The Orville heeft zojuist z'n "Best of Both Worlds" moment gehad.
Vond het een aflevering die niet zou misstaan in Dr. Who :)

If it ain’t broke, fix it till it is

• peschinl
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02:40
Blerp schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:47:
[...]

Vond het een aflevering die niet zou misstaan in Dr. Who :)
je bent letterlijk de eerste die die link maakt, sorry, ik zie 'm niet.

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:02

Blerp

Geüpgegraded

peschinl schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:01:
[...]

je bent letterlijk de eerste die die link maakt, sorry, ik zie 'm niet.
Tot nu toe zijn het vooral wat grappig omlijstte semi-persoonlijke issues geweest

spoiler:
Nu wordt er eerst een berg beenderen gevonden wat genocide blijkt te zijn en vertrekt er een complete vloot voor een invasie naar de aarde. Deed me erg denken aan de Cybermen, die zich ook geremd zagen in hun evolutie.

If it ain’t broke, fix it till it is

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:38

Grave

Neverending Knowledge

CyberMania schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:36:

Tov netflix nog niet erg bekend. Daarnaast kan je Amazon prime alleen op de meeste recente tv's streamen of met een firestick. Netflix is stukken toegankelijker.

Zelf erg genoten van prime.
Patriot
Goliath
the romanoffs
American gods.
Sneaky pete
The expanse
En nog veel meer.

winning doesn't matter understanding does

• jmk
De beste serie van Amazon Prime(in mijn ogen), The Man in the High Castle, krijgt straks zijn vierde, laatste seizoen.

Hopelijk sluiten ze het goed af. Beter een goed afgesloten vierde seizoen dan een cancellation op het laatste moment en een open einde.

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:25
Grave schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:09:
[...]

Tov netflix nog niet erg bekend. Daarnaast kan je Amazon prime alleen op de meeste recente tv's streamen of met een firestick. Netflix is stukken toegankelijker.
Ik kijk op TV via mijn nVidia Shield TV of Apple TV3. Die hebben een Amazon Prime Video app. Grootste gemis is dat Amazon Prime geen ondersteuning heeft voor Chromecast.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jmk schreef op zondag 24 februari 2019 @ 23:09:
De beste serie van Amazon Prime(in mijn ogen), The Man in the High Castle, krijgt straks zijn vierde, laatste seizoen.

Hopelijk sluiten ze het goed af. Beter een goed afgesloten vierde seizoen dan een cancellation op het laatste moment en een open einde.
Die is ook niet onaardig, maar het laatste seizoen vond ik niet heel denderend. Had niet echt een duidelijke richting en veel dode momenten.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat een dooie boel in de map, er staat alleen wat UK stuff in, ik gok vanwege de Oscars?

Oscar Wilde

• DFKT
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22-04 16:21
jmk schreef op zondag 24 februari 2019 @ 23:09:

Deze inderdaad! En Bosch was ook wel tof (heb er alleen pas 2 seizoenen van gezien; heb niet vaak zin in het type case-of-the-season politie/detective serie)
Die is van SyFy toch? Wel heel vet overigens, kan niet wachten op het volgende seizoen!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• Notna

Notna

Where are you?®

DFKT schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:08:
[...]

Deze inderdaad! En Bosch was ook wel tof (heb er alleen pas 2 seizoenen van gezien; heb niet vaak zin in het type case-of-the-season politie/detective serie)

[...]

Die is van SyFy toch? Wel heel vet overigens, kan niet wachten op het volgende seizoen!
Gedumpt door SyFy, overgenomen door Amazon Prime vanaf het nieuwe seizoen:

https://www.theverge.com/...n-prime-season-four-saved

• Grave
  • Registratie: februari 2002

Grave

Neverending Knowledge

DFKT schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:08:
[...]

[...]

Niet meer na seizoen 3 geen verlenging en Amazon heeft ze gelukkig overgenomen.

winning doesn't matter understanding does

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ginger :D

Oscar Wilde

• arsimo
  • Laatst online: 18-04 13:40
Whiskey Cavalier gestart. De pilot toont niets wat niet is eerder is gedaan, maar spreekt mijn guilty pleasure modus heel goed aan.

FBI-agent-met-wat-soft-kantje moet met CIA-tough-babe over de wereld allerlei gevaren bestrijden. Prima chemie, leuke niet te serieuze dialogen met acceptabele actie en effecten voor een actie-comedy. Verhaaltje net niet te onzinnig om aan te ergeren (en ja, er klopt van alles niet natuurlijk) en goed genoeg om de hoofdpersonages bezig te houden, met mooie beelden van A naar B naar C te laten gaan en intussen - waar het uiteraard om gaat in deze serie - zowel elkaar dwars te zitten als elkaar aan te trekken.

Het voelt kwa sfeer een beetje aan als Castle meets een van de betere aflevering van Human Target, zoals deze IMDB: "Human Target" Embassy Row (TV Episode 2010). Alleen iets beter verzorgd productiewijs.

Ben benieuwd of de serie het nivo en sfeer van de pilot vast kan houden en niet in de valkuil trapt om te serieus te worden. Want serieuze series zijn er veel betere, juist 1 of 2 van dit soort series die het op het randje van actie-comedy en drama houden heb ik er graag bij in een seizoen.

IMDB: Whiskey Cavalier (TV Series 2019– )

• pletter
Hallo allen,

Ik heb er weer een gevonden, IMDB: The Enemy Within (TV Series 2019– )

Veel serie plezier.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

voor een dosis leuk tijdverdrijf:

Good Girls .. S2 begonnen ..

en helemaal gemist: Coroner als nieuwe tv serie

• CCJJVV
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 22-04 21:30
pletter schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:06:
Hallo allen,

Ik heb er weer een gevonden, IMDB: The Enemy Within (TV Series 2019– )

Veel serie plezier.
Thanks, de eerste twee afleveringen waren prima! Zeker een serie die ik verder zal kijken.

• pletter
Hallo Allen,

Weer een gestart The name of the rose .https://www.imdb.com/title/tt7572868/
De film,nu in serie formaat.

groet plet

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pletter

• arsimo
  • Laatst online: 18-04 13:40
pletter schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:49:
Hallo Allen,

Weer een gestart The name of the rose .https://www.imdb.com/title/tt7572868/
De film,nu in serie formaat.
Je bedoelt, het boek nu als serie. Daarvoor was het het boek als film.

• pletter
@arsimo je hebt gelijk.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

CCJJVV schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:42:
[...]

Thanks, de eerste twee afleveringen waren prima! Zeker een serie die ik verder zal kijken.
Zekers goed te bekijken, verhaal bouwt goed op, alleen is wel hier en daar voorspelbaar. Waar er op bepaalde punten gedacht wordt aan details: wegschoppen pistool denk ik:ok .. gaat er nog wat gebeuren met het DNA van die persoon die aan het einde van aflevering 2 wat uitvreet. Als daar niets mee gedaan wordt is dit een fuckup en misser ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Order is begonnen, straks maar eens kijken of 't wat is.

edit: The Supervet S13 is ook begonnen :)

Raven wijzigde deze reactie 07-03-2019 10:12 (27%)

Oscar Wilde

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Enemy Within is weer zo'n serie waar alle plannen van de baddies niet zouden werken als de FBI ook maar enigzins competent was.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• pletter
link. IMDB: Diggstown (TV Series 2019– )

Sinds hier niet zo veel gepost word.doe ik wel ff mijn best om alles te posten wat ik voorbij zie komen.
dit schijnt canadees te zijn ben nog ff aan kijken of het wat is.

groet plet

• Pompi
  • Nu online
IJzerlijm schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:38:
Enemy Within is weer zo'n serie waar alle plannen van de baddies niet zouden werken als de FBI ook maar enigzins competent was.
Vond het ook weer erg aan voelen als The Brave die vorig jaar redelijk geflopt was en wat bleek ze zijn beide van NBC. Niet echte goede producties dus.

Whiskey Cavalier is ook niet van hoog niveau maar dat weten ze zelf ook want is ook deels als comedy gebracht, leuk tijd vermaak en ze krijgen alleen al vanwege het feit dat ze in Tsjechie/Hongerije (of waar die goede studios daar liggen) zijn gaan filmen voor Europese scenes - in plaats zoals veel andere series doen in slecht nagemaakte locaties - een grote pluspunt en geef ze dus al wat meer speelruimte.

• Katerin
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14:33
Pompi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:04:
[...]

Vond het ook weer erg aan voelen als The Brave die vorig jaar redelijk geflopt was en wat bleek ze zijn beide van NBC. Niet echte goede producties dus.
Dat is wel een hele flauwe vergelijking NBC heeft ook veel goedlopende serie's uitgebracht.
En ze hebben allemaal flops en missers

• Pompi
  • Nu online
Katerin schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:33:
[...]

Dat is wel een hele flauwe vergelijking NBC heeft ook veel goedlopende serie's uitgebracht.
En ze hebben allemaal flops en missers
Ik zeg ook niet dat andere dingen flops en missers zijn, maar deze 2 series zitten in zelfde genre en voelen erg hetzelfde aan en dan kan je wel zeggen dat ze misschien verkeerde inschattingen hebben gemaakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pletter
Hoi was i weer.

Weer wat gevonden Netflix original.

Shadow 2019 S01 compleet. link: IMDB: Shadow (TV Series 2019– )

Veel plezier,eerste aflevering ziet er goed uit als je van beetje actie houd.

groet peter

• pletter
Over vorige post.
zit net ff te kijken lijkt wel een Zuid-Afrikaanse serie van de Punsher LOL.

Maar wel te kijken.

plet

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sig69
Wat vinden jullie van Doom Patrol eigenlijk? Ik vind het heerlijk _/-\o_
Antihelden met veel zelfspot, en af en toe lekker grof of bizar (de ezel in de vorige aflevering, het paard in deze, geweldig!)

• EDIT
  • Laatst online: 14:58
Raven schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:29:
The Order is begonnen, straks maar eens kijken of 't wat is.
Noem het cheesy, goedkope CGI en bij vlagen slecht acteerwerk (hoewel het mij ook niet zou verbazen als dat expres is gedaan), maar ik heb weer hartelijk gelachen bij deze serie. Ook al val ik misschien niet direct meer in de target audience (young adult volgens mij), maar ik vond het heerlijk wegkijken.
Verstand op nul en bingewatchen. Ik kijk nu al uit naar een volgend seizoen.
Wel moest ik even door de eerste paar afleveringen heen, maar daarna heb ik met veel plezier gekeken.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:42
Iemand hier die Deadly Class kijkt? Op zich is het wel een redelijk vermakelijke serie, maar ik kan niet zeggen dat het ergens naartoe lijkt te werken. Het lijkt meer een kijkje "in het dagelijkse leven van". Ik heb t/m aflevering 6 gezien nu.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• sjaool
  • Registratie: september 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

sig69 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:34:
Antihelden met veel zelfspot, en af en toe lekker grof of bizar (de ezel in de vorige aflevering, het paard in deze, geweldig!)
Dus daar is Brendan Fraser gebleven. :D

"When you grow up your heart dies"

• Katerin
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14:33
EDIT schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Noem het cheesy, goedkope CGI en bij vlagen slecht acteerwerk (hoewel het mij ook niet zou verbazen als dat expres is gedaan), maar ik heb weer hartelijk gelachen bij deze serie. Ook al val ik misschien niet direct meer in de target audience (young adult volgens mij), maar ik vond het heerlijk wegkijken.
Verstand op nul en bingewatchen. Ik kijk nu al uit naar een volgend seizoen.
Wel moest ik even door de eerste paar afleveringen heen, maar daarna heb ik met veel plezier gekeken.
Same! ik had niet verwacht het te waarderen maar ik vond het ook een prima serie

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ik ben /zo/ niet op zoek naar een nieuwe serie, omdat ik, nog genoeg heb in te halen, maar binnenkort is TBBT
afgelopen, en ik ben wel op zoek naar iets wat die leegte kan invullen (+/- 30 m, en comedy). Dit zou dat zo maar kunnen zijn. Overigens Young Sheldon is dat niet voor mij.

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:29
Ik zie dat het een zuster-serie is van Titans. Die laatste ken ik van Netflix, is Doom Patrol daar ook op te vinden? Of binnenkort?

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Mag van mij nog wel een tikkeltje meer ;) maar inderdaad lekker om naar te kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Doom Patrol is idd geniaal!! Maar,
Vinden jullie ook dat ze een aantal series op een meest irritante manier hebben beëindigd?
Travelers, Timeless, Salvation en "Midnight, Texas", The Passage, Z-NATION, Stan Against Evil, om maar even wat series te noemen.

Gelukkig komen iZombie (clyde zat overigens in de 9de aflevering van "Project Blue Book", was ff wennen), Happy!, Harlots en Silicon Valley er weer aan....

who put a "stop payment" on my reality check

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:15:
Doom Patrol is idd geniaal!! Maar,
Vinden jullie ook dat ze een aantal series op een meest irritante manier hebben beëindigd?
Travelers, Timeless, Salvation en "Midnight, Texas", The Passage, Z-NATION, Stan Against Evil, om maar even wat series te noemen.

Gelukkig komen iZombie (clyde zat overigens in de 9de aflevering van "Project Blue Book", was ff wennen), Happy!, Harlots en Silicon Valley er weer aan....
Travellers vond ik wel meevallen, en volgens mij Timeless zijn er nog 1 of 2 afleveringen extra gemaakt om er een eind aan te breiden.
The passage moet ik nog afkijken, even geen tijd voor gehad ;)
dus ben benieuwd

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True