Buitenlandse TV Series 2018-2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 145.655 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 20:17
VirinR schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:13:
Een eerste trailer voor The Morning Show met Jennifer Aniston, Reese Witherspoon en Steve Carell is zojuist uitgebracht.
[YouTube: The Morning Show — Official Teaser Trailer | Apple TV+]
Nice. Doet me aan The Newsroom denken, ook een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 12:15
Donstil schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:30:
[...]

Ja precies, dat vond ik dus zo vreemd 8)7
Maar dacht nog "Doen het vast voor het geld ofz"
Ik dacht dus ook dat het een of andere vage Amerikaanse ochtendshow zou zijn. Hun hebben wat meer met dat soort dingen dan wij, wij kijken hooguit het nieuws ‘s ochtends.

Maar nu wordt t dus een komedie serie óver journalistiek. Dat is heel wat anders dan wat ik dacht, en benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Slabbysl schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:57:
[...]

Nice. Doet me aan The Newsroom denken, ook een aanrader!
Dat is inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht. Al heb ik wel het vermoeden dat dit iets minder serieus wordt dan The Newsroom.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
@Slabbysl @Woy Zelf heb ik The Newsroom niet gezien, maar wel een en ander gelezen. De vergelijking met The Newsroom zie ik ook op andere plekken voorbij komen.

@xoniq Klopt, het is een fictie, geen daadwerkelijke ochtendshow. Wel is het gebaseerd op de boek Top of The Morning van Brian Stelter, hij heeft dit boek geschreven op basis van gebeurtenissen in de Amerikaanse (ochtend)media.
Overigens heeft Steve Carrell in een interview al gezegd dat het niet alleen comedy is maar ook drama:
CARELL: It’s very well written, and there’s some co-stars and great directors. I didn’t really think twice about it. I don’t want to give too much away about the content itself, but I thought it was smart and interesting, and equal parts dramatic and funny. It doesn’t fall into a category. You can’t call it a drama or a comedy. It straddles that, which is interesting. And the actors that are in it are great. I’ve shot three episodes so far, and it’s been really wonderful. When somebody suggested it and I was offered the part, I knew that Reese [Witherspoon] and Jennifer were producers and in it, and all of the producers involved are very high caliber. They’ve got a good pedigree, as they say. You never know, but with all of that, you hope it turns out well. So far, it feels really good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
VirinR schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:31:
@xoniq Klopt, het is een fictie, geen daadwerkelijke ochtendshow. Wel is het gebaseerd op de boek Top of The Morning van Brian Stelter, hij heeft dit boek geschreven op basis van gebeurtenissen in de Amerikaanse (ochtend)media.
Overigens heeft Steve Carrell in een interview al gezegd dat het niet alleen comedy is maar ook drama:

[...]
Daarom, dacht dat het een echte ochtendshow was, kortom niet interessant voor ons. Maar dat t een serie is, maakt het wel interessant.

Hoop dat Apple het slim speelt, en TV+ en Music combineert, ik ben een Apple Music gebruiker, zou prettig zijn.

Plus het zal twijfelaars over de streep trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door xoniq op 14-08-2019 19:41 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Net Another Life helemaal afgekeken. De CGI is om te huilen en het acteerwerk is soms wat... apart. Maar uiteindelijk bleek het best vermakelijk, alhoewel enorm voorspelbaar. Niet een topper, maar genoeg om te blijven kijken.

Door naar Good Omens

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:20
Notna schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:40:
Net Another Life helemaal afgekeken. De CGI is om te huilen en het acteerwerk is soms wat... apart. Maar uiteindelijk bleek het best vermakelijk, alhoewel enorm voorspelbaar. Niet een topper, maar genoeg om te blijven kijken.

Door naar Good Omens
Ai, dat was echt een van de slechtse sci-fi serie vd afgelopen jaren die ik heb gezien. De karakters..het excuus van een acteerwerk. Alsof ze een stel Utopia reality show types op ruimtemissie sturen. Met moeite uitgekeken want benieuwd naar waar het naar toe zou gaan. Night flyers vond ik dan stukken beter wat al niet heel geweldig was. Katee Sackhoff vond ik erg goed in Battlestar Galactica maar hier viel ze imo wel flink door de mand -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Mutatie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:41:
[...]

Katee Sackhoff vond ik erg goed in Battlestar Galactica maar hier viel ze imo wel flink door de mand -O-
Zij was de reden dat ik deze serie ging proberen, maar helaas, de serie heb ik niet eens uit kunnen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50

Arethusa

Niet die server

xoniq schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 23:31:
[...]

Zij was de reden dat ik deze serie ging proberen, maar helaas, de serie heb ik niet eens uit kunnen kijken.
Idem, na een paar minuten al geskipped naar de laatste episode waar alsnog niet heel veel verbetering in zat. Soms heb je van die series die je meteen grijpen of die in je straatje vallen en deze was meteen al "off".

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:15

Caveman

whahoehaha

Gisteren de laatste van het seizoen van Elementry gezien.... ben ik niet gewend van deze serie maar ze hebben zich er maar met een jantje van lijden vanaf gemaakt. Het lijkt erop of die gecanceld wordt
spoiler:
na de laatste aflevering zijn we ineens 3 jaar verder, er gebeurt er het een en ander en hoppa we zijn weer een jaar verder. En dat was het dan.... en met het een en ander bedoel ik; joan een kleine, markus captain, sherlock weer terug, moriaty terug, de vrouw van de Captain dood en voed zijn kleinkind op owja en hij is met pensioen.... zeg maar een soort Castle einde :|

Ow, hij is gecanceld lees ik net. Een &%#@ einde !

[ Voor 4% gewijzigd door Caveman op 17-08-2019 19:56 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Katee Sackhoff vond ik naast BSG ook erg goed in Longmire.

Uit nostalgie maar de eerste ep van BH90201 aangezet. Nou dat duurde 10 minuten (voor mij 2 maar vriendin had nog iets langer nodig), wat een complete verschrikking was dat. Echt heel naar gewoon.

Vermaak me overigens prima met Yellowstone en Krypton als zomerseries.
The Clinton Affair was ook een prima docu reeks. Vooral om te zien hoe pers en advocaten daar op zaten, en ook om Monica er zelf eens over te horen. Fijne collega/ vriendin had die.

Hoe zijn de nieuwe Veronica Mars (ook bang voor, film was ruk) en Pennyworth?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Pennyworth 1e aflevering gezien. Bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
Caveman schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:52:
Gisteren de laatste van het seizoen van Elementry gezien.... ben ik niet gewend van deze serie maar ze hebben zich er maar met een jantje van lijden vanaf gemaakt. Het lijkt erop of die gecanceld wordt

Ow, hij is gecanceld lees ik net. Een &%#@ einde !
Hoewel ik elementary altijd wel een leuk tussendoortje vond, vond ik het de laatste seizoenen al niet bijster goed meer. Ik merkte hierbij hetzelfde als wat ik bij the blacklist merkte en dat is dat er gaandeweg meer en meer offscreen speelde. Dat is gewoon een teken van slecht script en te weinig budget. Een telefoongesprek scheelt weer een acteur bijvoorbeeld. Op een gegeven moment is het gewoon klaar, dat had ik al een tijdje bij elementary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Noppesnada schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:38:
[...]

Handmaid's Tale moet ik me ook nog even doorheen worstelen, maar meer als 1 aflevering per keer trek ik niet.

Het is een prima serie, maar wat een ellende allemaal ! Schijnt de zon daar wel eens ? Lijkt wel of het altijd herfst of winter is in die serie.
Inderdaad ellende maar een serie die heel boeiend is en wat een seizoen weer op naar volgend jaar June !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-06 12:23

zeroday

There is no alternative!

sambalbaj schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:33:

Hoe zijn de nieuwe Veronica Mars (ook bang voor, film was ruk) en Pennyworth?
Nog niet helemaal afgezien, dus dat zegt al iets, maar het is te doen. Tis weer heel braaf allemaal ;)
maar niet zo vervelend of slecht als dat met Sackoff ..

The Boys was ok .. al vind ik persoonlijk Homelander verschrikkelijk .. maar goed.

Pennyworth is ook wel te doen .. maar echt top niet ..

[ Voor 16% gewijzigd door zeroday op 18-08-2019 09:49 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Iemand al begonnen aan The Terror S02? Vond S01 super, S02 zal mij benieuwen (S02E01 is op Amazon Prime DE te vinden. Op de minder legale manieren is het hele seizoen te vinden. Blijft raar dat er zo een verschil tussen landen is mbt uitbrengen van series)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 19:18

sjaool

Every life should have 9 cats

zeroday schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:38:
[...]

Nog niet helemaal afgezien, dus dat zegt al iets, maar het is te doen. Tis weer heel braaf allemaal ;)
maar niet zo vervelend of slecht als dat met Sackoff ..

The Boys was ok .. al vind ik persoonlijk Homelander verschrikkelijk .. maar goed.

Pennyworth is ook wel te doen .. maar echt top niet ..
Homelander is zo over the top dat je hem gewoon wel verschrikkelijk moet vinden. Je merkt ook wel dat hij een verschrikkelijke narcist is en heel veel tegenstrijdigheden kent. Hij wordt wat dat betreft zeer goed neergezet door Antony Starr. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-06 10:04
sjaool schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:36:
[...]

Homelander is zo over the top dat je hem gewoon wel verschrikkelijk moet vinden. Je merkt ook wel dat hij een verschrikkelijke narcist is en heel veel tegenstrijdigheden kent. Hij wordt wat dat betreft zeer goed neergezet door Antony Starr. :)
Zonder frenchie was de serie half niet zo goed geweest. Dat Frans accentje maakt zelfs de meest saaie dialogen leuk om aan te horen :) Homelander is verschrikkelijk hard overpowerd, net zoals het hoort bij een karakter als Superman, hoewel ik vermoed dat er vroeg of laat wel ergens een zwak punt opduikt dat hem iets of wat kwetsbaar maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door jos707 op 18-08-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:50
Vandaag de laatste afleveringen gezien van twee van mijn favoriete series, Legion en Elementary. Allebei mooi afgesloten vind ik, met name Legion. Maar echt jammer dat het niet meer verder gaat. nu op zoek naar wat nieuws om te kijken :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

LA-384 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:58:
[...]

Hoewel ik elementary altijd wel een leuk tussendoortje vond, vond ik het de laatste seizoenen al niet bijster goed meer. Ik merkte hierbij hetzelfde als wat ik bij the blacklist merkte en dat is dat er gaandeweg meer en meer offscreen speelde. Dat is gewoon een teken van slecht script en te weinig budget. Een telefoongesprek scheelt weer een acteur bijvoorbeeld. Op een gegeven moment is het gewoon klaar, dat had ik al een tijdje bij elementary.
Vond sherlock wel aardig neergezet door miller en ondanks ik Lucy Liu niet echt knap vindt, toch vond ik haar er ontiechlijk lekker uitzien in de outfits die ze vaak droeg.

Kleren maken de vrouw, stijlvol is sexy.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Einde s3 van The Handmaid's Tale was erg nice. Houden toch nog wel de spanning erin.

spoiler:
toen Serena alsnog gearresteerd werd vanwege d'r eigen wandaden deed ik een victory dance :D

En ik heb niet op zitten letten, laatste eps van Elementary gekeken ook :( Die laatste ep was een beetje rushed, maar vooruit, ik reken het goed ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:56
2Dutch schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:24:
Einde s3 van The Handmaid's Tale was erg nice. Houden toch nog wel de spanning erin.
Ik ben zeker wel benieuwd hoe nu verder.

spoiler:
Het lijkt een puinhoop in Gilead, June heeft van alles misdaan daar, die kan toch niet meer gezellig als Handmaid blijven 'werken' daar? Zou van mij ook naar Canada mogen gaan om daar meer duiding te geven aan alle ellende, evt. star witness in het proces tegen de Waterfords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Brammos85 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:21:
Ik ben zeker wel benieuwd hoe nu verder.

spoiler:
Het lijkt een puinhoop in Gilead, June heeft van alles misdaan daar, die kan toch niet meer gezellig als Handmaid blijven 'werken' daar? Zou van mij ook naar Canada mogen gaan om daar meer duiding te geven aan alle ellende, evt. star witness in het proces tegen de Waterfords.
Dat is een hele goede vraag ja. Toch wel goed acteerwerk ondanks het af en toe te veel 'angry face' maar wel bijzonder goede bijrollen. De personages pakken je echt. Maar ik vind June's pad wel cool, en wens haar wel een goede afsluiter toe.

Maar stiekem vraag ik me ook af hoe het in de twee 'united states' nog is, Hawaii en Alaska? Misschien ook wel een epje waard..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:31

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind HMT eerlijk gezegd achteruit gaan. Er lijkt steeds meer aandacht te komen voor geweld en wraak, en niet als ondersteunend motief maar als rode draad. De subtiliteit lijkt een beetje weg te zijn.
Als dit het laatste seizoen was geweest met een finale waarin alles anders wordt of iedereen dood gaat ofzo had dat kunnen werken, maar op deze manier voelt het niet goed. Ik vrees dat het volgende seizoen nog verder zal moeten gaan om het publiek vast te houden dat alleen komt voor actie & shocks.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:46:
Pennyworth 1e aflevering gezien. Bevalt prima.
Idem. De gecreëerde "sfeer" bevalt mij prima. Vanavond het volgende deeltje maar eens bekijken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Nu ook een volledige trailer van The Morning Show:
[YouTube: The Morning Show — Official Trailer | Apple TV+]\

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 16:05

Tijntje

Hello?!

Zijn er hier meer mensen die City on a Hill kijken?
Ik heb bij sommige scènes erg veel ruis in de audio zitten, herkent iemand dat?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Doet mij heel erg denken aan The Newsroom maar dan met een talkshow smaakje, moet nog maar gaan zien of het wat gaat worden. Vind het wel jammer dat Apple de comments onder de trailer op Youtube hebben uitgezet want dan had je kunnen zien wat andere er van vonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 09:33
Tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:24:
Ja dat herken ik wel.

Aan de andere kant past het wel lekker bij de 90s vibe van de serie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless :D Are you sure it's yours? _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:50
Niet aan begonnen want ik ging er vanuit dat het een miniserie was! Thanks. Gelijk weer in Sonarr gezet. Vond seizoen 1 echt verrassend goed.
Notna schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:08:
Iemand al begonnen aan The Terror S02? Vond S01 super, S02 zal mij benieuwen (S02E01 is op Amazon Prime DE te vinden. Op de minder legale manieren is het hele seizoen te vinden. Blijft raar dat er zo een verschil tussen landen is mbt uitbrengen van series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 11:13
Tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:24:
Heb dat ook. Ergens gelezen dat het ook wel de bedoeling was.
Vind het soms wel beetje overdreven maar zoals @Domino zegt, draagt het wel beetje bij aan de sfeer.

Moet zeggen dat het een aangename verrassing was, deze serie. Opgespaard om te kijken tijdens mijn verlof en in dag of drie was het feestje al voorbij. Vond het zeer goed gedaan, op de overdreven ruis bij momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:34
Raven schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:24:
Shameless :D[Twitter]Are you sure it's yours? _O-
Geweldige serie, kan niet wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Noppesnada schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:22:
[...]

Geweldige serie, kan niet wachten
Even kijken of het gat met Fiona goed gevuld wordt, al vond ik haar rol toch het laatste seizoen minder ..
het was leuk toen 'Jimmy' er nog was ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
zeroday schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:42:
[...]

Even kijken of het gat met Fiona goed gevuld wordt, al vond ik haar rol toch het laatste seizoen minder ..
het was leuk toen 'Jimmy' er nog was ..
Fiona irriteerde me alleen maar het laatste seizoen. Vind het eigenlijk prima dat ze er uit is. Ook netjes eruit geschreven dus als ze haar genoeg salaris bieden kan ze ook nog terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

En zo dacht ik dat Power gecancelled was en zo was er een nieuw seizoen ..

's kijken hoe dit verloopt ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:56

The_Worst

Unox

Raven schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:24:
Shameless :D[Twitter]Are you sure it's yours? _O-
spoiler: Personages in de trailer
Ian & Mickey
oOo

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:12
Ik denk dat ze de producers van CW hebben ingehuurd bij Apple TV:

Ze hebben dan wel telkens 1 serie om een niche te vullen (sci fi, comedy, historical/teen drama) maar Disney was dit weekend heel slim geweest om een bombardement aan trailers los te laten. Het wordt een hete herfst (en ik denk dat Disney de slag voorlopig zal winnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:24

Sevyx

Facta non verba!

zeroday schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:46:
En zo dacht ik dat Power gecancelled was en zo was er een nieuw seizoen ..

's kijken hoe dit verloopt ..
Volgens mij was er aangekondigd dat dit laatste seizoen is. Vanavond maar eerste de eerste aflevering kijken van s6

Power is trouwens best een aanrader! :P

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
algalid schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:29:
Ik denk dat ze de producers van CW hebben ingehuurd bij Apple TV:
[YouTube: Dickinson — Official Teaser Trailer | Apple TV+]

Ze hebben dan wel telkens 1 serie om een niche te vullen (sci fi, comedy, historical/teen drama) maar Disney was dit weekend heel slim geweest om een bombardement aan trailers los te laten. Het wordt een hete herfst (en ik denk dat Disney de slag voorlopig zal winnen).
Volgens mij richt Disney zich vooral op de jeugd. Die gaan echt niet Netflix van de troon stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 22:16
Mypos schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:52:
[...]

Volgens mij richt Disney zich vooral op de jeugd. Die gaan echt niet Netflix van de troon stoten.
Check nog eens goed wat allemaal bij het disney-imperium hoort. Dat is alles van Marvel tot star wars . . . .

https://www.cartoonbrew.c...verythingdisneyowns_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Sevyx schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:22:
[...]

Volgens mij was er aangekondigd dat dit laatste seizoen is. Vanavond maar eerste de eerste aflevering kijken van s6

Power is trouwens best een aanrader! :P
Ja, ik heb wat berichten fout gelezen afgelopen jaar .. waardoor ik te snel was met conclusies trekken ;)
Maar ik kijk um weer ;)
Er schijnt trouwens ook een Spin-off te komen . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 20:06
Afgelopen week met m'n meisje de 8-delige serie The Act an 2019 uitgekeken.

Toffe serie die is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. In basis gaat het over een overbeschermende en verstikkende moeder die wil voorkomen dat haar dochter zelfstandig wordt.

Deze twee zinnen klinken misschien niet direct als een interessant concept, met het resultaat is gewoon een prima serie! De eerste aflevering kwam op mij een beetje over-geacteerd en overdreven Amerikaans over, maar achteraf besef je je pas dat de serie zich zoveel mogelijk aan de werkelijkheid heeft willen houden, en dat de werkelijkheid waarschijnlijk weinig verschilt van het verhaal dat in de serie wordt geschetst.

De serie krijgt een 8,1 op IMDB. Daar kan ik me helemaal in vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gisteren eens een begin gemaakt met Better Than Us op Netflix (beschikbaar sinds 16 augustus), een Russische serie over de toekomst waarin humanoid robots een ding zijn, en er een prototype rond loopt die geen grenzen kent.

[YouTube: Better Than Us: Season 1 - Official Trailer]

Net 1 aflevering gezien, nog te weinig om een conclusie te trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door xoniq op 28-08-2019 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
Raymond schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:21:
[...]

Check nog eens goed wat allemaal bij het disney-imperium hoort. Dat is alles van Marvel tot star wars . . . .

https://www.cartoonbrew.c...verythingdisneyowns_b.jpg
Marvel en Star wars zijn toch ook jeugd? Dat vind ik een vrij eenzijdig aanbod. Superhelden en Scifi. Superhelden komen me zo langzamerhand wel de neus uit. Scifi blijft goed maar dat is maar 1 genre.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

xoniq schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:04:
Gisteren eens een begin gemaakt met Better Than Us op Netflix (beschikbaar sinds 16 augustus), een Russische serie over de toekomst waarin humanoid robots een ding zijn, en er een prototype rond loopt die geen grenzen kent.

[YouTube: Better Than Us: Season 1 - Official Trailer]

Net 1 aflevering gezien, nog te weinig om een conclusie te trekken.
Is dat niet een vergelijkbare serie als IMDB: Humans (TV Series 2015–2018)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

deze helemaal gemist.. tot vanochtend ..

[YouTube: CARNIVAL ROW Season 1 Trailer (2019) Orlando Bloom]

• xoniq
Geen idee, ken die serie Humans helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vergeet de oorspronkelijke versie niet ;) IMDB: Äkta människor (TV Series 2012–2014)

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 29-08-2019 10:47 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:12
De sequel op The Young Pope ("binnenkort")
[YouTube: The New Pope (2019): Official Teaser | HBO]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Dark Crystal begint binnen te komen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 13:23

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ook maar aan Another Life begonnen. Ik vind Katee eigenlijk maar raar in deze serie en het hangt aan elkaar van schelden en bitchen, maar toch blijf ik kijken. Het is net alsof je naar het eerste seizoen van Star Trek kijkt, maar dan als het geschreven zou zijn door een puber in een achterstandswijk. :+ Er zitten een paar prima elementen in en van tijd tot tijd is het ook spannend, maar verder is het wel rommel waarbij vooral de personages ongeloofwaardig zijn als zijnde astronauten op een wereld reddende missie.

En toch vind ik het dan weer wel leuk.

Edit: vandaag de 2e helft van het seizoen gezien. Als het bitchen over is, wordt het ineens een heel stuk beter. Nog steeds zijn het een raar stel SJWLBHTQWTFBBQ bij elkaar, maar het verhaal en de onderlinge relaties worden normaler en meer wat je van een SF-serie verwacht.

[ Voor 42% gewijzigd door Jorgen op 31-08-2019 22:53 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:22
Ja, afgaande op de 1e aflevering, goeie serie. Doet beetje denken aan de PS4 game The Order met die elven en Fauns, soort steampunk serie.

Mooi gebruik van 4K en HDR ook.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 13:22
Raven schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:31:
The Dark Crystal begint binnen te komen :D
Fantastisch gewoon. Het origineel was wat vaag, maar dit is LoTR niveau.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik kon de eerste episode van Dark Crystal niet eens uitkijken. Alles wat ik indertijd leuk vond aan de film ontbreekt. Geen sympathieke karakters, niets dat me echt boeit. Tegenvaller van het jaar.

(Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb in 2 dagen het hele seizoen bekeken, vond 'm best leuk :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

loekf2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:36:
[...]

Ja, afgaande op de 1e aflevering, goeie serie. Doet beetje denken aan de PS4 game The Order met die elven en Fauns, soort steampunk serie.

Mooi gebruik van 4K en HDR ook.
Van het weekend de 8 afleveringen verslonden ..
Sommige dingen voorspelbaar, plot goed verborgen, special effects zeer goed, mooie beelden,
vaker en vaker zie ik maar 8 afleveringen van een seizoen .. net iets te kort m.i.
ligt je deze genre van dan is het een mooie serie.
drfruit schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:02:
Ik kon de eerste episode van Dark Crystal niet eens uitkijken. Alles wat ik indertijd leuk vond aan de film ontbreekt. Geen sympathieke karakters, niets dat me echt boeit. Tegenvaller van het jaar.

(Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.)
ik ging er blanco in, maar toen merkte ik dat ik 'poppen' of geanimeerde dingen de gehele aflevering zou zien... dat verteer ik niet helemaal .. Niet mijn genre .. kan ook gebeuren .. zegt dus niets over de serie zelf, maar over mijn eigen smaak.

[ Voor 34% gewijzigd door zeroday op 02-09-2019 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
zeroday schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:35:
[...]

Van het weekend de 8 afleveringen verslonden ..
Sommige dingen voorspelbaar, plot goed verborgen, special effects zeer goed, mooie beelden,
vaker en vaker zie ik maar 8 afleveringen van een seizoen .. net iets te kort m.i.
ligt je deze genre van dan is het een mooie serie.

[...]

ik ging er blanco in, maar toen merkte ik dat ik 'poppen' of geanimeerde dingen de gehele aflevering zou zien... dat verteer ik niet helemaal .. Niet mijn genre .. kan ook gebeuren .. zegt dus niets over de serie zelf, maar over mijn eigen smaak.
Edit

[ Voor 6% gewijzigd door Mypos op 02-09-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Het zesde seizoen van Grace & Frankie zal in januari 2020 uitkomen.
Daarnaast krijgt Grace & Frankie een zevende seizoen met 16 afleveringen.

Dit zevende seizoen is tevens het laatste seizoen van de hele serie.
Met 94 afleveringen zal Grace & Frankie de langstlopende Netflix-serie worden.
Bron: https://twitter.com/seewhatsnext/status/1169248763929432064

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:30

Koekfabriek

King Billy on the wall

Ik ben gisteren begonnen met The Boys, (Amazon Prime) staat zover ik zag niet in het overzicht, wat een gruwelijke gave serie. Nog nooit van dit hele gebeuren gehoord, kwam ineens een trailer tegen op youtube. Kijkt iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Koekfabriek schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:42:
Ik ben gisteren begonnen met The Boys, (Amazon Prime) staat zover ik zag niet in het overzicht, wat een gruwelijke gave serie. Nog nooit van dit hele gebeuren gehoord, kwam ineens een trailer tegen op youtube. Kijkt iemand anders dit ook?
Denk dat iedereen die hem is gaan kijken hem in 1 ruk heeft uitgekeken en nu met spanning wacht op het vervolg :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek

Koekfabriek

King Billy on the wall

Touchdomex schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:52:
[...]

Denk dat iedereen die hem is gaan kijken hem in 1 ruk heeft uitgekeken en nu met spanning wacht op het vervolg :+
Ja dat sowieso, baal er gewoon van dat ik hem vanavond niet af kan kijken. Blijft wel echt heerlijk om een nieuwe serie te ''ontdekken'' en vanaf het begin verslaafd te zijn. Laatste keer dat ik dat had was GoT na seizoen 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Touchdomex schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:52:
[...]

heb .. toen heb ik al aangegeven dat ik de hoofdrol speler een a*h*le vond . ;)

Speler kwam me errug bekend voor maar verder niet over nagedacht.. is het die gozer van Banshee.. ;)
whooehaa..

serie is ok !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:39
Paar weken terug gezien. In 2 avonden gekeken, top serie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-06 13:47
Van de week begonnen aan The IT crowd via Netflix, wat kijkt die makkelijk weg, leuke humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vorige week met The Orville begonnen. Mijn vrouw had ze al op opnemen gezet.
Erg leuk serie. Komisch, maar ook weer niet overdreven. Er zitten heel wat serieuze onderwerpen in en luchtige grappen. Een soort hommage naar de vroeger sci-fi series als Star Trek zonder eigenlijk ala Family Guy en American Dad constant met suffe grappen te komen.

Hoop dat ze voorlopig nog wel even door gaan. Je ziet dat Seth wel veel plezier heeft in deze serie. Veel bekende mensen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vind het tegenwoordig ook wel leuk om wat oudere series met meerdere seizoenen achter elkaar weg te kijken.

Zo heb ik onlangs Bates Motel er doorheen gedraaid, leuke serie met prima acteerwerk en goed de sfeer weergevend. Nu begonnen aan Zoo, erg matig acteerwerk maar wel een leuk thema en verhaal.

Krypton is gecancelled na seizoen 2. Niet zo gek, eerste seizoen was ook een stuk beter.

Is het eigenlijk nog geen tijd voor 'Buitenlandse TV Series 2019-2020'?

[ Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 06-09-2019 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tijdens mijn tripje in de vakantie in de avond Peaky Blinders eindelijk eens aangezet, prachtige serie hoor. De komende tijd lekker genoeg vermaak want seizoen 5 is er al :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Iemand The Spy met Borat al gezien?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik ben ergens bij episode 5. Dat is het nadeel van als een heel seizoen in 1 keer online gaat, je hebt minder affiniteit met mede kijkers. Geen topic hier op tweakers etc.
Mandrake466 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:10:
Nog niet! zag m op netflix verschijnen, binnenkort eens kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 06-09-2019 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16
(jarig!)
Ik wilde er net over posten. Zag de trailer en zat echt continu te wachten tot hij zou roepen 'My name a Borat. Borat not Israeli spy, but double agent from Kazachstan!' :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:39
whitedrag152 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 12:02:
Van de week begonnen aan The IT crowd via Netflix, wat kijkt die makkelijk weg, leuke humor
did you try turning it off and on again _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek

Koekfabriek

King Billy on the wall

Dacuuu schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:34:
[...]

Ik ben ergens bij episode 5. Dat is het nadeel van als een heel seizoen in 1 keer online gaat, je hebt minder affiniteit met mede kijkers. Geen topic hier op tweakers etc.
Nee dat is waar, toch heeft het ook duidelijk voordelen om lekker een paar afleveringen achter elkaar te kunnen kijken. Toch met al die fragmentatie met streamingdiensten is het soms wel lastig zoeken of er nog wat leuks is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:23
Mypos schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:44:
[...]

Marvel en Star wars zijn toch ook jeugd? Dat vind ik een vrij eenzijdig aanbod. Superhelden en Scifi. Superhelden komen me zo langzamerhand wel de neus uit. Scifi blijft goed maar dat is maar 1 genre.
Marvel en Star Wars zijn voor jeugd ja dat kan.

Maar vergeet niet dat Disney ook 20th century FOX in handen heeft met in het portfolio o.a.

24, x-Files, bones. Terminator, en een heleboel andere. Volgens mij behoord ESPN ook tot Disney.

Dus ja. Om te zeggen dat Disney alleen jeugd is?? Denk wel een waardige tegen hanger van Netflix zal worden. Ik denk dat mensen nu meer Netflix opzeggen paar maanden Disney. Disney op zeggen en paar maanden Netflix.

Zal denk ik meer geschuifel worden voor de mensen. Ik zie mij niet zo snel 5 aanbieders elk 7,50 per maand te betalen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
(jarig!)
Het wordt echt tijd voor een soort Spotify voor series. Gewoon één platform waar je alles kunt vinden. En dan boeit het niet dat zoiets 35 euro per maand kost. Ik heb het er graag voor over.

Hoe meer verschillende platformen er nu komen, hoe eerder men weer teruggrijpt op dat ene platform met dat piratenschip als logo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:19

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

dreamscape schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 00:41:
Het wordt echt tijd voor een soort Spotify voor series. Gewoon één platform waar je alles kunt vinden. En dan boeit het niet dat zoiets 35 euro per maand kost. Ik heb het er graag voor over.

Hoe meer verschillende platformen er nu komen, hoe eerder men weer teruggrijpt op dat ene platform met dat piratenschip als logo...
Als er één partij een monopolie heeft, stopt het niet bij 35 euro.

Cunning linguist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ben blij met Sonarr en Netflix :+

Alles wat niet op Netflix staat gaat via Sonarr :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12

Sonarr blijft toch wel een favorietje hé! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
dreamscape schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:40:
[...]

Ik wilde er net over posten. Zag de trailer en zat echt continu te wachten tot hij zou roepen 'My name a Borat. Borat not Israeli spy, but double agent from Kazachstan!' :)
Behoorlijk goeie serie, met een prima acterende “Borat”

Moest wel even zijn typetjes uit mijn gedachten bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Touchdomex schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 08:01:
[...]

Veel wat via netflix gaat, gaat ook gewoon via sonarr! Lekker op,1 plek kijken :+

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:29

No way dat ik ooit 35 euro ga betalen voor een dienst waar alles op staat. Zelfs helft vind ik al te veel. Liever een paar verschillende diensten die ik maandelijks kan afwisselen dan 1 dienst van 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

The ABC Murders (2018–)The ABC Murders (2018–)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.6 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 60 min | MPAA: TV-14
Leuke mini serie over Hercule Poirot. Het voelt af en toe een beetje van de hak op de tak maar zeker de moeite waard om te kijken.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/7.5.png7.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er komt een seizoen 2 van Crikey! It’s the Irwins :)

Hopelijk met nog meer terugblikken naar Steve

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tijntje schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:18:
The ABC Murders (2018–)[Afbeelding: The ABC Murders (2018–)]
Tweakers: N/A | IMDb: 6.6 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 60 min | MPAA: TV-14
Leuke mini serie over Hercule Poirot. Het voelt af en toe een beetje van de hak op de tak maar zeker de moeite waard om te kijken.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]7.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review
Die heb ik in juni (dacht ik) gezien op BBC First, zeker een aanrader. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:53
Gisteren meteen 3 afleveringen gezien en ik vind hem heerlijk wegkijken. Valt niet mee om een spion te zijn en om een familieman te zijn...

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

D.C Titans is ook weer van start met S02. Lekker begin, hoewel het wel érg makkelijk ging. Heb zin in de rest iig (hoewel ik mij afvraag hoe lang deze serie naast Doom Patrol gaat lopen aangezien ze toch aardig overeen komen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:16

TheVMaster

Moderator WOS
Mandrake466 schreef op Friday 6 September 2019 @ 18:10:
Yes...moet zeggen dat het wel vermakelijk is...en dat het dus ook waar gebeurd is, nouja... Eli Cohen heeft echt bestaan. Wel grappig om hem in zo'n serieuze rol te zien.

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 10-09-2019 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gisteravond met de missus The Boys aangezet.. wtf awesome d:)b
Meteen 4 eps gekeken :) Wel erg vreemd om Karl Urban half cockney half kiwiaans te horen lullen, even door Google gehaald en het wordt al Cockwi genoemd :+ Not disliking it tho :) Wilde nog een mooie quote in spoilertags zetten, maar da mag nie..oh well, genoeg meme-material in die serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 14:31

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

The Boys is inderdaad erg leuk, weer eens een andere kijk op superhelden, en bij tijd en wijlen een parodie op het superheldengenre en/of onze mediamaatschappij.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

The Deuce tot mijn verassing weer begonnen... jaren 80, VHS, CES ... wauw....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
(jarig!)
offtopic:
Wel handig dat je insider info hebt dat de serie blijft lopen tot aan je eigen crematie. Als hij gecanceld wordt, moet je je zorgen maken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door dreamscape op 11-09-2019 08:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:37

Martinspire

Awesomeness

Wordt het niet tijd voor een 2019-2020 topic? Wellicht dat @wontcachme geen tijd meer heeft voor een mooie TS, maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat 2018-2019 is afgelopen?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dan gelijk wat slotjes zetten, een aantal van de oude in Topicreeks: Buitenlandse TV Series zomer en Topicreeks: Buitenlandse TV Series staan nog open O-)
Waarom zijn er eigenlijk 2 aparte reeksen? :?

Oscar Wilde

• wontcachme
  • Laatst online: 10:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
@Martinspire

Oeps. Sorry allen.

Ik ben het hele topic eigenlijk vergeten. Druk bezig met werk en andere hobby's. Eigenlijk kijk ik amper series meer. Ben in de winter van 2017/2018 een beetje mijn serie mojo verloren.

Ik zal vanavond een simpele nieuwe topic maken die ik wellicht nog aanvul met gegevens.

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 11-09-2019 15:43 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:37

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:43:
@Martinspire

Oeps. Sorry allen.

Ik ben het hele topic eigenlijk vergeten. Druk bezig met werk en andere hobby's. Eigenlijk kijk ik amper series meer. Ben in de winter van 2017/2018 een beetje mijn serie mojo verloren.

Ik zal vanavond een simpele nieuwe topic maken die ik wellicht nog aanvul met gegevens.
Voel je niet verplicht of zo. Als je er geen zin in hebt, is er wel iemand anders die het wil doen. Je bent niet de enige met een dipje. Vooral veroorzaakt door het annuleren van veel series die ik keek en het niet starten van voldoende nieuwe series om ze mee te vervangen. Afgelopen tijd ook niet veel spetterende series toegevoegd. Pennyworth, Blood & Treasure, The Hot Zone en The Looming Tower waren wel prima. En uiteraard Chernobyl.

Ik heb wel weer wat items aan mn lijstje toegevoegd om te gaan kijken zodra het uitkomt:
  • Bluff City Law
  • Curfew
  • Deputy
  • FBI Most Wanted
  • Star Trek Picard
  • Stumptown
  • The I-Land
  • The Mandalorian
Dan nog de series die wel verder gaan waar ik wel naar uitkijk:
  • Blue Bloods
  • Brooklyn 99
  • FBI
  • Madam Secretary
  • Magnum PI (die ik inmiddels wat leuker vind dan Hawaii 5-0)
  • Seal Team
  • Star Trek Discovery
  • The Rookie
  • Tom Clancy's Jack Ryan seizoen 2
Overall geen verkeerde lijst, maar mijn verwachtingen zijn wel lager dan vorige jaren

Martinspire - PC, PS4, X1

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Net seizoen 2 van Mindhunter afgerond, wat een seizoen weer! Dikke aanrader!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 10:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Nieuwe Topic is geopend: Buitenlandse TV Series 2019-2020

Ja, de TS is nog leeg. Ik heb geen tijd op dit moment om het uitgebreid te doen :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
-nieuw topic-

[ Voor 97% gewijzigd door DaCoTa op 13-09-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 17:29

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.