Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 133.580 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Hierbij alsnog het topic voor de Buitenlandse TV Series 2019-2020.

Wellicht dat ik later de TS nog aanvul, maar op dit moment doe ik het even op deze manier. Ik heb inmiddels een jaar mijn database niet meer bijgewerkt en ben op dit moment druk met andere zaken/hobby's.

Ik heb sinds december 2017 eigenlijk weinig TV series meer gekeken en gevolgd. Hooguit nog een paar oudjes, maar nieuwe series weinig meer. Daardoor ook compleet vergeten een nieuwe TS te starten. Op een of andere manier heb ik een complete series "burn-out".

Iedereen veel plezier komend tv seizoen. Hopen dat er weer wat goede series bij zullen zitten :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
reserved 1

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
reserved 2

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
reserved 3

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:01
Alvast bedankt voor de nieuwe TS wontcachme.
Hier in een paar dagen "Good Omens" er doorheen gejaagd.
Als liefhebber van Terry Pratchett zijn boeken kan ik deze serie zeer waarderen.
De humor, absurde situaties en het op de hak nemen van het geloof in de hemel en hel en alles daaromheen is verfrissend.
Niets is politiek correct in deze serie... heerlijk.
Als je houdt van de boeken van Pratchett, droge Engelse humor en een prima cast die de hoofdpersonen uit het boek tot leven brengen, dan is dit een aanrader.
[YouTube: Good Omens - Official Trailer | Prime Video]

[ Voor 9% gewijzigd door apollo13 op 11-09-2019 23:54 ]

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:55

Vrijdag

De Zwarte

Eerste vier afleveringen van The Dark Crystal gekeken. Prachtig!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:13
Ben benieuwd wat er aan zit te komen. Precies of series een hoogtepunt gehad hebben een paar jaar geleden en dat we nu in een neerwaartse cyclus zitten.

Hopelijk komt er weer zo'n openingspost zoals in het vorige topic. Was wel handig om een overzicht te krijgen van de mogelijkheden. Of kwam die lijst ook van een andere site? Al paar keer TVMaze bekeken maar ofwel kijk ik verkeerd ofwel is er niet echt een lijst met de komende nieuwe series

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

apollo13 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:50:
Alvast bedankt voor de nieuwe TS wontcachme.
Hier in een paar dagen "Good Omens" er doorheen gejaagd.
Als liefhebber van Terry Pratchett zijn boeken kan ik deze serie zeer waarderen.
De humor, absurde situaties en het op de hak nemen van het geloof in de hemel en hel en alles daaromheen is verfrissend.
Niets is politiek correct in deze serie... heerlijk.
Als je houdt van de boeken van Pratchett, droge Engelse humor en een prima cast die de hoofdpersonen uit het boek tot leven brengen, dan is dit een aanrader.
[YouTube: Good Omens - Official Trailer | Prime Video]
Dit is alleen al een aanrader voor beide hoofdpersonen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:27
hoi allemaal,

Ik heb er weer een gespot Mr Mercesdes Seizoen 3
Link : IMDB: Mr. Mercedes (TV Series 2017– )

vond het persoonlijk wel een super serie, Maar let op 18+ waarschuwing.

Veel plezier Pletter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

Martinspire

Awesomeness

De reviews voor de I-Land van Netflix zijn niet goed en ik vond de eerste aflevering ook al niet echt boeiend. Wel apart hoe de laatste paar series gewaardeerd worden. Het is enerzijds hoog met The Spy of anderzijds echt dik negatief met I-Land...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:37
pletter schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:11:
hoi allemaal,

Ik heb er weer een gespot Mr Mercesdes Seizoen 3
Link : IMDB: Mr. Mercedes (TV Series 2017– )

vond het persoonlijk wel een super serie, Maar let op 18+ waarschuwing.

Veel plezier Pletter
Grappig, ik ben onlangs begonnen met het lezen van de trilogie van Stephen King. Wist niet dat hier een TV-serie van was. De cast ziet er in ieder geval goed uit, dus deze komt op de nog-te-kijken lijst.

[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 13-09-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 15:15
robpol schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:09:
[...]

Grappig, ik ben onlangs begonnen met het lezen van de trilogie van Stephen King. Wist niet dat hier een TV-serie van was. De cast ziet er in ieder geval goed uit, dus deze komt op de nog-te-kijken lijst.
De serie gaat wel boek1-boek3-boek2, ze zijn nu dus met boek 2 bezig. Verder houden de grote lijnen de verhaallijn van de boeken aan maar sommige dingen zijn aangepast, maar dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41
Nu in het goede topic:
Mutatie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:41:
[...]

Ai, dat was echt een van de slechtse sci-fi serie vd afgelopen jaren die ik heb gezien. De karakters..het excuus van een acteerwerk. Alsof ze een stel Utopia reality show types op ruimtemissie sturen. Met moeite uitgekeken want benieuwd naar waar het naar toe zou gaan. Night flyers vond ik dan stukken beter wat al niet heel geweldig was. Katee Sackhoff vond ik erg goed in Battlestar Galactica maar hier viel ze imo wel flink door de mand -O-
Inderdaad, heb Another Life tegen heug en meug uitgekeken. Zoveel ongeloofwaardige zaken, plot holes of gewoon tegenstrijdigheid. Klein voorbeeldje: landing party of een mogelijk vijandig alien planeet. Binnen in de lander: "we moeten radiocontact minimaliseren, want ze weten nog niet dat we er zijn". Letterlijk volgende shot, landing party staat naast het voertuig en - over de radio - "We gaan nu te voet naar de alien stad.". Whaa 8)7 Weet niet waarom ik het uit heb gekeken.

Ook nog een gigantisch open einde voor een seizoen twee. Ik hoop dat ze zicht die moeite besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:01:
De reviews voor de I-Land van Netflix zijn niet goed en ik vond de eerste aflevering ook al niet echt boeiend. Wel apart hoe de laatste paar series gewaardeerd worden. Het is enerzijds hoog met The Spy of anderzijds echt dik negatief met I-Land...
Met een budget van ruim $15 miljard per jaar (en in een aantal markten verplicht lokale content zoals de EU eist) gaat Netflix op alles mikken, soms een serieuze biopic, dan anime, komedies, science fiction, ...

Maar de science fiction tak heeft wel een slecht track record, ook al zijn er een paar positieve uitschieters, met die barrage aan heel slechte series is er een wrange smaak in de keel dat je doet vrezen voor de volgende teleurstelling.

Een kanaal zoals HBO heeft een overzichtelijke line-up waar strakke controle over is (een 30-tal per jaar), maar Netflix heeft bijna 200 titels (een paar zijn zo specifiek dat wij ze niet opmerken zoals de Indische en Arabische series, niets daarvan op Tweakers). Af en toe bagger is dan onvermijdelijk. En natuurlijk zijn er nog afdankertjes van anderen waar Netflix gewoon een eigen rood logo op plakt (zoals die Cloverfield Paradox...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:07

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verkeerde topic rechtgezet :X :D
Warning aangevuld :)

[ Voor 105% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2019 19:56 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:41
Hey, nieuw topic :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Full trailer (vanaf 20 oktober)
[YouTube: Watchmen: Official Trailer | HBO]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 19:23

jmk

robpol schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:09:
[...]

Heb enorm genoten van de luisterboeken. De serie is ook geweldig, mooi gefilmd met prima muziek. Mr. is prima neergezet.

Dus beiden een aanrader!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@wontcachme Ik kijk momenteel ook weinig nieuws. Werd laatst geattendeerd op Penn & Teller Fool Us. Een entertainmentshow waarbij wereldberoemde goochelaars/illusionisten Penn en Teller naar andere goochelaars kijken en moeten achterhalen "hoe ze het doen". Iedere kandidaat die optreedt, probeert natuurlijk zodanig te goochelen dat Penn & Teller het niet weten. Als dat lukt, mogen ze in Las Vegas optreden in het voorprogramma van Penn & Teller. De eerste 2 seizoenen werden gepresenteerd door Jonathan Ross, seizoen 3 en later door Alyson Hannigan. De show is erg leuk. Zowel vanwege de presentatie door Ross, alsmede door de karakters van P&T. Ook de kandidaten zijn over het algemeen van zeer hoog niveau. Ik kan het iedereen aanraden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Outerspace

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo spannend is dat niet, maar je hebt wel een leuke tvp ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Outerspace schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:13:
[...]

Zo spannend is dat niet, maar je hebt wel een leuke tvp ;)
Wat heeft de nationale publieke televisie-omroep van Polen hier mee te maken? :? :P

Maar alle oude topics dicht doen i.p.v. maar een deel staat wel zo netjes ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Donstil
  • Niet online
Komt er later nog wel een uitgebreide OP zoals we dat altijd hadden? Daar haalde ik altijd wel wat info vandaan namelijk :)

Edit: waarom zijn de drie opvolgende Posts “gereserveerd” eigenlijk?

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 14-09-2019 10:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:22:
Edit: waarom zijn de drie opvolgende Posts “gereserveerd” eigenlijk?
Uitbreiding, er zit een limiet op de grootte van berichten ;)

Oscar Wilde

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:24:
[...]

Uitbreiding, er zit een limiet op de grootte van berichten ;)
Aah zo, mooi dat die toch komt dan :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik ben gisteren begonnen aan Marianne, een Franse horror serie.
De eerste aflevering is me erg goed bevallen! Goed acteerwerk en lekker freaky sfeertje!
Aanrader dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

Tijntje

Hello?!

Meer mensen die Carnival Row kijken?
Ben nu bij de derde aflevering maar kan het nog niet peilen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Thanks, ziet er leuk uit! Zet hem in mn lijst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Word tijd voor wat kwalitatief goed scifi. Wachten op The Expanse duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
@Anoniem: 93986 De spoeling is voor de herfst nogal dun. Als je de categorie SF heel ruim interpreteert komen volgende series nog:
- BBC War of the worlds
- Amazon Man in the High Castle S4
- Disney+ Star Wars Mandalorian
- Apple See
- Apple For all mankind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 19:23

jmk

Ben heel benieuwd naar Mandalorian.

Op meerdere punten: Zowel het acteerwerk, het schrijfwerk, hoe de serie zich gaat verhouden tot de films en niet onbelangrijk de productie(effects, muziek, settings). Een hele interessante move van Disney

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:03
algalid schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:17:
@Anoniem: 93986 De spoeling is voor de herfst nogal dun. Als je de categorie SF heel ruim interpreteert komen volgende series nog:
- BBC War of the worlds
- Amazon Man in the High Castle S4
- Disney+ Star Wars Mandalorian
- Apple See
- Apple For all mankind
Watchmen in Oktober en Rick & Morty in November volgens mij. En technisch gezien komt het volgende seizoen van The Expanse ook in de herfst uit (December 13).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Tijntje schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:11:
Heb de serie afgekeken en was er weg van geweldig en hoop op een vervolg !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 15:41
Met het nieuwe tv-seizoen in aantocht, heb ik hier een aantal series van mijn lijstje waar ik naar uitkijk:

- Mixed-ish (ABC)
- Perfect Harmony (NBC)
- Sunnyside (NBC)
- The Politician (Netflix)
- Limetown (Facebook Watch)
- Living with Yourself (Netflix)
- Modern Love (Amazon)
- Dickinson (Apple TV+)
- The Morning Show (Apple TV+)
- For All Mankind (Apple TV+)
- The Mandalorian (Disney+)

NBC komt met een paar interessante comedy's, terwijl ABC Black-ish een tweede spin-off geeft.
Ryan Murphy komt met zijn eerste Netflix comedyserie met een aantal bekende gezichten (Jessica Lange, Ben Platt, Gwyneth Paltrow). Paul Rudd gaat zijn TV-debuut maken met Living with Yourself en Amazon komt met een romantische comedy anthology-serie, ook weer met bekende gezichten (Anne Hathaway, Tina Fey, Andy Garcia).
Facebook komt met een dramaserie gebaseerd op de podcast Limetown met Jessica Biel en Stanley Tucci in de hoofdrollen en Apple heeft ook interessante projecten in aantocht waaronder The Morning Show met Jennifer Aniston.
Om het af te sluiten komt The Mandalorian op Disney+.

Daarnaast begint op 6 oktober het laatste seizoen van Mr. Robot en ook het laatste seizoen van Silicon Valley wordt in oktober uitgezonden. :D

[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 16-09-2019 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:18
Nog een paar weken en dan start het nieuwe seizoen van Supernatural weer.

Zinin

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er begint de komende weken zoveel weer :D

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

leekers schreef op maandag 16 september 2019 @ 06:18:
[...]

Heb de serie afgekeken en was er weg van geweldig en hoop op een vervolg !
S.2 was al aangekondigd toen S.1 nog moest beginnen, dus ze hadden wel vertrouwen in hun zaak.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 08-06 13:36
VirinR schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:09:
- Dickinson (Apple TV+)
Bij mij vooral dit lijstje.
En dan nog:

- SEE (Apple TV+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
NBCUniversal heeft de reboot van BSG aangekondigd voor de lente van 2020 (enige dat bekend is: geen reboot van de 2003 versie):
https://www.hollywoodrepo...at-nbcus-streamer-1239018

Deze serie komt op hun nieuwe streamingdienst Peacock (een verwijzing naar het NBC logo). Waar de serie in het buitenland op verschijnt (indien dat al gebeurt) staat er niet bij.
https://www.nytimes.com/2...cuniversal-streaming.html

EDIT: Er is ook een reboot van "Saved by the bell" (of zou ik zeggen 2e reboot, want de 1e was geen succes met een oudere Screech)
https://www.hollywoodrepo...iversals-streamer-1238991

[ Voor 20% gewijzigd door algalid op 17-09-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
algalid schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:54:
Deze serie komt op hun nieuwe streamingdienst Peacock (een verwijzing naar het NBC logo). Waar de serie in het buitenland op verschijnt (indien dat al gebeurt) staat er niet bij.
https://www.nytimes.com/2...cuniversal-streaming.html
Nog een streamingdienst waarvoor je moet gaan betalen, wanneer komen al de grote maatschappijen er achter dat mensen dat niet willen omdat je dan in totaal meer moet betalen dan ze anders in totaal aan de kabel kwijt waren. In de VS is de kabel al $70+ en daar gaat als je alle streamingdiensten moet nemen het erg over heen. Mensen gaan of het nog meer per maand af nemen en dan weer een tijd niet of ze gaan keuzes maken en sommige diensten helemaal niet nemen, beide levert minder op dan als ze het gewoon op een gemengde dienst laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
VirinR schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:09:
Met het nieuwe tv-seizoen in aantocht, heb ik hier een aantal series van mijn lijstje waar ik naar uitkijk:

- Mixed-ish (ABC)
- Perfect Harmony (NBC)
- Sunnyside (NBC)
- The Politician (Netflix)
- Limetown (Facebook Watch)
- Living with Yourself (Netflix)
- Modern Love (Amazon)
- Dickinson (Apple TV+)

NBC komt met een paar interessante comedy's, terwijl ABC Black-ish een tweede spin-off geeft.
Ryan Murphy komt met zijn eerste Netflix comedyserie met een aantal bekende gezichten (Jessica Lange, Ben Platt, Gwyneth Paltrow). Paul Rudd gaat zijn TV-debuut maken met Living with Yourself en Amazon komt met een romantische comedy anthology-serie, ook weer met bekende gezichten (Anne Hathaway, Tina Fey, Andy Garcia).
Facebook komt met een dramaserie gebaseerd op de podcast Limetown met Jessica Biel en Stanley Tucci in de hoofdrollen en Apple heeft ook interessante projecten in aantocht waaronder The Morning Show met Jennifer Aniston.
Om het af te sluiten komt The Mandalorian op Disney+.

Daarnaast begint op 6 oktober het laatste seizoen van Mr. Robot en ook het laatste seizoen van Silicon Valley wordt in oktober uitgezonden. :D
Paul Rudd gaat niet zijn TV debuut maken hoor.... :)

Voor de scifilovers misschien Undone een optie?

IMDB: Undone (TV Series 2019– )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:59:
[...]

Nog een streamingdienst waarvoor je moet gaan betalen, wanneer komen al de grote maatschappijen er achter dat mensen dat niet willen omdat je dan in totaal meer moet betalen dan ze anders in totaal aan de kabel kwijt waren. In de VS is de kabel al $70+ en daar gaat als je alle streamingdiensten moet nemen het erg over heen. Mensen gaan of het nog meer per maand af nemen en dan weer een tijd niet of ze gaan keuzes maken en sommige diensten helemaal niet nemen, beide levert minder op dan als ze het gewoon op een gemengde dienst laten staan.
Peacock zal naar alle waarschijnlijkheid gratis en zonder adverenties zijn voor Comcast en Sky-abonnees. Het is ook gratis voor andere gebruikers maar dan wel met advertenties. Het is ook mogelijk om advertenties uit te schakelen door per maand te betalen.
Bron:

NBC heeft in mijn ogen hier een goede tactiek gebruikt want dit kan enorm helpen met het werven van kijkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06 19:06
Afgelopen weekend La Casa De Papel gebinged.
Godallemachtig wat een serie, wat een actie, wat een sensatie.
Zelden ben ik echt onder de indruk van series, maar deze is echt een meesterwerk.
Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
VirinR schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:20:
[...]

Peacock zal naar alle waarschijnlijkheid gratis en zonder adverenties zijn voor Comcast en Sky-abonnees. Het is ook gratis voor andere gebruikers maar dan wel met advertenties. Het is ook mogelijk om advertenties uit te schakelen door per maand te betalen.
Bron:

NBC heeft in mijn ogen hier een goede tactiek gebruikt want dit kan enorm helpen met het werven van kijkers.
Dat is inderdaad een stuk beter, had het eerdere artikel niet gelezen omdat het echt lijkt alsof alle zenders nu plotseling met hun eigen (betaalde) streamingsdienst komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NBCUniversal heeft de reboot van BSG aangekondigd voor de lente van 2020 (enige dat bekend is: geen reboot van de 2003 versie):
.... we hebben nu dus:
- De 70's serie
- De 2003-2009 serie
- Caprica
- Blood & Chrome
- Razor
... en dan komt er nóg een?

edit: Wikipedia: Galactica 1980 blijkbaar ook nog.

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 18-09-2019 10:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mypos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:19:
[...]

Voor de scifilovers misschien Undone een optie?

IMDB: Undone (TV Series 2019– )
Geen idee. We gaan het eens proberen.
Tartarus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:22:
Afgelopen weekend La Casa De Papel gebinged.
Godallemachtig wat een serie, wat een actie, wat een sensatie.
Zelden ben ik echt onder de indruk van series, maar deze is echt een meesterwerk.
Aanrader dus.
Na alle ophef over de serie van de week maar eens begonnen. Stond al compleet vanaf seizoen 1 in de wachtrij om te kijken.

Ik kan er dus echt niet warm van worden. Ik vind het echt 1 van de "vele" en vind het dus echt helemaal niks.
En dat zijn dus de scifi series waar ik wel op zit te wachten. De reboot vond ik echt heel erg goed met goed uitgewerkte karakters, goed verhaal en de cgi zat prima in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06 19:06
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:00:
Na alle ophef over de serie van de week maar eens begonnen. Stond al compleet vanaf seizoen 1 in de wachtrij om te kijken.

Ik kan er dus echt niet warm van worden. Ik vind het echt 1 van de "vele" en vind het dus echt helemaal niks.
Hoeveel episodes heb je gezien? Geef het tijd. Hij wordt er alleen maar beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 16:03
Raven schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:
[...]

.... we hebben nu dus:
- De 70's serie
- De 2003-2009 serie
- Caprica
- Blood & Chrome
- Razor
... en dan komt er nóg een?
Galactica 1980 is er ook nog.
Wikipedia: Galactica 1980

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 28-05 11:24

zeroday

There is no alternative!

Tijntje schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:11:
is wel ok en het plot blijft lang een vraagteken. Vond het het goed genoeg om in een paar dagen uit te kijken.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:21
Begonnen met Years-and-Years.
Gewoon WOW _/-\o_

Ben benieuwd naar de volgende 5 afleveringen.

Anoniem: 35872

Ik ben een beetje door mijn series heen en zoek nieuwe inspiratie..

Series die ik echt mooi vind/vond.

- Stranger Things (al viel seizoen 3 een beetje tegen).
- La Casa de Papel
- The 100
- Walking Dead (na 8 seizoenen een beetje afgehaakt ivm landradig verhaal..
- Breaking Bad..

Ik zoek dus eigenlijk een nieuwe "Thriller" serie..
Iemand nog tips die bovenstaand lijstje kunnen aanvullen?
Ik heb eigenlijk nu alleen Netflix, nog geen andere streaming diensten.. Maar daar sta ik wel open voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 35872 op 18-09-2019 09:50 ]

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Bates Motel lijkt mij gezien jouw lijstje wel een aanrader. Als je daar aan gaat beginnen zou ik wel eerst de film Psycho (1960) kijken. Dan kom je beter in het verhaal.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat is precies de reden dat volgende week pas weer veel series beginnen? Tijd geleden begon het altijd in de eerste weken van September of zelfs Augustus. Vallen de vakanties laat of zo?

• VirinR
Martinspire schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:59:
Wat is precies de reden dat volgende week pas weer veel series beginnen? Tijd geleden begon het altijd in de eerste weken van September of zelfs Augustus. Vallen de vakanties laat of zo?
Zowat alle series op ABC, NBC, CBS en Fox (de zogenoemde broadcast networks) houden altijd in de een na laatste of laatste week van september een seizoenspremière.
Dit zie je erg goed bij de premieredata van Modern Family, This Is Us, NCIS en Empire.
The CW is hierop een uitzondering, daar beginnen de meeste series pas in oktober weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Vanaf 13 of 20 oktober (berekende gok) op BBC 2 (en ook op Netflix aangezien het een samenwerking is):

[ Voor 4% gewijzigd door algalid op 18-09-2019 23:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nAffie
  • Laatst online: 05-06 16:49

nAffie

...

Anoniem: 35872 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:50:

- La Casa de Papel
- The 100
- Breaking Bad..

Ik heb eigenlijk nu alleen Netflix, nog geen andere streaming diensten.. Maar daar sta ik wel open voor.
Ozark?

meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 35872 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:50:

- La Casa de Papel
- The 100
- Breaking Bad..

Mindhunter
Bosch
Goliath
Killing Eve
Mr.Mercedes
Narcos
Taboo
True Detective
Westworld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

American Horror Story is weer begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ik heb niet veel dingen waar ik naar uit kijk, maar de 5 delige crossover van Supergirl, Batwoman, The Flash, Arrow en Legends toch wel. Zeker nu ze weer nieuwe guest stars hebben bekend gemaakt.

spoiler:
Tom Welling en Erica Durance komen ook terug als Clark Kent/Superman en Lois Lane. Smallville FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 08-06 13:36
wontcachme schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:
Ik heb niet veel dingen waar ik naar uit kijk, maar de 5 delige crossover van Supergirl, Batwoman, The Flash, Arrow en Legends toch wel. Zeker nu ze weer nieuwe guest stars hebben bekend gemaakt.

spoiler:
Tom Welling en Erica Durance komen ook terug als Clark Kent/Superman en Lois Lane. Smallville FTW
OMG!! Smallville was toch wel mijn meest favoriete serie uit het Superman universum _/-\o_ , en Erica Durance (Lois Lane) O+
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:36
wontcachme schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:

spoiler:
En het is niet eens een crossover van 5 series, zelfs Black Lightning zit er bij. Ook al krijgt die niet een eigen episode in de crossover. Bovendien is heel Arrow voor de crossover(aflevering of 7) waarschijnlijk een opbouw naar de crossover.

Dit moet epic worden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Crisis on Infinite Earths

Supergirl 8 december
Batwoman 9 december
The Flash 10 december
Arrow 14 januari
Legends of Tomorrow 14 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:01
xoniq schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:11:
[...]
OMG!! Smallville was toch wel mijn meest favoriete serie uit het Superman universum _/-\o_ , en Erica Durance (Lois Lane) O+
Thanks!
Erica Durance speelt in Supergirl al de moeder van Supergirl. Dus als Lois lane spelen is |:(
Daarnaast is de Smallville situatie al afgebeelde met Tyler Hoechlin als Superman en Elizabeth Tulloch als Lois lane.
Dus als ze het goed willen doen, dan gaan ze het niet met andere acteurs herhalen.
(Of ze moeten weer een "other worlds" situatie gaan misbruiken ;( )

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 08-06 21:24
SPee schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:58:
[...]

Erica Durance speelt in Supergirl al de moeder van Supergirl. Dus als Lois lane spelen is |:(
Daarnaast is de Smallville situatie al afgebeelde met Tyler Hoechlin als Superman en Elizabeth Tulloch als Lois lane.
Dus als ze het goed willen doen, dan gaan ze het niet met andere acteurs herhalen.
Het gaat toch gewoon om het vermaak en juist leuk dat juist die 2 terugkeren.
Anders kan je ook wel zeggen dat Erica eigenlijk niet eens de moeder had kunnen spelen want zij is 41 en Melissa is 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
SPee schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:58:
[...]

Infinite worlds :P

spoiler:
Brandon Routh uit Legends gaat ook zijn rol van Superman oppakken voor de special terwijl hij ook in Legends zit

* wontcachme hoopt dat ze Michael Rosenbaum ook weten te strikken voor de special. The Monitor heeft Lex aka Allan Harper :P ook al te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bull en The Good Doctor zijn weer begonnen :)

NCIS, NCIS NO en New Amsterdam zijn weer begonnen :D

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 25-09-2019 10:05 ]

Oscar Wilde

• drfruit
  • Niet online
Emergence van ABC begint veelbelovend voor een "netwerk"-serie. Meestal sla ik series van dit soort zenders over, maar dit wil ik wel even volgen. Scifi, een vrouwelijke sheriff, mysterieuze overheidsinstanties. Hopelijk verzandt het niet snel in fillers en clichés.

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-06 10:33
Weet iemand hoe je AMC's the Terror legaal kan kijken in Nederland? Ik kom er niet uit na 10 minuten googlen.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Grotbewoner schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:05:
Weet iemand hoe je AMC's the Terror legaal kan kijken in Nederland? Ik kom er niet uit na 10 minuten googlen.
Staat op Amazon Prime.

Nomen nescio

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is FBI (van vorig jaar) eigenlijk al ergens in Nederland legaal te kijken met ondertiteling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Voor een ieder die Good Omens heeft gezien, Michael Sheen speelt daar de goody two shoes engel.
Leuk als je daarna seizoen 2 van The Good Fight kijkt, daar speelt hij het compleet tegenovergestelde.
Echt knap hoe hij beide zo overtuigend kan spelen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

South Park is weer begonnen :D

Oscar Wilde

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pilot van Prodigal Son gekeken... veel belovend! :)

IMDB: Prodigal Son (TV Series 2019– )

• drfruit
  • Niet online
En ook met Michael Sheen als bad guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Grey's Anatomy is weer begonnen :) , echter niet gelijk met Station 19. Gaan ze Net5 nadoen? Daar zijn ze te incompetent om in elkaar overlopende series naast elkaar uit te zenden...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Al meteen met gestrekt been overal weer in, zo te merken. Hebben ook veel gemist, maar dat ze meteen met die Greta speech beginnen, was te verwachten. Blijf het altijd knap vinden hoe ze overal een parodie van kunnen maken en toch een leuk verhaal omheen vertellen. Benieuwd of Mexican Joker nog terug komt.

Verder bevallen Stumptown, All Rise en Bluff City Law ook wel prima. Prodigal Son wilde ik vanavond kijken.

Pennyworth heeft een beetje een vage draai in het verhaal genomen. Vond de eerste paar afleveringen wat sterker. Ook de eerste van FBI in het nieuwe seizoen vond ik niet zo heel sterk. Iets te overdreven met een anticlimax einde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-06 22:17
Gisteren begonnen met een nieuwe serie: IMDB: The Capture (TV Mini-Series 2019– ) Best een aardige en actuele serie over het manipuleren van foto's en video's om op die manier mensen op te laten draaien voor dingen die ze niet gedaan hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door CCJJVV op 28-09-2019 00:34 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hawaii Five-O is weer begonnen :)

edit (maandag): NCIS LA, The Simpsons en Family Guy zijn weer begonnen :D

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 30-09-2019 09:51 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:27
Hallo serie liefhebbers,

Er zijn er weer een paar begonnen 2 nieuwe een oudere.

Godfather of Harlem, link: IMDB: Godfather of Harlem (TV Series 2019– )

World on Fire, link: IMDB: World On Fire (TV Series 2019– )

The Walking dead serie 10, link: IMDB: The Walking Dead - Season 10

Veel kijk plezier

pletter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:54

snmght

imho dan he

Tartarus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:03:
[...]

Hoeveel episodes heb je gezien? Geef het tijd. Hij wordt er alleen maar beter op.
Ik heb er zelf 4 afgekeken en zit in de 5e, en daar zit ik al een paar maanden. Vond het ontzettend saai vrees ik maar ik voel me een beetje alleen daarin. Wie weet pik ik het ooit nog een keer op, nog genoeg backload aan films, series en games om me te richten op de dingen die me wat sneller weten te boeien. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Ergens in november komt de serie gebaseerd op het fameuze HG Wells verhaal op BBC 1:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 17:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

algalid schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:41:
Ergens in november komt de serie gebaseerd op het fameuze HG Wells verhaal op BBC 1:
[YouTube: The War of the Worlds | Trailer - BBC]
De plaat van Jeff Wayne is ook geweldig.
Ben dus wel benieuwd naar de serie.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren de 1e 2 afleveringen gekeken van Criminal: UK IMDB: Criminal: United Kingdom (TV Series 2019– )

De 1e aflevering was erg goed. De 2e ging nog wel maar had gehoopt dat het langer doorging mbt de verhalen. Is elke aflevering iets anders. Nog even aankijken of dat leuk blijft om te kijken of dat het te voorspelbaar gaat worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Deze trailer is erg overtuigend, ik kijk er nu echt naar uit :) (4 nov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Light as a Feather is weer verder gegaan, de rest van het seizoen staat inmiddels online :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 17:44

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja fijne cast ook ervoor. Ben er ook heel erg benieuwd naar!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Kijkt hier nog iemand the Righteous Gemstones (HBO)? Ik vind hem best goed! En man, John Goodman, wat een acteur toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:49:
Kijkt hier nog iemand the Righteous Gemstones (HBO)? Ik vind hem best goed! En man, John Goodman, wat een acteur toch.
Staat bij mij in de wachtlijst. Krijg alleen 1 aflevering niet compleet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:01
Zo te zien gaat de serie over: The Golden Compass
https://www.amazon.com/Go...erials-Book/dp/0345413350

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Bedankt die stond bij mij nog niet op de radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

De boekenserie waar de serie op gebaseerd is heet His Dark Materials, eerste boek heette in de VS Golden Compass en die titel is ook gebruikt voor de film. Ik hoop dat deze verfilming de boeken beter recht aandoet dan die film, die hoewel goed gecast en prachtig qua art-direction het verhaal echt verpest had door alles tot in den treure uit te leggen. Zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
BBC 2 brengt The Name of the Rose uit gebaseerd op het verhaal van Umberto Eco(oorspronkelijk van Rai 1 in maart) vanaf volgende vrijdag 11 okt

Online vind je langere trailers in het Duits en Italiaans maar neem aan dat de meesten dat niet zien zitten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door algalid op 04-10-2019 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Into the Dark seizoen 2 is begonnen :) , terwijl S1 nog maar net voorbij is :o

En daar is Crikey! It's the Irwins, seizoen 2 is begonnen :)

edit @ zondag: Komende nacht begint Supergirl S5 :D

[ Voor 46% gewijzigd door Raven op 06-10-2019 19:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-06 17:28
Dit weekend begonnen aan Love, Death & Robots. Netflix serie met "short stories" binnen het SF genre, in de breedste zin van het woord.

Animatie (dat was de reden dat ik de serie in eerste instantie niet eens wilde kijken), maar op een heel toffe manier. Rauw, hard, grappig. Doordat het korte afleveringen zijn kijkt het erg lekker weg. Ik vind het de 8,6 op IMDB tot nu toe waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Heb nu de eerste 2 afleveringen gezien en vind het nu al een sterke en leuke serie.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Batwoman is afgelopen nacht begonnen :) en inmiddels is er ook een exacte datum voor
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/72306255_2560595740703899_1107271963664973824_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_oc=AQmUGAj2RbNhwbHWDsMjoubSTCMtRjLWrnKro11KACOm5nPJbrWfWfz0hxXaZYOXTfM&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=587558731deaf8c5ca66db2bb88414d9&oe=5E1AA84E
:D

edit @ woensdag: The Flash is weer begonnen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 09-10-2019 10:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 19:55

Caveman

whahoehaha

Raven schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:03:
Batwoman is afgelopen nacht begonnen :)
Die wordt trouwens wel met de grond gelijk gemaakt op IMDB, ik ga toch een poging wagen...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
chielmi schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:44:
Dit weekend begonnen aan Love, Death & Robots. Netflix serie met "short stories" binnen het SF genre, in de breedste zin van het woord.

Animatie (dat was de reden dat ik de serie in eerste instantie niet eens wilde kijken), maar op een heel toffe manier. Rauw, hard, grappig. Doordat het korte afleveringen zijn kijkt het erg lekker weg. Ik vind het de 8,6 op IMDB tot nu toe waard!
Klopt ik vind dit ook een toffe serie, alleen zijn niet alle afleveringen in de trein te kijken :o

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Caveman schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 19:44:
[...]

Die wordt trouwens wel met de grond gelijk gemaakt op IMDB, ik ga toch een poging wagen...
Ik vond het wel meevallen. Staat nu een 6 op metacritic en die is ook wat mager, maar ik denk dat de serie een 7 zou krijgen van me. Er moest een origin-story verteld worden. Het is wel duidelijk een CW serie, maar de opzet is wel prima gedaan. Ik vraag me alleen af of ze dan niet net zo goed een Batman serie hadden kunnen maken.

Er zullen geheid mensen aanstoot hebben aan het feit dat het een lesbische hoofdpersoon is.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.