GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hier in een paar dagen "Good Omens" er doorheen gejaagd.
Als liefhebber van Terry Pratchett zijn boeken kan ik deze serie zeer waarderen.
De humor, absurde situaties en het op de hak nemen van het geloof in de hemel en hel en alles daaromheen is verfrissend.
Niets is politiek correct in deze serie... heerlijk.
Als je houdt van de boeken van Pratchett, droge Engelse humor en een prima cast die de hoofdpersonen uit het boek tot leven brengen, dan is dit een aanrader.
[YouTube: Good Omens - Official Trailer | Prime Video]
[ Voor 9% gewijzigd door apollo13 op 11-09-2019 23:54 ]
apollo13
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hopelijk komt er weer zo'n openingspost zoals in het vorige topic. Was wel handig om een overzicht te krijgen van de mogelijkheden. Of kwam die lijst ook van een andere site? Al paar keer TVMaze bekeken maar ofwel kijk ik verkeerd ofwel is er niet echt een lijst met de komende nieuwe series
Dit is alleen al een aanrader voor beide hoofdpersonenapollo13 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:50:
Alvast bedankt voor de nieuwe TS wontcachme.
Hier in een paar dagen "Good Omens" er doorheen gejaagd.
Als liefhebber van Terry Pratchett zijn boeken kan ik deze serie zeer waarderen.
De humor, absurde situaties en het op de hak nemen van het geloof in de hemel en hel en alles daaromheen is verfrissend.
Niets is politiek correct in deze serie... heerlijk.
Als je houdt van de boeken van Pratchett, droge Engelse humor en een prima cast die de hoofdpersonen uit het boek tot leven brengen, dan is dit een aanrader.
[YouTube: Good Omens - Official Trailer | Prime Video]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb er weer een gespot Mr Mercesdes Seizoen 3
Link : IMDB: Mr. Mercedes (TV Series 2017– )
vond het persoonlijk wel een super serie, Maar let op 18+ waarschuwing.
Veel plezier Pletter
Grappig, ik ben onlangs begonnen met het lezen van de trilogie van Stephen King. Wist niet dat hier een TV-serie van was. De cast ziet er in ieder geval goed uit, dus deze komt op de nog-te-kijken lijst.pletter schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:11:
hoi allemaal,
Ik heb er weer een gespot Mr Mercesdes Seizoen 3
Link : IMDB: Mr. Mercedes (TV Series 2017– )
vond het persoonlijk wel een super serie, Maar let op 18+ waarschuwing.
Veel plezier Pletter
[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 13-09-2019 11:10 ]
De serie gaat wel boek1-boek3-boek2, ze zijn nu dus met boek 2 bezig. Verder houden de grote lijnen de verhaallijn van de boeken aan maar sommige dingen zijn aangepast, maar dat werkt prima.robpol schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:09:
[...]
Grappig, ik ben onlangs begonnen met het lezen van de trilogie van Stephen King. Wist niet dat hier een TV-serie van was. De cast ziet er in ieder geval goed uit, dus deze komt op de nog-te-kijken lijst.
Inderdaad, heb Another Life tegen heug en meug uitgekeken. Zoveel ongeloofwaardige zaken, plot holes of gewoon tegenstrijdigheid. Klein voorbeeldje: landing party of een mogelijk vijandig alien planeet. Binnen in de lander: "we moeten radiocontact minimaliseren, want ze weten nog niet dat we er zijn". Letterlijk volgende shot, landing party staat naast het voertuig en - over de radio - "We gaan nu te voet naar de alien stad.". WhaaMutatie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:41:
[...]
Ai, dat was echt een van de slechtse sci-fi serie vd afgelopen jaren die ik heb gezien. De karakters..het excuus van een acteerwerk. Alsof ze een stel Utopia reality show types op ruimtemissie sturen. Met moeite uitgekeken want benieuwd naar waar het naar toe zou gaan. Night flyers vond ik dan stukken beter wat al niet heel geweldig was. Katee Sackhoff vond ik erg goed in Battlestar Galactica maar hier viel ze imo wel flink door de mand

Ook nog een gigantisch open einde voor een seizoen twee. Ik hoop dat ze zicht die moeite besparen.
Met een budget van ruim $15 miljard per jaar (en in een aantal markten verplicht lokale content zoals de EU eist) gaat Netflix op alles mikken, soms een serieuze biopic, dan anime, komedies, science fiction, ...Martinspire schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:01:
De reviews voor de I-Land van Netflix zijn niet goed en ik vond de eerste aflevering ook al niet echt boeiend. Wel apart hoe de laatste paar series gewaardeerd worden. Het is enerzijds hoog met The Spy of anderzijds echt dik negatief met I-Land...
Maar de science fiction tak heeft wel een slecht track record, ook al zijn er een paar positieve uitschieters, met die barrage aan heel slechte series is er een wrange smaak in de keel dat je doet vrezen voor de volgende teleurstelling.
Een kanaal zoals HBO heeft een overzichtelijke line-up waar strakke controle over is (een 30-tal per jaar), maar Netflix heeft bijna 200 titels (een paar zijn zo specifiek dat wij ze niet opmerken zoals de Indische en Arabische series, niets daarvan op Tweakers). Af en toe bagger is dan onvermijdelijk. En natuurlijk zijn er nog afdankertjes van anderen waar Netflix gewoon een eigen rood logo op plakt (zoals die Cloverfield Paradox...).

Warning aangevuld
[ Voor 105% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2019 19:56 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[YouTube: Watchmen: Official Trailer | HBO]
Heb enorm genoten van de luisterboeken. De serie is ook geweldig, mooi gefilmd met prima muziek. Mr. is prima neergezet.robpol schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:09:
[...]
Grappig, ik ben onlangs begonnen met het lezen van de trilogie van Stephen King. Wist niet dat hier een TV-serie van was. De cast ziet er in ieder geval goed uit, dus deze komt op de nog-te-kijken lijst.
Dus beiden een aanrader!
Yippie kayak, other buckets!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Er staan nog wat oude topics open in Topicreeks: Buitenlandse TV Series zomer en Topicreeks: Buitenlandse TV Series

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zo spannend is dat niet, maar je hebt wel een leuke tvpRaven schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:07:
[...]
Er staan nog wat oude topics open in Topicreeks: Buitenlandse TV Series zomer en Topicreeks: Buitenlandse TV Series
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wat heeft de nationale publieke televisie-omroep van Polen hier mee te maken?Outerspace schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:13:
[...]
Zo spannend is dat niet, maar je hebt wel een leuke tvp
Maar alle oude topics dicht doen i.p.v. maar een deel staat wel zo netjes
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Edit: waarom zijn de drie opvolgende Posts “gereserveerd” eigenlijk?
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 14-09-2019 10:22 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Uitbreiding, er zit een limiet op de grootte van berichtenDonstil schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:22:
Edit: waarom zijn de drie opvolgende Posts “gereserveerd” eigenlijk?
Oscar Wilde
Aah zo, mooi dat die toch komt danRaven schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:24:
[...]
Uitbreiding, er zit een limiet op de grootte van berichten
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De eerste aflevering is me erg goed bevallen! Goed acteerwerk en lekker freaky sfeertje!
Aanrader dus!
Ben nu bij de derde aflevering maar kan het nog niet peilen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Thanks, ziet er leuk uit! Zet hem in mn lijst!algalid schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:24:
Full trailer (vanaf 20 oktober)
[YouTube: Watchmen: Official Trailer | HBO]
- BBC War of the worlds
- Amazon Man in the High Castle S4
- Disney+ Star Wars Mandalorian
- Apple See
- Apple For all mankind
Op meerdere punten: Zowel het acteerwerk, het schrijfwerk, hoe de serie zich gaat verhouden tot de films en niet onbelangrijk de productie(effects, muziek, settings). Een hele interessante move van Disney
Yippie kayak, other buckets!
Watchmen in Oktober en Rick & Morty in November volgens mij. En technisch gezien komt het volgende seizoen van The Expanse ook in de herfst uit (December 13).algalid schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:17:
@Anoniem: 93986 De spoeling is voor de herfst nogal dun. Als je de categorie SF heel ruim interpreteert komen volgende series nog:
- BBC War of the worlds
- Amazon Man in the High Castle S4
- Disney+ Star Wars Mandalorian
- Apple See
- Apple For all mankind
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Heb de serie afgekeken en was er weg van geweldig en hoop op een vervolg !Tijntje schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:11:
Meer mensen die Carnival Row kijken?
"Beautiful Clean Coal"
- Mixed-ish (ABC)
- Perfect Harmony (NBC)
- Sunnyside (NBC)
- The Politician (Netflix)
- Limetown (Facebook Watch)
- Living with Yourself (Netflix)
- Modern Love (Amazon)
- Dickinson (Apple TV+)
- The Morning Show (Apple TV+)
- For All Mankind (Apple TV+)
- The Mandalorian (Disney+)
NBC komt met een paar interessante comedy's, terwijl ABC Black-ish een tweede spin-off geeft.
Ryan Murphy komt met zijn eerste Netflix comedyserie met een aantal bekende gezichten (Jessica Lange, Ben Platt, Gwyneth Paltrow). Paul Rudd gaat zijn TV-debuut maken met Living with Yourself en Amazon komt met een romantische comedy anthology-serie, ook weer met bekende gezichten (Anne Hathaway, Tina Fey, Andy Garcia).
Facebook komt met een dramaserie gebaseerd op de podcast Limetown met Jessica Biel en Stanley Tucci in de hoofdrollen en Apple heeft ook interessante projecten in aantocht waaronder The Morning Show met Jennifer Aniston.
Om het af te sluiten komt The Mandalorian op Disney+.
Daarnaast begint op 6 oktober het laatste seizoen van Mr. Robot en ook het laatste seizoen van Silicon Valley wordt in oktober uitgezonden.
[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 16-09-2019 09:10 ]
Zinin
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Oscar Wilde
S.2 was al aangekondigd toen S.1 nog moest beginnen, dus ze hadden wel vertrouwen in hun zaak.leekers schreef op maandag 16 september 2019 @ 06:18:
[...]
Heb de serie afgekeken en was er weg van geweldig en hoop op een vervolg !
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Bij mij vooral dit lijstje.VirinR schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:09:
- Dickinson (Apple TV+)
En dan nog:
- SEE (Apple TV+)
https://www.hollywoodrepo...at-nbcus-streamer-1239018
Deze serie komt op hun nieuwe streamingdienst Peacock (een verwijzing naar het NBC logo). Waar de serie in het buitenland op verschijnt (indien dat al gebeurt) staat er niet bij.
https://www.nytimes.com/2...cuniversal-streaming.html
EDIT: Er is ook een reboot van "Saved by the bell" (of zou ik zeggen 2e reboot, want de 1e was geen succes met een oudere Screech)
https://www.hollywoodrepo...iversals-streamer-1238991
[ Voor 20% gewijzigd door algalid op 17-09-2019 21:19 ]
Nog een streamingdienst waarvoor je moet gaan betalen, wanneer komen al de grote maatschappijen er achter dat mensen dat niet willen omdat je dan in totaal meer moet betalen dan ze anders in totaal aan de kabel kwijt waren. In de VS is de kabel al $70+ en daar gaat als je alle streamingdiensten moet nemen het erg over heen. Mensen gaan of het nog meer per maand af nemen en dan weer een tijd niet of ze gaan keuzes maken en sommige diensten helemaal niet nemen, beide levert minder op dan als ze het gewoon op een gemengde dienst laten staan.algalid schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:54:
Deze serie komt op hun nieuwe streamingdienst Peacock (een verwijzing naar het NBC logo). Waar de serie in het buitenland op verschijnt (indien dat al gebeurt) staat er niet bij.
https://www.nytimes.com/2...cuniversal-streaming.html
Paul Rudd gaat niet zijn TV debuut maken hoor....VirinR schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:09:
Met het nieuwe tv-seizoen in aantocht, heb ik hier een aantal series van mijn lijstje waar ik naar uitkijk:
- Mixed-ish (ABC)
- Perfect Harmony (NBC)
- Sunnyside (NBC)
- The Politician (Netflix)
- Limetown (Facebook Watch)
- Living with Yourself (Netflix)
- Modern Love (Amazon)
- Dickinson (Apple TV+)
NBC komt met een paar interessante comedy's, terwijl ABC Black-ish een tweede spin-off geeft.
Ryan Murphy komt met zijn eerste Netflix comedyserie met een aantal bekende gezichten (Jessica Lange, Ben Platt, Gwyneth Paltrow). Paul Rudd gaat zijn TV-debuut maken met Living with Yourself en Amazon komt met een romantische comedy anthology-serie, ook weer met bekende gezichten (Anne Hathaway, Tina Fey, Andy Garcia).
Facebook komt met een dramaserie gebaseerd op de podcast Limetown met Jessica Biel en Stanley Tucci in de hoofdrollen en Apple heeft ook interessante projecten in aantocht waaronder The Morning Show met Jennifer Aniston.
Om het af te sluiten komt The Mandalorian op Disney+.
Daarnaast begint op 6 oktober het laatste seizoen van Mr. Robot en ook het laatste seizoen van Silicon Valley wordt in oktober uitgezonden.
Voor de scifilovers misschien Undone een optie?
IMDB: Undone (TV Series 2019– )
Peacock zal naar alle waarschijnlijkheid gratis en zonder adverenties zijn voor Comcast en Sky-abonnees. Het is ook gratis voor andere gebruikers maar dan wel met advertenties. Het is ook mogelijk om advertenties uit te schakelen door per maand te betalen.Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:59:
[...]
Nog een streamingdienst waarvoor je moet gaan betalen, wanneer komen al de grote maatschappijen er achter dat mensen dat niet willen omdat je dan in totaal meer moet betalen dan ze anders in totaal aan de kabel kwijt waren. In de VS is de kabel al $70+ en daar gaat als je alle streamingdiensten moet nemen het erg over heen. Mensen gaan of het nog meer per maand af nemen en dan weer een tijd niet of ze gaan keuzes maken en sommige diensten helemaal niet nemen, beide levert minder op dan als ze het gewoon op een gemengde dienst laten staan.
Bron:
NBC heeft in mijn ogen hier een goede tactiek gebruikt want dit kan enorm helpen met het werven van kijkers.
Godallemachtig wat een serie, wat een actie, wat een sensatie.
Zelden ben ik echt onder de indruk van series, maar deze is echt een meesterwerk.
Aanrader dus.
Dat is inderdaad een stuk beter, had het eerdere artikel niet gelezen omdat het echt lijkt alsof alle zenders nu plotseling met hun eigen (betaalde) streamingsdienst komen.VirinR schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:20:
[...]
Peacock zal naar alle waarschijnlijkheid gratis en zonder adverenties zijn voor Comcast en Sky-abonnees. Het is ook gratis voor andere gebruikers maar dan wel met advertenties. Het is ook mogelijk om advertenties uit te schakelen door per maand te betalen.
Bron:
NBC heeft in mijn ogen hier een goede tactiek gebruikt want dit kan enorm helpen met het werven van kijkers.
.... we hebben nu dus:algalid schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:54:
NBCUniversal heeft de reboot van BSG aangekondigd voor de lente van 2020 (enige dat bekend is: geen reboot van de 2003 versie):
- De 70's serie
- De 2003-2009 serie
- Caprica
- Blood & Chrome
- Razor
... en dan komt er nóg een?
edit: Wikipedia: Galactica 1980 blijkbaar ook nog.
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 18-09-2019 10:07 ]
Oscar Wilde
Anoniem: 93986
Geen idee. We gaan het eens proberen.Mypos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:19:
[...]
Voor de scifilovers misschien Undone een optie?
IMDB: Undone (TV Series 2019– )
Na alle ophef over de serie van de week maar eens begonnen. Stond al compleet vanaf seizoen 1 in de wachtrij om te kijken.Tartarus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:22:
Afgelopen weekend La Casa De Papel gebinged.
Godallemachtig wat een serie, wat een actie, wat een sensatie.
Zelden ben ik echt onder de indruk van series, maar deze is echt een meesterwerk.
Aanrader dus.
Ik kan er dus echt niet warm van worden. Ik vind het echt 1 van de "vele" en vind het dus echt helemaal niks.
En dat zijn dus de scifi series waar ik wel op zit te wachten. De reboot vond ik echt heel erg goed met goed uitgewerkte karakters, goed verhaal en de cgi zat prima in elkaar.algalid schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:54:
NBCUniversal heeft de reboot van BSG aangekondigd voor de lente van 2020 (enige dat bekend is: geen reboot van de 2003 versie):
Hoeveel episodes heb je gezien? Geef het tijd. Hij wordt er alleen maar beter op.Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:00:
Na alle ophef over de serie van de week maar eens begonnen. Stond al compleet vanaf seizoen 1 in de wachtrij om te kijken.
Ik kan er dus echt niet warm van worden. Ik vind het echt 1 van de "vele" en vind het dus echt helemaal niks.
Galactica 1980 is er ook nog.Raven schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:
[...]
.... we hebben nu dus:
- De 70's serie
- De 2003-2009 serie
- Caprica
- Blood & Chrome
- Razor
... en dan komt er nóg een?
Wikipedia: Galactica 1980
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
is wel ok en het plot blijft lang een vraagteken. Vond het het goed genoeg om in een paar dagen uit te kijken.Tijntje schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:11:
Meer mensen die Carnival Row kijken?
There are no secrets, only information you do not yet have
Gewoon WOW
Ben benieuwd naar de volgende 5 afleveringen.
Anoniem: 35872
Series die ik echt mooi vind/vond.
- Stranger Things (al viel seizoen 3 een beetje tegen).
- La Casa de Papel
- The 100
- Walking Dead (na 8 seizoenen een beetje afgehaakt ivm landradig verhaal..
- Breaking Bad..
Ik zoek dus eigenlijk een nieuwe "Thriller" serie..
Iemand nog tips die bovenstaand lijstje kunnen aanvullen?
Ik heb eigenlijk nu alleen Netflix, nog geen andere streaming diensten.. Maar daar sta ik wel open voor.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 35872 op 18-09-2019 09:50 ]
Zowat alle series op ABC, NBC, CBS en Fox (de zogenoemde broadcast networks) houden altijd in de een na laatste of laatste week van september een seizoenspremière.Martinspire schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:59:
Wat is precies de reden dat volgende week pas weer veel series beginnen? Tijd geleden begon het altijd in de eerste weken van September of zelfs Augustus. Vallen de vakanties laat of zo?
Dit zie je erg goed bij de premieredata van Modern Family, This Is Us, NCIS en Empire.
The CW is hierop een uitzondering, daar beginnen de meeste series pas in oktober weer.
[ Voor 4% gewijzigd door algalid op 18-09-2019 23:49 ]
Ozark?Anoniem: 35872 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:50:
Ik ben een beetje door mijn series heen en zoek nieuwe inspiratie..
- La Casa de Papel
- The 100
- Breaking Bad..
Ik heb eigenlijk nu alleen Netflix, nog geen andere streaming diensten.. Maar daar sta ik wel open voor.
meh.
MindhunterAnoniem: 35872 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:50:
Ik ben een beetje door mijn series heen en zoek nieuwe inspiratie..
- La Casa de Papel
- The 100
- Breaking Bad..
Bosch
Goliath
Killing Eve
Mr.Mercedes
Narcos
Taboo
True Detective
Westworld
Oscar Wilde
OMG!! Smallville was toch wel mijn meest favoriete serie uit het Superman universumwontcachme schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:
Ik heb niet veel dingen waar ik naar uit kijk, maar de 5 delige crossover van Supergirl, Batwoman, The Flash, Arrow en Legends toch wel. Zeker nu ze weer nieuwe guest stars hebben bekend gemaakt.
spoiler:Tom Welling en Erica Durance komen ook terug als Clark Kent/Superman en Lois Lane. Smallville FTW
Thanks!
En het is niet eens een crossover van 5 series, zelfs Black Lightning zit er bij. Ook al krijgt die niet een eigen episode in de crossover. Bovendien is heel Arrow voor de crossover(aflevering of 7) waarschijnlijk een opbouw naar de crossover.wontcachme schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:
Ik heb niet veel dingen waar ik naar uit kijk, maar de 5 delige crossover van Supergirl, Batwoman, The Flash, Arrow en Legends toch wel. Zeker nu ze weer nieuwe guest stars hebben bekend gemaakt.
spoiler:Tom Welling en Erica Durance komen ook terug als Clark Kent/Superman en Lois Lane. Smallville FTW
Dit moet epic worden
Supergirl 8 december
Batwoman 9 december
The Flash 10 december
Arrow 14 januari
Legends of Tomorrow 14 januari
Erica Durance speelt in Supergirl al de moeder van Supergirl. Dus als Lois lane spelen isxoniq schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:11:
[...]
OMG!! Smallville was toch wel mijn meest favoriete serie uit het Superman universum, en Erica Durance (Lois Lane)
![]()
Thanks!

Daarnaast is de Smallville situatie al afgebeelde met Tyler Hoechlin als Superman en Elizabeth Tulloch als Lois lane.
Dus als ze het goed willen doen, dan gaan ze het niet met andere acteurs herhalen.
(Of ze moeten weer een "other worlds" situatie gaan misbruiken
let the past be the past.
Het gaat toch gewoon om het vermaak en juist leuk dat juist die 2 terugkeren.SPee schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:58:
[...]
Erica Durance speelt in Supergirl al de moeder van Supergirl. Dus als Lois lane spelen is
Daarnaast is de Smallville situatie al afgebeelde met Tyler Hoechlin als Superman en Elizabeth Tulloch als Lois lane.
Dus als ze het goed willen doen, dan gaan ze het niet met andere acteurs herhalen.
(Of ze moeten weer een "other worlds" situatie gaan misbruiken)
Anders kan je ook wel zeggen dat Erica eigenlijk niet eens de moeder had kunnen spelen want zij is 41 en Melissa is 30.
Infinite worldsSPee schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:58:
[...]
Erica Durance speelt in Supergirl al de moeder van Supergirl. Dus als Lois lane spelen is
(Of ze moeten weer een "other worlds" situatie gaan misbruiken)
* wontcachme hoopt dat ze Michael Rosenbaum ook weten te strikken voor de special. The Monitor heeft Lex aka Allan Harper
NCIS, NCIS NO en New Amsterdam zijn weer begonnen
[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 25-09-2019 10:05 ]
Oscar Wilde
Staat op Amazon Prime.Grotbewoner schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:05:
Weet iemand hoe je AMC's the Terror legaal kan kijken in Nederland? Ik kom er niet uit na 10 minuten googlen.
Nomen nescio
Leuk als je daarna seizoen 2 van The Good Fight kijkt, daar speelt hij het compleet tegenovergestelde.
Echt knap hoe hij beide zo overtuigend kan spelen.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Al meteen met gestrekt been overal weer in, zo te merken. Hebben ook veel gemist, maar dat ze meteen met die Greta speech beginnen, was te verwachten. Blijf het altijd knap vinden hoe ze overal een parodie van kunnen maken en toch een leuk verhaal omheen vertellen. Benieuwd of Mexican Joker nog terug komt.
Verder bevallen Stumptown, All Rise en Bluff City Law ook wel prima. Prodigal Son wilde ik vanavond kijken.
Pennyworth heeft een beetje een vage draai in het verhaal genomen. Vond de eerste paar afleveringen wat sterker. Ook de eerste van FBI in het nieuwe seizoen vond ik niet zo heel sterk. Iets te overdreven met een anticlimax einde
[ Voor 9% gewijzigd door CCJJVV op 28-09-2019 00:34 ]
edit (maandag): NCIS LA, The Simpsons en Family Guy zijn weer begonnen
[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 30-09-2019 09:51 ]
Oscar Wilde
Er zijn er weer een paar begonnen 2 nieuwe een oudere.
Godfather of Harlem, link: IMDB: Godfather of Harlem (TV Series 2019– )
World on Fire, link: IMDB: World On Fire (TV Series 2019– )
The Walking dead serie 10, link: IMDB: The Walking Dead - Season 10
Veel kijk plezier
pletter
Ik heb er zelf 4 afgekeken en zit in de 5e, en daar zit ik al een paar maanden. Vond het ontzettend saai vrees ik maar ik voel me een beetje alleen daarin. Wie weet pik ik het ooit nog een keer op, nog genoeg backload aan films, series en games om me te richten op de dingen die me wat sneller weten te boeien.Tartarus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:03:
[...]
Hoeveel episodes heb je gezien? Geef het tijd. Hij wordt er alleen maar beter op.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De plaat van Jeff Wayne is ook geweldig.algalid schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:41:
Ergens in november komt de serie gebaseerd op het fameuze HG Wells verhaal op BBC 1:
[YouTube: The War of the Worlds | Trailer - BBC]
Ben dus wel benieuwd naar de serie.
Your Friendly Neighborhood Moderator
De 1e aflevering was erg goed. De 2e ging nog wel maar had gehoopt dat het langer doorging mbt de verhalen. Is elke aflevering iets anders. Nog even aankijken of dat leuk blijft om te kijken of dat het te voorspelbaar gaat worden.
Oscar Wilde
Ja fijne cast ook ervoor. Ben er ook heel erg benieuwd naar!algalid schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:45:
Deze trailer is erg overtuigend, ik kijk er nu echt naar uit(4 nov)
[YouTube: His Dark Materials: Season 1 | Official Trailer | HBO]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Staat bij mij in de wachtlijst. Krijg alleen 1 aflevering niet compleet.Poekie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:49:
Kijkt hier nog iemand the Righteous Gemstones (HBO)? Ik vind hem best goed! En man, John Goodman, wat een acteur toch.
Zo te zien gaat de serie over: The Golden Compassalgalid schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:45:
Deze trailer is erg overtuigend, ik kijk er nu echt naar uit(4 nov)
[YouTube: His Dark Materials: Season 1 | Official Trailer | HBO]
https://www.amazon.com/Go...erials-Book/dp/0345413350
apollo13
Bedankt die stond bij mij nog niet op de radarPoekie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:49:
Kijkt hier nog iemand the Righteous Gemstones (HBO)? Ik vind hem best goed! En man, John Goodman, wat een acteur toch.
De boekenserie waar de serie op gebaseerd is heet His Dark Materials, eerste boek heette in de VS Golden Compass en die titel is ook gebruikt voor de film. Ik hoop dat deze verfilming de boeken beter recht aandoet dan die film, die hoewel goed gecast en prachtig qua art-direction het verhaal echt verpest had door alles tot in den treure uit te leggen. Zonde.apollo13 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:04:
[...]
Zo te zien gaat de serie over: The Golden Compass
https://www.amazon.com/Go...erials-Book/dp/0345413350
Online vind je langere trailers in het Duits en Italiaans maar neem aan dat de meesten dat niet zien zitten
[ Voor 5% gewijzigd door algalid op 04-10-2019 13:25 ]
En daar is Crikey! It's the Irwins, seizoen 2 is begonnen
edit @ zondag: Komende nacht begint Supergirl S5
[ Voor 46% gewijzigd door Raven op 06-10-2019 19:24 ]
Oscar Wilde
Animatie (dat was de reden dat ik de serie in eerste instantie niet eens wilde kijken), maar op een heel toffe manier. Rauw, hard, grappig. Doordat het korte afleveringen zijn kijkt het erg lekker weg. Ik vind het de 8,6 op IMDB tot nu toe waard!
Heb nu de eerste 2 afleveringen gezien en vind het nu al een sterke en leuke serie.Poekie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:49:
Bedankt voor de tip.

edit @ woensdag: The Flash is weer begonnen
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 09-10-2019 10:13 ]
Oscar Wilde
Die wordt trouwens wel met de grond gelijk gemaakt op IMDB, ik ga toch een poging wagen...
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Klopt ik vind dit ook een toffe serie, alleen zijn niet alle afleveringen in de trein te kijkenchielmi schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:44:
Dit weekend begonnen aan Love, Death & Robots. Netflix serie met "short stories" binnen het SF genre, in de breedste zin van het woord.
Animatie (dat was de reden dat ik de serie in eerste instantie niet eens wilde kijken), maar op een heel toffe manier. Rauw, hard, grappig. Doordat het korte afleveringen zijn kijkt het erg lekker weg. Ik vind het de 8,6 op IMDB tot nu toe waard!
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik vond het wel meevallen. Staat nu een 6 op metacritic en die is ook wat mager, maar ik denk dat de serie een 7 zou krijgen van me. Er moest een origin-story verteld worden. Het is wel duidelijk een CW serie, maar de opzet is wel prima gedaan. Ik vraag me alleen af of ze dan niet net zo goed een Batman serie hadden kunnen maken.Caveman schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 19:44:
[...]
Die wordt trouwens wel met de grond gelijk gemaakt op IMDB, ik ga toch een poging wagen...
Er zullen geheid mensen aanstoot hebben aan het feit dat het een lesbische hoofdpersoon is.
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.