Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-05 17:04

Deathchant

Don't intend. Do!

Siren seizoen 3 is ook alweer begonnen, en waar ik 1 en 2 echt goed vond, vind ik het shit om te zien hoe ze nu omgaan met de non-monogame relatie tussen Maddy, Ben en Ryn. Het is net alsof ze het altijd fout moeten laten gaan, terwijl het nou net zo gewaagd is om juist te laten zien dat er een liefdesrelatie is tussen een zwart meisje, een zeemeermin-meisje en een blanke jongen, maar nee, nu moeten ze weer roet in het eten gooien door het zwarte meisje bijna te laten vreemdgaan met een indiase man. En de jongen doet allemaal dingen in secret.
Wat vervelend om ze zo out-of-character te zien, alleen maar om het plot voort te dragen. Jammer, want ik vond dat de serie best veel potentie had, door te focussen op zo'n niet-standaard relatie, milieuconcepten e.d.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Donstil schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:13:
Nu we toch bij HBO zijn. Ik ben nu met The Outsider bezig, aflevering 5 maar bevalt tot nu toe wel.

Lekkere mysterie. Goed gefilmd. Acteer werk ook in orde. 8/10 eerste helft van dit seizoen.
Is de serie beter dan boek of kan ik deze dan beter links laten liggen?

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Gekkenhuis links laten liggen.

De eerste 2 afleveringen waren wel spannend, daarna ging echt nergens meer over. Heb zelfs het einde niet gezien omdat ik het niet kon verdragen

[Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 30-04-2020 22:48]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40

zeroday

Dream within a dream

Gekkenhuis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:12:
[...]

ik heb deze vorige week afgekeken. Vond het einde waardeloos. Nou ben ik toch al niet zo'n King fan, maar goed het had wel iets, vooral de eerste afleveringen, maar daarna was de serie gewoon 4 afleveringen te lang.
en de climax en plot niet ok.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Gekkenhuis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:12:
[...]

Het komt zelden voor dat een serie/film beter is dan het boek. Als dat de verwachting is, stop dan maar helemaal met series kijken.

Ik kan mij niet vinden in de mening van mijn voorgangers. Prima serie, goede opbouw, karakters worden uitgediept en een redelijk verhaal.

Als je niet zit te wachten op opbouw van karakters en verhaal dan zou ik hem overslaan. Dat is de laatste jaren sowieso een beetje de tendens. Mag allemaal niet te lang duren en als er binnen 2 of 3 afleveringen geen actie is dan vind men het al snel saai.
Jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Nu online

Nitai

Feels good man

ciris schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:13:
[...]
Dat is de laatste jaren sowieso een beetje de tendens. Mag allemaal niet te lang duren en als er binnen 2 of 3 afleveringen geen actie is dan vind men het al snel saai.
Jammer.
Vind je? Genoeg goede series met langzame opbouw en karakter vorming hoor. De gros is altijd al standaard in een dozijn geweest. Ik vind makkelijke series trouwens ook wel een verademing, even verstand op nul en niet 100% procent te hoeven focussen.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Nitai schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:24:
[...]

Vind je? Genoeg goede series met langzame opbouw en karakter vorming hoor. De gros is altijd al standaard in een dozijn geweest. Ik vind makkelijke series trouwens ook wel een verademing, even verstand op nul en niet 100% procent te hoeven focussen.
Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn en er is ook helemaal niets mis met een makkelijke serie. Wat ik zie is dat er gewoon heel snel kritiek is als het allemaal wat langer duurt.

De series met opbouw zijn er gewoon veel minder. De snelle hap is veel populairder. Neem al die slappe aftreksels met de zogenaamde superhelden. Die zijn gelukkig iets aan het afbouwen. Of de series met de vele hele jonge "acteurs" die er eigenlijk alleen maar zijn om het koppie en het verhaal bijzaak is. The 100 was daar een mooi voorbeeld van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Feels good man

ciris schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:32:
[...]
De series met opbouw zijn er gewoon veel minder. De snelle hap is veel populairder. Neem al die slappe aftreksels met de zogenaamde superhelden. Die zijn gelukkig iets aan het afbouwen. Of de series met de vele hele jonge "acteurs" die er eigenlijk alleen maar zijn om het koppie en het verhaal bijzaak is. The 100 was daar een mooi voorbeeld van.
The 100 heb ik nooit gezien, maar daar is denk ik ook de doelgroep naar. Tieners kijken graag naar mensen waarmee ze kunnen relateren. Vandaar de vele tiener series. Maar populaire series zoals Game of Thrones kijkt iedereen naar dat is allesbehalve snel. The Wire, is ook allesbehalve snel, maar staat wel bovenaan qua beste series.

Denk dat het een kwestie van vraag en aanbod is. Goede tv writers met een welwillende productiemaatschappij is ook vaak een lastig huwelijk, uiteindelijk draait het om kijkcijfers en geld verdienen, dus zoveel mogelijk de massa bedienen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Nitai schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:09:
[...]

The 100 heb ik nooit gezien, maar daar is denk ik ook de doelgroep naar. Tieners kijken graag naar mensen waarmee ze kunnen relateren. Vandaar de vele tiener series. Maar populaire series zoals Game of Thrones kijkt iedereen naar dat is allesbehalve snel. The Wire, is ook allesbehalve snel, maar staat wel bovenaan qua beste series.

Denk dat het een kwestie van vraag en aanbod is. Goede tv writers met een welwillende productiemaatschappij is ook vaak een lastig huwelijk, uiteindelijk draait het om kijkcijfers en geld verdienen, dus zoveel mogelijk de massa bedienen.
Zoals ik al zei, tegenwoordig. The Wire is een serie uit 2002. Kwaliteit wint het gelukkig nog maar je kan niet ontkennen dat series als de The 100, Vampire Diaries gewoon populair zijn.

Als je uitgaat van IMDB zie je dat Arrow, Flash, Legends of tomorrow, supergirl, Hawai five 0 ook in de top 30 staan qua populariteit. :O

En als je dan hier op het forum de kritiek leest op, bijv., Star Trek Picard dan zie je gewoon dat er gewoon minder geduld is. Het moet snel, voorgekauwd en vooral niet te ingewikkeld zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Feels good man

ciris schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:32:
[...]

Zoals ik al zei, tegenwoordig. The Wire is een serie uit 2002. Kwaliteit wint het gelukkig nog maar je kan niet ontkennen dat series als de The 100, Vampire Diaries gewoon populair zijn.

Als je uitgaat van IMDB zie je dat Arrow, Flash, Legends of tomorrow, supergirl, Hawai five 0 ook in de top 30 staan qua populariteit. :O

En als je dan hier op het forum de kritiek leest op, bijv., Star Trek Picard dan zie je gewoon dat er gewoon minder geduld is. Het moet snel, voorgekauwd en vooral niet te ingewikkeld zijn.
Zelf keek ik op Metacritic
https://www.metacritic.co...date/new-series/userscore
maar ik ontken toch niets :) Ben met je van gedachten aan het wisselen, ik gaf je zelfs gelijk met een mogelijke verklaring. Maar is het ooit anders geweest? Ik denk het niet. The Wire was maar een voorbeeld, net als Game of Thrones.

[Voor 7% gewijzigd door Nitai op 01-05-2020 09:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Nitai schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:49:
[...]

Zelf keek ik op Metacritic
https://www.metacritic.co...date/new-series/userscore
maar ik ontken toch niets :) Ben met je van gedachten aan het wisselen, ik gaf je zelfs gelijk met een mogelijke verklaring. Maar is het ooit anders geweest? Ik denk het niet. The Wire was maar een voorbeeld, net als Game of Thrones.
Bedoelde het niet vervelend. Blijkt maar weer dat je soms beter teveel smiley's kan gebruiken. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:24

Martinspire

Awesomeness

ciris schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:32:
[...]

Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn en er is ook helemaal niets mis met een makkelijke serie. Wat ik zie is dat er gewoon heel snel kritiek is als het allemaal wat langer duurt.

Je maakt even wat verkeerde aannames.

Als mensen betalen voor series, vinden ze het geen probleem dat het allemaal wat langzamer gaat. Dat is ook waarom HBO, Netflix en Disney hun series wat trager maken. Het bijkomende voordeel voor hen: slomer verhaal = goedkopere serie. Je hebt immers minder omgevingen nodig en minder acteurs.

TV moet de aandacht vasthouden en zoveel mogelijk kijkers naar zich toe trekken die de reclames kijken. Dan heb je dus niks aan een traag verhaal waar sommige mensen bij in slaap vallen.

Verder zit er een verschil tussen "een mooi koppie" en een slechte serie. Je kunt van de meest slechte acteurs nog een prima serie in elkaar zetten. Genoeg acteurs die altijd vrij matig acteerden, maar in bepaalde series met bepaalde regisseurs toch gewoon een leuk personage neerzetten. En je kunt het de acteurs ook niet kwalijk nemen dat het verhaal hun karakter nogal om zeep helpt of dat de regisseur drukker is met het zoeken van de beste shots om die mooie meiden op film te zetten, dan het verhaal realistisch weer te geven. Het zijn actrices, je kunt er geen wonderen van verwachten.

Ik stoor me bij veel series overigens eerder aan dat het allemaal te langzaam gaat, dan dat het te snel gaat. Het is net alsof je een boek leest en de schrijver gaat het hebben hoe de hoofdpersoon zijn mouwen opgestroopt heeft, hoe de wind staat en wat er op tv aan de hand is als iemand een bar binnenloopt wat verder geen invloed heeft op de mouwen, de wind of de tv.

Geef mij maar een serie waar het tenminste wel lekker snel gaat, ook al is er wat minder IQ nodig om het te volgen. Ieder zijn ding, maar dat maakt van geen van beide series meteen een slechte serie. Het is gewoon niet je smaak. En je kunt veel slechtere series dan The 100 treffen. Maar goed, je zal het achterliggende verhaal toch niet ontdekken als je hem na 5 minuten uitzet.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Martinspire schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:38:
[...]

Je maakt even wat verkeerde aannames.

Als mensen betalen voor series, vinden ze het geen probleem dat het allemaal wat langzamer gaat. Dat is ook waarom HBO, Netflix en Disney hun series wat trager maken. Het bijkomende voordeel voor hen: slomer verhaal = goedkopere serie. Je hebt immers minder omgevingen nodig en minder acteurs.

TV moet de aandacht vasthouden en zoveel mogelijk kijkers naar zich toe trekken die de reclames kijken. Dan heb je dus niks aan een traag verhaal waar sommige mensen bij in slaap vallen.

Verder zit er een verschil tussen "een mooi koppie" en een slechte serie. Je kunt van de meest slechte acteurs nog een prima serie in elkaar zetten. Genoeg acteurs die altijd vrij matig acteerden, maar in bepaalde series met bepaalde regisseurs toch gewoon een leuk personage neerzetten. En je kunt het de acteurs ook niet kwalijk nemen dat het verhaal hun karakter nogal om zeep helpt of dat de regisseur drukker is met het zoeken van de beste shots om die mooie meiden op film te zetten, dan het verhaal realistisch weer te geven. Het zijn actrices, je kunt er geen wonderen van verwachten.

Ik stoor me bij veel series overigens eerder aan dat het allemaal te langzaam gaat, dan dat het te snel gaat. Het is net alsof je een boek leest en de schrijver gaat het hebben hoe de hoofdpersoon zijn mouwen opgestroopt heeft, hoe de wind staat en wat er op tv aan de hand is als iemand een bar binnenloopt wat verder geen invloed heeft op de mouwen, de wind of de tv.

Geef mij maar een serie waar het tenminste wel lekker snel gaat, ook al is er wat minder IQ nodig om het te volgen. Ieder zijn ding, maar dat maakt van geen van beide series meteen een slechte serie. Het is gewoon niet je smaak. En je kunt veel slechtere series dan The 100 treffen. Maar goed, je zal het achterliggende verhaal toch niet ontdekken als je hem na 5 minuten uitzet.
Aannames? Nee, het is simpelweg een mening.

Je verhaal over betalen voor series slaat kant nog wal als dat een reactie is op mijn verhaal. Dan heb je dat niet goed gelezen/begrepen.

Vervolgens maak je van je mening een feit. :? En als jij het hapklare niveau van de series die ik niks vind wel prima vind dan moet je die vooral kijken.

Zoals ik al zei het is een mening. En we weten allemaal wat we daar mee kunnen doen. :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 08:29
ben begonnen met Gangs of Londen te kijken en het valt niet tegen

gaat over de onderwereld van Londen een goede verhaal lijn en voor vind ik een Engelse serie ruw geweld

https://www.imdb.com/title/tt7661390/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:03

Damian

Insane Obtrusion

Heb het tweede seizoen van After Life https://thetvdb.com/series/after-life er maar doorheengeknald, maar jeetje wat viel dat tegen. Zo had ik in seizoen 1 een heerlijk feel good gevoel, kon ik de humor en droogheid erg waarderen, dat alles maakt seizoen 2 zo slecht en eentonig. Elke aflevering hetzelfde, weinig ontwikkeling... Valt me vies tegen :(

Meer tweakers seizoen 2 al gezien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 09:15
Damian schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:48:
Heb het tweede seizoen van After Life https://thetvdb.com/series/after-life er maar doorheengeknald, maar jeetje wat viel dat tegen. Zo had ik in seizoen 1 een heerlijk feel good gevoel, kon ik de humor en droogheid erg waarderen, dat alles maakt seizoen 2 zo slecht en eentonig. Elke aflevering hetzelfde, weinig ontwikkeling... Valt me vies tegen :(

Meer tweakers seizoen 2 al gezien?
Nog niet afgekeken, juist om de reden die jij aanhaalt. Te weinig ontwikkeling helaas. Ga hem nog wel afkijken, maar zal mij niet lang bijblijven ben ik bang.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
In dat geval begin ik er nog maar niet aan ...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 28-05 20:46
Shutdown schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:54:
[...]

Nog niet afgekeken, juist om de reden die jij aanhaalt. Te weinig ontwikkeling helaas. Ga hem nog wel afkijken, maar zal mij niet lang bijblijven ben ik bang.
Denk dat het ook wel een beetje de bedoeling van Gervais is om er weinig ontwikkeling in te doen. Daar gaat het misschien ook wel om. Ik vond zelfs dat er vrij veel gebeurde in dit tweede seizoen, meer dan seizoen 1 zelfs. Zoveel dat het wat geforceerd voelde in de laatste aflevering.
Verder vind ik afterlife fijn wegkijken, de humor die Gervais erin stopt gecombineerd met de ernstige onderwerpen is mooi gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shutdown
Timminator schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:33:
[...]

Denk dat het ook wel een beetje de bedoeling van Gervais is om er weinig ontwikkeling in te doen. Daar gaat het misschien ook wel om. Ik vond zelfs dat er vrij veel gebeurde in dit tweede seizoen, meer dan seizoen 1 zelfs. Zoveel dat het wat geforceerd voelde in de laatste aflevering.
Verder vind ik afterlife fijn wegkijken, de humor die Gervais erin stopt gecombineerd met de ernstige onderwerpen is mooi gedaan.
Ik vind Gervais geweldig, maar ik vind ook dat de humor en drama beter pastte in Derek dan in Afterlife. Ga Afterlife sowieso nog wel afkijken, want saai is het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:06
ciris schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:32:
Wil je zeggen dat er mensen zijn die star trek Picard traag vinden? o_O Ik vond het juist niet traag genoeg, er was ontzettend weinig karakterontwikkeling.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 06:22

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Ik zoek de naam van een TV-serie waarvan ik op YouTube een aflevering heb kunnen bekijken. Ben helaas de naam vergeten en het is me niet gelukt om hem terug te vinden. Wie kan mij helpen?

Het is een Duitse serie over een Amerikaanse legerdump in Duitsland.

Het stuk dat ik gezien heb, begon met een softwarefout, die veroorzaakt had dat het Amerikaanse leger lange tijd niets gedumpt had. Maar de fout was opgelost er alle achterstand zou ineens geleverd worden. De handelaar was contractueel verplicht alle dumpgoederen af te nemen. Om ruimte te maken op zijn terrein, werd er een veiling georganiseerd en een deel van de nieuwe dumpgoederen werd ongezien doorverkocht aan Limburgers (uit Nederland).

De stijl leek op docudrama, een beetje het midden tussen Die Ludolfs en Hardcore Pawn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:29

Rivanov

Apple freak

Billions S05E01 beschikbaar. *O*

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | LG OLED55B6v :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rebecka Martinsson S2 is inmiddels ook begonnen :)
edit :Met Russische stemmen :/

[Voor 24% gewijzigd door Raven op 04-05-2020 10:21]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09:06

Blerp

Geüpgegraded

Rick And Morty gaat ook weer verder *O*

If it ain’t broke, fix it till it is

To meh, or not to meh, that's... meh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Episode 3 van Devs heeft een van de beste momenten die ik in jaren gezien heb, petje af.

spoiler:
Ik zat met groeiende ergernis te kijken hoe de hoofdpersoon Lily uit het niets een hysterische schizofreen bleek te zijn en dan ook nog eens best wel slecht geacteerd. En dat een karakter opeens compleet anders wordt in een serie is ook best wel normaal dus het lijkt gewoon zwak schrijf- en acteerwerk. En dan die twist dat ze alles alsof deed ik voelde me net zo gefopt als de karakters in de show. Wat de serie verder ook doet, dit was een subliem stujke TV

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 06:53
Op 29 mei komt er een nieuwe comedyserie met Steve Carrell en John Malkovich op Netflix genaamd Space Force.

Op diezelfde dag komt Apple TV+ met de animatie muzikale comedyserie Central Park, met Josh Gad, Kristen Bell, Stanley Tucci en Kathryn Hahn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09:23
IJzerlijm schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:29:
Episode 3 van Devs heeft een van de beste momenten die ik in jaren gezien heb, petje af.

spoiler:
Ik zat met groeiende ergernis te kijken hoe de hoofdpersoon Lily uit het niets een hysterische schizofreen bleek te zijn en dan ook nog eens best wel slecht geacteerd. En dat een karakter opeens compleet anders wordt in een serie is ook best wel normaal dus het lijkt gewoon zwak schrijf- en acteerwerk. En dan die twist dat ze alles alsof deed ik voelde me net zo gefopt als de karakters in de show. Wat de serie verder ook doet, dit was een subliem stujke TV
Devs is een fantastische serie!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Rivanov schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:26:
Billions S05E01 beschikbaar. *O*
Bij mij komt seizoen 5 niet naar voren in de Ziggo app, Horizon box is niet aangesloten maar volgens maakt dat qua content geen verschil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
B-Real schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:14:
[...]

Bij mij komt seizoen 5 niet naar voren in de Ziggo app, Horizon box is niet aangesloten maar volgens maakt dat qua content geen verschil.
Meestal duurt het wel enkele dagen voordat de nieuwe afleveringen op Ziggo staan. Het scheelt een beetje per serie hoe snel.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Ziggo gaf zelf aan dat het op 4 mei (gisteren) beschikbaar zou moeten zijn.

Even geduld hebben nog maar, nu de laatste afleveringen van Suits eerst maar kijken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 28-05 17:01
Arrowverse aan het kijken. Ben nu bij aflevering 53 denk ik van de 580 op dit moment. Erg leuk, alhoewel ik al veel wist uit de comics/animated movies. Nog 1 aflevering Arrow en dan weer switchen naar Constantine geloof ik :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-05 21:06
Zo, net laatste aflevering van Project Bluebook seizoen 2 gekeken. Ben erg benieuwd naar seizoen 3 :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:07

Tijntje

Hello?!

The Loudest Voice (2019)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama | Runtime: 50 min | MPAA: TV-MA
7-part limited series about Roger Ailes, the founder of Fox News, focusing on the past decade which Ailes arguably became the Republican Party's de facto leader and the sexual harassment accusations that brought his career to an end.

Wat een geweldige performance zet Russell Crowe hier neer. Iedere aflevering gingen mijn nekharen verder overeind staan. Het is niet voor te stellen dat dit gedrag zo lang acceptabel en gedoogd werd.
Het geeft ook een inkijk hoe belangrijk media is bij verkiezingen vooral in de USA.
9 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 27-05 12:46
Vrijdag schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:01:
Zo, net laatste aflevering van Project Bluebook seizoen 2 gekeken. Ben erg benieuwd naar seizoen 3 :)
Helaas geen seizoen 3 meer

https://tvline.com/2020/0...lled-season-3-knightfall/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blindspot S5 is begonnen, ik dacht dat die serie na S4 gecancelled was :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-05 21:06
Neeeeeee! Ik vond het juist zo'n gave serie. Mooie mix tussen scifi, actie, drama en tijdsgeest :-(

Ik heb helemaal niks met al die dertien in dozijn krimi's, sitcoms en superhelden meuk. Wat jammer zeg!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Die zag ik niet aankomen... eindigen met zo'n gigantische cliffhanger, zonde! ;w

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LA-384
F*CK! Vond de laatste aflevering van seizoen 2 zo lekker. Ik dacht hehe, eindelijk weer eens een leuke alien mysterie. Ik hou daar wel van.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:38:
The Loudest Voice (2019)[Afbeelding: The Loudest Voice (2019)]
Tweakers: N/A | IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama | Runtime: 50 min | MPAA: TV-MA
7-part limited series about Roger Ailes, the founder of Fox News, focusing on the past decade which Ailes arguably became the Republican Party's de facto leader and the sexual harassment accusations that brought his career to an end.

Wat een geweldige performance zet Russell Crowe hier neer. Iedere aflevering gingen mijn nekharen verder overeind staan. Het is niet voor te stellen dat dit gedrag zo lang acceptabel en gedoogd werd.
Het geeft ook een inkijk hoe belangrijk media is bij verkiezingen vooral in de USA.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Deze serie heb ik van de week ook gekeken, en inderdaad erg indrukwekkend, maar toch ook een beetje bedroevend hoe het gesteld is met de wereld. Inderdaad echt een mooie performance van Russell Crowe

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 28-05 17:19
Raven schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:24:
Blindspot S5 is begonnen, ik dacht dat die serie na S4 gecancelled was :P
Dit wordt het laatste (verkorte) seizoen van Blindspot, 13 afleveringen.
Moet zeggen dat S5 weer extreem voorspelbaar begint en we zullen wel weer wat flashbacks krijgen, gezien het al begint met "2 months later". Op dit punt kijk ik het meer om te zien hoe het eindigd.

Ben veel benieuwder hoe The 100 gaat eindigden. De trailer liet al merken dat het weer 1 grote shitstorm wordt. Laatste seizoen, dus iedereen kan het loodje leggen, all bets are off.

Ben wel Team Bellarke, maar verwacht niet dat ze endgame zijn. The 100 kent geen echte happy endings.
Denk dat minstens een van de 4 original mains (Clarke, Bellamy, Octavia, Raven) het loodje legt, Murphy zal het wel overleven vermoedt ik, die doet de hele serie al niet anders. Cochroaches are hard to kill.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Woy schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:57:
[...]

Deze serie heb ik van de week ook gekeken, en inderdaad erg indrukwekkend, maar toch ook een beetje bedroevend hoe het gesteld is met de wereld. Inderdaad echt een mooie performance van Russell Crowe
Het is inderdaad bedroevend, meest frustrerende is dat we nog steeds met zijn alle meer afglijden en dat je bijvoorbeeld in Nederland ook steeds meer die sturing
in het nieuws ziet.
Gelukkig nog niet in die mate dat het ook vandaag de dag nog in de USA gebeurt.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:48

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter

MEDEDELING

Aangezien ik bijna geen series meer kijk en tegenwoordig andere interesses heb, heb ik besloten te stoppen met het maken (en bijhouden) van deze topics. Het zat er al een tijd aan te komen gezien de niet aangevulde TS en het feit dat ik al meerdere jaren niet echt actief meer was.

Is er iemand die dit topic wil overnemen?

Zo ja, dan kan je per DM contact met mij opnemen.

EINDE MEDEDELING

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Iemand al IMDB: Solar Opposites (TV Series 2020– ) gezien? Serie van onder andere Justin Roiland die ook IMDB: Rick and Morty (TV Series 2013– ) geschreven heeft.

Ik heb het eerste seizoen gisteren in één keer gekeken en heb een dubbel gevoel. Komt vooral omdat je toch (onbewust) gaat vergelijken met Rick and Morty en dan is er (te?) veel overeenkomst. Zeker omdat Justin Roiland de stem van zowel Rick als Korvo doet, dan krijgen beiden toch direct een heel grote gelijkenis.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LA-384
@wontcachme Jammer, maar begrijpelijk. Ik weet niet of die topicstarts altijd volledig handwerk of gedeeltelijk handwerk waren, maar respect dat je er de moeite voor nam. Ik heb er regelmatig nieuwe series door leren kennen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:48

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
LA-384 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:42:
@wontcachme Jammer, maar begrijpelijk. Ik weet niet of die topicstarts altijd volledig handwerk of gedeeltelijk handwerk waren, maar respect dat je er de moeite voor nam. Ik heb er regelmatig nieuwe series door leren kennen.
Gedeeltelijk. De gegevens zijn in eerste instantie gedeeltelijk handwerk met invoeren in een database. Het exporteren naar UBB code voor de TS gaat grotendeels automatisch.

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:31
@wontcachme
Iig bedankt voor het werk de afgelopen jaren! d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

FeaR schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:39:
Iemand al IMDB: Solar Opposites (TV Series 2020– ) gezien? Serie van onder andere Justin Roiland die ook IMDB: Rick and Morty (TV Series 2013– ) geschreven heeft.

Ik heb het eerste seizoen gisteren in één keer gekeken en heb een dubbel gevoel. Komt vooral omdat je toch (onbewust) gaat vergelijken met Rick and Morty en dan is er (te?) veel overeenkomst. Zeker omdat Justin Roiland de stem van zowel Rick als Korvo doet, dan krijgen beiden toch direct een heel grote gelijkenis.
Je moet hem denk ik inderdaad los zien van Rick and Morty. Ik vond hem lekker wegkijken, geen absurde humor zoals R&M maar meer SitCom achtig. Heb het seizoen in 1x gebinged.
Ik moest onbewust toch een beetje aan 3rd Rock from the Sun denken. Ben het wel met je eens dat Corvo's stem teveel op Rick lijkt, gezien het feit dat hij zowel Rick als Morty's stem doet had ik wel verwacht dat hij nog wel een andere stem 'kon doen' eigenlijk. Van mij krijgt het eerste seizoen een 8 (daar waar R&M voor mij een dikke 9 is ;) )
Blerp schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:20:
Rick And Morty gaat ook weer verder *O*
Seizoen 4 is toch een beetje m'eh wat mij betreft. Kan er de vinger niet precies op leggen maar ik mis iets.
wontcachme schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:56:
[Afbeelding]

MEDEDELING

Aangezien ik bijna geen series meer kijk en tegenwoordig andere interesses heb, heb ik besloten te stoppen met het maken (en bijhouden) van deze topics. Het zat er al een tijd aan te komen gezien de niet aangevulde TS en het feit dat ik al meerdere jaren niet echt actief meer was.

EINDE MEDEDELING

Bedankt voor je harde werk! Heb ik altijd zeer op prijs gesteld :)

[Voor 32% gewijzigd door Tomba op 12-05-2020 08:08]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Outlander S5 afgelopen. Sterk seizoen en prachtig acteerwerk !
Jammer dat het maar zo kort seizoen is met 10 afleveringen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:47

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tomba schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 07:55:
Je moet hem denk ik inderdaad los zien van Rick and Morty. Ik vond hem lekker wegkijken, geen absurde humor zoals R&M maar meer SitCom achtig. Heb het seizoen in 1x gebinged.
Ik moest onbewust toch een beetje aan 3rd Rock from the Sun denken.
Tell me more please! :)

Rick and Morty kan ik namelijk niet uitstaan, maar The 3rd Rock from the Sun was weer heerlijk droogkloot om naar te kijken destijds! _O_

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rVercors
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 28-05 20:28
IJzerlijm schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:29:

spoiler:
waar is die te zien? HBO?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
rVercors schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:15:
[...]

Hulu :)
Briljante serie!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vond hem wel aardig, maar zeker geen top 20.

Als ik Mr.Robot een 8.5 zou geven, dan zou Devs bij mij een 6 krijgen.

[Voor 16% gewijzigd door Greatsword op 12-05-2020 16:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:34

Punkrocker

Mostly harmless

rVercors schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:15:
[...]

BBC heeft het ook uitgezonden.

Is denk ik nog wel via de VPN en BBC iPlayer te zien.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:19
bie100 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:55:

gaat over de onderwereld van Londen een goede verhaal lijn en voor vind ik een Engelse serie ruw geweld

Via waar kijk je dit? lijkt me een goede serie, zie alleen dat het mogelijk is via engelse partij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

bie100 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:55:

Ben er na 2-3 afleveringen mee gestopt, zat allemaal niet zo sterk in elkaar.

Kijk dan liever IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– ) of IMDB: Taboo (TV Series 2017– )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bie100
Dirk0s schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:53:
[...]

Via waar kijk je dit? lijkt me een goede serie, zie alleen dat het mogelijk is via engelse partij?
klopt sky en via andere bronnen
Greatsword schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:59:
[...]

Ben er na 2-3 afleveringen mee gestopt, zat allemaal niet zo sterk in elkaar.

Kijk dan liever IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– ) of IMDB: Taboo (TV Series 2017– )
die heb ik ook gekeken ;) het verhaal is overdreven dat klopt maar ik vond het lekker weg kijken met vond ik verrassende wendingen en goede actie
het zijn negen afleveringen wat ook leuk was dat de dutch giant olivier richters ook een klein rolletje heeft

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Eindelijk begonnen aan Killing Eve, wtf epic :D Zapten zo door s1 en 2, wild ride. Nu elke keer braaf weekje wachten :(

Was eerder begonnen met My Life is Murder (hi there, nog steeds mooi ogende Lucy Lawless die van kiwi naar Aussie-accent wisselt..), maar die is zo tam dat ik die echt los op een ander moment moet kijken :P

[Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 12-05-2020 20:35]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 27-05 18:08
Begonnen aan the deuce op Hulu. Ben benieuwd.

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Ik was optimistisch begonnen aan Code 404, ik dacht dat is als S/F fan en als programmeur wel leuk.
Nou, ik heb zelden zo'n domme serie gezien, kwam aflevering 1 niet eens door :z . IMDB geef thet ook maar een 6.1 zie ik nu. Jammer! Had toch veel beter gekund, het idee vind ik wel erg leuk ;w .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Interessante nieuwe crime serie: Hightown van Starz ..
pilot geweest . gaat verder 24 mei.

• RVE_NL
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 28-05 12:51
wontcachme schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:56:
[Afbeelding]

MEDEDELING

EINDE MEDEDELING

Jammer, ik heb er ook veel series mee leren kennen! Bedankt voor alle energie die je erin gestoken hebt :).

Idee: kunnen we in de Topic start misschien een Google Spreadsheet plaatsen waar mensen zelf handmatig toevoegingen in kunnen plaatsen? Dan kan er alsnog een handig overzicht gecreëerd worden?

Steam: rogerveijk

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:05

m0nk

16-09-2003 15.15

Upload heb ik in een paar dagen uitgekeken (korte afleveringen). Begon er met niet al te hoge verwachtingen aan maar vond hem erg leuk. Keek lekker weg iig.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

1 of 2 aflevering gezien, totaal ongeloofwaardig. Zonde van je tijd.

• Shutdown
Normal people is een behoorlijk realistische serie. Die laat goed zien hoe vroege relaties zich kunnen ontvouwen. Erg goed geschreven en geacteerd. Wel vond ik het iets te lang doorgaan en hadden ze het korter kunnen houden.

Upload heb ik ook gezien en is wat matig. Het idee is leuk, maar de uitvoering wat kinderlijk. Raad die niet zo snel aan.

Defending Jacob moet ik nog zien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 28-05 21:19
Greatsword schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 16:59:
[...]

1 of 2 aflevering gezien, totaal ongeloofwaardig. Zonde van je tijd.
Ik vond het redelijk, lang niet slecht 👍

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stargirl is begonnen, nog niet gezien dus geen idee of het wat is.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

IMDB: Snowpiercer (TV Series 2020– )

Snowpiercer is gisteren begonnen. Nog niet gezien. Imdb ratings zijn niet geweldig.

Homecoming begint vrijdag weer.

IMDB: Homecoming (TV Series 2018– )

1e seizoen was prima te doen.

Volgende week vrijdag begint Space Force met Steve Carell.

IMDB: Space Force (TV Series 2020– )

[Voor 49% gewijzigd door ciris op 19-05-2020 09:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:26
Vind je Batwoman tof, maar Ruby Rose bagger: goed nieuws!
Vind je Batwoman tof en Ruby Rose ook: slecht nieuws!
Vind je Batwoman bagger: geen nieuws!

.
.

Ruby Rose kapt er mee, en haar rol als Kate Kane word ge-recast voor seizoen 2.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:00
Nnoitra schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:22:
Vind je Batwoman tof, maar Ruby Rose bagger: goed nieuws!
Vind je Batwoman tof en Ruby Rose ook: slecht nieuws!
Vind je Batwoman bagger: geen nieuws!

.
.

Ruby Rose kapt er mee, en haar rol als Kate Kane word ge-recast voor seizoen 2.
Ik vond haar totaal niet passen als Batwoman. Ze miste net ff dat tikkeltje actionhero uitstraling.
Dus voor mij is dit wel goed nieuws ;)

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-05 20:54
chulin schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 17:32:
[...]

Ik vond het redelijk, lang niet slecht 👍
Wij zijn up to date met defending Jacob en ik vind het een leuke serie. Ik hou altijd wel van die traag opbouwende drama series en vind vooral het begin interessant waar ze beginnen in de rechtszaal en dan (blijkbaar) terug gaan naar een paar weken ervoor.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

zeroday schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:42:
Interessante nieuwe crime serie: Hightown van Starz ..
pilot geweest . gaat verder 24 mei.
Pilot is interessant genoeg om verder te kijken, dus ook toegevoegd aan de watchlist ;)
ciris schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:05:
IMDB: Snowpiercer (TV Series 2020– )

Snowpiercer is gisteren begonnen. Nog niet gezien. Imdb ratings zijn niet geweldig
Homecoming begint vrijdag weer.

IMDB: Homecoming (TV Series 2018– )

1e seizoen was prima te doen.

Volgende week vrijdag begint Space Force met Steve Carell.

IMDB: Space Force (TV Series 2020– )
Snowpiercer kon ik niet aanzien, na 30 min afgezet. Echt jammer aangezien ik de film echt wel kon waarderen IMDB: Snowpiercer (2013)

IMDB: Homecoming (TV Series 2018– ) is inderdaad een aanrader met een goed verhaal. Ideaal om nog even snel het eerste seizoen op te pikken, mocht je hem nog niet gezien hebben.

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 28-05 21:19
ex87 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:38:
[...]

Wij zijn up to date met defending Jacob en ik vind het een leuke serie. Ik hou altijd wel van die traag opbouwende drama series en vind vooral het begin interessant waar ze beginnen in de rechtszaal en dan (blijkbaar) terug gaan naar een paar weken ervoor.
Hier ook up to date... tot nu toe bevalt mij prima 👌

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The 100 S7 begint komende nacht :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Raven schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:32:
The 100 S7 begint komende nacht :)
en oooh wat een slechte aflevering die eerste.. Zo moet het chaotisch zijn maar dat is het dan ook .. wat een drama .. ik vraag me af wie er nog een beetje de draadjes kan volgen ..

Het seizoen met introductie van de AI was de inluiding tot het einde.. Snap niet dat ik ben blijven kijken ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AcidBurn
zeroday schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 16:33:
[...]

en oooh wat een slechte aflevering die eerste.. Zo moet het chaotisch zijn maar dat is het dan ook .. wat een drama .. ik vraag me af wie er nog een beetje de draadjes kan volgen ..

Het seizoen met introductie van de AI was de inluiding tot het einde.. Snap niet dat ik ben blijven kijken ;)
Het seizoen met de AI was seizoen 3, imo het slechtste seizoen van de serie.
Als je het toen al niks meer aan vond, is het me inderdaad een raadsel dat je het nog 3 seizoenen vol hebt
gehouden. Je wist inmiddels zo ongeveer wat je kon verwachten.

Als je s6 hebt gezien, was ep 7.1 prima te volgen. Alleen de laatste scene is "wtf just happened".
spoiler:
Sheadheda wil Russell Lightbourne overnemen, maar het lijkt haast wel of hij Clarke overneemt, zoals zij ineens losgaat als de stoppen eindelijk doorslaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Brad_
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 09:17

_Brad_

Wax fanaat

Greatsword schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:00:
[...] Snowpiercer kon ik niet aanzien, na 30 min afgezet. Echt jammer aangezien ik de film echt wel kon waarderen IMDB: Snowpiercer (2013)
Hetzelfde gevoel hier; verschrikkelijk. Wel jammer want ik had hoge verwachtingen.

't is een hobby ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 28-05 20:32
Gangs of london vandaag aangezet en tot aflevering 7 gekomen. Het is echt niet dr beste serie ooit mbt het verhaal, maar wat een brute scènes zitten daarin zeg! Bikkelhard en lomp. Heerlijk! Ook prima acteerwerk te zien . Morgen de laatste 2 maar kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

AcidBurn schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:13:
[...]

Het seizoen met de AI was seizoen 3, imo het slechtste seizoen van de serie.
Als je het toen al niks meer aan vond, is het me inderdaad een raadsel dat je het nog 3 seizoenen vol hebt
gehouden. Je wist inmiddels zo ongeveer wat je kon verwachten.
Het had dan ook weinig gescheeld. Ook nu met dat Sheidada gedoe vind ik het so so ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 28-05 08:20
Dit weekend Derapages gezien, een Franse mini serie met in de hoofdrol een uitstekend acterend Eric Cantona (nogal een ruige ex-voetballer ;) )
Ik wil absoluut niet te veel weggeven, maar ik vond het iets weghebben van La papa de Casel, maar dan een stuk donkerder en met enorme mindfucks, ik heb de 5 uur in 1 keer uitgekeken en zou hem toch wel een 8/10 willen geven.

https://www.netflix.com/title/81019037

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bie100
038Zwolle schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:25:
Gangs of london vandaag aangezet en tot aflevering 7 gekomen. Het is echt niet dr beste serie ooit mbt het verhaal, maar wat een brute scènes zitten daarin zeg! Bikkelhard en lomp. Heerlijk! Ook prima acteerwerk te zien . Morgen de laatste 2 maar kijken.
hoop dat er nog een seizoen komt dan ga ik er weer voor zitten 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Dat is een miniserie over de vader van een of andere meneer Casel? ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Afgelopen dagen hebben we ons prima vermaakt met IMDB: White Lines (TV Series 2020– ) Kreeg er echt een zomervakantie gevoel van en het zat best goed in elkaar.

Had zelf geen trailer of iets gezien, dus gewoon blind in gestapt en het was tot het einde toe echt spannend. Op sommige momenten ook helemaal dubbel gelegen, dus wat mij betreft een prima aanrader en krijgt een 7,5 van me.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

De afgelopen tijd een hele rits aan series toegevoegd aan het lijstje.

The Great (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Biography, Comedy, Drama, History | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A royal woman living in rural Austria during the 18th century is forced to choose between her own personal happiness and the future of Russia, when she marries an Emperor.
/ 10
Little Fires Everywhere (2020)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Drama | Runtime: 463 min | MPAA: TV-MA
Based on Celeste Ng's 2017 bestseller, "Little Fires Everywhere" follows the intertwined fates of the picture-perfect Richardson family and the enigmatic mother and daughter who upend their lives.

De trailer en synopis gaf me het idee van Big Little Lies.
/ 10
White Lines (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Drama, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A woman tries to solve the mysterious death of her brother, a famous DJ who disappeared from Ibiza many years ago.
/ 10
Hightown (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA
Set in the world of beautiful but bleak Cape Cod, one woman's journey to sobriety is overshadowed by a murder investigation dragging her into its fold.
/ 10
Home Before Dark (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 45 min | MPAA: TV-14
A young girl from the big city uncovers clues to an unsolved cold case while visiting her father's small lakeside town.

Nog niet het hele seizoen gezien maar wel voldoende om verder te willen kijken.
8 / 10
I Know This Much Is True (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.9 | Genre: Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA
Middle-aged Dominick Birdsey recounts his troubled relationship with Thomas, his paranoid schizophrenic twin brother, and his efforts to get him released from an asylum.
/ 10
Normal People (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Follows Marianne and Connell, from different backgrounds but the same small town in Ireland, as they weave in and out of each other's romantic lives.
/ 10
Space Force (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Comedy | Runtime: 30 min | MPAA: N/A
The people tasked with creating a sixth branch of the armed services: The Space Force.
/ 10
Upload (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: N/A
A man is able to choose his own afterlife after his untimely death.

De eerste aflevering gezien en leuk concept, nog niet voldoende van gezien om het een punt te geven
/ 10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: juli 1999
Deze laatste reactie is volgens mij een opsom lijstje, ik mis je cijfer of uitleg wat je er van vond?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

jopie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:58:
Deze laatste reactie is volgens mij een opsom lijstje, ik mis je cijfer of uitleg wat je er van vond?
Dat klopt, was meer om te delen welke series ik heb toegevoegd aan mijn kijklijst.
Wordt wel meer gedaan hier echter vind ik het dan handig om de UBB-generator te gebruiken, omdat dan direct alle info er bij staat.

Enkel Home before Dark heb ik een punt gegeven, omdat ik daar genoeg van heb gezien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: juli 1999
Haha, je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat ik in het grote film topic zat, daar is een review bij een post zeer gewenst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

m0nk schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 16:56:
[...]

Upload heb ik in een paar dagen uitgekeken (korte afleveringen). Begon er met niet al te hoge verwachtingen aan maar vond hem erg leuk. Keek lekker weg iig.
Vond upload ook goed te doen. Als je een 'nerd' ben dan komen er leuke dingen in voor. Ben benieuwd naar S2 .. want het verhaal is nog niet af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AcidBurn
zeroday schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:03:
[...]
Het had dan ook weinig gescheeld. Ook nu met dat Sheidada gedoe vind ik het so so ..
Dan had je beter echt kunnen stoppen, want ze zijn al een tijdje op dezelfde manier aan het voortborduren.
Mij bevalt het wel, blijf het een goede serie vinden.
Puntje waar ik wel graag meer uitleg over zou zien voor het einde van de serie, is Sheidheda.
Voor zover bekend waren de Commanders altijd vrouwen. En dan blijkt er een Dark Commander te zijn geweest en dat is een man.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Avenue 5 gisteren gekeken.
Hou wel van Hugh Laurie, maar deze serie... mwah. Niet slecht, maar had er meer van verwacht. 9 afleveringen van nog geen half uur per stuk is wel goed te doen.

Carnivale eindelijk eens gekeken.
Goed verhaal, maar net als veel anderen hier vraag ik me af waarom ze het over 2 seizoenen hebben uitgesmeerd. :?

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

AcidBurn schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:18:
[...]

Dan had je beter echt kunnen stoppen, want ze zijn al een tijdje op dezelfde manier aan het voortborduren.
Mij bevalt het wel, blijf het een goede serie vinden.
Puntje waar ik wel graag meer uitleg over zou zien voor het einde van de serie, is Sheidheda.
Voor zover bekend waren de Commanders altijd vrouwen. En dan blijkt er een Dark Commander te zijn geweest en dat is een man.
Na de AI werd het iets beter maar nothing beats the original story in S1 . En programmering tijdstlot is ook wel goed want als er weinig anders is kijk je het mee ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:50
Hallo jongens en meisjes hier ben ik weer een keer met Update laatste series/docu.

Deze is Documentary, History Grant S01e01 link: IMDB: Grant (TV Series 2020– )

De Tweede is Barkskins S01E01 link: IMDB: Barkskins (TV Series 2020– )

Veel kijk plezier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 14:29
Greatsword schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:00:
[...]

Snowpiercer kon ik niet aanzien, na 30 min afgezet. Echt jammer aangezien ik de film echt wel kon waarderen IMDB: Snowpiercer (2013)
Ik vind'em wel leuk :)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Gisteren de seizoensfinale gezien van Run .. bummer vond het einde nou niet de grootste cliffhanger .. maar goed het is dan ook onzeker of er een S2 komt.

Ook begonnen met Outer Banks .. Aflevering 1 geeft meteen een indicatie van het seizoen, ben benieuwd of het wat wordt. Onbekende acteurs en braaf .. (volgens mij ook voor jonger publiek bedacht).

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 28-05 17:47
zeroday schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 07:46:
Gisteren de seizoensfinale gezien van Run .. bummer vond het einde nou niet de grootste cliffhanger .. maar goed het is dan ook onzeker of er een S2 komt.

Ook begonnen met Outer Banks .. Aflevering 1 geeft meteen een indicatie van het seizoen, ben benieuwd of het wat wordt. Onbekende acteurs en braaf .. (volgens mij ook voor jonger publiek bedacht).
Outer Banks is een vreemde, maar best leuke serie. Inderdaad wat gericht op een jonger publiek, maar toch heeft het een leuke sfeer.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 28-05 17:47
Eerste aflevering gezien, en vind t verder wel prima. Ik denk dat je de film ook los moet laten, en niet continu moet gaan vergelijken.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

zeroday schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 07:46:

Ik toevallig ook, bij aflevering 1 had ik zoiets van oké, kan best.

Aflevering 2, ging voor mij helaas de verkeerde kant op, het is meer weggelegd voor een jongere doelgroep denk, dus ik laat het voor wat het is.

Ik vind Billions eigenlijk voor het eerste echt tegenvallen dit seizoen, voelt als herhaling en uitmelken, herkenbaar?

[Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 27-05-2020 11:05]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Girl with the Dragon Tattoo wordt televisieserie op Amazon
Amazon werkt aan een televisieserie rond de succesvolle Millennium-boekenreeks van Stieg Larsson. The Girl with the Dragon Tattoo en de andere twee boeken uit de reeks worden bewerkt door de makers van The Crown.

De serie zou zich volgens Variety gaan afspelen in de huidige tijd en dus worden de verhalen iets aangepast. De boeken stammen uit 2004 waardoor de verhaallijnen iets verouderd zijn.

De boekenreeks werd in de Verenigde Staten al in 2011 verfilmd, met hoofdrollen voor Rooney Mara (Lisbeth Salander) en Daniel Craig (Mikael Blomkvist). Ook Claire Foy (The Crown) nam de rol van Salander al eens op zich, in The Spider's Web (2018). Noomi Raplace speelde in de Zweedse verfilmingen.

Wie de hoofdrollen gaan spelen in de serie is nog niet bekend. Het is ook nog niet duidelijk of de drie boeken die David Lagercrantz na de dood van Larsson schreef als vervolg op de Millennium-reeks, ook worden behandeld in de serie.
Ben benieuwd of dat wat wordt.

Oscar Wilde

• Shutdown
Zou mooi zijn als David Fincher aangetrokken wordt om zich ermee te bemoeien. Vond het zo jammer dat de Amerikaanse versie teleurstelde aan de box office. Het was namelijk een steengoede film die zeker vervolgen verdiende.

De Zweedse versie was natuurlijk ook mooi, maar kwalitatief gewoon minder.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Greatsword schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:54:
[...]

Ik toevallig ook, bij aflevering 1 had ik zoiets van oké, kan best.

Aflevering 2, ging voor mij helaas de verkeerde kant op, het is meer weggelegd voor een jongere doelgroep denk, dus ik laat het voor wat het is.

Ik vind Billions eigenlijk voor het eerste echt tegenvallen dit seizoen, voelt als herhaling en uitmelken, herkenbaar?
Ax blijft een eikel ;) Ook weer zo'n serie die zijn momentum heeft gehad en waarbij je je afvraagt waar gaat het naartoe ..ben het met je eens, veel van hetzelfde weinig vernieuwend

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True