Persoonlijk vind ik Chicago PD een volgzame serie.
Ja hij is wat extreem over moraal en integriteit maar kijkt wel lekker weg.
plet
plet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik bedoelde met "extreem" dat de serie al 8 jaar loopt en ik nu pas achter het bestaan van de serie kom en eraan beginpletter schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:45:
Persoonlijk vind ik Chicago PD een volgzame serie.
plet
En wat is nu de bedoeling hier van ?Harribo schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:07:
Even hier een ander topic onder de aandacht brengen :
Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]
"Beautiful Clean Coal"
There are no secrets, only information you do not yet have
Het is te vinden op Netflix (lig in het VK)In 1986, Park Gwang-ho works as a successful detective in an enthusiastic manner. However, his life changes when he takes the lead in a serial homicide case and when he passes through a tunnel while chasing the "culprit". He time travels 30 years into the future (2016), where he meets a new partner, Kim Seon-jae, an eccentric elite detective that has a high ability in investigation. When the serial killer continues his "modis operandi" of his murders that happened 30 years ago, the detective duo works together with a Criminal psychologist, Professor Shin Jae-yi to solve the unsolved murders and to catch the murderer.
[ Voor 68% gewijzigd door alienfruit op 16-11-2020 11:55 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik vond het een leuke mini serie. Het begon was sloom, maar gelukkig werd het schaken ook niet heel erg langdradig. Ze hielden de vaart er goed zodra de serie op gang is gekomen.zeroday schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:42:
The Queens Gambit .. Op de een of andere manier trekt deze serie me wel.
IMDB: The Queen's Gambit (TV Mini-Series 2020)
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Super! Trek je niks aan van het negatieve commentaar. Je berichten zijn gewoon spot on.pletter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:05:
Hallo allemaal.
Schijnt weer een pareltje van HBO Max online te staan,
Alleen nog met Hebrew subs wat ik gevonden heb.
Deze heet Sh'at Neila oftewel Valley of Tears .
Hier de link: IMDB: Sh'at Neila (TV Series 2020)
Groet plet
Klinkt goed, maar volgens mij nog niet op HBO Max (alleen op Israëlische TV)pletter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:05:
Hallo allemaal.
Schijnt weer een pareltje van HBO Max online te staan,
Alleen nog met Hebrew subs wat ik gevonden heb.
Deze heet Sh'at Neila oftewel Valley of Tears .
Hier de link: IMDB: Sh'at Neila (TV Series 2020)
Groet plet
wel in andere landen ik kijk het het ook maar mag verder niks over zeggen.Tomba schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:10:
[...]
Klinkt goed, maar volgens mij nog niet op HBO Max (alleen op Israëlische TV)
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Helaas heeft Fox die serie al weer gecanceld. Voor mij een reden om er niet aan te beginnen, hoe gaaf PoI ook was, en een Samaritan-achtige AI als basis voor het verhaal me echt wel aanspreekt.Getto schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:11:
Inmiddels gestart met neXt IMDB: Next (TV Series 2020– )
Nu halverwege aflevering 2 en het ziet er veelbelovend uit. Over een soort losgeslagen super AI. (Krijg een beetje Person of Interest vibes)
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Dafuq? Dat is wel zuur.Poekie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:21:
[...]
Helaas heeft Fox die serie al weer gecanceld. Voor mij een reden om er niet aan te beginnen, hoe gaaf PoI ook was, en een Samaritan-achtige AI als basis voor het verhaal me echt wel aanspreekt.
Ziet er leuk uit! Check, op het lijstje.Damian schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:
Gister de eerste aflevering van Big Sky gezien. Goed begin van een hopelijk vette serie!
IMDB: Big Sky (TV Series 2020– )
ja die was wel unexpected .. vooral het einde van de Pilot ..Damian schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:
Gister de eerste aflevering van Big Sky gezien. Goed begin van een hopelijk vette serie!
IMDB: Big Sky (TV Series 2020– )
[ Voor 17% gewijzigd door zeroday op 20-11-2020 07:43 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 20-11-2020 09:37 ]
Oscar Wilde
Voor de mensen die niet weten wie dit zijn:Raven schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:34:
Yakko, Wakko en Dot zijn sinds afgelopen nacht weer op de buis![]()
Vandaag de allerlaatste Supernatural ep, plus een special zo te zien en de reünie van de Fresh Prince of Bel-Air is er ook
Waar is die te zien?zeroday schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:27:
The Flight Attendant is ook nu beschikbaar (met Michiel Huisman)
Valt me op dit moment ook niet tegen, maar wel even wennen aan de wijze van montage ..
[ Voor 3% gewijzigd door Starbucks op 20-11-2020 20:43 ]
Shit, net gisteren aan begonnen...Poekie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:21:
[...]
Helaas heeft Fox die serie al weer gecanceld. Voor mij een reden om er niet aan te beginnen, hoe gaaf PoI ook was, en een Samaritan-achtige AI als basis voor het verhaal me echt wel aanspreekt.
Nomen nescio
* Raven heeft gelachen toenBra-Jo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:56:
Schitt's Creek
Naar aanleiding van de Emmys van dit jaar
Oscar Wilde
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Supernatural nooit (echt) gekeken.Deathchant schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:22:
Nou, dan is na 15 jaar dan écht een einde gekomen aan Supernatural....wat een BAGGER finale zeg, ongelooflijk. Heel snel er vanaf gemaakt, bijna geen enkel bij-personage meer gezien...Jezus...ik dacht dat lost al een kater was maar dit...
Yippie kayak, other buckets!
Dan ken je Las Vegas nietDeathchant schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:22:
Nou, dan is na 15 jaar dan écht een einde gekomen aan Supernatural....wat een BAGGER finale zeg, ongelooflijk. Heel snel er vanaf gemaakt, bijna geen enkel bij-personage meer gezien...Jezus...ik dacht dat lost al een kater was maar dit...
Oscar Wilde
Jammer dat je dan net weer het einde moet spoilen ....Deathchant schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:22:
[ Voor 11% gewijzigd door zeroday op 22-11-2020 10:06 ]
Ik kan alleen maar aan the big bang theory denken als ik naar haar kijk.Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:01:
Eerste aflevering van The Flight attendant gekeken, maar vind het nog niet zo bijzonder. Het hoofdpersonage is iemand met echt een verschrikkelijk irritant karakter. Denk dat ik mij daar flink aan ga storen. Kijk het nog 1 aflevering aan en dan zit het er waarschijnlijk alweer op.
Wel waard om de serie alsnog te kijken? Of is het vooral opbouw en stopt de serie dan? Trailer ziet er goed uit.Coenen schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:26:
Jammer dat neXt alweer gecanceled is, ik vermaak me er goed mee.
Big Sky maar eens checken, ben benieuwd.
Goede vraag, ik laat het je weten wanneer alle afleveringen zijn uitgezondenBlackMonkey schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:41:
[...]
Wel waard om de serie alsnog te kijken? Of is het vooral opbouw en stopt de serie dan? Trailer ziet er goed uit.
Oeps haha. GraagGetto schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:48:
[...]
Goede vraag, ik laat het je weten wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden
Ik heb nu 4 afleveringen gezien en ik vermaak mij er prima mee. De opbouw gaat vrij snel en ik zit nu al lekker in het verhaal. Ben alleen net als jij heel benieuwd hoe het seizoen/serie eindigt.
Is met Brendan Fraser dus ik ga het een kans gevenGetto schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:14:
Vandaag weer een nieuwe serie ontdekt:
IMDB: Professionals (TV Series 2020– )
De trailer ziet er leuk uit! YouTube: Professionals | Official Trailer | A Viaplay Original
Helemaal mijn genre(action/comedy) Zodra ik klaar ben met Warrior ga ik hier zeker een blik op werpen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Heeft ie eindelijk geleerd bomen te ontwijken?Tijntje schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:31:
[...]
Is met Brendan Fraser dus ik ga het een kans geven
Oscar Wilde
Dan heb je zeker nooit naar IMDB: 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter (TV Series 2002–2005) gekeken ?Getto schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:44:
Ik kan alleen maar aan the big bang theory denken als ik naar haar kijk.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heeft hij nu ook eens wat anders te zeggen dan (f*ckerdif*ck) ;_)Raven schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:29:
[...]
Heeft ie eindelijk geleerd bomen te ontwijken?
Is al begonnen. Vorige week de eerste aflevering van het nieuwe seizoen al gezien. Ook FBI Most wanted is vorige week weer gestart.Coenen schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:20:
FBI gaat ook weer beginnen. Ben beniuewd.
Verwijderd
Als je dit genre leuk vindt kan ik je deze serie aanraden.Getto schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:14:
Vandaag weer een nieuwe serie ontdekt:
IMDB: Professionals (TV Series 2020– )
De trailer ziet er leuk uit! YouTube: Professionals | Official Trailer | A Viaplay Original
Helemaal mijn genre(action/comedy) Zodra ik klaar ben met Warrior ga ik hier zeker een blik op werpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2020 21:08 ]
Kijk een verborgen serie .> Blood and treasure.. Ben benieuwdVerwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:52:
[...]
Als je dit genre leuk vindt kan ik je deze serie aanraden.
IMDB: Blood & Treasure (TV Series 2019– )
Soort Nathan Drake achtig. Ik vond het erg leuk.
Ben overigens net begonnen aan Professionals
edit: deze heb ik ook gezien en schoot me nog te binnen, zelfde genre
IMDB: Hooten & the Lady (TV Mini-Series 2016–2017)
Ik heb alleen E01 nog maar gezien, heb geen WOW effect ofzo, maar heb wel interesse om te kijken hoe E02 en verder verloopt.Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:01:
Eerste aflevering van The Flight attendant gekeken, maar vind het nog niet zo bijzonder. Het hoofdpersonage is iemand met echt een verschrikkelijk irritant karakter. Denk dat ik mij daar flink aan ga storen. Kijk het nog 1 aflevering aan en dan zit het er waarschijnlijk alweer op.
Hooten and the lady was vermakelijk maar meer niet idd. Blood and treasure vond ik helaas wat minder. Na 3 episodes ben ik gestopt.zeroday schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:12:
[...]
Kijk een verborgen serie .> Blood and treasure.. Ben benieuwd
Hooten & the lady was wel ok maar niet hoogstaand..
Bij Professionals moet ik me nog even wat gaan settelen die kogels die overal tegenaan ketsen zijn wel erg nep .. man wat slecht geschoten
[ Voor 3% gewijzigd door Getto op 05-12-2020 22:45 ]
Oscar Wilde
Ik vond de pilot juist heel goed gedaan. Voor een moordmysterie heeft de serie erg geestige momenten en je wordt direct meegenomen in het verhaal. Ik wou direct meer weten en heb daarna direct de twee opeenvolgende afleveringen zien. Ook de afleveringen die deze week uitkwamen heb ik al gezien en ook die waren erg goed.Dacuuu schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:04:
[...]
Ik heb alleen E01 nog maar gezien, heb geen WOW effect ofzo, maar heb wel interesse om te kijken hoe E02 en verder verloopt.
[ Voor 25% gewijzigd door VirinR op 06-12-2020 14:25 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dacuuu op 13-12-2020 17:36 ]
10-episode maar dan wel bij IMDB 2020- hebben staan. Dus geen miniserie maar weer iets dat uitgemolken gaat worden als seizoen 1 succesvol blijkt te zijn?Dacuuu schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:28:
Zag Your Honor (US) langskomen, ziet er wel vet uit. Met Bryan Cranston.![]()
The 10-episode legal thriller stars Cranston as Michael Desiato, a respected New Orleans judge whose teenaged son Adam (Hunter Doohan) is involved in a hit-and-run that leads to a high-stakes game of lies, deceit and impossible choices. Starring Bryan Cranston.
Imdb: 8,7/10 met 1392 stemmen. IMDB: Your Honor (TV Series 2020– )
[YouTube: Your Honor (2020) Official Trailer | Bryan Cranston SHOWTIME Series]
[YouTube: Your Honor | Official Trailer #2 | SHOWTIME]
Kan ook een foutje zijn, daardoor heb ik een tijdje enorm uitgekeken naar seizoen 2 van Taboo dat nooit kwam.coelho schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:52:
[...]
10-episode maar dan wel bij IMDB 2020- hebben staan. Dus geen miniserie maar weer iets dat uitgemolken gaat worden als seizoen 1 succesvol blijkt te zijn?
In theorie zou het dat kunnen, maar dan zal het onderwerp anders moeten zijn.coelho schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:52:
[...]
10-episode maar dan wel bij IMDB 2020- hebben staan. Dus geen miniserie maar weer iets dat uitgemolken gaat worden als seizoen 1 succesvol blijkt te zijn?
* Raven denkt aanRowan Atkinson speelt de hoofdrol in de nieuw te verschijnen comedyserie Man vs. Bee, meldt Variety zondag. Het is nog niet bekend wanneer de door Netflix ontwikkelde tiendelige serie verschijnt via het streamingplatform.
In Man vs. Bee speelt Atkinson een man die tijdens het oppassen op een luxueuze woning ruzie krijgt met een bij. De 65-jarige Britse acteur is ook een van de bedenkers van de comedyserie.
De comedyserie met Atkinson is onderdeel van een reeks nieuwe, in het Verenigd Koninkrijk te ontwikkelen Netflix-producties. Zo kondigde de streamingdienst ook de voetbalcomedyserie Red Zone aan. Sam Mendes, bekend van de oorlogsfilm 1917, neemt hiervoor de regie op zich en is uitvoerend producent.
In 2020 investeerde Netflix 1 miljard dollar (ongeveer 824 miljoen euro) in Britse producties. Dat is het dubbele van het bedrag dat de streamingdienst het jaar daarvoor in producties in het land stak.
Oscar Wilde
Wacht... zeg je nou dat er geen tweede seizoen van Taboo meer gaat komen? Daar zie ik al jaren naar uit, dat verhaal was ook niet af. Bovendien is er in voorgaande jaren meerdere malen gezegd dat er meer seizoenen zouden volgen.jodeltje schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:11:
[...]
Kan ook een foutje zijn, daardoor heb ik een tijdje enorm uitgekeken naar seizoen 2 van Taboo dat nooit kwam.
Iemand vertelde me dat het een miniserie was, maar nu ik het even opzoek komt er gewoon (ooit) een 2e seizoen. Jeeh!coelho schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:57:
[...]
Wacht... zeg je nou dat er geen tweede seizoen van Taboo meer gaat komen? Daar zie ik al jaren naar uit, dat verhaal was ook niet af. Bovendien is er in voorgaande jaren meerdere malen gezegd dat er meer seizoenen zouden volgen.
Oscar Wilde
Paar kleine puntjes waarvan ik dacht niet echt realistisch, maar kijkt verder wel lekker weg.Dacuuu schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:28:
Zag Your Honor (US) langskomen, ziet er wel vet uit. Met Bryan Cranston.![]()
The 10-episode legal thriller stars Cranston as Michael Desiato, a respected New Orleans judge whose teenaged son Adam (Hunter Doohan) is involved in a hit-and-run that leads to a high-stakes game of lies, deceit and impossible choices. Starring Bryan Cranston.
Imdb: 8,7/10 met 1392 stemmen. IMDB: Your Honor (TV Series 2020– )
[YouTube: Your Honor (2020) Official Trailer | Bryan Cranston SHOWTIME Series]
[YouTube: Your Honor | Official Trailer #2 | SHOWTIME]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Nou de serie is verlengd voor een 2e seizoen. Terwijl het verhaal volgens mij wel is afgerond. (ik heb het bijbehoordende boek niet gelezen.coelho schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:38:
[...]
Hopelijk een miniserie met een begin en een eind?
[ Voor 10% gewijzigd door RazorMaron op 21-12-2020 18:33 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ben benieuwd, die had ik nog niet in mijn lijstje. Zulke series vind ik vaak een paar afleveringen goed en daarna is het veel van hetzelfde. Maar we zullen zienRazorMaron schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:33:
Vandaag begonnen aan For Life(2020-), heb al twee afleveringen gekeken. Een erg interessante serie wat losjes is gebaseerd op het leven van Isaac Wright Jr. Tot nu toe een aanrader. Dit soort court series vind ik erg interessant.
Haha, ik heb net de trailer opnieuw gekeken en zie dat 50 Cent de executive producer is en ook nog eens meespeelt, wel grappig. Ik hoop dat het niet verveelt voor mij na een paar extra afleveringen. Tot nu toe bevalt het mij goed.zeroday schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:24:
[...]
Ben benieuwd, die had ik nog niet in mijn lijstje. Zulke series vind ik vaak een paar afleveringen goed en daarna is het veel van hetzelfde. Maar we zullen zien
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ik ben nu bij aflevering 13, de season finale, heb er gewoon vandaag 10 doorheen gerost.RazorMaron schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:36:
[...]
Haha, ik heb net de trailer opnieuw gekeken en zie dat 50 Cent de executive producer is en ook nog eens meespeelt, wel grappig. Ik hoop dat het niet verveelt voor mij na een paar extra afleveringen. Tot nu toe bevalt het mij goed.
Verschillende televisieseries die in en rond Los Angeles worden gefilmd, zullen de opnames niet zoals gepland maandag hervatten. De lokale gezondheidsautoriteit heeft er woensdag bij productiemaatschappijen op aangedrongen pas op de plaats te maken zolang het aantal coronapatiënten in het ziekenhuis blijft stijgen, meldt Deadline.
CBS Studios zou daar als eerste gehoor aan hebben gegeven, door de opnames van onder meer NCIS, NCIS: Los Angeles, Seal Team, Why Women Kill en Diary of a Future President voorlopig niet van start te laten gaan. Deadline meldt dat ook andere studio's en productiehuizen overwegen de winterstop te verlengen.
De televisie- en filmproducenten hadden toestemming van de Los Angeles County Department of Public Health om te filmen zolang de coronaregels daarbij gehandhaafd worden. Toch heeft de gezondheidsautoriteit er afgelopen week bij de entertainmentindustrie op aangedrongen de werkzaamheden zo in te richten dat activiteiten met het hoogste besmettingsgevaar worden uitgesteld. Organisatie FilmLA, die de vergunningen voor de filmwereld regelt, heeft afgeraden cast en crew te laten reizen voor producties.
Het is nog niet bekend of de langere winterstop gevolgen heeft voor het uitzendschema van de producties.
Oscar Wilde
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In mijn ogen was heel seizoen 15 een grote finale, met de voorlaatste aflevering van het seizoen als "grande finale". De allerlaatste aflevering is bijna "bonus", althans de eerste helft. Ik heb die serie niet 15 seizoenen gekeken voor de finales, ik heb gekeken voor de gewone avonturen. Sam & Dean die een monster opsporen en daar mee dealen. Deze laatste aflevering doet dat nog één keer, inclusief alle cliches die daar bij horen. De scene zat helemaal volgepakt.Deathchant schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:22:
[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 30-12-2020 21:14 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
His Dark Materials (2019–) | ![]() |
Tweakers: 9.0 | IMDb: 7.9 | Genre: Adventure, Drama, Family, Fantasy | Runtime: 60 min | MPAA: TV-14 A young girl is destined to liberate her world from the grip of the Magisterium which represses people's ties to magic and their animal spirits known as daemons. Net klaar met seizoen 2 en laat ik voorop stellen dat wij allebei de boeken niet hebben gelezen. Het eerste seizoen vonden we interessant en spannend en zou ik een 8 geven. Goed verhaal en ook zeker in deze tijden nog heel relevant m.b.t. het geloof. Seizoen 2 deed het niet voor ons niet, het waren 8 aflevering en het hele seizoen voelde meer aan als filler. Er gaan een aantal mensen dood waar we waarschijnlijk om moesten geven maar heel veel meer dan een meh kon ik er niet voor opbrengen. De kinderen in de tussenwereld konden echt niet acteren. Over de het plot met de kinderen: spoiler: Dat hun ouders ze hebben achtergelaten terwijl ze een eindje verderop in de bergen zitten slaat echt nergens op. Ik ken geen ouder dieziu vluchten en dan maar besluit zijn kinderen achter te laten. Ruth Wilson speelde weer geweldig, die ene scene waar ze haar daemon op zijn plek zetten in de laatste aflevering is heel sterk, zij staat waarschijnlijk naar een tennisbal te kijken Ik hoop echt dat het derde seizoen een stuk beter wordt. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Two Weeks to Live (2020–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 6.6 | Genre: Adventure, Comedy, Crime, Drama | Runtime: 24 min | MPAA: TV-MA A woman sets out on a secret mission to honour her father, who died under mysterious circumstances when she was a young girl. Het hele seizoen gezien en leuk voor tussendoor, je moet wel even je suspension of disbelief een tandje opschroeven maar het is een korte serie en de vaart zit er lekker in. Ook een leuke knipoog dat Maisie haar Night King kill nog eens mag overdoen. | |
[ Voor 25% gewijzigd door Tijntje op 31-12-2020 12:04 ]
Oscar Wilde
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 01-01-2021 17:35 ]
Oscar Wilde
More than meets the eye
system specs
More than meets the eye
system specs
Insert vies grapje hier
Of IMDB:Charmed (98)nero355 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:30:
[...]
Dan heb je zeker nooit naar IMDB: 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter (TV Series 2002–2005) gekeken ?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Haha, ja ik wou ook wachten. Echter had ik even weinig om te kijken, dus maar vast gestart. Alleen moet ik nu steeds een week wachten op een nieuwe aflevering en dat is wat minder. Beter begin je in februari aan Your Honor.Blerp schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:28:
Your Honor staat hier ook op het lijstje. Even wachten tot het seizoen klaar is om niet tig series door elkaar heen te kijken omdat verhaallijnen volgen anders een uitdaging wordt. Nu eerst het laatste stuk Vikings (waar komend jaar een spin-off op komt)
Oscar Wilde
[ Voor 5% gewijzigd door zeroday op 03-01-2021 17:21 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hmz dat is zuur. Ik vond het een heerlijke serie om weg te kijken.Greatsword schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:54:
Tijdens de feestdagen prima vermaakt met het 2de seizoen van IMDB: Warrior (TV Series 2019– )
Aanrader voor de Martial Arts, karate, kungfu, Bruce Lee liefhebbers
Helaas ook wel wat minder nieuws:
Cinemax has ceased all production on original series, Warrior won't be getting renewed for season 3 — at least not on Cinemax.
Maar er bestaat nog hoop dat HBO(Max) hem gaat overnemen.
meaning that even if the show gets picked up by HBO Max, there will likely be scheduling conflicts delaying production. Warrior season 3 is likely to be delayed to at least April 2022, if not October 2022 (if it happens at all)
Ugh .. dat is jammer ..Greatsword schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:54:
Tijdens de feestdagen prima vermaakt met het 2de seizoen van IMDB: Warrior (TV Series 2019– )
Aanrader voor de Martial Arts, karate, kungfu, Bruce Lee liefhebbers
Helaas ook wel wat minder nieuws:
Cinemax has ceased all production on original series, Warrior won't be getting renewed for season 3 — at least not on Cinemax.
Maar er bestaat nog hoop dat HBO(Max) hem gaat overnemen.
meaning that even if the show gets picked up by HBO Max, there will likely be scheduling conflicts delaying production. Warrior season 3 is likely to be delayed to at least April 2022, if not October 2022 (if it happens at all)
The Capture (2019–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 7.8 | Genre: Crime, Mystery, Thriller | Runtime: 60 min | MPAA: N/A When a British soldier is charged with a crime, the tenacious young detective handling his case begins to uncover a multi-layered conspiracy. Interessante thriller met prima acteerwerk. Het onderwerp is meer dan ooit actueel (wil er niet te veel van weggeven). | |
Nog bedankt voor deze tip, we hebben 6 seizoen er door heen gebinchd; wat een heerlijke serie!Starbucks schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:43:
[..]
Schitss Creek was ik toevallig vorige week mee begonnen en ben nu bijna bij seizoen 3. Was even wennen, maar vind de karakters nu weg leuk en kan er daarom smakelijk om lachen. Helemaal leuk is dat enkele acteurs in het echt familie van elkaar is en nu hier bijvoorbeeld ook vader en zoon spelen. Kun je aan de wenkbrauwen wel zien.
[ Voor 35% gewijzigd door Tomba op 08-01-2021 20:12 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Ah dank voor de reminder, wist niet dat S2 al uit was.zeroday schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:03:
van het weekend seizoen 2 van ' A Discovery of Witches' er doorheen gejast ..
veels te kort .. maar goed.. wachten op het laatste seizoen dan maar ..
Nomen nescio
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq