Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 130.321 views

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02 20:23
sambalbaj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:19:
[...]

Zijn dit nou botmatig aangemaakte posts?

Eigenlijk droppen ze ook enkel een linkje en zoek het maar uit.
Zonder verdere toevoeging eigenlijk grenzend aan spam.
jammer voor jou zijn wel degelijk series die mij interesseren.

historie is een van mijn ding.

maar deze ziet erg goed uit. ;)

plet

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-01 15:18
sambalbaj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:11:
[...]

Misschien kan je even kort aangeven waarom je een serie aanraadt of wat je er van vond.

Nu is het enkel 'hoi ik heb wat gevonden'. Leuk maar verder kan je zo te weinig mee.
Daar ben ik het niet mee eens, ik kom hier vooral om te kijken of er nog nieuwe series zijn. Ik heb persoonlijk genoeg aan zijn reactie.

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-01 15:18
Vrijdag schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:25:
[...]

Ik vond het wel opvallend dat het een Hulu serie is, ondanks dat het een Marvel Universe is. Hoewel, de serie is nou niet bepaald erg familie vriendelijk en passend in de standaard Disney formule :P

Heb Helstrom inmiddels helemaal gezien en ik hoop op een tweede seizoen, vond het wel lekker duister allemaal.

Nu begonnen met The Boys, en dat is dan weer helemaal de andere kant op. Enorm over de top en zichzelf niet serieus nemend, maar toch met een beetje een donker randje.
Nadat ik zag dat het gebaseerd is op werk van Garth Ennis snapte ik het. Hij heeft ook Hellblazer (verfilmd als Constantine), Preacher en het ultra gewelddadige The Crossed gemaakt.
Ze mogen van mij al zijn comics verfilmen. preacher is echt een toffe serie, ik hou van series die zichzelf niet zo serieus nemen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Station 19 en Greys Anatomy zijn weer begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vrijdag schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:28:
Ben nu Helstrom aan het kijken. Leuke super naturalesque serie met een snufje horror/thriller.

Ben verder niet bekend met de comics, dus geen idee of het trouw blijft aan de bron.
Hoe zit het in deze serie met jumpscares? De trailer ziet er wel goed uit, lekker duister, maar ik heb een schurfthekel aan jumpscares...

Edit: @Vrijdag Tnx, klinkt goed. :) Kansje geven dan maar.

[Voor 7% gewijzigd door Bra-Jo op 13-11-2020 12:54]

Nomen nescio

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:09
Bra-Jo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:26:
[...]

Hoe zit het in deze serie met jumpscares? De trailer ziet er wel goed uit, lekker duister, maar ik heb een schurfthekel aan jumpscares...
Ik vond het persoonlijk erg mee vallen qua jumpscares. Er zaten er wel een paar in, maar het is geen gimmick om een scène spannend te maken. De serie richt zich meer op het psychologische aspect en dingen als familiebanden, opgroeien zonder ouders etc. Qua horror is het ook wat meer een duistere setting (meeste scenes buiten zijn in de regen, in het donker of een combinatie van beiden) en bodily horror. Niet extreem bloederig zoals Hellraiser of The Thing, maar het is niet het nette, bloedeloze wat je in de doorsnee Marvel productie hebt.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• pletter
Durf eigenlijk niks meer te posten vanwege commentaar.

Maar er is weer een Netflix serie uitgekomen Spaanstalig.

FF een youtube link: YouTube: The Minions of Midas | Official Trailer | Netflix

Als het wat is kan je verder kijken.

Link IMBD : IMDB: Los favoritos de Midas (TV Mini-Series 2020– )

Even meer info;

Los Favoritos de Midas is based on the 1901 short story by Jack London. The six-part series follows Victor, a rich businessman, who is blackmailed in a strange way by a mysterious organization.

Take it or leave it.

plet,

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De 19e komt er een Fresh Prince of Bel-Air reünie :)
[Embed: https://www.instagram.com/tv/CHiCXllgxnq]
offtopic:
edit: huh, Instagram wordt toch door de embed-tag ondersteund? :?

[Voor 27% gewijzigd door Raven op 14-11-2020 10:40]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-02 19:32
Raven schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:39:
De 19e komt er een Fresh Prince of Bel-Air reünie :)
[Embed]
offtopic:
edit: huh, Instagram wordt toch door de embed-tag ondersteund? :?
Gaaf en zelfs met de originele Vivian (die met ruzie is weggegaan).

Lastig dat ik dit soort dingen alleen kan kijken door te downloaden. HBO Max heeft wel echt vette exclusives komende tijd (Justice League).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
Ik keek laatst een clip op Youtube over 2 karakters uit Chicago PD: Jay Halstead en Hailey Upton.
Leek me wel leuk, ik ken Tracy Spiridakos (Hailey) alleen van de serie Revolution.
Eerste seizoen maar even gekeken.... Blijkt Hailey daar nog helemaal niet in te zitten en ik Erin Lindsay (Sophia Bush, die ik ken van Supercross) een veel leuker karakter te vinden :D
Kom er vervolgens achter dat de serie inmiddels al naar S8 gaat en in principe nog 2 seizoenen krijgt.
Nou duurt het vaak wel even voor ik warm loop voor een serie, maar dit is toch wel vrij extreem ;)

• pletter
Persoonlijk vind ik Chicago PD een volgzame serie.

Ja hij is wat extreem over moraal en integriteit maar kijkt wel lekker weg.

plet

• AcidBurn
pletter schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:45:
Persoonlijk vind ik Chicago PD een volgzame serie.

Ja hij is wat extreem over moraal en integriteit maar kijkt wel lekker weg.

plet
Ik bedoelde met "extreem" dat de serie al 8 jaar loopt en ik nu pas achter het bestaan van de serie kom en eraan begin :D Ik kende de serie in zijn geheel niet.
De serie zelf is - in vergelijking met wat ik gewend ben - geen moment extreem te noemen.
Als je series als Sons of Anarchy gewend bent, dan is de loyaliteit naar eigen unit, en het verschoven moraal echt geen probleem.

Een uitspraak van Sgt Hank Voight in de eerste aflevering die de stand van zaken direct duidelijk maakte:
"You tell me the truth, so i can lie for you." Maw: Wat er ook gebeurd, de unit steunt elkaar.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:28
Even hier een ander topic onder de aandacht brengen :
Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
En wat is nu de bedoeling hier van ?

"Beautiful Clean Coal"

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Het gebeurt me niet vaak dat ik in de krant over een serie lees en ik dan denk: hey .. waarom heb ik die niet in mijn lijstje staan ..

The Queens Gambit .. Op de een of andere manier trekt deze serie me wel.
IMDB: The Queen's Gambit (TV Mini-Series 2020)

En van een hele andere orde
Harly Quinn
Zag ik ook voorbij komen, maar of ik dat nu wat vind ..

There are no secrets, only information you do not yet have

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:43

alienfruit

the alien you never expected

Erg leuke tv serie uit Korea gekeken dat ook remakes heeft in Indonesië en Thailand genaamd Tunnel (2016) het gaat over een detective die een moord onderzoekt maar naar 30 jaar in de toekomst wordt gestuurd.
In 1986, Park Gwang-ho works as a successful detective in an enthusiastic manner. However, his life changes when he takes the lead in a serial homicide case and when he passes through a tunnel while chasing the "culprit". He time travels 30 years into the future (2016), where he meets a new partner, Kim Seon-jae, an eccentric elite detective that has a high ability in investigation. When the serial killer continues his "modis operandi" of his murders that happened 30 years ago, the detective duo works together with a Criminal psychologist, Professor Shin Jae-yi to solve the unsolved murders and to catch the murderer.
Het is te vinden op Netflix (lig in het VK)

[Voor 68% gewijzigd door alienfruit op 16-11-2020 11:55]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht begint Bull weer.

Oscar Wilde

• pletter
Voor de liefhebbers.

Docu/Crime Van HBO. Murder on Middle Beach.

Link naar IMBD. IMDB: Murder on Middle Beach (TV Mini-Series 2020– )

Zie review.

Groet plet

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-02 20:55
zeroday schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:42:
The Queens Gambit .. Op de een of andere manier trekt deze serie me wel.
IMDB: The Queen's Gambit (TV Mini-Series 2020)
Ik vond het een leuke mini serie. Het begon was sloom, maar gelukkig werd het schaken ook niet heel erg langdradig. Ze hielden de vaart er goed zodra de serie op gang is gekomen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het is weer tijd voor Gibbs' ge-headslap, S18 is begonnen :)

Oscar Wilde

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:13
pletter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:05:
Hallo allemaal.

Schijnt weer een pareltje van HBO Max online te staan,
Alleen nog met Hebrew subs wat ik gevonden heb.

Deze heet Sh'at Neila oftewel Valley of Tears .

Hier de link: IMDB: Sh'at Neila (TV Series 2020)

Groet plet
Super! Trek je niks aan van het negatieve commentaar. Je berichten zijn gewoon spot on. ;)

• pletter
Ok als jullie het niet erg vinden,

KOMT er weer een Van HULU.

No man's Land, Hier is de trailer als voorproefje. YouTube: No Man's Land - Trailer (Official) • A Hulu Original

De link naar IMBD IMDB: No Man's Land (TV Series 2020– )

Hij krijgt een redelijke hoge score daar,

Plot: A family grieves the death of their daughter in a suicide bombing. Meanwhile, her brother suspects she is still alive after glimpsing her in a news report and sets off to find her in the Middle East.

plet

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:01

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

pletter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:05:
Hallo allemaal.

Schijnt weer een pareltje van HBO Max online te staan,
Alleen nog met Hebrew subs wat ik gevonden heb.

Deze heet Sh'at Neila oftewel Valley of Tears .

Hier de link: IMDB: Sh'at Neila (TV Series 2020)

Groet plet
Klinkt goed, maar volgens mij nog niet op HBO Max (alleen op Israëlische TV)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• pletter
Tomba schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:10:
[...]

Klinkt goed, maar volgens mij nog niet op HBO Max (alleen op Israëlische TV)
wel in andere landen ik kijk het het ook maar mag verder niks over zeggen. 8)7 |:( O-)

Anoniem: 91868

Ik ben pas begonnen aan The Handmaid's Tale. Zieke shit is dat zeg. SGP on steroids vermenigvuldigd met Nazi Duitsland.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:50

Damian

Insane Obtrusion

Gister de eerste aflevering van Big Sky gezien. Goed begin van een hopelijk vette serie!

IMDB: Big Sky (TV Series 2020– )

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02 13:16
Inmiddels gestart met neXt IMDB: Next (TV Series 2020– )

Nu halverwege aflevering 2 en het ziet er veelbelovend uit. Over een soort losgeslagen super AI. (Krijg een beetje Person of Interest vibes)

• SuperPoekie
  • Niet online

SuperPoekie

Super Furry Animal

Getto schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:11:
Inmiddels gestart met neXt IMDB: Next (TV Series 2020– )

Nu halverwege aflevering 2 en het ziet er veelbelovend uit. Over een soort losgeslagen super AI. (Krijg een beetje Person of Interest vibes)
Helaas heeft Fox die serie al weer gecanceld. Voor mij een reden om er niet aan te beginnen, hoe gaaf PoI ook was, en een Samaritan-achtige AI als basis voor het verhaal me echt wel aanspreekt.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Getto
SuperPoekie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:21:
[...]

Helaas heeft Fox die serie al weer gecanceld. Voor mij een reden om er niet aan te beginnen, hoe gaaf PoI ook was, en een Samaritan-achtige AI als basis voor het verhaal me echt wel aanspreekt.
Dafuq? Dat is wel zuur.

• Dacuuu
Damian schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:
Gister de eerste aflevering van Big Sky gezien. Goed begin van een hopelijk vette serie!

Ziet er leuk uit! Check, op het lijstje.

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Damian schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:

ja die was wel unexpected .. vooral het einde van de Pilot ..

Btw. GOT fans: two weeks to live is ook wel een redelijke funny serie .. Lekker kort en krachtig ..
kun je gewoon in 1 of 2 dagen erdoorheen jassen.

[Voor 17% gewijzigd door zeroday op 20-11-2020 07:43]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Yakko, Wakko en Dot zijn sinds afgelopen nacht weer op de buis *O* *O*

Vandaag de allerlaatste Supernatural ep, plus een special zo te zien en de reünie van de Fresh Prince of Bel-Air is er ook :)

[Voor 52% gewijzigd door Raven op 20-11-2020 09:37]

Oscar Wilde

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59
Raven schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:34:
Yakko, Wakko en Dot zijn sinds afgelopen nacht weer op de buis *O* *O*

Vandaag de allerlaatste Supernatural ep, plus een special zo te zien en de reünie van de Fresh Prince of Bel-Air is er ook :)
Voor de mensen die niet weten wie dit zijn:

Strava, Twitter

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

The Flight Attendant is ook nu beschikbaar (met Michiel Huisman)

Valt me op dit moment ook niet tegen, maar wel even wennen aan de wijze van montage ..

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
zeroday schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:27:
The Flight Attendant is ook nu beschikbaar (met Michiel Huisman)

Valt me op dit moment ook niet tegen, maar wel even wennen aan de wijze van montage ..
Waar is die te zien?

Edit: HBO dus.

[Voor 3% gewijzigd door Starbucks op 20-11-2020 20:43]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

SuperPoekie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:21:
[...]

Shit, net gisteren aan begonnen... :( Ff uitzoeken of er een beetje een leuk einde aan S01 zit, anders is 't ook meteen weer afgelopen.

Ik wil nog even Schitt's Creek pluggen hier. We hebben de eerste aflevering een jaar of twee geleden al eens gekeken en meteen afgehaakt vanwege de irritante personages. Naar aanleiding van de Emmys van dit jaar opnieuw aan begonnen, en na twee afleveringen verslaafd. Nu bijna klaar met het laatste seizoen, zes. De personages maken een mooie ontwikkeling door tijdens de serie, van extreem verwende rijkelui naar min of meer normale mensen. Ik ben vooral fan van David en Alexis; de interacties, de spottende grijns af en toe, hoe ze hun ouders en elkaar licht afzeiken enz. En qua acteerwerk vind ik het heel knap hoe Annie Murphy de maniertjes van haar "broer" overneemt; je zou zweren dat ze echt broer en zus zijn. Enige waar ik me af en toe aan stoorde, was het accent van de moeder, maar dat is sinds een sterke opmerking in seizoen drie ook voorbij.

Echt een dikke aanrader.

Nomen nescio

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bra-Jo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:56:
Schitt's Creek
Naar aanleiding van de Emmys van dit jaar
* Raven heeft gelachen toen
De naam werd telkens in beeld gezet omdat het anders leek dat hij shit zei :P

Oscar Wilde

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-02 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Jammer dat neXt alweer gecanceled is, ik vermaak me er goed mee.

Big Sky maar eens checken, ben benieuwd.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 18:38

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, dan is na 15 jaar dan écht een einde gekomen aan Supernatural....wat een BAGGER finale zeg, ongelooflijk. Heel snel er vanaf gemaakt, bijna geen enkel bij-personage meer gezien...Jezus...ik dacht dat lost al een kater was maar dit... :N

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
Deathchant schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:22:
Nou, dan is na 15 jaar dan écht een einde gekomen aan Supernatural....wat een BAGGER finale zeg, ongelooflijk. Heel snel er vanaf gemaakt, bijna geen enkel bij-personage meer gezien...Jezus...ik dacht dat lost al een kater was maar dit... :N
Supernatural nooit (echt) gekeken.

Wel heel erg dat schrijvers en productieteams zich er zo makkelijk vanaf maken. Ik was destijds ook niet blij met Lost. Om die reden kijk ik steeds vaker series met een vooraf geschreven eind, zoals miniseries. Daar kan je je ook makkelijk mee vermaken. Dat geeft ook een bevredigend gevoel aan het einde van een serie of een (gesloten) seizoen.

Yippie kayak, other buckets!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan ken je Las Vegas niet :+

Oscar Wilde

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Jammer dat je dan net weer het einde moet spoilen ....
maar ik vind het niet noodzakelijkerwijs noodzakelijk dat in een laatste aflevering allerlei bij personages getoond moeten worden.

;)
ik ben naar 4 of 5 jaar gestopt .. vond het wel welletjes .. maar het had een grote schare fans ..

[Voor 11% gewijzigd door zeroday op 22-11-2020 10:06]

• Starbucks
Eerste aflevering van The Flight attendant gekeken, maar vind het nog niet zo bijzonder. Het hoofdpersonage is iemand met echt een verschrikkelijk irritant karakter. Denk dat ik mij daar flink aan ga storen. Kijk het nog 1 aflevering aan en dan zit het er waarschijnlijk alweer op.

• Getto
Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:01:
Eerste aflevering van The Flight attendant gekeken, maar vind het nog niet zo bijzonder. Het hoofdpersonage is iemand met echt een verschrikkelijk irritant karakter. Denk dat ik mij daar flink aan ga storen. Kijk het nog 1 aflevering aan en dan zit het er waarschijnlijk alweer op.
Ik kan alleen maar aan the big bang theory denken als ik naar haar kijk.

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:34
Coenen schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:26:
Jammer dat neXt alweer gecanceled is, ik vermaak me er goed mee.

Big Sky maar eens checken, ben benieuwd.
Wel waard om de serie alsnog te kijken? Of is het vooral opbouw en stopt de serie dan? Trailer ziet er goed uit.

• Getto
BlackMonkey schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:41:
[...]

Wel waard om de serie alsnog te kijken? Of is het vooral opbouw en stopt de serie dan? Trailer ziet er goed uit.
Goede vraag, ik laat het je weten wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden ;)

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:34
Getto schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:48:
[...]

Goede vraag, ik laat het je weten wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden ;)
Oeps haha. Graag :)

• Getto
Ik heb nu 4 afleveringen gezien en ik vermaak mij er prima mee. De opbouw gaat vrij snel en ik zit nu al lekker in het verhaal. Ben alleen net als jij heel benieuwd hoe het seizoen/serie eindigt.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Same here. Ben best wel benieuwd hoe het gaat eindigen. Jammer dat het maar 1 seizoen is.
Maar zou ook niet 123 weten wat er een volgend seizoen nog kan gebeuren?

• Getto
Vandaag weer een nieuwe serie ontdekt:

IMDB: Professionals (TV Series 2020– )

De trailer ziet er leuk uit! YouTube: Professionals | Official Trailer | A Viaplay Original

Helemaal mijn genre(action/comedy) Zodra ik klaar ben met Warrior ga ik hier zeker een blik op werpen.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 11:19

Tijntje

Hello?!

Getto schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:14:

De trailer ziet er leuk uit! YouTube: Professionals | Official Trailer | A Viaplay Original

Helemaal mijn genre(action/comedy) Zodra ik klaar ben met Warrior ga ik hier zeker een blik op werpen.
Is met Brendan Fraser dus ik ga het een kans geven :D

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:34
Ratched afgekeken. Toffe Netflix thriller, losjes gebaseerd op "One flew over the cuckoo's nest".

Ik twijfelde of de serie leuk zou zijn omdat de regisseur ook "American horror story" regisseert. Dat vond ik ooit een topserie, maar de laatste seizoenen vind ik niet meer om aan te zien ;).

Ratched is gewoon leuk. Heerlijke jaren 50 sfeer, mooi gefilmd, goed geacteerd en een prima verhaal! Wat mij betreft verdient de score hoger dan de 7,3 die IMDB momenteel geeft.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

FBI gaat ook weer beginnen. Ben beniuewd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tijntje schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:31:
[...]

Is met Brendan Fraser dus ik ga het een kans geven :D
Heeft ie eindelijk geleerd bomen te ontwijken? :+

Oscar Wilde

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:29

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Getto schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:44:
Ik kan alleen maar aan the big bang theory denken als ik naar haar kijk.
Dan heb je zeker nooit naar IMDB: 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter (TV Series 2002–2005) gekeken ?

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Raven schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:29:
[...]

Heeft ie eindelijk geleerd bomen te ontwijken? :+
Heeft hij nu ook eens wat anders te zeggen dan (f*ckerdif*ck) ;_)

• Getto
Coenen schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:20:
FBI gaat ook weer beginnen. Ben beniuewd.
Is al begonnen. Vorige week de eerste aflevering van het nieuwe seizoen al gezien. Ook FBI Most wanted is vorige week weer gestart.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dank, ik zie net dat ie netjes binnen is, alleen geen email notificatie gekregen dat ie er is.
Gelijk vanavond kijken.

Anoniem: 91868

Getto schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:14:

Als je dit genre leuk vindt kan ik je deze serie aanraden.
IMDB: Blood & Treasure (TV Series 2019– )
Soort Nathan Drake achtig. Ik vond het erg leuk.
Ben overigens net begonnen aan Professionals ;)

edit: deze heb ik ook gezien en schoot me nog te binnen, zelfde genre
IMDB: Hooten & the Lady (TV Mini-Series 2016–2017)

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 23-11-2020 21:08]

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 16:48
Net gepost in het Netflix-topic, maar ik doe het ook even hier:
Het elfde seizoen van Archer komt op 4 december (volgende week vrijdag) op Netflix, aldus de Netflix-app.
Dit is redelijk snel gezien de laatste aflevering op 28 oktober werd uitgezonden op FXX.

Hier is de trailer van Archer S11:

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Anoniem: 91868 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:52:
[...]

Als je dit genre leuk vindt kan ik je deze serie aanraden.
IMDB: Blood & Treasure (TV Series 2019– )
Soort Nathan Drake achtig. Ik vond het erg leuk.
Ben overigens net begonnen aan Professionals ;)

edit: deze heb ik ook gezien en schoot me nog te binnen, zelfde genre
IMDB: Hooten & the Lady (TV Mini-Series 2016–2017)
Kijk een verborgen serie .> Blood and treasure.. Ben benieuwd

Hooten & the lady was wel ok maar niet hoogstaand..

Bij Professionals moet ik me nog even wat gaan settelen die kogels die overal tegenaan ketsen zijn wel erg nep .. man wat slecht geschoten ;)

• pletter
Hallo serie liefhebbers, weer een gevonden van Netflix. Kings of Jo'Burg

https://www.netflix.com/nl-en/title/81219804

Trailer: YouTube: King's of Jo'Burg | Official Trailer | Netflix

Plet

• Dacuuu
Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:01:
Ik heb alleen E01 nog maar gezien, heb geen WOW effect ofzo, maar heb wel interesse om te kijken hoe E02 en verder verloopt.

• Getto
zeroday schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:12:
[...]

Kijk een verborgen serie .> Blood and treasure.. Ben benieuwd

Hooten & the lady was wel ok maar niet hoogstaand..

Bij Professionals moet ik me nog even wat gaan settelen die kogels die overal tegenaan ketsen zijn wel erg nep .. man wat slecht geschoten ;)
Hooten and the lady was vermakelijk maar meer niet idd. Blood and treasure vond ik helaas wat minder. Na 3 episodes ben ik gestopt.

[Voor 3% gewijzigd door Getto op 05-12-2020 22:45]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless S11 is begonnen :D

Oscar Wilde

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren de prequel episode Trouble Don't Last Always gezien van Euphoria S2. Heel sterk geschreven en een indrukwekkend stukje acteerwerk van Zendaya en Colman Domingo.

Er wordt meer ingegaan over de gevolgen van verslaving maar de episode lijkt meeromvattend te zijn dan alleen dat. Zat echt heel goed in elkaar en behoorlijk relevant en actueel ook.

Kan niet wachten op S2.

• VirinR
Dacuuu schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:04:
[...]

Ik heb alleen E01 nog maar gezien, heb geen WOW effect ofzo, maar heb wel interesse om te kijken hoe E02 en verder verloopt.
Ik vond de pilot juist heel goed gedaan. Voor een moordmysterie heeft de serie erg geestige momenten en je wordt direct meegenomen in het verhaal. Ik wou direct meer weten en heb daarna direct de twee opeenvolgende afleveringen zien. Ook de afleveringen die deze week uitkwamen heb ik al gezien en ook die waren erg goed.

• VirinR
En er is nu ook een einde gekomen aan The Undoing op HBO met een extra lange aflevering van 70 minuten.
Nicole Kidman en Hugh Grant waren geweldig in deze serie met veel twists en turns. De eerste aflevering begon best langzaam maar daarna wordt de mysterie alsmaar groter terwijl je maar vanuit één perspectief naar de evenementen kijkt, namelijk die van Grace (Nicole Kidman).
spoiler:
De laatste scène met de helicopter achtervolging waarin Grace op de brug rent om haar kind te beschermen was ronduit geweldig. _/-\o_
En voor diegenen die het jammer vinden dat Jonathan de moordenaar is: lees dit even naar want ik kan het niet beter verwoorden.

Ook Noma Dumezweni (de advocate) gaf een Emmy-waardige optreden. Het zou mij niet verbazen als zij en Hugh Grant Emmys winnen.

Overigens is Euphoria ook terug met een speciale aflevering dus geen S2 maar de aflevering is wel het vervolg van de S1 finale. Er komt nog een tweede speciale aflevering voordat S2 uitkomt.

[Voor 25% gewijzigd door VirinR op 06-12-2020 14:25]

• Dacuuu
Zag Your Honor (US) langskomen, ziet er wel vet uit. Met Bryan Cranston. :P

The 10-episode legal thriller stars Cranston as Michael Desiato, a respected New Orleans judge whose teenaged son Adam (Hunter Doohan) is involved in a hit-and-run that leads to a high-stakes game of lies, deceit and impossible choices. Starring Bryan Cranston.

Imdb: 8,7/10 met 1392 stemmen. IMDB: Your Honor (TV Series 2020– )

[Voor 9% gewijzigd door Dacuuu op 13-12-2020 17:36]

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 20:13
Dacuuu schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:28:

The 10-episode legal thriller stars Cranston as Michael Desiato, a respected New Orleans judge whose teenaged son Adam (Hunter Doohan) is involved in a hit-and-run that leads to a high-stakes game of lies, deceit and impossible choices. Starring Bryan Cranston.

[YouTube: Your Honor (2020) Official Trailer | Bryan Cranston SHOWTIME Series]
[YouTube: Your Honor | Official Trailer #2 | SHOWTIME]
10-episode maar dan wel bij IMDB 2020- hebben staan. Dus geen miniserie maar weer iets dat uitgemolken gaat worden als seizoen 1 succesvol blijkt te zijn?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
coelho schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:52:
[...]

10-episode maar dan wel bij IMDB 2020- hebben staan. Dus geen miniserie maar weer iets dat uitgemolken gaat worden als seizoen 1 succesvol blijkt te zijn?
Kan ook een foutje zijn, daardoor heb ik een tijdje enorm uitgekeken naar seizoen 2 van Taboo dat nooit kwam.

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:02
De afleveringen worden uitgezonden van 6 december tot en met 14 februari, dus 2020-2021 klopt wel.

• AcidBurn
Ik heb nu in een maand tijd S1-S5 van Chicago PD erdoor gejaagd.
Leuke serie, met veel grijze karakters in de zin van: Bijna niemand in de intelligence unit is 100% by the book.
Maar sinds Erin Lindsay eruit is (actrice Sophia Bush vertrok na S4) is het een stuk minder leuk geworden.

De boel escaleert op alle fronten. Ik kijk het nog wel, maar vraag me af waar dit heen gaat.
Als ik in dit tempo doorga, ben ik over 2 weken helemaal bij met de serie.

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

coelho schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:52:
[...]

In theorie zou het dat kunnen, maar dan zal het onderwerp anders moeten zijn.
Het verhaal gaat in 2 afleveringen wat mij betreft lekker snel, dus de momenten gaan lekker snel en niet het onnodig gezever er allemaal tussen door (maar ben bang dat er nog zo'n aflevering tussen zit) ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rowan Atkinson maakt ruzie met bij in te verschijnen Netflix-comedyserie
Rowan Atkinson speelt de hoofdrol in de nieuw te verschijnen comedyserie Man vs. Bee, meldt Variety zondag. Het is nog niet bekend wanneer de door Netflix ontwikkelde tiendelige serie verschijnt via het streamingplatform.

In Man vs. Bee speelt Atkinson een man die tijdens het oppassen op een luxueuze woning ruzie krijgt met een bij. De 65-jarige Britse acteur is ook een van de bedenkers van de comedyserie.

De comedyserie met Atkinson is onderdeel van een reeks nieuwe, in het Verenigd Koninkrijk te ontwikkelen Netflix-producties. Zo kondigde de streamingdienst ook de voetbalcomedyserie Red Zone aan. Sam Mendes, bekend van de oorlogsfilm 1917, neemt hiervoor de regie op zich en is uitvoerend producent.

In 2020 investeerde Netflix 1 miljard dollar (ongeveer 824 miljoen euro) in Britse producties. Dat is het dubbele van het bedrag dat de streamingdienst het jaar daarvoor in producties in het land stak.
* Raven denkt aan

Oscar Wilde

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 20:13
jodeltje schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:11:
[...]

Kan ook een foutje zijn, daardoor heb ik een tijdje enorm uitgekeken naar seizoen 2 van Taboo dat nooit kwam.
Wacht... zeg je nou dat er geen tweede seizoen van Taboo meer gaat komen? Daar zie ik al jaren naar uit, dat verhaal was ook niet af. Bovendien is er in voorgaande jaren meerdere malen gezegd dat er meer seizoenen zouden volgen.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
coelho schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:57:
[...]

Wacht... zeg je nou dat er geen tweede seizoen van Taboo meer gaat komen? Daar zie ik al jaren naar uit, dat verhaal was ook niet af. Bovendien is er in voorgaande jaren meerdere malen gezegd dat er meer seizoenen zouden volgen.
Iemand vertelde me dat het een miniserie was, maar nu ik het even opzoek komt er gewoon (ooit) een 2e seizoen. Jeeh!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De eerste 3 ep's van The Expanse S5 zijn er :)

Oscar Wilde

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dacuuu schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:28:

[YouTube: Your Honor (2020) Official Trailer | Bryan Cranston SHOWTIME Series]
[YouTube: Your Honor | Official Trailer #2 | SHOWTIME]
Paar kleine puntjes waarvan ik dacht niet echt realistisch, maar kijkt verder wel lekker weg.

Michael Stuhlbarg bekend van o.a. Boardwalk Empire (Arnold Rothstein) mag ik ook wel.

Denk alleen dat het allemaal wel goed afloopt, dus hoop wel op wat meer actie/drama.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:02
coelho schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:38:
[...]

Hopelijk een miniserie met een begin en een eind?
Nou de serie is verlengd voor een 2e seizoen. Terwijl het verhaal volgens mij wel is afgerond. (ik heb het bijbehoordende boek niet gelezen. :+ )

Het eerste seizoen keek wel goed weg, hoewel de dronken flashback na een tijdje wel wat storend waren.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 25-01 21:38
Vandaag begonnen aan For Life(2020-), heb al twee afleveringen gekeken. Een erg interessante serie wat losjes is gebaseerd op het leven van Isaac Wright Jr. Tot nu toe een aanrader. Dit soort court series vind ik erg interessant.

[Voor 10% gewijzigd door RazorMaron op 21-12-2020 18:33]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

RazorMaron schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:33:
Vandaag begonnen aan For Life(2020-), heb al twee afleveringen gekeken. Een erg interessante serie wat losjes is gebaseerd op het leven van Isaac Wright Jr. Tot nu toe een aanrader. Dit soort court series vind ik erg interessant.
Ben benieuwd, die had ik nog niet in mijn lijstje. Zulke series vind ik vaak een paar afleveringen goed en daarna is het veel van hetzelfde. Maar we zullen zien ;)

• RazorMaron
zeroday schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:24:
[...]

Ben benieuwd, die had ik nog niet in mijn lijstje. Zulke series vind ik vaak een paar afleveringen goed en daarna is het veel van hetzelfde. Maar we zullen zien ;)
Haha, ik heb net de trailer opnieuw gekeken en zie dat 50 Cent de executive producer is en ook nog eens meespeelt, wel grappig. Ik hoop dat het niet verveelt voor mij na een paar extra afleveringen. Tot nu toe bevalt het mij goed.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• RazorMaron
RazorMaron schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:36:
[...]

Haha, ik heb net de trailer opnieuw gekeken en zie dat 50 Cent de executive producer is en ook nog eens meespeelt, wel grappig. Ik hoop dat het niet verveelt voor mij na een paar extra afleveringen. Tot nu toe bevalt het mij goed.
Ik ben nu bij aflevering 13, de season finale, heb er gewoon vandaag 10 doorheen gerost.

Echt een hele goede serie, toch wel een van de betere die ik heb gezien. Ben zelfs tevreden over hoe 50 Cent acteert.

Ik ga nu slapen aangezien ik morgen moet beginnen om 08:00, maar damn sure dat ik morgen die season finale ga kijken. Hopende op de verlossing.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Productie NCIS en andere series langer met winterstop vanwege coronavirus
Verschillende televisieseries die in en rond Los Angeles worden gefilmd, zullen de opnames niet zoals gepland maandag hervatten. De lokale gezondheidsautoriteit heeft er woensdag bij productiemaatschappijen op aangedrongen pas op de plaats te maken zolang het aantal coronapatiënten in het ziekenhuis blijft stijgen, meldt Deadline.

CBS Studios zou daar als eerste gehoor aan hebben gegeven, door de opnames van onder meer NCIS, NCIS: Los Angeles, Seal Team, Why Women Kill en Diary of a Future President voorlopig niet van start te laten gaan. Deadline meldt dat ook andere studio's en productiehuizen overwegen de winterstop te verlengen.

De televisie- en filmproducenten hadden toestemming van de Los Angeles County Department of Public Health om te filmen zolang de coronaregels daarbij gehandhaafd worden. Toch heeft de gezondheidsautoriteit er afgelopen week bij de entertainmentindustrie op aangedrongen de werkzaamheden zo in te richten dat activiteiten met het hoogste besmettingsgevaar worden uitgesteld. Organisatie FilmLA, die de vergunningen voor de filmwereld regelt, heeft afgeraden cast en crew te laten reizen voor producties.

Het is nog niet bekend of de langere winterstop gevolgen heeft voor het uitzendschema van de producties.

Oscar Wilde

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:09
Ah, er is weer een nieuw seizoen van Pennyworth (y)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

In mijn ogen was heel seizoen 15 een grote finale, met de voorlaatste aflevering van het seizoen als "grande finale". De allerlaatste aflevering is bijna "bonus", althans de eerste helft. Ik heb die serie niet 15 seizoenen gekeken voor de finales, ik heb gekeken voor de gewone avonturen. Sam & Dean die een monster opsporen en daar mee dealen. Deze laatste aflevering doet dat nog één keer, inclusief alle cliches die daar bij horen. De scene zat helemaal volgepakt.

*knip*

Heel spannend was het inderdaad niet, maar ik vond het wel een passend einde voor deze serie. *knip*
Zie Topic warning, geen spoilers aub.

[Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 30-12-2020 21:14]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 11:19

Tijntje

Hello?!

His Dark Materials (2019–)
Tweakers: 9.0 | IMDb: 7.9 | Genre: Adventure, Drama, Family, Fantasy | Runtime: 60 min | MPAA: TV-14
A young girl is destined to liberate her world from the grip of the Magisterium which represses people's ties to magic and their animal spirits known as daemons.

Net klaar met seizoen 2 en laat ik voorop stellen dat wij allebei de boeken niet hebben gelezen.
Het eerste seizoen vonden we interessant en spannend en zou ik een 8 geven. Goed verhaal en ook zeker in deze tijden nog heel relevant m.b.t. het geloof.

Seizoen 2 deed het niet voor ons niet, het waren 8 aflevering en het hele seizoen voelde meer aan als filler.
Er gaan een aantal mensen dood waar we waarschijnlijk om moesten geven maar heel veel meer dan een meh kon ik er niet voor opbrengen.

De kinderen in de tussenwereld konden echt niet acteren.
Over de het plot met de kinderen:
spoiler:
Dat hun ouders ze hebben achtergelaten terwijl ze een eindje verderop in de bergen zitten slaat echt nergens op. Ik ken geen ouder dieziu vluchten en dan maar besluit zijn kinderen achter te laten.

Ruth Wilson speelde weer geweldig, die ene scene waar ze haar daemon op zijn plek zetten in de laatste aflevering is heel sterk, zij staat waarschijnlijk naar een tennisbal te kijken :)

Ik hoop echt dat het derde seizoen een stuk beter wordt.
6 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Two Weeks to Live (2020–)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.6 | Genre: Adventure, Comedy, Crime, Drama | Runtime: 24 min | MPAA: TV-MA
A woman sets out on a secret mission to honour her father, who died under mysterious circumstances when she was a young girl.

Het hele seizoen gezien en leuk voor tussendoor, je moet wel even je suspension of disbelief een tandje opschroeven maar het is een korte serie en de vaart zit er lekker in.
Ook een leuke knipoog dat Maisie haar Night King kill nog eens mag overdoen.
7.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

[Voor 25% gewijzigd door Tijntje op 31-12-2020 12:04]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't laatste :/ seizoen van Sabrina komt vandaag als het goed is :)

Oscar Wilde

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-02 17:04

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik dacht dat ik hem gisteren of eergisteren al zag, met "New Episodes" label.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB geeft 31 december als releasedatum aan, helaas heeft mijn bron nog niets :/

[Voor 14% gewijzigd door Raven op 01-01-2021 17:35]

Oscar Wilde

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Als je ook https://at-my.tv/ gebruikt, die heeft hem blijkbaar al als ended gemarkeerd. Deel 4 heeft daar bij mij ook nooit tussen gestaan. Ik ben er ook maar toevallig achter gekomen.

Anyways, ik heb net de eerste aflevering al gezien, het staat er echt al op.

More than meets the eye

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Hmm, als ik nu terug naar december ga, dan staat deel 4 er wel opeens tussen; gisteren nog niet.

More than meets the eye

• Starbucks
Eerste 5 afleveringen van Your Honor gekeken en kijkt erg lekker weg. Brian Cranston speelt altijd goed en ook hier speelt hij weer een goede rol.

• Dacuuu
Hier ook vanavond begonnen met Your Honor, aflevering 1 was intens. Dit smaakt naar meer!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

Geüpgegraded

Your Honor staat hier ook op het lijstje. Even wachten tot het seizoen klaar is om niet tig series door elkaar heen te kijken omdat verhaallijnen volgen anders een uitdaging wordt. Nu eerst het laatste stuk Vikings (waar komend jaar een spin-off op komt)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 22:04

MeNTaL_TO

The future is not set

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Starbucks
Blerp schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:28:
Your Honor staat hier ook op het lijstje. Even wachten tot het seizoen klaar is om niet tig series door elkaar heen te kijken omdat verhaallijnen volgen anders een uitdaging wordt. Nu eerst het laatste stuk Vikings (waar komend jaar een spin-off op komt)
Haha, ja ik wou ook wachten. Echter had ik even weinig om te kijken, dus maar vast gestart. Alleen moet ik nu steeds een week wachten op een nieuwe aflevering en dat is wat minder. Beter begin je in februari aan Your Honor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dr. Pol S18 is begonnen :)

Oscar Wilde

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Vikings .. seizoen is redelijk afgemaakt. Einde kan ik wel mee leven ;)

Nieuw: The Wilds.. S1 is veels te kort. Er komt een S2 en dat is ook wel nodig want je blijft met heel veel vragen over. Vind het best verrassend en met veel nieuwe acteurs

En in mijn vakantie maar even 5 seizoenen The Expanse gekeken. Nooit de tijd voorgenomen om het te kijken maar keek lekker weg ..

Bridgerton vond ik erg tegenvallen ..

[Voor 5% gewijzigd door zeroday op 03-01-2021 17:21]

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee