Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 130.323 views

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Simpsons (S32) en Family Guy (S19) zijn weer begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zeroday schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:43:
van het weekend Utopia gezien .. wow ..
van zulke series hou ik wel. En ja er is veel over op te merken. Maar als je daar wat over schrijft krijg je meteen weer een tik over je vingers omdat je iets zou gaan verklappen..

Enige wat ik niet snap is waarom John Cusack zijn haar moet verven ;)
dat is een remake van een Britse serie van een paar jaar geleden. Die was ijzersterk en soms heel creapy.

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:23

zeroday

Dream within a dream

sambalbaj schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:27:
[...]

dat is een remake van een Britse serie van een paar jaar geleden. Die was ijzersterk en soms heel creapy.
Zover ik het heb gelezen, want ik heb de britse serie niet gezien, is het niet een complete remake, Zo komt de rol van John Cusack niet voor in de britse serie heb ik me laten voorlezen ;)

En ja nu nog steeds wel ' creapy ' soms 'absurd' ;)

" The idea of enjoying the British show, and then Gillian creating a whole other parallel realm that fits into the original but seems new, all seemed very exciting and very worth doing. "

https://collider.com/utopia-john-cusack-interview/

There are no secrets, only information you do not yet have

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-02 12:02
sambalbaj schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:27:
[...]

Welke Utopia hebben we het nu over? Ik ken deze versie. Vond dat inderdaad een toffe serie die ik dan ook met een 8 heb beoordeeld. Begrijp ik nu dat hiervan een remake te zien is? Zo ja, waar?

Laat maar, zie nu dat er een nieuwe versie op Amazon Prime staat. Wordt wel slechts beoordeeld met een 6,2, dus laat die aan me voorbij gaan denk ik..

[Voor 18% gewijzigd door mefjoew op 29-09-2020 08:49]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 16:32
mefjoew schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:47:
[...]

Welke Utopia hebben we het nu over? Ik ken deze versie. Vond dat inderdaad een toffe serie die ik dan ook met een 8 heb beoordeeld. Begrijp ik nu dat hiervan een remake te zien is? Zo ja, waar?

Laat maar, zie nu dat er een nieuwe versie op Amazon Prime staat. Wordt wel slechts beoordeeld met een 6,2, dus laat die aan me voorbij gaan denk ik..
IMDB: Utopia (TV Series 2020– )

Ach, proberen kan altijd. Beoordeling moet je altijd zelf geven natuurlijk. Zo worden sequels vaak slecht beoordeeld, maar vind ik ze toch prima te pruimen.

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 21:59
xoniq schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:43:
[...]

Ach, proberen kan altijd. Beoordeling moet je altijd zelf geven natuurlijk. Zo worden sequels vaak slecht beoordeeld, maar vind ik ze toch prima te pruimen.
Ben zelf ook benieuwd. Bij de originele versie ben ik destijds afgehaakt. Misschien de remake toch eens proberen ... je weet maar nooit :)

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11-2022

odan

The dark side is within all!

The 100. Dat einde...

*knip*
Geen spoilers dus ook niet in spoiler tag, zie de TW

Tenminste zo kwam het op mij over.

[Voor 46% gewijzigd door tweakduke op 01-10-2020 21:19]

Pulse mee voor GoT!

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:49
Fuck. Waarom klik ik ook weer op spoilers :'(. Wat een k*teinde. 50h van mijn leven vergooid :')

[Voor 35% gewijzigd door Flipking94 op 01-10-2020 20:40]

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
Waarom post men spoilers? Rode balkje is duidelijk genoeg lijkt mij.

Yippie kayak, other buckets!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:00
Flipking94 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:39:
Fuck. Waarom klik ik ook weer op spoilers :'(. Wat een k*teinde. 50h van mijn leven vergooid :')
Amen.
Ik ben alleen maar blijven voor het vrouwelijk schoon, want inhoudelijk was de serie al 2 seizoenen geleden afgeschreven.

Ook vind ik het jammer dat deze serie van toekomst sci-fi naar sprookje is gegaan.

Anoniem: 91868

Ik wil het even hebben over de laatste aflevering van Raised by Wolves. Als het goed is is ep 10 de laatste van dit seizoen.
Uiteraard zonder echt op de inhoud te gaan en zonder spoilers.
Wat een klote einde zeg. Echt verpest voor mij.

• Tartarus
Anoniem: 91868 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:29:
Ik wil het even hebben over de laatste aflevering van Raised by Wolves. Als het goed is is ep 10 de laatste van dit seizoen.
Ik ben nu aan het kijken. Gelukkig komt er een seizoen 2, had ik ergens gelezen.

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 16:18
Het was idd de laatste aflevering van Raised by Wolves, gelukkig is er al een 2e seizoen besteld.
De commentaren zijn al een tijdje dat er vele mysteries worden geteased en weinig antwoorden gegeven.

Het is een van de weinige series waar ik de gaten niet kan vullen omdat de achtergrondinfo eenvoudigweg ontbreekt. Het is natuurlijk opzettelijk, ik zal in de tussentijd dan maar zelf "verzinnen" hoe het moet zijn.

Op Reddit speculeren kijkers wel wat de richting zou zijn. Het publiek lijkt me positiever te zijn dan de critici die de trage scenes maar niets vonden.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-02 15:45
Ik heb ook net laatste aflevering van Raised by Wolves gezien. Geen spoilers, slechts WTF!!! Wauw! Voor mij echt de serie van het jaar. Supergaaf.
Ik ben blij met het langzame opbouw van het verhaal. Als kijker krijg je genoeg tijd om iedereen te leren kennen en natuurlijk oordelen. Er zijn genoeg explosieve stukken.

Ik heb ook gemerkt dat er veel gaten in het verhaal zijn, maar lijkt idd opzet van de makers te zijn.

En het einde! Ik zag het echt niet aankomen. Niemand! Tweede seizoen wordt knallen!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Raised by wolves hinkt bij mij echt op twee benen. Het is erg mooi gemaakt, en er zit ook echt veel diepgang in. Maar zeker nu het nog maar de vraag is wanneer seizoen twee komt is er te veel open gelaten om het echt een topper te laten zijn.

Het kan zomaar nog twee jaar duren voordat er in seizoen 2 enigszins zin gegeven wordt aan alle gebeurtenissen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:47
Woy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:30:
Raised by wolves hinkt bij mij echt op twee benen. Het is erg mooi gemaakt, en er zit ook echt veel diepgang in. Maar zeker nu het nog maar de vraag is wanneer seizoen twee komt is er te veel open gelaten om het echt een topper te laten zijn.

Het kan zomaar nog twee jaar duren voordat er in seizoen 2 enigszins zin gegeven wordt aan alle gebeurtenissen.
Als het maar geen tweede "Lost" wordt. Het is wel heel erg vaag en zweverig tegen het einde van dit seizoenl, en de laatste aflevering was wel heel extreem in dat geval. Niets is zo vervelend als vaagheid om de vaagheid en dat de schrijvers het uiteindelijk ook niet meer weten en dan alleen nog maar met kletskoek te komen zoals bij Lost. Volgens mij is RBW bij lange na niet populair genoeg om zo lang door te gaan als Lost en ik hoop niet dat die vaagheid blijft om dan na het derde of misschien 4 seizoen (als ze dat al gaan halen) gecancelled te worden.

Bij Lost voelde ik me echt bekocht na de laatste aflevering :(

[Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 01-10-2020 22:48]

• Olga2000
Ja, mee eens. Maar bij Lost vanaf het begin had ik het gevoel dat men werkelijk geen idee heeft hoe het verder moet. Bij RBW zijn er genoeg ‘kruimels’ dat men een idee heeft hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Er zijn zelfs een paar antwoorden al gegeven.

Ik hoop natuurlijk ook dat deze serie sterk blijft. Eigenlijk zou je geen jaar meer op een volgende seizoen moeten wachten. Als serie een hit is (zo heb ik op MijnSerie.nl vernomen), dan gewoon zo snel mogelijk nieuwe seizoen produceren. En als die half jaar later komt ipv 1 of 2 jaar/jaren later, dan scoor je alleen punten bij de kijkers.

• Tartarus
@Olga2000 en @Grindtegel
Over Lost gesproken, The 100 is pas slechter dan Lost. Wat ben ik blij dat die geëindigd is zeg.

Over Raised By Wolves heb ik nog niet echt een idee maar ik herken daar helemaal niets van Lost in.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Anoniem: 91868 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:29:
Ook bij mij totdat iemand tegen me zei: maar die gaten ..
en toen ging ik nadenken en kreeg ik weer een beetje zin in S2 ..
maar echt wel een f*cked up einde. zo van uh? en nog een keer uh? heb ik wat gemist .. ?
en dat in 50 minuten totale tijd...

• algalid
Ik denk dat de complete puzzel er is maar verdeeld over 2 seizoenen, hopelijk niet meer want dan haken mensen toch af.

Een Lost scenario zal het niet zijn. Ik denk ook dat televisie producenten er ondertussen voldoende schrik van hebben dat de insinuatie op zich al impact heeft om genoeg antwoorden te geven. Een info dump in een laatste aflevering zou evenwel niet ideaal zijn.

• Olga2000
Tartarus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:24:
@Olga2000 en @Grindtegel
Over Lost gesproken, The 100 is pas slechter dan Lost. Wat ben ik blij dat die geëindigd is zeg.

Over Raised By Wolves heb ik nog niet echt een idee maar ik herken daar helemaal niets van Lost in.
The 100 vond ik een top serie. Ik vind echt jammer dat die eindigt. Lost vond ik stukken slechter. Maar tja, iedereen zijn mening. RBW vind ik wel een stuk complexer, interessanter, meeslepender dan The 100.

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
RBW afgekeken, ik snap het Lost-gevoel wel. Zoveel vragen, zoveel vage zaken en open eindjes. Maar ik hoop echt dat ze dit met S2 weten in te vullen, en dat het niet alleen maar nog vager wordt.

Maarre, die begintune en graphics: wauw... Bij iedere serie, zonder uitzondering, spoel ik die door. Deze is echt zo passend bij de sfeer van de serie, prachtig!

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:49
Olga2000 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

The 100 vond ik een top serie. Ik vind echt jammer dat die eindigt. Lost vond ik stukken slechter. Maar tja, iedereen zijn mening. RBW vind ik wel een stuk complexer, interessanter, meeslepender dan The 100.
Ja, ik vond lost eigenlijk wel goed. Heel veel spanning, alleen een erg stom einde waar meer mee gedaan kon worden vind ik.

The 100 heeft het voor mij verprutst vanaf S4.

De miniserie Chernobyl vond ik één van de beste die ik de afgelopen 10j heb gezien. Prachtig, realistisch verfilmd.

Next op mijn lijstje staat the mandalorian, heb gehoord dat die ook heel erg goed schijnt te zijn als je van starwars houdt.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
Ik heb de laatste 3 afleveringen van The 100 opgespaard na dat ongelofelijke klote einde van aflevering 13. Nu net de rest gekeken: Jezus de tering wat een extreem ongeloofwaardig schijt einde hebben ze ervan gemaakt.
Wat mij betreft eindigd het bij seizoen 6 en is s7 nooit gebeurd. Hoe krijg je het voor elkaar om een hele serie in een paar afleveringen compleet te verkloten omdat de maker in de clinch ligt met een van de hoofdrolspelers (ik kan geen andere reden bedenken waarom het zo gegaan is).

• Tartarus
AcidBurn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:16:
Ik heb de laatste 3 afleveringen van The 100 opgespaard na dat ongelofelijke klote einde van aflevering 13. Nu net de rest gekeken: Jezus de tering wat een extreem ongeloofwaardig schijt einde hebben ze ervan gemaakt.
Wat mij betreft eindigd het bij seizoen 6 en is s7 nooit gebeurd. Hoe krijg je het voor elkaar om een hele serie in een paar afleveringen compleet te verkloten omdat de maker in de clinch ligt met een van de hoofdrolspelers (ik kan geen andere reden bedenken waarom het zo gegaan is).
Met welk acteur lagen ze dan in een clinch?

• AcidBurn
Tartarus schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Met welk acteur lagen ze dan in een clinch?
Het is niet lagen, maar lag.
Volgens sterke geruchten lag Jason Rothenberg (bedenker van de serie), op het einde in de clinch met Bob Morley die Bellamy Blake speelde.

En gezien hoe het Ricky Whittle verging nadat die het aan de stok kreeg met Jason (Lincoln kreeg steeds minder te doen en en werd vroegtijdig uit de serie geschreven), moet ik zeggen dat de laatste afleveringen flink in die richting wijzen. Het feit dat zelfs een main cast member weggelaten werd uit de credits zegt erg veel.

• Tartarus
AcidBurn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:48:
[...]

Het is niet lagen, maar lag.
Volgens sterke geruchten lag Jason Rothenberg (bedenker van de serie), op het einde in de clinch met Bob Morley die Bellamy Blake speelde.

En gezien hoe het Ricky Whittle verging nadat die het aan de stok kreeg met Jason (Lincoln kreeg steeds minder te doen en en werd vroegtijdig uit de serie geschreven), moet ik zeggen dat de laatste afleveringen flink in die richting wijzen. Het feit dat zelfs een main cast member weggelaten werd uit de credits zegt erg veel.
Dat is me iets te veel details om op te letten.
Maar ik neem je woord voor het.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tartarus schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:52:
[...]

Maar ik neem je woord voor het.
Wut? :D

Nomen nescio

• AcidBurn
Lijkt op een google translate versie van "I'll take your word for it" :D

Hoe je het ook bekijkt, het einde is zo ongeloofwaardig als maar kan.
*knip*
Nogmaals, geen spoilers in dit topic ook niet in spoiler tags. Wil je dieper ingaan over de serie? Maak dan een apart topic aub.

[Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 03-10-2020 11:01]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Klinkt als een letterlijke vertaling van `I'll take your word for it' :P

Over Chernobyl gesproken, het volgende project van regisseur Craig Mazin is een verfilming van The Last Of Us. Nog steeds is niet bekend wie de hoofdrollen gaan vertolken dus ik vrees dat het, mede door covid, nog lang gaat duren voor we daar iets van gaan zien.

Het einde van Raised By Wolves was..niet wat ik verwachtte zeg maar :o Benieuwd hoe ze dat gaan voortzetten in S2 en hoe betrokken Ridley Scott blijft bij de serie.

• Tartarus
AcidBurn schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:35:
[...]

Lijkt op een google translate versie van "I'll take your word for it" :D
Dat is het ook, maar dan gewoon uit mijn hoofd. Heb geen Google translate nodig voor en/nl en vice versa.
Kon ff niet op de juiste woorden komen in het Nederlands.
Yep, dus dat.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Tartarus schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:51:
[...]
Heb geen Google translate nodig voor en/nl en vice versa.
Misschien moet je dat eens proberen. Dat helpt.
Of gewoon schrijven "dat neem ik van je aan".

[Voor 9% gewijzigd door dreamscape op 03-10-2020 19:27]

Punctuality is the politeness of kings

• sig69
  • Laatst online: 04:34
Naar aanleiding van dit topic RBW begonnen vandaag, kende 'm niet. Wat een vette serie, bedankt! Ben nu met de laatste aflevering bezig >:)

Roomba E5 te koop

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:11
Ja heel vet, ben het seizoen nu opnieuw aan t kijken, vooral omdat ik de serie t/m aflevering 6 niet echt kon plaatsen.
*knip*
Zoals de TW aangeeft, helaas geen spoilers in dit topic ook niet in een spoiler tag. Wil je dieper op de serie ingaan? Maak dan gerust een nieuw topic.

Hele gave serie!

[Voor 42% gewijzigd door tweakduke op 04-10-2020 09:59]

• Tartarus
dreamscape schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:27:
[...]

Misschien moet je dat eens proberen. Dat helpt.
Of gewoon schrijven "dat neem ik van je aan".
Bemoei je eens met je eigen kippen.
Gaat dit over tv series hier of over grammatica en taalfouten?
deBennie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:10:
Ja heel vet, ben het seizoen nu opnieuw aan t kijken, vooral omdat ik de serie t/m aflevering 6 niet echt kon plaatsen.
knip

Hele gave serie!
Mother is een Android. Ik vond het juist zeer geloofwaardig overkomen.

[Voor 52% gewijzigd door tweakduke op 04-10-2020 10:00. Reden: Quote aangepast]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

mefjoew schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:47:

Dang, ik hoopt dat Amazon een seizoen 3 had besteld. Een remake van dit meesterwerk is nergens voor nodig.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• deBennie
Tartarus schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:21:
[...]

Bemoei je eens met je eigen kippen.
Gaat dit over tv series hier of over grammatica en taalfouten?

[...]

Mother is een Android.
Ja i know?

• Tartarus
Ik vind haar de rol van een Android heel goed neerzetten. Het lijkt net echt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• deBennie
Tartarus schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:46:
[...]

Ik vind haar de rol van een Android heel goed neerzetten. Het lijkt net echt.
Ah ik wist de 1e paar aflevringen niet of ik haar irritant moest vinden. Feit dat ze een android is en allerlei ontwikkelingen meemaakte die vooral in de laatste 2-3 afleveringen te zien waren, maakte dat ik die irritatie wg kon zetten ;)

• Tartarus
deBennie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Ah ik wist de 1e paar aflevringen niet of ik haar irritant moest vinden. Feit dat ze een android is en allerlei ontwikkelingen meemaakte die vooral in de laatste 2-3 afleveringen te zien waren, maakte dat ik die irritatie wg kon zetten ;)
Na de seizoensfinale weet ik niet wat ik er van moet vinden. Vooralsnog staat ‘ie nog in mijn watchlist.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wij zijn sinds kort, via Canvas, de serie Thin Ice aan het kijken.
Fraai landschap, actueel thema en Groenland als 'smeltende' achtergrond. 8)

https://www.scandinavisch...e-serie-thin-ice-tunn-is/
https://communicatie.canv...dend-actuele-ecothriller#
IMDB: Thin Ice (TV Series 2020– )

Wel bijzonder om de reviews te lezen op imdb; of het is slecht of het is goed. 8)7

[Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 04-10-2020 10:02]

Mooie Plaatjes   

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

CAPSLOCK2000 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:36:
[...]

Dang, ik hoopt dat Amazon een seizoen 3 had besteld. Een remake van dit meesterwerk is nergens voor nodig.
Het is niet echt een remake.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hallo allen weer een paar nieuwe langzaam starten de tv series weer op.

Warrior S02 is weer begonnen, IMDB: Warrior (TV Series 2019– )

De tweede is Monsterland S01 IMDB: Monsterland (TV Series 2020– )

De derde is Next 2020 IMDB: Next (TV Series 2020– )

De vierde is The Good lord bird IMDB: The Good Lord Bird (TV Mini-Series 2020– )

Veel plezier, nog niet alles gezien. :)

pletter

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
AcidBurn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:16:
Dit is bijna altijd zo bij veel amerikaanse series in mijn ervaring. Omdat er nooit een verhaal is wat uitgedacht is of personages. Er worden episodes geschreven zolang er geld mee wordt verdient. Maar echt een mooi rond verhaal zoals zoveel series uit de UK wel hebben wordt het nooit. Je ziet ook heel vaak dat het eerste seizoen het interesants is qua uitgangspunt bij amerikaanse series maar dat dit langzaam naar de achtergrond verdwijnt. Het schoolvoorbeeld hiervan is toch wel Battlestar Galactica, waar ze geen flauw idee meer hadden. Een tikkeltje got seizoen 8 niveau voordat er zoiets was als got seizoen 8.

Beide hebben voor en nadelen. Ik vind het altijd jammer dat UK series maar 2-3 seizoenen max zijn. Omdat ze vaak ijzersterk zijn. Bij amerikaanse series weet je dat als het een succes is het op de buis blijft, alleen weet je niet wanneer het verval gaat zitten wat onvermijdelijk is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Laagheim
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-02 19:38
@Postius Klopt en wat ook meespeelt is dat kijkers zich moeten kunnen herkennen in het verhaal. Als je kijkt naar iets wat je niet kent zit je jezelf meer af te vragen waar gaat dit over dan dat je kan genieten van het verhaal. Toevallig heb ik wel eens wat gelezen over neo platonisme (Plotinus wie kent hem niet) dus ik herkende wel wat ze bedoelden met het einde van The 100, maar ik kan me goed voorstellen dat ik 1 van de weinige ben 😄

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02 19:48
Murphy schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:40:
Tales From the Loop staat op Amazon. Serie gebaseerd op de tekeningen van Simon Stålenhag. Ik moest er even inkomen maar na 5 afleveringen ben ik wel benieuwd wat er verder nog gaat volgen. Het voelt vooralsnog een beetje aan als een mix tussen Stranger Things en Black Mirror.
Weinig posts over deze serie. Zelf vorige week aan begonnen. Ik houd wel van het mysterieuze sfeertje!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-01 01:38
Er is teveel aanbod pff :P Ik ben op dit moment de complete Arrowverse aan het kijken en ben nu bij aflevering 380 (van de 593 tot nu toe). Erg tof om alles op volgorde te kijken dankzij websites als https://flash-arrow-order.herokuapp.com/

Volgende op de lijst:

- Doom Patrol afkijken
- Titans seizoen 3 kijken
- Stargirl kijken
- Swamp Thing kijken
- Umbrella Academy seizoen 2 kijken
- The Boys kijken
- Pennyworth kijken
- The Flash 1990 kijken
- Shazam! 1974 kijken
- Smallville kijken
- Louis and Clark kijken

En dan vergeet ik er nog een aantal. Tot over 50 jaar :P

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vandaag gekeken naar Tehran
IMDB: Tehran (TV Series 2020– )

Mooi gemaakt, serie die afspeelt in het huidige Iran, waar een Mossad operatie misgaat, en de agent zich alleen moet redden.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Supernatural is weer verder gegaan :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 20:13
FreshMaker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 03:04:

Mooi gemaakt, serie die afspeelt in het huidige Iran, waar een Mossad operatie misgaat, en de agent zich alleen moet redden.
Heb je deze al ergens helemaal gevonden? Bij mijn bronnen momenteel nog niet verder dan E04.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 16:32
FreshMaker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 03:04:

Deze is bij mij nu helemaal bij. Zeer goede serie. Ik kijk 'm gewoon op Apple TV+. (Dus vandaag de nieuwste afl. gezien)

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
coelho schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Heb je deze al ergens helemaal gevonden? Bij mijn bronnen momenteel nog niet verder dan E04.
Kwam vandaag E05 tegen, maar zag inderdaad nu pas dat het al een paar maanden bestaat, dacht het pas begonnen was :+

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dexter komt terug! In de vorm van een 10-delige miniserie.

https://eu.usatoday.com/s...owtime-revial/3657521001/

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik hoop wel dat ze een beetje de kwaliteit van de eerste paar seizoenen terug krijgen, de laatste seizoenen werden echt steeds slechter, en het einde was echt dramatisch IMHO.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 11:19

Tijntje

Hello?!

Woy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:47:
[...]

Ik hoop wel dat ze een beetje de kwaliteit van de eerste paar seizoenen terug krijgen, de laatste seizoenen werden echt steeds slechter, en het einde was echt dramatisch IMHO.
Mijn gevoel zegt dat het alleen maar tegen kan vallen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:47
Slechter dan het laatste seizoen kan in ieder geval niet, wat een drama was dat zeg

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mijn eerste gedachte was "omelette du fromage", maar jij doelde op een andere Dexter :P

Amazon maakt serie van horrorfilm I Know What You Did Last Summer
Er is voor Amazon Prime een seriebewerking van I Know What You Did Last Summer in de maak. De serie is gebaseerd op de populaire horrorfilm uit 1997 met Jennifer Love Hewitt en draait om een groep jongeren die wordt gestalkt door een mysterieuze moordenaar.

Het project wordt geproduceerd door Sony Pictures Television en is gebaseerd op het gelijknamige boek uit 1973. Sara Goodman (Preacher) zal de serie schrijven en produceren.

"De beste horrorfilms hebben altijd een schrikmoment in petto en deze I Know What You Did Last Summer-serie van Sara Goodman is een perfecte update van de iconische slasherfilm," zei Albert Cheng van Amazon Studios.

Wanneer de serie op Amazon Prime te zien zal zijn, is nog niet bekend. Ook is het nog niet duidelijk wie de hoofdrollen in de horrorserie gaan vertolken.

In de film waren naast Hewitt ook onder anderen Sarah Michelle Gellar en Ryan Phillippe te zien. Het verhaal gaat over vier tieners die na een eindexamenfeestje naar huis rijden en een visser aanrijden. Ze besluiten het lichaam in het water te gooien.

Een jaar later krijgt Julie (Hewitt) een anoniem briefje met daarop de tekst 'I know what you did last summer', dat afkomstig lijkt te zijn van de man die ze hebben aangereden.

Er kwamen nog twee vervolgen op de film: I Still Know What You Did Last Summer en I'll Always Know What You Did Last Summer.

Star Trek Discovery S3 is begonnen :D

Oscar Wilde

• algalid
Ik zie dat Discovery pas vrijdag verschijnt, een dag later dan de Amerikaanse release, ik zie alleszins niets op mijn account :/

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Volgens mij inderdaad morgen pas op Netflix

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gelukkig zijn er andere "services" :+

Oscar Wilde

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:29

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Raven schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:11:
Mijn eerste gedachte was "omelette du fromage", maar jij doelde op een andere Dexter :P
"That's all you can say!"

_O_ :+

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nero355 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:28:
[...]

_O_ :+
Misschien dat er na de terugkeer van de Warner brothers and sister (in nov) nog meer terug gaat komen :P

Oscar Wilde

• algalid

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:02
Trailer van The Flight Attendant van en met Kaley Cuoco gebaseerd op een boek. Eens kijken of het wat wordt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Tim Burton maakt nieuwe televisieserie rond The Addams Family'
Tim Burton is in gesprek over de regie van een nieuwe liveactionserie rond The Addams Family. De reeks wordt het eerste grote televisieproject van de Edward Scissorhands-regisseur, meldt Variety donderdag.

Alfred Gough en Miles Millar, die eerder meewerkten aan Into the Badlands, gaan het verhaal van de nieuwe serie schrijven. Er is nog geen televisiezender aan het project verbonden, maar volgens de entertainmentsite moet dat gezien de medewerking van Burton geen probleem zijn.

The Addams Family gaat over een fictief huishouden bestaande uit het stel Gomez en Morticia, de martelende dochter Wednesday, de licht verstandelijk beperkte Pugsley, hun masochistische oom Fester, de op het monster van Frankenstein lijkende butler Lurch, de lopende hand Thing en de sterk behaarde neef Itt.

De familie werd in de jaren dertig van de vorige eeuw door Charles Addams verzonnen en als stripverhaal in het tijdschrift New Yorker afgedrukt tot Addams in 1988 overleed.

The Addams Family stond tussen de jaren zestig en eind jaren negentig ook centraal in uiteenlopende televisieseries en bioscoopfilms. Het bekendst is de serie die van 1964 tot 1966 liep. En de film uit 1991 (foto), geregisseerd door Barry Sonnenfeld, deed het goed in de bioscopen. Vorig jaar verscheen een animatiefilm met stemmen van onder anderen Charlize Theron.

Oscar Wilde

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 20:13
DarkSEDA schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:07:
Trailer van The Flight Attendant van en met Kaley Cuoco gebaseerd op een boek. Eens kijken of het wat wordt.

[YouTube: The Flight Attendant | Official Trailer | HBOMax]
Hopelijk een miniserie met een begin en een eind?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
DarkSEDA schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:07:

[YouTube: The Flight Attendant | Official Trailer | HBOMax]
Gedurfde keuze om iemand de hoofdrol te geven die niet kan acteren

Kijkt nog steeds wel goed weg ;)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:02
coelho schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:38:
[...]

Hopelijk een miniserie met een begin en een eind?
Volgens wikipedia wel:
The Flight Attendant is an upcoming American streaming television miniseries based on the 2018 novel of the same name by Chris Bohjalian.[
Wikipedia: The Flight Attendant (miniseries)

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:44

robhof

Lembongan view

Postius schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:12:
[...]

Gedurfde keuze om iemand de hoofdrol te geven die niet kan acteren

Kijkt nog steeds wel goed weg ;)
Geen fan van The Big Bang? Daar speelt ze volgens mij best goed in. Misschien type casting, maar ze doet het niet verkeerd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*O* *O* *O*

Oscar Wilde

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 16:48

Animatieserie Archer krijgt een twaalfde seizoen. Ik ben twee weken geleden begonnen met Archer en ben nu bij seizoen 5. De serie is hilarisch en door de korte afleveringen van 20 minuten heb je snel een seizoen gekeken. Nu moet alleen S11 nog op Netflix verschijnen, dit zal waarschijnlijk gebeuren nadat alle afleveringen in de VS zijn uitgezonden op FXX.

[Voor 12% gewijzigd door VirinR op 24-10-2020 12:07]

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-02 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het is maar stilletjes in mijn kijklijst. Van de week eigenlijk helemaal niks.
Zaterdag weer Gold Rush en Warriors, de laatste kijk ik eigenlijk al niet meer.
Iemand nog een suggestie voor een mooie serie komende week?
NCIS, neXt, SWAT gaan pas over een week 2 beginnen/verder.

• Donstil
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

I don't think so...

Nomen nescio

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:13
coelho schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Als je stereo geluid prima vind, en geen subs dan is die er helemaal inderdaad al voor een maand of 3. Apple brengt hem zelf week voor week uit. Apple heeft netjes 6 kanaals geluid en fijne subs.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

Oscar Wilde

• VirinR

Afgelopen zondag heeft HBO de eerste aflevering van The Undoing uitgezonden. The Undoing is een psychologische thriller miniserie gebaseerd op de roman You Should Have Known met Nicole Kidman en Hugh Grant in de hoofdrollen.
Ik heb de eerste aflevering al gekeken en het is erg goed! Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen (er zijn 6 afleveringen in totaal).
Sowieso is Nicole Kidman de laatste tijd vooral bezig in TV in plaats van film (Big Little Lies, Top of the Lake: China Girl en dan gaat ze in nog eens drie andere series de hoofdrol spelen)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Good Doctor S4 is begonnen :)

Oscar Wilde

• VirinR
Castle Rock is gecanceld door Hulu. Er komt dus geen derde seizoen van deze anthologieserie.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht beginnen de nieuwe seizoenen van NCIS NO en LA :)

Oscar Wilde

• pletter
  • Nu online
Hallo serie liefhebbers.

Heb er weer een gevonden Romulus van ITV

Link: IMDB: Romulus (TV Series 2020– )

plet

• loekf2
  • Laatst online: 09:15
Laatste seizoen / deel (Netflix trok de stekker er in Juli uit). Kon mij (nog) niet zo boeien.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• loekf2
  • Laatst online: 09:15
VirinR schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:48:
[YouTube: The Undoing: Official Trailer | HBO]

Afgelopen zondag heeft HBO de eerste aflevering van The Undoing uitgezonden. The Undoing is een psychologische thriller miniserie gebaseerd op de roman You Should Have Known met Nicole Kidman en Hugh Grant in de hoofdrollen.
Ik heb de eerste aflevering al gekeken en het is erg goed! Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen (er zijn 6 afleveringen in totaal).
Sowieso is Nicole Kidman de laatste tijd vooral bezig in TV in plaats van film (Big Little Lies, Top of the Lake: China Girl en dan gaat ze in nog eens drie andere series de hoofdrol spelen)
Gaat in NL weer naar Ziggo helaas, maar ik vind hem wel.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-02 00:22
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:36:
[...]

Heb ondertussen seizoen 1 achter de rug. Leuk als achtergrondvulling, maar meer ook niet. Jessica Hyde is een vervelend mens en de rest van de personages doen me ook niet zoveel. Het idee is ok, maar de uitvoering is daarentegen hooguit heeeeeel matigjes. Binnenkort het origineel eens opzoeken, schijnt zoveel beter te zijn.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:50

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb seizoen 1 van Utopia er nu opzitten. Best wel fucked up maar wel erg gaaf.

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Damian schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:35:
Ik heb seizoen 1 van Utopia er nu opzitten. Best wel fucked up maar wel erg gaaf.

Ja, die is wel lekker weg te kijken

Ik zit zelf nu in Tehran,
maar heb ik heb ook
  • Seduced: Inside The NXIVM Cult (ook fucked up .. )
  • Moonbase 8 (waardeloos)
  • Filthy Rich (leuk !)
  • A teacher (moet ik nog mee starten, vandaag eerste 3 afleveringen)
  • oudje: bless this mess (2 seizoenen)
  • Hellstrom is ook goed
  • Locke and key al gezien?
  • Mrs Fletcher is ook leuk
  • P-Valley
  • Ratched

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Dat klonk wel heel bekend. Het is een remake van Wikipedia: Utopia (British TV series). Die serie was erg leuk, en zag er ook goed uit.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Raven schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:10:
Komende nacht beginnen de nieuwe seizoenen van NCIS NO en LA :)
NCIS NO heb ik afgezet, al een paar seizoenen dat ik het maar mwah vind.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54
Coenen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:54:
[...]

NCIS NO heb ik afgezet, al een paar seizoenen dat ik het maar mwah vind.
Ik ben nooit door het 1e seizoen heen gekomen. LA kijk ik dan nog wel fanatiek, blijft vermakelijk, hoe belachelijk het ook soms is :+

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

LA is leuk. Volgende week weer Gibs. :)

• Donstil
  • Niet online

Vond het origineel wel beter maar keek wel prima weg.
Geen hoog vlieger, gewoon leuke pulp.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:09
Ben nu Helstrom aan het kijken. Leuke super naturalesque serie met een snufje horror/thriller.

Ben verder niet bekend met de comics, dus geen idee of het trouw blijft aan de bron.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• pletter
  • Nu online
Hallo allemaal.

Schijnt weer een pareltje van HBO Max online te staan,
Alleen nog met Hebrew subs wat ik gevonden heb.

Deze heet Sh'at Neila oftewel Valley of Tears .

Hier de link: IMDB: Sh'at Neila (TV Series 2020)

Groet plet

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-01 15:18
Vrijdag schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:28:
Ben nu Helstrom aan het kijken. Leuke super naturalesque serie met een snufje horror/thriller.

Ben verder niet bekend met de comics, dus geen idee of het trouw blijft aan de bron.
Ik ken de comics ook niet, maar ik vind de serie tot nu toe erg sterk.
Het is inderdaad een beetje de donkere variant van supernatural.
Verhaal wordt goed opgebouwd, maar het is niet saai.

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-01 15:18

Een creatieve en originele serie.
Ik vind het één van de betere series van 2020, met een hoop WTF momentjes.

• sambalbaj
  • Niet online
pletter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:05:
Hallo allemaal.

Schijnt weer een pareltje van HBO Max online te staan,
Alleen nog met Hebrew subs wat ik gevonden heb.

Deze heet Sh'at Neila oftewel Valley of Tears .

Hier de link: IMDB: Sh'at Neila (TV Series 2020)

Groet plet
Zijn dit nou botmatig aangemaakte posts?

Eigenlijk droppen ze ook enkel een linkje en zoek het maar uit.
Zonder verdere toevoeging eigenlijk grenzend aan spam.

• drfruit
  • Niet online
sambalbaj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:19:
[...]

Zijn dit nou botmatig aangemaakte posts?

Eigenlijk droppen ze ook enkel een linkje en zoek het maar uit.
Zonder verdere toevoeging eigenlijk grenzend aan spam.
Ja, een hele moeite om op een link te klikken en zelf uit te zoeken of het wat voor je is. Beter als iemand anders dat voor je doet.
Even serieus nou. Het onderwerp interesseert mij niet, anders had ik gelijk gaan kijken gezien de hoge waardering. En vijf minuten geleden wist ik dit nog niet.

• pletter
  • Nu online
FF voor de duidelijkheid ik ben geen bot lololololol.

Deze spot is er wel heb alleen gezegd dat in hebrew was.

Misschien effe beter internet afstruinen. IRC of zo. zal wel ban krijgen.

m.v.g. pletter

• sambalbaj
  • Niet online
pletter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:36:
FF voor de duidelijkheid ik ben geen bot lololololol.

Deze spot is er wel heb alleen gezegd dat in hebrew was.

Misschien effe beter internet afstruinen. IRC of zo. zal wel ban krijgen.

m.v.g. pletter
Misschien kan je even kort aangeven waarom je een serie aanraadt of wat je er van vond.

Nu is het enkel 'hoi ik heb wat gevonden'. Leuk maar verder kan je zo te weinig mee.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:09
whiner schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:27:
[...]

Ik ken de comics ook niet, maar ik vind de serie tot nu toe erg sterk.
Het is inderdaad een beetje de donkere variant van supernatural.
Verhaal wordt goed opgebouwd, maar het is niet saai.
Ik vond het wel opvallend dat het een Hulu serie is, ondanks dat het een Marvel Universe is. Hoewel, de serie is nou niet bepaald erg familie vriendelijk en passend in de standaard Disney formule :P

Heb Helstrom inmiddels helemaal gezien en ik hoop op een tweede seizoen, vond het wel lekker duister allemaal.

Nu begonnen met The Boys, en dat is dan weer helemaal de andere kant op. Enorm over de top en zichzelf niet serieus nemend, maar toch met een beetje een donker randje.
Nadat ik zag dat het gebaseerd is op werk van Garth Ennis snapte ik het. Hij heeft ook Hellblazer (verfilmd als Constantine), Preacher en het ultra gewelddadige The Crossed gemaakt.

[Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 12-11-2020 17:29]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee