Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

SuperPoekie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:49:
Kijkt hier nog iemand the Righteous Gemstones (HBO)? Ik vind hem best goed! En man, John Goodman, wat een acteur toch.
Met dank aan jou ermee gestart.. Vermakelijk !! ook blij dat er een S2 komt ;)

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:35:
[...]

Ik vond het wel meevallen. Staat nu een 6 op metacritic en die is ook wat mager, maar ik denk dat de serie een 7 zou krijgen van me. Er moest een origin-story verteld worden. Het is wel duidelijk een CW serie, maar de opzet is wel prima gedaan. Ik vraag me alleen af of ze dan niet net zo goed een Batman serie hadden kunnen maken.

Er zullen geheid mensen aanstoot hebben aan het feit dat het een lesbische hoofdpersoon is.
Tjsa.. bekrompenheid .. moet je vooral Euphoria gaan kijken .. ;)

het is een CW serie .. dus tsja.. moet niet te moeilijk zijn dan !

[Voor 8% gewijzigd door zeroday op 10-10-2019 13:16]

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik vond het wel meevallen. Staat nu een 6 op metacritic en die is ook wat mager, maar ik denk dat de serie een 7 zou krijgen van me. Er moest een origin-story verteld worden. Het is wel duidelijk een CW serie, maar de opzet is wel prima gedaan. Ik vraag me alleen af of ze dan niet net zo goed een Batman serie hadden kunnen maken.

Er zullen geheid mensen aanstoot hebben aan het feit dat het een lesbische hoofdpersoon is.
Iemand meldde me dat deze serie er aan kwam, maar werd niet echt warm van de feiten :+ Zelf vind ik die Ruby Rose vooral een 'geforceerd' acterende dame. Misschien dat ik me er toch eens aan waag als een die hard (? :P ) lesbo zijnde ;) Vind het ontbreken van niet-hetero karakters in veel series en films nogal sneu namelijk. Het wordt ook vaak veel te geforceerd, of blijft eeuwig subtext (ook weer cheap imho).

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:58
[...]

Inderdaad en vond sommige shots er veel beter uit zien dan sommige beelden uit Arrow of Flash, veel meer cinematografisch. Ik vond het prima te doen, zijn genoeg andere rookie series dit jaar die veel slechter zijn.

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht beginnen Supernatural S15 en Legacies S2 :)

[Voor 8% gewijzigd door Raven op 10-10-2019 23:07]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:08

coelho

VanTheManFan

Iemand hier Temple al gezien, een mini-serie van 8 afleveringen en een remake van het Noorse Valkyrien uit 2017? Onze eigen Carice van Houten speelt er in mee.

Het gaat over een chirurg die patienten behandelt buiten het reguliere ziekenhuissysteem om in een ondergrondse kliniek in London.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Charmed S2 is begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 02:32
Lekkere aflevering van Titans d:)b

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

iemand Evil al ontdekt / gezien?

vind um so so .. wordt er niet echt super warm van, maar is wel makkelijk weg te kijken ..

• SuperPoekie
  • Laatst online: 08:44

SuperPoekie

Super Furry Animal

Als kind veel Nancy Drew boeken gelezen, er is nu (weer) een serie van. Ben benieuwd, niet al te hoge verwachtingen, nog niet gekeken. Vorige week gestart op the CW. Misschien voor de liefhebbers.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dublin Murders is begonnen :)

Oscar Wilde

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:02
zeroday schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:42:
[...]

Met dank aan jou ermee gestart.. Vermakelijk !! ook blij dat er een S2 komt ;)
Geweldige serie. Heerlijk bekrompen typetjes en een heerlijk over-the-top verhaallijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ook eindelijk Good Omens aangezet, werd meteen een 2e ep achteraan gegooid want we zaten er helemaal in: wat een zalige bizarheid en coolheid tegelijk :D

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• awesem
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 04-03 14:36
Is er een manier in NL om The Office US digitaal en legaal te bezitten?
Heb niet zo zin om een paar maanden Prime aan te schaffen, en een dvd speler heb ik niet meer.

Thanks!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

awesem schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:42:
Is er een manier in NL om The Office US digitaal en legaal te bezitten?
Heb niet zo zin om een paar maanden Prime aan te schaffen, en een dvd speler heb ik niet meer.

Thanks!
Ja het is te koop op iTunes zie ik. $ 12,- a $20,- beetje afhankelijk van het seizoen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• awesem
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 04-03 14:36
Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:03:
[...]

Ja het is te koop op iTunes zie ik. $ 12,- a $20,- beetje afhankelijk van het seizoen.
iTunes Store? Ik zie daar alleen Muziek en Films, geen Shows

• Mypos
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 30-03 20:07
zeroday schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:48:
iemand Evil al ontdekt / gezien?

vind um so so .. wordt er niet echt super warm van, maar is wel makkelijk weg te kijken ..
Wil je nou dat meer mensen hem gaan kijken of niet? Want je maakt mensen niet echt warm met je mening.... :?

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Mypos schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:24:
[...]

Wil je nou dat meer mensen hem gaan kijken of niet? Want je maakt mensen niet echt warm met je mening.... :?
Dan weet je wat ik van die serie vind.
;)
en dat zou je dan kunnen triggeren om hem te laten liggen of om te kijken of ik het bij het verkeerde eind heb ;)

• Mypos
zeroday schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Dan weet je wat ik van die serie vind.
;)
en dat zou je dan kunnen triggeren om hem te laten liggen of om te kijken of ik het bij het verkeerde eind heb ;)
Mkay. Mij triggert het in ieder geval absoluut niet! :P

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 02-04 21:03
Heeft iemand hier Treadstone (serie gebaseerd op de wereld van Jason Bourne) al gezien? Ik ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• drfruit
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
xoniq schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:50:
Heeft iemand hier Treadstone (serie gebaseerd op de wereld van Jason Bourne) al gezien? Ik ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
Ja, ik vond het begin veelbelovend.

Wist niet dat het daarop gebaseerd was. Het heeft iets nostalgisch, maar dat lijkt enigszins in te zijn.

• xoniq
drfruit schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:50:
[...]

Ja, ik vond het begin veelbelovend.

Wist niet dat het daarop gebaseerd was. Het heeft iets nostalgisch, maar dat lijkt enigszins in te zijn.
Treadstone was de organisatie die in de Bourne films opgerold was, en ik deze serie blijkt het tegenovergestelde, op die fiets.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:40
xoniq schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:50:
thanks voor het herinneren, was deze compleet vergeten op de lijst te zetten.

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Mypos schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:21:
[...]

Mkay. Mij triggert het in ieder geval absoluut niet! :P
Ik dacht laat ik eens de serie zo insteken en dan pas achteraf vertellen dat onze aller Katja Herbers er een hoofdrol in speelt ..

Wordt je dan wel getriggered?

• Mypos
zeroday schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:08:
[...]

Ik dacht laat ik eens de serie zo insteken en dan pas achteraf vertellen dat onze aller Katja Herbers er een hoofdrol in speelt ..

Wordt je dan wel getriggered?
Nee nog steeds niet. Ken haar niet en ik heb niks bijzonders met nederlandse acteurs of actrices. :+

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:51
Mr Robot lijkt opnieuw te zijn begonnen met seizoen 4. Iemand die al heeft kunnen opmaken of dit seizoen even goed is als de voorgaande ?

• drfruit
  • Niet online
jos707 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:50:
Mr Robot lijkt opnieuw te zijn begonnen met seizoen 4. Iemand die al heeft kunnen opmaken of dit seizoen even goed is als de voorgaande ?
Ik vond de eerste twee afleveringen interessanter dan de vorige twee seizoenen bij elkaar. Ik snapte weer enigszins wat er aan de hand was.

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:51
drfruit schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Ik vond de eerste twee afleveringen interessanter dan de vorige twee seizoenen bij elkaar. Ik snapte weer enigszins wat er aan de hand was.
Naar mijn gevoel was het verhaal wat uitgeblust naar het einde van laatste seizoen maar misschien moet ik het toch nog een kans geven.

• Katerin
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 03-04 19:32
SuperPoekie schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:59:
Als kind veel Nancy Drew boeken gelezen, er is nu (weer) een serie van. Ben benieuwd, niet al te hoge verwachtingen, nog niet gekeken. Vorige week gestart op the CW. Misschien voor de liefhebbers.
Het heeft weinig met nancy drew te maken helaas.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

He gaaf vandaag is WatchMen uitgekomen, had ff gemist dat dit al deze week zou zijn.
Ik had de film alvast gedownload als voorbereiding maar met 3 uur 30 minuten nog niet echt aan toe gekomen :P

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:00

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:14:
He gaaf vandaag is WatchMen uitgekomen, had ff gemist dat dit al deze week zou zijn.
Ik had de film alvast gedownload als voorbereiding maar met 3 uur 30 minuten nog niet echt aan toe gekomen :P
Ik vind het maar een vage bedoeling. Ik heb die film een paar jaar terug wel gezien, maar zelfs met die in het achterhoofd kon ik veel referenties niet thuis brengen. Ook vond ik het verhaal maar vaag in elkaar zitten.

Je moet een behoorlijke fanboy zijn, wil de eerste aflevering een duidelijk geheel zijn, volgens mij. Dingen die er niet toe doen, werden enorm uitgediept. Maar enige verduidelijking van de karakters of plotwendingen werd weer compleet overgeslagen. Verder is er voor ons Europeanen weinig aan met al die Amerikaanse rassenhaat.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Labbers
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-04 09:56
Het is pas de eerste aflevering, het is niet gek dat je veel dingen niet snapt van een verhaal dat zich in een alternatieve tijdlijn afspeelt. De enige echte referenties die ik er in zag waren verwijzingen naar the minutemen.

Bijv. de smiley van eieren ( The Comedian) en de strop (Hooded justice)

Ik vond het in ieder geval echt heel gaaf, kan niet wachten op volgende week.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Labbers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:51:
Het is pas de eerste aflevering, het is niet gek dat je veel dingen niet snapt van een verhaal dat zich in een alternatieve tijdlijn afspeelt. De enige echte referenties die ik er in zag waren verwijzingen naar the minutemen.

Bijv. de smiley van eieren ( The Comedian) en de strop (Hooded justice)

Ik vond het in ieder geval echt heel gaaf, kan niet wachten op volgende week.
Mja maar als je de subreddit kijkt, dan blijkt dat je al veel mist en het verhaal daardoor niet duidelijk is. Dat vind ik wel jammer. Prima dat ze het voor de fans maken, maar zo maak je het voor de rest van je publiek wel lastig om te volgen. Ik heb het idee dat andere series dat toch beter doen. Zelfs de namen van menig held werden niet eens genoemd. Je weet de naam van de helft van de hoofdrolspelers niet eens. Laat staan de abilities of wat wel en niet kan in de wereld. Alternatieve geschiedenis was ook niet duidelijk, want de rellen werden weer waarheidsgetrouw weergegeven. Dan verwacht ik ook daar wat anders imo.

Maar goed, we kijken nog wel verder. Weet in ieder geval wel dat als het zo blijft ik hem niet helemaal uitkijk.

[Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2019 12:28]

• Labbers
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-04 09:56
Ik denk niet dat als je de referenties weet het verhaal veel duidelijker wordt. Nogmaals, het is de eerste aflevering, er zijn er straks negen om het hele verhaal te vertellen.

De helden die er nu inzitten zijn ook allemaal nieuw volgens mij dus die namen zal niemand weten.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
2Dutch schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:37:
[...]

Iemand meldde me dat deze serie er aan kwam, maar werd niet echt warm van de feiten :+ Zelf vind ik die Ruby Rose vooral een 'geforceerd' acterende dame. Misschien dat ik me er toch eens aan waag als een die hard (? :P ) lesbo zijnde ;) Vind het ontbreken van niet-hetero karakters in veel series en films nogal sneu namelijk. Het wordt ook vaak veel te geforceerd, of blijft eeuwig subtext (ook weer cheap imho).
Maar dat is juist een probleem.
We hebben aan de ene kant de LGBT+ community die ( terecht ) om aandacht vraagt voor acceptatie
Maar daar staan een aantal in de groep voorop in overdrevenheid, dat je je moet afvragen waar nu precies het probleem ligt
Is dat het feit dat ze gay zijn, of is het juist het extroverte, schreeuwende gedrag ?

Ik heb geen enkel probleem of mening over de geaardheid van een ander, doe je ding, wees gelukkig
Waar ik dan wel wat 'vervelend' vind, is dat er mannen zijn, die het ( onder het motto 'vrijheid' ) noodzakelijk vinden om in SMkleding naast mijn kinderen te gaan lopen, en provocerend rond kijken "wie doet me wat"
Zeg je er iets van, ben je de homofoob .... waar is dan 'mijn' vrijheid ?

Zoiets is in een serie gewoon lastig ... nu lijkt Batwoman een geforceerd hoofdstukje, waarin we alle key elements te zien krijgen.
Gay hoofdpersoon - check
donkere metgezel - check
oude liefde gekleurd - check
Aziatisch goed opgeleide dame - check

En wie is ( vooralsnog ) een slechterik ... Yup, de blanke vader die een bedrijf runt

De serie is leuk, de twee afleveringen die ik zag, heb ik zeker genoten .... maar het 'good politics' druipt er vanaf

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-04 17:08
FreshMaker schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Zoiets is in een serie gewoon lastig ... nu lijkt Batwoman een geforceerd hoofdstukje, waarin we alle key elements te zien krijgen.
Gay hoofdpersoon - check
donkere metgezel - check
oude liefde gekleurd - check
Aziatisch goed opgeleide dame - check

En wie is ( vooralsnog ) een slechterik ... Yup, de blanke vader die een bedrijf runt

De serie is leuk, de twee afleveringen die ik zag, heb ik zeker genoten .... maar het 'good politics' druipt er vanaf
Yup dat is de CW, Supergirl is precies hetzelfde. Dat begon redelijk, maar ging opeens in politiek correcte overdrive. Prima hoor, ik behoor toch niet tot de doelgroep van de serie, maar toen ben ik er maar mee gestopt.

Overigens is het wel vreemd dat de CW/Arrowverse wel gewoon een serie heeft waar het niet zo overdreven politiek is. In Legend of Tomorrow heb je meerdere LGBT characters, veel diversiteit maar amper echt een politiek correcte ondertoon.

In mijn ogen zouden meerdere series dat voorbeeld mogen volgen.

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 00:40

sten123

PSN: MisterxBee

Nieuwe seizoen van Supernatural is begonnen en heb de 1e 2 afleveringen gezien.

Ik moet zeggen dat ik er toch wel weer gelijk inzat en ik wel het gevoel heb dat dit gaat goed komen dit seizoen.
Het enige minpunt is dat de serie dus niet te streamen is vanaf Netflix of Amazon Prime NL

PSN: MisterxBee

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FreshMaker schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:50:
Terranova schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Yup dat is de CW, Supergirl is precies hetzelfde.
Met als aanvulling dat Supergirl de eerste transgender superheld heeft, dat had ik eerst niet eens in de gaten, al had ik wel een gevoel dat er iets met die griet was.

Oscar Wilde

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Raven schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:08:
[...]

[...]

Met als aanvulling dat Supergirl de eerste transgender superheld heeft, dat had ik eerst niet eens in de gaten, al had ik wel een gevoel dat er iets met die griet was.
En nu? Vlag uit? Ik vind dat allemaal van die verplichte items afwerken om maar ergens een recordje te hebben. Whats next? Eerste donkere Aziatische transgender met blauwe ogen uit de regio Oldenzaal met als voornaam "Gerry"? 8)7

Eerste van Threadstone was wel aardig. Stumptown vind ik ook wel een leuke opzet hebben nu en All Rise of Bluff City Law is ook wel aardig voor tussendoor (zeker gezien er toch weinig spannends bij is gekomen)

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08:45
Martinspire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:22:
[...]

Ik vind het maar een vage bedoeling. Ik heb die film een paar jaar terug wel gezien, maar zelfs met die in het achterhoofd kon ik veel referenties niet thuis brengen. Ook vond ik het verhaal maar vaag in elkaar zitten.

Je moet een behoorlijke fanboy zijn, wil de eerste aflevering een duidelijk geheel zijn, volgens mij. Dingen die er niet toe doen, werden enorm uitgediept. Maar enige verduidelijking van de karakters of plotwendingen werd weer compleet overgeslagen. Verder is er voor ons Europeanen weinig aan met al die Amerikaanse rassenhaat.
Het verhaal lijkt mij op het eerste oog anders vrij eenvoudig. Er is een white power organisatie, the 7th Kavalry, die de rassenoorlog in Tulsa opnieuw wil beginnen. Dit hebben ze al eerder geprobeerd, waarbij niet alleen donkere mensen, maar ook agenten slachtoffer werden. Daarom dragen zij nu een vermomming. Ik ga er vanuit dat het verhaal later nog dieper wordt uitgewerkt.

Ik ken de comic in grote lijnen en het enige wat mij daar tot nu toe bij geholpen heeft (naast wat kleine referenties) zijn de inktvissen en het idee achter de Rorschach maskers. Maar verder heb ik niet echt het idee alsof je in het diepe wordt gegooid als je nieuw bent met de serie.

• sig69
Donstil schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:14:
Bedankt voor de tip! Eerst de film nog eens gekeken en daarna de eerste aflevering. Vind het tot nu toe prima, verhaal wordt nog niet echt uit de doeken gedaan (hoeft van mij ook niet), maar het sfeertje zit er lekker in, acteerwerk is prima en de productie ook. d:)b

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Castle Rock S2 is begonnen, ep's 1 tot 3 zijn er :)

[Voor 27% gewijzigd door Raven op 23-10-2019 10:33]

Oscar Wilde

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:01
Wordt hier nog naar The Deuce gekeken van HBO? 3 seizoenen inmiddels, met een fantastische dubbelrol van James Franco. Seie over de porno / prostitutie in het New York van de jaren 70 en 80, ik ben inmiddels verslaafd.

• Evil Cowman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08:19
Brammos85 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:53:
Wordt hier nog naar The Deuce gekeken van HBO? 3 seizoenen inmiddels, met een fantastische dubbelrol van James Franco. Seie over de porno / prostitutie in het New York van de jaren 70 en 80, ik ben inmiddels verslaafd.
Jazeker, ik ben helemaal bij! Heftige rit nu met volgende week laatste aflevering

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 03-04 00:09
Ik kijk ook naar The Deuce. Aangezien elk seizoen 10 jaar vooruit gaat wacht ik 3-4 episodes om de vaart erin te houden. Je leert het een en ander bij over de sfeer van toen met een lach en een traan.

Uiteraard valt er hier en daar wat aan te merken over een aantal type-karakters waar tegenwoordig de moreel grijze personages meer in de mode zijn. Maar zeker een aanrader!

• drfruit
  • Niet online
@Brammos85
Bedankt voor de tip. Ik was er weer ingetuind met een paar sites die aan het einde van vorig seizoen meldden dat de serie was gestopt.

• The_Worst
De eerste 2 afleveringen van Treadstone zijn erg gaaf. Interessant verhaal en lekker veel actie en achtervolgingen. Aanradertje als je van de Bourne-reeks houdt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

The_Worst schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:27:
De eerste 2 afleveringen van Treadstone zijn erg gaaf. Interessant verhaal en lekker veel actie en achtervolgingen. Aanradertje als je van de Bourne-reeks houdt.
Zekers.. een van de betere series op dit moment
Naast Mayans MC en The Deuce (die volgende week end of story krijgt) de 3 series waar ik naar uit kijk om naar te kunnen kijken ;)

Even terug naar 'Evil' --> heeft inmiddels een S2 gekregen (met Katja Herbers) ..

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
The Spy (2019)The Spy (2019)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.9 | Genre: Drama, History | Runtime: 53 min | MPAA: TV-MA
Vandaag deze afgekeken. Begon wat traag maar eenmaal op gang zat die goed in elkaar. Aanrader om te kijken via Netflix :)
undefined / 10
Genereer je eigen UBB code review

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• xoniq
The_Worst schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:27:
Hoop dat de dit tempo volhouden. Kan een van de betere series worden die op het moment draait.

• coelho

coelho

VanTheManFan

Op Videoland is het tweede seizoen van Meisje van Plezier uit. Geen hoogstaande serie, maar Angela Schijf in lingerie mag er echt nog wel wezen :9~

• Mypos
zeroday schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:14:
[...]

Zekers.. een van de betere series op dit moment
Naast Mayans MC en The Deuce (die volgende week end of story krijgt) de 3 series waar ik naar uit kijk om naar te kunnen kijken ;)

Even terug naar 'Evil' --> heeft inmiddels een S2 gekregen (met Katja Herbers) ..
Nee he weer Evil.... ;) :>

Hoe is Mayans MC 2e seizoen? Ik vond s1 toch tegenvallen. Vooral omdat in SOA zowat de hele crew freaking badasses zijn en ik dat bij Mayans MC tegen vond vallen. Ben daarom SOA weer aan het kijken opnieuw. 8)

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Mypos schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 00:27:
[...]

Nee he weer Evil.... ;) :>

Hoe is Mayans MC 2e seizoen? Ik vond s1 toch tegenvallen. Vooral omdat in SOA zowat de hele crew freaking badasses zijn en ik dat bij Mayans MC tegen vond vallen. Ben daarom SOA weer aan het kijken opnieuw. 8)
Mja komt nog niet in de buurt van SOA .. maar vind het wel ok om naar te kijken. (maar of dat nu komt door Sarah Bolger) .. dat weet ik nog even niet ;)

en Edward James Olmos vind ik op zo'n manier spelen waarvan ik denk: dit is wel een hele gemakkelijke rol voor je .. soo easy peacy als slager .. maar vind hem op zich nog redelijk braaf dit 2e seizoen ..

• Mypos
zeroday schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:27:
[...]

Mja komt nog niet in de buurt van SOA .. maar vind het wel ok om naar te kijken. (maar of dat nu komt door Sarah Bolger) .. dat weet ik nog even niet ;)

en Edward James Olmos vind ik op zo'n manier spelen waarvan ik denk: dit is wel een hele gemakkelijke rol voor je .. soo easy peacy als slager .. maar vind hem op zich nog redelijk braaf dit 2e seizoen ..
Jammer. Dan maar aan City on the Hill beginnen binnenkort. Edward James Olmos is op zich wel een interessante acteur inderdaad.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daybreak op Netflix is een aparte serie maar toch wel geinig. Heel onverwacht qua verhaal soms en de ene keer heel komisch maar dan ineens weer heel serieus. Vooral bij de laatste paar afleveringen gaat het hard. De 4e muur wordt ook vaak doorbroken, wat wel leuk is gedaan. Special effects zijn ook erg goed, CGI is amper te herkennen en volgens mij veel practical effects gebruikt. Hele maffe setting die toch best stand houdt.

[Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2019 12:33]

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De omschrijving lijkt wel iets weg te hebben van:

IMDB: Manhunt: Unabomber (TV Series 2017– )
IMDB: Mindhunter (TV Series 2017– )
Mypos schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 00:27:
[...]

Eerste seizoen vond ik ook niet veel aan, tweede is gelukkig wel beter, ik zou het een 6.0 geven waar ik SOA toch wel op een 8.5 heb staan.

Het verhaal is niet heel sterk, de hoofdpersonages hebben weinig charisma.

Even totaal wat anders, maar IMDB: The Affair (TV Series 2014– ) blijft echt een steen goede serie en ook dit seizoen is weer lekker confronterend.

Daarnaast is IMDB: Silicon Valley (TV Series 2014– ) ook weer begonnen voor de comedy ;)

En helaas zijn de eerste reviews van Apple TV+ zijn niet echt lovend:

https://www.macrumors.com...ple-tv-plus-show-reviews/

[Voor 52% gewijzigd door Greatsword op 29-10-2019 19:49]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

wauw wauw wauw wat was de laatste aflevering van The Deuce een goed einde .. WOW ..

als tiener in de jaren 80 heeft deze periode een bepaalde indruk op me achtergelaten en wat liet The Deuce het leven in New York en de jaren 80 goed zien ..

En het einde.. perfect !

• mvrhrln
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 23:54
zeroday schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:14:
wauw wauw wauw wat was de laatste aflevering van The Deuce een goed einde .. WOW ..

als tiener in de jaren 80 heeft deze periode een bepaalde indruk op me achtergelaten en wat liet The Deuce het leven in New York en de jaren 80 goed zien ..

En het einde.. perfect !
Moet de final zo nog gaan kijken.

Maar zijn er mensen met tips voor series als deze ?

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

mvrhrln schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:18:
[...]

Moet de final zo nog gaan kijken.

Maar zijn er mensen met tips voor series als deze ?
zoals deze? Je zou Black Monday kunnen kijken. Niet zoveel afleveringen maar wel top ..

• xoniq
Greatsword schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:30:
[...]

En helaas zijn de eerste reviews van Apple TV+ zijn niet echt lovend:

https://www.macrumors.com...ple-tv-plus-show-reviews/
Ach, zoals de eerste reactie daar:
With only 3 episodes available to critics I think I’ll ignore the reviews and make up my own mind. Roll on Friday!
Als 't helemaal kut is, so be it, ik vorm liever een eigen mening, dus probeer het tenminste één maand, voor t zelfde geld vind ik het wel goed, smaken verschillen.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

xoniq schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Als 't helemaal kut is, so be it, ik vorm liever een eigen mening, dus probeer het tenminste één maand, voor t zelfde geld vind ik het wel goed, smaken verschillen.
Sowieso zelf kijken, maar zou toch wel fijn zijn als de eerste reviews wat positiever waren.

We gaan het zien.

• Jorgen
  • Laatst online: 03:34
Ik heb nu een aantal afleveringen gezien van Jack Ryan op Amazon Prime Video. Het is spannend, vermakelijk en steekt tot nu toe goed in elkaar. Acteren is dik in orde en het ziet er ook goed uit. Voorlopig dus zeker een blijvertje. Als ik het vergelijk met het eerste seizoen van Homeland, dan vind ik Jack Ryan vele malen leuker.

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Jorgen schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:58:
Ik heb nu een aantal afleveringen gezien van Jack Ryan op Amazon Prime Video. Het is spannend, vermakelijk en steekt tot nu toe goed in elkaar. Acteren is dik in orde en het ziet er ook goed uit. Voorlopig dus zeker een blijvertje. Als ik het vergelijk met het eerste seizoen van Homeland, dan vind ik Jack Ryan vele malen leuker.
Ik ben bezig met het eerste seizoen, eerste 2 afleveringen gezien. is er wel een om te gaan zien.

update
inmiddels de 2 seizoenen gezien en ik moet zeggen: verrassend goed! ik heb me niet verveeld !
beter dan dat watchmen, want dat vind ik tot op heden erg tegenvallen.

[Voor 14% gewijzigd door zeroday op 08-11-2019 15:14]

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-04 20:49
Gisteren heb ik het laatste seizoen van Unbreakable Kimmy Schmidt gekeken. Er waren wel een paar 'filler'-afleveringen maar het blijft één van de sterkere comedyseries op Netflix. Ook het einde stelt niet teleur.

Nu volg ik The Morning Show en For All Mankind op Apple TV+. Beide series zijn ijzersterk met hoge productiewaarde en geweldig acteerwerk. Jennifer Aniston levert haar beste werk sinds Friends naar mijn mening.
Bij TMS wordt er in de eerste drie afleveringen echt een begin opgebouwd en in de (vandaag uitgebrachte) vierde aflevering komt er een grote schok van Reese Witherspoon's personage.

Ook is er gisteren bekend gemaakt dat FX sommige series zal uitzenden op Hulu in plaats van hun eigen zender. Zo zal Mrs. America met Cate Blanchett, Devs, The Old Man (met Jeff Bridges) nu streamen op Hulu in plaats van de vooraf aangekondigde FX.
Hopelijk betekent dit ook dat Hulu snel naar Europa komt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless US S10 is begonnen :D

Ligt het aan mij of is het de afgelopen paar maanden zeer triest geworden als het gaat om NL-subs op de Nederlandse zenders? Met name RTL8 en Net5

Namen verkeerd schrijven (bijv. Joe i.p.v. Jo in CSI NY), getallen verkeerd vertalen, ledematen verkeerd vertalen, raid-array schrijven als ray-to-ray en dan laat ik de vele spelfouten nog buiten beschouwing.

Dat er af en toe een fout in zit, ok, maar de afgelopen paar maanden is het ineens een stuk erger geworden :X De hobbyisten, voor zover die niet zijn aangeklaagd door Brein, doen/deden het véél beter dan vertaalbureaus.

[Voor 97% gewijzigd door Raven op 10-11-2019 11:06]

Oscar Wilde

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 03-04 18:08
Net gekeken! Blijft een top serie! Fiona nog niet gemist.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rick and Morty S4 is begonnen :D

Oscar Wilde

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:58
Raven schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:53:

Ligt het aan mij of is het de afgelopen paar maanden zeer triest geworden als het gaat om NL-subs op de Nederlandse zenders? Met name RTL8 en Net5

Namen verkeerd schrijven (bijv. Joe i.p.v. Jo in CSI NY), getallen verkeerd vertalen, ledematen verkeerd vertalen, raid-array schrijven als ray-to-ray en dan laat ik de vele spelfouten nog buiten beschouwing.

Dat er af en toe een fout in zit, ok, maar de afgelopen paar maanden is het ineens een stuk erger geworden :X De hobbyisten, voor zover die niet zijn aangeklaagd door Brein, doen/deden het véél beter dan vertaalbureaus.
Ik heb een aantal jaar geleden echt helemaal dubbel gelegen toen ze bij een auto programma op Discovery "Hot Rod" als iets in de richting van "hete staaf" hadden vertaald. Sindsdien probeer ik eigenlijk altijd tv programma's als het mogelijk is met engelse ondertiteling te kijken als het word aangeboden.
Was er niet vorig jaar of het jaar daarvoor een NOS artikel over professionele vertalers en dat ze soms alleen engelse script krijgen en dat zonder beelden moeten vertalen of dat ze te weinig tijd hebben voor wat ze moeten doen. Dan snap ik wel dat als ze sommige woorden niet kennen ze het niet gaan opzoeken wat het in een bepaalde setting betekend.

Edit: heb het gevonden https://nos.nl/artikel/22...-het-is-echt-een-vak.html

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Mandalorian is begonnen :)

Ik zie net dat Atypical S3 begin deze maand is begonnen, helemaal gemist :P

[Voor 58% gewijzigd door Raven op 12-11-2019 19:19]

Oscar Wilde

• Idifix
  • Nu online
IMDB: Wu-Tang: An American Saga (TV Series 2019– )

Voor de liefhebbers. Vond het een leuke serie ondanks alle typische afro-amerikaanse benamingen voor elkaar. Niggah, son etc

[Voor 8% gewijzigd door Idifix op 14-11-2019 12:29]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• sig69
Raven schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:51:
The Mandalorian is begonnen :)

Ik zie net dat Atypical S3 begin deze maand is begonnen, helemaal gemist :P
En vandaag meteen aflevering 2 :Y)
Lekker Star Wars sfeertje wel :)

[Voor 5% gewijzigd door sig69 op 15-11-2019 18:47]

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Ik had het niet verwacht maar 'See' is het kijken waard ..

Al vond ik aflevering 5 wel een beetje van: dit was te verwachten ..
kwam niet echt als een verrassing ;)

Kijken dus !

• xoniq

• Mypos
Een van de beste series van de afgelopen tijd wat mij betreft is Succession. Briljante serie over een vrij disfunctionele en superrijke familie.

IMDB: Succession (TV Series 2018– )

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
volgt iemand hier godfather of harlem? gisteren de 1e aflevering bekeken, maar ik wordt er niet warm van. weet iemand of dit beter wordt?

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 03-04 18:08
Hamazaki schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:18:
volgt iemand hier godfather of harlem? gisteren de 1e aflevering bekeken, maar ik wordt er niet warm van. weet iemand of dit beter wordt?
Ja ben helemaal bij, kijkt lekker weg IMO. Houdt ook wel van die setting.

• coelho

coelho

VanTheManFan

Jorgen schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:58:
Vandaag ook seizoen 2 afgekeken. Een van de betere series van het moment. En erg fijn dat een seizoen een afgesloten verhaal is. Daarmee geen rare kronkels om eea naar elkaar toe te schrijven of rekken van situaties.

Seizoen 3 is aangekondigd, maar tussen 1 en 2 zat ruim een jaar, dus ik verwacht niet dat we voor 2021 kunnen kijken...

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– ) is ook weer goed begonnen.

Het tweede seizoen van IMDB: Mr Inbetween (TV Series 2018– ) zit er weer op, aanrader met een tikkeltje Ray Donovan vibe. Afleveringen duren slechts 30 minuten, dus je bent er wel snel door heen.

IMDB: The Affair (TV Series 2014– ) is na 5 seizoenen voorbij. Niet gecancelled, dus gewoon een mooie afloop van het verhaal. Echt een tip voor mensen die hem nog niet gezien hebben. Ijzersterk verhaal en acteerwerk.

IMDB: Mayans M.C. (TV Series 2018– ) zit er ook weer op, tweede seizoen was gelukkig beter dan het eerste, maar nog steeds geen IMDB: Sons of Anarchy (TV Series 2008–2014) - Full Cast & Crew niveau.

IMDB: The Morning Show (TV Series 2019– ) heeft me positief verrast, dus die blijf ik voorlopig nog wel even volgen, heeft wel wat van IMDB: The Newsroom (TV Series 2012–2014)

En vanavond weer verder met IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )

[Voor 17% gewijzigd door Greatsword op 26-11-2019 19:47]

• sig69
Titans :)
spoiler:
Hank: things are getting super ugly out here..
Dick: you're not going to make fun of my suit?
Hank: I just did

_O-

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 03-04 17:55

Tijntje

Hello?!

Afgelopen weken aan het 2de seizoen begonnen van Big Little Lies IMDB: Big Little Lies (TV Series 2017– )
Is weer heerlijk om naar te kijken, acteer werk is fenomenaal.
Heb wel steeds meer moeite met Nicole Kidman, die heeft nog maar zo weinig mimiek in haar gezicht, echt jammer.

Catch 22
IMDB: Catch-22 (TV Mini-Series 2019– )
Dit was voor mij echt een verrassing, het ene moment is ontzettend grappig wat direct kan omslaan in drama.

The Handmaid's Tale
IMDB: The Handmaid's Tale (TV Series 2017– )
Recent het derde seizoen gekeken, zoals gewoonlijk zeer uitzichtloos en en continu beklemde sfeer. Echt knap wat Elisabeth Moss neerzet, zij draagt echt de helft van deze serie.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Slaapje
  • Laatst online: 22:50
Greatsword schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:44:

IMDB: The Affair (TV Series 2014– ) is na 5 seizoenen voorbij. Niet gecancelled, dus gewoon een mooie afloop van het verhaal. Echt een tip voor mensen die hem nog niet gezien hebben. Ijzersterk verhaal en acteerwerk.
Ik had nog nooit gehoord van The Affair, maar na jouw post opgezocht en aan begonnen. Begint zeer sterk!

To dare is to do

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Mrs. Fletcher .. Vermakelijk !.. Korte serie .. met toch een mooie lading

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Midsomer Murders S21 is er, in zijn geheel :)

Oscar Wilde

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

6 December komt het volgende seizoen van IMDB: The Marvelous Mrs. Maisel (TV Series 2017– ) uit. Ik heb er al weer zin in :)

In mijn YouTube feed kwam ik ter gelegenheid de volgende video tegen, geeft je een kijkje achter de schermen van de cinematografie.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Slaapje schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:26:
[...]

Ik had nog nooit gehoord van The Affair, maar na jouw post opgezocht en aan begonnen. Begint zeer sterk!
Veel plezier, het is niet voor iedereen weggelegd qua thema en tempo, maar dit is echt een pareltje.

Ben stiekem wel jaloers dat je alles achter elkaar kan kijken, en niet een jaar hoeft te wachten voor een nieuw seizoen ;)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Slaapje schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:26:
[...]

Maar dat blijft het wat mij betreft niet, eerste twee seizoenen zijn goed maar daarna wordt het wel heel erg drama.

• Slaapje
  • Laatst online: 22:50
Donstil schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:02:
[...]

Maar dat blijft het wat mij betreft niet, eerste twee seizoenen zijn goed maar daarna wordt het wel heel erg drama.
Dan kan ik in ieder geval nog even vooruit 😉

To dare is to do

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tijntje schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:24:
[..]
Catch 22
IMDB: Catch-22 (TV Mini-Series 2019– )
Dit was voor mij echt een verrassing, het ene moment is ontzettend grappig wat direct kan omslaan in drama.

[..]
Bedankt voor de reminder dat deze er was! Net eerste episode gekeken en kijkt lekker weg :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• The_Worst
Dit is toch wel het saaiste seizoen van Shameless ooit. :z :-(

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
zeroday schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:45:
Ik had het niet verwacht maar 'See' is het kijken waard ..

Al vond ik aflevering 5 wel een beetje van: dit was te verwachten ..
kwam niet echt als een verrassing ;)

Kijken dus !
Ik ben het ook aan het kijken. Het is geen serie waarvan je meteen een wow-gevoel krijgt, maar na 2 afleveringen lijkt het wel potentie te hebben. Leuk detail: er speelt een Nederlandse actrice mee. De serie lijkt er ook een van de hand van Paul Verhoeven te zijn, gezien de bijzondere manier van bidden ;)

Het verhaal is dat de serie zich in de verre toekomst afspeelt. Een toekomst waarin 99% van de mensheid is uitgeroeid door een of ander virus en enkel de blinde mensen het hebben overleefd. Het gevolg is een mensheid die leeft zoals 50.000 jaar geleden, in primitieve stammen, dus geen sci-fi helaas. Op een dag wordt een tweeling geboren die niet blind is.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Tomba schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:13:
[...]

Bedankt voor de reminder dat deze er was! Net eerste episode gekeken en kijkt lekker weg :)
Ben benieuwd wat je er van vind, gedurende het seizoen veranderd het behoorlijk van toon.
Ik heb er in ieder geval van genoten.

[Voor 6% gewijzigd door Tijntje op 05-12-2019 08:19]

• teaser
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 03-04 20:11
Nog niet op Netflix :(
Idifix schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:28:
IMDB: Wu-Tang: An American Saga (TV Series 2019– )

Voor de liefhebbers. Vond het een leuke serie ondanks alle typische afro-amerikaanse benamingen voor elkaar. Niggah, son etc
Klinkt als een leuke om te zien na Hip-Hop Evolution, maar helaas (nog?) niet op Netflix.
Hoezo "ondanks alle typische afro-amerikaanse benamingen voor elkaar"? Is toch gewoon deel van die cultuur?
Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:32:
Daybreak op Netflix is een aparte serie maar toch wel geinig. Heel onverwacht qua verhaal soms en de ene keer heel komisch maar dan ineens weer heel serieus. Vooral bij de laatste paar afleveringen gaat het hard. De 4e muur wordt ook vaak doorbroken, wat wel leuk is gedaan. Special effects zijn ook erg goed, CGI is amper te herkennen en volgens mij veel practical effects gebruikt. Hele maffe setting die toch best stand houdt.
Ik dacht 'achja, zal eens zien wat het is' maar ik werd aangenaam verrast. Entertainend en smaakt naar meer na elke aflevering. Extravagante bijrollen ook die goed geacteerd zijn (Eli, de schooldirecteur).
Enkel in de laatste aflevering waren er wel enkele vage momenten waarvan ik niet goed weet wat ik ermee moet:
spoiler:
Die hand die ineens uit de buik van de directeur komt?! Duidelijke verwijzing naar Alien maar wtf? En dan de laatste scene dat Sam opeens zich helemaal de queen voelt. Terwijl ze voor de apocalyps niet eens homecoming queen wilde zijn.

Ik vraag me af of er nog een tweede seizoen komt, en zoja of dat nog wel iets kan toevoegen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

V-Wars S1 is inmiddels te vinden :)

Oscar Wilde

• Idifix
  • Nu online
teaser schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:30:
[...]

Klinkt als een leuke om te zien na Hip-Hop Evolution, maar helaas (nog?) niet op Netflix.
Hoezo "ondanks alle typische afro-amerikaanse benamingen voor elkaar"? Is toch gewoon deel van die cultuur?

[...]
Dan is dat toch typisch iets voor hun. Als ik dat doe als blanke tukker ben ik een rascist. ;)

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Raven schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:26:
V-Wars S1 is inmiddels te vinden :)
Eerste aflevering gezien.
Mja wat zal ik zeggen .. vind het script nu niet erg sterk.
en ik hoop maar dat duidelijk gaat worden hoe eea nu veroorzaakt wordt.

Want tijdstechnisch vind ik de transformatie van enkele personen niet kloppen nog de wijze waarop iemand ineens transformeert waarbij iemand anders nog gewoon kan communiceren alvorens te veranderen in een beest.

1e aflevering zit gewoonweg slecht in elkaar.
eigenlijk somt deze review mijn mening wel op
https://decider.com/2019/...lix-stream-it-or-skip-it/

:STREAM IT. V Wars is basically dumb fun that you can watch while doing other things. Given Netflix’s refusal to release the show beforehand, V Wars could have been a disaster. The fact that it’s just merely mediocre is almost an achievement.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De she-wolf pack is ook weer te zien :)
https://vignette.wikia.nocookie.net/thefullerhouse/images/8/89/She-Wolf_Pack.jpg/revision/latest?cb=20161219032619
S05E01-09

Oscar Wilde

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Damn. Die trailers voor Crisis of Infinite Earths (Supergirl, Arrow, Flash, Batwoman, Legends of Tomorrow crossover) zien er goed uit. Ben echt heel erg benieuwd naar wat er allemaal gebeurt.

spoiler:
En zag ik nou Will Wheaton in de laatste trailer?

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Goede binge watch tip: Riprisal met Abigail Spenser .. (en nog wat andere bekende acteurs (SoA, WestWorld)

Enige minpunt: die cursus Nederlands is wel errug slecht gesproken ;)
de cursist spreekt beter nederlands dan het bandje ;)

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Damn. Crisis on infinte earths laat er geen gras over groeien :X :X

[Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 09-12-2019 10:11]

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True