Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lonestander
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-04 11:32
wontcachme schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:11:
Damn. Crisis on infinte earths laat er geen gras over groeien :X :X
Nu maak je me nieuwsgierig! Maar ben pas van plan om woensdag de eerste 3 achter elkaar aan te kijken :D

Ben al een lange tijd volger van The flash, Arrow en Legends.
Supergirl en black lightning beide maar 1 seizoen van gekeken, en batwoman nog niet aan begonnen.
Die shows trekken me toch minder...

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:48:
spoiler:
En zag ik nou Will Wheaton in de laatste trailer?
Volgens mij zag ik 'm vlak na de intro van Supergirl, met een bord en schreeuwend
The end of the world is licking at our heels! Soon, thou shall be not but dust, twisting and writhing in the dead of space! Not even Supergirl will save you from....
Al kan ik mij vergissen, ik ken 'm alleen van ST:TNG, toen was ie wat jonger :P

[Voor 9% gewijzigd door Raven op 09-12-2019 13:55]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 02-04 21:03
Raven schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:28:
[...]

Volgens mij zag ik 'm vlak na de intro van Supergirl, met een bord en schreeuwend

[...]
Al kan ik mij vergissen, ik ken 'm alleen van ST:TNG, toen was ie wat jonger :P
Heeft ook vaak zichzelf gespeeld in The Big Bang Theory.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xoniq schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:50:
[...]

Heeft ook vaak zichzelf gespeeld in The Big Bang Theory.
Nooit gekeken :P

IMDB: Traces (TV Series 2019– ) is begonnen, nog niet gezien, dus geen idee of het wat is.

[Voor 28% gewijzigd door Raven op 10-12-2019 13:26]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rrobinson41
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21-03 17:27
wontcachme schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:48:
Damn. Die trailers voor Crisis of Infinite Earths (Supergirl, Arrow, Flash, Batwoman, Legends of Tomorrow crossover) zien er goed uit. Ben echt heel erg benieuwd naar wat er allemaal gebeurt.

spoiler:
En zag ik nou Will Wheaton in de laatste trailer?
spoiler:
En zag ik nou Will Wheaton in de laatste trailer? Ja dat is indd Wil Wheaton in Supergirl s5e9 Crisis ep 1 Heb hem net gekeken, hij staat op de End Credits

Maar Fok! op Prime Video NL staat Batwoman niet, en die levert Crisis ep 2 aan. Komt ook niet op Netflix....
idioot, legaal niet te bekijken in NL of mis ik nou wat?

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Der Pass

IMDB: Der Pass (TV Series 2018– )
https://www.zdf.de/serien/der-pass
https://www.sky.de/serien/der-pass-154555

Ben inmiddels bezig met deel 3 via de Duitse ZDF. Maar heerlijk; wat een donkere en duistere suspense.
Muziek van Hans Zimmer.
Is weer eens wat ander dan anders! Een mixture van ouderwetse gebruiken en angstaanjagende symbolen (Krampus), gruwelijke moorden, met hedendaagse cybercrime-achtige zaken in een besneeuwd Alpenlandschap.

Mooie Plaatjes   

• pdukers
  • Registratie: september 2006
  • Niet online
Ter info, de engelse titel is trouwens Pagan Peak. Scheelt misschien zoekwerk voor anderen ;)

[Voor 13% gewijzigd door pdukers op 10-12-2019 18:03]

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:53

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Lonestander schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:32:
Ben al een lange tijd volger van The flash, Arrow en Legends.
Hoe heb je al die tijd The Flash volgehouden :?

Ergens aan het einde van het tweede seizoen of het begin van het derde seizoen ben ik gewoon afgehaakt, want het werd mij een beetje teveel een "hash & rehash" verhaal :/
Alsof de schrijvers niks origineels meer konden verzinnen...

Al met al maakte de originele Flash meer indruk destijds dan deze nieuwe versie : IMDB: The Flash (1990-1991) d:)b 8)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-04 20:49
Voor de serieverslaafden die Trakt gebruiken: Trakt heeft zijn 'All Time Stats' bijgewerkt zodat nu ook gastrollen worden meegenomen bij het aantal series waarin een een acteur speelt.
Trakt VIP acteurs
Hierdoor is bij mij Kristen Bell de nummer één van meest bekeken actrices in plaats van Reese Witherspoon of Scarlett Johanssen.

Daarnaast kun je nu ook zien van welke filmstudio's je de meeste films hebt gezien: Film studios Trakt VIP, net zoals dat kon van tv-zenders met het belangrijkste verschil dat een film meerdere studio's kan hebben.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Grand Tour S4 is begonnen :D en The Expanse S4 is in zijn geheel beschikbaar :)

https://www.ravenslair.nl/GoT2/thegrandtour-seaman.jpg _O-

[Voor 113% gewijzigd door Raven op 13-12-2019 14:46]

Oscar Wilde

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

Raven schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:22:
The Grand Tour S4 is begonnen :D en The Expanse S4 is in zijn geheel beschikbaar :)

[Afbeelding] _O-
Heel seizoen? Leuke verrassing! Ik had begrepen dat het alleen een Kerstspecial was :)
VirinR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:17:
Voor de serieverslaafden die Trakt gebruiken: Trakt heeft zijn 'All Time Stats' bijgewerkt zodat nu ook gastrollen worden meegenomen bij het aantal series waarin een een acteur speelt.
[Afbeelding: Trakt VIP acteurs]
Hierdoor is bij mij Kristen Bell de nummer één van meest bekeken actrices in plaats van Reese Witherspoon of Scarlett Johanssen.

Daarnaast kun je nu ook zien van welke filmstudio's je de meeste films hebt gezien: [Afbeelding: Film studios Trakt VIP], net zoals dat kon van tv-zenders met het belangrijkste verschil dat een film meerdere studio's kan hebben.
Wel een premium feature helaas.

Met mijn series score van: 507 days, 10 hours, 2 mins watching 13,600 episodes (20,307 plays of 287 shows) was ik wel benieuwd :)

[Voor 47% gewijzigd door Donstil op 13-12-2019 11:12]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SuperPoekie
  • Laatst online: 08:44

SuperPoekie

Super Furry Animal

Donstil schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:10:
[...]

Heel seizoen? Leuke verrassing! Ik had begrepen dat het alleen een Kerstspecial was :)
Ze hebben het zelf alleen maar over Seamen en in de laatste 'gewone' aflevering was ook verteld dat ze alleen nog maar specials zouden gaan maken. Misschien dat het in twee 'afleveringen' is maar voor zover ik heb kunnen vinden is er maar 1 onderwerp - boten-op-z'n-grand-tours in Cambodja.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:09
Volgens mij is het dit seizoen ook maar heel beperkt met afleveringen voor de the grand tour. Idd maar iets van 2 afleveringen
However, executive producer Andy Wilman has since revealed that we should expect only two episodes each year from now on.

[Voor 35% gewijzigd door Raymond op 13-12-2019 11:47]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik had begrepen dat dit jaar alleen deze speciale kwam en dan in 2020 pas weer een heel seizoen.

Edit: in de Amazon prime App heet het wel Seizoen 4 zie ik. 1 aflevering.

[Voor 28% gewijzigd door Donstil op 13-12-2019 11:51]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Woops, ik denk dat ik die zin beter iets anders had kunnen schrijven |:( , The Expanse S4 is er in zijn geheel, van The Grand Tour is er één ep.

Oscar Wilde

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Lonestander schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:32:
[...]

batwoman nog niet aan begonnen.
Ik moet zeggen dat ik die vrouw wat Batwoman speelt best cool vind. Misschien denk je er anders over als je de Crisis crossover eps kijkt. In ieder geval wil ik nu Batwoman ook gaan kijken.
Het schijnt alleen dat zij in haar eigen serie weinig chemistry heeft met de overige acteurs. Ze heeft iig goeie chemistry met Melissa Benoist. Vind ik dan he :)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• nero355
  • Laatst online: 22:53

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Raven schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:22:

[Afbeelding] _O-
Je afbeelding is stuk :?

/EDIT :
Raven schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:47:
Ik had nog meerdere malen geCTRL-F5'd (doet hier prima :? ), dan maar ergens anders plaatsen. Kijk nog eens? O-)
Doet het nu, maar is wel echt belachelijk groot! :/

Doe eens croppen en een thumbnail linken naar het origineel of zo :P

[Voor 26% gewijzigd door nero355 op 14-12-2019 13:31]

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik had nog meerdere malen geCTRL-F5'd (doet hier prima :? ), dan maar ergens anders plaatsen. Kijk nog eens? O-)

[Voor 4% gewijzigd door Raven op 13-12-2019 14:47]

Oscar Wilde

• VirinR
[...]

[...]

Wel een premium feature helaas.

Met mijn series score van: 507 days, 10 hours, 2 mins watching 13,600 episodes (20,307 plays of 287 shows) was ik wel benieuwd :)
Klopt, Year in Review en All Time Stats zijn VIP-features maar samen met de andere VIP-features is het geld meer dan waard.
Denk dan aan Dark Mode, iCal-feeds, het triggeren van data refreshes (TMDB en TVDB) en het instellen van Watch Now-favorieten. Ik kan niet meer zonder :)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

VirinR schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:36:
[...]

Klopt, Year in Review en All Time Stats zijn VIP-features maar samen met de andere VIP-features is het geld meer dan waard.
Denk dan aan Dark Mode, iCal-feeds, het triggeren van data refreshes (TMDB en TVDB) en het instellen van Watch Now-favorieten. Ik kan niet meer zonder :)
Aah jammer. Die betaalde functies hebben mij nooit over de streep kunnen trekken.

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Godsamme wat een slechte acteurs in E06 van The Mandolorian. :X

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 02:32
Deathchant schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:32:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die vrouw wat Batwoman speelt best cool vind. Misschien denk je er anders over als je de Crisis crossover eps kijkt. In ieder geval wil ik nu Batwoman ook gaan kijken.
Het schijnt alleen dat zij in haar eigen serie weinig chemistry heeft met de overige acteurs. Ze heeft iig goeie chemistry met Melissa Benoist. Vind ik dan he :)
Ik vind Batwoman tot nu toe maar zo-zo, maar ik geef het een kans. Legends vond ik niks, te corny allemaal ofzo. Maar die twee samen mogen ze van mij een aparte serie van maken >:)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:00

Martinspire

Awesomeness

Kan iemand mij vertellen waarom CBS series zo lastig te vinden zijn in Nederland? Zo kan ik van FBI seizoen 1 nergens in Nederland een stream of schijf vinden van het hele seizoen. Ik zag wel dat Veronica eindelijk bezig is met seizoen 1 (donderdags om 21.30), dus er is wel ergens een licentie aanwezig. Amazon heeft de show in het buitenland maar niet in Nederland. Maar wat me echt verbaasd is dat de Nederlandse ondertiteling blijkbaar wel te vinden is op de DVD release in het buitenland. Dus als je in de UK of Australië woont is dat natuurlijk erg zinvol.

Ga je verder kijken, dan merk je ook dat andere CBS series zoals Blue Bloods en Madam Secretary eigenlijk nergens echt goed te vinden zijn (of in ieder geval compleet). Amazon heeft wel een paar seizoenen (1 tot 6) Blue Bloods, maar ze zijn in de VS al bij 9. Magnum P.I. was volgens mij ook op Veronica maar daarna nergens meer te vinden. SEAL Team (een serie die het hier volgens mij ook prima zou doen) streamed nergens, maar is wel op DVD te koop. Serieus, wie koopt die dingen nog? Star Trek zit wel op Netflix gelukkig, maar lijkt ook nergens anders heen te gaan.

Dus vertel me, wie draait er in Nederland aan de knoppen voor CBS series en waarom gaat dat allemaal zo traag? Ik zou best CBS all access nemen als daar alle series kwamen, zodat ik wat familie toch wel een paar aardige series kan laten zien. Maar ook daarvan gaat de uitrol erg traag. In 2014 zijn ze daarmee begonnen, maar vorig jaar zijn pas Canada en Australië toegevoegd.

Voorheen waren altijd nog wel ondertitels te vinden, maar door de acties van Brein is dat ook vrij uitgestorven, waardoor ik een paar series niet voor mn ouders kan aanraden (mijn moeder heeft echt last te begrijpen wat er wordt gesproken en we zijn ook allemaal slechthorend dus dat helpt ook niet). En ook binnen de Nederlandse streaming worden deze series dus ook niet aangetrokken, maar is er in plaats daarvan nog wel een heleboel troep beschikbaar. Maar vooral dat je dan ziet dat er wel een DVD is met Nederlandse ondertiteling die dan vervolgens niet wordt uitgegeven of gestreamed vind ik erg raar.

Martinspire - PC, PS4, X1

• sambalbaj
  • Niet online
sig69 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:39:
[...]

Ik vind Batwoman tot nu toe maar zo-zo, maar ik geef het een kans. Legends vond ik niks, te corny allemaal ofzo. Maar die twee samen mogen ze van mij een aparte serie van maken >:)
Ik vind de villain kant Alice een stuk boeiender dan Batwoman en co zelf, die serie loopt gewoon niet lekker. Met Supergirl is het inderdaad een leuk stel.

Zag ook Black Lightning daar voorbij komen, dat is toch wel de slechtste serie van het hele stel. Al ben ik de best of Arrow + the next generation daarvan ook meer dan zat.
Lucifer die erbij gesleept werd vond ik erg geforceerd.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:23
sambalbaj schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 02:47:
[...]

Ik vind de villain kant Alice een stuk boeiender dan Batwoman en co zelf, die serie loopt gewoon niet lekker. Met Supergirl is het inderdaad een leuk stel.

Zag ook Black Lightning daar voorbij komen, dat is toch wel de slechtste serie van het hele stel. Al ben ik de best of Arrow + the next generation daarvan ook meer dan zat.
Lucifer die erbij gesleept werd vond ik erg geforceerd.
Dat van Lucifer vond ik dan juist weer veel leuker dan de rest van de crossover tot nu toe.

De jury is nog out wat betreft Batwoman, maar over Black Lightning heb je wel gelijk.
Met de dochter van Arrow was ik al klaar toen ze nog in Shadowhunters speelde.

• SuperPoekie
  • Laatst online: 08:44

SuperPoekie

Super Furry Animal

ciris schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:36:
Godsamme wat een slechte acteurs in E06 van The Mandolorian. :X
Ik denk dat t de make-up en regie was. Natalia Tena en Clancy Brown wil ik niet echt slechte acteurs noemen (zeker Clancy niet!). En Richard Ayoade's droid was gewoon Moss als droid en dat was ook raar.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• VirinR
Martinspire schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 01:28:
Kan iemand mij vertellen waarom CBS series zo lastig te vinden zijn in Nederland? Zo kan ik van FBI seizoen 1 nergens in Nederland een stream of schijf vinden van het hele seizoen. Ik zag wel dat Veronica eindelijk bezig is met seizoen 1 (donderdags om 21.30), dus er is wel ergens een licentie aanwezig. Amazon heeft de show in het buitenland maar niet in Nederland. Maar wat me echt verbaasd is dat de Nederlandse ondertiteling blijkbaar wel te vinden is op de DVD release in het buitenland. Dus als je in de UK of Australië woont is dat natuurlijk erg zinvol.

Ga je verder kijken, dan merk je ook dat andere CBS series zoals Blue Bloods en Madam Secretary eigenlijk nergens echt goed te vinden zijn (of in ieder geval compleet). Amazon heeft wel een paar seizoenen (1 tot 6) Blue Bloods, maar ze zijn in de VS al bij 9. Magnum P.I. was volgens mij ook op Veronica maar daarna nergens meer te vinden. SEAL Team (een serie die het hier volgens mij ook prima zou doen) streamed nergens, maar is wel op DVD te koop. Serieus, wie koopt die dingen nog? Star Trek zit wel op Netflix gelukkig, maar lijkt ook nergens anders heen te gaan.

Dus vertel me, wie draait er in Nederland aan de knoppen voor CBS series en waarom gaat dat allemaal zo traag? Ik zou best CBS all access nemen als daar alle series kwamen, zodat ik wat familie toch wel een paar aardige series kan laten zien. Maar ook daarvan gaat de uitrol erg traag. In 2014 zijn ze daarmee begonnen, maar vorig jaar zijn pas Canada en Australië toegevoegd.

Voorheen waren altijd nog wel ondertitels te vinden, maar door de acties van Brein is dat ook vrij uitgestorven, waardoor ik een paar series niet voor mn ouders kan aanraden (mijn moeder heeft echt last te begrijpen wat er wordt gesproken en we zijn ook allemaal slechthorend dus dat helpt ook niet). En ook binnen de Nederlandse streaming worden deze series dus ook niet aangetrokken, maar is er in plaats daarvan nog wel een heleboel troep beschikbaar. Maar vooral dat je dan ziet dat er wel een DVD is met Nederlandse ondertiteling die dan vervolgens niet wordt uitgegeven of gestreamed vind ik erg raar.
Streamingrechten =/= DVD-rechten en lineaire tv-rechten.
De internationale distributierechten van de meeste series die je noemt worden verkocht door CBS Studios International terwijl de internationale rechten van Magnum P.I. bij NBCUniversal liggen.
Even een voorbeeld, in het geval van Star Trek Discovery heeft Netflix de wereldwijde uitzendrechten gekocht van CBSSI terwijl Amazon de wereldwijde uitzendrechten heeft verkregen van Star Trek Picard.

Uiteindelijk komt het neer of een streamingdienst de animo ziet in een bepaalde serie. Als dit zo is, dan is een streamingdienst veel sneller geneigd om een bepaalde show te streamen op zijn platform.
Het is dan aan de internationale distributiearm van CBS om met de streamingdienst een overeenkomst te sluiten. Wordt er geen overeenkomst gesloten, dan komt de serie niet of de streamingdienst.

Het kan natuurlijk dat een serie al op een streamingdienst staat maar dat deze wordt weggehaald doordat er geen nieuwe overeenkomst tot stand is gebracht. Dit kan zowel aan de streamingservice liggen als de internationale distributiearm van de zender.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik dacht Nymphadora al te herkennen :P

Oscar Wilde

• aveenhuysen
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 03-04 17:21
Batwoman afgehaakt na aflevering 2 evenals His dark materials na aflevering 1. Maar begonnen met Morten.

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

ik kan The Kominsky Method aanraden. Oude bekenden, oa Lisa cuddy O+ , subtiele humor en gewoon goed geacteerd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ciris schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:04:
ik kan The Kominsky Method aanraden. Oude bekenden, oa Lisa cuddy O+ , subtiele humor en gewoon goed geacteerd.
Lisa Cuddy als in "You've gotta get down here. They've got a satellite aimed directly into Cuddy's vagina. I told them that chances of invasion are slim to none but..."? _O-

Zit iemand de herhalingen van ER toevallig te volgen op RTL8? Ik heb het idee dat er stukken uit de afleveringen zijn gesneden, kijkend naar de transcripts lijkt dat te kloppen :/

[Voor 19% gewijzigd door Raven op 14-12-2019 11:55]

Oscar Wilde

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SuperPoekie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:49:
[...]

Ik denk dat t de make-up en regie was. Natalia Tena en Clancy Brown wil ik niet echt slechte acteurs noemen (zeker Clancy niet!). En Richard Ayoade's droid was gewoon Moss als droid en dat was ook raar.
Ik vond de makeup wel wat cheezy inderdaad, maar het acteren kwam totaal niet geloofwaardig over. En je noemt mensen die ik nog steeds b-acteurs zou noemen trouwens. Ik denk dat het wel een combinatie is van matig script, matige regie en matig acteerwerk. Ik vond vooral het verhaal te standaard. Ik heb bij de serie ook sterk het idee dat er ergens enorm veel geld verspild is waardoor de serie de helft aan verhaal bevat. Afleveringen zijn enorm traag en bevatten eigenlijk maar weinig inhoud. Baby yoda is geinig maar ik vind hem ook weer niet bijzonder en dat de hoofdpersoon zijn helm niet afneemt maakt hem intrigerend maar ook heel saai en emotie-loos. Dan moet dat van de overige karakters komen maar die wisselen telkens en zijn veelal niet bijzonder.
spoiler:
Laatste aflevering vond ik vooral hoe de persoon die gered werd omging met de rest nogal flauw. Dat zijn zus veel voor hem riskeert, terwijl ie echt een zak is, vind ik erg ongeloofwaardig. Bill Burr voegde ook weinig toe en ik snap ook niet wat ze met hem wilden, want zijn personage was niet bepaald een comedian, te serieus en dat past gewoon niet bij hem. En waarom ze dan Lando dood willen maken na hem betaald te hebben was ook nogal vaag. Het deel in de gevangenis was zo cheesy als het maar zijn kan. Lando die even moet laten zien dat ie toch wel heel goed is (en eigenlijk tot 2x toe staat te verliezen op simpele droids), die bruut die eerst een slemiel is en dan ineens 2 droids sloopt, die muffe meid die met messen werkt op een missie waar alleen droids zouden zijn, heel logisch en die pistool-gozer die vrij hopeloos is maar wel de leiding heeft. En het gangenstelsel waarvan duidelijk was dat ze telkens dezelfde gang gebruikten vanuit verschillende hoeken om te verbergen dat de set vrij klein was.

De serie begon aardig, maar weet gewoon geen indruk te maken. Koppel dat met een traag verhaal en korte afleveringen en je zit met een serie die gewoon niet af is
VirinR schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:41:
[...]

Streamingrechten =/= DVD-rechten en lineaire tv-rechten.
De internationale distributierechten van de meeste series die je noemt worden verkocht door CBS Studios International terwijl de internationale rechten van Magnum P.I. bij NBCUniversal liggen.
Even een voorbeeld, in het geval van Star Trek Discovery heeft Netflix de wereldwijde uitzendrechten gekocht van CBSSI terwijl Amazon de wereldwijde uitzendrechten heeft verkregen van Star Trek Picard.

Uiteindelijk komt het neer of een streamingdienst de animo ziet in een bepaalde serie. Als dit zo is, dan is een streamingdienst veel sneller geneigd om een bepaalde show te streamen op zijn platform.
Het is dan aan de internationale distributiearm van CBS om met de streamingdienst een overeenkomst te sluiten. Wordt er geen overeenkomst gesloten, dan komt de serie niet of de streamingdienst.

Het kan natuurlijk dat een serie al op een streamingdienst staat maar dat deze wordt weggehaald doordat er geen nieuwe overeenkomst tot stand is gebracht. Dit kan zowel aan de streamingservice liggen als de internationale distributiearm van de zender.
Ik snap dat streaming los staat van TV, maar waarom juist CBS zo lastig is ivm andere netwerken. Dat zelfs het uitgeven van DVD's bemoeilijkt wordt en dat ze maar weinig series goed beschikbaar zijn. Madam Secretary heb ik nog eens op TV gezien rond 23u en ook Blue Bloods ging rond die tijd ooit eens rond. Dat zijn toch rare tijden om zoiets uit te brengen? Ze lijken er alles aan te doen om mensen niet die series te laten kijken en zo min mogelijk geld op te halen hier in Nederland.

Verder heb je in de VS dat Amazon een heleboel CBS series heeft, maar hier in Nederland weer niet. Zit CBS dan hoge prijzen te vragen of heeft Amazon er dan geen zin in? En dat allerlei series weer bij verschillende partijen zitten, maakt het ook niet overzichtelijk. Maar het lijkt mij raar om liever een serie niet beschikbaar te maken dan voor een lagere prijs toch inkomsten binnen te halen. Door het gebrek aan fatsoenlijke beschikbaarheid, kweek je ook geen draagvlak om de serie te willen kijken.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:58
Martinspire schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:22:

[...]

Ik snap dat streaming los staat van TV, maar waarom juist CBS zo lastig is ivm andere netwerken. Dat zelfs het uitgeven van DVD's bemoeilijkt wordt en dat ze maar weinig series goed beschikbaar zijn. Madam Secretary heb ik nog eens op TV gezien rond 23u en ook Blue Bloods ging rond die tijd ooit eens rond. Dat zijn toch rare tijden om zoiets uit te brengen? Ze lijken er alles aan te doen om mensen niet die series te laten kijken en zo min mogelijk geld op te halen hier in Nederland.

Verder heb je in de VS dat Amazon een heleboel CBS series heeft, maar hier in Nederland weer niet. Zit CBS dan hoge prijzen te vragen of heeft Amazon er dan geen zin in? En dat allerlei series weer bij verschillende partijen zitten, maakt het ook niet overzichtelijk. Maar het lijkt mij raar om liever een serie niet beschikbaar te maken dan voor een lagere prijs toch inkomsten binnen te halen. Door het gebrek aan fatsoenlijke beschikbaarheid, kweek je ook geen draagvlak om de serie te willen kijken.
Ik denk dat je het echt bij Veronica moet zoeken, denk eens terug aan hoe ze The Big Bang Theory eigenlijk gewoon om zeep geholpen hebben door 6 afleveringen uit te zenden van een nieuw seizoen dan minstens 1.5 jaar te wachten voor de rest maar tussendoor wel weer alle seizoenen herhaald hebben. Ja dan gaan mensen wel naar niet legale manieren zoeken want die willen gewoon achter elkaar kunnen kijken en zeker niet gehusseld.

Wat betreft de Nederlandse ondertiteling uit je vorige post, kan natuurlijk ook voor de Belgen zijn want voor hun maken ze niet speciaal een nieuwe ondertiteling. Zou anders Engels commentaar niet voor je ouders werken als ze wel gesproken Engels begrijpen kan dat misschien ook.

Zelf vind ik het jammer dat "A Million Little Things" in Nederland meteen achter een paywall is gekomen bij Videoland en niet eens uitgezonden is, want persoonlijk vind ik dat echt een hele mooie en diepgaande serie. Sowieso is de versplintering van streamingsdiensten hier in Nederland maar ook bijvoorbeeld in de VS wat mij betreft alleen maar een negatieve ontwikkeling en werkt het downloaden weer in de kaart. De industrie had gewoon samen 1 site uit moeten brengen als concurrent voor Netflix waarna elke partij bijvoorbeeld wordt betaald per view of iedereen evenredig.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pompi schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:12:
[...]

Wat betreft de Nederlandse ondertiteling uit je vorige post, kan natuurlijk ook voor de Belgen zijn want voor hun maken ze niet speciaal een nieuwe ondertiteling. Zou anders Engels commentaar niet voor je ouders werken als ze wel gesproken Engels begrijpen kan dat misschien ook.
Maar er stond geen Frans op, voor zover ik kon zien dus dan lijkt me België ook niet echt bedoelt voor die DVD (plus dat ie ook in Vlaamse shops niet te vinden is, voor zover ik kan zien).

Ik zou best CBS All Access willen hebben in Nederland (als dat het enige alternatief is), maar het zou kunnen dat Veronica het tegenhoudt. Het vreemde is alleen dat Veronica ook niet echt met streaming bezig is, dus wat dat betreft is er geen directe concurrent dan de normale (met ook RTL e.d.)

• Pompi
Martinspire schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:28:
[...]

Maar er stond geen Frans op, voor zover ik kon zien dus dan lijkt me België ook niet echt bedoelt voor die DVD (plus dat ie ook in Vlaamse shops niet te vinden is, voor zover ik kan zien).

Ik zou best CBS All Access willen hebben in Nederland (als dat het enige alternatief is), maar het zou kunnen dat Veronica het tegenhoudt. Het vreemde is alleen dat Veronica ook niet echt met streaming bezig is, dus wat dat betreft is er geen directe concurrent dan de normale (met ook RTL e.d.)
Tja, ik zou ook wel graag de Disney+&HULU combo abo willen hebben zeker omdat sommige Disney/Marvel shows al voor HULU aangekondigd zijn maar het hier in NL nog niet bekend is of wij die kunnen zien en waar het dan eventueel zou komen aangezien hier geen HULU is. De hele Amerikaanse tv wereld is zo prehistorisch als het maar kan zijn, want het is eigenlijk niet meer van de tijd om series in eerste instantie alleen daar uit te zenden terwijl de hele wereld er over leest en spoilers tegen kunnen komen terwijl ze de serie nog niet eens legaal kunnen kijken. Ben daarom wel te spreken over de deals waarbij shows de dag er na bijvoorbeeld op Netflix komen maar dat is gewoon te weinig en weer te versplintert over meerdere diensten

• aveenhuysen
ehtweak schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:19:
Der Pass

IMDB: Der Pass (TV Series 2018– )
https://www.zdf.de/serien/der-pass
https://www.sky.de/serien/der-pass-154555

Ben inmiddels bezig met deel 3 via de Duitse ZDF. Maar heerlijk; wat een donkere en duistere suspense.
Muziek van Hans Zimmerman.
Is weer eens wat ander dan anders! Een mixture van ouderwetse gebruiken en angstaanjagende symbolen (Krampus), gruwelijke moorden, met hedendaagse cybercrime-achtige zaken in een besneeuwd Alpenlandschap.

[YouTube: Der Pass - Staffel 1 (Official Trailer deutsch)]
Gisteren helemaal uitgekeken en gewoon heerlijke serie om je in te leven. Hier zouden er meer van moeten zijn.........

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nieuwe seizoen van The Expanse is trouwens erg goed. Pas bij S04E03 maar verhaal is wel tof en qua karakters, CGI en setting is het weer van hoog niveau. Vooral de ondersteunende CGI (videoschermen, mobieltjes, etc) zit prima in elkaar. 1 van de betere Sci-Fi van de laatste paar jaar.

[Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 17-12-2019 00:22]

• xoniq
Martinspire schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 00:18:
Nieuwe seizoen van The Expanse is trouwens erg goed. Pas bij S04E03 maar verhaal is wel tof en qua karakters, CGI en setting is het weer van hoog niveau. Vooral de ondersteunende CGI (videoschermen, mobieltjes, etc) zit prima in elkaar. 1 van de betere Sci-Fi van de laatste paar jaar.
Ik merkte bij het vorige seizoen dat ze eerst een draai moesten vinden in het script nadat Amazon deze had overgenomen, en dat ze nu de draai weer gevonden hebben. Voor het vorige seizoen was de serie immers eigenlijk gecancelled.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:48
Voor de scifi fans; Lost in Space seizoen 2 komt op 24 December uit (Netflix).

Mijn blog; Floating Points

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 01:05
xoniq schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:36:
[...]

Ik merkte bij het vorige seizoen dat ze eerst een draai moesten vinden in het script nadat Amazon deze had overgenomen, en dat ze nu de draai weer gevonden hebben. Voor het vorige seizoen was de serie immers eigenlijk gecancelled.
Ze zijn pas na drie seizoenen naar Amazon gegaan hoor.

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04:43
xoniq schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:36:
[...]

Niks van gemerkt eigenlijk, het verhaal staat ook al lang vast in de boeken reeks. Het was geloof ik pas gecancelled nadat de opnames al waren gedaan en tijdens het uitzenden. Ik vind juist dat er niks veranderd was, alsof er niks gebeurd is en het gewoon verder ging. Amazon had ook niks van doen in S3
Maar damn deze serie is goed, kan weinig sci fi series bedenken die beter zijn

[Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 18-12-2019 03:13]

• VirinR
American Crime (niet te verwarren met American Crime Story) is sinds kort weer te zien bij Videoland.
Deze serie staat al een lange tijd op mijn lijstje dus ik zal binnenkort weer een maandje Videoland nemen om deze serie te bekijken. :)

• zeroday
  • Registratie: mei 2007

zeroday

Dream within a dream

Ik ben bezig met S1, maar Britannia staat met wel aan en S2 laat ook weer wat moois zien ..

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 00:18:
Ik kijk de meeste scifi series, maar aan deze ben ik nog niet begonnen. Ik heb de boeken wel gelezen, en die vond ik redelijk, maar niet veel meer dan dat. Mijn probleem was grotendeels dat de verhaallijn daar grotendeels draait om allerlei zaken die enkel komen doordat de hoofdpersoon domme beslissingen maakt zonder ook maar 3 seconde na te denken over gevolgen. Bij hele stukken zat ik telkens te denken: "Maar dit was niet nodig als jij eerst had nagedacht voor je had gehandeld".

Herkennen mensen dit ook uit de TV serie, of moet ik hem toch gewoon gaan kijken?

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Sissors schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:59:
[...]

Ik kijk de meeste scifi series, maar aan deze ben ik nog niet begonnen. Ik heb de boeken wel gelezen, en die vond ik redelijk, maar niet veel meer dan dat. Mijn probleem was grotendeels dat de verhaallijn daar grotendeels draait om allerlei zaken die enkel komen doordat de hoofdpersoon domme beslissingen maakt zonder ook maar 3 seconde na te denken over gevolgen. Bij hele stukken zat ik telkens te denken: "Maar dit was niet nodig als jij eerst had nagedacht voor je had gehandeld".

Herkennen mensen dit ook uit de TV serie, of moet ik hem toch gewoon gaan kijken?
Tja, wat jij verteld herken ik niet uit de boeken. Weet je zeker dat je het over dezelfde serie hebt?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Sissors schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:59:
[...]

Herken het niet echt, maar er zijn genoeg afleveringen beschikbaar om het gewoon te proberen ;)

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

ciris schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:18:
[...]

Tja, wat jij verteld herken ik niet uit de boeken. Weet je zeker dat je het over dezelfde serie hebt?
Ik herken duidelijk James Holden hier, zijn beslissingen zijn inderdaad vaak erg ondoordacht.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

IJzerlijm schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:51:
[...]

Ik herken duidelijk James Holden hier, zijn beslissingen zijn inderdaad vaak erg ondoordacht.
Die mening deel ik niet. Ze niet verstandig maar niet als in de trant van cheesie horror movie dom en ondoordacht. Of dom en ondoordacht om het plot maar kloppend te krijgen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ciris schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:05:
[...]

Die mening deel ik niet. Ze niet verstandig maar niet als in de trant van cheesie horror movie dom en ondoordacht. Of dom en ondoordacht om het plot maar kloppend te krijgen.
Idd. Het is ook maar een persoon die vanwege omstandigheden is waar ie is. Het is niet alsof ie gepresenteerd wordt als enorm slimme rekenaar die ala Dr Strange 14 miljoen verschillende toekomsten ziet om daar rekening mee te houden. Bepaalde beslissingen zijn vaak ook pas achteraf niet slim geweest, maar met de data die men toen had, was het best begrijpelijk. En het resultaat is verder ook prima. Mensen maken nou eenmaal fouten. Het is in ieder geval niet storend vind ik en menig ander zou dezelfde keuzes maken.

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:59
aveenhuysen schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:25:
[...]

Gisteren helemaal uitgekeken en gewoon heerlijke serie om je in te leven. Hier zouden er meer van moeten zijn.........
Hoe erg is de horror in deze serie? M'n vriendin kan daar niet zo goed tegen. Spannend is geen probleem, maar bij gore en jumpscares haakt ze al snel af. En ik eigenlijk ook wel.

Gisteren trouwens seizoen 2 van Mr. Mercedes afgekeken. Goede serie, maar ze wijken wel flink af van de boeken, vooral in seizoen 2. Wat niet per se negatief is overigens, maar ik vond het wel opvallend.

[Voor 19% gewijzigd door Spollie op 19-12-2019 14:44]

• aveenhuysen
Spollie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:42:
[...]

Hoe erg is de horror in deze serie? M'n vriendin kan daar niet zo goed tegen. Spannend is geen probleem, maar bij gore en jumpscares haakt ze al snel af. En ik eigenlijk ook wel.

Gisteren trouwens seizoen 2 van Mr. Mercedes afgekeken. Goede serie, maar ze wijken wel flink af van de boeken, vooral in seizoen 2. Wat niet per se negatief is overigens, maar ik vond het wel opvallend.
Valt reuze mee hoor, gewoon lekker spannend en nooit langdradig.

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Iemand al eens gekeken naar Virgin River op Netflix? Volgens mij heeft iemand een ctrl+c ctrl+v gedaan op het script van Hart of Dixie.

Sommige mensen hebben zelfs dezelfde rol :+

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

wontcachme schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:56:
Iemand al eens gekeken naar Virgin River op Netflix? Volgens mij heeft iemand een ctrl+c ctrl+v gedaan op het script van Hart of Dixie.

Dat zien meerdere sites, maar het zou heel goed kunnen dat de schrijver van Hart of Dixie de boeken van Virgin River als begin heeft genomen ;)
omdat het een praktische knock-off is .
heerlijk scoren zo in de kerstperiode waarin zo'n soapy serie kan zien. Niets voor mij ;)

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Serieus? _O-

Zie ik trouwens AI Rommie in de cast? :9

Oscar Wilde

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Spollie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:42:
[...]

Horror? Dat valt wel mee.
ehtweak in "Buitenlandse TV Series 2019-2020"

Het is vooral de suggestie en dat wanneer je in de verhaallijn 'zit', ondersteund door de manier van in-beeld-brengen en de muziek, dat je meegenomen wordt in de Grausamkeit van het verhaal.
Vind het wel goed dat je niet per se wereldberoemde acteurs nodig hebt om een goed verhaal te visualiseren.
Vooral die Nicholas Ofczarek speelt zo heerlijk de onuitstaanbare politieman. Spoiler

En Franz Hartwig die de seriemoordenaar speelt; petje af!

[Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 26-12-2019 13:54]

Mooie Plaatjes   

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een beetje laat, ik was op vakantie :P , maar Lost in Space S2 is er :D

[Voor 50% gewijzigd door Raven op 28-12-2019 19:17]

Oscar Wilde

• sloth
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Mypos schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:56:
Een van de beste series van de afgelopen tijd wat mij betreft is Succession. Briljante serie over een vrij disfunctionele en superrijke familie.

IMDB: Succession (TV Series 2018– )
Bedankt voor de tip! Ik ben vandaag beginnen kijken en echt hooked, weer een echte HBO kwaliteitsserie die ik ga bingewatchen _/-\o_

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Raven schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:48:
Een beetje laat, ik was op vakantie :P , maar Lost in Space S2 is er :D
inmiddels heel het seizoen afgekeken .. ik moest er wel even inkomen want S2 laat nu niet echt even een terugblik zien. Vond het verhaal so so .. maar och . ...

Wat dat betreft zit ik meer te genieten nu van het nieuwe seizoen van 'LetterKenny' dat is echt geweldig ;)

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:23

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Toegegeven, Hart of Dixie was veel leuker dan Virgin River om te kijken.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:31:
[...]

inmiddels heel het seizoen afgekeken .. ik moest er wel even inkomen want S2 laat nu niet echt even een terugblik zien. Vond het verhaal so so .. maar och . ...
Ik heb alleen de eerste ep gezien, werd daarbij afgeleid door de toename in inhoud van Judy :+ Vandaag maar eens verder kijken.

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vannacht is
begonnen.

Oscar Wilde

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 02-04 21:28
Vanavond aflevering 3/3 van Dracula op BBC 1: IMDB: Dracula (TV Mini-Series 2020– )

De andere afleveringen kun je mogelijk terugkijken vua de iplayer (hoe je dat doet moet je zelf uitzoeken;)).

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

MonkeyJohn schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:35:
Vanavond aflevering 3/3 van Dracula op BBC 1: IMDB: Dracula (TV Mini-Series 2020– )

De andere afleveringen kun je mogelijk terugkijken vua de iplayer (hoe je dat doet moet je zelf uitzoeken;)).
Deze miniserie staat morgen (4-1) volledig op Netflix.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hawaii Five-o heeft nu (afgelopen nacht) een cross-over met Magnum P.I., heb Magnum echter nooit gezien.

Oscar Wilde

• xoniq
Raven schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:14:
Hawaii Five-o heeft nu (afgelopen nacht) een cross-over met Magnum P.I., heb Magnum echter nooit gezien.
Die aflevering staat bij mij voor vanavond in de planning, Magnum PI heb ik alleen heel vroeger gekeken, als jong ventje in de tijd van Knight Rider enz.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-04 17:08
Raven schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:14:
Oeh dan is het universum nu een stuk groter. Van JAG tot aan nu Magnum P.I. :o

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Alle afleveringen in 1 keer (al is het niet echt iets om te bingen)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:31:
[...]

Alle afleveringen in 1 keer (al is het niet echt iets om te bingen)
Jup, 6 stuks, ik heb echter alleen de segmenten bekeken die mij interessant leken. Het helpt dat de hoofdstukken in de videofiles een handige naam hebben :P

Oscar Wilde

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:50
MonkeyJohn schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:35:

behoorlijk teleurstellend zeg, wat een einde aan zo'n begin... hoe kan je dit zo verneuken zeg :/

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 31-03 17:10

Goner

What can I do you for ?

We hebben allen dl.1 nog maar gekeken, vond het best goed.
Maar m'n dochter, nogal een liefhebber van Stoker, Poe, Lovecraft etc. vond het helemaal niks. Verkeerde sfeer ...
NoTimeRemains schreef op zondag 5 januari 2020 @ 23:48:
[...]
behoorlijk teleurstellend zeg, wat een einde aan zo'n begin... hoe kan je dit zo verneuken zeg
Gatiss heeft al gehint op een 2e seizoen, dus hoeft niet het einde geweest te zijn.

(voorzichtig trouwens, zo'n opmerking schijnt door sommigen hier als spoiler gezien te worden ...)

[Voor 53% gewijzigd door Goner op 06-01-2020 15:02]

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

The Deuce (2017–2019)The Deuce (2017–2019)
Tweakers: N/A | IMDb: 8.1 | Genre: Drama | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA
Gisteren eindelijk de laatste aflevering van het laatste seizoen bekeken en ben er van onder de indruk. Het is een serie gemaakt door David Simon als je hem kent gekoppeld met het feit dat het "echte" leven wordt geportretteerd is het einde niet onverwacht. Het heeft me wel de hele nacht bezig gehouden.
9 / 10
Genereer je eigen UBB code review

[Voor 11% gewijzigd door Tijntje op 06-01-2020 15:47]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Pompi
Terranova schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:57:
[...]

Oeh dan is het universum nu een stuk groter. Van JAG tot aan nu Magnum P.I. :o
Was wel al beetje bekend, aangezien je af en toe die Politie sergeant Duke Lukela benoemd hoorde worden en hij speelde ook al eerder in een aflevering van Magnum P.I. mee.

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

@Tijntje
Een review? Sinds wanneer doen we dat hier? Zeker met wat je erbij schrijft zie ik dit meer als spoiler. En daar zijn de eigen topics van series voor.

• apollo13
  • Laatst online: 23:12
Raven schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:58:
[...]

Jup, 6 stuks, ik heb echter alleen de segmenten bekeken die mij interessant leken. Het helpt dat de hoofdstukken in de videofiles een handige naam hebben :P
Vergeleken met James May vond ik dit een betere serie:Joanna Lumley's Japan
https://www.imdb.com/title/tt6028632/

apollo13

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:51
ciris schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:40:
@Tijntje
Een review? Sinds wanneer doen we dat hier? Zeker met wat je erbij schrijft zie ik dit meer als spoiler. En daar zijn de eigen topics van series voor.
Ik vind dit juist heel handig, heb je meteen de relevante links en geeft duidelijk weer wat de poster van de serie vindt. Ik zie niet in waarom dit enkel voorbehouden zou zijn aan bepaalde topics.
Ben het wel eens wat betreft spoilers.

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

jos707 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:04:
[...]

Ik vind dit juist heel handig, heb je meteen de relevante links en geeft duidelijk weer wat de poster van de serie vindt. Ik zie niet in waarom dit enkel voorbehouden zou zijn aan bepaalde topics.
Ben het wel eens wat betreft spoilers.
Dat je wat links neerzet en de boel een cijfer geeft, prima. Maar lees dan nog even de topicwarning.

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:51
ciris schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:08:
[...]

Dat je wat links neerzet en de boel een cijfer geeft, prima. Maar lees dan nog even de topicwarning.
Zoals ik al zei 'ik ben het eens wat betreft spoilers' :)

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

Wat is er dan precies een spoiler aan, dat het geen happy end heeft?
Het is een serie van David Simon als je die een beetje kent dan weet je dat al van te voren. Verder vertel ik nergens wat er met welk karakter gebeurd of waarom het niet een happy end is.

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Tijntje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:31:
Yup.

• JK
  • Laatst online: 28-03 09:40
NoTimeRemains schreef op zondag 5 januari 2020 @ 23:48:
[...]

behoorlijk teleurstellend zeg, wat een einde aan zo'n begin... hoe kan je dit zo verneuken zeg :/
Heb 'm ook gezien, eerste twee afleveringen waren best goed met een prima sfeer, de laatste aflevering voelde wat afgeraffeld en het einde is idd waardeloos. Ik kon me ook storen aan het Nederlandse accent van Agatha. Prima gedaan voor een Britse actrice zonder NL roots (voor zo ver mij bekend). :D Ze weet precies hoe lelijk het Engels klinkt uit de mond van Nederlanders die er geen liefde in leggen. :+

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:50
JK schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:06:
[...]

Heb 'm ook gezien, eerste twee afleveringen waren best goed met een prima sfeer, de laatste aflevering voelde wat afgeraffeld en het einde is idd waardeloos. Ik kon me ook storen aan het Nederlandse accent van Agatha. Prima gedaan voor een Britse actrice zonder NL roots (voor zo ver mij bekend). :D Ze weet precies hoe lelijk het Engels klinkt uit de mond van Nederlanders die er geen liefde in leggen. :+
Ik vond t meer een scandy engels accent. Ik werk veel international en weet hoe NLers (ik wss ook) Denglish spreken.

• JK
  • Laatst online: 28-03 09:40
NoTimeRemains schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:29:
[...]

Ik vond t meer een scandy engels accent. Ik werk veel international en weet hoe NLers (ik wss ook) Denglish spreken.
Scandy Engels? Wat moet dat voorstellen? Google helpt ook weinig mee, behalve dat het in de Canterbury Trail staat, maar verder ook niet. :+ Ik zou denken dat je dan Scandinavisch Engels oid bedoelt.

In elk geval klonk het redelijk Nederlands-Engels, hoewel het niet helemaal spot-on was, maar voldoende om mij te irriteren. Ik vond dat ze het best goed deed. :P

Ik kom regelmatig in Amerika en ze vragen mij eigenlijk nooit waar ik vandaan kom, bij mijn vrouw vaak wel. Maar die doet ook minder moeite met de uitspraak. Eigenlijk kan je beter wel een beetje een accent hebben wat er bovenop legt dat je niet uit het land zelf komt, dat vinden ze sexy. :o

Anyway, de mini-serie vond ik best aardig om te kijken, maar de laatste aflevering was het 'm net niet. De eerste twee waren interessant genoeg om door te kijken. Jammer dat het maar 4,5 uur was.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Manifest S2 is begonnen :)

Oscar Wilde

• teaser
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 03-04 20:11
Tijntje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:31:
Het is een serie van David Simon als je die een beetje kent dan weet je dat al van te voren. Verder vertel ik nergens wat er met welk karakter gebeurd of waarom het niet een happy end is.
Ik vind dit ook helemaal geen spoiler. Ken de serie niet, David Simon kende ik niet van naam maar The Wire heb ik gezien (and loved it!). Heb in ieder geval niet de indruk dat ik deze serie niet meer kan zien nu.

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

teaser schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Ik vind dit ook helemaal geen spoiler. Ken de serie niet, David Simon kende ik niet van naam maar The Wire heb ik gezien (and loved it!). Heb in ieder geval niet de indruk dat ik deze serie niet meer kan zien nu.
Als je de Wire goed vond kan ik je deze ook van harte aanraden.

• teaser
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 03-04 20:11
Uiteraard heb ik meteen op Netflix gekeken of hij daar te vinden is, maar helaas, HBO. Dat kan ik hier op geen enkele manier (legaal) bekijken tenzij ik overstap naar een andere internet/tv provider.

• BertV
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23:36

BertV

R-L48

JK schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:53:
[...]

Anyway, de mini-serie vond ik best aardig om te kijken, maar de laatste aflevering was het 'm net niet. De eerste twee waren interessant genoeg om door te kijken. Jammer dat het maar 4,5 uur was.
"toch niet weer zo'n dracula film"

Maar deze is erg vermakelijk, mooi gefilmd.
Ik heb alleen nog 2/3 gezien. ...vanavond, het laatste deel is dus minder. :D

It makket my net út

• Raymond
BertV schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:05:
[...]

"toch niet weer zo'n dracula film"

Maar deze is erg vermakelijk, mooi gefilmd.
Ik heb alleen nog 2/3 gezien. ...vanavond, het laatste deel is dus minder. :D
Een review die ik heb gelezen, raadde aan om alleen de eerste ep te kijken en eventueel de tweede aflevering. De derde ep moest je overslaan, om niet de gehele serie te verpesten :+

Schrijver is Steven Moffat en diezelfde review linkte ook even met dr Who: Steven kan heel goed verhalen beginnen, maar niet goed afmaken.
Daar ben ik het helemaal mee eens vwb dr Who: de eerste afleveringen van zijn hand waren super en de laatste waren echt draken :+

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

teaser schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:04:
[...]

happy end of toch geen happy end, dat maakt niet zoveel uit hier je kan het zelfs op 2 manieren opvatten ;)
het einde van deze serie is echt wat de serie verdiende en ik had echt het einde niet op deze manier verwacht Ik zou het eerder ontroerend kunnen noemen.
Je moet gewoon wel alle seizoenen bekeken hebben. Dit is echt een serie van van begin tot eind geweldig is (althans, als je van dit type genre houdt).

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

zeroday schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:37:
[...]

happy end of toch geen happy end, dat maakt niet zoveel uit hier je kan het zelfs op 2 manieren opvatten ;)
het einde van deze serie is echt wat de serie verdiende en ik had echt het einde niet op deze manier verwacht Ik zou het eerder ontroerend kunnen noemen.
Je moet gewoon wel alle seizoenen bekeken hebben. Dit is echt een serie van van begin tot eind geweldig is (althans, als je van dit type genre houdt).
Ik vond het ook moeilijk te verwoorden, denk dat het Engelse bittersweet het best voor me in de buurt komt.
Het was inderdaad wel precies het goede einde. Laat mooi de vergankelijkheid van tijd zien.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Silent Witness S23 is begonnen :)

edit: Criminal Minds S15 is ook begonnen :)

[Voor 41% gewijzigd door Raven op 09-01-2020 10:49]

Oscar Wilde

• VirinR
FX heeft een aantal interessante aankondigingen gedaan:
  • American Horror Story krijgt 3 extra seizoenen, naast het 10e seizoen dat dit jaar wordt uitgezonden
  • American Crime Story: Impeachment wordt niet meer in 2020 uitgezonden
  • Atlanta S3 en S4 zullen in 2021 uitgezonden worden, met S3 in Q1 2021 en S4 in Q3 2021
  • Fargo S4 begint op 19 april
  • Archer S6 begint op 6 mei
Daarnaast zijn er premièredata aangekondigd voor een aantal nieuwe series:
  • Devs, een techno-miniserie met Sonoya Mizuno en Nick Offerman, begint op 5 maart
  • Breeders, een comedyserie met Martin Freeman over ouderschap, begint op 2 maart
  • Mrs. America, een miniserie met Cate Blanchett als Phyllis Schlafly, begint op 15 april
Bron: https://deadline.com/2020...cher-more-tca-1202825595/

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

VirinR schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:08:
FX heeft een aantal interessante aankondigingen gedaan:
  • Archer S6 begint op 6 mei
[..]
Archer seizoen 6 is in 2015 al uitgezonden, dit jaar krijgen we seizoen 11. Kijk er nu al naar uit :)

Even je link gelezen; ook What we do in the shadows een nieuw seizoen: awesome!

[Voor 20% gewijzigd door Tomba op 09-01-2020 21:18]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• VirinR
Tomba schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:17:
[...]

Archer seizoen 6 is in 2015 al uitgezonden, dit jaar krijgen we seizoen 11. Kijk er nu al naar uit :)

Even je link gelezen; ook What we do in the shadows een nieuw seizoen: awesome!
Je hebt gelijk, Archer S11 komt idd dit jaar uit. ;)

Overigens wordt FX een studio die exclusieve series voor Hulu gaat maken.
Onder de banner FX on Hulu zijn deze series exclusief te streamen op Hulu.
Devs en Mrs. America zijn dan ook verplaatst van FX naar 'FX on Hulu'.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 03-04 00:09
Van de schrijver van Ex Machina en Annihilation komt een nieuwe sci fi thriller (in maart op Hulu maar waar het bij ons verschijnt is nog onduidelijk)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vervolgserie op Silence of the Lambs in de maak over Clarice Starling
Er komt een vervolgserie op de film Silence of the Lambs uit 1991. Clarice zal zich een jaar na de gebeurtenissen rondom de FBI-agente Clarice Starling en moordenaar Hannibal Lecter afspelen, meldt Deadline zondag.

Het is nog niet bekend uit wie de cast voor Clarice zal bestaan. Het personage van Lecter maakt naar verluidt geen deel uit van het project door de Amerikaanse televisiezender CBS.

Het script van een proefaflevering is inmiddels af. Het is nog niet bekend wanneer de serie te zien zal zijn.

In 2012 startte filmproducent MGM de productie van een televisieserie over de belevenissen van een net afgestudeerde Starling. Dit project kwam uiteindelijk niet van de grond.

Oscar Wilde

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 03-04 00:09
Als ik de premisse goed lees van Clarisse is het een typische procedural met een "case of the week" opbouw en idd redelijk ver van het personage van Lecter af. Als de reeks Marissa zou heten zou je denk ik hetzelfde krijgen, het is meer om mensen te lokken.

• drfruit
  • Niet online
The Outsider van HBO is begonnen en de eerste twee afleveringen maken nieuwgierig. Tijden niet zo uitgekeken naar het vervolg van een misdaadserie.

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:59
drfruit schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:22:
The Outsider van HBO is begonnen en de eerste twee afleveringen maken nieuwgierig. Tijden niet zo uitgekeken naar het vervolg van een misdaadserie.
Het boek speelt zich in het Mr. Mercedes-universum af, maar blijkbaar is dit bij de TV-serie niet het geval? Holly Gibney wordt ineens gespeeld door een zwarte vrouw? Toch wel jammer, want de Holly Gibney uit de Mr. Mercedes TV-serie was voor mij juist een van de hoogtepunten van die serie.

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09:05
De zoveelste poging om een serie te lanceren door het misbruiken van de naam van een oude serie- of filmhit.
Zo was er bijvoorbeeld ook Lethal Weapon. Was totaal niet nodig om die titel te misbruiken maar om mensen te lokken, verlagen ze zich tot dit
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True