Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 133.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Spollie schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:40:
[...]

Het boek speelt zich in het Mr. Mercedes-universum af, maar blijkbaar is dit bij de TV-serie niet het geval? Holly Gibney wordt ineens gespeeld door een zwarte vrouw? Toch wel jammer, want de Holly Gibney uit de Mr. Mercedes TV-serie was voor mij juist een van de hoogtepunten van die serie.
Geen idee, ik heb Mr. Mercedes nooit gezien. Ik was een beetje moe van alle King-series en -boeken toen dat uitkwam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Ben begonnen aan Deputy, de waardering is niet echt hoog. Maar ik vind echt wel de moeite om te kijken, doet me een beetje denken aan McCloud (i'm that old :) )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Shameless krijgt nog een 11e en laatste seizoen.

Mag inmiddels ook wel, ze zijn over het hoogtepunt heen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:54
Caveman schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:37:
Ben begonnen aan Deputy, de waardering is niet echt hoog. Maar ik vind echt wel de moeite om te kijken, doet me een beetje denken aan McCloud (i'm that old :) )
Ik vond de 1ste aflevering ook niet slecht. Benieuwd of en hoelang ze dit kunnen volhouden.
Vind het voorlopig i.i.g. beter dan bijvb. lethal weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
Kenhas schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:32:
[...]

De zoveelste poging om een serie te lanceren door het misbruiken van de naam van een oude serie- of filmhit.
Zo was er bijvoorbeeld ook Lethal Weapon. Was totaal niet nodig om die titel te misbruiken maar om mensen te lokken, verlagen ze zich tot dit
Dit is inderdaad erg jammer.
Ik vind de serie Hannibal super goed, jammer dat deze nooit meer is opgepakt.
Mad mikkelsen was een perfecte Hannibal.
De serie hannibal was voor velen te 'anders' waardoor het door de mainstream publiek slecht werd bekeken.

Dus maken we er maar een 1000 in 1 dozijn case of the week serie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
@whiner : moet toegeven dat ook ik Hannibal na een tijdje opgegeven heb. Vond het acteerwerk zeer sterk en de sfeer zeer mooi gezet maar die constante sfeermuziek begon me na een tijdje erg te irriteren. Leek alsof er geen seconde zonder dat geluid was en na een tijdje lette ik meer op die muziek dan op de serie zelf. Dan maar opgegeven.
Moet ook toegeven dat het ook niet allemaal kwalitatief even hoogstand moet zijn. Kan ook wel eens genieten van The Rookie, Blue Bloods, NCIS, ...

@wiemelen is Deputy dan te vergelijken met Lethal Weapon? Case of the week, met een rode draad en een (soms beperkt) gevoel voor humor? Vind de trailer precies weinig zeggend dus dat wijst al in die richting

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
Kenhas schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:11:
@whiner :

@wiemelen is Deputy dan te vergelijken met Lethal Weapon? Case of the week, met een rode draad en een (soms beperkt) gevoel voor humor? Vind de trailer precies weinig zeggend dus dat wijst al in die richting
Nog geen idee gezien ik tot nu toe maar 1 aflevering heb gezien :)
Ik had het niet zozeer over het plot, maar meer over sfeer, humor, geweld scenes etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mypos schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:56:
Een van de beste series van de afgelopen tijd wat mij betreft is Succession. Briljante serie over een vrij disfunctionele en superrijke familie.

IMDB: Succession (TV Series 2018– )
Als ik dit soort opmerkingen lees, ben ik altijd erg benieuwd.

Inmiddels ook alle 2 de seizoenen bekeken en moet zeggen dat ik me er op sommige momenten echt door heen heb moeten worstelen.

Vooral bij de eerste aflevering had ik zoiets van, waar zit ik naar te kijken, wat een idioten (die kendal en roman). De serie wordt wel steeds iets beter, maar ik kan het absoluut niet " Een van de beste series van de afgelopen tijd" noemen.

Het heeft wel wat weg van IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– ) en die serie vind ik echt veel en veel sterker.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zo, even dit topic weer doorgespit en ondertussen ook de volg knop geramd. Zie dat er veel nieuws is. Vooral Hulu heeft een paar gems zo te zien!
Kan ik wel gebruiken nu Mr. Robot is afgelopen :(.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:49:

dan eindigt het dus ook nog met net zoveel seizoenen als de Britse versie. ;)

Aan deze nooit begonnen omdat (in ieder geval) seizoen 1 gewoon een remake was, in de Britse overigens ook begin seizoen 11 nog afgehaakt omdat het wel erg slecht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Greatsword schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:30:
[...]

Inmiddels ook alle 2 de seizoenen bekeken en moet zeggen dat ik me er op sommige momenten echt door heen heb moeten worstelen.

Vooral bij de eerste aflevering had ik zoiets van, waar zit ik naar te kijken, wat een idioten (die kendal en roman). De serie wordt wel steeds iets beter, maar ik kan het absoluut niet " Een van de beste series van de afgelopen tijd" noemen.

Het heeft wel wat weg van IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– ) en die serie vind ik echt veel en veel sterker.
Ben het hiermee eens. Heeft ook wel iets weg van Billions, hoewel ik die laatste wat betreft verhaal en karakters ook beter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 09:53

zeroday

There is no alternative!

ik vind de verhaallijnen van dit seizoen best wel te pruimen. Ik heb Fiona nog niet echt gemist

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Nieuwe interessante TV serie, een mix van 'You' en Euphoria .. : Dare Me ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:14
Er is nu definitief bevestiging van een HBO executive dat er geen tweede seizoen komt van Watchmen:
https://eu.usatoday.com/s...creator-bails/4491269002/

Het was een traag begin maar uiteindelijk wel een originele spin op het comics verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
jos707 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:26:
[...]

Ben het hiermee eens. Heeft ook wel iets weg van Billions, hoewel ik die laatste wat betreft verhaal en karakters ook beter vind.
Zo zie je maar hoeveel cerschillende smaken er zijn , wij kijken yellowstone en billions maar vinden billions stukken beter inderdaad dan yellowstone .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sex Education S2 is er :) en Hammond is weer met een programma gekomen: IMDB: Richard Hammond's Big! (TV Series 2020– )

[ Voor 74% gewijzigd door Raven op 17-01-2020 10:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Raven schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:42:
Sex Education S2 is er :) en Hammond is weer met een programma gekomen: IMDB: Richard Hammond's Big! (TV Series 2020– )
Sex Education was toch wel de grootste verrassing van vorig jaar. Hopelijk hebbben ze het niveau kunnen vasthouden dit jaar. Dat wordt lekker bingen dit weekend. _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

The_Worst schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:22:
[...]

Sex Education was toch wel de grootste verrassing van vorig jaar. Hopelijk hebbben ze het niveau kunnen vasthouden dit jaar. Dat wordt lekker bingen dit weekend. _/-\o_
Lekkere eerste aflevering hoor.. Lekkere muziek erbij .. top ! (When in Rome - The Promise)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Simpsons-stemacteur stopt met rol vanwege controverse rondom karakter
De Amerikaanse acteur en komiek Hank Azaria stopt vanwege controverse rondom het karakter met het inspreken van de stem van Apu Nahasapeemapetilon voor The Simpsons, zegt hij in een interview met Slashfilm.

Apu Nahasapeemapetilon, een Indiase immigrant die een supermarkt runt in het fictieve plaatsje Springfield, is een terugkerend karakter in de populaire animatieserie en wordt al langere tijd als racistisch ervaren.

In 2017 bracht Hari Kondabolu de documentaire The Problem with Apu uit. Daarin getuigen bekende Amerikanen van Indiase afkomst dat ze het personage te stereotiep vinden en als racisme ervaren.

In 2018 zei Azaria in de Amerikaanse talkshow Late Show al dat hij het niet erg zou vinden om te stoppen met het inspreken van de stem van het karakter, of om met de makers van de show te bekijken hoe het karakter op een andere manier ingevuld zou kunnen worden.

De 55-jarige acteur zegt dat hij samen met de maker van de show, 20th Century Fox TV, besloten heeft dat het voor nu de beste oplossing is om volledig te stoppen met het karakter.

The Simpsons is een door Matt Groening bedachte Amerikaanse animatieserie en heeft sinds haar debuut in 1989 vele prijzen gewonnen, waaronder Emmy Awards en een Peabody Award.
Hopelijk wordt hij er dan wel netjes uitgeschreven, dat ie niet van het ene op het andere moment zonder verklaring weg is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Een stereotype in een tekenfilm. Waar mensen zich druk over kunnen maken. Mensen kwetsen mag dadelijk ook niet meer. Alles moet maar in de safe space blijven om op geen teentjes te trappen want oh wee dat er misschien ergens 1 persoon aangestalte aan neemt. Dat is hoe je een markt helemaal kapot maakt.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 18-01-2020 12:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
Greatsword schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:30:
[...]

Van het afgelopen jaar bedoel ik dan. Smaken verschillen.

Nog een serie die bij de topseries van afgelopen jaren gerekend mag worden wat mij betreft.

Get Shorty. Nu seizoen 3 aan het kijken. Nog beter dan seizoen 2 en dat was al briljant!

IMDB: Get Shorty (TV Series 2017– )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Raven schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 11:23:

[...]
Hopelijk wordt hij er dan wel netjes uitgeschreven, dat ie niet van het ene op het andere moment zonder verklaring weg is.
:?

Nu volg ik de Simpsons al lang niet meer (kijk het sporadisch) maar ik had altijd het idee dat die Apu één van de meest normale karakters was. Hij werkt hard, is intelligent, getrouwd en veel kinderen en is altijd vriendelijk tegen anderen.

Ik zou alleen het accent misschien als een klein beetje stereotype kunnen bedenken. Maar ik ken toevallig best wat Indiase mensen en hindoes en guess what, er zijn er genoeg die gewoon ook bijna hetzelfde praten.

De volgende stap, als hij er uit moet, is waarschijnlijk klagen dat hindoes en Indiase mensen niet genoeg in de serie voorkomen.

--------

Ben trouwens net begonnen met de serie The Haunting of Hill House. Dat is nog best een leuke serie. Doet me heel ver weg ook wel een beetje aan de film The Haunting denken.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 18-01-2020 16:28 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Raven schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 11:23:

[...]
"Please come again come back!" :'( :'( :'( :'( :'(

Zelfs Wollowitz zei het al in TBBT : Apu is een geliefd character en er is helemaal niks met een beetje flauwe geintjes maken omtrent zijn stem! O+ :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik dacht dat het huidige seizoen al de laatste was dus dit is een leuke verrassing. Kijk nog steeds wel met veel plezier eigenlijk en vind dit seizoen eigenlijk wel goed.

In ieder geval mijlen beter dan wat de kabel jongens in Amerika op de buis pleuren.
algalid schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:26:
Er is nu definitief bevestiging van een HBO executive dat er geen tweede seizoen komt van Watchmen:
https://eu.usatoday.com/s...creator-bails/4491269002/

Het was een traag begin maar uiteindelijk wel een originele spin op het comics verhaal.
In de officiële Podcast (aanrader ook!) zei de maker al “I certainly hope not“ dus echt een grote kans was er al niet. Aan de ene kant jammer want het is een van de beste series van de laatste jaren, aan de andere kant ook wel een goeie beslissing want het is prima rond zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Sex Education S2 afgekeken, Hier en daar grappig en leuk en interessant maar het merendeel valt toch wel enigszins tegen. Gezien de laagdrempeligheid cq bereikbaarheid van de serie is het mijn inziens beeldtechnisch veels te braaf. Maar goed, sommigen zullen bepaalde scenes uitlegtechnisch te ver gaan ;)

op naar een volgende serie ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik heb weer enorm genoten van Sex Education S2. Iets meer drama en daardoor ook meer feel-good maar nog steeds met meer dan voldoende luchtige en komische afwisseling. Het is daarnaast ook niet heel verkeerd om Kedar Williams-Stirling voorbij te zien lopen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:32
Heeft één van de snelle kijkers die hier soms zijn toevallig Avenue 5 gezien? De trailer ziet er op zich wel goed uit met een aantal bekende gezichten, maar het ziet er soms ook wel heel cliché uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pompi schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:00:
Heeft één van de snelle kijkers die hier soms zijn toevallig Avenue 5 gezien? De trailer ziet er op zich wel goed uit met een aantal bekende gezichten, maar het ziet er soms ook wel heel cliché uit.
Eerste aflevering is best leuk, moet alleen nog kijken wat de rest doet. Het begint net pas :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Touchdomex schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:02:
[...]

Eerste aflevering is best leuk, moet alleen nog kijken wat de rest doet. Het begint net pas :P
I know, maar een pilot zegt vaak al genoeg over de serie. Als jij niet eens door de eerste aflevering was gekomen omdat het te cliché was of te slecht geacteerd, dan weet je dat er een heeeeeeeel kleine kans is dat het zou gaan veranderen in latere afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38

Tijntje

Hello?!

Ik kende hem nog niet maar heb hem wel gelijk toegevoegd :)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Pompi schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:08:
[...]

I know, maar een pilot zegt vaak al genoeg over de serie. Als jij niet eens door de eerste aflevering was gekomen omdat het te cliché was of te slecht geacteerd, dan weet je dat er een heeeeeeeel kleine kans is dat het zou gaan veranderen in latere afleveringen.
Het is maar 5 afleveringen als ik mij niet vergis.

Dus ze hebben nu de opzet gemaakt. Het is grappig waar soms stomheid van komt maar voorlopig geef ik dit wel kans.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Touchdomex schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Het is maar 5 afleveringen als ik mij niet vergis.

Dus ze hebben nu de opzet gemaakt. Het is grappig waar soms stomheid van komt maar voorlopig geef ik dit wel kans.
Het zijn er maar 4
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DXRp0RT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jammer, want dit afronden in 2 uur kan nog wel eens tekort zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Touchdomex schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:22:
[...]

Jammer, want dit afronden in 2 uur kan nog wel eens tekort zijn.
Imdb heeft het over 8 maar alleen van de eerste 4 zijn de titels bekend. Dus misschien neemt daarom thetvdb voorlopig er maar 4 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Pompi schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:26:
[...]

Imdb heeft het over 8 maar alleen van de eerste 4 zijn de titels bekend. Dus misschien neemt daarom thetvdb voorlopig er maar 4 op
Je hebt gelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

Dan zou het wel beter zijn.

Voorlopig vind ik het wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nope, maar inderdaad een paar bekende gezichten, o.a. House en de baas van DI Lewis en DS Hathaway (Chief Superintendent Innocent).

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– ) zit er ook weer op, geruchten zijn dat er nog een laatste seizoen aankomt.

Ijzersterke serie en hoop dat ze een mooi einde kunnen schrijven en dan zou deze best in mijn top 20 terrecht kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben daar wel benieuwd naar. Is van de makers van VEEP toch?
[...]

Er komen er meer dan 4 inderdaad. Dat klopt wel vaker (lees: heel vaak) niet bij Thetvdb. Althans zie ik regelmatig in mijn Sonarr en die haalt zijn data daar ook vandaan dacht ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 21-01-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
The_Worst schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:22:
[...]

Net uitgekeken! Wat een seizoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:21
Dank voor de tip, ziet er uit als een lekker makkelijk tussendoortje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Ares (Wikipedia: Ares (TV series)) is nu ook te kijken. Misschien is het op tv geweest in Nederland maar hier in het VK kan je het streamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
alienfruit schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:31:
Ares (Wikipedia: Ares (TV series)) is nu ook te kijken. Misschien is het op tv geweest in Nederland maar hier in het VK kan je het streamen :)
Dit is een Netflix Original, dus ook hier op Netflix.
Wordt bijzonder slecht beoordeelt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:45

Robtimus

me Robtimus no like you

Genoeg negatieve reviews in Netflix Nederland en België.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 11-09 12:30
Greatsword schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 18:51:
IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– ) zit er ook weer op, geruchten zijn dat er nog een laatste seizoen aankomt.

Ijzersterke serie en hoop dat ze een mooi einde kunnen schrijven en dan zou deze best in mijn top 20 terrecht kunnen komen.
Na het huidige einde verwacht ik toch zeker een laatste seizoen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Spollie schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:40:
[...]
Het boek speelt zich in het Mr. Mercedes-universum af, maar blijkbaar is dit bij de TV-serie niet het geval? Holly Gibney wordt ineens gespeeld door een zwarte vrouw? Toch wel jammer, want de Holly Gibney uit de Mr. Mercedes TV-serie was voor mij juist een van de hoogtepunten van die serie.
Gemiste kans inderdaad. Deze Holly Gibney is weer een beetje too much (alles auto's kunnen herkennen, songteksten kennen etc).

Yamaha MT-09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De 1e ep van Picard is te vinden :)

edit @ vrijdag: Station 19 S3 is begonnen :)

edit2: Sabrina S3 *O*

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 24-01-2020 12:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zdUSqL3xxoTLF2Bo1fOS5RHq/full.png

[ Voor 95% gewijzigd door zeroday op 26-01-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Iemand hier die Primal al gezien heeft?
Primal (2019–)Primal (2019–)
Tweakers: 0.0 | IMDb: 8.8 | Genre: Animation, Short, Action, Adventure, Drama, Fantasy, Horror | Runtime: 22 min | MPAA: TV-MA
Primal features a caveman at the dawn of evolution. A dinosaur on the brink of extinction. Bonded by tragedy, this unlikely friendship becomes the only hope of survival in a violent, primordial world.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/0.png0 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
The outsider is wel echt vet hoor, lekker creepy sfeertje echt wel een aanrader voor de true detective liefhebbers maar dan wel met een stephen king sausje erover heen.

Vraag me alleen af hoe ze nu nog 6 afleveringen verder moeten, nu lijkt het meeste toch wel duidelijk na afl 4, hopelijk blijft het niveau wel hoog, ben benieuwd:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Weer eens wat anders dan een 'normale' reality serie: Kamp Waes.

https://www.een.be/kamp-waes
Wikipedia: Kamp Waes
https://www.demensen.be/nl/producties/kamp-waes

https://vimeo.com/376144292

Heb de serie via de Belgische '1' gevolgd. Best wel interessant en komt behoorlijk realistisch over.
Wel goed dat, zeker voor een Nederlandse kijker, dat zelfs de Belgen hun eigen serie met Nederlandse tekst ondertitelen... ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Castle Rock (2018–)Castle Rock (2018–)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Drama, Fantasy, Horror, Mystery, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA
Deze week de laatste aflevering gezien van het eerste seizoen.
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden, voor mijn gevoel had er veel meer in gezeten maar het kwam allemaal niet uit de verf. Echt spannend werd het niet allemaal.

Had iets meer een The Haunting of Hill House vibe verwacht en gehoopt.

Zijn er mensen die Seizoen 2 al hebben bekeken? Is dat beter of slechter dan 1?
Afbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/6.5.png6.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tijntje schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:51:
Iemand hier die Primal al gezien heeft?
Primal (2019–)[Afbeelding: Primal (2019–)]
Tweakers: 0.0 | IMDb: 8.8 | Genre: Animation, Short, Action, Adventure, Drama, Fantasy, Horror | Runtime: 22 min | MPAA: TV-MA
Primal features a caveman at the dawn of evolution. A dinosaur on the brink of extinction. Bonded by tragedy, this unlikely friendship becomes the only hope of survival in a violent, primordial world.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]0 / 10
Nog niet gezien maar ga ik zeker kijken aangezien de serie uit de koker van de maker van Samurai Jack komt :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Tomba schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:57:
[...]

Nog niet gezien maar ga ik zeker kijken aangezien de serie uit de koker van de maker van Samurai Jack komt :)
Was hem tegen het lijf gelopen via deze Youtube video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
@Tijntje Heb je Kipo and the age of Wonderbeasts al gezien? Zag hem voorbij komen in zo'n top 5

http://alletop5lijstjes.nl/top-5-netflix-series-2020/

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Vanaf 16 maart op HBO en daarna Ziggo of Telenet Play (van de maker van The Wire)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
Heeft iemand deze al een kans gegeven? Enorm goeie dingen over gehoord.

IMDB: For All Mankind (TV Series 2019– )

Ik heb net the Morning Show gekeken, Erg goeie drama met een topcast!
Verder bezig met Get Shorty season 3, zelfde topniveau als seizoen 2 weer.

Dan kijk ik uit naar:
IMDB: Locke & Key (TV Series 2020– )
IMDB: Hunters (TV Series 2020– )

Nieuwe seizoen Better Call Saul begint ook snel. En nieuwe seizoen Homeland.

We leven echt in een absolute toptijd wat betreft series. Er is een overload aan kwaliteitsseries op het moment.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Net Ragnarok afgekeken. Noorse serie die sinds vorige week op Netflix staat.

Gaat over goden/reuzen in het hedendaagse Noorwegen. Gelukkig niet zo'n drama als veel Amerikaanse series van dit genre.

Hopelijk komt er een seizoen 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Mypos schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 23:10:
Heeft iemand deze al een kans gegeven? Enorm goeie dingen over gehoord.

IMDB: For All Mankind (TV Series 2019– )

Ik heb net the Morning Show gekeken, Erg goeie drama met een topcast!
Verder bezig met Get Shorty season 3, zelfde topniveau als seizoen 2 weer.

Dan kijk ik uit naar:
IMDB: Locke & Key (TV Series 2020– )
IMDB: Hunters (TV Series 2020– )

Nieuwe seizoen Better Call Saul begint ook snel. En nieuwe seizoen Homeland.

We leven echt in een absolute toptijd wat betreft series. Er is een overload aan kwaliteitsseries op het moment.
Ik had Locke & Key al in mijn lijst staan maar Hunters kende ik nog niet en hebben we zojuist toegevoegd.
Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Iemand de eerste afleveringen van 68 Whiskey misschien al gezien? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Tijntje schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:25:
Castle Rock (2018–)[Afbeelding: Castle Rock (2018–)]
Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Drama, Fantasy, Horror, Mystery, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA
Deze week de laatste aflevering gezien van het eerste seizoen.
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden, voor mijn gevoel had er veel meer in gezeten maar het kwam allemaal niet uit de verf. Echt spannend werd het niet allemaal.

Had iets meer een The Haunting of Hill House vibe verwacht en gehoopt.

Zijn er mensen die Seizoen 2 al hebben bekeken? Is dat beter of slechter dan 1?
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]6.5 / 10
Ik moet deze nog verder kijken. Het is vrij traag, in het begin vond ik het fantastisch dat ze in die gevangenis op de gesloten vleugel kwamen, en dat dat 1 op 1 de gevangenis Shawshank was (uit de film Shawshank Redemption) wat heel gaaf was om te zien. Maar vond het verder lastig om vast te houden.

Ga deze binnenkort dus opnieuw kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
zeroday schreef op maandag 3 februari 2020 @ 07:46:
Iemand de eerste afleveringen van 68 Whiskey misschien al gezien? Is het wat?
valt mee ... ga het nog 1 of 2 afleverigen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

wiemelen schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:54:
[...]

valt mee ... ga het nog 1 of 2 afleverigen proberen
Gisteravond ermee begonnen, maar kom niet door de 1e aflevering, Ben er zelf bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens IMDB zou Silent Witness gister en eergisteren uitgezonden zijn, ik kan beide ep's echter niet vinden :S Heeft IMDB het weer eens fout met de datums? Zou niet de eerste keer zijn :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Raven Wij volgen Silent Witness via BBC First.
Iedere donderdag- en vrijdagavond een (sub)deel.
A.s. donderdag alweer aflevering 7/10 van seizoen 23.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ehtweak schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:13:
@Raven Wij volgen Silent Witness via BBC First.
Iedere donderdag- en vrijdagavond een (sub)deel.
A.s. donderdag alweer aflevering 7/10 van seizoen 23.
Raar, zowel IMDB als mijn bron geven 3 en 4 feb aan voor ep's 9 en 10. De eerste 8 zijn al geweest.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:39
Raven schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:51:
[...]

Raar, zowel IMDB als mijn bron geven 3 en 4 feb aan voor ep's 9 en 10. De eerste 8 zijn al geweest.
Volgens de website van BBC One is episode 9 maandag wel al uitgezonden en 10 is vanavond...

https://www.bbc.co.uk/programmes/b007y6k8/episodes/guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik denk dat BBC One een paar weken voor loopt op BBC First...

[ Voor 10% gewijzigd door ehtweak op 05-02-2020 16:36 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:44
Zojuist Bates Motel afgekeken. Het eerste seizoen vond ik wel aardig, maar daarna werd het echt sterk! Geweldig acteerwerk ook van Freddie Highmore en Vera Farmiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik ben ook Bates Motel aan het afkijken aangezien het verdwijnt van Netflix op 19 februari. Een genietbare serie, je moet wel geloven dat moorden makkelijk op andere factoren zijn af te schuiven want in CSI zou het al snel voorbij zijn! De 2 hoofdpersonages zijn echter top in het drama onderling en het creepy gevoel raakt echt onder de huid.

De personages "in het echte leven" zijn ook interessant om na te pluizen, de realiteit staat soms niet ver af van de fictie...

Ik vind het wel grappig dat Freddie Highmore nu eenzelfde "sociaal ongemakkelijk" karakter speelt maar dan om levens te redde in het populaire The Good Doctor. Persoonlijk vind ik die "medical emergency of the week" wat minder maar ben blij voor de acteur! Zulke rollen wijken toch af van de traditionele ideale helden en huisvaders op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:14

Punkrocker

Mostly harmless

menocchio schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:20:
[...]

Volgens de website van BBC One is episode 9 maandag wel al uitgezonden en 10 is vanavond...

https://www.bbc.co.uk/programmes/b007y6k8/episodes/guide
Klopt.
Eps 10 is verplaatst i.v.m. voetbal.

Was een heftig slot van deze reeks.

Er zijn nog twee seizoenen bevestigd.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voetbal :/ , daar moet echt alles voor verplaatst worden, het is net Nederland :+
Ik zie net dat ep9 inmiddels her en der is te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
038Zwolle schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 00:25:
Zojuist Bates Motel afgekeken. Het eerste seizoen vond ik wel aardig, maar daarna werd het echt sterk! Geweldig acteerwerk ook van Freddie Highmore en Vera Farmiga
algalid schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:07:
Ik ben ook Bates Motel aan het afkijken aangezien het verdwijnt van Netflix op 19 februari. Een genietbare serie, je moet wel geloven dat moorden makkelijk op andere factoren zijn af te schuiven want in CSI zou het al snel voorbij zijn! De 2 hoofdpersonages zijn echter top in het drama onderling en het creepy gevoel raakt echt onder de huid.

De personages "in het echte leven" zijn ook interessant om na te pluizen, de realiteit staat soms niet ver af van de fictie...

Ik vind het wel grappig dat Freddie Highmore nu eenzelfde "sociaal ongemakkelijk" karakter speelt maar dan om levens te redde in het populaire The Good Doctor. Persoonlijk vind ik die "medical emergency of the week" wat minder maar ben blij voor de acteur! Zulke rollen wijken toch af van de traditionele ideale helden en huisvaders op het scherm.
Inderdaad erg goed, en tot het einde aan toe. Wanneer je weet dat het echt goed is, is het moment dat je een bloed tering hekel krijgt aan het personage van Freddie Highmore :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

xoniq schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:51:
[...]

Na het huidige einde verwacht ik toch zeker een laatste seizoen...
Ray Donovan’ Canceled By Showtime After 7 Seasons; Won’t Get Final Season 8

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

https://deadline.com/2020...owtime-series-1202851351/

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 06-02-2020 21:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Greatsword schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 21:31:
[...]

Ray Donovan’ Canceled By Showtime After 7 Seasons; Won’t Get Final Season 8

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

https://deadline.com/2020...owtime-series-1202851351/
Hé das wel echt slecht nieuws zeg, groot fan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dat is idd jammer. Ray Donovan is toch 1 van min favoriete series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:04:
[...]

Hé das wel echt slecht nieuws zeg, groot fan hier.
Dat is wel écht bagger! Het eindigde nogal open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

xoniq schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 08:38:
[...]

Ik moet nog aan het laatste seizoen beginnen, kan ik het beter laten voor wat het is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
Tijntje schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:01:
[...]

Ik moet nog aan het laatste seizoen beginnen, kan ik het beter laten voor wat het is?
Nee wel kijken. Het laatste seizoen is weer lekker hard, en wordt Ray weer hoe hij begon. Het is totaal geen 'filler' seizoen, maar voegt ook veel antwoorden en verhalen toe aan de historie van de Donovan familie, van toen Ray jong was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xoniq schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 08:38:
[...]

Het kan vast niet erger zijn dan Las Vegas :+

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:26:
[...]

Het kan vast niet erger zijn dan Las Vegas :+
Oh shit.. Dacht daar net weer een paar jaar vanaf te zijn, komt ie weer :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Punkrocker schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:27:
Was een heftig slot van deze reeks.
* Raven heeft die net gezien, yikes :X

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tijntje schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:01:
[...]

Nee zeker kijken. Er worden via flashbacks een hoop dingen duidelijk.

Het einde is open maar niet dusdanig open dat je echt met veel vragen achter blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vanavond begint S7 van
My whole life's effort has revolved around Eve
:)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De jonge jaren van een aan kruiswoordraadsels verslaafde Britse detective :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:53:
[...]

De jonge jaren van een aan kruiswoordraadsels verslaafde Britse detective :P
Aah oké 🧐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Power has ended.
en wordt in de zomer vervolgd .. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zojuist begonnen aan IMDB: Interrogation (TV Series 2020– ) erg spannende serie en een uniek concept, ik heb het althans nog niet eerder gezien, je mag na de eerste aflevering de rest in willekeurige volgorde bekijken, zodoende ben je zelf ook de detective.

Heeft wel wat weg van IMDB: Manhunt (TV Series 2017– ) en IMDB: Mindhunter (TV Series 2017– )

Ook IMDB: The Sinner (TV Series 2017– ) is weer begonnen (nieuw seizoen, nieuw verhaal) en heb me ook wel vermaakt met de eerste aflevering van IMDB: McMillions (TV Mini-Series 2020– )
zeroday schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:53:
Power has ended.
en wordt in de zomer vervolgd .. ;)
Komt er een vervolg? Dacht dat ik er eindelijk klaar mee was, vond het einde wel prima zo.
Er is trouwens een extra scene na de aftiteling ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Greatsword op 10-02-2020 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Greatsword schreef op maandag 10 februari 2020 @ 00:45:

Komt er een vervolg? Dacht dat ik er eindelijk klaar mee was, vond het einde wel prima zo.
Er is trouwens een extra scene na de aftiteling ;)
Tsja ga je me geloven dat er zelfs 3 spin-offs komen? Hoe ga je iets uitmelken .... zo dus ..
https://www.newsweek.com/...ing-kanan-spinoff-1486060

update 2:
Sex Education Season 3 is aangekondigd
https://www.instagram.com/p/B8ZGCB4juBD/

[ Voor 99% gewijzigd door zeroday op 10-02-2020 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Die Agent Mathews is wel een bijzonder figuur in deze bijzondere zaak. Ik vraag me wel af hoe ze nog zoveel tijd gaan vullen, ze gaan wel snel door de gebeurtenissen heen.

spoiler:
Het zal wel eindigen met waarom niemand dit verhaal kent, het proces begon op 10 sepember 2001

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet net Wikipedia: Hudson & Rex voorbij komen.
"Hudson & Rex is a Canadian police procedural drama television series, based on the Austrian drama Komissar Rex"

Heeft iemand die al gezien?

Nooit geweten dat er naast spinoffs Stockinger en Il commissario Rex en prequel Baby Rex er nog een was.

edit: "Diesel vom Burgimwald (Rex) is a 15th descendant from the shepherd who starred in the 1990s Austrian show Inspector Rex that Hudson & Rex is based on. " :o

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 12-02-2020 20:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mythic quest is wat mij betreft ook wel een aanrader, beetje Silicon Valley in de game wereld.
Leuke comedy van Apple+

Laatst genoemde is sowieso goed bezig, met The Morning Show, For All Mankind en nu Mythic Quest zijn ze lekker van start gegaan. Daar kan een andere niet nader te noemen streaming dienst wat van leren als het aankomt op nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Laatst online: 10-09 20:12
IJzerlijm schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 15:53:
[...]

Die Agent Mathews is wel een bijzonder figuur in deze bijzondere zaak. Ik vraag me wel af hoe ze nog zoveel tijd gaan vullen, ze gaan wel snel door de gebeurtenissen heen.

spoiler:
Het zal wel eindigen met waarom niemand dit verhaal kent, het proces begon op 10 sepember 2001
Waar is die te vinden kijken? Ik heb 0 zoekresultaten

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Mypos schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 13:47:
[...]

Van het afgelopen jaar bedoel ik dan. Smaken verschillen.

Nog een serie die bij de topseries van afgelopen jaren gerekend mag worden wat mij betreft.

Get Shorty. Nu seizoen 3 aan het kijken. Nog beter dan seizoen 2 en dat was al briljant!

IMDB: Get Shorty (TV Series 2017– )
Wat een geweldig serie, net mee klaar. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
coelho schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:02:
[...]

Waar is die te vinden kijken? Ik heb 0 zoekresultaten
Te kijken op de streaming dienst usenet :+

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Donstil schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:24:
[...]

Amazon

"Beautiful Clean Coal"

• Donstil
  • Niet online
Op de "Nederlandse" Amazon Prime? Dat is wel lekker dat HBO zaken daar zo vroeg op komen dan, ik heb nu namelijk geen mogelijkheid tot het legaal kijken van HBO maar zou daar zeker geld voor over hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 13-02-2020 08:21 ]

• coelho
  • Laatst online: 10-09 20:12
Donstil schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:24:
[...]

Spotnet/Medusa laten geen resultaten zien, waarbij het niet uitmaakt om de laatste letter met S of $ te schrijven.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.